Královec měl ve finále poháru podle komise vyloučit Frýdka
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Dočkal vnímá zisk poháru jako odrazový můstek pro Spartu
02.07.2020, 15:57
Vítězství je zavazující, čeká nás ještě spousta práce, řekl Kotal
02.07.2020, 10:28
Pro Peška bylo finále poháru hořké, verdikty rozhodčího nechápal
02.07.2020, 10:00
Hráči si po finále brali medaile sami, sparťané plánovali oslavu
02.07.2020, 00:15
Sparta otočila finále v Liberci a po šesti letech vyhrála národní pohár
01.07.2020, 22:16
Komentáře (158)
Přidat komentářKolikrát už video zachránilo Frýdkovi zadek? Tenhle zákeřný bolestínek je odpad naší ligy
Zachránilo video? Vždyť bez videa by dostal rovnou jenom žlutou.
No, kdyby mu pomezní nahlásil, že Frýdek na někoho šlápl, tak by asi musel dát červenou.
V derby ho po VARu dokonce vrátili na hřiště
Tak pomezní to měli daleko a mohli to hlásit i před videem.
Vy sparťani jste fak vymletý, s váma se nedá vůbec mluvit.Vy si budete mlít svoje, i kdyby sám Frýdek přiznal, že to udělal schválně.
no je pravda, že Královec v kombinaci s videem je takový jeho anděl strážný, loni byl u zrušení červené v poháru se Slavií, teď mu dal jenom žlutou
Dostane ta svině Královec aspoň stopku?
Do konce sezóny.
Minimálně!
To že by Frýdek dostal červenou ale neznamená, že by Liberec vyhrál. Naopak si myslím, že se zataženou Spartou by měli větší problémy, i když by byli v přesile.
Taky nikdo není nasranej, že Liberec nevyhrál.
Ale že se naprosto okatě pomohlo Spartě, ikdyž to na videu všichni včetně rozhodčího viděli.
Mně to všechno už přijde totálně absurdní, asi jako kdybych na ulici někoho zastřelil, natočili mě u toho, ale soud by mě zprostil viny, protože se mi zrovna střetly myšlenky, a navíc jsem ho trefil do místa, kdy běžně nehrozí bezprostředně smrt, a vlastně ještě ta oběť stála na blbým místě.
Naši rozhodčí s jejich slavným vedení je k zblití
* a to jsem ještě čekal, že to jako vždy přikryjou
Ty seš fakt k smíchu. Žes nepsal takovýhle moudra když se loni ve finále pomohlo Slavii
Jenže Sparetě se nepomohlo, to bylo prokazatelně zaplacený.proto to Královec rtozhodl tak hloupě.Dostal ranec, tak nějaký dva zápasy trestu oželí.Udělá si místo běhání po hřišti 14 dní dovolené v Karibiku.Slavia nikoho podplácet nemusi´í, na ni nikdo nemá
nereaguj na mě ty mentále
Když se pomůže Slavii, tak se stydím a buď sem ani nemám chuť psát, nebo napíšu, že mě to sere.
Takže k smíchu je co?
Možná tak ty, než abys taky sklopil uši, tak tu vlastně za Spartu bojuješ a odsuzuješ ty, který včerejší prasárna Frýdka nasrala.
Tak ty jsi hrdina a já jsem k smíchu
K smíchu je hlavně tvoje přirovnání se zastřelením. A taky to, že Liberečáci to berou vesměs v pohodě, ale nejvíc z toho praská cévka vám slávistům. Ale ani mě to nepřekvapuje, když máte i při oslavách titulu potřebu skandovat sračky o Spartě.
Ještě mě napiš, kde někoho odsuzuju nebo se vydávám za hrdinu, díky.
Myslíš? Já myslím, že ne, evidentně je viník přistiženej a přesto není adekvátně potrestanej.
A to si tu o mně teď cucáš něco z prstu, mě serou všechny ty prasárny, ať se jedná o kohokoliv. Absolutně mě vytáčí, když se někomu takhle hloupě a okatě pomáhá, komise nad tím zavírá oči, nebo to dokonce posvětí. Ale jo, vzhledem k tomu, že je to sráč Frýdek, kterýmu je vše promíjeno, mě to štve ještě víc.
Další nesmysly nebudu ani komentovat, zavádíš diskuzi úplně někam jinam.
Kdybys byl co k čemu, napíšeš, že to byla prasárna a dál se v tom nepatláš, tímhle to akorát obhajuješ.
A je to pro tebe pohodlný podívat se, koho mám v oblíbených a říct nojo, slávista, ty jsi neobjektivní.
Ikdyž je to vzhledem k tomu, o čem píšu, úplně nepodstatný.
Tak se tu můžem bavit normálně, nebo ti mám taky odepisovat stylem "ty radši mlč, za ty vaše koupený tituly"?
Přirovnávat faul ze zápasu k zastřelení na ulici je úplně mimo, to se na mě nezlob.
A komise nic neposvětila, naopak řekli, že měla být červená, tak klídek.
Co po mě jako chceš, abych napsal už po několikátý, že je Frýdek idiot nebo co? Je to idiot, spokojenej?
Diskuzi nikam nestáčím, mluvím o tom, že nejvíc to řešíte vy slávisti (ať už tady, nebo na FB), což ty (i ostatní) svým příspěvkem tady i pod jiným článkem potvrzuješ. A to, že máte i během oslav titulu potřebu urážet Spartu s tím souvisí taky.
Není, jde o princip a každej to přirovnání snad pochopil... mi přijde, že to už snad nemyslíš vážně a jen se vyžíváš v tom, že mě tu budeš chytat za slovo, ikdyž víš dobře, jak to myslím.
Vím, že to neposvětila v tomhle případě, ale psal jsem obecně o sobě na základě tvýho nařčení, to bylo z kontextu jasný, žejo.
Ne, nespokojenej, to víme
Jen mě sere, že než bys byl sám naštvanej, co to udělal, defacto ho tu obhajuješ tím, že se vysmíváš těm, kterým vadí, jak okatě se v tomhle případě Spartě pomohlo.
Zase, řešíš slávisty, buď se bav o tom, o čem je řeč, nebo si sračky typu "na fb se psalo tohle a tohle" řeš s někým, koho to zajímá.
Já to tam rozhodně nepíšu, tak mi nepředhazuj něco, co dělá nějaká skupina fanoušků a ne já jako jednotlivec, k tomu ti fakt nemám co říct.
A zase - je pro tebe jednodušší se podívat na oblíbený kluby a něco mi přišít, než bys dokázal věcně reagovat, objektivně to třeba uznat, a ne do mě šít, protože jsem slávista.
Kdyby ses se mnou dohadoval, že to tak nebylo a myslíš si, že to bylo nechtěný a kdesi cosi, ok, ale tvoje reakce jedna jako druhá "slávisti, nebrečte"
Co to meleš?
Ty jako jednotlivec si pod obouma článkama, který sem četl, stěžuješ, jak se Spartě připísklo. Takže to sedí jak na tebe, tak na celou tu skupinu, protože vás je takovejch víc a nejenom tady.
A napíšeš, že to komise posvětila, i když to neposvětila, ale bylo to obecně na základě mýho nařčení?
A protože se vysmívám hysterické reakci na něco, tak s tím vlastně sám souhlasím?
Se mě tady z těch tvejch konstruktů úplně zamotala hlava.
Ano, diskutuju tady, ty mi zas přišíváš něco z fb či co, protože jsem taky slávista, tak mám asi odpovědnost za všechno, co kde jakej slávista napíše a už od začátku se mnou tak jednáš, než abys normálně argumentoval, viď?
Píšu prostě proto, že mi to vadí a stejně bych byl nasranej, ikdyby to nebyla Sparta.
Já psal, že kolikrát to komise dokonce posvětí - obecně, ne konkrétně k tomuhle případu, už ????
Mně to přijde, že si sedíš na vedení.
Už mě ale začínáš srát.
"Absolutně mě vytáčí, když se někomu takhle hloupě a okatě pomáhá, komise nad tím zavírá oči, nebo to dokonce posvětí."
Tohles napsal pod článek o tomhle konkrétním zákroku a já si podle tebe sedím na vedení, protože sem z toho nepoznal, že to myslíš obecně? To sem měl poznat jako z čeho? Do hlavy ti nevidím (naštěstí).
A nepřišívám ti nic z FB, jenom že ty tvoje příspěvky tady korespondujou s těma, co dávají ostatní slávisti sem i na FB. To samozřejmně neznamená, že neseš zodpovědnost za příspěvky všech slávistů na světě.
Seš nějakej moc vztahovačnej.
Můj příspěvek výš: a to jsem ještě čekal, že to jako vždy přikryjou
Můj další: komise nad tím zavírá oči, nebo to dokonce posvětí
Kde jsem napsal, že to teď u Frýdka posvětili? V tom prvním jsem vyloženě napsal, že mě vlastně překvapilo, že to nepřikryli i teď.
Víc už psát nebudu, máš pravdu, Frýda je bůj, jakýkoliv stížnosti ostatní na nespravedlnost i s VARem jsou jen brečení, a od slávistů obecně, do jednoho, to nemá váhu. Ikdyž to uznala už i (dokonce !) komise, Královec....
Příště si kvůli tobě Slavii odeberu z oblíbených, abych měl právo se k tomu vyjádřit
Jo a byla to férovka
Nepodsouvej mě věci, který sem ani v náznacích neřekl. Už chápu, proč k tobě má místní Baníkovská crew takovou averzi. Prostě si jedeš svý bez ohledu na to, co kdo napíše a ještě se chováš ublíženě. Na to nemám ani nervy ani čas.
Vy kteří skandujete Jude Slavie i v zápase s Budějovicema si budete stěžovat na Smrt Spartě po zápase s Plzní.
A vy snad neskandujete Jebat spartu tu kurvu při každým zápase? Já mluvím o oslavách titulu, kdy to skandujou i hráči. A nestěžuju si, ať si skandujou, co chtěj, jenom, že to o něčem vypovídá.
Skandujeme, proto myslím, že si vzájemně nemáme na co stěžovat.
A taky mám radši jiné pokřiky
Pokud by střelec trpěl nějakou duševní poruchou a nebo jednal v afektu, tak by mu zmírnili trest. Takže tvůj příklad vlastně obhajuje Královce.
To jsou jen spekulace o ničem.Já si myslím, že by dali Spartě bůra, naprosto zbytečné to řešit.Tady jde o to, že taklové úmyslné zářezy by se měly tvrdě trestat.
zápas by vypadal úplně jinak
To určitě. Výsledek už se nikdy nedozvíme, ale Liberec by asi musel začít tvořit a nečekat jenom na brejky. Což by paradoxně mohlo pomoct Spartě.
Rozhodně je vyšší pravděpodobnost, že by to Liberci zvýšilo % na úspěch. Jednalo se o hrubé ovlivnění zápasu. Ale teď už je to jedno. Královec se kaje, ale Sparta má titul, nemá už asi smysl to moc řešit
Podle mě by to nebylo zase tak výrazné. Přeci jenom Liberec by musel změnit svoji hru a Spartě by brejky vyhovovali. Navíc 5 střídání, takže by šlo vyměnit dost sil. Horší by bylo kdyby to dospělo do prodloužení. Ale těžko říct jak by to vypadalo.
Jedno je ale podle mě jisté. Ten fotbal by vypadal ještě hůře.
Furt je to o člověka méně. Já vím, že se říká, že proti 10 se hůře hraje, ale je nesmysl si myslet, že vyloučený protihráč tvému týmu sníží šance na úspěch. Sparta by měla dopředu také méně sil.
To nepopírám. Ale prostě to že by vyloučil Frýdka neznamená, že by Sparta automaticky prohrála..
To nikdo neříká taky. Ale tohle je argument ve stylu "to nevadí že rozhodčí připískávají těm silnějším, stejně by ten zápas vyhráli"
Vadí jakákoliv chyba. Podle mě Královec nepřipískával Spartě, protože tam měl víc příležitostí a nevyužil je. Třeba Baluta měl dostat žlutou úplně v pohodě a nic.
Tohle ale platí jenom v případě, že vyloučeným protihráčem není Frýdek
Jezisi to jsou hypotezy typico. Proste mel jit ven, jde o to ze z nas vsech dela Kralovec curaky proboha. Tobe myslim nekdo brejknul mozek.
Kdyby kdyby... Frýdek měl být venku
Kdyby ho rozhodčí vyloučil.
NE ČE KA NĚ
Tak k čemu to video máme? od začátku říkám, že to je kravina!
5 minut volá a pak jde dalších 5 minut na to čumět
zrušit tu kravinu
Ona to není kravina, ale užitečná věc. Musí se ale umět používat, jako např. na MS 2018, kde pomohla snad v půlce zápasů.
Tak MS je zrovna odstrašující případ. Jak si vzpomenu že se za každou picovinu piskala penalta kvůli videu... Kdy v polovině případů snad ani být neměla
Na MS to podle mě ještě být nemělo - tam se vážně řešila každá kravina, než se tomu postupem času vychytávaly mouchy a upřesňovaly pravidla. Já jsem pro video, ale jak už bylo napsáno - musí se umět používat
Žádný odstrašující případ? Spíš exemplární případ, když konečně hráči pochopili, že při standardkách mají za úkol odklidit balón do bezpečí a ne potahovat a držet protihráče, kterého nezvládnou čistě ubránit.
Tak kdyby si Královec nezapomněl brýle na blízko a nebo od toho monitoru trošku poodstoupil, tak mu video mohlo pomoct opravit jeho špatný verdikt.
Video i videorozhodčí pracuje tak, jak má. VAR upozornil Královce na Frýdkovo nesportovní chování a Královec jej nerespektoval. Na VAR bych v tomto případě nenadával.
Tak vy zastánci Frýdka z vedlejšího článku, nástup a omluvit se.
Za to že má někdo jiný názor?
Jak může mít někdo jiný názor?To video je natolik jasné, že na to může mít jiný názor rjen tupec.Buď vědomě lže, ve snaze ochránit svého "hrdinu", nebo vůbec nerozumí fotbalu a neměkl by tady přispívat.
Frýdek > hrdina
Názor můžeš mít jaký chceš, ale zrovna v tomto případě se všichni z okolí fotbalu vyjadřují ve smyslu červené karty. A i dle pravidel to takto je. Tady to není moc o názoru.
Tady nejde o jiný názor ale když by za tohle někdo nedal červenou tak je prostě kokot
Názor
Královec
OT: Pánové a dámy,
nemáte někdo nějaký dobrý odkaz, materiál, nebo cokoliv, co se týče tréninků? Různá cvičení, nějaké typy tréninků, jak, kdy, co dělat a nebo nějaké celkové info?
Díky
Internet.
Jeste zkus dodat jakych treninku
pripluli kaprici, tak mu nemohl fouknout cervenou, to da rozum, co kdyby sparticka prohrala
Já jenom spíš nechápu že něktéré incidenty nejsou řešeny dodatečně, jasně v tomto případě je to asi jedno když šlo o finále tak dát stopku na další zápas nic neřeší, ale třeba i jasně prokázané simulace...pak jsme svědky toho "no tak to zkusil spadnout" ono když za tyhle věci nehrozí žádny postih tak se nesmíme divit tomu co se v lize děje (a nejen u nás). To je jak kdybych šel vykrást obchod chytli mě druhý den a já řekl jó sorry hoší to bylo včera.
Penízky už přišly na účet, tak už může v klidu přiznat že udělal chybu.
Prej nejlepší český sudí
ten slávistickej brekot mě baví, pěknej bonus k zisku poháru
to je ale neskutečný
Jak se snažíte každej svůj úspěch zveličovat
To není zveličování, letos to byl nejkvalitnější ročník poháru za posledních 6 let.
Tak jestli jsi na tohle trapné podvodné vítězství hrdý, tak prosím. Ostatní se tomu můžou jen smát.
Ale beztak i ty máš v sobě z toho zápasu určitou pachuť, stejně jako téměř každý fanoušek Sparty, jen nejsi schopný si to přiznat.
tohle je to nejtrapnější
Trapný jsou tak akorát tyhle kecy. Rozhodčí někdy pomůže, někdy zařízne, tak to prostě je. Nevím, proč bych neměl mít radost z vítezství kvůli jednomu přehmatu rozhodčího. Vy ste taky loni neměli radost z poháru? I když tehdy tys ještě tolik nefandil co
Někdy zařízne. A, zrovna ve finále prostě pomohl vám. Já z vyrovnání po penaltě na Mingazova, radost neměl. (a že už jsem v tu dobu Slavii fandil, ale co bych ti měl říkat no..) A ano, z poháru jsem radost měl, ale ne něj velkou.
Nejsem Sparťan. Ale tvl jste se všichni zbláznili už ? Že dá rozhodčí žlutou a né červenou, je trapné podvodné vítězství a někdo by se dokonce neměl radovat ? Vždyť je to minimální ovlivnění zápasu, Malinský zraněný nebyl a hrálo se prostě dál 11 na 11, žádné šance se nijak nezměnily, než jak byly před tím nesportovním chováním Frýdka. Já pro červenou byl už v tom zápasu... ale tvl co to tu je za nenávist a pláč to je hrozný Za mě byla tedy jediná věc k nějaké větší diskuzi v tom zápase a to byla ta penalta, což ovlivnění bylo... nedání červený žádné poškození není, je to jen chyba.
Sparťan zcela očividně jsi, jen se za to stydíš. Nevím co je podle tebe malé ovlivnění zápasu, ale tohle určitě ne.
Neříkám že to bylo úmyslné a že Sparta je korupčnická, ale když hned po zápase Královec přizná, že to měla být červená, tak je něco špatně.
A jestli ti přijde stejné hrát proti 10 a proti 11 chlapům, tak už nevím jak ti to vysvětlit...
Stejné to není to je jasný to ani neříkám. Ale jako nic to nezměnilo, dostal žlutou a hrálo se dál... hráči to v hlavě určitě neměli (to až když po prohraným zápase). Ani jsem si nevšiml, že by se na něj celej mančaft sesypal, když přišel od videa dával tu žlutou. Prostě se jelo dál. Je to hrubá chyba a v pořádku to není... ale označit to jako podvodné vítězství a že by se z toho ani fanoušci radovat neměli, to je trošku moc ...a to zase jestli nevidíš ty, tak taky nevím jak dál to vysvětlit. Jak říkám, diskutoval bych hlavně okolo té penalty, která dle mého ten zářez byla... ale to je ticho a vytahuje se tu jen ta červená.
To je super. Hlavně po té jejich frašce v loňském finále.
asi bráno dle LM
Královec si to nechá zkontrolovat, pak se chybne rozhodne dat jen zlutou a pres tri minuty se kvuli tomu nehralo aby pak jeste nastavil jen dve ... pulroku stopka
Tak jsme si trochu zapřeháněli a teď zase klídek, jo?
Na co to je, když se podívá, přezkoumá situaci, rozbodne.
Pak se vyspí a řekne, že chyboval? To už by si neměl zapískat, jednoznačně poškodil Liberec a tohle je opravdu výsměch.
Fér by bylo utkání opakovat, potažmo dohrát za stavu, který pr scházel této situaci a pokračovat s vyloučeným hráčem. Zní to jako kravina, ale jak jinak to řešit?
Tohle je prostě podvod a neomluvitelné fuj, hnus...to nebyl schopen toho Královce někdo upozornit? Popravdě nevím, zda tam je u videa i nějaký další kontrolní orgán..
Předcházel*
Nejen že to tak zní, ale kravina to opravdu je.
Spíš by asi byl ozáhodno ten systém nastavit tak, že by to rozhodnutí nezáviselo na jedné osobě. Já opravdu nerozumím tomu, když u VAR řeknou (lidí je tam více a vesměs to jsou rozhodčí, nebo lidé, kteří pravidla dobře znají) že je to na červenou a on jí steujně nedá. Chápu, že mu jen "radí", ale víc hlav víc ví.
to jo, ale Liberci to už tu šanci na trofej nevrátí...a červená prostě být měla, nemusel liberec vyhrát, ale měl by velkou šanci a takhle o to definitivně přišli..
Já vím, ale dohrávat teď utkání, když je další den a všichni jsou už v jiném rozpoložení, navíc psychicky i fyzicky ovlivněni tím včerejškem, to prostě nelze.
tomu rozumím, já píšu, že to je kravina...
Královec Liberec vědomě zařízl a je to hnus. S tím, že se už nehne, to víme samozřejmě všichni...Liberce je mi fakt líto
Nevěřím, že to udělal vědomě. Spíš mu furt něco říkalo, že vyloučení zkazí zápas. To je takovej ten nešvar, že někdo posuzuje zákroky podle toho jaká je minuta, nebo jaké týmy proti sobě stojí.
Jojo, dohrát 10 na 11.
Takže Královec si myslel, že šlo o nezaviněný kontakt Frýdka s Malinským, ale udělil žlutou... Kdyby aspoň vymyslel nějakou uvěřitelnou lež.
Zní to divně no. Na nezaviněné věci by se v podstatě neměl trest dávat žádný. Ale jelikož hráč je za své tělo zodpovědný, je šlápnutí na ležícího hráče prostě za červenou.
Český fotbal je čím dál víc prohnilý.
Nemá se Malinský válet po zemi, pak by se mu to nestalo
S odstupem casu vim, ze moje rozhodnuti bylo chybne. Ty vole, dejte prosim Kralovcovi vzdycky pul hodiny na premysleni
To je děsnej kokot, kdyby radši držel hubu.
Jsem tu kdysi psal, že Královce mnohdy zachraňuje video. Teď musím napsat, že to kurví i s ním
můj názor - Královec moc dobře věděl, že ho má vyloučit. Ale....
u Frýdka klasika
Přesně, úkol zněl jasně. Už i Křeténskému došlo, že lepší investice bude do sudích...
Čekal jsem, že se bude řešit i ten zakopnutý míč od Kangy..
Jsem asi jediný, kterýmu to přišlo v pořádku, že mu dal žlutou. Byla to napul nešikovnost a ještě zkoušel spíš vyrovnat kam šlape. Spartě nefandím a frýdka nemusím, ale nebyl to zákrok na to aby ho vyloučíl a uplně tím rozhodil zápas. Pro mě jako pro nezaujatého fanouška to udělal dobře.
já jako nezaujatý fanoušek, jsem si říkal červená ...prostě mu šlápnul na hrudník (intenzita tam nebyla to né), ale čekal jsem jí ...nepřišla, přišla žlutá ...oká rozhodčí dal žlutou, jede se dál. Nechápu co kdo tady ještě pitvá, nic se zpětně nevrátí
reknu to asi takhle : kdyz nekdo ve finale poharu udela to co udelal Kralovec tak at se na me nezlobi tak bych ho proste vyhodil minimalne na rok z profi soutezi ...
Ale mě to vůbec nerozhodilo ani v tom zápasu ...prostě byla žlutá, i když já bych dával červenou oká... tohle se stává běžně, takovejch situací je mraky mraky mraky po světě, za to se nedá dávat stopka na rok z profi soutěží
No taky by mě červená nepřekvapila, ale zároveň chápu proč dal žlutou. Je to zkušený rozhodčí a tomu zápasu by červená jen uškodila. Nebylo to nic likvidačního ani krutě zákeřnýho a mě samotnému se stalo několikrát v životě, že jsem po souboji měl pod nohama soupeře a nebo jsem byl pod někým a dotkli jsme se kopačkama. Dokonce mám na rameni ještě jízvu od kolíků. Frýdek se o něj sotva opřel, kdyby chtěl, tak mohl došlápnout mnohem víc. Červenou určite dostat mohl, ale řikat, že žlutá je na stopku pro rozhodčího mi přijde uplně mimo.
Jsi asi jediný nesparťan.
Mě teda trochu sere, že Sparta po dlouhé době něco vyhraje a mluví se jen o tomhle. Královec měl Frydka normálně vyloučit a byl by klid.
Jasně že se mluví jen o tomhle u Sparty vždycky. Když Slávia vyhrála neregulérním golem v Příbrami další den o tom nikdo ani nevěděl. Když Sparta vyhrála regulérním golem na Bohemce tak to všichni řešili ještě tři dny. Prostě klasickej sešívanej pláč.
ona i ta penalta byla takova divoka...
https://www.facebook.com/1773114486248670/posts/2909639819262792/
Můžete mi konečně někdo prosím vysvětlit, proč po tomto kriminálním zákroku a stejné žluté kartě nebyl nikde jediný článek, zmínka nic a v případě Frýdka se spustil klasický Antisparta lynč, desítky článků, tisíce příspěvků?
Je to finále poháru, takže to má logicky větší ohlas. Navíc když jde o Spartu, tak si každej rád přisadí.
Za mě by mělo mít větší ohlas to, kde může tomu druhému ukončit kariéru, než kde mu udělá na pár minut důlek v kůži. A to že to udělá v méně důležitém zápase je snad ještě horší.
BLM
Vzdyt ho trefil stehnem, navíc todle je fotbalový zákrok, Frýdek je nemotorny kokot
Fotbalový zákrok
Nojo, tak ten arcizmrd Kralovec rekne ze to posral, videli to uplne vsichni, chlapec se omluvi, udela se na nej bububu, dostane max tri zapasy stopku a zivot jde dal. Bohuzel, nam to pripadnej uspech fakt nevrati a muzeme cekat zase mnoho let nez se k necemu takovymu dostaneme. A u ty penalty si porad myslim, ze taiy nemela byt.
Tak zní to logicky, omluví se dostane na pár zápasů stopku což se dá přežít, ale hechtáky již cinkají v kapse, tak co?
nechápu jak tu penaltu mohla komise potvrdit
Byl to zářez, nic víc, nic míň... Je mi líto Slovanu
A stejne nejvic breci slavisti.
Všimli jste si u konce, jak Královec seřval Maru??? Strašně mi to připomnělo Collinu a Řepku v 2000
Jojo
Lux,Liberci jsem to fakt nepřál
u ty penalty komise spala, Tetteh jednoznačně skočil před kontaktem
Královcova výmluva je k smíchu, u monitoru měl čas, jasně si musel být vědom, že komise to zkoumá z vícerozáběrů takže když jde skoumat nesportovní chování tak ho žádná intenzita nemá zajímat, si vemte že by Frýdek plivl na protihráče, taky se nebude zkoumat zdali na hráče plivl 1x nebo 2x, prostě hrubé nesportovní chování a šmitec, a toto je mezinárodní sudí, měl by být z listiny vyřazen už dávno po tom jak pro Spartu pískal derby (3:3) kdy od blamáže zachránil svaz sudí u VARu
Souhlas
Řekněte mi, a předesílám, že nejsem žádnej fanda Sparty, jak to měl ten Frýdek udělat, aby na Maliskýho nešlápnul, když byl v pohybu, na videu je jasně vidět, že nedošlápnul naplno,když bylo jasný že musí dokončit ten běhový pohyb, vy kdož tady soudíte umíte v takový chvíli popolítnout ? Já bych řekl, že Královec to odpískal přesně. Je jasně vidět, že nedošlápnul plnou silou, tomu se prostě nedalo zabránit, proostě nikdo, říkám ani ten největší kaskadér, by se šlápnutí nevyhnul, i přesto, že Královec si teď sype popel na hlavu. Přesto vlak nejede !!!!
Červená, přes to vlak nejede.
No taky mám pocit, že by musel v tu chvíli vzletnout aby ho nešlápl kamkoliv. Ještě mi příjde, že to vyřešil pro Malinského tím nejmín bolestivým způsobem ve výsledku. ,ale bylo mi to šumák, nejsem fanoušek sparty ani liberce a moc nechapu ty emoce kolem toho.
Oba stejně
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2466996060069669&id=157219274380704
(co je to za dres nevim... možná nechali dres sparty.. každopádně v Bešiktaši nikdo číslo 21 nemá)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele