Kdo se bál, šel do lesa
Zaujalo nás
Parafrází na známé české přísloví lze celkem snadno charakterizovat letenské představení českého týmu proti nejlepší reprezentaci Evropy i světa, geniálním technikům, mistrům držení míče, zkrátka patrně mimozemským bytostem. I tak zjevně nebylo na místě na ně vyrukovat s taktikou podobnou té měsíc staré lichtenštejnské...
Předpokládám, že kdo viděl alespoň kus zářijové demolice fotbalového trpaslíka, mi dá minimálně částečně za pravdu. Soupeř Španělů zatažený v hlubokém bloku, skrz nějž přesto hladce prolétávala jedna přihrávka za druhou. Sázka na brejky byla u Lichtenštejnců imaginární, u nás pro změnu nevedla k ani jediné střele mezi tři tyče - takže ono (ne)snažení bylo ve výsledku stejně zbytečné. Rozdíl nejméně dvou tříd v technické vybavenosti, fotbalovém myšlení a, podtrhl bych, pohybu bylo možno postřehnout také v obou případech - leč u Lichtenštejnců šlo přeci jen o diferenci markantnější. Zkrátka a dobře: napříč celým kvalifikačním cyklem se, jakkoliv s notnou dávkou skepticismu a možná ironie, směle považujeme za aspiranta evropského šampionátu, respektive alespoň baráže o něj. A pak doma (!) vyrukujeme na, ano, nejrozjetější nároďák současnosti s takřka identickou taktikou a vyznáním jako venku (!) 118. tým žebříčku FIFA? Tady je něco ve vážném nepořádku...
Neměl bych sebemenší problém s další prohrou, jakou jsme utržili před nějakými šesti měsíci v Granadě. Bohužel ta dnešní se jí v jakémkoliv aspektu hry ani nepřiblížila. Vyjma Gebre Selassieho, Rosického a periodicky i Jiráčka s Pudilem, jsme vlastně na Španěly "vlétli" s nasazením hodným Kirin Cupu. Rozdíl mezi individuálním bráněním a zdvojením v našem podání spočíval zpravidla v tom, že se akorát na klidně přemýšlejícího Matu, Xaviho či Silvu nedíval jeden fotbalista v červeném, nýbrž rovnou celý pár. Ztrojení potom ještě nepochopitelněji vypadalo obdobně, a to už jsme byli kompletně ztraceni. Výbušnost některých našich borců (Baroš, Kolář - přede všemi) byla mnohdy na zaplakání a nešlo si nevšimnout, že také někteří (opět Baroš, tentokrát nejčastěji doplňovaný hlavně Pudilem a Jiráčkem) mají krom toho značné problémy se sprintem s míčem u nohy. Nezřídka se stávalo, že se naši po sporadické narážečce urvali do rychlého běhu a sotva se rozhlédli kolem sebe, už měli na zádech jednoho nebo dva protivníky.
Ale to by ani tak nevadilo. Daleko horší byl celkový přístup mužstva a nálada našeho výkonu. Že bude v takovém zápase - kdy nám de facto o nic moc nešlo a ještě se jednou za sto let měříme s nejlepší reprezentací planety - někdo tak neviditelný, potažmo bezradný jako Daniel Kolář, na to jsem doteď ani neměl odvahu pomyslet. To samé Hübschman. Celý zápas jako by v obranné činnosti vůbec nic neodpracoval, aby pak ještě tak nesmyslným způsobem projel holeň Xabimu. A stopeři? Dozadu hlavně Sivok jakž takž dobrý, ale co se rozehrávky týče, zase jsem tam neviděl žádnou výraznou pomoc. Přitom, doufám, nejsem sám, kdo je stoupencem teorie, že právě střední obránci minimálně z jedné třetiny určují procento držení míče i stupeň úrovně vaší mezihry - a když si Hubník se Sivokem už několikátý zápas po sobě nedělají s rozehrávkou žádnou hlavu a na celých 90 minut připadnou zhruba tři jejich přesné a zároveň hodnotné přihrávky, to se potom konstantně 60procentní španělský náskok v držení míče odbourává vážně nelehce. Brankář Čech mimochodem své výsostní strážce nijak nezahanbil, opět akorát dokázal, že mezi světovou brankářskou špičkou jeho hra nohou platí za jednu z nejžalostnějších, ne-li tu úplně nejhorší.
S takovými články se každopádně těžko pomýšlí na řádný výsledek. Dokonce bych se klidně vsadil, že až se Španělé (tedy s výjimkou Alonsa) rozejdou za svými klubovými spoluhráči, po dvou týdnech si těžko vzpomenou, že někde v srdci Evropy sehráli kvalifikační utkání. Dravost v našem podání nula, skoro by se až chtělo říct rezignovanost. V takovém dojmu z našeho projevu mě mimochodem utvrdila i pozápasová slova trenéra Bílka, že "jsme prostě narazili na soupeře, který byl nad námi". Inu, jestli něco takového svým ovečkám vykládal i v kabině (jakože prohlášení Sivoka na to kupříkladu mohou odkazovat), to potom potěš pánbůh...
Důsledky toho všeho každý moc dobře zná, přesto dál platí, že opakování je matkou moudrosti. Takže připomeňme, že první inkasovaný gól byl směšný - tři Češi seřazení vlastně v jedné linii utvořili červený koberec, po němž se balon od kopačky Xaviho prošel až k Matovi, a ten už neměl problém s otevřením skóre. Záběr na Bílkovu doširoka rozevřenou pusu říkal vše podstatné. Druhý gól byl z mého pohledu neméně humorný - praktická ukázka našeho zdvojení, pak mizerná fyzická síla Pudila v osobním souboji a nakonec Hübschmanova strašidelná poziční hra, díky níž se sice neprosadilo vzorně obsazené vakuum, nicméně Xabi měl dostatek času na rozmyšlení, kam to Čechovi pošle. Bílkovo odměřené kroucení hlavou bylo opět výmluvné.
Co se týče individuálních výkonů, nemůžeme být zase se vším nespokojeni. Začnu klasicky kapitánem Rosickým, který je v současné době bez debat nepostradatelným prvkem naší hry. Znovu byl jediným, kdo dokázal soustavně řešit složité situace, kdo i uprostřed pořádné šlamastyky mnohdy vymyslel přečíslení či minimálně neodevzdal balon soupeři, na koho byl jednoduše velký spoleh. Zaujali ale i jiní.
Mladý pravý bek Theo Gebre Selassie, který jenom do úvodní půlhodiny stihl vtěsnat pět vzorných a důležitých obranných zákroků (ve třech případech pohotově hasil požár spáchaný vlastními spoluhráči), přičemž zároveň s postupem času neodpadával a důstojně si poradil i s čerstvým Villou. Petr Jiráček, jenž se zejména před přestávkou nebál hrát, rozdat míč z první, efektivně ho potáhnout. Bohužel po obligátním 15minutovém oddychu se trošičku vytratil, i tak ho nicméně lze i s přihlédnutím k jeho nezkušenosti leda chválit. To je pro mě svatá trojice představující naše dnešní maximum, opak - totální dno - naopak symbolizoval Milan Baroš. Jestliže dříve u něj šla vypíchnout alespoň snaha, rozehrávka, náběhy, cokoliv, dnes to nebylo zhola nic. Spínačem bouřlivého aplausu a výslovné exploze radosti koneckonců při střídání v 62. minutě určitě nebylo představení Tomáše Pekharta...
Na úplný závěr vám možná ještě dlužím své vlastní řešení teď již neřešitelného. Po funuse bych já osobně přišel s křížkem obsahujícím zhruba tyto body: zaprvé se nebát pomáhat si fauly - dnes jsme všehovšudy spáchali jenom čtyři (v březnu 12), přestože standardky jinak po celý vyznívaly v náš prospěch; za druhé utvořit pevný střed ze stoperů a Koláře s Hübschmanem, ale ostatní se solidním potenciálem pro účinné napadání nechat lítat, otravovat, právě faulovat - zkrátka najít kompromis mezi tou dnešní přehnanou pasivitou a bezhlavým ztrojováním; a konečně zatřetí, což je tedy zároveň i úkol do budoucna, najít cestu vedoucí oklikou kolem Baroše a snad radši hrát na šest záložníků než toto.
Vysněná sestava pro úterní měření sil s Litvou: Čech - Gebre Selassie, Hubník, Sivok, Kadlec - Pospěch, Jiráček, Rosický, Vacek, Pilař - Rezek/Lafata
Předpokládám, že kdo viděl alespoň kus zářijové demolice fotbalového trpaslíka, mi dá minimálně částečně za pravdu. Soupeř Španělů zatažený v hlubokém bloku, skrz nějž přesto hladce prolétávala jedna přihrávka za druhou. Sázka na brejky byla u Lichtenštejnců imaginární, u nás pro změnu nevedla k ani jediné střele mezi tři tyče - takže ono (ne)snažení bylo ve výsledku stejně zbytečné. Rozdíl nejméně dvou tříd v technické vybavenosti, fotbalovém myšlení a, podtrhl bych, pohybu bylo možno postřehnout také v obou případech - leč u Lichtenštejnců šlo přeci jen o diferenci markantnější. Zkrátka a dobře: napříč celým kvalifikačním cyklem se, jakkoliv s notnou dávkou skepticismu a možná ironie, směle považujeme za aspiranta evropského šampionátu, respektive alespoň baráže o něj. A pak doma (!) vyrukujeme na, ano, nejrozjetější nároďák současnosti s takřka identickou taktikou a vyznáním jako venku (!) 118. tým žebříčku FIFA? Tady je něco ve vážném nepořádku...
Neměl bych sebemenší problém s další prohrou, jakou jsme utržili před nějakými šesti měsíci v Granadě. Bohužel ta dnešní se jí v jakémkoliv aspektu hry ani nepřiblížila. Vyjma Gebre Selassieho, Rosického a periodicky i Jiráčka s Pudilem, jsme vlastně na Španěly "vlétli" s nasazením hodným Kirin Cupu. Rozdíl mezi individuálním bráněním a zdvojením v našem podání spočíval zpravidla v tom, že se akorát na klidně přemýšlejícího Matu, Xaviho či Silvu nedíval jeden fotbalista v červeném, nýbrž rovnou celý pár. Ztrojení potom ještě nepochopitelněji vypadalo obdobně, a to už jsme byli kompletně ztraceni. Výbušnost některých našich borců (Baroš, Kolář - přede všemi) byla mnohdy na zaplakání a nešlo si nevšimnout, že také někteří (opět Baroš, tentokrát nejčastěji doplňovaný hlavně Pudilem a Jiráčkem) mají krom toho značné problémy se sprintem s míčem u nohy. Nezřídka se stávalo, že se naši po sporadické narážečce urvali do rychlého běhu a sotva se rozhlédli kolem sebe, už měli na zádech jednoho nebo dva protivníky.
Ale to by ani tak nevadilo. Daleko horší byl celkový přístup mužstva a nálada našeho výkonu. Že bude v takovém zápase - kdy nám de facto o nic moc nešlo a ještě se jednou za sto let měříme s nejlepší reprezentací planety - někdo tak neviditelný, potažmo bezradný jako Daniel Kolář, na to jsem doteď ani neměl odvahu pomyslet. To samé Hübschman. Celý zápas jako by v obranné činnosti vůbec nic neodpracoval, aby pak ještě tak nesmyslným způsobem projel holeň Xabimu. A stopeři? Dozadu hlavně Sivok jakž takž dobrý, ale co se rozehrávky týče, zase jsem tam neviděl žádnou výraznou pomoc. Přitom, doufám, nejsem sám, kdo je stoupencem teorie, že právě střední obránci minimálně z jedné třetiny určují procento držení míče i stupeň úrovně vaší mezihry - a když si Hubník se Sivokem už několikátý zápas po sobě nedělají s rozehrávkou žádnou hlavu a na celých 90 minut připadnou zhruba tři jejich přesné a zároveň hodnotné přihrávky, to se potom konstantně 60procentní španělský náskok v držení míče odbourává vážně nelehce. Brankář Čech mimochodem své výsostní strážce nijak nezahanbil, opět akorát dokázal, že mezi světovou brankářskou špičkou jeho hra nohou platí za jednu z nejžalostnějších, ne-li tu úplně nejhorší.
S takovými články se každopádně těžko pomýšlí na řádný výsledek. Dokonce bych se klidně vsadil, že až se Španělé (tedy s výjimkou Alonsa) rozejdou za svými klubovými spoluhráči, po dvou týdnech si těžko vzpomenou, že někde v srdci Evropy sehráli kvalifikační utkání. Dravost v našem podání nula, skoro by se až chtělo říct rezignovanost. V takovém dojmu z našeho projevu mě mimochodem utvrdila i pozápasová slova trenéra Bílka, že "jsme prostě narazili na soupeře, který byl nad námi". Inu, jestli něco takového svým ovečkám vykládal i v kabině (jakože prohlášení Sivoka na to kupříkladu mohou odkazovat), to potom potěš pánbůh...
Důsledky toho všeho každý moc dobře zná, přesto dál platí, že opakování je matkou moudrosti. Takže připomeňme, že první inkasovaný gól byl směšný - tři Češi seřazení vlastně v jedné linii utvořili červený koberec, po němž se balon od kopačky Xaviho prošel až k Matovi, a ten už neměl problém s otevřením skóre. Záběr na Bílkovu doširoka rozevřenou pusu říkal vše podstatné. Druhý gól byl z mého pohledu neméně humorný - praktická ukázka našeho zdvojení, pak mizerná fyzická síla Pudila v osobním souboji a nakonec Hübschmanova strašidelná poziční hra, díky níž se sice neprosadilo vzorně obsazené vakuum, nicméně Xabi měl dostatek času na rozmyšlení, kam to Čechovi pošle. Bílkovo odměřené kroucení hlavou bylo opět výmluvné.
Co se týče individuálních výkonů, nemůžeme být zase se vším nespokojeni. Začnu klasicky kapitánem Rosickým, který je v současné době bez debat nepostradatelným prvkem naší hry. Znovu byl jediným, kdo dokázal soustavně řešit složité situace, kdo i uprostřed pořádné šlamastyky mnohdy vymyslel přečíslení či minimálně neodevzdal balon soupeři, na koho byl jednoduše velký spoleh. Zaujali ale i jiní.
Mladý pravý bek Theo Gebre Selassie, který jenom do úvodní půlhodiny stihl vtěsnat pět vzorných a důležitých obranných zákroků (ve třech případech pohotově hasil požár spáchaný vlastními spoluhráči), přičemž zároveň s postupem času neodpadával a důstojně si poradil i s čerstvým Villou. Petr Jiráček, jenž se zejména před přestávkou nebál hrát, rozdat míč z první, efektivně ho potáhnout. Bohužel po obligátním 15minutovém oddychu se trošičku vytratil, i tak ho nicméně lze i s přihlédnutím k jeho nezkušenosti leda chválit. To je pro mě svatá trojice představující naše dnešní maximum, opak - totální dno - naopak symbolizoval Milan Baroš. Jestliže dříve u něj šla vypíchnout alespoň snaha, rozehrávka, náběhy, cokoliv, dnes to nebylo zhola nic. Spínačem bouřlivého aplausu a výslovné exploze radosti koneckonců při střídání v 62. minutě určitě nebylo představení Tomáše Pekharta...
Na úplný závěr vám možná ještě dlužím své vlastní řešení teď již neřešitelného. Po funuse bych já osobně přišel s křížkem obsahujícím zhruba tyto body: zaprvé se nebát pomáhat si fauly - dnes jsme všehovšudy spáchali jenom čtyři (v březnu 12), přestože standardky jinak po celý vyznívaly v náš prospěch; za druhé utvořit pevný střed ze stoperů a Koláře s Hübschmanem, ale ostatní se solidním potenciálem pro účinné napadání nechat lítat, otravovat, právě faulovat - zkrátka najít kompromis mezi tou dnešní přehnanou pasivitou a bezhlavým ztrojováním; a konečně zatřetí, což je tedy zároveň i úkol do budoucna, najít cestu vedoucí oklikou kolem Baroše a snad radši hrát na šest záložníků než toto.
Vysněná sestava pro úterní měření sil s Litvou: Čech - Gebre Selassie, Hubník, Sivok, Kadlec - Pospěch, Jiráček, Rosický, Vacek, Pilař - Rezek/Lafata
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Češi přiletěli bez povšimnutí
09.10.2011, 20:51
Rosický: Nemá cenu pitvat Španělsko, nás zajímá jen Litva
09.10.2011, 18:58
Čechy jsme vykoupali, píše Marca
08.10.2011, 10:42
Podle Čecha začíná baráž o Euro už zápasem v Litvě
08.10.2011, 09:18
Češi shodně přiznali, že na soupeře neměli
07.10.2011, 23:44
Češi zápas se Španělskem nezvládli, prohráli 0:2
07.10.2011, 22:41
Komentáře (246)
Přidat komentářpreco je vzdy tak dlhe?
Tohle že je dlouhé? Standardní délka nějakýho komentáře/fejetonu, to už je jedno, jak tomu kdo říká...Koho to zajímá, tak snad nemůže mít sebemenší problém s dočtenim.
fejeton by se měl vejít pod čáru
To už dávno neplatí.
Stejně se říká pivu pod míru - fejeton
To si musím zapamatovat.
kukam prcicky a som ospaly problem ceskej a slovenskej repre je aj v tom ze ani jeden so stoperov nema rozohravku,nevravim ze stredny obranca musi len prihravat nabiehajucim spoluhracom...za dalsie,ziadny stredny zaloznik okren rosickeho nedokaze prijat prihravku,obtocit sa s loptou a hladat prveho nabiehajuceho hraca,pod tlakom nakop ci nepresna prihravka,diametralny rozdiel oproi xabimu ci martinezovi,prave v ovladani lopty mala vasa minula repre obrovsku vyhodu,usetrlia cas,hned nestratila loptu a celkovo ta hra bola dynamctejsi a rychlejsi
Kdo by tomuhle mohl říct fejeton? Jestli to měl být dle záměru, tak se to nepovedlo. Což ale není ostuda, psát fejetony není hračka.
Dlouhé to je, ale pokud to někdo ocení, tak to za to stálo.
Záměr napsat fejeton to opravdu nebyl, neboj se.
Rezek, fakt?
No, ale jedině na tom hrotu. Tam by platnej bejt fakt moh. V rámci možností.
Bude tam ale Plašil.
Co? Já nemyslím na hrotu, v sestavě.
Jo, no tak reaguj srozumitelnějc ale...
Nic proti, ale měl by ses malinko naučit pracovat s textem. Je vidět, že víš o čem píšeš, nicméně je to málo. Často ti z toho vyplouvá jen myšlenkový proud, který se snažíš dát do nějakého rámce, aby to vypadalo odborněji, bohužel se děje přesný opak. Ale práce se cení, takže
Nezlob se, ale moc nechápu.
priste to nahraj na youtube jako pohadku, dneska decka jenom klikaj...
Já nepochopím,že toho Pilaře nestaví...podle mě na levou stranu zálohy lepšího hráče nemáme.
Já spíš myslím že je moc přeceňovaný. Potenciál má ohromný, ale zatím na to nemá...
ja se snazim to brat podle toho herniho projevu...v plzni hraje dobre,nemá velky vykyvy ve vykonech. navíc se mi hrozně líbí ta jeho pracovitost,kterou ukázal v pratelaku s beloruskem. mozna na to uplne jeste nema,ale koho jinyho misto nej ?
nj ale bez toho aniž by se to odzkoušelo tak se nebude vědět jestli na to má nebo ne.
Tak těžko ho bude zkoušet v tak důležitém zápase jako je Litva. Gebre už má alespoň odehráno něco víc a pomohlo mu i to, že vlastně na pravý bek nikdo jiný není (Pospěch je dost z formy) na levé záloze může hrát Pudil a myslím že nezklamal, sice ten druhý gól jde na jeho vrub, ale jinak nehrál špatně. Pilař byl proti AC neviditelný a kromě toho centru v druhé minutě nic nevymyslel...
ale zase kdy má získat ony zkušenosti z takovýhle zápasů když je hrát nebude, je to hold buď a nebo. A s Pudilem souhlasím přinejhůř by se tam mohl zkusit ještě Petržela.
Podle mě až v dalším kvalifikačním cyklu... když tam je někdo zkušený kdo může hrát a má alespoň nějakou formu, tak by měl nastoupit.
no souhlasím až teda na to hodnocení Čecha, ten kdyby mohl tak by v té rozehrávce mohl zastoupit oba naše stopery a možná by předvedl i něco dopředu. Jinak Theo mě dneska mile překvapil, že dokázal držet krok jako jeden z mála v našem týmu. No a se sestavou souhlasím až teda na Pospěcha tam bych dal Pekharta a zkusil bych hrát na dva v útoku.
fantomas najdi si frajerku
tvoje už chrápe,že můžes na internet ?
a ty psychologa co do neho stale rypes?
stale?sak si s nim ani vobec nepisem
Timhle stylem na mě/muj článek nereaguješ poprvý. Tak ze sebe nedělej neviňátko.
Hm, to bych do tebe nikdy neřek.
1. od slovenského fanouška bych čekal, že se bude věnovat především utkání Slovensko - Rusko a nebude ho moc zajímat souboj Česka s Ruskem (ty dva zápasy se časově víceméně kryly), ale každopádně - 2. co je na tom, co napsal, špatného? Přečetl jsem si to celé a nenašel jsem nic, v čem bych s ním nesouhlasil, jsem rád, že když na to nemá koule Bílek, tak se alespoň někdo prostřednictvím médií nebojí kritizovat český tým za to, co předvedl na Letné proti soupeři, který nepředvedl ani 70% z toho, co je v jeho silách a který byl hratelný na tu pro nás tolik potřebnou remízu
možná bych tedy jenom upozornil na chaos v české hře. Především v prvním poločase jsem si několikrát všiml, že někteří hráči vůbec nevěděli, co mají při pohybu soupeře dělat, zda vykrývat prostor, nebo krýt protihráče, který zrovna běžel jinam
si pil?
šašku
Hm, mi se nezdálo, že by měl čechíno dnes tu rozehrávku nějak tragickou.
Já se na to dost zaměřoval a teda měl.
Dneska by líp než Baroš zahrál i Chramosta nebo Kadlec.
možná i Tomáš Došek
Já první četl Tomáš Daníček a i s tím bych asi souhlasil i když o Fantomasovi vůbec nic nevím
Ani bych nemusel na ten zápas koukat a dokážu si živě představit jak to večer probíhalo.
A článek je to skvělý, ironický, jak to fantomas umí, ale myslím, že v celkovém hodnocení je i objektivní.
A jo, abych nezapoměl - Bílek VEN! Ten už dojíždí jen ze setrvačnosti a sám nevěří, že by mohl v nároďáku něco změnit.
V Litvě věřím v remízu a budu doufat, že Skotové neuhrajou se Španělama ani bod.
Taky sem si tam zařval Bílek ven, ale to bylo hlavně proto, že Baroše nevystřídal už tak v 30minutě, jinak on tam samozřejmě těžko něco změní, nebo posune dál...mě je ho i docela líto, pracovat s tím co má, musej bejt neuvěřitelný nervy.
Sice jsem zapas nevidel, protoze jsem musel pracovat, ale jsem rad. Nse trapny predstaveni nejenom proti Spanelum, ale treba prvni zapas proti Litve je proste k placi. Bilek pryc a s nim vetsina narodaku. Plzen by zahrala lepsi fotbal nez nas celej dream team. Kde jsou ty doby kdy jsem mohl hrde koukat na narodak s Nedvedem, Kolerem v ty dobe jeste dobre hrajicim Barosem, Galasek, UJfalusi atd atd. Je mi z nas na zvraceni a ani nechci do baraze uz jsem udelali v Evrope dost ostudy proc delat dalsi
tyhle časy jsou fuč a je třeba si to konečně uvědomit a z té krásné reality se probrat, tehdy jsme měli skvělou generaci a ta byla schopna přehrávat soupeře především v záloze. Ti hráči jsou dnes pryč a skoro všichni to víme (z toho pohledu nechápu, proč je pořád spousta lidí zmiňuje, když je to prostě minulost), bohužel spousta z nás neustále žije v tom, že když to šlo dřív, půjde to i nyní. Současná reprezentace nemá na to napodobit své předchůdce, je třeba brát to takové, jaké to je
jasné ale tak mohli alespoň zabrat, zkusit se o to nějak porvat a to dneska nepředvedli ani náhodou.
mohli, já jsem z toho výkonu poměrně zhnusen, ale jenom reaguji na to připomenutí generace Nedvěda a spol.
Přesně tak. A je otázkou, jestli ještě nějaká mít bude.
hlavně, že Kolář jakožto hráč Plzně předvedl naprosto tragický představení a má velký štěstí, že na hřišti byl i Baroš, který strhl všechnu slávu na sebe
Další co už pět let lítá v oblacích a nehodlá si připustit, že Nedvěd a spol jsou pryč...
Nedá se, než souhlasit. Dneska bylo všechno špatně a když jsem se na to koukal, tak jsem si jenom říkal, jestli má cenu vůbec usilovat o postup a tím prodlužovat tuhle agonii a nebo začít hned z gruntu, protože to stejně bude muset přijít, jenom si to nikdo pořád nechce připustit, bohužel...
z jakýho gruntu pořád? není pořádně za co měnit, neběhá tu 50 skvělých českých fotbalistů, co nejsou v repre a který jen čekají na to aby to mohli po pozvánce rozbalit
Tím jsem myslel trenéra (to především), částečně i hráče a celej realizační tým, prostě dosadit tam jiný lidi, ne se pořád koukat na ty samý, od kterých je výsledek pořád stejnej...
Ale problém je někde jinde, takže neočekávám, že se něco zásadního změní...
no ale vedení českýho fotbalu je takový jaký je a jaký vždycky bylo, takže se změní max to, že přijde jiný trenér Bílkovy úrovně, změní se 5 hráčů a po třech zápasech kdy některý nevyjde se bude do kokotů nadávat novýmu trenérovi a bude se žádat změna trenéra
Proto to chce cizince, aby přinesl úplně jinej, minimálně zčásti očistnej pohled, jiný praktiky, ať už tréninkový, manažerský (klidně bych mu dal větší pravomoce) nebo přímo zápasový, co se strategie týkají...tam fakticky neni moc co ztratit, peníze by se na někoho z druhý cenový kategorie určitě našly.
pravděpodobnost tohodle je minimální
A přesto kdyby se chtělo, tak by to určitě zařídit šlo. Renomé sme si furt tolik nepošramotili, i z druhý strany by stoprocentně zájem byl.
To by bylo řešení, ale bohužel se toho, jak píše soukup asi jentak nedočkáme...
Zase bych si nebyl tak jistý, pokud dokázal Gebre odehrát tak kvalitní zápas, proč by ho nemohlo odehrát víc fotbalistů z GL, či mladých hráčů z jiných lig. A pokud by do áčka přišel trenér, co by uměl zapracovat mladé, tak mám vyhráno, protože tu základnu máme pořád docela širokou.
ano Gebre zahrál dobře, ale třeba Kolář zahrál špatně, prostě asi se sotva povede postavit kádr z nových neokoukaných hráčů, aby to pravidelně fungovalo, protože prostě tam bude scházet kvalita, které je nedostatek
Tak Kolář tam neměl co dělat. A mě nejde samozřejmě o to, aby se překopala celá jedenáctka, ale aby se kolem opor postavil nový tým(teď sice nevím, koho bych kromě Rosického a Čecha mohl nazvat oporou). Každopádně máme docela dost mladých a talentovaných hráčů, kteří by se mohli prosadit a je potřeba jim dávat šance. Třeba do útoku cpeme pořád Baroše a jako alternativa je Rezek, Lafata a Pekhart. A pro mě je Lafata a Rezek pouze krajní nekoncepční řešení. K Pekhartovi zase potřebuješ druhého hroťáka. Kdyby začal brávat na sraz pravidelně někoho z dvojice Chramosta Kadlec a nasazoval je aspoň na přáteláky, tak by to mělo daleko větší efekt, než nasazování Baroše, který stejně odehraje tužku.
největší sranda je že bílek vždycky solí na těch tiskovkách nebo v rozhovorech takové kidy, až to není možné že to někdo vůbec vyřkne.
Byl celkový výkon Čechů podle vás důstojný?
„Co vám na to mám říct? Nemůžu říct, že by mě hráči zklamali tím, že by se nesnažili, že by neodvedli dobrou práci. V tomhle zápase jsme ale prostě na víc neměli.“
On asi viděl jiný zápas než všichni ostatní.
On do toho hlavně jako poraženej šel, čimž očividně nakazil i hráče, no a pak z toho samozřejmě jako poraženej - minimálně v očích ostatních - i vyšel...
to mi pripomenulo nasho genia Jozka Golonku, ked trenoval Slovensko a dosiel za nim pred zapasom s Kanadou nejaky hrac (neviem kto to uz bol) a pyta sa ho s akou taktikou pojdu do zapasu a genius Jozko mu odpoveda: "Jebe ti? Sa pozri na ich supisku, aku taktiku chces proti nim hrat." --- true story!!!!
Tak on je tam jako taková loutka. Hašek si ho tam dosadil a řekl mu "dělej, co umíš", no a to nám teď Bílek předvádí...
na stadionu jsem byl a jediný co mám tedka v hlavě je pro ten blbej del bosque pořád dává šanci torresovi. Tenhle hráč nemá zájem hrát v repre, nesnaží se, neběhá, a hlavně se do ní vůbec nehodí. Příchod Villy mě šokoval, celej stadion tleskal!!! Jeho přítomnost byla znát i lidi ho brali jako borce. Nechápu a nepochopím, proč nehraje místo Torrese třeba Soldado nebo Negredo. Tohle je slabina trenéra Spanelska a mohlo by se jim to KUR.a vymstít
Dává mu šanci jako u nás Barošovi.
pod tohle se i podepíšu, protože on je opravdu hroznej. Chápu, že má i v čr spoustu fanoušků, ale on se tam prostě nehodí a je skoro až do počtu. Nevím, jestli fans chelsea vidí zlepšení, když už začal dělat první rychlejší krok na balonu, ale např.dneska na letný byl torres s pekhartem, barošem a kadlecem nejhorší fotbalisti na platze
Španělská repre nehraje stylem, který Torresovi sedí, takže taky nechápu proč tam hraje. Klidně ať si ho povolává, ale nechat ho hrávat nemusí. Aspoň se nám nezraní do sezóny.
hodnocení repre:
esp:
Iker-není co komentovat,
albiol - neuvěřitelně důraznej a i přes slabší techniku byl hodně znát,
arberloa - první poločas perfektní, aktivní, dozadu jistej, spolehlivost
pique - opět výborná rozehrávka, občas dost "na hraně s jistotou"
ramos - nelibil se mi, dneska slabej výkon (i tak z něj číší sebedůvěra a na protihráče to má vliv)
xabi - fantazie, on je prostě TOP
xavi - chyběl mu iniesta, chyběl mu villa, chyběla mu trošku chut na vítězství
mata, silva - oba stejně: první poločas byli výborní, hlavně mata. Druhou půlku je ovlivnil soupeř
torres - katastrofa, v současnosti byl radši postavil Negrada nebo Soldada, rozhodně ne tor..
javimar - nehodí se tam, je to na něm vidět jak moc si nevěří v repre, snad vyspěje
villa - stadion ho přivítal parádně, od první minuty byl vidět, snažil se, bránil, utocil, jezdil od lajny k vápnu, s xavim je vidět jak moc si sedli. Jsem rád, že jsem ho viděl
puyol - pan hráč, víc nebudu jako fanoušek realu dodávat
cze:
+: první poločas výkon Gebreho, snaha Jiráčka a Rosického
-: otřesný baroš, otřesný kadlec a pekhart, který se za cca 30min nedotkl míče (nedotkl)
víc nebudu komentovat, ptže tenhle tým není tým. Nejhorší tým za Xdesítek let a to nepřeháním, ptže tady chybí takových základních faktorů k úspěchu, že být trošku fotbalovější tým ve skupině než je skotsko, tak hrajem dneska o čest, smutný
Kadlec
mě taky přišel Kadlec docela špatnej...
malé OT: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2104431851012&set=a.2104428010916.2105387.1251986318&type=1&theater
najssssssssssssssssss
No hrůza. Už mě nebaví poslouchat v televizi jejich ublížené řeči o neoprávněné kritice(ano, v některých případech měli pravdu), aby den na to předvedli takový výkon.
Se sestavou na Litvu souhlasím až na absenci Pudila. Podle mě byl včera jeden z nejlepších našich hráčů.
Původně sem ho tam měl, nakonec sem ho ale nahradil Pilařem no.
Zápas jsme měli prohranej už před výkoepem s takovou taktikou. Sice se opakuju, ale musim znovu napsat, že nulovej presink na vlastní polovině je v takovým zápasu nepřijatelnej za jakýhokoli stavu. Ale tuplem je to debilní za stavu, kdy od začátku prohráváme, protože je to strašně časově náročný. Jsou velký prodlevy mezi chvílema, kdy se dostaneme k balonu a bez toho se těžko dávají goly...
Ještě mi tam chybí mírná kritika na Jiráčka. Fakt nic proti němu, dozadu si svoje odehrál. Ale v kombinaci mě teda nepřesvědčil. Většinou mu dal Rosa nějakej pěknej balon a on to buď ztratil nebo šíleně zpomalil akci. Proti španělům to asi nebyl žádnej med, ale prostě to nebylo ono. Zatim se jasně ukazuje, že zvát celou zálohu, která aktuálně neporazila Baník ani Budějovice, je prostě chyba. Co potom očekávat od utkání se soupeřem o několik tříd lepším?
Já bych řekl,že v první půli toho odpracoval dost a měl tam několik přesných přihrávek které rozjeli akci..Naopak Rosický po Jiráčkově akci tak 3x nesmyslně zkazil akci..Takže se to asi vykonpenzovalo..Co je na tom špatného je zvát, když spolu stejně jako celek nenastoupí a individuálně jsou zatim mezi nejlepšími..Koho jiněho???
Kolář a Petržela určitě nejsou nejlepší na svým postu. Oni stejně nikdy nic nezahráli, tak má pozvat nový tváře, když holt nemá koho. Ale neni to zas něco podstatnýho, protože výsledek by byl stejnej. Jen řikám, že minimálně tyhle 2 nemá smysl zvát v současný době.
Mě připadá, jako by ten článek psal Ivo Šmoldas z Impulsu Perfektně napsaný od Fantomase
Souhlasím s tím že tenhle zápas sme klidně mohli nechat kontumovat a nic by se nezměnilo. Bílek a hráči nastoupili s tím že prohrajou, a taky prohráli. Španělé našli perfektní recept na pragmatickou a efektivní hru, se kterou dokážou držet míč, ovládat zápas a unavit neškodného soupeře, Mourinho našel pragmatickou a efektivní odpověď. Ale my, místo toho abyme se od něho poučili, tak sme vsadili na špatně zahraný beton. Neříkám že bylo pravděpodobné že vyhrajem, ale alespoň bysme měli šancu. Takhle sme mohli akorát doufat že dáme nějaký náhoďák. Ale už jenom dostat se touhle taktikou k brance bylo skoro zázrak, vystřelit mezi tři tyče byl neřešitelný problém a to mezi nima ještě čekal jeden z top světových brankářů.
Čech - Gebre Selassie, Hubník, Sivok, Kadlec - Pospěch, Jiráček, Rosický, Vacek, Pilař - Rezek/Lafata --- Na pravo bych dal Rezka a do útoku někoho z dvojice Lafata - Pekhart
Veskrze souhlas, musím říct, že tak trapně mk u fotbalu už dlouho nebylo. Nejde o rozdíl kvality, ten je jasný, ale o ten přístup. Za nás hráli nejlepší hráči této země, ale jak... Jestli už před zápasem vyřvávají do světa, že se soustředí hlavně na Litvu /to samé na jaře, soustředíme se prý na Lichtejštejnce/, nastoupí do zápasu se svěšenou hlavou, že to jako nějak dopadne, vůbec nevědí, co mají hrát, a když všichni vidí, že to je hrůza, a Bílek hodinu jen civí, tak...
Vysněná sestava : Čech - Gebre Selassie, Hubník, Sivok, Kadlec - Pudil, Jiráček, Rosický, Vacek, Pilař - Lafata
s lafatou bysme museli hrát podle mě na 2 útočníky, ten potřebuje někoho k sobě vepředu. jinak ok.
Co se týče toho pudila tak bych byl u jeho nasazování zdrženlivější, protože včera se mi vůbec nelíbil jinak bych vyměnil ještě pilaře za plašila
Jinak trochu odlehčení - otázka v. Vláška na Komňackého - Proč jste postavili Pudila, je to proto, že se mu v poslední době daří? To je na psychiatra...
škoda, že už se nějaký čas na ty kecy ve studiích nedívám, protože to zdá se je solidní legrace
Daněk mluvil výborně.
jo daněk byl v pohodě, ale nevim proč tam berou güntera
V rámci dávání šance menšinám, tentokrát té německé:)
Tak to doufam, že zůstane pouze u té německé
Ale jo, já nemluvím o expertech. Ale i tak mi ty studia přijdou jako okecávání jednoho a toho samého pořád dokola.
Jo, ale přijde Daněk a řekne konečně na plnou hubu, co je třeba změnit - Všechno a o 100%!
Pěkný článek
Jinak samozřejmě opět výborný článek! Fantomas na Hrad!
Já tak přemýšlím,jakého trenéra by ta repre potřebovala... Nenapadá mě jedinej Čech.. Asi by tam chtělo dát nějakého nového impulzivního trenéra, kterej by do toho našeho trapného pojetí hry přidal tolik potřebné prvky... nějaké tipy?
Otázka je jestli by ho ti šašci z vedení byli ochotni zaplatit. Jinak mě osobně by se líbil Quique Sanchez Flores
Maradona
Hřebík.
Jarolím, do repre se nedá nakupovat.
tím hůř to by si tam povolal ty jeho černý koně ze Slávie a dokonce zadarmo
Děte to háje s Vackem.
co se ti na něm nelíbí? Aha, on hrál ve spartě...
Absolutní propad po všech stránkách....tady ani nejde nic konkrétního kritizovat, protože je na ho*no uplně všechno....změna trenéra, změna herního stylu atd. prostě hrát na jednoho hrota a navíc s BAROŠEM na onom osamoceném postu, to mi hlava nebere.....samozřejmě proti Španělsku se hra našeho celku těžko hodnotí
Nesouhlasím jen stím "změna stylu". Je třeba získat nějaký styl, aby ho bylo možno měnit, tento tým žádný nemá.
Já zase nesouhlasím se slepým vštěpováním hry 4-2-3-1 s Barošem na hrotu, kterej je s tímhle rozestavením v sestavě evidentně naprosto zbytečně. Buď ať tam konečně začne stavět někoho jinýho (kdo si dokáže sám zpracovat míč a něco s ním udělat) nebo když už tak nutně musí být Baroš v sestavě, tak ať probohá změní rozestavení (já jsem to nazval herním stylem)
Jenže oni nevědí, co mají hrát, to je ten problém.
To je bohužel pravda
Článek výstižný, kdybych si na začátku v sestavách nepřečetl Kolářovo jméno, vůbec bych nevěděl, že na hřišti je. S čím souhlasit nemůžu, je Čechova hra nohama. Ba naopak, na pár "chyb" a odkopů do autu (nemyslím v tomto zápase,ale celkově), hraje nohama velmi solidně. Odkopy mají směr a hlavně délku. Dokonce z nich v Chelsea dali po odkopu a nějakém prodloužení hlavou pár gólů.
ad vysněná sestava proti litve...pospech, rezek, lafata? nestras
Pospěch v záloze, to je dost důležitej fakt. Rezek na hrotu, opět důležitej fakt. Do obrany/zálohy by mě ani nehlo je postavit. Ale tady fakt nevidim pořádně lepší varianty.
Palec nahoru za tento článek, vystihl mé dojmy a pobavil! :D
http://fotbal.sport.cz/clanek/192176-spanelska-media-se-divi-jak-lehkou-roli-meli-fotbaliste-v-praze.html
Celkem souhlasím, prostě Bílek to naordinoval tak, že hráči už šli na plac s tím, že s drtivou pravděpodobností prohrajem a vlastně to ani není špatně, protože Španělé jsou jasně nejlepší reprezentací. Kolář byl úplně mimo celý zápas, prakticky jsem ho neviděl udělat cokoli pozitivního, Baroš netřeba hodnotit, to byla tragédie, Hubsch neviditelný až do toho nesmyslného zákroku.
A k těm faulům, když na některé soupeře tým nemá, je vcelku logické, že si více pomáhá fauly, kterými se snaží hru více rozkouskovat, soupeři znepříjemnit, znechutit, ukázat že jim nic nedáme zadarmo, zvlášt když jsme byli doma. Ale statistika faulů, kde snad Španělé měli o jeden více než my, to je ještě mnohem větší výsměch než fakt, že jsme nevystřelili na bránu...
Ono to jde shrnout mnohem prostěji. Tým, který nastoupí s tím, že na 99% prohraje, vždy prohraje.
Clanek vystihuje me pocity,cili diky..Celkem jsem se pobavil na Gebrem, pred zapasem mu ve studiu nikdo neveril, po zapase se k tematu Gebre ani nevratili,bo si vsichni nasrali do huby..spolu s Rosickym a Jirackem nejlepsi hrac na hristi(z naseho tymu samozrejme). Ikdyz na Spanelsko nemame kvalitu, mohli jsme se snazit jim fotbal znechutit,proste me vykon strasne zklamal..Pokud clovek vidi rosickeho jak se snazi ze zoufalstvi napadat stopery,nikdo mu nepomuze..Spatne zvolena taktika dle mne,ale to se od pana Bilka da celkem cekat,neni to zadny trener..BILEK VEN!!!
Dostanu kamenem, ale kdybych byl trenérem, tak až na Pudila, místo kterého bych dal Pilaře, to postavím stejně. Včetně Baroše, pořád v něm pokud chci hrát systém s rychlým přechodem do utoku je náš nejlepší utočník. Rezek se mi nelíbí, Lafata i Pekhart jsou vápna, koho tedy jiného?
Pudil zahrál dobře si myslim. Nevěřím, že Pilař by tam předvedl něco víc.
Nehrál nejhůř, ale mě se Pilař moc líbí a dal bych mu šanci zkusit si to...Je to v součastné době asi naše největší naděje do budoucna, tak at hraje. Pudil už nás ničím nepřekvapí.
torres v repre skončil, ten systém mu nesedí, absolutně, né nadarmo kritizoval spoluhráče z chelsea, že kombinačním fotbalem v jejich podání současné týmy z manchesteru nepřehrajou, pak to andré reflektoval a přišly torresovy goly... ale v repre proste nezahraje, jednoduse proto, protoze se nehodi do kombinacni hry jako zakoncovatel... nezatracoval bych ho, v klubu mu to jde. jinak naše hodnotit nebudu
pěkný a moc pravdivý článek..nezbyývá než souhlasit
Autor viděl asi jiný zápas, nezdá se mi, že by Rosický naší repre něco přidal. Když mohl skvěle nahrát, tak to zasekával a snažil se nesmyslně přejít přes hráče. Chybí mu rychlost, důraz... slabý výkon. Na druhé straně pochválil bych Jíráčka a Gebreho.
zajímavé hodnocení a odsouzení hráče, který se zbytečně nezbavoval míče a neměl problémy s tím přejít jeden na jednoho. Nebýt tam včera on a Jiráček (občas se pokoušel o šíleně naivní kličky), tak se naše hra skládá z odkopů obránců a neběhavosti záložníků, protože ti by jenom koukali, jak přes ně létá jeden odkopnutý míč za druhým
na toto mi sedi jeden komentar
"Vcerejsi prubeh zapasu: ťuk-ťuk odkop, ťuk-ťuk odkop, ťuk-ťuk gol...ťuk-ťuk odkop, ťuk-ťuk odkop, ťuk-ťuk gol...ťuk-ťuk-ťuk-ťuk-ťuk konec"
Rosického schopnosti nepodcenuju, ale připadá mi, že se v naší záloze trápí, o to víc by měl zkoušet hru zjednodušovat, někdy mi připadalo, že prostě do těch kliček jde až moc. Možná se mi to jen trochu zdá, protože když jsem viděl Jíráčka, tak taky hodně chodil, ale jeho snaživost a rvavost mi tomu přidávalo něco víc.
U Rosickýho jsem si za celej zápas všim jedinýho momentu, kdy se mu nabízela pěkná ulice na nabíhající křídlo a on místo toho šel do kličky. Plus možná pár nepvedených přihrávek. Ale i přesto byl nejlepší z našich...
To spíš Jiráček chodil do zbytečných soubojů, obávám se, že sme vážně viděli odlišnej zápas.
Skvely clanek Me by jenom zajimalo, jestli ty neuspechy jsou hracema nebo trenerem? Docela rad bych videl, kdyby jsme meli na lavicce nejakeho zahranicniho trenera (treba nejakyho holandana), jestli by se cela repre zvedla. Ale toho se nikdy nedockam, protoze CMFS na to nema penize. Skoda.
Brankář Čech mimochodem své výsostní strážce nijak nezahanbil, opět akorát dokázal, že mezi světovou brankářskou špičkou jeho hra nohou platí za jednu z nejžalostnějších, ne-li tu úplně nejhorší.
Hodně silný tvrzení, zápas jsem sice neviděl, takže je možný, že Čech rozehrávku hodně sral, nicméně obecně vzato jeho hru nohou bych jako žalostnou neoznačil a jako nejhorší už vůbec ne.. Toho bych si při všech těch zápasech v Chelsea, které vidím, musel všimnout..
jen jeho nákopy na Drogbu bývaly silnou zbraní Chelsea, kterou mohla kdykoliv udeřit
Jj, pod Mourinhem a posléze Grantem se jeho nákopů hodně využívalo, v podstatě tvořily náš nejčastější přechod do útoku.. S příchodem Scolariho se od téhlé taktiky dost upustilo, Ancelotti ji taky nijak intenzivně nevyužíval, i když v některých zápasech jsme hru tímhle způsobem zjednodušili.. Teď pod Boasem tahle taktika zmizela prakticky úplně, protože Drogba nenastupuje v základu a na Torrese nakopávat je blbost, ten se v osobních soubojích nevyžívá. Čech tedy musí rozehrávat většinu míčů na krátkou vzdálenost a přesně, ale nemůžu říct, že by s tím měl nějaký problém, zvládá to v pohodě.. Dost mě tenhle názor, že má snad nejžalostnější rozehrávku ze špičky, zarazil..
mě rovněž. Chelsea sleduji poslední dobou sporadicky, ale právě pod Scolarim a Ancelottim co jsem viděl, tak Čech právě hrál nohama velmi dobře. Já třeba nemám za dobrého hrou nohami Givena, ač všichni tvrdí opak, ale Čecha kdybych mohl, tak ho řadím právě mezi ty nejlepší, byť nová generace gólmanů je už také někde jinde
Mně se totiž zdá, že se kolem něj vytvořila docela dobrá deziluze. On totiž strašně rád rozehrává, balon má vždy, jen co to trochu jde, i si o něj sám říká, nebo pro něj vybíhá (viz ten přátelák s Chorvatskem, kdy si pro něj doběhl až někam za vápno a pak sme z toho dostali gól)...a z toho obrovskýho množství balonu potom samozřejmě rozdá pár přesných. Je ale vidět, a včera to obzvlášt vyniklo, že když se podívá, a chce dát balon opravdu k lajně, třeba na pravýho beka, tak to v pěti případech z deseti skončí v autu - což je teda z mýho pohledu žalostná bilance. A právě to nejvíc dělá kopací techniku a právě proto ji má například De Gea o pět tříd lepší.
spíš bych řekl, že s balóny, s kterými hraje naše repre, se nikde jinde nehraje
Rozehrává hodně i v Chelsea a rozhodně to není tak, že by z 10 rozehrávek 5 zakopl.. Těch míčů má dost, momentálně v CFC totiž hraje i jakési libero, tím pádem je logický, že mu občas něco uletí do háje, ale že by se to opakovalo v nějak větším množství, to rozhodně ne.. V klubu s rozehrávkou nikdy problém neměl, proto bych to jako jeho slabinu neoznačoval a rozhodně bych si ji nedovolil nazvat žalostnou, a to ani v rámci té brankářské špičky..
V rámci špičky ji nikdo nemá horší, tak to prostě je. To, že hraje hodně s balonem, je jen polehčující okolnost, ne nějaká omluva.
Hra nohama je podle mě jeho největší slabina, třeba španělským golmanům v tom nesahá ani po kotníky, ale to asi není překvapení. Včera mu to docela ulítavalo.
Ani Casillas tou nohou zrovna nečaruje.
zato De Gea je na tom snad lepsie ako bol VdS...uplne som odvareny z tej jeho hry nohou
Nevím jestli to myslíš ironicky nebo ne, De Geu jsem častokrát neviděl
Nene, De Gea je ve hre nohama vybornej.
Ok
No to ne, v tomhle směru třeba na Valdése určitě nemá, ten je v tomto bodě o třídu výše.
Hra nohami jeho největší slabina vážně není, to jsou a snad vždycky byly centry.. Jak říkám, včera jsem zápas neviděl a je možný, že Čech rozehrávku kazil, ale v Chelsea s ní za těch 8 let neměl žádný výrazný problémy.. Ať už rozehrával na dlouho vzdálenost nebo tu krátkou, nikdy s tím neměl v klubu výraznější problém..
Tady ale přece nejde o to "mít s tím výraznější problém"...od brankářů světový špičky se čeká, že hrou nohama dodá rozehrávce klid i přesnost, což se Čechovi daří v menší míře než Neuerovi, Casillasovi, Valdésovi, dřív Van der Sarovi...
Casillas a Valdés, to nemůžeš srovnávat, Neuer s De Geou jsou nová škola a van der Sar mi zas tolik lepší nepřišel. Když ho srovnáš s Buffonem, Julio Cesarem a Abbiatim, tak bych řekl, že nikterak za nimi nezaostává. Dokonce bych řekl, že má lepší kopací techiku i než Wojta, u kterého je to zatím největší slabina
Van der Sar, brankář s o parník nejlepší rozehrávkou v PL, ti moc lepší nepřišel? Tak to mi bohatě stačí...stejně jako moc nerozumim tomu "nemůžeš srovnávat" a "nová škola", to zas vypadá jak takový umělý berličky.
Já nevim no, mě při hře nohama nikdy moc jistý nebyl. Ale je pravda, že v tomhle směru se mi zdál v Chelsea jistější než v naší repre..
To zas určitě no.
děkuji pane Daníčku za Váš článek, je naprosto přesný. viděl bych to úplně stejně jako Vy.
Měl jsem to štěstí a viděl fantastické představení Xaviho, ikdyž ruku na srdce hráli Španělé na 50,60,70%? Těžko říct, žádnou jejich opravdovou bitvu jsem na vlastní oči neviděl.
Myslím, že repre je věrný obraz celého svazu.Lodivod utekl jak malý kluk a ti ostatní jsou řízeni panem Paskou a podobnými,kterým českýfotbal leží v srdci hned po jejich peněžence..Jak si jinak vysvětlit, že Baroš,který již nehraje ani v základu Galatasaray,Vacek,který zatím taky v Itálii nehraje jsou pro repre ti praví ? Masérem je pan Poustka,kterého Bílek vypoklonkoval v době trénování(protože donášel na trenéry) na Spartě a teď ho tam mít musí........
Vyborny clanek Naprosto se ztotoznuju s vysnenou sestavou.Dodal bych jen: Bílek ven,jelikoz co je moc,to je moc...Nejhorsi trener narodaku,ktereho muzeme mit...
Čech
Gebre Selassie, Hubník, Sivok, Kadlec
Rezek, Jiráček, Rosický,Pilař
Lafata, Pekhart
Takhle by měla vypadat ideální sestava Pospěch na pravém křídle je blbost. A na dva útočníky prostě hrát musíme ! Ať se to někomu líbí nebo ne. Pokud se nepletu tak musíme vyhrát takže pokud nebudeme hrát na dva útočníky tak vypínám TV.
Navíc Hubník se zná s Kadlecem ... Pilař se zná s Rezkem a Jiráčkem ... A Lafata se zná s Pekhartem . Všichni spolu někde hráli a myslím si že to může mít taky značnej vliv na naší hru
Oni se znají všichni Je blbost poléhat na to, že se zná třeba rezek a Pilařem, když hrají na opačných stranách hřiště... ale to je fuk, ta sestava je celkem jedlá, ale bude tam na 100 % Plašil.
a proč nezkusit něco nového? 4-3-3 by nám sedl..
Čech
Gebre Selassie-Hubník-Sivok-Kadlec
----------------Vacek-----------------------
---------Rosický-----Jiráček--------------
Kolář---------------------------------Pilař--
------------------Lafata---------------------
Bílku prosím už nestav Baroše :( mám ho rád byl jsem i jeho zastance ale to co předvádí že odchodí zápas to opravdu není na repre
Nevím proč, ale nemůžu se zbavit dojmu, že Plzeň s Barcelonou předvede lepší výkon, než my proti Španělsku, i když výsledek bude třeba horší
já jsem o tom přesvědčen
BAROŠ HÜBSCHMAN BÍLEK
GEBRE JIRÁČEK ROSA
Proti Litve idealne asi takto:
Cech - Gebre, Sivok, Hubnik, Kadlec - Jiracek - Rezek, Rosicky, Vacek, Pilar (Pudil) - Pekhart.
Prip. Lafata misto Pekharta. Je fakt, ze proti Litve bysme ve vapne meli hrat casteji nez proti Spanelakum...
já bych je tam dal oba
Chybi mi tam Plasa. Tak misto Vacka.
Nevinil bych nás ze špatného výkonu, prostě sme na to neměli...akurát lituji neproměněných vloženek.
Kvalitou hráčů se Španělům nemůžeme ani přiblížit to ano,ale systémem a taktikou "trenéra" Bílka by s nima nevyhrál nikdo.Když neumí nic vymyslet ať jde od válu.Bez presinku,bez pohybu,bez dobře zvolené taktiky se hrát opravdu nedá.
Pěknej článek.
Jinak moje vysněná -
------------------------------------Čech-----------------------------------
Gebre S. -----------------Hubník-------Sivok--------------------Kadlec
Skácel-------------Matějovský---------Rosický--------------------Pilař
------------------------------Kadlec---------------------------------------
------------------------------Necid-----------------------------------------
Opravdu nevím koho dát na pravé křídlo. Skácel mě jen tak napadl... Jinak, Kadlecovi pořád věřím a doufá mže jeho výkonost je zásluhou Pepíka Chovanců, protože v U21 jede jak drak.
Dobré shrnutí. Tedy, ten Pospěch v sestavě ...
OT: Znojmo - Brno 2:0
a navíc: 38
Upozornění hlavního rozhodčího, pokud nastane ještě nějaký incident bude utkání ukončeno.
38
Zápas znovu začal, nyní běží 38 minuta. Uvidíme, jak dlouho to vydrží.
Už dlouho před začátkem utkání bylo naznačeno, že něco takového se může ze strany fanoušků Zbrojovky čekat. Fanoušci zřejmě jen čekali na inkasovaný gól.
Byla by škoda, kdyby dnes utkání bylo ukončeno. Bude ale těžké fanoušky Zbrojovky a hlavně také Slovanu uklidnit. Z sektoru hostí se ozývá "My chceme Zbrojovku"!
32
Utkání je přerušeno. Rozhodčí volá hráče do kabin. Fanoušci hostí se pokusili vniknout na trávník, v čemž jim sice zabránila polici, ale v sektoru stále není klid.
tak to Brno je docela hotové....
No pěkně.
musí to být všude?
beztak to byl Slovan :)
OT: fantomasi, co tomu říkáš, že Africký pohár bez Nigérie, Egyptu jako vítěze posledních 3 Afrických pohárů, Kamerunu a Jihoafrické republiky...naopak senzací je debutová účast pro Botswanu, Niger, Niger měl z celé čtveřice ve skupině vůbec nejhorší skóre a přesto postoupil
Pro mě to bude akorát zajímavější, v Africe stejně nemám výraznějšího favorita.
však právě, a Song-Bilong zůstane Arsenalu jako co se týče kvality tak asi favoritem budou Sloni a Ghana, za kterou zas myslím může hrát váš Frimpong, zítra bych ještě chtěl aby postoupila Středoafrická republika
Ghana je asi největší favorit, navíc docela sympatickej tým kolem toho "zlobivého" z Boatengů. Kamerun potřeboval spadnout na hubu.
Pospěch v záloze? vždyt je totálně z formy.
Sice sem už poznal, že s tebou nemá moc smysl debatovat, ale přesto (i pro Godwinsona)...když uvážim jiný možný varianty: Rezek je Rezek, dle mě má v repre pořádný využití leda na hrotu, Petržela, kterej na tuhle úroveň zkrátka nemá a už několikrát to názorně dokázal, Plašil, kterej byl svýho času na kraji zálohy nejčastěji kritizován podobně jako dneska Rezek...Pospěch je furt nejmenší zlo, navíc nevěřim, že jen tak z ničeho nic přestal umět útočit. Dřív v tom byl z našich krajních hráčů špičkou, a to ještě ne tak dávno, v repre hraje pod psa tak rok...a jakmile nebude muset tolik bránit, snad by to i mohlo fungovat. Jak řikám - v tuhle chvíli nejmenší zlo podle mě.
Petržela je hlavně úplně mimo i v Plzni
...ještě ke všemu no.
souhlasím prakticky se vším. Navíc má článek styl a několik excelentních momentů. Pekně
Neporazíme nejlepší tým na světě a hned se volá Bílek ven.. to nechápu, úplná demence čechů konečně se proberte, bylo jasný že nás Španěli budou válcovat a že bojovnost nebyla? co tam maj chudáci z GL dělát proti hráčům Barcelony a Realu ? to nejde srovnávat proboha..
Dobře se to čte. Sice smutně, ale souhlasně. V poslední době mě ten fotbal žene čím dál, tím víc ke vzpomínkám a takový melancholický náladě. Asi budu muset víc chlastat. Ne, že by se ten fotbal spravil, ale nebude mi to tolik vadit.
Přesně tak , článek dobrej, ale fotbal stál za velký hovno a pod tim expertem (de)Bílkem to jiný nebude a přístup hráčů to snad až na ty zmíněný vyjímků nemá cenu komentovat
Hej ty si asi fest mimo ne ???TOmáš daníček.....S čím souhlasím je BAROŠ....ten má jít do důchoud....rosický,jiráček kolář....jediný lidi co se snažili něco tvořit...ale když napíšeš::,,,
Výbušnost některých našich borců (Baroš, Kolář - přede všemi) byla mnohdy na zaplakání a nešlo si nevšimnout, že také někteří (opět Baroš, tentokrát nejčastěji doplňovaný hlavně Pudilem a Jiráčkem) mají krom toho značné problémy se sprintem s míčem u nohy.,,,Když de jiráček do 3 hráčů a pudil ...ani newim kdo to je...ten byl absolutně mimo...(další kdo by neměl hrát)jiráček neměl komu přihrát
baroš klasicky stál na půlce a nesnažil se ani se rozběhnout.....ale jak můžeš kritizovat koláře s jiráčkem který nejvíc pressovali.... ????A ještě víc jak můžeš kritizovat střed zálohy ???? Hubschman ,?? kterej pressoval na XAVIHO místo baroše v útoku...protože tam baroš jen stál....
Nemohu napsat nejlepší hráči protože nikdo takovej tam nebyl ale mezi ty vyčnívající patří :
Jiráček,Rosický,Hubschman,Kolář,Salessie
Nejhorší hráči : PUDIL,BAROŠ :-xxx
A ještě k červené kartě....nechtěk ho project byl tam prostě pozdě nešlo to zastavit :-x
My prohráváme 2:0 ale pořád bráníme...Pique...jen chodil prakticky to byla procházka na letné....pro španěli....Ale píšeš docela solidný hovna....
Rád bych se obhájil, ale proti takovýmu textu to snad ani nejde.
Máš pravdu, nejde to. Ta směs nevyvratitelných argumentů brilantně napsaných s kadencí a úderností rychlopalného kanónu je tak udivující, že mám stále pokleslou bradu a tupý výraz ve tváři. Ale vzpoměl jsem si na oblíbenou větu hajzlbáby v jedné cukrárně, ta říkala: "Takový hovno je lepší než vejce, je taky za tři koruny a nemusí se loupat." Takže fantomasi, piš dál ty solidní hovna.
jsem si při čtení tvého příspěvku připadal jako když jsem poprvé koukal na Matrix, taky jsem skoro nic nepobral a nevěděl, co si o tom mám myslet
Celkem to i vypadá jako padající kód.
xDD
sorry :D:D psal sem rychle protože mi docela nasral ten článek :D:D uznávam je to opravdu ,,nekrásně napsané,, :D de o obsah
I ten obsah právě zaniká.
Nemyslim si když se člověk soustředí na obsah a nehledá chyby tak to de ....JDe o to že ten článek byl dost kritický a mám jiný názor .
...a proto to sou solidní hovna, jasný. A já si to teda myslim, když například nepíšeš čárky, těžko se potom můžeš nějak izolovat a zaměřit se jen na obsah, když ti to ten volnej proud myšlenek zkrátka nedovolí...
člověk dokáže všechno (C) Cris Angel
Hm.
Baroš působil hodně rezignovaně, to zranění se na něm asi hodně podepsalo, protože působí neškodněji, než v posledních letech.. Každopádně si nemyslím, že by to byla jen jeho chyba, on bude bez adekvátní podpory v ofenzivě vždycky nulový. Když mu to tam servíroval Lincoln, tak lámal v Turecku rekordy..
Proto si myslím, že kdyby nějáký trenér (nečti Bílek) dal dohromady tu zálohu a využil Plašilův potenciál, mohl by zas dávat branky..
Lafata s Rezkem mě celkem děsí Na zápas s Litvou asi nejlepší možné řešení, ale do útoku by se měl co nejdřív zapracovat někdo mladej
Jen ne Lafatu
Doufám že ten vůl nasadí 2 útočniky--Poslední šance pro marného Baryho který sice nemá podporu zalohy ale když ani jednou nezpracoval balon a netrefil balon z malého vápna tak se nemůže divit reakci fandů.
No uvidíme v úterý........ každopádně češi na EURO patří.....
Bojím se, že postoupíme a Bílek zůstane u repre. Bože, to bude ostuda. Chce to změnu a kurva velkou!!!
Vysněná sestava proti Litvě:
Čech-Kadlec, Hubník, Sivok, Gebre Selassie-Jiráček, Plašil-Pilař, Rosický, Rezek-Lafata
Plašil dm?
Jiráček ho zvládne.
Moje vysněná sestava je, že by polovina jsem nedostala pozvánku do repre už vůbec nikdy :)
Výborný článek.
Čech - Gebre, Hubník, Sivok, Kadlec - Plašil, Jiráček - Pospěch, Rosický, Pilař - Pekhart
Ha ha, teď koukám na to o Čechovi Co za debila to psalo.
Ten nick se k tobě moc nehodí.
hmm, a proto, ze Cech mezi spickou patri k tem nejhorsim ve hre nohama, ho Boas vyuziva jako libero, casto zaklada utoky a ma snad jeden z nejdelsich vykopu (presnych vykopu podotykam) v PL...
To sou argumenty.. Nejdelší výkop (přesnej je tak jeden z pěti), že často zakládá útoky taky neznamená, že je v tom mezi špičkou naopak jeden z nejlepších...cit na balon se nejlíp identifikuje, když má golman dát přesnej míč třeba k autový čáře, a tam je mezi nim a špičkou skoro až propastnej rozdíl.
Ty jsi asi hodně poslední dobou sledoval Chelsea viď? Když byla její záloha v krizi, tak byl vloni jediným hráčem Chelsea schopným posunout přesně míč na útočníky. Bože tohle co ty může napsat opravdu jen jedicen s vrozeným kretenismem o gólmanovi s tak fantasticky přesnými dlouhými výkopy...
Zas žádnej argument, pěkný.
Chceš argument, tak jsi měl sledovat počet úspěšných odkopů na třeba Drogbu nebo nevim... Komu musím napsat , aby jsi tu své bláboly nadále nezveřejňoval? Zrovna tenhle článek je opravdu moc špatný...
Beztak jen kvůli tvý ublíženosti (za Čecha)...
Fakt se Tomíku na to psaní radši vykašli, než psát takovéto tendenčně haterské články, které tu nemají co dělat, to se na mne nezlob...
Škoda že ty mě v žádnym případě neodradíš. To už si o tom radši popovídám s Arbitrem než s tebou...
Proč ? PL nesleduju natolik, abych mohl Čechovu hru nohama posoudit, ale jinak mi ten článek vůbec nepřijde špatný. Ta kritika je bohužel objektivní a třeba to srovnání s Licht. není vůbec od věci, osobně na tom nic haterského nevidím.
Nehodnotím článek jako celek, ale ty kecy o Čechovi tam nemají co dělat, kor na tak kvalitním a celkem seriozním zpravodajském serveru o fotbale..
No když vezmu v potaz některé zdejší články z dílny ČTK, tak bych z toho nedělal až takovou estrádu
Je to názor a komentář, moulo.
Vidím, že jsi to probíral výše. Pokud tě Vitek nepřesvědčil, pochybuju, že se to povede mi. Každopádně zmínka o Chorvatsku je docela zbytečná, tam hlavně zafungovala laxnost Poláka, jediný, kdo hrál nebo se snažil něco vymyslet, byl právě Čech. Každopádně v Chelsea by neměl za úkol tolik pracovat s balónem, kdyby to byla jedna z jeho nejhorších schopnosti. A balón, který letí mimo (špatný odkop) v Chelsea pošle jednou za dva zápasy.
každopádně
"Každopádně v Chelsea by neměl za úkol tolik pracovat s balónem, kdyby to byla jedna z jeho nejhorších schopnosti." - jednak kde bereš tu jistotu, že to nedělá z vlastní vůle, ale že to má vyloženě za úkol, a jednak to taky může jednoduše ukazovat na to, že nemáte dostatečně konstruktivní stopery...rozhodně to neznamená, že jen kvůli tomu, že má v klubu úlohu jakéhosi libera, bude mít hnedka hru nohou lepší než Casillas, Valdés, Van der Sar a další...
To poukazuje na to, jak kvalitní obranu má Chelsea na zakládání útoků a držení míče, když je nejvíc kreativní Čech..
Ještě si to potvrzuj hlupáku
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele