Kapitán Ujfaluši skončil s reprezentací!
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Trest pro fotbalisty vyvolal v médiích různorodé reakce
09.04.2009, 09:44
Rada u reprezentace skončil
08.04.2009, 15:36
Poborský odstoupil z funkce vedoucího národního mužstva
08.04.2009, 13:15
Svaz bude jednat o reprezentaci, očekává se odvolání Rady
07.04.2009, 09:49
Jankulovski zvažuje reprezentační konec, po Slovensku prý nehýřil
05.04.2009, 12:49
Vedení ČMFS narychlo hlasovalo o Radovi, trenér zůstává
02.04.2009, 20:54
Experti neviní ze špatných výkonů Radu, ale samotné hráče
02.04.2009, 17:52
Komentáře (283)
Přidat komentářDe pryč a dělá jenom dobře konečně si to uvědomil kluk jeden ještě by měly vodejít ty zbylý kopyta a budu jenom rád
Genreační obměna začíná
Ta začala už odchodem Nedvědů a spol. A jak to dopadlo, to vidíme na stavu zálohy teď...
Nojo to je pravda, ale pak tam stejně zůstali ještě nějaký zvučný jména, teď už to vypadá že se bude muset začít od začátku to je tim ze ani bruckner ani rada tam neumeli správně zařadit mladý
Ne, to je předevšim tim, že adekvátní nástupce Nedvěda, Poborskýho, Šmicra nebo Kollera prostě nemáme. Ono je hodně jednoduchý to svést na trenéry. Připustit si, že kvalitní hráče prostě nemáme, je o dost těžší...
Ne to nikdo nemůže říct když žádná jiná obrana za repre nehrála. Třeba je máme a generace dnešních hráčů 20-24 let musí dostat šanci, stejně jako ta,která je teď postupně na odchodu.Mladý obránce máme, jen je nikdo pohromadě nevyzkoušel.(Suchý,Šimůnek např.)
S obranou máš pravdu, já ale jmenovam záložníky. Obrana nám zápasy nevyhraje.
Je tady spousta kreativních záložníků jenž jsou opomíjeni.Tudíž nikdo nemůže říct jak by hráli.Jen se stačí rozhédnout a ne vybírat stále stejné lidi.Aby hrál vždy ten kdo opravdu má nejlepší formu.Jasně kvalitní záloha vytvoří tlak na soupeře a vytvoří i šance pro útočníky, aby se vyhrálo.Nevěřím tomu,že kromě Rosickýho tady nemáme pořádnýho opravdu tvořivýho záložníka.
Napsal si to hezky, ale dost alibisticky. Nejaky jmeno? Otevri oci - opravdu tady zadnej druhej Nedved ani Rosicky neni...
Je blbý, že mě právě nikdo nenapadá.
A přece-v Bohemians 1905 je MORÁVEK,člověk kterýmu prorokuji že se stane nový Nedvědem.To je ten pravý vůdce. A navíc při svým mládí to má v hlvě srovnaný a jde za svým postupně.Jen to vyzkoušet.Svýho času vyzkoušel Brückner tehdy 16letýho Jana Poláka, měl obdiv za odvahu vyzkoušet takhle mladýho hráče v záloze.Já bych ho proti Maltě dal na místo tvořivýho záložníka a vidělo by se.
Moravek, asi jediny jmeno. Prorokovat velkou budoucnost mu muzem, ale zatim je proverenej jen druhou ceskou ligou. Pro me je zatim jen velka neznama. Zkusit ho, to jo, ale spolehat se na to, ze kolem nej postavime novej tym, to bych si netroufnul.
Morávek hrál už loni kaprligu a vedl si dost dobře.....
Morávek, Mareček, Kalouda (?), Dočkal.. Navíc to je jenom jedna generace, v reprezentaci to bylo vždycky věkově promíchaný.. Teď se právě blýská na lepší časy. Sedmnáctky máme jedny z nejlepších v Evropě, a to ne jako vždy obranou, ale hlevně útokem, V. Kadlec, A. Fantiš, Šural to jsou hráči, kteří mají obrovský potenciál směrem dopředu navíc jsou mladí + defenzivní hráči, kteří by věkově měli být o něco starší než útok tady již jsou (Suchý, Morávek, Řezník (?), Mazuch, Mišůn, Kadlec). V mládeži se vyrovnáváme se soupeři dost úspěšně, je to možná i tím, že jsme takticky vyspělí, ale vždycky tam musí být nějaká ta individualita, která se pak do repre dostane.
jen pro upřesnení proti Polsku Poláka (17 letýho) vyskoušel Chovanec nikoli Brukner.
A záložníky nemáme špatný ve věku 18 - 22 jen se musí otrkat Nedvěd taky ve 22 nebyl světovou hvězdou.
Myslel jsem si to, že ten Brückner je blbě, že je to Chovanec.Jinak souhlas, všechno přijde zápasovou vyhraností.
co třeba Filip Trojan?nebo klidně se může vrátit Šimák s Jarošíkem, nebo klidně by se moh vyzkoušet Střeštík, T.Jirsák, Žofčák, Dočkal?? na post náhradního brankáře vyzkoušet Tomáše Černýho a do obrany zapracovat Šimůnka se Suchým. Nemáme co ztratit a když se povolá nějakej mladej kluk, tak mu to dodá novou motivaci když bude trénovat s repre
Žofčák je Slovák, pokud se nemýlím....
A Střeštík je přesně tip který by zapadl, k tomu "namachrovanému jádru" repre bez morálky.
jo sory, jsem zapomněl
Máme
Správnej kapitán
Jo tak české mediální prostředí ... Ujfi, stejně trapná výmluva, jak když jsi se dvakrát pokoušel vykecat z těch megapařeb po repreprohrách ...
Každopádně se Ujfi zachoval, jako správný kapitán. Krysy opouštějí loď jako první
Nelze než souhlasit, u Janka se to dalo pochopit když ho přidávali noviny do těch jejich večirku, ale Ujfaluši a skupinka kolem něj je mor repre. Netvrdím že na to nemá herně, ale to co předvádí jako kapitán (vůdce) repre je hamba... tady ty akce do kterých se zapojují další hráči a to nasazení an hřišti. Nemylsím si ani, že v roli kapitána by na tom byl o něco líp Rosa ten by se tady k te partičce mohl třeba taky přidat. Prostě když repre vedl Nedvěd tak si myslím že ta atmosfera a bojovnost byla mnohem lepší, všechny strahával prostě pravej kapitán. Ale takovýho nikoho nemáme, tak bude potřeba autoritativní trener, kterej klidně vyřadí kohokoliv pokud se nepotřídí.
tak
Rozumný rozhodnutí!
Proč riskovat vyhození, radši skončil sám. Přece jen, na oko to vypadá líp
"Přestože hráči v té době již neplnili reprezentační povinnosti, jejich posezení v pražské restauraci ostře odsoudili na základě reakcí sponzorů také přední svazoví funkcionáři včetně předsedy Pavla Mokrého."... mate tam uz vacsi bordel ako mame my ... nechapem co sa do nich vsetci u Vas obuvaju (media,Mokry) najma ten mokry ...svoju neschopnost riadenia hadze na nejake mozno aj vymyslene akcie hracov ...pride mi to viac ako ubohe
Tomáši, musím Tě pochválit za dobré rozhodnutí..Ale nelíbí se mi to, jak ze sebe děláš oběťního beránka..Tohle rozhodnutí, tzn. vyloučení z reprezentace, už mělo proběhnout po 1.skandálu v hotelu Praha, nebo nejpozději hned 2. den, po "poradě" v restauraci s odbornými konzultantkami..
Vždyť se podívejte, jak podobná extempore řeší v zahraničí..Když nový trenér a s ním i realizační tým nevyčistí atmosféru a hráči nebudou jezdit reprezentovat, ale za kámošema večer na porady, bude to těžké a budeme dál světu pro smích.,.
Jsem rad , ze se tak stalo.. Doufam , ze jeste skonci Jankulovski a Grygera. Podle me hrali posledni dobou za repre na pul plynu.. Pro novy hrace by mohla bejt repre motivace
NE
ja si myslim,ze pre cesko nie je dobre,ze skoncil prave Ujfalusi.keby ukoncil Rozehnal,tak nemam to beriem vsetkymi desiatimi.ale ked skonci jeden z najlepsich hracov repre,tak potom by sa mali pani vo vedeni zamysliet nad sebou.som fakt zvedavy,ci Rada este zostane.
Taky si ymslím, že Ujfaluši bude herně chybět a myslel sme si že by se našel stoper k němu, ale podle mě má velkou zásluhu na te atmosfeře co momentálně v repre je...
To je škoda. Jsem čekal, že ho vyhodí.
škodolibáku
cekal ze ho stejne vyhodi tak to zahral tak, aby to vypadalo ze odchazi se cti, ale tato situace je jenom vysledkem "zameteni pod koberec" toho minuleho skandalu, kdyby probehla uz tam cistka tak hraci taky budou uvazovat jinak, snad se simunek zapracuje do zakladu, jenom se bojim ze ted bude mit rozehnal misto skoro predplacene a s tim nevim jestli se zvladne ukopat aspon nejaka plichta
Nechápu kde všichni berou tu jistotu, že se Šimůnkem a Suchym budeme vyhrávat. Jistě, šanci by měli dostat, ale já myslim že hned tak nás nespasí, potřebujou zkušenosti. Sem zvědavej, koho tam bude českej národ povolávat, až se dalších pár zápasů zase nepovede
rikam ze by meli dostat sanci, rozhodne by nemel hravat rozehnal kdyz v laziu lesti stridacku, meli by mit moznost se sehrat a ziskavat nejake zkusenosti protoze jsou mladi a budou budoucnosti nasi repre, osobne si myslim ze je lepsi kdyz prohrajeme a budou v tymu mladi hraci kteri muzou ziskat cenne zkusenosti nez kdyz prohraje tym, kde je vetsina hracu tesne pred koncem reprezentovani
Ale generace Ujfiho,Jankula taky začínala v těžkých zápasech, to chce odvahu to zkusit, bez toho se nehneme,stejně jako ty tu strašíš, že to nepůjde, lze říct že budou výborný.NE tak to není, ale když se to nezkusí, tak se nehneme nikam a ta agonie českýho fotbalu se propadne jako se to stalo Maďarsku. V 70. letech jezdili na MS a od 90. let stále hledají.Podcenili správnou hráčskou výměnu. Jen těžký zápasy tyhle kluky udělá výbornýma fotbalistama, stejně jako tuto generaci co je pomalu na odchodu
Ja nerikam to nezkusit, to urcite ne. Ja jen nechapu optimismus tech, kteri si mysli, ze staci vymenit hrace a hned vsechno bude jako pred peti lety. A takovych, kteri povazujou za samozrejmost postupy do playoff na velkych turnajich, je tady az moc...
Hoši ale trochu respektu, udělal toho pro repre hodně.
Nemůžu se zbavit dojmu, že v důležitých zápasech hrál bačkoru ... . A vůbec, niím mi nepřijde tak výjiečný, jak ho média vykreslují ...
Je výborný a bude nám chybět.. Alespoň na to, aby vedle něj získávali zkušenosti Suchý, Šimůnek.
Naši repre jsem vždy bránil a vždy jí fandil, ale po tom co se stalo za poslední půl rok si začínám myslet, že někteří frajírci jsou jen namyšlení blbečci, kterým stačí hrát v Gam. lize a nedej bože, když se dostanou do Frankfurtu či do jiné díry již jsou mistři světa a na reprezentační srazi si jezdí pochlubit novím tetováním či ohozem od Armaniho. Nechápu, že jim nedochází, že pokud už hrají v nějakém zahraničním klubu, že je to především tím, že se předvedli v repre. A pokud pan Ujfaluši mluví něco o novinářské kultuře, měl by se zamyslet nad tím co by mu na flám po absolutně nepovedeném zápase řekli ESP, ANG či ITA novináři.
Ať si hraje svoji tužku v Atleticu (mimochodem jedna z nejhorších obran PD) a nechá reprezentaci někomu kdo o to stojí a vypustí tam duši. ( Doufám, že třeba Śimůnek takovej je )
Asi tak. Jinak tím "nejmenovaným" Feninem si to trefil, to je nyní neskutečně namistrovaný boreček, což potvrzují i hráči v nároďáku. Když se nad tím tak zamyslím, tak třeba takový Plašil hraje v repre poslední dobou hroznou tužku, ale aspoň na něm nějakou snahu vidím a žádné takovéto skandály se šlapkama nedělá, což se dá říct opravdu jen o pár hráčích v repre. A já pevně doufám, že Šimůnek bude patřit spíše do té druhé pokornější skupiny, než do té namistrované a pokérované, což je ale bohužel většina, a to už jak v kapr lize, tak i ve všech mládežnických soutěžích.
Bohužel je to takovej národní zvyk. jen co trochu něco dokážu se uspokojím a dělám hrozny frajery ( znám pár hráču z ligy a ani nemá smysl psát co si o některejch myslím). Určité sebeuspokojení není ve sportu bohužel na místě BTW. podívej se na Jágra je mu 37 nemusí nikomu nic dokazovat a stejně pojede na šampionát s kůži na trh a vsadím se, že tam opět bude nejlepší. Z toho kluka by si naši fotbalisti měli vzít příklad.
Súhlasim s tvojím názorom, niektorý si myslia že sú na módnej prehliadke, ale futbal je o niecom inom. A repre duplom. A potom ked niekto o nich niečo napíše v médiach, tak koncia s repre. Nevedia si priznať chybu, a to je neprípustné
Ujfaluši nar.24.03 1978.Je tam napsáno,že v r.2000 hrál za juniorku.To mu bylo 22 let.Moc se s těma mladejma do A týmu vskutku nepospíchá.Co Rosický?Začátkem března psali,že za týden až dva nastoupí.Už je pomalu půlka dubna a prý ještě nehrál,nebo hrál?
za B tým pokud se nepletu...
Do kolika let se může hrát za junioru?
když začne kvalifikace tak se musíš vlézt do toho určitého věku
Takže např repre do 18let.Je to opravdu do.Nebo to může začít kval. i 18+11měsíců+29dní?
Nejsem si jistej, ale je to myslim vzdycky dany rokem narozeni.
na těch závěrečných turnajích se věk počítá od chvíle, kdy začíná kvalifikace, třeba ME 21 se hraje jednou za dva roky a stačí, aby hráči bylo 21 v úvodu kvalifikace, to pak znamená, že na závěrečném turnaji hrají i 23letí fotbalisté. Když jsme to tehdy vyhráli my, tak jsem se taky divil, co tam dělá 23letý Grygera
Jasne to jo, ale co se bere jako zacatek kvalifikace? Datum prvniho zapasu? Nebo 1.1. v roce kdy kvalifikace zacina? Ja mam za to ze to je vzdycky dany rocnikem - napriklad ze hrat smi rocnik 1990 a mladsi. Ale jistej si nejsem ani trochu :)
Tak je to tak - rozhoduje rok narozeni. Napriklad na ME do 21 let v roce 2009, jehoz kvalifikace zacala v roce 2007, muzou hrat hraci narozeni 1.1.1986 a pozdeji.
zejtra by měl nastoupit za rezervu kanonýru...a jinak,sem rád,že ujfaluši odešel,ted eště rozehnal,kováč,baroš a fenin dostat by měl dostat třeba rok zákazu bo ten taky víc chlastá či hraje ale zase je mladej a bude to vcajku
šance pro šimůnka
Hon na čarodějníce v podání českých medií a fanoušků
Upálit, upálit!!!
ani se mu nedivím, že to zabalil...teď ale všichni tito hráči, typu Jankulovski a spol začnou odcházet a ukáže se, jak je český fotbal na tom špatně...každý volá potom jak se má všechno změnit, jak ten má hrát tam, ten zase onam, ale bohužel podle mě nemáme kvalitní hráče...Rada je manták, to všichni víme, ale pochybuju že nějaký jiný trenér který přijde po něm udělá s tímhle naším, už dávno ne skvělým mužstvem, díru do světa...bohužel jako fandové budeme muset spadnout na zem a jak různě tady čtu ty příspěvky, tak to budou některý pády bohužel z pěkné výšky a rovnou na držku...je potřeba obměnit tu sestavu, s tím souhlasím, ale žádná sláva to nebude a budeme si muset zvykat na to, že Slovensko a Slovinsko pro nás budou velcí soupeři...
Kde to chceš podepsat?
trošku jsem rozvedl to co si psal nahoře...
Máš docela pravdu ale počkejte až nastoupí naše 17 dala nizozemcům 4:0 anorsku 7:0
Než nastoupí a bude se moct poměřovat s ostatníma repre, tak budou ztraceny dva velké turnaje...
To o ničem nevypovídá. Jak už bylo několikrát řečeno, tak tyto výsledky v mládežnických soutěžích nejsou dány nějakým obrovským talentem a kvalitou jednotlivých hráčů, ale tím, že u nás jsou tyto týmy výborně připraveny po taktické stránce, která je o hodně vyší, než u většiny týmů, kde zase převažují ty individuální schopnosti. V této přípravě jsou naší trenéři jedni z nejlepších. Bohužel ale ty týmy, které byly v těch 17kách až 20kách horší v té taktické přípravě, tak o nějaké 3-4 roky se dostávají na stejnou taktickou vyspělost, ale naši hráči se už tak individuálně nezlepšují. Proto, když bys proti sobě postavil tu naší 17ku a holandskou za nějaké 4 až 5 let, tak by nás pravděpodobně dost převálcovala. Krásný příklad je naše stříbrná 20ka z MS "20" v Kanadě, kde jsme hráli vyrovnaně i ve finále s Argentinou, což by se nyní už říct nedalo, samozdřejmě že by se hrálo ve stejných sestavách, jako tehdy.
Ale to je přece známá věc. Každému reálně uvažujícímu fandovi je jasné, že konkurence schopný tým nemáme a hned tak zase ani mít nebudem.
Jde spíš o to, že nejsou povoláváni hráči, kteří si to svými výkony zaslouží, ale jen parta, která se "vezla" na úspěších Nedvěda a spol. V tom je zakopaný pes.
Tak každý trochu normální vidí, že náhrada není, každopádně nechápu tvou větu, že se nedivíš, že to zabalil nechápu.
myslím to tak, že udělali spoustu chyb na hřišti i mimo něj...navíc bulvár po nich jde jak po uzeným, takže snad ani jiná možnost není než to zabalit...jinak by hrál pod obrovským tlakem...
je to přesně tak jak píšeš, spousta českých fanoušků je rozmazlená tím, že jsme se na několik let dostali mezi smetánku a dokázali porážet nejlepší týmy světa (nejlepší na tom pak je, když si s odstupem času dovolí urážet ty, co na tom měli velký podíl), teď je pro ne strašně těžké si připustit, že tahle doba je pryč, stále očekávají velké výsledky a už je zase tolik nezajímají okolnosti
Tady ale přece o výsledky vůbec nejde.
Nevím, jestli jsem namlsaný, ale s tím, co teď hraje reprezentace se nikdy nesmířím, až tak špatně na tom nejsme, to mi zase nepovídej.
já jsem samozřejmě nemyslel úplně všechny, ale spousta namlsaných a rozmazlených tady je a je jich daleko víc, než těch, co si dokáží přiznat, že mezi tu špičku nepatříme a jen tak zase patřit nebudeme. Taky se mi nelíbí to, co hraje reprezentace a co se tam děje, naštěstí se něco z toho dá ještě napravit
nic nepodepíšu já bych ty naše kluky nezatracoval... kdo mi vysvětlí jak to uhrál Hidink na turnajich s Austrálii ,J.korea a Rusko bez Nedvědů a spol????
Tihle ti hráči jako jsou Baroš,Ujfalujší,Grygera,atd. nemají žádnou vůdčí schopnost celou dobu se vezli po boku Nedvěda,Šmicra,Poborskýho a Kollera, jsem rád že se to změní do Obrany určitě Suchý a Šimůnek
A trenér rada za to nemůže Za to může morálka přístup hráčů!!!!!
kdyby tam byl nějaký tvrdší trener....
super, teď jen zařadit Šimůnka a Suchého do obrany a trenéra schopného viz. Fr.Straka nebo Fr.Komňacký
Straky bych tam moc chtěl
Chtěj dál...
Straka je sice skvělej hecíř a motivátor... ale co dál?
at si jde... kdo ho potřebuje? stejně by ho vyhodili... je jedno, jestli hrajeme hovno s těmahle frajírkama, nebo hovno bez nich...
ale já věřím v lepší roky... prostě není možná.
vždyt ma pravdu
tos řekl ty...
ja jsem myslel to že věřím v lepší roky
Třebá Swarley myslí, že je pro ten zbytek komentáře...
Neni mozna ze nebudou lepsi roky? Omyl, ty lepsi roky prave doted byly, jen by to chtelo nemit hlavu v oblacich a uvedomit si, ze nasim meritkem uspechu nejsou medaile, ale postupy na zaverecny turnaje...
já věřím v to co dokázala loni dvacítka
tady nejde o medaile... a zrovna v tomto případě ani na mistrovství nepostoupíme, takže nic... ale o celém tom přístupu hráčů k repre. v klubech válí, ale když mají nastoupit za národák, občas se potkají s míčem a zbytek berou jako strašnou prdel... já chci vidět kluky, co mají chut reprezentovat... a co se poperou o každé vítězství.... a nemusí to bát ani semifinále mistrovství evropy/světa/čehokoliv
*být
Tak takhle jo, s timhle souhlas
souhlasím. Prostě jsou fandové zmlsaní. Takováhle éra tady dost možná ještě nebyla a už taky dost možná nebude. Musíme se vrátit nohama na zem - nejsme žádná velmoc
ikdyž teda nepostoupit z takhle lehké skupiny považuju za selhání, abych nebyl tak nekritický
Už od zápasu s ghanou bylo vidět jak je pomalej a nestíha! těším se na mladí sice třeba prohrajou ale snad daj do toho vše
mladi kdyz budou prohravat tak se rozbrecej a budou ze sebe delat nejvetsi chudaky na svete
hahaha, tak to je fakt trapny
A vem sebou i Rozehnala, chyťte se za ruce a utíkejte.. Nová stoperská dvojice... Suchý-Šimůnek na plac!!!!!!!!! Rada ven!!!!!!
Jeho odchod vítám, a to ze dvou důvodů:
a) nepamatuji se, že by od zápasu s Ghanou na MS 06 (včetně) v repre zahrál vynikající zápas
b) je trapné a ubohé, že se kapitán zříká reprezentace své vlasti z důvodu tak banálního, jako je nějaké mediální očerňování (dle jeho slov), navíc v situaci, kdy je na dně. Ujfaluši si zřejmě řekl, že už repre nepotřebuje, protože mu k nějakému lepšímu angažmá už stejně nedopomůže a tudíž nemá něco takového zapotřebí. Tak se nechová kapitán, ale prospěchář a slaboch.
Já se mu nedivím, pokud bych se měl vcítit do například rodičů, tak ti musí prožívat peklo, po tom, co se napsalo v bulváru, fanoušci si beztak vylívají svou zlost na nich (mám na mysli samo sousedy).
Zavinil si to sám. Jeho vyjádření "nic se neplatilo a ten účet stejně nesouhlasí" už dávno vstoupila mezi okřídlené
Ale tady se nebavíme o jeho aféře v hotelu, ale celkový přístup. A na místo toho, aby generalita vzala část viny taky na sebe, tak podkopli nohy hráčům a umyli si ruce. To se pak taky nedivím...
To se ještě uvidí. Dnes na ČT Kubíček mluvil o tom, že si to musí mezi sebou vyjasnit, možná vyjdou na světlo ještě další okolnosti. Ujfalušiho odchodu každopádně nelituji, pro tým už stejně neměl přínos a takhle se ještě pořádně ztrapnil.
Jasně uprostřed špatně rozehrane kvalifikace to zabalit je opravdu hrdinsky kousek , beru kdyby ho trener přestal nominovat. Ale nemůže to byt taky nátlak na dnešni schůzi výboru?
Je to po jeho včerejši domluvě nějak divné
Omluvě ne domluvě
Uvidíme
souhlas
Dneska Kubíček povídal na ČT24, že při volbě repre trenéra byl favoritem Chovanec, ale Koště si prosadil nakonec Radu
Navíc zde nyní vidím ideální příležitost ke vzniku už teď dobrého a do budoucna velmi perspektivního stoperského dua Šimůněk - Suchý.
Ujfaluši je poslední půlrok úplně tragickej, od tý doby, co ho vykopla manželka Kateřina to s ním jde ke dnu! Tomáši, děkujeme za odvedenou práci, ale už se prosím nevracej a vem s sebou Rozehnala,Baroše a Fenina! Samozřejmě v čele s Radou, to je logické!
To si teda všechny potrestal
Já jen doufám, že příkladu kapitána budou následovat i další primadony, který maj repre zápasy těžce u prdele a repre jim slouží jen k relaxu, kafíčku v parkáči, paření, chlastu a děvkám, hlavně se moc nestresovat a neunavit před důležitějšíma zápasama v klubech.
Ani jej následovat nemusí. Stačí soudný trenér a nebudou povoláváni
Je to smutný kam se naše repre dostala, vážně smutný
ježiš, ty jo ať ujfa nikam do itálie neleze a radši přestoupí do 2.ukrajinské ligy trapááák
100. pro nové tváře do repre
V anketě o odchodu Ujfiho nemužu hlasovat.
Souhlasim z jeho odchodem pokud skonči kvalifikace , nebo po MS v JAR za předpokladu že postoupime nebo nebude na základě vykonnosti nominován.
Nesouhlasim s jeho odchodem - jako kapitán zdrhnout z boje jak sem psal výše jak hrdinske, aneb mami tati voni se mi smějou já tam nepudu
Já tedy nechápu co řešej nějaký jeho mejdany, když už je po zápase. To se měl zavřít v pokoji a brečet že prohráli? Já teda přesně nevím kolik se platí za reperezentační start, ale myslim si že je to bud dobrovlný a nebo za pro ně směšnou sumu...takže bysme spíš měli být rádi že za nás takovýhle hráči hrají...protože když je budeme kritizovat tak se na tu repre vyprdnou i další a pak si na výsledky 1:2 se slovenskem zvykejme. Takže jediná kritika by měla být na jejich výkon na hřišti a to co si dělaj v soukromí, tak do toho nikomu nic neni....
Jo tak pozor, my bysme měli být rádi, že za nás hrají. A já si najivně myslel, že reprezentovat je čest.
bychom
nevím proč, je to sice čest, ale dělat to nemusí, můžou se na reprezentaci klidně vysrat...Reprezentace je snad od toho, aby se přestavili nejlepší fotbalist se v zemi narodili....Vůbec se mu nedivim že zkončil, asi bych to taky udělal, kdyby mě každej jen kritizoval za to, co si dělám ve svym volnu. Je potřeba rozlišovat co se děje na hřišti a co mimo něj...vůbec to k sobě nepatří a lidi to nějak pořád nechápou..
To jako maji být nedotknutelni vždyť hlavně repre je nejvic v počatcich zviditelnila a vůbec nejde o klec a o chlastani ale výkony na hřišti pro mně za mně ať chodi po čtyřech i cely týden v kuse když to na výkonech nebude znát
dyt to sem měl namysli...kritika je zasloužená za to co se stane na hřišti, ale to že má Ujfaluši rád děvky a chlast do toho nikomu nic neni, akorát mu tu všichni závidíme, že na to má:-) Když hraje blbě tak at v reprezentaci nehraje, ale já mam pocit, že z český obrany byl ten nejlepší:-(
určitě bych nikdy neřešil, co dělají hráči v soukromí, kdyby se vyhrávalo, předváděl perfektní fotbal s nasazením apod. Ale po výkonech v těchto dvou zápasech, by si opravdu většina hráčů měla vlézt na hotelu do skříně nebo se rychle sbalit a vypadnout z Česka. Jít po takových výkonech zachlastat před očima veřejnosti je urážka českého národa a já bych byl pro, aby se Ujfaluši a jemu podobní už v nároďáku nikdy nemohli objevit!
Nn, bud to řešit pořád, i když vyhrávaji a nebo vůbec, proto mi to přijde naprosto stupidní. Bud at když jsou na reprezentační přestávce tak at jen trénujou a hrajou a nic víc i když se jim bůhví jak daří, a nebo at si odehrajou to svoje a pak at si dělaj co chtěj. Když nepřijsou druhej den na trénink či zápas ožralí nebo unavený tak nechápu proč by nemohli. Nebo ty si myslíš že šli slavit tu prohru? Ježiš lidi to je něco tak hloupýho co se tu řeší...
ty si mentalek :)
ty jsi co za špínu z mý boty?!
co je vole? ja nereagoval na tebe
hmm, zato ty si chytrost sama, i když tvuj komentář mluví za vše...spíš si tam moh napsat, JSEM MENTÁLEK...bud měj nějaký argumenty a nebo radši drž hubu...
Jdi už do řiti Ujfaluši aj s těma kamošema alá kurvy, chlast, chlebíčky
obmenme to, i na ukor nepostupu na nejaky turnaj/e ... potom sklidime urodu ... Cech - Kadlec, Simunek, Suchy, Grygera - Rosicky, M.Jarolim, Plasil, Janda/ Zeman - Necid, Baros
fakt v te zaloze neni moc na vyber, ale podle me je treba zapracovavat hrace z domaci ligy ... Dockal, Moravek, Suchy, Janda, Jarolim, Pekhart, Vacek, Zeman atp ..
Jak ted hraje Pudil v Genku?
Děkujeme, odejděte...
Ujfi už nejen že poslední dobou hrál mizerně, ale navíc dělal v mančaftu špatnou atmosféru, stahoval ostatní reprezentanty na ty kalby, čehoš se ti chytřejší jako Baroš nebo Fenin a spol. bez problémů chytli. Jako kapitán nejen že nebyl osobnost, v týmu dělal bordel, svými výkony rozhodně nestrhl k následování (aspoň ne pozitivnímu, tužku začal hrát i zbytek - neříkám, že jeho vinou),. ale hlavně totálně dodrbat tak relativně snadnou kvalifikační skupinu, a jako kapitán nejen že nevzít zodpovědnost, ale ještě se nafouknout jako největší primadonka a zmizet jako první, když se loď potápí, to vše vypovídá o jeho charakteru. Prostě, jsem rád, že je z reprezentace pryč, je sice nutné ocenit jeho zásluhy a vfýkony z let dřívějších, kdy byl v obraně pilířem národního mužstva, tyto časy jsou ale již bohužel pryč, a teď byl spíše zhoubou. je dobře, že končí, jen neschvaluju ten důvod a nářky na prostředí a média. Vidět někde po tak špatných výkonech a potupných ztrátách bodů pařit svého reprezentanta novináři někde více na jihu, třeba v té Ujfiho zaslíbené Itálii, udělali by mu takové peklo, že by se ani nemohl objevit na ulici, z reprezentace by okamžitě letěl, a sotva by si moh ještě dovolit ty uplakaný nářky a sebelitování jako zde...
tak tak
hehe lepší odejít v úterý večer než dostat ve středu vpoledne vyhazof:_D
Jo, přesně to mě taky napadlo, že odešel ještě relativně se "ctí" :)
Děkujeme za tolik roků I když to v poslední době nebylo ono, tak by sis stejně zasloužil DALEKO důstojnější rozloučení. Udělal toho opravdu hodně. Normálnímu člověku by se z toho, že jej z repre dostal Bleska a podobně zkurvené plátky, mělo chtít zvracet.
Ujfa
Jo a mimochodem jsem myslel, že teda ti naši reprezentanti jsou lepší borci, ale co jsem ty šlapky viděl na fotkách, tak s těma bych nešel ani kdyby mně zaplatily.
Víte proč Šimák nemohl jít do repre ? Bál se že do toho zase spadne
Teď jsem se díval na Blesk abych se podíval na ty fotky, které usvědčují z něčeho fotbalisty a popravdě řečeno, nic jiného, kromě fenina a dvou žen jsem nic neviděl. Tak se ptám, kde je zbytek důkazů???
Měli by skončit jiný a ne zrovna on...
M.Jarolim,Senkerik,Zeman,Suchy,Strihavka,Benar,Otepka, tito me tam chybi,pravidelne hraji ve svych tymech, ae minus je to ze nemaji zadne reprezentacni zkusenosti
Senkerik moc nehraje pravidelne a Otepka uz je starej na repre...
to jo ae lepsi nez napriklad Rezehnal kterej tropi chyby a v klubu stejne nehraje
Schulmeister taky dava docela dost golu v Eredivisie ae zase ty zkusenosti
Ptám se, kolik z vás vidělo ty fotky?
nedavno jsem byl ve sportbaru v Ujfalusiho rodnem meste. dam si pivo a koukam, ze na stenach jsou plakaty vsech mistnich typu jak se objimaji s pivem a Ujfim. pak se podivam pred sebe a ty stejny ozralove sedi pred mnou a zase lemtaj. tak jsme se ozrali taky
mam takovy pocit, ze Ujfi tam bude za par let denne dochazet taky...
Tomu říkám správný kapitán.
Ale asi nemá čisté svědomí...
Srabe. Brecis kvuli bulvaru? Kdyby si mel ciste svedomi by si zustal a famy z novin bys hodil za hlavu. Mel si skoncit uz po Euru a ne ted kdyz je defakto postup na MS ztracenej, tomu rikam spravny kapitan. Tahni a uz se nevracej. A este dodam, uz po afere s nemeckem si to mel zabalit ae to si vedel ze na euro este muzem postoupit. Akorat si zabiral flek mladym, pekne ses vybarvil.
nejdřív pak nakonec
ujfo odvedl si spoustu skvělého, ale poslední dobou ti fotbal moc nejde, kamarád mi říkal, jak si v posledním zápase za atletiko zpracoval balón na hrudi pro soupeře.., pokračování repre mizérie.., jestli ti v atletiku stále věří nedivil bych se, kdyby ti v létě koupili do dvojice rozehnala
Díky Ujfimu za dlouhé roky skvělých výkonů, zasloužil si důstojnější rozloučení, ale může si za to hlavně jen on sám. Tak dlouho chodil se džbánem pro vodu, až se ucho utrhlo. Každopádně nechápu lidi, kteří na něho budou jen házet špínu, to si nezaslouží. Myslím, že toto může mít velký vliv i na Jankula, který doufám půjde do soudního sporu s nejmenovaným českým bulvárem, pže zmínit jeho jméno a ničím to nedoložit, to je jejich naprosto typický přestřel a je neuvěřitelné, že jim to skoro vždy prochází.
Takže díky Ujfimu za skvělou reprezentaci dospělou i U-21, v obou týmech velká opora
Taky děkuju .
Poděkování si určitě zaslouží, ne vždy to bylo takové, jako v posledních měsících, ale celkově přínos pro reprezentaci měl a to nezanedbatelný.
Jankulovi fandím, ať v tom soudním sporu uspěje, protože co bulvár vymýšlí za svinstva, to je až neuvěřitelné. Proto taky nechci hráče nějak moc kritizovat za ten incident, protože si nejsem úplně jistý, jak to ve skutečnosti bylo a bulvár nahoněné senzace mě zrovna moc za srdce nechytají.
Nebude náhoda, že Jankulovski z týmu vyřazen nebyl, takže to mu přeju taky. Jinak po vyřazení těch hráčů asi nemůže být o pravdivosti informací pochyb.
Teď už je to jasné, i když někteří vyřazení to pořád vehementně popírají a když já jsem tak naslouchavý člověk...
je dobře že odešel aspoň dostanou šanci mladší,kteří narozdíl od něj budou na srazech chtít reprezentovat a ne jako on a spol jen si užívat volna
a ty odkial vies ze to tak ozaj bolo ako to napisali v novinach, ten kto veri takym veciam je rovnaky tupec ako ten co ich napisal... tak vam treba , bodaj vam odtial zdrhli vsetci poriadny hraci a potom si budete moct tak zahrat vyrovnany zapas akurat so san marinom....
Takže ty fotky byly vlastně fotomontáže, žádné baby předtím na pokojích neměli, no jasně. Dík za objasnění.
Nevím ale me tohle to moc nepotesilo, i kdyz posledni dobou nehral dobre tak furt je to jeden z nej stoperu u nas, jeste toho budem litovat to byla chyba
poslední dobou sice hrál špatně, ale otázkou je: kdo hrál dobře? Je to škoda, ale uplně ho chápu. Jenom doufam, že se teď něco stane a začne změna. Jestli se nedostanem nebo dostanem na World Cup je mi celkem jedno, ale spíš chci vidět novej začítek nároďáku.
Ujfalušiho je škoda, ale pokud to bude znamenat konec jiných hráčů, jako je třeba Plašil, tak je to jenom dobře.
Snad ale zůstane Grygera a Jankulovski, ty bych rád viděl v našem dresu i dál...
Plašil je poslední, kdo odejde...
Proč Plašil?
Kapitan
Ani se vlastně nedivím, odešel. Komu bulvár neleze na nervy, vyjma některých fanoušků. A najednou jsou všichni mimo z bulvárních novin, přitom je všichni známe.
Tak doufám, že jsou všichni (nejen novináři bulvárních plátků) šťastní a spokojení.
no konečně, a teď doufám v abdikaci dalších srá*ů, jmenovitě Baroš, Fenin, Kováč a zejména realizační tým
baroš,kováč....další sráči????a kýmpak bys je chtel asi nahradit??
Baroš? Proč? Protože nemáme zálohu, který by mu posílala nahrávky?
Fenin? Všichni chcete aby šanci dostávali i mladí, proč tedy odchod Fenina?
Kováč? Protože ho nemáš rád?
Některé výkřiky tady jsou fakt k smíchu..
To jo! vždyt Fenin je právě jeden z nastupujici generace a zalež i na něm jak se k tomu postavi a Bary toho možna zkusit jako žolíka a začne se v repre zase prosazovat , Kováč neni špatny u všech však zaleži na momentalni formě a taky jesli se budou Uhrinovi hodit do koncepce
Baroš Fenina zkazí...
NE! Každy se muže zkazit jedině sám tj. jako když budeš hulit a automaticky přejdeš na tvrdé drogy. Taky nefunguje
ty všechny bych vyházel za opakující se skandály
NO konečně je fuč, on stejnak nahraje za repre ani za Atletiko pořádně..!! Ani se nedivím, že se Atletiku moc nedaří...!! Plno branek padá po jeho chybách..!! Už neměl fakt co dělat v REPRE!!!
KOnecne skoncil sasek jeden simunek to za nej veme. Jeste by mohl skoncit jankulovski protoze hraje jak duchodce kadlec je taky lepsi dozadu urecite!!!!!
nikdy sem ho nijak moc nemusel,poslední dobou nehrál ani zdaleka to co by mel ale stejne proti slovinsku nas nejlepsi obrance preju mu at prestoupi do zenitu nebo do juve
A ten Juventus mu přeju, bylo by to zajímavé .
no CR bude horsi
tak se chová správný kapitán ale je dobře že odchází šimůnek tam bude hrát určitě lépe ale doufám že neodejde sám a veme sebou tu partu šašků
Kdyby to raději zabalil Rozehnal..
On kdyby hrál třeba aspoň v klubu, tak není špatná varianta .
Škoda, že s sebou (zatím) nestáhl i Rozehnala.
blbost, mě se to nějak scvrlo, tak jsem četl čas odeslání 12:13, místo 23 ....
Je mi na blití z bulváru. Hledají senzaci za každou cenu a je jim jedno co tím způsobí, hlavně, že zdegenerovaní Češi budou mít co číst. Ujfalušimu by se mělo poděkovat, odvedl kus solidní práce. Akorát tu suverenitu si mohl odpustit. Poslední roky do hry nedával všechno.
Přesně, už je mi z tý mediální štvanice za každou cenu taky na blití. Ani se mu nedivim že se na to vykašlal, vždyť v tomhle se musí žít hodně těžce. Ta kalba byl prohřešek proti životosprávě a to ať si vyřeší svaz interně, co nám má být do jejich volnýho času? U nás je prostě u sportovních týmů často tradice po prohraným zápase si sednout do hospody a tam si všechno vyříkat, což zlepšuje atmošku. A jestli to pak nezvládnou na hřišti tak ať jednoduše nehrajou, od toho je tam ostatně Rada. My je máme oprávněně kritizovat za hru a ne jestli si koupěj štětky. Mít takových prachů, tak za slečny asi taky nesyslíme...
tak pokud vim,tak maji podepsanou smlouvu...navic,pro sponzory to taky neni to prave orechove...byt zamestnavat a ozrat se mi zamestnanec,ktery neodvadi poradne svou praci (a to neni poprve),tak by mne to taky stvalo....navic,v zahranici je tlak novin jeste vetsi...nechapu,co tady resite...at si samponci hrajou se slecnama a chlastaji...ale mimo sezonu a ne hned po zapase...navic,po tom,co se stalo tenkrat,tak jsou to naprosti DEBILOVE,ze to udelaji znova...maj v hlave nakydano,ale poradne
Ale je to snad tvoje věc co si dělají ve volným čase? My je máme spravedlivě kritizovat za to co dělají na hřišti a proč je staví Rada když jim to tam nejde. Jestli udělali nějakej prohřešek tak ať si to s nima vyřeší vedení reprezentace a ne média a povrchní veřejnost. A mimochodem, takhle to chodilo v reprezentaci vždycky, mluvili o tom i starší internacionálové, jenže to jim ještě nešel po krku takovejhle odpornej bulvár.
ano,ve volnym case si delej co chces (porad spali na hotelu repre)...ale pokud vidim,ze ten,co neodvadi svou praci poradne chlasta a podobne,tak se nesmi nikdo divit,kdyz se mu to da poradne sezrat...nebo to se jako ma vsechno prejit? proboha...jsou to vetsinou hloupi kluci,co cutaji do balonu,proc se k nim chovat jako k nekomu vic? navic,jsou to sportovci,jejich zamestnani je zalozeno na kondici,stravovani a podobne...to neni prece vesnicky fotbal...za ty prachy se proste musi chovat jinak...kdyby se porad vyhravalo,tak je to vetsine jedno,ale uz je sebereflexe tim lidem chybi...nebo snad nekdo cekal,ze se jim bude tleskat???
a jeste...kdyby nebyl bulvar,tak se o tom nevi...ja chodit vecer kalit a pak v praci delat hovno,tak bych taky rychle mazal pryc proste...kucí si to posral* no...tady je nema smysl omlouvat
Hodně z nás večer kalí a ráno pak dělá svojí práci . Hele, to je sice všechno hezký co si řekl, ale pořád je to jejich věc, co si dělají a když je to proti regulím nároďáku tak ať je potrestá svaz. Tohle je všechno šíleně povrchní, ty nevíš jak často chlastaj, nevíš kolik toho vypili, nevíš jak se tam chovali a jestli jenom nezapíjeli žal z prohry a neřešili tam jak s tím vším dál. Jenom víš že byli v hospodě. A z toho se udělá štvanice a "hříšníci" jsou hnaný z repre supermravnou veřejností. Je mi z toho k .
jasne...hodne lidi kali...ale kdyz nedelas tu praci dobre,tak musis cekat nasledky ne? ale souhlas,ze ten hon je celkem velky...ale jak rikam,kluci si to udelali sami...neni to prece poprve...navic svym arogantnim vystupovanim to zenou porad nahoru...osobne je mi z nich taky na bliti...
Jasně, vystupování mají arogantní, ale když si vezmeš jak do nich každej šije tak se moc nedivim že jsou věčně podrážděný. A následky bys samozřejmě schytal, ale za to co bys dělal v práci, ne ve svém volném čase .
souhlas...schytas to za to,co delas v praci...ale oni tu svou praci odvedli hrozne a pak se sli bavit...a zrovna u profiku je ten volny cas da se rict soucast pracovniho...aby mohli davat vykony,tak se v sezone musi hlidat...mne na tom hlavne stve to,jak se omlouvaji,ze to dela kazdy a podobne...uz jen to financni ohodnoceni je jinde...proste jde videt,ze jednodussi lidi na to nemaji...uz vidim vrcholoveho manazera jak se nachcije a druhy den v praci je marny...to proste nejde...a omlouvat to je kravina...a jo,s temi novinari...jejich zivobyti je zalozeno na medializaci...takze musi pocitat,ze budou pod drobnohledem...vsak mohli jit klido do tovarny se nechat buzerovat...misto toho porad breci a breci
Fotbal je jejich život tak proč jít do továrny? Oni hrajou kvůli fotbalu a možná kvůli prachům, medializace je samozřejmá ale takovýhle hony na čarodějnice, to už je krapet přes čáru...už zase. Ale co, svaz "hříšníky" vyřadil, sice pochybuju že kvůli porušení osnov, spíš jenom kvůli nátlaku zvenčí, ale už to tak prostě je a mě zajímá, jak je nahradíme. A na hřišti hráli hrozně, to je fakt, ale tak je taky kritizuju za to a ne za posezení v hospůdce .
napsal jsem to spatne...chtel jsem tim rict,ze jejich povolani ma s medii propojeno,takze musi cekat,ze budou hlidany...jinak jasne,at jsou potrestany za vykony...ale nesmi cekat,ze to,ze pri tom kali se jen tak prejde...jedno to prece taky neni
Jasně, ale to co se děje je hrozná a povrchní hysterie. A ty tvrdý tresty tomu taky odpovídají, kdyby se vyhrálo tak to budou určitě jenom nějaký výstrahy...jestli vůbec. No co, budeme se s tím muset popasovat. Snad aspoň vyberou za trenéra někoho kvalitního a s autoritou, nebo mi už jebne .
Srovnavas to trosku blbe.... kdyby si v patek v praci delal hovno a vecer (tudiz po praci a mimo svoje povinnosti) si sel chlastat - co bys rek na to, kdyby si v pondeli dostal padaka za to, ze si byl v patek po praci v hospode?
tak Baroše a Fenina, s tím nesouhlasím...Ale Kováč nic nepředvádí, přitom v základu hraje jen občasně ve W.H.U. Jako třeba rozehnal, ten nehraje vůbec a nevim, co dělá v základu repre....chce to šanci dát mladým Suchý, Šimůnek....a do zálohy napevno usadit k Rosovi D.Jarolíma a zkusit dát šanci M.Jarolímovi, nebo mladému Švecovi, který nastupuje pravidelně v Heerenvenu, který má dobrou formu...hráče máme, mladý, perspektivní a rozhodně ty, který chtějí hrát srdcem.....Jen je nesmíme opomíjet....
Tak jsme si polepšili po skvělych vykonech v žeříčku proboha jaké jsou tam kriteria!
udelejte deti papaaaa
Mně je česká reprezentace ukradená, ale toto se nedělá. Jak už zde padlo, je to jak krysa opouštějící loď.
Nenazjímá?
Rok maximálně dva, než ho nový trenér překecá k návratu...
jooooooooooooooo konecne ta pice sla pryc
Myslíš svojí inteligenci? A jseš si jistý že tu vůbec někdy byla?
Jak vulgárni
A Rada taky..
jj
Takovejhle odchod sis teda nezasloužil . No, tak hodně štěstí a dostaň se konečně z tý herní krize .
200. pro Ujfalušiho
Své si v repre odehrál, kapitán by měl opouštět lod, jako poslední..ale možná to takhle bude ku prospěchu věci..
No ono po tom, co noviny a Nova dali ty "hříšníky" na černou listinu a volali po jejich vyhazovu z repre se mu už ani nedivim...
Nemám ho rád a jako kapitán totálně propadl.Nepředvádí žádné zákroky ani v Atleticu..Kapitán má nastarosti nejen svijí pásku ale taky tato páska má celé mužstvo celej zápas burcovat a hnát na 100%.Zklamal a možná že s těma slečnama mu to půjde lépe
Lepsí zprávu jsem ráno číst nemohl
Tady jde krásně vidět, že tu kapitánskou pásku měl jen na okrasu, od té doby co si ji navlékl, tak už jen chodil jak mistr světa a toto je jen taková třešnička.
přesně
No neviem ale podla mna je čest reprezentovat svoju krajinu a hlavne aj zodpovednost voči fanúšikom a aj národu,takže nechápem a je to hanba,ale toto je iba čisto moj názor
Tak a teď by o složení repre měla rozhodovat TV Nova a Blesk Za zvolení Rady trenérem a za jeho tréninkové metody a respekt, který si vybudoval u hráčů skončí 6!! reprezentatů. Ze svých klubů jsou zvyklý hrát na vítězství a pak jim tan kolosální kokot naordinuje zisk bodu proti Slovinsku! Kde mají získat motivaci? U trenéra kterej dělá sestavu podle médií? Hráči si dovolí jen to, co jim trenér povolí...
200. pro bulvár
NEVA AJ TAK ZLATE CASI CESKEJ REPRE UZ SKONCILI UZ TO POJDE LEN DOLE A DOLE...
Horší než vy ( si myslim ) nebudem, jeden zápas nic neznamená a historii našich zápasů s váma taky nesmaže
jo!
tak vámtreba lampy české :P
od Čelenky je to síce alibistické gesto, kedže už asi pravdepodobne dostal echo že poletí, ale aj tak je to pre cz repre dobré...odhľiadnuc od toho, že je to krajne nesympatický hráč, ktorý ničil morálku mužstva, hlavne na repre nemal výkonnosť...poslední dva roky šla jeho forma rapidne dolu, na stoperu viacmenej nikdy kvalitne nehral, solídne výkony podával keď ešte nastupoval na pravom beku....
Tohle je maga trapný
Tak se utíká z boje!Kapitán a je z něj srab a radši se vzdá repre než aby vzal zodpovědnost na sebe a něco s tím udělal.Hodně u mě klesl!!
Rosa je kápo!
Jo jenže Rosa už víc než rok nehraje tak se zamysli co říkáš!
No nevim ale předpoklada se že v záři určitě bude!
Kdo ví jestli Rosa bude tak brzy nevidím to s ním nějak moc růžově.Což je moc škoda...
Ještě vyhodit Rozehnala.....Ten je trapný už pěkně dlouho a takových primadon jako je on máme dost
suhlasim, misto nej treba Brabec
to zas ne to ja bych mohl rict ajko spartan Repku ale urcice novy trener repre ho do zakladu neda (snad)
°urcite
Ne, ani Brabce, ani Řepku, ani náhodou, spoléhal bych jen na trojici Hubschman, Suchý, Šimůnek. Navíc uživatel s nickem "Trotl" si pořád prosazuje Trousila.. Už zbejvá, aby si nějakej baníkovec obhajoval Bolfa a byl by to konec..
dík za všechno Ujfi . jednak si za to sice můžeš tak trošku sám, ale na druhou stranu se Ti ani moc nedivím..., když mám být upřímnej.
Ujfaluši -> Suchý
Rozehnal -> Šimůnek
Kováč -> Hubschman
Sionko -> Rajtoral
Pospěch -> Švec
Plašil -> Morávek
Šírl -> Zeman
+ vyzkoušet Dočkala, Filla, Řezníka, Kaloudu, Holka
krome swionka plasila sirla souhlasim ale moravka bych v repre rad videl
Jo, ještě k tomu: Grygera -> Řezník, Grygeru bych vymet taky.
Pridal bych jeste Sveca a Pudila.
Švec tam je, Pudila jsem zapoměl, ale tady jsem spíš proti.. Jinak možná ještě Mareček a Pekhart, Bednář za současný situace taky.
Jo sry sem prehlidnul. No ja bych ty mlady tam este nerval vzdyt hraji MS v egypte nekdy koncem leta. A tam nesmi chybet Moravek, Zeman, Marecek ani Pekhart.
No vždyť my hrajem další zápasy kvalifikace až někdy v září.. Jinak samozřejmě, že to MS je pro ně číslo 1, o tom žádná.
Prave ze zacina 21 zari do 16 rijna. A-tym hraje 5.9. 9.9. a 10.10. Cili na tyhle zapasy venku se Slovenskem, doma se San Marinem a doma s Polskem by hrat este nemeli.
Děkujeme, odejdi.
no doprdele...teraz bude Cesko silnejsie bez neho...on to tam len kazil takisto ako Galasek..este nech odide aj Rozehnal a konecne budeme mat poriadne silne muzstvo..ach jaj..podla mna vsak odchadza kvoli zlym vysledkom..kvoli tomu, ze je kapitanom...nechce preto zniest dalsie prehry...je to teda slaboch, posera, zbabelec...uz len ocakavam, ze odide aj Jankulovski..dalsi traper a zbabelec..cesi fuuuuuuuuuuuuuj
kurfa, aj som tam napisal budeme..strasne sa hanbim..budete! sakra
Ty jsi takový duševní Jánošík, že? Bohatším (99% chytřejším přispěvatelů než jsi ty) bereš a chudým dáváš (ty a zbylé jedno procento).
Tak teď si to jedno procento teda pěkně urazil
co to trepes ty traper tatarny?zas ma podpichujes hajzle?cocotsky magr
Urvat uši Urvalušimu málo - říkám, kdy se tak proboha zkazil??? Vždyť on byl vzorem všech ctností - jestě celkem nedávno...ach jo, no
Myslím, že pravým vůdcem a vůbec pořádným stoperem je Tomáš ŘEPKA... NEJSEM SPARTAN, to ani náhodou, ale myslím, že by to zvládnul..! Přece jenom se mi už zdá, že je vyklidněnej a respekt u ostatních hráčů by určitě měl a seřvat by taky dokázal kohokoliv..! Kvalitou na to určitě má.. a myslim si, že by to za Ujfalušiho byla dobrá a asi i nejlepší varianta..vedle něj bych viděl jednoho z dvojice Suchý nebo Šimůnek..(ani jeden z nich nejsou tolik zkušení v repre a tak kdyby hráli společně ve středu, nevím jestli by to bylo to pravé..) Kraje Pospěch (Grygera v poslední době hraje podle mýho nazoru opravdu bez chuti, svoje si odkope, ale nic víc..mozná k tomu prida jeste par nakopnutych balonu na "vysokeho" Barose se Sverkosem...) a na druhem kraji jednoznacne Kadlec.. Horší to už je se zálohou...rád bych viděl návrat Šimák, ale u něj záleží všechno jen na formě a náladě.. návrat Rosickýho nám taky snad hodně pomůže, do středu by ještě mohl zasáhnout Jarolím možná i ten Jarošík (tím si nejsem až tak jistý) Myslím si, že "zatím" Morávek nemá na to, aby byl hlavou a důvtipem našeho týmu, ale šanci by v zápase s Maltou (a nejen s ní) měl určitě dostat... Kraje Šírl a asi ten Sionko (i když v těch dvouch kvalifikačních zápasech nehrál nic moc) myslím, že nemáme tolik kvalitních krajních záložníků..napadá mě snad ještě M. Jarolím, ale to není typický křídlo.. Teď o nástupci T. Galáska..jako jedna z možností se nabízí mladej Hable, možná je to risk, ale šanci by stejně jako Morávek měl dostat...vždyť už nic ztratit nemůžeme.. Na svůj věk velice rozumný hráč..! Útok je podle mě vcelku jasný..! Necid a Baroš.. Barošovi to v Turecku střílí, hlavně kvůli vynikajícím přihrávkám Ardy, Kewella a Lincolna..takže počítám s tím, že s příchodem Rosického nebo Šimáka (možná Morávka) by mohl i v reprezentaci dostávat stejně dobré přihrávky jako v Galatasarayi.. a Necid se svojí bojovností a instinktem zabijáka do hlavní 11 určitě patří.. Na lavičku nejspíš Svěrkoš a ...? Nikdo 4tý mě nenapadá.. Lafatou si také nejsem moc jistý a jinak moc dalších možností nemáme... Jako jednička určitě Čech ikdyž Drobný už mu pomalu šlape na paty.. A trenér...? Hlavní trenér Jarolím, Hašek (i když tam to asi nevyjde), Zeman a k jednomu z nich Straka..! To znamená, že by byli 2 trenéři.. Straka by tým dokázal konečně pořádně vyburcovat a druhej trenér by českého týmu dal nějakou strategii a stanovil pevný řád..!!! Myslím, že nás ani tolitk nemusí tížit ztráta Ujfalušiho a nejspíš i Jankulovského..Možná, že by sme je v tomto "mém" složení ani nepotřebovali.. Bohužel my s tímto VELKÝM problémem českého národní týmu nic neuděláme a vypadá to, že i tam ti "nahoře" s tím chtějí konečně něco udělat..! Abych se přiznal..nedávám moc šancí našemu týmu na postup na MS, ale malá naděje tam přeci jen je.. Naší prioritou by teď mělo být sestavení nového týmu a to od úplných základů.. Doufejme, že už to bude jen a jen lepší a Česká Republika se opět vrátí tam, kam podle mě patří..! Přeju Hodně štěstí celému českému svazu a hlavně české reprezentaci..!!!!!!!!
Řepák by byl vskutku nejlepší volba
tvůj názor..!
Řepka je opravdu docela kvalitní. Ale myslím si, že ve svých letech už by to neměl zapotřebí. Navíc je to pořád riskantní volba a bez perspektivy.
dva červené body pro něj
Tomě udělal si dobře!!! hrát pod tímhle vedení
ještě by mohl skončit rozehnal ale to by za sezonu nehrál už žádnej zápas
meli by zkusit moravka,nebo treba filla,suchyho ,simunka,kadlece
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele