Liberec v Evropě aneb Události barážového kola FORTUNA:LIGY + Speciál
Středočechům se nezdařilo zopakovat loňský počin a z prostřední skupiny se do Evropy nepovídají. Tento zápas a zmíněné události okolo zrušení ligové soutěže si stručně probereme v úvodní pasáži článku.
Zajímá-li Vás, jak často se v Událostech kola objevovali týmy v rubrice Zápas kola a hráči v Gólu kola nebo Jedenáctce kola, pokračujte i do další části, kde se můžete podívat i na to nejlepší, co bylo během sezóny k vidění na sociálních sítích.
Nemělo by vám uniknout
Slovan se do vedení dostal zhruba po hodině hry zásluhou Peška, namísto závěrečného tlaku soupeře ale přišla sporná penalta, která byla proměněna a Liberec tak účast v Evropě nemine.
Ta byla nařízena po zásahu VAR poté, co Tatajev sáhl Malinskému na záda. Kamso Mara ji s přehledem proměnil.
Skóre už ale nějakou dobu před Marou otevřel liberecký rychlík Pešek.
Zachyceno na sociálních sítích
Dukla se už radovala z postupu do FORTUNA:LIGY...
Čas na @fortunaligacz pic.twitter.com/AV5iRpLNDR
— FK Dukla Praha (@FKDuklaPraha) July 17, 2020
Covid však její plány zhatil.
— Honza Provazník (@honza_provaznik) July 23, 2020
Sama si z toho však dokázala udělat legraci.
— FK Dukla Praha (@FKDuklaPraha) July 23, 2020
Jaroslav Starka z toho každopádně vyšel čistě.
Jednoho Covid žolíka už dříve použila Karviná, teď Opava a kdyby to náhodou nestačilo, Příbram toho svého stále třímá v ruce.
— Marek Rašovský (@Marek_Rasovsky) July 23, 2020
Zajímavé příspěvky nabízí i neoficiální účet Líšně.
Jednoho Covid žolíka už dříve použila Karviná, teď Opava a kdyby to náhodou nestačilo, Příbram toho svého stále třímá v ruce.
— Marek Rašovský (@Marek_Rasovsky) July 23, 2020
Jedenáctka sezóny
Jedenáctka sezóny byla vytvořena na základě počtu nominací do jedenáctky kola. V případě shody počtu nominací rozhodoval nižší počet odehraných minut.
Brankář - Aleš Mandous (Sigma Olomouc)
Pravý obránce - Libor Holík (Jablonec)
Střední obránce - Lukáš Havel (Dynamo České Budějovice)
Střední obránce - Dávid Hancko (Sparta Praha)
Levý obránce - Jiří Fleišman (Baník Ostrava)
Pravý záložník - Tomáš Malinský (Slovan Liberec)
Střední záložník - Aleš Čermák (Viktoria Plzeň)
Střední záložník - Petr Ševčík (Slavia Praha)
Střední záložník - Nicolae Stanciu (Slavia Praha)
Levý záložník - Pavel Bucha (Mladá Boleslav/Viktoria Plzeň)
Útočník - Petar Musa (Slovan Liberec/Slavia Praha)
Aktéři nejzajímavějších zápasů v sezóně
Zde hodnocení opět jednoduché - za každou účast v rubrice "Zápas kola" jeden bod. Vítěz asi nepřekvapivý, bez nominace zůstala za celou sezónu jen dvě mužstva, a sice Slovácko a Opava.
Pořadí:
1. Sparta Praha - 14 nominací
2. Mladá Boleslav - 9 nominací
3.-6. Slovan Liberec - 6 nominací
3.-6. Baník Ostrava - 6 nominací
3.-6. Dynamo České Budějovice - 6 nominací
3.-6. Sigma Olomouc - 6 nominací
Střelci nejpohlednějších gólů v sezóně
Bodovalo se podle umístění v jednotlivých vyhlášeních gólů kola následujícím způsobem: 3 body za 1. místo, 2 body za 2. místo a 1 bod za 3. místo. V případě shodného počtu bodů rozhodoval vyšší počet vítězství.
Pořadí:
1. Lukáš Budínský (Mladá Boleslav) - 12 bodů (2x zlato, 2x stříbro, 2x bronz)
2.-3. Adam Hložek (Sparta Praha) - 10 bodů (2x zlato, 2x stříbro)
2.-3. Lukáš Kalvach (Viktoria Plzeň) - 10 bodů (2x zlato, 2x stříbro)
4. Guelor Kanga (Sparta Praha) - 8 bodů (1x zlato, 2x stříbro, 1x bronz)
5.-7. Aleš Čermák (Viktoria Plzeň) - 5 bodů (1x zlato, 1x stříbro)
5.-7. Jan Kalabiška (Slovácko) - 5 bodů (1x zlato, 1x stříbro)
5.-7. Nicolae Stanciu (Slavia Praha) - 5 bodů (1x zlato, 1x stříbro)
8.-10. Ivan Schranz (Dynamo České Budějovice) - 4 body (1x zlato, 1x bronz)
8.-10. Benjamin Čolić (Dynamo České Budějovice) - 4 body (1x zlato, 1x bronz)
8.-10. Josef Hušbauer (Slavia Praha) - 4 body (1x zlato, 1x bronz)
To nejlepší ze sociálních sítí
Jakub Podaný po vítězném zápase (2. kolo)
Kdyz jsme s Petrem Hronkem po dopingovce vylezli z Dolicku, sel proti nam fanousek v dresu, telefonoval a rikal:
— Jakub Podaný (@Pod_Y39) July 23, 2019
"ty vole parada dneska, jsme je prejeli”
Pozdravili jsme ho, on nas taky a do telefonu rekl:
"to jsem zdravil kluky z kotle, chuligany” #bohemians #zezivota
Týden poté, co se Petr Rada na tiskovce rozvášnil (4. kolo)
Tisková konference Dynama, mluví D. Horejš: Dneska jsme odehráli dobrý utkání, jediná věc, která mě mrzí, je, že...
— Piky (@Piky029) August 4, 2019
(rozrazí se dveře, v nich Petr Rada):
JÁ SE VOMLOUVÁM! NEMAM TADY MOBIL?!
Problémy Dušana Svobody s počty (6. kolo)
Dušan #Svoboda
— Venca Jareš (@VencaJares) August 21, 2019
23. července:
"Každý má pocit, že ten rok je hrozně dlouhý. 54 týdnů, že tam je času a času."https://t.co/sdz9dViNSQ
19. srpna:
"Ono se to nezdá. Na jednu stranu to vypadá, že ten rok je dlouhý, 54 týdnů.https://t.co/8B6xyEhKGh
Dušane, tyvole, má 52... pic.twitter.com/JHJFVlM4te
Proč lidi nechodí na fotbal? (14. kolo)
Jednou je moc pátek, pak zase moc teplo, moc zima, moc sobota, moc neděle, musím na chatu, babička má narozeniny, strejda má svatbu, sraz ze školy... prostě mi připadá, že lidi spíš hledají důvod proč nejit, než proč jít.
— Martin Bergman (@MBergman87) October 25, 2019
Není Stejskal jako Stejskal (15. kolo)
Chtěli jste video, tady je... https://t.co/hQtmW4NPLv pic.twitter.com/obDbJJA5LF
— Lukáš Pečeně (@lukas_pecene) November 5, 2019
Slávističtí šéfové před derby (24. kolo)
Dobra pic.twitter.com/33YelYQroh
— Daniel Konrad (@DanielKonrad01) March 6, 2020
Ne vždy předpovědi vyjdou (25. kolo)
Přijde mi, že k devíti bodům po třech zápasech nám chybělo pokaždý pár centimetrů nebo víc štěstí. Slavie se klidně rozloží sama skrz spory. Klidně tu prohlásim, že budeme v květnu 2020 bojovat o titul.
— Dan Peterka (@DanPeterka) July 30, 2019
Vladimír Coufal do ruchových mikrofonů (27. kolo)
#prisla #picozmrdi pic.twitter.com/PiTaA0Cmdq
— Martin Vejdělek (@vejdelek_martin) June 2, 2020
A Vladimír Coufal podruhé, tentokráte při oslavách titulu (2. kolo nadstavby)
Zatímco ostatní slavili, @Coufi5 se poctivě staral o prezentaci partnerů @fortunaligacz! #hotovo20 pic.twitter.com/Yfkn5KU9Wt
— SK Slavia Praha (@slaviaofficial) June 25, 2020
Umlčení kritiků sebekritikou (5. kolo nadstavby)
Všem slávistům, co teď retweetujou a lajkujou moje nadšení z Nica z roku 2018: já jsem ten, komu přišlo jako super nápad o něm udělat písničku, šmarjá! Nemusíte hledat munici v hlubinách Twitteru, v tomhle ohledu máte na mně nabito dostatečně
— Lukáš Pečeně (@lukas_pecene) July 9, 2020
Komentáře (162)
Přidat komentářHancko a Stanciu nevím za dobrej půl rok to říkám i já Hancka mám rád, ale rozjel se až teďkom to samé stanciu místo něho kaku
Ta sestava je dělaná jen podle toho, kolikrát kdo byl na dané pozici v sestavě kola. Teoreticky kdyby se někdo 30 kol flákal a 5krát zahrál jako Bůh, tak je tam taky.
díky
Baník nabídl za Lingra 8m + Smola a Šindeláře...Slavia se dohodla s Lingrem a ted zbyva jen se dohodnout s klubem...pustit za 15 plus % a vsichni spokojeni
no to půjde do slávie si myslím spíše to maximálně by jsme ho museli přeplatit
Přeplaťte, do Sparty by šel.
tam doufám, že přijde snad nějaká zahraniční posila
Nepřijde. Jen navrátilci z ciziny. Jinak pro Karvinou docela zvláštní situace. Baník což mám z více zdrojů prostě bez přestupu Lingra do FCB nepustí Šindeláře a Smolu, ani ty mladé do Karviné, pokud nedá MFK nějakou vyloženou raketu. Takže bych se být fanouškami Karviné moc neradoval, i když mi to od nich často přijde, že si nad Baníkem potřebují něco dokázat, takže mě to nepřekvapuje... S hráči mj. z druhé slovenské ligy to moc nevyhrajou. Jinak to Baník zajebal a opět měl dobrého hráče podchytit mnohem dříve. To se opakuje stále dokolečka, dokola...Přitom prachy evidentně mají, škoda ztraceného potenciálu.
jo ten baník jsem čekal taky, že nějaké lepší jména přijdou max přišel jenom potočný a to je všechno od doby kdy to převzal
V pořádku. Pokud ty bezcharakterní kundy z karviné budou nadále dělat zlo vůči Baníku, tak je na čase jim ukázat, kdo je tam pánem, který pes silněji mrdá.
A co se týče podchycení, víš sám, jak to bylo...Jako v případě Panáka, Wagnera a Budínského...
Tak, tak. Provinční klub i v rámci kraje vždy bude těžit z úspěchů regionálního hegemona, je to takové zkratkovité smýšlení.
Že se divíš. Oni se takto vymezují vůči silnějšímu klubu z MS kraje již od té doby, co udělali ten postup. Hodně pak tomu napomohlo, když se dostalo ven, že Wolf s Vlkem okrádají Brabce. A poslední kapka, když Baník vyhrál nad tou onucí v jednom podzimním zápase, kdy to vedení Baníku slušně slavilo a vlčáci se začali mstít.
Zas došlo holt na má slova, že Karviná je zlo Baníku. Mohlo tam být spojenectví, z čehož by profitovali oba kluby, holt cigáni z KA si vybrali jinou cestu. Tak ať pak nebrečí u Brabce, že zase nemají peníze, aby jim půjčil... Což už se stalo více než jednou.
Tak pořád je to pro ně asi kšeft, a když si mohou (spekulace) ve svých očích dodat vážnosti tím, že nemusejí prodávat tomu, v jehož stínu vždy byli i budou, i kdyby Baník zanikl, tak toho využijí.
Co je snad na celém případě Lingr nejsmutnější. On byl u nás na hostování v juniorce z KA, Baník si ho chtěl nechat, vykoupit z Karviné, ale Mašlej, jenž byl placen Brabcem jakožto šéf mládeže FCB řekl, že ne, že půjde zpět do Karviné. Proč asi?
Na tom by nebylo nic divného, kdyby Mašlejovi neskončila "směna" v FCB a odpoledne pak nenavlékl obrazně řečeno bundu Karviné, kde se staral o místní akademii. O tom sem tu ostatně psal taky před pár lety, když se tu kdekdo divil, proč je nemám rád... Dostalo se mi výsměchu...No haha, a pravda vyšla znova najevo.
Vážně, ať ty kurvy shoří a zaniknou...
Karvina v tom proste umi chodit. Ja jsem jenom zvedavy jestli fakt podepisou Jursu jak se o tom uz skoro rok mluvi a psal o tom ted i Kvasnica.
Uz je u nas na testech. Dneska to potvrdi i oficialne klub.
Jako fanoušek Karviné ten postup vedení nechapu, jsem hodně zvědavý jak se poskládá útok
Užijte si to.
Tak evidentně si vybral sám Lingr.
V cem vidis potrebu si neco dokazovat v pripade obchodu hracu? Pokud SKS nabidne lepsi podminky, nez FCB, tak asi prijmou lepsi ne? I kdyz v tomto pripade banik nabizi slusne penize i pro nas supr hrace, tak je lepsi vzit lepsi financni nabidku. Nemluve o tom, ze kdyz se Lingr prosadi a za par let se proda, tak z toho muze byt jackpot.
Já bych být fanouškem Karviné měl k regionální jedničku jen náležitou úctu...U nás na Valašsku nic jiného než Baník neexistovalo, tak jsem v tomhle jiný. Slavia, Sparta či Plzeň ti dlouhodobě nepomohou. Ty, Figi, ale i Kiwi tady do Baníku jebete prakticky kvůli čemukoliv a není to jen tady, je to od lidí i v reálu. V Karviné máte ty hodnoty nastaveny asi jinak...Nechci být tak tvrdý jako Trevor, ale nemůžu říct, že s ním nesouhlasím a že byste mi chyběli. To není jen o Lingrovi
Jebu do baniku jen kdyz komunikuji s dementama typu trevora. Vzdycky jsem rikal, ze baniku fandim a byl bych radsi, kdyby hral o pohary nez ty upocene severoceske pakluby. Kdyby se baniku darilo a spolupracoval by s Karvinou jako Bohemka s prazskymi S, kteri ji pravidelne posilaji hrace na hostovacky, tak bych byl jen rad.
Nazývaš mne dementem a pak napíšeš" Kdyby se baniku darilo a spolupracoval by s Karvinou jako Bohemka s prazskymi S, kteri ji pravidelne posilaji hrace na hostovacky, tak bych byl jen rad."....
Děláš si srandu? Nebo si nechceš přiznat pravdu, jaká je historie "přátelství" mezi Baníkem a tím umělým projektem?
Nerozumim uz jen samotnemu oznaceni "umely projekt". To, ze ma nekdo kratkodobou historii z nej nedela umely projekt.
Nedelam si srandu a neni to o tom, ze nechci priznat pravdu. To co jsi psal vyse o Vlkovi jsem nevedel (jestli je pravda ze okradali Brabce). To cos psal o Maslejovi to ti verim. Masleje nesnasi karvinsti, natoz banikovci. Historicky Ka sla nahoru, kdyz byl banik dole. Par kokotu si honilo triku na fb a par na tribunach. Po tom, co nejvtdrsi jadro jasne reklo, ze banik neni zlo, tak se zacali fackovat ti jednotlivci co na tribunach zbytecne plivali na banik. Jednoduche.
Za historicke propojeni vedeni baniku a karvine vim, ale je to chyba Brabce ze to dopustil.
Chyba Brabce byla ta, že důvěřoval Wolfovi, když převzal Baník. Brabec neznal prostředí fotbalu, důvěřoval slepě tam, kde si myslel, že mu neublíží. Sanozřejmě v tom byly i obchodní vztahy (Brabec dodával autobusy Karviné, kterou řídí Wolf).
Pak to šlo do takového stádia, že Wolf až vydíral Brabce právě přes dotace na dopravu u vás ve městě. Do toho se majitel dozvěděl, že karvinská klika, jenž je placená z jeho peněz dělá malou domů k sobě.
Ano, nepopírám, že vzájemným vztahům napomohl i zápas, co rozhodl Bary brankou z ofsajdou, kterou na tribuně vedení FCB dost slušně slavilo a Wolfa to nasralo. To už byla taková ta poslední kapka. Pár týdnů na to skončil ve vedení FCB.
A pak už to známe, naschvály Karviné s počtem vstupenek, kdy ty lístky raději rozdávali po montovnách, nastřelení cen hráčů, kdy se Wolf nechal slyšet, že když už má jít někdo do FCB, tak ať zaplatí... Na to konto je poté srandovní paradox, že když OKD před pár lety omezila přísun peněz do klubu, Wolf šel jako první za Brabcem. Ten mu vyhověl. A když chtěl koupit třeba po té výpujčce peněz duo Wagner a Budínský, řeklo si vedení KA dohromady asi o 25 M s tím, že je tam ůslevaů za peněžní pomoc. A dál už to známe...
KA zas bylo nasrané, že Baník jim vzal status regionální akademie, když se dostavěla Vista a celkový program mládeže.
Mohla být tady spolupráce, z čehož mohl profitovat jak jeden, tak druhý tým, ale komu není pomoci...
* "sleva" za peněžní...
Ok.. diky za nektere souvislosti, ktere jsou pro me nove. I kdyz s tema vstupenkama je to spis picovina. Prideluje se hostum urcity sektor/pocet a banik ma vzdycky nejvic listku (celou tribunu za branou, sparta napr. zabere polovinu)
Když byly vztahy v normě, nedělala Karviná potíže a mohlo nás být za bránou přes litra.
Zajímavé, že hnedka sezonu na to už problémy, když se vztahy vyostřily.
Občas je dobré si položit otázky sám sobě. Proč jste k nám vlastně ještě nikoho neprodali? Měl o toho Lingra, Panáka, Ba Louu Baník zájem až když už je chtěla top 3 nebo ještě předtím? Nemají náhodou lidé ve vašem vedení na Baník z nějakého důvodu pifku? Já jsem jen byl od malička vychováván k úctě k Baníku, jsem velký srdcař...Nelíbí se mi, když chce někdo z regionu dělat na Baník podrazy, nějak si na něj vyskakovat. Pro Pražany a Švédy celkově jsme Asie/Polsko, tak bychom si měli sakra pomáhat aspoň mezi sebou. Opavu už beru, že je prostě jinde a nikdy tam ty vztahy nebudou už OK, ale když si vezmu jaký je třeba v Karviné fanklub Baníku, tak opravdu nerozumím tomu co někteří dokážete na různých diskuzích a i v reálu na Baník říct. Jak se třeba arogantně chovají pořadatelé když tam k vám přijedeme...Ne, hlava mi to nebere.
pfff, ten Váš vsugerovaný názor, že Praha bere vážně Slezsko jako Polsko, a proto je potřeba "my proti všem", je fakt legrační. Možná někde u Pražáků neandrtálců.
Nehledě, že si tím škodíte hlavně sami sobě.
Ne, vůbec jsem netrávil spoustu času v Praze
Jako každý inteligentní člověk, když se podívat na čísla, kulturu apod, tak doufám, že něco takového ani nevypustí z úst.
Já jako kuchař trávím hodně času hlavně s takovou tou "normální českou společností", prostě jsem buran a rád trávím čas s burany, ale zase ne s hlupáky. Nemusím ze sebe dělat něco extra. Těch mýtů o Ostravsku jsem jim musel vyvracet tolik, že Myslím, že ta nevraživost Ostravska vůči Praze už je potom spíš důsledek a obecně je tady daleko méně zakomplexovaných lidí vůči Praze než třeba v Brně, na Brněnsku. Aspoň tak to vidím já
Jako je pravda, že když se vracím domů z Prahy na Moravu, tak se na mě taky koukají spíše již podezřívavě, než na někoho, kdo je vlastně jejich.
Já myslím, že ta nevraživost Ostravska vůči Praze vznikla už mnohem dávno a nebylo to jen kvůli fotbalu
Tohle vám pomůžu rozseknout.Brňáci, Ostraváci atd. toho mají proti Pražákům dost a Pražáci?Ty Brno, nebo Ostrava nezajímá.
Ne sranda, chtěl jsem to jen odlehčit.
Tak když jsi nakousl fanoušky mfk, však již i oni začínají dělat ramena na chachary z KA. Přemalované gráfka atd.
To už není jen na bázi vedení obou klubů...
Tak snad obě skupiny z FCB ukážou, kdo tam je pánem.
Nechci nic říkat, ale proč bychom nemohli mít ve vlastním městě grafiti. Navíc grafiti při Olze nám baníkovci pořád přemalovávají. A i na jiných místech. A nálepky taky pořád vidím strhané nebo přelepené, takže vy rozhodně tež nejste čistí.
PS: já ty grafiti ani nálepky nedělám ani nepřilepuju.
Karviná je městem Baníku. Vše začalo, až když mfk začalo jako první ničit symboly FCB.
baníků
Baník = horník
V druhém případě už dávno ne a s tím se hold musíš smířit. Nic proti.
Nepodlozene dojmy a hlavne nic nerikajici vzorek. Znam x lidi, kteri maji permici na banik i na mfk, protoze na banik jezdili, kdyz karvina neexistovala. Lidi z karvine jezdili na ligovy fotbal prave do Ostravy (ja taky). To, ze je par lidi postizenych a umele se snazi vytvorit az nevrazivost (ne rivalitu, ta je dana regionalni prislusnosti), tak to je fakt. Stejne tak je ale faktem, ze vetsina fanousku karvine ma k baniku vztah podobny jako ja.
Co se deje ve vedeni a jejich zakulisni picarny nekomentuju, protoze nevim. S tim souvisi zajem baniku o nektere hrace v minulosti (byt nevim jak byl konkretni).
Kdyby jen pár...Ale OK, nechám tě v tom.
Umělé vytvořená nenávist Baníkem? Proto cigáni z mfk za posledních půl roka přelepují vlepky FCB, níčí naše gráfka (třeba to pod mostem, když jhedeš na Těšín, další pak u garáží u Ovečky) a už se tím ani netají...Žiješ v tom městě vůbec?
Zil jsem tam pres dvacet let, ale pak jsem studoval v Olomouci a do Karvine jezdil jen na vikendy/zapasy, ted ziju v Praze a v Ka jsem jednou za par mesicu. Takze sice nemam prehled o prelepenych vlepkach, ale znam hodne fanousku, kteri by takove mrdkoviny nedelali. To ze to nekteri delaji, to nepopiram, stejne tak se vyhranuji na fb...ale porad tvrdim, ze vetsina fanousku jsou stridmi.
Samozřejmě, dříve to bylo jiné, to nepopírám. Mám mezi karviňáky kamarády, jenž neměli problém s FK Karviná. Dokonce ani s tím, co je tam teď. Ale... Chodilo se na oba kluby a staří to praktikují do dneška. Ale věci se mění a to "přátelství" už je jak na bázi vedení obou klubů, tak pomalu i fanoušků.
My že tu jebem do baníku??? Já asi špatně vidím. Jediné co tu je, jsou urážky baníkovců bez jakéhokoliv komentu vůči baníku. Stačí se podívat nad sebe zase na toho psychopata. Nikdo z nás tady nepříjde s tím a z ničeho nic nenapíše nic proti baníku. Věř mi že u nás v karviné nám je nějaký baník u prdele. Já proti baníku osobně taky nic nemám, ale věř mi, že když vás tady naběhne 5 a všichni tady začnete psát klasické hovna, tak mi zrovna 2krát sympatický nepříjde.
To víš, že jo. Sám tomu nevěříš.
Dobře, většině je u prdele. Ale jak říkám blbci jsou všude v karviné, baníku, opavě, liberci, spartě, slavii... Vždycky se něco najde.
Ano, jsou, ale Sparta a Slavia na nás může nahlížet jako na největší lůzu, od klubu ze stejného kraje mimo Opavy bych to nečekal...Jak jsem psal Euphaelovi, my na Valašsku jsme vychováváni jinak. Užijte si Hašu a spol. My aspoň nesestoupíme, tím jsem si jistý...
Než postoupila Opava poprvé do ligy, tak to taky nebylo.. a zrovna u Opavy je mi ta nevraživost líto. U Karviné souhlasím s trevorem, že je to umělý projekt. Vzpomeňme FC Karviná, která taky ještě docela nedávno první ligu hrála.
S Opavou to vidím stejně. Co dělat ale reálně s tím umělým projektem? Absolutně přerušit veškerou komunikaci? Nenechat tam hostovat ani hráče v dorostu? Nepozývat jejich mládežnické týmy na turnaje jako Zlatý Kahan? Když jsou takoví borci, tak všechno ať zvládnou sami...
S tím, jak momentálně ''posilujou'' půjdou příští sezonu dolů, pokud teda zase nezasáhne rýmička. Pak zas nějaké sloučení třeba s FC Orlová, zmrtvýchvstání FC Jakl a spojení Matušovičova Havířova a vznikne další karvinský klub. Jen nadsázka
Ty vole.... To už by byla smrt
Na druhou stranu se nedá karvinským upřít, že se během 20 let dostaly do ligy dva umělé projekty, bývalá Kovona, která pohltila tenkrát prvoligové Vítky a teď MFK, který je tuším sloučenec dalších tří karvinských klubů, kterí se pohybovali na úrovni divize.
Jak se tomu Mirečkovi v tom Havířově vůbec daří? Musí dostávat sadu snad každý den, ale když nemá svědomí, tak mu to asi nevadí.
Jak to je vlastně ve Slezsku - která města kromě Ostravy považujete sami za důležitá, významná a tak? Přijde mi, že na relativně dost malé prostoru je tam velmi moc měst (taková urbanistická hustota dle mě nemá v Československu obdobu).
V Československu asi ne, ale třeba v Německu máš taky minimálně jedno takové místo a navíc se tam hraje/hrála všude bundesliga. Pokud se ptáš opravdu jen na Slezsko, tak tam je jasná Opava
Pořád doufám, že Lingra ulovíme my.
To neklapne, pro Slavii další pokemon, jen aby ho neměl někdo jiný
V tom případě moc nechápu lingra, proč tam chce jít. Bude akorát leštit lávku.
Hráči si často myslí, že přijdou do velkého klubu a všichni z nich budou paf.
A až Slávka vypadne z pohárů, půjde někam na hostování..
do Karviné...
tak nevíš je to furt více v téhle době než baník že by se chytl na základ moc nevěřím, ale kdo ví ono ze slávie se přeci jen potom lépe přestupuje do ciziny než z baníku
Tak o tom asi žádná, na druhou stranu z lávky, což je asi nejpravděpodobnější varianta, žádný mega přestup nevytříská. To už by měl jít možná radši do Sparty, kde by si podle mě zahrál mnohem víc
jo jako k nám bych ho bral škoda, že od toho rusnaka dali hned pracky pryč toho bych bral hned. Ale jak jsem psal možná překvapí. Dá gol nějakemu slavnému celku a ejhle
Když dostaneš nabídku od Slavie a od Baníku, vždycky vezmeš tu ze Slavie, to je úplně jasný. I kdyby měl jít hned hostovat do Liberce
Já bych třeba v jeho věku chtěl hrát, v Baníku by měl v podstatě jistý základ. I když jak řekl Pelta, kopačky moc nepřemýšlejí.
Tak to spousta lidí nechápala u Krále nebo Zimy (a na druhou stranu třeba u Matouška - prostě nikdy nevíš dopředu jak se to vyvrbí).
U Zimy se ještě než přišel říkalo, že s ním počítají rovnou do základu ne?
To teda nevim, když do tý doby měl pár minut za áčko Sigmy.
Po uzdravení Hovorky bude Zima leštit. Žádný nadprůměrný fotbalista to není
Pro Slavii je naopak jeho angažování logickým krokem, podle všeho mají v létě odejít minimálně dva hráči základní sestavy a těch nabídek je prý na mnohem víc hráčů.
Takže to, že se Smolou a Šindelářem měl jit i Azevedo je fake?
Jo....meli krome Smoly a Sindelare prijit nejaci 3 z juniorky na pomezi acka a becka...to je vohovne....lepsi at jde Lingr do perspektivniho klubu (ostudu jak Holzer ve Sparte neudela) a my vydelame. Sindelare bych bral, i toho Smolu, ale neni treba menit za Lingra... koupi se nejaci prumeraci ze Slovenska a Jerabek z nich udela kvalitku jako z Quoseho nebo Taiwa
To jo, ten z nich udělal kvalitku, když hráli dobře po příchodu k vám a čím déle tam byli, tím hráli hůř.
Qose si drží hodně dobrý standard myim že chvíli byl zraněný nebo vykartovany ale jinak se mi líbil. Taiwo na to pak viditelné začal s*át. Což nechápu uvedl se hodně dobře.
Vidíš, to je to o čem se psalo výše, zase se bezdůvodně otíráš o hráče z Baníku (ostuda Holzera ve Spartě), přitom nemá žádnou souvislost s Lingrem a slavií.
Azevedo půjde možná do sigmy, stojí to prý na provizi pro agenta (chce moc).
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze/382271/pravidla-pro-amatersky-fotbal-v-cesku-za-poruseni-hrozi-tvrde-tresty.html?fbclid=IwAR3P99jjw7K80nQdphoGRuo8cRP3C5o8L64lVLX1wpxsc8aDOqktOawsJHY
Ten komentátor s tím Stejskalem to musel myslet jako vtip, ne? Vždyť takhle blbej nikdo být nemůže
Vzpomeň si na Poulíčka..
Věřím tomu, že si v duchu říkal, jak zaperlil svými vědomostmi. Zaperlil, jen jinak, než si myslel. Z mého pohledu je to na vyhazov hned po skončení zápasu,
Já myslím, že mu dali zákaz komentování do konce sezóny nebo tak něco
Zaucoval se u Tittelbacha s Poulickem
Kušej bude hostovat v Ústí nad Labem.
Už by taky měl konečně začít pravidelně hrát. Nevíš proč mu loni nevyšla ta hostovačka v Rakousku?
přišel, viděl a pak uslyšel prohlášení trenéra o tom, že má svoje hráče, se kterými počítá a nějakého mladého kluka na hostování nepotřebuje
tak teď má naštěstí Dynamo doložku, že si ho může v zimě stáhnout zpět...
Díky. Tak to v Innsbrucku asi moc nefunguje.
V základu nebude ani v Ústí
OT: Možná trochu blbá otázka, ale máte celkově radši EURO nebo MS?
pro EURO
pro MS
Za mě asi Euro už kvůli účasti naší repre. Poslední MS, které jsem sledoval se zájmem bylo to v roce 2002
Ale zase mám rád týmy jako Jižní Korea nebo Mexiko, na ty se podívám rád.
Na Euru většinu kádrů znám, takže se to lépe sleduje. MS je zajímavější v té různorodé sortě hráčů, kde třeba klidně 50% ani neznám.
Souhlasím. Pro mě je třeba lepší zápas dvou podprůměrných evropských týmů, než afrického s asijským, protože tady znám víc hráčů. Na druhou stranu na MS je třeba Brazílie, Argentina atd.
Asi bych se ale přiklonil k Euru, protože tam je vždy ČR a hlavně je to v našem časovým pásmu, takže se to líp sleduje.
Nej je mistrovství Afriky. Samá vuvuzela, hrče absolutně nerozeznáš od sebe, hrozný chyby golmanu...
ne trochu, ale poradne blba otazka, samozrejme, ze MS
a lemplovství našich lopat na tom nic nemění
Me se libi konfrontace tymu z vice kontinentu i kdyz Euro ma asi vyssi kvalitu o neco.. Spis ale
Od 2004 do 2012 jasné EURO, po rozšíření EURA byly top obě MS 2014 i 2018, po rozšíření MS čekám že zas bude lepší EURO.
kontinenantalni sampionat je taky dobry, je tam sance i pro ty slabsi se zucastnit velkeho turnaje, ale az MS ukaze, jak jsou na tom proti sobe tymy z ruznych kontinentu a zapasy Brazile/Argentina proti top tymum z Evropy je to nejzajimavejsi a obecne ty mimo kontinentalni matche, kde vidis ruzne systemy a styly hry jsou super
Určitě MS, baví mě ta různorodost a to že vidím týmy, které jinak nemám šanci vidět.
Vzhledem k nesmyslnému rozšíření Eura rozhodně MS. Bohužel to taky za pár let rozšíří, takže to bude taky o ničem.
Vždyť to EURO 2016 bylo super. Formát s 3. místy je zvláštní, to nepopírám, ale kvalitou a zajímavostí zápasů bylo podle mě lepší než 2 předchozí.
Bylo to neregulérní pokud mě paměť nemate. Irové měli pár dní odpočinku před zápasem s Francii, která měla mnohem více času. Francie si už dopředu nalosovala turnaj tak, že až v semifinále potkala prvního soupeře. Turnaje s 16 týmy mi přišly jako dostačující a lepší.
Nalosovali si to tak, že se jen těsně vyhnuli pozdějšímu vítězi v 1. kole a ve 2. pak mohli mít Anglii, kdyby nevypadala s Islandem. Bylo to čistě o štěstí že potkali takové soupeře. Portugalci kteří šli přes Polsko a Wales teda těžší los určitě neměli...
Nalosovali si to tak, že měli nejvíc času na odpočinek, jak jsem již psal. Navíc to, že někdo postoupí ze třetího místa a někdo ne je přinejmenším pofidérní. Nebo v čem ti přišel formát s 16 týmy horší?
Pořádající tým je vždy ve skupině A. Stejně tak bylo Rusko na MS ve skupině A. Tohle je fakt nesmyslný argument.
Akorát, že Rusko pak hrálo s týmem ze skupiny B, která začala hned po skupině A. Francie chytla tým ze skupiny E, jež začala mnohem později.
Protože postupující zrovna byli ze skupin B,C,E,F. Kdyby byli třeba z A,B,C,D, tak je ten pavouk jinak. Tohle všechno bylo rozhodnuto před turnajem, Francie žádnou výhodu neměla.
Francie byla na straně pavouka, kde byla Anglie, Německo, Španělsko a Itálie. Rozhodně si to nenalosovali.
Souhlasím
TUTORIAL jak projebat 88k za 5 sekund https://www.chance.cz/tiket?idu=-77514286498&idb=-1&hash=1e308499
neveris Red Bullu jo ?
já mám na spartičku 5k tam je to jistota
jako kurz ale hodně zajímavej, ale ty dlouhodobý sázky nemám moc rád to čekání
taky ne ale věřím nám navíc litr je v klidu to já bych to ale taky nevydržel dát 10k a čekat
V posledních letech by jsi to měl v srpnu bez nervu
jako muze vam to hrat do karet ta pristi sezona, ze nebude nadstavba a ten kurz ma hodnotu...mozna me tim taky zlakas a kdyby to pro nas Slavii dopadlo spatne, tak aspon nejaky prachy by to mohlo kapnout
nevím já mám fakt větší strach z plzně než z vás, ale je to u mě nevím uvidíme ten tým konečně u nás vypadá já se jenom bojím že oni místo kangy nikoho nepřivedou
OT: Dá se na isportu najít záznam z utkání FL? Asi dva roky zpátky to šlo, dneska to nemůžu najít. Předem dík za pomoc.
To už je dýl než dva roky.
OT: Pudil bude hrát za Žižkov. Zdroj FB Český fotbal pro fanoušky.
https://www.facebook.com/watch/?v=2359432184351690¬if_id=1596516112290205¬if_t=watch_follower_video
Prý se kola pohárů hrají na 1.zápas.Jak je to,když to skončí 1:1,2:2 atd.? Mají hosté výhodu vstřelených gólů,nebo je toto pravidlo pro tento případ zrušené?
Toto pravidlo platit nebude. Bude se v případě remízy normálně prodlužovat. Samozřejmě jeden z týmů bude venkovním prostředím znevýhodněn, ale na druhou stranu rozhodne o tom los (snad poctivej), takže je to 50:50.
Diky.Je ale vidět,že když se chce,tak pravidla dokážou měnit.Ted mám hlavně na mysli to pravidlo o vstřeleném gólu.Měli by zavést,že v odvetách už v prodloužení ta výhoda platit nebude.Každý by měl na to mít přece stejný čas a ne jeden 90 a druhý 120 minut.
Fakticky vzato i v tom prodloužení má domácí tým výhodu. Ale je fakt, že tam je to pravidlo kruté. Dáte oba gól za 30 minut, ale hosté ho mají za 2 a postupují.
Já bych ale jinak to pravidlo nechal.
Ano to pravidlo má své opodstatnění,ale v odvetě už by v prodloužení platit podle mého názoru nemělo.
takže Slávie doma až do Finále
Azevedo z Baníku do Olomouce....
Darida do Slavie ...
Řeší se, ještě nepodepsali...
Darida je prý jen smělým nápadem vedení Slavie, ale odhaduje se vysoká cena. Kde jsi vzal, že už to řeší?
Je tam 5,5mil euro....jedná se o hostování, druhá varianta za půl roku a třetí varianta za rok a už zdarma, kdy mu končí smlouva...Darida chce poháry a v Bertha Berlín je nemá...je to zatím taky jen spekulace a přání obou stran...proti stojí jen Hertha
(Hertha ty poháry chce taky, čemuž taky teď odpovídá dění na přestupovém trhu)
Tak možná za rok...
A bude u toho Darida, nebo přijde někdo i na jeho post? Novou smlouvu furt nemá.
Darida o nabídky z BL opravdu nebude mít nouzi.
To se určitě bude řešit, navíc je to ideální hráč pro Labbadiu.
Jinak efotbal cz
ten darida je druhej vydra co prej jde do slávie
Tak já jsem nikde nepsal, že je podepsáno....vzpamatuje se....
Přijít Darida a Vydra do Slávie tak si asi učůrnu.
Darida
Slávistické vlhké sny
Ví někdo kdy bude rozpis na novou sezónu?
https://twitter.com/fortunaligacz/status/1290656790640762880
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele