Katar se obává, aby ho Blatterovo odstoupení nepřipravilo o MS
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Byla by chyba čekat půl roku, míní Řepka k nové volbě šéfa FIFA
03.06.2015, 15:50
Zico chce nahradit Blattera, prezident Venezuely navrhl Maradonu
03.06.2015, 12:30
Světová média oslavila Blatterovu rezignaci, Rusko je v napětí
03.06.2015, 11:11
Právníci zjišťují, zda princ Alí nemůže vést FIFA místo Blattera
03.06.2015, 09:02
Blatter čtyři dny po znovuzvolení do čela FIFA oznámil, že končí
02.06.2015, 23:06
Kritici ocenili Blatterovo odstoupení, je prý dobré pro fotbal
02.06.2015, 21:26
Komentáře (138)
Přidat komentářJen se bojte holomci
Pokud nepodpláceli, čeho se bojí?
Že tam přijde někdo kdo má rozum a dojde mu že Katar není místo pro MS?
No , ono není snad ani potřeba moc intelektu na to, aby se poznalo, že Katar není dobré místo pro MS ve fotbale. (Navzdory všem podporujícím názorům..)
úplně stejnej úlet jako J.A.R. prostě jen přehlídka daňovejch rajů post-otrocké společnosti
To měli mít předtím, teď to bude právní boj a proběhlo-li zvolení v pořádku,těžko můžeš u soudu apelovat na zdravý rozum, když to nejde u jiných kauz.
Kéž by to byl na dlouhou dobu poslední úlet..
Pre dobro toho turnaja by to malo byt inde. Nezaujimava destinacia, neznesitelne teplo, ziadna futbalova tradicia, zazemie tiez nemali ziadne akurat teraz stavaju xy stadionov na ktore po MS nebude mat kto chodit, proste to je cele jebnute jak niekto moze dat MS do krajiny co s futbalom nema nic spolocne akurat na to maju peniaze
to samé mne napadlo v případě J.A.R., takže Katar mě už ani nepřekvapil
ať se tak stane...
Snad zdravý rozum zvítězí...
"Nejdřív by měl nechat proběhnout vyšetřování a soustředit se na to, aby anglická reprezentace v Kataru získala titul," uvedl. no to ho skor Kataru odoberu, ako oni vyhraju titul
Katar se nemusí bát ničeho, jelikož je vše v režii USA, takže bát se musí akorát Rusko. Vítejte v době nové studené války !
a Británie hned přispěchala na pomoc jako vazal s tím, že klidně MS 2018 uspořádá místo Ruska.
Tak Blattera podle skysports news vysetruje FBI
jim nestačí,že se montujou do Ukrajiny a štvou Evropu proti sobě.....ty kurvy americké nám tu budou ještě diktovat fotbal, aby ukázali světovou nadvládu
a opice s zakrývají oči ...
další troll takže korupce je v pořádku jenom proto, že je vyšetřuje USA? A navíc, USA není ta země, která anektovala část Ukrajiny, takže to chce možná vytáhnout hlavu z pr...
ne , USA je ta země, které se zvedl obchod s RUskem od té doby o 20%. Víceméně je to herecký výkon pro Evropu
a teď se na to podívej z druhé strany. Rusko neustále ze všeho obviňuje USA, přesto se jejich obchod s touto zemí takto zvyšuje? Proč s nimi obchodují? Ta propaganda, kterou kremrole jako ty neustále šíří má tolik logických mezer, že to opravdu nejde brát vážně ...
já to vidím asi tak, že obě mocnosti jsou špatné, jen díky médiím a zkušenostem se SSSR se jeví Rusko řadě lidí jako ten špatný a USA jako ztělesnění demokracie a dobra.
já osobně tu za poslední rok vnímám 3
strany propagandy,co se médií týče
já jsem ještě nikoho neslyšel tvrdit, že USA je "ztělesnění demokracie a dobra". Ani já bych nic podobného netvrdil, jenže neustále čtu přesný opak, že Putin je spasitel a jediný, kdo se hrdě staví na odpor americké hrůzovládě. Což je opravdu komické ...
asi umíš číst mezi řádky....asi jako Hitler když poprvé četl Nietzscheho
To já vidím u našich politiků, sociologů, intelektuálů, novinářů atd. lokajský poměr k USA a Bruselu. a když někdo zpochybní toto posluhování a může jít i o přísně antirusky nataveného jedince, okamžitě přijde replika podobná té Tvé - rusofil, kremlomil atd. Nemůžeš projevit ani názor, nemůžeš říct, že v Bruselu to je zlé, bo jsi hned na pranýři. Dělají furt, co jim na očích vidí, tak jako to dělali 40 let směrem k Moskvě. Kdyby na nás tlačili Číňani, beztak by si nechali sešikmit oči.
viz. včera ten ze Slovenska, který kritizoval Fica......řeší kraviny o vhodnosti, ale že jim za dva roky vypnou plyn, protože Ukrajina ho krade celé Evropě... to už jaksi zapomněl, ale asi budou v Bratislavě pak pálit stohy deníků s podobnou rétorikou,aby se ohřáli
Vždyť u nás EU kritizuje naprostá většina lidí, tak kde jsi přišel na to, že "nemůžeš říct, že v Bruselu to je zlé"? Kritizují to politici, novináři, dědulové v hodpodě ... Já neříkám že není, ale opravdu nevidím řešení v glorifikování Putina, což ta věc, kterou já kritizuji. Neříkám že někdo jiný je lepší, jen říkám, že Putin podle mě není kladný hrdina ...
Kritizují - a kde je reakce na směrnice, co odtud přicházejí? Ty nevidíš ty reakce, když se někdo do Bruselu, resp. jeho politiky opře? Asi Ti ty štvavé kampaně a ostouzení přijdou normální. A ne , nečekej odkazy, sleduj sám, co se píše. Už jen tu - h8 zpochybní americkou politiku a už je pro Tebe kremrole. A tak je to ve větším měřítku v médiích obecně.
to byla jen reakce na to, že se pokoušel ze všeho vinit USA. "ty kurvy americké nám tu budou ještě diktovat fotbal, aby ukázali světovou nadvládu". Obviňování USA ze všech problémů je rétorika často prezentovaná ruskými politiky, proto ta narážka s kremrolí ...
jo, ale když někdo viní ze všeho Rusko, reaguješ stejně?
ano. A to se u mě týká všeho, ne jen ruska. I když s člověkem souhlasím, snažím se mu představit argumenty protistrany, aby to neviděl "černobíle"
ale jenom bíle
tak jako tenhle třídní boj se tu udržuje od dob Karla a Miloše. Jako kdyby jeden z nich byl výhra.....víceméně totalitní praktiky hledání společného nepřítele, které přežívají dodnes. Na politicích a EU mi vadí hlavně to, že dostávají tučné lóvé na reklamní kampaně,aby lidi věděli, jak si napsat projekt. Ale ze slov našich politiků, kteří mnohdy neumí jediný světový jazyk se dovídáme jen o škodlivosti EU. Takže rozkrádat peníze z EU na kraviny je vcajku, ale využít miliardu ročně (zhruba 800mi. na jediný operační program) na pozitivní propagace nebo školení lidí,aby se vyhnuli vekslákům s dotacema, to ne
to tady taky nikdo neřekl, ale z tvých názorů spíš obalený ve vlajce USA a snídáš s projevy Dicka Cheneyho
a z čeho přesně jsi k tomuto závěru došel? Jenom proto, že má reakce na tvůj příspěvek o jejich "montování se do Ukrajiny" byla, že USA není ta země, která anektovala část území Ukrajiny? Což je mimochodem pravda ...
USA obsadila nebo dosadila půl světa. V Německu jsou jaderný hlavice připravený startovat. Sorry, ale pokud bych byl Rus, tak obsadim Krym ještě dřív, než Putin. Protože představa, že se jednoho z největších vojenských arsenálů světa zmocní Voloďové narychlo smontovaný v armádu,kteří střílejí víc do lidí než do vojáků. Porošenkovi odmítla poslušnost většina armády, takže za něj teď válčí zvířata podobná jednotkám IS
státy NATO mají zbraně, které jsou schopny doletět do Ruska. Rusko má zbraně, které jsou schopny zasáhnout státy NATO. Navzájem si opravdu nemají co vyčítat. Ale anexe území je opravdu hodně odlišná záležitost ... A že má Ukrajina problémy nikdo nepopírá, ale anexe území a podpora rebelů jim podle mého názoru nepomůže (půjčky od Evropy taky ne, abych zase nebyl obviněn z podpory ...)
začalo to celé prapodivně..... lidé z Majdanu ovládli vládní budovy a den na to zrušili jazykovou rovnoprávnost Rusů s Ukrajinci...proč to dělali ? a zároveň skutečné jádro Majdanu zůstalo dál protestovat, aby o pár týdnů byli ještě brutálněji vytlačeni z tohoto náměstí novou vládou.....sorry, ale Porošenkovi nevěřím ani slovo (několikrát lhal, dluhy nevrací, střílí do vlastního obyvatelsva a zadlužuje Ukrajinu ve válce, ve které je jasné, že po tom, co provedl civilistům už nikdo nebude chtít zpátky)
já taky přece nikdy neřekl, že Porošenkovi věřím
konspirace jsou dnes v módě a vládám to vyhovuje udržovat obyvatelstvo nejisté....zakrývá to fatální selhání a vytváří to moc....pocit o všemocnosti USA, pokud lidé věří, že si sami dokázali zapálit WTC tak jako Hitler Reighstag
a nemontovat se EU s USA do Ukrajiny, tak žádný majdan ani nevypukne.. Co mě sere, tak je štvání Evropy proti Rusku, ze kterého nemá ani jedna strana žádný zisk.. jenom problémy.
Nejhorší je, že místo aby jsme to hráli na obě strany a jednali především v našem vlastním zájmu, tak se nesmyslně rozdělíme na dva tábory a hádáme se mezi sebou do čí prdele strčíme hlavu.
jako politika u nás.....taky se plácaj po zádech a pak u mikrofonu hrajou protipól a čísílka na pozadí se hejbou,ikdyž divadlo i herci stojí. Oba národy jsou v p... a Evropa by si měla uvědomit, že to jde i bez nich a né se furt otáčet jak korouhev
kremrole
taky mě to rozsekalo..
kremlofilové fakt vždy pobaví
nemusím být kremlofil,abych neviděl věci černobíle
ne ty je vidíš rudě
kde byl důvod, když USA napadly Afganistán a poté Irák ? kdy byl bojkot ? sankce apod. ?
Celou dobu vycházel terorismus z Pákistánu, kterému USA zajišťují výzbroj.....Bin Ladin se tam schovaval 10let ( 7 let ho údajně držela Pákistánská tajná služba, aby mohli vyjednávat o dalších zbraních s USA)
USA nenapadly Afghánistán. Severní aliance (jejíž součástí je např. i Rusko a Čína) bojovala proti emirátu Afghánistán, který vedl Taliban a ovldádali asi 10% území Afghánistánu. A jen pro zajímavost, Afghánská vláda bojuje spolu s jednotkami severní aliance a NATO ...
asi jako Emil Hácha bojoval po boku Hitlera....
na to jsem čekal bez přirovnání někoho k Hitlerovi nemůže být diskuze kompletní
k čemu přirovnat vládu dosazenou po vojenském převzetí ?
a že Taliban byl přímo vycvičený,aby škodil SSSR v oblasti, kde těží ropu. Pokud bys studoval historii Afganistánu, tak v tom období vládli dvě skupiny - Taliban a výrobci heroinu. Takže ani s Talibanem to není tak černobílé. Ale že dostali školení od tajných složek USA je prokázáno v mnoha i amerických dokumentech
to je známá věc, kterou nikdo netají. Ale to neznamená, že o desítky let později nemůžou bojovat proti nim. Naopak je to jasné přijmutí zodpovědnosti - po*rali jsme to, tak teď se to pokusíme vyřešit ... jak se jim to řešení "daří" je další věc ...
proto by USA měli přijmout zodpovědnost a řešit IS a né Ukrajinu. Vyzbrojením druhého a třetího nejslabšího kmene zadělali na vznik vojenské síly, se kterou si nevědí rady ani 4 státy okolo
A jak řešit? Vojensky? Samozřejmě souhlasím, že to je problém, který se musí řešit, jen se obávám, že vojenský zásah by vyvolal další vlnu kritiky za to, že provádějí vojenské operace ... A Ukrajinu řešit musí, jelikož součástí jejich dohody z 90. let o jaderném odzbrojení Ukrajiny bylo, že budou hájit nedotknutelnost jejich území ... (to se týká i VB a Francie)
taky bylo součástí dohody mezi "vyjímečně mírumilovným vůdcem" SSSR Gorbačovem a jeho "agresivním americkým protějškem" Bushem starším, že po konci studené války zůstane východní Evropa neutrální, aby se předcházelo podobným situacím. 1999 vstupuje ČR,Maďarsko,Polsko,2004 Slovensko) Jasně, že se ty země mohly svobodně rozhodnout a Rus do toho nemá, co kecat. Ale protiraketová základna v Polsku, jaderné zbraně v Turecku a další svědčí spíše o posuvu amerických zbraní a provokaci. A navíc NATO bylo účelně založeno pouze proti SSSR, takže bych z toho nedělal radu bezpečnosti OSN ;))
přesně jak píšeš, jsou to suverénní státy, které se mohly svobodně rozhodnout. Rusům se to nemusí líbit a chápu že asi ani nelíbí, ale měli by se asi spíše zamyslet, proč se okolní státy snaží chránit všemi možnými způsoby. Možná kdyby na ně působili trochu více přátelsky, nechtěli by na svém území raketové základny ...
celé to má počátek v rokách 1917 a 1929.......Kapitalisté všech zemí se spojili a vyzbrojili Hitlera ve snaze uchránit své majetky před narůstajícím komunistickým hnutím. Nevadilo jim zabíjet ve Španělsku, nevadilo jim darovat svého konkurenta Československo do rukou Hitlera. Ani v roce 1942 neměli jasno, jestli pomoci Stalinovi nebo Hitlerovi a když viděli, že Stalin se z toho vylízal i bez nich, tak raději na konci roku 43 přispěchali Evropě na pomoc, aby se neřeklo, že v tom jeli s Hitlerem
tím chci říct, že státy jako Švýcarsko nebo USA by měli platit válečné reparace za podporu Hitlera a né zadlužovat a porobovat Evropu Marshallovým plánem, ze kterého se doteď nevylízala Británie,Itálie a další země a tudíž musí přispěchat narychlo kamkoliv míří hledí armády USA
1. Stalin spolu s Hitlerem napadl Polsko, 2. je prokázané, že i nadále chtěl s Hitlerem spolupracovat, ale Hitler to odmítl ... A opravdu nechápu, jak by někdo mohl říct, že Francie nebo Británie v tom jeli s Hitlerem to je přece hloupost ...
Stalin chtěl napadnou Německo, Hitler ho předběhl o pár týdnů. F. a A. obětovaly ČSR.
na faktu, že společně napadli Polsko to nic nemění...
a že Polsko napadalo nás ? místo, aby se s náma spojilo proti Hitlerovi....to je taky fakt.
jistě
čímž pomohli získat Hitlerovi další čtvrtinu výzbroje a pokud by se ČSR nevzdalo Sudet, tak sama Francie a Velká Británie nám hrozila vojenskou intervencí....pár filmů o pilotech a hlavy jsou nadobro vymyté ;)
Stalin varoval ostatní před zhoubným Hitlerem, ale když ostatní dali najevo, že Hitler je pro ně méně nebezpečný než Stalin, tak se s ním sám spojil, protože nevěřil, že to před ním neudělá Británie. Francie to podělala u Rýna a pak se bez výstřelu vzdala, stejně jako Rakousko
Přesně tak, spojil se s ním. To, že by se s ním spojily ostatní státy je pouhá spekulace, to že se s ním spojil Stalin je fakt ...
to že USA dodávali Hitlerovi ropu a ostatní suroviny je fakt, to že Švýcarsko půjčilo na válku je taky fakt, který je doložený zlatem ve Švýcarských bankách z roztavených zubů zabitých Židů.....dalším faktem je projev Churchilla, který otevřeně řekl, že pokud bude vyhrávat Stalin, pomůže Hitlerovi, pokud bude vyhrávat Hitler,tak pomůže Stalinovi......a přesně toto historické jednání dokládá, že vždy jde o peníze a světový kapitál - nikdy o lidi,mír apod. hodnoty
IBM dodávali čipy, které třídili vězně v koncentračních táborech
USA dodávali ropu? O tom bych si rád někde přečetl. Můžu se zeptat na nějaký zdroj?
Z informací co jsou dříve četl Němci nejdříve měli ropu od SSSR (v době MR paktu) a následně po obsazení Rumunska "konečně" získali vlastní zdroj ropy. Na konci války (když ztratili Rumunsko) už ropu neměli a byli nuceni požívat syntetické oleje ... A např. železnou rudu jim prodávali celou válku švédové, to je známá věc ...
Hitler's American Business Partners: GM, Ford, Standard Oil, Texaco, IBM ....najdi si to v řadě dokumtárních filmů a věř, že nejsou Ruské výroby, taky jsem býval naivní blb, ale vyrosteš z toho, pokud budeš chtít...
opravdu skvělé, zeptám se na zdroj, jelikož se chci dozvědět více o něčem, o čem jsem dříve neslyšel a nazveš mě blbem ... ptal jsem se přímo na ty dodávky ropy, protože to je dost závažná věc ...
přímo na začátku máš název zdroje, takže blbce jsi ze sebe udělal akorát sám. CTRL+C a CTRL+V, abych ti to usnadnil ještě více
oh, aha ... z tvého příspěvku nebylo jasně vidět, že se jedná o název filmu. Vypadalo to spíše jako výpis firem ...
než někoho označíš rusofilem, tak si raději vem pár knížek o historii
než začneš někoho nazývat idiotem, zkus nějaký věcný argument ... knih o historii jsem četl dost, ale o jiných dodávkách ropy pro Německo během války než ze začátku SSSR, poté Rumunsko a část od Španělska jsem neslyšel, tak jsem chtěl zjistit, kde jsi tuto informaci četl ty, abych se mohl informovat ... opravdu nemusíš útočit ...
to sedí od primitiva podle kterého jsem kremrole,kremlofil apod.
ano, jednou jsem použil slovo kremrole, což už jsem vysvětlil (narážel jsem na to, že toto obviňování USA ze všeho je rétorika ruských politiků). Žádný jiný ofenzivní příspěvek v diskuzi nenajdeš ...
jeb na to, aspoň jsi se dneska něco dozvěděl a pamatuj, že historii píší vítězové, takže poslední, kdo hořel za pravdu byl Jan Hus
Pojetí pravdy Husa a naše je úplně odlišné. A nemyslím to, oč v tom sporu šlo.
psali to mj. v jednom starém čísle Dějin a současnosti
jaký je opak kremrole ? american idiot ? tohle už fakt nebere konce a ještě začíná bejt sprostej
tys nazval blbcem mě (a teď i idiotem), takže přehodnoť své hodnocení o tom, kdo je sprostý ... a já nejsem žádný zastánce USA, jen si myslím, že vinit je ze všech světových problémů prostě není fér ...
stejně jako montovat se do všech světových problémů tisíce mil od domova. Sorry, ale že jsi naivní už ti tady dalo přečíst více lidí. Já jen doplňuji, aby ses příště vyvaroval diskuzí s lidma jejichž znalost historie je mnohokrát vyšší, pak působíš jako blb
z čeho soudíš, jaké je má znalost historie? Kromě těch dodávek ropy jsi zatím nenapsal nic, o čem bych nevěděl
a ty jsi něco věděl ? jen obhajuješ USA jako placená presstitutka
pokud by jsi to skutečně věděl, tak je tady zbytečně asi 6 monitorů textu....
už několikrát jsem napsal, že nikoho neobhajuji. Jen nemám rád černobílé vidění světa a to, že ze všeho viníš pouze USA a nikoho jiného prostě černobílé je ...
Pokud se tady snažíš působit nějaký dojmem znalce historie a mezinárodní politiky, možná by ses měl vyvarovat označením, jako blbec, idiot, placená prostitutka (ony jsou i nějaké neplacené?). Začínáš čím dál více sám působit dost nedůvěryhodně ...
teď popíráš sám sebe ? dobře ty
co prosím? Kde popírám sám sebe? Pokud chceš vést konstruktivní diskuzi, můžeme ji přesunout jinam (na EF tohle stejně nemá co dělat ). Pokud chceš jen útočit, půjdu radši dělat něco užitečnějšího ...
ja ti píšu na začátku,abys neviděl věci černobíle a hádáš se o tom a nakonec píšeš, že jediný mezi námi tu nevidíš věci černobíle....takže se radši pojeď vykoupat v tomhle hicu, než z nás americký satelity ty informace vysajou vzduchem
já od začátku reagoval na to, že ty viníš ze všeho USA. A opakuji poněkolikáté, já nejsem žádný podporovatel USA a je mnoho jejich kroků, se kterými nesouhlasím. Ale zároveň vidím, že i jiné státy, oraganizace, firmy, atd. můžou za mnoho špatných věcí, ale na to někdy lidé při té "nenávisti" k USA zapomínají. Celá diskuze začala, když jsi napsal "ty kurvy americké nám tu budou ještě diktovat fotbal, aby ukázali světovou nadvládu" ... pokud je podle tebe špatné vyšetřovat podezření z korupce a hned v tom vidíš snahu o světovou nadvládu, tak prostě souhlasit nemůžu ...
to byla ironická nadsázka nebo možná trolling, ale týden se to vyšetřuje a nemáme ani jména ani národnosti, takže rýpnout si do F.B.I. nebo jinejch kreatur je přímo nabíledni
A. C. Sutton - Wall Street and the Rise of Hitler, J. S. Martin - All Honorable Men, C. Quigley - Tragedy and Hope
děkuji konečně někdo chápe význam slova zdroj ...
+ ty Dějiny a současnost, ale to je už tak 7-8 let
ja ti ho dal v prvním slově..... přímo na tvou otázku, takže nechápu zas, co tu rozjíždíš
jsi naivní jak 12 letá holka
argument
to je fakt
Jak nečekané
Katar se nemusí bát. USA je nějaká korupce úplně ukradená. Celý ten cirkus je jen záminkou proto, aby byl Rusku odebrán šampionát. Kdyby to nebyla korupce, tak by se našlo třeba porušování lidských práv, nebo chladné počasí.
Ale oni přece bojují s korupcí a vůbec jim nejde o peníze. Amerika je světová policie, které záleží pouze na dobru druhých a ne na ropě. Tvé chování je velmi urážlivé a netolerantní vůči homosexuálům.
Já vám to řeknu naplno Katar je malá nefotbalová země, ale maji moře ropy a bohatých šejků. Jaké mohly být jejich trumfy při volbě? Jedině prachy. Je mi smutno, život je krátký a fotbalové MS v Evropě, baště fotbalu bylo 2006 a příště? Asi za milion let, Rusko nepočítám.
prostě FIFA se zvrtla víc než Vatikán....moc jim stoupla do hlavy...... sedí na takovém balíku peněz, že by mohli dělat MS i na Antarktidě a oni místo toho ještě vybírají výpalné
Proč Rusko nepočítáš?
Protože větší částí leží v Asii. A jako všude po Evropě bych se jel klidně podívat, ale na východ od Maďarska to mě fakt neláká, jaká tam asi bude fotbalová atmosféra. Ať to v Rusku klidně je, ale ať nebere kvótu Evropě, když to už tak máš v Evropě jednou za 12 let, hnus.
Poteším ťa, kamarát - Európe sa podarilo na Blattera vyvinúť tlak a ten 30.mája spolu s tým, že oznámil zachovanie kvót pre účastnícke tímy MS na najbližšie dva šampionáty, schválil nové pravidlo, podľa ktorého konkrétna konfederácia je z organizácie MS vyradená iba na jeden šampionát - to znamená, že na organizáciu MS 2026 môžu kandidovať všetky konfederácie okrem Ázie, teda aj Európa - pôvodne nemohla organizovať v rokoch 22 a 26, teraz len nasledujúci po Ruskom, t.j. 22.
Ach ..zas sa tu riesi rus vs usa a to len preto lebo FBI vysetruje Katar je kkotina a nech to presunu ak ma nato gule FIFA ked tam uz nebude ten picus Blatter..
ale aspon Shooty potesil
https://dennikn.sk/149860/shooty-putin-a-fico-ii/
Shooty
Kde je v článku napsané, že se Katar obává?
hned v první větě
Haha
Pokud začali s přípravou a vynaložili nějaké náklady, tak bych jim to nechal i kdyby podpláceli....
Podle me, Kataru to fakt seberou. Cela ta kauza MS Rusko-MS Katar, vznikla jen diky Kataru. Nevyhrat to Katar, ale treba Australie, tak se vubec nic neresi.
Neverim, ze Rusku seborou MS, uz jen z toho duvodu, ze se stejne jednou to MS v Rusku bude muset odehrat.
ať to MS vezmou i posraným rusákům a dají to USA, které opět udělá skvělý šampionát
a na zaklade ceho jim to maj vzit?
Bude se znovu volit! A doufam ze to vyhraje USA
co ma USA spolocne s futbalom spamataj sa..
obrovský boom a s tím spojený potenciál
Ty jsi 21 let spal?
co? vysvětli prosím
takze de teda zase tak nak spis vo prachy, nez vo fotbal. teda vo soccer. teda...
Zrušit ropu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele