Maldiniho se reakce fanoušků dotkla, zklamal jej i postoj vedení
Rozlučka Paola Maldiniho s fanoušky na San Siru dopadla přesně naopak, než měla. AC Milán na svém stadionu podlehlo AS Řím, navíc tvrdé jádro milánských fanoušků místo bouřlivého potlesku na dlouholetou ikonu klubu hrubě pískalo.
Maldini si nedokáže vysvětlit, z jakého důvodu část klubových fanoušků na něj po závěrečném představení na San Siru bučela."Nevím, proč zničili tuhle párty, to opravdu nevím," citoval slova milánského zadáka italský list La Gazzetta dello Sport.
"Vždycky jsem své chování držel na uzdě a každého respektoval. Zklamalo mě také, že v klubu k tomu nezaujali jasný postoj. Myslím, že takový klub, jakým Milán je, by se měl od takových příhod jasně distancovat," řekl bývalý italský reprezentant.
Maldini na oplátku pískajícím fanouškům ironicky zatleskal. Před odchodem ze stadionu podotkl, že je "pyšný na to, že nikdy nebyl jedním z nich". Později dodal, že to řekl v okamžité reakci na události, které tomu předcházely.
"Hodně se mě to dotklo, neměl jsem čas o tom popřemýšlet. Tohle byla moje odpověď na skutečnost, která se plánovala dny, týdny, možná roky," řekl fotbalista, která za tým Rossoneri hrál takřka dvacet pět let.
Maldini si nedokáže vysvětlit, z jakého důvodu část klubových fanoušků na něj po závěrečném představení na San Siru bučela."Nevím, proč zničili tuhle párty, to opravdu nevím," citoval slova milánského zadáka italský list La Gazzetta dello Sport.
"Vždycky jsem své chování držel na uzdě a každého respektoval. Zklamalo mě také, že v klubu k tomu nezaujali jasný postoj. Myslím, že takový klub, jakým Milán je, by se měl od takových příhod jasně distancovat," řekl bývalý italský reprezentant.
Maldini na oplátku pískajícím fanouškům ironicky zatleskal. Před odchodem ze stadionu podotkl, že je "pyšný na to, že nikdy nebyl jedním z nich". Později dodal, že to řekl v okamžité reakci na události, které tomu předcházely.
"Hodně se mě to dotklo, neměl jsem čas o tom popřemýšlet. Tohle byla moje odpověď na skutečnost, která se plánovala dny, týdny, možná roky," řekl fotbalista, která za tým Rossoneri hrál takřka dvacet pět let.
Komentáře (163)
Přidat komentářVždyť je to legenda ACM, nevíte někdo proč pískali?
protože minulý rok, když se nedařilo a byly problémy, tak toto "tvrdé" jádro vyzvalo k bojkotu navštěvování zápasů a Paolo jim řekl něco ve smyslu, že by měli spíše tým v krizi podporovat a né stávkovat..hodně zevrubně popsáno, ale pointu snad vyčteš.
Tak to je snad ještě horší..
njn, jsou to taliáni ..ale beze srandy - v Itálii fanoušci očekávájí, že vždy jsou a budou na prvním místě a hra je tu kvůli nim. Je to sice v jádru dobrej názor, ale hodně často zapomínají na dobro či problémy klubu. Také proto téměř nikdy neuslyšíš pořádnou kritiku na fanoušky ze strany vedení týmů, nedovolí si to prostě.
To je od vedení klubů sympatické, ale nějaké distancování, nebo upozornění toho tvrdého jádra tam být stejně mělo. Maldini je ikona a jenom kvůli jejich benevolenci by se nemělo "pošpinit" jeho jméno.
tvůj názor sdílí 95% všech Rossoneri, včetně mě samozřejmě..ale peníze jsou prostě až na 1. místě. Navíc ono vedení nemá moc trumfů v rukávu, protože se nedaří a nedá se umlčovat trofejema.
Tak na to se potom nedá nic říct. Líbilo se mi to gesto těch fanoušků, kteří na tu tribunu začali skandovat. To, myslím, Paolovi vynahradilo všechen ten pískot (i když asi ne, jinak by tu nebyl ten článek )
I mě!Já jsem taky červeno černý
Asi by som to zhrnul slovami: Čím tvrdšie jadro, tým väčšia takáto "kritika". Viem o tom už svoje, tam kam chodím na futbal, keď sa nedarí tlieskajú a radujú sa so súperom pri góle, na svojich len nadávajú. Namiesto podpory svojho tímu mu bodajú nožom do chrbta
To je hrozně dojemný příběh. Je mi tě strašně líto....nechceš si o tom třeba s někym promluvit? Znám výborného psychiatra, ke kterému sám chodím...
Jedna sa o Spartak T.? Nic v zlom... Ja fandim velmi Serii A, a nepaci sa mi chovanie tiffosi. Ked sa nedari treba podporovat muzstvo, preto som fanusik pozeram sa na ich hru a dufam ze vyhraju. Ked to dospeje do takeho stadia ako napr. v Juve, tak sa musia aj fanusikovia ozvat aby doslo k zmene, lebo dlhodobo je to haji. Ale nemyslim si ze AC by bol ten pripad a ze by Maldini za to mohol. Bol a je to gentleman futbalu a zasluzi si uctu aj od tvrdeho jadra rossoneri! Ked pocas krizy vyzval fanusikov k podpore klubu, ma na to pravo ako kapitam a legenda klubu.
Já se jádru teda vůbec nedivím, že se jich to dotklo. Maldini
Tak to se predvedli
Nejsou normání
Jsou to ignoranti nedokážou ocenit hráčekterý věnoval celou svou fotbalovou karieru jednomu klubu Škoda žekončíš Paolo
to se nepodvedlo
Paolo nepopírám, že tvé rozloučení mohlobýt důstojnější..ale na to si nikdo za pár týdnů nevzpomene, pro všechny Rossoneri budeš vždy hrdina, kterej odešel se vztyčenou hlavou, neboj..pár imbecilů z tvrdého jádra by Tě nemělo rozhodit. Forza Paolo
aspon vidite, jaky kryplove jsou ty takzvani ,,fanousci´´ ostuda.... ale asmozrejme GRANDE PAOLO
Tak to ta rozlučka moc nevyšla. Že vypískali své hráče, to chápu. Ale Maldinimu mohli zatleskat.
nj Italové co od nich čekat, tohle by se v Anglii nikdy nestalo proto serie A AC Maldini
Máš pravdu. V Anglii se stávali mnohem horší věci
Správně použitý minulý čas.
Ty hodně špatný už nejsou, protože tam to "tvrdé jádro" raději ani nevpustí Dobrá neděje se to na stadionech, ale děje se v podobě výhrůžek, internetových fór apod.
samozřejmě ne gramaticky
minulost je asi 2,3 dni presne neviem fanusik rangers zabil fanusika celtic
A ten fanoušek byl náká legenda nebo co?
hahaha...na to, jak Beckhamovi chodily anonymní výhružky smrtí jsi asi zapomněl...nebo spíš jsi teprve zjištoval, co ti to narostlo mezi nohama...
nevím proč máš tu potřebu urážet někoho, komentuju tenhle případ a ne úplně jiný.
Maldini za AC hraje 25 let a neudělal nic špatnýho aby při jeho rozlučce na něj fanoušci bučeli.
Nedovedu si představit, že by na giggse,scholese nebo nevilla byť jediný fanouček red devils zabučel, to je prostě nemožný.
výhružky a podobně tam samozřejmě jsou a je to špatný, ale mluvím o rozlučce tak se prosím uklidni a dej si cigáro na nervy..
serie A není komentování jednoho případu, když už chceš být puntíčkář.
seria A = korupce,beton a nevhodny chovani fandu .. ano mozna nejsem objektivni, ale tohle je proste zaryty a takovyhle pripady me vtom akorat utvrzujou ...
beton to uz davno nie je..
beton to mozno nie je, ale ten zbytek ano, co je to horsi a podstatnejsi ..
A ta korupce je momentálně kde ?
přesně . v Anglii své legendy milují, zatímco jim vykrádají barák , ty jim za to pak rozbijou držku v baru..., hotová země zaslíbená...
Ale ber to s nadhľadom, keď ideš vykradnúť barák, niekedy nevieš čí je
ááááh jak se vyzná
Profesionál vie...
mluvíme o rozlučce s klubovou legendou, pískali snad na solskjaera když měl nedávno rozlučku ? .
nepleť si dojmy s pojmy.
jak už napsal kryštof: "Serie A " není okomentování jednoho případu..., tak se zklidni ty dojme, pojme . nejlepší jsou lidi, kteří neváhaji využít jakékoliv situace, aby nám všem znovu dokázali, jakým je ta jejich Anglie rájem na zemi
nechapu ze tohle muzes ignorovat a tolerovat zrovna ty .. ja kdyby mi jeden fanda zabucel na jednoho z tra giggs, scholes, neville tak jsem ktomu hodim hodne ostrej koment . kdyz jsem videl rozlucku se solskjaer-em tak to bylo fakt dojemny ..tohle je humus ..
No to bys tomu dal, kdyby sem dal jeden ostrý koment. To by ti fanoušci hned bučet přestali
GATTUSO 27.05.2009 11:31
nebylo to zrovna stylový, co si budem nalhávat..., ale pravda je samozřejmě na Maldiniho straně.
že tady nehážu blicí smajlíky přece neznamená, že to toleruju..., samozřejmě jsem na Maldiniho straně a chování těch pár stovek z Curva Sud odsuzuju..., ale důvody toho už se tady napsaly a není to rozhodně tak horké, jak to vypadá, páč nekritizovali jeho hru, ani to, co v AC dokázal, nýbrž několik jeho výroků. měli si to ušetřit, ale stalo se no..., stejně tak sis ty mohl ušetřit ten mega-subjektivní koment vyzdvihující Anglii, která má taky svoje šrámy.
omg už jsem ti snad vysvetlil ze jen rikam, ze se v Anglii aspon rozlouci dustojne s ikonou klubu.
nevyzdvihuju vsechno anglicky, ale tohle se mi tam libi, kdyz se neville vratil po docnim zraneni tak proste vsichni kvitovali kazdej jeho dotyk s micem a to byl jenom navrat po zraneni ..
s tim ze to odsuzujes, sry necetl jsem tvuj predchozi komentar vejs sem v praci a koukam jen jednim okem ..tak sem rad ze to uznas
Fanoušci hadra...
Prosim, uz dost onanie na anglii at jde o kdejakou kravinu
s čím máš problém?
Ono je to všude stejné...vždycky se najde pár debilů. U nás se nadávalo na Nedvěda, v Anglii na Beckhama...Každopádně spousta palců nahoru pro Paola, jeden z mála hráčů, kteří nebyli JEN fotbalisty
Paolo
WTF
Chudák Paolo, žijúca legenda sa takejto rozlúčky nemala nikdy dočkať. Hnus. Samozrejme, všade sa nájde zopár individuí, no je to minimálne neštandardné, pískať na klubovú ikonu...
Zajímalo by mě, jak to ve skutečnosti bylo a kolik fandů ho vypískalo. Víme jak média píšou o fanoušcích. Ale že jsou to blbci, ti co ho vypíčovali, to je jasný.
Tak taku rozlucku si legenda ako maldini nezasluzi...cakal som aspon ovacie ako mal Sami Hyppie v nedelu...nebude mat Maldini rozluckovy zapas?
nebylo to zrovna stylový, co si budem nalhávat..., ale pravda je samozřejmě na Maldiniho straně.
Jak jsem se na to teď kouknul, tak on vlastně celý stadion měl v rukou transparenty, tleskal a loučil se.. a jak došel k té jedné tribuně, tak se ho ti ostatní fanoušci zastali a začali na tu tribunu skandovat.
však jasný, byl to jen takovej úlet pár tvrdších, kterej se moc nepoved. ono to vyšumí...
Nechtěl jsi říct hloupějších?
hloupějších bych rozhodně neřek..., zkrátka tvrdších. mají svůj názor a jdou si za ním, i když trošku nevybíravě..., holt ultras. měli už několik roztržek například s Gallianim.
Proc hloupejsich? ... jestli Maldini osobne nemel k tifosi nejlepsi pristup, mel vuci nim spatnej pristup, tak se nedivim, ze mu to dali najevo. Co se tyce fotbalovejch kvalit a vykony na hristi, tak za to mu naprosto korektne podekovali. Ten zvednutej prostrednicek vuci VLASTNIMU KOTLI taky o necem svedci - nezalezi v jaky to bylo situaci.
Nesud neco o cem sam nic nevis
Je jedno jaký vztah k sobě měli, a jestli se tvrdému kotli nelíbily jeho poznámky a komentáře mohli mu to odpustit, když hrál poslední zápas v týmu kterému daroval 25 let života...A navíc, nevím jestli ty komentáře řekl pár dnů před zápasem, anebo jsou starší.. Kdyby byly starší mohli si to tím tuplem odpustit, a bylo by to opravdu těžko pochopitelné..
Navíc by měli být fanoušci rádi, že kritizuje jejich mládež, asi na tom něco pravdy bude, a od koho poslouchat kritiku než od veterána z týmu..Kdyby kritizoval Flamini, klidně ať si fanoušci zuří...
Ale takhle to opravdu nechápu a nepotřebuju k tomu ani vědět podrobnosti, které si ty určitě po obědě u grappy prodiskutoval s Berlusconim a ředitelem mládeže...
Proc by melo jit o vyroky k mladezi? Tohle v tom podle me absolutne nehralo roli podle toho co jsem slysel a podle toho jak nad celou tou situaci premejslim. Slo primo o samotny vztahy mezi obema skupinama (a utoky samotnyho Maldiniho proti tifosi - kvuli finale LM, kvuli Ancelottimu...).
Jestli ten spatnej vztah trval delsi dobu (a co vim, tak tech incidentu melo bejt vic), tak se tomu neni co divit. Pochop ze oni klubem zijou a takovyhle veci jsou strasne dulezity. Sam nevim co presne se v tomhle konkretnim pripade a klubu delo, ale dokazu ty duvody pochopit. Za fotbalovy kvality mu podekovali, v tom nevidim problem...
Btw, proc Berlusconi a reditel mladeze? ... tyhle dva rozhodne nejsou ani zbla akteri danyho incidentu
A jeste posledni vec... Koukas na to z pozice obycejnyho divaka, pro kteryho je Maldini "jenom" fotbalista. Tyhle lidi klubem zijou - je pro ne vsim, jsou s nim v nejblizsim kontaktu, jsou v kontaktu s hracema, maji s nima urcitej vztah a jestli mezi nima osobne neco bylo (a neverim, ze to bylo neco malichernyho i vzhledem k reakcim samotnyho Maldiniho), tak to neni nic za co by si je musel nazyvat "hlupakama".
Kdyz ti z prace (nebo treba spoluhlrac z muzstva) odejde kolega co byl ve firme roky, strasne moc pro ni udelal, ale v osobnim vztahu k tobe byl hajzl a meli mezi sebou jenom problemy. Tak co udelas pri jeho odchodu? Podekujes mu za pracovni uspechy (tak jako se to stalo v tomhle pripade: "DEKUJEME KAPITANE, na hristi jsi velky sampion"), ale tim to hasne. Nebudes nad jeho odchodem slzet a padat na kolena a buhvi co. Nekdo impulzivnejsi (jako holt italove jsou) si nedpusti i nejakou poznamku nebo podobnej mensi vylev - tak jako v tomhle pripade.
Nevim co se mezi obema stranama delo, muzes si nechat poznamky o Berlusconim a obede, akorat to vidim i ze strany fanousku...
Nevíš náhodou proč na něj pískali a bučeli?
O par prispevku niz to resime
Pár fanoušků vytáhlo transparent a na něm bylo napsáno: "Neurážej ty lidi, díky kterým si tady" nebo něco takového, co jsem se dočet...byla to reakce na Maldiniho prohlášení, že v juniorkách neodvádějí trenéři vhodnou práci pro Milán...aspoň tak jsem to pochopil já.
- přehnali to.
koneckonců má pravdu..., naše Primavera a obecně Giovanili jsou teď celkem v bídě. ono holt nestačí tam mít dosazenou legendu (Evani, Galli, předtím Baresi) a čekat..., na druhou stranu Carlo to mladým taky 2x neulehčuje.
to jo no Carlo na tom ma taky podil
Pak je tady ale otázka, proč zároveň tolik podporuje právě Ancelottiho, který myslím Primaveru v životě neviděl ani z rychlíku.
tak víš jak je to s Carlettem..., ten tam je s každým kamarád. to pak neřekneš do novin, že by měl skončit, protože nemá výsledky a navíc sere na mladé...
a překlad toho nápisu jsem našel tenhle: "Na hřišti jsi vždycky byl nekonečný šampion, ale nemáš dost respektu k těm, kteří tě udělali bohatým."
správně respekt by měl být
Jestli je to takhle, beru zpět svou větu, že jsou ti co ho vypíčovali blbci.
Trošku nechápu ten Maldiniho výrok: "Jsem pyšný, že jsem nikdy nebyl jedním z nich", jestli je chtěl nasrat na maximum, tak se mu to povedlo. Možná si měl jen pobrečet, že na něj v jeho posledním zápase pískali, ale neurážet své fanoušky.
Paolo je Interista...to nevis?
Maldini si zaslouzil skoncit jinak nez bucenim ubohych fanousku...... a je upa jedno, ze v zapase udelal chybu po kterym padl gol.....
MALDINI
všichni z toho dělaj tragédii...
Každý klub ma své "fanoušky".
tjn, ale preci maldiniho beru (a ne jen ja) jako obrovky pojem ve fotbale....tohle je zneucteni rozlucky
http://img20.imageshack.us/img20/5628/zazzazi.jpg
http://www.corriere.it/Fotogallery/Tagliate/2009/05_Maggio/24/MALD/2.JPG
http://www.corriere.it/Fotogallery/Tagliate/2009/05_Maggio/24/MALD/4.JPG
http://img40.imageshack.us/img40/900/avpealr.jpg
http://estaticos04.marca.com/imagenes/2009/05/25/futbol/futbol_internacional/calcio/1243271331_0.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=FGk8WFdsRH8
lol jak ukazuje ten prostrednicek
Tak to bylo vážnější, než jsem čekal .
pochopil sem aspon sparvne ze ty transparenty byly povbuzujici a ne nadavky?Italsky neumim
Nemusíš vedieť taliansky aby si to pochopil
nadavky?co teda?pls pls......
Tak napul..... DEKUJEME KAPITANE: Na hristi velky sampion, ale nemel jsi dost respektu k tem, kteri te obohatili.
...jako fanousek (podle nicku) bys moh neco umet ne?
mno ja mam tenhle nick jenomdocasne jinak mam torres.speed
jo a dik za preklad...fanousci
pekny
tak to je pěknej hnus...
Je tu nekdo z fanousku AC? O co skutecne tifosi slo? (nezajimaj me spekulace z novin atd, ale nazor primo od samotnejch akteru)
Jinak docela me udivuje, ze se tu takova vec objevuje az o tri dny pozdeji, ani v diskusi k poslednimu kolu italsky ligy se o tom nikdo nezminil....
Neviděl jsem zápas, ale prý utnuli přenos, na Gazzettě se to taky řeší právě teď.
No a? ....Gazzetta je jedinej zdroj? Navic ted koukam na youtube na nejakou tv diskusi ohledne toho incidentu, kterej bezel v nedeli vecer. (a byla tam nahrana v nedeli vecer)
mluví tam o tom například náš bývalej kouč Sacchi, jestli máš na mysli tu co já..., ale tak dobře italsky fakt nerozumím
Presne ten myslim
to video se Sacchim jsem viděl, škoda, že neovládám italštinu
Já jsem se o tom hned dočetl z fotbalportalu, ale nechtěl jsem to řešit...
na Sport 1 utnuli přenos (začali dávat higlights) téměř hned po zápase a pak už jen Paolo odcházel do šatny, takže jsem to živě neviděl a dozvěděl jsem se o tom až z pozápasových rozhovorů..., tam ovšem nikdo moc neprozradil, tak jsem tomu nepřikládal váhu. o co jim skutečně šlo Ti jistě nepovím, překlad těch transparentů je nejednoznačnej, ale údajně prej šlo o tu loňskou roztržku, na kterou tifosi nezapomněli a pak ta kritika práce v mládežnických sekcích (což by vysvětlovalo Baresiho, kterej tam pracoval).
No, ale urcite se to muselo celkem dost resit mezi samotnejma tifosi, na diskusich, na netu, nebo treba jestli osobne nekdo nekoho nezna atd. A vzhledem k tomu, ze i vecer po zapase byla tomu venovana cela televizni diskuse, tak neverim ze to nebylo nejak rozmaznuty
Co jsem ted vykoukal ja, tak melo jit o samotnej pristup k tifosi (verim, ze tem je Maldiniho pristup k primavere mozna dost ukradenej), ktery jako svuj vzor a vzor pristupu k fanouskum ukazovali prave Baresiho. Slysel jsem, ze slo bud o jeho kritiku k tifosi po prohranym finale LM v Istanbulu a za jeho kritiku k tifosi kdyz zautocili na Capella.
je to možný..., já sám o tom nemám zatím jasno, ale hledám, zkoukám
smutnééé
Ale pekné dresy na novú sezónu tie som ešte rossonerom nechválil
Dear Paolo,
I read your interview and I understand your sorrow: I'm under escort, as you know, for the past two years due to the behaviou of those persons who insulted you.
It was me who took the decision to remain silent: not only because it was suggested to me, but especially because I believed, and still do, that silence is the most efficient weapon, so as not to give further space to bhaviours like the one we saw on Sunday.
Adriano Galliani
Galliani to má s tifosi už tak dost nahnutý...
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2009/05/25/1285122/why-did-milan-ultras-insult-paolo-maldini
http://goal.com/en/news/10/italy/2009/05/27/1288520/milan-ultras-leader-explains-decision-to-whistle-maldini
Tieto dva články snáď do toho vnesú trochu svetla.
Išlo teda zrejme o to, že Curva Sud nezabudla na to, ako sa o nich Maldini počas celej svojej kariéry vyjadroval (respektíve od roku 1996, ako sa tam uvádza).
Navyše sa tam píše, že Ultras sami plánovali nejaké choreo na Maldiniho počesť, ale vedenie im to zatrhlo.
Maldiniho uznávajú ako hráča, ale proste sa im nepáčilo jeho správanie.
Preto ten piskot.
Zizu, Paolo...ti teda měli rozlučky. Doufám, že ta Nedvědova zůstane neposkvrněná.
Je k pláči,že pár blbců zkazí rozlučku takové legendě kvůli jedné větě navíc pravdivé.
100 pro Grande Paola.
Tak to je hnus...
Carlo už je prej trenér Chelsea.
Hovno at tam zůstane
odchadza dalsi velikan...Maldini , Nedved ...upistani "fandovia"
kompars zaplacenej Interem, to je jasny
fakt prdel jako prase
Smutné VIVA MALDINI!!!
Tak k tomuhle nejde dodat nic jinyho nez:
Snad se Figo něčeho podobného nedočká
nebo Nedved a pristi sezonu Inzaghi
Nevím o tom, že by Pippo za rok končil...
se podívej kolik mu je a navic pred rokem uz neco naznacoval
tak, dokud nevydá prohlášení, že bude končit, tak je zbytečné se o jeho rozlučku strachovat...
Máš pravdu, věřme, že Pippo bude hrát donekonečna
bylo by to fajn
příští rok uzavře hodně legend karieru
Copa Figo, ale Zanetti, to by bylo na přez držku
Javierovi se podobná reakce nemůže stát, neboť jeho vztah ke klubu i fanouškům je prostě unikátní. Neznám mezi fotbalisty férovějšího člověka a hráče
To ho znáš tak dobře?
"člověka" bylo myšleno ve smyslu, jak se chová mimo hřiště, jak se vyjadřuje, jaký vede život, jak se angažuje v charitě atd. Na kávu s ním ve čtvrtky nechodím škoda
sem tam nejakej dive ale jinak slusnak no
Fanoušky zajímá současnost, to je jasný, a ta pro AC nani růžová, dlouhodobě ztrácí na Inter, hrajou bez jiskry a velkokluby se jim povážlivě vzdálili. Maldini může pro ně být i symbol politiky klubu, kdy vsází na starší hráče. Ono je hezký mít v mužstvu vážený veterány, ale když nejsou výsledky a hra není dobrá, tak je to k ničemu. Tu "párty" asi zničili, že jste hráli zas bídně. Je důležitý mužstvo a ne, že jeden hráč zrovna končí. V Itálii jsou ale na tenhle kult ososbnosti zvyklí viz. Kaká a vyžadujou to. Papá Musollini by mi dal za pravdu...
Současnost......mno papá Muso možná jo, ale už jaksi není v té současnosti
Ale tady neslo o vysledky a hru.
*Mussolini
To nešlo napsat bez chyby
ale no
Ač třeba prohlásil něco, co se jim nelíbilo, tak mi jde hlava kolem z toho, že to vytahujou během jeho rozlučky, jak by si to nemohli vyřídit dříve. Vždyť se loučila legenda....
Jenom další důkaz toho, že je Itálie divná země plná divných lidí... Respektive spíše plná horkokrevných blbců
tohle napsat muze fakt jedine debil
Divný si jedině ty.
ALe vzdycky dyz mel mic tak vsichni tleskali nwm proc debilove na konci piskali
Od lidí je to hnusný Ale on svou reací tomu taky nepřidal Měl by se chovat slušně ptz takhle se dostává na jednu úroveň s nima
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele