Je Proske báječná aneb Události 16. kola FORTUNA:LIGY

12.11.2019, 09:43
Názory a komentáře
Českou reprezentaci čekají v boji o evropský šampionát klíčové zápasy, což znamená přestávku pro ligovou soutěž. Před ní si v lize pohlídali vítězství oba favorité v boji o titul. Slávisté proti Teplicím potvrdili své tři body v závěru, viktoriáni museli proti Liberci dokonce otáčet, což se jim za hodně kontroverzních okolností povedlo.

V sobotním šlágru kola Jablonec dotáhl dvougólové manko a remizoval se Spartou, přesto se propadl na čtvrté místo. Vyšvihla se před něj totiž po vítězství nad Bohemians Mladá Boleslav. První šestku uzavírá Baník, který v duelu dvou slezských týmů zdolal Karvinou.

Podruhé v řadě gólově vyšlo naprázdno a ztratilo Slovácko, které podlehlo rozjetým Českým Budějovicím. Naopak vůbec se nedaří olomoucké Sigmě, ta po dlouhé době umožnila vítězství Zlínu. Na to nadále čekají Příbram i Opava, jež se rozešly bez branek.

Zápas kola


Jablonec-Sparta Praha

První poločas vyšel výrazně lépe sparťanům, kteří již v osmnácté minutě vedli o dvě branky. Jenže o přestávce měl Petr Rada šťastnou ruku a v rámci dvojitého střídání poslal do hry Matouška s Chramostou a právě tito dva svému týmu nakonec vystříleli bod.



Gól kola

1. Jiří Fleišman (Baník Ostrava)

Malé slezské derby dopadlo jednoznačným vítězstvím Baníku. Pohledným gólem navíc na 2:0 navyšoval Fleišman. Ten se ujal exekuce volného přímého kopu z pravé strany a namísto centru zaskočil Pastornického střelou mezi tři tyče.



2. Lukáš Budínský (Mladá Boleslav)



3. Martin Frýdek (Sparta Praha)



Jedenáctka kola



Brankář - Ondřej Kočí (Příbram)

První zákrok si musel připsat už ve druhé minutě, poté ještě několik dalších. V první půli zazářil zejména proti Žídkově teči. K bodu výrazně pomohl i v nastaveném čase, zlikvidoval závar Slezanů, hlavičku totiž vyškrábl na břevno.

Pravý obránce - Lukáš Havel (Dynamo České Budějovice)

Čtvrtá branka během tří zápasů, to je na obránce neuvěřitelná střelecká forma. Tentokráte navíc doplněná čistým kontem. A jak se gólová situace udála? Jednoduše - Čolićův trestný kop z levé strany byl výborný a Havlova hlavička rovněž.

Střední obránce - Tomáš Sivok (Dynamo České Budějovice)

Prosadil se i stoper Dynama. Mršićův volný kop jej našel nehlídaného na zadní tyči, to už pro něj nebyl problém dotlačit míč do brány. Kromě toho pomáhal svými velkými zkušenostmi a vůdcovskými schopnostmi k nule vzadu.

Střední obránce - Jakub Pokorný (Baník Ostrava)

Čisté konto udržela i obrana Baníku, Pokorný se ale blýskl dokonce dvěma brankami. Po čtvrtině zápasu využil zaváhání gólmana a napálil míč do sítě, podruhé se prosadil v samotném závěru, kdy se po rohu vyšplhal nejvýše a trkl míč za Pastornického záda.

Levý obránce - Jiří Fleišman (Baník Ostrava)

U něj to byla jen jedna trefa, zato překrásná z přímého kopu. Zásoboval navíc spoluhráče nadějnými centry, z nichž jeden se uchytil a znamenal úvodní trefu zápasu. Za stavu 2:0 bravurně přerušil nadějný protiútok soupeře.

Pravý záložník - Petr Ševčík (Slavia Praha)

Na hřišti strávil jen zhruba dvacet minut, hru však rozhýbal způsobem až neuvěřitelným. Blýskl se zejména svou gólovou akcí - to si navedl balón směrem na střed na svou levou nohu a nechytatelně zavěsil.

Defenzivní záložník - Tomáš Souček (Slavia Praha)

Přestože minule neproměnil, opět se tentokrát ujal exekuce pokutového kopu, který sebevědomě a bezpečně proměnil. Kromě tradičně dobré práce ve středu pole ještě asistoval na gól Ševčíkovi, když mu míč předal do strany do volného prostoru.

Ofenzivní záložník - Jan Chramosta (Jablonec)

Jedno z povedených poločasových střídání. Hned po svém příchodu vybojoval zajímavou standardku, ukázal se ale zejména dvacet minut před koncem, kdy patičkou pohotově usměrnil do brány Sýkorův centr.

Levý záložník - Adam Hloušek (Viktoria Plzeň)

Přesun do zálohy mu zjevně svědčí. Před prvním gólem chytře pustil míč na skórujícího Procházku, po pauze zase asistoval na gól Krmenčíkovi. V nastavení se sám dočkal branky,, to když dorazil do brány Kayambovu Nguyenem zneškodněnou střelu.

Útočník - Muris Mešanović (Mladá Boleslav)

V prvním poločase byl velmi aktivní, gólu ovšem dosáhnout nedokázal, ať už vinou nepřesné střely, nebo Le Giangova zákroku. Dočkal se hned po návratu ze šaten, při Ladrově centru stál přesně tam, kde měl, a poslal míč do sítě.

Útočník - Libor Kozák (Sparta Praha)

Hned po čtyřech minutách ukázal instinkt zabijáka i svou techniku. Zužitkoval totiž Haškovu pobídku a lobem překonal Hrubého. Několikrát udržel vepředu i těžký míč, ve druhé půli mohl i potvrdit vítězství, jenže po dobrém náběhu mu střela nesedla.

Co by vám nemělo uniknout


Momentálně 329 minut v řadě neinkasoval Ondřej Kolář. Přidá-li proti Olomouci ještě dalších sedmnáct, bude držitelem první i druhé nejdelší série v této sezóně.

Nepříliš šikovně si počítal ve zdi plzeňský Joel Kayamba. Balutův přímý kop tak s přispěním jeho teče skončil za Hruškovými zády a přinesl první gól zápasu.



Poté však viktoriáni srovnali a otěže zápasu převzal do rukou Zbyněk Proske se svým asistentem. Bez povšimnutí, bez faulu a bez karty se obešel zákrok Romana Hubníka na Malinského, načež si žlutou za protesty vysloužil autor první branky Baluta, který se po dalším svém zákroku pakoval do sprch.



Jablonečtí sice mohou bod proti Spartě považovat za úspěch, přesto chtěli mohli mít více. V pětašedesáté minutě se dožadovali penalty po zákroku Lischky, tentýž hráč figuroval i u druhého sporného momentu. To domácí dopravili míč do sítě, jenže vinou domnělého faulu na sparťanského stopera branka neplatila. Na videu v časech 2:42 a 3:54.



Diskuzi vyvolal i zápas největšího aspiranta na titul, Slavie. Ta se dostala do vedení z penalty po zákroku Kodeše na Olayinku, kde někteří žádný kontakt neviděli. Jedním z nich byl i trenér Hejkal, toho však "potopil" sám Kodeš, který kop do Olayinky přiznal. Pro nemajitele Premium účtu pouze špatně viditelný záběr v čase 1:31.


Zachyceno na sociálních sítích


Po zemi, doprostřed.


A foto by nebylo, předsedo? Olayinka is the new Zavadil.


Alex Baluta měl na výkon rozhodčích jasný názor.


Kdo by nechtěl vidět Tvrdíka v ringu?


Kdo s čím zachází...


Smůla to je, o tom žádná.


Udělal si anketu, ale hlasovali mu tam lidi.


Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slavia Praha16142036:344
2.Viktoria Plzeň16103331:1533
3.FK Mladá Boleslav1692532:2229
4.FK Jablonec1684429:2228
5.Sparta Praha1674530:2125
6.Baník Ostrava1681727:2225
7.1. FC Slovácko1674520:2125
8.Dynamo České Budějovice1672726:2623
9.Slovan Liberec1663725:2621
10.Sigma Olomouc1647522:2319
11.FK Teplice1646613:2318
12.Bohemians Praha 19051644818:2816
13.Fastav Zlín1643911:2215
14.1. FK Příbram1634914:2813
15.MFK Karviná1625911:2311
16.SFC Opava1624107:2710

Autor: Martin Vejdělek

Komentáře (235)

Přidat komentář
ttopi

Nejlepší byl včera v Dohráno plus logik Pavel Mareš: "Ta červená pro Balutsu byla za mě v pořádku, ale měl ji dostat i Hubník".

Přitom ale tam šlo právě o to, že kdyby ji Hubník dostal, tak Balutsa nedostane svou první kartu za protesty

Reagovat
smazaný uživatel

Že se bál říct svedik něco na rozhodčí chápu ještě jakstaks. Ale nevím zlceho se bál mareš. Nic proti němu ale mluvil jak nějaký posera. Nevím proč.

Reagovat
ttopi

A ještě Svědík při komentáři toho jak Balutsa naznačoval gestem, že byl zápas podmáznutej... "emoce". Sice si o tom Svědík myslí něco jiného, ale neřekne to

Reagovat
Losinho

Ukazoval Hoftychovi, že počítá s pokutou za červenou

Reagovat
ttopi

Jasně, oficiální verze

Reagovat
Pablos

Reagovat
Puskas

Reagovat
8lampard8

Reagovat
Pride

Jakej Balutsa furt kurva?

Reagovat
ttopi

Promiˇ- Alexandru Băluță - já tohle přečíst neumím, tak je to pro mě Balutsa.

Jinak to je na tom všem to nejdůležitější, jak to správně přepsat...

Reagovat
Pride

U nás se píše normálně Baluta.

Reagovat
ttopi

To je možné, ale když si najdeš, jak se jeho jméno vyslovuje, tak to má blíže k "Balutsa" než k "Baluta".

Reagovat
Pride

A když si najdeš jak se vyslovuje Calhanoglu, tak taky napíšeš Hakan Čalhanolu?

Reagovat
ttopi

Dobře no, tak jsme se od gesta, který mělo něco znamenat, dostalo k Turkovi. Tak dík za diskusi.

Reagovat
luismiksak

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Briggus

Ju Čan

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

Spíš Baluca

Reagovat
Pokahontas

Baluța =,,baluca"

Je to jednoduché = rumunské ,,ț" se vždy vyslovuje jako naše ,,c",narozdíl od ,,t",kde je to stejně jako naše-tedy t.

(proto Oțelul Galati=,,ocelul galac", Razvan Raț=razvan rac" apod.,)

Pokud to psaný text nerozlišuje,je potřeba si to pamatovat-na to je jméno Baluța v naší lize hodně frekventované , už zaznělo nesčetněkrát.

(Fakt je,že by se to v psaném textu rozlišovat asi mělo,není to v principu o nic větší problém než dodržovat diakritiku-dávno už se nepíše na psacích strojích a na drtivé většině počítačů není problém napsat i znak mimo vlastní abecedu)

Reagovat
smazaný uživatel

Baluca.

Reagovat
luismiksak

Asi chce do Plzně

Reagovat
smazaný uživatel

Svedik? podle me do sparty spis

Reagovat
smazaný uživatel

taky sem si vsimnul...jako svedik zrovna patri k tem ktereho se da poslouchat v normalnim rozhovoru o svem tymu atd...ale je fakt potreba si rozmyslet koho do tech poradu zvat..aby tam nekdo sedel jak vetev a jen kyval ramenama to je k hovnu...v o2 zvolili opacny extrem..tam z toho udelali frasku na kterou se neda divat

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

Reagovat
db18

"Bez povšimnutí, bez faulu a bez karty se obešel zákrok Romana Hubníka na Malinského, načež si žlutou za protesty vysloužil autor první branky Baluta, který se po dalším svém zákroku pakoval do sprch"

Faul to byl, Liberec pak rozehrával volný kop, ne? (každopádně pak už to sedí... )

Reagovat
Blasphemer

Jojo, faul pískal určitě.

Reagovat
Kily

ten faul neviděl asi jenom pomezní, který suverénně ukazoval aut pro Liberec

Reagovat
db18

Reagovat
Blasphemer

Fakt? To už si nevybavuju, no.

Reagovat
Pablos

to tu komedii tak krásně podtrhává

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
fantomas

Reagovat
Losinho

"Hubník čistě vypíchl míč"

Reagovat
Spalovač šancí

Idiot. Proč neukázal faul pro Plzeň?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nebyl to náhodou ten, co už tam má skoro poloviný svých utkání?

Reagovat
Kily

je to možné, když jsem tu poznámku četl tady v jedné diskuzi, tak mě to taky napadlo

Reagovat
Coutinho10

nakonec ne, ale taky mě to napadlo ...Svěcený v Tiki-Taka říkal, že to byl ten na druhé straně

Reagovat
smazaný uživatel

Takže jen třetinu jo?

Reagovat
Coutinho10

bude zajímavý to dál sledovat tu nominaci těch pomezních

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
TheAdy

Reagovat
Vicky

Je to náhoda? Chlumec- Plzeň, AR1-Melichar a AR 2 Hock?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Alan_Shearer

Divim se, ze to piskli aspon jako faul. Hubnikuv loket na zacatku zapasu nestal ani za to. Fakt respekt pred nasima hracema, ja bych to psychicky nezvladl a dal Proskemu, i kdyz ten jen posloucha pokyny, pres hubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Proske se dva dny propere v mediich a co se stane? Nic, karavana jede dal a mrdky plzenske se svym sefem ve vedeni svazu si z toho budou dal delat prdel

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud by se přihlédlo, kolikrát už Plzni pomohl, měl by přijít o licenci.Na doživotí.Jenže to duo nerozlučných kamarádů Berbr -Šádek nepřipustí.Mně by zajímalo, čím Proskeho vydírají.

Reagovat
smazaný uživatel

Otázkou je, zda ho vydírají, nebo kolik mu platí.

Reagovat
Y.N.W.A

se sportem to má fakt každý kolo míň a míň společnýho

Reagovat
smazaný uživatel

Mezi 3 nejlepší góly se teda ten Chramostův vejít měl...

Reagovat
ttopi

Měl.

Reagovat
PavlíčeQ

Taky je mi záhadou, že se vůbec nevešel do top 3 Góly patičkou ze slušný vzdálenosti padají v lize asi tak často, že nebylo potřeba ho zmínit

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
ACSeRw!n

to absolutne nechapu.. gol roku a oni tam poslou tyhle hovna zase se ukazalo, ze tady moc lidi fotbal nehraje/nehralo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
luismiksak

Měl

Reagovat
verv

místo Budínskýho

Reagovat
DieFohlenBMG

Šáh na něj?

Reagovat
dave30

Čemu se pořád divíme? Za peníze pořídíme "nadstandardní" zdravotní péči, za úplatek potom vysokoškolský diplom, výhodnou státní zakázku, státní dotaci na cokoliv či snad dokonce příznivější rozsudek v soudním sporu. Myslí si snad někdo, že v této oblasti našeho života se pohybují samí Mirkové Dušínové? Já tedy ne, je to pouze odraz celé naší společnosti. Ale co s tím?

Reagovat
smazaný uživatel

Jit 16. listopadu na Letnou

Reagovat
dave30

Ale toto se děje celých 30 let. Opravdu mi to připadá pouze jako "antibabiš" Ti, co tam byli před touto vládou i ti, co přijdou po této vládě budou naprosto stejní. Nejsem si úplně jistý jestli chci dávat nějaká ultimáta z ulice. O tom asi demokracie není...

Reagovat
Pablos

souhlasím s názorem.

Reagovat
Alan_Shearer

Davat ultimata z ulice urcite ne, nicmene si nemyslim, ze se tohle deje celych 30 let. Bures s Mlhou zmrdstvi a prospecharstvi posunuli na uplne jinej level.

Reagovat
mistr129

Reagovat
lampas

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
smazaný uživatel

Žvanění - a kdo to je Mlha? Nejsem oddaný obdivovatel Babiše a netěší mne, že nám musí (jako předtím celých dvacet let Husák) vládnout Slovák. Ale ve srovnání s takovým Topolánkem, Nečasem či Sobotkou mu musím přiznat nesporné manažerské, ale i politické, diplomatické aj. schopnosti. Přiznám se, že vytrvalá a zuřivá protibabišovská kampaň mne tak znechutila, že mu - podobně jako třeba Zemanovi -snad i trochu nadržuji. A to zejména proto, že jeho "odpůrci" mu ve skutečnosti nezazlívají jeho marginální podnikatelské poklesky (v nichž ho desítky jiných kolegů o řád či dva předstihli) či neschopnost, ale naopak jeho nadstandardní schopnost, obratnost i oblibu. Chtějí ho odstranit, protože jim začal přerůstat přes hlavu a překážet v jejich mocichtivosti, kšeftech a zlodějnách. V tom přerůstání se jeho "kauza" podobá Rathově- toho se jim však s velkým vypětím podařilo vyřadit z politikya dostat dokonce do kriminálu.

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Losinho

EF se potýká s nedostatkem klíčenek

Reagovat
Selänne

Pracujeme na odstranění problému. Děkujeme za pochopení.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady jsi špatně. S tímhle běž na Novinky, sklidíš od rudých důchodců mnoho plusů

Reagovat
Alan_Shearer

No ty vole ...

Reagovat
andrew96

Nějak nevidím ty "nesporné politické a diplomatické schopnosti" oproti Topolánkovi či Sobotkovi.

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Mně tak znechutila kampaň proti znásilňování zvířat a dětí, že jsem tomu trochu začal fandit

Reagovat
smazaný uživatel

Tady je ale aspoň vidět, proč Babiš se Zemanem vyhrávají volby. Příliš agresivní kampaň proti nim působí na spoustu lidí tak, že k nim začnou pociťovat sympatie. Kdyby se jejich oponenti místo všech těch anti-akcí soustředili spíš na to, jak a čím získat lidi na svou stranu, měli by pak ve volbách větší šanci.

Reagovat
Kostomlat

nesmysl

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
C-M@ster

Problem je v tom, ze bezostysne ojebavaji stat.

Predstav si, ze lezis vedle mlade na manzelske posteli. Ja tam prijdu dverma, odhrnu perinu, vyprcam ji a odejdu... Jen tak vedle tebe.

Na to nejde reagovat prostym "no to je toho"

Reagovat
Godwinson

Tuhle logiku jsem už jednou slyšel a přijde mi úplně debilní, bez urážky. Jako s tím závěrem souhlasím, ale problém je, že lidi jsou příliš hloupí, vidíš to i tady.

Reagovat
smazaný uživatel

Já si to ale jinak neumím vysvětlit. Nechce se mi věřit, že jsou lidi fakt tak debilní, že třetina národa volí Babiše jen proto, že jim slibuje pečené holuby létající do huby. U Zemana to beru, že je to tak, že si za 30 let vytvořil pozici, kdy ho polovina národa zbožňuje a polovina nenávidí a v prezidentských volbách šlo jen o to najít kandidáta, který bude dostatečně silná osobnost na to, aby kromě antihlasů proti Zemanovi získal na svou stranu i dostatek vlastních podporovatelů, což se evidentně nepovedlo. Ale Babiše i po všech jeho skandálech a průserech z minulého volebního období volilo ještě víc lidí než předtím, tak čím si je získal? Já tam prostě vidím hlavní vliv v těch antikampaních, které neodradily voliče ANO, ale dostatečně znechutily spoustu nerozhodnutých. A fakt je ten, že kdybych měl jít teď volit, tak když se podívám na současné parlamentní strany a přidám ty další "mediálně známé" jako Trikoloru, tak mám pocit, jako když stojím před několika hromadami hoven a mám si vybrat, do které nejradši šlápnu. Tohle dilema holt voliči Babiše nemají a proto (asi) zase vyhraje.

Reagovat
Godwinson

Jenže tak to je, moc není koho, jenže to já neberu jako omluvu. Viděl jsem tedy poslední volební průzkumy a ty už vypadají docela zajímavě, pro Babiše už jsou tam jen komunisti, Okamura mimo sněmovnu. Ne, že bych věřil, že se to u nás nějak dramaticky zlepší, ale je to alespoň něco.

A podle mě prostě jsou, podívej se tady, na facebook, kdekoliv. Volba Zeman nebo Drahoš pro mě byla úplně ukázkový test inteligence. Máš možná pravdu, že Babiš na to dost vsadil, protože ten vlastně, co do politiky vlezl, pořád mele sračky o kampaních, průšvizích Kalouska a nespravedlnostech proti jeho osobě. Na druhou stranu zase, pokud člověku stačí pro to, aby ho volil prostý fakt, že sám říká, že je obětí, tak je ten volič přeci totální kokot a uzavírá se nám kruh. O komunistech nebo SPD nemá cenu se bavit, viz důchodce podnikající útoky na koleje, protože jsme zahlcený migrantama. Prostě lidi jsou tupci.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo právě naopak přesně toto dilema mají i voliči Babiše Tak radši šlápnou do toho menšího hovna

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Demente

Reagovat
3M

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

prchale zalez

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
smazaný uživatel

Neco na tom bude...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gedofrey

Reagovat
Kostomlat

Babiš je úplně na hovno i jako manažer. Jeho jediný plus je jazyková vybavenost

Reagovat
smazaný uživatel

Jeho jediný plus není jazyková vybavenost, dodneška se nenaučil česky. Jeho jediným plusem (bohužel jen pro něj, nikoli pro ty ostatní) je jeho naprosto vyjímečná drzá bezskrupulóznost. Jemu není proti srsti vůbec nic, pokud by z toho mohl něco vytřískat. Neznám amorálnějšího člověka.

Reagovat
smazaný uživatel

Prchale dost!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavej pohled. Takovej krásně naivní. Kéž by to tak bylo...

Reagovat
r.mrazik

stejny? myslis to,jak odstoupil necas kvuli ty svy krave,nebo gross kvuli posranym dvoum mega od strejdy?

opravdu to bylo stejny jako ted??

Reagovat
kilobyte

Samozřejmě že ne. Oni odstoupili, protože nebyli čistí. Babiš je čistý, protože neodstoupil.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
verv

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Alan_Shearer

Reagovat
Losinho

ale ultimátum je nesmysl, máme volby

Reagovat
r.mrazik

ultimatum je neskutecna kravina

Reagovat
C-M@ster

Volby jsou k nicemu, kdyz na volebni pravo kazdej.

Na auto se tajy musi zvladnout ridicak...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole ty ses debil

Reagovat
C-M@ster

Proc?

Mas 6 lidi a jeden z nich je doktor. Boli te bricho a ptas se, co ti je.

Tech 6 lidi hlasuje a vyjde jim, ze je to slepak 4:2 hlasum.

Pritom doktor hlasoval pro paleni zahy... A bylo to paleni zahy.

A to je demokracie.

Reagovat
smazaný uživatel

U tebe ocividne vetsina hlasovala pro lobotomii mozku... Je mi te lito.

Reagovat
frankiefcb

tak tohle ,co si zmínil není demokracie ani náhodou.

Reagovat
C-M@ster

Jakto? Vlada lidu, lid rozhodl, byt o tematu picu vi.

Proto neodsuzuju nevolice, casto jsou zodpovednejsi jak volici.

Reagovat
smazaný uživatel

No taky jsem kdysi uvažoval o tom, že všeobecné volební právo vraždí demokracii... Paradoxně...

Reagovat
C-M@ster

Jj, ale moc nevim, co s tim.

Reagovat
frankiefcb

Já teda nesouhlasím s garniturou, která vládne a taky si ťukám na čelo, jak někdo volí, ale pořád je to nesmazatelné právo. Pokud budeme lidem ubírat právo volit, tak to pak bude totalita.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dave30

A co se po odchodu dotyčných změnilo? Systém státních zakázek a dotací je "dokonalý" a má se z něho dobře spousta lidí (kteří žádnou změnu nepřipustí). Agentury, které připravují žádosti, ti, kteří je schvalují i samotní příjemci (tisíce malých Babišů). Odchodem jednoho (který ovšem bude dotace čerpat dále) se vůbc nic nezmění, na jeho místo nastoupí p. Novák a za několik let to bude totéž...

Reagovat
ratusek

ale Piráti aspol potřebují, aby ten pan Novák byl jejich pan Novák a ne Babiš

Reagovat
r.mrazik

tyvoe...zmenilo se to,ze kdyz driv nekdo mel pruser,tak zmizel...

ted ma andrej pruseru mrte,vcetne jeho podrizenych,ale kradou dal...

Reagovat
r.mrazik

a zmenilo se i to,ze dotace sly z evropy,kdezto ted se plati agrofertu z prachu ceskyho statu,kdyz evropa nektery dotace neproplaci

jestli nevidis,jak se tocely dotacni prostredi jeste vic stocilo do hoven od nastupu andreje,tak uz fakt nevim

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Spalovač šancí

Koupit si řehtačku

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec nic.Myslíš, že za totáče to bylo jiný?k doktorovi minimálně s

flaškou, nebo bonboniérou.A nejen to-k zelinářovi, řezníkovi,automechanikovi, zedníkovi, vedoucímu elektra, kadeřnici...diplom dostal každej pitomec, stačilo být aktivní v SSM, nebo oba rodiče v KSČ a jede to dál.A jede to tak proto, že tam sedí samí komunisté a estébáci, kteří žádné změny nikdy nedovolí.Dokud to nevymře, nezmění se nic.

Reagovat
dave30

To vím moc dobře, ale dobu před 1989 jsem do toho nechtěl tahat. Šlo mi o těch 30 posledních let.

Reagovat
smazaný uživatel

Musis chte nechte, protoze tam sedi ti stejni zlodeji nebo jejich odnoze i dal. Ze se “vymenila” po roce 1989 garnitura je mylny dojem. I proto byla revoluce tak mekka, protoze dobre vedeli, ze svoje koryta a vliv udrzi porad, jen pres jine ksichty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dave30

Víš co je nejhorší, že jsme si již novou garnituru vychovali a je úplně jedno, jestli bude v čele Petr, nebo Pavel. Z toho systému dotací a veřejných zakázek se má dobře tolik lidí... a ti žádnou změnu nepřipustí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže tenhle stát stojí jen na dotacích a až to jednou skončí, tak se to tu zhroutí jak domeček z karet.Oni ten stát zadlužují čím dál víc.

Reagovat
dave30

Ono to hned tak neskončí. A až to bude mít skončit, tak ty krysy utečou sami se slovy - "tak si vládněte sami"!

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
dantetomas

ako to napisal Dockal na idnesu - kluby maju to, co si zvolili (cest vyninkam).. nadavat mozu akurat sami na seba

Reagovat
kilobyte

To Malinský měl dostat žlutou za faul na Hubníka. Pokud teda rozhodčí nejel podle sparťanských pravidel.

Reagovat
Spalovač šancí

ještě že ty rozhodčí máme

Reagovat
smazaný uživatel

Csaplarova past je z vedení 2:0 o poločase prohra 3:2. Tak to furt neprznite. Už jsem slyšel i při vedení 3:1,ze jde o Csaplarovu past.

Reagovat
REPLIKATOR

Kapr liga

Reagovat
smazaný uživatel

Peceneho jsem jako redaktora CT mel docela rad, ale stal se z nej tak arogantni a krivy slizoun...

Reagovat
Kostomlat

Ten Štáfek je fakt kokot.

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

To sice je, ale tohle není on

Reagovat
Kostomlat

aha, takže nějaký fake profil. Nicméně, když ho vidím, škoda že nedostal jako Terminátor. Byl by klid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ratusek

Dyt to je fan učet ne?

Reagovat
Blasphemer

Kokot je spíš ten, kdo ve vší vážnosti píše o službě v Jugoslávii, zcela evidentnímu fan/fake profilu.

Reagovat
r.mrazik

a navic byl v jugoslavii nekde v kanclu...nebo co mu tam odpovidal nejaky typek...

Reagovat
Hokaido

Tohle se vzalo kde? Podle mě je to účet, který on fakt spravuje. (I když vím, co má v biu.)

Reagovat
Kang & Kodos

On sám potvrdil, že to neni jeho. Má to i přímo v biu. Já nevim, jak by to měl jinak dokázat

Reagovat
andrew96

Holt si musí nechat naložit od Tvrdíka.

Reagovat
lichna.

Reagovat
kilobyte

Tak Tvrdík už je tak ponořený do Twitteru, že pro něj jsou reální jen účty a opravdoví lidí jsou fake.

Reagovat
verv

Reagovat
martin1

Reagovat
Hokaido

Já ho mám rád, je to frajer.

Reagovat
clinger

co taky čekáš od někoho kdo hraje v takových srač... jako je ulice

Reagovat
Whitemedia

Hraje tam Hofmann a ten mě jinde baví, takže čekám hodně

Reagovat
verv

Ten souboj Lischky s Matouškem je spornej v jakým vesmíru? Matoušek se před něj tlačí a když zjistí, že to nevyjde, tak mu lehne pod nohy. To je spíš na žlutou za simulování.

Reagovat
db18

Reagovat
ttopi

Nechci se hádat, ale já tam vidím (alespoň z tohohle úhlu ve videu) jak mu Lischka brání v běhu za míčem rukou, což podle mě dovolený není. Jestli Matoušek spadl a jak by nemělo být podstatný. Zkrátka tam došlo k bránění ve hře při snaze jít za míčem. Ani to moc včera v Dohráno plus neřešili (narozdíl od gólu Jablonce na 3:2, který měl možná platit), ale minimálně sporné to určitě bylo.

Reagovat
verv

Vždyť je to úplně normální souboj, oba se tam tlačí, oba tam maj ruku a když už Matoušek vidí, že to je marný, tak sebou praští o zem. Jestli je tohle sporný, tak je pak spornej každej druhej souboj ve vápně. Ten gól byl spornej určitě, já bych ho třeba uznal i když i ten útočnej faul se tam dal najít.

Reagovat
smazaný uživatel

Útočnej faul by to byl, kdyby ho předtím nedržel Lischka několik vteřin za dres.Za to jasné držení měl rozhodčí fouknout penaltu a k tomu útočnému faulu, kdy se mu chtěl Doležal jen vysmeknout by nedošlo, nebo tedy došlo,ale až po odpískání.Ten gól byl regulérní a Jablonec přišel neprávem o dva body.Penalta za držení by byla sporná,ale dlo se to pískat taky.větší aktivita vzešla od-no hádejte- od Lischky.to je fakt posila jak stehno, ten ještě Spartě hodně zavaří.

Reagovat
kilobyte

Tohle je prostě na pikaču. Útočník má tři možnosti, buď spadne a v 1 z 10 případů dostane penaltu (tady hodně záleží z jakého je klubu), nebo se bude snažit v rámci pravidel, jenže pak nemá prostě šanci vyhrát souboj a nebo použije stejné praktiky jako obránce a je z toho v 90% faul.

Takže má vlastně na výběr buď faulovat a nebo simulovat.

Reagovat
kilobyte

Faul to byl, ale před vápnem. Ve vápně už tam Matoušek skákal jako delfín.

Reagovat
ttopi

TO místo jsem přesně nezkoumal, každopádně v pravidlech je něco o tom, že když faul započne před vápnem, ale končí ve vápně (například tahání za dres), tak se to posuzuje podle toho, kde dojde k pádu hráče (pokud začneš tahat před vápnem, ale hráč to ustojí až k malému vápnu a tam ho přecijen stáhneš dolů, je to penalta). Tady je to ale asi jedno, nikdo to moc neřeší.

Reagovat
kilobyte

Jenže ve vápně už Lischka přestal a Matoušek tam šel jenom spadnout. To "zákrok" na Hanouska byla pískatelnější penalta.

Reagovat
verv

Faul nebyl ani před vápnem. Matoušek si pokopl balón a Lischka se před něj natlačil tělem a rukou. Normální souboj (přetlačovaná), od kdy se tohle píská?

Reagovat
dave30

Reagovat
smazaný uživatel

Ono se to řeší hlavně tady.Tam byl podstatnej ten faul Lischky na Doležala.Ten ovlivnil zápas, tohle byla jen zapomenutelná momentka.

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěl bych ještě podotknout k Páníkovi, že on jako trenér si pojede svoje, protože mu to evidentně dovolí sportovní vedení klubu. To by mělo nastavit vizi fungování klubu a to jak doplnění kádru, propojení A týmu s mládeží, tak představu o předváděné hře. Pokud Bobovi přivedou koho chce a nebudou tlačit na nějaké hodnoty, tak on se nezmění. Nechci obhajovat hru Baníku, ale on jediný všude schytává kritiku a přitom ten problém je i někde jinde.

Pokud vyhodnotí, že s Bobem to nepůjde, tak musí oni iniciovat změnu. Samozřejmě to musí mít hlavu a patu a ne něco ve stylu Frňky. Bohužel situace na trenérském i hráčském trhu není jednoduchá a ani s mládeží se to hned nehne. Jen si vzpomeňte na vzývané talenty z období před pádem do druhé ligy: Honíš, Ožvolda, Matěj, Šašinkové a mnoho dalších...

Za mě jediný trenér, který má předpoklady k práci na nějakém dlouhodobějším projektu je Vrba. Snad se toho brzy dočkáme, že se v Baníku nastaví jasná pravidla a fotbal nám bude přinášet radost a ne sváry a hádky.

Reagovat
Greny

Jo jeste zde dodam :) z TIki Taka postrehy :

Hubnik jasna cervena to vsichni vime, kazdopadne tam bylo receno ze Baluta spravne venku protoze kdyby kompenzoval bylo by to jeste horsi (hodne zjednodusene)

U Sparty se shodli vsichni ze si to Kralovec obhaji ze tam problem zasadni nebyl i Hubschman s tim nemel problem...

a u Slavie se vsichni tri shodli ze penalta ne

Jilek(byvalej rozhodci), Hubschman a Smicer

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ve finále Kodešovo přiznání nebere nikdo vážně.To má ten kluk štěstí.

Reagovat
3M

Ty seš fakt dacan

Reagovat
mistr129

Samozřejmě že vyloučení Baluty bylo správně, jenže ta první žlutá byla jen a pouze z důvodu toho, že nešel Hubnik ven. Takže chybu udělal jednu, ale ta znamenala, že místo presilovky Liberce byla presilovka Plzně.

Ještě jsem to neviděl, jeli si tam, že se ho nedotkl, nebo něco s tím šlapákem?

Reagovat
smazaný uživatel

Šlapák je, když ohrozíš hráče, balonu to vůbec nevadí.Kodšeš tam byl pozdě a ěreejchnul ho kolíky do kolena ho, což přiznal a fotka kolene z ošetřovny taky není fake.Takže Svěcený, který vede delší dobu kampaň proti Slavii neustále, viz. jeho idiotské vtípky na adresu Slavie před zápasem na Camp penalta naprosto jasná.A nepodstatná.Slavbia by vyhrála v pohodě i bez ní, což se o Spartě v teplicích, nebo Plzni s libercem říct nedá

Reagovat
lichna.

Nemůže být odpískána penalta, když předtím faulovaný hráč jde do souboje šlapákem...

Reagovat
mistr129

Podle mě ale nešel slapakem do souboje, ale do volného míče

Reagovat
lichna.

Tohle podle mě nebyl případ, kdy by šlo o volný míč.. Vždyť hned potom tam byl ten zákrok Tepličáka..

Já osobně bych to rozhodně nepískl jako penaltu a když už tak faul Olayinky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Greny

Jo jenže slapakem tě trefit může přes balón a je to faul, nemusí tě trefit vůbec ale také by se to mělo piskat

Reagovat
mistr129

Jasně, ale gól podrážkou dát normálně můžeš. Tady je prostě otázka, jestli šel Olayinka šlapákem do souboje nebo do míče a Kodeš se do souboje dostal jen za cenu faulu

Reagovat
montaigne33

Souhlas!

Reagovat
smazaný uživatel

Jo?Šlapák na míč?Chudák balon, mohl skončit v nemocnici.vy jste tu fakt všichni strašně objektivní a rozumíte fotbalu.......tam žádná noha nebyla, tu tam Kodeš strčil až poté, co si Oalyinka míč zpracoval a to šlapák není.Šlapák mu nasadil Kodeš, který to sám přiznal.Takže každý, kdo tu bude mlít dokola, tak ze své lži pravdu nevyrobí.

Reagovat
lichna.

Tak se na to podívej ještě jednou v klidu, zapomeň na to, že jsi slávista (i když na piču) a pak uvidíš, že to nebyl šlapák na míč, ale v klasickém souboji..

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, jistě, každý slávista na piču chodí fandit do Edenu 50 let a nevynechá téměř jediný zápas.Jen mě urážej, pro mě jsi jen hloupej anonym , mě tohle nemůže naštvat.Kdybys byl normální človk, tak si tohle odpustíš.já jsem ti nic neudělal.A vsadím se, že jsi mladší , než mé dvě děti.Ta anonymita na netiú z tebe dělá borc e,ale jsi sajrajt.

Reagovat
lichna.

Slávista co uráží ostatní slávisty naprosto bezdůvodně, není pro mě slávista i kdyby do Edenu chodil 70 let..

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

„Vsadím se, že jsi mladší než mé dvě děti“ is the new „Holky se kterými se stýkám by mohly být tvoje babičky.“

Reagovat
John Obi Mikel

Nemůže být šlapák, kdyz tam neni protihráč.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mistr129

Mně to nevysvětluj, já bych to pískal. Jen mě zajímá co tam říkali

Reagovat
3M

Bež už ty svoje bludy psát na sláv. noviny bo jak se ta sračka jmenuje

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tos napsal tomu pravýmu…

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
KingMaster13

Na Slávistickejch novinách dostává čoudy jako svině, vlastně skoro jako tady

Reagovat
dave30

Poslední věta: Ano, asi máš pravdu. Nicméně pokud budeme chybu rozhodčího omlouvat slovy - oni by stejně vyhráli, tak se z toho marastu nedostaneme.

Reagovat
smazaný uživatel

I když jde hráč kolíkama do míče, tak je to brané jako šlapák a rozhodčí by to měl písknout. (Nebo aspoň tak mě to učili a je v pravidlech)

Reagovat
smazaný uživatel

To je pod "pravidlového experta" jménem Lichna

Reagovat
montaigne33

Asi tak...

Reagovat
Greny

Jílek rozhodčí - že to není jasná penalta jak řekl Franěk u videa že podle něj toto penalta není

Hubschman; že proč to řeší když tam je šlapák

Šmicer: že si myslel že penaltu zruší kvůli slapaku Olayinky

Reagovat
mistr129

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
chavi.27

Ja nevim co se vsichni hadaj, me ta pentle prijde teda dost jasna

Reagovat
dave30

Mně, z toho nepřiblíženého záběru z hlavní tribuny také. A tam bych věřil i kdyby pískl ruku...

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Andis

Jenže tohle je logický krok berbrovců. Plíseň prostě musí hrát další sezonu poháry, potřebuje prachy za účast v Evropě, jinak její financování začne váznout. Je proto třeba udělat si co nejlepší výchozí pozici v tabulce. Money money money

Reagovat
Jesus Joaquin Saez

Komise rozhodčích FAČR ve svém komuniké konstatovala, že Zdeněk Proske v nedělním utkání hrubě chyboval. Ve 3. minutě nenařídil pokutový kop ve prospěch domácího mužstva za sražení Radima Řezníka. Ostatní rozhodnutí z uvedeného utkání předseda komise okomentoval tak, že byly plně v kompetenci Zdeňka Proskeho a nelze vyhodnotit, zda se jednalo o chybu či nikoliv. Zároveň komise rozhodčích předala podnět k Disciplinární komisi na posouzení výroků Tomáše Malinského a dehonestujících posunků Alaxandra Baluty.

Je tohle pravda nebo nějaká parodie ?

Reagovat
Jesus Joaquin Saez

tak naštěstí fejk

Reagovat
smazaný uživatel

Naštěstí, tohle by bylo fakt hnusný od nich.

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

...ale ne nemozny :/

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel by mě ani neudivilo, kdyby Proskeho ještě FAČR ocenil za fair play. Přeci jen Collinu také někteří vynášejí do nebes jako vzor ctnosti.

Reagovat
smazaný uživatel

jeste tu mohla byt ta oslava co udelal Krmencik, jak padal do protismeru uderu

Reagovat
BaggioRoberto

Tady se to zase někdo snaží schovat za jiné situace. Gólu Jablonce předcházel jasnej úder loktem od Doležala, takže správně neuznáno. To co se stalo v Plzni bylo účelové jednání na objednávku a děje se to tam každej druhej zápas.

Reagovat
Banikovec7

Kdo vyuzivate Premier Sport na O2, tak od prosince konci v tech stavajicich tarifech a pokud ho chcete mit i dale, musite prejit na ty nove, ktere jsou nejenze drazsi, ale pokud chcete prehravat na vice nez jednom zarizeni najednou, musite platit dalsi 100 mesicne.

Reagovat
Losinho

tak si můžu dát v klidu nejlevnější balíček

Reagovat
Coutinho10

hod kdyztak odkaz...jinak to je celkem skoda no, ale streamy uz hledat nechci, takze na to pristoupim

Reagovat
Banikovec7

Sorry ted se mi to nechce hledat na mobilu, ale hazel jsem ho u toho glosare z anglicke ligy.

Reagovat
Coutinho10

ok, mrknu tam

Reagovat
Coutinho10

tak si me zbytecne vydesil ...ja mam 1 slot od znameho u tarifu M, kde ten PremierSport stejne nebyl, takze jsem rad, ze od nej nemam ani L, protoze tam to teda konci, ale nastesti si platim navic jeste ten sport pack a tam se nic nemeni

Reagovat
HorajzmAmmann

Baluta 2 zápasy stopka a hrozí mu pokuta

Kurva, to je výsměch....

Reagovat
Godwinson

"Pohoršující gesta" To je kouzelný, no ... mě pohoršilo, že tomu rozhodčímu nedal pěstí.

Reagovat
John Obi Mikel
Reagovat
smazaný uživatel

V ideálním světě by Proskemu po několikátém očividně špatném výkonu rozstříhali registračku, spálili, popel spláchli a už by si nezapískal ani zápas mladších žáků. Bohužel u nás ho čeká poplácání po ramenou od Berbra a spol.

Reagovat
smazaný uživatel

To snad ne... Tohle prostredi je fakt sileny.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele