Lampard: Bylo to frustrující období, je skvělé být zpět

16.12.2010, 09:55
Aktuality
Jako na spasení čekali fanoušci Chelsea na Franka Lamparda. Anglický záložník se poprvé od srpna objevil na trávníku a byl u remízy 1:1 na White Hart Lane. Lampard přiznal, že byl při téměř čtyřměsíční pauze velmi frustrován, zvláště pak ve chvílích, kdy se klubu nedařilo. Nyní už je zkušený Angličan definitivně zpátky a cítí, že krize Blues bude brzy minulostí.

"V každé sezoně má klub lepší období, ale i horší, kdy se mu příliš nedaří a ve velkoklubech se často mluví o krizi. My si tímto procesem prošli nedávno a věřím, že je to za námi. Pro mě je snadné sedět někde v páté řadě a říkat, jak to bylo hrozné a co jsme to předváděli za výkon. Premier League je ovšem vyrovnaná a těžká soutěž," ospravedlňuje Chelsea Lampard.

Frank odehrál v modrém dresu jen tři ligová utkání, poté podstoupil operaci kýly. "Letošní sezona pro nás začala absolutně úchvatně, potom však přišel zádrhel. Možná jsme přestali dělat to, co jsme dělali správně zezačátku a co nás udržovalo v tak skvělé formě," uvažuje 32letý fotbalista.

"Proti Spurs jsme předvedli už poměrně dobrý výkon, doufejme, že se od něj odrazíme k lepším zítřkům. V posledních dnech pracujeme opravdu tvrdě, ukázalo se to i v neděli a snad se to projeví i další víkend," připomíná Lampard nedělní klíčový zápas s Manchesterem United.

"Dny, kdy jsem byl zvyklý zápasy jen sledovat z tribuny a trápit se nad neúspěchy kluků, jsou pryč. Je to zvláštní, ale právě v těchto chvílích si uvědomujete, jaké máte obrovské štěstí, že se můžete živit fotbalem. Že si můžete vydělávat na živobytí něčím, co tak milujete. Bylo frustrující tak dlouho chybět, o to však krásnější pocit je být zpět," zakončil s pokorou Lampard.

Autor: Marek Ustohal / skysports.com

Komentáře (291)

Přidat komentář
terry

Nedělní večer bude parádní. Nejdřív Chelsea-MU a pak janovské derby!

Reagovat
smazaný uživatel

+ Chelsea smete United 3:0

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kéž by..Avšak moc tomu nevěřím

Reagovat
kiwwi

treti najlepsi utok proti tretej najlepsej obrane...aj ked momentalne je to asi najhorsi utok proti najlepsej obrane

takze 3:0 nehorsi ani nahodou...bude to under 2,5...0:1 alebo 0:0 alebo 1:1

Reagovat
terry

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádně z pohledu fanouška LFC,čili nesnáším United,doufám,že je porazíte

Reagovat
kiwwi

akoze United porazi CFC? tak to kazdopadne

Reagovat
smazaný uživatel

Ne,jakože Chelsea porazí United Neuvědomil jsem si,že fandíš United

Reagovat
kiwwi

lol som skombinoval nehrozi a neskonci

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
kiwwi

az po nedeli budes frustrovany

Reagovat
smazaný uživatel

že nedal hattrick ale jen dva fíky

Reagovat
C-M@ster

Oba do vlastní brány.

Reagovat
cristiano.K.

at je lampard s formou nebo bez formy, s ním je chelsea prostě silnější

Reagovat
terry

Tak to asi zase ne.

Reagovat
Chazy

Což se ukazovalo hlavně když hrál s Ballackem a Dekem, tam byl ten Lampardův přínos pak evidentní .. On právě potřebuje formu a aby to měl kolem sebe dobře poskládaný, pak je neskutečnej. Ale umí se taky náramně trápit, sám to neutáhne.

Reagovat
cristiano.K.

já ted spíš vycházel ze zápasu se slípkama,když jsem tam viděl motat se ramireze

Reagovat
Chazy

Ja ho ještě hrát neviděl. Fakt je to tak hrozný?

Reagovat
terry

Zatím na to nemá. Dobrej je proti týmům, který nehrajou tvrdě a do těla, takže proti AFC a teď Tottenhamu byl celkem slušnej. Ale nákup za 18 mega bych si představoval jinak.

Reagovat
kiwwi

tak to ze preplacate hracov nie je jeho chyba...urcite nemal taku hodnotu ale hrac je to podla mna dobry, samozrejme musi na sebe makat a hlavne si zvyknut na nove prostredie, usadit sa proste

Reagovat
terry

Kdo říká, že za to může? Jenom říkám, že za 18 mega měl prostě přijít hráč jiných kvalit, jiného typu. Už podle postavy to bude mít Ramires v PL obrovsky těžké a proti řezníkům je bez šance.

Reagovat
kiwwi

preco si predstavujes ze za 18 mega mal prist iny hrac ked chceli Ramiresa...mali dat zanho 10 mega a nic by si si nepredstavoval

Reagovat
terry

Podle mě by se mohl najít někdo vhodnější, tohle nebyla úplně sázka na jistotu.

Reagovat
terry

Ale byla by chyba ho zatracovat už teď, pořád má čas na aklimatizaci.

Reagovat
terry

To s tím, že to sám neutáhne si myslel, když se trápí?

Reagovat
Chazy

Víceméně, asi mělo být "sám to pak neutáhne" ... stačí totiž aby se mu tam někdo motal do tvorby hry a už ho ten fotbal otravuje. I s Joem mu to často nešlo, když hrál až moc ze středu. Ale jinak Lamparda obdivuju, snad jen Henry mi zkazil víc zápasů, u kterejch sem chtěl, aby dopadly jinak (pro MU)...

Reagovat
terry

S tím souhlasím. On může být tahounem zálohy, ale, jak říkáš, musí tvořit hru sám. Pak je skutečně geniální.

Reagovat
kiwwi

v repre je to uz ale ine kafe, tam sa pletie on Gerrardovi

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
terry

Mluví tu někdo o reprezentaci?

Reagovat
kiwwi

hej, ja

Reagovat
Chazy

No ta repre je taky specifikum, mně příde, že hlavně Gerrard snad ještě nikdy nehrál na svým ideálním postu AMF/SS... i když tam by se zas motal Rooneymu a postrádal by Torrese .

Reagovat
cristiano.K.

Na SS je blbbost ho stavět,potřebuje být AMF,prostě lehce vytaženější střední záložník,aby mohl pálit z dálky a dávat kolmice na defoeho.Někdo by měl vysvětlit rooneymu,že je SS a nemusí se stahovat pro balon na půlku

Reagovat
Chazy

No, když hrál Masch DMF a Alonso CMF, tak se Gerrard často vytahoval až na SS a nebylo to vůbec špatný, on je neskutečně kvalitní zakončovatel ..

No ten Rooney je právě tragédie. Já to vidím tak, že i kdyby Lampard s Gerradem našli cestu, jak společně hrát, furt se jim tam bude motat on

Reagovat
j_mrazik

Aneb 3 kohouti v jednom kurníku. A jakmile jeden z nich nehraje, tak se média můžou zbláznit.

Reagovat
cristiano.K.

jo to byl krásnej stromeček v live a taky měl úspěch kolikrát fakt tam byl až vytaženej.Tohle by mohlo fungovat i nyní v Live sice lucas,meirales jsou jiní než Masch s xabim,ale šlo by to,cole by se podřídil a makal na levo, na pravo zatím hroznej kuyt no,když glena tam nedá

právě proto se to musí roonymu vysvětlit dva kohouti typologicky podobní a hrající na stejné pozici ve svých týmech a pak třetí jouda se tam bude cpát z jiné pozice stejně si myslím,že z rooneyho bude do tří let AMF

Reagovat
Chazy

Tak Gary Neville jednou řek, že se při tréninku zranil a Rooney šel místo něj na RB a odehrál tam líp, jak kdy on sám za celej život takže proč ne...

Reagovat
cristiano.K.

jen nevím jak by si za sebou vyhověli s Nanim tak co útočníků má MU dost navíc dva ještě na hostování

Reagovat
j_mrazik

Jako Látal s Pospěchem tehdá v Baníku.

Reagovat
cristiano.K.

to by vypadalo dobře

Reagovat
kiwwi
Reagovat
kiwwi

Brian Giggs to som si az teraz vsimol

Reagovat
Norman Whiteside

Zdravim pánové. Mam takovou menší prosbu. Byl někdo z vás na Stamford Bridge? Potřeboval bych z vlastní zkušenosti někoho z vás poradit nejlehčí cestu na stadion z letiště. V neděli letim na zápas a budu docela ve skluzu časově tak abych nikde nebloudil. Nejsem na tom totiž dvakrát dobře s angličtinou díky....

Reagovat
terry

Jaký letiště?

Reagovat
Norman Whiteside

Heathrow

Reagovat
smazaný uživatel

Z každého letiště jede metro. Se koukni na mapu http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/standard-tube-map.pdf tvá zastávka je Fulham Broadway, je to ta zelená, dictrict line. Užij se výlet!!

Reagovat
smazaný uživatel

*si. Z Heathrow by to mělo být v pohodě, nasedneš a na Earls court přestoupíš.. :)

Reagovat
Norman Whiteside

Díky já samozřejmě zevrubný plán mam ale ptal jsem se právě na vlastní zkušenost.

Reagovat
miky10

Já tam byl dvakrát, ale přistával jsem na letišti London Luton, každopádně zastávka je Fulham Broadway a pak se nech strhnout davem jako já, to pomáhá

užij si to a fandi Chelsea

Reagovat
miky10

jinak ulice je Fulham Road a stadion je těsně vedle takovýho mostíku nad souší, ten bys měl vidět z dálky

Reagovat
Norman Whiteside

Super díky moc. Akorát s tim fanděním Chelsea tě zklamu

Reagovat
miky10

Reagovat
miky10

v tom případě doufám, že budeš po zápase zklamanej

i když, já tam byl poprvý na remíze 0:0 s Newcastlem a stejně jsem byl šťastnej, podruhý při výhře nad Arsenalem totální lahůdka

Reagovat
Norman Whiteside

Tak samozřejmě si přeju co nejvíc branek, ale pokud by padnul i jen jedinej gol a ještě do sítě Chelsea budu spokojen

Reagovat
miky10

1:0

Reagovat
Norman Whiteside

V tu chvíli mi to vadit nebude budu plnej zážitků.

Reagovat
miky10

Reagovat
smazaný uživatel

Norman Whiteside by urcite fandil Chelsea

Reagovat
j_mrazik

Nani tady fandí ManUtd, nějakej ten cristiano fandí Liverpoolu. Děláš, jako by tohle byla výjimka.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeste srovnavej Naniho s Whitesidem a uz me fakt nastves

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš toho Whiteside, co se choval stejně, jako teď Nani?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zrovna když "Nani" bude fandit ManU, není na tom nic zvláštního

Reagovat
j_mrazik

O tobě mluvim a prostě mi nešlo přes prsty, že by Nani fandil Chelsea.

Reagovat
herbage

Jaký Nani, to je Koljenka

Reagovat
smazaný uživatel

neruš hrbáči...

Reagovat
herbage

Reagovat
j_mrazik

Došlo mi, že to je Saša.

Reagovat
smazaný uživatel

A sakra, byl jsem prozrazen

Reagovat
j_mrazik

Podle svýho vyjadřování, nesoudnosti a náklonosti k Chelsea to nebylo těžký uhádnout.

Reagovat
smazaný uživatel

Prý nesoudností

Reagovat
kiwwi

mas zatlkat

Reagovat
herbage

Aljoška, Koljenka, Sašenka, říkej mu jak chceš, ale my znalí věci víme o koho jde

Reagovat
vodka

sašenka by už byla holka, ne?

Reagovat
herbage

Ten Sašenka, asi jako Vlasta a Vlasta, Vlastička taky může být muž

Reagovat
vodka

Vlastička to sem eště ve spojení s mužským pohlavím teda neslyšel, když už, tak Vlastík...

Reagovat
herbage

To je fakt

Reagovat
smazaný uživatel

V ruštině je zdrobněle Sašeňka nebo Sašuľa

Reagovat
smazaný uživatel

Šášula

Reagovat
Norman Whiteside

Reagovat
Norman Whiteside

Ale je zase pravda že ze všech legend MU není Norman zrovna příliš známej.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim no, je to skoda Ja o nem teda vim jen z doslechu, ale musel to byt vyborny hrac. To ze neni tak znamy, je dano i tim, ze musel koncit s fotbalem pomerne brzo kvuli kolenum (?) a nezazil tak v MU 90. leta, kde by se stal soucasti slavne generace, vyhral by spoustu trofeji a byl by tak daleko znamejsi

Reagovat
j_mrazik

A nebo by dopadl jako Nicky Butt.

Reagovat
smazaný uživatel

On je u fanousku daleko oblibenejsi nez Nicky Butt i kdyz nebyl soucasti te slavne ery, takze toho bych se nebal

Reagovat
j_mrazik

Jenom jsem chtěl naznačit, že by možná byl i zastíněn svými spoluhráči.

Reagovat
smazaný uživatel

Ofenzivni hraci nebyvaji tak casto ve stinu, myslim, ze kdyby byl zdravej, byl by jednou z klicovych postav ofenzivy s McClairem. I kdyz pak se vratil jeste Sparky, prisel King Eric, no bylo by to zajimavy. To uz se nikdy nedozvime, skoda

Reagovat
Chazy

Srbská tenistka Ana Ivanovičová zahájí novou sezonu s novým koučem. Trenérem někdejší světové jedničky je od nynějška bývalý kouč Viktorie Azarenkové Antonio van Grichen, který bude s Ivanovičovou spolupracovat na zkoušku v Austrálii a případně i nastálo.

Už zase Ona už fakt neví jak tu kariéru nastartovat, ale měnit trenéra co půl rok podle mě řešení není..

Reagovat
herbage

Možná by se mohla vydat ve šlépějích své jmenovkyně Anny Kournikové

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

Mohla, ale evidentně se jí nechce. Ona taky má motivaci hrát, dokázala toho víc.

Reagovat
smazaný uživatel

No on se ji ten posledni trener nevenoval naplno a neobjizdel s ni vsechny turnaje, tak mozna proto si hledala dalsiho. Herne sla posledni pulrok nahoru, dokonce vyhrala Linz nebo neco takovyho Treba ji prospeje poradnej trener a bude utocit aspon na KC

Reagovat
Chazy

No to jsou ale fakt otřesný vyhlídky na světovou jedničku. Ale zhubla to jo, zas se líp pohybuje. Každopádně bude mít co dělat, aby byla top 15.

Reagovat
smazaný uživatel

Ve dvacitce uz je ted a to hrala priserne na vsech GS, takze pokud si udrzi vzestupnou tendenci z posledniho pulroku, v 15 na konci roku snad bude, zas tak narvana konkurence tam neni. Pohyb zlepsila, predvadela nekolikrat vybornej tenis i ve vymenach, tim padem si vic verila v uderech... Jen by to chtelo zapracovat na servise a nadhozu, aby se na nej mohla spolehnout v klicovych chvilich Ale jeste neni duvod ji zatracovat

Reagovat
Chazy

No jenže koukni, to umístění dohnala snadnýma bodama z malejch turnajů. Jestli bude chtít fakt bejt dlouhodobě nahoře, musí zvládat GS.

Výbornej tenis dokonce

Reagovat
smazaný uživatel

No v nekterych zapasech hrala tak, jak posledni 2 roky ani nahodou. Sice porad byla nevyrovnana, ale misty hrala vyborne, to ji nemuzu uprit

Reagovat
Chazy

Pokud zrovna nemusela jít prosit diváky o míčky, protože je mezi ně poslala špatnýma nadhozama na podání

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

A jinak, Philla se zbaví Ibaneze, aby měla na platy (a ještě pár hráčů určitě odejde s ním), takže ti tam největší nesympoš zmizí ...

Reagovat
smazaný uživatel

Bude mit Lee vyssi plat nez mel?

Reagovat
Chazy

No bude mít neskutečnej, 120 mega dolarů za 5 let .. a v průměru 25 mega ročně je maximum. Budou platit 17 hráčům 150 mega jen v příští sezoně.....

Takže vyhážou přebytečný hráče a budou kombinovat talenty a hvězdy. Třeba za Wertha tam bdue mladičkej Brown, kterej už loni naskočil do MLB a hrál dobře. Ale každopádně to přeháněj. Spíš se teď bojím, že ten retard Ibanez bude předvádět svuj ksicht v Detroitu, to bych asi neunes

Reagovat
smazaný uživatel

Werth sel vlastne k Nationals ze? Ale na kopci budou Phillies silni ne? Teda pokud tam zustane Lee, Hamels, Oswalt, Halladay a co ja vim, kdo tam jeste je Charlie Manuel letos jeste neodchazi do duchodu?

Reagovat
Chazy

Jj, Werth šel vychovávat supertalenty ...

No rotaci budou mít možná nejsilnější všech dob, to je až neuvěřitelný. No leots měli v rotaci Blantona a Kendricka, ale ty oba vyhodí. A Moyer bude teď (v 48 letech) celej rok mimo kvůli operaci (debil )... takže asi přijde nějakej amatér nebo bude házet Manuel.

To určitě ne, energickej důchodce

Reagovat
smazaný uživatel

Divam se, ze je mu 66, to jeste neni tak strasny. Vypada tak na 73 totiz

Reagovat
Chazy

Přesně ... Každopádně hlavní důvod proč vzali Leeho je, aby ho nedostali Yankees. Ale příští rok v draftu v C lize nějak zařídíme, abys ho dostal do týmu ty. Nebudu na něj přihazovat a přihodím všude kolem, takže snad ti zůstane levně. oblíbenec v oblíbeným týmu, to překonává všechno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

Mimochodem.

- Real Madrid to offer Arsenal Karim Benzema in exchange for Gael Clichy

To by mohla bejt docela sranda Wenger (až na Aliadiera) dostal ze všech francouzů maximum.

Reagovat
herbage

Kde to čteš? Dle mě je to výmysl. Benzema je momentálně jediný útočník Realu a Clichy jediný levý bek Arsenalu. Gibbs bude dobrý, jenže je to děsný lazar

Reagovat
Chazy

Byl to titulek na NewsNow typická spekulace.

Reagovat
j_mrazik

Beru.

Reagovat
Norman Whiteside

Je to tim určitě. Nebyl u těch větších úspěchů v 90. letech. Ale například jeho rozhodující gpl ve finále FA cupu v roce 1985 byl parádní

Reagovat
smazaný uživatel

Ten znam z youtube

Reagovat
Norman Whiteside

Já zase z dvd o MU. po x letech to popisoval že už byl uplně vyflusanej při tom golu a nechtěl aby mu spoluhráč nahrál

Reagovat
papos182

I kdyby neskoncil brzo kvuli zraneni, tak by nebyl soucasti slavne ery ManU, protoze byl prodan do Evertonu.

Reagovat
smazaný uživatel

Protoze zacal i kvuli tem zranenim chlastat a Ferguson mu to nehodlal tolerovat

Reagovat
RC

Zajímalo by mě kolik to pras* přibralo když nehrálo?Teď už musí mít přes metrák

Reagovat
terry

Reagovat
Bayern +

A mě by zajímalo, kdy dostaneš rozum ?

Reagovat
RC

Tím že někoho hlásím nemám rozum?Tak si to mysli dál

Reagovat
j_mrazik

To jsem zvědavej, kdo ho za ty 2 roky nahradí. Nebo kdo mu přijde krýt záda. Tohle je asi rozhodující post pro Chelsea.

Reagovat
terry

Já tady to jméno ani nemůžu napsat. Ale za dva roky asi ještě na něj bude brzo. Snad mu to ale vyjde.

Reagovat
smazaný uživatel

To si děláš srandu, že kdo ho nahradí? Vždyť to je jasný

Reagovat
kiwwi

uz teraz ich je tazko rozoznat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Ramires?

Reagovat
Bayern +

Reagovat
kiwwi

Reagovat
Swarley

jj, tuším hefy s tím měl nedávno problém

Reagovat
herbage

Modrić?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

No prece ten novy Lampard, kteremu se povedl jeden polocas nekde v poharu

Reagovat
smazaný uživatel

Franku běž, ukaž jim jak se to hraje a hlavně vrať do reality MU a Arsenal

Reagovat
terry

Neřekl bych, že by zrovna tyhle dva týmy někde lítaly..

Reagovat
smazaný uživatel

ale poletí ... dolů

Reagovat
smazaný uživatel

.. inac vyzera ako Kloseho brat

Reagovat
miky10

Reagovat
smazaný uživatel

maju podobny ksicht.. Klose je chudsi, ale vazne s podobaju.. http://timetomarket.co.uk/blog/wp-content/uploads/2010/07/Miroslav-Klose1.jpg

Reagovat
miky10

absolutně ne

Reagovat
smazaný uživatel

ale hej

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

DOBŘE ŽE JE FRANKIE ZPĚT,JE VELMI DŮLEŽITÝ V ZÁLOZE,UMÍ OBRÁTIT CELOU HRU V PROSPĚCH SVÉHO TÝMU A TO NÁM CHYBĚLO A TED VHURU NA UNITED...COME ON CHELSEA

Reagovat
smazaný uživatel

Taky už je dobře starej ,snad ještě chvilku vydrží.. i když.. nemuselo by to být v CFC..

Reagovat
FC Porto FC

co ty si za exota

Reagovat
smazaný uživatel

Exot se ptá exota, co je to za exota, to je mi tedy exotická otázka

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň .

Reagovat
smazaný uživatel

Průměrný a nesympatický hráč, takový Zidane by ho tak 5x strčil do kapsy. A k tomu hraje za uměle vytvořený tým. Fujtajbl

Reagovat
smazaný uživatel

Blud vedle bludu, bravo

Reagovat
smazaný uživatel

tvoje existence na této planetě je jeden velký blud

Reagovat
smazaný uživatel

Kecy v kleci, nemáš ani jeden pádný argument pro svá tvrzení, tak mi můžeš vlézt na záda

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea před Romanem byla na úrovni dnešní Aston VIlly, nehráli o titul, po přílivu peněz z ropy se nakoupili hráči a úspěchy se dostavili. V lize mistrů žadný úspěch nezaznamenali a to je jen dobře. V anglické repre taky nic nedokázal, ta je k smíchu dobrých 10 let - celkově Anglie zaspala dobu.

Reagovat
Chazy

Chelsea tu sezonu před Romanem uhrála CHL

Reagovat
smazaný uživatel

To možná jo, ale je neodiskutovatelné, že příliv peněz poslat Chelsea na vyšší úroveň a díky tomu jsou tam, kde teď jsou. A díky tomu překopání týmu "ze dne na den" je to pro mě uměle vytvořený tým .

Reagovat
iamek

... Presne tak. Neni to tak poctive vypracovane temer od zakladu jako United

Reagovat
smazaný uživatel

... i tobě to tady připomenu: Od základu ManU koupil Ria Ferdinanda za 46,000,000€. ManU má ty samé finanční možnosti jako Chelsea, nedělej z toho klubu příspěvkovou organizaci

Reagovat
Chazy

Tak nebýt peněz, CFC zkrachovala a teď by hrála někde s Notts County ..

Ale týmů, co přežívaj v PL jen díky prachům někoho máš už teď drtivou většinu. CFC byla první. Ale i takovej Fulham by byl bez majtele už v hajzlu.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl by v hajzlu, ale jde o ten styl přežívání, Chelsea začala podepisovat drahé hráče s lukrativními smlouvami, Fulham si drží stále svoji tvář, o to jde.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako kdyby Chelsea nepodepisovala drahé hráče ještě před příchodem Romana

Reagovat
Chazy

No ale bylo to opravdu zvláštní, protože na to prostě neměla .. Ale líbilo se mi, jak CFC zkoušla různý starší hráče a snažila se jim znovu startovat kariéry. A často úspěšně.

Reagovat
smazaný uživatel

šak dělala čest svému nicku

Reagovat
Chazy

Reagovat
Usty

Reagovat
j_mrazik

Proč šel Van der Sar tehdá do Fulhamu? Tam bylo peněz jak šlupek a ten projekt vypadal podobně jako Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebylo tolik peněz jako v Chelsea, která v létě 2003 utratila spoustu milionů. Fulham podobné manýry nedělal.

Reagovat
j_mrazik

Protože tam taky nikdo moc nechtěl a nevěřilo se jim. Ale bylo to něco jako u ManCity za Šinavatry.

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea se připravovala na těžkou sezónu, chtěla se předvést v CHL, neztratit nic z pozic v EPL, logicky, že přijdou posily

Reagovat
smazaný uživatel

Když přijde 11 posil během jednoho léta, tak je to kuriozní. Každopádně ten nástup Romana byl ve velké míře viděn.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl viděn, no a? Chelsea patřila mezi špičku delší dobu...

Reagovat
smazaný uživatel

Mezi uplnou špičku rozhodně ne, to až po příchodu Romana.

Reagovat
Chazy

Však Fulham je v PL jen díky Arabovi.

Reagovat
smazaný uživatel

... drobný příklad: Rio Ferdinand přišel do ManU za "pouhých" 46,000,000€. Máme tady potom i takové Rooneye, Berbatovy apod... To už je ale samozřejmě vpořádku, ManU může nikdo jiný už ne - to je potom zle. Koupila někdy ta "zaprachovaná" Chelsea hráče za 46,000,000€???? Že nový majitel je pro klub přínosem je asi logické, ne??!!

Reagovat
Chazy

Za kolik přišel Ševa?

Reagovat
smazaný uživatel

... Ševa byl nejdražší nákup a průser v historii klubu, ale 46,000,000€ nestál.

Reagovat
Chazy

No vidíš a Ferdinad je pro MU jedním z nejlepších hráčů vůbec, tak co. Navíc Seva měl o asi 25000 liber týdně vyšší plat, takže ve výsledku stejně stál víc.

Reagovat
j_mrazik

Když si kupuješ Ferrari, tak tě přeci nezajímá, kolik tě bude stát palivo.

Reagovat
Chazy

No ale do roka budeš měnit převodovku, která stojí tak 1/4 ceny auta a navíc si za měsíc budeš muset kupovat nový

Reagovat
smazaný uživatel

... vpořádku, o to mi nejde. Jenom nechápu, že hlavně fandové ManU pořád dokola melou "koupené tituly" apod. jako kdyby ten jejich klub s tak obrovským stadionem neměl ty samé finance a možnosti

Reagovat
Chazy

Pravdou ale je, že k nim došel jinak, to jim prostě neupřeš. A může se jim to zdát jako přirozenější cesta zbohatnutí, což mi přijde naprosto logický.

Reagovat
smazaný uživatel

přirozenější cesta k zbohátnutí ano, to ale z Chelsea nedělá umělé vytvořený klub (i když toť otázka, zda je nějaký klub vytvořen přirozeně, nějakým přírodním živlem )

Reagovat
Chazy

Jj. Ale já osobně jsem to snad neřek už strašně dávno, že je CFC umělotina.

Každopádně tohle téma už je vážně nůda. Jak říkám, půlka týmů PL prodělává a žije z někoho.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Usty

Reagovat
smazaný uživatel

Měl ty samé finance, ale nedělal s nima to, co Chelsea.

Reagovat
fantomas

Jako kdy? Po patnácti letech svý usilovný práce, kdy se s MU hrabal pomalu ze dna. Jo, to možná. Výchozí pozice nicméně úplně stejná, viď?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, nemám v anglické lize takový přehled, ale zdá se mi prostě,že Chelsea ty svoje tituly vybojovala hlavně s hráči,které nakoupil Roman, kdežto Manchester sice nakopoval posily, ale ne v takém měřítku jako Chelsea. A to byl schopen konkurovat i s týmem, co měl. Přijde mi, že tituly Chelsea sou zásluhou Romana, nýbrž u Manchesteru to tak není.

Reagovat
fantomas

No...

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud se nepletu, tak v době přestupu to byl i nejdražší přestup v rámci Anglie vůbec...

Reagovat
Chazy

A víceméně jen kvůli tomu Leeds vyhodil manažera

Reagovat
smazaný uživatel

já myslel přestup Ševy

Reagovat
Chazy

Reagovat
smazaný uživatel

Promin, ale je znamo, ze Sevcenko byl nejdrazsim prichodem do PL klubu do te doby, nez prisel do City Robinho. Takze si tady nevymyslej nesmysly ve snaze ochranit ten cirkus

Reagovat
smazaný uživatel

Tak by mě zajímalo, jestli se tím nemyslí přestup do PL a nezahrnuje to přestupy mezi klub v PL. On totíž Ševa stál nějakých 43 éček, kdežto Rio fakt těch 46

Reagovat
smazaný uživatel

Ja beru prestupy vzdycky v librach, ty castky v eurech me matou, je mozny, ze v eurech to bylo vic, protoze ty prestupy delila docela dlouha doba. Ale kazdopadne Sevcenko byl v librach nejdrazsim prestupem, nez ho o 2 roky pozdeji preskocil Robinho.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, ty pohyby eura jsou samozřejmostí, také to beru v potaz To nebylo o zpochybnění, spíš pro zamýšlení

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim, taky jsem myslel na ty vetsi vykyvy eura v te dobe, navic jsem navyklej na castky v librach, protoze to mam uz tak zazity Proto jsem si taky dal tu praci a hledal prestupni rekordy v PL, abych se ujistil ve sve myslence, ze byl Sevcenko doopravdy drazsi.

Reagovat
smazaný uživatel

... promiň, je známo, že v létě 2006 přišel Ševa za 43,820,000€, v létě 2002 Ferdinand za 46,000,000€. Vrať se do školy (pokud tam ještě nechodíš), ty nesmysly tady plácáš ty.

Reagovat
smazaný uživatel

měl bys vědět, že libra tehdy byla docela stabilní měnou a euro naopak docela pohyblivé, proto je docela klidně možné, že za těch pár let posílilo natolik, že částka v roce, kdy přišel Ševa, byla menší, než částka, za kterou přišel Rio. Každopádně se v Anglii neplatí ojrama, nýbrž librama, proto jsou libry v tomto případě směrodatnější

Reagovat
smazaný uživatel

Aspon nekdy ses mi uzitecnej, dik

Reagovat
Chazy

Nebuď zbytečně útočný! Na MU vs CFC je to zatím slušná diskuze.

Reagovat
smazaný uživatel

... jj, uleťel jsem. Všedchno v poklidku

Reagovat
smazaný uživatel

July 2002 Rio Ferdinand Leeds United Manchester United £29,100,000

July 2006 Andriy Shevchenko Milan Chelsea £30,800,000

Reagovat
Chazy

Hehe, u toho Ria je ale velký štěstí, že se dokázal dostat do hry po tom dopingovým banu. Jinak by to byl asi nejhorší kup všech dob

Reagovat
smazaný uživatel

To rozhodne.

Reagovat
Chazy

Ještě, že ho MU nevyhodilo a nechtělo po něm těch 30 mega..

Reagovat
smazaný uživatel

Narazka na Mutua?

Reagovat
Chazy

Jak tě to jen mohlo napadnout

Reagovat
smazaný uživatel

On dopoval, ale nefetoval, ne?

Reagovat
Chazy

Kdo ví, co by mu našli, kdyby se dostavil na antidopingovej test.

Reagovat
smazaný uživatel

Nedostavil se k testu

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Co je to zase za reakci?

Reagovat
smazaný uživatel

reakce hodná smajlikového krále

Reagovat
fantomas

Od Chazyho mám "morálně zakázáno" tady v diskuzi používat svý oblíbený ":)))", tak musim najít jinačí cestu...

Reagovat
smazaný uživatel

Mne slo spis o to, ze to nedavalo moc smysl

Reagovat
fantomas

Proč? Je to úsměvný, jak se snaží.

Reagovat
smazaný uživatel

A jo, tak chyba byla v mym pravitku, promin

Reagovat
fantomas

Myslel sem si to no.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, ale priste me uz nepodcenuj!

Reagovat
smazaný uživatel

... jsi osel . Někdy zvedni zadek a zaleť se do Anglie na fotbal podívat. Fotbalový klub, a to jakýkoliv, z anglických dvou nejvyšších soutěží je v Anglii považován za absolutní ELITU!!! Chelsea má za sebou stoletou historii a elitu z ní určitě neudělal Abramovič. Chelsea byla top klub už před ním. To bys ale musel o Anglii, Angličanech a anglickém fodbale něco vědět.

Reagovat
Chazy

Z CFC udělali elitu fašističtí fanoušci a prohrávání všech finále, do kterých kdy nastoupila, to víme ...

Reagovat
smazaný uživatel

... budiž, souhlas. Tvůj příspěvek má hlavu a patu. I tím je Chelsea slavná

Reagovat
Chazy

No tak to jsi snad první, kdo na provokaci v tomhle směru reaguje nějak klidně

Reagovat
smazaný uživatel

všech?

Reagovat
Chazy

Samozřejmě, že ne Ale muselo to bejt trápení pro fandy, prohrálo se jich fakt hrozně moc.

Reagovat
smazaný uživatel

Za tu tvou stoletou hisotrii vyhrála jednou ligu a naraz přijde nějaký rusák a vyhrajete 3x během pár let. Myslíš, že je to náhoda ?

Reagovat
iamek

A hlavne 0x LM

Reagovat
iamek

Nebo PVP :)

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo PVP? Jakože 0xPVP?

Reagovat
smazaný uživatel

... on nový majitel nějak nejspíš vždy bude klub chtít zvednout, ne naopak. Náhoda to určitě není

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Svatá pravda

Reagovat
smazaný uživatel

... co to tady žgryndáš za zvratky??? Jaký "uměle vytvořený tým"???

Reagovat
smazaný uživatel

průměrný? ukaž mi jinýho středního záložníka, který dává pravidelně každou sezonu kolem 20 branek...

Reagovat
kiwwi

*15

Reagovat
smazaný uživatel

myslím ve všech soutěžích

Reagovat
kiwwi

aj ja

Reagovat
Godwinson

Tak to nepřeháněj, nedělá ti to dobře. ,)

Reagovat
kiwwi

http://www.eurofotbal.cz/hraci/frank-lampard-165/kariera-klub/

ak neratam tuto sezonu tak je priemer jemne nad 15 golov za sezonu...v 6 sezonach bol blizsie k 15 golom ako k 20tim...tak kto prehana?

Reagovat
smazaný uživatel

09/10 22 ligovych + 4 v LM, CC, a FA

08/09 12 + 8

07/08 10 + 6

06/07 11 + 10

05/06 16 + 4

04/05 13 + 6

03/04 10 + 5

Reagovat
kiwwi

jaj ten CC a FA ma nenapadol, tak beriem spat...Lampard je najuzasnejsi zaloznik na svete

Reagovat
Godwinson

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Usty

máš v tom nějaký nesrovnalosti, v sezoně 07/08 dal dólů přesně dvacet..

Reagovat
smazaný uživatel

Mas pravdu, na strance ze ktere jsem cerpal v te sezone nezapocitali Carling Cup, kde dal 4 goly. Tak to ma kivi jeste narocnejsi obhajovani

Reagovat
kiwwi

ja nic nejdem obhajovat, ja som CC a FA zabudol zaratat, nech ma golov kolko chce, aj tak prehraju

Reagovat
smazaný uživatel

Konecne rozumna rec

Reagovat
Usty

néé

Reagovat
Godwinson

Posledních pět sezón má 20+, dvě sezóny před tím se vejde do toho "kolem", co psal Gamst.

Reagovat
smazaný uživatel

Si to oba pribarvujete pro svoje potreby

Reagovat
kiwwi

ako keby si to ty nikde nerobil

Reagovat
Godwinson

Nepřibarvuju, jen jsem mu tam tři sezóny zpátky hodil i jeden z kvalifikace repre, sorko. :) A ani mi neseděj oba zdroje, bídný.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nejsem na zadne strane, jen jsem vam chtel obohatit diskuzi, to mi jde vzdycky nejlip

Reagovat
Godwinson

Reagovat
herbage

OT, ale co říkáte tomuhle? http://www.blisty.cz/2010/12/16/art56113.html

Já jsem pro

Reagovat
smazaný uživatel

Putin je chytrý člověk

Reagovat
j_mrazik

Ruský Mao.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prd

Reagovat
j_mrazik

Opatrně s tím slovníkem. To je skoro vlastnizrada.

Reagovat
herbage

Právě, ale otázkou je, jestli to myslí vážně nebo má nějaké postranní úmysly. I kdyby ale měl, tak je to jeidná šance EU jak přežít v dlouhodobém horizontu, o užší integraci Evropy s Ruskem se beztak hovoří už dlouho. Stále jsme si kulturně bližší, než Rusko s Čínou a to je naše velká výhoda

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Reagovat
vodka

radši jednotný evropský stát bez ruska... zároveň se ale EU musí chovat mnohem zodpovědněji..

Reagovat
smazaný uživatel

V neděli bude JASNÁ remíz... vzpomeňte si na mně. Jdu na operaci,takže to neuvidím,ale plichta jako Brno.

Reagovat
kiwwi

OT: co si myslite o Power Balance?

teraz som to skusal a fakt sa mi zdalo ze sa zlepsila flexibilita a sila, rovnovaha ani moc nie...len neviem ci ide o placebo efekt alebo to naozaj nejak ladi nejake energeticke pole cloveka na optimalnu hodnotu...z hladiska fyziky sa mi to zda strasna kravina

Reagovat
smazaný uživatel

Neskutečný hráč , dokázal toho mnoho a ještě dokáže

Reagovat
Didier Drogba

Lamps Blues

Reagovat
smazaný uživatel

Ale,ale ty si zapomnel na ty sracky ve kterejch ted jste

Reagovat
Usty

tvá hloupost je obdivuhodná

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že Lampard pomože Chelsea vrátit sa hore

Reagovat
smazaný uživatel

Tady k tomu je lepsi obrazek - http://tinyurl.com/2fdawxj

Reagovat
Usty

jak by řekl Carlo, "They played well.."

Reagovat
hefy

Žije.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Usty

Reagovat
kiwwi

OT: Eikrem do Molde

Reagovat
vodka

a tak v rezervách kraloval, ale nedostal šanci ani v carlingu, takže odchod neni překvapivý...

Reagovat
kiwwi

tak je tam moznost ze si ho teraz vezme pod ruky 2OLEGEND a vychova z neho top hraca pre prvy tim a spatne sa odkupi no

Reagovat
smazaný uživatel

Kde to ctes? Mne se to nechce hledat. Je to skoda, ale je mu uz myslim 20 let, v MU by sanci nedostal, je dobre, ze bude moct rozvijet svuj talent jinde. Navic Ole trpelive vyckaval, az jestli se Magnus dohodne s MU na nove smlouve nebo ne, do te doby ho nechtel k nicemu premlouvat, dokonce mu pral, aby dostal novou smlouvu

Reagovat
kiwwi

len v diskusii na RoM...pisu tam typci ze je to hotova vec a o chvilu to bude v mediach potvrdene

Reagovat
smazaný uživatel

Aspon si konecne zahraje fotbal, v MU by zbytecne stagnoval.

Reagovat
mithro

oficialne to ale este nie je, snad tam bude aj nejaka buy back klauzula

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea v poho porazí ty sračky z Old traktoru

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tešim sa ako malý chalan na zmrzlinu :D Fakt to bude krásny zápas . Chelsea forever.

Reagovat
smazaný uživatel

nebude plný nasazení uplně pro nic, zase to bude remíza nebo těsná výhra 1:1 bléééé

Reagovat
lampard11

lampard

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele