Kam přestoupí Villa? Realu konkurují Barcelona a Manchester
V sobotu informovala španělská média, že se Real Madrid dohodl Valencií na přestupu Davida Villy. Obchod ale ještě není zdaleka uzavřen, o španělského útočníka stojí také Barcelona a Manchester United.
Nejvážnějším uchazečem o Villu je už delší dobu Real Madrid. Deník Marca dokonce v sobotu tvrdil, že se oba kluby na přestupu dohodly.
Podle nejnovějších zpráv ale všechno vázne na penězích. Valencia údajně požaduje třicet milionů eur a útočníka Alvara Negreda, Real ale chce doplatit částku o pět milionů nižší.
A tak mají šanci další zájemci. "Jednání ohledně Villy jsou otevřená," prohlásil viceprezident Barcelony Rafael Yuste. Klíčový bude postoj nového vedení Valencie. Šestý tým Primera División je ve finanční tísni, prodejem své hvězdy by mohl získat značný obnos peněz.
Podle listu Daily Mirror zatím dorazila do Valencie největší nabídka z Manchesteru. United údajně za reprezentačního kanonýra nabídli 52,8 milionu eur. Pokud by přestup uskutečnili, zlomili by britský rekord, který zatím drží Manchester City a Robinho (38,2 milionu).
David Villa v současnosti hraje se španělskou reprezentací na Konfederačním poháru v Jihoafrické republice. Včera nechyběl v základní sestavě při úvodním utkání proti Novému Zélandu. K pětibrankové výhře přispěl jednou trefou.
Nejvážnějším uchazečem o Villu je už delší dobu Real Madrid. Deník Marca dokonce v sobotu tvrdil, že se oba kluby na přestupu dohodly.
Podle nejnovějších zpráv ale všechno vázne na penězích. Valencia údajně požaduje třicet milionů eur a útočníka Alvara Negreda, Real ale chce doplatit částku o pět milionů nižší.
A tak mají šanci další zájemci. "Jednání ohledně Villy jsou otevřená," prohlásil viceprezident Barcelony Rafael Yuste. Klíčový bude postoj nového vedení Valencie. Šestý tým Primera División je ve finanční tísni, prodejem své hvězdy by mohl získat značný obnos peněz.
Podle listu Daily Mirror zatím dorazila do Valencie největší nabídka z Manchesteru. United údajně za reprezentačního kanonýra nabídli 52,8 milionu eur. Pokud by přestup uskutečnili, zlomili by britský rekord, který zatím drží Manchester City a Robinho (38,2 milionu).
David Villa v současnosti hraje se španělskou reprezentací na Konfederačním poháru v Jihoafrické republice. Včera nechyběl v základní sestavě při úvodním utkání proti Novému Zélandu. K pětibrankové výhře přispěl jednou trefou.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Villa: Buď Valencia, nebo Barcelona
02.07.2009, 18:54
Real již o Villu usilovat nebude
23.06.2009, 17:23
Llorente: Villu potřebujeme, není na prodej
19.06.2009, 19:19
Real se prý dohodl s Valencií na přestupu kanonýra Villy
13.06.2009, 14:33
Prezident Valencie rezignoval. Hrozí odchody Villy se Silvou
05.06.2009, 08:53
Komentáře (242)
Přidat komentářv United by sa mi pozdaval
JJ
mně za tu cenu NE !!! SAF by mě stavět na mladých, kteří se v minulé sezoně ukázali + rooney, berbatov, villa je pro MU předražená star, které není třeba
Ukázal se třeba Campbell, kterýho poslali do háje
aj ked na druhej strane vynalozit 52,8 milion eur za hraca mi pride na hlavu ...
NEchce sa mi veriť že by ManU vyhodili 2/3 budgetu z Ronalda za jediného hráča.
tak tiez si myslim,ze je to hlupost ...kvalitny hrac to je o tom nieje pochyb,ale tak Valencia sa snazi ziskat za neho co najviac(kvoli dlhom) a tym padom,ze sa o neho bije viacero poprednych klubov tak si mozu dovolit na zaklade jeho kvality pozadovat velku sumu (aj ked je si myslim prehnana)
dufal som ze raz tohto hraca uvidim v Liverpoole , no to asi vzhladom k financiam nebude mozne
no aj keby boli peniaze, tak dufam, že by taku sumu Liverpool nedal...je to moc
no ano, pri sucastnom vyvoji trhu su tie peniaze sialene. Na druhej strane ani Torres nebol lacny a s Villom by dokazali vytvorit utok ktory by poriadne prevetral ManU v boji o titul
VIlla a Torres v jednom tíme (okrem repre) by bolo skor sklamanie ako dobry vysledok. Na ME ked hrali spolu tak goli strielal iba Villa a ked sa zranil padalo to Torresovi, co znamena ze nevedia spolu hrat.
Rozhodně si nemyslím že neumí hrát spolu naopak se mě jejich spolupráce moc líbí...
52,8??to mi přijde hoodně a nerad bych, aby SAF vyhodil skoro všechny prachy jen na Villu...je to velice kvalitní útočník a tím pádem docela drahý...podle mě by se měl SAF spíš zaměřit už od začátku hlavně na Ribéryho a popřípadě Benzemu...s Villou by to samosebou taky šlo, ale to by byl hodně drahej špás...
Ribery by podle mě byl ještě dražší když mluvily o 70miliónech, ne?
Jinak bych ho rád viděl v Barce, útok Eto´o a Villa by byl super, ale kde vzít 52,8mega + prachy na dašlí posily.
o 60, ale i to je dost. Kor za nej, cenu RIberyho bych videl max na 40.
Zajímavý, že šejky prolezlá Premier league má přestupový rekord poměrně nízko.
nebyt realu, tak by bol aj rekord v PD pomerne nizko :)
Aha, koukám na žebříček, tak nejdražší byl zřejmě Rio Ferdinand, ale to byl přestup v rámci ostrovů, tak se to zřejmě nepočítá... no a celkově nepočítaje Real vede koukám Serie A. Po Realu je ve Španělsku až Barca s Overmarsem.
Nejlepší by samozřejmě bylo kdyby zůstal, ale když by už měl odejít (a musíme si přiznat, že peníze potřebujem ) ... cena Manchesteru je nejlepší a krom toho by se neposilovala přímá konkurence v lize ... ovšem na druhou stranu David nechce pryč ze Španělska a prej se někde dokonce vyjádřil, že pokud z Valencie nakonec odejde, tak jedině do Realu
... zůstat ve Španělsku, by pro něj nebyl posun dopředu.. koupit ho může jedině Real nebo Barca a tam by šel s výkony dolů..
.. on prostě patří do Valencie a nebo musí jit do zahraničí.. stejná "cesta" jak u Torrese.. a MNU to je dobrý klub pro něj...
Tak kdyz ne do Realu tak at jde do United to je muj druhej oblibenej klub
Jsou jen dvě možnosti, buď půjde do Realu nebo zůstane ve Valencii. Nikam jinam David Villa nechce...
milanku no to by ale museli prijat 32 + Negreda co neni moc optimisticke sa bojim ze skor prijmu ten united ......a ked tak radsej united ako k rivalom
32 mega + Negredo = 50 mega.
A já tedy nechci, ať takoví hráči odcházejí z La Ligy.
Navíc pár let uběhne a Real koupí Negreda za dalších 50.
To je celkem možné
Nikam.
... musí odejít, pro Valencii prostě jiná volba není..
ale je.
Takovej kvalitní a sympatickej hráč, hezkej dres Valencie... tak jaktože se prodává tak málo?
Silva? Plus ta kupa nepoužívaných?
To třeba taky, ale stačí prodat tu kupu nepoužívaných a začít celkově šetřit, viz ten dlouhodobý plán, v kterým nejsou obsaženy prodeje hvězd.
Hm, nevím. Myslím, že se prodeji minimálně jedné hvězdy nevyhneme...
Musíš věřit jako já.
Dneska mi Davide přišel tvůj dres , takže je to jasné - zůstáváš.
To už mu je 28? No... za 52 mil.
27
Pro Villu(i můj názor) jedině přestup do ciziny.. a PL (jak ukázal i úspěšný přestup kolegy z repre Torrese) a MNU po odchodu Ronalda by byla dobrá volba.. i pro finanční stabilitu Valencie
mel by kazdopadne zustat ve spanelsku
Jestli je pravdivá ta nabídka Barcy na čele s Bojanem, tak to může úplně změnit situaci. Na druhou stranu Real by díky tomu mohl získat Albiola, Cáceres by to místo aspoň dočasně zalepil. Manchester asi není ve hře, jednak Villa do té kosy nechce a taky mi přijde nějak mimo ta nabízená částka, vždyť Valencia tolik nepožaduje a Alex by asi nepřihodil 5 mega jenom tak. Ještě jsem četl, že Thiago Alcántara není spokojený a Real situaci pozorně sleduje. To už by asi znamenalo začátek třetí světové .
No to snad ne s tím Alcantarou.
Se divim že Real nabízí tak málo. Jen 25 milionů to je na Pereze trošku málo. Očekával bych že dá aspoň 50
no uz len ked dal SAF 30 milionov za berbatova co sa mi zdalo dost na takeho utocnika.. ale 58,2 mil. za Villu je mooc.. ja by som bol radsej keby kupil ryberiho a potom sa zameral na utocnika.. ved koniec koncov v kadru ma kopu utocnikov.. a sance mozu dostat aj mladici.. zakladna zostava v utoku rooney a berbatov no a pri pripadnom zraneni sa kuôpi nejaky taky utocnik a pojde to.. ja si myslim ze ta suma za bvillu je prehnana a uz aj ked ma 28 rokov.. radsej BENZEMA! urcite by som bol rad keby do man utd toto leto prisli RYBERI a BENZEMA!!
Nevím je to super útočník, ale do Barci se mi nějak nehodí svým stylem, musí na něj pracovat celej tým, sám nic moc nevypraceje. Podle mě by Barca potřebovala kolmlexnější útočníky.
Třeba takovej Zlatan (pokud by to měl v hlavě v pořádku)
Už to vidím: Zlatan, Ronaldo, Robben. Ty si v šatně rozbijou ...
???
Ty jsi mě asi nepochopil já mluvil o Zlatanovi do Barci.
Ale jinak máš recht, že tihle tři v jednom týmu by byla sebevražda, mezi sebou by si nahráli tak 2 za zápas.
Moje omluva.
Sám že nic nevypracuje???
do anglie!!!!
Zapeklitý případ, tenhle Villa - do Barci ne, do MU se mu nechce, do Realu ho zase nechci já ... Nejlepší by bylo, aby zůstal ve Valencii, ale to zase nechce Valencie ...
Itálie? Německo asi ne. Jinak není kam... Uzbekistán.
Preco nie do Barci?
A načo?
Za Eta. Ved hlasy na jeho odchod tu su, a to, zeby sa tam nehodil je hlupost. Bola by to pre nich velka posila tak nechapem preco nie do Barci. Bytal som sa priaznivca Barcelony on by mi to snad vysvetlil, ze preco nie.
Este by som dodal, ze aj napriek tomu, ze by to bola pre nich velka posila, mozno by som bol radsej aby isiel k nim, lebo srat ho do Realu je absolutne mimo misu. Mame 5-6(ked pocitam Ronalda) utocnikov a vyhlad na hru s jednym hrotom (lebo Kaka). Do Realu to je prosto blbost, ale tak Fiore je Fiore
ještě dodám, že Villa je opravdu výborný forvard, ale už jsem se několikrát vyjádřil, že jeho hra je přímo dělaná stylu Realu (ikdyž to bylo předtítm, teď ví jenom Bůh, jak vlastně budou hrát ...). V Barce by se určitě taky uplatnil, ale mám jednoho, kterýho chci o parník víc a jednoho, na kterého bych byl v Barce přes všechny negativní hlasy moc zvědavý
Uf teda zabudol som este na Negreda Takze dokonca 7 (RvN, Hunter, Raul, Saviola, Pipita, Negredo a Ronaldo). Pripocitam k tomu Villu a Raula, ktory sa do zakladu bude chciet tlacit a vysledok je jednoznacny. Blbost
A Trezegól na cestě . Jinak si myslím, že Villa se hodí do Barcy mnohem víc než Ibra. Už kvůli tomu neustálému pohybu by dokázal Eto'oa dobře zastoupit, zatímco Zlatanova chůze by při jejich způsobu hry asi nebyla akceptována .
Treze za Ruuda? To je posun kam? Já myslím, že jsou jak fotbalová dvojčata
Tiez to tak vidim. Ten Treze je ale urcite blbost. To by neurobil ani Fiorentino.
mám jiné favority na jeho místo a ta jeho cena je gigantická. přes 40 určitě ne, přes 30 jen, když zavřu obě oči.
Aha. Hm a myslis si, ze ini favoriti budu lacnejsi? Zlatan ci Benzema alebo kto?
člověče, trefa na obou frontách. Smekám
No tak co ine chciet v dnesnej dobe do Barci ze?? Ale fakt si nemyslim, ze budu lacnejsi.
Benzema bude lacinější určitě a je mu o 6 let míň. Zlatan je otazník
ale je horší fotbalista.
zaprvé - to bych neřekl
zaruhé - ikdyby, tak má 6 let k dobru
Tak to koukěj změnit názor do srazu nebo si tě podám !
Villa je určitě lepší fotbalista (prozatím) než Benzema.
jejda. Tak to už jseš několikátej, kdo mě bude chtít sestřelit ...
Abyste toho, kluci, nelitovali. Budete tak dlouho dráždit tygra, až vám ukousne koule
Prozatím ano. A to, čo bude nasledovať až príliš záleží na tom, kam prestúpi. Ja napríklad pevne verím, že najväčší potenciál z neho vytrieska Sir Alex, nech mi nikto nehovorí, že sme sa už u mnohých iných nemohli o tom presvedčiť
Třeba Veronovi schopnosti rozvinul parádně
No, co, co? Chtěl jsi si pokecat o rozvinutých schopnostech ...
Jinak bych ještě klidně mohl dodat Andersona a Naniho, kteří stáli 50 mega (dneska se to ani nezdá, ale před dvěma rokama to byla pálka) a našlo by se určitě víc hráčů
Ale na druhé straně jsou takový hráči jako Vidič, Evra, Park, Fletcher, Ronaldo, a celá ta parta okolo Beckhama, Giggse, Keana, Colea, kterým Seir Alex kariéry posunul o stupínek (i víc) výš
Nemyslim si. Od Lyonu sme ho chceli uz minuly rok vyhlasenia boli, ze 100mio ale hovorilo sa o nejakych 50. Pri tohtorocnom navyseni cien, si fakt nemyslim, zeby asi najnadejnejsi utocnik na svete stal menej ako Villa s potapajucej sa Valencie.
*z potapajucej sa..
...A to aj napriek tomu, ze nemal najlepsiu sezonu..
je možné, že jsem nekalkuloval z devalvací peněz zvanou "Peréz", to je fakt.
No, uvidíme, ale o Benzemovi se zatím vůbec nespekuluje, takže by ho a jeho cenu mohla ta madridská "nemoc šíleného prezidenta" minout. Víc jak 40 za něj nemůže Aulas chtít
Tak Aules je vyborny obchodnik a z Benzemu toho vytrieska vela. Uvidime, ale jeho cena sa bude tej Villovej urcite minimalne priblizovat. Ale tiez ho vidim pre vas ako idealnu volbu. No pre nas tiez Teda samozrejme keby nebol u nas taky pretlak, ale ked utocnika tak radsej jeho. Samozrejme ja zastavam nazor, ze nic nekupovat a Negredo do zakladu. Ak sa nechyti tak niekto z toho zvysku sa musi aj napriek tomu, ze aspon 3 pojdu do teplych krajin. Najhorsie je, ze u nas beru take nekrestanske platy, ze nikomu sa nechce
Blbosť. Pre vás (ak už Negredo nie) je vhodnejší Villa (kľudne peniaze+Negredo aj keď viem ako to madritistom trhá žily), topkanonier Primery, topkanonier na reprezentačnej úrovni, zvyknutý byť na hrote osamotený atď. Je tam veľa pro.
Podle mě je Villa téměř (ještě Zlatan) jediný, kdo zaručí lavičku pro našeho kapitána.
Jen z tohohle důvodu chci ještě nějaké útočné eso. Z možných variant jsem jednoznačně pro Španěla Villu.
Tak tak, a to je pre vvás jednou z priorít.
Tak to je vec nazoru. Ja som presvedceny, ze do systemu, ktorym by som chcel aby sme hrali (aj ked to stale nie je iste a mozno to bude uplne inak co by bolo dost zle a teda zeby sme Kaku dali na lavy kraj a hrali na 2hroty), by sa viac hodil Benzema ci Negredo. Pripadaju mi velmi podobny aj ked Benzema je lepsi. Proto su to vacsi zabijaci ako Villa, (pri tych primadonach co tam mame tam bude potreba), ale zasa ani zdaleka nie iba hraci na ciste doklepavanie do vapna. Navyse maju vacsiu perspektivu (najma Benzema, Negredo sa este uvidi moze sa velmi lahko skazit).
Takze tak. A to ze je Villa kanonier tak LL tak repre tak u Benzemu to plati tiez. Navyse treba pripomenut, ze L1 je daleko defenzivnejsia liga a utocnici to tam nemaju lahke.
nechci vám do toho pořád kecat, ale vy byste si měli předtím, než začnete nakupovat útočníky, utřídit, s kým budete i nadále počítat u vás a na jak dlouho. Pokud by opravdu odcházel Ruud, Hunter, Králík prachatý (ti jsou asi fakt jistí), tak tam pořád máte Raúla a Higuaína a dle všeho budete hrát na jednoho hrota, takže mít na jedno místo 3 lidi je už přespříliš, si myslím.
PS: a to se může nakrásno stát, že jeden z těch třech ani neodejde, takže 4 na jeden flek ...
4 útočníci na 2 posty (Cristiano, Raúl, Villa, Higuaín). Negredo odejde, když přijde Villa, jinak nechat. Hunter, Ruud a králík odchod.
tak Cristiano není útočník, ale jde o to, kde u vás bude hrát, třeba toho hrota, no. V tom případě to bude jak? Diarra - Kaká, Vaart, Robben - Villa, Higuaín
To bude průchoďák.
Nebo jak?
Dle mě prostě ty všechny nákupy směřují ke hře na jednoho hrota a dvě křídla
I kdybychom hráli na jednoho hrota a 2 křídla, tak to máš útpk Villa (Raúl) a zmiňované Ronalda s Pipitou na křídlech...
Ježiš, mě ten Cristiano na tom hrotu tak moc nesedí, že jsem ho tam zapoměl dát a to místo Higuaína.
No, RMCF poradil toto:
Diarra - Higuaín, Kaká, Robben - Villa, Cristiano
Dopředu síla, dozadu hrůza, ale ať je sranda
Spíše takto:
Diarra-Xabi(Ruben)
Ronaldo (Pipita)-Kaká (Parejo) -?Ribéry? (Granero)
Villa (Raúl)
samozřejmě, že hra na jeden hrot vypadá v této chvíli lépe, ale mere píše, že by hrál na dva hroty, tak jsem to podle toho zkoušel postavit
Pak by se Kaká posunul více dopředu, jinak by to vypadalo stejně
Pellegrini chce hrát na 2 hroty a 2 středové záložníky. Vše nasvědčuje jeho klasice 4-4-2 bez křídel (4-2-2-2), o tom, jestli dostane víc prostoru Ronaldo v útoku, nebo naopak ve 4-2-3-1 Kaka' na mediapunta, bych teď nespekuloval. Důležitější je, že vedle Lasse se počítá s chlapem, ať už to bude Xabi, de la Red nebo Felipe Melo.
Ta poslední věta je nejlepší a nejduležtější informace a to 4-4-2nebo 4-2-3-1 stejně většina z nás na hřišti nepozná pokud ten utočník bude Ronaldo
Podle mě to bude 4-2-3-1 s tím, že Ronaldo bude prakticky druhý útočník, který se bude často objevovat na křídle, především při presingu.
Přesně tak bude to takový těžko rozpoznatelný co je to vlastně za system.
JJ, na druhé straně podle mě bude typické pracovité křídlo, někdo jako Ribéry. Robben by si měl hledat nové angažmá...
Nebo si jen s Ribérym vyměnit zaměstnavatele
jj máme uplně stejný názor to sme psal několikrát s tím pracovitým křídlem, který pokud možno je i dost kreativní a bude nahrazovat nedostatek nahrávek z druhýho křídla... tam přesně zapadá Ribery, možná by teoreticky mohl i Granero.
Ribéry s Granerem
to bybylo idealní, ale přecejenom záleží jestli Bayern přistoupí na výměěnu za holanďany nevěřím že by sme ho kupovali jenom za prachy.
Spíš něco, co hraje Barca teď či hrál Real za Schustera. Jedno volné křédlo(předtím Robinho) a dvojka útočníků Raúl, Ruud, které nahradí dvojka Higuaín, Villa. Ronaldo bude přebíhat od jedné lajny k druhé, Higuaín bude staženější, Kaka' bude tvořit hru, De la Red mu bude pomáhat s mezihrou a jistit to bude Lass, alespoň myslím že to tak bude
Alespoň toho Baraju nám nechte...
NN Cm musi prist jednoznacne.
Ronaldo-Diarra-Xabi-Kaka-Robben(daleko idealnejsi Ribery)
Villa
Co by sa menilo potom na:
Robben (Ribery )-Diarra-Xabi-Kaka
Villa-Ronaldo(viac z lava)
Nahrady za Villu Raul, za Ronalda Pipita.
Ale tak ja by som tak ci tak toho Villu nechcel
nedělej se. Radost je na tobě znát, když se o něm mluví
Zase budu za škarohlída, ale kdy budeme řešit cedník?
No tak co mi ostava. Dufat
Ale aj napriek tomu nie som z toho nadseny a ideal by pre mna bol (uz z Ronaldom ) iny.
Ribery-Diarra-Xabi-Silva
Kaka-Ronaldo
No a s tym cednikom to uz nie je otazka na mna
Hmm s tym cednikom som to trosku blbo pochopil. No von: RvN, Hunter, Saviola, Sneijder, Vaart?, Javi Garcia, Robben, Drenethe!, Gutiho by som si napriek vsetkemu nechal
Fuj takovou sestavu dohromady s mým nickem vůbec nezveřejnovat, já su zarytej prosazovatel silnýho středu, takže jednoznačně něco jako Lass-De la Red(Xabi, Cesc, Lucho nebo někdo takový) a před nima ofensivní trojka něco jako Ronaldo-Kaká-Granero a jedne hrot. Ale stejně podle toho co říká Pellegrini tak bude hctít 4-4-2 i když ten kádr je spíš na to co prosazujem my.
Ved ja to prizvukujem stale a ako vravim, nakup utocnika (hociakeho) je tento rok blbost. Ale tak vela realistov si to nemysli. Pre mna je to nepochopitelne, ale nech. Treba nam hlavne CM, LW, LB, RB/CB. Ak to posilime, budeme velmi konkurencieschopni aj bez dalsieho utocnika. Z tych co budeme mat sa nam niekto musi chytit a ak nie tak to potom doriesit o rok, ale aj tak si myslim, ze Pipita, Raul a Negredo by to na jeden post bohate zvladli (a to ako vravim je tu este Ronaldo).
Pokud se bude hrát na jednoho hrota tak Higuaín podle mě by byl spíš na křídlo, on není hrot takže zbyde Raúl+Negredo a třetí alternativa Higuaín. Pokud by přišel Villa tak se bude pakovat i Negredo si myslím Při hře na dva útočníky by to bylo jiný, ale zas mě tam pak moc nesedí ta záloha. S Kaká je idealka 4-2-3-1a Ronaldovi by to sedlo taky líp měl by víc volnosti.
nn, tak jsem to nemyslel - tys dodal jenom toho Higuaína na křídlo.
Jak si vůbec můžeš myslet, že já bych "opisoval" celou sestavu od brněnskýho dřeva ...?
Tak sem si říkal, žes konečně přišel k rozumu a dals na radu rozumějšího a takticky vyspělejšího
nechci se vytahovat, rozumnější a takticky vyspělejší než jsem já už je jenom Bůh
No však právě teď to sám uznáváš, že su nad tebou
Bůh není dřevo, takže nemáš pravdu
A dřevo by tě snad neporazilo ve fotbale ne?
Na druhou stranu se mu sezona zase tolik nepovedla. Bude asi záležet na nabídkách, může mít výhodu i ten, kdo si ho bude chtít předplatit na rok 2010.
Predplatné Tak začal by som na 30 a postupne mierne prihadzoval, aby sa to moc nenavýšilo. Výsledok okolo 40 by nebol zlý.
tak Realu si prý Inter řekl za Zlatana o 94 milionů eur a pochybuju že Barce by si řekli o sumu menší ... no a vzhledem k tomu, kolik chcete na přestupy vynaložit, tak se se Zlatanem nejspíš rozlučte
jak já toho Peréze nesnáším. Totálně rozkurvil trh, idiot (tohle nemažte, protože tohle se prostě slušněji napsat nedá)
52,8 To by bola kardinálna hlúposť. Má svoj vek, chce ostať v Španielsku. Nech pekne ostane doma, ak ho chce Real nech tam ide, tam sa bude hodiť. Bude škoda Negreda, ale Real tým prakticky okamžite získa útočnú istotu. A že sa im nechce doplatiť 5 mega? Teraz vysolili za dvoch hráčov 160 miliónov a pre 5 im uviazne obchod s Villom? To je len bulvárny výmysel, nepredpokladám, že by si nechali takýto obchod újsť pre tak "smiešnu" sumičku
je ještě mladej a za ty prachy stojí.......jinak souhlas
mladej? Je mu 28 pryč ...
je mu 27.... má před sebou minimálně 5 let to je jedna smlouva ....
aha, sorry, překoukl jsem se o rok. I tak je mu 27, takže žádnej mladík. Je zrovna v produktivním fotbalovém věku, to jo, ale argumentovat pro jeho příchod věkem, to bych nedělal
To nie, ale rozhodne mám lepšiu a mladšiu výhliadku A je to pravda, je to pre futbalistu ideálny vek. Nvm, proste ja by som ho aj chcel vidieť v Reale, tam by sa už aj dávnejšie proste hodil, navyše nemôžu zas byť všetci dobrí len v Barce To je aspoň taký proces vyrovnania síl.
*lepšiu=pre mňa vhodnejšiu, v tomto prípade
ty dvě poslední věty moc nechápu. Zdá se ti, že Real kupuje málo dobrých hráčů?
Nene, len som tým chcel naznačiť, že je dobré, pokiaľ vyrovnajú sily, aby to Barca nemala také ľahké (príchodom Villy by bol útok vyriešený)
benzema je lepsi nez villa a jeste se zlepsi benzema
Jo jo hlavně těch 17 fíku v horší lize, které letos dal jsou tomu jasným důkazem.
Neřeš
Samozrejme, ze Villa je momentalne lepsi. Ale o rok to moze no i nemusi platit. A tych 17 zasahov by som nezhadzoval. L1 je daleko defenzivnejsia a Benzema mal po uzasnej sezone trosku slabsi rok. Nehral zle, ale az tak mu to tam prosto nepadalo. To sa samozrejme moze zmenou prostredia, ci dalsou sezonou velmi rychlo zmenit..
Zemaak, nepísal som to hore, lebo som nemal čas, ale odpusť si to slovo daleko. Daleko defenzívnejšia je PL, nie L1.
OK tak defenzivnejsia. Ale tym som prosto chcel iba povedat, ze keby obaja boli v LL by to mohlo vyzerat ianc. Mozno nie. A do buducna je Benzema DALEKO vacsi prislub (ale tych uz bolo ).
Ještě kolik golu dali z penalt ne že by to nebyl gol ale přecejenom. Ale tím nesnižuju Villu zatím je určitě lepší než Karim.
To bych ti taky nedoporučoval ho snižovat.
nebo ho na srazu sejmeš, to už jsme slyšeli ...
Jo jo sem dneska nějakej nabuzenej.
to bude těma neustálejma spekulacema, který ty odpálkováváš svojí vírou. Tě obdivuju, musí to bejt těžký, ale prostě na tom nejste nejlíp a on stejně odejde
* neodejde asi překlep Jinak tohle jsou pro nás netopýry těžké dny.
Ten Mathieu je dobrá volba. Sám uvidíš, že bude dobrý.. Jestli se takhle přivede ještě pár hráčů, tak to s váma zlý vůbec nebude..
Jo dík, z toho mam radost, obrana bude silná a na ní budeme muset stavět.
Zase na druhou stranu. Heinze byl taky ve Francii vynikající
V anglii taky a ze začátku v Realu taky v pohodě ale už nestíhá, taky není nejmladší.
To je pravda.
Tak to by musel sejmout i spoluhráče, protože my dva spolu hrát určitě nebudem... Ale co by pak dělal on až by přišli naše odvety
odvety by byly stejně tvrdé, jako "Y", kteý patřilo do tvého příspěvku
právě od tebe by asi moc tvrdá nebyla tak tam mám i
nechci ti do toho kecát, ale ty tam máš " přišli naše odvety ", takže buď jsme oba měkkoty, nebo (a to bych ti důrazně doporučoval) přiznáš chybu a zachováš nám náš háv velkejch tvrďáků
tak já se za chyby nestydím... zvlašt tady kde nad tím nepřemýšlím a mám všude i plno překlepů. Ale mezi tvrĎáky se taky nějak neřadím, umím přtvrdit, ale rozhodně ne nějaký záludný skluzy a podobně.
se nedělej, měkkoto
Viděl si ho hrát? Nebo spíš takhle: Viděl si hrát tuhle sezonu Lyon?
Tak pravdu povediac malo. Ale ide aj o to co som pocul. Lyon cely hral dost zle a tak nejak sa to prenieslo aj na Karima.
Karim hrál celou sezonu konstantně dobře. On všechny hráče převyšuje o třídu (i víc). Vezme balon a udělá si s ním v podstatě co chce. V Útoku hrál v dá se říct sám a přesto dal 17 gólů a ještě na pár jich nahrál. Je to TOP útočník. Není rozdíl mezi Torresem, Ibrou, Benzemou, Villou.. Všichni jsou výborní a nejde určit kdo z nich je lepší, jediný co je změřitelný je, že je z nich nejmladší a nejperspektivnější..
Dik za info. Celkom sa to zhoduje s tym aku predstavu mam. Aj napriek tomu ho v Reale nechcem, nech si tam este rok pohra a potom ak ho bude potreba nebudem proti. Do Barcy nech ide radsej Villa, Benzema by bol pre nich mozno lepsi kup.
Tak to vůbec. Benzema už musí přestoupit!! Lyon mu už nemá vůbec co nabídnout. Už tuhle sezonu se vůbec nelepšil. Potřebuje lepší spoluhráče i protihráče..
Tak ak prestupi tak asi do MU. Real je zatial ticho, Barca tiez. Villa do ang. nechce ist. Sir bude chciet utocnika. Takze to celkom sedi. Budem nerad, ale tak do Realu ani do Barci niee..
Kiež by.
Ještě je prý ve hře AC, ten má teď taky vcelku dobrý peníze na nákupy
Vcelku dobrý, dúfam stačiť nebude. Už si vystrelili za 15 Cissokha, teraz nech pekne dusia Džeka
No tak kdyby jim tam přišel Džeko místo Benzemy, kterej by stál skoro stejný peníze, tak bych se smál
Jo parkrát jo, mě se nelíbil už ani v minule sezoně , v LM se mi taky nelíbí....přeceňovaný hráč for me
Tak zase je pravda, že pro mě byl do ME přeceňovaný Villa.. Teď už vidím, že to není pravda. Co se ti na něm nelíbí?
Mě připadá neobratný, pomalý, pohyb se mi nelíbí a ke všemu mi je nesympatický.
Ještě se mi znechutil na ME .
Na ME sa znechutili všetci Frantíci, aj tým, ktorí im fandili.
Nesympatický Ti být klidně může Bydlí doteď s maminkou, tak to asi bude parádní šetřílek.. Ale neobratný, pomalý? Když ti povim, že jeho nejúčinnější zbraní je rychlá kombinace, technika a přechod přes hráče, tak mi to asi neuvěříš..
NE.
Já za to nemůžu..
Keď to potvrdím a nebudem sám tak aj uverí
Děkuji
Pomalý Benzema, co se to dnes nedozvím.
hlavna vec,ze si uz vsetci vylievali srdiecka,ze sme dali 200 melka za troch hracov
nejste v tom sami. Stejně na tom byla Chelsea po příchodu Abramoviče. Prostě jste takoví pracanti fotbalu a ten fotbal neděláte pro sebe (ikdyž Florentino s Romanem nejspíš jo) ...
100. pro Arsenal.
--------------------------Moya (Cesar)------------------
Miguel------------Alexis-------------Albiol----------------Mathieu
Joaquin(Pablo)----Marchena (Albelda)--Manuel F(Banega)---Mata(Vicente)
------------Silva(Mata)----------------------------------
----------------------Villa (Negredo, Žigič)------
víra tvá tě uzdraví ...
Tak tak, vobec to nevyzera zle. Ale Villa takmer urcite, Albiol so Silvom mozno nebudu. Ja by som vam to doprial, aj ked ste s nami vraj vydrbali (mali sme slovnu dohodu za kolko nam predate Villu, a ked sme dali taku ponuku, zasa ste zvysili cenu, lebo do toho zasiahla Barca), mne to nevadi dovtedy, kym vam tu premrstenu ciastku nezaplatime. Za toho Silvu sa vsak nebudem hnevat
Co tam dělá ten Alváro???
nebol by lepsi Silva na kridle a Mata pod hrotom?
Kéž by... . Marchena s Banegou můžou soutěžit o to, kdo posbírá více karet...
Banega vám letos ukáže, zač je toho loket
to bych se hodne divil
Za Villu 35 mega, víc ne. A vůbec, my ho vůbec nepotřebujeme. Máme Etooa. Snad...
Však vám Villu nikdo nenutí
Presne tak, Real áno, vy nie. Kam by Samuel išiel? K nám, bože chráň. Keď som počul tie zvesti skoro som zaplakal, to by mi totálne pokazilo radosť z prestupu Ronalda
taky vám ho nikdo nedává
ty už mě s tím fakt neštvi.
villa nepůjde ani do barcy , kde jej nepotřebují ani do man u, protože sám říkal několikrat že anglie mu nevyhovuje, jediná šance je do realu a tam půjde (ikdyž mi bude chybět ve valencii) . ale pomohl jim co t ošl oa zaslouží si vyšší metu. šef valencie řekl že probihají jednání tzn že určitě tam pujde protože real sype prachy a valencia je potřebuje.
Samý věrohodnější deníky...Marca a Daily Mirror V Manchesteru by se mi líbil ale ne za 50 mega, to doufam že má i SAF rozum
tak manchester chce villu.hm vcera sa v anglickych tabloids objavila malinka sprava,ze syr rozmysla o el ninovi a je ochotny predhodit 40mega libier.viem,ze je to asi rovnako realne ako by mal dnes steve vyhlasit,ze sa tuzi stat kapitanom evertonu,ale zasmial som sa dobre.
ale toho villu im neprajem,radsej nech skonci v reale,lebo utok rooney villa by nebol pre konkurenciu med lizat
ja zase vcera cetl, ze ferguson nabizi za torrese 94 milionu euro, dneska 50 milionu za villu, opravdu si myslis, ze to neni kachna?
už sem se lekal že se Ferguson nepřihlásí. vždyť kdysi skončil málem v ManU jediné štěstí pro Valencii bylo že chtěl zůstat ve Španělsku
příspěvěk po 30 letech
tohle musi bejt kachna, ferguson by za nej nevyskladal 50 mega
Btw.
Villa za Barcelonu ? Hanba
200. pro GATTUSA, terryho, Frankie_Yeaha, fantomase, chazychaze a Davida Villu(a teď myslim toho čutálistu jestli někdo má takovej nick )
Žádný Frankie_Yeah tu není, jen nějaký Gangsta a nespamuj furt...
Není, ale bude.
Zkus jim nelízt do prdele.
jak jim leze do zadku!
problém?
Ja byt jim, tak beru vsechno ostatni, jen ne Real...
Do Interu
to je nejaka kachna Mu potrebuje nahradit Ronalda hracom na kridle a Villu nepotrebuju. Kde by hral potom Rooney? zas na kridle? a utok by bol Berba-Villa? nech si radsej kupia Riberyho, ten im bude platny...
tos už přeběhl k realu?
Ne, to mu zas brátránek našel heslo, který měl napsaný na papírku vedle počítače
Chlapcovi očividně nechybí fantazie...
vojak
04.03.2009 12:59
Ronaldo nikam nejde..to je len dalsia novinarska kacica..typicke spaniel. denniky uz nevedia o com maju pisat. Ronaldo ide podpisat novu zmluvu, ktora z neho urobi naj. zarabajuceho hraca v PL. Myslite, ze SAF by bol tak blby, ze by ho pustil?? a este do Realu?? ani nahodou
to je tady z eurofotbalu...
navic na manutd.cz psal něco takové, že MU je nejvěčí a nejlepší klub..... chjo.......
Real je moj prvy klub a vzdy nim bol ale posl. 2 sezony sa na nich nedalo pozerat.. MU tiez fandim ale Real je Real. Je snad nieco na tom divne?
Takže si typická hnusná naplavenina, která odchází a nadává mu, když se klubu nedaří, ale znovu přichází, když to začíná vypadat nadějně.
Bravo, takových fanoušků více
preco by sa k nam hlasil na konci prave skoncenej sezony?
protoze nakupujete nejvetsi hvezdy fotbaloveho nebe a svita na lepsi casy? z tehlech naplavenin nebo typu kam vitr tam plast je mi na bliti
realu fandim dobre dlho a za naplaveninu povazujem tich co fandia iba Ronaldovi a nie klubu.. kde som nadaval na klub? to skor na vedenie, par hracov a tich co robili tak velkemu klubu ako Real hanbu v celej Europe..ako fanda som sa nato nemohol proste pozerat kam ten klub ide ale vyzera to, ze im svita na lepsie casy a je dost takych co sa neodvazia priznat, ze sa im paci aj iny klub, ja s tym problem nemam
Ne, spanhel tu ukázal příspěvek, ve kterém ponižuješ svůj "milovaný" klub. Je mi fuk, co si vymyslíš dál, pro mě, a pro hodně lidí tady, už budeš jenom hnusná naplavenina. Jsem přesvědčený, že jakmile Realu se nebude dařit, už tě uvidím na jiném webu psát jak miluješ MU a Real jsou sračky (nebo budeš pod jiou přezdívkou, jestli jsi i zbabělec).
My víme ty nadávky na Real předtím psal tvůj bratranec
počkej, nepodsouvej mu nic takového. On vymyslí svojí novou pohádku. To budeme koukat
tak never aj tak nemam dovod Ja nadavat na team, ktoremu drzim 11 rokov to ze tak spravil on je jeho vec
na manutdcz by ste mali usporiadat party
neni treba, na real-madrid.cz som zatial nepresiel
Když odejde Tevez tak Villa by byl skvělá náhrada, ale tolik prachů by za něj Alex nedal
A Valencia potřebuje prachy, takže ho prodá i za míň...
Ale máme o Villu tři zájemce, takže se můžete hezky předhazovat kdo dá víc
ne že by Barca potřebovala hrot =/ to Realu by se hodil..Barce by se spíš hodil ten Ribery
Villa do ManU nechce...
ja osobně bych ho v realu chtěl ( sice ho nesnáším protoze vyradil Raula z repre ) je dobrej a real dobre utocniky potrebuje
do Man U zřejme nepude si myslím.... říkal , že chce hrát ve španělsku bud za Real nebo Barcu, Barca má plný útok a navíc by měli taky nekdy myslet že tam mají kvalitního Bojana jeste....a Pérez přetáhl Kaká i Ronalda takze bohuzel asi pude do Realu... Villa
Perez : "Jeho prichod je len otazkou casu."
villa musí jít do fc barcelony,protože real ma uz dost hvezd.
dobry napad dobry je ribery
ribery ne
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele