Mascherano brání Torresův přestup. Je to vina Liverpoolu, tvrdí
Ještě neutichla radost fanoušků Chelsea ani nářky příznivců Liverpoolu a v kauze "Torres" znovu někdo přilil olej do ohně. Bývalý hráč Reds Javier Mascherano prohlašuje, že jeho bývalý zaměstnavatel neukázal zájem udržet si svou španělskou hvězdu v kádru, a tak Torresovi nic nebránilo v odchodu z klubu.
Nicméně po pondělní aféře s pálením dresů dnes již padesátimilionového hráče Chelsea se svého bývalého spoluhráče Mascherano zastal. "Nejsem překvapen ohledně té situace s Fernandem. Když jsem já opouštěl Liverpool, vypadalo to spíše, jako bych někoho zabil," diví se záložník Barcelony.
"Je smutné, že lidé, kteří pro tým udělají něco podstatného, ho musí opouštět zadními dveřmi. Je smutné, že se klub snaží přesvědčit fanoušky, že to celé je vina hráče. Pravda je přitom jiná, Liverpool neprojevil žádný zájem udržet Fernanda ve svých řadách. Nejdůležitější hráči zde neopouštějí klub v dobrém," viní Liverpool Mascherano.
"Mluvil jsem s Fernandem a řekl jsem mu, aby si nedělal žádné starosti, protože pro ně odvedl to nejlepší," pokračoval Argentinec. "Přestože nevyhrál s týmem žádnou trofej, byl velmi podstatnou částí sestavy a po celou dobu svého působení pomáhal klubu k výšinám," zakončil.
Nicméně po pondělní aféře s pálením dresů dnes již padesátimilionového hráče Chelsea se svého bývalého spoluhráče Mascherano zastal. "Nejsem překvapen ohledně té situace s Fernandem. Když jsem já opouštěl Liverpool, vypadalo to spíše, jako bych někoho zabil," diví se záložník Barcelony.
"Je smutné, že lidé, kteří pro tým udělají něco podstatného, ho musí opouštět zadními dveřmi. Je smutné, že se klub snaží přesvědčit fanoušky, že to celé je vina hráče. Pravda je přitom jiná, Liverpool neprojevil žádný zájem udržet Fernanda ve svých řadách. Nejdůležitější hráči zde neopouštějí klub v dobrém," viní Liverpool Mascherano.
"Mluvil jsem s Fernandem a řekl jsem mu, aby si nedělal žádné starosti, protože pro ně odvedl to nejlepší," pokračoval Argentinec. "Přestože nevyhrál s týmem žádnou trofej, byl velmi podstatnou částí sestavy a po celou dobu svého působení pomáhal klubu k výšinám," zakončil.
Komentáře (235)
Přidat komentářzrovna on
ale ve třech lidech pěkně vypumpovali PL!!!!!!!!
Hlavně že tvuj přestup byl geniální tah z dílny stratéga Rafy
ta fotka je jak manželskej pár na dovolené
Jj, jako by Torrés říkal. "Javiere, řekni ať mi nefotí, nemám ani make-up"
Liverpool se zbavil hráče bez formy za 50 mega, mají dva nadějné útočníky a budou stále plakat.
schevschenko 2, co víc si přát
že to říká fanoušek kterej má v týmu bezdomovce.
Podporovat lidi bez domova je smysluplnejsi cinnost nez kupovat hrace za 50mega
další perla
Ano, ve fotbalu je nejdůležitější solidarita..
myslim ze ten bezdomovec si vydelava 1000000000x vic penez nez ty
I s bezdomovcem vedeme tabulku.
tak, že sa ozval práve Pán Vytrucujem si prestup
presne tak, Mascerano je vypatlanej debilek, a jak uz je vyse uvedeno: hrac bez formy misto nej 2 mlady nadejni hraci...
nevím co myslí tím že se Liverpool nesnažil Nanda udržet.. odmítal ho prodat a dokonce mu odmítl i žádost o přestup.. má si v týmu nechat někoho, kdo za něj hrát nechce..?
přesně tak , hráč není víc než klub (i když za pár let to možná bude jinak )
Tohle jsou momenty, kdy si člověk uvědomí že klub je více než hráč. Nás už krysy typu Adebayor a Flamini opustily a zbylo torzo, pro které je čest nosit dres s kanónem na hrudi. A jestli odejde i Cesc, tak přežijeme i tohle
V létě 50 mega za vašeho velkého kapitána. Sem zvědavej co napíšeš pak.
50 mega už jsme odmítli v létě, odmítneme je znova, v tom jsem klidný. Cesc půjde jedině do Barcelony a tam v létě zapracují Thiaga a přivedli Affelaye. Vidím to na návrat za 3,4 roky, až bude z formy Xavi a tou dobou už budou top hráči Ramsey, Nasri, Hazard nebo Wilshere, takže don't worry
Odmítat můžete. Ale Cesc bude chtít konečně vyhrávat trofeje a tak si ten odchod vytrucuje.
S těma trofejema jsi trapný
Nevím co je na tom trapnýho. To je prostě fakt. Arsenal nemá na to vyhrát PL dokud tam hraje ManU nebo Chelsea.
Ale prosimtě, tyhle rádobychytrolíny mám nejradši. Arsenal má plně srovnatelný kádr s těmi dvěma a letos patří mezi hlavní adepty na titul. Děláš, jako by MU nebo Chelsea byli o třídu lepší, což není pravda ani omylem
Já ti prostě říkám že nevěřím že Arsenal získá nějakou pořádnou trofej v příštích letech jako je LM nebo PL. Letos dostane bůra od Barcelony a ligu vyhraje ManU. A já nevěřím že Cescovo cíl je zvedat národní poháry.
Od Barcelony dostal bůra i Real a asni slavný MU si ve finále proti nim ani neškrtnul, zkrátka Barcelona je jiná liga. Arsenal je loni dokázal potrápit a to hrál ve značně kombinované sestavě. A v lize nás odepisuješ příliš brzy, koukal jsi vůbec na los? MU má 5x těžší, výjezdy na Chelsea, Liverpool, Emirates, titul jim sám do klína vážně nespadne
Nespadne. Ale věřím jim hold nejvíc. Kolega tu pode mnou napsal co Arsenalu chybí. Hráči jako Gerrard,Lampard co tým zvednou když se nedaří. Nevěřím že Cesc je takovým typem. No uvidíme každopádně.
Tak Lampard v Cescově věku čutal za West Ham, Cesc už si zahrál finále LM a je kapitánem svého týmu. Ty děláš, jako kdyby Lampard byl Bůh, přitom v Chelsea se pořádně vypracoval až za Mourinha. Až bude Cescovi 28 a Lampard bude v důchodu, tak můžeme srovnávat
Až bude Cescovi 28 tak bude mít už 2 trofeje pro vítěze LM a bude dělat záskoka Iniestovi.
Do té doby toho může vyhrát s Arsenalem hodně. Vážně nechápu, o co ti jde
A já řekl můj názor že si to nemyslím. Krom národních pohárů. O nic mi nejde.
Tak proč ryješ do Arsenalu jako idiot a jakoukoliv jeho snahu shazuješ, všechno automaticky zavrhuješ a celou problematiku redukuješ jen na trofeje. Takové notorické rejpaly mám vážně nejradši, s tímhle přístupem to v životě hodně "daleko" dotáhneš
jj potrapil
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/matches/season=2010/round=2000030/match=2000478/postmatch/statistics/index.html
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/matches/season=2010/round=2000030/match=2000480/postmatch/statistics/index.html
Srovnávat Rijkaardovu Barcelonu s Guardiolovou může vážně jen blbec. To jsou dva naprosto odlišné celky. Přitom kdo na ten dvojzápas pamatuje, tak krom jedné dalekonosné střely Scholese Barcelona MU k ničemu nepustila a Rooney si zahrál na předstopera
od kdy je to guardiolova barcelona /ty statistiky jsou z lonskejch zapasu/
Aha, já na to nekoukal. Šlo mi spíš o to, že i v té kombinované sestavě jsme jeden čas drželi postupovej výsledek. Tedy do té doby, než si Silvestre připsal asitenci na Messiho gól
asi si kazdej predstavujem "potrapit" trochu jinak.
naposled kdy nekdo barcu potrapil byla chelsea, kterou zarizl rozhodci /ale mam deravou pamet/
jinak arsenal letos hraje z toho co zahlidnu /nevidim vsechno a porad/ v pl nejlip, skoda ze dostali zrovna barcu, ktera je ve fazone, ze se rika, nejlepsi muzstvo dejin atp. /i kdyz to se tezko porovnava/
když se podívu na naši venkovní sestavu, tak teďka by jsme s tím tak leda odehráli Carling cup
komentar jen k tomu, ze barcelonu potrapili. koneckoncu uvidime za nedlouho
az na brankara maju kader porovnatelny, ale to je asi tak vsetko. Ich chyba je neschopnost lekarskeho a fyzioterapeutickeho tymu (priklad Rosa kedy specialisti povedali ze ich lekarsky tym by nemal dostat diplom za to co snim spravili). Kolko hracov Gunners pravidelne rok co rok ma tie iste problemy len kvoli tomu ze ich niesu schopny riesit a nemyslim ze je to narocnostou ligy alebo tym ze su hraci nachylni na zranenia kvoli stavbe alebo inym dovodom...
Nemyslím, že je na místě říkat, že až na brankáře mají kádr srovnatelný. Když se podíváme na kvalitu hráčů, tak Barca je na tom prostě líp, ať už chceš nebo nechceš. Puyol s Piquem je jedna z nejlepších stoperských dvojic. Alvés snad nejlepší současný pravý bek. Abidal zraje jako víno. Iniesta s Xavim nejlepší špílmachři, Busquets je kvalitní defenzíva a útok Pedro - Messi - Villa dal dohromady v téhle sezóně přesně 70 gólů.
A ako vieš, že trofeje nebude získavať Arsenal? Za 2 týždne príde prvá.
Jo, problém je, že zaplatit ho dokáže jen Real s Barcelonou, a ty, jak píše herbage, nemaj tu potřebu. Že by nák odcházel předčasně na základě vypršeného kontraktu jako Flamini, to samozřejmě nehrozí. Má ho pořád ještě na dlouho.
A v tomhle se kluby jako Liverpool a Arsenal lisi , protoze arsenal si ty penize umi vydelat i jinak nez projedem sveho nejlepsiho hrace.
*prodejem :D
Já upřímně doufám,že letos Arsenal nějakou tu trofej vyhraje.Zaprvé jim fandím,protože hrajou v Anglii nejhezčí fotbal a za druhé protože chci,aby u nich Fabregas zůstal.Jak už bylo řečeno,Barcelona už ho nepotřebuje,když má Thiaga a Afellaye.A když,tak opravdu až bude končit Xavi.Teď by tam byl zbytečný.A ještě za ty prachy.....
jses ubohej ze arsenal hraje nejhezčí fotbal to je vtip ne? Asi si spadl z višně nebo jsi opilý nebo už fakt nevim
Už je po večerníčku, jdi si zdřímnout
jses ubohej ze arsenal nehraje nejhezčí fotbal to je vtip ne? Asi si spadl z višně nebo jsi opilý nebo už fakt nevim
Tak mi řekni kdo? Kdo hraje v PL na pohled pěknej fotbal?? Man U ? To je taková anglická Sparta, občas předvedou pěknej zápas, ale většinou to jen odkopou a to vítězství tam nějak dotlačí. A Chelsea ani Liverpool vůbec a to ani nemluvím o Man City, ty jsou totálně nesehraný. Arsenal už léta hraje nejpohlednější fotbal v PL. I když se třeba občas výsledkově nedaří tak je vždycky na co koukat. Občas ty kombinace berou dech. Možná, že to bylo před pár lety lepší, když byla generace Pirése a Henryho na vrcholu, ale tahle nová generace ještě zraje, takže bych tomu dal čas. Arséne ví co dělá. A možná teď maji slabší období, ale o to silnější období přijde potom. Náznaky změn už jsou vidět letos - viz. Carling Cup a PL taky ještě neskončila. A do příštích let bude AFC postupně zrát a sílit čím dál víc, to zlepšení je vidět každej rok a až tahle generace dosáhne vrcholu tak to může fungovat několik sezón a ne jako jinde - nakoupit - vyhrát - rozprodat... mě se daleko víc líbí strategie vychovat - vyhrát - vyhrát - vyhrát :D
Ale hrozně vám chybí kapitán, něco jako Terry v Chelsea, Gerrard v Liverpoolu nebo Puyol v Barce. Týmový duch si sice fajn, ale toho kapitána by to určitě chtělo.
Cesc je dobrý kapitán, lepší než Gallas. Ale pokud odejde, máme i jiné vůdčí typy jako Vermaelen či van Persie. Jestli má Liverpool osu Carragher, Gerrard, Chelsea Terry, Lampard a MU Vidić, Rooney, tak Arsenal má právě Vermaelen, Cesc, Robin a v tom bych problém neviděl
Já si prostě nemůžu pomoct a nevidím v Arsenalu takového hráče, který dokáže strhnou celý tým, když se nedaří, toho blázna, který NĚCO udělá. Cesc je sice fajn, srdcař, dává góly, ale když se nedaří, tak je na něm docela vidět flustrace a přijde mi, že on ten tým v horších zápasech prostě nakopnout nedokáže. Rozhodně ne tak, jako ti výše jmenovaní.
tak tak. To si myslim aj ja a to som gooner :) Titi nam chyba
ja si myslim, že by se na takovou pozici mohl vypracovat Song, Wilshere, nebo Ramsey...
Ale dokáže. Lampard, Rooney ani Gerrard taky nejsou všemocní, stačí se podívat na jejich výkony letos. Cesca trápí od MS podkolenní šlacha a tak se nemohl dostat do formy, ale jinak je stále vůdčí postavou jak v kabině, tak na hřišti. 15 ligových gólů minulou sezónu hovoří samo za sebe, letos jen dávají góly jiní
Flustrace
A jeho hra, když se týmu nedaří, se nedá takle shrnout do jednoho bodu - že je frustrovanej a nikoho nenakopne. Dost záleží na tom, jak se on sám vyspí. Často byl v krizi právě tim jedinym jezdičem, co se i přes tu mizérii pořád vydával naplno. Jindy to zas spíš táhl dolů, to je fakt. Pořád se nedokáže vyvarovat pár utkáním, v nichž je kvůli svý laxnosti a jakési lenosti vyloženě napřesdržku, ale s tim se až tak často nesetkáváme.
ja si len myslim, ze po odchode Thieryho nam v tyme zostal len 1 typicky vodca, so zapalom pre hru, ktory ten tym tiahne kedykolvek nastupi proti silnemu aj slabemu superovi ( ci uz z lavicky po zraneni alebo odzaciatku stretnutia) a to je Robin Van Persie. Bohuzial ma obrovske problemy so zraneniami a vzdy vynecha skoro polku sezony. Cesc je skvely vodca, lider timu, verim ze si s nim hraci rozumeju. Ale taky typicky vodca ako bol Thiery, ktory ked videl, ze to tymu nejde, alebo nevladze, tak ten zapas odsmykal na prdeli, len aby bol dobry vysledok. A vacsina tymu sa nakoniec aj chytila a zacala hrat ako on. Staci si pozriet video: http://www.youtube.com/watch?v=jqWPad2Y4Ds a je kazdemu jasne, ze takyto hrac (motivator, lider a rozdielovy hrac) v AFC nie je. RVP sa mu podoba, ale ako som uz spominal je casto zraneny a to je skoda
Nevim, nevim. Titi může bejt muj nejoblíbenější hráč vůbec, ale za skvělýho kapitána sem ho nikdy neměl. Dyt ke konci angažmá (a on tu pásku taky neměl bůhvíjak dlouho) už se dost trápil, jako by se mu ani nechtělo, působil podobně líně jako občas ten Fabregas, jak sem řikal, náladově. Samozřejmě měl nezměrnej respekt, stoprocentně za nim všichni hráči šli, ale že by se pro kapitánství vyloženě zrodil, to fakt ne. Vyhovovalo mu/mi spíš, když to kapitánsky dirigoval někdo zezadu jako třeba Gilberto...
za Titiho.
páč si taky myslím, že ta role kapitána mu nikdy příliš nesedla.
Robin mi teda jako dobrý kapitán nepřijde ani náhodou, Fabregas se snaží, ale taky to charisma v sobě úplně nemá... Vermaelen v budoucnu může být, u toho vidím ty kapitánské schopnosti nejlíp...
Nejlepší kapitán pro budoucnost bude Ramsey, ale otázkou je, jestli stihne dorůst, než nastane čas Cescova odchodu.
Ramseyho už si moc nepamatuju, jak se projevoval... každopádně vy nemáte pořádně nikoho, kdo by spoluhráče seřval, nabudil, vyhecoval... Prostě chybí někdo s mentalitou Garyho Nevillea, Parloura, Ferdinanda...
Wilshere už teď hraje jako starý mazák a odjezdí zápasy po prdeli. Jemu v tomto ohledu hodně věřím. A jak říkal fantomas, Ramsey časem a takového Lansburyho si jako hecíře rovněž dokážu představit
Ramsey má super vítěznou mentalitu, sebevědomí a zároveň neni tak drzej jako Wilshere. Má pro to všechny předpoklady (akorát dosud samozřejmě nikoho neseřvával, na to je u nás až příliš krátce a je moc mladej, ale to časem přijde)...navíc vyhrávat trofeje se daj i bez někoho takovýho, neni to nic tak děsnýho, když máš hráče s adekvátnim zápalem pro hru a všemi těmihle atributy, kterých je u nás dostatek.
no nevim, podle mě je někdo takový potřeba, ať už je to manažer, asistent, nebo kdokoliv z hráčů, někdo takový tam prostě být musí...
No tak někdo takový tam snad musí bejt, když zpravidla hráváme líp v druhý půli než v první (i když chvíli to letos neplatilo).
tak u vás stačí, že zrychlíte, to je podobně jako u té barcelony, protože kádr máte opravdu lepší... ale třeba v zápase proti nám, tam to nepozvedl nikdo...
Robin má zápas pro hru a když má formu a není zraněný, tak je rozdílovým hráčem a tací hráči mají dobré předpoklady být kapitány svých celků. Pro jeho náchylnost ke zraněním bych ho jako budoucího kapitána neviděl, ale dokázal bych si ho představit. Charakter i fotbalové schopnosti na to má
nedokáže strhnout zbytek týmu...
Ale dokáže. Má duši bojovníka, na hřišti lítá a tým dokáže strhnout gólem, parádní asitencí, přímákem či jakkoukoliv standardkou. Tohle neumí ani Cesc, jehož přímáky končí zpravidla ve zdi nebo na tribuně
bavíme se o něčem jiném... nemá to charisma, není to hráč, za kterým prostě hráči půjdou až do roztrhání...
nejde o samotné výkony, výkony může podávat sebelepší, ale nedokážu si ho představit, jak zdrbe v kabině Bendtnera a dostane z něj všechno, co v něm je...
Jde o to, že ty se spoléháš jen na určité motivační prostředky, kdy člověku naliješ adrenalin do žil a oni s hurá stylem soupeře ukopou. Jasné, je to vidět krásně na MU jak to funguje, když prohrává o pauze s Blackpoolem a Ferguson jim dá v kabině takový fén, že to prostě urvou. Ale Wenger má jiné motivační prostředky, svým hráčům bezmezně věří a naopak se z nich snaží sejmout tlak, že jim řiká, hrajte svojí hru a uvidíte, že soupeře zlomíte. Třeba proti Ipswichi o pauze hráče "poprosil", aby utkání vyhráli
Někdy je potřeba to, někdy ono... Nemůžeš spoléhat na psí oči Wengera, že pěkně poprosí a oni to vyhrají. Někdy je i ten fén potřeba.
Takový techniky taky Wenger čas od času užije. Vždyt i sami hráči po jednom podělanym zápase vzpomínali, jak je o pauze hrozivě seřval.
no jo, ale sám víš, že dokud byly v týmu hráči jako Parlour, Vieira, Henry, Bergkamp, tak jste šlapali prostě líp, byli jste schopní změnit rytmus hry, změnit taktiku...
Momentálně jste na tom tak, že furt hrajete to samé, zvýšíte trochu tempo přinejlepším, a buď to vyjde, nebo ne...
Jinak jak jsi zmínil Barcelonu, tam je to přece o tom samém, Mourinho se na ně připravil a Barcelona byla v podstatě bezradná, nedokázala nic změnit, prostě hrála furt to samé... Barcelona ale těží z toho, že ti hráči jsou prostě fotbalově opravdu někde jinde, že většinou jim stačí předvést "to svoje," aby zápas vyhráli, neurvou zápas silou vůle...
Jde o to, že ty ty hráče příliš glorifikuješ. Jasně, pořád se omýlá éra invincibles, apod., že hráči bojovali, apod., ale je nutné vidět věci v kontextu. Tehdy Premier league byla o třídu slabší soutěží, než dneska. Fotbal prošel za poslední dekádu neuvěřitelným rozvojem. Vždyť tehdy i Hřebíkova Sparta jen tím, že dokázal podpůrměné kopáče namotivovat a vnutit jim nějaký herní systém, tak to dotáhnul s nima až málem do čtvrtfinále LM. Dneska by si ani neškrtnul, protože fotbal už není tolik o motivační složce, jako o schopnosetch hráčů. Tehdejší Arsenal možná kosil jednoho soupeře v lize za druhým a měl jakousi auru, ale v LM to byla bída s nouzí. Wenger to chtěl napravit a taky napravil. Máš cestu právě motivátora Franty Straky nebo filosova Guardioly. Vývoj jasně ukazuje, že fotbal směřuje tou druhou cestou a pokud jako trenér/manažer nemáš jansou vizi, jsi vyřízenej. Ferguson je dobrý manažer i motivátor, ale co se týče progresivity hry, není to žádná moderna a hlavně má tým pomocníků, kteří tým trénují a on působí hlavně jako motivátor při zápasech. Wenger nejen trénuje, ale má jasnou vizi a systematicky za ní jde. Já chápu, že i metoda cukru a biče dokáže slavit úspěchy, v tomto ohledu jsem ale s Wengerem zajedno, lepší mít systém a soupeře porážet převahou kvality než mít horší kádr a spoléhat na štěstíčko/srdíčko. Nejde jedno bez druhého, ale mělo by převažovat to první nad tím druhým
"Nejde jedno bez druhého, ale mělo by převažovat to první nad tím druhým"
to je ono...vase vysledky hovoria o tom ze to druhe vam chyba
Výsledky Barcelony hovoří o tom, že kvalita>srdíčko. Výsledky Arsenalu jsou dobré, když jsou klíčoví hráči zdraví, nemáme konkurenci
no jo, ale Barcelona má opravdu fantastický kádr, ten Arsenal zatím nemá a mít asi ani nebude... Oni jsou schopní to přetlačit v 99 % případů kvalitou, ale třeba loni proti interu, předtím proti CFC byla barcelona fakt bezradná...
a abych to doplnil, pokud by tehdy měli v týmu nějakého magora, který by je nahecoval, tak se nemuselo čekat na Iniestův gól v nastavení...
kedy si uz uvedomis ze sance aby Arsenal mal pokope vsetkych klucovych hracov na najtazsie zapasy pocas celej sezony, sa blizia k nule...ide o to uhrat vysledky aj s okliestenym kadrom a k tomu je potreba prave to "druhe"
Barcelone sa uz dlhodobo vyhybaju zranenia, vsetko klape tak ako ma, proste ideal...pri vsetkej ucte, velmi silno pochybujem o tom ze sa vy niekedy dokazete dostat do takeho stadia
"Vývoj jasně ukazuje, že fotbal směřuje tou druhou cestou a pokud jako trenér/manažer nemáš jansou vizi, jsi vyřízenej. Ferguson je dobrý manažer i motivátor, ale co se týče progresivity hry, není to žádná moderna a hlavně má tým pomocníků, kteří tým trénují a on působí hlavně jako motivátor při zápasech. Wenger nejen trénuje, ale má jasnou vizi a systematicky za ní jde. Já chápu, že i metoda cukru a biče dokáže slavit úspěchy, v tomto ohledu jsem ale s Wengerem zajedno, lepší mít systém a soupeře porážet převahou kvality než mít horší kádr a spoléhat na štěstíčko/srdíčko. Nejde jedno bez druhého, ale mělo by převažovat to první nad tím druhým."
ale to se přece nijak nevylučuje s tím, co píšu já... Až na to, že já si myslím, že ideální je mít obě dvě ty složky vyrovnané...
Jinak Ferguson do taktiky mluví docela dost, jasně, má na to poradce a kdoví co všechno, ale ti víceméně naplňují tu jeho vizi... Navíc většina věcí, jako třeba stažení Scholese víc do hloubi pole, Giggse přesunout víc do středu, Rooney s Tevezem že dělali v podstatě dříče pro Ronalda, to vymyslel údajně všechno on... a to, jestli je to moderna, nebo ne, to sice ne, ale je to nejvhodnější styl pro současný kádr...
tak tahle diskuze ma fakt zajimavej vyvoj :D Jinak herbage: nejen proto, že jsem fanoušek AFC, myslm že tvoje argumenty maji hlavu a patu... Jen jsem chtěl dodat k těm dvěma cestám - pokud jde tým převážně cestou Franty Straky, tak je to hrozně ošemetný... Může tam bejt srdcař, kterej to nakopne když se nedaří, ale to se nemůže dařit v každým zápase. Takže pro nějakej konzistentní úspěch je lepší mít komplexní kádr, kterej potřebuje toho srdcaře jen v minimu případů a většinu zápasů vyhraje svojí hrou...
Někdy je potřeba to, někdy ono... Nemůžeš spoléhat na psí oči Wengera, že pěkně poprosí a oni to vyhrají. Někdy je i ten fén potřeba.
Tak Arsenal není tým buldoků, Arsenal hraje na krásu a jestli někdo dokáže strhnout ostatní hráče nějakou parádou, tak Cesc, Robin nebo Samir. To je jako v Barceloně, tam krom Puyola taky nemají žádného vůdce, nebo tobě Xavi, Iniesta či Messi přijdou jako vhodní kapitáni? Ne, ale protože převyšují ostatní hráče o tolik ve fotbalových schopnostech, že sami dokáží otočit zápas, tak toho kapitán v Puylově nepřítomnosti dělají. Ty si kapitána předtstavuješ jako nějakého mystického epic hero, který zavelí: "Za Arsenal, mrtvý soupeř, dobrý soupěř" a pokosí půlku hřiště. Takhle to chodí ve filmech, ale nesmíme si tu funkci kapitána příliš idealizovat
tak to chodilo v MU ked bol kapitanom Keano
Tak to pozor, s Iniestou a Messim souhlasím, ale Xavi? Myslím, že když má pásku, tak je dobrý vůdce.
přesně, v Barce je kapitán Xavi a neni to proto, že by to byl nějakej "magor", kterej by to hnal svojí výbušností jak tu někdo zůrazňoval, ale protože je to inteligentní hráč s obrovským přehledem. Srdce je Puyol a ten jako kapitán jen zaskakuje. To samý je Arsenal - Cesc teda je trošku horkokrevnější než Xavi, ale hlavně je to stejně jako on inteligentní hráč se skvělou přihrávkou, čtením hry atd. Srdcaři v tom týmu rozhodně jsou a to že nemaji kapitánskou pásku, ještě neznamená, že namaj na hru žádnej vliv...
mimochodem nikdo tady u AFC nezmínil ALexe Songa. Jak ho tak letos sleduju tak hraje fakt skvěle a dost se zlepšuje. Myslím, že když se bude zlepšovat dál, má na to bejt velkou oporou, může udávat tempo hry, je skvělej v osobních soubojích, dobře kombinuje, má přehled, nedělá moc chyb a když je třeba tak si jde i pro gól a srdce mu taky určitě nechybí, je to rozenej bojovník :)
nikdy nemôže byť hráč viac ako klub
to nepřežijete v žádném případě to už by vám zbyl pouze Nasri Song a Chamakh a Van persie
Jasně, je důležité zmínit Chamakha, budoucí lídr Arsenalu. Hlavně hráče jako Wilshere nebo Ramsey nevzpomenout. Ale chápu, že fotbal znáš jen z Fify a jinak mu nerozumíš
http://www.devilpage.cz/2011/02/04/ronaldo-vs-torres/
To si ty písal?
04.02.2011, Diskusia [18], kiwwi
Chcel som to videť od neho,,,, ale dík.
Primitívny článok a kiwwi by si mal pozrieť pravidlá písania čiarky.
jasně, že je to napsané optikou fanouška MU, ale ten základ je správný... Torres si nasral do huby, Ronaldo sice taky chtěl trucovat, ale Ferguson to s ním nakonec urovnal...
pre scouserov je vsetko, co je z pohladu fanusika MU, primitvne...z toho si ja tazku hlavu nerobim
Porovnal by som tento článok s popieraním Holokaustu, podobná blbosť.
tak jinak, co konkrétně je na tom čistý výmysl? co tam popírá skutečnost?
ty kravo
Ešte teraz si pamätám tú dobu, keď prestupoval. A občas zablúdim na vaše stránky, takže si pamätám reakcie na jeho odchod. Tiahlo sa to dlho, predlho, raz povedal, že odchádza, raz, že ostáva. V momente ako prestúpil bol pre všetkých zradcom, nadávali naňho a nadávali by doteraz, ak by sa neobjavila kauza Tevez. A čo také vykonal Ronaldo po odchode, že si naivných mufanov získal? Absolútne nič, iba, že stále miluje manU, obdivuje fergieho, blablabla. Lenže v kontraste s vyjadreniami Teveza to bola pre vás ako rajská hudba. Ako málo stačí ku šťastiu. A teraz k Torresovi, porovnávať tieto 2 situácie? Nebuďte smiešny, Ronaldo odchádzal s 3 titulmi a LM, Torres na klubovej scéne nemá nič. Zle to načasoval a vybral zlý klub, to si posral, ale vydržal by Ronaldo v Liverpoole na jeho mieste tak dlho?? no way. Pre mňa je Torres oproti Ronaldovi stále charakter Nr. 1
ty vyjádření byly otravné, to ano, ale v podstatě všechny byly ve stylu, který je v článku popsaný... Navíc, nebudeme si nic nalhávat, Ronaldo neni žádný myslitel a formuloval ty věty vždycky debilně a naivně... Odejít chtěl už tu sezonu předtím, než odešel, ale Ferguson ho přesvědčil, ať zostane tu sezonu, co je napsané v článku správně...
Rozhodně je to lepší, než to, co předvedl Torres, který řekl, že hodlá dodržet kontrakt a za 2 týdny požádal o přestup...
jinak si vyprošuju ty kecy, že za ním všichni smutnili, já sem oslavoval například... Nadávali na něho tak ti 10-14ti letí fanoušci, kteří fandili prakticky jenom jemu...
a co si pamatuju, tak nejvíc se nadávalo na Real samotný, to trvá do dneška mimochodem...
Torres si proste s prepacenim nasral do huby, Ronaldo nie, to je pointa toho celeho
velmi dobre to vystihol v diskusii Vojtys:
"Kdo by to tehdá řekl, že se Ronaldo – primadona, sólista, namyšlenec, krystýnka, simulant ke kterému mělo dost chytráků averzi kvůli jeho fanouškům, ukáže za pár let jako člověk s charakterem oproti takovým “srdcařům” jako Rooney nebo Torres."
charakterem bych to nenazval, ale spíš nikdy netvrdil něco, co nemyslel vážně...
ja by som to charakterom kludne nazval...nikdy sa na nic nehral, povedal ze raz bude chciet odist, odisiel a o klube sa vyjadruje len v najlepsom moznom duchu
keby Torres prestupil do Spanielska alebo Talianska tiez sa o nom vyjadrim podobne, nemal by som s tym problem
pěkný článek. Ale srovnáváš nesrovnatelný.
nieeeeeeee, ty ma fakt bavíš
to som rad
Ty jsi fakt neuvěřitelný, já chci zpátky Getza
nic z toho co som tam napisal nie je nepravda...pointou bolo ocistit Ronaldovo meno
nechapem co mas za problem
To, že absolutně nemůžeš srovnávat situace Ronalda a Torrese.
Takhle deamagogický článek jsem už dlouho nečetl, možná disponuješ s fakty ale ohýbáš je všemi možnými směry, aby se ti to hodilo...Torres s Ronaldem v tomhle směru nemá společného absolutně nic, od přestupu do Poolu/MU po jejich odchod, který probíhal v naprosto rozdílném kontextu. Ronaldo je fakt borec, když víceméně říkal: Ano, rád hraju zatím za MU, jsem tu relativně spokojený, nicméně v budoucnu chci odejít do nejlepšího klubu a tím je pro mě Real ...opravdu charakter
Fakt se to nedá srovnávat. Ronaldovi nic nechybělo, byl hvězda, nejlepší hráč ligy, vítěz LM, ligy, nejlepší střelec Evropy. Torres byl v jiné pozici, taky si nasral do huby, ale ten měl důvod odejít, jeho tým byl ve sračkách, on tam setrvával(hnil) až příliš dlouho na to, jak je kvalitní. Jeho ambice jsou někde jinde, proto odešel. Jsem zvědavý, jestli by Ronaldo zůstal v situaci, v jaké byl Torres. Hned po jedné sezoně, kdyby nebylo MU první nebo v první dvojce, utíkal by svinským krokem.
To mělo být spíš na kiwwiho.
ale kde ja preboha vycitam Torresovi ze od vas zdrhol?
a pre padreho: pozri sa, ja som to pisal ako fanusik Manchestru United, prioritne pre fanusikov Manchestru United na stranku Manchestru United...samozrejme je tam ten Manchestrovsky podmaz pocas celeho clanku pretoze to nie je clanok do novin ale je to moja uvaha, blog, nemam ziaden dobod byt odosobneny a ultraobjektivny, ale nie je tam nic nepravdive ani demagogicke...pointa je ze jeden si do huby nasral, druhy nie a to je fakt!!!
Ale prosímtě, děláš jak kdyby si Ronaldo do té huby nesral. Jen ty vytahuješ jen to, co se ti hodí, jen ty argumentace, který by podložily tvůj názor. Trošku obrátit list a vytáhnout i něco jiného by nebylo špatné.
no dobre, daj nieco do plena...ja som pisal o tom o com viem, ked ty vies o niecom inom, sem s tym
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2011/02/Torres-wanker1.jpg
Když jsem četl tu tiskovku, tak jsem se nad tím taky pozastavil. Fanoušci LFC mu ale prokázali malou podporu, u Chelsea bude mít větší Bych se nedivil, kdyby Chelsea fans "vymysleli" svůj Torres song ve stejný melodii a trochu změnili slova...
Nikde nebude mít větší podporu než v LFC
Jj, nikdo nikde nemá větší podporu než v Liverpoolu...
Tak to netvrdím, ale v Evropě může konkurovat málokdo....
Já to myslím vážně
Vždyť to už taky udělali a ten text je vynikající provokace..
http://www.youtube.com/watch?v=7B5ftOV3FYA&feature=player_embedded
debilně se zachoval jak torres tak fans liverpoolu
Pokud myslíš ty 14letý dementy co pálili dres, aby se dostali do novin, tak ty se jako idioti fakt zachovali...
OT: na pobavenie
http://www.youtube.com/watch?v=daqgJYUmMDQ
Zrovna ty se vozejvej!Chtěl si v Barce leštit lavičku, tak se ti to splnilo.
ale vyhrává trofeje ale v liverpoolu nic a nic a nic.
No ale má pravdu...
to teda ani náhodou... stačí se podívat, jakým způsobem odešel Xabi Alonso, Luis Garcia... na ty se doteď vzpomíná v dobrém...
Na Xabiho aj čo sa týka výkonov, Luis už v tomto prípade trochu pokulháva...
Já sem Garcíu nenáviděl, ale výkony předváděl bohužel velmi dobré...
Nj, ty si sledoval každý zápas Liverpoolu , to určite nie.
Luis měl ale rád fanoušky, fanoušci jeho. Dal pár důležitejch golů ( s juve, cfc ) jinak byl ale průměrnej to máš pravdu.
co sem viděl, tak to byl prostě hráč, který podal výkon, právě když byl potřeba... tak to mělo vyznít...
zavri klapačku, nebyť Rafu a Liverpoolu, tak teraz v Barce kustóda nerobíš
Jakýho kustoda? Do týmu zapadnul perfektně, a hraje dost....
Nevďačný idiot.. Zachoval sa ako pes a vidím, zostalo mu to stále...
scum
já se mu vůbec nedivím, přeci je to jenom světový útočník, který chce vyhrávat trofeje a ne bojovat o EL, sice letos Chelsea PL pravděpodobně nevyhraje, ale i tak tam má větší šanci něco vyhrát
http://img109.imageshack.us/img109/6108/33878825.jpg
Zavidím mu tie ramená a všeobecne, výbornú postavu má. Búrač.
Nezávidím mu to sáčko..
Prečo zdá sa úzké?
je dokonale padnúce, no ten znak mi pripadne trochu teatrálny..
V súvislosti s jeho srdcom v Newcastli?
Xabi, Luis Garcia, Jerzy, JAR dokonce i Ryan Babel odcházeli v dobrém, psali otevřený dopis fanouškům a klubu a to jsem na někoho určitě zapoměl. Mascherano, kterej si přestup vydupal a ted v barceloně sedí má plnou hubu keců, jak hezké. Asi zapoměl kdo mu vůbec dal šanci, kdo ho vykoupil z whu a kde byl platným článkem týmu.
Kto mu dal poriadnu šancu vo svetovom futbale, kto z neho de facto spravil kapitána argentínskej repre...
Oba
xabi jo protoze tehdy se jeste darilo to mel LFC silu, dnes uz ji nema proto ty kauzy.. a Babel zadnej zazrak proto nic ..
Blackburn bude mít po čtrnácti letech nového předsedu, na svou funkci rezignoval John Williams.
tak teď budu zvědavý, kdo tam přijde, Williams dělal, co mohl...
už by se to nemuselo řešit,prostě Fernando je náš a konec
Bazinga!
"Vývoj jasně ukazuje, že fotbal směřuje tou druhou cestou a pokud jako trenér/manažer nemáš jansou vizi, jsi vyřízenej. Ferguson je dobrý manažer i motivátor, ale co se týče progresivity hry, není to žádná moderna a hlavně má tým pomocníků, kteří tým trénují a on působí hlavně jako motivátor při zápasech. Wenger nejen trénuje, ale má jasnou vizi a systematicky za ní jde. Já chápu, že i metoda cukru a biče dokáže slavit úspěchy, v tomto ohledu jsem ale s Wengerem zajedno, lepší mít systém a soupeře porážet převahou kvality než mít horší kádr a spoléhat na štěstíčko/srdíčko. Nejde jedno bez druhého, ale mělo by převažovat to první nad tím druhým."
ale to se přece nijak nevylučuje s tím, co píšu já... Až na to, že já si myslím, že ideální je mít obě dvě ty složky vyrovnané...
Jinak Ferguson do taktiky mluví docela dost, jasně, má na to poradce a kdoví co všechno, ale ti víceméně naplňují tu jeho vizi... Navíc většina věcí, jako třeba stažení Scholese víc do hloubi pole, Giggse přesunout víc do středu, Rooney s Tevezem že dělali v podstatě dříče pro Ronalda, to vymyslel údajně všechno on... a to, jestli je to moderna, nebo ne, to sice ne, ale je to nejvhodnější styl pro současný kádr...
Jo, to sorry, jestli to blbě vyznělo. Právě Fergosun je asi nejblíž toho ideálu, Guardiola i Wenger zaostávají právě v těch motivačních schopnostech. Nechtěl jsem aby to vypadalo tak, že Fergoson = Straka, to si vážně nemyslím Tehdy s Tévezem a C.Ronaldem vám to i šlapalo, přesto to nebyl fotbal z mého soudku. Pár zápasů bylo geniálních, ale dost jich taky bylo o tom, že jste ubránili vzadu nulu a C.Ronaldo se "ukopl" z přímáku
to je pravda, ale to je zase ta druhá složka, když to nejde kvalitou, ukope se to "po haluzi" i když některé ty pády, po kterých jsme dali vítězné góly byly ostudné...
no, pokračovat dneska už nebudu, musím jít ven...
no jo a aj su take zapasy, ale stale lepsie to v takom zapase ukopat ako hrat krasne a prehrat...vidim ze tebe staci ku stastiu len to aby ste hrali krasne
Jak Pepek zaostává v motivačních schopnostech?
Nijak, jen nedá hráčů fén, ale dokáže je namotivovat jinak. Jen není ten typ, co by hráče seřval po prohraném zápase, tak jsem to myslel
tak motivaci si představuju i motivaci před zápasem (viz. jeho motivace španělsky dabovaným sestřihem z Gladiátora ), ne jen seřváním. I když je pravda, že nějaké větší seřvání řešit nemusel, když ten tým v podstatě 3 roky neprohrál...Ale rozhodně mi přijde dostatečným motivátorem, v tom bych ho zas nepodceňoval...
Co porovnání Arsenalu a ManU dělá v článku o LFC?
Ja teda v clanku vidim jen blaboly toho argentinskyho vypatlance
To já taky, ale Liverpool se týká, naopak Arsenalu ani ManU ne...
To je zavazny problem
Tak já viděl dlouhý příspěvek a čekal nějakej názor na ty dva charaktery a v půlce jsem se nasral, že se to LFC vůbec netýká
sakra, hrubas je zpátky definitivně!
150 pre predaj Chamakha a zapracovanie Bendtnera!
zrovna ty, měl jsem tě rád když jsi hrál v liverpoolu, teď tu tvoji držku nemužu ani vidět
Mascherano mě mile překvapil
Tim, ze umi mluvit?
S tím že řekl jasně, že i v jeho případě se ho nesnažili udržet, Xabi Alonsa taky neudrželi, vidíme to u Liverpoolu a Arsenalu, nevidíme to u Chelsea a Manchesterů, něco na tom bude ne? Kolikrát bylo, že Drogba chce pryč, že Lamparda che Barca a Chelsea si je udržela, United to samé, Rooney, Giggs, Vidič, ale z Arsenalu a Liverpoolu opory odchází a rádi
Mascherano je asi ten posledni, kdo by se k tomuhle mel vubec vyjadrovat
Liverpool je v sračkách, preto chcel Torres odísť, Mascherano to taktiež videl. Keby bol teraz Liverpool 1. v PL, tak Torres by neodchádzal. Manchester má výsledky+platy, to isté u Chelsea, peniaze voňajú každému.
Když to říkáš ty, tak to je v podstatě dogma...
Kenny Dalglish: "The most important people at Liverpool Football Club are the people who want to be here"
Stejnou filozofii chápal i Rafa...
počkej počkej s tim Arsenalem teda nevim... Kolik velkejch opor odešlo? Cesca si udrželi. V poslední době jediná "opora" která odešla byl Gallas, kterej neni nenahraditelnej. Navíc už je docela na sklonku kariéry, takže Arséne opět vsadil na mladou krev, chvilku to potrvá ale ty další hráči se rozehrajou. A jestli myslíš některý starší případy, tak si vybavím tak Vieiru a Henryho, ale ty už taky měli to nejlepší za sebou a potřebovali novou motivaci, jak oni, tak klub... Takže Arsenal bych v tomhle k Liverpoolu vůbec nepřirovnával...
169.proti Maschově hře.Nelíbí se mi
Vodonoš se ozval
Začínám věřit Liverpoolu v bitvě o Ligu mistrů, hodně napoví zápas proti Chelsea. Jestli se bude dařit Suárezovi a Carrolovi, tak ta Liga mistrů je opravdu raálná(stejně tak je ale reálný propad do středu tabulky).
Dead memoriesi, bodeď by se ti jeho hra líbila, když je to defenzivní záložník(štít) a dělá černou práci.
reálný je 5 - 6. místo. LM by byla reálná, kdyby přišel Kenny o měsíc dřív.
dEste jak vidíš AfC?
máme utkání s něma doma k dobru
S afc plichta.. Jinak podle tohodle http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/predictor/default.stm mi vyšlo LFC 5. místo 68 bodů.
na to nemaj měřítka!
Ted koukám, že mi vyšel docela zajímavej boj o sestupu od 20. místa do 14. fleku 7 bodů
Carroll hrát nebude, je zraněný a ještě nějakej ten týden bude...
Jak píšou výše Ol!ver, dEst nebo i kdokoliv rozumný, Masch je opravdu tím posledním, kdo by si měl tu hubu otvírat. Bez Rafy a LFC by byl hovno, hnil by do teď ve WHU na úrovni Championship a nikdy by do té své slavné házenkářské Barcy nešel. Navíc on trucoval jak malé děcko, když nechtěl hrát proti City ve 2. kole, protože byl myšlenkama už úplně někde jinde. On fakt nemá co kecat, navíc kdo má v týmu držet hráče, který už tam nechce. Ukázalo se, že hráč není nikdy víc jak klub jak psal Herbage. Proto palec pro LFC a AFC.
tak Plastic Flags nekopiruju iba Torres song
http://img192.imageshack.us/img192/2249/77766950.png
Šmejdi.
Provokace dobrá na vzájemnej duel, ne?
To je doufám nějakek nepovedenej vtip... Jestli ne, tak už to je vážně smutný...
mascherano by měl pokračovat v prdění do lavičky v barceloně a nekecat blbosti. on si přestup vytrucoval tak klub neměl jinou možnost než ho prodat, proč by měl držet hráče který tam hrát nechce? to je naprostá blbost a u torresa je to úplně to samé, chtěl odejít tak nakonec odešel
ale je to trošku chyba Liverpoolu...ved nechapem co sa cuduju...keby na zaciatku povedali nie Torres ostava tak je vsetko okey...lenze oni chelsea povedali ze za 50 MEGA ho pustia...tak nechapem co sa stazuju
Taky kdo by nepustil za 50m hráče bez formy?
za prvé řekli že jednoznačně zůstává a taky by zůstal kdyby sám nechtěl odejít a za druhé 50M byla dost dobrá nabídka, která nešla odmítnout, obvzlášť za hráče, který sám chce odejít a posledního půl roku byl až na pár výjimek znechucený
no oni zamietli žiadosť chelsea aj to Torresovu najprv, ale v nedelu po stretnutí s vedením stále trval na prestupe, tak nasilím ho tam držať nemohli....by hral horšie než prvú pol sezonu
Kdo si stezuje?
200. pro útok Suarroll nebo Carruéz
vsici tady na eurofotbalu ste stejne kok*ti vy co vubec neco komentujete...tragedi...
prave v tule chvili taky komentujes, takze vitej mezi nas kok*ty
Je to čím dál tím větší byznys a hrozně mě to štve. Dřív bývalo daleko častější, že hráči zakončovali kariéru v klubu, ve kterém fotbalově vyrostli. Vytrácí se z toho srdcařina a jde jen o prachy. Jak ze strany klubů, tak ze strany hráčů. Samozřejmě nehážu všechny do jednoho pytle, ale tenhle trend roste...
http://www.trulyreds.com/wp-content/uploads/2011/02/torres-shirt2.jpg
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele