Maradona se nehodlá za své vulgarity omluvit
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Maradona dostal za vulgarity dvouměsíční trest
15.11.2009, 19:31
Argentinský svaz omlouvá Maradonovy vulgární útoky
29.10.2009, 11:55
Maradona zvažuje, že odstoupí z funkce trenéra Argentiny
07.10.2009, 10:22
Maradona věří, že Argentinu v kvalifikaci zachrání Bůh
30.09.2009, 11:28
Maradona odjel hubnout
16.09.2009, 09:22
Argentina: Jsme na okraji propasti
12.09.2009, 11:49
Komentáře (134)
Přidat komentářuz by si fakt mohol vstupit do svedomia
feťák nemá svědomí.........
a bruce nemá mozek!!!
jen dopředu upozorňuju na to, že se nezastávám Maradony, ale nesnáším tyhle všeříkající kecy.
já napsal jen nezpochybnitelný a ověřený fakt.....
a co je fakt, že feťák nemá svědomí???
Možná když bere...ale co když abstinuje???On totiž abstinuje(i když to tak kolikrát nevypadá)
a bereš jako feťáka i lidi so chlastaj alkohol a kouří cigarety - protože to jsou taky drogy, sice legální, ale když člověk tu drogu nemá, tak pak se projeví to jeho slavný svědomí???
samozrřejmě, že těžký alkoholik také nemá svědomí, no, nevím, proč se tady vlastně s tebou bavím o nesmyslech
no pokud si dobře pamatuju, tak na začátku jsi plácnul pěknej nesmysl ty...Já tě na to jen upozornil...
tak kouření a drogy mají společnou jednu věc, je to návyková látka, ale jinak je to úplně něco jinýho a srovnávat to může jen inteligent ... protože nevim jestli jsi někdy někoho takového potkal, ale píchnout si dávku a zapálit si cigaretu, tam jsou jisté malé rozdíly :)))
Tak společného to má dost, těžko se s tím přestává, pokud kouříš pravidelně... Zeptej se kuřáků, kolikrát chtěli přestat a jak se jim vedlo - ne každému se to povede, musí neustále žvýkat, nikotinové náplasti apod. Jenže narozdíl od heroinu nebo Koksu jsou cigarety zdaněné, takže stát nemá důvod potírat kouření, či ho zakazovat.
Na druhou stranu účinky jsou mnohem horší u drog než u kouření či alkoholu. Tvrdé drogy z tebe udělají ve většině případů trosku, kdy ztratíš práci, rodinu a buď skončíš sám, nebo jdeš na léčení.I když znám i případ, kdy je známý na kokainu a přitom žije bez problémů.
to je vesměs pravda, ale kouřit člověk, když chce, přestane ... to když chce, je důležitý .... co se týče feťáků, s nima je velkej problém, Douda by mě neměl rád, ale ke každý stříkačce, kterou jim dají, bych jim dal zároveň jednu zlatou :)
Zeptej se kuřáků, jaké s tím mají problémy - tj někdo, kdo kouří aspon 2 roky pravidelně každý den. Pro ně je to nemožné přestat. Neberu jako kuřáky mladé kdy si dají cigárko s partou a jinak nic...
2 roky pravidelně? děláš si ze mě kozy? pokud někdo po dvou letech kouření nedokáže přestat, ať si dá pistoli k hlavě a bez váhání se odstřelí :)) to je síla ... 2 roky, bože, měřítko jako blázen ...
Tak si to zkus 2 roky kouřit a ze dne na den přestat.. Uvidíme, jak se ti to povede...
nemusim si nic zkoušet, stačí znát správné lidi ... a znát jich dost, aby to člověk mohl srovnat ... pokud někdo napíše to, co jsi napsal, tak si o tom člověku ( co po 2 letech nemůže přestat ) pomyslim, že je buď úplně blbej .. nebo je to puberťáček, co si hraje na machra, nebo člověk s extrémně slabou vůlí ... normální člověk to bejt nemůže ... ne, ee ...
Aha, už jsme se dostali k jádru problému.
Ty počítáš svoje kamarády, já tu mluvím o lidech, kteří si tím pomáhají proti stresu, kouří například v práci a vykouří krabičku denně, protože bez nikotinu nedokážou vydržet. V těchto případech prostě musí pravidelně lepit nikotinové náplasti, jinak by vypadali jak to popsal Nathan. Neschopní se soustředit, něco dělat a byli by nevrlí... Prostě tak 2 měsíce bys s nimi nevydržel. Momentálně máš nikotinové náplasti, žvejkačky a podobné pomůcky. Nepotřebuješ terapie, protože do sebe to svinstvo neustále dostáváš pomocí zmíněných věcí.
dostali jsme se k jádru problém blbě, mluvit o kouření ve spojitosti s drogama, nevim jakej exot s tim začal, počítám ten první reagující, to plně srovnat rozhodně nějde a je to hovadina .. jinak k tomu tvýmu ...
.. tvoje iluze, že to beru z kamarádů je pravdivá asi z 5%, beru to v celkovém dojmu, který jsem nabyl z lidí kolem sebe jejichž věk neklesá pod 40 .... to nejde srovnat s mladým exotem, co kouří buď proto, že je to machrovinka, nebo se ohání tím "nekonečným stresem", blbosti ... ale tak, každého co jeho jest, že jo, ale psychoterapeut to jistí, jak jsi napsal, pokud vim, že nedokážu zvládnout stres, jdu pro radu jinam, ne k cigaretě ....
Prostě a jasně...cíga se zdají jako nedroga, protože se nám po nich motá hlava jen po ránu na lačno...plně souhlasím, že cigarety zabijí víc než zbraně a alkohol...doporučuji film " Děkujeme, že kouříte"....
Jasne ze sa to neda porovnavat, drogy zabijaju a nicia ludi cigarety len poskodzuju zdravie, skracuju zivot o par rokov a v par percentach pripadov vedu k smrtelnym chorobam (rakovine). Nechapem o com sa tu cely cas bavite, porovnavat fetaka a fajciara to sa hadam ani nedam nie je zavislost ako zavislost. Niektori ludia su zavisli na telke, na porne, na sexe ale tieto zavislosti maju spolocnu len 1 crtu a to ze od vsetkeho sa dost tazko odvyka
celá diskuze začala kvůli větě - feťák nemá svědomí
proč ho nemá? Protože má nutkavou touhu si dát - a když nemá peníze, tak Krade, okrádá, ojebává, nedá se na něj spolehnout
to samé kuřát - taky nemá svědomí - když nemá na kouř - je podrážděný, krade, vojebává, somruje.....to samí co feťák, v tom mi to přišlo stejný
ale Maradona abstinuje - proto je píčovina, co řekl bruce.(tečka)
přislo ti to stejné, hm, přišlo ti to blbě .. kuřák, když nedá čouda, je podrážděný a nervózní, ale v životě sem neslyšel, neviděl a nezažil kuřáka, co by někoho zabil, aby měl prachy na cigára? aby někoho okrad, aby měl prachy na cigára ....
Nathane - svými teroiemi o závislostech možná ohromíš nějakou hodně naivní středoškolačku.......až potkáš člověka, kterému se díky jeho závislosti na nikotinu, kofeinu či čokoládě rozpadla osobnost, a stal se "zeleninou", tak dej vědět.......ono na každý problém se dá nahlítžet ze širšího nebo úzžího hlediska, známkou vyspělosti je, že tyto hlediska chápeš a nesplýávají ti........až vykonáš dlouhou životní cestu a začneš to chápat, tak se zase můžeme o něčem pobavit,
Znam dost lidi, kterym alkohol deformuje mozek. Tzn. ze se jim, jak sam rikas, rozpada osobnost. Kolikrat z nich lezou uz takove bludy, ze se mi ani nechce verit. Nicmene srovnavat to s cigaretami a cokoladou se samozrejme neda. Jedno skodi tak, druhe onak. Jak mame vice druhu "nelegalnich drog", tak mame i vice druhu "legalnich drog", pricemz kazda ta latka ovlivnuje cloveka jinak. I clovek co bere nelegalni drogy se muze chovat zcela normalne a nikdy ho nemusi napadnout, ze by neco kvuli sve zavislosti/odreagovani nekoho okradl nebo sel vyloupit obchod, ci nekoho prepadl. Ani by si to na nem nepoznal... Vem si kolik lidi chodi po parties(osobne nejsem priznivcem, ale proti gustu zadny disputat, jak se rika), ruznych techno(nechci se dotknout jedne skupiny, tady je to mysleno jako jeden z prikladu) a jim podobnych akcich a neco si tam vemou. Pricemz bych nerekl, ze by pobihali vsichni po meste a okradali lidi. Vzdy zalezi na okolnostech, takze tvuj "souhrn" je stejne spatny, jako Nathana.
a hlavně on má možnost si drogy koupit a neudělá to...to je ten největší mazec.
Sice kouřím, ale že bych kvůli tomu kradl, vojebával, nebo somroval
jedna dávka koksu stojí 2000/g...kolik gramů vykouříš denně..cigaret?tak a ted srovnávej...
Za cigarety platím 60 euro měsíčně
Podívej, nechci se dostat do dlouhé diskuze. Pár kamarádů už mi na fet zemřelo, pár jich k tomu nemá daleko. Měl jsem to taky, a až moc dobře vím, jaký je to hnus. A jde to čím dál víc nahoru, paradoxně....
Jako nahoru v zálibě u mladých (-15)
a problém je v tom, že feťáků umírá málo, proto to má stále větší oblibu ... ale máš recht, to je na delší diskuzi :)
"vojebával" je v první řadě širokej pojem , já si pod tím jako promiskuitní syčák představím různý věci a netuším co to má společného s kouřením..., i když "kouření" je také širší pojem
Vojebávání jde s kouřením ruku v ruce, co se ti nezdá?
dráždění vlastně taky..., ale co s tím kradením ?
Vy ste paka
Já jsem kuřák, a když si delší dobu nemůžu zapálit, tak nekradu, neojebávám (i když teď jde o to, co tím myslíš ) a nesomruji.
Jásně fetuje a trénuje argetinskou repre a nikdo to na něm nepozná a není to vidět a právě proto, že fetuje tak argentina postoupila jen 4. místa....tak to tohle může říct člověk, který zná drogy jen z knížky..tudíž mu radím aby se nepletl do něčeho čemu nerozumí, ju?:o)
ty s nima mas zkusenost nb co?
ano mám..abych věděl o čem mluvím a neplkal blbiny jak TV NOVa
Myslíš, že trenér taky podstupuje dopingové zkoušky, když je nemají pravidelně ani hráči?
Ne..ale má nějakou zodpovědnost...
U mě je to trenér, který se dostal na z kvalifikace na MS. Nic víc ani míň. Řešit jestli je to debil nebo ne je nesmysl, protože třeba takovej totti je hlupák na druhou. Ono soudít fotbalisty podle míry inteligence je prostě nesmysl, když celej život kopali do balonu. My všichni tu umíme jen blbě kecat, protože nejsme natolik inteligentní, abychom se někdě jen na základě inteligence uplatnili a brali peníze jako fotbalisti. Co by maradona řekl asi nám? Looserem co komentují v pracovní době tyhle články. A novináři jsou verbež...to snad víme všichni.
já mám zrovna pauzu na oběd, jinak bych tu samozřejmě nebyl
:o)
Hm..tak jako mourinho, wenger, totti, ferguson...máš tam něco dalšího?
Hm..tak jako mourinho, wenger, totti, ferguson...máš tam něco dalšího?
jako hráč ale jako člověk
Souhlas.
co byste chtěli po sedlákovi... sam nema ani páru jak se mu povedlo postoupit na MS...
Pro mě je to vůl.
Ano na jednu stranu kritika jako cloveka tohle by si nemel a ani nemuze do televize dovolit rict v jakoukoliv hodinu,ale na druhou stranu sahnete si kazdy do sveho svedomi a v nejake chvili kdy z vas spadl nejaky balvan nebo emoce jeslti jste trosku nepopustili uzdu sveho chovani nebo vyroku
ko trener národního týmu by si to neměl v žádném případě dovolit
Ano, mas pravdu. Ale to si muze dovolit Franta, Lojza, ty, ja, Juan nebo Jose. Ale v zadnem pripade ne trener narodniho tymu, tedy osoba verejna. FIFA ho potresta, at mu da rok zakazu vykonavani funkce a kdo na tom vydela nejvic bude prave Argentina. Jinak se ho proste nezbavi.
Přesně tak
Taky jsem rekl,ze si tohle dovolit nemuze takze souhlas a trestu neunikne to je jasna vec
Tak on si taky může říkat co chce, jen to nemůže říkat před médii nebo veřejností.
*jako
edejv mas pravdu
ja vim
a diky
smutné je, že pro spoustu slabomyslných individuí je taková lidská troska IDOLEM....
ty ho moc nemáš rád vid?
V Argentine tomu tak bylo na 100%. Ale v soucasne dobe je jeho popularita na dost nizke urovni. Ta "idolokracie" neboli moda idolu je na celem svete popularni spoustu let a nejen ve sportu. Ja mam taky "idol". Veproknedlozelo a dobre pivecko k tomu!
to je ten správný idol
dobře sis alegre vybral, navíc u takového idolu máš jednu jistotu - nikdy tě nezklame.....
No, no... záleží od kuchára
Vážený pane...cruyff, guardiola, southgate atd....to byly také modly, jenž nějak s třeneřinou začínali...a taky to dostali, protože byli modlou...ju :o)
Ale to jsou všechno aspoň od pohledu inteligentní lidi..
od pohledu...hm jak racionální:o)
No často koukneš a vidíš
No jasně, že marodona vypadá jako vekslák z václaváku...na druhou stranu je víc na očích vede repre...a novináři jsou verbež...tak asi tak....nikdy s nima ani jeden nepokecáme, takže to nevyřešíme..škoda.
Jako fotbalista být klidně může Jako trenér už nee
ale guardiola ti v barce nevadí a přitom vychází se zkušenostmi s trénováním na stejno...teda pep nosí oblek...
Vždyť to není normání, jak ty dokážeš člověka obhájit. Maradona s Pepem mají pomalu stejně kvalitní kádr, ale podívej se, co dokázal Pep(a jak hrajou) a co dokázal Diego
hm...tak čím to teda je..není to třeba taky o hráčích?
Jak o hráčích? Když Maradona nepovolá hráče jako Cambiasso, Zanetti, Samuel, Riquelme, Lucho a podobní, tak si za to může snad sám, ne?
hm real měl taky ´figa beckhama atd..a taky nic z toho nebylo...
Jenže Argentinu tlačí bota v záloze a obraně, kteří nejsou schopní nahrát útoku. nemyslíš, že by to tito hráči zlepšili?
Ty kokos...podvodnik, narkoman, tlste hovado s psychikou naruseneho cloveka. To je idol! Mozu nam zavidiet naseho Janosika!
Maradona existoval...ten pán z Těrchovej je ujen Legenda tak jao ondráš MORaVSKÝ ZBOJNÍK..
pověsti jsou moje hobby...další otázky?
hele ty si hroznej osel, ty si tu ještě neměl nic jinýho než že je to feták. Seš tim trochu postiženej....jen mě mrzí že naposledy byla ta naše diskuze smazaná.... tebe fakt mužu..
sorry to bylo na BRUCE
Hm nesnížím se na urážky to dělá každej druhej blb, protože je to nasnadě...
jo tak to jo...:o)
hele ty si hroznej osel, ty si tu ještě neměl nic jinýho než že je to feták. Seš tim trochu postiženej....jen mě mrzí že naposledy byla ta naše diskuze smazaná.... tebe fakt mužu..
A na koho to bylo teď ??
sorry jen sem to dal znovu,trochu tu valčim s myší ,dík za pochopeni
pozor, fotbalovým idolem, lidským snad ne...
sejber
Kdysi po novinářích dokonce střílel...přeci jen je na tom Maradonovi něco sympatického.
S hráčským potenciálem jako má Argentina by ze 4.místa s odřenýma ušima dokázal postoupit snad i pan Rada.
v době kdy prohraje barca s rubiněm by Vám mohlo dojít, že fotbal není tak jednoznačný tak jako kdysi...
Srovnávat jeden zápas a celou kvalifikaci X zápasů je fakt komické... Až Barca půjde do UEFY/do LM s náskokem o skore, tak pak se budeme bavit...
To jo...ale copak Ti pořád nedošlo, že řecko bylo první na ME atd...prostě a jasně...dřív bychom ani jeden nepředpokládali, že rubin bude hrát o postup....prostě to poslední dobou až na českou a skotskou ligu začínaj kopat všichni stejně...
Řecko bylo první na EURU, protože bylo špičkově připraveno po taktické stránce a favoriti vyhořeli.
Nová moda, z Rady se stává Hřebík číslo 2 - nenáviděný v celé zemi A přitom nehrála repre hůře než za Brucknera(občas lépe, občas hůře) nebo za Haška...
Ale hrála.. Vyjma zápasu s Anglií, možná Slovenskem, jinak tam vidíš dobrý výkony srovnatelný s týmem Brucknera a Haška ?
Tak Haškovu výběru se povedl jen zápas se Slovenskem, jinak to byla úplně stejná tragédie...
A myslím stejný výběr, jaký měl k dispozici Bruckner, tj od MS 06, kdy kvalifikace vypadala úplně stejně...
Tak dobře, San Marino nepočítám, to neni soupeř, ale pak byl dobrej zápas s Polskem, nevim, jestli na to máš jinej názor.. S Belgií taky dobrý..
Zápas s Polskem dobrý? Výsledkově, ale proti polovičním Polákům bez opor a koukat se na to nedalo. Navíc domácí prostředí + faktor Rosický. Tohle by uhrál Rada taky.
San Marinu dát čočku doma je povinost...
Zápas se SI byl stejný jako u nich navzdory hře doma, s Rosickým a lepšímu počasí...
Diego je borec
A nenadávajte mu šmejdi
Aha...
Voe at si třeba lidi střílí..stejně jak ty novináře tehdy... At kšeftuje s drogma..pere špinavý prachy...ať všechny kolem sebe uráží...ať je to třeba satan...hrál fotbal a byla to hvězda....tak je to prostě borec a může si dělat co chce..stejně mu všechno projde a vy mu dejte pokoj, ptž kopal do míče..no neni tohle zvrácený?
Kdyby to odvolal, tak by byl vůl. nedivím se mu. Byl pod obrovským tlakem, spadla mu popularita na bod mrazu a novináři do něj ryli neuvěřitelně. Prostě to po kvalifikaci z něho spadlo a oplatil to novinářům(No, oplatil moc ne no ). Taky bych se za to nikdy neomluvil
za čo by sa mal omlúvat ?
raz to pekne povedal Nedved ... že domáci novinári v rodnej krajine nemajú rešpekt k úspechom ale zahraniční áno a docela to sedí aj na Diega
Nesedí, argentinské noviny jsou obvykle velmi měkké na hráče Argentiny, ale kvůli Diegovi se zavedl opak. Ale stejně by se za to neměl omlouvat.
Jinak, do Diega pálili snad všechny média na světě...
a on jim to natřel...a na to, že nemá zkušenosti trenérské podobně tak jako guardiola v barce...tak se dostal na MS a když se podívám nahoru tak taky špatně...kdyby se nedostal tak taky špatně...může se Vám nahoře ( co nikdy nic nedokázali ) nějak zavděčit?
je vidět, že ty drogy,které jsi bral, zanechaly nesmazatelnou stopu na tvém zdravém úsudku..
Aha, tak proto už 4 roky pracuji v nadnárodních společnostech na prodejních pozicích, kde jsem skoro denně v jednání s lidmy...ty jsi fakt osel..jirka KV má pravdu...
David_Villa: tak ti jednáš nadnárodně s lidmYYYY? No to mne teda dorazilo! Přeju ti samozřejmě mnoho ŮSPJECHÚ...
Hm...aspoň znám pravopis..úspěch.
zajímavý to člověk. Nadnárodně může znamenat spoiustu věcí. Romové kopají u Telecomu taky nadnárodně
Podívej. Řešil jsem to tu milionkrát až miliardakrát a pokaždé mi dali lidé zapravdu. Na ty tvoje otázky jsem odpovídal nejmíň 50x. Už se mi vážně nechce, takže naposledy.
Agentina má letos tým, jaký neměla strašně dlouho a který je jeden z nejlepších v historii. Jestli postup s odřenýma ušima, prohru v Bolívii 6:1 a další takové výsledky, bereš jako úspěch... docela je mi fuk, jak na to nahlížíš ty, mě stačí, když mi dávají zapravdu snad všechna média na světě. A toto jsem tvrdil od začátku celého jeho působení, můžeš si to najít v diskuzích.
To je jako kdybys bral úspěch Guardioly, kdyby skončil na 4. místě a ještě by o to bojovali do posledního kola...
Hele. Vecně. Je na MS..je. tak o co tu kráčí...má vyhrát tittul...co se v argentině za posledních 20 let někumu nepodařilo...???aby se ti zavděčil...chápu, že narážíš na nestabilní výkony, ale na to, že je to jeho první trenérská štace....tak si myslím, že dobrý. A jak se tam kdo a jak dostal, tak na to se historie neptá...
Ale prosimtě, vykládáš naprosté nesmysly. Samozřejmě, že hlavní je účast na MS, ale Maradona zabíjí nejnadanější generaci Argentiny. Vždyť ten týpek vůbec neví, koho má povolat, koho má kam postavit, prostě nic.
Má vynikajícího asistenta. Myslím, že ten je tam jen tak pro legraci, jelikož pod ním by se asi hrálo jinak.
Víš já o tvojem názoru taky neříká, že je to nesmysl...protože jako jeden z mála tady asi občas fotbal sleduječ, leč historie se neptá na asistenty...
Názor na Argentinu(Diega) máš mylný. Ale jestli Diego vyhraje MS(Velice bych si to přál, i když defacto bych byl za debila, kvůli nýnějším kecům), tak mu všechno odpustím a řeknu, že věděl co dělá. A ono se to klidně může stát.
Koukam že Tomanatura sežral asi Šalamonovo lejno a je asi největší odborník na Argentinskej fotbal... A proč tady ty chytráku nenapíšeš jak hrála kvalifikaci před tim než to dostal co?Já ti to řeknu.. hráli hroznej fotbal a prohráli 5 zápasů v řadě a to se všema těma hvězdama co o nich píšeš nahoře ty odborníku. Tak tet se k tomu postav jako frajer.
oprava napsal jsem ze prohrála..chyba ona jen 5X v řadě nevyhrála i když s timhle kadrem to je vlastne to samí
Ty jsi taky asi dobry odbornik. Pokud je mi znamo, tak Maradona prisel po vyhre nad Uruguay a prohre v Chile 1:0. Hra spatna rozhodne nebyla, jen byly spatne vysledky. A Maradona ke spatnym vysledkum pridal i neskutecne odpornou hru. Obhajuj boha Diega dal, dale budes za blbce
P.S. Ti hraci potrebovali noveho trenera, ktery ty hrace poradne nabudi. A misto toho prisel typek, ktery je z tymu vyhodi a skoro dokurvi, co se da
tak za blbce? .. ,hele tak mi teda rekni ty odborniku co udelala Argentina za uspech od roku 1990? A to te upozornuju ze se od ty doby vystridalo nekolik panu treneru a v kazdem období několik super hráčů. Svetovej uspech žadnej a na předvedenou hru každej prdí.Hele nemam Maradonu jako Boha, libil se mi jako hrač,ale jako človek me zklamal.jestli si takovej odbornik tak si vzpomen jak se dostala Argentina do Mexica 86. Jestli to pamatujes. Ja teda jo. A to byla tehdy nejaka sestava (Passarella,Maradona,Valdano atd.) a vedl je skoro neznamej Bilardo o kterym se psalo ze zabíji fotbal bráněním- a jak dopadli? Hlavne neber uspech jako MS 20 a OLympiadu- to nejsou dospelí i když tam tři byli. Podivej se kde je dneska jejich 20. Ja myslim že je tam problem všude kam se podíváš,přesně tak jak to řekl nedavno Veron a to je dost zasvěcenej člověk. Třeba Messi ten v repre krome olympiady nikdy nic extra a co v Barce? A to ho fakt obdivuju. A neberu argumenty ,že nedostane přihrávku. Naopak on je ten co umí něco vymyslet nebo to vzít na sebe,ale v repre je trága. tohle je jen muj nazor,každej mame svuj. Ja na Argentine vyrostl a fakt me stve ten večnej neuspech a vyložene me stve kdyz tu nekdo píše o fetu a o fotbale ani zmínku -viz Bruce a jemu podobní.
Nj, záleží jak "bereš" MS2006?..úspěch či neúspěch?.. fantastická hra pro oko diváka a v turnaji vlastně neprohráli(takže uspěli?).. ale vypadli už ve čtvrtfinále(neuspěli?) až po nevyzpztatelných penaltách a ještě s domácími Němci, se kterými se každopádně do první 4 počítalo.. taky se tomu říká, že "umřeli na krásu"..
... a Messi(můj názor) tenkrát nezklamal.. navíc je to ještě mladý hráč mající vše před sebou.. a že argentínská20 teď neuspěla je jen důkaz, že už i v JižníAmerice se fotbal vyrovnává(kde byla třeba dříve Venezuela a kde se dostává teď)..
ok. tak to si to omluvil jednou výhrou ze sedmi zápasů - to je fakt uspech s tema vsema hvezdama. ,jestli se ti ta hra líbila tak to pak nevim no
Právě že Argentina měla až moc ustálené výkony...
Je to rebel
http://www.youtube.com/watch?v=ADCMMt4JBuc&feature=related
No klasika, ale zajímavý ve spojení s Maradonou
Ty vole, to je ale diskuse. Původně jsem chtěl reagovat, ale po přečtení všech příspěvků jenom:
Nj, Diego opět skandalizuje Argentínu.. a jestli s ní něco vyhraje, tak se vše zapomene a tenhle rebel bude opět "největší"... (můj názor) sice Argentínu na MS"dokopal", ale jako trenér nikdy neuspěje.. ta nová argentínská fotbalová generace kolem(Messiho a spol.) potřebuje jiné vedení a úspěchy příjdou(třeba Jihoamerický pohár nebo MS2014)..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele