Isak táhne Newcastle a strhává pozornost dalších klubů. Je aktuálně nejlepším útočníkem Premier League?

Dnes, 09:53
Názory a komentáře
Isak už v této sezoně nasázel 17 ligových branek. (© Naomi Baker / GETTY IMAGES EUROPE / Getty Images via AFP)

Pokud bychom nyní měli tipovat, o jakého hráče bude v letním přestupovém období největší rvačka, pak všechny indicie ukazují na Alexandera Isaka. Švédský útočník ve své třetí sezoně v Newcastlu ještě zlepšil své předchozí výkony a v tabulce střelců dokonce nahání Erlinga Haalanda s Mohamedem Salahem.

Do nejlepší střelecké formy se dostal na začátku prosince. Od té doby v základní sestavě nastoupil napříč soutěžemi do 14 utkání, ve kterých si drží průměr jednoho gólu na zápas, k tomu ještě zapsal tři asistence. Jeho přínos však zdaleka není jen v předbrankovém prostoru, nýbrž i v dalších aspektech hry.

Postupné naplňování potenciálu

Isak to ve své kariéře neměl jednoduché, neboť byl už od útlého věku považován za obrovský talent. Za mateřský klub AIK debutoval v 16 letech, při své premiéře se stal nejmladším střelcem v historii klubu a během jediné sezony nasázel 10 ligových branek. Už tehdy se ukazoval i na mezinárodní scéně ve švédské jednadvacítce a coby 17letý dokonce poprvé nastoupil i za seniorskou reprezentaci.

Vzápětí se ale kariéra rodáka ze Solny zadrhla. Přestup do Borussie Dortmund nenaplnil očekávání, i vinou nedostatečného sebevědomí odehrál Isak během dvou let ve Vestfálsku jen necelých 300 minut. BVB mu ovšem v lednu 2019 sehnal ideální hostování v nizozemském Willemu, kde si v 16 startech v Eredivisie připsal 13 branek a opět se tak dostal na radar evropských skautů.

Zvolenou destinací se stal Real Sociedad, v jehož barvách Isak za tři sezony nastřílel 43 branek. Hned ve své úvodní sezoně (stále teprve coby 20letý) vystřílel triumf v Copa del Rey a tím i první klubovou trofej po více než 30 letech, v následujících dvou ročnících si v Baskicku zahrál Evropskou ligu.

Vzlétnutí mezi nejlepší

Přestože řečí čísel nemělo angažmá v Sociedadu čistě vzestupný trend, rostl Švéd ve stále komplexnějšího útočníka. Další krok mezi absolutní špičku přišel s transferem do ambiciózního Newcastlu. Jako nejdražší příchod v historii Magpies (do San Sebastiánu putovalo více než 60 milionů liber) se stal jednou z prvních zvěstí toho, že to noví majitelé myslí opravdu vážně.

Ze začátku nebylo příliš jasné, jestli Eddie Howe počítá s Isakem na hrot, či křídlo, zvítězila však rozumnější varianta v podobě pozice číslo devět. Tam 25letý střelec využívá všech svých předností, jejichž paleta je podstatně širší než jen vytáhlá postava. Soupeřovy defenzivy trápí také rychlostí, schopností v soubojích jeden na jednoho i vysokou herní inteligencí.

Zakončení Alexandera Isaka v této sezoně Premier League (©Opta)

Švédský střelec se zvládá přizpůsobovat celé řadě herních stylů, zároveň dokáže na jedničku analyzovat pohyb obránce a využít jakýchkoliv jeho zaváhání. Své výbušnosti využívá pomocí lehkých cuknutí dozadu nebo do strany, čímž vytváří prostor jak pro svůj náběh, tak alternativně pro své spoluhráče ze středu pole.

I proto v tomto ročníku mimořádně těží z návratu Sandra Tonaliho, jenž umožňuje Brunovi Guimaraesovi operovat výše. Právě s brazilským středopolařem si Isak fotbalově nesmírně rozumí a projevuje se to i na jeho číslech - v lize jej dělí pouhé čtyři zásahy od rok starého už tak výtečného počinu, odečteme-li penalty, dokázal předchozí sezonu dokonce již dorovnat.

Střední útočníci v Premier League 2024/2025

Hráč
Klub
Odehrané minuty
Počet gólů
Rozdíl mezi góly a xG
Erling Haaland
Manchester City
2126
19
0,77
Alexander Isak
Newcastle
1804
17
2,86
Chris Wood
Nottingham
1928
17
6,76
Yoane Wissa
Brentford
1669
11
-0,18
Jean-Philippe Mateta
Crystal Palace
1864
10
0,27
Ollie Watkins
Aston Villa
1650
10
-1,54
Kai Havertz
Arsenal
1841
9
-0,43
Raúl Jiménez
Fulham
1531
9
0,35
Liam Delap
Ipswich
1781
9
1,81

Pokud se podíváme i na detailnější data než jen góly a asistence, není zase tak odvážné tvrdit, že je Isak nejlepší devítkou v anglické nejvyšší soutěži. Co do vstřelených gólů jsou na podobné hladině pouze Erling Haaland s Chrisem Woodem, ostatní už silně zaostávají. A při vší úctě k novozélandskému útočníkovi, i přes skvělou aktuální formu se kvalitami duu skandinávských střelců neblíží.

Srovnání Haalanda s Isakem je na místě nejen proto, že reprezentují dvě sousední země fotbalově patřící spíše do druhého sledu. Věkový rozdíl mezi nimi činí jen deset měsíců, ten výškový zase dva centimetry. Oba nastupují za tým letos bojující o pozice v Lize mistrů (aktuálně mají Citizens i Magpies na kontě 41 bodů) a shodou okolností si v minulosti zahráli za Dortmund známý citem pro nadějné mladíky.

Erling Haaland optikou čísel (©Opta)

Také jejich počínání ve finální fázi ukazují data od Opty jako velmi podobné. Přestože je Haaland střelecky aktivnější a počet dotyků ve vápně má tato dvojice srovnatelný, pyšní se Švéd mírně lepším poměrem vstřelených gólů na odehrané minuty. Rovněž ve fyzické a defenzivní stránce bychom hledali odlišnosti jen těžko - co Isak nažene v ziscích míče, to Nor dohání vítěznými vzdušnými duely.

Zato zbylá stránka hry, tedy výstavba útočné fáze, ukazuje jasnou dominanci útočníka Newcastlu. Ve vytvořených šancích i pokusech o driblink patří mezi širší špičku napříč nejlepšími evropskými soutěžemi, oproti Haalandovi se i častěji potkává s balónem.

Isak si vede výtečně i v porovnání s Haalandem (©Opta)

Kam povedou další kroky?

Zatímco Isak prožívá životní sezonu, ostatní devítky v klubech s ambicemi patřit k anglické špičce na tom s výjimkou Haalanda tak zářně nejsou. Kai Havertz v posledních měsících přišel o svou formu i sebevědomí, ještě hůře je na tom liverpoolský Darwin Núňez či Nicolas Jackson z Chelsea. O situaci v Manchesteru United a Tottenhamu ani netřeba mluvit.

Je proto logické, že se švédský útočník těší silnému vábení ostatních celků. Hlavní favorité na jeho zisk jsou dva - Gunners a Reds. Velkým obdivovatelem Isaka je šéf fotbalových operací Liverpoolu Michael Edwards, jenž dle zákulisních informací střádá finance na tento velký transfer, k čemuž by mohl dopomoci i prodej Núňeze.

Vedle částky, která bude vzhledem ke kontraktu do roku 2028 s největší pravděpodobností přesahovat 100 milionů liber, existuje pro zájemce ještě jedno potenciální úskalí. Pokud by Newcastle pronikl do Ligy mistrů, což se zdá poměrně reálně, nebude mít jeho útočník mnoho důvodů odcházet. Už teď si přijde na slušné peníze, Magpies by se přitom za takovéto situace určitě nezdráhali mu ještě přilepšit.

Autor: Martin Vejdělek / Opta by Stats Perform, BBC, Coaches' Voice

Komentáře (385)

Přidat komentář
nani92

*sveta

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
r.mrazik

ze pujde do arsenalu je akorat takovy vlhky sen fanousku

Reagovat
Visca el barca

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
J0EL

Lol, preco by to ako nemalo byt realne? S utracanim uz problem nemame, posunul by sa vyssie urcite. Tym nechem povedat ze je to pre nas aktualne realna moznost, ale oznacit to za "vlhky sen" je prehnane a scestne

Reagovat
Freedo

I kdyby jste ty peníze byli ochotní zaplatit, tak proč by ho Newcastle pouštěl? Mají taky velký ambice, chtěli by se ustálit v top 4 a výhledově jet na titul, což si myslím, že za pár let není nereálný. Jste pro ně přímá konkurence.. Než takhle posílit rivala, tak ho radši prodají za míň peněz do jiný ligy.

Reagovat
Mastný Chobot

Kvôli FFP napríklad. Neviem, ako sú na tom momentálne, ale minulé leto to dávali s odranými gulami a shady dealmi.

Reagovat
r.mrazik

a od te doby koupili koho,aby to nemeli letos dat v klidu?

Reagovat
Mastný Chobot

Napríklad Vlachodimosa za 24m

Nejde predsa len o to, koho kúpili odvtedy, ale ako im celkovo sedí účtovníctvo. A keď budú znova náhodou lízať FFP hranice gulami a príde prestrelená ponuka za Isaka, ktorá ich zahojí na 3 roky dopredu, tak prečo by ju nevzali.

Reagovat
r.mrazik

kdyz to zvladli loni,kdy meli financni krizovy rok,tak to zvladnou i letosni sezonu,kdy nemaji zadne velke nakupy

Reagovat
Mastný Chobot

Dobre, ty Warren Buffett

Reagovat
r.mrazik

Dole ti to vysvětlil někdo od strak. Vono to neni moc složitý, to dáš.

Reagovat
Mastný Chobot

Ďakujem za dôveru aj za odkaz. Tak či tak by som si počkal na leto s týmito vlhkými snami.

Reagovat
r.mrazik

Na vlhkým snu je dobrý, ze ho můžeš mít klidně roky :))

Reagovat
Mastný Chobot

Good for you then

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
O.Giroud

a že sa plnia

Reagovat
EZ

tak Isak ich aj celkom vela stal. Nie som si uplne isty ako funguje FFP uctovnictvo, ale ak by ich to pushlo, tak skor cakam, ze predaju Mileyho, alebo ineho odchovanca, podobne ako Andersona.

Reagovat
J0EL

To ci by ho Newcastle pustal je uplne irelevantne. Kedy naposledy hrac, ktory sam chcel prestupit tak si ten prestup nevydupal? Akokolvek sa na to pozries tak Arsenal je vyssie, je na vzostupe a je tam aj celkom dobry predpoklad s ohladom na ten material co tam je, ze to tak aj ostane.

Reagovat
Bandita_Harry

Harry Kane leto 2021

Reagovat
J0EL

A kde je teraz tento Harry Kane? Tam kde chcel byt len o "rok" neskor no.

Reagovat
VersaceChain

Tottenham -> Bayern je uplne stejna uroven jako Newcastle -> Arsenal no

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
J0EL

Jj isiel tam vyhravat trofeje a potom po 13 rokoch skoncil Bayern bez jedinej

Reagovat
r.mrazik

ji vyhraje letos no

Reagovat
$dolar$

Reagovat
J0EL

A? Akokeby s nami ju vyhrat nemohol za rok ci dva

Reagovat
VersaceChain

no nemohl, nedokazete vyhrat ani v nejslabsi PL za poslednich 20 let (letos)

Reagovat
J0EL

A s tymto vypoctom ti pomahal cetto?

Reagovat
VersaceChain

kde v te vete cokoli pocitam

Reagovat
J0EL

evidentne nikde, pretoze to nie je najslabsia PL za 20 rokov.

Reagovat
VersaceChain

Aha. Man City, Man Utd a Tottenham nejslabsi sezona za poslednich 20 let (nebo od kdy City koupili sejkove), Chelsea stale neco chybi k navratu na vrchol.. Notts Forest treti. Ale silene silna PL no.

Reagovat
J0EL

Objektivne merat sezonu mozes podla poctu ziskanych bodov. Pool so City v predchadzajucich sezonach nastavili latku vysoko, ale predtym sa bezne ziskavali tituly za 85-89 bodov. Vy ste ho tiez ziskali za 80 bodov. Leicester za 81 bodov. Aktualne nic nenasvedcuje tomu aby Pool mal tych bodov menej na konci sezony. Takze si napisal hovadinu zalozenu na tvojom pocite a siel tymto argumentovat. Proste si sa mal potrebu vygrcat bez akychkolvek validnych argumentov.

Reagovat
VersaceChain

aha, takze kdyz by v PL hralo City a Championship tymy, ktere by City vsechny porazilo, tak to by teda svedcilo o tom, ze je ta soutez objektivne nejsilnejsi?

Reagovat
J0EL

Uz sa nestrapnuj pls.

Reagovat
VersaceChain

Jediny, kdo se tu ztrapnuje jsi ty. Vysi zminenou situaci si presne popsal jako "objektivni mereni kvality ligy", ja to akorat dohnal do extremu, abych ti ukazal jak ses mimo.. ale asi to nezafungovalo ;(

Reagovat
cr7sux

Reagovat
LFCreds

Reagovat
r.mrazik

ne,nemohl

Reagovat
J0EL

lebo mrazik povedal

Reagovat
r.mrazik

lebo vysledky za poslednich x roku

Reagovat
J0EL

To by potom k vam uz nemal prestupovat uz nikto z tejto urovne. Ibazeby nie

Reagovat
r.mrazik

tak my ty kaspary prave utahneme na mega plat

a to ti tu celou dobu vysvetluju,ze newcastle mu nasype mnohem vic nez vy

Reagovat
J0EL

To aj Saudi, a predsa sa tam kazdy nehrnie

Reagovat
r.mrazik

"ze pujde do arsenalu je akorat takovy vlhky sen fanousku"

Reagovat
J0EL

"Validny a nepriestrelny argument"

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
VersaceChain

A kdo k nam prestoupil v poslednich letech z teto urovne? To, ze ty nedokazes uznat, ze nejste top adresa, neznamena, ze to uznat nedokazu ja (o United).

Reagovat
mistr129

Tak jak mohl loni vyhrát Leverkusen, když výsledky za předchozích x roků ukazovaly, že vyhraje Bayern?

Reagovat
J0EL

Reagovat
r.mrazik

asi proto,ze hrali nejlepe a udelali nejvic bodu a netrenuje je arteta?

Reagovat
$dolar$

A pak kdo je tu deluded.

Reagovat
Hlahart

souhlas. Mrazik má teď nervy z Amorima, tak se vyjadřuje často zbytečně expresivněji jak k United tak ostatním podle mě

Reagovat
r.mrazik

ale houby

straky nejsou west ham,aby jim prodavali nejlepsi hrace

Reagovat
Hlahart

Tak já v tom nevidím úplně zájem Newcastlu, jako potenciálně zájem Isaka samozřejmě. Pořád platí, že Arsenal je lepší adresa než Newcastle z mnoha důvodů (a jen jedním z nich je lepší sportovní stránka)

Reagovat
r.mrazik

myslis londyn?

vsak platove mu sejkove nasypou mnohem vic

nereknu,kdyby to byl liverpool,nebo city kvuli tomu,ze neco vyhravaji...ale arsenal?

Reagovat
Čenda

Tebe ten Amorim tak zničil, ze mas zapotřebí bejt takovej přízemní čičmunda nebo wtf?

Reagovat
r.mrazik

co to placas?

Reagovat
Hlahart

Londýn, reputace, zájem médii a fanoušků, ...

Reagovat
J0EL

Nechapem ako ktokolvek ide dnes popierat, ze Arsenal je lepsia destinacia pre hraca ako dnesny Newcastle proste

Reagovat
r.mrazik

no to nikdo nerika,pokud by si hrac vybiral...jenze on si tyvoe nevybira

Reagovat
Čenda

Tpc to je moc toto jak se prave cítí nevíš? Kam chce na dovolenou?

Vážně, zcela vážně si svou argumentaci nepripadas jako totální idiot?

Nikdo z nás netvrdí, ze určitě přijde nebo ze musí přijít nebo ze by byl hloupej, kdyby nás odmítl. Jen to pro nej určitě je relevantní možnost. Ze mas v hlavě jistej spatnej konstrukt a trosku arsenal komplex, je tvuj problém, pantáto.

Reagovat
r.mrazik

dej si studenou sprchu, ja na ty tvoje dementni vylevy zvedavej nejsem

navic jsi to zjevne opet nepochopil

nebud za picu

Reagovat
Bakary3

Za tu jsi ty, no.

Vždyť se jen diskutuje o teoreticky možnosti jeho přestupu a že v tom případě je prostě Arsenal lákavější adresa než Newcastle.

V tvým příspěvku z 11:07 to vlastně popiras, a když jsi za dementa, tak to přiznas, ale že když si nevybírá, tak to nikoho nezajímá.

Jo a že teda VÍŠ, že si nevybírá, oukej

Reagovat
J0EL

proste si chcel rypnut a rozsypalo sa mu to

Reagovat
r.mrazik

No nevybírá, protože nikam nepřestupuje

Teoretická možnost je vlhký sen ty troubo

Reagovat
Bakary3

No to nevíš ani hovno, obecně se přestupy a jednání agentů s kluby moc veřejné nekomunikují, žejo, jen si zas hraješ na chytrého

Ne, není. Je to úplně normální možnost, takových přestupu se udeje každej prestupak několik.

Troubu si nech pro někoho jinýho, ty jednoduchej retarde

Reagovat
r.mrazik

Zase máš nějaký pocit úplně na hovno?

Je pod smlouvou a straky ho neprodávají, tak co tu zkoušíš za blbosti?

Reagovat
Bakary3

A to se nikdy nestalo, aby byl někdo pod smlouvou, jeho klub neměl o prodej zájem a přesto odešel...

Dej ještě něco o blbostech, prosím tě

Od tebe je to jedna za druhou

Reagovat
J0EL

Reagovat
r.mrazik

"ze pujde do arsenalu je akorat takovy vlhky sen fanousku" (chapes woe, jako ze to je neskutecne mala pravdepodobnost)

je neskutecna prdel jak z toho tecete

Reagovat
Bakary3

Něco mi podsouvas, reaguješ na mě špatně, já reagoval na tvoje tvrzení, že Arsenal není v ničem lepší adresa, do čehož ses pak pěkně zamotal.

Teď zase reaguješ z cesty, ikdyz jsi napsal zase argumentační blbost, že se to nemůže stát, protože je pod smlouvou a oni ho neprodávají.

A ty VÍŠ, že si nevybírá.

Je neskutečná prdel, jak ukazujes svoji hloupost

Reagovat
r.mrazik

nevybira,protoze neni na trhu ty ubrecena picko

Reagovat
Bakary3

A myslíš, že to něčemu - teď se bavíme obecně - něčemu brání? Spoustu hráčů ještě nebylo na trhu a už si vybírali, protože o ně z jiných klubů zájem byl.

Zase od tebe argumentační blbost, jak je běžný.

Navíc tvrdackej výraz, děkuju za potvrzeni, že jsi tak akorát hloupej buran

Reagovat
r.mrazik

porad dokola. Isak se netvari,ze chce odejit a hlavne to,ze i takovy mbappe odesel az po konci smlouvy znaci to,ze sejkove prodavat fakt nemusi a nechteji

tvrde pribehnes a pak brecis...nebo zas mas nejaky pocit ty radobychytra picko?

Reagovat
Bakary3

Oni se totiž všichni před přestupem tváří.

Hale, mně je to jedno, já to už rozebírat nebudu, na tebe je fakt škoda času.

Drsňák jsi ale obrovský

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
jk

Jj takových 100m+ přestupů je každej TW plnej pytel.

Ty taky jedeš od zdi ke zdi

Reagovat
Bakary3

Od zdi ke zdi tady jedeš ty.

Já napsal několik, ne plnej pytel.

A nepodminoval jsem to částkou - není pravda, že se stane spoustu přestupu, kdy se tu dohadujeme "tak to čumím, že ho pustili / že ho ulovili, proč ho pouští?, nečekal bych, že by tam chtěl, jde do horšího/ lepšího"... Vždyť tyhle dohady, kdy ten přestup půlce lidí nepřipadá logicky, jsou pořád

Reagovat
jk

A kolik se jich odehrálo třeba teď v zimě nebo v létě? Proste si klasicky napsal píčovinu.

Reagovat
Bakary3

Chtěl jsem napsat "není pravda, že....?"

Reagovat
Čenda

Ja studenou sprchu? Ok

Věřím, ze ten rébus, kdo je tu za picu, jednou rozlustis

Něco jiného jistého z budoucnosti tam nemáš?

Reagovat
r.mrazik

vlhky sen = minimalni pravdepodobnost, ty rebudy jeden

ale klidne se dal zeptej, rekl bych ti to stejny jako u nas tehdy s ohledem Kanea a jeho prestupu do MU

jenom vy to tady nemuzete prezit

Reagovat
Čenda

Ty koky

Reagovat
Nieuwendyk

No to rozhodně není

Reagovat
r.mrazik

zajem medii a fanousku ma byt neco,co ho presvedci prestoupit?

a nebo to bude vetsi plat u strak?

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
J0EL

Reagovat
J0EL

Reagovat
r.mrazik

naprosto vlhky sen a muzes se tady rozcilovat a dupat jak chces

Reagovat
J0EL

Validny a nepriestrelny argument

Reagovat
r.mrazik

tyvoe co na tom chces argumentovat?

hraje v klubu pohybujici se nahore a jeho zamestnavatel ma takove financni moznosti,ze by si mohl koupit cely arsenal

Reagovat
J0EL

Nehraje hore a nie je ani pravdepodobne ze v kratkej dobe (2-3 roky) sa pred nas dostanu. Sejkovia ich kupili v 2021. To su 4 roky a stale nie su na vrhcole. Toto nie je cesta City ci Chelsea kedy si kedy si hned v prvych sezonach nakupili vsetko co sa dalo aby ten titul vyhrali. Idu na to pomalsie (pravdepodoben ich brzdi aj FFP). Stale bez realneho argumentu akurat tu zdielas svoje cringe pocity z nas no

Reagovat
$dolar$

Reagovat
r.mrazik

je to cim dal smesnejsi

no,asi nepredbehnou...a vyhrajou stejne trofeji jako vy a proto se to vyplati mu prestoupit a sejkove by ho nepreplatili

Reagovat
J0EL

si uplne deluded.

Reagovat
r.mrazik

evidentne

nastesti mi to fans arsenalu vysvetli

Reagovat
J0EL

Snazia sa ti to tu vysvetlit viaceri, nie len fans Arsenalu marne

Reagovat
r.mrazik

si tu diskuzi projdi

Reagovat
J0EL

Hlahart?

Reagovat
r.mrazik

sikulka,nasel jsi toho jednoho

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Greaber

Přestupem z Newcastle do Arsenalu by si teda fakt moc nepolepšil. Nejlepší by pro něj byl Liverpool. Navíc Arteta útočníka nechce, na co taky když má v týmu pušky jako Havertz a Sterling.

Reagovat
vitasrp

Jj, Arteta útočníka určitě nechce, to je zase konstrukt.

Reagovat
J0EL

Pozri na koho reagujes

Reagovat
Čenda

Ze zrovna ty budeš reagovat na jasného blbce, který s arsenalem usina a i se probouzí?

Reagovat
$dolar$

Tak je to stejne relevantni jako kdyz reknes, ze ho chce. Vite oba uplny hovno, co Arteta chce, nebo nechce.

Reagovat
vitasrp

Ano, nikdo to neví.

Pokud ale budu vycházet z hlediska pravděpodobnosti, tak asi není pravděpodobnější ta varianta, kdy by kouč nechtěl řešit jeden z problémů/nedostatků, co ve svém kádru má.

Reagovat
$dolar$

Pokud to vnima jako problem/nedostatek.

Reagovat
sejber

Ono je dost pravedepodobne ze my hrotoveho utocnika ani zhanat nebudeme a cele to basnenie o posile do utoku je iba vlhky sen fanusikov a medii. Na odchode su pravedpodobne Partey a Jorginho. Kiwior a Zinch, nedajboze Saliba. Na brankarsku dvojku chceme Garciu co tiez nebude lacna zalezitost. Po odchode Sterlinga budeme nutne potrebovat kridlo.

V utoku je Arteta s Havertzom spokojny, Jesus je tiez jeho milacik navyse skrz zranenia nepredajny, cize v podstate v tom utoku ani neni miesto

Reagovat
Greaber

Reagovat
mistr129

Nutné potřebovat křídlo? Saka, Nwaneri, Martinelli, Trossard jsou málo?

Jako nejsem příznivcem úzkého kádru, ale mít posty víc než zdvojený je zas zbytečný luxus

Reagovat
Miguel19

Tak na Martinelliho a Trossarda se tu plive každý zápas, jak jsou na hovno.

Reagovat
sejber

Martinelli je one season star, Trossardov zenit bol v minulej sezone, Nwaneri bude mat 18. To je podla teba postacujuce na klub aspirujuci na titul v PL a LM?

Reagovat
Greaber

Na klub aspirující na titul v PL a LM to je hodně málo, ale pro Arsenal je to víc než dost

Reagovat
Front hell

Na vytření řitě s Chelsea,ale bohatě stačí

Reagovat
mistr129

Čímž neříkám že by se křídlo nehodilo, bylo ňby mi asi jedno vesměs, jestli upgradujeme Havertze na Isaka, nebo třeba Martinelliho na Williamse

Reagovat
sejber

Neviem ci by bol Williams so svojimi tohosezonnymi statistikami nejaky upgrate za Martinelliho.

Reagovat
r.mrazik

hele i to je mozny

pak se da vzdy rikat "a stejne jsme ho nechteli"

Reagovat
J0EL

Uz si si stihol spravit aj cely konstrukt pozeram

Reagovat
sejber

Tak my ako fanusikovia by sme ho chceli, vobec ale neverim tomu ze ho chce Arteta. Primarne peniaze pojdu aj tak na defenzivu.

Reagovat
r.mrazik

nerikej,ze na dalsiho leveho obrance

Reagovat
sejber

Mozno aj tam aj ked na LB mame dost variant aj bez Zinchenka.

Budeme zhanat stopera namiesto Kiwiora, caka nas zjavne tvrdy boj o Salibu ktory ak prehrame budeme zhanat nahradu. Garcia kludne odcerpa dalsich 20-30 mega. Zubimendi 60.

Ked nad tym tak uvazujem neprekvapilo by ma keby sme ofenzivu zaplatali iba dalsou hostovackou ala Sterling.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Kluivert9

Ten Garcia je největší blbost...

Reagovat
sejber

Udajne uz pracujeme na jeho prestupe ktory by mal byt specateny este pred koncom tejto sezony. Neviem aka je jeho cena ale vzhladom na to ze v lete nam ho nepredali za 20+ tak ocakavam ze teraz to bude okolo 30.

Reagovat
Čenda

Ok

Reagovat
r.mrazik

jeste nekdo se v tom nasel?

Reagovat
Čenda

Jako podobný vyjádření bych čekal od někoho v pubertě tvl nerikam, ze najisto přestoupí k nám nebo kamkoli jinam, ale vysmívat se budoucnosti, když se už udály mnohem divnejsi a nepredvidatelnejsi přestupy, mi jen přijde.. hloupé a nedospělé, ale tak třeba mas jen svoje dny.

Živě si pamatuji, jak se tady mohl EF uchcat smíchy, než přišel Rice. Odmala fan chelsea, city v topu, live taky.. a voilá.

Reagovat
r.mrazik

mne se nejvic libi,jak vy ubuleny komici musite hned utocit

jojo, newcastle je na tom stejne financne jako west ham

nikdo nerika,ze se vlhky sen nesplni...ale porad to je vlhky sen

Reagovat
Čenda

Jo tak my utocime, ok to asi nemá cenu, jsi jak ženská, brouku. Až ti zas bude fungovat mozek, můžeme to zkusit znovu.

Reagovat
r.mrazik

a zase, ty jsi fakt blazen

Reagovat
Čenda

jsem, nemělo to smysl od začátku

Reagovat
Čenda

A tohle “ještě někdo se v tom našel?” To už je hodně základní škola hele.. stejný tupelo jak nejakej ten dement s tím libtardem. Ale když ti to neva, ok.

Reagovat
r.mrazik

a opet dalsi sracky

Reagovat
Seydou Doumbia

hele souhlasím s ostatními, si nasrany kvůli anonymovi a situací v united tak kopeš kolem sebe, výhodou je že to každého ted sere a s v této diskuzí zajímavý, ale nemáš pravdu, jen si chtěl nasrat dostatečný počet lidí, jako někdy já isak uplně v poho může do arsenalu,chelsea,livecu a klidně i united, nezáleží na možnostech a aktuálním postavení nufc, ale taky o to, jaké týmy jsou větší a mediálně zajímavější...wtf přestup byl seko fofana, hrál stabilně serii a v udinese a pak šel k nováčkovi do ligue 1 do lens, to bylo wtf, tohle jsou prostě normální přestupy v PL, bylo už tolik wtf přestupu co nedávali smysl a udali se, tohle už není extra zajímavý

Reagovat
J0EL

Reagovat
r.mrazik

Motat do toho amorima je naprostá kokotina.

Na mediální zajímavost sere bílý tesák.

Do MU už je to úplná kokotina.

Reagovat
Seydou Doumbia

dobře dítě, hádat se s tebou nebudu, každý můžeme mít svou vlastní pravdu

Reagovat
Čenda

On začne s vlhkymi sny, on se začne navazet do Arsenalu, ale my všichni jsme utocni, to dá přece rozum navíc nikde nikdo z mas netvrdí, ze musí přijít nebo tak.. kazdej z nás to bere vcelku strizlive, ze bychom ho chtěli, je snad jasný, kdo taky ne..

Jako hodně ustrelil, no. Ale to se tu občas stane každému.

Reagovat
r.mrazik

prej ustrelil....vlhkym snem....ty jsi fakt ubrecenej blazen

Reagovat
Čenda

Uvědomuješ si, ze (nejen)ja se smeju tvymu presvedceni?

Muže se stát, ze nás třeba i odmítne, to nijak nevylucuju, možná bude mít na výběr z několika nabídek a dá přestup jiné nebo klidně muže i zůstat, protože ze dostane u strak nasypano, na to nemusím opravdu být finanční expert typu mrazik, ze jo.

Ale tvrdit v dnešním fotbalovém světě,ze se za půl roku něco nestane..hochu, to je naivita na vyšším levelu.

A fakt nevím, co ti arsenal udělal tak strašného, ze tohle mas zapotřebí. Takový respektovaný uživatel…

Reagovat
r.mrazik

naivita na vyssim levelu...hh

arsenal mi nic neudelal, jen ta pravdepodobnost toho prestupu je tak minimalni,ze jestli tomu nekdo veri,tak...je to jen vlhky sen

arsenal mi nic neudelal, jen jsem nevedel,ze se toho chytne tolik blaznu

Reagovat
Bakary3

Ale on nikoho nasrat nechtěl, on to myslí vážně

Reagovat
Seydou Doumbia

no právě tím to všechny nasralo, sranda jak nějaký anonym na netu dokáže nasrat tolik lidí kvůli úplné pičovině

Reagovat
Bakary3

Nemyslím si, vždyť z toho mají všichni tak akorát prdel

Reagovat
Vopi11

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
VersaceChain

V cem je Arsenal lepsi nez Newcastle? Pocty druhych mist ty hrace podle me moc nezajimaj

Reagovat
$dolar$

Arsenal letos neda ani to druhy misto.

Reagovat
r.mrazik

vsak oni ti to nekteri vysvetli

Reagovat
J0EL

Mozno v tom, ze treti rok za sebou "bojujeme" o titul? A je velmi pravdepodobne ze budeme hrat LM aj buduci rok? To fakt tu ideme tieto hry?

Reagovat
VersaceChain

A proc by radsi nesel do tymu, co kazdej rok ten titul realne vyhrat muze a bojuje o titul LM?

Reagovat
J0EL

Neviem, opytaj sa Ricea. Tie iste dabaty si skusal s mrazikom aj tam?

Reagovat
$dolar$

A WHU je na urovni Newcastlu? Nebo snad mel o nej zajem nekdo jinej?

Reagovat
VersaceChain

Newcastle neni West Ham. Z West Hamu do Arsenalu do smysl dava.

Reagovat
J0EL

Tak sa skus opytat Casemira

Reagovat
VersaceChain

wtf? ja nekde rozporuju, ze byste nedokazali privest 31+ hrace, co ma pred sebou 1-2 dobre sezony?

Reagovat
J0EL

Jj toto bol ten dovod.

Reagovat
VersaceChain

???

Reagovat
bbbauch

Nech bejt..

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
mistr129

Reagovat
jk

Spíš ste titul 2x po sobě promrdali.

Reagovat
J0EL

Tak u nas bytu sancu premrdat titul aspon mal. V Newcastle asi tazko (v blizkej dobe)

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
PP

Jako, Isac je fakt náš vlhký sen, já s tím nemám problém to přiznat. Ale v čem je posledních asi 30 let Arsenal lepší než Newcastle? No asi ve všem.. Značka, zázemí, atraktivita hry, fan-base, výsledky.. Už to taháte trochu na silu..

Reagovat
Čenda

Reagovat
O.Giroud

Nie vlhký, ale iba sen.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
icka

Reagovat
Y.Cabaye

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Boris Ščerbina

Skvělý švéd má v sobě krev vikingů a dělá nájezdy na bránu soupeře

Reagovat
Mastný Chobot

Indykaila sa tu zdieľa v článkoch ešte zamestnajte krleša do redakcie a hotovo

Reagovat
Hlahart

Reagovat
avicii

Reagovat
jenage

Fotka.

Reagovat
pingla

při neformě Haalanda ano

Reagovat
JackDaniels.

Hmmm, aj ked je Haaland vo forme tak je podla mojho nazoru Isak ovela komplexnejsi hráč, ktory okrem tohp ze je velmi gólový ma.skvelú techniku, tvori hru, dokáže obísť viac hracov, to Haaland nema. Samozrejme je to smrtelny zakonvovatel a extratrieda, no ja by som ho nevymenil za Isaka.

Reagovat
pingla

jo, za mě je Isak komplexnější, Haaland je spíš kladivo do 16.

Reagovat
Talker

V létě do Chelsea

Dáme mu 130k/w+ bonusy, to nemůže odmítnout!

Reagovat
Mastný Chobot

A zmluvu do 2047, ale pekne s ním vypečiete, keďže nás v 2032 zabije asteroid.

Reagovat
stiflerovamama

Tak keby sa podarilo zrealizovať predaj Nuneza a priviesť Isaka bol by to majsterštyk ale moc tomu neverím. Celkovo som zvedavý aké pohyby nás v lete čakajú v ofenzíve, hovorí sa, že Slot nie je spokojný ani s progresom Diaza + stráca trpezlivosť aj s Jotom (zrejme kvôli zraneniam). Diaz zatiaľ ani nepredĺžil zmluvu takže tam by som sa ani nečudoval keby sa niečo udialo. Jota je zlatíčko keď je zdravý, len bohužiaľ v poslednom čase moc zdravý nie je, aj tak by som ho ale nechal.

Čaká nás asi rušné leto (aj keď pri nás nikdy nevieš), keďže treba vyriešiť LV, osobne si myslím, že už nastal čas aj na predaj Gomeza, za ktorého môžeme dostať slušné prachy a priviesť konečne stopéra pri ktorom sa nebudeme strachovať o obranu keď sa zraní Virgil alebo Ibu (Guehi ). Plus teda by to chcelo aj doplnenie zálohy.

Reagovat
O.Giroud

No v lete by to mohlo byť rušné. Trent, VVD, Salah bez zmlúv, Rovno/Tsimi by sme tiež potrebovali nahradiť, Grav sa ukázal skvelo tak neviem či budeme zháňať niekoho ako Zubimendi, aj keď sa začína spomínať De Kong, ale nič vierohodné. Do brány tam máme už Mamardashviliho takže odchod Kellehera a útok kto vie, u Diaza sa stále spomína Barca, Jota je každú chvíľu mimo. Ale to by bolo veľmi veľa zmien a to sa mi nechce veriť, že by sa to všetko zrealizovalo

Reagovat
stiflerovamama

Áno to, že sa Grav ukázal v takom výbornom svetle nám ale dáva možnosť poobzerať sa aj po inom type do zálohy, mne by sa páčil niekto ako Joa Gomes, Baleba...

Reagovat
avicii

Podľa mňa v lete odíde Endo a záložník v takom prípade bude nutnosť... takže ako "istotu" nákupu vidím na pozície DM/CM a LB...ostatne podľa odchodov, preto dúfam ze stej trojky bez zmluvy ostanú aspoň dvaja, inak to bude divoké leto, čomu sa myslím budeme chcieť vyhnúť

Reagovat
Bandita_Harry

Neviem už kto to písal, ale s tým Jotom a Diazom mi to príde ako blbosť, neverím že by sme to až tak prekopavali a vôbec neviem kam predáme Darwina a hlavne za koľko keď on odmieta dávať góly pravidelne a ak skončí sezónu s nízkym číslom tak nejaké veľké prachy za neho asi nebudú.Jedine že by chcel skúsiť Saudi Premier League. Isak by bol asi najlepšia možná posila do útoku aj kvôli budúcnosti keď u nás už nebude hrať Salah a niekto bude musieť robiť čísla. Či sa rozbije prasiatko asi záleží od toho koho predĺžime Ale smerom von pôjde hráčov určite veľa, viacero hostovackarov, Darwin, Endo, Kelleher, Morton, 1 LB , tipujem aj Chiesu

Dnu Isak, Kerkez + 1 CM a do širky Bajcetic, Doak

Reagovat
R.Meireles

Isak do Live a Darwin do Arsenalu

Reagovat
SunFells

Reagovat
JackDaniels.

Aka reálna by bola výmena Isaka za Darwin+Diaz?

Reagovat
Talker

Nebyla.

Reagovat
JackDaniels.

viem ze nie, skor ma.zaujima nazor fanúšikov poolu ci by to brali

Reagovat
JackDaniels.

A Jablonec by na toto asi nepristupil..

Reagovat
Talker

No idea, pokud by se jim podařilo sehnat nějakého Isaka, tak by možná zkusili Liverpool scamnout.

Reagovat
aep_Ceallach

Ty jo, já si myslím, že Slot bude mít následující sezónu už tak co dělat. Letos klobouček dolů, navázal na práci Kloppa a v mnohém ji ještě posunul dál.

Ale podle mě druhá sezóna pro něj bude daleko náročnější. Ať už to bude s VVD, TTA a Salahem nebo bez nich.

Fakt jsem zvědavý jak se s tím popere.

A co jsem viděl, tak Diaz se mi vždy líbil. Ten jeho tah na bránu je neskutečný. I když asi není tak produktivní jak by měl být.

Reagovat
Godwinson

Rekl bych, ze pokud vubec pujde, tak zpatky do Spanelska

Reagovat
Sandstorm

Tak to si řekl pěknou píčovinu.

Reagovat
Godwinson

Reagovat
VersaceChain

Jako kdyby Real poslal do hajzlu Viniho a privedl Isaka, to by byl valec

Reagovat
Černej Pták

Takhle dobrej hráč si nezaslouží zesranej Real, ale nějakej top club

Reagovat
$dolar$

Jako teoreticky ta Chelsea by mohla bejt ve hre, ale jinak to vidim jako ty, bud Spanelsko, nebo treba PSG.

Reagovat
O.Giroud

Takže Chelsea teroreticky áno, ale Arsenal ne

Reagovat
$dolar$

Chelsea narozdil od Arsenalu ten titul vyhraje.

Reagovat
O.Giroud

Tak vyzerá to, že aj Arsenal

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Front hell

Už 7 let se ani neúčastníte boje o titul už jste jen přestupní stanice po lepší týmy

Reagovat
Godwinson

Tam si porad preju Osimhena. Je fakt, ze Londyn by mohl hrat velkou roli, neni to vesnice. Myslim, ze dnes je mozny cokoliv. Ani kdyby sel Kane do Arsenalu bych se nedivil

Reagovat
Seydou Doumbia

je to pořád jen blbý fotbal, tohle jsou úplně v pohodě přestupy, větší wtf byl seko fofana z udinese k nováčkovi do ligue 1 lens

Reagovat
Godwinson

Vetsi wtf bylo, kdyz se loucil v Lens pred plnym stadionem jako legenda a rok na to jde nekam do Rennes ci kde to je

Reagovat
Seydou Doumbia

co řekl ronaldo že jeho liga je lepší než mcdonalds liga tak musel se vrátit zpátky no...rén je v poho tým, papírově by měli být silnější než lens a měli by mít i větší ekonomickou jistotu, lens s tím co ted dělá půjde brzy doprdele

Reagovat
$dolar$

Boniface, Osimhen, Isak.. Kdokoliv z nich by byl obrovskej upgrade. Jackson je parodie.

Reagovat
Seydou Doumbia

papírově upgrade, ale zároven se solidním rizikem že to bude flop...bonifác v piči zdraví, osimhen zase kokot v hlavě

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
$dolar$

?

Reagovat
Whitemedia

Boniface -

Osimhen -

Isak -

Kdokoliv z nich by byl obrovskej upgrade. -

Jackson je parodie. -

Reagovat
$dolar$

Ok.

Chapu, ze nekdo nema Boniface a Osimhena nasledovany, to je v pohode, ale ze je schopnej nekdo jeste obhajovat Jacksona po tom, co predvadi posledni mesice.

Reagovat
Whitemedia

Uznávám, že nasledovaný je tolik nemám, protože kdykoliv bych na ně mrknout chtěl, tak jsou zkriplení a nebo zašití v Turecku, kde bez penalty nedají branku ani Bodrumsporu a Eyupsporu. Spasitelé a upgrade, fakt že jo.

Jacksona budu obhajovat, protože mi stačí vidět, jak je ten mančaft herně nefunkční, když tam Jackson není a pokud nás ty vole má spasit kripl a nebo dokonce nenažraný kripl, tak bambuch s námi.

Reagovat
Talker

Tak ono to je logické, že je mančaft nefunční, když hodíš na útočníka Nkunkua, který tam nemá co dělat, rok a půl prakticky nehrál a je znuděný a otrávený, že je na hrotu a kope vesnickou ligu...

Když tam hrál Guiu, tak ten vypadal solidně a to je teenager, co měl před touhle sezonou 0 seniorských minut.

Jackson je za mě skvělej hráč jako dvojka v tuhle chvíli, kdy může hrát sám na hrotu, může hrát i z křídla/ve dvojici v útoku, ale jako jasná jednička prosím už ne.

Reagovat
Godwinson

Tak on se docela vyhral, ne? Na zacatku vypadal fakt spatne, on mu nepomaha ani ten profil. Osimhen je proste kladivo, drogbovskej typ, ktery teda soucasne Chelsea teda chybi. Boniface je na me moc sklenenej a zbytecne casto solista

Reagovat
$dolar$

Jackson zahral dobre dva mesice letos a vypadalo to, jako ze bude dobrej, ale pak se vratil zase ke svymu normalu, branu netrefi, vecne v ofsajdu (zcela vazne si myslim, ze doted nepochopil, co je ofsajd) a do hry zbytecnej.

Reagovat
Front hell

Jackson je ok pro tým co hraje EKL. Takže Chelsea

Reagovat
Talker

Tak on je cca na stejné úrovni jako Havertz, typologicky podobný taky, jen stál polovinu a bere pětinu.

Reagovat
SunFells

Lol

Reagovat
Front hell

Chelsea letos nedá ani poháry

Reagovat
Černej Pták

Možno jedině do Barcelony, brzo bude potřeba náhrada za Lewu

Reagovat
Sandstorm

Někdo kupuje Hojlunda, někdo kupuje Isaka. Proto jsme v takový řiti. A to jsem Isaka k nám hodně chtěl a divil jsem se, že jsme po něm nešli

Reagovat
kissak

to je právě ten průser, že nikdy nevíš jak tomu hráči sedne liga, prostředí, spoluhráči, trenér atd.

Reagovat
$dolar$

Isak a Arsenal v jedny vete

Reagovat
pobody's nerfect

Isak v semifinále ligového poháru zničil Arsenal.

Dokonce to i dává smysl

Reagovat
$dolar$

Vyjimka potvrzujici pravidlo.

Reagovat
Miguel19

Isak poslal Arsenal s nabídkou do prdele.

Reagovat
bbbauch

Reagovat
$dolar$

Fair enough

Reagovat
Sandstorm

Oxymoron

Reagovat
bbbauch

Isak sestřelil Arsenal v Ligovém poháru.

Úplně v pohodě, nevim co je na tom k smíchu

Reagovat
bbbauch

Měl jsem refreshnout

Reagovat
JackDaniels.

Isak put in his arse naloxone after party.

Reagovat
mimi_united

Nič na ňom nevidím. Za mňa je Kai lepší a hlavne komplexnejší útočník.

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
ignor24

Reagovat
Whitemedia

Takhle bych to nenapsal ani já.

Reagovat
kissak

pravda netřeba nikoho kupovat

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
PP

jako vždy, celých 100% mimo.. Ale pobavilo a byl bych tomu rád..

Reagovat
avicii

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Miguel19

Pokud Newcastle nebude mít problémy s FFP, tak neočekávám, že odejde. To by musela být raketa kolem 130 mega.

Do Arsenalu by seděl. K nám bych ho taky bral, ale je to stejný typ útočníka jak Jackson, ale aktuálně o pár levelů výše. My budeme potřebovat spíš nějaké nabušené kladivo.

Uvidíme, co bude vymýšlet v létě Liverpool.

Reagovat
Seydou Doumbia

Vemte Matkatetu

Reagovat
$dolar$

To neni spatnej napad. Takovej Anelka.

Reagovat
SunFells

Reagovat
SunFells

A to jsem v této diskuzi letmo viděl hodně tupostí už

Reagovat
pa3ce

Reagovat
kissak

poslední 2 přestupová období vše podřižovali tomu, aby nějvětší hvězdy zůstaly

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
kissak

jak jsem to tak pročítal musím uznat, že se pereš statečně

Reagovat
r.mrazik

oni jsou uplne utrzeny z retezu

Reagovat
kissak

ano prolítávám komenty

Reagovat
Freedo

Nechápu, že tě to baví. Arsenal má nejvíc deluded fan base z celý sekce.

Reagovat
Greaber

Reagovat
r.mrazik

tak je netusil,ze se tak chytnou na takovou kravinu jako je spojeni vlhky sen...

stejne jako byl nas vlhky sen treba Kane....a voni z toho tecou

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Front hell

Co si tady tak čtu,tak se nám chcete vyrovnat

Reagovat
Swarley

Tak co si budeme, on by sedel kamkoliv snad krome City, kde maji proste Haalanda...

Reagovat
Kejza

Když převezme míč do běhu, je podobně děsivej, jako býval Henry. Neskutečný hráč

Reagovat
kissak

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Geordies

Faktor PSR hrát roli nebude, obětovali jsme mu tři přestupáky a naopak se čeká mohutné posílení. Platově šejky asi někdo těžko přebije. Důvod prodat absolutně žádný. Takže zbývá jen situace, kdy si přestup vydupe sám hráč. A aby do tohohle šel, dává mi v PL smysl jedině Liverpool. City má Haalanda a u zbytku mu to podle mě nebude stát za nějaký vzdor.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
kissak

než jsem to stihl dočíst až sem, reagoval jsem výš

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Freedo

Reagovat
iamek

Reagovat
mistr129

V čem má být Liverpool v létě větší lákadlo než Arsenal? Bůhvíjak to bude se Salahem, i tak bude mít Slot před sebou dost výzev. To že je na tom letos Pool lépe jeste neznamená, že bude mít lepší startovací pozici i v létě

Reagovat
772jozef

Kľud LFC si ho nemôže dovoliť

Reagovat
Geordies

Když ty dva srovnám jako nestranný, tak spíš v čem není? Liverpool hraje atraktivnější fotbal bez větších výpadků, dlouhodobě. Atmosféra na Anfieldu je jedinečná. A hlavně dokážou vyhrávat trofeje, což je ve finále vůbec to nejdůležitější. Za mě teda neporovnatelný rozdíl.

Reagovat
PP

taky to tak vidím.. Nevlastnit vás šejkové s bezednou kapsou, tak by to bylo docela reálné, ale takto jsme opravdu na úrovni snu. Škoda..

Reagovat
kissak

Reagovat
Freedo

*vlhkého snu

Reagovat
PP

radši ne.. ještě se do mě pustí naši..

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
772jozef

Reagovat
avicii

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Grahf

Deluded fans Arsenalu, ako obvykle. To už pôjde skôr k nám, v United má väčšiu šancu, že niečo vyhraje

Reagovat
Bakary3

něco o deluded jsi říkal ?

Reagovat
Busby babes

my na nej nebudem mit penize.

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Front hell

Mě je Isák docela ukradený,ale ty teď vypadáš potom co jsi psal nahoře jako kokot

Reagovat
J0EL

Reagovat
VersaceChain

ty ses hodne spatnej z toho jakou bidu jsi tady dostal vid

Reagovat
VersaceChain

vsak to byl palec spise pro srandu, ja jsem docela jasne utvrzenej v tom jak hluboko v prdeli momentalne jsme, a rikam to pokazde

Reagovat
Talker

Jako že byste vyhráli nějaký zápas?

Reagovat
J0EL

Reagovat
O.Giroud

FA Cup

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
Grahf

jako, že by sme vyhrali pohár. Wait, to sa už vlastne stalo, dokonca 2x

Reagovat
SunFells

dami a pani ...

Reagovat
Front hell

Jako že isaka zajímá fa Cup a nebo Mickey Cup? Ale my jsme deluded

Reagovat
Grahf

tak stále je to viac, než by vyhral v arsenale

Reagovat
Gunner14

Reagovat
Busby babes

Reagovat
avicii

Reagovat
Čenda

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Front hell

Reagovat
lofin9

vám už sa ten súčasný stav klubu riadne podpisuje na psychike a zanecháva vážne následky ako pozerám

Reagovat
VersaceChain

My bychom ho ani nechteli, vsak mame Hojlunda

Reagovat
VTID94

Exclusive: Aston Villa & Arsenal have lodged official enquiries to sign Olympiacos duo Charalampos Kostoulas (17) & Christos Mouzakitis (18). The wonderkids have been tearing it up in Greece as regular starters this season. #AVFC #AFC

Reagovat
SunFells

ok iamku

Reagovat
VersaceChain

hej J0EL, tady ti by k vam podle me jit v pohode mohli

Reagovat
772jozef

Je v najbohatším klube nevidím to na prestup , jedine ak za 200 mega, henti fakt predávať nepotrebujú

Reagovat
kissak

v současném stavu Magpies skutečně nic nenutí prodávat

Reagovat
772jozef

Skôr zas pekne posilnia, volakeho top stopéra by som si vedel predstaviť

Reagovat
krisa

no oni ne, ale pokud by se Newcastle nedostal do LM, může na přestup tlačit on

Reagovat
Y.Cabaye

To je ale klidně reálný, že nedostane. Ale min. Evropská liga by být měla, a tam potom máme daleko větší šanci to celé aj vyhrát.

Reagovat
kissak

silná slova

Reagovat
J0EL

tu sa to vola vlhky sen

Reagovat
kissak

Tebe ten mrazík nějak spálil

Reagovat
J0EL

Mna? Ja sa celkom bavim na tom prave Najma ak si vezmes do uvahy kolko takych prestupov uz bolo.

Reagovat
kissak

stay humble

Reagovat
Y.Cabaye

Ano, je skvělej. Ne, nikam nepůjde. Díky za článek ale nemusím ho ani číst.

Reagovat
O.Giroud

tak snáď aspoň nepohrdneš komentármi

Reagovat
Y.Cabaye

Na ty sem měl v plánu se taky vysrat, ale musím si udržovat pozici v top 5 fanoušků Newcastlu. Takže přispívat do diskuse je pro povinnost pro relevantnost

Reagovat
O.Giroud

Myslel som prečítať si komentáre

Reagovat
kissak

tady si na to někdo hraje?

Reagovat
Y.Cabaye

Stačí že si na to hraju já

Reagovat
kissak

a mohl by jsi tu naši top5 vyjmenovat?

Reagovat
krisa

vás je tu 5?

Reagovat
Y.Cabaye

54 dokonce

Reagovat
kissak

taky se divím

Reagovat
marcktrooper

je nás tu raketaaa

Reagovat
kissak

Tebe neznám

Reagovat
marcktrooper

Já su jen tichý čtenář, co je hraje EF fantu a baví se nad komentáři

Reagovat
JackDaniels.

kde najdem ten rebríček?

Reagovat
Y.Cabaye

Topka je proměnná, raději bych nejmenoval

Reagovat
r.mrazik

hlavne nepis,ze prichod je vlhky sen...par psychopatu to neunese

Reagovat
kissak

Reagovat
PP

je fakt, že pár našich jsi triggnul slušně..

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Swarley

Ne ze by to bylo nejak slozite...

Reagovat
r.mrazik

je fakt,ze par z nich tu dela slusnyho montoyu

https://x.com/SrComentaa/status/1887255749170217365

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
kissak

já jsem si to rychle pročetl a většinou se jedná jen o dohady koho by vlastně mohl posílit

Reagovat
pa3ce

Wow tu sa vytvorila samozvaná porota objektívnosti hodnotiaca absurdnosť teoretickej šance hypotetického prestupu vychádzajúceho zo špekulácie.

Slovami klasika, vám musí je*ať chalani, vám musí je*ať.

Reagovat
SunFells

Reagovat
J0EL

Reagovat
lofin9

Reagovat
JackDaniels.

to je tu ale klasika

Reagovat
O.Giroud

ale min. očakávam veľa vlhkých snov. Ja si vystačím aj s Anou De Armas, Isaka nechám druhým

Reagovat
Busby babes

welcome to our wolrd. tohle jsme poslouchali 10 let porad, jak k nam nikdo nepujde.

Reagovat
VersaceChain

vsak k nam nikdo nechodi

kdo byl posledni top class hrac, Di Maria nebo Sanchez?

Reagovat
Miguel19

Casemiro

Reagovat
Busby babes

tak o Yora mel zajem real, Martineze taky chtelo vic klubu, Casemiro, Bruno, Sancho, Varane... i ten Ronaldo vlastne.

Reagovat
VersaceChain

Yoro ani Martinez neni top class, coz neni spatne ale neni to, co jsem mel na mysli. Casemiro i Varane teda za me az po peaku a Varane odesel rychle, ale u nej jeste ok. Bruno nebyl proverenej lepsi ligou v te dobe.

Na krysu Sancha jsem zapomnel, ale mas pravdu. Ten po angazma v Dortmundu prestupoval jako top hvezda.

Reagovat
r.mrazik

Pogba?

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Busby babes

Zlatan

Reagovat
r.mrazik

asi taky, ale toho bych spis uz zaradil na list "post top class"...spolu s casemirem

ale ten Varane by tam sedel. tedy kdyz to beru jako svetovou hvezdu obecne.

kvalitou pak ten Bruno rozhodne

Reagovat
VersaceChain

Ok, tak Varane asi jedinej od prestupu Pogby z roku 2016 To mi prijde jako dost bida, a potvrzuje to, co rikam.

Bruno kvalitou urcite jo, ale precejen sel ze Sportingu a v dobe prestupu bych ho nepovazoval za top class - neovereny poradnou ligou.

Reagovat
Čenda

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
JackDaniels.

Óoo ano. Uz ked posobil v Španielsku vedel som, ze je to špeciálny hráč a ked ho Newcastle kúpil bol som nadšený rovnako ako ked kúpili Heca. Som rad, ze obaja ukázali, ze boli super posilami. Isak je absolútna svetová špička bez pochyb. Momentálne si ho mozu dovoliť mozno 3 kluby, uvidíme teda ale prilis v nejaky skory odchod neverím. Dufam, ze sa podarí európska sutaz

Reagovat
SunFells

Dejan Lovren on Salah: "I have to be careful with what I say because I know things. I think he is close to leaving, right now I think he is closer to leaving than staying. That's what I know, my feeling. Of course I hope the situation changes"

- musím být opatrný ...tak teď to celé vybalím. Vím věci, tohle je co vím ...je to můj pocit

Reagovat
JackDaniels.

Reagovat
VersaceChain

oni jsou nejaci velci kamosi?

Reagovat
O.Giroud

hej, mali sa docela radi

Reagovat
772jozef

Najväčší kixman v obrane lfc

Reagovat
O.Giroud

ale aj jeden z najväčších kamošov Salaha

Reagovat
avicii

Dejan bol vždy hlavička

Reagovat
Busby babes

Stejne nakonec prijde Barcelona a da za nej balik aby mela nahradu za Lewu.

Reagovat
jk

lol vlhkej sen

Reagovat
Busby babes

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Feind

urcite vetsi sance nez arsenal

Reagovat
Grahf

balík sena akurát

Reagovat
Busby babes

prodaj kus akademie na 100 let no

Reagovat
avicii

U Isaka by som mal strach o jeho zdravie, inak je skvelý, v nohe ma neskutočnú raketu. Nemyslím si ze ho budeme chcieť, čisto hypoteticky by ho u nás každý chcel miesto Darwina, pre mňa by v takom prípade dával väčší zmysel odchod Jotu. A to už vzhľadom na zdravie oboch, kedy Diogo býva out príliš často a v prípade Isakovej absencie nebyť k dispozícii dvojka do útoku by bolo na nervy.. Ako Darwina sa už nezastavam a tuto sezónu mal byť lepší, má však stále potenciál, a je aj odolnejší ako Jota..

Reagovat
Sigma Olomouc

Skvělý hráč.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele