Jarolím zatím váhá nad počtem obránců a nechce bezhlavou ofenzivu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Víme, že ztráta by byla smrtící, musíme hrát chytře, řekl Suchý
03.09.2017, 22:08
Severní Irové nebudou hrát proti Čechům na postačující remízu
03.09.2017, 17:49
Reprezentanti musejí k udržení naděje na MS vyhrát v Severním Irsku
03.09.2017, 10:41
Češi se přesunuli do Severního Irska, všichni jsou fit
02.09.2017, 22:23
V Severním Irsku musíme hrát na 120 procent, prohlásil Krejčí
02.09.2017, 21:19
Komentáře (103)
Přidat komentářKdyž 5 nestačilo, tak by měl uvažovat tak o 7. Rozestavení 7-2-1
Vaclík - Kadeřábek, Kalas, Suchý, Bořil - Souček - Krejčí, Darida, Dočkal, Jankto - Krmenčík
vyměnit Dočkala s Janktem ... Jankto je na křídle strašně zabítý, musí hrát více ze středu
Dočkal je tam zabitý úplně stejně
Když hrával v mistrovské Spartě na křídle, tak to neslo ovoce. On tam sice hraje, ale není to typické křídlo, těžil by tam z podpory Kadeřábka...
RB a Jankto by měli na starosti pohyb, Dočkal by měl prostor pro centry a přihrávky. On je na ten post zvyklý (v posledních letech tam odehrál většinu v klubu i repre).
Poslední odstavec, wtf?
Někdo si nacvičuje sloh na maturitu
Náhodou pěkný zakomponování historického faktu.
presne , taky to cenim
Vaclík - Kadeřábek, Kalas, Suchý, Gebre - Souček, Darida - Krejčí, Dočkal, Jankto - Krmenčík
Kopírajt
Neúplný
"V Belfastu byla před lety postavena loď Titanic, která ztroskotala, český kouč se ale nárazu do ledovce nebojí."
Legendární oslí můstek
Vaclík - Kadeřábek, Kalas, Suchý, Gebre - Souček, Darida - Krejčí, Dočkal, Jankto - Krmenčík
proč furt cpete Daridu na DM
protoze kdyz tam nebude on, tak se k mici ani nedostane, nemame tolik schopny DM aby mu prihrali a jeste to za nej odbehali i vzadu.. musel by tam dat horavu se souckem, holt u horavy je riziko, ze furt nehraje ani v plzni no
Ja nevidim moc vyhodu v hrani na 5 obrancu, kdyz nasi nejvetsi slabinou jsou stoperi, takhle mame o jednoho spatnyho hrace na hristi vic.
Takže vlastně máme 12 špatných hráčů v základu
No to je taky jeden z hlavních důvodů, proč se to hraje - maskuje se slabina, dostáváš početní výhodu někde, kde bys jinak tápal. Se podívej na Nizozemce na MS 2014, taky měli střed obrany na tom turnaji asi nejhůř personálně obsazenej ze všech svých řad, a přece díky tomu systému došli za bronzem.
Videl jsi prvni gol nemcu?
To byla chyba Nováka kterej má blíž k hrotu nez aby hrál stopera
A viděl si zbytek zápasu?
Videl. Obrana naprosto trapna. Bylo jich tam akorat hodne a pletli se mezi sebou.
Wtf
Co wtf? Dyt tam meli nemci takovych dobrych 5 sanci, s tim, ze chybelo par centimetru aby se dostali k balonu a dali gola. A to hrali nemci uplny hovno.
Ti Němci by měli 5 šancí, i kdyby se hrálo na 2 nebo na 10 obránců.
Tak jaka je teda vyhoda 3 stoperu, kdyz ty sance si vytvori tak jako tak?
Nepsal jsem nic o výhodách hraní na 3 stopery, jen že tak kvalitní mužstvo jako jsou Němci, by si ty šance vytvořili tak jako tak.
A pokud chceš ty výhody, tak. Větší počet obránců na jednoho/dva útočníky soupeře. Jeden je vždy zajišťuje. Křídelní obránci si můžou hlídat svůj prostor (případně krajního záložníka soupeře) a nemusí se stahovat doprostřed a vypomáhat stoperům. Zajištěnej střed hřiště v případě propadnutí defenzivního záložníka. Jen byla chyba dávat na stopera krajního beka Nováka. Ale to vyplynulo z konečné nominace, kdy na stopera nominoval zraněnýho Hovorku a nováčka Lüftnera.
Uvedom si, ze my nemame kvalitni stopery. A nemame je ani do budoucna. nema smysl zabijet jeden post pro talentovaneho hrace vepredu, nekvalitnim stoperem. Je to kravina, je to hrani vylozene jen na taktiku a ubetonovani zapasu. A to neni ten styl, jakym bych chtel, aby se moje repre prezentovala.
Simič, Brabec, Lüftner, Jugas, Hovorka, Pokorný. Budoucnosti na stoperu bych se nebál, pokud se jmenovaní prosadí a nezapadnou.
Taktika se 3 stopery nemusí výdy znamenat beton. Betonuje snad Juventus nebo Chelsea? Naopak si myslím, že tím, že 3 hráči zůstanou vzadu a dva krajní obránci vždy podporují zálohu/útok, tak je vepředu najednou více hráčů, než při klasickém 4-4-2.
Jugas
Ti hraci muzou byt prinejlepsim prumerni. Nikdo z nich nema na velkoklub, nebo klub hrajici vysoko. Teoreticky jedine ten Simic. Nejde ani tak o beton, jako ze zaplacnes jedno misto v sestave naprosto prumernym hracem, misto talentovaneho hrace dopredu.
Však tu nikdo nemluvil o velkoklubu. Bohužel naše země nikdy nebude patřit mezi týmy, které by pravidelně braly medaile, i když by si to každý přál. Prostě nemáme takovou základnu ani kvalitu v realizačním týmu.
Ale pokud by tito hráči dosáhli průměrného týmu v těch nejlepších ligách, proč ne?
Nikdy nevíš, kdy se hráči zadaří atd. Koller ani Nedvěd v mládežnickém věku nepatřili mezi talenty světovýho formátu a vyrostli z nich nejlepší hráči na svých postech v novodobé historii české kopané.
Nemam nic proti prumernym hracum v dobrych ligach, ale ani na to nasi stoperi nemaji. Zatim tam nemame ani jednoho.
A vubec, mne nejde o stopery, mne jde o to, ze jednim stoperem navic, zabijime potencialne hvezdnyho hrace v zaloze, kterej by mohl hrat. A v zaloze mame daleko talentovanejsi hrace, nez na stoperech.
Jako něco na tom bude. Ale záloha Jankto-Barák-Darida-Krejčí bude hrát, pokud budou zdraví a budou hrát v klubech. Útok Schick a jiná alternativa není. Do zálohy mě pak napadá jen Souček a možná Černý, z těch starších Dočkal. Časem třeba ten mladej z Eindhovenu. Takže optimální, mladá, perspektivní sestava. Osa Suchý-Darida-Schick. Já bych si sestavu se třema stoperama dokázal představit. Zase takovej přetlak v té záloze není, když v základu hraje Kopic.
čemu se ještě divíš? podle komentářů dlouhodobě fotbalu buď vůbec nerozumí nebo se jen snaží bejt "zábavnej"
Navíc hodně stoperům v tomhle systému roste výkonnost, protože mají menší odpovědnost a méně vynikají jejich chyby. Luiz je teď v Chelsea úplně jiný hráč a paralela se Suchým se tady podle mě vyloženě nabízí.
Problém je, že Jarolím podle mě nepovolal správné stopery. Luftnera vůbec nechápu a Hovorka zatím odehrál 2 zápasy v jiném systému a zrovna dvakrát mě neoslnil. Chybí Šimič a Mareček, který je zatím v hodně dobré formě a na 3 stopery už hrál. Podle mě u Jarolíma úplně typické.
No, však všichni ti tři Nizozemci by v normálnim systému taky hořeli. Ani jeden z nich ostatně v klubu potom nepodával ani zdaleka takový výkony jako na MS. Podle mě tam výrazně hapruje akorát ta Novákova pozice, kterou měl holt zastávat Brabec.
Jo, ten Novák je vyloženě fail, protože on moc dobře nebrání ani na beku. To je ale Jarolímova chyba, že nepovolal nikoho lepšího na danou pozici. Mareček nebo Šimič by to nejspíš zvládli mnohem líp.
Věřim, že Simič tam se zápasovou praxí časem bude.
Problém je, že klíčové zápasy hrajeme teď.
No já si spíš upřímně myslim, že Jarolímovo působení u reprezentace bude definovat až další cyklus - však teď v podstatě překopává tým a provádí odkládanou generační výměnu, s čimž taky přicházel.
Myslel jsem z pohledu téhle kvalifikace, ale to je jedno. Nepostup do baráže z téhle skupiny musí být jednoznačně brán jako úspěch. Z nějakých stabilních hráčů skončili akorát Čech, Limberský a Plašil, z toho Čech nemá na podobu hry vliv a konec Plašila je pro mě dobrá zpráva. Jarolím tým sice překopává, ale tím svým klasickým stylem, kdy každý zápas obmění půlku sestavy a nedokáže ani po půlce cyklu ustálit sestavu. Takhle to podle mě u repre nemůže fungovat.
Jarolím mi zatím akorát potvrdil to, co jsem si myslel od začátku. Že je to sice kvalitní trenér a u nás jeden z nejlepších, ale nehodí se k trénování repre. Přesto ale bude asi nejlepší, pokud zůstane i na další cyklus. Za prvé náhradou za něj by byl nejspíš Lavička nebo Šilhavý, což podle mě není posun a za druhé teď konečně přišel na to rozestavení se 3 stopery a snad u něj i zůstane. To by mohlo fungovat a pokud zvládneme konec kvaldy, tak tam snad bude nějaká naděje na zlepšení.
"Nepostup do baráže z téhle skupiny musí být jednoznačně brán jako úspěch"
...
Souhlasím. Snad se Jarolímovi nepodaří nějakým zázrakem postoupit, to by bylo potom velké zklamání
*neúspěch
Sice souhlasím, ale v té chybné verzi je to lepší
Nevím, jestli Lavička, který si nedokázal vytvořit autoritu ve Spartě, by si dokázal udělat pořádek v repre. On se opravdu hodí jen do mládežnického fotbalu. Trenér je to velice kvalitní, ale....
A Šilhavý, i když má krásnou šňůru neproher a dokázal vytáhnout Slavii, tak mě v letošní sezóně o svém umu zatím nijak nepřesvědčil.
Je těžký ustálit sestavu, když každou chvíli zahraje parádně někdo jinej, druhej je z formy atd. Řekl bych, že si Jarolím oťukává postupně několik hráčů a na příští kvalifikační cyklus to už bude lepší. Mužstvo mladých, nadějných hráčů, kteří se začínají prosazovat v zahraničí, bude mít pěknou perspektivu.
Ja bych Jarolima urcite nechal pokracovat. Jedina vec se mi nelibi - neni vytvorena zatim nejaka kostra tymu. nejsou tam hraci, o kterych bys mohl na tuty rict, ze dalsi zapas budou v zakladu. Snad jen dva - Vaclik a Darida. A to je podle me spatne, ty musis jako repre kouc postavit kostru, minimalne co se tyce - Golman, stoper, dva zaloznici a utocnik. A pak kolem nich tocit zbytek.
TO máš pravdu, ale jak jsem již psal. Zkouší haldy hráčů a snad si to na příští cyklus sedne. Golman je jasnej, podle mě stopera má v Suchým, i když ten na repre úrovni nehraje tak oslnivě jako ve Švýcarsku. Záložník Darida a možná teď konečně Jankto. Ale útok je marnej, už jen to, že repre útočníkem číslo 1 je Krmenčík je vtipný. Ale bohužel nikdo jinej zatím není. Nemůžou to stavět na Schickovi, kterej měl povedenej půlrok v Bohemce a pak v Sampdorii. Ale moc mu přeju, aby se prosadil jak v repre tak klubu.
ja bych to postavil nejak takhle -
Vaclik - Kader, nevim, nevim (proste stopery nemame a je to problem i do budoucna, nejsou ani v juniorce, snad jenom Simic), Novak (tady je to taky spatny, snad Mateju by se mozna mohl chytit v Brightonu? - Darida, Soucek - Opet dira (Krejci, Zmrhal, Cerny, Kopic..), Schick, Jakto - Krmencik
Tohle ma potencial i budoucnost.
Do budoucna..
Vaclík - Kadeř, Kalas, Simič, Brabec, Novák/Bořil - Darida, Souček/někdo (Frýdek - kdyby se zcentroval a neposlouchal fotra) - Jankto, Schick/někdo - Krmenčík/ Schick
Docela se chytá Sáček, Čermák (kdyby nebyl debil).. potenciál na to, abysme překvapovali a zatápěli konkrenci by mohl být.. Éru jako za dob Nedvěda, Kollera, Poboráka už mít nikdy nebudeme..
systém na 3 stopery a brejky nám vyhovuje víc než tvořit.. Navíc tím zakryješ špatný stopery, dáš volnost wingbackům, kteří stejně dost dobře bránit neumí a naše křídla taky postrádají rychlost nebo kvalitu..
Nemůžou to stavět na Schickovi, kterej měl povedenej půlrok v Bohemce a pak v Sampdorii. Ale moc mu přeju, aby se prosadil jak v repre tak klubu.
Správně, radši to stavět na Krmenčíkovi nebo Škodovi. Makes sense.
Ono je nějaké ustálování sestavy složité, když hráčům forma klesá a stoupá téměř na denním pořádku. Rozumím, že myslíš spíš rozestavení, ale já mu to za zlé nemám. Zezačátku mi byla sympatická snaha o klasické 442, hru na tři stopery prosazuji už od Eura... Důležité teď bude zapracovat tu osu týmu U21, tedy Schicka, Jankta, Baráka a Simiče. Na tom stoperu máme taky variabilitu, navíc, jak jste s fantomasem avizovali, roste jejich výkonnost, viz Suchý. S Brabcem a Simičem je to navíc v ránci možností perspektivní trojice.
Navíc je v záloze Simič a snad se chytne Pokorný...
proto by bylo nejlepší hrát bez stoperů a postavit to 2-5-2-1
............. Vaclík
Kadeřábek Kalas Suchý Bořil
............. Souček
Dočkal Husbauer Jankto
..............Darida
............. Kdokoli
Dočkal zpátky napravo
Návrat spolupráce s kadeřábkem by byla bomba
Já bych se vůbec nerozmýšlel a opět hrál 3-4-3. Proti Němcům to fungovalo a jednoznačně na to máme hráče. Darida, který je náš nejlepší hráč, tady může prodat svoje přednosti, stejně jako křídelní beci. Určitě bych ale vyměnil Gebreho za Kadeřábka, který už v tomhle systému hrál a sedí mu jako prdel na hrnec. Pak ještě nasadit Dočkala místo Kopice a někoho místo Nováka a měli bychom být v pohodě.
Novákovi to na stoperovi moc nesedí, to je pravda.
Pavlenka - Kalas, Suchý, Luftner - Kadeřábek - Darida, Jankto, Dočkal - Bořil - Krmenčík, Kliment
Pravda, stejně to poserem tak aspoň dáme nejvtipnější sestavu všech dob
Borec to napsal jak onan ale chápu jak to myslel
Pavlenka- Kadeř, Kalas, Suchý, Luft, Bořil- Darida, Jankto, Dočkal- Krmec, Kliment
Až na Luftnera bych aj souhlasil. A v brance bych nechal Vaclíka.
Přehoď Pavlenku vedle Krmenčíka s Klimentem a budeme mít novátorskou sestavu 3-1-3-1-3
lol
tam budou špatně pomlčky, ne?
trošku
Třeba by se Bořil chytl na ofenzivním záložníkovi určitě každej ví, jak to autor myslel
já bych se ho nebál dát ani do brány
Ta hra na tři obránce má prostě s tím materiálem, co máme, perspektivu. Kvalitní krajní obránce, co s přehledem zvládnou WB (a ty posty jsou dokonce kvalitně zdvojeny), a relativně mladé stopery, kteří se snaží prosadit v zahraničí. Jasně, Brabec użlž není ve svém věku benjamínek, ale tři kvalifikační cykly teoreticky zvládne s prstem v nose. Problém vidím v absenci noderního defenzivního záložníka. Součkovi to přeju, ale je to prostě kolohnát. Vedle Daridy by se klidně hodil jemu hráč podobný (hlavně co se dynamiky a pokrytí prostoru týče) a nemusel by ti být vyloženě defenzivně zaněřený hráč. V tomto směru mě mrzí zakopání Petráka... Tak snad třeba Barák.
Vaclík - Brabec, Suchý, Simič - Kadeřábek/Gebre, Darida, Barák, Novák/Bořil - Jankto, Dočkal - Schick
Tolik překlepů...
Sorry, válčím s mým novým obřím mobilem.
Jak se chtěl pochlubit.....
aspoň něco gunneři koupili
to vypadá na ubohé 0:0
Pro příští kvalifikaci bych hrál takhle:
Vaclík
Kadeřábek Suchý Simič Brabec Novák
Jankto Souček Darida
Někdo Schick
V bráně problém nemáme, tam klidně může být Pavlenka, až se rozchytá v Bundeslize.
Rozestavení se třemi stopery je asi jediným řešením naší defenzivní bídy. Naskočit by tam mohl případně ještě Kalas nebo Pokorný, a třeba někdo z ligy (Hovorka, Jugas, Hejda).
Na krajích to musíme postavit. To je naše největší zbraň. Kadeř i Gebre jsou výborní a v pohodě zvládnou WB. Případně je tu ještě spolehlivý Čelůstka. Nalevo to Novák zvládne a Bořil taky ukázal potenciál.
Ve středu má Jankto podle mě vyšší potenciál než na kraji. Hraje tam velmi dobře v Udine. Darida to uběhá a Souček jako čistič.
Na hrot vedle Schicka utočníka nejvíc podobného Quagliarellovi
Já bych tam dal co nejvíce sparťanů.
Vaclík - Kadeřábek, Brabec, Hovorka, Gebre Selassie - Hušbauer, Darida - Jankto, Dočkal, Krejčí - Kliment
Vaclík - Kadeřábek, Kalas, Suchý, Gebre - Souček, Jankto - Dočkal, Darida, Krejčí - Krmenčík
*místo Gebreho Bořil
To je taková šaškárna, ty mediální mrtky, trené a hráči si vždycky vzpomenou, že existuje nějakej postup až když je po všem.
Takze 0:0 za barak
ty Jarine, dej tam tři golmany a obránců kolik chceš...
Pan trenér se mi zdál po Němcích celkem spokojený, takže bych tam viděl maximálně jednu změnu(Krejčí za Kopice?).
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele