Leonardo: Neymar může odejít, ale PSG žádnou nabídku nedostal
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
PSG a Barcelona se přiblížily k dohodě o přestupu Neymara
27.08.2019, 23:57
Do hry o Neymara podle španělského tisku vstoupil Real
10.08.2019, 14:14
Neymar nedorazil na začátek letní přípravy PSG
08.07.2019, 20:34
Neymar se údajně dohodl s Barcelonou na nové smlouvě
25.06.2019, 13:50
V Paris Saint-Germain uvažují o prodeji Neymara
17.06.2019, 17:30
PSG upravilo prognózy, Neymar nebude hrát čtyři týdny
09.06.2019, 08:30
Komentáře (165)
Přidat komentářŠ A Š E K
Santos by ho mohl chtít.. Když už nemůžeš jinak vrať se na začátek
ty na něho nemaji Keš
Do mateřského zadara (i tak drahej)
Pojdme to zkusit s vymenou za Bale plus doplatek, to by bylo zlate
Už Vám to tu viac krát niekto písal, ale zopakujem, nikto nebude vymieňať svoje hviezdy za vašich odpadlikov ten doplatok by musel byť pálka ako hrom, ale ak by sa to Realu podarilo, bol by to parádny kúsok
Ty pico Balea Řekni mi co by z toho PSG mělo? PSG bude po odchodu Neymara potřebovat tvořivé křídlo s dobrou technikou a ne lenocha ve 30 letech, který se za 6 let nebyl schopný naučit jazyk. To spíš je už pravděpodobnější výměna s Iscem + doplatek.
To se radši budu dívat na našeho golfistu než na toho šaška
Dobrý zprávy
Dostáváš čas se s tím návratem začít smiřovat .
spíš mi řekni jak to ufinancujeme, ještě když vyplázneme za Griziho tu výkupku
To samozřejmě netuším. Jediná rozumná forma je nabídnout protihodnotou určitý hráče, ale těžko říct, jestli o ně budou mít v PSG zájem.
Ta výkuopka je podle mě pro ty naše chytráky v tuhke chvíli ppřes čáru a nevědí jak z toho ven proto to i tak trvá.
Peníze na přestup jsou imho. Použijou se ty, se kterýma se počítalo na De Ligta plus peníze z prodejů - Malcom, s trochou štěstí i Coutinho. Horší to bude s platem.
Nebyl bych si tak jistý tím, že na Matthijse byly k dispozici finance, spíš to chtěli financovat prodeji nepotřebných hráčů. Možná bude rozhodovat, kam až Neymar je schopný zajít, od čehož se bude odvíjet cena.
A samozřejmě pokud Atlético nebude ochotno přistoupit na splátkový kalendář (podle mě nakonec ano), nevidím reálnou možnost na oba.
Je to hrozně nákladný. Když tam tak chtěl, ať zařídí výměnu hráčů. S Grizim a Dembouzem ho nutně nepotřebujeme.
Fakt začínám věřit, že Neymar nepřijde. S příchodem Griezmanna jsem se už asi smířil. Byť jsem ho nechtěl a přál jsem si, aby se klub vydal jinou cestou, tak jeho fotbalový a psychický kvality jsou nezpochybnitelný a v podstatě neexistuje lepší dostupná náhrada za Suaréze, pokud se bavíme o reálných variantách. Je mi sice nesympatický a nelíbí se mi, že nás loni odmítl, ale pokud bude dřít a hodí svoje zájmy za hlavu, jsem ochotný ho vzít na milost. Neymara bych nedokázal. A myslím, že si to uvědomuje i naše vedení, že návrat Neymara je obrovské riziko a zároveň ztráta věrohodnosti klubu.
Tu věrohodnost jste už dávno ztratili.. Nebo ji vlastně ani neměli
Právěže měli. Padla s příchodem Rosella a všech těch jeho praktik
to rozhodně
Tohle pravděpodobně bude mít dost špatnej konec pro Neymara a PSG.
Já bych ho přeřadil do "B" a nechal ho tam do konce kontrakce
S Balem můžou jezdit na golf.
Myslíš, že Neymar je v tom, když má kontrakce?
co si minule nevidel ako sa kotulal? resp. pri kazdom kontakte ma "kontrakce"
Ať ho zkusí united, byla by paráda ho sledovat v PL
tam by shořel jak papír
Aspoň za 300 Mega
https://www.youtube.com/watch?v=Ymym1KU0OjA
Cely je to postaveny na hlavu, neni jedinej duvod proc by se mel vracel, kor kdyz cekame prichod Tondy. Ale zas to nase vedeni klubu, Bart, ..., takze asi vitej zpet no...
fotbalista na pobliti, docela se tesim az prestane hrat
Souhlas
to samé suarez
Od tebe to zrovna sedí
Fotbalove bych ho bral radsi nez Griezmanna, ale lidsky proste nechci aby se vracel. Celkove je mi z toho vseho nejak smutno. Kez by se dal vratit cas o deset let. Ted nemam na mysli zrovna prichody Chygra a Ibry.. Ale celkova filozofie klubu, vyjimecna generace a famozni kadr, Pep na lavicce, predvadena hra a dominance takrka v kazdem utkani. Davno se na ty zapasy tak netesim. Az skonci Messi, obavam se, ze muj zajem opadne jeste vic. Ale asi je to o vekem..a aspon bude vic casu venovat se dulezitejsim vecem.
Ber to s nadhledem a máš celkem štěstí, že tě ta nejromantičtější a nejhezčí éra barcy potkala zrovna ve věku,kdy to člověk nejvíc žere.
To si rikam casto..hlavne s Federerem, coz je muj vubec nejoblibenejsi sportovec a jako konstanta tady byl (a je) cele moje mladi. A s Barcou to taky vyslo naramne, tehdy jsem nejvic casu to sledovat a byla to proste fantazie..
Federer bude chybět celýmu tenisu, i jeho haterům. On je synonymem pro tenis. Zase budou dobří hráči, ale on má něco navíc. Takřka všude ho mají rádi, což se o ostatních ne vždy dá říci.
Fede moc hateru mit nemuze. GOAT
Doufám, že se ho Barca nepokusí zachránit. Pěkně si zavaril. Přes léto bude zábava.
Ach jo. Nemozem sa na to pozerat ako ide do FCB a Florentino zase k hovnu. Nepametam si tak tragicky prestupak.
Najhorsia sezona RM a FCB aj tak utrati viac penazi a privedie kvalitnejsich hracov
Mimochodom moc sa tesim ako ked preda PSG Neymara nasledne preda aj Mbappeho. To je silna logika fanusikov RM. Moc sa tesim ked mu PSG zapcha hubu prachmi.
Predá Mbappého presne tak, ako predala Chelsea Hazarda. nie je tam viazaný do konca života. A ak si myslíš, že Mbappé zostane u ropákov do konca kariéry, tak si naivný.
To sa hovorilo aj pri Verrattim nie každý dokáže tak plakať ako Neymar. PSG mu dá 40+mega ročne a povie áno na ďalších 5 rokov.
Zatiaľ čo my budeme márne spomínať na CR a meniť trénerov každého pol roka
Mbappé není Verratti. Samozřejmě je otázka, co se mu všechno ještě uděje v hlavě, je to těžký, ale on bude chtít do lepší ligy, lepšího týmu. Francie mu nic nedá.
Neber zase ten FM tak vazne clovece.
Tak Mateo má pravdu v tom, že jste přivedli jediného hráče, který vás je schopný někam posunout a to ještě v situaci, kdy je otázaná jeho adaptabilita na nový prostředí produktivita v klíčových zápasech atd... Ostatní jsou hráči spíš do širšího kádru.
Iba spekulujes resp. prestupak este nie je zdaleka u konca.Ja osobne si vobec nemyslim ze su "velke" mena potrebne.
Ale Real není tým, kde dostaneš prostor pro postupný rozvoj. Real nemá trpělivost. S podobným příslibem jako ty vaše současné posily přicházelo mnoho dalších. Podívej se na Ceballose, Hernandeze, Kovačiče a podívej se, jak vám reálně pomohli, či kam vás posunuli.
Malujes tu certa a ani nezacala priprava a uz vobec nie sezona.Ja osobne som "neutralni" nemam dovod bit ani negativni ani pozitivni.Kazdopadne sezona bude minimalne zaujimava.
Tož já vám čerta rozhodně nemaluju, každej problém Realu je pro mě potěšením
opakujem spekulujes
*byť
"prepac" grama nacista sa ozval p.s.zakladnu som nemal na slovensku pre info.
No a to něco znamená, že jsi se učil základy někde jinde ?
Předpokládám, že na Slovensku žiješ a nejspíš už máš od základky taky nějaké roky za sebou..
Takže z hlediska tvého věku a toho jak dlouho už na Slovensku budeš tě neomlouvá, že se pak bavíš s lidmi jako negramot ne ?
lol, tak se přepsal - tragédie
myslis ze hrac ak Hazard nebude mat problem sa adaptovat na spanielsku ligu, sak to moze byt pre hraca ako on aj najviac vyhovujuca liga..nepriviedli sme nejakeho anglana ktoremu odskakuje lopta
Ale přivedli jste hráče, který v Anglii celou dobu hrál, je zvyklý na to, že má na leccos spoustu času, je zvyklý na těžkopádný obránce, je zvyklý na spoustu otevřených prostorů ve hře... Já si myslím, že mu nové prostředí bude ze začátku dělat problémy.
A vůbec, který hráč kromě Cristiana po přestupu z PL do PD hrál v PD líp než v PL? I ten Suaréz měl svůj herní peak v Liverpoolu.
uvidime ale Hazard je hrac u ktoreho je snad najistejsie z PL ze nebude mat problem s adaptaciou v PD. technicky aj driblingovo najlepsi, tam snad nie je pochyb...zas kebyze kupime takeho Kane tak tam by som sa bal jak pes
Coutinho je na tom s technikou a driblingem podobně jak Hazard a jak dopadl...Uvidíme
technikou hej, driblingom nie no, sak nema Hazard dokonca lepsie statistiky 1vs1 ako Messi za tento rok? viem ze vzdy bol 2 abo 3 ale minule som videl ze bol prvy ak sa nemylim
A u Countinha je ale mozno problem Valverde. Sak nenadavate ze ho stavia na zlu poziciu?
Poslední tři sezony je Eden statisticky lepší než Messi, víc driblů i lepší úspěšnost, tu měl loni někde kolem 80 %. I na MS měl nejlepší čísla.
Myslíš tím driblingy k rohovému praporku?
Ne.
Najdi mi statistiku nebo video prokazující tohle tvrzení.
https://www.youtube.com/watch?v=fZD0Ng1hjNc
https://www.whoscored.com/Matches/1296533/Live/International-FIFA-World-Cup-2018-Brazil-Belgium
Viz jeho "nejlepší zápas v kariéře". Z 9 úspěšných driblingů 4 driblingy byly driblingy zpět, 3 do strany, 2 na bránu. 4 z nich v situaci, kdy akorát zdržoval držením míče. Tak buď to nebyl jeho nejlepší zápas, nebo to není žádná oslnivá statistika.
Nebyl.
Co na to Valloire?
takže celý tvy mínění je nastavený zápasem, jedním zatracený zápasem. Ty jses normálně ownym najatej agent.
v tomhle ohledu je prostě fenomenální a jen jeden hráč na světě s ním drží krok.
"a jen jeden hráč na světě s ním drží krok"
Vsak
https://www.planetfootball.com/quick-reads/europes-top-10-dribblers-2018-19-hazard-mbappe/
Drží s ním krok mnohem víc hráčů
Tragéd z PL Boufal ti trochu kazí tu tvoji teorii.
Traged, co je lepší než Hazard v Hazardově "královské" disciplíně
Jop, proti úžasným PD obranám. Kdyby hrál Eden víc proti tamním hvězdám jako Otamendi, Mustafi, Moreno apod., tak by měl asi větší šance.
To nejde, tyhle vykvety z šikovnější souteze se nedostanou do sestavy přes ty tezkopádný polena.
To je statistika pouze o tom, kolik těch driblingu udělal. Pridej tam k ostatním i ty dost podstatný úspěšnosti driblingu a možná si i ty všimneš rozdílu.
To je bezpředmětná statistika. To je jako namísto gólů řešit, kdo měl největší procento gólů ze střel
No to není a to přirovnání máš taky na hovno.
Pokud máš hráče, kterej udělá 70 driblingu, ale aspoň 7x přejde přes hráče, tak se ti vejde do tvy hloupý statistiky nejlepších dribleru na planetě úplně stejně jako hráč, kterej těch driblingu udělá 8 a 7x přejde.
To stejný. Pokud hráč z 80 pokusů dá 8 gólů, tak má stejně gólů, jako hráč, kterej dá z 8 pokusů 8 gólů. Nevím, co je na tom nepochopitelný
To si snad děláš srandu, já ti to fakt nevěřím.
V tomhle případě třeba to, že tenhle hráč založí 63 protiútoku na tvoji bránu? V tom, že s každým dalším pokusem roste počet těch neúspěšných, který zařídí další protiútoky? Rozumím tomu správně, že v tvych očích jsou vlastně ti hráči v tomhle ohledu stejne kvalitní?
Oukej, Milner je lepší střelec než Ronaldo, protože má větší procento gólů že střel
Teď mě mrzí víc než kdy jindy, že nehraju fotbal profesionálně a ty nejsi přitom manažer Barcy,
Třeba jen ocas nějaký lepší ligy, vůbec bych nehledal kombinaci, nasekal bych ti driblingů, že by ses z toho posral a byl bys tak tupej, že bys mě koupil do Barcy, protože bych přeci byl lepší než Messi.
Jo, možná ti to nikdo neřekl na plnou hubu, ale ty jsi úplně tupej.
Vy se všichni tak snadno necháte vytočit
Já ale nejsem vytočenej.
Jen mě fascinuje, jak jsi buď hloupej, že to myslíš vážně, nebo tak hloupej, že nechceš ustoupit a používáš to jako argument, ať nemusíš přiznat, že nemáš pravdu.
Za C, že jsi jen troll, je vyloučeno, na to už jsi tu vyplodil dost nesmyslů, aby se z toho dal udělat nějakej obrázek.
Já mu to řekl už několikrát, ale přijde mi, že tu tupost ještě prikrmuju, protože pokazdy přijde s něčím ještě lepším. Fakt se při každým příspěvků sám sebe ptám, jestli nejsem já ten debil, kterej tu nějakýmu chytrým provokaterovi neskace na fórek.
provokater asi je... Jen hloupej, ikdyz si o sobe asi mysli opak. A forky to z jeho strany taky nebudou, to je nejhorsi, on to i mysli vazne.
Ale ja vim, cloveku to neda
nedá, ono to prostě nutí k reakci.
Fakt by ses nad sebou měl zamyslet.
Jenomže ten první má 10- ti procentní úspěšnost a ten druhý stoprocentní. Takže nejsou na tom stejně
Dost pochybuju, že bys to zrovna ty tady v debatách CR vs. Messi neřešil, když to bylo jedno z měřítek. Škoda, že nejede EF search. Jinak samozřejmě čím víc ztrát míče, tím víc problémů pro tvoji defenzivu, takže spíš předmětná statistika no.
Takže CR byl víc přítěž než Messi, když víc střílel z hloupých pozic a ztrácel míče?
Nečekaně ano.
O uplatnení Hazarda nepochybujem. Coutinho je iný príbeh. Verím, že ak prestúpi, znovu nájde starú fazónu.
Ještě lepsi
ty dokonce už nemáš přehled ani o anglicky lize obecne
Ty prosim prestan fetovat uz. Pripadne zacni.
Chudáčku. Normálně se na ten fotbal vyser, ještě se z toho zhroutíš.
Nie nie na nuevo Cristiana sa moc teším
Ty kdybys fandil MU, tak jsi fakt už někde na psychině. Ti mají na hovno sezonu, největší hvězda chce pryč a oni podepisují nový smlouvy s Youngem a Matou...a ty tady budeš brečet den co den. Fakt se za tebe člověk až stydí.
On jako jediný z vás vidí katastrofu, která se na vás řítí
on katastrofu vidi kazdy rok, kazdu chvilu nepametam si kedy Mateo napisal ze je nieco fajn, ked sa vyhrava je vsetko na p.cu, ked sa prehrava tiez(vtedy opravnene )
Já zase vidím tu tvoji katastrofu výš o PL a PD.
clovek sa tesi na sezonu plnu mladych talentov a po tom celkom (zatial) podarenom prestupaku, a tak si precita komentare Matea ma pocit ze odisla polka kadra, kupili sme hracov zo Slovana Bratislava a trenuje Rafa
To isté som písal o Solarim a jeho hviezdach a mal som pravdu Reguilon, Marcos, Ceballos, Lucas všetci preč s Viniciom to nebude iné. Naopak hráčov čo som podporoval ZZ im veri.
Ty keď vidíš úspešnu sezónu s lídrom Edenom s labilnym Karimom s neexistujucim RW tak to je na tebe. Keby Neymar bol nepredajný nepoviem ani pol slova.
Jasne vždy to môže byť horšie
Ale povieš.
o tom Neymarovi sa ti musi aj snivat..uz radsej o tom nepis lebo stale zajebes vacsiu sracku keed toto je tragicky prestupak tak ja neviem, ci si cakal ze kupime Hazarda, Mbappeho, Neymara, Pogbu a Eriksena?
Prestupak je praveze zatial velmi podareny, posledne co treba je posilit zalohu a verim ze na tom pracuju
Mbappe , Eriksen neprídu a Pogba nechce ani do RM
ok asi sme sa nepochopili, nema to zmysel
Tento prestupák
Tak nám napiš tvoji logiku přestupů. Kdo měl odejít a kdo měl přijít. To sem zvědavej.
Říkáš docela nesmysly.. Neřekl bych, že je to letos od nás nějak špatné.. Navíc někdo určitě ještě přijde
On si to asi představuje jak nákup v Kauflandu.
ten lemina je pěknej fórek u nás, ale zase za 18 mega to je skoro zadarmo, a horší jak lingardek to být ani nemůže
Ale môže
Lemina by byl náhrada za Herreru. Ten nemá s instagrammerem nic společného. Za 18 mega ok, ale je to hráč, který byl průměrný v Sotonu, takže mi celá ta spekulace přijde bizarní.
tak zajímá se o něj arsenal taky zatím jsem četl je to metro moc tomu nevěřím, že berou 18 mega, a sám hráč je spíše nakloněn k nám. Jako Ole dělá jednu dobrou věc, že nekupuje žádné utra hvězdičy typu pogba co to maj na salámu, ale mladý borce kteří chtějí hrát srdcem
To že se o něj zajímá Arsenal je irelevantní. Že chce jít k vám je logické, Lemina na tyto kluby nemá a jelikož bude leštit lavičku, tak bankovek dostane víc u United.
OT: Nechcete implementovat efsearch přímo do Eurofotbalu?
Prípadne aspoň nech ten efsearch funguje...
Prosim, at Barca neni uplne tupa a Neymara nekupuje a on si hnije dal a rozklada PSG, at je sranda
Vybrecel si to, sel za prachama, tak at si v ty Parizi ten kriplik ten zlatej mic vybojuje
Vzhledem k jeho ceně, platu, uplatnění a charakteru vidím jediný možný klub - Barcelonu.
A pokud ta nebude mít zájem, zřejmě zůstane neprodejným zbožím
podle mě ani PSG nemá zájem ho moc pouštět, protože srovnatelnou náhradu neseženou.
Jen Leonardo dává najevo, že nikdo není nedotknutelný a i Neymar bude muset makat. Když k tomu přičteš média a okurkovou sezonu, transfer do Barcy je na světě. Že na něj nemají peníze? kdo by to řešil.
Keby že su s nim uplne problémy da sa s nim vypovedať zmluva?? Ako keď mate na Fife s hračom ktory sa neda predať a vy ho nechcete v tyme ale da sa to?
Dá, ale proč by to šejk dělal? To by musel vyplatit Neymara ze smlouvy, což nebude levná záležitost a pak by se stal volným hráčem a přestoupil by do kteréhokoliv TOP týmu úplně zadarmo a ještě by shrábnul přestupový bonus.
Ja len iba čisto teoreticky
Proč všude čtu, že se nám jej za každou cenu snaží vnutit ten jeho fotr? Ještě že má Zizu dostatek rozumu a nechce ho.. Taškařice století směr Barca má volnou cestu
každej fotr by chtěl svého kluka vidět v Realu
pac mate prachy, prodate isco disco & bale ktery stejne neptrebujete
Každé léto se musí psát o tomto pičusovi ...
Moje řeč. Neuvěřitelně se bavím toto léto. To, co předvádí neymar + Barca za cirkus je fakt vynikajici
Minulý rok se furt psalo jak je zraněný před MS a předloni zase o přestupu do PSG. Teď zase o přestupu zpátky do Barcy
Píše se o něm hlavně proto, protože jeho jméno vždycky vyvolá vlnu reakcí, Neymar má neskutečný marketing a píše se o něm už asi 10 let v jednom kuse a asi ještě i pár let bude když je kolem jeho osoby vždycky rušno.
Měl by na něj solární Dan??
Tím kolik bere, jak se chová, jak je zdravotně odolný a vlastně i tím jak hraje by neměl být nejdražší hráč planety. Tak problematického a nevyrovnaneho hráče bych do týmu nechtěl... A to ani z mnohem menší cenovkou. Herně je dobrý, ale jen když......
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele