Kolem Hamšíka prý krouží velkokluby. Neapol to odmítá
Už několik týdnů se jméno Marka Hamšíka zmiňuje v souvislosti s přestupem do Chelsea. Nyní se údajně o slovenského středopolaře začal zajímat také Manchester United. Vedení Neapole ale jakékoliv spekulace odmítá a tvrdí, že Hamšík v klubu zůstane.
"Nemáme v úmyslu se Marka zbavit," řekl ke spekulacím sportovní ředitel Neapole Riccardo Bigon. "Když už vyvrátíme tvrzení, které vyjádřil přítel Carlo Ancelotti, tak je zřejmé, že tyto informace opravdu odmítáme," dodal člen představenstva klubu.
Ani Hamšíkův zástupce Fulvio Marrucco informace nepotvrdil. "Je normální, že hráč Markových kvalit vzbuzuje zájem velkých klubů. Ale žádný konkrétní kontakt s anglickým celkem zatím nemáme," řekl italský agent slovenského reprezentanta.
Podle agenta se ani samotný záložník těmito informacemi příliš nezabývá. Soustředí se prý jen na svou budoucnost v jihoitalském klubu a také na mistrovství světa v JAR v příštím roce. "Domněnky o přestupu se nezakládají na pravdě. S žádným klubem nejednáme a ani Hamšík nemá v plánu měnit klub," dodal agent.
"Nemáme v úmyslu se Marka zbavit," řekl ke spekulacím sportovní ředitel Neapole Riccardo Bigon. "Když už vyvrátíme tvrzení, které vyjádřil přítel Carlo Ancelotti, tak je zřejmé, že tyto informace opravdu odmítáme," dodal člen představenstva klubu.
Ani Hamšíkův zástupce Fulvio Marrucco informace nepotvrdil. "Je normální, že hráč Markových kvalit vzbuzuje zájem velkých klubů. Ale žádný konkrétní kontakt s anglickým celkem zatím nemáme," řekl italský agent slovenského reprezentanta.
Podle agenta se ani samotný záložník těmito informacemi příliš nezabývá. Soustředí se prý jen na svou budoucnost v jihoitalském klubu a také na mistrovství světa v JAR v příštím roce. "Domněnky o přestupu se nezakládají na pravdě. S žádným klubem nejednáme a ani Hamšík nemá v plánu měnit klub," dodal agent.
Komentáře (237)
Přidat komentářPojď do Arsenalu , s Cescem to bude extrémní středová formace
Tak to pochybuju, tam by byl extrémní podavač balónů, nepodcenuji Hamšika, ale Arsenal není pro něho ať si říká kdo chce co chce
neviem či najlepší mladý talent v talianskej serii a v roku 2008 by bol podávačom lôpt
já jsem jen řekl, že v arsenalu nebude =)
a dovolím si říct, že by měl dost velké problémy se u kanonýrů prosadit
myslím, že by se chytl, ale to je kluk pro chelsea.., do MU ať neleze, tam to chce nějakýho borca z británie místo těch černých, je jich tam už moc
To jo, tam je černochů jak nikde jinde.
to je uplně jedno kolik tam je černochů my tu taky u nás máme moc bělochů to je to samé...rasisto
a braniť bude kto?
Napadá mě tisíc slov, co bys moh bejt ty extrémní, ale nebudu riskovat napomenutí.
říkej rád se pobavím :)
jen ná k nám střeďák by si sice hodil jako sůl ale Hamšíka ne
do manchesteru united? -
jo nemám ho rád nebyl bych rád z jeho příchodu
no jestli to myslis takhle tak s tim nesouhlasim...ja myslim ze na MU nema ze sportovniho hlediska nic spolecnyho s tim ze je slovak v tom nemam - teda aspon ja ne...
mě nejde o to že je to slovák jen mi není sympatický toď vše
ale Ferguson si myslí niečo iné
nestraš...
nahradit lukasa v FCL to by slo
pls come to MAN CITY!!!
ale prd nech je pekne v Napoli ... vydrží tam ešte 2-3 sezony a potom bude mat kvality na prestup do top klubu
nn já ho chci tky v arsenalu ... slováka jednoho šikovnýho ....
Do Liverpoolu , nemusíte mi to vyvracet, já vim, že je to blbost, ale můžu si to přát ne?
pojd do Interu
Tak zatím nic moc. Čekal jsem, že bude daleko větší bulvární záplava, když máme tolik peněz na nákupy...
Igor Akinfeev, Simon Kjær, Diego López, Luis Suaréz, Marek Hamsik, David Silva, Sotiris Ninis, Manuel Neuer, René Adler, Edin Dzeko, Mesut Özil, Franck Ribéry, Miguel Veloso, Michael Langer, Philipp Lahm, Benoît Cheyrou, Leonardo Bonucci, Steven N'Zonzi, Marouane Chamakh, Steve Mandanda, Yaya Touré, Daniel Villalba, Samuel Eto´o, Eden Hazard, Douglas Costa, Hugo Lloris, Axel Witsel, Steven Defour
Třeba bude mít bulvár 100% neúspěšnost
Třeba Ribéryho bys nechtěl?
Dřív jsem za něj hodně byl, no dnes už ne. Předražený a ani ne tak potřebný typ.
mě se z toho seznamu teda vůbec nikdo nezamlouvá
Tak Defoura bych bral, stejně jako Akinfeeva.
Chtěl jsem napsat nejakyho golmana, ale tak zas mi došlo, že je tam Foster...
Jono, snad teď půjde co nejlépe prodat.
Nechces, nemas rad Fostera?
když se naučí vybíhat a hrát nohama a nedělal chybu každej druhej zápas tak by byl v celku Ok
Aha.
Nemá na to, bohužel. Škoda, mohl být jedničkou angličan.
Aha, ja sem si dycky myslel, že je vybornej, mam ho celkem rad. Dvojka dobra? A je lepší jak ten Polák?
je horsi
Tk to už musi byt dobre kopyto.
On se ted Kuszczak docela zlepšil, já bych je moc nesrovnával, pro mě jsou tak nastejno.
On je sympaťák, sem mu přál, aby pak převzal pozici jedničky, po nějakejch 20 letech jsme mohli mít Anglána v bráně, ale on na to bohužel nemá.
Dopadne to tak, že Sar teď skončí, Fostera prodáme, koupí se nová jednička a Kuszczak zůstane dvojka, pokud bude ještě chtít zůstat.
No nevim, podle mě je lepší, než Kuščak. Reflexy má asi lepší a kdyby byl v maximální pohodě, dalo by se s ním něco dělat.
Defour je pro mě taková neznáma viděl jsem ho možná tak 2 krát v životě Igor je jasnej ale do pole teda nic moc
Optimisti Vy si akože vážne myslíte, že fergienátor má k dispozícíí celý balík kešov z Crystínky? Ja to odhadujem na maximálne 30 percent.
nema, protoze musel zaplatit toho samana a to taky neco stoji
Ty si odhaduj co chtěj, ale Fergie potvrdil, že k obvyklým 20 mega má i všechny peníze z prodeje C.Ronalda. Má je na přestavbu kádru.
a dlzoby kto bude splacat?
ty
Copak máš pocit, že Macnehster své dluhy musí lepit prodeji hráčů? Oni by ho neprodali, kdyby SAF řekl "ne".
tak pokial viem,amici maju sekeru 700mega,tak som myslel,ze nieco z toho splatia..
Amíci si platí dluhy jinými způsoby, než zásahy do hráčského kádru.
tym padom ma Ferguson 100m na posily,ano?
Ano, má. Asi to bude tak akorát.
Tak toho sotirisa Ninisa by bral, videl som ho hrat aj nazivo v greckej 21 a ta jeho orientacia na ihrisku a praca s loptou, popytanie o loptu, tak zbalil by viacerych hracvo do malicka, verte tomu......
Prosím, Hamšíku běž z ligy
2000-01 Hernán Crespo
2001-02 David Trézéguet, Dario Hübner
2002-03 Christian Vieri
2003-04 Andriy Shevchenko
2004-05 Cristiano Lucarelli
2005-06 Luca Toni
2006-07 Francesco Totti
2007-08 Alessandro Del Piero
2008-09 Zlatan Ibrahimović
2009-10 Marek Hamšík
myslím, že ne mere
a hodně v to doufám
prrrr
10-11 Zeman?
13-14 Fantiš
18-19 sumsky do barcy
15-16 - Javier Zanetti
Weiss
Takový tragéd .
jako miloš zeman, že by došiel na trávniky? neni už starý na to?!
pekny prehled o fotbale, ale budis, vsichni musime brat ohled na to, ze na slovensku jeste nevymysleli televize
jj televíziu vymyslel jára cimrmann, okrem iného, že jo?!
Co je pravdy na hostování Gaga v Boce?
Pokud smim odpovědět ja, tak maj zajem o Gaga. Gago ma zajem o to hrát, chce se ukazat Diegovi doma. Ale dle mě by měl v RMCF zustat, nebo mininalmě teda pokud odejde, tak do Europy.
ja myslim ze argentinska liga mu urcite ma co dat navic kdyz si zahraje na MS urcite se toho dost nauci takze ja jsem naopak pro odchod...ale jen hostovani kdovi co v nem drima
Podle mě je hostování do Argentiny, blbost pokud hostovat tak v evropě nejlíp v Primeře, pokud prodat tak klidně do Buenos Aires.
zatim nic jsou to pouze spekulace ale kdyby sel Gago na hostovacku chtel by jit do bocy za prve do tam zna za druhy se diego kouka hooodne do domaci souteze navic ja nejak nevidim jeho realnou sanci poradne si u nas zahrat takze kez by tam sel a poradne se rozehral...uvidime no
Dík oběma. Já chtěl hlavně vědět, jestli je oficiální zájem.
jojo oukej nechame tomu cas...
Pod do Interu potrebujem omladit!
tý jo to byl durchfall
ani sa nečudujem
Typologicky by sa mi Marek hodil do Man utd na miesto Scholesa. V Liverpoole by si zavadzal s Gerrardom kedze to je presne Marekov post.
Myslíš Paula Scholese?
presne toho
co to plácáš??
vyjadril som svoj nazor, aky mas ty?
pokud si myslíš, že by Hamšík mohl nějakým způsobem(pro mě absolutně nepředstavitelným) nahradit Paula Scholese, tak se nemáme o čem bavit...
preco si myslis ze by ho nevedel nahradit? ja si myslim ze by vedel...v 21 rokoch sa stal najlepsim mladym hracom celej serie a predcil hracov ako pato, balotelli, giovinco. Kvalitu ma obrovsku a je to hrac vo vyvine...Ja si myslim ze by ho vedel zastupit
Hamšík sbírá ceny a uznání hlavně kvůli gólům, rozhodně ne kvůli hře ve středu pole. Popravdě, ta v jeho klubu opravdu za moc nestojí.
Navíc teď hraje skoro v útoku, skluz nebo nějaká práce dozadu skoro neexistuje. Ale to je dobře, jen ať dává ty góly .
za donadoniho hral zo zadu a islo mu to dobre mal vtedy 9 prihravok + 9 golov a to nehovorim o tom ze neapol bol v uplnej krize
Za Donadoniho hrál naprosto otřesně, nejhůř za tu dobu, co je v Neapoli. A nahrávek loni neměl 9, ale 3. Letos vím o jedné, 4 ani náhodou. Ale to se pořád bavíme o produktivitě, kterou má, to je jasný, jenže Scholes je přece úplně jiný hráč, totální dříč a mozek, ne ten, kdo odchodí každý druhý zápas.
neviem z akého zdroja si čerpal ale ja z fóra man utd kde to písali fanusikovia man utd...posli link prosim ta aby som to vedel porovnat
České stránky o United moc vážně brát nejdou, když píší o jiných hráčích.
v lize má jednu přihrávku,další dvě v pohárech
V poháru má jednu proti Salernitaně, víc zápasů ani nehráli.
nahodou hamsik ma zatial v tejto sezone 7 golov + 4 prihravky...treba si uvedomit ze ma ledva 22 rokov a je lider neapola, niekedy zahra ako xavi v barcelone a niekedy vyhori, ma nevyrovnane vykony ale to pride vekom...hamsikova najviacsia prednost je neuveritelny vyber miesta vo vapne a vacsinou neomylna koncovka...navyse hamsik ma percentualnu uspesnost prihravok na urovni iniestu z barcy
to je sice hezký, ale skvělý výběr místa ve vápně a koncovka nenahradí to, co týmu dával Scholes...lítat si vepředu, nevracet se a podobně, takovýho jednoho experta už jsme tu měli...už má sbalený kufry a sluní se v Madridu...
za donadoniho hral zo zadu, hral klasickeho CM a mal za sezonu 9 golov a 9 prihravok...
to, že hrál CM neznamená, že hrál přesně a dobře to, co CM má hrát...jestli ti někdo na papíře napíše, že Hamšík hraje CM a pak vidíš, že lítá všude jinde jen ne tam, kde CM má hrát, tak CM rozhodně nehrál...nezajímá mě, co má ve statistikách na jakých postech hrál...stačí se na něj podívat a pokud si soudný, pochopíš, že se Scholesem se nedá srovnat...
podla mna sa da...a sudny som
Ten expert vám vyhral parkrát PL. A ja bz som si Hamšíka ku Crystínke nedovolil prirovnať.
Je jasne vidieť ako United chýba ten expert.
Já nechápu, proč se ještě ozývají takové výkřiky, když to bylo již milionkrát povězeno. Vy scousers máte buď špatnou paměť, nebo schválně mlčíte, abyste mohli dále rýpat.
Vieš my scouseri máme taký zvyk, že si pred tým ako na niekoho reagujeme prečítame aj to na koho týpek na ktorého reagujeme reagoval. A čo tam ten človek, ktorý stojí na začiatku napísal, to nám potom umožňuje nepísať zbytočné komentáre.
že zrovna páni z Liverpoolu nás tady budou poučovat o tom, kdo nám chybí a kdo ne...to bych doopravdy nečekal...
mimochodem to přirovnání bylo zrovna jen v laxnosti a poflakování se kdo ví kde po hřišti...takže by na toto přirovnání zrovna Hamšík neměl být v hrdý...v jiných aspektech je samozřejmě srovnávat nebudu, to je zcela nemožné...
Samozrejme, veď Hamšík je len mediálna bublina, ktorá sa nevie trafiť do lopty a ľudia z neho robia niečo čo nie je. Už ma to nebaví. Ja som prvý, ktorý dúfa, že k manU nepôjde, pretože viem, že fergie dokázal z oveľa horších futbalistov spraviť hviezdy.
tak na tom se shodneme, já taky doufám, že k nám nepůjde...ale ten důvod je to trochu jiný, prostě na to podle mě nemá...
jinak nikde netvrdím, že se neumí trefit do lopty...to rozhodně umí a nějakou kvalitu má, ale srovnávat ho se Scholesem??bláznovství...
mediální bublina je věc druhá, protože mi přijde, že na Slovensku jsou z Hamšíka mnozí připo*raní...stejně tak na české straně ho někteří zbytečně zatracují...já tvrdím, že talent má a je to hráč, který toho může na slovesnké poměry dost dokázat...uvidíme...
Porovnávat typologicky jiné hráče, to je fakt mimo. Hamšík může být herně něčím jako je Gerrard pro Liverpool nebo Lampard pro Chelsea ale nenahradí Scholese herním projevem. On prostě není tím přirozeným dirigentem, který by řidil hru, přerozděloval přihrávky, tvořil z hlouby pole. On je hráčem, který je schopný dávat goly, finální přihrávky a ohrožovat bránu. V tom je výborný, ale je to úplně jiná práce, než má Scholes.
Já jsem tak rok nebo dva zpátky ze zvědavosti toho Hamšíka chtěl zkouknout, na diskusích byl hodně vychvalován, tak jsem byl plný očekávání. A teda dost mě zklamal a ne jednou.
a to je pořád dokola, že se stal nejlepším mladým hráčem a kdesi cosi...Anglie není Itálie, Manchester United není Neapol a v neposlední řadě Hamšík nikdy nebude to co Scholes...Scholes je na svém postě (nebo spíše býval, letošní sezóna je v jeho podání zatím bohužel bídná) naprosto jedinečný...když už mám vypíchnout nějakou věc ve které je o třídu výš, tak to bude důraz, nasazení a výborné čtení hry a pohyb ve středu hřiště...těch věcí by se samozřejmě našlo víc, ale tohle jsou podle mě ty nejvíce do očí bijící...
"v neposlední řadě Hamšík nikdy nebude to co Scholes" cakal som objektivne zhodnostenie skus si to obhajit argumentacne, preco si to myslis?
jediná věc za všechny, nehrajou na stejných postech...na papíře možná, na hřišti je to jinak...
už jenom podle tohoto nikdy nemůže Scholese nahradit...
a pokud chceš nějaké argumenty, tak jsem ti tam čtyři napsal, ve kterých je o třídu výš...
dobre, david villa je tiez o triedu vyssie ako pato ja som psial o buducnosti, kazdopadne ja verim ze by to dokazal...
ja neviem ako ty ale videl si niekedy hrať scholesa? ...dovolim si povedať že naš hamšik je dobry s tim že ma potencial na zlepšenie ale nahradiť scholesa....scholesa ktoreho si ja pametam jeho rozohravku a bojovnosť ?.... ešte nie a pravdepodobne nikdy.
ja si to nemyslim, myslim ze hamsik by ho vedel casom nahradit...
Dobře. Takže:
Umí Hamšík ve velké rychlosti naprsoto převrátit hru na druhou stranu přesným centrem?
Umí Hamšík bojovat směrem dozadu?
Umí Hamšík režírovat hru, aby přes něj šlo vše?
Umí Hamšík strefovat hráče při tréninku do hlavy?
vie
vie (v neapole hral klasickeho CM a v repre obcas hral DM a v pohode)
v neapole mal najviac golovych prihravok zo vsetkych hracov
Jsi blázen - má diagnostika.
v poriadku
Lavezzi má nejvíc nahrávek v Neapoli, nechápu, kde ty Hamšíkovy asistence bereš.
zdroj?
Loňská sezona, oficiální asistence Gazzetty:
http://www.fantagazzetta.com/statistiche_assist_2009.asp?ord=as
ok beriem tie prihravky spat a ospravedlnujem sa za nepresnost, nabuduce si overim udaje z viacerych zdrojov
kazdopadne nazor jose mourinha ktory povedal ze hamsik bude raz najlepsim strednopoliarom v europe je pre mna hodnovernejsi nez nazor nejakeho prispievajuceho na nejakej ceskej stranke
Mourinho toho nakecá... Taky ho nemůžeš brát vážně pokaždé...
souhlas
+ když se ti české stránky nelíbí, najdi nějaké slovenské a budeš mít klid na duši...a já taky...
praveze tato stranka je good, samozrejme chodi aj na anglicke len tu je ta vyhoda ze sa tu mozem vyjadrovat vo svojej rodnej matercine
není to žádný goal.com, ale ujdou
Fakt vyhoda no
To je dobře . Teď ještě jestli to José opravdu řekl.
no ked to pises tymto tonom tak ti najdem ten clanok...
Ani ne. Mere je topplayer tohoto webu
taktak, merengues jenom závidí vám Slovákům...neber ho vážně
Já beru Hamšíka jako Čecha, jinak bych mu nefandil .
no podla mna ma hamsik blizsie k madarom ako k cechom
to je zase jeho urážka, říkám, neber ho vážně
ved brat za cecha moze aj michaela ballacka
to vlastne vacsina slovakov no, ale niet sa co cudovat 1000 rokov spolocnej historie sa neda zmazat
Už je to tu zas...
http://www.eurofotbal.cz/clanky/je-to-nejlepsi-utocnik-na-svete-chvali-mourinho-eto-a-95565/
http://www.eurofotbal.cz/clanky/mourinho-slavi-quaresmuv-prichod-63061/
cas ukaze...
Přesně to jsem měl na mysli...
merengueseyes.com
pobavil jsi,hele nikdo tady nezpochybňuje Hamšíkův talent,ale srovnáváš typologicky jiné hráče,Hamšík sice může Scholese směrem k soupeřově bráně nejen dorovnat,ale i předčit,ale v boji ve středu hřiště nebo směrem dozadu to ani náhodou
nebolo tu 250 prispevkov?
čistka
Hamsik hra hovno hovno a ked niekto porovnava tak zabavnik je o 60 percent na tom lepsie
a preto zabavnik nehra ani v premiernom klube v rusku a sedi na lavicke
no vidis a tiez vybojoval postup do JAR ...to je ironia osudu nie? sestak hraje tiez iba v VFL a je lepsi ako Vittek z lille
zeby to bolo tym ze sestak rha a vittek sedi na lavicke? kazdopadne zabavnik je najprecenovanejsi hrac akeho sme mali
a vlastne vsetci boli precenovany len vttek s hamsikom boli podcenovany? .........v tej BA vidia ludia futbal uplne inak ako inde vo SVETE sorry
vo svete? nenechaj sa vysmiat ked tak na vychode ale o nich je zname ze maju mindraky z ba a z nasich odchovancov
z ktorych odchovancov?
vittek, hamsik v podstate aj sestak...
akurat vittek, maixner, molnar, stupala, pecko a dllllho nic
dubovsky? tittel?
a kebyze to zoberiem globalne za bratislavu tak to by som tu mohol byt do rana
asi by si dlho hladal co?
bez nozou ale prezradim ti.......BJ
aha tak to je potom jasne
neda mi nespytat sa, akeho mate vy odchovanca?
Lalik, Suchancok, Cobej,
Cobej bol dobry ri zvysny dvaja za vela nestali...ale pamatam si ako pred 10 rokmi dostal bj na interi 10:0 :)
to uz BJ rozpredal v tom case kader......pred tym to bolo nemozne
ako je na tom teraz bardejov?
na dva veci.... uz sa to vola partizan a je niekde v IV lige
Tittel je Dolný Kubín. Môj bývalý učitel na základke ho trénoval v žiackych výberoch.
futbalovo vyrastol v slovane, tak isto ako hamsik a sestak
Ako mohol Šestak vyrastať v Slovane, keď do Slovana išiel z Prešova, kde už hrával za mužov.
odohral tam len sezonu a bez slovana by nebol tam kde je...ja ho beriem za odchovanca
Tak to si asi sám.
V čase keď prestúpil do Slovana sa o neho zaujímali týmy z BL. Slovanu samozrejme nemohol uniknúť a tak ho získali. Posadili ho na lavičku. To je celý prínos slovana pre Šestáka. Šancu dostal až v Žiline to jej je za veľa vdačný. Slovan ho akurát privrzdil v rozlete.
vacsiu blbost som este necital...sestak hral pravidelne za slovan len potom nas zradil ked sa klubu nedarilo a zostupil...
tak to vsetci zradili
to hej no ale sestak nechutnym sposobom lebo zacal slovan ohovarat v ziline...
no a? ved do BA aj tak nechodi fans tak si to mohol dovolit
no v tom case nechodili to je pravda...(treba si urobit aj zo seba obcas srandu )
ani v tomto case moc nechodia
na to v akom stave je sfz a nas postoj k nemu, ku kmotrikovi, kozakovi atd si myslim ze fanusikovia sa na stadion len tak hrnu
tak presunte ligu do inych miest a bude vyriesene. potom snad nebudete nadavat na kmotrika ktory vam tam zakešoval a kozaka ktory vybojoval titul.
no dobre a my mozeme za to akeho mame majitela? mozeme za to ze nam dotiahli kozaka?
a my mozeme za to ze sa u nas nehra liga ale dade kde pride 300 ludi? inak ked sa hralo so slovinskom tak bolo vypredane tak kde je problem?
ibaze 90% ludi ktory boli na slovinsku neboli bratislavcania...
to viem lebo som tam bol
a dobre bolo? ja som predal listok za 80 eur (joke)
samozrejme ten 10 eurovy
nic moc ja som prisiel hlavne koli oslavam
Mas pravdu , ale za tým pribrzdením si stojím. Navyše bol u vás len rok?
kto ci bol u nas len rok?
Sestak
2 sezony myslim od 2001 do 2003
Pomýlil som si ho z Debnárom.
futbalovo asi nie, su to iba investicie a aj tak len zlomok za to dostali v porovnani s terajsou hodnotou
Hamsik bol v slovane dva roky.
Tomu sa hovorí odchovanec.
ale v rokoch kedy sa formuje hrac napokon sam sa poklada za slovanistu
ale v rokoch kedy sa formuje hrac napokon sam sa poklada za slovanistu
sorry dubovskeho ste zavrazdili a titul skoncil v politike...........BA okrem JaT a kmotrika ma prd
ja som nikoho nezavrazdil...
Blavaci
noze mi prezrad z ktoreho si mesta?
To byl byla v ManUtd dobrá dvojka: Shrek and Donkey.
a monkey sar
200 pro Hamšíka v Anglii
ještě bych upřesnil nejlépe v Arsenalu s Fabregasem by pro mě utvořil nejnesympatičtější duo v historii fotbalu
Tak teď sis to aspoň vyžehlil
oni by sa hodili ku sebe si myslim...
Sa nesmej ty tupý hnidopich, provokatér, antiodborník a podnecovač národnostnej neznášanlivosti. Si ho zabuduj do systému, do súčasnej situácie v klube a možnostiach, ktoré manažér AFC má a potom tu kraĺuj priblblými smajlíkmi. Už ma začínaš celkom srať.
od cechoslovaka ako si ty je to len pochvala
No to je mi zas kompliment toto...
tak vidis to len sa cudujem ze si do svojej vety nezakomponoval nejake ceske slovicko
Nepríde ti zvláštne robiť zo mňa čosi, čo nie som? Ja čechizmy priliš často nepoužívam a ak, tak len v prípadoch, že dané slovo je tak všeobecne známe. Nuž a ak niekomu napíšem ničo komplet česky, tak na to vždy mám pádny dôvod.
To už je lepšie
abys jednoho krásnýho dne nezjistil, že Ti chybí body ve fantě, když si budeš brát Marekiara tak často na paškál
ked uz do Anglicka, tak do Arsenalu ...Ale radsej do Juve
hups mala byt reakcia vyssie
Dal bych ti z fleku aspoň deset palců nahoru.
Ja jsem za to aby sel do Arsenalu namisto Rosu ... Rosa hraje velky hov.inko
skvělej záložník,ale když ještě chvilinku zůstane tak se nic nestane
sympaťák, v budoucnu nahradí Lamparda či Ballacka u nás v Chelsea
Smrtelná kombinace Čech + Hamšík = Chelsea
On pojde do Juve tak co furt mate
Víc nesympatickýh hráčů než je Hamšík neznám, v Chelsea ho vidět nechci nikdy.
bulvár
Ja ako fans Cukotky, by som Hamsika bral, lebo mame dost ,,starsi´´ kader a taky ako lampard nebudu hrat az do dochodku a atak yb sa nejaky mlady, sikovny, rychly talent zisiel...... prestup schvalujem
Fanoušek Chelsea nadává vlastnímu týmu, dobrý.
Chelsea by potřebovala Marouane Chamkha!!! Ale stačí jí to co má ted!!!Ale sním by to bylo lepčí!!!
Hamsik do Anglie nebo Spanelska jit musi!!!!!!!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele