Ivanovič: U gólu jsme zužitkovali píli při nácviku standardek
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (193)
Přidat komentářvubec jsem neveril kdyz si tam nabyhal :// rikal jsem si da to moc protoze je v zaklonu..ale krasnej obloucek maticka ma skvele rohy
nabyhal
Ty vole dej si pohlavek za to nabYhal
sorka no
nabyhal se stane, maticka
maticka nahral na gol..takhle jsem to vecer volal bratrovi tak nevim proc se ti to nelibi
Na Braňovy góly rád vzpomínám - 2 góly ve čtvrtfinále LM proti Liverpoolu, rozhodující gól proti Neapoli, teď další proti Benfice. Hráč velkých zápasů.
Tak tak, taky sem si na něco vzpomenul :-D dá se na něj spolehnout :)
Branislav je machr, skvělý hlavičkář, obrovský bojovník. Hráč, co za klub vypustí na hřišti duši
historie se opakuje. Další hrozná haluz zajistila Chelsea pohár. Před zápasem jsem byl nestranný, ale když jsem viděl, jak se Benfica nebojí a hraje okamžitě útočně, přál jsem právě jim. A nebýt impotentního Gaitána, kterej posral na co šáhnul, byl by pohár v Portugalsku.
na kdyby ti sere pes
tak nějak jsem čekal tuhle reakci . Bohužel to jinak vyjádřit nedokážu.
Jenže o tom ta kvalita a to zasloužení či nezasloužení ve fotbalu je. Pokud přestřeluješ bránu nebo ani nevystřelíš, je to s velkou pravděpodobnosti kombinace obranné fáze soupeře a tvé kvality. Stejně tak i kvalita brankáře patří mezi fotbalové kvality týmu. Pokud Petr vychytal nějakou dělovku, není to o náhodě, je to zejména o správném rozhodnutí brankáře, jak zasáhnout. No a pokud je poměr střel/střel na bránu 15:12 ve prospěch Benfiky, resp. 5:3 ve prospěch CFC, tak se o žádné haluzi snad mluvit nedá. Ano, byli lepší v předfinální fázi po celou dobu zápasu, ale to je jen část z celku.
čísla možná mluví takhle, ale hra mi prostě přišla jednoznačně ve prospěch Benficy. Lampard tam jednou hezky vystřelil, ale jako bych jinak nic jinýho neviděl ze strany Chelsea.
Jak píšu, to, co předváděla Benfica, není rozhodující. Je to jedna z klíčových částí, ale když ti chybí ty ostatní, tak je ti to na dvě věci - na nic a na hovno...
to máš pravdu. V téhle situaci chyběl na hřišti někdo lepší než Gaitán.
O to nejde, vyhrává tým, prohrává tým. Tak jakápak haluz?
tak občas to tak bývá, že vyhraje ten horší tým, to je fotbal.
velmi dobre napisane
to vyplakavanie mi uz lezie krkom
aj keď som čakal podobné komentáre, nechápem prečo haluz? to že benfica prvý polčas chelsea okrem 2 striel k ničomu nepustila je haluz? to že z jasných pozícií strieľajú ako medzi žrde amerického futbalu je ich problém a nie problém chelsea. aj chelsea mala šance ale podstatné je že ich dokázala využiť a to sa ráta
jako vítěze Evropského poháru si představuju tým, který by měl ostatní při té cestě za pohárem rozebrat a dokázat, že on je ten pravý vítěz. Nejsem fanda toho, že někdo postaví blok na své půlce a čeká jestli Torres někomu uteče ( a tak taky padl první gol ) . Benfica do toho šlapala od začátku a nebála se, což se mi líbilo a jak říkám, kdyby gaitán proměnil aspoň jednu z těch svých šancí, mohlo to být všechno jinak.
My ale žádný blok nepostavili, boha jeho. Zrovna chvíli před Nandovym gólem jsme se v útoku zlepšili a vytvořili si nějaké šance. Následně přišel útok Benfiky, který skončil Petrovým zákrokem a následným výhozem na Matu. Torres tehdy byl na půlce soupeře.
Jenze taky se melo mnohem vice zlutit na strane Benficy a k tomu dostali darem penaltu, ktera se standartne nepiska...
žlutit se párkrát mělo no. Ramires fasoval celkem dost.
zejména úsměvné byla ze začátku kosa Matice na Ramirese, což byla 100 % žlutá a takových zákroků měla Benfica více. Oscar z prvního faulu, kdy si lehce přidržel soupeře dostal hned žlutou......
taký tím tu už nebol asi posledných 50 rokov. Porto vyhralo LM a drvilo všetkých naokolo? asi nie. Detto Bayern, Dortmund, Real, poslední víťazi EL Zenit, Doneck - drvili všetkých? sám si odpovedz.
Porto v tu chvíli nebylo velkoklub, jaký se dnes dělá z Chelsea, takže to pochopitelně válcovat nemohli. Zaslouží si Bayern se svojí hrou letos vyhrát LM ? ...odpověz si sám.
to akože valcovať možu len veľkokluby? čo sa týka Bayernu tak myslím že rovnaké právo na výhru kvoli tomu "valcovaniu" súperov má aj Dortmund. Možno Dortmund aj vačšiu keďže vyhral bez prehry skupinu kde bol Real, ManCity a Ajax. Pričom skupina Bayernu - Vale, Borisov, Lille je niekde úplne inde. Bayern všetci ospevujú iba preto lebo porazil Barcelonu
...Velkokluby by " měli " válcovat ostatní týmy, proto se jim taky říká " velkokluby ". A to s Bayernem snad nemyslíš vážně .
zákl. skupinu mal dortmund o 100% ťažšiu ako bayern.
vyraďovačka. 8-finále - bayern - arsenal. dortmund - doneck. vyberám dortmund, kvalita donecku je momentálne nad kvalitou arsenalu
1/4 finále bayern-juve, dortmund-malaga. tu vyradil kvalitnejšieho súpera bayern
1/2 finále dávam na rovnakú úroveň vyradenie či už barcelony alebo realu
tak čo sa čuduješ?
ale tady ani tak nejde o to koho měl Bayern ve skupině. Tady jde o celou sezonu a o to, že smetou každýho, kdo se jim postaví do cesty. Takhle já si představuju velkoklub
vieš, keď už odbáčaš od súperov čo mal Bayern a Dortmund v LM tak moj názor je že ľahšie zmetieš súpera v Bundeslige ako v Premier League alebo v Primere Ja sa na finále LM veľmi teším, vychutnám si ho v kľudne (na rozdiel od včerajška kde som bol nervozny) a či ho vyhrá Bay alebo BVB tak to je jedno, zaslúžia si ho rovnako. ale tvoj názor že benfica si výhru zaslúžila viac ako chelsea neberiem
Prý jdeš do Bayernu jo?
prý to už potvrdilo i vedení Santosu . Snad to tak dopadne.
To by bylo slušný. Pár fandů Barcy by jistě mrdlo. Hlavně martymu
ale není mi jasný, kde jako bude hrát . Ribery zůstane tam kde je, na hrot ho taky určitě nedá. Jedině, že ho zapracují na pravou stranu a Robben odejde.
napravo je i Muller a Götze
Nepotvrdilo.. Měl by jít do Barcy.
Facebooku se nedá moc věřit, ale bylo to na stránkách Neymara . Tak nevim odkud to sebrali.
Sandro o něm právě jedná v Brazílii. Prý by mělo být hotovo možná už dnes.
Slysel jsem, ze poradaji aukci. Prihazuje se po 500 000 dolaru a vyhrava ten, kdo da nejmene.
Tak ono jsme haluzi drive o nekolik trofeji prisli (Terryho podklouznuti, nasazeni Ovreba), tak se to ted kompenzuje.
Všichni u Chelsea vidí jenom štěstí, ale tu smůlu co měli, to už nikdo nevidí :)
Nejsem fanda Chelsea, ale jestli Benfica není schopna střelit gol z několika šancí, tak prostě si to více zasloužila Chelsea. Fotbal se hraje na goly a né na předvedenou hru nebo šance.
Gaitán.
Kazdopadne letos jsme hrali X zapasu, kdy jsme spalili tolik sanci, ze to neni mozne (hlavne Torres v PL na podzim/v zime) a ztraceli jsme hromady bodu.
na to za akú smiešnu cenu prišiel do chelsea bol toto top nákup za posledné roky. gratulujem, krásny gól
Tak 10 mega za obrance neni zas tak malo..
12
Ja premyslim v librach... Takze nejakych 9 mega liber cca...
Jak se to vezme. Přišel za takovou normální cenu, vzhledem ke kvalitám a k věku...
Ja se s tebou hadat nebudu, podle meho to je taky celkem adekvatni cena. Mohl by stat i vice, vzhledem k veku a kvalitam.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971159_632414930132060_613612421_n.jpg
Jsem za nej strasne rad, sympatak kazdym coulem
nechapem hate voci nemu..nehrava zakerne, respektuje supera, jezdi po prdeli za svoj klub, dava do toho srdce..
loni měl pár blikanců...
ake konkretne?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2127036/Branislav-Ivanovic-punches-Wigan-player-build-Chelsea-winner.html
ups :) tak jo toto bol skrat..ale stejne je to ohromny sympatak
spominam si na cervenu proti United ale to pokorne prijal a siel do kabiny
Wow, respekt.
kolko krat sa stava ze hrac s redkou placu u rozhodcu ze on vlastne nic
Taky Kaka dostal dve cervene v zivote, obe boli smiesne a tiez to prijal bez placu a kriku.
No ne. Ale zrovna tohle uvádět jako nějakej důvod...
Nechápeš hate? Vždyť hraje za CFC..
to beriem :) ale vzdy sa naslo par hracov ktori boli respektovani aj u inych fans..napr Essien, Carvalho, teraz Mikel, Ramires, Mata, Lampard..a ja k tomu radil vždy aj Braňa
to už snad radši ten Luiz...
Samá úroveň. Nevidím mezi nimi rozdíl. Šašek a prdeláč.
přesto jsou to sympaťáci
To je druhej sympatak. Brano je bojovnik, zarputilej hrac, kterej nic nevypusti. Luiz je zas typickej kladas - hodnej, usmevavej, no stress
asi tak
Jo, Braňa mám rád.
konečně fajn koment !
Sice mu občas ujedou nervy, ale fotbalista a bojovník je to k pohledání - tím kompenzuje svoje poziční nedostatky, nicméně pořád bych ho raději viděl na RB. Stehna má namakaný, ale tak říkal někdo o R. Carlosovi, že je to prdeláč?
Když jsem psal článek narážející na komplex "druhořadých" týmů, tak se mi kamarád vysmál. Jsem rád, že Chelsea opět potvrdila, že talent, bojovnost, technika a chtíč nestačí na taktickou připravenost a psychickou odolnost. A tvrdím, že v ČF nebo SF Ligy mistrů by Benfica neměla už vůbec šanci.
Spíš než technická připravenost rozhoduje zejména psychická odolnost a vítězná mentalita.
Taktika ale též. Ono hrát ročně cca 20 extra náročných zápasů nejvyšší úrovně prostě v těch hráčích a trenérech zanechá stopy. Je to přesně ten stav, kdy se o těch největších týmech říká, že když někam přijedou, tak už v autobuse vedou 1:0.
a hlavně když dostanou gól, tak se většinou nesloží, necpou se zbytečně dopředu, zkrátka se jim nerozklepou kolena a dál metodicky hrají svou hru, protože vědí, že jejich čas ještě přijde...
já bych řekl, že nejdůležitější faktor pro výhru je hlava, pak až kvalita a taktika...
svatá slova kolego
Kazdopadne, bez vitezne mentality to proste nejde.
Tak je to otázka k diskuzi a dle mého názoru nad všemi ostatními faktory ční psychika a taktická připravenost. Ikdyž je jasné, že to jde ruku v ruce - psychicky odolnej hráč se bude držet pokynů a nebude dělat chyby..
Když se náš bojí polovina Evropy ( cca okolo 2005 - 2008 ), hrajeme tomu odpovídající fotbal, ale nevyhrajeme největší trofeje, tak nejsme velkoklub, protože se historie ptá jen na vítěze
Za to, když hrajeme tužku, ale trofeje vyhráváme, tak si je nezasloužíme a vlastně to ani neplatí, protože Chelsea, takže stále nejsme velkoklub...WTF ?
Chelsea velkoklub je a pár zpochybňovačů na tom nic nemění.
každý kto videl štadion chelsea, zázemie, prostredie tak musí povedať že je to veľkoklub. a to bol už aj predtým ako tam prišiel Roman
Hateři Chelsea jsou rok od roku trapnější. Jasně včera to byl humus fotbal, ale který finále je útočnej koukatelnej fotbal? A psát jak byla Benfica výrazně lepší? Trochu soudnosti přátelé.
Gaitán mohl dát sám do poločasu 3 goly a druhá půle už by byla o ničem. Vítězství Chelsea respektuju, ale do budoucna bych od nich čekal lepší fotbal, který bude odpovídat vítězi Evropského poháru. Toť vše.
Nj, holt Gaitán není žádnej střelec.
Vždyť si vás tam vodili jak slepce, Mata nulovej. Vepředu to bylo od nich hodně měkký. Čekal jsem, že to Cardozo prostě napálí, ale ta druhá vlna nebyla schopná pořádně zakončit. Jinak Benfica má hodně šikovnej mančaft, ale dojeli na to, že se fyzicky vymáčkli a pak už v posledních minutách nemohli. A rozhodně jim nepomohlo střídání Garaye.
Mata nulovej, ale v součtu 0+2
to prvni pocitas taky jako nahravku?
No to je jasný..
samozřejmě, dyť to na Torrese prodloužil s jasným zýměrem. Petrův výhoz by k němu sám od sebe nedoputoval...
no nic proti,ja se jen ptal,jak to berete
Ty bys to jako nahrávku nebral?
ja to nemyslel blbe,jen jsem se ptal...jen jestli se bere nahravka jako posledni kontakt treba v hokeji,nebo "davam to tam,kam chci"...tady u maty je jasny,ze to hrat chtel,i kdyz asi ne tak skvele jak to nakonec vyslo...nahravku bych to bral...ale jinak asi resime kravinu
Však já to neberu nějak špatně, že ses zeptal. Ale jelikož ses zeptal, tak mě napadlo, že bys to jako asistenci nepočítal. Tohle se ve fotbale jako asistence počítá, je to poslední nahrávající hráč. Kdyby Petr nahrál Cahillovi ve vápně a ten přes celé hřiště přešel a vstřelil gól, tak má asistenci Petr.
jasny...jen jsem vzdy bral nahravku ve fotbale vice "jasneji"...rikam,asi tady ted resime kravinu
rekl bych,ze kdyby tam nesel Jardel,nebo jak se jmenoval ten novy obrance,tak by nacvik standartek byl chelsea k nicemu...skoda garaye,protoze Jardel byl dost spatny,nehlede na ten jim zavineny roh,ktery nemusel byt...
jinak chelsea stejne jako loni herne o dost horsi...benfika hrala moc pekne a nekteri jeji hraci jsou opravdu skveli,ale co jim je to platny,kdyz jejich golova produktivita je traga
Dyť Ramires to do něj napálil, co měl jako dělat? Nehledě na to, že Garay se výrezně podepsal pod první gól.
zdalo se mi,ze ten mic mohl hrat drive a nenechat to dojit az na ten roh...ze to mohl zahrat do autu...
garay sice propadl pri prvnim golu,ale prvni chyba byla u stredniho obrance,kterymu to mata tecnul pred kontaktem...ten mel hrat mic prvni,garay to mel pak slozite...
ale ja mluvil hlavne o tom rohu,byt tam garay,tak gol nepadl
A to víš jak? Nikde není daný, že i s Garayem by to posrali. Chápu, že je to hlavní bek, který určuje třeba rozebrání a rozestavení, ale i tak je odvážné tvrdit, že kdyby tam byl, tak gol nepadne. Stejně tak můžu říct, že kdyby Drogba zůstal, tak máme titul v PL (když to zveličím samozřejmě). A nebo kdyby hrál Hazard, tak jsme vyhráli 2:0 ..
ale to srovnavas dve rozdilne veci preci...beru to podle dosavadniho prubehu a podle rohu chelsea,ve kterych nehrozila...
jardel jako novy obrance spatne stal,nebyl u hrace a navic ani nevyskocil...ivanovic tam byl jako jeden z mala hlavickaru...jasna jeho pozicni i osobni chyba,kterou predtim garay neudelal...
bylo jasne videt,ze novy bek to posral...
proto dokazu tvrdit,ze kdyby tam byl garay,ivanovic by tam tak sam nebyl a gol by s nejvetsi pravdepodobnosti nedal...
Chápu, nicméně to je to věčné kdyby.. CFC to kdyby měla u spousty jiných zápasů... Nemění to chybu, že Ivanoviče neuhlídal ten, kterému odběhl, a pak ti dva, co mu jen sekundovali při tom výskoku. (sorry jména, nepamatuju si, kdo všechno u něj stál). Ale ano, kdyby tam byl Garay tak další vývoj zápasu mohl vypadat jinak. Ne druhé straně těch pár vteřin do konce... kdyby tam byl třeba Terry místo Cahilla, tak to třeba neodkopne a je to 2:2. :D (ale to už zaháním do absurdna)
jo,ale celou dobu pisu v reakci na ivanovicovo trenovani standartek...chapes...celou dobu nic a pak da gola ze standartky jen kvuli tomu,ze se jim zrani stoper...je to proste absurdni vyjadreni s ohledem na prubeh,kdy to posral stridajici stoper,jak pred rohem,tak behem rohu
*standardek A to vyjádření - ono se to trénovalo, navíc my jsme v tom dobří, takže mi to až tak nesmyslné nepřijde
diky
ale joo,tak kazdy to trenuje...ale chapes,byla tam jasna chyba stopera,ktery stridal...to s trenovanim nema moc co spolecneho,nehlede na luizovo upozorneni slabych mist...byla to situace a gol,ktery by nepadl byt tam garay...proto jsem na to reagoval
"Ten gól vyšel z toho, co jsme nacvičovali"
ale uz to rozebirame moc,tema koncim
ale taky zapomínáš na to, že CFC standardky kopala mizerně. Si nevybavuju jednu dobře kopnutou za předchozích 90 minut. S tímhle přetaženým se pokud to čekáš dalo alespoň něco dělat.
tahle byla kopla slusne,to mas recht...ale taky bylo jasne videt zavahani toho noveho stopera...spatny vyber mista,nebyl u hrace a pak vlastne ani neskakal...neskutecny kiks
Když jsem se na to nyní díval, tak tam je chyba hned tří. Jeden, kterýmu Ivanovič utekl, a k nim pak dva, z nichž jeden byl před ním a druhý za ním a nehlídal ho nikdo z nich. jména ale nevím, nenašel jsem kvalitní záběry.
dle me jasny gol Jardela...jako stredni obrance nemuze stat sam...navic v jeho prostoru...
To je otazka, kolik golu ze standartek za zapas prumerne padne? 0-1 vetsinou. A kolik z toho je diky nacvicenym standartkam? Podle me drtiva vetsina.
koncim,protoze bych psal stale to same dokola
tak hlavně Garay mohl jít za faul na Oscara ven a Benfica za něj nemusela mít náhradu...
nerekl bych,ze to byl faul na cervenou,bylo okolo dost hracu...ale to rozebirat nechci,mluvim o tom rohu
Já vím, že mluvíš o rohu. Ale používáš tam kdyby, no. Tak jsem si řekl, že bych taky mohl použít kdyby Každopádně ten zákrok byl "na oranžovou", červená padnout mohla, ale vzhledem k tendenci pískání zápasu bych to od rozhodčího ani nečekal
ten zapas by pripadnou cervenou sel do totalnich kytek,jeste ze byl rozhodci rozumny...a to sve kdyby vysvetluju nahore
si sa zblaznil? ved tam boli dalsi 4ja hraci...cervena ani v tom najprisnejsom pripade
Tam ale nešlo o redku za postavení (neboli faul poslední záchrany)...
a o co?
o faul samotný a zmaření útočné akce...
za zmarenie utocnej akcie je odjakziva zlta karta
Takže ať už zfauluješ jakkoliv, tak je za to jen žlutá? Hmm, kiwwi začal nastavovat nová pravidla ve fotbale, gratulace...
a ako fauloval?
na možnou červenou
Ty vole, dyť to byla velice podobná situace, jak dostal Ivanovič rudou za faul na Younga..
neviděl sem to, ale pokud to nebyl skluz 2 nohama, likvidační, popřípadě nebezpečný faul pro zdraví, loket, popřípadě zmaření jasné gólové příležitosti, tak se dává žlutá...
Oscar by běžel sám na bránu..
jj, keby ho nezastavil nikto z tych dalsich 4 hracov Benficy a loptu ktoru si Oscar brutalne predkopol by nechytil brankar
podla mna to nevidel ani Arbiter, inac by to tieto somariny nepisal
sám jsi somarina
Mě přijde, že Arbiter už jen trolluje, protože ty jeho příspěvky jsou víc a víc mimo obraz.
n
ty mluv něco o příspěvcích mimo obraz, když trpíš paranoii
škoda, že tu ještě není Kenneth, hádka mezi váme 4ma dokupy by byla docela prdel
to nemůžeš myslet vážně
Benfïca vypjatý momenty nezvládá. I když podly hry měla vyhrát
to Chelsea v téhle sezoně zejména v Premier League měla vyhrát tolik zápasů, kde soupeře jasně přehrávala a přesto body ztratila a je z toho manko nějákých 12 bodů na čelo. MU hrály průměrný fotbal a slaví titul. Na to jak si se ale nehraje
najviac vyhier, najmenej prehier, najmenej remiz, najviac vstrelenych golov, tretia najlepsia obrana, najviac obratov = priemerny futbal
Ano
zase mícháš nesmyslný argumenty. Tady pořád píšete že si Chelsea nezasloužila vyhrát proti benfice už minulý rok. Takže si to shrnme za 3 zápasy (2 minulý rok v champions league a ted finále evropský ligy). Chelsea nastřílela Benfice 5 golů vs Benfika dala 2 goly za 3 zapasy. Ted mi rekni, co je na poměru 5:2 nespravedlivé vítězství? Je to uplně to samé jako píšeš na obhajobu united. Já jsem psal že united hráli průměrný fotbal na oko, ne na efektivitu. Chelsea hraje to samé ale ty a tvoji podobní tady na chelsea pořád melete nesmysly. Minulý rok v chapmpions league chelsea na strilela 26 golu ale porad podle vas hraje beton Vzpamatujte se už, ano Barcelona i Benfica měli uzemní převahu ale na goly vítězí Chelsea, stejně jako uunited vítezili v lize díky více vštřeleným golum, nikoliv díky předvedené hře.
k te predvedene hre...by me zajimalo,kolikrat nas v lize nekdo prehraval tak jako tymy chelsea ve finale...kdyz srovnavas ty vyhry v soutezich
no tak za prvé, Benfica si vás vodila taky ve skupině ligy mistrů, ze které jste ani nepostoupili. O tom jak si vás povidlo Bilbao nebo Basilej u vás doma psát radši nebudu. V anglii obecně podle mě klesá uroven týmů ale přesto bylo dost zápasů. kdy byl souúeř lepší. Tottenham, Chelsea, Liverpool (než vyloučili Shelvyho) atd. Na všechny zapasy jsem nekoukal ale co jsem viděl, tak jste nebyly lepší
Benfica, Bilbao, Basel...ale my sa bavime o sezone 2012/2013
no a? tady taky předhazujete pořád minulou sezonu ligy mistrů. Je to přece uplně jedno, 2 roky neni taková doba, aby se nedala dát pro srovnání. Fakt je, že united v evropě dostali poslední dobou dost lekcí na to, aby se tu jejich fandové naváželi do Chelsea, která jediná dělá v evropě výsledky.
Ty si spadol z jablone alebo co? Kiwwi a mrazik tu hovoria o TEJTO sezone v LIGE a ty sa vsetko snazis vyvratit zapasmi europskych poharov z MINULEJ sezony. Zamysli sa, je to normalne?
kasžopádně čekám na odpověd Kiwwiho, co mi na to řekne.
do zapasu s Realom, sme hrali jednoznacne najkrajsi a najzabavnejsi futbal v lige...potom to slo do kopru, ale to uz sme mali nahrate, cize zvysok sme len dobojovali
ale ja se útam co mi řekneš k tomu předešlému komentáři, kde raguji na tvuj příspěvek, kde píšeš: najviac vyhier, najmenej prehier, najmenej remiz, najviac vstrelenych golov, tretia najlepsia obrana, najviac obratov = priemerny futbal
http://www.eurofotbal.cz/souteze/anglie/fa-cup/2012-2013/reportaz/manchester-united-reading-fc-329428/
http://www.eurofotbal.cz/premier-league/2012-2013/reportaz/fulham-fc-manchester-united-300601/
http://www.eurofotbal.cz/premier-league/2012-2013/reportaz/manchester-united-southampton-fc-300589/
http://www.eurofotbal.cz/premier-league/2012-2013/reportaz/tottenham-hotspur-manchester-united-300582/
http://www.eurofotbal.cz/souteze/anglie/fa-cup/2012-2013/reportaz/manchester-united-west-ham-united-329269/
http://www.eurofotbal.cz/premier-league/2012-2013/reportaz/manchester-united-west-bromwich-albion-300551/
http://www.eurofotbal.cz/premier-league/2012-2013/reportaz/swansea-city-manchester-united-300527/
Zábavou každý fanda jistě jen pukal...
co si to tu prosim ta nakopiroval
najviac golov v posledných minútach a v nadstavenom čase, najviac nadstavených minút v čase keď bola remíza (Alex time), najviac vylúčených na strane súpera.
ale titul ste vyhrali hlavne pre neschopnosť ManCity, chelsea tento rok pre obmenu kádru na titul nemala.
To je taková hovadina s tou neschopností City...to můžeš v podstatě o každým mistrovi říct, že získal titul kvůli neschopnosti toho druhýho týmu v tabulce...United titul vyhráli, protože byli v této sezoně nejlepší...
Musím se zastat United.. To spíš minulý rok vyhrálo City ligy díky neschopnosti United si to pohlídat, tento rok byl prostě United lepší i když promrhal vzájemné zápasy Jestli někdo vyhrál titul díky neschopnosti jiného, tak to je Barcelona před Realem Neříkám že by ho neměla, jen ne tak snadno
kazdopadne v srpnu bude v edenu slusny zapas,jen asi sehnat listek bude ve stejne pravdepodobne kategorii jako sex s Lizzy Caplan
ten sex asi bude pravděpodobnější
zase daji oboum klubum tak 7000 vstupenek, zbytek si rozdělí papalášové, sponzoři apod. 20 000 kapacita je malo na takovyhle zapas. Radsi bych aby se hralo na vetsim stadione
taková hnusná ženská
dosad si tam koho chces,treba justina bobra...jde o princip
Chelsea FC have entered the pantheon of clubs that have won all three major UEFA trophies. UEFA.com recalls how AFC Ajax, FC Bayern München and Juventus gained admittance.
Benfica si to bohužel prohrála sama. Nebudu hatetovat,CFC měla taky své šance,bylo jich minimum. Na herní stránku se bohužel nevyhrává. Benfica slabá v bránění. Líbil se mi Torres, Oscar otřesný.
Benitezova působení bylo úspěšné
souhlas se vším...
Rafa to zakončil dobře, myslim si, že by se fandové mohli kousnout a ten poslední zápas ho podpořit a poděkovat mu
Pokud zajisti 3. misto, tak fakt bude asi uspesne. FA Cup a COC se kazdy rok proste nevyhraje, nemuzeme mu to extra vycitat - to bychom to museli vycist temer kazdemu trenerovi. Alespon ta EL, ktera rozhodne jednoducha nebyla.
vem si,ale jak to dokázal, tolik negativ proti němu, fanoušci, kádr o 18lidech, přivedli mu jen Ba, který prostě přijít musel,vyhrál nejspíš tu nejtěžší trofej,která se nečekala, na naký MS klubů každej kašle.Zajistil LM. Ze začátku to možná byla tragédia,ale chtít zázraky do tří dnů?
Ja nerikam, ze je neuspesnej. Neni to zadnej obrovskej uspech, spis splneni minima (skoncit do 4. mista) a neco navic. Patri rozhodne mezi uspesnejsi z tech treneru, ktere jsme zatim meli.
Osobne bych mu i tu dalsi sanci dal.
Verim tomu, zeby vas posunul a dal vlastnu hernu tvar a v poharoch by bol opat uspesny, kader na jeho pracu mate, vela by nebolo vylepsovat. Ale vzhladom k tomu, aky vztah mali fans CFC a Benitez este pred jeho nastupom , a co vsetko si musel vytrpiet, je najlepsie , ak sa vzajomne cesty rozidu. Pre Rafu dalsi dolezity bod do CV (patri medzi najuspesnejsich mladych manazerov v Europe), CFC splnila svoje zakladne ciele, ide sa dalej. Vlk syty , koza cela.
Tak castecne nas posunul, herni tvar tomu sem tam dal, ale ucelene to ani zdaleka neni. To se ale po pul roce neceka, ono by se mu to mohlo rozpadnout nebo rozjet.
do životipisu super no
však neútočím na tebe, jen když se podívám na ty negativa,tak z toho vychází jako vítěz
strela lamparda byla taky bozi
http://www.chelseafc.com/news-article/article/3180951/title/lampard-signs
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele