Korupci bude řešit jen policie, Golda rezignoval
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Policie: Křetínský nám žádné důkazy o korupci nedodal
06.02.2013, 16:41
Disciplinárku zatím povede Brnčal, Haindlová má opustit ORK
04.02.2013, 12:55
Podle Starky ztratil výkonný výbor důvěru v disciplinární komisi
23.01.2013, 20:25
Pelta: Ve fotbale je guláš, disciplinárka je u korupce bez šance
23.01.2013, 17:31
Paclík: Snad jsou u nás nezávislé alespoň soudy, když už ne FAČR
23.01.2013, 13:55
Výkonný výbor bude řešit, zda korupční aféry přenechá policii
22.01.2013, 15:36
Sport: Podle Pelty nemá Plzeň v korupční kauze čisté svědomí
18.01.2013, 10:38
Křetínský nedodal důkazy o korupci, jemu i Spartě hrozí trest
17.01.2013, 16:45
Disciplinární komise FAČR se ke korupční aféře vrátí příští týden
02.01.2013, 16:53
Komentáře (283)
Přidat komentářTak tak, nenechat se sebou vyjebávat.
Dobrý tah. Ve FAČR hrozí integrace zvědů a PČR bude první, kdo se v případné korupční kauze ujme činnů.
tak takhle, vážení pánové v čele té naší slavné fotbalové asociace, už ten váš fotbal nebude zajímat fakt skoro nikoho
všeckej korupci
Takže to chápu správně, že Křetinský na Plzeň něco má, Paclík si na Spartu taky něco našel a FAČR se to snaží zamést pod koberec, aby to nepoškodilo fotbal?
A nebo mají oba dva něco na Peltu a proto se to snaží zamést pod koberec.
Aha, takže 3 pistolníci na sebe navzájem míří a drží se v šachu?
Řekl bych, že to bude asi nejpravděpodobnější možnost, jinak nechápu, že kdyby křéťa něco věděl, na plzeň nedal by to Peltovi a zase naopak.
Nebo Paclík nic nemá a Křetinský si uvědomil, že pád Plzně by kurevsky poškodil i Spartu.
Tak to je taky možnost, ale tohle mi na druhou stranu nesedí ke Křetinskému.
Hodný, Zlý a Ošklivý
v tomhle případě spíš Zlý, Zlý a Ošklivý, a Zlý a ještě ošklivější
Taky jsem si na to hned vzpomněl, parádní film
Spíš Křetinský nemá nic ani není schopen nic vyrobit, ale na Spartu a Peltu je toho tolik, že to chtějí zamést pod koberec.
Je videt, ze jsi hotový odborník
A nebo nemá Křetínský nic a blafoval .. a Jak mu Golda řekl, že má čas do 4.2. čas na důkazy .. tak bylo jasny ze nic nemá a Pelta ho a Spartu jen zachrání
Čas má do 7. února.
kdyby něco měl, tak už to vybalil
Marty psal, že důkazy už má, tak nevím kde je problém. A taky, že jsou na postupu domluveni.
Svědci nechtějí vypovídat na veřejnosti, tedy před DK. To je prý zásadní problém, proč nebyly důkazy zatím předloženy.
celé i to s těmi svědky a jejich výpovědí je šaškárna
Uvidíme.
a 7.února se dozvíme, že termín neplatí, protože ho stanovil předseda disciplinárky který odstoupil.
Tak na tom termínu se musela shodnout celá komise, ne? V tomhle by problém být nemusel.
Tak spíš jde o to, že Golda chtěl udělit trest Spartě a Křéťovi, což se nelíbilo mafii v českém fotbale. Tudíž ho odvolají a bude tam někdo jiný, kdo bude ke Spartě mnohem vlídnější.
Golda rezignoval. Neodvolali ho.
Myslíš, že rezignoval z vlastní vůle? Spíš si myslim, že Křetinský a jemu podobní businessmani si to uměj zařídit, když je někdo chce potrestat...
Tak on spíš zmiňoval Peltu a Berbra než Křetínskýho. Přečti si s ním rozhovor na Idnesu.
Nemá tímto dnem končí vyšetřování DK .. je to jen na policii .. ta nezjisti zase nic a je to pod kobercem
Spíš Křetinský nic nemá, ale Paclík jo. Protože však Pelta píchá s Křetinským, tak se to zamete.
Koukám, že stále klesáš...
Neřekl bych, že Paclík má něco přímo na Spartu. Ale spíš na lidi, co můžou v té kauze svědčit. Nicméně mohl Golda počkat do toho 7. února, kdy má Křetínský konečný termín pro předložení důkazů. I když to možná rozhodnutím FAČR přenechat to policii definitivně nepadlo .
Takže Sparta je křišťálově čistá a Plzeň je Mordor
To jsi napsal ty. Ne já.
Pelto odstup
já myslím, že Křetínský má hovno
Jé já už se bál že Sparta bude potrestána .
Křetínský nemá nic, Pelta to vyhypoval, že ho jeho taška znepokojila. Pelta chrání Křetísnkého i Spartu, Golda s tim nic nezmůže, tak rezignuje. Paclík chce aby byla Sparta jako jeho konkurence potrestána, ale je na to krátkej, já doufám, že se stáhne, ptž by to mohla nějak odskákat i Plzeň. Sou schopní všeho.
vyhypoval? prosim? cožeto?
"vyhajpoval" jestli nerozumíš...Křetínský donese nějakou tašku, Pelta vyjde před budovu se smutnym obličejem a říká, že ho ty důkazy znepokojily, že jde o vážné podněty atd atd. Doteď se nic nedělo, takže to tak žhavý nebylo, NIC tam neměl prostě. Get it?
vyhajpovat - kam na tyhle patvary chodíš? tvůj (nebo aspoň můj) mateřský jazyk pláče
český ekvivalent mě nenapadl. Klidně si to vygoogluj (pro tebe: google.cz a do okýnka napiš vyhypovat"), nejsem první, kdo to použil.
neboj se vlka nic - to jsem udělal jako první věc a koukám, že děti teď opravdu mluví takhle debilně...
Tohle slovo slýchám furt a taky tak nějak nevím co znamená
Znamená to, že lidi neumí používat český jazyk.
když žiješ na sídlišti a potkáváš se s lidma ve věku 15-25 let tak to slyšíš furt, spousta "slangu" převzatýho převážně z rapu atd... zvyknul jsem si, občas mi taky něco ujede
Nedávno v metru říkal jeden chlapec mého věku druhému, že je "byzy". Podle mě by se za to mělo popravovat.
jako že si dává lajny?
z rapu je len yolo čo viem. A za to by som zabíjal
zrovno yolo snad z rapu neni nebo o tom ani nevim, ale to tady naštěstí nikdo nepoužívá, za to bych taky vraždil :D měl jsem spíš na mysli výrazy jako hustle, hype, real, bauch, kush, atd
YOLO je z drakovho singlu Drake - The Motto ft. LIL WAYNE
tam ma line: you live only once thats the motto nigga YOLO..
odvtedy sa môžu všetci s YOLO posrať, idú na červenú, YOLO...idú si odtrhnúť leukoplast z hrude YOLO..ach jo
okej, dík za rozšíření obzoru, ten původ jsem nevěděl, dál už to znám :) Každopádně na LilWayna by to sedělo
Na dotaz vyhypovat nebyly nalezeny žádné výsledky
Teda kromě keců na diskuzích.
hype znamená intenzívna propagacia niečoho
Spíš bych řekl pobláznění lidí. Např. vydání nového iPhonu, kdy ovce stojí ve frontě před zavřeným obchodem.
Původně to byla zajímavá informace, která se šířila sama, bez marketingu a nebo reklamy. Třeba youtube se šířilo hlavně díky hype. Zajímavé zprávy se přirozeně roztahujou samy.
Jo, typickým příkladem hype je třeba to, co nastalo po zveřejnění traileru na film Snakes in the Plane. Samuel L. Jackson bojující v letadle z množstvím hadů byl tak blbý nápad, až způsobil nadšení.
Nebo i Avatar ten měl takový hype, že to ještě ani lidi neviděli a už věděli, že je to nej film všech dob.
Pritom mne osobne se Avatar moc nelibil,az mi to nudilo...
hezký po česku.bordel na všech urovních.bravo.
A teď - kdo na jeho místo?
hm, právě - zrovna Golda mi přišel jako člověk, co s tím bordelem tady chtěl něco udělat, trestal nekompromisně a nestraně. Hlavně aby se tam teď nenavzel nějakej klouzek, co tady bude nějakýmu klubu tlačit káru (a propós, když tak šéfka rozhodčích tak dobře vychází s Románkem - proč ne zrovna on?)
dosadí se tam někdo "loajální"
Kubíček?
Luhový
Peltův člověk
jak tady všichni do všeho vidí, všemu rozumí a z placu by mohli dělat soudce
Ono není těžké do toho vidět, když si de facto všichni zainteresovaní jen vymýšlí a lžou. Takže cokoliv tě v té kauze napadne by mohla být pravda.
Goldy je škoda, ta disciplinárka dělala pod jeho vedením dobrou práci, udělované tresty konečně odpovídaly spáchaným přestupkům (když teda pominu simulování, to by se podle mě mělo trestat ještě víc)...Jsem zvědavej, jestli bude nová komise v tomhle trendu pokračovat...
pod to se podepisuju, škoda přeškoda... ale chápu, že chuť bojovat s větrnými mlýny soudného člověka časem opustí...
Škoda, že takhle v naší zemi dopadne skoro každý, kdo to myslí dobře.
V tom případě je Olomouc poškozena ne ? Mohla by Olomouc zalovat FACR? za finanční ztráty atd..
Ne, ne a ne.
Pokud by se ukázalo že je ta kauza byla vymyšlená, tak by mohl sponzor a město zažalovat FA ČR za zmařenou investici.
Jenže nebyla vymyšlená. A dáváš tady něco jinýho, než na co se ptal Greny. Ten případ je na svazu uzavřený a to, že se teď změnily pravidla nemůže působit zpětně. Mimochodem soudce taky prohlásil, že k uplácení došlo. http://fotbal.idnes.cz/sigma-strizkovu-dle-soudce-zaplatila-obzalovane-z-korupce-ale-osvobodil-14s-/fotbal.aspx?c=A111025_095420_olomouc-zpravy_stk
...pak, že se to nenechá vyšumět
Pokud se nepletu, tak na základě tohoto rozhodnutí by mohl stále hrát Drobisz, Bohemians by neměli odečet atd. ? To je demence, co takhle nějaká retrospektiva?
To se vůbec téhle kauzi netýká, týkalo by se to až těch dalších..
Proc by se to zametlo pod koberec? Nechat vysetrovani korupce na policii,ktera ma rozhodne vetsi pravomoce a sanci to rozplest nez disciplinarka neni podle me zametani..lepsi nez udelit nejakej trest nebo pokutu a pak ho po skonceni policejniho vysetrovani odvolavat a omlouvat se..
Řekl bych, že to bude jen takový "důvod".. Řekni mi, kdo by chtěl šéfovat disciplinárce po tom, co se teď rozjelo.. Ten člověk už půl roku určitě nespí, ten tlak na něj musí být neskutečně šílený..
Taky si myslim,stres,tlak a vsechno dohromady a k tomu se mohlo prihodit i to,ze at to dopadne jakkoliv,tak z toho muze vyjit jako vul on...
Vůbec bych se nedivil nějakému vyhrožování, psychickým útokům apod. Každopádně teď se to téhle kauzy přece vůbec netýká, protože tam už je to Policii dávno předané..
Je to tak - ta kauza jede normálně dál, akorát prostě má svoje oběti. Nejslabší odpadávají jako první.
Na jednu stranu chápu, že na něj tlak byl, ale na stranu druhou - když chce vést subjekt, který rozhoduje o důležitých věcech, tak musí být na tlak zvyklý. Jestli si myslel, že bude jen vyhlašovat tresty po 4. a 8. žluté kartě, tak se prostě spletl.
On je rozdíl mezi tlakem z obávané pozice a mezi tlakem, který na něj vytvářej různý "zájmový skupiny".. Rozhodčí takhle celkem pravidelně dostávají na držku, když neudělají "co mají".. A to jsou jen rozhodčí, ne šéfové disciplinárky.
ještě jednou - když tu funkci bral, tak musel vědět, že možná přijde čas, kdy bude muset těmhle tlakům čelit.
Z jeho strany mi to přijde jako útěk před zodpovědností. Právě v těchhle vypjatých chvílích měl ukázat, proč byl do tak vysoké funkce dosazen.
A stačilo udělat bububu a už zdrhá jak malej Jarda.
A tys zažil někdy ve fotbale takový neskutečný tlak na jednu instituci, která by měla jednoho jediného šéfa? Já si teda takový tlak nepamatuji.. Kór tak, aby se v zájmu některých lidí ztráceli významní šíbři..
Ještě jednou - chápu, že na něj byl vyvíjen velkej tlak, ale jak už jsem psal - s tím mohl počítat, když tu funkci bral.
Těžko někdo mohl tušit jak velký a nebezpečný ten tlak bude..
No nevím jestli zrovna když Golda nastupoval mohl tušit, že se rozpoutá doslova mediální peklo kolem těch tří nejsilnějších hráčů na poli Gambrinus ligy.
Ale vždyť Golda mohl udělat jednu jednoduchou věc - mohl se z toho vyvlíknout tak, že by řekl, že nechá celou věc prošetřit policii A AŽ PO UZAVŘENÍ ze strany policie by trestal on a jeho komise.
Tlaky na jeho osobu by okamžitě opadly a on by se vrátil k operativě.
Mohl, ale nevíme kdo mu co řekl, třeba mu někdo dal menší návrh, že by bylo v jeho zájmu aby se té pozice vzdal. Já vím už to tu vidím jak v chobotnici, ale u nás bych se už nedivil ničemu.
Já si to myslím taky - už jsem to psal - Pelta mu řekl, že nikdo není čistý jak nebe a něco na něj má. A Golda, který se do tý doby tvářil jak pomsta svatá, vyměknul a odešel.
A to vysvětlení, že se kauza zametá pod koberec, je hrozná hloupost. U policajtů jedou normáně dál. Jediná otázka je, jestli se lidi od fotbalu (teda i Paclík s Křéťem a Peltičem) nedohodnou, jak budou vypovídat.
No a tím se dostáváme k mému, že každý má něco na každého a radši se dohodnou na kompromisu.
Těžko mohl čekat, že se to potáhne takhle dlouho. A když už řekl, že pravomoce k tomu, někoho potrestat, má i bez práce Policie, tak se z toho mohl vyvlíknout jen těžko.
Má pravomoce někoho potrestat, al enemá prostředky, jak takhle složitou kauzu efektivně prošetřit. Proto mohl normálně říct, že takhle složitou kauzu není schopen bez pomoci policie rozřešit, a že si počká až na závěry nezávislého soudu (pokud by to k soudu došlo). Tohle by mu nemohl nikdo mít přece za zlé. Jenže on rezignuje s kecama, že se kauza zametá pod koberec. TO mi přijde fakt směšné ...
Přímo řekl, že má prostředky i pravomoce někoho trestat. Řekl, že bude vyvíjet tlak na obě strany, aby co nejrychleji předložily důkazy.. Tak posouval datum k tomu, aby mu Křetínský předal důkazy. Já třeba vím, že oba již byli v prosinci na postupu celé kauzy dohodnutí..
Takhle dělal celou dobu kauzy ramena, a když šlo do tuhého, tak vyměknul.
Člověk může být osobně statečnej jak chce, ale jakmile už se případ začne dotýkat lidí kolem něj, už to není jen jeho věc...
A když policie nic nevyšetří, tak kdo potrestá ty, co celou tu kauzu rozpoutali a poškodili tak jméno českýho fotbalu?
V takovém případě se kauza může vrátit na stůl disciplinární komise, ne?
To bych moc nepochopil. Když nic nebyla schopná vyřešit Policie, co by byla schopná vyřešit disciplinárka?
Ne že by řešila ten případ, ale že by si předvolala Křetínskýho atd.
Takže myslíš, že po těch x letech co Policie případ uzavře jako nevyřešený se na disciplinárce proberou, přivolaj si aktéry a potrestaj je? Nebuď naivní...
Naivní? Nejsem naivní. Pouze ti nabízím možnosti, jak se to může vyvíjet. Ale pozoruji, že jsi jeden z těch, kteří mají jasno - Sparta za všechno může, všechno se ututlá a bla bla bla.
Jo takhle - policie by případ nevyřešila, takže bychom mohli vycházet z faktu, že si Křéťa tu kauzu vymyslel účelově. To je docela možné.
Ale mlho,o tom se tu již dobré 4 měsíce bavíme.
vysmech.....na jeho misto si rudy zlorad dosadi strougala...
Tahle kauza začíná nabírat na obrátkách. Mám z toho pocit, že se něco našlo i na Peltiče (překvapilo by to někoho? ), tak Peltič zatlačil na Goldu, že na každýho se dá něco najít. Takže i na Goldu.
Je to škoda. Čekal jsem, že se plzeňskou mafii podaří rozbít, ale Paclík se z toho zase vyvlíkne.
merengues
17.01.2013 17:08
No to jsem zvědavej, když se takhle řešil Křetínský na podzim a v médiích se začalo mluvit o trestu pro něj, tak za dva dny byl na svazu, světe div se, dopis od Adámka.
Teď to bylo ještě lepší.
Tak Adámek je taky svědek jak má být, něco vypoví, nechá si to ověřit u notáře a pak řekne, že odmítá vypovídat před komisí.
jo tenhle tvůj příspěvek jsem zaregistroval a myslel jsem si uplně to samý :)
za prozíravost
Takže nic? Křetínský ze sebe zatím zdařile dělá vola a Plzeň hraje výborný fotbal. Všecko je při starém, jako to bylo před taškou.
Křetinský ví, že fotbalově titul Sparta nezíská, tak to zkusil. Ztrapnil se a jede se dál.
Jaký fotbal Plzeň hraje, se vidělo v Liberci ...
A že je Barcelona tým sráčů se vidělo minulé kolo Argumentovat jedním zápasem, bravo.
Dyť má pravdu. Otočit zápas v oslabení proti Mistrovi? To ukazuje, jaký hrajeme fotbal.
ono by se těch zápasů na Plzeň našlo samozřejmě víc. Já jen vytáhnul ten nejkřiklavější (ikdyž - Limberskýho bazén byl taky docela sygnifikantní ...).
Srovnávat rozhodčími ovlivněný zápas se zápasem, kdy prostě jedno mužstvo prohraje ... Bravo ...
Pořád je to jenom jeden zápas, což je gró toho příspěvku.
Tak já ti hned v dalším příspěvku napsal další mač a to už máme 6 divně získaných bodů, že jo ...
Legendární zápas ve kterém Plzeň byla jasně lepší, ale vyhrála díky penaltě. No, to úplně znevažuje celé čtyři roky Vrbovy práce. Plzeň hraje konstantně nádherný fotbal, to prostě nepopřeš ani kdyby ses snažil sebevíc. Titul má zaslouženě, loni ho dost možná měla získat taky, a letos vypadá silná a věřím jí rozhodně nejvíc.
zase to nepřeháněj, ne vždy hrajem nádhernej fotbal Ale jinak jsem samozřejmě na tvý straně, náš fotbal je ve většině zápasů minimálně!! koukatelnej a kecy tady jiříka že je to všechno zaplacený už ani snad nemá cenu komentovat
Ano, tohle je selektivní slepota. Ty si pamatuješ průběh hry, ale už jsi zapoměl, že Plzeň nebyla schopná dát Spartě regulérní gól ...
Jak měla dost možná získat titul? Nebyla schopná ho získat a stejně jako Sparta ostrouhala a skončila na třetím místě. Krom toho, Sparta hrála taky pěkný fotbal v době kdy získávala pravidelně tituly, ale přesto tu mluvíte o korupci z naší strany. Ale když to někdo to samé dělá v případě Plzně, tak do něj hned vandruješ.
Právě že v těch 90. letech to má)oc koukatelný fotbal nebyl - jen poznámka.
V porovnání s dnešním moderním fotbalem třeba ne. Ale na tehdejší poměry jsme nehráli špatný fotbal. I když...nemusel být vždy nutně nejkoukatelnější z celé ligy. Svého času hrála třeba Slavie na oko hezčí fotbal. Nicméně to neznamená, že by ten náš byl špatný. A třeba za Ivana Haška jsme hráli parádí fotbal.
Koukatelný třeba ani ne, každopádně byl nejlepší.. A to nejen v počtu titulů, ale podle toho, jak se hrálo v Evropě, kolik u nás bylo reprezentantů.. apod.
jasně, to jo, jen polemizuji s tou krásou - ale ta tu všeobecně moc nebylo, Sparta vyhrávala často jen herní převahou, než že by válcovali a předbáděli parádní hru
Jak kdy, no. Třeba za Ivana Haška jsme ligové soupeře drtili na prach. A povedlo se nám to i u některých evropských klubů (Willem II Tilburg, Spartak Moskva). Například někdejší trenér Spartaku Moskva, Oleg Romantsev, prohlásil, že Sparta byla po dlouhé době prvním týmem, který je vyloženě přehrál. A tehdy mělo jméno Spartak Moskva silnější zvuk než teď.
Je to možné, celkem mi to splývá a nějaký dlouhodobější koukstelný styl moc nepamatuji.
Z doby, o které se bavíme, byla zlatou érou právě Haškova Sparta. Nejlepší fotbal, nejlepší hráči, nejvíc gólů, 2 jasné tituly, největší úspěch v Lize mistrů, největší zoo. Do této doby jsou také datována asi nejlepší derby, co si pamatuju. Porážka Slavie 5:1 a remíza 4:4 na Letný.
Jo no, ty aby sis nekop do Sparty
Jo no, aby hned Sparťani nebrali jakékoliv chválení Plzně jako kopnutí do Sparty.
Hele Prospero ale chválí hlavně proto, aby si rýpl do Sparty.
Jé, Jiřík aka fanda simulantů se bude ohánět bazénem.
...to že Vácha měl být vyhozen už v 2. minutě je taky zas všem u prdele
Řešíte tu kdo bdue místo Goldy, ale neni to jedno když teď disciplinárka nemá vpodstatě žádný pravomoci? (minimálně v korupčních kauzách)
Já bych spíš řešil právě ty pravomoci. Disciplinárka jak já jí vnímám by měla řešit věci spojené přímo s fotbalem, čili simulace, tvrdé fauly, úmyslné ruce a dodatečné tresty za tyhle prohřešky.
Co se týče korupce nebo třeba rasismu, tak bych řekl, že to rámec disciplinárky přerostlo a měli bychom nechat konat orgány činé v trestním řízení. Ty mají k tomu určiné prostředky, aby tyto závažný věci řešily a vyřešily.
kretinsky - 1000 ran bicem a na dozivoti kamenolom, sparte odebrat 30 titulu, pelta - opratka
Co vlastně vyřešil Golda? Úplné nic, furt svolával tiskovky, kde pokaždé oznámil, že ještě nic říct nemůže a pod. takže ztráta to rozhodně žádná není. Celé vyšetřování se přesune na odborníky, co v tom mají praxi a nebude to dělat partička úředníků na svazu. Nevím kde je problém, Golda je asi naštvaný, že mu bylo ubráno pravomocí, takže určitě i nějaké to korýtko ubylo + o hodně nižší mediální zájem...
Zavřete Peltu někam do chlívku k ostatním sviním, protože tam jedině patří.
Pelta o tašce: "Tašku jste si vymysleli vy, já jsem předal materiály policii". Takhle to bude od teď pořád. Já nevim nic, já jsem to předal policii, ta to vyřeší. Od policie se nedozvíte vůbec nic, protože je to v rámci vyšetřování. Případná korupce se bude řešit úplně mimo fotbal na policii, kde si to někdo "ošetří".
Je to jednoduchý, kdyby Křetinský nedodal na disciplinárku důkazy do 7.2. bude disciplinárně potrestán za znevážení fotbalu. Tím pádem by musel být potrestán i Pelta, který po přijetí informací od Křetínského, vyhlašoval jak je "znepokojen (nebo dokonce zděšen) ze špatného stavu fotbalu a ovlivňování zápasů" což se podle mě rovná POMLOUVÁNÍ FOTBALU.
A je pomlouvání fotbalu, když se tu nadává na naší ligu, fotbal a znevažuje se?
To ne. Protože teoreticky, Křetínský si mohl vycucat z prstu cokoliv. A Pelta tomu mohl uvěřit. Když se ukáže že si to Křetínský fakt vycucal z prstu, tak by měl být potrestán. A Pelta bude, když ne za blbce, tak za naivního a nebo ukvapeného člověka.
Je mi jedno, jaký je průběh, jenom mi dejte vědět, jak to dopadlo. Už mě to nebaví.
v podstatě to bohužel dopadá, jak nesparťanská část fanoušků tak trochu očekávala... chtělo by to tomuhle vedení dát najevo co si o tom myslíme, když dělají z veřejnosti blbce- aspoň nějaké protestní akce na stadionech při lize a třeba totální bojkot reprezentace.
Silně uvažuju o vystoupení z FAČR, loni mě nahlodaly poplatky za členství (ve stylu hráči okresních soutěží plaťte reprezentantům večírky). V mojem věku a rodinné situaci se už ke hraní asi stejně nevrátím, takže bych to rád udělal i demonstrativně veřejně. Chápu, že mladším hráčům by to znemožnilo účastnit se fotbalových soutěží. Možná by nebylo od věci zkusit organizovat okresní (místní) soutěže mimo FAČR (samozřejmě by to musel být projekt financovaný ze soukromých zdrojů a fotbal má dnes tak špatnou pověst, že by to bylo složité).
Pokud by se podařilo to dostat mezi lidi, tak bys v tom určitě nebyl sám... tohle už je taková špína, že si to snad jen tak nezapadne- doufám, že ani média to nenechají usnout.
Proč by to média nechávala usnout? Dokud na tom můžou vydělávat, tak o tom budou psát.
No právě, přijdou novější a zajímavější témata...
já tam radši ani nevstoupil, když jsem viděl ty jejich poplatky, řekl jsem si, že jim na to kašlu navíc, po tom co sem od nich potřeboval nějaké, řešení mého ukončení členství v klubu a oni mi napsali, že to jde, ale musel bych rok nehrát
Souhlas. Pri seskupovani nove FACR a jejich pravidel ohledne clenskych poplatku jsem sepsal odlehcenou strucnou analyzu dopadu zmen z pohledu ekonomie a svobody jedince. Nedostal jsem nikdy odpoved, cemuz se ani nedivim :-). Zvazoval jsem uplny konec kariery, ale po dlouhem premysleni jsem si rekl, ze fotbal miluji natolik, ze bych bez nej nemohl zit a nenasel jsem viru v lidi, ze pujdou a zacnou hrat souteze pod hlavickou nove zalozene organizace. Takze nejak dokopu, co mi zdravi dovoli, a pote se na fotbal vykaslu. Figurovat v nem za soucasneho stavu a podminek neminim.
EML verzi e-mailove komunikace najdete na https://docs.google.com/file/d/0B3EV8SrVqKMrX2phdXBZdG9pZTQ/edit. Staci stahnout a otevrit napr. v poznamkovem bloku.
to není vůbec špatnej nápad
Jestli jste někdo sledoval tiskovou konferenci FAČR, tak tam bylo v podstatě řečeno, že systém byl "dvoukolejní" a práce disciplinární komise mohla defacto mařiit důkazy, které sama nejdříve vyšetřovala a ověřovala, bez neprodleného předání policii.
A policie se zabývá i sázením.
Být Sigmou tak se hned začnu soudit. Disciplinárka poškodila jejich jméno, odečetla jim body a připravila je o šanci hrát poháry a to bez pravomocného rozsudku.
To snad nepůsobí retrospektivně, ne? S tímhle vnímáním bys mohl začít přešetřovat všechno.
To ne, ale mohli by to v obhajobě použít, jinak pokud měli čisté svědomí, tak se měli soudit hned poté co je disciplinárka potrestala.
však se odvolávali
Boží mlýny melou... Shoř v pekle, Goldo!
uh. hradisti takhle odectem bodu sebrali titul a darovali ho rudemu ksindlu.....
ještě že Ivan položil zdravé základy pro boj s korupcí a pořádně s ní zatočil, jinak ani nechci domýšlet, kam až by se celá ta situace mohla dostat
Neptal bych se, jestli je to správně nebo ne...spíš bych se ptal, jestli je opravdu náhoda, že se takto zásadně pravidla hry mění ve chvíli, kdy má Křetínský disciplinárce předkládat podstatný důkazy o korupční aféře, kde je ve hře mnoho, a to podle starých zvyklostí, které fungovaly...já za sebe na takový náhody nevěřím...
Náhoda to evidentně není.. Pravidla se obvykle mění, pokud se přijde na problém v těch stávajících. Každopádně téhle kauzy se to vůbec netýká, takže jsou tvoje evidentní konspirační teorie poněkud liché..
"Disciplinárka Křetínského minulý týden vyzvala, ať do 7. února předloží konkrétní důkazy, jinak se on sám i Sparta vystavují hrozbě trestu. Nyní komise musí počkat na konečný verdikt policie." Člověče, jeden z nás dvou má problém se čtením nebo chápáním jistých skutečností...a já to rozhodně nejsem...
Jak se to téhle věci mohlo týkat? Ta kauza je dávno v šetření a v šetření zůstává.. Pouze se nějaká komise mohla dohadovat, jestli dát někomu trest, nebo ne.. Stejně by ten trest dát nemohla, protože důkazy má Policie a s těmi nikdo hýbat nemůže, nemůžou je předat disciplinárce.. Použij tu hlavu trochu.
Kde bereš tu skálopevnou jistotu , že má Policie nějaký důkazy? To seš až tak zaslepenej sparťánek, že si nedokážeš ani připustit tu možnost, že by to mohlo bejt naopak?
chápeš že doteď mohla disciplinárka trestat i bez důkazů a výsledků od policie? Zkrátka nezávisle? Tváříš se jak tomu hrozně rozumíš ale nevíš ani takovýhle základy, achjo..,
Ale rozhodovat může až podle důkazů.
Tady tomu nerozumí někdo jiný...
Co dodat? ve své zaslepenosti vršíš jeden nesmysl za druhým...kde jsi vzal, že ty důkazy nikdo nemůže předat disciplinárce? A ano, ta kauza je dávno v šetření, ale teď vypadává ze šetření disciplinárky...a to "dohadování" byly zcela legitimní výroky disciplinárky, která tyhle věci posuzovala...dnes se to změnilo...to, že k této změně dochází 14 dní před tím, než měl Křetínský předložit důkazy, a že si někdo zrovna v tuto dobu po 20 letech vzpomněl, že jsou tato pravidla nastavená špatně, není konspirační teorie, ale naprosto holý fakt...
Šetření disciplinárky spočívá v tom, že jí někdo přinese důkazy a ona se podle nich rozhoduje..
Jak může předat důkazy, které již předal Policii a podle nichž Policie pracuje? Takový důkaz Policie ihned zabavuje a vydává až poté, co je vyšetřování dokončeno..
20 let tady taková kauza nebyla, nedomyslelo se, že to bude vypadat takhle.. Je spoustu zákonů, které se přijmou až poté, co se zjistí, že stávající zákony nefungovaly.
márty tady má evidentně už 3 měsíce svojí pravdu kterou každýmu podsouvá a tváří se hodně sebejistě. Sou 2 možnosti - buď je to nick Křetínskýho a nebo a to je pravděpodobnější, ví uplný hovno ale je mu jako mě odzačátku jasný, že se to nijak nevyřeší a on bude moct dál tvrdit, že to věděl. ( A nebo vlastně ještě třetí varianta, že si tady jen hraje na "trolla" nebo jak se to píše)
Netušil jsem si, že jsi takový trouba, aby sis myslel, že Marty je nick Křetínskýho.
já si zas nemyslel že nepochopíš nadsázku... ale pravděpodobně si jí pochopil a jen si chceš rejpnout..
Spíš už jsem si zvyknul na to, že i víceméně normální uživatelé jsou schopní v podstatě čehokoliv, pokud jde o kydání hnoje na Spartu. Proto jsem přistoupil na to, že bys byl schopen to myslet alespoň z části vážně.
Můžu tě ujistit že já nejsem a nikdy jsem nebyl ten kdo by kydal na Spartu. Nic proti ní nemám, mám Spartu vpodstatě rád a nebejt náš přímej konkurent, tak vám třeba přeju ten titul. Ani většina sparťanskejch diskutérů tady (nepočítam ivoska, typka, jirku atd...) mi nevadí, jen se mi prostě nelíbí Martyho vystupování v týhle konkrétní kauze...
taky si myslím, že každý na někoho něco má. Skončí to opravdu tak, že se to zamete pod koberec, protože jestli vyšetřování dostane do rukou policie, tak to taky nic řešit nebude. Cajti jsou taky zkorumpovatelný a všechny 3 vyštřované strany mají dost peněz na to, aby se tenhle případ pohřbil.
Sef svazu dal jasne najevo, ze je se Spartou stale propojen pupecni snurou. Na to se Golda nemohl dal divat, protoze mu Pelta sebral komoetence, aby nemohl potrestat ACS a D.Kretinskeho
Já si myslím, že uplynula malinká chvilka od tý doby, co Golda řekl, že by potrestal Spartu a Křetinskýho pokud by opravdu nedodal důkazy. A jelikož žádné pravděpodobně opravdu nemá, tak zařídil, aby Golda rezignoval (lidé s jeho mocí na to mají lidi či prostředky) a teď tam místo něj tam dosadí někoho, kdo bude ke Spartě hodnější.
vychazi mi jen navrat kostala nebo luba strougal....
To by mohl být Macela, Pelta slíbí Paclíkovi každý přestupní období jedničku draftu a ono to nějak půjde.
ono to je jednoduche, policie pripad odlozi pro nedostatek dukazu, takze disciplinarka nebude moct nijak rozhodnout, protoze police nerkne, kde je pravda. Chytre to ma pan Pelta a jeho pravnik JUDr.Kretuínsky vymyslene.
Mozna si to Kretinsky posichroval pri navsteve kamarada ze skoly ministra spravedlnosti Blazka (oba z Brna, oba studovali na stejne pravnicke skole(dokonce i Byma je z Brna, asi proto se tak rychle dostal z vazby))
Koukám, že svaz je skrz na skrz prolezlej Spartou ...
... ale pak nechápu, proč byl svaz na Spartu v posledních letech vždy nejpřísnější ...
Tomáš Paclík uvedl, že nesouhlasí s dnešním verdiktem VV FAČR a chystá žaloby. Hlavním kandidátem je Daniel Křetínský, řekl.
Nejak nevim na cem by ta zaloba mela byt postavena..
Oni neco vymysli
na paregrafu o pomluve a poskozeni dobreho jmena spolecnosti
Pokud vim,tak Kretinsky nikde nerekl,ze Plzen uplacela nebo tak,prave proto se ptam na cem by ta zaloba mela stat..
Kretinsky rekl v prosinci na disciplinarce,ze je to cely vicemene jenom o Plzni.
To je mozny,ale nerekl,ze ten kdo treba ty zapasy ovlivnoval byl nekdo z Plzne a jejiho vedeni..proti tomu podle me neuspeje...
Ale neřekl to nikde veřejně.
v tomhle máš pravdu, Křetínský byl dost chytrej minimálně na to, aby to veřejně nezmínil. Ale jak psal klos, myslim že se tam něco najde a když už ne na Křéťu tak na Peltu by se to určitě vymyslet dalo :)
Tak bylo by smutny,kdy doktor prav nevedel,co si muze dovolit rict a co ne...
mno myslim si že očekával trochu jinej průběh celý tý kauzy, tudíž asi uplně přesně nevěděl co a jak bude a co si může dovolit...
Už jen to, že s o Plzni zmínil (ve smyslu uplácení) je pomluva..
Ale vzhledem k vypovedi Adamka je opodstatnena,takze tam neni co napadnout..
To samozřejmě nestačí.
Hlavne timhle odpadla povinnost pro Kretinskyho predlozit dukazy.
Jsem rád, že Sparta i Plzeň nás budou nadále reprezentovat v Evropě a nehrozí žádné vyhazovy za korupci...
Nicméně to, že celá tahle kauza byla, je a pravděpodobně navždy zůstane naprostou šaškárnou, která opět shodila důvěru v český fotbal na úplné dno, to mě hodně mrzí a Peltovi s Křetinským bych za to nejradši nacpal kapsy borůvkami a hodil je do výběhu s gorilami
a jdu blejt velenosti...to je fakt šaškárna tohle..zajímalo by mě, pokud Křetinský nic neukáže bude někdy a nějak potrestán..máš důkazy ? tak je ukaž a my je prověříme..co je na tom tak těžkého ?
Z jiného článku: "Majitel fotbalové Sparty Daniel Křetínský už žádné důkazy o korupci disciplinární komisi dodávat nemusí. A ani se nemusí na Strahov 4., resp. 7.února obtěžovat chodit. Dvojkolejnost ve vyšetřování fotbalové korupce, která vadila jak Peltovi a jeho mužům ve výkonném výboru, tak i policii totiž dnešním dnem končí."
jen...uprimne...ta disciplinarka je stejne usmevny organ...
a jestli by to dopadlo jak v italii,kde jim body berou,pak davaji...pak nekdo nesmi neco delat rok,pak je z toho pulrok...
hehe...srandovni instituce
Presne, porad ten Golda mluvil jak by to chtel vsechno vyresit a v co nejrychlejsi mozne dobe a nakonec si pouze zval lidi, stale odsouval rozhodnuti a zadny rozsudek nevynesl. Nakonec rezignuje, saskarna.
Preci jenom policie by to mohla SNAD razneji rozseknout.
A jelikož to policie stále řeší, tak bych řekl, že nějaké důkazy mít musí. Jinak by to už odložili.
Absolutní nesmysl, vždyť disciplinárka rozhoduje na základě úplně jiných předpisů než soud. Toto musí být proti stanovám FAČR i všeho ostatního. Každý z nich trestá něco jinýho a nějak jinak. Pelta ven!
Vítejte v Žumpě jménem český fotbal !!!
hnus, jak tam každej umí zatahat za nitky
Sparta
Nechápu výkřiky těch, kteří myslí, že je to dobře.
Proboha tohle je krok zpět do dob, kdy kralovali lidi jako Horník, Puček, Pelta...oh, wait...
Je celkem jedno, zda je důvodem to, že Křetínský nic neměl a Pelta by teď musel vyrukovat s tím, že ani on při svých prohlášeních nic neměl a nebo jestli se ukázalo, že by se na Plzeň šlo, ale zároveň by bylo i něco na Křetínskýho a Peltu.
Tohle je otřesnej krok, kdy se prostě zlikvidovala celá nezávislá divize českého svazu, která NEpodléhala Peltovi a měla sílu tresta jeho...kohokoliv.
Takže, šíbři si to pošíbrovali a já už na ten místní fotbal kašlu. Tuhle šaškárnu nemůže podporovat nikdo příčetnej, za ty roky se nic nezměnilo, furt v tom jede ta samá mafie...
Jen by mě zajímalo, kde bereš tu jistotu, že je tohle jediná "nezávislá divize českého svazu".
Co když právě ona tahle divize byla stejně špinavá, jako zbytek svazu, akorát se ušpinila od jinýho bahna?
Nezávislá na vedení svazu...rozumíš principu dělení funkcí? Proto jsou soudy nezávislé na vládě... Disciplinárka je u svazu to samé...pardon, byla.
Až si zjistíš, jak fungují tyhle elementární věci, vrať se...
Ale chápu, že ovcím v našem státě by nebylo divné ani to, kdyby se začali odvolávat soudci, kteří by mohli něco říct na vlivné osoby...někteří užiteční idioti by tomu ještě tleskali :)
Koukám, že jsi nám to TY, velký pastýř, přišel ozřejmit.
Nj Křéta a Pelta to krásně zametli pod stůl, snažili se poškodit jméno v současnosti nejlepšího klubu, vůbec jim to nevyšlo, tak to hodili policii. Dál se raději nebudu vyjdařovat musel bych nejt hodně sprostej...
né prosim nepřestávej. Sděl nám svůj názor
OT - rozhodčím přidají..Proč ne, pískají skvěle, bez chyb, proč ne
V ideální společnosti by rozhodčí byli placeni tak, že by byli neúplatní.
Jasne, vsichniv tom vidite jen spartu, ale vubec vam neprijde divny, ze od doby kretinskeho tasky Plzen vyjma zapasu v Liberci nesehrala jediny "podezrely" zapas? do ty doby jich bylo vic nez dost, ale timhle se to najednou stoplo...podle me je evidentni, ze v tehle kauze v tom Plzen pekne jela (protoze tolik spornych golu a penalt v tak kratky dobe, to neni normalni), ale jelikoz Paclik neni debil, tak si to osefoval tak, ze to uplacel nekdo jinej, kterymu nikdo nedokazal prisit propojenost s Plzni, Kretinsky se o tom zrejme pokusil, ale narazil a Paclik celou dobu kope kolem sebe, rozhazuje zaloby, osocuje Kretinskeho, ktery nikdy jmeno Plzne nezminil...
jakože vod tý doby Plzeň začala vyhrávat bez podpory, jo? ...a chudák Křetínskej, zrovna, když mohl konečně důkazy ukázat veřejnosti, tak mu to ty hovada plzeňský stopnou
no ja si myslim ze Kretinsky neco ma, jenze to neco budou dukazy, ktere nemuze pouzit, jako napr. odposlechy bez soudniho povoleni apod...pokud nejsi sam zaslepeny plzenskou euforii, musis uznat, ze od ty doby co se "zrodil" plzenskej uspech se ruku v ruce zrodilo hodne spornych penalt, ofsajdovych golu apod. Jasne, Plzen hrala peknej fotbal, jenze ne vzdy v kazdem zapase a spoustu z tech spatnych zapasu vyhrala prave diky temto spornym momentum...
musím přiznat, že plzeňskou euforií zaslepenej jsem, protože obdivuju co dokázal Vrba... a korupcí to podle mě nebylo... jaktože vyhrávaj a předváděj dobrej fotbal i v Evropě? ...holt do tohoto nevidíme, mně jen štve, že jsem se těšil na Křetinskýho důkazy a teď bude prd
ono vsechno je spojeny se vsim. podle me to presne chodilo tak, jak napovedel ten zapas v Jablonci. dopredu se rozhodcimu dali prachy a bud to vyhrala Plzen na hristi a potom rozhodci zasahovat nemusel a nebo se v opacnym pripade pomohlo...ono se rekne jedna penalta sem, jeden ofsajd tam, jenze jak je dobre znamo, v nasi lize vetsinou vyhrava tym, kterej vstreli prvni branku a kdyz k ty ti dopomuze rozhodci tak pak uz to jde samo...jen si vezmi letosni sezonu. co si pamatuju tak zapas Plzni v Jihlave, se Spartou a v Liberci prinesl Plzni diky rozhodcim +6 bodu, to uz je docela hodne velkej rozdil, klicovej po postaveni v tabulce a hlavne taky pro psychiku hracu, ktera se po darovane vyhre nad Spartou rapidne zvedla a prinesla tak Plzni dalsi plusovy bodiky...jsou to proste spojeny nadoby a staci kdyz rozhodci postouchne Plzen jednou za 5 zapasu a celkovej efekt to pak prinese a pokud argumentujes evropou, ono mezi nama zas tak velkej zazrak to nebyl, pokud za zazrak povazujes postup pres posledni leta tragickou Kodan, letos podprumerny Lokeren, Hapoel i Coimbru a becko Atletica...
Podprůměrný Lokeren, který je třetí v belgické lize...
navrat krale
nechapu co na tom pořád řešej. Kdyby to svěřili odborníkům jako je saliscaplar, michaelowen, nebo barcelonist, tak je dávno vyřešeno a tresty spradlivě rozdány
Chlapi klid, rozhodčí podepíšou etický kodex a bude po problémech. Že to přišlo až teď; kolik obtíží a nedorozumění vzniklo zbytečně, kolik let jsme rozčilováním se ztratili..
http://nv.fotbal.cz/scripts/detail.php?id=124174&tmplid=1484
Miroslav Pelta a jeho vzkaz fotbalovému národu
Milí fanoušci a přátelé českého fotbalu, nemá smysl to dál tajit. Všichni to už stejně víte. Takže jsem se rozhodl hrát s otevřenými kartami.
Jste nám (rozuměj fotbalovým šíbrům) všichni úplně u prdele. Absolutně nás nezajímá, co si myslíte.
Jestli vám vadí, že korupci nechceme řešit, je to váš problém, obraťte se na doktora Chocholouška.
Na stadiony vás stejně chodí málo, takže pokud vás o pár ubude, nic se neděje.
Já přece nemůžu jít proti Paclíkovi nebo Křetínskému, jejich kluby přitáhnou do republiky nejvíce peněz z evropských pohárů. A já jim pak můžu prodávat za solidní prachy svoje hráče, víte jak to myslím…
Co budou psát ty mrdky mediální, nás nezajímá, my máme svoji strategii a do té je všem hovno…
Takže takto ve stručnosti, případné stížnosti ani nepište, stejně si s nima na Strahově vytřeme… víte co.
S pozdravem
Míra alias Velkej Čáp, od této chvíle „Největší Čáp“.
P.S. Golda je ču*ák ....
Tohle mě pobavilo co koluje na xichtbuku:D
Takže kvůli Berbrovi.. To docela mění situaci
co?
http://fotbal.idnes.cz/predseda-disciplinarky-golda-o-sve-rezignaci-fnc-/fotbal.aspx?c=A130123_153944_fotbal_min
Trošku se v tom začínám ztrácet... a mám pocit, že se to do konce nedotáhne
Kdyby Berbr bojoval za to, aby nebyla potrestána Plzeň, tak bych to pochopil, jenže to spíš směřovalo k potrestání Křetínského a stejně to má policie, takže to neznamená úplný konec. A dle výsledků vyšetřování (na FAČR doufám nezávislého) s tím stejně Fotbal bude muset něco dělat.
Berbr je podle mého (už úplně od začátku) nejvyšší chapadlo celé chobotnice.. Nejspíš se něco ví na něj, něco na Peltu.. a jsou z toho rozbroje. Nebo se taky mohli dohodnout, že to budou chtít nechat vyšumět.. Což by se ale stát nemělo, protože Policie už důkazy má..
Teď je otázka, jaké má policie důkazy, protože si nemyslím, že by jim Křetínský dal všechno.
takže Berbr ... No to mění situaci zase na druhou stranu. Berbr tlačil káru Plzně.
podle mě na sebe všichni něco měli a dohodli se, že se na to vyserou
fraška pánové, fraška... když se někdo votře o spartičku, tak sa vše zamete pod koberec, že ano ? Ještě odstranit Goldu a mafoši mají splněno... kurva, že Brno nehraje v Rakousku, lepší jak liga jednoho klubu...
A jak do tvého názoru zapadá fakt, že Golda zmiňuje jako jednoho ze strůjců "zametání" Berbra?
já se Plzně nezastávám, jenom si kopu do sparty, to snad nevadí ne ? Plzeňáci by spíš měli najít svého bývalého šéfa, bůhví kde skončil...
Já taky neříkám nic o tom, že se zastáváš Plzně.
pravda je že Paclík se vyjadřoval jako buran a určitě nemá čistý svědomí.... jenom mi doopravdy přijde divná ta shoda náhod s tím trestem vod Goldy... jako Zbrojovákovi je mi docela u zadku co se z toho vyklube, hlavně abychom my odešli s čistým štítem (a taky odejdem, ta roční pauza aspoň k něčemu byla...)
v Berounce a může za to Starka s Peterou - možná v tom nějak bude namočen i Paclík
sakra,proč já neznám taky nějaké gorily v našem kraji,hned by mi odpadl nesmyslný trest v okresním fotbale :-D
nesmyslný? Nakopal jsi sudího?
Křetinský nic nemá, Pelta tlačil na to aby nebyl potrestán a proto Golda radši odstoupil, tak si myslím že to bylo
Nuda
Muze mi tu nekdo vysvetlit,co je spatny na tom,ze tu kauzu vysetri policie? Pokud bych byl z tabora zastancu teorie,ze Kretinsky nic nema a cely si to vymyslel a primel Adamka ke krivy vypovedi,tak bych byl za to naopak rad..tu kauzu nikdo neuklidil pod koberec,jen se pocka na zaver vysetrovani organu,kterej ma v tomhle mnohem vetsi pravomoce a nebudu pracovat pod takovym zakulisnim tlakem z obou stran..nejaka vecna odpoved by byla lepsi nez povzdechy jak je to cely spatny,ze Pelta je tlusty prase a ze ta liga nema cenu a mnoho jinych urazek a nesmyslu..
To, ze Kretinsky uz nemusi nikomu nic davat.
Pelta a spol.neskutečná žumpa českýho fotbalu!
co to meleš? Pelta za to nemůže že polovina klubů podplací. On se jen snaží brání český fotbal. Kdyby to prasklo jaká je to žumpa by byla by ostuda. Pelta brání zájmy ČR.
Goldovi sebrali jeho hráčku. Cítil se jako king. A ted se cítí jako dítě, kterému sebrali medvídka.
nic proti chlape, ale zajímalo by mě o kolik toho víš víc než my, protože s tvým postojem tady to vypadá, že seš jeden z účastníků tý aféry
vím toho dost. Křetínský má důkazy na asi 12 klubů. Ukázal to peltovi a ten byl zdrcen. A oba se shodli že to prostě nemůžou říct policii jinak by to skončilo mezinárodním skandálem. Na druhou stranu to nemohou nechat pokračovat. A tak to nahlasili ale nepodali nelegální důkazy které mají. Soud by je stejně nemohl použít.
a můžu vědět jak tohle všechno víš?
ví hovno. Je to místní šašek
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele