Leicester nepřijal rekordní nabídku Manchesteru City za Mahreze
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Mahrez odchází z Leicesteru, jeho přestup dotáhl Manchester City
10.07.2018, 22:22
Mahrez po deseti dnech trucování začal opět trénovat
09.02.2018, 12:50
Mahrez dál trucuje a nebude hrát ani proti Manchesteru City
08.02.2018, 18:58
Mahrez o změně dresu neuvažuje, soustředí se na Leicester
18.11.2017, 13:45
Mahrez stále zůstává v Leicesteru, ten nedostal žádnou nabídku
19.07.2017, 12:55
Komentáře (201)
Přidat komentářPožadoval o 30milionu vic chudak chlapec, ten nikdy nikde neprestupi
Přestřelená částka
a Anglii to je normální
*v
je to uz chore, co sa deje ... s tymi peniazmi. Napriklad ten Pogba, to je hrac kvalitou za 30 milionov a kupili ho za 120 milionov, je to chore ...
vsimli ste si vcera Pogbu? absolutna NULA.
Mahrez je od neho o level lepsi ...
naozaj chore, ze to leicester nevzal.
HUDDERSFIELD TOWN – Oficialny fanklub SK/CZ/ http://www.huddersfield.sk/
Jako sorry ale srovnávat Marheze v Pogbou je totální nesmysl. Nesnáším tohle srovnávání hráčů hrajících na naprosto jiné pozici. S tou cenou za Pogbu souhlasím, ale takový je holt dnešní (anglický) fotbal.
pozeram na to cez peniaze ... to co hraje Pogba v United by Mahrez zahral tiez a myslim, ze by bol ovela platnejsim hracom.
ten mourinho ten united celkom znicil, neda sa na to pozerat ako hraju, aj ked maju kopec bodov v tabulke, ale ta hra je otras.
porovnáváš neporovnatelný
Vždycky mě strašně baví, když se tu objeví nějaký nový "expert", který tvrdí, že je Pogba čtyřnásobně předražený a podobné kraviny, když ho dotyčný pravděpodobně viděl tak v jednom sestřihu. Je to famózní hráč, který je pro United extrémně důležitý (viz. statistika, která kolovala před jeho absencí v Manchesterském derby - http://www.planetfootball.com/quick-reads/manchester-uniteds-record-without-paul-pogba-compares/ ).
Do United šel z pozice 5. nejlepšího hráče planety podle Ballon d'Or, tři roky po sobě v ideální jedenátce Serie A a to mu bylo 22 let! Po Neymarovi v té době jednoznačně hráč s největším potenciálem a ta cena byla tedy naprosto pochopitelná, obzvlášť když Neymar šel o rok později za dvojnásobek nebo Mbappé, který je ve svém věku sice neuvěřitelný, ale šel za výrazně vyšší sumu po reálně půl sezóně špičkových výkonů, takže riziko bylo dost vysoké. Tolik k přestupové částce.
A co se týká jeho výkonů v United. Přišel do týmu, který na tom byl dost bídně (na svoje poměry) a nebýt Davida v bráně, byl by na tom ještě výrazně hůř. Tým se přetvářel podle Mourinha a první sezóna nebyla ze strany Pogby ideální (ačkoliv byl pořád skvělý) a dokázal i z toho mála co United hrál vytěžit maximum (stal se třeba nejlepším hráčem Evropské ligy). A upřímně na tomto postu byl v Anglii lepší asi jen Kevin de Bruyne, který je ale pravděpodobně nejlepší hráč na tomto postu na světě a přeci jen hraje ještě o něco ofenzivněji než Pogba, takže je víc vidět. Navíc hraje za City, které hrají výrazně lépe jako tým a výrazně ofenzivněji (City loni dalo 80 gólů, United 54 gólů, United jich dostalo zase o 10 méně - to je sakra rozdíl). Takže ne, Pogba opravdu není čtyřnásobně přeceněný, nehraje špatně a není o level horší než Mahrez. Neděláš fanklubu Huddersfieldu podobnými plky moc dobrou reklamu.
mame na to rozdielne nazory, podla mna lepsi ako pogba je napriklad aj Christian Eriksen
samozrejme ze s tym nebudes suhlasit, rozumiem. Tvoj nazor Ti neberiem, ale respektuj aj ty moj, dakujem.
Christian Eriksen je už poměrně jiný typ hráče, ale nerozporuji, že je to skvělý hráč. Za mě je Pogba pořád o kus dále a hlavně má výrazně vyšší potenciál (je mu teprve 24, pokud se nepletu). Každopádně o tomhle bych se nedohadoval. Ale rozčilují mě řeči jako že jeho cena v době přestupu do United byla tak 30 mega, což je úplný bullshit... Srovnání s Mahrezem je taky už dost za hranou "běžného rozdílu názorů"... Ale dobře, zkus napsat třeba podle Tebe pět nejpřeceňovanějších a pět nejpodceňovanějších hráčů současnosti (ať už celkově nebo v rámci Premier League)...
Chudák stařičký pětadvacetiletý Eriksen
Wow, pětadvacet? tak to se omlouvám - měl jsem za to, že mu je aspoň 27. Přijde mi, že v Tottenhamu hraje věčnost a už tehdy vypadal tak na těch 25.
V pohodě, za týden mu bude 26, takže někteří by tu byli schopni dovodit, že mu táhne na 30
Pogba má takú hodnotu, ako zaňho United zaplatili. Ostatné sú len tvoje priania a dohady. Včera sme si ho všimli, áno. Hral zle, tak ako celý Man United. Vo väčšine zápasov hral výborne, ale je asi zbytočné ti to tu vysvetľovať...
mame na to rozdielne nazory, podla mna lepsi ako pogba je napriklad aj Christian Eriksen
samozrejme ze s tym nebudes suhlasit, rozumiem. Tvoj nazor Ti neberiem, ale respektuj aj ty moj, dakujem.
P.S. United a ich nakupy ich privedu do hrobu a hlavne ten trener, ktory znicil United taky aky sme ho poznali. je to velka skoda, ze napr. neangazopvali ich legendu Giggsa, ale zavolali Mourinha, ktory je nicitel pekneho futbalu, je tym znamy.
Eriksen a Pogba sú rozdielne posty. Mahrez a Pogba sú rozdielne posty. Ja tvoj názor beriem, ale skôr mi to pripadá ako potreba za každú cenu kopnúť do Pogbu, pretože to tak robí väčšina fanúšikov. Neviem, asi je vám všetkým nesympatický, ale futbalista je svetový.
United na ich nákupy majú dostatok peňazí. Je to celosvetovo najhodnotnejší klub s najväčšími príjmami a za posledné roky nakúpili na posty, kde to súrne potrebovali - Matic, Pogba, Lukaku, Bailly, Alexis. Ibrahimovic.
Rovnou řekni, že celý kádr stal za hovno, tak bylo potřeba koupit nový, no a to samé udělalo city s obranou
Ja s tebou celkem souhlasim, ale fakt je Pogba az tak jina pozice od Eriksena? Oba hraji AM/CM, plus Eriksen obcas i kridlo. A jako, zatim ma Pogba v anglii jeste co dokazovat, abych o nem rekl ze je lepsi nez Eriksen.
Až tak iná pozícia to nie je, súhlasím. Ide skôr o ich úlohy v súčasných tímoch - Eriksen v Spurs hráva takmer vždy AM, a Pogba pod Mourinhom takmer vždy stiahnutého CM. Ale Pogba dokáže zahrať aj tak vysoko ako Eriksen, to je samozrejme pravda.
Tak Mahrez se bude smát nějak takhle:
https://makeagif.com/i/Z93uwT
A je vubec tak dobrej aby hral v Mancity zaklad? Nemam ho tak nasledovanyho jen vim ze v mistrovske sezóně to byl parádní hráč ale potom?
Ho chtěli jen jako náhradu za šest týdnu zraněného Saného.
*za na šest týdnů zraněného Saného.
Tam můžou soupnout kohokoliv, ligu už těžko nevyhrají :) Mahrez má určitě na větší klub ale spíš něco mezi leicesterem a manchesterem city podle mě
v celé kariéře měl perfektní přesně jednu sezónu...na lepší klub má, ale na City to podle mě fakt není
Jenže to by asi musel z Anglie.
Určitě by jistil záda trojici Sterling, De Bruyne a Sané, umí zahrát kterýkoliv z těch tří postů, takže by si mohl zahrát docela dost, ale většinou jako záskok při zranění a nebo střádající hráč. Teoreticky by se mohl snažit vybojovat Saného místo, ale nemyslím si, že by to bylo v této sezóně pravděpodobné. Na druhou stranu na pozici prvního střídajícího přes Bernarda Silvu by neměl mít problém.
Leicester zkusil no. Nevyšlo
Asi tak.
ManCity zkusil...no nevyslo.
09:19 Mahrez prý bude stávkovat
Riyad Mahrez se nedočkal svého vysněného přestupu z Leicesteru do Manchesteru City a na situaci dost možná bude reagovat, podle informací Mirroru zvažuje stávku s tím, že za svůj klub už nikdy nenastoupí. Vedoucí celek anglické ligy za alžírského reprezentanta nabízel 65 milionů liber, ale Leicester požadoval o 30 milionů víc. (espnfc.com)
doufám že dopadne jako Konaté.
Jsem zvědavej, jak budou tohle řešit. Je to v podstatě ten stejný případ jako ve Spartě s Biabianym. Má smlouvu a jedna strana jí nechce dodržovat.
tento si chvili pobreci a zas bude hrdy hrac lestru...
tyvole...strašné košťata to shity...opravdu asi žádný klub na světě mi není tak nesympatický jako oni ....jediný klub , kterému bych přál ať navždy zkrachuje ....hnus ...
Ty zapominas komu fandis
P$G
To že jsou někde peníze neznamená, že jde automaticky o nesympatický klub - hrají krásný fotbal, se kterým dokáží uhrát super výsledky a hraje za ně spousta kvalitních a sympatických hráčů, mají famózního trenéra a dokonce i historii mají poměrně slušnou. Hráče nakupují rozumně a obecně se zaměřují na mladé hráče, které si Guardiola formuje podle svého (Jesus, Stones, Sané). Za mě úplně zbytečná hysterie a klasický příklad toho, že úspěch se neodpouští.
píše fanoušek týmu plnej simulantů,zákeřňáků a buzen
Real
Skoro půlka zdejších fans Barcy by pak neměla co dělat, kdyby nebylo Realu
Tebe jako jednoho z opravdu malo Realistu uznavam a tohle bylo jenom takovy popichnuti, nicmene samozrejme mi Real sympaticky byt nemůže, to asi chapes . Jsem rad, ze patrim do te pulky, která by mela co delat. Kazdopadne by to ale byla nuda
95 mega liber Dobří fetaci
Jsem rád, že neprisel a snad uz ani neprijde
Leicester ještě asi nevystřízlivěl po oslavách titulu.
Za 65 míčů měl hned letět tryskáčem do Manchesteru, aby se přestup stihl.
"Doufám, že to vezme s úsměvem"
https://www.youtube.com/watch?v=jgflCE7zRpc
rypavycny kkt ten trener
Ten úsměv ten uvidíte....
Teď se zasekne a bude dělat uraženýho
Ale jo, dobre Lester. Jen at je natáhnou jak to jde
To jsou docela děvky ten Leicester... Už v létě měl slíbeno, že za adekvátní peníze může odejít, že mu nebudou bránit v přestupu výš, a oni odmítnou takovou pálku. To je asi největší chudák ohledně přestupů. V létě spí na letištích po celé Evropě, doufá, že za něj vůbec někdo nabídne, a teď když Guardiola projeví zájem a on zas dostane naději, tak mu to zas jeho klub zatrhne... Už ho celkem lituju. Stávka je v tomhle případě celkem pochopitelná.
Stávka je v tomhle případě celkem pochopitelná.
Už bys se sebou měl něco dělat.
začnem stávkovať
Jakože nebudeš dál trollit?
Treba brať do úvahy, že mal odísť posledný deň, kedy už nemohli zohnať náhradu.
a tiež je asi iné mu to sľúbiť v lete a v polovici sezóny
sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú
Ty smradľavý geeeeeeec.
hehe, pekne
No nevím, začalo se o tom mluvit už pár dní předem. Podle mého se dá zareagovat, však Puel i říkal, že už se s tím v podstatě smířil a připravoval se na tu variantu. A někoho by určitě sehnali, zvlášť kdyby disponovali takovou částkou. Jako určitě to není to samé co v létě, ale přijde mi to od Foxes jako strašně nerovné chování. On po titulove sezóně zůstal loajální a pomohl jim v LM, oni mu něco slíbili, ale teď ho brzdí jak se dá.
Veď mu v lete dovolili odísť, akurát zaňho nikto neposlal ponuku, alebo sa mýlim?
AS Řím nabízelo.
A proč by k nám chodil? Současný Řím má daleko blíž k Lestru, než ke špičce PL. V tomhle ohledu by si moc nepolepšil a to nepočítám novou zemi, jazyk, způsob hry,...
Chtěl tam, bylo za něj nabídnuto, nepustili ho tam, tečka. Víc mě nezajímá.
Aha. Já měl za to, že chtěl zůstat v PL.
Za 30M ho jako měli pustit? Navíc Mahréz osobně ten přestup zastavil někdy na začátku léta, pak když zjistil, že ho nikdo jinej nechce, došlo teprve k pořádnýmu jednání. A stejně se mu tam moc nechtělo.
Zjisti si všechny fakta, pak se teprve pouštěj do těhlech soudů. Leicester se k němu vždycky choval a chová tak slušně, jak jen to jde.
Nesouhlasím.
Nemusíš, ale o týhle sáze toho vím fakt daleko víc než ty a prostě nemáš pravdu.
ok.
Aha, to je pravda. Ponúkali okolo 30 mils a Leicester chcel viac.
Je to od nich odporné a upřímně řečeno Mahréze lituji, nakonec z toho vyjde jako ten špatnej, což je na tom to nejhorší.
Vůbec nevíš, jak ta dohoda zněla. Žádnej chudák to není, naopak, málokdo by mohl o své budoucnosti rozhodovat tak, jako on v létě. Mahrez v lednu prohlásil, že je v klubu šťastný a nikam nespecha, navíc první kontakt Man City a Leicesteru přišel až 31. ledna, kdy už není čas sehnat náhradu.
Jen blázni by tu první nabídku přijali.
Nesouhlasím.
Presne tak. Prišli by o kľúčového hráča, na ktorom stojí hra. Navyše tá ponuka prišla príliš neskoro, s tým sa veľmi nedalo pohnúť.
Na druhou stranu asi mohli počítat s tím, že se mu to líbit nebude a že by se to mohlo citelně projevit na jeho budoucím přístupu.
Za mě by byl teda daleko menší risk ho pustit. Tím spíš, že ty prachy jsou víc, než adekvátní.
Jop, pripúšťam, že to môže byť tak ako píšeš. Doteraz sa aj po odmietnutých ponukách správal Mahrez ukážkovo a hral za Leicester bez problémov ďalej, asi to brali do úvahy.
Jako já to chápu. Chápu i to, že tím klub dává najevo, že se sebou nenechá vytírat. Ale za pár týdnů mu bude sedmadvacet, určitě se chce zkusit posusnout a chápu, že je trochu nervózní.
Podepíše smlouvu, kterou musí dodržet, chudák no.
Jo, takhle jednoduchý to totiž je. Supr, že jsi zvážil všechny důležité okolnosti.
Předpokládám, že věděl, co podepisuje.
Klidně předpokládej.
asi tak. Tam musia byt slusni kkti vo vedeni.
hej, kkti, lebo 31.1. nepustili svojho najlepšieho hráča preč.
Jj a teď jim bude stávkovat, takže nebudou mít ani hráče, ani prachy. Géniové.
to je chorá logika toto fakt tak oni sú na vine, pretože hráč sa začne správať ako kokot, hej? má podpísanú zmluvu na dobu určitú, z ktorej vyplýva, že má trénovať a hrávať zápasy. Klub sa (logicky, v posledný deň okna) rozhodne tejto zmluvy držať a neanulovať ju, pretože Mahrez má pre nich očividne vyššiu hodnotu ako 65m. Mahrez sa následkom toho začne správať v rozpore so svojou stále platnou zmluvou a odmietne trénovať a hrávať. Teraz mi, pls, vysvetli, ako si z tejto situácie vyvodil, že tí zlí sú Leicester. A áno, takto jednoduché to je a zvážil som na rozdiel od teba všetky okolnosti. To, že mu v lete sľúbili, že môže odísť, ak príde dobrá ponuka a on neodišiel, na tom nič nemení.
Že tě huba nebolí. Mahrez se tam celé ty roky chová jako ukázkový profesionál - po titule neodešel, ale pomohl jim v LM, pak když mu přestup zatrhli, nedrzkoval a vrátil se do tréninku. Vždycky taky postupoval i navenek dobře, nikdy ani slovo o nějakém zklamání z klubu nebo stížnosti, všechno řešil interně v rámci žádostí o přestup...
Ale taky má přece nějakou hrdost. On se zavázal smlouvou, oni se mu zavázali slovně, oboje je pro každého čestného člověka stejně závazné. On svoji část doteď dodržoval, oni vůbec. Jen s ním zametali. A jako sorry, ale pokud si řeknou o víc, tak očividně jsou ochotni ho prodat, Puel o tom i mluvil. Jen z toho chtěli vyždímat co nejvíc. Nechutný...
Já se mu absolutně nedivím, že se sebou nechce dal nechat zametat. Má nějaké ambice a klub se nejdřív tvářil, jak tomu děsně rozumí, ale v klíčový moment ho stáhl zpátky dolů... Samozřejmě že ti zlí jsou ve vedení Foxes. Tohle není standardní případ, jindy jsem vždy proti nedodržování smluv, ale tady stojím plně za Mahrezem.
a hlavným dôsledkom toho stávkovania nebude to, že Leicester prerobí, ale skôr to, že po Mahrezovi po polroku v rezerve veľkoklub ani neštekne.
a čo tým Leicester získal? pochopiteľne ukázal to, že s ním hráči nebudú vyjebávať, kedy sa im zachce. Tak ako to svojho času urobil WBA s Berahinom a tak ako to asi niekedy mal urobiť aj Arsenal.
WBA s Berahinom neziskal absolutne nic...malo to pre nich nulovu pridanu hodnotu
Tak pozri sa. Chcel uz ist ocividne v lete ale mu to nedovolili, teraz prisla podla mna lukrativna ponuka a oni to znova rejectnu? Mahrez im taktitiez zabezpecil postup do PL, vyhral s nimi ligu a teraz najma kvoli nemu je Leicester znova v top10. Uz ma aj svoj vek a toto bola jedinecna prilezitost ist k lepsiemu a podla jeho agenta najma hrat pod Guardiolou. Kante mohol odist, Drinwater taktiez a za 65mega za neho je super obchod pre Leicester., Divam sa najma z empatickeho pohladu nakolko sa viem vzit do situacie Mahreza a teraz mu iba kvoli vedeniu usiel azda jeho vysnivany prestup. NEVIEME ako boli dohodnuti cez leto ale pride mi to docela nefer voci nemu.
Hotovo, ted tezkej truc a v lete jeste budou moc radi, ze ho prodaji za polovinu..
Tvl, ty anglický týmy tam střílej neskutečný rakety. Každej tu nadává na Real, PSG atp., jak kurví trh. Ale podle mě ho minimálně stejnou měrou zkurvili ekonomicky silné anglické kluby. Když i podprůměrné či průměrné týmy z PL si dovolí za průměrné hráče sázet desítky milionů eur, tj. částky, které si nemohou dovolit zaplatit podstatně lepší týmy alá Sevilla atp. Potažmo za ne úplně TOP hvězdu odmítnout klidně i 65 m liber. Když tací hráči mají stát skoro 100 milionů liber, tak už se pak člověk nediví, že ti nejlepší hráči začali chodit za částky vysoko přesahující 150 m EUR..
Celej trh zkurvili United. Když někdo dá 80 za průměráka, jako je Pogba, tak se nedivme, že ostatní chtějí víc za hráče vyšších kvalit.
Meleš hovna, davno pred united tady byly daleko debilnejsi ceny.
Napriklad takovy Liverpool Carrollem odstartoval silene castky za neproverene hrace mladeho veku
Jeste ze nejsi liverpool fan
A ty jsi ten týpek, co chtěl upálit Laporteho za to, že neodmítl podepsat smlouvu se City, když využili výkupku?
Lester je patri medzi najbohatsie kluby v Europe.
Celkom prirodzený vývoj, vzhľadom k tomu ako rastú príjmy týchto klubov. A v tomto konkrétnom prípade je celkom nešťastné aj načasovanie. Pokiaľ mali City záujem tak to mali riešiť hneď na začiatku prestupáku, aby Leicester mohol priviesť náhradu. Takto vôbec nie je prekvapujúce že to odmietli, prachy sú im k ničomu.
Veľké príjmy, veľa peňazí, veľké prestupové čiastky. Celkom jednoduché a prirodzené.
Spravaju sa k tomu Mahrezovi ako ku kusu hovna. Neskutocne ako s nim zametaju v tom Leicestri.
Pastore nestihnul přestup do Interu??
Vsetko padlo, pretoze nenasli nahradu za Brozovica. Ani toho nepustili.
No jako větší nabídku než 65m liber už asi jen tak nikdo nenabídne.
Mahrez má smůlu, ale tady člověk zase ten Leicester musí chápat. Když se City rozhodnou na Deadline Day, kdy by Leicester náhradu hledal minimálně velmi náročně, tak to ho asi radši prodají v létě za méně, než se nechat takhle šikanovat.
chudak...
Tak ja neviem...Lucas Moura z PSG za smiešnych 35mega a za tohto mantáka im bolo 65 málo? Tak potom asi naozaj len skúšali, či ManCity nepustia žilou viac. Lenže sa prerátali. V tíme im ostal znechutený hráč a peniaze vyleteli hore komínom. V lete budú radi, ked za neho dostanu 40.
* 25 mega
Mahrez > Moura
Moura za 25 > Mahrez za 65-100
Man City má nekonečno peňazí, takže z ich pohľadu Mahrez > Moura.
Tak nekonecno evidentne ne, kdyz i na ne bylo 95 na squad playera moc. Ale Mahrez je samozrejme lepsi posila, to jo.
Takže hráč, co ani nestřídá ve svém klubu je za 35 cajk, ale 65 je moc za hráče, co je tři roky tahoun týmu a má jít ke konkurenci
To snad neni mozny ze by opravdu za nas hral. Diky bohu ze to tak dopadlo, hlavne at se nam vyhne i v budoucnosti !
Co je? Účko
Nic ti to dlouho nevydrželo.
Co mi nevydrzelo? dalsi fanousek UniTEDBUSU ktery je k smichu trollíku.
Zrušení účtu a založení nového, Kubajs.
Aha, zase tato pisnicka. Dalsi nemocny uzivatel s teorii mistniho "kultu Kubajs", hlavne z Man uniTEDBUSU. Prober se a kdyz v tom budes prober i zbytek vasi fajn party.
Vis proc kachny leti pres Old Trafford vzhuru nohama?
Neni tam nic, co by za neco stalo.
Kubajs88801.11.2015 17:24
Klopp snad REDS zvedne, ale zde na Stamford si připsat tři body navíc Chelsea už dávno dávno přišla i o BLUESBUS
atd. nějak moc se podobáte, nemyslíš? A máte stejnou IP, taky celkem náhoda...
wtf No tak ty si vazne moc
Co je podobneho na tom ze si sem vlozil nejaky text od tveho Kubajse. Navic Mourinho dela autobus ze vsech tymu. IP adresa v dnesni dobe to snad nemyslis vazne.
Pouze dve veci jsou nekonecne. Vesmir a lidska hloupost. U te prvni si tim vsak nejsem tak jist - plati hlavne u fanousku ManUUU ty so troll
To City už mě začíná srát, zastával jsem se Guardioly, že jenom prachy nestačí, ale toto už je moc.
Nedušovali se tady náhodou fanoušci City po tom, co nevysel Sanchez, že ho v podstatě nepotřebují? Teď se jim zraní Sané na nějaký měsíc a oni hned jdou po Mahrezovi, který je podobným hráčem. Co za ten měsíc? Ho posadí a budou v něm mít náhradníka, který by hrál skoro kdekoliv základ? Jako oslabení konkurence super no. To už je od City hnus
mě by zajiímalo jak se jim daří obcházet financial fair play
Most errors that have directly led to an opposition goal in the PL this season:
1. Arsenal - 11
2. Southampton - 8
3. Crystal Palace - 6
4. Huddersfield - 6
5. Bournemouth - 6
Zajímal by mě vývoj cen hráčů při přestupu za posledních cca 20 let. Třeba 5 nejdražších přestupů. Neví někdo, jestli tato statistika někde je, případně odkaz?
celosvětově..
Figo, Zidane, CR7, Bale, Pogba, Neymar...
ten trh je uz definitivne v <>
<i>
Ja by som na Pepkovom mieste siel po Mikelovi Oyarzabalovi.
https://youtu.be/tL0twQyIZjY
Škoda posraných rozhodcov, ten zmrd Getzlaf by dostal na búdku.
Tak od Cháry to byl taky faul, ne?
Ja si myslím, že nie.
+ tam Chára oplácal hit na Backesa, kt. bol tiež ok, aj keď tvrdý.
a ten hit na Backesa byla oplatka za asi 3 minuty starej strom (ale cistej) na pulce od Backesa
v tom stridani Chara osklive dohral Henriqueho, je to i v tom videu...
To bolo čisté podľa mňa.
ma tam ruce prilis vysoko. Zdeno je kus chlapa, vicemene kdyz ma jen prizvedly ty ruce, tak je ma v obliceji souperu, ale tady to jeste dohrava a vypada to jak kroscek na hlavu
Existuje stránka podobná tejto zameraná na NHL?
Asi nie.
hajzli, to mali nehat
Dobre je tak ako je a ak lete má odísť, tak dúfam, že niekto dá viac ako Shitizens.
Nedokážem pochopiť tie hlúpe komentáre na adresu City. Ale zase uznávam,že závisť je národný šport všetkých Slovákov a Čechov. Takže to vlastne chápem. Závidíte im neobmedzené možnosti.Ešte aj to,že hrajú super futbal. Pochopím fanúšikov United,ktorí boli dlho neohrození a zrazu sú v absolútnom tieni City. nuž chlapci,mali by ste sa s tým zmieriť. A na dlhú dobu. Hlavne sa pozrite na to,že čo predvádzate na ihrisku a že sa na to nedá pozerať. Preplácate priemerných hráčov na neskutočné čiastky. Ešte aj v tomto má City ďaleko lepšiu koncepciu. Oni sa aspoň nenechajú vydierať. Ale vy z toho zúfalstva,že Vám City utieklo o jednu kategóriu ďalej ste ochotný za hráčov v hodnote 20-30 mega platiť 100 melónov. Takže chlapci z Unitedu,dajte si už pohov z debilnými komentármi a príjmite realitu,že dlhé dlhé roky sa budete pozerať City len na chrbát :)
asi tak
uz tu chýba len vladis a bude vás tu vsetkych 7 fanúšikov city
Co ma spolecne fanousek Manchester Unlimited a lahev piva?
Oba jsou prazdni od hrdla nahoru.
andezitko7901.02.2018 14:34#
Nedokážem pochopiť tie hlúpe komentáre na adresu City. Ale zase uznávam,že závisť je národný šport všetkých Slovákov a Čechov. Takže to vlastne chápem. Závidíte im neobmedzené možnosti.Ešte aj to,že hrajú super futbal. Pochopím fanúšikov United,ktorí boli dlho neohrození a zrazu sú v absolútnom tieni City. nuž chlapci,mali by ste sa s tým zmieriť. A na dlhú dobu. Hlavne sa pozrite na to,že čo predvádzate na ihrisku a že sa na to nedá pozerať. Preplácate priemerných hráčov na neskutočné čiastky. Ešte aj v tomto má City ďaleko lepšiu koncepciu. Oni sa aspoň nenechajú vydierať. Ale vy z toho zúfalstva,že Vám City utieklo o jednu kategóriu ďalej ste ochotný za hráčov v hodnote 20-30 mega platiť 100 melónov. Takže chlapci z Unitedu,dajte si už pohov z debilnými komentármi a príjmite realitu,že dlhé dlhé roky sa budete pozerať City len na chrbát :)
[reagovat]
Je to tak
to bolo dost huste Kubajs
Kolik vas tu je? Tolik nemocnych uzivatelu. Jo aha, opet mistni "syndrom Kubajs" zdravim Mojmíre. Hrajete hov... a k tomu pises hov... zalez do diry.
Leicester to udělal skvěle. MC měl tu nabídku podat daleko dřív, ne až na deadline. A pokud už ji podají takhe pozdě, tak musí počítat s tím, že zaplatí ještě o něco víc. Těch 50 + hráč, co nabízeli, mi přijde málo. Leicester chtěl 80M, což je na dnešním trhu docela fér cena, když za tolik jde třeba i VvD, kterej rok nezahrál dobrej zápas.
Mahréze je mi trochu líto... Na druhou stranu, když odmítne trénovat a hrát zápas ve chvíli, kdy na něj ještě žádnej klub nepodal nabídku, tak je idiot.
Oni reagovali na zranění Saného, ale nabídku mohli poslat dřív. Zajímalo by mě, kterého hráče jim nabízeli, tam se nabízí snad jen Mangala.
Presne reagovali na Saného zranenie, čo mu mali skôr rozmlátiť kolená kladivami alebo čo?
Tady se někdo moc dívá na Knightfall
Rok nezahrál dobrej zápas. Každý ví, že ta cena je přestřelená, ale zase není potřeba přehánět.
Tak on se v lednu zranil, vrátil se až na podzim a nehrál moc dobře...
A odešel Andy King - Mr. Leicester.
Nechápu přístup Leicesteru. Mohli se za 65 milionů zbavit hráče, který za ně už ani hrát nechce. Teď se může stát, že z něj nebudou mít vůbec nic a nebude ani hrát. Takhle mohli nějak dohrát sezonu a na tu příští se za ty finance dobře připravit, i v dnešní době se za 65 mega s dobrým scoutingem dají koupit 3-4 skvělí hráči, kteří by Leicesteru pomohli. Škoda..
Je to tak. To trucování hráčů není ani trošku fér, ale prostě taková je doba a je třeba to řešit s klidnou hlavou. Pokud přijde takováto nabídka, musej to vzít. Nejsou žádným TOP klubem, kam by se hráči hrnuli.
Jsem zvědavý na další vývoj. Ikdyby Mahrez hrál zápasy, jrho vnitřní motivace už nebude taková a ta ublíženost z něj asi nezmizí.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele