Kovář byl na nečekané střídání nachystaný, brzy se v zápase chytil

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny

Analýza Jana Morávka: Češi postrádají technickou vyspělost. Provod by se mi líbil v Bundeslize, říká
27.06.2024, 18:55

Už nějakou dobu nám ujíždí vlak. Nevychováváme kreativní hráče, to je hlavní problém, varují experti
27.06.2024, 13:58

Předvedli jsme české srdce a na hřišti nechali maximum, prohlásil Provod
27.06.2024, 09:53

Rozhodčí chtěl být muž zápasu, řekl Souček
27.06.2024, 08:49

Voda na mlýn lidí, kteří ho dřív do reprezentace nepovolávali, říká Morávek o vyloučení Baráka
27.06.2024, 08:43

Je to neúspěch, ale tenhle tým má budoucnost, řekl po vyřazení na ME Hašek
27.06.2024, 08:14

Barákovo vyloučení potopilo Čechy, ti i přes srdnatý vzdor končí
26.06.2024, 23:05
Komentáře (62)
Přidat komentářSlyším slovo Chytil a pění mi krev.
Ten kluk neměl jeden dobrej dotek na celém EURU.
Zase kdyby neodehrál na Euru ani minutu tak by každý psal že je škoda že nehrál, protože chyběl jeho herní projev.
A to by se psalo o každém útočníkovi, který by proseděl celý turnaj.
To víš že jo, ty frustráte
.
S lidma mentálně na úrovni dětí jako ty jde vždycky eurofotbal o pár úrovní dolů. Ono to je ve vlnách a okolo těch velkejch turnajů to je dole a pak se to třeba zase srovná. Diskuze je s tebou ničem. Tady člověk zkritizuje někoho ze Slavie a ty už jdeš do urážek. Díky za nic.
Kdo se bavil s tebou?
Že neměl jedinej dobrej dotyk? Tenhle kattos taky nadává na Slavii, o nic jinýho mu nejde, tak si tady nehraj na morálního člověka pane chytrej.
V klidu, prostě mě jen sereš. Ona totiž většina lidí je tu v pohodě, dokonce i slávisti, se kterejma se dá dobře bavit a díky kterejm to tady mívalo a občas ještě má svou úroveň. A pak jsou tu lidi jako ty, který to táhnou na úroveň diskuzí na novinkách.
Tady je to furt v pohodě, když to srovnám, jak to teď vypadá na Twitteru. I když tam se z toho stala taká žumpa, že možná jsou teď lepší i ty novinky...
Tak na píčoviny pana katose ani nejde mít jinou reakci.
Nesouhlasím.
jak jinak
Moje sestava nejlepších po všech odehraných zápasech základních skupin ME 24:
G. Donnarumma - Ž. Karničnik, M. Akanji, A. Bastoni, M. Cucurella - S. Lobotka, N. Kanté, F. Ruiz - L. Jamal, G. Mikautadze, C. Gakpo
Náhradníci: G. Mamardašvili, J. Bijol, F. Kadioglu, N. Stanciu, N. Williams, K. Mbappé, (N. Füllkrug)
Pojďme si o tom promluvit.
to je dobrý....
Jak nesleduji ligu, tak mě překvapilo, jak nastoupil neskutečně suverénně a jak celkově zachytal. Staněk, i přes svoji kvalitu, působí na mě trochu toporným dojmem, Kováč naproti tomu je celkem mrštnej, dost se natáhne, ale hlavně ta kvalitní rozehrávka, rukama, nohama, odkopy... hned jsem zalitoval, že nenastoupil od prvního zápasu, kdoví, jak by to dopadlo.
Ligu? Víš že nechyta už ve Spartě že?
BundesLIGA jako Fortuna LIGA... Jasná věc
Om chytal Bundesligu?
Ano.
kolik zapasu?
Jeden. Ale k tomu původní otázka nesměřovala.
Tak snad sledujes alespon Evropskou Ligu kde chytal letos finale nebo aspon Bundesligu kde vysedel titul tvl
Kovář měl být jednička od začátku. Nic proti Staňkovi, ale styl rozehrávky je mezi nimi jako den a noc.
Řekl si o to. Snad ho trenéři vyzkoušejí třeba v Lize národů, nebo třeba v kvalifikaci na MS. Taky se mi jeho projev líbí víc. A to se nedostal na hřiště třetí brankář. Kdo ví, jak bychom to hodnotili potom.
Stihl dostat gól za půl hodiny
.
A to je jako měřítko? Když už byl k LK na hrotu a vše se poslalo do útoku?
Jen je teda škoda, že ty přihrávky dával hůř jak Staněk.
Ty nákopy šly do daleko víc zahuštěnejch prostorů, protože to Turci zatáhli. Ale všechny ty nákopy mířily přesně na našeho hráče
Co si tak vzpomínám, tak nákopy zrovna Staněk dával přesně taky. Já u něj vidím, že s tím míčem není tak obratnej, víc mu to trvá, ale totální dřevo to taky není, přihrávku dát umí.
Dřevo to není, ale to už žádný golman. Nestačí být průměr s rozehrávkou, ale fakt top.
Stankovo nákopy jsou lepší než jeho rozehra na krátko,a le je pravda že ty nákopy když tam byl Kovář... % jsem si jistej že jsme toho měli více.
Nicméně to ale asi bylo spíše Chorým než golmanama.
Staněk:
Accurate passes 17/22 (77%)
Long balls (acc.) 14 (9)
Kovář:
Accurate passes 7/16 (44%)
Long balls (acc.) 14 (5)
Ale Turkové byli hodně v bloku a nám se dařilo ten míč vlastně získávat i přes nepřesnost. Já jen, že to není tak, že najednou tam přišel Kovář a rozehrávka byla růžová
Jo to určítě ne, tak hlavně když šel Kovář tak naše rozehrávka to byl nákop za nákopem na hrot, což teda bylo pochopitelné.
Ty statistiky koukám, kde jsi to vzal?
Se mi nezdá že by Hložek udělal více balonů než Chorý
Sofascore
Vždyť Chorý vyhrál snad jen jednu/dvě hlavičky. Tam to bylo tak, že on šel do souboje, prohrál ho a my pak vyhráli odražený míč.
To stačilo, šel do souboje
Ano. To neměla být kritika, jen že statistiku to bude kazit.
Vytahuješ na něj statistiky
Nevim jestli zrovna tyhle dva by se meli resit. Jednicka muze bejt jeden jak druhej a rozhodne to neni post, kterej by nam pokazil Euro.
Kováře nikdo neviní, za tohle může jen a jedině Hašek. Zrádce, sketa, plešoun co pohořel i v emirátech a libanonu, s naprosto šílenou nominací a výběrem hráčů (jdeme do Baráku, harry!). Vezmi s sebou Fouska a posuňte se o fousek vedle, vám by fotbalově sedělo možná tak nějaký haiti nebo tuvalu!
Staněk se bohužel podepsal pod gól Portugalska a pak se s Turkama smolně zranil, na druhou stranu toho dost pochytal, takže z jeho strany průměrné Euro. Ale nemyslím si na rozdíl od neobjektivní "letenské letky" na twitteru, že nás stál postup. Kovář je dobrý gólman a repre budoucnost bude jeho. Jsem zvědav, jestli konečně dostane prostor přes Hradeckého.
Jo souhlasím, ale je vlastně vtipný, že 2 jeho nejlepší fakt top zákroky byli kničemu.
První proti Ronaldovi byl stejně ofsajd a proti Turecku to byl gol pak a ještě se zranil
V top3 je urcite i ten superzakrok proti Gruzii po kterem se pres VAR zjistilo ze Hranac hral rukou a kopala se pencka
Doslova vsechny jeho uplne top zakroky vysly k ho*nu
No ty vole no jo
Chudák
Že je Chorý bojovník jsem věděl, ale i tak mě překvapilo, co tam včera předváděl. Ten by sežral balon, kdyby to pomohlo k úspěchu.
Za půl hodiny tam předvedl a odmakal víc než Kuchta, Chytil a Hložek (ten mě sere neskutečně, nejde mu to ani nezamaká) dohromady za celý Euro.
A jako posledních 15 let, největší slabina na lavičce. Neposlat Chorýho na Gruzínce nás stalo ten postup.
Kuchta dal gol, to si myslim neni malo. Akorat ho rozhodci nesmyslne neuznal i kdyz mu do toho oba Turci smatlali rukama.
Ale jo, urcite predvedl vice nez Chytil za cely turnaj.
To bylo sporný no, rozhodčí to mohl pískot a nemusel. Tenhle zmrd to samozřejmě pískl.
Ale celkově jsem od Kuchty čekal trochu víc.
Jinak Hlozek byl celkem dobry, ty tezke mice si zpracovaval hodne na vysoke urovni, jednoznacne ma na to aby byl jednou na urovni Schicka, minimalne technicky byl jinde nez takovy Chytil nebo Kuchta. Jenom charakterove pusobi ze ho to moc nebavi.
No právě. Není na něm vidět, že by chtěl zamakat, fakt se o to porvat.
Protože aby se porvat nemusel a uhrál si to jinak, tak takovej fotbalista zase není.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele