Jarolím má po neúspěšném boji o MS chuť pokračovat
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Podle Nováka má národní tým na víc, než v kvalifikaci ukázal
05.09.2017, 15:07
Vaclík vzal gól na sebe, přes neúspěch věří ve světlou budoucnost
05.09.2017, 14:01
Gebre Selassieho mrzelo, že mu utekla asi poslední šance na MS
05.09.2017, 10:23
Češi prohráli v Severním Irsku a přišli o naději na MS
04.09.2017, 22:43
Komentáře (160)
Přidat komentářMistr SODA
http://www.dallart.net/df/index.htm#postavy
Myslíš tady Toho mistra Sodu??
Je hned pod Obi-wan Kennobim
Podle mě odvedl co se dalo, omladil to, dává šanci novým hráčům. Prostěc jsme ted ve fázi kdy těžko můžeme myslet na nějaký úspěch. Holandani jsou na to podobně. Generační výměna týmu prostě přijde na každou zemi někdy. Měl by zůstat, a zkusit ten tým postavit tak, aby byl sehraný a třeba se probojoval na EURO,
Ne třeba. Na Euro už se musí dostat sehraný tým z této kvaldy, případně první třetiny následující. Teď je trenér hájen, nepostup na Euro by byl již jednoznačným neúspěchem.
Souhlasím, že kdyby nepoustoupil pak na EURO, tak by to bylo už na vyhazov, ale teď ho vyhazovat mi přijde zbytečné, Prostě není kde brát, to co tam poskládal dle mě složil celkem slušně. Jen tam zatím chybí rozdíloví hráči. Ale co není teď, může byt za rok či dva úplně jinak!
to je teď nový trend, všude slyšíme "rozdílový hráč"...
Myslím, že Ti naši jsou rozdíloví dost
Výmluva je to sice častá, ale myslím si, že kdyby byl na hřišti byť jen jeden hráč rozdílový (Bale za Wales, Gylfi za Island, Hamšík za Slovensko, donedávna Rosický za nás...), tak výkon a sebevědomí spoluhráčů poroste. Nejblíž takové roli má Darida, případně Schick, ti však takovou auru (prozatím) vybudovanou nemají.
Však Jarolímova chyba to zase tolik nebyla, včera až na nasazení Nováka zase tolik chyb neudělal. Prohrál nám to absolutní nedostatek kreativních hráčů.
Vždyť ty kreativní nechal na lavici.
Jako koho myslíš? Hušbauera a Dočkala? Možná Dočkal by mohl udělat rozdíl, ale jinak si nemyslím, že bychom na lavici měli nějakýho fakt rozdílovýho hráče.
Ty vole, tak rozdílového nebo kreativního?
Myslel jsem rozdílového v tom smyslu kreativity, myslel jsem, že je to jasný, když se tady řešilo tohle. Kromě Dočkala a Hušbauera tam nikdo kreativní nebyl - Hušbauer je dobrý tak na českou ligu a mezinárodní fotbal by podle mě nestíhal, nenasazení Dočkala možná chybou bylo....
Ale chápu, že jsi chtěl nahnat další palce.
Jo, protože smyslem mého života je nahánení palců na EF. Na smrtelné posteli je budu všechny počítat a když se dostanu přes milion, tak se budu umírat s neskutečným pocitem štěstí, že můj život měl ten největší smysl.
Máme průměrný tým s průměrnými hráči, kteří už svým založením daným výchovou od žáků nestačí na moderní fotbal. Těžko je pak učit něco v dospělosti.
Tak mi vysvětli, s čím tam postupují takový Welšané, Severní Irové, Švédi apod.? Včera to byla nějaká divná taktika, nikdo nechtěl útočit, nahrávky do boku nebo dozadu, jak v americkém fotbalu(nebo Rugby?!?). Místo toho máme míč a pět lidí valí do vápna.
Island, Ukrajina... těch týmů je.
Mají rozdílové hráče (Š. nebo W.) a jiné myšlení. Naši byl po druhém gólu KO, nepomohl jim ani trenér, který měl hned reagovat střídáním, aby je nějak nabudil místo toho čekal ještě 10 minut. Ti Tebou jmenovaní to odjezdí i za tohoto stavu, naši, když se jim nedaří soupeře přechytračit, málokdy jako celek zabojují. U nás hrál včera nad jen Darida, jenže se to ztratilo v tom celkovém balastu.
V tom případě , ale ten neúspěch nestojí jen zatím, že mám "průměrné hráče", ale za tím, jak říkáš , že to neodjezdí a jeden gól v podstatě je konec a prohra zápasu. Asi by bylo teda smysluplnější nasadit průměrnější hráče s chutí bojovat a některé lemply , co si tam jezdí jen pro peníze a pak v mediích hrozně vyprávěj jak má českej tým na víc a neudělaj pro to nic prostě vyhodit
Švédy nesleduju, tak k tomu ti moc neřeknu, napadá mě, že je tam rozdílovým hráčem Forsberg, ale to bude asi spíš kolektivní. Jinak Wales mají pod Colemanem vypilovaný systém (ani to my nemáme) a rozdílové hráče Garetha, Ramseyho a sehranou stoperskou trojici.
ano, v rugby
Wales a Švédi mají daleko lepší hráče.
Wales má aspoň Balea, Ramseyho a toho černýho stopera + pár hráčů na naší úrovni. Švédi maj lepší kádr. Irové s betonem a promyšlenou taktikou a taky se štěstim.
Já stále věřím v postup na 110%. Ty ne, Kájo?
Hlavně, že teď "vede" asosciaci v podstatě Berbr ...by mě zajímalo, jak se angažuje...v tomto ohledu zlatý Pelta
na vic nemaj jak hraci tak trener, kde nic neni ani smrt nebere
"Štve mě to hrozně, protože jsme prohráli s takovým mužstvem, které se soustředí jen na defenzivu".
A proto tam práskne 5 obránců a kreativní hráče nechá na laviččce.
no to je zas sracka
Spíš nechápu, že proti Německu jsme zahráli tak dobře, s nasazením a motivací, a včera, s úplně tím stejným týmem, jsme nezahráli nic. Stejní lidi, různé výkony, různý obraz hry. Během tří dnů. Nedokázali si ani nahrát, první doteky neexistovaly a furt to lítalo kamsi do řiti. Jak mohou naše hráče vůbec vypustit na hřiště, když nemají v krvi ani základní techniku? Jak potom mají něco vymýšlet a tvořit, když k tomu ani nemají dovednosti?
Němci s námi hráli taky laxně a pak rozbili Nory jak Sarajevo.
To mi u mého příspěvku vypadlo. Je to pravda na druhou stranu to není zdaleka poprvé co jsme dokázali s jasným favoritem zahrát dobře a pak s Mal týmem zápas o všechno naprosto pokazit.
Zas jestli postavíš 5 obránců a chceš tvořit a ne to zavřít, to se pak těžko dominuje. Hráli jsme po vápno, jak nás nechali. Proto se mi zdá vtipné, když toto Jarolím kvituje s uspokojením.
Tak trenéra máme taky Čecha a podle toho to vypadá, zesrat se z jakéhokoli tlaku je klasika. Špatně nastavená taktika je samozřejmě bez diskuze. Ale nikdo nemůže popřít, ze snaha proti Německu a proti S.Irům je naprosto nesrovnatelná. A takhle je to skoro vždy u nás... S blbosti na 5 defenderů souhlasím.
Je to uplne jednoduche, vyhovuje nam mdyz se souoer uplne nezatahne, na to abychom hrali uplne do plnych nemame kvalitu a ani zkusenosti a klid...
Ale taky je to dvousečné, když soupeř otevře hru, hrozí nám taky více on. Německo mohlo a hrálo se zataženým plynem, ale říct že Německu se prostě nechtělo vést k víc než jeden gól je hloupost. Každý tým takové velikosti chce dávat góly dokud se neodpiska konec a naší je dokázali v otevřené hře držet na uzdě a ještě měli smůlu na ten rozhodující gól.. jak je možné, že když Irové zalézali až do vápna, tak jsme dostali stejně branek jako od Německa. Naši se sypou, přijde tlak a konec.
tak s nemeckem se nemuzem srovnanvat. myslel jsem to tak, ze by nam vic vyhovoval souper, nevim, treba typu dansko, svedsko nez Irove, kteri zalezou a cekaji...
Problémy našeho fotbalu sahají hrozně daleko, nezačínají až u reprezentace. Už se to všude možně řešilo a já souhlasím a tím, že náš největší kámen úrazu je mentalita českých hráčů. Proti Německu nebyl tlak, výsledek 0:3 bez střely na branku by nikoho tak moc nepřekvapil. Včera jsme měli hrát o výhru a šanci na MS a všichni se složí. Naši nezvládají tlak už dlouhodobě. Poslední ME? Remiza s Chorvaty kde se nic nečekalo a to zasloužená. Španělsko drtivy tlak, ale šance na bod žila do konce. Pak proti Turecku se sesypeme. Je to tak vždycky a musí se to řešit od nejnižších kategorií. Turnaje "21" a nižší jsme schopni se ukázat ale s věkem hráčů to jde do kytek. Potřebujeme hráče v klubech, které hrají TOP soutěže a taky v nich něco znamenají aby byla šance, že si onu vítěznou mentalitu přenesou hráči do reprezentace a tím dokážou vyzvednout tým celkově. Nezdá se to ale jeden, dva takoví hráči a jsme jinde. Naše zlata generace kolem Nedvěda. Na papíře jsme taky nemohli konkurovat TOP evropským týmům. Mám někde dá knížku o ME 2004 a když si člověk prohlédne VŠECHNY hráče, tak to taková mašina nebyla. Ale měli jsme vůdce a štěstí na chemii mezi jednotlivci (Za mě hlavně Dino-Bary. A právě Baroš, které, byl úžasným mladíkem v týmu zkušených hráčů, kteří byli známí po celém světě. Když přišel čas aby nás místo těchto ikon táhl, tak šel dolů. Potřebujeme hráče, na které se můžou ostatní v zápase spolehnout. Proto i ten nedávný rozdíl s/bez Rosy. Jeden hráč, kór ve středu hry, dokáže hodně pro celý tým a ne jen tím, že má vyšší kvalitu než ostatní. Musíme doufat, že hráči jako Schick, Jankto či Černý atd. budou růst a vašem nám dodají ten vyšší efekt a vedle nich všichni půjdou výše. V evropských klubech máme slušně hráče, spousta z nich je důležitá pro svůj tým a v reprezentaci jsou poloviční. Doufám a věřím v to, že se najdou alespoň dva hráči kteří vyrostou na úroveň správných lídrů aspoň po mentální stránce
Že by byl nějak extra velkej problém v mentalitě hráčů u reprezentace se mi nezdá. Třeba postup a následne euro 2012 je úplný opak.
Jinak samozřejmě souhlas, chybí osobnosti kolem kterých by se to točilo. Az na Daridu teď snad ani nemáme hráče, kterej by měl mít základ v každém zápase repre..
já tam teda vidím i mentální problém... chybí mi tam takové ty chlapské ,,koule" ..takové to hele my jsme Češi my jsme frajeři, teď Vám ukážem jak to hrajem my.... místo toho spíš vidím, ukažte jak hrajete Vy a my Vám třeba zkusíme dát taky góla
Dovomím si trochu nesouhlasit... Sestava z dob kolem Eura 2004
Poborský (Benfica/Lazio), Nedvěd (Juventus), Čech (Rennes/Chelsea), Šmicer, Baroš (Liverpool), Koller, Rosický (Dortmund), Ujfaluši (Fiorentina/Atl. Madrid), Grygera (Ajax/Juventus), Jankulovski (Udine/AC Milan), Galásek (Ajax), ze základu snad jen Bolf hrál za Ostravu - tedy jednu část hrával v základu. Všichni v klubech hráli v základu. Lavička už tolik zvučná nebyla (i když občas někdo dokázal zahrát - Heinz, Sionko...), ale ten základ - to byla prostě kvalita. K tomu nejlepší český trenér K. Brükner, který nebyl alibista a nebál se riskovat... A namítat, že k tomu měl hráče, se samozřejmě dá - a já budu hned oponovat, že Pepík Chovanec měl ten samý "materiál" k dispozici a jeho vrcholem bylo vyhrát kvalifikaci (sice bez ztráty bodu) před Skotskem, Litvou... Neporazil žádný velký tým. Euro 2000 i následnou kvalifikaci "zmastil" a to bylo Nedvědovi a Poborskému 26-28 let, čili jak se říká nejoptimálnější věk pro fotbalistu. Zato pod Bruknerem jsme dokázali porazit Holandsko, Francii, Německo...
A teď? Darida (Herta Berlín), Dočkal (Čong-Čang )... ??
Je jasné, že úloha trenéra je mnohem složitější dnes jako před patnácti lety, ale právě proto bychom měli hru založit na týmovém pojetí, když nemám individuality, jak už tu bylo zmíněno: Island, Severní Irsko, Irsko a třeba i Maďarsko na posledním Euru.. jsou toho důkazem.
Nechci kritizovat, od toho jsou tu jiní... Spíš bych třeba polemizoval, že se v nominaci objeví Zmrhal, Kopic - kteří ani ve svých týmech nemají pevné místo v sestavě? Kopic navíc nastoupil v základu proti Německu. To už si ale trenér Jarolím musí obhájit sám.
Srovnej si nás např. S Islandem. Hlavní strůjce jejich momentálního úspěchu je Sigurdsson. Stejně tak jako by poslední roky už Swansea nehrála v PL. Jeden hráč toho dokáže hodně změnit. Samozřejmě že v TOP reprezentacích by takový vliv neměl, ale je přesne tím koho oni potřebují. U nas to nikdo na sebe nevezme.
K tomu seznamu hráčů. Já vím kdo tam byl z těch hlavních, ale kdo z nich byl v klubu tak dobrý jako v reprezentaci? Takový Poborský by mohl vyprávět. Hlavní bylo to, že dokázal každý "průměrák" hrát TOP. Přesně ti hráči jako Heinz, Bolf, Šmicer, dokonce Štajner často rozhodoval zápasy. Nikdo ze současného týmu nedokáže to co obyčejný Štajner a nikdo mě nepřesvědčí, že on měl větší kvalitu než současní hráči. Taky nečekám, i kdyby právě třeba Schick, Černý, Jankto, Šimič hráli na vysoké úrovni, že budeme mít takovou repre jako tehdy. Naše malička země už tak poznala spoustu výborných hráčů a krásné chvíle od začátku velkých turnajů. Ale tým hraje pod svoje možnosti. Nemáme tak špatně hráče abychom hráli s týmy třetího sledu o každý bod. Chybí tomu přesně ti dva tři hráči s vítěznou mentalitou, ač by třeba nedosahovali kvalit našich nejlepších co kdy Česko poznalo.
Tak nejen hráč, ale i trenér může dokázat divy. Podívej na Vrbovu kvalifikaci, tu zvládl až na konec hodně dobře. Euro chtěl hrát až moc na jistotu a vymstilo se mu to. Kdyby tam postoupil ze skupiny, všichni by ho plácali po rameni. A taky tahle kvalifikace by vypadala jinak. jarolím naskočil do rozjetého vlaku a měl to hodně složité.
Sorry že píšu jako idiot na vícekrát. Odešlu a uvědomím si další část.
K trenérovi, uvítal bych zahraničního trenéra který už s nějakou repre něco dokázal, ale to se u nás nestane. Ne v reprezentaci. Vždyť Sparta byla pro smích hned co oznámila Stramača, ani se nečekalo jak to bude vypadat. Ano je to očividně trenér na tři prdy, ano nesmyslně rozkopal tým a třeba už to nedá dohromady, ale když jsem to poprvé četl, říkal jsem si, že se aspoň konečně někdo snaží někam posunout český fotbal. A to nejsem ani náhodou fandou Sparty. Já bych byl pro vysolit peníze za kvalitu, trenér dokáže tu mentalitu hráčů ovlivnit nejvíce k té vítězné. Ale chtělo by to v kádru někoho, kdo tohle pomůže trenérovi vštípit ostatním do kebulí.
To vubec neni pravda, jestli si nekdo nemumel ani.prihrat, tak to byli Irove
Tak kvalda se ztratila hned v prvních dvou zápasech, kdy byl nový trenér a komplet nový tým. S tím se prostě muselo počítat, když se na to Vrbič tak vysral. Trenér je od toho, aby dal hře řád, to většinu času bylo, hráči hráli dopředu, i pohledně. Ale hráči jsou dřeva, no. Nikoho lepšího jak Jarolíma nemáme, ostatně stejně se před kvaldou počítalo, že to nedáme. A upřímně, stejně si každý trenér musí osahat tým i při neúspěchu, aby si hráče osahal a viděl, jak reagují na neúspěchy.
Dal hře řád? Tím, že pomalu každej zápas hrála úplně jiná sestava? Nebo tím, že proti němcům mu "vyšla" hra na 5 obránců, tak to udělá stejně i na rozhodující zápas aniž by to vyzkoušel v nějakým přáteláku proti srovnatelnýmu soupeři? Právě řád té naší hře a vůbec celé repre chyběl ze všeho nejvíc.
Ja doufam, ze dostane jeste kvaldu na euro.
Uz ve slavii jsem ho neustale kritizoval, nemam ho rad a urcite neni bez viny, ale co mel delat, Vrba mu nechal tym koncicich, prestarlejch, nebo nepouzitelnejch hracu - cech, limba, hubnik, sivok, kadlec, kolar, petrzela, lafata a dalsi..
Proste zkousel, nic jinyho mu nezbyvalo, nekdy vyslo, nekdy ne..
Verim, ze nejaky pouceni si vezme..
Jen, co jsem videl vcera, novak ma katastrofalni braneni i na beka, krejci muze hrat max wingbacka nebo ve 442 vlevo, vaclikovi by mel konkurovat pavlenka, nechapu prehlizeni vydry, jinyho utocnika jako on nemame a urcite by tam byt mel.
Snad se v Ita rozehrajou barak, schick a simic, v ajaxu cerny..
Klidne bych pak videl neco jako
Vaclik / pavlenka
Kalas, suchy, simic / brabec, celustka, pokorny
Soucek / petrak ???
Kader, darida, jankto, krejci / gebre, sacek, novak, boril
Cerny, barak / dockal, pilar..
Schick / vydra, krmencik
Urcite jsem nekoho vynechal..
Nechce se mi verit, ze jsme na tom tak zle, snad pujdeme nahoru
Tahle skupina byla uplně trapná a postoupit ze druhého místa bylo v našich silách v suchém triku. Jarolím je špatný, nemoderní trenér a tahle kvalifikace jde jen a jen na jeho hlavu. Kdyby měl soudnost odejde sám, takto zůstane a posere i kvalifikaci na ME. A nebo bude mít štestí a hráči to ukopou protože potenciál tam je. Měl by jít. K repre už se konečně musí najít úspěšný trenér. Není možné pořád točit Jarolími, Bílky a Rady.
Jenže k repre bohužel nikdo nechce, pač je to prostě kariérní risk. Navíc v dnešní době, kdy máme opravdu slabou generaci. Na druhou stranu, jak sám řříkám, je prostě nesmysl, aby se tam točili trenéři jako Jarolím, Bílek nebo Rada, který mají max. na ligu.
*jak sám říkáš
Nevím jaké je platové ohodnocení, ani se mi to nechce hledat ale kdyby to nastavili hodně zajímavě věřím, že by někoho přivedli. Je přece jedno jestli peníze sežere trenér co by tým někam dostal nebo jestli to má padnout za cesty do Irska pro výprasky. Ikdyž oni by stejně přivedli nějakou hvězdu typu Stračateliho, který týden trénoval nějaký vyhořelí tým v Itálii. Asi jsme odsouzeni k tomu trpět prí každém zápase.
Jarolím to včera hlavně postavil úplně špatně. Nechat proti ostrovanů, technický hráče na lávce je blbost. Stejně jako to, že hrál gebre místo kadeře, k tomu vážně nevím, jak došel.
prostě vsadil na to, že nebude od zápasu s Německem nic měnit, protože jsme hráli dobře, a ta sázka nevyšla
No dobře, ale my nejsme tým, který vleze na hřiště a může si dělat co chce v jakékoliv sestavě. Irové úplně jiný soupeř, kór u nich doma. Ten základ jde včera za ním, to že vepředu se nic nevymyslelo a vaclík udělal dva góly, je věc druhá.
však já ti neodporuju, jen vysvětluju, proč Karel vybral koho vybral
a ten druhý gól by podle mě neměl nikdo
vsadil na to samé, ale nemohl přece čekat, že budeme hrát s týmem co se soustředí na defenzivu hlavně a co mu stačil něják odbránit bod, že budeme hrát na brejky. Ale i přesto bych to až tak na taktiku neházel, protože i hráči co tam byli mají přece mít na to ohrozit bránu a když to nejde tak to zkusit jinak... ale tohle bylo spíš, když to nejde tak, tak to zkusíme zase tak a třeba ještě zase tak a zase tak
Včera byl první poločas přímo ukázkový toho kde český fotbal je. O MS jsme nepřišli včera ale samozřejmě už v prvních zápasech. Ale i tak by se to dalo dohnat, kdyby byla kvalita.
Když je náš nejlepší hráč Darida, který by před cca 13 lety neměl u nároďáku ani na lávku. Bohužel ani jeden český hráč neumí obejít protihráče jeden na jednoho - což nebyl třeba pro dvacetiletého Rosického žádný problém. Kvalita prostě chybí, proto se musí hrát ten hnusnej fotbal alá házená. Holt se musí stavět na tom co je a čekat na další generaci.
Takticky kvalitní trenér by se na MS s tímto týmem dostal.
A ja si myslím, že JAROLIM VEN !!! Jako dobrý, v poli hráli dobre, ale to nám samozřejmě není nic platný a ví to i Jarolim. Mé přijde, že se to od začátku obetovalo a tak nějak se to "buduje " na Euro. Akorát tam nevidím to budování. 5 obráncu na Němce fajn, ale v S. Irsku tam potřebujeme tvořit hru, takže třeba Dočkala... a ne ho tam dat když už je pozde. Taky mi přijde, že Jarolim zmeknul nebo je bezradnej.
Já bych Karlovi poděkoval za přínos a snahu prebudovat, akorát ted koho za něj??
1) ukecat Zemana..
2) někdo z venku..
3) někdo mladej, hladovej
Jak už se výše psalo - Jarolím, Bílek, Rada a podobný "ostřílený" trenéry už nemá smysl angažovat..
Jarolím už ne Ale je fakt, že těch trenérů, kteří by mohli trénovat nároďák moc není
Kvalifikace na MS = tvorba a sehrávání nového týmu; euro = vrchol !
Tak s tím jděte DO P.DELE !
Celej vyspělej fotbalovej svět zajímá prvořadě MISTROVSTVÍ SVĚTA,
EURO JE JEN DOPLNĚK !
Noooo, pro mě je taky MS největší akce, která ve sportu je, ale EURO není žádný doplněk, to zase ne.
Kdyby se hrálo EURO + Argentina, Brazílie, Uruguay a možná Chile tak je to lepší než MS
Jenže nás by si natřela i Austrálie, Korea, USA, a i ty Africký týmy
Hlavně obě jsou to úplně zbytečné soutěže.
Navrhuji odpískat kvalifikaci na EURO a začít budovat tým na MS. A obávám se, že Jarolím není typ trenéra pro repre. Ideální by byl z našich koučů Trpišovský, příp. se mrknout po nějakém zahraničním.
já bych tam bral Lavičku... tahle kvalda odpískaná, už se bude jen budovat mužstvo a proto právě bych přivedl trenéra z U21, kterej by začlenil nejlépe ty mladé do nově budovaného mužstva
Lavička je úplně mimo. Nemá respekt u hráčů, taktika taky není jeho silná stránka a v rozhodujících zápasech se navíc pravidelně podělá ...
Naopak Trpišák evidentně umí poznat, co s omezeným materiálem, který má k dispozici, hrát. A umí to realizovat relativně rychle.
Akorat by repre musela hrat v Liberci
Když mohla v Bolce
Ten zahraniční by ale nesměl mít iniciály AS ...
Nahodou, velmi sympaticke inicialy.
A až tam bude Schick a snad i Černý když začne konečně zářit v Ajaxu tak by to mohlo být lepší, Jankto, Darida, Černý- Schick, Vydra( protože letos se snad střelecky probudí a dá 30 gólů v Champu) to by mohla být slušná ofenzíva.
Vydra se probudí ten usnul před čtyřmi lety definitivně.
Pořád je mu jen 25, letos se rozstřílí
už 25? tak ten je už mimo
"Kdyby " skvělý, jenže si zase asi pravděpodobněji budeme říkat "bohužel "
Ac jsem jeho příchod nechtěl, myslím že je to momentálně správný člověk.
On opravdu nemá moc na výběr. Nebo přesněji řečeno na výběr má, ale všechno je to skoro stejná úroveň. Navíc má formu pokaždé nekdo jiný, ten kdo měl na jednom srazu téměř jasně místo v sestavě, tak na dalším třeba vůbec v klubu nehraje (teď už se to navíc i týká hráčů z české ligy!!) a to se potom jakákoliv sestava nebo koncepce tvoří hodně těžko.
To je právě ten rozdíl oproti např. Irum, kteří sice mají možná i horší hráče, ale těch 15, 16 hráču si svůj standard odvádí celou sezonu.
Trapná skupina a ještě trapnější působení českého týmu.
Děkujeme, odejděte...
KJNCD
Je super, jak tady podle mnohých Jarolím za nic nemůže, protože má špatný tým. Bílek měl totiž lepší že... A Vrba jakbysmet. Ti to museli ukopávat téměř jen s ligovými hráči. Jarolím má momentálně většinu hráčů v cizině v "lepších" ligách a má úplně nejkatastrofálnější výsledek v historii. Čím to asi bude?
Ano, lepsi hrace meli.
Minimalne zkusenejsi, starsi, v repre otrkany a vlastne na jejich (taky ne moc vysokym) vrcholu, Jarolim ma ted hrace vetsinou na zacatku nejaky vetsi kariery.
Jestli nevidis rozdil, tak nevim.
A proc teda Vrba utikal? Na MS jsme se dostali jednou se zlatou generaci na absolutnim vrcholu, ale delame, jak kdyz se zbori svet, ze tam Jarolim s timhle matrosem nepostoupi.
Jojo, Krejčí, Darida, Droppa, Suchý, Gebre, Kalas ebo Novák jsou dvacetiletý pušky, co mají kariéru teprve před sebou.
Jak je mozny zminit toho starostova oblibence?
Spíš jak je možný ho vůbec nechat hrát za reprezentaci.
Bílek měl jednak z prdelekliku a taktéž jel na vlně plzeňského vzestupu. A Vrba měl určitou výhodu v tom, že mu hrála v tu chvíli navíc dobře sparta. Není totiž zanedbatelná výhoda, když můžeš základní část poskládat z hráčů dvou týmů doplněných o kvalitu typu Čech, Plašil, Sivok. Marná sláva, ale Jarolímovi zkušená kvalita prostě chyběla, kterou měli jeho dva předchůdci. Ostatně Vrba na Euru chytnul většinu opor ve fázi sestupné tendence a taky to bylo na herním projevu znát.
...
Nicméně výsledek v kvaldě je špatný a rozhodně mělo být alespoň o 5 bodů více
KAREL JAROLÍM VEN !!!
KJVCD, Karel Jarolím ven, co doma
Nebál bych se a příští nominaci bych složil klidně takto: Pavlenka, Hruška, Kolář - Bořil, Hejda, Lecjaks, Lüftner, Krob, Coufal - Pilař, Fillo, Frýdek, Darida, Jankto, Trávník - Chorý, Černý, Mihálik.
Náhradníci: Jugas, Beneš - Mašek, Hušbauer - Necid
1/10
0/10
Takže aby bylo jasno, Francie vyhrála všechno a pak se vybodli na zápas s trpaslíkem, ovšem předtím dali čtverku Holandsku. Tohle není výmluva. Němci u nás taky hráli aby se neřeklo. Za další, my musíme vyhrát jak s Německem, tak s Irskem a hrajeme na pět beků? Prohráváme oba zápasy a hra ani rozestavení a ani sestava se nemění, čeká se hodinu, nevím na co. Za další hra je absolutně bez systému a říkat, že Irové jen bránili je nesmysl. Kolikrát bylo fpotbalovější, než naši. Vyhráli absolutně zaslouženě, my jsem nevystřelili na branku. To zrovna o ofenzivní smršti nesvědčí, takže opět jen lichá výmluva. Dále je třeba si přiznat, že s takovými hráči, takovými výkony a trenérem bychom na MS neuspěli ani v jednom utkání. Byli bychom tam jen pro ostudu, pořadatelé se modlí aby týmy jako je tenhle nepostoupily, nedá se na ten "fotbal" dívat a nikoho to nezajímá ani nebaví. Co se týče Jarolímova pokračování, tak absolutně ne, jako chlap by měl přiznat, že tam šel stejně jako před ním Chovanec, Pešice, Straka, Hašek, Bílek a Rada pro peníze a postavení. Při tom všichni do jednoho věděli, že nemají erudici aby si poradili. To jsou ti viníci proč jsme nepostoupili až na jednu vyjímku nikdy na MS. Ale největšími viníky toho jsou bývalí mafiánští předsedové a korupčníci, kteří je tam dosadili a zničili náš fotbal: Chvalovský, Obst, Košťál, Mokrý a Pelta. U národního týmu by byli úplně jiní trenéři, kdyby nevládla ve fotbale korupce a tihle veksláci by si nevybírali trenéry, kteří jim "šli na ruku". od 90. let se měli vystřídat pouze Páni trenéři jako byl Ježek, Pospíchal, Bruckner a Zeman. Těch účastí na světových šampionátech by bylo daleko více. Teď nezbývá, než ten tým rozprášit a dát šanci mladým hráčům, u kterých ještě není pozdě a aby uměli zpracovat míč, ne jako Hušbauer, Dočkal, Krmenčík, Sivok, Brabec, Novák, Bořil, Souček a podobní. To jsou hráči kteří jsou opakem dnešního moderního fotbalu. Neumí nic s míčem, jsou pomalí jak s míčem tak bez něj, technicky neobratní, nerozhodní a bez nápadu. Bohužel stejné typy fotbalistů si vybírají i trenéři napříč ligou a Lavička v "21". Pak se zdá, že u nás fotbalisté nerostou. Ale není to tak, je na ně jen malý tlak a i ti opravdu šikovní jsou upozaděni, protože se nehodí do filozofie fotbalu staré 25 let, našich trenérů.
kde ty lepší, šikovnější hráče, co umí zpracovat míč, jsou obratní, rychlý atd. chceš vzít? Zkus nějaké jména nahodit.
Třeba Kuča...
kdo?
Kuča.
Pavlenka, Simič, Kvída, Holzer, Karafiát, Matějů, Stronati, Luftner, Macek, Sadílek, Čermák, Mašek, Barák, Jankto, Černý, Smékal, Frýdek, Mihálik, Kasiar, Granečný, Trávník, Pulkrab, Graiciar, Helešic, Takács, Šašinka, Miker, Chaluš, Král, Havlena. Všichni se samozřejmě prosadit nemusí a ani neprosadí, ale základ pro "21" a i áčko tam je.
Frýdek má užasnou formu (snad vnímáš iroický podtext), Holzer odejde ze Sparty hostovat do Zlína, protože nemá šanci se prosadit (takže v nároďáku by to měl snažší?) a tak bych mohl pokračovat. To asi bude ještě chvíli trvat, než se někteří prosadí. Což jim samozřejmě přeji a v některých zmíněných vidím potenciál i já.
Kdyby tam byl Frýdek a zahrál holomajznu, nadával bys stejně na něj, jako na ty ostatní.
A dovolím si nesouhlasit s tím, že Bořil by tam neměl být. Má dobrý start v lize a v nároďáku mile překvapil. Formu má, tak proč ne. Zapomínáš i na otázku taktiky a tu určuje trenér, druhá věc, jestli ji hráči umí plnit, pokud ne, hrát by neměli.
Já myslím Christiana Frýdka, ne to starší kopyto. Co se týče Holzera a ostatních, je tu ten problám, který jsme nastínil. Trenéři se bojí tyto mladé technické hráče stavět, raději mají odkopávače a hru na jistotu. Holzer se tam neprosadil, protože tak to ve Spartě chodí, raději hraje zasloužilý a vysloužilý Kadlec nebo cizinci, kteři nejsou lepší jako Costa a Vatajelu. Problém je, že právě narozdíl od všech ostatních zemí, my stavíme na Škodovi a Lafatovi, zatímco Werner má ve 20ti odkopáno 4 sezony v bundeslize, Mbappe v 19ti má x zápasů v reprezentaci a lize a lize mistrů, to samé lze řící o celém týmu Monaca, Ajaxu, Benficy, Porta, PSV, Dortmundu a dalších a dalších co se nebojí stavět na mladých. Je pak jasné, že hráči s těmito zkušenostmi jsou úplně někde jinde, než náš Barák, Schick, Jankto a další. Když je trenéři mají strach postavit vůbec do ligy natož pak do reprezentace. A nůžky se rozevírají už v takto mladém věku. Nemůžeme se pak divit, že nestačíme ani na Azerbajdzan a Irsko a naše kluby vypadávají každým rokem s Alabánci, Nikosií, Hackenem, Tbilisi, Karabachem, Tallinem se všemi Rumuny a Izraelci. Vezměme si například euro "21" a stejné posty, ketré hrál Ital Conti a náš Sáček nebo Havel. Záměrně jsme vybral tohle přirovnání protože byl Lavička vynášen do nebes za výkon proti Italům. A vzpomeňme za pár let jaký mezi nimi bude rozdíl. Teď ještě tak markantní nebyl, ale co za 3-5 let? Sparťani se Sáčka bojí stavět a bude sedět na lavičce. Conti už hraje serii A a teď bude hrát za AC poháry a ligu a je jen otázka roku, možná dvou než ho povalají do A reprezentace.
Určitě nepopírám, že máš v leččem pravdu, ale zároveň musím dodat PSV, Ajax, Dortmund, Porto - to postavené tak mají - na mladých, které pak za drahé prachy prodají. Mají ale jiné rozpočty a mohou si dovolit koupit ty nejlepší talenty z celého světa, v naší lize jsou to pouze hráči z našeho českého(slovenského) rybníčku a ta škála těch hráčů není tak velká. Fotbal je holt tvrdý bussines (žel) a úspěch se chce hned. Lítají v tom velké prachy a pak je na klubu, jakou koncepci zvolí a tom rozhoduje vlastník - a to všude ve světě. To svaz neovlivní (jen může omezovat určitými pravidly - počet cizinců atd).
Ale to jsme trochu odbočili. Reprezentace je trošku jiná věc. Problém je i v tom, jak říkal snad Kouba v rozhovoru, že dělali před eurem "21" dotazník s hráči, co je pro ně důležité na mistroství a jen hrstka odpověděla úspěch nároďáku na Euru, místo toho byla odpověď: získat angažmá v jiném, nejlépe v zahraničním, klubu.
Taky nemyslím, že by byl celý ten nároďák postavený špatně, i když s některými jmény nesouhladím (zejména Kopic, Zmrhal), zároveň si myslím, že není možné nároďák postavit na těch mladých, co jsi zmínil - to bychom bouchli už opravdu skoro s každým. To musí nejprve pořádně ukázat v klubu - a tu se můžeme dostat k problému, který jsi nastínil. Jenže pokud chce Sparta jít cestou, jakou jde, je pro tyto hráče možnost hrát v týmech mimo Prahu. A třeba u Holzera se mi zatím nezdá, že by ve Zlíně exceloval, že by jej táhl. A prostor má. Takže na nároďák je, myslím, velice brzo. Reprezentace nemůže suplovat práci klubu, aby nechala hráče vyhrát, či rozehrát - což je další věc, nehraje-li hráč v klubu, neměl by nároďáku co dělat.
Venca Kadlec hrával ve Spartě hodně jako mladý a stavěli ho, protože byl hodně velký talent, pak vyšel ven a konec. Teď je odvar toho, co kdysi. Ono jenom stavět hráče protože je mladý, taky není řešení.
A Lafata? Toho bych do úst nebral, odkopal toho hodně a branek dal, co málo kdo. A přesto, že mu je kolik je, pořád je to hráč, který na hřišti maká a hraje za tým.
Další srovnání. Když naše jednadvacítka prohrála v roce 2001 finále s Itálií. V naší setavě byli - Grygera, Baroš, Polák, Jarolím, Ujfališi, Jankulovski, Sionko
V sestavě Itálie: Pirlo, Zenneti, Gattuso (ti se prosadili) ale říká ti něco: Marco Zancchi, Bruno Cirilo, Gionatha Spinesi, Alessandro Grandoni - nakonec úplně průměrní hráči, což trochu vyvrací Tvé tvrzení. Werner má odkopáno 4 sezóny, ale protože na to má!
Tak Sparta se Slaávií se teď kasají, že mají téměř neomezené ropočty a nevidím, že by přivedli hráče, kteří by stáli za řeč. Fotbal je business a ten se dělá tak, že právě kluby prodávají tyto nadějné budoucí hvězdy do velkoklubů, ne přestárlé hráče za zenitem výkonnosti. Máš pravdu, že strategii určuje vlastník a tam je také velká slabina, ten tlačí na trenéra aby měl výsledky a ten apk ve snaze zůstat co ejdéle na své židli preferuje hru na jistotu, tzn. nula v zadu a do předu tam snad něco spadne. Ale upřímně si myslím, že je úplně jedno zda Brno nebo Teplice skončí na pátém nebo desátém místě. V prvé řadě musí být daná jasná cesta a tou musí být jedině pohledný fotbal založený na ofenzivě a technických hráčích aby FOTBAl přilákal diváky, ne cokoli jiného.To, že hráči kteří v podstatě nic neumí chtějí jít ven a je to jediná jejich starost jen dokládá jak nezdravé naše fotbalové prostředí je. Já vím, že Holzer neexceluje, ale čím je to zapříčiněno? Tím, že rok ve Spartě paběrkoval. A jsme zase u toho. Plus samozřejmě nenažranost agentů... No a tvrzení, že bychom už prohráli všechni je podle mě úsměvné vzhledem k tomu, že my jsme opravdu prohráli všechno. A já říkám, že s těmito hráči by to horší být nemohlo. Jen s tím rozdílem, že u těch mladých je prostor pro zlepšení a další kvalifikace na MS za 4 roky by mohla vypadat úplně jinak. Tam už by hrál stále ještě mladý sehraný ostřílený tým s několika individualitami. Zatímco když zůstaneme u Krmenčíka a Suchého, Vaclíka, Součka a dalších jsme bez šance. Ti se už bohužel nikdy nezlepší, tam žádný talent není, budou to pořád stejní odkopávači za 8 let jakými jsou nyní. Lafata je střelec, ano. Ale zase jen na úrovni naší ligy. Venku se nikdy neprosadil, v reprezentaci se nikdy neprosadil a v pohárech se nikdy neprosadil. Co se týče našich lvíčat roku 2001, tak Baroš, Ujfaluši atd ligu už dávno hráli a měli talent. Například Jankulovski šel do Neapole a tam z něk PAN trenér Zeman udělal fotbalistu a vděčí mu za mnohé, stejně jako před ním Pavel Nedvěd. A právě Zeman je jediný trenér, který by byl schopen ten řez udělat nedbat na ostatní a hrát si svůj ofenzivní fotbal za který se mu dostalo tolika uznání a obdivu v Itálii i od hráčů jakým byl Totti.
Kde máš jistotu, že Ti hráči budou mít skutečný progres, abys to na nich začal stavět? Vzpomínám si na rok 2007 a úspěšné stříbrné tažení dvacítek na MS. Kdo z těch hráčů udělal díru do světa? Fenin měl nášlápnuto jak prase, každý ho viděl brzy v áčku... a? Taková sázka je dosti riziková. A prohra by přišla možná i se San Marinem... Nory bychom taky nedali...
Jistotu nemá nikdo nikdy, za to je jistota, že pokud to takto půjde dál nedostaneme se ani na ME a pokud ano, bude ostada jako za Vrby. Stejně jako Ajax nemá jistu, že černý, Kluivert nebo Dolberg budou skvělí hráči jednou, ale šanci jim dá a pak se ukáže zda to bylo dobré rozhodnutí nebo zda měli stavět na odkopávačích nebo 35ti letých matadorech. Já jsme přesvědčen, že s trenérem zeman a některými z těchto hráčů by hra a výsledky nebyly horší, než co máme možnost už několik let vidět.
To vše je co by, kdyby...
Mraky fotbalistů byli talenti, prošli mládežnickými reprezentacemi a v dospělém věku nic. Průměrní ligový fotbalisti, nebo ani to ne. Někde Divize. A jenom proto, že některý hráč nastoupil za devatenáctku na Euru, není důvod, aby byl povoláván do repre A týmu. Co by tam dělal? Jak už jsem psal: reprezentace a klub jsou dva rozdílné subjekty. V ajaxu mají propracovaný skauting a finanční možnosti mít skutečné talenty (a taky ne vždy to vyjde). A jak vidíš, nároďáku je to momentálně k hounu... takže to zase trochu podkopává tvoji tezi.
Určitě jsem názoru, že je potřeba přestavba, která už se děje i za Jarolíma, a hráče jako Sivok už bych do repre nebral. To jsme zcela určitě za jedno.
Horší trenér už je jen Rada.
Bílek, Chovanec
Petr Rada není pro reprezentaci, to jsme viděli, ale do ligy super kouč, který si zjedna respekt a hráči budou dřít
Čím si zjednáná respekt? Tím že je agresor? Nebo tím, že když se vyhrává tak je to jen a pouze jeho zásluha a když je to naopak tak za to můžou hráči? Rada je největší chudák a asi i nejhorší trenér v Česku. Bez debat.
to snad ne
keby aj skoncil, tak kto miesto neho????
nějaký zahraniční trenér, nejlépe z Itálie
Nachystaný byl Simeone ale Berbr mu prej nebral telefon tak letěl zpátky.
Zkušenosti z minulé práce - nezvedat cizí telefonní číslo.
ještě pár let to bude v podání naší reprezentace buď a nebo, je to vše na náhodu.Nemáme prostě kvalitu.A ani krom Schicka nevidím hráče který by měl na klub velikosti AS.natož ještě něco víc.My můžeme porazit i někoho silnějšího, ale nemůžeme je porážet pravidelně.Vůbec nic jiného v tom není, sme na urovi Albanie,Slovinska,maďarska,Kypru,Azerbajdžanu,Norska.atd.
Jarolím do Sparty, Stramacioni do repre.
Já se těším na zápas v Ázerbajdžánu, není vyloučeno, že vyhrajeme. Bronzová medaile je také hezká a konečně budeme mít soupeře na naší úrovni. Fotbal v Ázerbajdžánu jde nahoru.
Ale já už nemám chuť to sledovat...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele