Huntelaar by se návratu do Itálie nebránil, říká agent
Klaas-Jan Huntelaar již třetím rokem střílí branky za Schalke 04, v německém klubu mu ale po sezóně končí smlouva a její prodloužení je v tuto chvíli zatím v nedohlednu. Otevírá se tak možnost návratu do Serie A, zájem údajně má Inter a podle útočníkova agenta nejde o nereálný přestup...
Devětadvacetiletý kanonýr již v sezóně 2009/2010 nastupoval za městského rivala AC Milán, kde se ale příliš neprosadil a po roce putoval o dům dále. V Gelsenkirchenu se po rozpačitém úvodu angažmá rozstřílel a v minulé sezóně zaznamenal 48 soutěžních branek.
"Určitě by se nebránil dalšímu angažmá v Miláně a to především kvůli tomu, že Inter by mu dal šanci dokázat, že je skvělým hráčem," uvedl Huntelaarův agent Arnold Oosterveer, o jehož chráněnce se podle nepotvrzených zpráv zajímají také anglické kluby Arsenal a Liverpool.
Devětadvacetiletý kanonýr již v sezóně 2009/2010 nastupoval za městského rivala AC Milán, kde se ale příliš neprosadil a po roce putoval o dům dále. V Gelsenkirchenu se po rozpačitém úvodu angažmá rozstřílel a v minulé sezóně zaznamenal 48 soutěžních branek.
"Určitě by se nebránil dalšímu angažmá v Miláně a to především kvůli tomu, že Inter by mu dal šanci dokázat, že je skvělým hráčem," uvedl Huntelaarův agent Arnold Oosterveer, o jehož chráněnce se podle nepotvrzených zpráv zajímají také anglické kluby Arsenal a Liverpool.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Huntelaar znovu trénuje a cítí se dobře, v neděli by chtěl hrát
24.04.2013, 18:52
Huntelaar si kvůli zranění kolena nezahraje možná až osm týdnů
11.03.2013, 15:01
Radost Schalke z výhry v derby pokazilo zranění Huntelaara
09.03.2013, 21:06
Huntelaar myslí na třetí místo. Tým je velmi kvalitní, říká
13.01.2013, 21:54
Kanonýr Huntelaar zůstane v Schalke do roku 2015
23.12.2012, 12:44
Huntelaar by měl zůstat v Schalke, blíží se podpis nové smlouvy
22.12.2012, 12:41
Huntelaar odmítá všechny spekulace. Zatím se nerozhodl
06.10.2012, 14:47
Prodlouží Huntelaar? V Schalke na něj netlačí
01.08.2012, 09:34
Komentáře (174)
Přidat komentářTotálně by pasoval systému Juve.
Vůbec ne, to systém Juve by pasoval na něj..
Já si myslim, že přestoupí.
Před odchodem do restauračního zařízení si dovolím je jeidnou poznámku k tomuto tématu:
PROBOHA ZUSTAN CO NEJDAL OD APPIANA!!!!!!
Ahoj Jajínku, čo vravíš na zajtrajší zápas ? nám sa zázrečne uzdravila štvorica Dias, Konko, Brocchi, Floccari. Konko bude hrať v základe. Dúfam že to bude dobrý zápas
odpovim rano...snad :-D
Ok, teším sa
do arsenalu
do arsenalu
do Kosic
Janov má málo útočníků.
Jen ať zůstane v Bundeslize. Myslím, že je to nejlepší řešení pro úplně všechny. Možná kromě vykutáleného agenta.
Před odchodem do restauračního zařízení si dovolím jen jedinou poznámku k tomuto tématu:
PROBOHA ZUSTAN CO NEJDAL OD VINOVA!!!!!!
pravda, jeden Bendtner stačí
Bundesliga ti svědčí, tak se neser tam, kde bys opět shořel jako papír.
nemyslim si,ze u nas by vyhorel.Je to presne typ hrace,ktereho potrebujeme.
Nepotřebujeme, jeho opravdu ne.
dle mýho určitě lepší on, než Llorente.. ale bylo by to i tak z bláta do louže
To je ale z bláta do louže, chceš-li z deště pod okap, nebo ještě jinak a trefně, ze sraček do hoven.
Výborně, jen mazej do Itálie..
vam by bol zbytocny?
Ne zbytečnej, spíš osobní antipatie.
nasbierane len v repre?
Uplně všudemožně.
az tak? nie som si isty ale myslim si ze na eure si ich mal pod palcom ty,u van persieho to mas podobne?sorry,mozno ti to pride ako blba otazka
Mám, jako fanoušek Arsenalu sem se musel krotit, navíc se pak i zklidnil s páskou, ale ted už to pro mě může bejt obyčejnej zmrd.
ved ma pravdu,van persie absolutne neposobi sympaticky na ihrisku aj mimo ihriska,podobny hrac treba ako de camargo
to fakt ne. Hodně lidsky vyspěl za poslední roky
tak dobre,podobny hrac ako arnautovic ale pre mna uz to bude navzdy nesympatak a arogantny a zakernyh hrac(van persie)
Jj, a v tom duchu se s náma taky rozloučil (nehledě na to, že už v tý poslední sezoně měl po dlouhý pauze jeden zkrat, pokud se nemýlim).
to s tím Krulem? Vždyť ho celý zápas provokoval, zachoval se správně
Správně? No comment. Jak idioti se zachovali oba dva.
Já prostě nechápu, jak někdo (snad kromě fanoušků Man United) může tu krysu obhajovat...
a Klose je pro tebe taky krysa?
Jo, do určitý míry je... Tím přestupem do Bayernu to posral a já jsem ho tady zato mnohokrát kritizoval. Akorát už je to trochu zapomenutý a navíc Miro je sympaťák, na rozdíl od tohohle.
tohle bude za pár let taky zapomenutý a Robin šel hodně do sebe. Moc ho neznáš, jako kapitán byl příkladný a vždy byl maximálně loajální ke klubu a na trénincích dřel nejvíc ze všech a i po skončení na sobě pracoval
O to horší je, že to potom tímhle všecko spláchne do hajzlu...
Nevím, proč u všech fotbalistů hledat nějaký klubismus, silné emoce a braní ohledů na příznivce. Ti hráči to berou jako práci, živobytí, jsou to profesionálové. Dají jednomu klubu všechno, jdou příkladem, ale když se pak rozhodnou jít o dům dál, jsou okamžitě zrádci.
Je krásné, když někdo takové zásady ctí (takoví si zaslouží velkou úctu a respekt), ale nadávat všem ostatním mi nepřijde správné.
O tom to ale neni. Van Persie se jako nějakej pragmatickej profesionál taky nechoval.
Nj, měl jsem do toho ještě zakomponovat linku "agent a další přisluhovači, rádci a pochlebovači, kteří hráče svedou definitivně na scestí." Persie to svým prohlášením zazdil, to beze všeho. Ale stejně se mi daří oprostit od emocí a nenávisti vůči němu. Je to špičkový fotbalista, který si šel za úspěchem, jehož se mu v Arsenalu nemohlo dostat.
ty bys měl Lassogovi za zlé, kdyby mu bylo 29 a on šel za lepším? van Persie není první hráč, který to udělal a o Arsenalu i o lidech v něm se vždy vyjadřoval jen v superlativech a pozitivně. Problém byl v motivaci a ambicích a já chápu že jsme mu nemohli dát to, co chce každý hráč. Henry odešel ve stejném věku a stejné pozici
Záleželo by na situaci, kvůli čemu a kam by odcházel... Když to chceš vztahovat k mému klubu, proč se nezeptáš líp, nezmíníš jinýho hráče?
protože nechci sypat sůl do starých, ale otevřených ran Ale Robin neodešel pro peníze, k finanční otázce se při projednávání nového kontraktu ani nedostali
Já nechápu, proč se mě ptáš "coby kdyby", když ta situace nastala a já ho zkritizoval stejně jako teď Persieho... On byl x let kapitán, stavěl se do pozice srdcaře a pak jde kam? Do Wolfsburgu, do toho plastikovýho tělesa. A Persie jako kapitán Arsenalu odešel do Man United (!!!), to prostě hovoří za všechno.
srovnáváš nesrovnatelné. Arne odešel v době, kdy klub sestoupil a on je odchovanec a ikona klubu, Němec k tomu. Robin je Holanďan, který hraje v multikulturním mnohonárodním klubu. Arne odešel z větší části pro peníze, Robin pro klubové úspěchy do týmu, kde má velkou šanci něco vyhrát ve zbývajících letech kariéry. Já neodsuzuji ani Arneho, ale s Robinem bych to fakt nesrovnával. A ta rivalita mezi Arsenalem a Mu už není taková, jako bývala před 10 lety
Arne není odchovanec a odešel spíš kvůli tý druhý lize. Měl jít každopádně někam jinam, stejně jako Persie měl jít jinam. S tím, že teď už Arsenal a Man United nejsou už takoví rivalové a přímý konkurenti, to bych mohl o Lauternu a Bayernu říct taky.
jenže v PL to chodí jinak. V Bundeslize byla dřív taky jediná šance pro hráče jak uspět na mezinárodní úrovni, tak jít do Bayernu. Proto tam šli Ballack, Zé Roberto, Frings nebo i ten Klose. Robin byl v klubu dlouhých 8 let a já mu přeji, aby něco v kariéře dokázal. Navíc mluví o klubu hezky, choval se příkladně a trenér ani hráči o něm neřeknou křivého slova
Ok, nakonec nemůžu jinak.
As announced earlier this year I had a meeting with the Boss and Mr. Gazidis after the season. This was a meeting about the (!!) club’s future strategy and their policy (!!). (!!) Financial terms or a contract have not been discussed (!!), since that is not my priority at all.¨
(!!) I personally have had a great season but my goal has been to win trophies with the team and to bring the club back to its glory days (!! - to rovnou mohl říct, že spoluhráči sou na píču). Out of my huge respect for Mr. Wenger, the players and the fans I don’t want to go into any details, but unfortunately in this meeting it has (!!!!!!!) again (!!!!!) become clear to me that we in many aspects disagree on the way Arsenal FC should move forward.
- toť jeho oficiální vzkaz fanouškům alias oznámení, že neprodlouží. Buď si to nečet, anebo nevim...absolutní podpásovka.
vůbec ne. Nevím, co na tom nechápeš. Wenger má zkrátka projekt, který bude při nejlepším konkurenceschopný v boji o trofeje s týmy jako MU, Mancity či Chelsea za 3-4 roky, až se tým sehraje a hráči jako Wilshere či Chamberlain zcela naplní svůj potenciál. Wenger nechtěl přivést hráče typu Benzema či Falcao, protože by to ohrozilo finanční stabilitu klubu, Robin zase věděl, že má poslední šanci něco vyhrát, protože mu je 29. Neodešel po nějakém jednoročním neúspěchu, ten tým co měl šanci něco reálně vyhrát se rozpadl a Arsenal měl místo boje o titul naopak plné ruce a nohy práce, aby skončil 4. Robin v nejtěžší sezóně klub defakto zachránil a přinesl do pokladny 50 mega liber (LM+cena z prodeje). Start do nové sezónu ukázal, že se rozhodl správně, protože MU i bez něj hrálo opět o titul a my i s ním byli při nejlepším na třetím místě. Bylo to krásně vidět v zápase s AV venku, kde MU otočil ze stavu 2:0 na 2:3 a my byli rádi za remízu bez šance na výhru. Proto já jsem mu osobně moc vděčný za to všechno, co pro nás udělal a budu vzpomínat jen v dobrém
Ježiš, to je zas keců pro nic. Evidentně neumíš moc anglicky, jinak si to už vysvětlit neumim.
rozuměl jsem naprosto všemu. Nehledej za mým odlišným výkladem neporozumění textu. To spíš mě přijde ten tvůj výklad pofiderní
Aha, a proto ho se mnou sdílí většina fanoušků AFC a drtivá většina těch rozumných.
counter se jasně v diskusi postavil za Robina a afc nevím, ale řekl bych že taky
Zrovna dneska Counter napsal "Persie to svým prohlášením zazdil, to beze všeho."...takže seš zase mimo.
to vytrháváš z kontextu. Napsal, že není nutné mu to mít za zlé a nadávat na něj. Prohlášení nebylo ideální, ale alespoň bylo upřímné a Robin šel dál. Já tu však řeším, že není třeba mu tady nadávat a nenávidět ho, milovat tě ho nenutím
No ještě aby on mě miloval...já se zas bavim o tom prohlášení jedině, který Counter prostě odsoudil, i když vlažněji než já a i ta drtivá VĚTŠINA (nikde sem netvrdil, že všichni) rozumných fanoušků - to si klidně zpětně pročti různý blogy, whatever. Zato tys na něm v původnim příspěvku neshledal nic zvláštního a špatnýho, což je fakt na pováženou.
... až hráči jako Wilshere a Ox naplní svůj potenciál a odejdou, jako to udělali ti před nima.
Zrovna včera jsem četl exkluzivku, jak jsme blízko k prodloužení smlouvy s Jackiem a Aaronem. Tihle klučinové jen tak neodejdou, na to vsadím krk.
To bych radši nedělal
a naštvalo by tě, kdyby tehdy šel třeba do Realu či Bayernu?
Ne.
vsadim se, ze tohle mas z toho smyslenyho textu co sem vcera nekdo postoval.
no nekul očima, nevím, proč ti tak vadí. Nic tak hrozného neudělal
A aby teda bylo jasno, tak předevšim ty na mě nemáš co valit oči, protože muj postoj k Van Persieho osobě máš (kór ty) znát už leta, protože sem ho tu přeříkával na sto způsobů a tohle mý vyjádření v žádnym případě nemá někoho šokovat či co.
RvP je v součtu s odchodem od nás jednoduše ztělesněnim prakticky toho nejhoršího, co si na fotbalistovi dovedu představit (herní stránku vyjímaje samozřejmě), odpradávna k němu teda můžu mít maximálně "profes(ionál)ní" vztah, nic víc. A ani ten už teď nemusim respektovat.
Druhý odstavec do puntíku.
no, že ho nemusíš jsem věděl, jen mě nemile překvapila ta míra nenávisti a vulgarity
To právě dělal ten ventil vázající se ke klubový příslušnosti no.
já si myslím, že toho pro klub udělal dost a rozloučil se s klubem, hráči, trenérem i vedením v dobrém a že si zaslouží ze strany fanoušků respekt, o což prosil fanoušky i Wenger. Já docela chápu, proč chtěl odejít a nebyla to otázka peněz
Podle mě se právěže rozloučil tim nejhoršim možnym způsobem no (horší by to bylo leda tehdy, kdyby ty všechny sračky napsal po odchodu zadarmiko)...
nejhorším možným ne, vzpomeň na Adebayora. Já jako na kapitána na něj budu vzpomínat jen v dobrém, stejně tak i na fotbalistu a i v Manchestru mu přeji, aby dosáhnul nějakého úspěchu. Je vidět, jak skvěle zapadl do toho týmu a jak mu ta jejich vítězná mentalita kde k duhu. U nás bohužel musel táhnout klub sám a i to bylo málo
Adebayor nevydal tak kreténský prohlášení, prostě ne. A to u mě rozhoduje s naprostym přehledem.
to já právě docela chápu a většinou se v tomhle těm hráčům divím...proč rovnou neřekne ten důvod o který se jedná? celej svět ví, proč k nám šel a nikdo není zvědavej na kraviny alá little boy a kdesi cosi...já nevím, čeho se ti hráčí bojí, tak to má říct na plnou hubu...
ten důvod je pochopitelný, ty kecy okolo jsou těžce nepochopitelný
No..hlavně on de facto shodil i filozofii klubu (z pozice kapitána!!!) apod. Všechno uplně zesral. Ale radši bych se v tom nepitval znova, vim jen, že mě tehdá nakrkl víc než kdokoliv kdy předtim.
nevím, jak shodil filosofii klubu?
"Ale radši bych se v tom nepitval znova"...
ok
Theo to brzy zlomí znovu
no, budu jen rád
Rád bych byl jen v případě, že ho nahradí adekvátní posila.
což je v podstatě kdokoliv
Já tě fakt nechápu. Zvykl jsem si, že jsi na tyhle "netechnický" hráče jako pes, že bys je radši hnal z Arsenalu koštětem, ale fakt si myslíš, že kdejakej Suarez by měl větší přínos? Nebo Ryo?
neženu ho koštětem, ale dost mě za poslední půlrok zklamal. Když prodlouží, budu rád, ale jestli čeká, že čím dýl bude čekat, tím víc dostane, tak ať radši zvolí klub, kde mu ty prachy daj. Robin alespoň odešel s tím, že klub táhnul, byl nejlepším hráčem ligy a výš už jít s ním nemohl. Theo zatím nedokázal, že má vůbec na základ v klubu jako Arsenal a už má móresy jako nějaké hvězda. To samé jako Nasri. Takže když přijme nabídku klubu, projeví tím loajalitu a ukáže, že sídli s klubem hodnoty. Pokud odejde, nemá cenu na něj dále plýtvat slovy a budu se těšit, že přijde hráč, který si bude rozumět jak s míčem, tak se spoluhráči
A jo, tak jsem rád, žes mi vyjasnil, že tvoje shazování jeho kvalit je jen kvůli čistý zhrzenosti. To koneckonců chápu spíš, než kdyby sis fakt myslel, že je tak špatnej.
já neshazuji jeho kvality, já je zkrátka nevidím. Naopak ho při zápasech chválím prakticky za vše, co se mu povede. Líbí se mi, když hraje na křídle, ale na hrotového útočníka nemá kvality, absolutně ne. Má rychlost, náběh, zakončení, ale to uplatní i na křídle. Má i dobrou kopací techniku a celkem dobrý centr, nicméně furt má špatný první dotyk s míčem, špatné vedení míče a špatně řeší mnoho triviálních situací. Ale je to pracant, zápasy odjezdí, proto ho mam rád a budu rád, když v klubu zůstane řadu let. Ale musí s pokorou a ne klub vydírat, jako kdyby to bez něj nešlo. Hráčů jako on je na trhu dost a jeslti si myslí, že je pro klub nepostradatelný, tak se šeredně plete. Naopak já jsem na jeho straně tolik, že kdyby odsouhlasil ty podmínky, co mu nabízí klub a já si mohl vybrat, jestli mu klub má vůbec nabídnout nový kontrakt nebo ho prodat a přivést někoho, koho bych považoval za lepšího, tak budu furt pro jeho setrvání, i kdyby nepřišel pro naši přínosnější hráč než on. Stejně to mám s Ramseym. Ale na druhou stranu čekám od těch hráčů loajalitu ke klubu a pokoru, kterou zatím moc neprokazují. A Arsenal neplatí hráče špatně
Ok, no. S tím já s různýma výhradama souhlasím, ale "což je v podstatě kdokoliv" je prostě ústřel. Ale jak myslíš, myslím, že o sobě víme, kdo jaký hráče má rád. To bychom se akorát točili v kruhu a opakovali stokrát opakovanou diskuzi.
Mertens, Draxler, Farfán, Ayew, Lens, Sulejmani, Feghouli, Navas, Griezmann, Gamiero, Lacazette, Cabella, Aubameyang, Tadić, Son, Hermann, Rossi, Konopljanka, Jarmolenko, McGeady, Tošić. To by bylo, aby si člověk nevybral
McGeady mě praštil do očí.
taky jsem ho uvedl spíš tak ke konci, abych nevynechal hlavní trhy
Galaktickej *** seš..
Nani
těch jmen je tolik (a Nani mezi ně rozhodně nepatří), že ani nemá cenu o nich spekulovat
Má být výměna prý. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=517071551658509&set=a.195104567188544.49583.194301603935507&type=1&theater
Samozdřejmě že to může být kec ale v dnešní době si už nejsem jistej ničemu.
to je asi tak důvěryhodný, jako že Arsenal vymění Walcotta za Matriho
Ohoho, Matri na křídle
Nevím, z pohledu nezaujatého člověka v rámci tohohle obchodu mi to jako košér nepřijde.
V Arsenalu se vypracoval, ten ho dostkrát podržel, hlavně když se mu nedařilo nebo byl zraněný. Pak se dal do pořádku, klub 2 roky táhnul a pak odešel. Adebayor je sice zmrd, ale je to jenom zmrd, nikdo od něj nic jiného nečekal. Já bych od kapitána čekal alespon to, že bude kapitánovat více než jeden rok.
druhý odstavec si zaslouží palec, toho se jako fanoušek děsím nejvíc..
v Arsenale na mna posobil ako velky zmrd a nesympatak...ale u naas teraz, neviem, ci ho neber terza tak kvoli tomu, ze dava plno golov, ale celkovo mi pride, ze za United hra iny Persie, ako u vas
Hehe..
že by za to přeci jen mohly ty góly?
k němu se jinak přistupovat nedá...přišel jako ten, co má dávat góly a on to dělá...a dělá to sakra dobře, takže není důvod proti němu nějak zbrojit...to, že udělal "pár" kravin v Arsenalu nám popravdě může být úplně jedno, ale to, že přišel k nám, ho nějak výrazně nezmění...i když nepodceňujme toho little boye, třeba ho teď vede jinou cestou
tohle mě dostalo
hm...
Máš úplnou pravdu, přestupem šel očividně do sebe a najednou je to úplnej andílek
OT : Co říkáte na Hobbita?
az na ten zpev trpasliku
dost nuda...ale kamaradka,co uci na zakladce rikala,ze jsou z toho deti nadseny
Naštěstí nejsem fanoušek fantasy a knihu sem v žádnym případě nečetl, takže sem si to moh v klidu užít - takhle ti to řeknu. :)) Ale na další díly těžko pudu, teď mě jen ukecali spolužáci na hromadnou výpravu na půlnočku.
Chystám se na to zítra a před týdnem jsem tu knížku dočetl, tak jsem celkem zvědavý. Ale právě nevím, jestli od toho očekávat moc, abych nebyl z(s?)klamanej.
Hm, ještě ke všemu čerstvá čtenářská zkušenost. No dopředu počítej, že si tam toho dost navymejšlel (což sem já nepoznal a i v tom spočívala moje výhoda)..
Naštvalo mě, že to rozkouskovali na tři části, demence. Doufal jsem v hutný příběh, který mě pohltí, ale je to spíš úprk skrz Středozem.
To mě taky naštvalo. Dva bych překous, ale tři mi přijde hodně.
na třech se víc vydělá
To jo, ale je to nechutný. Z jedné špičkové knížky se udělají 3 průměrné filmy. A přitom by se to dalo zakomponovat tak, aby z toho byl filmový trhák roku, který předčí kteréhokoliv pána prstenů.
Na jedničku šli lidi ze zvědavosti natěšení.
jenže podívej se na náklady, já jim to za zlé nemám
naklady a kdyz tocili vsechny tri filmy najednou? houbelec...je to proste dojna krava...nic vic...
ano,jackson to ma jak svoje dite,ale nevidi,ze tohle je opravdu zbytecny...
docela by me potesil fanouskovsky sestrih...udelat z tech tri filmu jen jeden
no co to tak čtu, tak mi radost neděláte...ve srovnání s Pánem prstenů? lepší, horší, stejné?
Jednoznačně lepší.
jestli to bude stát za hovno, jsi první komu přijde výhružný vzkaz...
Nejsem, já stojim mimo.
Náhodou je možná dobře, že si takhle snížíš očekávání a pak nebudeš zklamaný :-)
ještě v pondělí mám předtermín a pak už konečně aspoň na pár dnů klid, takže v té době si chci zajít i na Hobbit nejsem žádnej blázen do toho, knížky jsem nečetl, ale docela se na to těším
ve srovnani s panem prstenu horsi...
Pán prstenů byl víc bojový klasický film, tohle je taková cestománie s notnou dávkou počítačového zásahu a rozhodně více humoru než v původních LotRech. Ale mně se to docela líbilo, že to je na víc dílů je sice škoda, ale aspoň se z knihy opomene co nejméně, i když pár věcí si tam přidali sami scénáristi. Udělat to najednou, tak by se zas nadávalo, že tam toho spousta není. Navíc pro tvůrce je ekonomicky výhodnější to udělat natřikrát. No, není to podle mě žádný zklamání.
Hobita fakt srovnávat s LotRem nejde. Už jen z hlediska rozsáhlosti knih a doby, kterou na nich Tolkien pracoval. LotR je Tolkienův masterpiece, Hobit prostě jen další kniha z universa Středozemě.
Myslím, že tohle by se mělo odrazit v těch filmech. Je jasný, že spousta lidí to bude srovnávat s LotRem, ale srovnávají jablka s hruškami. A právě pro tyto fandy rozdělil PJ ten příběh na 3 filmy, přidal tam postavy z původní trilogie, který v Hobitovi ani nebyli (Legolas.. nedivil bych se, kdyby v dalších filmech byli třeba i Aragorn s Gimlim atd.). Chtěl prostě udělat oslí můstek s LotRem, i když ty knihy( potažmo Nedokončené přiběhy) na sebe nijak nenavazují. Jediné pojítko je právě universum Středozemě a Prsten.
ono samotné vystoupení těchto postav by nemuselo být na škodu - ale to jen v tom případě, že by se tam mihnuli v davu jako "kompars"
...ale třeba z knížky si taky nepamatuju Radagasta (ikdyž je fakt, že jsem tu knížku četl už asi před 7 lety)
tak ona i knížka je psaná spíše pro děti (to je taky důvod, proč jsem Hobita jako jedinou knížku od Tolkiena dočetl na základce celou...)
...jinak ale společenstvo prstenu je taky jen o cestování - s tím, že se to na konci slušně semele (podobně jak v Hobitovi, ale tam to nebylo úplně na konci)
Před filmem pustili volební klip Fischera, takže po tomhle už to film pokazit nemohl
Začátek je na můj vkus hodně zdlouhavý a mrzí mne, že trpaslíci nejsou ve stylu Gimliho (no a sjetí elfové navazují na Legolase...) a někdy je až moc vidět, že je to dělaný na "počítači" ikdyž je to "všední" scénka
Nechoď do horší ligy.
100. pre Jacka Collisona
OT: Ricky van Wolfswinkel by mohl ze Sportingu zamířit do Serie A, o nizozemského útočníka se podle portugalských médií zajímá Fiorentina a je připravena za něj zaplatit deset milionů eur.
To by byla bomba Avšak myslím si, že půjde za víc
to fakt ne, podobných hráčů je trh plný a 10 je až moc
fakt? Co vím, byl považovaný za velký talent a po přestupu do Sportingu se mu celkem dařilo. Tuším, že loni Sporting vyřadil z EL City ne? Tam docela zářil a podzim měl hodně povedený, co si pamatuju, dokonce hned v lednu ho chtělo pár klubů. Je pravda, že jsem ho od té EL neviděl, to tak upadl?
Je to fajn talent, jen se hrozně potřebuje uklidnit v koncovce.
Jinak herně a tak v pohodě? Pokud je problém jen koncovka, to se dá nacvičit, horší je to pokud nemá dobrý výběr místa atd.. Kolik má teď tak hodnotu? Podle Herba je těch 10 až příliš.
Vzhledem k tomu, že je to široko daleko jedinej útočník SCP ( ), široko daleko jedinej střelec SCP ( ), pořád je mladej a ve vývoji a Sporting na tom finančně neni nijak zvlášt růžově, tak bych spíš řek, že minimálně 10m. Ale i za ně by ho asi pustili.
A herně je na tom fakt slušně, i když z Nizozemska šel jako dost přeceněnej hráč. V prvnim roce na něj šla z Portugalska prakticky jenom chvála, navíc i relativně slušně sypal. Každopádně je to hodně hráč do mezihry, inteligentní náběhy za obranu, schopnej podržet míč. Problém je, že v SCP je prostě "ten jedinej" - hodně by mu podle mě bodl parťák dopředu (kterýho mu Fiore nepochybně dá minimálně v Jovetićovi)...
Mě přijde jako komplexní útočník, co nemusí jen spoléhat na zásobu míčů a šancí od spoluhráčů. První sezóna se mu podařila, to vím, proto jsem byl překvapenej reakcí Herbageho Je to spíš ST nebo SS? Ono je taky dost možný, že hledají potenciální náhradu za Jovetiče, protože mu byl letos v létě přislíben potenciální zvážení dobré nabídky, po sezóně. Sice Jo-jo vyhlásil několikrát, že je šťastný a nechce odchzet, navíc pravděpodobně bude hrát s Violou minimálně EL příští rok, takže by mohl ještě zůstat. Tandem Jovetič - Van Wolfswinkel by se mi na papíře moc líbil, mohli by si rozumět a byl bych na ně hodně zvědavý
Těžko říct, protože zatim vždycky byl v týmu střelec no.1. Ale typologicky mi sedí na oba posty, takže pohoda..
A i vzhledem k tomu nezvládání koncovky tipuju, že by se sám nebránil sestupu na SS.
tak v případě prodeje Jovetiče je na hrot pořád El Hamdaoui a Seferovič (bůhví jak na tom bude Toni ) i s nima by mu to mohlo jít, i když El Hamda je taky dobrý palič, to by byla asi zajímavá dvojka
Budoucnost Jovetiče ve Fiore závisí, podle mě na pohárech, popřípadně LM.
Na Hamdávího sem uplně zapomněl, ty brdo. Taková Ere-paličská dvojka no..
tvl, ta skladba některých vět je fakt zajímavá únava už se pomalu ale jistě dostavuje a podepisuje, tak to kdyžtak omluv
no, spíš ve Sportingu bude jen stagnovat, portugalská liga je slabá Takových kanonýrů už v Eredivise bylo
to věřím, ale přestup do Violy by možná mohlo být pro něj to pravý, i když pokud mu to moc nesype v Portugalské lize, v Calciu už tuplem nebude, nicméně Viola hraje ofenzivně a určitě by si polepšil, třeba by ho to zase posunulo výš.
On je tak inteligentní hráč, že se do šancí bude dostávat kdekoliv, nezávisle na obtížnosti soutěže. Věřim, že to je jen v něm prostě..
Já, co jsem měl ho možnost párkrát vidět, taky se mi moc líbil, proto věřím, že by to byl pro Fiore dobrý přestup.
A odkud ho ty jako můžeš znát?
on je hrozne precenovanej je to velkej palic
Néééééé do Serie nechoď..
Suárez potřebuje parťáka
serie A, Arsenal, Liverpool... v S04 jsi hvězda, proč bys chodil do horšího? (teda pokuď nedostaneš dvojnásobnej plat)
krok zpět
Bral bych ho na hrot vedle Gia, myslím že v Juve by se prosadil.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele