Jeffrén míří z Barcelony do Sportingu

02.08.2011, 18:58
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (280)

Přidat komentář
vocasisko

Pro něj jen dobře. Něco v něm je, ale bohužel je náchylný na zranění, ale třeba se to změní. V Barceloně hvězda být nemohl, v Portugalsku na to má, tak ať se mu daří.

Reagovat
Mastný Chobot

Za 2 roky nebudú reči Xaviho a Iniestu o Jeffrénovej DNA?

Reagovat
vocasisko

za 2 roky klidně, to na něj ještě bude platná klauzule

Reagovat
smazaný uživatel

presne

Reagovat
Langi

tahle neschopnost Barcy zaměřit se na vlastní odchovance místo drahých nákupů se jim co nevidět vymstí

Reagovat
smazaný uživatel

vetsi blabol sem dneska necet ...

Reagovat
Langi

jak dlouho si myslíš že bude mít Barca na takovéhle rozhazování?...podívej se kolik stály všechny ty posily za poslední 3 sezóny, dojdeš k celkem pěknýmu číslu? Barca (Guardiola) prostě neumí pracovat z odchovanci, pouští je za levno a místo nich kupuje předražené Ibrahimoviče, Villy, Sanchéze apod.

Reagovat
smazaný uživatel

tak promin ted si napsal jeste vetsi blabol

Reagovat
Langi

takže Barca kupuje levné hráče a nepouští odchovance za pakatel?? nelži sám sobě

Reagovat
vocasisko

a myslíš že by nám dal někdo 20 mega za Jeffrena nebo 30 za Bojana?

Reagovat
Langi

kdo mluví o prodeji? myslím že nemuseli vůbec kupovat Sancháze...mají 3 útočníky do základu - Messi, Villa, Pedro + na lavičku by myslim Bojan + Jefrrén bohatě stačili...proč museli odejít a přišel Sanchéz? Hrát na 4 útočníky v základu se nedá a myslím že ani jednomu z nich lavička vyhovovat nebude

Reagovat
vocasisko

zraní se 2 hráči, těsně před nějakým důležitým zápasem a seš si jistej tím, že by Bojan a Jeffren měli dostatečnou kvalitu na to aby zástoupili například Villu a Pedra? navíc tým kterej hraje na 3 útočníky si může dovolit 4 top útočníky, Real má na jeden post 2 (chce 3) Manchester má taky na 1-2 posty 3 kvalitní útočníky o Chelsea ani City nemluvím. Jestli chce Barca držet krok se špičkou a chtít být stále nejlepší, tak musí mít kvalitní hráče.

Reagovat
Langi

já to chápu...ale Bojan a Jeffrén nejsou žádní nazdárci...podle mě jsou kvalitní dost na to aby plnohodnotně zastoupili kohokoliv v útoku...

Reagovat
smazaný uživatel

Mně přijde, že jsi o tom slyšel z vrtulníku a neměl na sobě sluchátka..

Reagovat
Langi

neříkám že se v situaci v Barce vyznám...ale dost jejich zápasů sem viděl...pamatuju si ještě jak hrál Bojan pod Rijkaardem, na jeho gol v LM a když přestoupí do týmu jako AS Řím nebo Sporting, proč by neměli na lávku Barcelony?

Reagovat
Kenneth

Ale oni mají na lávku Barcelony, jenže pokud se Barceloně někdo zraní tak nejsou plnohodnotná náhrada to útoku takového klubu. Si jebnutý či co?

Reagovat
Langi

takže podle tebe by náhradníci měli jenom sedět na lavičce a pokud možno nezasahovat do hry, když nejsou plnohodnotná náhrada?? nevím proč slovíčkaříš...fajn, pokud se Barce někdo zraní na krátkou dobu tak Bojan nebo Jeffrén jako náhrada postačí, pokud bude někdo 3/4 sezóny mimo, je potřeba stejně kvalitní náhrada, což Bojan a Jeffrén nejsou...spokojený??

Reagovat
Kenneth

Nejsem spokojený, chtěl sem aby Bojan zůstal v Barce a Sanchéz nepřišel, takhle jsou silnější.

Reagovat
smazaný uživatel

1:0 pro tebe

Reagovat
smazaný uživatel

ja teda ne protoze si uplne mimo ... spokojeny budu az prejdes psat k jinemu tematu ...

Reagovat
Langi

už jdu

Reagovat
vocasisko

Kolik si letos viděl zápasů Barcy? Bojan dostával šancí dost, ale nedařilo se mu, dost kazil a měl problémy s přechodem 1vs1. Jeffrén byl skoro celou sezónu zraněný. Na takových hráčích prostě nemůže stát odpovědnost za tým. Taky byl vždycky můj sen vidět na soupisce Barcy 25 odchovanců, ale to se prostě nikdy nestane, protože jestli chce Barca držet krok s týmy jako Chelsea, City nebo Realem, kteří si koupí vše na co ukáží, tak musí mít osvědčenou kvalitu. A ať je klidně La masia nadpozemská akademie tvoříci nad-lidi, nikdy nevychová 25 hráčů takových, abych drželi krok s ostatními.

Reagovat
smazaný uživatel

perfektne napsano - vylozene pro blbecky

Reagovat
Langi

ano souhlas...dobře napsáno

Reagovat
Kily

ta potřeba neustále kopat do těch největších klubů a plivat na ně je až neuvěřitelná, úspěchy a trofeje nesbírají kluby, co mají nejlepší jedenáctku na světě, ty kluby potřebují i kvalitní a spolehlivé náhradníky, což tebou zmíněný Bojan po loňské sezoně nepřestavuje, stejně tak jako jistotu nepředstavuje často zraněný Jeffren. Barcelona k tomu, aby hrála na špici Evropy, potřebuje i obrovskou kvalitu na lavičce, aby bylo možné oživit hru s tím, že se nesníží kvalita, případně aby měl kdo zaskočit v případě zranění. Proto se tam o místo v sestavě bude prát taková spousta kvalitních hráčů, proto má Real Madrid na lavičce hromadu reprezentantů, co by jinde hráli základ. Proto tak moc utrácí City, proto Arsenal pořád ne a ne vyhrát nějakou trofej

Reagovat
Kenneth

Taky bys takhle mohl někdy bránit i Real.

Reagovat
Kily

si ten příspěvek zkopíruj a vkládej ho do dalších diskuzí, cosi jako autorská práva si nárokovat nebudu mimochodem nedávno jsem Real bránil podobným způsobem proti nařčení, že Albiolovi ničí kariéru

Reagovat
Kenneth

Tak Albiol u nás stejně nemá místo. Takže je to částečně pravda.

Reagovat
Kily

tam to bylo podané směrem, že by jste ho měli nechat jít, protože ho ničíte, bral jsem to z pohledu Realu, v případě karetních trestů nebo zranění v souboji o titul s Barcelonou není možno sáhnout jen tak do Castilly s tím, že mladík to nějak ukope, ty největší kluby potřebují kvalitu i na lavičce, kterou Albiol splňuje

Reagovat
Kenneth

Ramos,Coentrao, Varane. Nějak bysme to bez něj i poskládali.

Reagovat
Langi

nediv se, pokud někdo není vysloveně fanda Barcy, Realu nebo tak podobně, tak přece nemůže bejt nadšenej z toho, že přesně jak ty říkáš "reprezentanti v Realu nebo Barce zahřívají lavičku, když by kdekoliv jinde hráli základ"...proto sem nikdy nefandil žádnému vysloveně velkoklubu, který každoročně sbírá double + jednou za 2 roky titul v LM

Reagovat
Kily

já z toho nadšenej nejsem, ale dovedu to pochopit a na základě toho nemám potřebu se do těch klubů navážet. Prostě jim to, že se mají lépe, závidím opravdu jenom minimálně

Reagovat
clinger

též mi není žádnej velkoklub sympatický

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Skús vymenovať nejaký top klub, ktorý dáva tolko príležitostí svojim odchovancom a dáva nemalé prostriedky na akadémiu.

Reagovat
smazaný uživatel

to tady nikdo netvrdi - ano Ibra se nepoved a co ? Kaka stal stejne penez a jak dopadl ??? vsechno se nepovede ... a to ze hrace pousti je jen pro jejich dobro aby se fotbalove rozvijeli ... ja reagoval spis na tu tvou vetu "ze Barca neumi pracovat s odchovanci"

Reagovat
Langi

protože se jim dařilo vychovat fotbalisty na hodně dobré úrovni - Bojan, Jeffrén, Dos Santos, Botía,... ale nikoho z nich nedokázali udržet, protože prostě radši vyhodí x milionů za hotového předraženého hráče, kterého podle mě stejně nepotřebují...například Bojan, kdyby dostával pravidelně svoji porci na hřišti jako tomu bylo za Rijkaarda, nemusel přicházet za draho Villa

Reagovat
smazaný uživatel

vidim ze to nema s tebou smysl neco resit ... jen tak pro zajimavost kdyz kritizujes Barcu za to ze jen kupuje a nesazi na sve odchovance tak komu ty vubec fandis ?

Reagovat
Langi

pro zajímavost: Lyon, Arsenal...ale nekritizuju jenom Barcu...pár řádků nad tím to krásně vystihl Kily

Reagovat
vocasisko

neumí pracovat s odchovancema? komu ty fandíš?

Reagovat
smazaný uživatel

City nebo Real

Reagovat
Langi

ano...přesně těmhle týmům se Barca zřejmě snaží co nejvíc přiblížit

Reagovat
smazaný uživatel

vysvitlo slunicko a lidi z toho maji hnedka upal

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus schvílně porovnat za kolik hráče prodali a za kolik koupili...

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim s peterK, meles tady sracky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vocasisko

i tak má Barca v základu 8 odchovanců, další 2 možná 3 jsou na lavičce, ono se všechno nedá táhnout na odchovancích, navíc Jeffren určitě nebyl typ hráče, který by v budoucnu byl tahoun Barcy, spíš takovej žolík nebo hráč na dohrávání zápasů. Pro něj je tento přestup nejlepší řešení a pokud se mu bude dařit, třeba si ho Barca koupí z5.

Reagovat
smazaný uživatel

Obdivujem tvoju snahu "naučiť ovcu rozprávať"

Reagovat
smazaný uživatel

neuvěřitelné. jinak nevim co k tomu říct. asi si děláš srandu

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi dobrej dement

Reagovat
Infi

Neschopnost zaměřit se na vlastní odchovance. To je jak vidět strom a nechavat se přesvědčovat že je to pes.

Reagovat
smazaný uživatel

koukam ze ty se ve fotbale vyznas vetsi hovadinu sem neslysel. Jen te shrnu: Valdes, Puyol, Pique, Busquets, Iniesta, Xavi, Pedro, Messi, Thiago atd. az na posledniho hraci zakladni 11 a to vse odchovanci. Tak se priste nevyjadruj

Reagovat
smazaný uživatel

vlastně je to trochu opačně než si myslíš...Barca dala dost příležitostí bojanovi a nakonec i Jeffrénovi, ale když se Bojanovi nedařilo, tak prostě přistoupili k jeho prodeji a když je Jeffrén spíš profesionální pacient než fotbalista, tak ho taky prostě prodali, ale oba dostali dost šnací se ukázat, nepřesvědčili, odešli...prostor dostávají i jiní odchovanci, když přesvědčí zůstanou, když ne tak je zřejmě čeká stejný osud jako tyto dva...neexistuje snad tým, který by dokázal udržet všechny své odchovance

Reagovat
smazaný uživatel

U neho som sa nikdy nebál, keď mal za niekoho zaskočiť, škoda. Ale pre jeho kariéru logický krok, tak nech sa darí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj a Farco nezapomen na klauzuli o odkoupeni do dvou sezon jak je zvykem trapaci trapacti....

Reagovat
smazaný uživatel

to chce klid ...

Reagovat
smazaný uživatel

tož ja su klidný ty se nebooj

Reagovat
smazaný uživatel

fuj strasne skarede narecie nieco jak vychodnarcina.. odkial si?

Reagovat
smazaný uživatel

najlepsie

Reagovat
smazaný uživatel

ze Slezska

Reagovat
smazaný uživatel

len na rozšírenie obzorov. som z východu presnejšie z gemera a široko ďaleko sa tu tým hnusným košickým príp. šarišským nárečím nerozpráva a vyslovene to tiež neznášam, je to odporné, len aby si neškatulkoval :)

Reagovat
smazaný uživatel

je to sice OT ale musim s tebou suhlasit. Som zo zapadu, ale co mam moznost poznat ludi z celeho Slovenska vdaka VS, tak pri vychodniaroch niekedy ani nespoznam ze nie su odtialto... daleko horsie to je ale so stredoslovakmi, to ich zatahovanie sa niekedy fakt neda vydrzat, a ked si mam predstavit, ze prave to ma byt ta najcistejsia forma nasho jazyka, tak mi je zle

Reagovat
Kluivert9

je tam, neboj

Reagovat
smazaný uživatel

Skvělý hráč, hlavně neuvěřitelně rychlý, ale bohužel ho brzdila častá zranění, ale když nastoupil, tak to vždycky skvěle oživil. Jeho nejlepší moment samozřejmě završení manity proti Realu

Snad se mu bude dařit, ale nemyslím si, že ho odkoupíme zpět.

Utok je teda vyřešený... Villa ( Alexis) - Messi (Villa, Thiago) - Pedro (Alexis, Affelay)

Ted ještě Fabregas a odchod Milita s Maxwellem a můžeme začít

Reagovat
smazaný uživatel

presne ... s obranou by nemel byt velky problem pote co sem videl jak hraji kluci z "becka" - hlavne Montoya, Fontas, Bartra ( 1991, 89, 91 ) - krasa ...

Reagovat
smazaný uživatel

Alves (Montoya) - Puyol (Masch, Bartra) - Pique (Fontas, Botia) - Abidal (Adriano)

časom by to chcelo podobnú skalu na lavo ako je Abi

Reagovat
smazaný uživatel

Abi se bude tezce nahrazovat ale snad to nebude jeste chvili potreba ... jinak si to napsal tak jak bych to napsal i ja ale Botia je porad v Gijonu - Barca jej nakonec nevzala zpatky ( snad za rok )

Reagovat
smazaný uživatel

Zatial nie je potrebný (Botia), potrebuje hrať a u nás by nehral.

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak - Barca jej muze za rok koupit za pakatel ... zatim je cas navic kdyz je Masch na stoperu skvely ...

Reagovat
smazaný uživatel

jo a este Thiaga Silvu...

Reagovat
smazaný uživatel

WTF ??? a co ten by chtel delat v Barce ? - nesmis verit vsemu co ctes ...

Reagovat
madridcan

praveze to nikde necital.TO je skor jeho prianie...

Reagovat
smazaný uživatel

Co by chtel delat? No ja myslim, ze asi hrat...

Reagovat
herbage

vzhledem k tomu, že Mata už je pro Arsenal nereálný, tak si myslím, že Cesc už zůstane. Prováhali jste

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal chce mit tuhle zalezitost vyresnou do patku a to tak ze bud Barca zaplati 40 milionu EURO a Cesca pusti anebo kdyz ne tak Cesc zustane - takhle rozhodnul Wenger a prezident Arsenalu ... myslim ze nikdo neprovahal a Cesc do patku prestoupi

Reagovat
kubys

Za 40 mega ho Arsenal v žádném případě nepustí, když nemá vyřešenou náhradu.

Reagovat
Kluivert9

hlavně za 40 ať si ho pěkně nechaj

Reagovat
herbage

nechám a rádi

Reagovat
smazaný uživatel

za 40 ne, ale za 35 by mohl...

Reagovat
herbage

tak jednoduché to vážně není Arsenal to chtěl mít uzavřené do neděle, protože mohl koupit celkem lacino náhradu. Teď už je to pasé a Wenger by byl jen za blbečka

Reagovat
Kenneth

To by byl opravdu jedinečný případ že by byl za blbečka.

Reagovat
herbage

u Wengera jedinečný případ, u tebe jev celkem častý

Reagovat
Kenneth

Myslím že v tomhle má Wenger navrch.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ty mi je to fuk - ja to takhle cetl a tohle potvrdil i Rosell takze na tom kus pravdy bude ... navic nemyslim ze mel byt Mata jeho nahrada kdyz hraje jiny post ale to je fuk a nejak to dopadne

Reagovat
smazaný uživatel

No uvidíme. Podle mě je do týdne u nás.

Ale ikdyby ne, tak ten kádr bude skvělý a ještě lepší než minulou sezónu...

Reagovat
herbage

Pochybuji, že by jej Wenger dva týdny před koncem ligy prodal. Na to, jak to před zhruba týdnem vypadalo, tak zatím ticho po pěšině

Reagovat
smazaný uživatel

Před koncem ligy ne, před začátkem ale možná jo

Reagovat
madridcan

Inak rusime toho Altintopa nie? Je zraneny az do oktobra-novembra,takze to asi nema zmysel...

Reagovat
Kenneth

Už má 4 roky smlouvu. Ted budeme mít problém ho vůbec prodat, jako toho kokota Drentheho.

Reagovat
Kily

vy máte obrovsky chápavé vedení, kterému bylo líto, že si Saviola nemá s kým popovídat, tak stáhlo Soldada. Teď Perezovi bylo jasné, že Drentheho nebude chtít žádný klub, za který by chtěl hrát sám hráč, tak mu Mourinho přivedl jako kamaráda Altintopa

Reagovat
Kenneth

Každý ví že Peréz o tom fotbale hovno ví. Ten vidí jen penízky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

A v casoch Drentheho mu stiahli Fauberta

Reagovat
smazaný uživatel

Mě je to vcelku jedno, ale těch 10 gólů by nedal ani omylem Ale jo, klidně to zrušme.

Reagovat
madridcan

a dal by ich!!!Skoda,ze ti to nedokaze

Reagovat
Kenneth

On si někdo myslel že dá 10 golů? To musel bejt ožralý ne? Ten by byl rád za 10 startů.

Reagovat
madridcan

OT:Neviete o ktorej zajtra hrame pripravny zapas v Cine? Niekde pisu,ze o jedenastej a niekde,ze o 13:45

Reagovat
smazaný uživatel

na livesportu je ze ve 12:30

Reagovat
smazaný uživatel

17:30

Reagovat
Tigerinho

podle události na FB: Wednesday 03/08/2011 (13:45 CET, 19:45 local time)

Reagovat
smazaný uživatel

2 ekonomové, 3 názory

Reagovat
smazaný uživatel

pohoda Portugalska liga ide riadne hore

Reagovat
Langi

já to chápu...ale Bojan a Jeffrén nejsou žádní nazdárci...podle mě jsou kvalitní dost na to aby plnohodnotně zastoupili kohokoliv v útoku...

Reagovat
Langi

reakce

Reagovat
Langi

reakce

Reagovat
zelda

Nevíte někdo jak to vypadá s tím Bendtnerem?

Reagovat
madridcan

,,Bojan dostával šancí dost, ale nedařilo se mu, dost kazil a měl problémy s přechodem 1vs1"

Vymen si slovo Bojan za slovo Canales a mas situacia z Madridu Ale aj tak je Real zly a prestup Bojana super kaufom

Reagovat
madridcan

reakcia hore na Vocasiska...

Reagovat
smazaný uživatel

no trocha si to porovnaj a uvidíš

Bojan - 1321 minut ( 0 za prestup + 12 "prestup" ) aj keď v tomto prípade stále nemám jasno, ako je to vlastne vyriešené.

Canales - 299 minut (- 5mega za prestup + 2 hosťovanie)

Reagovat
Kenneth

Myslím ž Real má víc nabitou zálohu jak Barca útok. Takže srovnání o hovně.

Reagovat
smazaný uživatel

A dôvod nákupu Canalesa bol potom aký?

Reagovat
Kenneth

Peréz je kokot. Většina nákupů Realu jsou zbytečný.

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Byl přestup Valdana.

Reagovat
Kluivert9

co kdyby někdy něco

Reagovat
vocasisko

Kakáč byl dlouho zraněnej, takže byl po dobu zranění první alternativou za Ozila ne?

Reagovat
Kenneth

To spíš Granero než Canales.

Reagovat
vocasisko

to je trochu i pravda no , ikdyž tam nějaký rozdíly vidím, například ten, že od Bojana se jistě očekávalo víc jak od Canálese a taky ten s těma minutama

A můžeme říct, že to je i částečně tím, že nehrál přece jen devítku, ale křídlo. Na to se ale nemůže vymlouvat, hrál v jednom z nejlepších týmů na světě a pokud trenér lehce pozmění taktiku, musí se přizpůsobit, neměří přece 190 cm ani neváží 90 kg, aby měl problémy s poletováním na křídle. Bojan si za to prostě dle mého může sám, nevím jestli neměl celej rok formu nebo ztratil motivaci, ale od něj kolikrát v těch zápasech nebyla ani snaha.

Reagovat
smazaný uživatel

spis byla na vine ta motivace ... mel skvely zaver sezony 2009/2010 ale presto se koupil Villa a Bojan opet nemel zaklad jisty ... nezvladl to psychicky spis,..

Reagovat
smazaný uživatel

Keby ten klub aj niekedy menil základnú zostavu tak by nikam neodchádzal

Reagovat
Kenneth

100. pro triple Realu a pro Ikera.

Reagovat
smazaný uživatel

ale fuj

Reagovat
smazaný uživatel

takovouhle humusárnu si Jeffren nezasloužil

Reagovat
Kenneth

Iker má víc charakteru než celý Barcelonský kádr dohromady.

Reagovat
smazaný uživatel

jseš hloupej

Reagovat
smazaný uživatel

uuuuuuuh uz sme se zase dostali na vlnu podivna - v tomhle nebudu pokracovat

Reagovat
Kenneth

Nemá urážet Ikera.

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda že mu charakterný Jožko nezobral pásku, ako pôvodne chcel

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Hned z dalšího rozhovoru vše popřel jako výmysl médií.

Reagovat
Radin

jste spolu byli na večeři?:-D

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Odchod i Bojana i Jeffrena je chyba. Bojana ještě beru, když byly potřeba prachy. Ale Jeffren za 5 je málo. Jeho cenu vidím někde na 7 - 9ti a pokud by je nikdo nedal, tak bych ho nechal jako útočníka č. 6. Kor teď, když je Afe out.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeffren už šanci dostal.. Teď jsou na řadě jiní.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Jeffren ji využil. Nevidím jediný důvod, proč ho takhle odstřelit. Za usmrkaných 5 mega ...

Reagovat
smazaný uživatel

Využil? Čím? Vždyť nehrál ani v základu mládežnických reprezentací.. Podle mě je i těch 5 mega dost.

Reagovat
smazaný uživatel

v zápase LM s Interem si dělal z Maicona dobrý den ... Dal gól v clásicu ...

A že nebyl v základu tak našláplé jednadvacítka, jako teď byla, pro mě není argument. Kiko taky nebyl v základu a koupili jsme ho a ti, kteří Jeffrena odsuzují, počítají právě s Kikem jako možnou náhradou. Moc tuhle situaci nechápu.

A 5 mega je prostě málo. To mi nikdo nevymluví.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrý den z Maicona si na podzim dělají i děti z plácku

Kiko je přece posila do béčka, ne? Navíc ten tu šanci ještě pořádně nedostal, narozdíl od Jeffréna.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Kika na 6. útočníka psal Hristo. Na to narážím.

Z Maicona si dělal srandu už loni napodzim. Dobrej mač na něj odehrál.

Ještě jednou - Jeffren tu šanci využil v rámci možností. O nějakém zklamání nemůže být řeč.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to mě se nikdy nijak nelíbil v nadupaném kádru Barcy byl hodně pod průměrem.. Navíc 23, žádná naděje na základ, žádná perspektiva.. Odchod, 5 mega dobrejch, když náhodou zazáří zpětnej odkup... Pro Barcu naprostá paráda.

Reagovat
herbage

měl stejnou startovní pozici s Pedrem, tak neříkej, že jí využil

Reagovat
Hristo Stoichkov

Na šestého útočníka jsem ho tedy rozhodně nepsal, pouze jsem zmiňoval to, že Pep chce nabitější zálohu + 5 útočníků (Messi, Pedro, Villa, Alexis, Afellay). Alternovat budou (či se případně trochu změní systém) Iniesta a Thiago, možná i Cesc. Potom je tu až možnost sáhnout do béčka a v nedůležitých zápasech využít Tella, Kika či Deulofea.

Loni byl pořád zraněný, ale když nastoupil, tak to většinou byl kvalitní výkon. Na U-21 se mi vůbec nelíbil (až na jeden gól), v přípravě to byla tragédie. Pokud chceme Cesca, tak musíme sehnat peníze (menší důvod Jeffrénova odchodu) + dostatek místa pro důležité hráče (větší část).

Reagovat
smazaný uživatel

Tak sám to píšeš. Prostě je jeden z kandidátů na "Nr. 6"

Reagovat
smazaný uživatel

nebo takhle. Chápu, že je často zraněný, a tak je hrozně těžké na něm nějak stavět, ale na druhou stranu - 5 mega je hrozně málo. Plat neměl kdovíjakej, svoje by si v Copě odehrál a nikdo neví, jestli by se ta jeho zranění časem taky nespravila. Nehledě na to, že máme zase jen 4 hráče na 3 posty. Zase se to bude lepit Iniestou ...

Reagovat
smazaný uživatel

Z Jeffréna ale už nikdy nevyroste hráč na základ pro Barcu.. To je to důležitý, kdyby zůstal, tak jenom bude zabírat místo mladíkům, kteří tu šanci potřebují. Navíc sorry, ale Jeffrén teda rozhodně nebyl nějakej zázrak..

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že by v béčku byl někdo lepší než Jeffren.

Reagovat
herbage

co ten wonderkid že španělské repre U19? Já bych se ho nebál zapracovat do áčka už letos, hrál parádně

Reagovat
smazaný uživatel

ten se bude letos zapracovávat teprv do béčka. Je mu 17

Reagovat
herbage

Messi s Bojanem se podobnou hloupostí také nezdržovali

Reagovat
smazaný uživatel

To bola iná doba

Reagovat
smazaný uživatel

To nebylo dobou, ale oba to byli fenomény. Messi ten talent využil. Bojan holt ne. Ale fenomenální byli oba. Bojan dal v mládežnických kategoriích skoro 1000 gólů. To se prostě nevidí ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale aj dobou. Messi mal vtedy v konkurencii len Giulyho, zato Deulofeu má Pedra, Alexisa, Afellaya

Reagovat
smazaný uživatel

pravda

Reagovat
Hristo Stoichkov

Larsson, Giuly. Pokud na to Deulofeu bude mít, šanci dostane, Pep mu podle zpráv hodně věří. Uvidíme, těším se na něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne každý je Messi. Takový se rodí jednou za 10 let možná.

Reagovat
herbage

Každopádně roste z něj skvělý hráč a nevím, jestli by mu béčko něco dalo. Spíš by měl už trénovat s A-týmem, aby se sžil s hráči. Máte výhodu, že hrajete Segundu, ale já bych se nebál mu dát občasné příležitosti i v áčku

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že príležitosť dostane. Navyše Pep ho teraz zapojí aj do prípravy podla najnovších informácií.

Reagovat
smazaný uživatel

roste no. Byl bych zvědav, jak by si vedl. Každopádně by to chtělo ten rok v Segundě, aby si zvyknul na dospěláckej fotbal. A nějaký ten zápas Copy by možná udehrát mohl.

Reagovat
smazaný uživatel

5 mega za 23letého, často zraněného náhradníka jak v klubu, tak v mládežnických repre mi nepřijde jako neadekvátní částka. Kdyby mu bylo 18-19, tak to chápu, že se ti nelíbí cena ale jemu je 23 let...

Reagovat
smazaný uživatel

když to srovnám s těma dvěma z Anglie - Henderson a Jones, tak je těch 5 mega směšných. A to má Jeffren proti nim výhodu, že už hrál ve velkoklubu, hrál v LM, hrál největš0í klu0bový zápas světa. A třeba Jones je obránce, kteří jsou obecně levnější.

Reagovat
herbage

rozdíl je v délce kontraktu Jirko

Reagovat
smazaný uživatel

Rosell ani nezkoušel ten kontrakt prodloužit.

Reagovat
herbage

to mu měl nabídnout nový kontrakt jen proto, aby jej dráž střelil? Pokud s ním Guardiola nepočítal, tak Jeffren si nechával zadní vrátka

Reagovat
smazaný uživatel

tak pokud se krátící se kontrakt bere jako argument pro to, že byla cena takhle nízká, tak ano. Měl se pokusit ho podepsat už třeba jen proto, aby ho dráž prodal. Není to o nic větší podraz, než ho pustit pryč a dát si do smlouvy opci na zpětný prodej.

Reagovat
herbage

i kdyby měl dlouhodobý kontrakt, tak za něj více zkrátka nevytřískáte, protože nebyl zájem

Reagovat
smazaný uživatel

herbage

02.08.2011 20:09

rozdíl je v délce kontraktu Jirko

[reagovat]

Tak je rozdíl v délce kontraktů nebo není?

Reagovat
herbage

U Hendersona s Jonesem ano, u Jeffréna ne. Tady je spíš rozhodující faktor Premier league

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nad tým sa možno fakt len smiať. prečítaj si to ešte raz celé po sebe. to je nonsens

Reagovat
smazaný uživatel

Porovnávat přestup jednoho z nejtalentovanějších obránců v Anglii do velkoklubu s 23letým, často zraněným hráčem, který nenaplnil svůj potenciál? Srovnávat hráče, který jde z velkoklubu, kde se neprosadil s hráčem, který jde do velkoklubu?

Reagovat
smazaný uživatel

nenaplnil potenciál ... To už je nějaká mantra nebo co.

A že je Jones jeden z nejtalentovanějších V ANGLII opravdu nezaručuje extrovní kvalitu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jinak - je mu 23 let a na základ nemá a myslíš, že někdy mít bude? I kdyby nebyl zdravotně na štíru, tak bych si tím jistý nebyl, ještě to zdraví k tomu... + výkupní klauzule.

Jones podával celý rok slušné výkony, SAF ví, koho si na stopery vybírá a nebál bych se nějakého failu.

Reagovat
smazaný uživatel

přidal bych tam i možná slib od Pepka, že pokud nebude ho řadit do svých plýnů pro větší porci zápasů, tak ho pustí

Reagovat
smazaný uživatel

* plánů

Reagovat
madridcan

Affelaya ratas do zalohy?Som myslel,ze s nim sa rata skor do utoku...

Reagovat
smazaný uživatel

Afeho počítám na marodku.

Reagovat
smazaný uživatel

Rosell ani nezkoušel ten kontrakt prodloužit.

Reagovat
smazaný uživatel

MPSV, Afellay, příp. Legenda, Thiago, Soriano, Kiko, Tello, Super Gerry, Rafinha...alternativ je dost, navíc systém je velmi pružný.

Reagovat
Vasil

Jako první mě napadlo "ministerstvo práce a sociálních věcí" Až pak to, co to asi opravdu znamená.

Reagovat
smazaný uživatel

No pozícia 6. útočníka? Keď chce pravidelne hrať, musí odísť a keď bude v Sportingu hviezdiť, nevidím dôvod, prečo by sa nemohol vrátiť.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, na pozici 6. útočníka ...

Loni jsme měli v útoku prostě málo variant a kdyby byl zdravý, tak by si určitě zahrál. Letos budeme hrát ještě o pár zápasů víc než loni. Čekají nás 2 superpoháry, MS klubů ... Ty zápasy musí někdo odehrát.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Skús sa na to pozrieť z jeho pohladu. Aj keď netuším, či on chce viac hrať, alebo Rossel chce vybrať prachy kde sa len dá (Cesc)

Reagovat
smazaný uživatel

ved to v sucte sme 2 utocnikov pustili a jedneho priviedli + zraneny affe .... ten cesc asi nakonec bude nakoniec super posila , a umozni dalsie varianty ...

Reagovat
smazaný uživatel

když neumí Afeho jméno Madrista, tak to nepřekvapí, ale Culého bych za to nakopal do řiti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

... som sa ojkabatil sorry

Reagovat
smazaný uživatel

Podla mňa toho odohrá na krídle dosť aj Thiago, Afe sa uzdraví, príde Cesc . Bude to zaujímavá sezóna

Reagovat
smazaný uživatel

pride cesc a na kridle bude hrat iniesta ... tych variant bude hodne , ale to je len dobre .. sezona bude dlha a narocna

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud tam máte klauzuli, tak je to fakt šumák. Stejně by si moc nezahrál přes Villu, Pedra, Alexise, Messiho a Affelaye... Neříkej, že nemáte dalšího podobného talenta v juniorce, který to 6. místo v kádru zalepí...

Reagovat
smazaný uživatel

Zkusil bych Soriana, i když ten je taky na odchodu. Ale pokud by mu byla nabídnuta pozice 5. útočníka, tak by možná o 1 rok prodloužil. Pokud už teda neodešel...

Reagovat
Infi

Vždyť je zraněný tak na 2 měsíce. Toho Barcelona neprodá.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Nebo už mu smlouva skončila?

Reagovat
smazaný uživatel

Soriano? On je zraněný? Smlouvu už semizdá nemá...

Reagovat
Infi

No, teď jsem čekoval expresky ohledně Soriana a nic tam o tom není, ale zdálo se mi, že jsem tam něco četl. V jednom zápase, tuším proti Bayernu, napřahoval na střelu a kopl do hráče, něco jak Nedvěd na Euru 04, tak to vypadalo na vazy. Takže jsem teď úplně zmatený.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť byl na Audi Cupu. Momentálně je ale zhruba na ty dva měsíce mimo hru.

Reagovat
Infi

Takže jsem měl pravdu? Mě se fakt zdálo že jsem o tom četl v expreskách, ale nic jsem nenašel.

Reagovat
smazaný uživatel

Měl, ale pěkně jste si zazmatkovali.

Reagovat
herbage

Jeffrén je průměrný hráč a buďte rádi, že jste za něj něco dostali. Takový Dos Santos když odcházel, tak byl mnohem větší talent a lepší fotbalista a odešel za stejný peníz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

heh nebol si to ty kto tu poukazoval na dĺžku zmluvy? dos santos mal zmluvu na pol roka a nemal v úmysle ju predĺžiť. teda možno mal ale za jeho fin. požiadavok to bolo nemožné.

Reagovat
blaugrana

Čo sa tu človek nedočíta. Barca sa v skutku nezameriava na vlastných odchovancov a preto ich má 8 v základnej zostave.

Reagovat
smazaný uživatel

mne osobne jeho tvar bude v barce chybat , ked odisiel bojan cakal som ze zrovna on ostane ... ale tak ma na to aby v sportingu dokazal co je zac a za 2 roky ho vezmem spat

Reagovat
madridcan

nevezmete

Reagovat
smazaný uživatel

uvidime , pokial sa bude vyhybat zraneniam tak preukaze co v nom je .. otazka znie ci za dva roky privedieme jeho alebo radsej kupime dalsieho alexisa , samozrejme v pripade ze by v sportingu valal ako divy

Reagovat
smazaný uživatel

dalo se to cekat po prichodu sancheze, tak gl jeffrene

Reagovat
LAM

V juniorce je Talent kterej tu díru zalepí a to je Deulofeu.Je mu 17 a jestli na sobě bude makat tak může za rok dva začít dostávat šanci.Zatim vypadá parádně

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, veselá tvář Jeffréna byla fajn, ale je to sklenička a na základ nemá, proto je lepší, když odejde někam do základu. Vrátit už se nevrátí.

Reagovat
Radin

Jeffréna nemám rád a myslím si ,že na ty top týmy nemá

Reagovat
herbage

C.Ronaldo: "Dalšího útočníka nepotřebujeme"

Reagovat
smazaný uživatel

J.Mourinho : " Chcem ešte jedného útočníka"

Reagovat
smazaný uživatel

Adebayor: "Jsem k dispozici a budu sekat latinu"

Reagovat
herbage

jo, Mascherana s Busquetsem sekal v El Clásicu pěkně

Reagovat
Kenneth

Myslíš ten Mascheranovo nasimulovaný pád? Ano, to ho opravdu sekal.

Reagovat
smazaný uživatel

Darmo, "najlepší" tréner sveta predsa potrebuje troch top útočníkov na jeden post, aby bol tým najlepším trénerom, no nie?

Reagovat
herbage

Adebayor se prý přišel podívat na přátelské utkání Realu s Leicestrem City a pozdravit se v kabině s kamarády z Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Nečudujem sa, že si v Reale našiel kamarátky

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
madridcan

Sranda,ze v rozhovore povedal,ze sa do toho nestara a ze to necha na prezidenta Takto vznikaju drby...

Reagovat
smazaný uživatel

herbagem vznikají drby? souhlasím

Reagovat
herbage

Nějak ti narostla křídla, Leo Už jen Pedrito a pak návrat pomocného učitele

Reagovat
smazaný uživatel

Pedrito už byl...nejspíše bude následovat Afe, Masch atd...nějak jsem nevychytal tu frekvenci měnění do začátku ligy

Reagovat
herbage

Přitom prostá aritmetika

Reagovat
smazaný uživatel

Co ti budu vykládat, v matematice jsem vždy plaval a čtyřky byly tradičním koloritem mých pololetních i čtvrtletních výkazů

Reagovat
herbage

Čtyřkař a negramot učitelem. A pak se divíme, jak to tu vypadá

Reagovat
smazaný uživatel

Ve svých předmětech jsem nikdy neměl dvojku

Reagovat
herbage

zeměpis a tělocvik?

Reagovat
smazaný uživatel

dějepis

Reagovat
herbage

Z těch jsem měl také jedničky Ale spíš si tě jen dobírám

Reagovat
smazaný uživatel

však já vím, průměrný elektrikář mě nemůže urazit

Reagovat
herbage

Budoucí ředitel ČEZu, tak si mě předcházej

Reagovat
smazaný uživatel

Já budu topit pilinami nebo vlastním solárnim zdrojem

Reagovat
herbage

komando na tebe můžu poslat vždycky

Reagovat
smazaný uživatel

nemůžeš

Reagovat
Kluivert9

200. pro Barcu

Reagovat
madridcan

takovouhle humusárnu si Jeffren nezasloužil

Reagovat
smazaný uživatel

Humusárnu? Konečné rozhodnutí bylo na něm. Jako je tomu u každého hráče pod smlouvou. Navíc mu táhne na 24, na hřišti je to typický bezhlavý kuře, často zraněnej...když jsem se po sezoně díval na soupisku, kdo by mohl jít pryč, jako jediná možná se mi zdála tato 4 jména: Jeffren, Bojan, Milito, Maxwell. Pokud nepřijde obránce, tak ale Maxwell musí zůstat. Takže zatím to vychází, chybí jen Milito. Mimochodem, když jsem si sepsal vhodné nákupy, vyšlo mi: Sánchez, Cesc, Sakho. Na Sakha nebo jiného obránce jsem ochoten počkat

Reagovat
madridcan

ja som reagoval na prispevok,nie na clanok Inak ked uz spominas-ten Sakho je vazne tak dobry?A ked odpovies kladne,tak je tu aj tak problem v tom,ze v PSG po prichode novych investorov mu nic nebude chybat a bude sa mat ako prasa v zite

Reagovat
smazaný uživatel

Pardon Jestli je tak dobrý, toť otázka, zdál se mi ze zmiňovaných variant nejzajímavější, snad hraje LB i CB.

Reagovat
smazaný uživatel

hraje CB

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, ale LB zvládá...každý hráč většinou hraje jednu preferovanou pozici

Reagovat
smazaný uživatel

na LB je ho škoda, toto je hráč do základu na CB

Reagovat
smazaný uživatel

a nebo hráč vhodný do tříobrannýho systému, hrajícího vlevo...

Reagovat
smazaný uživatel

Což Barca snad hrát nebude...

Reagovat
smazaný uživatel

Při útočení to hrajete neustále

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, ale základ ne...ale už chápu, jak si to myslel, za Abidala je to dobrá náhrada?

Reagovat
smazaný uživatel

Abidal v poslední době celkem útočil a to u Sakha v Barce netuším jak by dopadlo..Ale rozhodně to je jedna z možností. Každopádně starou Abidalovu pozici by zahrál skvěle.

Reagovat
herbage

nemá ale Barca DNA

Reagovat
smazaný uživatel

Abidal to pochytil taky až po pár letech.. Masch po několika zápasech, Villa ještě za Barcu ani nehrál a už to v krvi měl

Reagovat
herbage

Chygry by to po pár letech také třeba pochytil, škoda že tam nezůstal...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to možný..

Reagovat
herbage

já si dělal legraci, pomalejšího hráče jsem jakživ neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

Lokvenc

Reagovat
smazaný uživatel

Horváth je taky dost pomalej.. Zelenka atp.

Reagovat
smazaný uživatel

Klidni hormón, madridcan jen parafrázuje

Reagovat
smazaný uživatel

No je pravda, že jsem podobnou reakci od jiri-fcb očekával. Už ta reakce při přestupu Sáncheze mě zaskočila...přijde mi to jako populistická kritika...ale nemá smysl to řešit, ne každý má všechny dostupné informace a pohledy od zdroje, z nichž může sestavit rozumný názor

Reagovat
smazaný uživatel

to asi nebylo na mě, ne?

Reagovat
Kenneth

Bylo,si Messi,všechno jde na tebe.

Reagovat
smazaný uživatel

populisticky musím prohlásit, že nemít Sandro od Joana sestavenž takovýhle tým, tak by nás svými kroky nejspíš pěkně potopil.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, jo?:-) Naopak nakupuje zatím mnohem lépe než Laporta, potichu a za rozumné ceny. Keirissonům, Chygrynským, Hlebům, Ibrům za 70 snad odzvonilo...i na Henryho prasklo, že stál ne 24, ale 32 mega...slušná sumička.

Reagovat
smazaný uživatel

Osekal náklady, nakupuje za rozumné ceny, podepsal lukrativního sponzora, ale nejde o sázkovku, ale vzdělávací instituci. Nevidím tam potopu...

Reagovat
smazaný uživatel

já právě ty pohyby v kádru vidím úplně jinak, ale to se uvidí.

Reagovat
smazaný uživatel

no, ono těch kroků, co udělal, bylo víc, ale to už je stokrát vymlácená sláma. Já ho jako prezidenta asi nepřijmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Kde to prasklo? Nikde jsem o tom nečetl.

Reagovat
smazaný uživatel

a že by nakupoval potichu bych po Alexiskaze a během Cesckauzy neřekl už vůbec. Potichu koupil jen Adriana

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, jenže Cesc je několikaletá sága, za to Rosell nemůže. A Alexis? Přišel, viděl, vycukal nenažrané majitele a podepsal vzhledem k cenám Pastoreho, Aguera, Carolla a spol za velmi dobrou cenu.

Jinak se mi i líbí ty opce na zpětný odkup, má je teď každý hráč, co kdyby. U Oriola Romeu nebo Bojana je to dokonce nutnost, i když Bojan je spíš hostování s půjčkou.

http://www.totalbarca.com/2011/news/theres-nothing-wrong-with-fcbs-finances/

Tady je článek o financích, kde je o tom Henrym. Prostě i Laporta má velký škraloupy, jen se víc zaměřoval na jejich zahlazování než řešení.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky, zvláštní, že se o té částce nikdo nedozvěděl už před lety.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Jj, toto je výborný informativní článek

Reagovat
Hristo Stoichkov

Pěkná hloupost. Stačí se podívat, jaký tým složil Laportovi před svou rezignací.

Reagovat
smazaný uživatel

čekal jsem, kdo s tímhle přijde.

Reagovat
smazaný uživatel

madridčan rád parafrázuje cizí názory. To zase jo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hristo Stoichkov

Sympaťák, velká škoda častých zranění. Pokud by vydržel zdravý, měl schopnosti na to, aby se v Barce prosadil. Nejspíše měl dohodu s Guardiolou či vedením, že pokud přijde další útočník (Alexis), bude moci odejít. Vybral si Sporting, snad se mu bude dařit. Jeho návratu nevěřím, ale vždycky je příjemnější, když tam u dochovanců je opce na zpětný odkup.

Z mého pohledu ho zabila neproduktivita. V dnešním fotbale nikdo není zvědavý na kličky u postranní čáry. V tom mi ttao situace připomíná Pedra Leóna. Částka za přestup je odpovídající. Po odmínutí Anglie jsem si dokonce myslel, že bude ještě nižší.

Ať se daří, i díky manitě nezapomeneme

Reagovat
cristiano.K.

na základ neměl, hostování je prý v barce tabu,takže logická volba. Klidně mohli dát klazuli a o zpětném odkoupení jako u Bojana

Reagovat
vocasisko

ta klauzule tam je

Reagovat
smazaný uživatel

Měli ho pustit jen na hostování

Reagovat
smazaný uživatel

ony tyhle přestupy s možností zpětného odkupu vlastně jistou formou hostování jsou. Popravdě se už v těch všech klausulích, opcích a jiných blbaninách, co dáváme do smluv, začínám ztrácet. Ale to vlastně není důležité. Důležitý bude, když v tom budou mít pořádek Sandro s Pepkem.

Reagovat
FC Porto FC

Sporting si připisuje další dobrou posilu tak sem zvědavej koho budou pordávat. Ale Sporting teda jede uvidíme jestli mu to bude stačit

Reagovat
smazaný uživatel

mali ho pustit len na hostovani

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele