Klubům chybí možnost zakázat chuligánům vstup na stadiony
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
FAČR chce přerušovat zápasy v případě vulgarit fanoušků
01.04.2014, 17:00
Kluby podle ministra vnitra s chuligány nebojují
28.03.2014, 18:58
Baník musí za fanoušky zaplatit 300 tisíc korun a má podmínku
27.03.2014, 18:04
Chovanec chce, aby fotbal lépe využíval stávající legislativu
26.03.2014, 19:56
Datové karty mají vedle bezpečí přinést fanouškům i komfort
25.03.2014, 16:54
Pelta s Chládkem chtějí registraci fanoušků i policii na stadionu
24.03.2014, 17:00
Pelta chce jednat o změně legislativy a zákazu vstupu na stadiony
23.03.2014, 17:46
FAČR po řádění fanoušků v Ostravě volá po změně legislativy
22.03.2014, 21:11
Komentáře (125)
Přidat komentářto je zase v těch kurevských médiích ....že to hlavně vyprovokovali fízlové a sekuritka, to už je fuk..hlavně aby měl ten židák Pelta co vyprávět o bezpečnosti, aby tam mohli rodiče s dětma....FAČR
Tak security a poldové to teda nevyprovokavali. Zase se tu vyjádřují lidi, co tam nebyli, když něco takového řeknou.
S těma security bych souhlasil, ale policie většinou zakročí, až když je o to klub požádá - když de do tuhýho. Jde spíš o to, že v security je to samej dědek nebo svalnatec bez mozku, ale tak co čekat, tam prachy žádný nejsou a jako v Anglii to u nás nebude...
Je mi fuk, kdo to vyprovokoval, ale pokud se ty prasata neumí chovat, tak tam hold nemají co dělat...
jo, policajti těm "fanouškům" říkali - běžte tam a vyviklejte plot, vy na ně házejte světlice a vy na nás sedačky
Čekal bych spíš , že jako fanoušek baníku se zastaneš svých....ale tak raději bych zkousl pár vylámaných sedaček ,trochu vzruuša než pak dostát Peltovu otřepaném klišé , že na stadion nemužou rodány s dětma....pokud se u nás zavede nějaký sranec jako na Slovensku, tak tu bude opravdu výborná atmosféra....
zastat svých? kterých? mí jsou ti, co skandovali "my chceme fotbal" a tleskali cajtům, když ty raply zahnali
Jakých svých? Tohle nebyli naši. Fanoušek Baníku, který ho má v srdci mu vědomě nebude škodit.
co bylo videt v televizi?ja jsem videl jak matka vzala do rukou dite a bezela se schovat.je uplne jedno kdo a jak to vyprovokoval ale stalo se to a musi se to resit.jestli si myslis ze tohle patri k dobry atmosfere a je to v poradku a mel by se jich nekdo zastavat tak je s tebou neco spatne
https://www.youtube.com/watch?v=CiK8L1Fn6ss
jj ja to videl,nejvic me dostavaj ty frajeri ktery tam celou dobu ukazujou ksicht a pak si sundaj tricko a daj si ho pres hlavu aby je pak nikdo nepoznal.opravdu inteligence
jojo chudinky z polska se chtěli dívat na fotbal a security je tak dlouho provokovali, až se to nedalo unést a museli se bránit
Tedvyjimecne ne. Byl jsem pro zapasech, kde se ochranka chovala jak prasata. Jednou jsem to zazil i u PCR, ale tady fakt ne. Akorat policie zasahla spatne. Ze startu na kreteny mela nahazet slzak a petardy ( nebo jak tomu rikaji ) a ne hazet to az, kdyz kreteni se sli hrdinsky schovat mezi decka.
když naběhli cajti, chuloši se schovali mezi normály, cajti mohou zasáhnout až po požádání pořadatelem
Přesně hrdinové. Udělat bordel a pak utíkat. Takový cigan style, jsou pdobný póvl.
Většinou to tak bývá, ale v sobotu si přijela polská ekipa vyřídit své účty už na stadión. Což je škoda.. Ať se mezi sebou drtí, ale někde na poli a ne mezi normály na stadiónů, protože toho bezmozci z řad PČR pak využijí a schytávají to ti, co s tím nemají nic společného.
Uznávám hooligans aktivity, ale ti co se tak předvedli na Bazalech nejsou hooligans, ale kokoti.
Taky říkám, ať se někde venku mezi sebou klidně posekají, ale na stadion tohle prostě nepatří.
naběhli tam jako první, ty světlice byly házeny až po nich, ne na normály, ti to samozřejmě odnesli, čekal jsem, co bude, až sundají ten plot, a nic, borci zůstali za ním a zmohli se jen na fakáče, jakkoli by se mi to hrubě nelíbilo, kdyby na sparťany naběhli, dal by ten vyviklaný plot aspoň tento "smysl", když ale zůstali stát, ukázali, že je to jen póza několika tupců, co se teď navzájem v knajpě plácají po zádech, jací nejsou borci a ubezpečují se, že jo
Hlavně část nic byla něčím nafetovaná. Prostě totální dementi. To, že to policie zase nezvládla je jedna věc, ale to není důvod proč omlouvat ty dementy. A dostávají mě na chacharech obhajoby typu, že ty sedečky stejně vůbec nedrží. Jako by to někomu dávalo právo těmi sedačkami házat a rozmlátit je. Prostě zvrácená logika toto.
plot taky nedržel?
O plotu se radši nemluví. Ale četl jsme i vyjádření, proč tam na ně nevtrhli, bo už tam bylo psovodi. Psovodi přišli tak možná po minutě či dvou, co to prolomili. To jsou hrozné pohádky, co čtu. Na supporters ěnkteří vyjadřují. Jo staré časy, paráda. Demence.
četl jsem jen jednu stránku, stačilo, ještě se prezentují jako hrdinové
Přesně. Potřebovali by veřejně prospěšné práce hrdinové. Poslední dobou jsou na naše kluky z kotle naštván, jak v případě lukeše a nesmyslného bojkotu, který nikomu nepomohl, tak i v tomto, že se jim to líbilo. Nějak jsem touhle situací hodně zklamán no.
Cítí se jako praví baníkovci, bo dělají všecky tyto věci, aniž by přemýšleli, že opak může být pravda. Kdo není s nimi, je proti Baníku, bo oni jsou Baník. A tak s pocitem obrovské důležitosti nadávají všem, kdo si dovolí myslet jinak, resp. myslet, aniž by si uvědomili, že se neztotožňují s Baníkem jako spíše se svým světem, způsobem "myšlení", jednání atd. Když pak po tomto sobotním přijde na Bazaly návštěva 3.000, budou jim nadávat do vandráků a sami se kasat, jací jsou srdcaři, aniž by třeba uměli vyjmenovat sestavu a znali někoho jiného než Svěrkyho. Mimochodem kdyby je ten v sobotu nezahnal zpět, barabovali by tam doteď.
Pamatuji, jak přestoupil Řepoň do Sparty a Baník hrál kdesi na Dukle. Novináři se ptali fandů, co na to říkají /tak dní po přestupu/ a jeden z nich: Řepka je ve Spartě? Fakt? Tak chuj s nim...
To je taky schizofrenie. všude dělají poutače a mobilizace a pak se zase do těch lidí pustí, že jsou vandráci.
Prej psovodi.. V tu chvíli mezi Sparťanama a Polákama bylo asi tak 12 policajtů, všichni roztroušení na tom velkým placu.. Kdyby se chtěli rvát, tak na nás klidně mohli vlítnout a nic by jim nepřekáželo. Jenže oni vám přijeli jen demolovat stadion..
Jak už jsem tu několikrát řekl, že ty "družby" mezi kluby jsou hrozně přihřátý, tak je vidět, že Poláci Baníkovce chladně prcaj do prdele..
Proč furt Poláci, družba... co to s tím má společného? Byla tam nějaká skupina 50ti lidí nebo kolika, kteří dělali bordel. Proč je furt házet do jednoho pytle s dalšíma, kteří přijeli slušně fandit? Já být Polák a fanoušek Katowic, tak podle zdejších jsem chuligán, výtržník (podle televizí voják nebo terorista) a nácek.
Předpokládám, že nemít s Baníkem to registrovaný partnerství, tak tam asi nejdou "bránit stadion".. Poláci to vyprovokovali, to jsme viděli všichni. A jestli někdo má šálu Katovic, tak ho jistojistě neurazí, když ho někdo označí za Poláka..
Pořád nejde o družbu, ale o to, že tam byli idioti, kteří měli potřebu dělat bordel. Furt se hledá příčina někde jinde, přitom jedinou příčinou je to, že někteří lidi mají prázdnou hlavu. A taky ten bordel tam nedělali čistě jen Poláci....
TI idioti byli Poláci.. Koukám, že se ti to nelíbí, jenže my jsme ty lidi viděli.. s tím holt neuděláš nic moc. Samozřejmě se přidávali i Baníkovci, taky je to nepochopitelný. Pokud ti teda bude příjemnější, když budu říkat Poláci a Baníkovci, můžu to udělat.. ale nic to nezmění na tom, že všechno vyprovokovali Poláci.
Ale jo, samozřejmě. Ale proč se musí mluvit o družbě s GKS? Nemůže to zůstat u toho, že tam přijela banda idiotů s jediným cílem?
Protože to kvůli tomu registrovanýmu partnerství dělali.. Kdyby se s váma análně nespojili, tak na ten zápas nepůjdou, nebudou vám "bránit stadion" a neměli byste tam zas až takovou špínu..
Jinak, jak vnímáš to, že mezi vámi byli lidi Lódže?
Špatně, je to hrozně přiteplený.. Já s nikým takový vztah rozhodně nemám, fandim Spartě a nikomu jinýmu. Nevim proč by měli jezdit nějací Poláci na naše zápasy.. Co tam chtěj jako?
Jak může být někdo takhle blbej Ještě si zapomněl na A.C.A.B Tragéde.
Je jedno kdo to začal, ale PČR je ta, kdo to měl skončit a nějak rozumně, když už jim z daní sponzorujem speciální výcvik a cvičení za stovky tisíc. Ne ještě přilívat olej do ohně, tím že pochodovali v bloku 10 lidí přes půlku stadionu, dokud jim nedošli rozbušky a slzák a pak zpátky, aniž by něčeho dosáhli nebo někoho sebrali. To nemluvím o tom, kam většina těch rozbušek přistála. Tohle byla čistá provokace a nebo amatérismus velitele, který to z poza zmíněného bloku řídil megafonem.
Šíleně nedořešený systém. Už to mohlo být dávno jinak, ale u nás tu furt zůstává komunismus, čili: Takto by to šlo, ale je to složité, tak to uděláme jinak a jednodušeji.
S tímhle nemá komunismus vůbec nic co do činění. Tenhle problém musí být nějak řešitelný, ovšem bylo by to proti demokracii.
Jak dlouho tenhle mediální orgasmus potrvá
Tak je logické, že si na tom média smlsnou.
a jak dlouho potrva nez se s tim zacne neco delat a zamezi se tomu co se ted stalo?
Vždy Sparťani,Ostraváci a Poláci,pořád dokola ti samý inteligentní fanoušci...
to je urcita skupina lidi ktery se musi schovat v davu a pak vyuziji psychologii davu.to neni chyba tymu a jejich fanousku.akorat ze tyhle kluby maji vetsi zakladnu ktera navstevuje i venkovni zapasy takze se tam tyhle chudaci muzou schovat
A Slávisti jsou slušní? Viz 2011, nebo při derby atd...všichni jsou stejní.
Jaký zákazy vstupu? To co provádí je trestný čin, takže hezky každý utkání se hlásit na policeijní stanici ve stanovený čas. Máš práci? Nezajímá, vyřeš si to jak chceš... Možná by pak začli přemýšlet
Nepouštět poláky do republiky. To mi bude stačit.
Ostráváci si už delší dobu stěžují, že někdo tahá za provázky, aby sestoupili a záměrně jsou v mnoha zápasech poškozování. Pokud někdo v zákulisí chtěl nějaký viditelný důvod, aby Baník sestoupil, tak jim ho dali.
Jestli si myslíš, že pádem do druhé ligy se něco vyřeší tak se pleteš. Na baník se bude chodit pořád, klidně i na MSFL nebo jak se to teď jmenuje. Já být na svazu nebo u PČR tak se naopak snažím baník v lize za každou cenu udržet, ty stadiony jsou přece jen z pohledu bezpečnosti jinde než v nižších ligách, stejně tak se lépe obhájí policejní doprovody a vrtulníky, které jsou na výjezdech už tradicí.
Tak si to má Baníček pohlídat a nepouštět na stadion Poláky, který se tam jeli akorát vydovádět na Spartu
Tím, že 14 tisíc lidí přišlo na fotbal a slušně fandili?
Nevíte někdo, kdy končí přestupy v amaterskym fotbale?
ideální dotaz na odlehčení atmosféry
logo FACR u clanku, to se sem hodi
nevim to jiste,mozna je to hloupost,ale zaslechl jsem 6.4.
Zkurvení pšonkové jedou dělat bordel na českej fotbal a je z toho zase kauza týdne. A baníkovci se těch polských nácků z Katowice ještě zastávají.
...i lidi co jsou sobotnim 'polocasovym programem' zdeseni i lidi co se to snazi lehce omlouvat semusi shodnout na tom,ze policie svuj zakrok absolutne nezvladla! A vina za to,ze se chuligani smichali s obycejnymi fanousky je na strane PCR!
Ani omylem, pokud se smíchali s obyčejnými fanoušky, tak proč si mezi nimi na tu chvilku sundavali šály, kapuce a odhazovali co měli po ruce? Akorát se tam přišli skrývat. Policajti udělali chybu jen v tom, že jich nebylo víc hned na začátku toho incidentu. Pak už moc možností neměli.
No halvně neměli házet rozbušky do normálních lidí. To byl nezvládnutý zásah. Jako ty debily neomlouvám, ale policie zase ukázala, jak takové zákroky vůbec nezvládá.
Ty rozbušky jako jediný fungovaly.. Jestli to pomůže zásahu proti takovým idiotům, tak mi teda vůbec nevadí, že se pár lidí lekne.
To musí přijít dřív, než se jim rozutečou mezi normální lidi. Jenže taky je otázka, jak je možné zasáhnout rychle, když nemůžou být na stadionu. Teď jsem četl, že to chce Pelta zase změnit. Aneb zavést hloupost a pak ji zase zrušit.
Je to blbost Langra, kterej chtěl ušetřit.. ale to, že tam stejně jsou, jen jsou prostě mimo stadion, to jaksi nedomyslel.. Mělo by se to zrušit. To byla totiž hlavní příčina toho, že už pak Policajti neměli na výběr co udělat a museli sáhnout po drastičtějších metodách..
Ale policie nemá zaúkol idioty trestat, nejlépe pochytat nebo uklidnit situaci, ale jestli je uklidnění to, že do davu lidí, co s tím ají hovno společné nahážou rozbušky a slzáky, i když jsou tam děcka, ženské. Tak by to měl setsakra někdo odnést. Řeknu to tak, na stadionu byli lidi nasraní, jak na ty dementy, tak i na policajty a ani se nedivím.
No, moc jiných možností neměli..
Promin Marty,ale zvladnutej zasah vidim jinak...v dobre kdy FBB+GKS prolamovali plot,takze nebylo nic jednodussiho nez aby PCR sestoupila z horniho ochozu ne k plotu,ale za chuligany a tim by zcela odrizli obycejny lidi od epicentra deni...misto toho zvolili taktiku vyckavani a naslednyho zahaneni a nahaneni rozbuskama a slzakem mezi stovkama a tisicema obycejnych fans na tribune..myslim,ze pokud mluvime o vydesenych detech a rodinach,tak ty vydesely mnohem vic bouchajici rozbusky v jejich blizkosti nez nabihajici chuligani,kteri v pocatku mirili zcela od nich..jeste takovej dodatek,tak minimalne polovinu zpusobene skody zpusobily prave ty jejich oblibeny rozbusky,ktery pri kazdym vybuchu vytrhly 5 sedacek,jak je na vsech zaberech krasne videt..nehodlam nas ani banikovce branit,ale ta kampan co se ted rozjela je zcela hystericka a nehleda problemy tam kde opravdu jsou...
V době kdy prolamovali plot jich bylo málo, to byl největší problém a pochybení..
Policajti nemůžou obklíčit skupinu lidí, pokud mají další potenciální útočníky za svými zády.. Je nemyslitelný, aby Policajti byli zády k protivníkovi.. A to, že se tam Baníkovci postupně přidávali jsme přece viděli na vlastní oči..
Teď mi teda řekni, co by sis vybral.. Použít rozbušky, který udělali hluk, ale nikomu nic neudělali, nebo pak pendrek mezi všema těma dětma.. Myslíš, že by teda bylo adekvátnější, kdyby benga před těma dětma rozbíjeli hubu Polákům? Jako mě by se to líbilo, problém je, že ty děti by z toho měly opravdu zážitek, na kterej jen tak nezapomenou.. Na rozdíl od těch rozbušek, kvůli kterým se ty děti maximálně tak lekly..
Oni, ale i ten pendrek používali se svým úžasným slzákem. Hlavně ve chvíli, jak naprosto nezvládali situaci, protože elogicky postupovali do davu až se ocitli v obklíčení.
Jinak jinak oni se během akce právě, že ocitli zády ke svým protivníkům.
Když utíkali.. ale to je jiná situace, než když se zaujímá postavení.. Asi se shodneme, že je mohli mlátit daleko víc, nebýt těch rozbušek, který na ně fungovaly..
Měli zakročit úplně jinak. měli držet pozici a nezapojit do toho dav, který mají ochránit. Jak jsem již psal, na takový zápas by měl fungovat určity antikonfliktní tým, který bude umět vyhodnoti tyto rizikové situace a případné lidi odklidit do bezečí ať do toho nejsou zasaženi. Ale házet rozbušku do davu i normálních lidí, to je na stadioně na ušlapání. Jinak fotek je sot a pochytat je klidně mohou a poslat na veřejně prospěšné práce na Bazaly na připevnění sedaček a potom to nahlašování během zápasu.
Měli zůstat mezi naším sektorem a Poláky? Myslíš, že by se ta situace nějak uklidnila? Oni je museli odehnat co nejdál od nás, aby se uklidnili obě strany a byl klid..
Zkus mi říct, jak měli jinak postupovat?
Měli zůstat na Lku ne hnat to přes polovinu stadionu. Jinak vaši se docela brzy uklidnili. Naši by se taky po čase uklidnili. Bylo to i vidět, jak už jednou odcházeli a policajti přibhli skoro až k našemu kotli a pokračovalo to na novo. Situaci nezvládli. Byli roztroušeni po skupinkách (velká chyba), měli zůstat na L3 a zamezit vchod. Neměli do toho zatahovat normální lidi. Jejich úkolem mělo být především ochránit normální lidi. Což jsem ji nepovedlo a ohrozili především je.
a ten prvorepublikový pokřik "Sparta tempo" máte odkdy?
...malo jich tam rozhodne nebylo(podivej se na youtube na to kolik jich tam je v dobe prolomeni ploty a misto nejaky reakce si tam povidaj co asi udelaj),dopredu se vedelo a hlasilo o rizikovosti utkani...a pripravenost nula..i kdyz se uz nekolik let vi,jak bude polocas vypadat,kudy presne banikovci s gieksou prijdou a co vypukne..misto toho se prachy cpou do vrtulniku krouziciho celou puli nad Bazalama a k tomu aby nas 100 policajtu drzelo a nutili nas,ze bud nastoupime do busu nebo nas tam budou drzet az do konce..pritom stacilo,aby se securitka od zacatka rozmistila do rohu a odelila nas od banikovcu..
souhlas, taktika policie byla pro me nejvetsi zklamani. Naopak me potesilo ze kdyz se ti chuligani dostali mezi 'normaly' tak schytali od normalu par vychovnych pohlavku. V mem nejblizsim okoli jsem videl minimalne ctyri pripady. a jeden co si nesl sedacku aby ji mohl hodit dostal regulerne pres drzku.
Woow, tak to chtělo docela odvahu. Já bych na to neměl, bo se mi zdálo, že byli něčím naspeedování a člověku nestojí za to, aby tak zbytečně ohrožoval své zdraví.
jo, jeden utíkal vedle mě a byl jakoby nepřítomný
Pravda je někde uprostřed. PČR opět nepřemýšlejí, když zahánějí chuligány mezi další fanoušky. Není normální házet rozbušky mezi skupinu fanoušků, kde většina z nich se přišla dívat ne fotbal. Reakce PČR měla být přiměřenější a ne že budou útočit mezi tak velkou skupinu lidí, která nemá s tím konfliktem nic společnýho. Takže místo plánu uklidnit celou akci se stane pravý opak.. Logika policajtů opět v plné parádě.
Druhá strana je tak, že chuligáni se chovají jako dobytek a musí počítat s tím, že se to bez odezvy neobejde. To, že budou nabíhat v poločase k našemu sektoru musel vědět asi každej. Policajti na ně byli ze začátku připraveni celkem dobře. Po první policejní akci se na to měli chuligáni vysrat a vrátit se k sobě do sektoru. I oni museli na druhou stranu počítat s tím, že si tam nebudou beztrestně lomcovat plotem, jak se jim zlíbí. Kdyby opětovně nenabíhali, tak by se celá situace uklidnila. Ale protože na sebe potřebují upozornit, tak dělali bordel dál.. Sami můžou za to, že zasáhla policie. Druhá věc je ta, že policajti nezasáhli přiměřeně a rozumně.
Takhle to prostě dopadne když se srazí blbec s hlupákem..
Ty vole,kdy toto skončí...
rozhodci to mel ukoncit a hotovo...
No jsme si jist, že by to vyvolalo ještě další vlnu nevole.
neni to nic proti ostrave...kdyby se to stalo nekde jinde,tak bych si myslel to same (to jen aby to nevypadalo jako zaujatost)
bylo by to jednoduche...samotny klub krome penez by byl trestany i jinak a hlavne by byl tlak na nej,aby se neco delo...ted mi prijde,ze vsichni jen hazeji zodpovednost z jedne strany na druhou...
a kdyz si to vezmu,ze by nekteri fanousci proste na fotbal neprisli kvuli registraci a podobne? no a co? bude to nekomu vadit?
kdyz to reknu blbe...z fanousku tu stejne prachy nikdo moc nema...a kdo bude chtit,tenhle "vopruz" proste absolvuje
Jak se ukázalo, bylo by to špatné řešení.
tezko rict...zapas se sice dohral,ale kdyby se ukoncil,melo by to vetsi "koule"
Pelta něco vykládal v TV, že prý každý, kdo půjde na fotbal, se bude muset registrovat, fotit, mít čip a nevím co ještě. Tady v tom článku se zase něco píše o Německu. Občas jezdím na Dynamo Drážďany, které zrovna není pověstné slušnými fanoušky, a vždy si mohu normálně koupit vstupenku, aniž bych musel třeba ukazovat občanku. Tak já tomu nerozumím.
Registrační systémy fanoušků už fungují v Německu, kde například Dynamo Drážďany spustilo dobrovolnou registraci lidí do věrnostního systému klubu. Ten pak může na rizikové utkání vpustit jen diváky s kartou fanouška. V Polsku také existuje průkaz fanouška. Na některé zápasy se bez něj nedostanete.
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/rozhovor-sef-ligy-dusan-svoboda-chuligani-na-stadionech-p23-/fotbal.aspx?c=A140324_140305_fotbal_tru
No, nevím, já tam byl třeba i na zápase proti Chotěbuzi či St. Pauli a žádné problémy jsem neměl. Neplatí to jen pro zápasy venku ?
Netuším. Jen jsem četl ten rozhovor se Svobodou a říkal jsem si, že by ti to mohlo pomoci.
Jasný, díky. Tak zatím mě tam pouštějí, tak dobrý ...
Řekl bych, že to jde ruku v ruce s celou společností. Lidi přestávají mít strach z policie a následků toho, co dělají, nikdo je pořádně netrestá, policajtů je málo, nejsou v ulicích vidět, jejich zásahy se medializují a kritizují atd. atd.
především ti mladí mají policajta za toho, koho je třeba ošulit, oblafnout, vynadat mu
Když má člověk takové zkušenosti, že policajti jsou banda násilnických idiotů v tom horším případě, v tom lepším tlupa líných hňupů, co si dělají povinné čárky buzerováním normálních lidí za prkotiny či dokonce za nic, tak se není čemu divit.
Je to o lidech, znám policajty debily, co se i chlubí tím, jak třeba na silnici jentak buzerovali lidi, ale znám i totální pohodáře. Je to hodně o lidech.
To vim taky, že jsou i normální fízlové. Ale když se s nima člověk nedostane do styku, je to pak těžký.
Dva týdny zpátky jsem byl na narozeninách kamaráda policajta,naprostý pohodář a fajn kluk do nepohody,sportovec a vzdělaný borecmbylo tam samozřejmě plno jeho kolegů,nějak sem je přetrpěl i když fízly nemusím.No a teď jeho kámoši dojeli opět na košt,ožrali se a napadali nějaké lidi.
spíš to tu vidím jako představa polda=nepřítel
A myslíš, že ta představa vznikla jen tak?
kořeny má za bolševika, ale v současnosti je to o nerespektování autorit vůbec, ať je to polda, kantor nebo starší osoba, sebestřednost mnoha lidí funguje tak, že vidí nepřítele v autoritě, každý zná svá práva, ale už ne povinnosti, kdekdo se diví, že je popotahován nebo je kritizován ta rozbitou lavičku v parku, polepené nebo popsané zdi
Ono je to taky o tom, že mladý člověk se kolikrát setká spíš s policejní buzerací než s kvalitní prací PČR. Jak má člověk respektovat strážníka, který ho nesmyslně prudí a když mu dojdou argumenty, tak se schová za hlášku "Jménem zákona".
se podívej do škol, kde mladí zobáci držkují na učitele, do domácností, kde rodičům nadávají a říkají jim jménem, policajt je jen jeden z mnoha pro věčně ukřivděné flákače, co umí jen dělat bugr
To bude asi o tom, že kdybys měl k Policii respekt obecně, tak nepotřebuješ, aby ti nějaký strážník něčím argumentoval - toho máš poslouchat, ne s ním debatovat. Druhá věc jsou samozřejmě lidi, kteří se jsou u nás k Policii schopni dostat.
Vážím si autorit přeevším těch, kteří umí argumentovat a nemusí používat sílu. Na gymplu jsme uznávlai a měli rádi profesory nejen málo přísné, ale i ty přísné, ale museli jsme vědět, že jsou féroví. Ti, kteří se nám chovali hnusně a podrazácky, tak s něma jsme "válčili".
Učitel je od toho, aby tě vzdělával, obohacoval a rozvíjel po všech stránkách, úkolem Policie je přeci jen něco jiného, léta jsem žil v Německu - tam to nikdo ani nezkusí...zkoušet debatovat s policajtem, přesvědčovat ho nebo dokonce na něco ukecávat. A není to jen o tom, že tam jsou kvalitnější policajti - je to o vychování a mentalitě národa.
Nemeckou mentalitu a kam je kdysi dovedla moc krasne popisuje F.A.von Hayek. A v dnesni zapadni civilizaci se zacina objevovat cim dal tim vice paralel s jistou nepeknou epizodou evropskych dejin :(
Nevznikla jen tak, podědila se ještě z komára + je v Česku naprosto katastrofální (ne)respekt k autoritám, to vidíš úplně všude.
Za vše můžou polští židi,
Tentokrát to vypadá, že by to Pelta mohl dotáhnout do konce, jen houšť.
Baníčku my jsme s tebou, neopustíme tě, nikdy tě nezradíme, jen ti stadion zničíme.
Fotbal se bere, jako soukromá akce, takže Policie na stadionech nemá co dělat a zásah policie bych nechal platit kluby... Proč bych já, řádnej daňovej poplatník měl platit za to, že se nějaký retardi neumí na stadionech chovat a dělají bordel ??
Zakoupil bych několik kvalitních kamer pro snadnou identifikaci výtržníka + pro dokázání toho, že dělal bordel, pak ty dotyčný chytil, napařil jim pokutu 5-10 tisíc + podmínku a pokud by to udělali znovu, tak ještě větší pokutu, do basy a zákaz vstupu třeba na rok... Samozřejmé by bylo samozřejmě po dotyčných vymáhat náhradu škody. V čem je problém ?
"Ve zmiňovaných zemích navíc mají kluby možnost i bez zásahu soudů zakázat takovým fanouškům vstup na stadion"
tohle je taky ten nejhorší a nejdebilnější způsob co existuje
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele