Kaká i přes štědrou nabídku z Anglie zůstane v AC Milán
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Buffon by prý pohádkovou nabídku z Manchesteru přijal
24.01.2009, 12:12
Kaká se rozhodl zůstat v Miláně, protože AC je klub jeho srdce
21.01.2009, 10:47
Manchester City: Přestup Kaká zkazil jeho hamižný otec
20.01.2009, 22:18
Kaká prý chce přesvědčit k přestupu do Anglie otec
19.01.2009, 15:24
Pro Milán to bude katastrofa, říká Maldini o přestupu Kaká
16.01.2009, 09:24
Milán podle své televizní stanice uvažuje o prodeji Kaká
15.01.2009, 21:34
Kaká odmítl nabídku na rekordní přestup do Manchester City
14.01.2009, 18:33
Komentáře (300)
Přidat komentářHned jedna dobrá zpráva po ránu...paráda
Taky mám radost!!!
JOOO Jupí! Zvítězila loajalita. Ricardo, jsi charakter.
Man City se můžou jít zahrabat, nejlepší by bylo kdyby vykoupili tu horší půlku Chelsea, Romana dostali z problemu a sestoupili
Jj naprosto souhlasim
hip hip hurá
jo KAKA to je frajer forzza AC Milan
takhle příjemnou facku po ránu jsem už dlouho nedostal
GRANDE KAKA' ! GRANDE SILVIO ! GRANDE MILAN !
přitom ještě včera ve 22:12 na Tuttomercatu "Milan Chnannel conferma: Ciao Kaka'"
Aktualita je v textu jen jedna věta. Zbytek jsme se dozvěděli už ve starších článcích a některé věty jsou naprosto stejné
mam strach že není konec... až šejkove příjdou se 125 m E tak se uvidí
neprijdou protoze za Kaka nabizeli 50 mega a ne 100 jak pisou media
kdo se vtom ma vyznat
mno je v tom zmatek no
Proc z Man City furt delate nejaky zm*dy?:)) vzdyt proti tem prestupum docasnym se neda rict ani slovo.
Ale stačilo by,aby k nim přestoupil Kaká a hned by se chytly další hvězdy
to je dobre...kaka ukazal ze penize porad nejsou vsechno
Někteří hráči by neměli jít koupit, znamenají pro svý kluby až moc - Kaká, Cristiano, Messi, Gerrard...
Namiesto Cristiana Casillas a Del Piero
Co znamená Cristiano pro svůj klub? Je to rozmazlenej fracek, kterej evidentně zas tak silný poutu k ManU nemá
Proc by taky prestupoval, dyt uz by nemel s tema prachama co delat .
To sou nekrestansky prachy a on je prece krestan.
tak by to vsechno dal na charitu
to jedine
ufff
Grande Kaká, udělal moc dobře, neměl důvod odcházet. V jedné z nejlepších lig na světě, respektive klubu už hraje, peníze má pohádkové tak jako tak, fanoušci ho milují a jednou bude (už je) jedním z největších hráčů historie AC, na jehož úroveň se City nikdy nedostane.
A možno sa poučil z príbehu svojho kamoša Shevchenka. Ved Shevchenko pri odchode do Chealsi bol v AC povazovany za boha, načo odchadzal???? Tak načo riskovat, ked v AC má všetko. Koli peniazom??? Myslim si že ak teraz ma 5 000 000 EURO za rok, tak načo potrebuje viacej??? Ved to nedokaže minuť za celý svoj život a zabezpeči tým xxx generácií malých kakovcov po sebe. Tak aký je rozdiel medzi 5-timi a 15-timi milionmi euro ked ich aj tak neminie??? Urobil správne počúvol hlas svojho srdca, a preto ho mám tak rad, pretože on je ešte jeden z mála ludí, čo nehrajú futbal koli slave a kesom, ale hrá ho koli radosti z futbalu.
RESPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKTTTTTTTTTTTTTTTT
Ty nevidíš rozdíl mezi 15miliony eur ROČNĚ a 5miliony eur ročně?
v AC ma 9 mil. za rok
především to je jen taková velká mediální hra......a nejlepší je, jak tu mediální hru zdejší naivní uživatelé žerou i s navijákem....
tys to rozlouskl ty navijáku
no...myslím si to samý, co bruce, totiž že tyhle námluvy ještě nekončí...nechme se překvapit
Pojd do Anglie
Aby tam dopadl jako Ševa?
Seva tam nemel co delat, mourinho ho nechtel, ale Abramovic ho tam dotahl z kamaradstvi.
A proto o nem mluvil jako o nejlepsim nakupu sve kariery, jako o tom, co zmeni Chelsea k lepsimu vic, nez kdy driv a totalne se nad nim rozplyval?... Sheva byl jednoznacne Mourinhuv nakup.
Ja ho tam nechtel, ale me se nikdo neptal.
nebyl
hroznou blbost si napsal no
Ty jsi nejaky dalsi milovnik Mourinha, co si neumi priznat, ze jako manager nestoji za nic a je to jen skvely trener a motivator ?...
co to k*rva je tohle to... ja reaguju na tvuj příspěvek že Ševa byl jednoznačně (!!!!) Joseho nakup...což je blbost a ty mě nazveš obdivovatelem Mourinha což je pro mě docela urážka
Tak ja nevidim zadny jiny duvod, proc si nalhavat, ze Shevcenka koupil Abramovich, nez touha zastavani se Mourinha.
Mourinho ho koupil aby se udobřil s Abramovičem, jak už to NĚKOLIKRÁT říkal, protože Abr. chtěl nějakýho rusáka, ukrajince či tak něco.
Takže chazy....ZASE lžeš
RAFI, uz jsi ze sebe prisel delat idiota i sem? Mas nejaky argument proto, ze ho koupil, aby si Abru udobril?.. ne nejaky tvuj pocit a dojem.
Mám to snad hledat? 2, možná 3 roky starý články kde to říkal furt dokola?
Máš snad ty nějakej argument, že to byl jednoznačně jen jeho nákup? Ne, tak ze sebe přestaň věude dělat debila:-)
Napiš na icq pár kamarádům ať ti sem přijdou pomoct
Ano Rafi, najdu ti bez problemu rozhovor, kde Kenyon po odchodu Joseho rekl, ze vsechny prestupy padaji na hlavu jemu, Josemu a Arnesenovi.
Rozhovor Kenyona? Ahááá:DDD
Kenyon nechce mít jen před sebou nasráno víš? Tak to musel na někoho hodit příště se zamysli radši
A proto to hodil na sebe a dva lidi, ktere do klubu dovedl on ?...
Ne, na 2 lidi co do klubu dovedl
Ty jsi fakt marnost nad marnost. Nez prisel Grant, tak na prestupy dohlizel Kenyon. A jasne rekl, ze za prestupy odpovidal on sam, Mourinho a Arnesen. Samozrejme Mourinho mel hlavni slovo, Arnesen je jasny jako hlavni scout a Kenyon prerozdeloval penize, protoze Abramovich se od takovych veci vzdycky distancoval. Jedine co delal, ze obcas privrel nebo otevrel kohoutek.
RAFI, nechapu, jak sem muzes prijit a pokracovat v tom, co jsi delal na manutd.cz. To ti nestaci, ze kazdy te tam prohlasil za uplneho vola a to i lidi, kteri jsou bezne proti mne? Ze jsi byl sam proti vicemene vsem?... Ja chapu, ze jsi na me nastvany a lezim ti v zaludku, proto chodis po serverech a vyhledavas moje komentare a snazis se me shazovat. Problem je v tom, ze ti to trestuhodne nejde. Ja taky nekdy pisu nesmysly, tak pockej, az nekdy nejaky napisu a nemej takovy hrrr pristup, protoze ze sebe zase akorat delas blba.
Copak nechápeš, že mě tam za úplnýho vola prohlásili jen tvý kamarádi, protože jsi mě, možná jako jedinýho, prostě nedokázal shodit?
Mě názor tvých kamarádů nezajímá, zajímá mě názor nezaujatých lidí, to znamená, že mě nezajímá ani názor mých kamarádů. Takže když 1. nezaujatý(Devil) napsal jaký jsi idiot, namyšlenej a kdo ví co ještě, tak jsem se doširoka usmál.
Je mi jasný, že teď budeš psát, že není Devil nezaujatý, protože nedrží s tebou, ale prostě, je to tak.
Na to, co pises dokonale sedi "kdyz se topici stebla chyta"... !O je jeden z mych nejvetsich odpurcu na webu, takovy druhy koumak a stejne jsi jeho hodnoceni videl. Taky byl objektivni, nikoho nevyzdvihoval, akorat tebe shodil. Uz toho nech Rafi, jen se ztrapnujes. A tady jsou lidi daleko chytrejsi nez ja, tady to skonci jeste hur.
Jinak jsem rad, ze k te CFC uz se nevyjadrujes. Zase jsi prestrelil... ten pomyslny souboj s tebou je fakt k smichu, vetsinou si sam stacis na to, aby jsi udelal ze sebe blba:))
Nevím kdo se přestal vyjadřovat a napsal dlouhej příspěvek aby si ho někdo všiml.
chazy už toho nech nebo dopadneš jak včera a předevčírem, válka mezi Antoozik klanek a Chazyho vlez do prcinkama trvá 3 dny a furt vyhráváme my. Jen ty se furt snažíš hádat a pouze se pokoušíš mě stále shodit, ale marně.
Měl by jsi toho vážně nechat, aspoň si o tobě nebudou všichni mysle, že jsi idiot, ale jen většina.
My? Oni dva uz stahli ocas mezi nohy, ty ze sebe dal delas blba ..
A hodnocení !O protí mě nikde nevidím, takže zase zřejmě lžeš. ZASE
!O - 20.01.2009 09:06:33
tak jsem si to procet a musim rict ze mate kazdy trochu pravdy jenom RAFI je uplne mimo:D
no comment....
Dobrá toho jsem si nevšiml, za to promiň.
Ale to každý myslel tebe, a tvý poskoky vlez do prcinky( orlanda, hefyho, olivu a vodku) možná ještě někoho z tvých poskoků.
Chazy už mě to nebaví, dívat se na tebe jak se mě marně snažíš ponížit, tebe snad jo?
Ok, nebudeme te ponizovat. Porad se ohanis nejakou moji lzi, je to tvuj hlavni argument. Najdi mi jedinou vec, ve ktery jsem lhal v jakekoliv z tech diskuzi.
S tím, že shevchenko byl jednoznačně jen Joseho nákup
(Teď nemluvím o tomto, ale o té dikuzi trvající snad ze soboty)
Každej máme svůj názor, ty si, a tvý poskoci, myslíte, že jste "náš klan" několikrát pořádně shodili.
My si zas myslíme, že jste se ponížili pořádně sami a že ty se prezentuejš jako největší idiot, když píšeš na wbu, že se ti každej snaží vlízt do řitě a že tam pšíeš, že jsi nejchytřejší člověk a že budeš králem.
Takže se ti budu pořád za to smát, ale už toho opravdu můžeme nechat, enbaví mě to.(ne stále si nemyslím, že jsem byl shoze, poníže, že jsem idiot)
(omluv chyby)
Toto mi nieco pripomina Ale o chvilu to tu nebude tak sa hadajte rychlo. Apropo, ja na vase fanusikovske weby nechodim, takze je celkom sranda citat co tu pise RAFI. Ze Antoozikova band vs. chazyho vlezprcinky Dajte este nieco, zacina sa mi to pacit...
A je toho víc.
Nemáš icq? Když to tu za chvilu zmizí?
Proc by to mizelo? PJ urcite ma smysl pro humor
Tak na Hudynha aj tak nemate, PJ ma zmysle pre humor hlavne ak je v nom bytostne zainteresovany
Jestli chces, tak ti hodim odkaz, je to docela brutalni. Dostal jsem se tam do sporu s jednim redaktorem, vztahl jsem to na dalsi dva lidi, oni spolecne do me zacali sit a prohlasili se za klan. Neco jako chazyho antifanklub. A pak tam prisli holt lidi, kteri maji neco v hlave, rekli jim, ze jejich rozum je na bodu mrazu a vystup v diskuzi smesne ponizujici vuci nim a ten takzvany klan to paranoidne pretahl na me, jakoze ja ty lidi volal, aby se me zastavali a udelali z toho cosi jako valku dvou klanu. Prijde mi to jako v nejake detske pohadky,do ktere me zatahli
Daj, daj daj Trosku zabavy skutocne neuskodi...
Koukni na http://www.manutd.cz/view.php?cisloclanku=2009011708
Ale trvá to už od 17. a je tam 230 příspěvků. Tak nevím jak dlouho to budeš číst :-D
Kde debilové oba. Chazyho fandění Wiganu je, ač je mi to záhadou, pravý. Vůbec sem nepochopil, proč ste do něj začli rejt. Na druhou stranu některý jeho slova maj v sobě fakt tolik arogance, že by ho člověk vzal pohrabáčem
Jo a bacha, jsou tam na mě fakt takový stěry, že se nejvíc zasměješ. Opravdu jsem pomýšleš na sebevraždu.
(to byla ironie) ne, endokázal mě setřít
Prej jsme se prohlásili za klan
Tak to je moc Chazy opět lžeš. ZASE. To, že já patřím do nějakýho klanu jsem se dozvěděl až od Orlanda a tebe, že nás považujete za Antoozov klan a to jen protože si s něma obyčejně píšu. Teď jste do něj zařadili i Devila. Staráte se o náš klan a my o váš spolek tvých poskoků vlez do prcinek.
Gangs of ManUtd CZ starring Chazy alias ownnamed King, Antooz alias Kingslayer, antooz friends as The Clan and chazy`s friends as get-inside-ass group
Nemate zac kluci, vzdy rad prispejem k dobrej nalede
*nalade
A co říkáš na tu dikuzi? Nebo tě už přestala bavit?
Bavit, jako číst ji(na manutd.cz)
Ja som pochopil ze nejde o humor
chazyho antifanclub? Kam můžu poslat přihlášku?
To oni je budou brzo posilat tobe, jsi z nich nejstarsi:)))
Chazy teď se mu snažíš vlízt do prdele?
Ja Talkersovi do prdele fakt lizt nemusim
Fujky,to bych tě ani nenechal...
Tak ty si taky myslíš, že je to totální idiot? :-D stačí buď sem to prostě napsat a nebo můžeš na ten odkaz nahoře
(pro tebe ještě jednou )http://www.manutd.cz/view.php?cisloclanku=2009011708
proboha...to se hadate uz i tady?? ze vas to deti bavi
Mne to prijde srandovni, vsak ho nech, at si to uziva:))
Nech chazyho: má potřebuju se ponížit
ze zacatku na manutd.cz jsem to jeste sledoval a snazil se pochytit,kdo ma pravdu a podobne...ale ted uz to je tak blby...a zbytecny...a spis oba vypadate "divoce" ... ale tak nektery hlasky jsou fakt sranda
aspoň, že nejsi na jeho straně
nejsem na zadny...celkove to je proste trapny...
A určitě nejsem jedinej,kterej si to myslí... Takovej arogantní parchant..
Tak na to jsi přišel brzo...
Já to vím už dlouho... Jen jsem to neměl potřebu sem psát,až ted tu je taková švanda...
No jasný, po 4 dnech se to rozjelo až teď....úplně, teď to skoro skončilo ale
Talkers: nechápu jak můžeš držet s Chazym
Čtu téměř každej článek tady a komentáře k němu hlavně od vybraných lidí a ty jsi byl mezi nimi a měl jsi dobrý názory. Nechápu jak můžeš držet s někým takovým
Možná proto,že je tak sexy *in love*
fuj takovej buzíl
sorry :D buzík*
omluva se přijímá..
dík, popletl jsem si stejně jen jedno písmenko
co je?
ja si myslim jedno a ty druhé... v Chelsea ho nepotřebovali
Kdyz vezmes, jak hral v AC Milan, tak takoveho hrace by potreboval kazdy. Vsak druhy nejvetsi zajemce bylo Man Utd. A kdyz projevil zajem o Anglii, tak nikdo nemohl o takovyho hrace nestat. Co proti jeho potencialu byl Crespo?... Prakticky Jose chybu neudelal, Sheva mohl CFC dat hodne.
oukej ale Drogba ale Drogba byl nezastavitelný... myslim že Mourinho neni debil... proč by riskoval že to co šlape se rozpadne příchodem dalsi individuality jako ševa který byl v ACM za boha... a to se do systemu Chelsea vůbec nehodil a Jose musel delat zmeny aby tam 3evu vubec nekam nacpal (a to musiš i sám uznat) ... píšeš nahoře kdo vsechno mel přestupy na starost...Kenyon atd. ok to jepravda...koneckoncu je to jejich práce ale u ševčenka to bylo spíš o přatelství s Abram. než otom že by ho Mourinho tak hrozně chtěl...
Keď budem nabudúce chcieť niekoho uraziť, nazvem ho obdivovateľom Mourinha
Vypada to docela ucinne Co cekas dneska od Tosice??
Ze ak nebude hrat Ronaldo, mohol by si postavit loptu k primaku, ze spravi par neucinnych finticiek, ale zaroven sa bude snazit ukazat sa. Drzim mu palce, uvidime ako sa chyti. V kazdom pripade sa tesim, a mireu mojho nadsenia dotvori zostava. Dufam, ze to bude aspon rozumny kompromis, lebo na Derby to bol des. Chyba mi Wayne, hrozne Ale snad to zvladnu, i ked to je "len" "shit cup" Sledoval si vcera derby na Anfielde? Tiiim Cahill, football boxer Taku radost mis pravil. Skrtel si moze povedat YNWA, except freekicks
Tak ja ocekavam, ze dneska naprosto vyhori. Prechod v zime je vazne to nejnarocnejsi na aklimatizaci, kdyz si vzpomenu, jak strasne hrali Vidic s Evrou. I kdyz Vidic vypadal nadejne, treba proti Arsenalu byl vyborny, Evra ale zabil derby atp... Kazdopadne ten prechod z jiny zeme v zime je strasne narocny a vetsina hracu si ani neskrtne. Ja bych rekl, ze dneska prilis neukaze a bude spise nevyrazny - na hodnoceni bude cas az za pul roku.
Kazdopadne za kazdeho, kdo muze vytlacit Nani ze sestavy jsem rad:)))... Jinak Liverpool to dost solidne pretaktizoval, po tom golu mohli klidne pokracovat v tempu, ktere dali od zacatku zapasu a nemuselo k tomu dojit. Rafa to ale zase stahnul a zase na to doplatil, tak, jako uz letos tolikrat. Ono je to z jejich pohledu uz vazne smutny, dokazi se dostat do vedeni, ale neumi to podrzet a pridat druhy gol. NUFC je vyjimka a i tam ten kontaktni gol prisel.
Jinak se mi hrozne libil vykon Cahilla, Bainese a Jagielky. Anichebe by podle me mel rychle nabrat smer Pyreneje:))
Tak uvidime, myslim, ze ten prechod bude narocny len v zohrani sa s tymom a to ma kazdy novacik tazke, mozno sa chyti, uvidime...
Tak Liverpoolu mi velmi uto nie je, i ked nie som jeden z tych, co im praje smrt atp. To je len Rafova chyba, tak ako vzdy, stiahnut Torresa a nasadit Lucasa pri 1-0 v 70 a hrat na udrzbu Inak naozaj fatalka pri osobke od Skrtela. Najlepsi bol ten pohlad v ociach, ked zistil, ze brani de facto len sam seba
Inak, Tim ako vzdy vynikajuci, to je presne ten typ akych mam rad, bojovny a nebojacny v subojoch. Jagielka tak isto suhlas, az na tu tutovku Torresa ho krasne gumoval. A Baines suhlas, vzadu isty, dopredu isty Ak by som aj ja pisal hodnotenie k Evertonu, snad by to bolo na chlp presne
P.S.: Anichebe ma este nejaky ten cas. Zda sa ze mu nesedi ak hraju na jedneho hrota, ovsem so svojimi fyzickymi parametrami by to pre neho nemal byt problem. Na druhej strane, teraz ma idealnu prilezitost sa ukazat, ked su ostatni zraneni. Z jeho pohladu... Je to odchovanec, zije v Anglicku, zvykol si... Dal by som mu este sancu...
Urcite ano, pochybuju, ze by odehral do konce roku vic, jak 5 zapasu. Zalezi na tom, jak brzo Man Utd rozhodne o titulu a kdy tak bude moct zacit SAF stavet mladicky do zakladu. Prichazi v priblizne stejnem veku jako Nani, na stejny post a za podobny peniz. Jsem hodne zvedavy, jak ten souboj dopadne. Podle me Nani hodne ztratil duveru u SAF, uz nehraje temer vubec a jako zolik chodi jen na rozhodnuta utkani.
Tak jasne, ze prejeme Liverpoolu vsichni jen to nejhorsi Ale nejak rozumne se daji rozebrat taky a je fakt, ze Rafa tam poskladal skvely tym. Jakykoliv jiny trener by s tou utocnou vazbou Keano - Torres neco vymyslel. Riera hraje perfektne z kridla, Kuyt da pro tym vsechno, Gerrard bez komenare... Neni mi vazne jasny, jak mohl s timhle tymem Rafa ztratit tolik, kolik ztratil. On proste ten Liverpool musi hrozne nenavidet:)))
K tomu Anichebe, ja to neberu, ale oni takoveho hrace uz maji v podobe Yakubu. A urcite mi prijde jako schopnejsi hrac Vaughan. Ackoliv ty jeho zraneni jsou uz vazne az prilis casty ze by novy Dean Ashton.
Jj a nevis jestli Chelsea nekoho koupi??
Co nebyl??
nevidíš na koho reaguju???
jj sorry mam velky brejle, tak sry
Ze te to bavi psat takovyhle kraviny
Mourinhuv nakup? Ja sem taky cetl ze ho Mourinho nechtel a nekolikrat mu ani po vystridani nepodal ruku a ignoroval ho.
Ja jsem zase cetl, ze Man City chce koupit Villu, Joaquina, Silvu, Terryho, Ronalda a koupili Bridge, Bellamyho a De Jonga. Taky jsem cetl, ze Sverkos prestoupi do Fulhamu a ze Lampard prestoupil do Interu. Nejaky uvahy bulvaru sou fakt uchvatny, ale to nic nemeni na komentarich k Shevovi po te, co ho Jose koupil.
A to mal povedat, ze ho nechcel? Ze je to chyba a "klientelizmus" majiteľa klubu, kde je manazerom? Myslim, ze pravda je niekde uprostred, ale priklonil by som sa na stranu kolegov, sam Mourinho by ho nechcel... Samozrejme, ze zaruceny dokaz neexistuje ale...
Ještě někdo chcete trvdit, že Ricky je pokrytec?
néé mě na něm trochu vadí jiné věci...
Například?
nemam problem s věřícími lidmi... Kaká je opravdu hodně věřící... me ale vzdycky vadilo a provokovalo jak to dava vsem teatralne najevo..clovek se za svoji viru nestydí ale proč to nasílu cpát ostatním??? chci říct pomodlí se, s ježíšem oslaví gol... když už si to vytiskl i na triko a po finale LM si klekl do prostred hristě to už je moc ... nikdo mu to nebere ale zaroveň to myslim nikoho extra nezajímá... prostě nevim příde mi to jako takove divadlo, ktere nema zapotřebí... jinak sem rad že o něj Serie A nepříde je to borec
A to, že s tričkem s nápisem "Věřím v Ježíše" slaví radost ze vstřelené branky, je násilné podsouvání víry? Naopak se mi líbí, že to takhle otevřeně dává najevo, a nestydí se za to; jen ukazuje světu, že i někdo tak bohatý a slavný může být zároveň i pokorný, zásadový a oddaný Bohu. Mně se to na něm moc líbí.
pokorný, zásadový a oddaný Bohu... ok to on je ale vtom neco ...ja nevim.... je tam neco co tam nemá být... špetka fanatismu
On nema "I love Jesus" vyrezane ziletkou do hrude
doufám (ty smajly to meli zlehčit )
Aj tie moje
já v tom nevidím žádný fanatismus, ale jen psychickou nevyspělost anebo ohromnou pózu......buď bere svou víru jako např, lidé berou své fandovství - tzn,. že nosí dresy svých oblíbených klubů - takže mi z toho vychází psychiká nevyspělost anebo to bere jako povrchní pózu - aby to všichni viděli - pak je u mně povrchní pozér, který nechápe podstatu víry.....ale v zásadě je mi celý Kaka na háku
Póza - to je ono...
Aby ses ho nechytl
?
Nečekané.
Příjemné překvapení. Já už jsem tomu opravdu věřil
jj, já taky.
To že přijel otec Kaká ho přesvědčit aby přestoupil do M.City byla a je pouze fáma, on se totiž pokoušel o pravý opak.
OT: Na seznamu vyšlo několik přeřeknutí a "perel" od Bushe. Nezlobte se, že se vám to motá do radosti z rozhodnutí Kaká, ale tady se třeba taky trochu zasmějete
http://www.novinky.cz/clanek/159104-prereknuti-prezidenta-bushe-vesla-do-dejin-aneb-nedopodcenili-me.html
Ale na Gašparovičovu Libanonskú zmluvu to nemá
Gašpar Ivanovič je perla sama o sobě
Západotexaské děvče, přesně jako já
Já jsem hned povídal, že ho tatík letí přesvědčit aby se dobře rozhodl Dorazil a správné rozhodnutí je na světě.
Tu máte zasraní šejkové!!!!!
jen počkej - Kaká jim nevyšel, tak teď půjdou po Buffonovi s Chiellinim ...
Pokud budou hráči chtít a oni dají trojnásobek jejich hodnoty, tak proč ne. Akorát že te první podmínka je velmi nepravděpodobná...
No, nechci Juve urážet, ale mám dojem, že by nebyl dobrý nápad dávat tamnějšímu vedení pod kontrolu tolik peněz. Kdovíkoho by dokázali přivést ...?
To jako myslíš, že mame schopný vedení nebo jak?
ne, já myslím, že vaše vedení je na ho-no
Urážet? Tak ještě jedna podmínka. Na posily se budou ptát mě...
poulsen a knezevic to su posily pre velkoklub
hlavne ten Knezevic.. to byla proste bomba..
jeho potencial a vsetky plusove faktory pre team su proste nieco neuveritelne
takže plníš podobnou funkci v Juve jako já v Barce, takže bysme mohli spolu dojednat nějaký kšeft. Mám pro Tebe výbornou nabídku - francouzský reprezentant - vysoký, tvrdý důrazný (Abidal). Přesně typ, co tam potřebuješ a za něj bych si vzal, no, ať nežeru, tak třeba Chielliniho. Bereš?
Za Chielliniho leda prachy, toho bych musel nahradit. Ale můžu ti za něj dát jiného stopera, o kterého se nedávno praly velkokluby. Je to portugalský reprezentant s obrovským potenciálem.
Ale teď vážně. Co chceš za Busquetse?
hele, neblbni. Jeho prodat nemůžu. Fandové by mě sežrali - je to odchovanec. Jestli hledáš nějakého šikovného středopolaře, tak já dávám do placu dalšího dlouholetého reprezentanta, několikrát vyhlášeného nejlepším fotbalistou své země. Sice je u nás chvíli, ale svými výkony si řekl o další přestup - Hleb. Myslím, že by k vám možná zapadnul. Místo něj, ehm, no, třeba Giovinca
Nemůžeš? Jsem myslel, že nemůžeš prodat Xaviho, Messiho a tak. A ty ani Busquetse. Kromě Messiho a Iniesty(za ty nabídku nedám) je v Barceloně jediný hráč, kterého bych chtěl ve svém týmu vidět, škoda. Co takových 10 mega, neobměkčilo by tě?
hmmm prekvapko
Berlusconi je teď za hrdinu, a je možné, že celou kauzu opravdu chtěl využít ve svůj prospěch. Na druhou stranu, kdyby Rickyho od začátku nechtěl vůbec prodávat, tak by to zřejmě nenechal zajít tak daleko. Podle všeho to totiž bylo blízko, dokonce ve 22:20 už měl chybět jen souhlas a podpis samotného hráče. Za 25 minut vystoupil Silvio a vše smetl ze stolu. Naštěstí jsem byl v hospodě a dozvěděl jsem se tak až tu konečnou zprávu .
no panejo.. to bylo asi vaznejsi nez jsem si sam dokazal predstavit.. uf
Italové se s ním už pomalu loučili. Na druhé straně ale leží anglická verze, která říká, že k ničemu konkrétnímu vůbec nedošlo.
no urcite to muselo byt uz dost vazne.. at ma pravdu kterakoli strana..
trošku mi připadá, jako by se vedení "leklo" fanoušků. ty demonstrace byly fakt masivní a nezřídka se tam objevovaly hlášky jako "Galliani vypadni" apod. najednou pak začal Adriano vykládat, jak by byl rád, kdyby Ricky zůstal..., že je plně na straně fanoušků apod., že tu nabídku pouze museli zvážit...
usmevne.. jak tady nekdo minuly tyden rikal ze Kaka' neznamena pro sve fanousky tolik co treba Ronaldo
buh vi jak to doopravdy bylo to vi jen Kaka,vedeni AC a City... podle me to byla jen zakulisni hra ze Kaka uz skoro prestoupil....
No, nechci Juve urážet, ale mám dojem, že by nebyl dobrý nápad jim dávat pod kontrolu tolik peněz. Kdovíkoho by dokázali přivést ...?
omyl
Ricky jsi borec
na city se vybodl protoze chce do realu
o Poulsena ma zajem Portsmouth.. honeeem ho strelit
Manchester City má údajně zájem o Marka Hamšíka. Podle Tuttosportu je Neapol ochotna za třicet milionů eur uvažovat o prodeji slovenského reprezentanta.
Oni mi prostě nedají pokoj .
tohle uz je fakt hnus.. zazvoni u prvnich dveri.. tam je dal nepusti..jdou o dum dal.. fakt s*ulini
no ta hvezdicka tam nejak ztratila vyznam
tak ale kdyz chces posilit jinak to jde...to je jako by jste neziskali hrace co chcete tak se musite podivat po dalsim ne??
to urcite.. ale sli bysme aspon do jine ulice..
ja vobec neviem co riesia...chcu de jonga tak nech si ho vezmu a muzstva (minimalne zalohu) maju komplet...predsa o ofenzivu sa staraju robinho, ireland, SWP, elano tak neviem co riesia. Cudujem sa ze este nepomysleli na diega z werderu
V zimě už to nestihnou, ale mám strach v létě. Naštěstí to píše Tuttosport, takže to nemusí být pravda.
no ten si tam prida svoje.. to je jasne.. ale i tak.. myslim si ze prachy sejku by Neapol neustala
Další věc je, že dnes se rozhodne, na kolik zápasů dostane za ty kecy stopku. Pokud řekl Farinovi něco ošklivého , tak může dostat i 4 zápasy. I to bohužel může hrát svoji roli. Jinak na hostování by se nabízel v Turíně velmi nespokojený Rosina... Ale stejně tomu nevěřím .
no snad ta nepromenena penalta.. a ted ta karta ho nejak nerozhorci.. Hamsik je pro me osobne presne typ cloveka a hrace do Italie a ne nekam na ostrovy.. Rosina urcite kvalitni.. ale Hamsik je Hamsik..
Bohužel k tomu ještě musím dodat, že se o zájmu z Anglie už nějakou dobu spekuluje a prý ho to na hřišti velmi ovlivňuje. Stejně jako to, že má nějaký problém s kolenem, který ho omezuje v pohybu. Tuttosport píše o bouřlivém setkání mezi Venglošem a Marinem, už mě ta letošní zima začíná opravdu srát .
to nejsou dobre zpravy
v Turíně velmi nespokojený Rosina, nebo v Turíně s trenérem velmi nespokojený Rosina ?
Já se nezlobím.
pust taky nekdy stranou fantu prece by si tam Hamsika nechtel..
určitě chtěl..., ital jde přes mrtvoly
Styď se!!!
Samozřejmě, že bych byl nasraný, kdyby takoví hráči jako Kaká a Hamšík přestoupili někam do pralesa a Série A by přišla o své hvězdy. Na druhé straně, pokud jde o těch 100 mega za Kaká: V případě, že by AC investoval ty peníze do kvality, mohlo by to Sérii A ještě pomoct. 30 mega za Hamšíka by pravda neudělalo nic.
kaka-50M
kdyby opravdu dali za Kaka tech 100 mega.. tak by opravdu uroven herni neutrpela.. za ty prachy by dovedli kde koho.. ale uz jen to spojeni Kaka - AC je proste uzasne.. po vsech stranach.. ale mas pravdu v tom ze by herni kvalita neutrpela.. ale Hamsik to je zase o necem jinem.. neskutecny talent ktereho jen tak za nejakych 30 mega nenahradis.. ten musi zustat v italii
ale zase by AC nebezpečně posililo...
Kousek toho dortíku by slízlo několik dalších klubů a celkově by to Sérii A posílilo.
jenze u City nigdy nevis jestli to je pravda nebo jen vymysl medii s takovejhlema hvezdama... dokud je neuvidim v dresu City tak neverim zadny tyhle nabidce za Kaka,Hamsika a spol...
jenze zase proc by kupovali Hamsika kdyz maj skoro podepsanyho De Jonga by prece vzali radsi Hamsika misto De Jonga ne??ve sportu sem cet ze maj zajem vo Terryho tomu sem sem fakt musel vysmat jako protoze to byl hrozne blabol
Mno,jsem zvedav,koho City jeste koupi...nechapu moc Bellamyho...to je spis second forward ne? a na tom miste je Robinho...cekal jsem,ze spis koupi nejaky takovyho silovyho hrotaka...nebo ze by Bellamy napravo,Robinho nalevo a ve stredu Benjani? (nebo jak se jmenuje), popripade Sturridge?? v zaloze je jasny de Jong a doufam Ireland...
Robinho hral hodnekrat v Man City z kridla, podle me je to docela jasne. Kompany se stahne do obrany, na DMF De Jong, pred nim Ireland a z kridel SWP s Robinhem. Bellamy bude podhrot a na hrot bud nekoho koupi, nebo uz konecne Hughes zacne verit Sturridgovi a bude mu davat vic prostoru.
Urcite bych necekal to, co jsi navrhoval, i kdyz podobny stal s Pedersenem a Bentleym hral u Rovers. Jenze tam nemel taky prostredky pro hru na dva utocniky.
* styl...
Hlavne doufam, ze kdyz nevysel Kaka, nebudou hledat nikoho dalsiho. Nahrazovat Irelanda by bylo zcestne.
ok,takze nejak takhle?
Hart
Zabaleta,Kompany,Richards,Bridge
SWP,Ireland,de Jong,Robinho
Bellamy,Sturridge
neni to az moc otocny? v zaloze vlastne jen de Jong...Ireland se mi zdalo hral vzdy spise dopredu,nez aby byl cisty CM...
No, bylo by to zajimavy, ale jejich problem s defenzivou by to asi tak uplne nepokrylo:))... Kazdopadne kdyby to takhle zkouseli hrat, tak by to antipatii moc nevzbuzovalo... Ale prece jenom hrat na dve cisty kridla a hodne utocnyho stredniho zaloznika si dovoli hodne klubu v PL. Jen je potreba, aby jim obrana nedelala chyby a zaloha neztracela mice. Podle me je to hratelny rozestavni, ale vyzadovalo by to velkou koncentrovanost a vyspelost tymu. Prece jen by obcas branilo jen 5 hracu, coz je v dnesnim fotbale nepripustne.. ale mohli by tim PL neco dat. Po tom, co hral Eriksson by to byl rozdil obrovsky.
mno prave...mne se to az moc utocny zda...to si muze dovolit jen par tymu...a srovnavat defensivu City treba s United,Liverpoolem a podobne...prece jen tak kvalitni obrance nemaji,aby tak mohli hrat...jsem zvedav,ale myslim,ze jednu dobu budou hrat robinho a swp kridla a v utoku jen jeden hrac...osobne jsem moc zvedav co s tim Hughes vymysli
a Kompany - De Jong za Irelandem ?... To by bylo, Dunne nadale v zakladu:-)))
to uz pak jo...hrat to 4-2-3-1 popr 4-3-2-1 (takze vlastne 4-5-1) ...ale to uz je spis hra cisel... :)) Robinho sedet nebude...byl bych ale zklamany,kdyby ty prichody odnesl Ireland...ale Dunne stale v zakladu...ehm
Tak hlavne nemas jednu taktiku na vsechny tymy:)) Urcite nebudou hrat na 2 DMF proti Stoke a urcite nebudou hrat na 5 obrany schopnych hracu proti MU:)) ale muzou ten fotbal pojmout velice atraktivne..
joo,to je jasny rikam,jsem zvedav,co s tim Hughes udela a taky,zda dostane cas,kdyz ty vysledky nebudou hned skvele...preci jen bude chtit trochu casu,nez si ten tym "sedne"
Casu dostal dost. Za to davam Arabum , protoze Roman uz by Hughese vyhodil... Zatim sejkove ten klub vedou bohuzel dobre:(..
tak preci jen...sejkove ho koupili celkem pozde a stacili privezt tusim jen robinha...ted jde o to,ze kdyz hughes dostane tech posil vice,aby dostal i ten cas...i kdyz,da se cekat,ze v lete se to rozjede jeste vice....a ze bude mazec
Neviem či by to klapalo medzi Bellamym a Sturridgom...
200. Forza Calcio
juchu
Tak tomu se říká charakter GRANDE RICKY!! Jestli proti Viole skandovali fanoušci celou dobu jeho jméno, tak si neumím představit, co se bude dít proti Janovu.
Tj teda už vidím ty nádherné transparenty s Rickyho jménem.
říkal sem to hned že nikam nepůjde a to se semnou tady hádlo tolik lidí,říkal sem že si spomenu na uživatele Benzemu,ten říkal že Kaka jednoznačně odejde,tak tady to má,já věděl že Kaka je dobrej člověk a proč by odcházel když ho má v Míláně každej rád,peněz má i tak dost pro Brazilce je rozhodně lepší hrát v Itálii co by ho vlastně mohlo do te Anglie táhnout,dyť tam kromě těch peněz v těch fotbalových klubech není nic k radosti.Jak říkal Gigi Buffon Anglie je smutná země tam hrát nechci.
nechval dne pred vecerem...ja bych to zatim tak jasne jeste nevidel...
http://cz.youtube.com/watch?v=j-NBg-HKodY&feature=related
http://cz.youtube.com/watch?v=KgF6b5Z9VCI&feature=related
To je prostě PARÁDA!! GRANDE MILAN!! Potlačuju v sobě choutky ,zaspamavat to tady milánskou hymnou..
mno...on to zas takovy konec byt nemusi...
toho jednoho malem ranilo
Tiziano je tím proslulej..
http://cz.youtube.com/watch?v=sF0u4QTEMcA
jj ja ho "znam" ale nevim jak se jmenuje
nádhera
Hele nevíš kdo je ten Hurtado, co byl nominovaný na Hannover?
přiznám se, že o něm jsem ještě neslyšel . v nominaci je poprvé...
Když už mluvíš o hymně:
Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
Camminiamo noi accanto ai nostri eroi
sopra un campo verde,
sotto un cielo blu,
Conquistate voi una stella in piu
a brillar per noi
e insieme cantiamo
Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
una grande squadra
sempre in festa ole
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh
e insieme cantiamo
Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
Con il Milan nel cuore
nel profondo dell'anima
un vero amico sei
e insieme cantiamo
Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
oh oh oh oh oh..... oh oh oh oh oh oh
Forza Milan. Sempre saremo teco.
Milán má vskutku krásnou hymnu, vždycky se mi ze všech hymen líbila nejvíc
Manu web otevrena valka - dal jsem si tu praci a precetl jsem si to cely. Uplne zbytecne to zacalo. A pak uz to preslo jen do urazek. RAFI ten byl vetsinu doby uplne mimo. Antooz a Jack s tim prestali vcas, jen chazy a jeho ´´gang´´ to tam jeste furt rozstirali. Nejinteligentnejsi hadka byla mezi Orlandem a Devilem, ale tam bych se postavil na stranu devila. Jinak to tam bylo samy honeni svyho nizkyho ega Alen zasmal jsem se
tak jsem teda nesmirne stastny,ze nam to vcera ten jeho otec nepodelal a ze RICKY zustava,ocividne na nej takovy vliv uz nema ale klobouk dolu pred nim,90% ostatnich by tu nabidku brali, a to i kluby........a mimochodem - FUCK OFF CITY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rozum zvitazil nad peniazmi .... ..kto by to bol v dnesnej dobe povedal
Toto je jedna z nejkrásnějších zpráv za poslední týdny. Konečně si někdo uvědomil že Ricky není na prodej a jaká by to byla pro AC rána.
Gracie Ricky! Gracie Silvio! Gracie AC! FORZA Milano. Obbligatissimo! Tanze gracie!
Ricky, nechť se staneš naším novým Il Capitanem.
ManCity: nechte si své prachy pro někoho jiného. Hráči jako Ricky, Leo nebo Davidové nejsou na prodej.
To je jako kdyby Gerrard odešel z Liverpoolu, Giggs z Manchesteru, Raul z Realu atd.
To vysvětlení od AC je stejně uvěřitelné, jak když Etoo údajně zůstal z toho důvodu, že ho Barca vlastně nechtěla prodat.
A kde máš to vysvětlení? V článku není ne?
Kaká zůstává v Miláně. Peníze pro něj neznamenají všechno," uvedl Berlusconi
To jsem si myslel,ale tohle mi nepřijde jako nějaké extra vysvětlení...
Ale, tady se to nějak převrtlo v megabitvu; všichni (do 14-ti let) proti chazymu Doporučuji diskuzi na českém webu United pro pobavení, když je vám smutno. Tam se dozvíte tak neuvěřitelné názory
Jinak, ke Kaká. Nebýt bulváru, tak se tu jen objeví: "Ac Milán odmítl pestrou nabídku za Kaká". Díky Sunům a podobným sra*kám je to naprosto hnusně nafouknutá aféra. Snad nikdo nevěří těm zvěstem týkajících se Hamšíka a podobných?
Hmm, dvema z nich 14 urcite neni a o to je to smutnejsi..
No jo, to jsou holt nasi fanousci:)) nefnukej, takovych mas vetsinu. Fandit MU neni dukazem vyjimecnosti ani inteligence:)))
Teď je to otázkou módy. A po našem dalším titulu to bude ještě horší.
... to fandeni MU, kdyz ctyri roky nebyl titul byla vetsi frajerina... se mi kazdy smal, jak je to mrtvy klub atp... to bylo zajimavejsi
Jj. Nejkrásnější bylo ponižování mé osoby od tehdejších "fanoušků" Arsenalu a poté Chelsea. Dnes je již 90% z nich zaregistrovaná na manutd.cz a jako avatar mají většinou znak Manchesteru či Ronaldův ksicht.
..presne tak... ja jsem vazne vylozene stastny za ten Wigan, dava mi moznost se od tohodle odprostit.. snad letos Man Utd hodi treble a pak zacne vyhravat treba Villa:))
Chtělo by to trošku protřídit odpad, to je pravda. Stejně bude třeba za chvíli přeskupit tým, dojde nový manažer, takže možná ještě příští rok a pak to na chvíli přestane, což je ale naprosto normální a logické. A odpad bude mezitím zrecyklovaný
Blbost, dal jsem si tu praci a precetl jsem si to cele, takze o zadny vsichni proti chazymu se tam nejedna .
Ne? Já to nečetl, já vždy končím u prvních 5-ti příspěvků, jelikož by mi explodovalo smíchem břicho.
Tak jdu na to
Tak cist se to da jen pro pobaveni zadnou informativni hodnotu to nema. Nejlepsi je RAFI A jinak chazy se tam docela shodil
To dolare zalezi na tom, jak to vnimas. Jestli me znas, tak vis, ze u me takovyhle vystup musis brat s nadhledem a ze mi jde o to, aby se shodil ten druhy a nekdy holt clovek musi jit po jejich urovni, aby se mel cemu zasmat. Ja nerikam, ze jsem se tam obcas nevyjadroval jako idiot, ale kdybych se nevyjadroval nebo vyjadroval jinak, tak oni nebudou pokracovat a ja skonci to az moc brzo:)) ale kdo me zna, tak to bude brat s nadsazkou:))... kazdopadne ty proto pochopeni sotva budes mit, my dva proti sobe jsme hodne casto:))
No jestli ti slo o to shodit druhyho to je neco co naprosto odmitam, je mi to proti kuzi ( i kdybych mel sebevetsi pravdu, tak to druhymu zkusim vysvetlit a ne ho shodit a posmivat se mu) , to je to co mi vadi na Dr.Kyslikovi, jedinym jeho cilem je toho druhyho shodit. Ta diskuze mela zkoncit driv nez zacala, hadani je to v podstate o nicem, a zaver zadny. Mozna pro nezainteresovane to bylo pobaveni
Ano mi dva jdeme proti sobe celkem casto, ale ani jednou jsem se te nepokousel shodit
Ja jsem se te, dolare, taky nikdy nesnazil shodit, protoze te respektuju a vim, ze to mas v hlave srovnany, i kdyz mas jiny nazory ode me. Ja taky se nesnazim shodit kazdyho. Psal to i orlando "ja som este nevidel aby si chazy robil srandu z inteligentnejsich"... Ja fakt nemam zapotrebi do kazdyho rypat, ale kdyz si nekdo u me ten respekt neziska, tak vuci nemu proste uctu nemam a mam z nej jen srandu... a na manutd.cz holt vetsina lidi takova je. Jenze kvuli tem par inteligentnim tam ma cenu chodit:)) a dost lidi se chyta nasich nazoru a obcas me i prekvapuje, jak se nekteri fanousci vybarvuji... takovyhle utok jednou za cas prijit musi:))
No jasne, tak ja jsem tam manutd.cz byl dneska poprve, takze ani nevim jak se normalne vyjadruji. Ale kdyz to mas takhle tak je potom uplne zbytecne s tema lidma komunikovat. Jinak RAFI ten si o to shozeni primo prosil, ale jak rikam priste se na to vybodni a bude klid.
No treba se jednou naucim ovladat:-)))
Beru to jako tve predsevzeti
Ber to spis jako odvykaci kuru ze zavislosti. Ze zacatku se budu jenom trochu omezovat, rekneme, ze nebudu za jeden den poucovat a rypat do vic lidi, nez treba do tri. Postupne to muzeme omezovat a treba se dostaneme k tomu, ze treba budu takovy jen 3 dny v tydnu.
Jinak kdyz te tu mam, jak vidis to, ze asi dostane Scolari neco na nakup kridla??... Je to fakt smutny, ze to kridlo potrebujete celou dobu a teprve tehdy, co se zrani to vase jediny, dostane Scolari mozna penize na druhy.Sinclair si kope druhou ligu:))... fakt Scolari toho hodne zkazil, ale nema to snadny.
Ja to nevidim dobre, pocitam ze prijde nekdo jako Simao nebo neco podobnyho. Navic je stejne otazkou casu kdy LFS poleti, takze tohle obdobi je proste o nicem, nemam se na co tesit, snad jen na jeho vyhazov.
Neverim tomu, ze by odesel do konce sezony:-X... Abra se urcite poucil z vyhozeni trenera uprostred sezony a da mu prostor. Problem je, ze si vazne nevybral spravnyho trenera. Respektive Kenyon mu zase dohodil pekny drevo bez potencialu pro PL:))).. Kazdopadne jak jsem tady z bulvaru cetl, tak zajem je o dva Anglicany. Bohuzel ne zrovna o ty ve forme hrajici.
O koho teda?
Do konce sezony to nebude, mozna kdyby hodne ztraceli v lize nebo vypadli ostudne z LM. Ale urcite poleti na konci.
Co jsem četl já, tak by snad mělo jít o Bentleyho a Pennanta...
+ Downinga:)
:) tak s Pennantem jsem se celkem trefil ( psal jsem to pod clanek s nim) , ale uz je v Portsmouthu. A jak Downing tak Bentley by rad u nas videl. Radsi Stewarta, ale tak v nasi situaci se nam hodi jakkekoliv kridlo.
Problem je s tim, ze Boro ho v tom boji o zachranu vazne potrebuje a rekli jasne, ze do konce roku neodejde. A Bentley mi stale prijde jako One season star:))...
No je to tak, ale v nasi situaci je to celkem jedno, nec o David umi A horsi jak florent nebude.
Když u Bentleyho hraje ne zrovna pozitivní roli ta jeho klubová příslušnost... Navíc je z Arsenalu
Navíc u Bentleyho fakt nevěřím, že by k nám od kokodáků přišel, nemyslím si, že by ho Harry jen tak pustil... Ovšem je pravdou, že do hry CFC by každopádně přinesl jednu hodně chybějící součástku hry - kvalitní centry... Nemáme hráče, který by je uměl rozehrát, Lamps je kope strašně, vem si, když se k tomu v MU postaví Giggs, potom jsou ty standartky vždy nebezpečné a právě tohle by nám Bentley mohl dát.. Prostě když už nic jiného, tak alespon o ty centry by tu hru oživil.. A samozřejmě je to Anglán, ale ta jeho minulost
Co se týče Downinga, Borough už mu jsou jisto jistě malí, takže určitě přestup výše by již potřeboval, ale zase by to byl přestup pokus - omyl a nikde není psáno, že by nevyhořel... Dle mne by měl jít postupnou cestou, měl by jít ještě ne uplně do TOP, ale těsně pod tu špičku... Navíc jestli Borough odmítli 14 mega od Spurs, tak naši potencionální nabídku by těžko přijmuli, obzvláště pokud vemu v potaz, že my bychom i těch 14 dávali těžko...
Jinak já teda ještě četl spekulaci o Di Mariovi, další Argentinec, který se do PL nehodí, navíc v zimě, díky čemuž by měl těžší adaptaci, to by byl hřebíček do Scolariho rakve... Navíc na koupi křídla pro tuhle sezonu je pozdě, to mělo přijít již v létě, všichni věděli, že nás tam tlačí bota a LFS to místo neposílil... Chyba.. I když je otázkou, zda-li on křídlo do svého systému potřeboval(vemte v potaz jeho hru na 4-5 středových záložníků)... Když se nad tím člověk zamyslí, Avram o nedostatcích CFC věděl, na naše bolavá místa by koupil posily a navíc s jeho přehledem a úspěšností transferů by se nový nákup klidně mohl chytit... Jenže se odvolal, přišel LFS, který prostě do toho července o našem klubu nevěděl vůbec nic... A ta jeho neznalost nás stála(stojí) draho...
No prave s tim tvym poslednim odstavcem souhlasim, jak jsem videl Joea tak mu ta hra primo nesedi a proti MU byl vylozene spatnej, proto kdyz ted nekoho LFS koupi tak bud nebude hrat nebo se zakope do doby nez prijde nekdo kdo bude na kridla hrat. Ja to nevidim moc dobre a nikoho bych ted nekupoval. my potrebujeme trenera a ne jednoho hrace.
No jeste abych ja nemel zadny zastani:)))
U kterého článku to je?
http://www.manutd.cz/view.php?cisloclanku=2009011708
Chtel bych videt hrace za ktereho nepodal Manch City nabidku ...zkratka nekdo ma nekde napsane jmeno nejakeho hrace a media to nafouknou na transfer...Hamšík by byl vůl kdyby šel do city....jinak Kaká taky....
vyhrabej se z toho bulvaru a zij radsi v realite:))
lehká volba. do man city by nešla ani moje máma, a to už je co říct
A jakej post hraje ?
určitě je to gólmanaka - brání doma kasu
to seru
spravil dobre ze zostal .....KAKÁ je moj oblubeni futbalista a som rad ze neprestupil do CITY OF LOVECHESTER .....vynikajuca volba
300. pre Kaká, stˇarú dobrú Chelsea bez peňazí, peace na manutd.cz a pre najlepší obchod aký Wigan v histórii uzavrel
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele