Martínez: Nestojím čtyřicet milionů

29.02.2012, 12:58
Aktuality
Záložník či obránce bilbajského Athletiku Javi Martínez patří k nejnadějnějším hráčům španělského fotbalu. Loni se o něj zajímal Real Madrid, nyní je údajně v hledáčku Barcelony. Martínez má ve smlouvě výkupní klauzuli čtyřicet milionů eur, nemyslí si ale, že by za něj některý klub tolik peněz zaplatil.

Podle španělských médií o tom nyní uvažují v Barceloně. "Nemyslím si, že mám cenu čtyřicet milionů eur. Tolik za mě nikdo nezaplatí," míní 23letý hráč, který má s Athletikem smlouvu do léta 2016.

Martínez neskrývá, že jej spekulace o zájmu Barcelony těší. "Tyhle věci k fotbalu patří, takže není potřeba, abych je nějak zvlášť komentoval. Je hezké, když o vás v novinách píší, znamená to, že děláte svoji práci dobře. Za to jsem rád a víc se o to nezajímám. Soustředím se jen na fotbal a ne na spekulace," prohlásil španělský reprezentant.

Javi Martínez hraje v Bilbau od roku 2006, kdy přišel z konkurenční Osasuny, v dresu Athletiku už nasbíral přes 150 ligových startů. Za španělský národním tým zatím nastoupil sedmkrát.

Autor: Radim Šantrůček / goal.com

Komentáře (220)

Přidat komentář
smazaný uživatel

pro city není problém ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
sejber

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nebo Anzi

Reagovat
eibe

a taky Real, Chelsea, Barca,....

Reagovat
smazaný uživatel

Je hezké, když o vás v novinách píší, znamená to, že děláte svoji práci dobře.......... no né vždycky to tak je

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zrovna u něj si myslim, že svojí práci dělá dost dobře

Reagovat
smazaný uživatel

citizens-10 to myslel trošičku jinak

Reagovat
smazaný uživatel

máš boda

Reagovat
smazaný uživatel

to já vim, ale já to myslel obecně

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem to pochopil Pouze jsem to konstatoval jako holej fakt

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

před 4 roky 6 mil eur tento rok 40 , ten trh je tak zkurvene. až to bolí

Reagovat
smazaný uživatel

je to 6 let (5 a půl) a za 18ti letýho kluka by 40 mega asi moc týmů nezaplatilo.. Zrovna tady je poznámka o zkurveným trhu celkem mimo

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě k tomu těch 40 je klauzule, ne jeho cena kterou někdo zaplatí..

Reagovat
cristiano.K.

přijde nabídka 20 a je pryč

Reagovat
smazaný uživatel

Vidět, že nevíš o čem mluvíš. Pod 30 ho pustí těžko.

Reagovat
cristiano.K.

má snad nakou klazuli? Nemá. O to bych se i vsadil,že to bude rozhodně pod 30

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jestli si dobře pamatuju, tak 25 si stanovili už předloni, když se spekulovalo o jeho příchodu do Barci (než přišel Mash). Od tý doby svojí cenu ještě navýšil. Podle mě těch 30 je taková podlaha, na kterou by Baskové možná přistoupili. Ale spíš bych to viděl ještě o min. 5 víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky bych to viděl kolem 35mil. Možná že ten kdo ho bude chtít fakt bude muset zaplatit tu klauzuli.

Reagovat
smazaný uživatel

spíš jde o to, domluvit se s Javimarem, jestli ten by vůbec někam chtěl. Jednání s Athleticem pak asi bude jednoduché - ti řeknou - položte na stůl 40 a můžete si ho odvézt.

Reagovat
RMCF

já mylsím, že on odejde, netvrdím, že nutnětoto léto, ale nezůstane tam celou karieru, pokud teda bude pokračovat de¨le přepokladů, k odchodu toto léto by mohlo nahrávat i to pokud bude dál hrát stopera, popravdě ono pokud by to hrál delší dobu tak by se pak těžko vracel na DM(kde je podle mě mnohem lepší), na stopera se může posunout s blížící se třicítkou, naopak to nepude...

Reagovat
smazaný uživatel

taky nečekám, že by tam byl fakt až do konce kariéry, ale teď je mu 23. Nemá, kam spěchat.

Reagovat
smazaný uživatel

Co takhle si přečíst článek?

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono by stačilo si přečíst nadpis a musí to bejt jasný

Reagovat
cristiano.K.

já většinou čtu jen co je " " a u něj jsem hledal ještě věk, myslel jsem,že mu je 24let

Reagovat
smazaný uživatel

Přečti si článek.

Reagovat
cristiano.K.

29.02.2012 13:29

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Jak ti už napsali - stačí si přečíst článek. A hlavně, každý ve Španělsku MUSÍ

Reagovat
Carlos Juan Pablo

... mít výkupní klauzuli.

Reagovat
miky10

Reagovat
cristiano.K.

jako fakt?

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Yep. Každej ji má.

Reagovat
smazaný uživatel

no to fakt ne.

Max. za předpokladu, že by Javimar začal švejkovat.

Reagovat
cristiano.K.

Atletic si může dovolit nevyslyšet takovouhle nabídku? Poslední,kdo šel draze byl snad Del Horno....

Reagovat
smazaný uživatel

no samozřejmě. Oni s penězma problém nemají a popravdě - protože nemají, koho draze nakoupit, tak by asi ani nevěděli, co s tolika penězma dělat.

Reagovat
cristiano.K.

Vím,že baskové jsou specifičtí a nemají důvod prodávat hráče. Zajímalo by mě,jestli jim někdo již nabízel nad 25mega....Neměli by co dělat s penězma? wtf

Real i Barca má střed pole pořešený. Já bych ho bral do LFC hned aneb DM kvalitní chybí, ale určitě né za víc jak 25mega, i když naše vedení by bylo schopné dát 40 a ještě Shelveyho k tomu

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Athletic, nebo Atlético?

Reagovat
Kenneth

Evidentně máš o španělských hráčích přehled, tak jako o Gutim.

Reagovat
cristiano.K.

za Gutim si pořád stojím,že je to jeden v z nejvíc přecenovaných hráčů.

Martinéz je skvělý, líbí se mi jeho hra, jen diskutujeme o ceně.

Reagovat
Kenneth

Mohlo ti bejt jasný že kdyby stál opravdu 20, tak už v Bilbau není.

Reagovat
Carlos Juan Pablo

*v Athleticu

Reagovat
Footballer

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Ano? Ani ty neumíš psát názvy klubů a divíš se?

Reagovat
Cipinho

Bilbao je snad špatně?

Reagovat
miky10

Pokud mluvíš o městu, tak ne...

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Jasně, to mě pak napadlo, ale...

Reagovat
miky10

Žádný ale...

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Ano, jelikož oficiální název klubu je Athletic Club. Bilbao nemají ani v názvu.

Reagovat
Krausio_Real_M

Ale ve znaku jo

Reagovat
kiwwi

sleduje ho aj United...vobec neviem co je zac, ale mrknem nanho vo vzajomnom suboji

Reagovat
miky10

Toho by chtěl každý.

Reagovat
kiwwi

chcel by ho kazdy, ale je jasne, ze Barca, Real a United maju vzdy "predkupne pravo "

Reagovat
minoLFC

jak s Torresom?

Reagovat
smazaný uživatel

a jak se chelsea vyplácí...

Reagovat
smazaný uživatel

myslel před přestupem do LFC.

Reagovat
minoLFC

čo tu pletieš Chelsea? reč je o období , keď ho FAS chcel z Atletica

Reagovat
smazaný uživatel

napadlo mě to prvně, ale nebyl jsem si jistý. no ale to je jedno, samozřežjmě, že pokaždé nevyhrají real, barca, united

Reagovat
miky10

Já bych to v tomhle případě omezil na Barcu a Real, překvapilo by mě, kdyby šel do ciziny.

Reagovat
kiwwi

tak ak onho bude mat zaujem Real alebo Barca, tak United samozrejme straca poziciu

Reagovat
miky10

Což samozřejmě mají a mít budou...

Reagovat
RMCF

já nevím jestli by pro něj byla Barcelona nejlepší volba, na stoperu není tak dobrý jako na DM a na DM je podobně mladý Sergio, odchovanec výborně sladěný s týmem, hodící se do systemu a patříci na tomto postu k nejlepším na světě, jako varianta za něj také výborný Masch, navíc se pořádně neví jak je to z možností odkupu Romeua.Barca by se měla zaměřit spíš na čistokrevnýho stopera. V Realu přecejenom pořád nenašli ideálního parťáka k Xabimu, i když Khedira je hooodně platný, ale Javi je ještě o level jinde.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
miky10

Jasně, Real vypadá reálněji i pochopitelněji, jen by pro mě prostě byl šok, kdyby nakonec neskončil v jednom z těch dvou klubů.

Reagovat
smazaný uživatel

mě přijde, že byste nákupem Javimara nezískali ani vy. Určitě byste nezískali takový nárůst kvality, abyste za něj dávali 40 mega. Podle mě půjde Javi tzv. liverpoolskou cestou.

Reagovat
RMCF

Je to relativní získat v hodnotě 40 mega, pro náš kádr v současnosti je nutně potřeba posílit jen RB a pak druhá pozice která občas hapruje je střed zálohy, oproti Khedirovi by nás posunul dost hlavně směrem dopředu a kreativity(tam by mohl pomoct i Sahin pokud se dostane ze současnýho stavu) a navíc by mohl zmenšit naši závyslost na Xabim, která je momentálně neunosná, v případě jeho zranění by šla naše hra hoodně dolů. Bylo by mě mnohem milejší přivest Javiho, než všechny Neymary a Hazardy, o kterých se spekuluje...

Reagovat
smazaný uživatel

no tak já Javimara jako n(z)ástupce neberu vůbec. Takže ta závislost na něm by zůstala. Oproti Khedirovi by to posun byl, to je jasný, ale za 40 mega?

Reagovat
RMCF

nemyxlím , že by byl úkolyna hřišti náhrada za Xabiho, ale s ním v záloze, by to fungovalo bez Xabiho v podstatě líp než když to má v současnosti stát na kHedirovi, Lassovi nebo Granerovi.

Reagovat
smazaný uživatel

tvoje komentáře mají smysl! Xabi už není mladej, a postupná náhrada je již opravdu potřeba. Souhlasím s tebou, že toho Neymara a Hazarda momentálně tak nepotřebujem. Rád bych přivítal ještě nějakého vynikajícího a pohyblivýho pravýho obránce. Arbeloa mě nepřesvědčil.

Reagovat
smazaný uživatel

Sandro se o něj bude zajímat jen jako fake, aby případně udělal tlak na Real. Jinak není nákup Javimara pro Barcu smysluplným. Už jsem to tady psal - Sergio 23, Mash 27. Resumé - máme plno.

Reagovat
RMCF

taky si myslím , že by to byla blbost od vás i od Javiho...

Reagovat
smazaný uživatel

i od vás. Javi nemá kdovíjakou marketingovou hodnotu. Připlácí se jen za to, kde teď hraje. A za jeho relativní mládí.

Jak už jsem napsal - na jeho místě máte dostatečně kvalitní hráče a za ty prachy by nejspíš nestál.

Reagovat
RMCF

ještě mě tak napadlo, když sme byli ochotni dát 30 mega za Coentraa, tak nevidím ani toho Javiho nereálně, pokud nedostane přednost nějaká ofensivní marketingová hvězda, ale od příchodu Joseho se tak zatím neděje, tak věřím že ten trend bude pokračovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť hraje Masch stopera....Já bych se posile na DM nedivil, takový Oriol by se mi líbil.

Reagovat
smazaný uživatel

Oriol by smysl měl, protože by si na svojí šanci asi byl ochoten počkat. Navíc - v jeho případě by to byl vlastně návrat z hostovačky, čili by nám to nezapláclo budget na rok a půl.

Reagovat
SunFells

Real a Barca určitě no.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy jste naposled udělali takhle gigantický nákup? Máte cash?

Reagovat
kiwwi

2008 Berbatov a s peniazmi samozrejme problem nie je

Reagovat
smazaný uživatel

4 roky zpět ...

Vycházel jsem z toho, že teď právě nejste moc aktivní na trhu.

Reagovat
kubys

De Gea, Young, Jones nic?

Reagovat
kiwwi

minule prestupove obdobie sa minulo 50 mil. libier (sice na 3 hracov, ale aktivni sme boli dost)...nevie sa ako to bude s Fletchom, Scholesom, odisiel Ravel a asi pojde aj Pogba cize stred z vlastnych zdrojov nedoplnime - s nejakym nakupom do stredu pola ratam

Reagovat
smazaný uživatel

ok, minulý léto jste nakupovali.

KDYBY Javimar přišel, jak byste hráli?

Reagovat
kiwwi

ja v prvom rade neviem vobec co je to za hraca a kde hrava

Reagovat
RMCF

Momentálně hraje na stoperu, ale je to hlavně DM, případně CM, výborně fyzicky vybavenej na silovej fotbal, dobrej hlavičkář k tomu přidává na svoje parametry výbornou techniku a rozehrávku.

Reagovat
smazaný uživatel

jen bych trochu ubral z té skvělé techniky a rozehrávky. Mě v tomhle nikdy úplně nepřesvědčil.

Reagovat
RMCF

píšu na svoje parametry, samozřejmě to není žádný Pirlo, ale oproti fyzicky podobně disponovaným hráčům je na tom hooodně dobře...

Reagovat
kiwwi

cize nas Carrick

to by v strede rotovali Cleverley, Anderson, Carrick, on a Giggsy s tym, ze by netvoril nikdy dvojicku s Carrickom...vzhladom nato, ze za Carricka nemame ziadnu nahradu ked je zraneny alebo si potrebuje oddychnut a nasa hra dozadu bez neho je o poznanie horsie, tak by sa urcite hodil...pri Fergieho rotacii by si zahrali dost vsetci...som nanho zvedavy proti nam

Reagovat
smazaný uživatel

zapoměl jsi na Fletchera.

Mi to právě přijde, že v tom středu máte momentálně dost plno a víceméně hráči, kteří můžou ještě najakou dobu hrát - Carrick 30, Anderson 24, Fletcher 28, Cleverley 22.

Navíc minutáž těchhle hráčů je: Carr 2200, Giggs 1500, Anderson už jen 1000, Fletcher 800, Cleverley 500.

Reagovat
kiwwi

kiwwi

29.02.2012 14:13

Anderson a Cleverley dlhodobo zraneni, Fletcher ma vaznu chorobu a nikdy sa z nej uz nevylieci a nikto nevie, ci este bude moct niekedy hrat futbal

Reagovat
Darren Fletcher

to si mysleli aj o adamcovi a jeho kolene, ver mi, sakra!

Reagovat
celeb

Reagovat
SunFells

Nesledoval jsi loni ME U21?

Reagovat
kiwwi

viacmenej len Anglicanov a inac si tazko v jednom zapase vsimnes nejakych hracov, ked nepoznas ich mena ani ako hravaju v kluboch

Reagovat
kubys

Obv, že United mají peníze.

Reagovat
Swarley

je výborný, aspoň co jsem ho těch pár zápasů viděl...

Reagovat
j_mrazik

Navíc má výbornou figuru pro jakoukoli ligu.

Reagovat
Swarley

v PL by se neztratil...

Reagovat
j_mrazik

Možná by nechal zapomenout na Xabiho.

Vy máte na podobný typy slabost...

Reagovat
Swarley

máme Carricka, takže pro nás by byl asi zbytečný luxus...

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
janinho

Jose ho vraj urcil ako prioritu letnych prestupov pre Real. Ale to by musel odist minimalne jeden z kvarteta Sahin, Khedira, Lass, Altintop.

Reagovat
smazaný uživatel

Altintop zrovna neleští jeho místo.

Reagovat
janinho

ale keby sa zranilo viacero DM tak by ho tam postavil. Altintop je velmi univerzalny

Reagovat
smazaný uživatel

Lass nebo Sahin odejdou, takže....

Reagovat
RMCF

Bylo by to super to je hráč, po kterým touží většina Madriistů, kdyby přišel, tak z te čtverky by klidně mohl odejít Lass případně i ALtintop. Do středu by byla pětice Xabi, Javi, Khedira, Sahin a Granero, snad kromě kombinace Sahin - Granero využitelná v libovolných kombinacích.

Reagovat
Kenneth

Zbytečný luxus.

Reagovat
RMCF

Tak doufám v Lassuv odcod a pak přijdou dvě zranění a není ak postavit středovou dvojku, obzvlášt když Jose do těžkých zápasu Sahina nebo Granera vedle Xabiho nedá...

Reagovat
smazaný uživatel

Lass nesmí odejít, je to náš nejlepší pravý bek.

Reagovat
RMCF

jako záskok dobrej, ale rozhodně ne stabilní pravej bek, naíc pravej bek bude pravděpodobně pro leto priorita...

Reagovat
smazaný uživatel

13:16 Rozhlas nabídl Barceloně odškodné

Španělská rozhlasová stanice Cadena Cope nabídla Barceloně odškodné 200 tisíc eur za křivé obvinění ze spolupráce s lékaři s dopingovou minulostí. Španělský velkoklub však požaduje za lživou reportáž z loňského března přes šest milionů eur a s médiem se nadále soudí. Rozhlasová stanice Barcelonu loni v březnu nepřímo nařkla z možných dopingových praktik, proti čemuž se klub hned ohradil. Cadena Cope nyní uznala svou chybu. Podle tamních médií byl tehdy oním "tajným zdrojem" nejmenovaný funkcionář věčného rivala Realu Madrid. Soud měl pokračovat v úterý, ale byl odročen.

Jj, to byly ty loňkský čistý metody.

Reagovat
smazaný uživatel

A to víš, že máš, Javimare. Athletic nemá důvod tě prodávat, tak prostě ta cena je takhle vysoká.

Reagovat
caspic

ty si hnup

Reagovat
miky10

Má pravdu. Je jedním z nejlepších na svém postu, reprezentant nejlepší země na světě, je mu 23, smlouvu má do roku 2016. Není jediný důvod, proč by měl jít pod 30, 40 je reálných.

Reagovat
smazaný uživatel

kromě jiného ...

Reagovat
smazaný uživatel

Musí do Realu!

Reagovat
smazaný uživatel

Javi Martínez, Iker Muniain, Ander Herrera, Fernando Llorente = úžasní hráči

ale podle mě alespoň jeden v létě odejde

Reagovat
smazaný uživatel

Ander sotva přišel. Iker má čas. V létě se šuškalo o Barceloně. Javimar ještě rok nebo víc vydrží. Ale Nando? Ten by odejít mohl.

Reagovat
miky10

No nevím, nějak nevěřím, že Llorente bude vůbec chtít odejít...Herrera zatím ani nemá na to jít někam výš, Muniain, jak jsi řekl, má čas...JaviMar je rozhodně nejpravděpodobnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Nando je z té partičky nejpravděpodobnější, ač bych přál Athleticu, aby ho udrželi.

Reagovat
miky10

Podle mě kdyby chtěl odejít, tak už to klidně udělal loni. Martínez je kapitán, ale není tam odmala, měl by tedy mít menší problém klub opustit. Nevím, uvidíme, může se stát, že odejdou oba, ale taky ani jeden...

Reagovat
smazaný uživatel

tak u Ikera a Andera mi to je jasný

Reagovat
smazaný uživatel

bilbajského - to zni nejak divne

Reagovat
kiwwi

jj

Reagovat
smazaný uživatel

dufam, ze Bilbao udrzi tento tim pokope a keby tak vyhrali CdR tak to by bola parada

Reagovat
smazaný uživatel

ach, prosím udržať tento tím pokope aspoň také 3 roky a dovolím si tvrdiť, že by Bilbao mohlo byť po Barcelone a Reale najlepším španielským tímom...podľa mňa Martinéz odíde len keď on sám veľmi bude chcieť, Bilbau peniaze na prestupy nejako extra netreba, pretože potencionálnych hráčov na prestup je sakra málo...

Reagovat
smazaný uživatel

Valencie se tý role zhostila dobře a vypadá to, že i dlouhodobě. Na ně Athletic nemá

Reagovat
smazaný uživatel

v súčasnosti nie, veď to aj píšem...ale klub sledujem podrobne, je tam množstvo mladých hráčov, v obrane San José, Ekiza, Artenetxe, záloha Ander, De Marcos, Itturaspe, Martinez, Muniain, ...a k tomu Amorobieta a Llorente, ktorí sú v najlepších rokoch a zlepšovať sa tiež môžu....rokmi prídu skúsenosti, zohratie, tento tím bude časom veľmi silný, len musí ostať pokope...

Reagovat
Kily

určitě, dozrává tam kvalitní tým, zkušenosti z evropských pohárů taky pomohou

Reagovat
smazaný uživatel

jeden z mála, který ví o čem mluví

Reagovat
Didier Drogba

Na Barcelonu je moc vysokej. Mít o 30cm míň, tak by tam zapadl. No a Pep by mu musel dát herecký rychlokurz.

Reagovat
smazaný uživatel

tak přece se našel ...

Reagovat
Jerichoo

Reagovat
smazaný uživatel

Proč hráči, kteří za to stojí, říkají, že za takovou cenu je nikdo nekoupí a naopak? Asi to bude v hlavě....

Reagovat
Manik...

Aspoň je upřímný . 40 opravdu ne. Za tu cenu jsou už lepší záložníci

Reagovat
miky10

100. pro JaviMara v Realu.

Reagovat
j_mrazik

Tenhle šmudla za 40 a Fabregas za 25.

Jo, pořád jsem to neskousnul.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem trochu zapátral a zjistil jsem, že jeden docela populární člen zdejší původní španělské rodinky tady teď přispívá pod jiným nickem . Ale možná jsem zase poslední, kdo to ví, do jiných diskusí takřka nechodím.

Reagovat
j_mrazik

A sice?

Reagovat
smazaný uživatel

kdo?

Reagovat
RMCF

to by mě taky zajímalo kdo?

Reagovat
smazaný uživatel

kyslík = filip12 ?

Reagovat
Mr.Jindros

No tak to vysyp.

Reagovat
smazaný uživatel

sterda

Reagovat
j_mrazik

Kdo?

Reagovat
rufus

Autor tohoto životopisu http://www.eurofotbal.cz/clanky/bozsky-johan-slavi-sedesat-32817. Ale jako sterda už tu nepsal opravdu hodně dlouho, takže ho asi dost lidí nepamatuje.

Reagovat
j_mrazik

A jeho nový nick je?

Reagovat
rufus

Nechce se mi to moc prozrazovat, nevím proč si sterda nick změnil. Třeba doufal, že ho tu nikdo nepozná. Nechám vás dumat nebo ať to mere prozradí.

Reagovat
smazaný uživatel

tak může to být klasicky tak, že ztratil heslo ke starýmu nicku. Mě se to tady stalo taky, tak jsem si musel založit jiný.

Reagovat
rufus

Jj, taky mě to napadlo. Ale zdá se mi, že v poslední době už sem zase nepíše tak často ani s tím novým nickem.

Reagovat
smazaný uživatel

Hristo?

Reagovat
rufus

Reagovat
smazaný uživatel

taky bych si to tipnul..

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
Rssa

záměrné zmatení nebo opravdu nejsi sterda?

Reagovat
Hristo Stoichkov

Už nejsem, sterda na internetu zemřel

Reagovat
Rssa

No, takže nakonec můj tajný tip vyšel.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kily

Reagovat
herbage

Reagovat
Rssa

Budou nějaké sázky? Koukám, že psal na EF už v 2006, takže nějaký starší pardál, navíc fandí Barce...Hm, napadá mě jeden člověk.

Reagovat
One-Real

mně si se vybavil ty

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Rssa je rychlokvaška, ten určitě ne

Reagovat
Rssa

Ty to taky nebudeš, 6 let zpátky jsi sotva uměl psát, natož abys psal články na EF

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Reagovat
herbage

Reagovat
Rssa

v 2006 jsem o EF ještě nic nevěděl, to jsem svůj čas věnoval více pití

Reagovat
smazaný uživatel

spíš sání ne?! mamince z prsa

Reagovat
One-Real

a jak jsi na to přišel vůbec?

Reagovat
smazaný uživatel

nábídka nad 25 a jde..

Reagovat
RealC.F.

Ach jo, kolik tady bude denně článku o hráčích co si denně mastí po večerech nad plakátem Barcelony ?! Až když náhodou nákej bulvár napíše, že uklízečka na nou campu zaslechla , že je o něj zájem a dá to do novin jako největší denní zprávu , tak se z toho dočysta udělaj

Reagovat
smazaný uživatel

dočysta??

Reagovat
Kily

už jsem zažil a schytal hodně, ale dočysta jednoznačně srazilo na kolena i dámské přirození s "ý"

Reagovat
RealC.F.

fail , stane se

Reagovat
smazaný uživatel

kýnda?

Reagovat
Shevchenko

vagýna

Reagovat
Zaschrona

Vubec, co by s temi penezi za nej Bilbao mohlo udelat? Jaci jsou vubec teoreticky nejlepsi dostupni hraci pro Bilbao? Arteta, Xabi Alonso, Azpilicueta, Ruffier, Aduriz, Garrido, del Horno, Olazabal, Xabi Prieto, Joseba Llorente.. Nenapada vas jeste nekdo dalsi? Me tedy pripada, ze Bilbao jeho cenu klidne muze stanovit na 100 milionu, protoze v pripade jeho odchodu i za takovou castku si nijak vyrazne nepomohou.. Kazdopadne, pro me rozhodne v La Lize nejvetsi sympataci!

Reagovat
smazaný uživatel

Arteta Xabi Alonso a nemyslíš,že to neni jenom na Bibau,ale i sám hráč bude chtít odejít za lepší?

Reagovat
Zaschrona

TEORETICKY

Reagovat
j_mrazik

Toho si nevšímej, je to vůl. Máš pravdu, že pro ně má větší hodnotu hráč než kdejaké peníze.

Reagovat
Kily

anglické kluby jsou schopny tyhle peníze zaplatit, případně se jim výrazně přiblížit, za Silvu a Matu koneckonců taky taky v posledních přestupních termínech o něco víc, než kolik v té době byla jejich opravdová cena

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl by mě někdo zasvětit do toho,jak to přesně chodí v Bilbau? Kdo tam přestoupit může? Jestli mají někde ve stanovách, že tam určití hráči přestoupit nemůžou atd...Dík

Reagovat
smazaný uživatel

v Bilbau môžu hrať iba hráči narodení v Baskicku, alebo tí, čo majú baskické korene...Baskicko je sever Španielska a juhozápad Francúzska...ale poväčšine tam hrajú a hrali iba hráči pochádzajúci zo "španielskeho" baskicka...z Francúzska si možno pamätáš Lizarazua, ten tam hral

Reagovat
smazaný uživatel

diky

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si na Lizarazua pamätám.

Reagovat
One-Real

Snad se Florentino pochlapi, jestli by mel prestoupit ke katalancum, tak tady na EF koncim.

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Ja dúfam že ho nezíska nikto a pevne verím že ostane verný Athleticu. Do Barcy nepôjde, to je jasné.

Reagovat
alcantara

Reagovat
One-Real

Pro me osobne by to byla strasna rana. Kdyz zustane, tak nastvanej nebudu, ale u vas bych ho zkousaval strasne tezko.

Reagovat
alcantara

Ja ho zase nikdy nechcem vidiet v Madride, ta sanca je ale urcite realnejsia ako katalanska cesta. Cez Sergia cesta nie je, byt zalohou je pre takeho hraca nonsens.

Reagovat
One-Real

U vas by to byla strasne ptakovina. Jen zopakuju to, co uz jsem zde nekolikrat psal. Busquets je neskutecny hrac, skoda ze je to takovy kokot. Ale hrac je to paradni a vydrzi jeste spoustu let, Javi by pro vas byla zbytecnost. Ja ho u nas vidim z nekolika faktoru.

a) uz dlouho po nem touzim (aby hral za Real)

b) idealni partak k Xabimu jeste zadny neni a i kdyz Sami sel nahoru, tak Javi ma potencional byt o dost vyse a pomoci i hre dopredu, kde se obcas proste dalsi dve nohy hodi

c) Carvalho uz je pomalu dedula a Albiol si taky bude mozna balit kufry, teoreticky muze zastavat i roli 4-5 stopera

d) spanelska narodnost, takovy hraci se zkratka hodi

e) pokud zustane Nuri, tak teoreticky za 3 roky dvojka Nuri - Javi hmm

Reagovat
alcantara

A casom novy Xabi.

Reagovat
alcantara

Este poznamka k becku, Tym idealom k Xabimu som si nie celkom isty, podla mna su oba hraci prilis soft na to, aby hrali spolu, najma proti silnym.

Reagovat
One-Real

Ja ho pred rokem videl jako noveho Xabiho se vsim vsudy, ted uz si tak jisty nejsem a myslim ze by si na hristi celkem vyhoveli. Akorat by to mozna byla az moc ofenzivni masina a muselo by se sazet na minimalni ztraty mice a tuhy zamek. Ja hlavne doufam, ze Florentino bude natolik chytry a bude se v lete krome odchodu zaobirat akorat Javim a postem RB. Pripadne teoreticky nahradu za Rickyho, kdyby se pakoval. Na tom RB bude potreba zapremyslet. Jestli zustane Jose, tak ocekavam ze si privede nekoho jako je Arbeloa, ale kvalitnejsiho. (Coentrao?) Furt bude sazet asi na tu strategii OLB (Marceloú a DPB (kdokoliv). Ja bych chtel celkem i Carvajala, ale ten je spis razeni Marcelova, nez toho Arbeloova. I kdyz jsem ho videl jen parkrat.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
alcantara

Parada, za dva dni Silva a Martinez, este sa zajtra vyjadri Neymar a posily su vybavene

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
One-Real

Je to sice pomerne dost zcestne a tezko porovnatelne, ale jako zajimava statistika se to hodi.

Kolik zapasu potrebovali treneri k 50 vyhram v lize ? (Mou se minulym zapasem dostal na prvni misto historicky)

Mou 62, Pepek 67, Van Gaal 79, Capello 80, Riijkaard 85, Del Bosque 92 (nevypisuju vsechny, jen ty vseobecne zname)

Reagovat
RealC.F.

Kéž by Mou vydržel v Realu , klidně tak dlouho jako SAF Tak dobrý trenér u nás dlouho nebyl

Reagovat
smazaný uživatel

Mou

Reagovat
Mr.Jindros

Bonusová otázka - byla někdy PD takhle rozesraná dominancí dvou týmů?

Reagovat
RealC.F.

Tak od 20 let minulého století Samozřejmě ne úplně doslova, občas tam urval titul i jinej tým. Ale většinou měl REAL i BARCA takový 10 letý éry neporazitelnosti , kdy si na druhý nebo první místo nikdo nečichnul, asi tak jako posledních 10 let - Teda až na tu Valencii co se tam jednou vecpala

Reagovat
Kily

dvakrát

Reagovat
Xavi

Reagovat
Kenneth

200. Pro Javiho v Realu a Khediru , Altintopa mimo Real.

Reagovat
RMCF

Khedira zůstat

Reagovat
smazaný uživatel

tak určitě martinéze by chtěl každý tým ale nechapu proč se zase to toho sere barcelona naco? už takový přetlak mají v záložní řade.. at jde do Chelsea ale se nestane bude tam pořád zlý ten potetovaný portugalec z livepoolu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pánové, zase spadněte na zem. Nějakých 870 mil. nikdo nedá. Za tyhle částky přestupují vyjmeční fotbalisté a ať si říká každý kdo chce, co chce, Martinez je dobrý fotbalista, ale jeho cena na trhu, o které vy tu spekulujete je nereálná. Javi má cenu maximálně 450 mil. a to je hranice. Zase to není taková hvězda. Vyjmečný je Neymar, za kterého to tu miliardu dá. Barcelona pracuje s financema na úrovni a nebudou vyhazovat takový balík jen tak za někoho. City už řekli, že nebudou přemršťovat ceny a Anži, to je marný zájemce. Do Ruska by Martinez nikdy nešel.

Reagovat
smazaný uživatel

jsem si ho spletl s tim Uruguayskym Martinezem

Reagovat
smazaný uživatel

tak to jsem zvědavej kde ona barča veme prachy na nákup tohoto borce, když přitom chce ještě Neymara!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele