Lička je bez angažmá, moskevské Dynamo ho po necelých dvou letech odvolalo

01.05., 15:34
Aktuality
Marcel Lička skončil jako trenér Dynama Moskva. (© FK Dynamo Moskva)

Trenér Marcel Lička (47) po necelých dvou letech skončil v Dynamu Moskva. Čtyři kola před koncem ruské ligy patří týmu páté místo se ztrátou 11 bodů na vedoucí Krasnodar.

"Děkujeme Marcelovi za odvedenou práci. Pod jeho vedením tým dva roky předváděl útočný fotbal a v sezoně 2023/24 získal bronz v ruské lize, když o zlato bojoval až do posledního kola. Přejeme Marcelovi hodně štěstí v jeho další kariéře," uvedl moskevský klub. V posledním utkání pod Ličkovým vedením Dynamo v sobotu remizovalo 1:1 s obhájce titulu Petrohradem.

Sedmačtyřicetiletý český kouč přišel do Ruska v roce 2020 a zůstal v tamní lize i po ruské invazi na Ukrajinu. Nejprve trénoval Orenburg a předloni převzal Dynamo, kterému v minulé sezoně až v posledním kole utekl mistrovský titul. Lička byl i tak vyhlášen nejlepším trenérem soutěže.

Autor: ČTK

Komentáře (222)

Přidat komentář
milan78

kam s ním ?! na frontu nejspíš

Reagovat
Nadržený šimpanz

Zkusil bych Duklu, spolupráce s Haškem a třeba i jeho bráchou by mohla fungivat

Reagovat
fabec1222

Tam jde Holoubek

Reagovat
Mr.Mike

Zatim shani asistenty

Reagovat
C-M@ster

Já doufám, že se mu český kluby kolektivně vyhnou.

Reagovat
PtákOhnívák

Do Sparty!

Né, jako vážně! Vůbec by to nemusela být špatná volba. Má velký zkušenosti a fotbal hrál dobrej.

Jasně, asi určitě to není level Priske. Ale s Friisem by si vytřel prdel...

Reagovat
Transfermarkt

Ať si zůstane někde na Sibiři

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
oli9

Reagovat
Jkb

Reagovat
icka

Reagovat
Freedo

Reagovat
icemike

Reagovat
raduinho

Reagovat
Cotton

Reagovat
soukup

Reagovat
meno

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Kiss Me Polka!

rusko a lička

Reagovat
lajka30

Reagovat
thewall

Reagovat
oli9

Reagovat
Jkb

Reagovat
icka

Reagovat
Freedo

Reagovat
Pithivier

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
lampas

Reagovat
Jesfey

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
raduinho

Reagovat
Cotton

Reagovat
meno

Reagovat
Kucka

Reagovat
fabec1222

Jsem zvědavej, kdo bude mít u nás koule na to ho vzít

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš kdo bude mít koule ho za ně pověsit.

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
ACSeRw!n

malokdo ho zaplati si myslim, ten veme nakou druhou ligu jeste na dalnem vychode

Reagovat
Csaplárova past

Z Ruska odešla snad nějaká pětina západních firem, spousta z nich jen "na oko". A jejich služby a výrobky nadále kupujeme. Nevidím na Ličkovi nic tak nemorálního aby ho někde neměl angažovat. A pokud ho někdo kvůli tomu odmítne, je to ubohé a pokrytecké.

Například novinář, který psal o Capitals a opakovaně se z Ovečkina snažil dostat odpovědi na téma války ztratil akreditaci kvůli obtěžování Ovečkina. NHL se k tomu staví stejně z byznysových důvodů.

Válka ... tohle vzrušuje jen lidi na internetu, kteří v tom nemají finanční zájmy a můžou dělat na internetu moralisty

Reagovat
smazaný uživatel

Táhni do hajzlu kriple.

Pokud ti přijde že válka je na internetu, měl by sis zabalit čenodan a táhnout do ruSSácka.

Chápeš vůbec, že ruSSáci na Ukrajně páchájí genocidu, že vraždí civilisty, děti, že z toho mají radost s oslavují to? Že to není virtuální realita, ale že jste zavraždili statisíce lidí, miliony zvířat, zničili desítky tisíc km2 přírody...

Mučíte lidi, novináře, vojáky, studenty, seniory, mámy a jejich děti. To je ruSSácko.

ličkovič je ještě větší zmrd než jiní ruSSáci.

Nechápu, že mu za spolupráci s nepřítelem ČR ještě nebylo odebráno občanství. Nemá tu co pohledávat.

Dej si pár facek a táhni.

Reagovat
lampas

Reagovat
raduinho

Reagovat
Mass

Chápu, že sis ty Ukrajince pod vlivem našeho mainstreamu idealizoval, ale to co tu píšeš ty hrozné věci, za to byla kritizována i ukrajinská vláda. Všimni si toho slovíčka BOTH ve zprávě UN. https://www.voanews.com/a/europe_un-report-human-rights-violations-permeate-conflict-eastern-ukraine/6208123.html Přes 14 tisíc mrtvých na Donbase během "protiteroristické" akce kyjevské vlády.

No a pokud 8 let nebylo schopné (nebo nechtělo) zasáhnout mezinárodní společenství a ty minské dohody vynutit, tak se do toho pustili Rusáci a známe je, jako slon v porcelánu. Vzhledem k rozsahu konfliktu těch civilních ztrát je minimálně (určitě to ale nechci zlehčovat), v současnosti něco přes 12 tisíc, např. při porovnání s invazí do Iráku je to řádově méně.

Mmch uživatel Csaplárova past tady nikoho nemučí, nemusíš bejt zbytečně agresivně hysterickej. Když tenkrát vyšlo najevo, jak nás politici navezli (nechali sme se) do Iráku a kolik tam bylo obětí a došlo i k válečným zločinům z naší strany (Abu-Grajb atd.), určitě si tak emotivně nereagoval, nepletu se?

Reagovat
Csaplárova past

Pamatuješ kauzu Babčenko?

To byl tuším nějaký novinář nebo politik, který se vymezoval vůči Rusku. Tajná služba Ukrajiny vypustila ven zprávu, že by zabit KGB. OKAMŽITĚ na ČT24 mimořádné zpravodajství, totální hejty na Rusko a .... on to byl fake. Babčenko se za pár dní ukázal živý a zdravý a byla z toho totální komedie v přímém přenosu.

A to stejný je v této válce. Každý den mi na internetu bylo předkládáno, co kde nějaký Rus na Ukrajině ukradl z obchodu, koho zabil, kolik lidí mučil ... a lidi si kurva myslí, že ve válce tohle dělá jen jedna strana a ta druhá jedá se zajatci jako v Imperialu? Doufám, že nikdo tak naivní tady není ....

Druhá věc - současný případ čtyř českých vojáků, kteří mučili a posléze neposkytli první pomoc Afgáncovi, který zabil našeho vojáka a kterého posléze dodělali američtí vojáci. Byl bit našimi vojáky a na internetu zaznívaly názory, že si to zasloužil a diskutující doufali v milost udělenou Pavlem v případě jejich odsouzení. Přitom jsme byli v cizí válce na cizím území. Jak by lidé diskutovali, kdyby tohle udělali Rusové? Někoho zmlátili k smrti?

Reagovat
Mass

Je tady těch naivních lidí hodně, řekl bych že dokonce většina. Ono se líp usíná s přesvědčením, my hodní, oni zlí. A stejně jako v Jugoslávii, kdy se pak u mezinárodního soudu ukázalo, že obě strany nesou vinu na porušování lidských práv, tak i tady, kdo si vzpomene, není ten konflikt černobílý.

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-hrw-ukrajinsti-vojaci-ostreluji-doneck-kazetovou-munici-248258

Reagovat
r.mrazik

nastesti nam tu pravdu vzdycky ukazete vy kreteni

Reagovat
naheCZ

Byly porušeny ženevské konvence a spáchané válečné zločiny na obou stranách? Ano, je to válka. Je v tom rozdíl? Opět ano. Protože jen jedna strana to dělá systematicky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat na tyhle zmrdy je zbytečný.

Podporují ruSSácko a vůbec jim nedochází, že Ukrajina bojuje o svou existenci na svém vlastním území. ruSSáky je nutné vyhladit.

Každej ruSSák (včetně kolaborantů), kterej chcípne je dobrej ruSSák.

Reagovat
Bakary3

Jsem absolutně na straně Ukrajiny, ale ty tam máš dobře vyjebano

Reagovat
smazaný uživatel

Protože nenávidím nacisty? Vyndej si hlavu z prdele.

Je rozdíl nezi ruSSáky a Rusy.

Rus odsuzuje válka, pokud měl možnost tak emigroval.

ruSSáci naopak válčí na Ukrajině a válku podporují. Tedy mass a jemu podobní.

A že máš v hlavě vyjebáno je tvůj problém.

Reagovat
Bakary3

Ty si vůbec neuvědomuješ, co tu vykrikujes.

Takže ať zemřou všichni rusáci, muži, ženy, děti, ok, to chceš? Máš něco v ty hlavě?

Uvědomujes si, že i dost Rusů nemusí s válkou souhlasit a nebo mají díky propagandě úplně zkreslený úsudek?

Máš radikální názor, ale chybí ti hodně bodíků buď v IQ, nebo EQ, na to, aby ses veřejně neprojevoval jako trouba.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi opravdu ale imbecil.

ruSSák ≠ se Rus

mass stejně jako klaus st., babiš, okamura, riechler, turek, macinka, schillerová, havlíček, juchelka, trumo, JD atd. spadají mezi ruSSáky.

Ty předpokládám ne, ale omlouvání toho co dělají není dobrá cesta...

Reagovat
Bakary3

Tak myslíš to o něco jinak, ok.

Já nijak neomlouvam to, co dělají, čti....

Ale stejně, provolavat tu někomu smrt není úplně ok...

Reagovat
smazaný uživatel

Nepřeji nikomu smrt, ale, bohužel, svět není jen krásné místo pro život...

Dokážu si i představit, že ti v první linii neměli na výbět a prostě šli... Je to zvrácený a odporný.

A my si teď musíme vybral, na které straně budeme, vytrváme a kolaborantům dáme přes držku, nebo naopak...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a ještě jedna důležitá věc. Moje přítelkyně emigrovala z ruSSka s rodiči do Kanady.

Rodiče vysokoškolsky vzdělaní, ale v Leningradu neviděli v ruSSácku budoucnost a tak emigrovali do Toronta.

O ruSSácích jsem od nich slyšel hodně.

Moje rodina v lednu 69 přes Vídeň a Lethbridge emigrovala do Calgary.

Urazil si bych si pracku, kdybych byl na opačné straně.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
にぎる

A otázka je, která podle tebe? Samozřejmě, že to byla rétorická otázka. Protože co jsem se naposledy díval, tak například postavit vojenský cíl do civilní zástavby je přímí porušení ženevský konvence, ale zabít civilisty když netrefíš o pár metrů ligitmní vojenský cíl, který nemá co dělat v civilní zástavbě, porušení Ženevy automaticky není... tam to je o zom, že nesmí dojít k nadměrným civilním ztrátám v porovnání s vojenskou výhodou. Civilní ztráty se přímo nezakazují.

Rusové samozřejmě Ženevu porušují, já se o tom odmítám bavit, nebudu tvrdit že ne, bylo by to hloupý. Ale... ono když si dohledáš kolik těch civilních ztrát na Ukrajině je v první řadě kvůli porušení Ženevy ze strany Ukrajiny a pak to porovnáš s tou šílenou propagandou co tu jede v masmédiích, copak někdo přizná a pustí sem ti videa, kde Ukrajinci sami mluví o tom jak v obchoďáku v Kyjevě montují drony, jak vojáci spí v tělocvičnách ve školách a ještě se tím chlubí na sockách? Ne jen ti sem pustí videa o tom kolik civilistů bylo zabito, ale kvůli tomu že jsou legitimní vojenský cíle v civilní zástavbě už neřeknou.

Dyť si to teď nedávno například odsral starosta nevím kterýho města, nedaleko od tý Kurský oblasti - jestli budeš chtít najdu ti snad ještě odkaz. Sami Ukrajinci ho prokleli a byl za to hned zbavenej úřadu. Vyznamenávali se tam vysocí důstojníci a vojáci, co se dostali z tý okupovaný části Ruska, z pohledu Ženevy legitimní vojenský cíl a on tam záměrně pozval děti a jejich rodiče, reálně jako lidský štít, naprosto trvdý porušení Ženevy. Samozřejmě, že to tam Rusové poslali, samozřejmě že došlo k civilním ztrátám, samozřejmě, že to tam Rusové z morálního hlediska fakt neměli posílat, ale opět to bylo porušení konvence ze strany Ukrajiny, ne ze strany Ruska. A z pohledu morálky používat děti jako živý štíty je prostě humus a hnus.

Nešermoval bych s tím systematickým zneužívám Ženevy tak zhruta..

Reagovat
Tromas

Jenže ochrana ruské menšiny na Ukrajině byla pro Rusáky jen záminka aby mohli vtrhnout na Ukrajinu a dobývat a později anektovat ukrajinské území a připojit ho k Rusku a Rusové těch válečných zločinů páchají daleko více než Ukrajinci. Navíc kdoví co by se stalo kdyby Rusové dobyli celou Ukrajinu můj tip by byl že by pokračovali do Moldavska a pokud by jim hodně hráblo nebo spíš bohužel pokud jim totálně hrábne tak zaútočí na nějakou členskou zemi NATO třeba v Pobaltí (jako příklad uvedu Estonsko ale můžou zaútočit i na Litvu nebo Estonsko, protože sousedí s celým Pobaltím) a máme tu třetí světovou navíc agresor v této válce je úplně jasný ale bohužel se najdou retardi (většinou voliči komoušů a SPD), kteří rozporují i takovou jednoduchou věc jako kdo je v této válce agresorem. Ještě můj osobní názor OSN je jako organizace asi stejně užitečná jako stěrače na ponorky.

Reagovat
Mass

Stejná zamínka byla použitá i námi pro invazi do Jugoslávie.

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
raduinho

Reagovat
Csaplárova past

Teď najednou každý řeší následky, ale nikdo příčinu.

Pokud něco pamatuješ nebo se aktivně zajímáš o dění ve světě tak jistě víš, že Rusko pod vládou Putina má názory a kroky stejné odjakživa. Rusko jiné nebude a jen naivní Západ si myslel, že ano. Krym mu nechali a nikdo nic neudělal. Skokově se propadl tehdy rubl a odbornící v diskuzích na iDnesu vykřikovali, jak je tohle zánik Ruska, když se z rublu stalo bezcenné platidlo. Za 10 nebo 20 let nevymysleli proti Rusku nic, jen mu všichni šli na ruku a ještě od nich nakupovali. Všichni jsme se měli tak dobře ... A nikomu to nevadilo. Krym anektovaný, zfalšované volby a jediné co se dělo, tak se mluvilo. Chytráci o tom mluvili.

A pokud jsi fakt erudovaný v tomto, podívej se na rozpad SSSR. Co tehdy Západ v Rusku dělal a co Putina dostalo vlastně k moci. Teď sklízí, co zaseli. Přes 20 let naivní západ, kterému šlo jen a pouze o vlastní profit.

Miluju Ameriku, změnila mi život a stojím při ní. Ale taky vím, že kde se angažovala, tak jen pro své vlastní zájmy. Mají na svědomí desítky úspěšných nebo neúspěšných státních převratů, zbrojili každé hnutí, ze kterého mohlo něco kápnout a tohle nikdo nechce vidět. Přitom to jsou zcela jasná fakta, snadno ověřitelná

Reagovat
Tromas

Jo s tímto souhlasím, protože si vypsal fakta. Navíc přístup západu k Rusku mě sral už před válkou na Ukrajině, protože lidé si mysleli že SSSR a Ruskou jsou velmi odlišné státy ale realne jsou si spíš velmi podobné co se týče totality a autoritarskych režimů. Jediné co se změnilo je ze už tam nezvládnu komouši a západ se najednou tvářil jak jsou spolehlivý obchodní partner až tomu tak nebylo.

Reagovat
にぎる

Můžeš prosím ozdrojovat svoje tvrzení? Konkrétně, že Rusové páchají více válečných zločinů než Ukrajinci? A poprsím zdroje od pozorovatelských zemí, ne od zemí které dodávají jedné či druhé straně konfliktu.

Děkuju

Reagovat
r.mrazik

Chcípni kundo

Reagovat
にぎる

Nejen že vyzývá k nenávisti proti etnický skupině, on ještě preje druhým smrt... páni

Reagovat
lampas

Irák ty čůráku s válkou na Ukrajině nijak nesouvisí, část o dodržování Minských dohod snad ani netřeba komentovat, co udělalo kdy Rusko pro dodržování těchto dohod? Aha, oni pro to udělali to, že zahájili válku proti svrchované a suverénní zemi, ve které umírá tisíce civilistů a lidem tam denně lítají bomby nad hlavu. Každý, kdo tohle obhajuje jakýmkoliv způsobem je lidský odpad, tak to prostě je.

Reagovat
Mass

Nekomentuj, když o situaci víš jen z mainstreamu a ta důvěrná oslovení si nech pro svoje kamarády. Žádná svrchovaná a suverenní země nemá právo bombardovat a zabíjet tisíce vlastních civilistů. A pokud si myslí že ano, riskuje, že se jí do občanské války budou vměšovat cizí velmoci, a dopadne jako Jugoslávie, Ukrajina, Sýrie nebo Jemen. Pokud Srbsko bylo označeno jako jediný viník nedodržování dohod z Rambouillet, bombardováno a donuceno se vzdát, tak se není co divit, že na základě tohoto precedentu Putin označil jako jediného viníka nedodržování minských dohod kyjevskou vládu a zahájil invazi na Ukrajinu. Mmch jak by se ta válka v Jugoslávii protáhla, kdyby Srbsko bylo subvencováno v takové míře, v jaké je dnes subvencována Ukrajina Západem? Byl by lidský odpad i prezident Havel, který přeneseně obhajoval nálety na Jugoslávii jako humanitární bombardování?

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ukrajina-nechce-plnit-minske-dohody-zapad-ji-do-nich-nema-nutit-40385732

Reagovat
にぎる

Tebe minula ta informace, kde přímo Merklová říká, že Minský dohody byli jen záminka k vyzbrojení Ukrajiny a že nikdy nebyli myšleny k faktickému dodržení?

A víš, že jsem žil v přesvědčení, že takový porušení, doslova gigantický podvod, od grantů, dává jistý, nemalý, vlastně hodně silný, právní základ pro to, aby Rusko provedlo intervenci tak, jak jí provádí?

https://euvsdisinfo.eu/report/merkel-admitted-that-the-minsk-agreements-were-a-ruse-to-rearm-ukrainian-armed-forces/

Já odborníkem v mezinárodním právu nejsem, takže mi prosím, pokud se mnou nesouhlasíš, vysvětli a ozdrojuj jak funguje mezinárodní právo, pokud se uzavírají dohody na úrovni Minskych dohod. Jakmile strana, která je grantem, od začátku vstupuje do jednání s falešným záměrem a vědomě ví, že nedodrží sjednané podmínky, jak se nadále postupuje? Děkuju za přednášku.

Reagovat
lampas

Prosím o citaci Merkelové, že něco takového říkala, pak se můžeme dále bavit...

Reagovat
にぎる

V tom odkaze, který jsem přiložil v komentáři výše na který přímo reaguješ, to snad není?

Já ten článek nečetl, jen jsem zkopíroval odkaz na první stránky, který mi vyběhli na googlu. Tohle s Angelou považuju za všeobecně známou věc. Jestli o tom českej mainstream neinformoval, tak by se člověk vážně měl zamyslet co všechno v mainstreamu není...

Já se chci bavit od začátku, proto jsem i svý tvrzení hned ozdrojoval. Jaký je teda tvůj názor?

Reagovat
にぎる

Ok, už jsem si ho přečetl, je to odkaz na stránky, který to vyvrací jako desinfo, což nejspíš bude nahrávat tvými narativu, příště budu číst předem co postuju

Tady je článek:

https://www.google.com/amp/s/tass.com/world/1547141/amp

Půjčím si část: "The 2014 Minsk agreement was an attempt to give time to Ukraine. It also used this time to become stronger as can be seen today."

Minský dohody nikdy nebyli oficiálně podepisovány, aby poskytli Ukrajině čas se stát silnější. Pokud Angela trvdí, že do toho Německo šlo s tímhle záměrem, tak jsem byl přesvědčený, že to je silný porušení mezinárodního práva. A proto bych se rád nechal případně opravit.

Pokud to zúžímé jen na dohady o tom jestli to bylo vytrženo z kontextu, nebo nebylo, tak se dohodneme, že se nedohodneme.

Reagovat
にぎる

Nun bestätigt Merkel, dass die Nato von Anfang an Krieg wollte, aber Zeit für die militärische Vorbereitung brauchte – eine Einschätzung, die die WSWS seit langem vertritt.

Merkelová nyní potvrzuje, že NATO chtělo válku od samého počátku, ale potřebovalo čas na vojenské přípravy, což je hodnocení, které WSWS zastává již dlouho.

https://www.wsws.org/de/articles/2022/12/20/merk-d20.html

Jde tedy o přímí podvod a desinterpretaci nebo ne? Díky...

Reagovat
Kiss Me Polka!

"slon v porcelánu" ty jsi fakt nelidská komousska troska. a ještě tu budeš moralizovat že nechceš nic zlehcovat

Reagovat
Mass

Ty si srandovní nálepkovač

Reagovat
にぎる

Děláš jako kdyby Ukrajina nebyla sama zarytá komoušská, kterš v 68 nehlasovala pro vyslání vojsk do ČSR

Reagovat
Mass

To se málo ví, ale v roce 1991 v referendu o vystoupení ze Sovětské Svazu bylo víc lidí v Rusku pro vystoupení než na Ukrajině. Převážně v těch částech, které jsou nyní sporné, lidé hlasovali pro setrvání v SSSR, nejspíš se báli konfliktu (oprávněně) nebo se neměli tak špatně, jak se nyní tvrdí, když členové politbyra Chruščov a Podgornyj byli právě odtamtud a obklopovali se v Sovětu svými lidmi (z Ukrajiny) a tudíž sovětské peníze na rozvoj šly právě do těchto oblastí.

Reagovat
r.mrazik

tyvoe koho zajima,co dana zeme delala v roce 68,kdyz tam jsou ted naprosto jini lide.

hele vam historikum mrda trochu mrda ne?

mass je mistni picus,kterej prisel nesmyslne s Jugo,tam jsme zvykli...

Reagovat
meno

Reagovat
にぎる

Klidně, můžeme historii nechat ležet, bylo by to rozumnější a souhlasím, že jsou tam opravdu už jiní lide. Tak to ale řekni všem, kteří křičí posledních x-desítek let 68 = zlý Rusko...

Reagovat
r.mrazik

kdyby se rusko transformovalo jako trebe drive nacisticke nemecko,tak by lidi problem nemeli

tahni do pice

Reagovat
にぎる

Ale Rusko se transformovalo... silně se transformovalo. Že se třeba lidem nelíbí, že se velmocenský hry hrají podle jiných pravidel, než hry malých národů, to se nedá nic dělat.

Do píče mám táhnout kvůli čemu? Že se ti nelíbí, že Ukrajina je nástupnický stát SSSR stejně jako Rusko? A že ten 68 u nás jde víc na vrub Ukrajině než Rusku?

Nehodící se škrtnout, nebo co?

Reagovat
r.mrazik

no tak ty jsi kokot

Reagovat
にぎる

Můžeš místo nadávek a zkřeků uvíst důvody proč a v čem nesouhlasíš? Nebo se vážně na nic nemůžeš?

Reagovat
r.mrazik

tebe staci poslat jen do prdele ruskej zmrde

Reagovat
にぎる

Já nejsem ruskej zmrd, nemůžu být i kdybych teoreticky třeba z nějakýho důvod chtěl být.

Narodil jsem se v Česku, jsem na to hrdý, že jsem Čech, jsem vděčný všem, díky komu stále existujeme, nemám žádný příbuzný v Rusku, nemám občanství, pas, ani jsem tam nikdy nebyl. Za svůj život jsem mluvil s víc Ukrajinci než s Rusy. Nejdál na geopolitickým evropským východu jsem byl pár kilometrů za hranicemi v Polsku. Nerad ti to kazím, ale já jsem holt jen člověk, kterej nejede rusofobii, jestli to pro nesnášenlivý lidi jako jsi ty, ze mě dělá zmrda, tak to vypovídá víc o toběy než o mě.

Tvůj emocionální průjem je zbytečný.

Mimochodem nazýváš mě ruským zmrdem protože jsou podle tebe všichni Rusové zmrdi, nebo protože si myslíš že jsem Rus s myslíš si, že jsem kvůli tomu zmrd? Já jen, že tu už dlouhodobě vykazuješ prvky rasový nesnášenlivosti

Možná že je to teď v módě, ale móda je přelítavá a vyzývat k nesnášenlivosti jen na základě národnosti není rozumný... být tebou, tak změním rétoriku.

Měj si na politickou situaci v Rusku názor jaký chceš, je to tvoje právo, ale přestaň odsuzovat celej národ ty neandrtálče a přestaň brát svobodu projevu všem, kteří mají jiný názor než ty.

Obzvlášť když ti podložím důkazy přímo z Ukrajinských stránek, že to o čem mluvím je pravda, viz níže, a ty se vztekáš jak nevyvhovaný dítě, že to jsou lži a že mám táhnout do piče. Hrozně moc tímhle děláš Ukrajině reklamu, až mi je Ukrajinců líto, že je zneužívá člověk jako ty, jen proto, aby mohl nenávidět někoho jinýho.

Reagovat
r.mrazik

Táhni rusky zmrde

Reagovat
にぎる

Nikam táhnout nemíním a nauč se trochu respektu ty neandrtálče.

Reagovat
r.mrazik

ty jsi hroznej picus

Reagovat
Cotton

Reagovat
にぎる

Genocidu... pamatuju si ještě na zamítnutí žádosti Ukrajiny o vstup do EU na základě diskriminace národnostních menšin, to bylo oficiální stanovisko EU, to a neřízená korupce. Od roku 2014 se situace na Ukrajině přetavila ještě v horší situaci.

Nemoralizuj... válka stojí za hovno všude na světě, nikomu to nepřeju a naprostá většina světa, včetně Rusů a Ukrajinců o to nestála. Každej kdo má mozek ví že to jsou příbuzný. Až na Ukrajině nebudou stavět vojenský objekty do civilní zástavby, tak možná nebudou civilní ztráty, je to jen tak mimochodem proti Ženevě, když už chceš plakat. K válce nikdy nemělo dojít, ale nikdy nemělo dojít k žádný válce. Nevím jak chceš pak osprevdlnit třeba arabský jaro, Vietnam a podobný svinstva když tu vřeštíš.

Nebo jako tu chceš obhajvat moderní metody Ukrajinských nejvyšších představitelů, že každé etnicky ruské dítě se musí bít prutem, aby se z něj ta ruština vymlátila a podobný sračky? Běž do hajzlu, určitý skupině špiček na Ukrajině ruplo úplně v kouli a platí za to nevinný. Obhajovat to může jen zaslepenej člověk. Všichni nevinný civilové z Ukrajiny si zaslouží naši pomoc, ale ten Kyjevskej režim už musí skončit.

Reagovat
r.mrazik

včetně Rusů o to nestála...

jinak ostatni veci jsou hrozny sracky

tahni do pice zmrde

Reagovat
smazaný uživatel

Stačí se podívat na UA a "čoko" prezidenta. Nebo v ČR lihoše, v USA nástup trumpíčka...

Ale tihle dementi budou pořád vzpomínat na SSSR, drandit si u fotky stalina a lenina a smutnit. Zmrdi.

Reagovat
にぎる

Jako jací "tihle" lidi?

Podle mě byl třeba Lenin totální kurva... o Stalinovi si myslím, že by nikdo nechtěl být na jeho místě, ale kult jeho osobnosti neuznávám, v historickým kontextu jeho života ho chápu, ale po jeho smrti ne. Komunismus považuju za slepou uličku společnosti, ale SSSR uznávám za to co dokázali vybudovat a hlavně z čeho. Obdivuju i to, co se podařilo vybudovat v USA. Obdivuju i Japonsko. Obdivuju toho hodně. Sovětskej svaz byla i Ukrajina...

Reagovat
raduinho

Reagovat
lampas

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
にぎる

Naprostá většina Rusů o to nikdy nestála, je to tak... jen nácek dokáže tvrdit opak. Mám problém s tím kdo teď vádne v Kyjevu, ale nikdy to nezmění můj názor na naprostou většinu Ukrajinců. Měj si problém s Putinem, to je tvoje volba, ale neodsuzuj desítky milionů nevinných.

Většina lidí na celým světě jsou dobří, chtějí žít v bezpečí, v míru a prosperitě. Všichni... Američani, Rusové, Afghánci, Ukrajinci, Arabové, Korejci, Číňané, Češi, Moravané, Slezané, Slováci, vyjmenuj koho chceš, všichni jsme ve většina stejní, naprostá většina lidí na celým světě jsou dobří lidé.

Dokážeš na to co jsem napsal předtím odpovědět něco konstruktivního, nebo se zmůžeš jen na "hrozný sračky"?

Tvrdíš, že na Ukrajině nikdy nebyl jazykový útlak menšin?

Tvrdíš, že vojenský komplexy v civilní zástavbě nejsou porušení Ženevský konvence?

Jaký máš názor na konflikt ve Vietnamu - USA taky nikdy válku nevyhlasili. Například na bombardování i okolních zemí, protože se tam nacházel Vietkong, na používání Napalmu a podobný sbonstva. A co to Arabský jaro?

Co ten návrh bití dětí prutem jen kvůli jejich etnicitě? V pořádku?

Zmůžeš se na názor nebo jen na všechno co ti nesedí do narativu nazveš sračkama?

Reagovat
r.mrazik

tvoje sracky me nebavi

tahni do pice i se svym zkurevenym nazorem motajici do toho vietcong, arabsky jaro a dalsi blbosti

podobnych vymletych kokotu mam plny zuby

fakt..tahni do prdele a uz se nevracej

Reagovat
にぎる

Ale to je tvůj problém, že máš plný zuby lidí s jiným názorem. Jestli tě nebavím, tak na mě nereaguj.

Tahám do toho relevantní věci. Zajímá mě, zda-li jsou tvoje názory na válku konzistentní.

Protože se tu dokažeš zmoct jenom na urážky, nadávky, slovní a emocionální průjem, tak předpokládám, že nemàš ani trochu konzistentní názor. Na nic si nedokázal odpovědět.

Přijde ti v pořádku navrhovat a nahlas mluvit o tom, že se mají děti etnických menšin řezat prutem za to, že se narodili do etnicky menšiny a mluví jazykem vlastních rodičů? Rád ti sem nahraju odkaz přímo na ukrajinský stránky a napíšu ti jak vysoký post tihle lidé s tímhle názorem zastávají.

Reagovat
r.mrazik

placas sracky

tahni do pice

Reagovat
にぎる

Takže souhlasíš s tím fyzicky bít děti jen kvůli jejich etnicitě je vlastně v pořádku? Pokud nedokážeš říct explicitně - ne tohle je špatně s tím nesouhlasím, tak to tiše schvaluješ. A... nechci tě nějak trápit, ale tohle je už nacismus. Ponižování a trestání lidí jen na základě národnosti/etnicity, to je porušování základních práv a svobod a je to jen jeden krok od genocidy.

Když nedokážeš vyvrátit fakt, tak začneš šířit lži a nenávist, že to není pravda a ať táhnu do píče? Křeč?

Reagovat
にぎる

Tady je přímo zdroj a důkaz:

https://www.unian.ua/lite/stars/bogdan-benyuk-akter-prizval-bit-detey-za-russkiy-yazyk-12992535.html

Bogdan Benyuk, bývalý poslanec Nejvyšší rady Ukrajiny, od stanného práva v roce 2022 ředitelem divadla Teatr na Podoli.

Nemyslím si aby jakýmkoliv člověk, natož jeho postavení, vyzýval k věcem ke kterým vyzývá.

A ty mi tu budeš zarytě tvrdit, že plácám sračky viď? Víš kolik věcí nechceš vědět s kolik svinstev o kterých tvrdíš že neexistují se dějí? Víš co třeba dalšího v roce 2014 po Majdanu přímo na kamery tenhle pán dělal?

Reagovat
r.mrazik

tahni s tema srackama do prdele ruska gumo

Reagovat
にぎる

Dám ti důkaz přímo na ukrajinský stránky a říkáš mi ruská gumo?

Otázka je jaká guma jsi potom ty když tu sám tvrdíš, že to jsou sračky? Dělá to z tebe pro-kremelskou gumu když sám říkáš, že to co dělají někteří vysocí ukrajinští představitelé jsou sračky a nebo jsi prostě jen guma, která neumí vycouvat z vlastní hlouposti?

Reagovat
r.mrazik

placej si co chces ruska sracko

Reagovat
にぎる

Tebe někdo platí, že tu tohle píšeš, když tu oxiduješ pořád, nebo nemáš nic lepšího na práci?

K tý tvý urážce viz vše co jsem napsal. Chápu, jsi nácek, kterej souhlasí s tresty jen na základě etnicity. Myslím, že si už nemáme víc co říct. Když jsem říkal, že většina lidí na celým světě je dobrá, tak je nutno podotknout, že nesnášenlivý lidí jsou bohužel taky všude na světě a je jedno jestli se cítí v právu kvůli rase/etnicitě, národnosti, náboženství nebo vzdělání.

Všichni lidé rodí se svobodní a sobě rovní co do důstojnosti a práv.

.... mysli na to

Reagovat
r.mrazik

Táhni už do pice. Jsi úplně zbytečný člověk.

Reagovat
にぎる

Tak platí tě za to, nebo vážně jen nemáš nic lepšího na práci než vysedávat od rána do večera a projevovat nenávist vůči všemu, čemu nerozumiš?

Vzhledem k okolnostem je smutný, že to nejspíš vážně děláš zadarmo.

Reagovat
r.mrazik

umri proruska spino

Reagovat
ACSeRw!n

desitky milionu nevinnych ?? Putina a jeho specialni operaci podporuje pres 80% (cislo ne z Ruska, ale potvrzene nekolika organizacemi mimo Rusko), takze ty cisla ti nejak nevychazej

Reagovat
にぎる

Ano a psal jsem že o to před zahájením nikdo nestál.

Jakmile se už konflikt rozeběhne, tak se rozjede mašinérie a masirka lidí.

My jako ČR ve válce nejsme a kolik lidi tu bylo obviněno pomalu z vlastizrady za to, že nepodporuje Ukrajinu? Kdokoliv řekne, že je proti válce, tak je pranýřován a nálepkován jako "chcimír". Každý kdy řekne cokoliv proti Ukrajině je hned označen za podporovatelé Kremlu a milovníka Putina. Tady naprosto umřel zdravej rozum. Všechny svinstva Ukrajiny jsou nuceně přehlížený a všechny svinstva Ruska jsou ještě zdůrazňovaný.

Myslíš že se lidi během války na území států, které jí vedou proti sobě, nebojí říkat pravdu? Nedělám si iluze ani na Ukrajině ani v Rusku. Většina lidí válku nechce, ale říct nahlas to nemohou.

Za války jsou čísla už jen nástrojem propagandy všech stran (i těch pozorovatelských) a věřit se jim nedá...

Reagovat
meno

Reagovat
ACSeRw!n

here we again.. vzdy se najde nakej sasula jako ty

Reagovat
Csaplárova past

Nevím, s kterým odstavcem máš konkrétně problém. Trenér z Ruska ti vadí a kupovat výrobky a služby od firem, které nadále podnikají v Rusku ti nevadí. Tak si v tom udělej jasno ty sám. Protože pohodlí a komfort, že?

Taky dost pochybuju o tom, že se denně s někým o válce bavíš. Nikdo už to neřeší, to je prostě fakt. Lidi si jdou ulevit na internet, napíšou si svůj příspěvek a to je tak všechno co pro to jsou schopni udělat. Ale nikdo se nezbaví svého komfortu a pohodlí, na který jsme si zvykli. Hezky to bylo vidět na cenách elektřiny, plynu a ropy. Těm lidem co platili rakety byla ta válka v tu chvíli úplně u prdele. Šlo jim o jejich vlastní pohodlí. A to nechci ani vymýšlet scénář, že by Rusko bylo jediným dodavatelem plynu a ropy ... vybrali by si lidi pohodlí nebo svobodnou Ukrajinu?

Reagovat
Mass

Tu "svobodnou" Ukrajinu si rozparcelujou oligarchové a zůstane nejchudší zemí v Evropě. Tam se nic nezmění. A peníze tam budou mít jen ti, co budou pracovat v EU nebo Rusku, případně těch pár sloužícím oligarchům. Stejně jako to bylo doteď.

Reagovat
Csaplárova past

Ten národ prostě vždycky dostával bídu, tak to bohužel je. Když se to před třemi lety stalo, tipoval jsem jim brzký konec. Sice je teď Trump vysaje, ale aspoň si zachovali část integrity.

Reagovat
にぎる

Zvláštní že Ukrajina, která měla úplně všechno pro to, aby byla jednou z nejbohatších zemí v Evropě se stala tak zbýdačenou až po rozpadu SSSR...

Reagovat
にぎる

zbídačenou

Reagovat
Mass

https://tradingeconomics.com/ukraine/corruption-rank

Ukraine Inflation Rises to Near 2-Year High

Ukraine Raises Interest Rate to 15.5%

Ukraine GDP Extends Rebound

Fitch Downgrades Ukraine's Rating to 'Restricted Default'

Ukraine Records Record-High Trade Deficit for May

Ukraine Current Account Deficit Largest in 8 Months

Ukraine International Reserves Highest in 11 Years

IMF Downgrades GDP Outlook for 2023

Ukraine Market Transactions Remain Suspended

Ukrainian Hryvnia Tumbles Towards All-time Low

Asi bych se mohl ptát, jak je možný, že země ve válce má největší zahraniční devizový rezervy v historii.

Reagovat
にぎる

Nechci nikomu brát žádný ideje. Ale nikomu kdo je ve válečným stavu nevěřím nic co předkládá za fakta, protože se válka bez falešných informací vyhrát nedá...

Reagovat
lampas

V tom výčtu nesmyslů bych snad nejvíce podtrhl část o tom, že tu válku už nikdo neřeší... To by jsi těžko sesmolil tak dlouhý odstavec, který má za cíl ruskou agresi na Ukrajině legitimizovat, ačkoliv se samozřejmě snažíme jen o racionální nadhled, že...

Reagovat
Csaplárova past

Tak mi řekni, jak tu válku řešíš. Tím, že každý den dokola čteš ty samé články, ve kterých se změní jen počet vypálených raket a počet mrtvých?

Nevzdal by ses svého blahobytu pro dobro Ukrajiny, nevěřím tomu. Nevyřešil bys nic kdyby ta možnost tady byla. Lidi nebyli ochotni mít v baráku 18°C v zimě. Kdyby šlo do tuhého, i ruské suroviny by vám všem skvěle sloužily a bylo by vám jedno kam ty peníze pak půjdou ...

Reagovat
lampas

Řeším třeba tím, že mé vnitropolitické preference jednotlivých stran úzce souvisí, řeknu na rovinu nyní primárně, postojem vůči Ukrajině a tomu, jak chtějí či nechtějí se chovat servilně vůči režimu válečného zločince Putina.

Můj blahobyt s Ruskem nijak nesouvisí a ano, vím, že energie možná máme nyní v ČR dražší i díky tomu, že náš premiér a prezident nejezdí do Kremlu líbat Putinovi prsten, ale mnohem radši budu doma topit na 16 stupňů, než aby tomu tak bylo. A odstřižení závislosti naší země na ruských surovinách, jako tomu je teď za naší vlády , jen kvituji i za cenu toho, že o část zcela marginální část mého "blahobytu" tímto přicházím. Mnohem větší a zásadnější blahobyt mi totiž přináší to, že žiji v zemi, kde ještě pořád máme vládu která moc dobře ví, kam má moje země geopoliticky patřit a co přináší skutečné výhody a možnosti onoho blahobytu. To člověk, který nevidí dál jak na hajzl vlastní koupelny holt nemůže pochopit

Reagovat
Mass

Je fajn, že si ty si můžeš vzít doma svetr navíc, ale kdo dá svetr českýmu průmyslu, kterej jede na nejdražší energie a tím pádem je nekonkurenceschopný?

Reagovat
lampas

Pokud podnik, který jede (jel) svůj byznys na modelu "levné energie z Ruska-levná pracovní síla" zkrachuje a skončí, bude to pro české hospodářství jen dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemá smysl na toho blba reagovat.

mass je stejně jako csaplárova past ruSSáckej nácek a kripl.

"Mainstream"... Lopatou ty zmrdy přetáhnout přes držku a ať táhnou do ruSSácka, v civilizaci taková spodina nemá co dělat.

Reagovat
Mass

Evidentně nechápeš rozdíl mezi za rozumnou cenu odpovídající trhu a nejdražší. U tebe bych to omluvil, ty jsi jen obyčejný lampas a každá guma jednou praskne, problém je, že stejně pro ekonomiku sebezničující diletanty nadšené z exodu domácích firem do zahraničí a nákupu zahraničního zboží na dluh máme i v současnosti ve vládě. Snad půjdou na podzim od válu, další čtyři roky propadu už by naše ekonomika nemusela rozchodit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty se ty zmrde přestaň hlásit ke Slavii a začni oficiálně podporovat nějakej ruSSácko-nacistickej klub.

Uvědomuješ si, že to co píšeš je trestný čin? Podporuješ nacisty, kteří Českou republiku prohlásili za jejich nepřítele číslo 2 (po nástupu donalda jsme asi jednička), kolaboruješ s nimi a nepochybně budeš volit nějakou nacistickou sektu (ano, spd, motonaZZi, sralčilo! etc).

Jen čteš nějský řetězový maily a podobný sračky a to je tvůj názor.

Nejchudší země v Evropě? To je Moldavsko, kvůli tobě a tvým bratrům, ruSSákům.

Ty tvoje lži o rozpadu SSSR... Opravdu tě chytit a poslat do ruSSáckýho zákopu, orku. Zahajluj si před fotkou putlera a drž už hubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, spodina a nacisticko-bolševická vláda kolaborantů s ruSSáckem, to by se ti líbilo, nácku.

Ne, nestane se to. Máme nejlepší vládu v historii a bude tu další čtyři roky. Smiř se s tím.

Btw poslechni Prachaře. Vrať se do matky a nech se přemrdat.

Reagovat
lampas

Až budeš příště překňourávat narativy z řetězových mailů, dej si pozor zda aspoň z mála rozumíš tomu o čem se tu snažíš psát, protože pak se ti může snadno stát, že budeš ještě za většího blba než jsi

Reagovat
bourbon

musíš být neskutečný zmrd

Reagovat
Transfermarkt

Vernere, tohle prostě obhájit nejde

Reagovat
raduinho

Ovečkin je kunda a NHL tohle posrala.

Reagovat
Csaplárova past

Peníze až na prvním místě

Reagovat
KnoxXx

zufala Bolka po nom skoci

Reagovat
smazaný uživatel

Vladivostok nebo Gulag FK. Nic jinýho si ten zmrd nezaslouží.

Reagovat
ACSeRw!n

FC Královec

Reagovat
smazaný uživatel

Ten bude náš, tam ať neleze!

Reagovat
Pablos

Šachťar nebo Dynamo Kyjev

Reagovat
Csaplárova past

Reagovat
Coutinho10

ať ty 2 roky vykompenzuje

Reagovat
Txapeldun

To že zůstal v Rusku i po invazi říká vše. Snad tam zůstane i dál, dost pochybuju, že by nějakej českej klub spáchal PR sebevraždu a angažoval ho

Reagovat
Selänne

Proč by tam nezůstal za ty peníze? Tady je každý v pozici morálního majáku, ale kolik z nás by se odtamtud ze dne na den sebralo a nechalo tam ležet desítky milionů na zemi? Pro velkou část lidí v republice by to byl stejně hrdina. Nechci ti kazit tvojí bublinu. Ale osobně doufám, že ho tady pár let neuvidíme.

Reagovat
Freedo

Sice si tam nahrabal, ale kdo v Evropě ho teď angažuje? Možná nějaký maďaři

Reagovat
Selänne

To je teda hodě naivní představa.

Reagovat
VersaceChain

A co to je za picovinu, on by tady jako byl nejakej chudak? Jasne, vydelal si vic penez, ale je tady milion prikladu napr. hracu v hokeji co z tama odesli a hrajou za mensi penize jinde. Ja kdybych dostal nabidku s 50% zvysenim platu nebo klidne i dovjnasobkem tak tam taky nejdu. A verim, ze to tak ma hodne lidi.

Reagovat
Mönchengladbach

Kolaborant.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
raduinho

Reagovat
Tromas

Jak může být někdo tak blbý (nebo spíš bez jakýchkoliv morálních zásad a vlastního uvažování a takový typ lidí má Rusko nejraději) že zůstane v Rusku i po invazi na Ukrajinu. Ty rubly, které už mají pomalu hodnotu jak forinty se ale sami nevydělají. Ať se tento lidský odpad radši ani nevrací do Česka. Bohužel ho ale nějací zoufalci angažují a nejspíš i v první lize já bych si tipnul Duklu (tam mají historicky ke zmrdům z Ruska dobrý vztah) nebo Boleslav.

Reagovat
smazaný uživatel

U něj to ještě trochu pochopím v souvislosti s tím, že tam opravdu zůstane. V Moskvě se určitě bude mít více než dobře.

Ale jestli toho nácka, zmrda a vraha zaměstná nějaký český klub, tak by měl obratem vyletět z ligy a přihlásit se v ruSSácku.

Reagovat
paver

Tak se zase uklidníme, Dominiku

Reagovat
Pepesma

Reagovat
smazaný uživatel

Co? Nelíbí se ti realita?

Já za to nemůžu, ruSSáci se tak rozhodli. A lička s nimi.

Reagovat
paver

V jaké tvé realitě je Lička vrah?

Reagovat
smazaný uživatel

Podporuje ruSSácké vraždění na Ukrajině. To je málo?

Reagovat
Jesfey

Týpek je dost mimo realitu. Rozum nikde, ale nenávist z něho přímo číší. Pak to tady tak vypadá...

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě nácku. Už jsi dnes hajloval?

Reagovat
Lojd

cely tohleto uklidnovani se nas privedlo tam kde sme... Colt se chyta ceho muze a pali vostrema na prvni dobrou, ale mozna to sme meli delat vseci nez tadyten odpad pochopil, ze si vlastne muzou delat co chcou protoze "moudrejsi ustoupi", cimz jim akorat tak vyklidi prostor

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak.

Oni nám vyhrožují jadernými zbraněmi, po Evropě si dosazují svoje vlády (Srbsko, Slovensko, Maďarsko), a my máme dělat že se nic neděje?

To lidi nevidí, že dízl, konečníková, bureš či pitomio jednají jen a pouze v zájmu nacistů z ruSSácka?

Aby nebylo za půl roku pozdě...

Reagovat
Lojd

No, ja mam obavu, ze pozde uz ted. Ted uz toho zmuzem podobne jako odvracet klimatickou zmenu papirovyma brckama...

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel, může to tak být.

Máme se nejlépe v historii, premiér je slušný a inteligentní člověk, ale lůza tam chce negramotnýho a neschopnýho mafiána. V zahraniční politice jsme mezi lídry svobodného světa a to všechno hodíme kvůli kolaborantům do koše... To nikdy nepochopím.

Zaměstnává je za minimálku a oni mu to jdou hodit.

Reagovat
Selänne

Reagovat
paver

Tak se zase uklidníme, Dominiku

Reagovat
inferno08

Dominiku, zase se tak uklidníme

Reagovat
oli9

Absolutní morální špína potom co se stalo a zůstal tam dál a dělal jakože se nic neděje... krysa. A snad se s ním jako s krysou bude zacházet

Reagovat
arvncrtx

Kam teď? Hraje se v KLDR liga?

Reagovat
$dolar$

Bolka?

Reagovat
Mönchengladbach

SSlovan Bratislava.

Reagovat
smazaný uživatel

Výplata by stále byla z ruSSácka.

Reagovat
Posledni Kovboj

Marceli, pod trenovat do CR. Na kazdym stadione ti zahrajeme Sovetskou hymnu, to se ti bude libit, ty vymletej zmrde.

Reagovat
smazaný uživatel

O poločase ho hodíme do sudu s dehtem, pak do peří a následně si dá 20 koleček.

Reagovat
Tlustej Pedro

Ty jsi vážně bezcenný kripl, matka tě měla porodit do hajzlu a splácnout, za to by ji nikdo ani nemohl stíhat, prostě samovolný potrat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale my nemáme stejnou matku, nicméně oceňuji, že jsi tu tvoji, ruSSáckou kurvu, představil.

Evidentně jsi stejná lůza jako každej ruSSák. Kdy chcípneš na frontě za diktátora putlera?

Reagovat
Tlustej Pedro

Zase jedeš jak kolovrátek co? Já už myslel, že máme jasno, mám u prdele celé Rusko i Putina a seru na celou Ukrajinu i Zelenského, jen se zastávám Ličky, kterého bys chtěl lynčovat za to, že trénoval v Rusku. A prosím tě, když už si nepamatuješ, co komu píšeš, tak zkus třeba nějaké jiné nadávky, míň u toho sssssyčet a trošku invence, ty hnisavý záněte ze smradlavé kundy tvé matky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, nemáme stejnou matku, pořád si to pleteš.

A lička je jako ty, kolaborant s nacisty.

Reagovat
Tlustej Pedro

Představ si, že budeš blonďatému Islanďanovi s modrýma očima nadávat do negerských opic...To jsou totiž tvé argumenty, napíšu ti poněkolikáté už, že Rusáci a Ukroši jsou pro mě jedna a ta samá slepá větev retardovaných primátů a ty stejně jedeš dokola ty svoje sračky, jak dement...Já nevím, co tě k tomu vede, možná tvoji matku vymrdal Rusák, možná tebe, možná pícháš nějakou botoxovou UA kurvu, možná nějakého šašlika chocholatého, možná jsi jen psychicky narušené dítě, možná jen troll, možná všechno dohromady.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, potrate, že jsi kokot a nepovedenej potrat víme dávno. Co takhle kdybys držel tu svoji nacistickou hubu?

Reagovat
GjøvikFF

jako asistenta si může vzít Vlastimila Petrželu, ten teď taky zaperlil

Reagovat
Mönchengladbach
Reagovat
smazaný uživatel

Ať táhne, prohraje co mu zbylo (jestli něco zbylo) a pak klasicky po ruSSácku dostane betonový boty a půjde si zaplavat.

Reagovat
GjøvikFF

To je neuvěřitelnej mamlas

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
raduinho

Kokot.

Reagovat
Pepesma

uznal, že si napíšou co chtějí

Reagovat
Cotton

šašek

Reagovat
$dolar$

Jako nechci se ho zastávat, ale má manželku Rusku a společný děti, je to trochu složitější.

Reagovat
Nadržený šimpanz

Jj, stejny jak Jarošík....nebejt války, tak by tam hráli v KHL desítky hráčů a srát na to, že ta země nás x let okupovala, hlavně že prachy tečou....teď se můžou všichni posrat že skurvený Ukrajiny

Reagovat
$dolar$

Tak samozřejmě, že největší pokrytectví je Hašek, kterej tam hrál, když Russko zautocilo na Gruzii a bylo mu to jedno..

Nadruhou stranu, oni tam žijí v bubline, spoustu věcí nemusi vědět, ovšem po tom na Ukrajině, už tam může zůstat jenom člověk bez morálky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lampas

Rusko na Gruzii zaútočilo v roce 2008, Hašek tam šel dva roky potom. Navíc pokrytectví by bylo, kdyby při svém angažmá nějak Rusko cíleně adoroval, což si nevybavuji.

Reagovat
smazaný uživatel

I ve svojí první biografii má sekci, kde na ruSSácko jen nadává. A důvod? Protože na Izvestijich chytil salmonelózu.

Proč tam opět lezl nepochopím nikdy.

Reagovat
raduinho

Reagovat
Cotton

Reagovat
r.mrazik

nebud kokot

Reagovat
smazaný uživatel

Jak jsem psal v 16:34. Pokud tam zůstane, tak to chápu a je to jeho svobodná volba. Ale ať se nevrátí do ČR trénovat...

Reagovat
Tromas

To je stejně jedno navíc křížení s podlidmi jako je Rus domácí (biologický vtip) by mělo být trestné eugenika prostě v něčem měla pravdu ať už si to chceme připustit nebo ne.

Reagovat
Min Slon

Tyvole

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Pithivier

Divim se, ze nedorazil Seydou Doumbia, mam dojem ze tohohle kolaboranta adoroval

Reagovat
Csaplárova past

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Axelrose

Bude dělat PR pro DH, aby mu vylepšil image v Rusku.

Dynamo je vojenský team, tak ho třeba nechají dojet kontrakt na frontě, aby ho nemuseli vyplácet :wink::

Reagovat
jv14

Vojenský kluby jsou (C)SKA. Dynamo je fízlovskej klub s krásnou historií - založeno Dzeržinským, Berija, napojení na KGB. Prostě taková třešnička z těch rusáckejch sraček.

Reagovat
r.mrazik

tenhle srac...

Reagovat
lampas

Celá jeho rodina jsou evidentně morální odpad, každopádně někde v Maďarsku, Slovensku, Srbsku, Kazachstánu by při svém CV nemusel mít problém najít flek.

Reagovat
smazaný uživatel

Kyrgyzstán. Tam bude za krále. Kokotů.

Reagovat
Gryphonheart

Furt jsou v Asii země, kde tohle neřeší, takže si nové angažmá v klidu najde. Sever Kazachstánu, Bělorusko, Slovensko, případně nějaký střed v Rusku asi sežene vždycky..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale my víme že jsi nacista. A tvoje retardovaná zvratky. Evidentně taky.

Btw donu!!! mě jakožtousf ředpisy. ❄️

Reagovat
Pepesma

že sem to otvíral

Reagovat
Pablos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
naheCZ

Reagovat
r.mrazik

ty tri kundy se tu nasli

Reagovat
Pithivier

Jako podal sis je pekne, ze uz nejsou v Rusku

Reagovat
Pithivier

Reagovat
Nieuwendyk

Tpč, tady je dost rusomrdů všechny bych je poslal na frontu. To je strašný, v jakým je stavu tenhle náš prasečí národ, fakt nás asi zachrání jen občanská válka

Reagovat
にぎる

Jojo... prasečí národ, zachrání nás jen občanská válka, všechny se kterýma nesouhlasím bych poslal na frontu...

To má být jako tvůj komentář projev inteligence nebo nějakých validních hodnot?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele