Kruh je uzavřen, Neymar se po jedenácti a půl letech vrátí do Santosu

28.01., 18:35
Aktuality
Neymar (© ČTK / imago sportfotodienst / Anderson Lira)

Neymar (32) se v pondělí dohodl na ukončení smlouvy se saúdskoarabským Al Hilalem a den nato už se hlásil v Santosu, klubu, který ho pro velký fotbal vychoval. Angažování hvězdného Brazilce potvrdil na svých sociálních sítích prezident týmu Marcelo Teixeira.

Neymarův debut za Santos by se měl uskutečnit v den jeho narozenin, 5. února proti Botafogu SP, kdy mu bude 33 let. Smlouvu by měl v novém působišti podepsat ještě tento týden a trvat by měla do léta letošního roku.

Angažmá v Santosu by mohlo Neymarovi pomoci dosáhnout i jeho cíle. Tím je si naposledy zahrát na světovém šampionátu v roce 2026 v Mexiku, Kanadě a USA. "Vím, že to bude moje poslední mistrovství světa, moje poslední šance a udělám všechno pro to, abych na něm hrál," řekl už dříve pro CNN.

Neymar naposledy oblékl dres Santosu v roce 2013, poté zamířil do Evropy, kam ho zlákala Barcelona. V ní si zahrál po boku Lionela Messiho a Luise Suáreze. Následně se stal nejdražším fotbalistou všech dob, když ho v létě 2017 za 222 milionů eur vykoupilo Paris Saint-Germain.

Ve Francii strávil brazilský reprezentant šest sezon, načež se uspal Al Hilalu. V Saúdské Arábii se mu ale příliš nedařilo, většinu angažmá strávil kvůli zraněním mimo hřiště. Nakonec za klub naskočil jen do sedmi zápasů, přičemž jeho roční mzda měla činit 104 milionů dolarů ročně.

Nyní by měl svůj fotbalový um znovu předvést v dobře známém prostředí, kvůli kterému odmítl i nabídky od klubů z MLS.

Autor: Livesport.cz

Komentáře (233)

Přidat komentář
YNWA__MSN

Nikdy neměl odejít z Barcy (protože MSN bylo top)

Reagovat
ignor24

Reagovat
eder

Luis a Ney byli super, ale skřet jim to kurwil...

Reagovat
j_mrazik

To je jako říct, že Mané a Firmino byli super, ale Salah jim to kurvil.

Reagovat
2miguel1

2015 a 2016, zlate roky futbalu

Reagovat
Amputace

Zlaté roky fotbalu jsou 1990 - 2010. Tomuto období se nic nepřiblížilo.

Reagovat
pistacik11

z toho, čo sme my kolo 30-40r zažili

Reagovat
lampas

Reagovat
AC torino

Ja som zacal sledovat futbal v 2004 a praveze roky 2004-2010 boli strasne, prevaha defenzivy a prehnanej taktiky. Az nastup Messiho a Ronalda + spanielskej repre to zlepsil

Reagovat
mayday

Euro 04 + MS 06 jedny z nejlepších.

Reagovat
Csaplárova past

MS 2002 Brazilci

MS 2006 Němci

MS 2014 Němci

MS 2018 Francie

Nejlepší mančafty MS co já pamatuju

EURO 2004 Češi

EURO 2008 Španělé

Reagovat
mayday

Může být

Reagovat
Amputace

Rivalita mezi Chelsea a Barcelonou, rivalita mezi Liverpoolem a AC patří do zlatého fondu fotbalu. Era JuVe s Nedvědem....

Reagovat
raduinho

Reagovat
uff

Prepáč ty si ale asi nepamätáš začiatok 90tych rokov. Vtedy sa hral asi najhorší futbal v histórii z minimom zaujímavých hráčov a extrémne defenzivne.

Reagovat
Damis

Nikdy neměl odejít z Barcy, protože by tam z te trojice zůstal sám.

Reagovat
Amputace

Spíš ze Santosu. Tam hrál nejzábavnější fotbal a nebyl zkažený.

Reagovat
Unique

Já jsem miloval Henry, Eto, Messi

Reagovat
Amputace

2008/09

Reagovat
Csaplárova past

To byla LaLiga na vrcholu, na který už nedosáhne.

MSN a na druhé straně BBC

Reagovat
Dufan

přičemž jeho roční mzda měla činit 104 milionů dolarů ročně.

Myslí jako za rok?

Reagovat
Pony Slaystation

podle mě za 12 měsíců

Reagovat
kilobyte

Podle mě za 4 kvartály.

Reagovat
Dirtyfoxx420

Podle mě za 365 dní

Reagovat
Moshe Dajan

ten dopadl

Reagovat
Rudnevs

Pri Neymarovi mi tak napadá, že v dnešnej dobe vlastne ani nemáme nijak zvlášť výrazného futbalistu medzi tou topkou. Niekoho, kto by striedal účesy, mal stále nové tetovania, provokoval, bol trendsetterom pre mladých mužov a dôchodcovia či štyridsiatnici by naňho nadávali, že je buzna. Kedysi mali ľudia Beckhama, Torresa, neskôr Neymar či na krátke obdobie možno Pogba, Griezmann alebo podobne. Rodriho by som na ulici nespoznal, Mbappé či Vinicius vyzerajú genericky, ten druhý vyniká skôr svojim kokotským správaním a Haaland je síce výrazný dosť, ale on je skôr makač á la CR7 než provokater ako Neymar. Samozrejme, že si človek pozrie na nete šialené outfity Koundého a podobných, ale tí zas futbalovo nepatria medzi tú topku. Má dnešná generácia vôbec nejakeho takéhoto "golden boya"?

Komenty, že aj ja som buzna a riešim kktiny mi písať ani nemusíte. 1) nie som buzna, mám na to certifikát. 2) učím sa na skúšky, takže hej, jebe mi.

Reagovat
Moshe Dajan

Patrik Schick

Reagovat
vladino10

Reagovat
Moshe Dajan

Jinak když jsi u toho, tak i z Neymara se stal nudař. Nechápu třeba, proč přestal nosit tu pásku přes nos jak v Santosu, to by byl pořádný trend a styl, který nikdo nemá. Ale podělal se, stal se z jněho mainstream jak z každého a už nic nedokáže vymyslet. Už jenom ta kštltovka na fotce, jak za 20 kč.

Reagovat
Rudnevs

Musíš brať do ohľadu aj vek, na 30 vyzerá stále ako dosť štýlový chlapík. Tú pásku pres nos som nikdy moc nepochopil, to je na nejake lepšie dýchanie alebo? Proste len štýl? Kedysi sa to nosilo viacej, rovnako ako futbalisti nosili rôzne potítka atp.

Reagovat
ADM

Páska cez nos nie je štýl nosil to kvôli lepšiemu dýchaniu, ktoré to podporuje (otvára nosné dierky). Pri príchode do Barcelony šiel na operáciu

Reagovat
Rudnevs

Diki

Reagovat
ADM

Nasal strips are adhesive strips placed on the nose to widen nostrils and increase airflow. Nasal strips reduce snoring and improve breathing by decreasing air resistance in the nasal passages. Nasal strips may not address snoring caused by complex underlying issues like obstructive sleep apnea.

Keby si chcel skusať..

Reagovat
mi-lan

Po tech prvních dvou slovech mi to chvili trvalo nez mi došlo ze je to anglicky

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Reagovat
ADM

Ale samozrejme treba dodať, že to pomaha v rozmedzi asi tak 0 až 2,32%

Reagovat
Rudnevs

Nemal Neymar aj nejaku (hoc mozno malu) operaciu alebo kozmeticke vylepsenie tvare? Ked si pozries jeho fotky zo Santosu pred 12 rokmi (v clanku) a zo Santosu uvodnu fotku, jeho tvar sa zda byt.. iná. Akoby sirsia.

Reagovat
Moshe Dajan

když tolikrát na tvář spadneš, projeví se to na její šířce

Reagovat
Rudnevs

Keby to bolo take jednoduche, kazdy by bol model

Reagovat
Gazdo

Vole ze na 30 vyzera ako stylovy chlapik ako by bol 30 uz nejaky vek na odpis

Reagovat
Rudnevs

Nie na odpis, tak som to nemyslel, 30 je asi peak vzhladu a celkovo schopnosti cloveka. Ale ten styl je iny, uz si v podstate hotovy chlap.

Reagovat
Ingimir

ja ti dám peak, ja mám najlepšie roky stále pred sebou!

Reagovat
j_mrazik

Nálepku na nose už měl myslím Dugarry.

Reagovat
fabec1222

Mbappeho řeší děcka dost.

Reagovat
Moshe Dajan

ale jenom jeho prcání transek

Reagovat
TheGun

Asi myslel jiný děti, ne ty tvoje.

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Vsadim gule

Reagovat
Freedo

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Rudnevs

Ale len kvôli futbalu. Štýl majú skôr chlapci z Barcelony - Gavi, Hector Fort atp. ale tí zas nie su uplne top futbalovo a navyše majú celú ich doterajšiu kariéru ten istý účes (ktorý ich zrejme drží nad vodou a kvôli ktorému ich majú ľudia radi - podobne ako u Bellinghama). To je slabota

Reagovat
wwwx

To už na Slovensku musíte mít certifikáty, že nejste buzny?

Reagovat
eder

Spíš, že volí Fica, chudáci...

Reagovat
Salfovic

Bez toho nesmí na veřejné záchody ani do mhd.

Reagovat
Nadržený šimpanz

To máš jak ty tehdejší reklamy na Nike. Tehdy tam byly naprosto jedinečný osobnosti a super fotbalisti.....kdyby to mělo bejt dneska, tak zaprvý by to asi nikdo nezaplatil a za druhý by si ty fotbalisty pomalu ani nepoznal, mě už ty dnešní hráči dost splývají, ale je to i tím, že to člověk nežere tak jako před 20 - 25 lety

Reagovat
Rudnevs

Mohli by spraviť reklamu na Tech Fleece s Colom Palmerom Ale inak máš pravdu samozřejme, eštetické by som dodal, že aj produkty Nike už sú slabšie oproti 90 alebo 00 rokom. Síce ich vracajú naspäť ako retro kolekcie, čo je super, ale stále to už je len recyklovanie a tie nové proste nie su uplne ono. Alebo trebárs aj lopty, okolo 04 alebo tak malo Nike také veľmi charakteristické lopty s takými prúžkami, dnes už ani neviem či nejake lopty robia.

Reagovat
letitfly

Máme ROTEIRO!

Reagovat
Rudnevs

Neni Roteiro Adidas?

Reagovat
letitfly

Jasně, ale je to nejikoničtější balon a je z roku 04

Reagovat
Rudnevs

určite jeden z tých najlepších, hoci Teamgeist a Europass sú mu tesne v pätách

Reagovat
xjert02

Tango vs. zbytek – to byl sve dobe opravdu velky rozdil. Roteiro zase takovy posun nebyl. A pak nastup "hvezd" na LM. To byl taky kvalitativni posun vpred oproti ostatnim merunam.

Reagovat
Pozor skluz!!!

Roteiro byla velká změna hlavně chováním v letu.

Reagovat
j_mrazik

Nike 90.

Reagovat
pobody's nerfect
Reagovat
Coutinho10

i Rosickej , ale nějak jsem ho z toho zápasu nepostřehl

ten poslední gól toho finále topka

Reagovat
Salfovic

On tam snad vůbec není v záběru

Reagovat
Coutinho10

jestli tam vůbec byl a není to fake

Reagovat
Neon

Asi se během natáčení zranil

Reagovat
Pony Slaystation

na cd byly ty záběry delší, tam byl vidět jednou - dvakrát

Reagovat
Salfovic

Ty byly parádní

Reagovat
hematop
Reagovat
Pozor skluz!!!

Boží.

Tolik osobností.

Reagovat
fabec1222
Reagovat
fantomas10
Reagovat
fantomas10
Reagovat
Coutinho10

ale nejlepší byla stejně edice Joga Bonito

https://www.youtube.com/watch?v=xFp7btucv58

https://www.youtube.com/watch?v=x8GFxyRKX3M (několik různých)

Reagovat
Pozor skluz!!!

Reagovat
pistacik11
Reagovat
fabec1222

U té druhé pamatuju variantu, kde byl faul a zapískal ho Collina

Reagovat
Pozor skluz!!!

Reagovat
Neon

Bavorsko a olé

Reagovat
fabec1222

Jinak je to právě tim, že jsme prostě zestárly Z dětství si pořád pamatuju různé statistiky, málem kompletní pořadí lig, kdo koho kdy vyřadil v LM Ale jak člověk stárně a nabaluje se to na něj, tak už prostě nemá šanci tohle udržet v hlavě

Reagovat
Amputace

Jsi si jistý, že jsou tohle jediné věci, které neudržíš v těle? Zníš jako Valloire.

Reagovat
STR

Reagovat
kilobyte

Dneska na natáčení s hvězdou dostaneš pár minut. V podstatě to musíš dát na první dobrou. Takže se nic moc nevymýšlí. Prostě ukáže ksicht, produkt a je hotovo.

Reagovat
Igner Farnsworth

Od ty doby co nehraju fifu a koukám už v podstatě jen na Slavii a Liverpoolu plus občas jiný český tým v Evropě, tak ani nevím kdo patří mezi špičku. Taky mě docela zarazilo, že nedávno bylo velky halo kolem toho borce z reálu jak nevyhrál zlatý míč, tak jsem se koukal na statistiky a borec má za real 15 golu a to má být dnešní špička? Lol

Reagovat
Rudnevs

Celý čas som sa tešil, až Ronaldo s Messim zostarnú, aby dali šancu aj iným, ale má pocit, že všetci tí zaujímaví futbalisti zostarli spolu s nimi

Reagovat
kilobyte

Místo týpků jako Zlatan máme plačky jako Vinicius.

Reagovat
Seydou Doumbia

Zlatan to byl šéf stejný provokativní zmrd, jako jsem někdy já

Reagovat
Neutron

Bendtner bol lepsi, hlavne kvoli tomu, ze u neho to vyznelo neuveritelne bizarne

Reagovat
Seydou Doumbia

ale stejně se hype bendtner pěkně chytil

Reagovat
Salfovic

Lord Bendtner

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Seydou Doumbia

Nevím kdo je dnešní golden boy, ale v Plzni byli děcka nejvíc vystřikané z Garnacha a Bruna ale tak to není tk těžký odhadnout kdo to bude celkově, mbappé, vincek, yamal

Reagovat
Rudnevs

Garnacho neni zly tip, futbalovo mu sice mozno este nieco chyba, ale inak ma asi najblizsie k tomu, co som myslel.

Reagovat
Neutron

Tak Garnacho si akurat vlasy prefarbil na blond nie to je taka zmena, jak ked mas 12 rokov a si ten najvacsi frajer v triede

Reagovat
Rudnevs

Garnacho na to má xicht, podobne ako trebárs Torres, ktorému na to vlastne tiež stačili blond vlasy, tetovania, čuch na góly a v svojej dobe bol ikona. A vlastne aj čo sa týka tých vlasov, videl som vela týpkov, čo si v kaderníctve pýtali melír na Garnacha. Malo to určitý dosah.

Reagovat
Neutron

Tak to som potom vyrazne podcenil jeho zmenu mne to naopak pride hrozne, alebo aspon zo zaciatku to bolo take wtf, teraz uz je mi to u prdele a seru ma na nom ine veci

Reagovat
Rudnevs

Bolo to celkom zle na zaciatku, ked to mal cele biele, tym ako sa to postupne vymyvalo, tak to vyzeralo viac a viac okej

Reagovat
Seydou Doumbia

zase garnačo je transka, tak jestli toto má být vzor pro mladé tak potěš..a ano je něco špatného na tom být transka kdyby ses chtěl zeptat

Reagovat
Rudnevs

Jak transka? Vsak je to normalny typek nie?

Reagovat
Seydou Doumbia

když se na něj podívám tak týpek je dost silné slovo

Reagovat
Rudnevs

Kamo vsak je to normalny chlap, ma rodinu, deti. A vyzera dobre, ma dobre vyvinutu tvar, dobru postavu, kebyze vyzeram tak jak on, tak som happy. Chapem co myslis, ma trochu taky mladicky look, ale to je tym, ze je este mlady, vekom dozreje.

Reagovat
Seydou Doumbia

chtít vypadat jako on to bych v každém týmu našel hráče, který vypadá lépe než on

Reagovat
Rudnevs

Kto napr. z United? Alebo odhocikadial? A nie ze mi povies Nigel de Jong a Arturo Vidal alebo tak Garnacho ma symetricku tvar, full hairline, dostatocne siroku maxilarnu kost a tym padom ostru strukturu tvare.

Reagovat
Seydou Doumbia

Tak NDJ a Vidal vypadají alespon jako pořádní chlapi to musíš uznat

Calafiori, Rodri, Aké, Tonali, Wilson, Cunha, Robinson, R.Jimenez, Eze, Paqueta, Cunda, Ven, R.Pereira to jsem jen tak zběžně prošel PL ...v United samí hnusáci, ale líp jak Garnačo vypadá třeba Hojlund

Reagovat
Rudnevs

NDJ a Vidal ťahá už na štyridsiatku, samozrejme, že vyzerajú ako poriadni chlapi. Garnacho mal teraz 20, tak má ešte čas.

S niektorými súhlas, s niektorými nie. Calafiori, van de Ven a Højlund určite, ďalej trebárs Bergvall, ale zas trebárs Paqueta s tým knírkom mi fakt nepríde ako atraktívny týpek, vyzerá ako Carlos Solis zo zufalych manzeliek

Reagovat
Seydou Doumbia

Cunda, Paqueta, Pedro Netu a Malen a hned tu je jihoamerická telenovela...první dva bojuji o krásky ve vile, třetí a čtvrtý jsou sluhové bosse, který je chce odstranit

ty jedeš moc tenhle bělošský mod, ti hojlundi, bergvalové a podobně to je furt to samé na jedno brdo, stejný ksicht, přitom dost negrů vypadá lépe jak oni

Reagovat
Rudnevs

Neviem, ja to u tých čiernych neviem nejak posúdiť Ja ako biely muž sa snažím zlepšovať svoj vzhľad a porovnívam sa s inými bielymi mužmi, čiže viem aký je tam ten ideál krásy. U čiernych to nejak neberiem, neviem to posúdiť. Viem, že veľa pekných dievčat chodí s niggami, čiže nevravím, že sú neatraktívni, ale pre mňa jednoducho asi nie Ale to je logické, šak nejsom teplý.

Reagovat
Nieuwendyk

obdiv, že se Seydou vůbec jedeš tuhle diskuzi.

Za mě byli borci typu Maldini, Costacurta, Capdevilla, Puyol, Totti, Buffon, Iker, Batigól, starej Thuram, Thierry Henry, Desaille, Bastian a Der Titan

Reagovat
Seydou Doumbia

My jsme v pohodě, Rudy je starý známý

Reagovat
Nieuwendyk

Já to myslel opačně, ale v dobrém

Reagovat
Rudnevs

Maldini bol čistý model Neskutočný genetický víťaz.

Reagovat
Seydou Doumbia

jinak jen mě příjde calafiori jako syn hlavního herce z gangy v birminghamu?

Reagovat
Nieuwendyk

Jako jo, vypadá jako mladej Kylián

Reagovat
Rudnevs

Gangy z Birminghamu? Akoze Peaky Blinders? To co mate za preklad? A hej, Calafiori a vlastne aj Maldini su taky typ ako Cilian. Siroka maxilla a ostre crty tvare, asi nic neni atraktivnejsie.

Reagovat
Nieuwendyk

Dyk to je super překlad

Reagovat
Salfovic

Retardované přejmenovávání zahraničních filmů je u nás velká úchylka.

Reagovat
Pozor skluz!!!

Reagovat
Seydou Doumbia

Mě ten styl Hojlundu a Bergvalu nejede, jedno je se líbit babám, druhé je být atraktivní sám pro sebe. Jejich obličeje to mi příjde moc zženštilé a na hranici s gay chlapy. Potom tu máš surovce co vypadají jako mlatiči žen, ale v realitě to jsou jen chlapi, kteří ochrání ženu, protože jsou pořádní chlapi. Já jsem někde mezi těmito skupinama a jsem za to rád.

Hele třeba když mamka občas kouká na fotbal tak mi píše že ji se nejvíce libi Mbappé, že to je fešák. Dále říká že většina černochů vypadá lépe než většina těch bělochu, kteří jsou nezajimaví a nudní. Každý druhý černoch ji příjde atraktivní fešák. Taky ale nevím co je ideál černé krásy.

Reagovat
Rudnevs

Tak ideal je mat tvar jak Bergval a k tomu namakane telo Vyzeras a zaroven aj ochranis. Od coho mam teda daleko ale tak co uz narobim Raz som sa pytal umelej inteligencie, na ktoreho futbalistu sa podobam. Vysiel mi Thomas Müller a Kaká, takze realisticky nieco medzi tým.

Reagovat
Seydou Doumbia

Vítej Tomáši Milére, já zas jako Lukas Podolski, ale tmavší

Reagovat
Rudnevs

Jo Poldiii velký frajer

Reagovat
Seydou Doumbia

našel jsem ještě jednoho, který přebije možná všechny tyhle naše blbečky...Jeremy Sarmiento?

Reagovat
Rudnevs

Ty kokso tie kucerave vlasy su sialene dobre Tiez mam kucery ale skôr take jak ma Müller nez ze by to vyzeralo nejak pekne

Reagovat
Nieuwendyk

Ale Mbappé je želva vlastně, takže mamka má ráda plazy. To by se jí mohl líbit Havertz nebo Vinicius

Reagovat
Rudnevs

Havertz je atraktivny, narozdiel od tych zvysnych

Reagovat
Nieuwendyk

Havertz je hlavně simulantskej zmrdeček, co se rád plazí

Reagovat
Rudnevs

Divné, ja si ho z Bundesligy tak nepamätám, ale môže byť, dlho som ho nevidel

Reagovat
Seydou Doumbia

to jsou hnusáci, řikala

Reagovat
Neutron

Tak uz vieme po kom to mas

Reagovat
Seydou Doumbia

no a taky mám radši černou barvu než bílou

Reagovat
Pozor skluz!!!

Calafiori je polobůh

Ten má vyloženě look z toho přelomu 2000 kdy byla itálská repre/liga plná výrazných mániček

Reagovat
Neutron

u teba by som cakal plne obsadenie cernochov teda

Reagovat
Seydou Doumbia

to by semnou rudnevs už nevedl debatu, musel jsem vytahnout i nějaké bile huby

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Nieuwendyk

A co nějaký běloši kurva

Reagovat
Seydou Doumbia

až budou takoví hrát v barsách a realu tak potom je tu napíšu...pokud nejsi v těch dvou týmech a nedáváš hromady golu tak nemáš šanci

Reagovat
Nieuwendyk

Dobře

Reagovat
Damis

Ty jsi fakt teploměr.

Reagovat
Rudnevs

“Komenty, že aj ja som buzna a riešim kktiny mi písať ani nemusíte”

Nie že by ma to urážalo, je to len zbytočné znečistenie diskusie.

Reagovat
xjert02

Reagovat
letitfly

Kdyby byl Neymar o 10 let mladší, tak dneska válcuje Zlatej míč a je nejlepší na světě. Ta dnešní éra prostě nemá tak kvalitní a výrazný fotbalisty, jako éry předchozí.

Reagovat
Bayernista18

Naivně jsem čekal, že ten komentář bude o tom, že dneska už na trávnících neběhá tolik fotbalistů, který je radost sledovat a ono to je celý o vzhledu.

Reagovat
Rudnevs

To samozrejme tiez, ale to tu bolo preberane uz milionkrat Ono je velky rozdiel v tom, ako sa zacalo hrat. Futbal je velmi o behani, o kondicke, o fyzickej vybavenosti, chodeni do subojov a tak podobne. Tieto pekne futbalove prvky uz dnes nie su dôlezite, preto sa dostavaju do popredia ine typy hracov. V dnesnej taktikou viazanej fyzickej hre je proste dôlezitejsie byt pracant nez mat talent od “boha”.

Reagovat
Bayernista18

To je taky jeden z důvodů, proč lidi postupně ztrácí zájem o fotbal a sledujou ho už jen příležitostně.

Reagovat
Amputace

Nebudu zmiňovat to, že je tohle od tebe extrémně gay příspěvek, ale spíše se podivuji nad tím, že neřešíš to, že se ti hráči neumí odlišit ani herně na hřišti.. viz Ronaldinho, Zidane, Henry...

Perfektně to shrnuje Coman - https://youtube.com/shorts/6ONkY2pxZvU?si=sDXaeC6zIkc0SmP9

Když se nad tím zamyslim i charakterově, tak už je i nedostatek zábavných osobností. Roy Keane lámající kosti na hřišti... Stefan Effenberg, Ryan Giggs a John Terry klátící manželky sourozenců či spoluhráčů.... Joye Barton palácí cigára o oči spoluhráčů... Tom Řepka, Kahn nerváci atd. atd. Škoda.

Reagovat
Rudnevs

Tak toto som nespomínal, pretože odlíšiť sa charakterovo na ihrisku podľa mňa nebol Neymarov hlavný atribút. Chalan bol v podstate taká lite verzia Viniciusa, otravný simulant, nič extra.

Reagovat
Amputace

Když si to ale vezmeš..... Tenis to samý.

Byly tu éry s McEnroem, Connorsem, Gerulaitiaem.... Pak Safin, Federer, Djokovič, Nadal, Kyrgios ....

A teď? Máš tam kri.pla Sinnera (navíc dopinger), který má charizma a styl deštníku.... Alcaraz super zábavný herně, ale jinak trochu triviální/jednoduchý osobnostně. Ruud hodný skautík a cuckold. Fritz - no comment. Suchý Draper. Patetický slaboch tatínkův chlapec Tsitsipas. Řekněme, že Medvedev je zajímavý osobnostbě, ale tragicky nezajímavý herně. Rublev je psychopat, ale chybí mu hra. Snad se aspoň ještě vyprofiluje Menšík, Runě a Fonseca. Machačovi nevěřím, nemá dostatečně dobrý servis.... Takže spíš jenom funny, když prohrává a vyhrožuje trenérovi. Zverev dál pár Jabu přítelkyni, ale taky nuda.

Reagovat
Rudnevs

Sinnera mam celkom rád

Reagovat
pistacik11

no F1 tiez teraz nema nejaku osobnosť na štýl Kimi, Schumi, Mika ..... ako dalo by sa povedať, že Max alebo Yuki su trochu iny, čo sa prejavu týka, ale dosť sa tam hrá na PR "hodnych hochu" a vsetko je to cez kopirak.

Luis si ide svoje aspon co sa tyka stylu obliekania.

Reagovat
eder

Copak, fotbal, tenis, F1...

Ale už i atletika. Dneska už nikdo nemá koule jako mívala Helenka Fibingerová...

Reagovat
xjert02

Reagovat
Rudnevs

Ani by som nepovedal, ze dnes su tam len dobri chlapci a kedysi to bolo tvrde alebo podobne. Mika a Michael boli dvaja najferovejsi rivali, velky respekt medzi nimi a v podstate sa mali radi. Ani jeden z nich nebol v mediach nijak kontroverzny.

Podla mna rozdiel je v tom, ako my tych jazdcov berieme. V 2000s mali jazdci v nasom ponimani ovela komplexnejsi charakter. Boli prirodzenejsi, ludskejsi. Nemali nejaku jednu vyraznu povahovu crtu, obcas boli nasrati, obcas stastni, obcas inteligentni, obcas robili blbosti. Proste ako bezni ludia.

Dneska su jazdci extremne medializovani. Kazdy z nich ma - chtiac ci nechtiac - vytvorenu nejaku personu na socialnych sietach. Niekoho, za koho ho ludia beru, a to sa casom umocnuje viac a viac. Russell si dava dole tricko; Charles o sebe hovori, ze je stupid, Carlos je smooth operator, Ricciardo sa na vsetkych usmieva, Yuki nadava atp. U kazdeho si clovek pamäta par hlasok z radia, par vyjadreni ci memes a nasledne sa okolo toho tvori personalita celeho jazdca.

Podobny efekt ako ked v Priateloch na zaciatku Joey bol normalny typek len trosku pomalsi a na konci poslednej serie bol uplne retardovany sprosty clovek, ktory bol stvoreny na to, aby sa na kazdej scenke ludia smiali.

Jednoducho nam jazdci pridu menej prirodzeny, nakolko im media dotvaraju osobnost.

Reagovat
pistacik11

ved ja nehovorim o zlych chlapcoch, ale proste o osobnosti ako takovej, ze niekedy si tym chalanom fandil kvoli osobnosti aj ked nevyhraval, smial si sa na vtipnych odpovediach novinarom a pod..

Ale zas na druhu stranu tato sezona bola najzabavnejsia asi aku kedy pamatam. A buduca bude asi najzabavnejsia v historii.

Reagovat
Rudnevs

Najlepsia bola 2012 za mna

Reagovat
AlevsakNevadi

neviem či to čo nepíšeš a hladáš v tejto diskusii nemá priamy vplyv na sociálne siete a kvalitu smartfonov ako takych. Dnes si tí hráči musia dať kurva pozor na to čo robia a kde sú ako sa správajú. čo si napríklad vedel o edgarsovom súkromí ? preto tí hráči museli vynikať viac na ihrisku aby si ich ludia zapametali , to bola vtedy ich reklama, preto existovali jebnute ucesy

Reagovat
Rudnevs

Môze byt

Reagovat
Salfovic
Reagovat
Rudnevs

Vtipne je, kebyze si da Hamilton dole koselu, tak oproti jeho postave a jeho telu bude Hunt vyzerat ako troska. Toto je dost tendencne porovnanie.

Reagovat
Kiss Me Polka!

vrať se na ten tenisportal pls, to se nedá

Reagovat
Salfovic

Tam by ho s tím Kyrgiosem hnali.

Reagovat
Amputace

Jeho jsem myslel z hlediska show a osobnosti.

Reagovat
letitfly

Ty vole, dát mezi ty legendy Kyrgiose

Reagovat
Amputace

Kyrgiose jsem myslel z hlediska show a osobnosti.

Fabio Fognini, Paire, Kyrgios či Dani Koellerer (i když Dani je extrém ) ...

Reagovat
letitfly

Tak pak nevim, na co si stěžuješ u fotbalu. Pořád máme hráče jako Greenwood, Dele Alli, Ihattaren, Ševčík a další

Reagovat
Amputace

Tihle nemají charizma Kyrgiose, sorry.

Reagovat
letitfly

Být debil se dneska označuje jako charizma?

Reagovat
Amputace

Kyrgios není debil, je excentrický. A navíc se dostal do finále Wimbledonu. Déle Ali, Greenwood a další dva noounejmove jsou oproti němu ho.vna u plotu. Kyrgios si připsal výhry nad celou big4. Zranění a jeho neprofesionalita ho připravily o lepší výsledky.

Reagovat
Tlustej Pedro

Agassi, Becker, Edberg, Samprase?

Reagovat
Amputace

No jasně. Já dal 70's a 2000's a 2010's ..... Ty tvoje 90's taky super.

Ona i era Lavera/Newcomba či Pancho Gonzalese byla výjimečná. Pro mě je Rod Laver druhý nejlepší tenista všech dob hned za Djokovicem. Měl jsem tu čest se s Laserem vyfotit v areálu Australian Open .. tedy přesněji s jeho sochou. Hihi.

Reagovat
j_mrazik

Já jsem se taky vyfotil s Henrym… teda s jeho sochou.

Reagovat
Amputace

Nakonec jak se furt skloňuje, jak box má krizi oproti 70's či 90's ... Tak hov.no, box je na tom ještě dobře. Máš Monstera Inoueho v nižších váhových kategoriích, budoucí HoFamer a ATG. Máš Usyka - perfektní charakter a generační super talentovaná legenda, Buď Crawford, Beterbiev, Bivol, Ryan Garcia, Tyson Fury plní roli zm.da perfektně, Canelo Clenelo Alvaroid též dobrá postava, zabiják Opetaia......... Pak tam máte teď třeba ze Slovenska Mosese Itaumu, to bude rachot..... Jak byl box ve sračkách po konci Lennoxe, Holyfielda, Tysona a dosluhování Mayweathera a Pacquiao .... Tak se vrací zpátky. A za vše můžeme děkovat velikému Turkimu. Blahoslaven budiž Turki a Saúdská Arábie, noví patroni boxu.

Reagovat
Neutron

O Bartonovi bolo zrovna nedavno pocut ten v tom “zabavnom” style pokracuje aj po kariere

Reagovat
raduinho

Roy Keane je kokot, který má sedět v kriminále.

Reagovat
Neutron

Ako bol to tvrdas, ale kriminal?

Reagovat
Paganini

Jo, dřív tito výstřední teplouši byli v menšině. Dneska se to otočilo a pořádného chlapa, abys pohledal.

Reagovat
Amputace

Za to může CR7.

Stejně tak jako CR7 ovlivnil Metrosexualitu a imaskulinitu ve fotbale (plus až chorobně nesmyslnou důležitost statistik), tak např. Mayweather ovlivnil v boxu důležitost nuly na kontě porážek, což box negativně poznamenalo též. Někteří jedinci sport ovlivní pozitivně a někteří negativně no.

Reagovat
Kiss Me Polka!

grealish, bellingham možná trochu, a pak asi jen andrich

Reagovat
Neutron

Tak Grealish provokuje skor oslavami a chlastom, nie?

Reagovat
Kiss Me Polka!

tak ale kolik se objevilo jeho klonů, postava v teď lasso založena v podstatě na něm, v české lize byl týpek, který nosil stejně ty vlasy a čelenku, pak třeba ten Portugalec z nottinghamu

Reagovat
Neutron

Ako ak ide o dosah v akomkolvek slova zmysle tak potom ano ale hej je fakt, ze aj tym ako nosi stucne sa vymyka, ako Cantona limcom napriklad.

Reagovat
Kiss Me Polka!

to jsem vubec neznal ten límec za mě největší taková zajimavost, když nad tím přemýšlím, tak Wenger a jeho bundy

Reagovat
Neutron

vidis to ma napriklad nikdy nenapadlo s tym Wengerom...

Reagovat
andrew96

Bartosz Pikul Grealish at home

Reagovat
Salfovic

Matka tě nechala otestovat ?

Reagovat
Neutron

3) ale metrosexual si, nie?

Reagovat
Rudnevs

Neviem asi ne

Reagovat
Neutron

Dal by som o tom nechat hlasovat EF

Reagovat
Rudnevs

Nepovedal by som metrosexual, skorej som bol vzdy neisty ohladom mojho vzhladu a snazil som sa/snazim to nejak napravit/vylepsit. A cestou za tym som nazbieral par vedomosti, ktore asi bezny chlap nema odkial vediet. Nejake metrosexualne crty asi mam, ale ako vravim su skor sposobene nejakou vlastnou neistotou a snahou o sebarozvoj nez narcizmom atd.

Reagovat
Freedo

Takže už nepropaguješ účes Artema Rudnevse alá castrol index jako před pár lety na EF?

Reagovat
Rudnevs

Hej to boli este casy ked som o tom nevedel nic Plus teda uces AR skutocne nevyzeral obvykle tak zle, mam pocit, ze ten link, ktory mi vtedy typek poslal bol len jedna zla fotka alebo zle obdobie.

Reagovat
j_mrazik

Jaký certifikát? Jsi ženatý a máš děti? To má Tom Cruise taky.

Reagovat
Rudnevs

Tom Cruise ale neni gay ci?

Reagovat
j_mrazik

To neví podle mě ani on sám.

Reagovat
Nieuwendyk

Mě by zajímal ten certifikát na to, že nejsi buzna. To už Fico pokročil tak daleko, že certifikuje lidi?

(vím že žiješ v De, ale přišlo mi to vtipný )

Reagovat
Rudnevs

Zijem na Slovensku a myslel som samozrejme sobasny list. Ale predstava, ze nas to tu Fico skutocne donucuje podpisovat mi pride vtipna a nie az tak nerealisticka

Reagovat
Nieuwendyk

Ty už jsi vdanej?

Já vím, že o Vánocích jsi psal, že máte dcerku, ale na svatbu máš ještě čas

Ale jinak souhlas no

Je čas se přesunout na Západ, chlapče milý!

Reagovat
Rudnevs

Hej mam uz celu rodinku Rozmyslame nad presunom samozrejme, problemom je, ze mam rozbehnute studium prava. Cize neviem ci prerusit a odist (velky risk, v podstate taka divoka karta) alebo dokoncit a odist (risk, lebo nase pravo sa v zahranici, ale s nejakym skolenim a stastim by som mohol stale chytit dobry job a postupne sa vypracovat) alebo dokoncit & ostat na SK a robit niekde v kancli za par stoviek (nie velky risk ale ani velky zisk).

Reagovat
Rudnevs

* nase pravo sa v zahranici neuznava

Reagovat
Nieuwendyk

Ani u nás?

Reagovat
Rudnevs

U vás tiež nie, ale proces toho nejakeho douznania je jednouchší než trebárs v AT alebo DE, čiže je to určite možnosť, ale musím ešte preveriť či sa mi to oplatí alebo nie. Spolužiak zo strednej šiel po strednej rovno do Viedne a dostal tam nástupný plat v Henkeli cez 3000 Euro. Jasne, mal šťastie, ale aj tak to ukazuje, že sa to dá. U nás nemáš 3000 Euro ani ako advokát. Kto vie, ako to je v ČR.

Reagovat
Nieuwendyk

Tady je to vše jak ukecáš no

Čili napřed Praha a pak se posuneš dál, je tu spousta možností v českoněmeckých kancelářích. Tam zůstat nemůžete, protože Ficomani budou potírat inteligenci, protože hloupé stádo se lépe ovládá. Viz 1934, 1948, 1989

Reagovat
Rudnevs

Rozhodne. Neda sa odist hned ale mam to v plane, ak sa situacia nezlepsi.

Reagovat
Nieuwendyk

rádi ti tu všechno ukážeme a pomůžeme ti.

Reagovat
Pozor skluz!!!

To je tím, že originalita a autenticita zmírají celkově.

Všechno se propadá do nějaké uniformní jednolitosti. Týká se to i herních stylů, třeba nároďáky měly dřív všechny jasné rysy. Hudba, kultura obecně i týmové sporty.

Všechno se slévá.

Reagovat
andrew96

Ses očividně hodně změnil od doby, kdy sis založil nick.

Reagovat
Rudnevs

Tak 10 rokov je dost. Ale za môj nick som rád, neviem ani jak inak by som sa nazval, asi len proste menom, kreativita vymizla, beriem to tak, ze Rudnevs uz som proste ja

Reagovat
bourbon

geniální fotbalista, škoda, mohl dokázat víc

třeba se ještě dá do kupy a za rok bude na mistrovství světa

Reagovat
ADM

Pamätám si na Zidana, na jeho posledný zápas v Reale a nakoniec posledné MS. To mal tuším 35 rokov a ja som si ako mladý fagan búchal na čelo, že končí tak skoro.

O 20 rokov neskôr, tu máme totálne odpísaného 32 ročného Neymara

Reagovat
Aldeano

Zizou měl 34 a taky mi to přišlo brzy. Ale je stylové končit na vrcholu.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Swarley

11 let v Evrope je nakonec dost malo

Reagovat
Paganini

Vrátil se o 30 kilo těžší a 20 cm širší

Reagovat
Moshe Dajan

a možná i o něco delší

Reagovat
WhoisGeorge

Bude uspech kdyz odehraje aspon 10 zapasu

Reagovat
Spalovač šancí

Souhlas s Rudnevs. Dnes je ve fotbale už málo módních ikon jako Neymar nebo Jirka Němec

Reagovat
Amputace

Ale zapomněli jsme na jednu kočku, která se v tom umí hýbat jako Cindy Crawford... Nikdo jiný než statný Hector Bellerin.

https://images.app.goo.gl/Nx9qksyqyq1k7H1UA

https://images.app.goo.gl/LQN4KTLBNU2CYQpt5

https://images.app.goo.gl/tJq4zRvsoZZz6H7bA

Si tak říkám, jestli legenda Arsenalu ještě hraje fotbal.

Reagovat
xjert02

Reagovat
Nieuwendyk

Tak ale ten je legální gay, přiznal to

Reagovat
Rudnevs

Jirka legenda Schalke

Reagovat
Salfovic

Kde máš Mílu Pennera

Reagovat
Neutron

Dpc a Filip Sebo je kde? Ked mu slovenske media vymysleli, ze slovensky Beckham skoro som sa povracal…

Reagovat
Rudnevs

Jeho uces v tvare lopty (alebo co to malo byt) za Petrzalku pri poslednom zapase bol z inej dimenzie

Reagovat
Neutron

Ako ja som ho nikdy nemal rad ani ako futbalistu a este ked zacal potom s tou modou tak sa to este znasobilo…

Reagovat
Enter

,,načež se uspal Al Hilalu"....to snad ani neni preklep... Jinak mu preju mnoho stesti.Videt ho, jak se v roli kustoda teatralne rozplacne v technicke zone, aby tak podporil svoji reprezentaci, to bych si jeste dal libit.

Reagovat
Witcher

Ale jo dvě sezóny měl solidní

Reagovat
Kily8

Inak kto naozaj sledoval futbal, myslím futbal 90+minút, nie skills, youtube, tik-tok, fejsbuk a iné fejsbuky, tak neexistuje iný futbalista, ktorý by mal tak málo naozaj zlých zápasov. Bol istota, že vypracuje pre spoluhráčov niekoľko tutoviek. V PSG bol Mbappé veľakrát neviditeľný, zahadzoval šance....potom dal na konci zápasu gól a mal splnené. Messi v posledných rokov v Barceveľakrát stál okolo stredového kruhu, potom dal 2 góly z penalty a bol hráč zápasu a na flashscore najvyššiu známku. Nechcem hejty, ano onanovanoe, že Messi, Ronaldo a kto bol najlepší...len fakt kto to sledoval, Neymar hral vždy s emócoiu, každý zápas niečo ukázal, vždy bral na seba zodpovednosť. Vini má snáď už v tomto veku viac hluchých zápasov, ako Neymar za celú kariéru. Bol král narábania s loptou po Ronaldinhovi.

Reagovat
Csaplárova past

32 let, reálně jeho kariéra trvala 5 let. To, že se vrací zpět tak brzy svědčí o jeho mentálním nastavení. To musí být radost, když do týmu dojde takový pičus se statusem posrané celebrity a ostatní musí makat za něj. Ale myslím, že zrovna Brazilci tohle moc neřeší

Kdyby chtěl hrát fotbal, šel by třeba do Miami

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele