Hřebík jednal s vedením Sparty, do níž má brzy nastoupit
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hřebík při zápasech na lavičce Sparty nebude, koučovat má Hašek
03.01.2012, 15:07
Hřebík si návrat dlouho rozmýšlel
22.12.2011, 21:24
Hřebík sportovním manažerem Sparty, koučem zůstal Hašek
22.12.2011, 16:42
Jílek míří do Sparty, odchod musí schválit představenstvo Sigmy
15.12.2011, 18:49
Sparta potvrdila Chovancův odchod a rozpustila realizační tým
05.12.2011, 16:24
Sparta dnes oznámí změny v realizačním týmu
05.12.2011, 09:09
Sparta bude řešit personální rošády až v týdnu
03.12.2011, 23:14
Sparta údajně chystá rozsáhlé trenérské změny. Vrátí se Hřebík?
19.11.2011, 12:29
Komentáře (213)
Přidat komentářtak to bude koniec jedneho klubu , ktori kraloval cesku desiatky rokovvvvv
a důvod?
je to kazisvet
trapně si zas říkáš o popularitu
blbost...je to sice můj osobní názor,ale těžko hledat někoho fundovanějšího než Hřebíka
Kolik si dneska vsadil?
2000 euro wisla over
Jsi trapný, už to neni ani vtipný
co ma byt na tom vtipne, ked sa tak dakto zivi tak netoci centiki ako ty daj to za pendu a trim papulu
S tvojí inteligencí budeš počítat centíky možná tak ty až vyrosteš
Arsin, jak se má Kaká? Furt se zajebává doma s playstationem?
v madride som zil rok takze uz neviem som doma pri snine uz
ptal sakolik som vsadil a odpovedal som tak sa zdrs komentov
kolik si udelas mesicne sazenim ? jem i jasny,ze jednou tolik a jindy tolik,ale tak nejakej prumer ? no offense!
minuli mesiac -4200 euro strata tento zatial +2800 ta sak dobre sa da ked ide ta ide ked ne ta ne
ty brdo a kolik tak potrebujes rozpocet / bankroll,aby te pak takovej mesic,kdy mas -4200 nezabil uplne ? 15- 20 000 ? rozhodne ti fandim,jestli se tim zivis! Ja bych byl ve 30 zralej na psychyatrii z tech nervu
aj tak je zivot len hra
Co takhle se naucit pravopis ?
Na to je zivot zrejme moc kratkej
mam tu rodinu zo zahranicia a stale si milim i a y tak nerieism to teraz
Vy se s rodinou dorozumíváte psaním??
preco riesis blbosti?? je tu rodina a pouziva pc aj ona
Ty seš blbec že mu věříš
nevím,proč bych měl být blbec ? nebo ty snad myslíš,že nikdo nesází takový rakety ? ať už je to pravda nebo ne,tak mi odpověděl na moje otázky a to mi stačí...
Je vidět že se na tomhle webu ještě vůbec nevyznáš
co to je za argument???1000 lidí tu píše takový hovna,že se v ničem ani vyznat nechci. je mi jedno,jestli lže nebo ne! zeptal jsem se, on odpověděl a tím to pro mě hasne! jestli s ním máš problém,tak ho řeš s ním a ne se mnou...
neries ho, snad by som nepisal ze som za minuli mesiac v strate kebi to bolo podla nich
rozumný!
nenech se tady místníma odradit, já tě vyloženě prosím o to, ať tu pokračuješ
v Čechách se úspěch nepřeje, a proto jsem na Slovensku a ždímu lidi¨na minimálních mzdách
1) Takové rakety sází více lidí, to 100%
2) Proč by chodil sem a chlubil se tím?
3) Proč myslíš, že by měl být zrovna arsin člověkem, který vsadí 2k eur na zápas? Když neumí ani slovensky a názorově je úplně mimo ve fotbale, když už něco plácne. A pochybuju, že zrovna on by měl cashflow na to, aby sázel každej den 50 tisíc korun. Ale možné je všechno
kamarade ja sa nechlubim, pisal som daco tu? bola otazka vissie za kolko som dnes vsadil inac bi som do tejto diskusie nic nepisal. gramatika neukazuje za kolko podavas
ty tvoje "chytré" představy jsou k popukání. A na konec napíšeš: Všechno je možné....
Od Tebe to sedí , hele.
?? copak?
Od uživatele Honzy Matouška jsem tu pár srand už četl.
Aha.
Screenshot třeba?
Jen do něj, inspektore .
Chodi do kamenny sazkovky
S kufříkem plným bankovek
2000 euro = 4 bankovky
kolik ti je ? 15 ? Víc asi ne, Honzíku ... měl bys taky občas vypadnout od netu a od remcalů z hospody...divil by ses na tom světě ...
http://cs.wikipedia.org/wiki/Humor
http://cs.wikipedia.org/wiki/Sarkasmus
Pokud vím, tak sází u Pinnacle.
A to mi byl po ME U19 tak sympatickej Každopádně su nehorázně zvědavej jak pod ním Sparta bude vypadat a je to jedna z dalších věcí proč už se nemůžu dočkat až zase začne liga
Podle mě chvíli bude trvat než si to sedne,ale až si to sedne,tak by to mohlo bejt super!A to taky nejsem spartan
ano, a Vaclík je jednou nohou ve Spartě...pod Hřebíkem konečně bude Sparta hrát fotbal...ten si na to dohlídne i z pozice GSM...nejsem spar´tan, ale tento krok chválím
Kouba
Titul je náš Předpokládám že Hřebík to tam zase tak rozesere, že se Sparta z těch sraček bude vyhrabávat zase min. 2 roky...
Ale ty snilku
Vítej zpět LM.
jeho inicialki su JH ty mudrce
slovenská alternativa filipa 12?
to sa musis spitat jeho
spíš tebe, ale zase ty jsi narozdíl od filipa uplnej troll...
Ježiš ty si debil
LOL
Hřebík ♥ se spartou počítám v záklaní skupině LM
článěk absolutně o ničem nebo se snad někdo dozvěděl něco nového???
tys to čet?
Já tý Spartě snad začnu fandit !
Ikdyz Hrebika mam celkem rad, tak mam tuseni, ze tohle totalne nevyjde (a samozrejme radost)
zase , kdyby tam zůstal chovanec, tak si trvdil to samé, člověk si u tebe fakt nevybere
Že se mu tam vůbec chce, ještě pořád před sebou vidím ty nápisy "Hřebík ven!".
Celá Sprta je na . Byl bych rád kdyby Plzeň pokračovala v úspěších a k nim se přidal třeba Liberec nebo Jabko. A ACS by byla až 3.-5. To bych byl spokojený až až.
to ano, ale pouze za předpokladu, že se trochu pohnou v evropskejch poharech, jinak v tomhle nedam na Spartu dopustit...nikdo nas nereprezentoval lip (krome Teplic,Boleslavi a Liberce v poharu UEFA kdysi)
někteří uživatelé jsou taky na Já bych byl zase rád, kdyby na svoje úspěchy opět navázala Sparta a ten zbytek co zatim nic nedokázal se k tomu konečně alespoň přiblížil
Mně už nebaví se 30 let dívat a poslouchat kecy Sparta,Sparta......Chtělo by to změnu a Plzeň letos v LM dokazuje,že by to i šlo.
ale až ted se ukáže, jesli je to rychlokvaška nebo ne
tak jasně.Taky sem zvědavý.
Každý chce něco. Já chci třeba návrat Rudého teroru.
Hm ty budeš ještě děcko to je pak těžké.
Přád si kralování svého oblíbeného klubu je dětinské, strejdo?
Ty vole...trapas. Přát si...
Já tu nikde nepíšu,že by FCB měl kralovat. Neumíš ještě číst?
To jsem také nikdy netvrdil. Ty si přeješ změnu, já si přeju kralování Sparty.
Njn.
Sancha je jeden z nejinteligentnějších uživatelů tady vůbec. Narozdíl od Tebe páchá svá faux-pas jen v pravopise, zatímco ty v chování a zvrhlých myšlenkách.
Nereaguj na mně TY....takový.... Nechci být vulgární.
Ale s tím Vaclíkem mě hodně nasral.
FCB by nikdy nemohl kralovat delší dobu. A nebude!
Kdo to tady říkal že vždycky když Sparta trpí pod Hřebíkem tak titul bere Liberec?
to je legrační, jak si zbytek republiky závistivě přeje, aby fotbalu vládl kdokoliv jinej, jen ne někdo z tý "zlý" prahy, ale kdyby podle jejich přání padla sparta úplně, to by byl pro náš fotbal teprve šok, chtě nechtě, praha je jediný město, který nás může reprezentovat (a to uznávám, že proti jinym většim evropskym městům je i praha trochu ospalá a zastydlá). nemyslim si, že by bylo v zájmu kohokoliv, aby výkladní skříň našeho fotbalu byl nějakej klub z menšího města z tak ohromně přelévavou fanouškovskou základnou (a ruku na srdce, nechci věštit, plzeň má sympatický mužstvo a docela jim přeju, ale kde bude polovina těch současnejch fandů za 2, za 3 roky?)... pokud má českej fotbal rozvíjet svůj potenciál, za současnýho stavu je v zájmu každýho fandy, aby to sparta konečně dotáhla v evropskejch pohárech tam, kde byla před lety, jinak progres asi těžko začne. a ne, ani plzeň, ani jablonec, ani zbytek klubů nemá na to, aby českej fotbal dlouhodobě táhnul místo sparty. a poflusejte si mě, já sám nejsem rodilej pražák, ale vyrustání v obklopení maloměstskýho mindráku mi v tomhle opravdu otevřelo oči.
A kde by byla polovina sparťanů, kdyby se dva roky nedařilo?
sparta je taková značka, že by i bez další poloviny fandů byla pořád zatraceně nejexluzivnější fotbalovou značkou v čr.
Moment, o čem mluvíš? Ta obecná přelétavost fanoušků nás v případě, kdy tito stejně nikdy nechodí, nemusí zajímat. A Sparta má docela solidní návštěvy na stadionu jen proto, že hraje neustále nahoře.
to by se nesmělo dařit od roku 1893
Tenhle spasitelský syndrom mě na Sparťanech baví asi nejvíc.
No a abych napsal taky něco konstruktivního. Jestli Sparta chce dominovat v lize, a uspět v Evropě, tak ať to udělá, zdroje na to má, jediný kdo může že se tak nestalo je ona sama. Fotbal je pořád ještě sport a nemyslím si že výsledky na hřišťu určuje průzkum veřejného mínění.
já bych si sparťan moc neřikal, už jenom proto, že se mi příčí označovat se za fanouška kohokoliv, spartě spíš tak dlouhodobě přeju, ale slovo "fandit" je na mě až moc radikální. no, popravdě, ten, co je o opaku přesvědčenej, těžko změní názor potom, co přečte můj komentář, navíc když je obtěžkanej nějakou rivalitou. no nečekal jsem ani jednu změnu názoru nebo náhledu, z tohohle hlediska to byl stejně bezúčelnej frk, kterejch jsou tu v diskuzích stovky.
já tohle vcelku chápu a je to téměř všude. Ve většině zemí je centralizace na hlavní města. Téměř všude se budují takovýhle zlatý kapličky, aby na periferii lidi "šlapali ve sra-kách". Navíc je Sparta prostě nejbohatší a takový kluby oblíbený nejsou, což taky chápu.
Add výkladní skříň - tady souhlasím. Do doby, než byla Sparta nahoře, a fungoval tady přestupní systém, tak byl náš fotbal víceméně v klidu. Po tom, co se i provinční kluby začali montovat do mezinárodního obchodu, to šlo víceméně do kopru. Samozřejmě, že v otázce konkurenceschopnosti to pomohlo, ale spíš tím horším směrem - nebylo to tak, že se průměr zvednul na úroveň premiantů, ale je to tak, že se premianti propadnuli na úroveň průměráků.
Dále souhlasím, že Plzeň (Jablonec, Baník ...) prostě nemá sílu na táhnutí našeho fotbalu tak, jak to dělala Sparta (v součinnosti se Slávií, samozřejmě).
"Maloměstský komplex" mají z Prahy jen Brňáci, protože ti si nikdy nedokáží vydupat a vybudovat to, co dokáží Pražáci. A to je s-re. Zbytek republiky Prahu nemá rádo (ale není to tak hrozné, jak se o tom mluví) kvůli tomu, co jsem psal nahoře - centralismus. Budování zlaté kapličky na úkor regionů, kde dodnes nemají ani věci pro Pražáka naprosto nepochopitelné - kanalizaci například. Sám o tomhle něco vím. Jsem angažovanej v městské politice, kde řešíme obdobné problémy "město vs. osadní výbory".
Co Ostravsko?
z Ostraváků mám pocit, že mají (narozdíl od Brňáků) svou hrdost a nedívají se jen směrem k Praze, ale dokáží i zamakat na tom, co mají.
To majou aji Brňáci. Já myslím že to vymezování ku Praze dělajou hlavně proto protože se to od nich čeká a tak nějak "to někdo dělat musí". Ale konkrétní Brňáci co znám já tohle neřešíjou, spíš to berou tak s nadhledem, podobně jako se to bere u nás na Hané. Zhruba ve smyslu "co ti blbci v Praze víjou co se tady děje....."
Jak říká Nohavica - Praha daleko, Bůh vysoko..
To je jednostranný pohled. Ten systém vyhovoval hlavně Spartě a ne lize. A sotva se dá říct že premianti spadli na úroveň průměráků. Kdo byl tehdy premiant který díky prodeju hráčů do zahraničí bez Sparty spadl? Baník snad? Slavia? Nebo Liberec? Sigma? Naopak se mi zdá že Sparta v Evropě spadla o třídu a v lize taky trochu. Všem ostatním týmům to pomohlo, což je na lize vidět, fotbal je pořád lepší a lepší. Sigma rozhodně nebyla tehdy v pohárech lepší, to přišlo právě až potom. A co můžu mluvit za Sigmu, tak se prodej přímo do zahraničí jednoznačně vyplatil a nevidím důvod proč by s tím měla Sigma přestávat. Živí nás prodej hráčů, tak je priorita prodat za co nejvíc peněz. Když je k tomu bonus že tam hráč chce - a zahraničí je vždycky atraktivnější než Sparta, a navíc se neposiluje konkurence, tak není co řešit. Sparta si taky může fungovat jak sama uzná za vhodné a zbytku ligy se na nic neptá. Suma sumárum tenhle pohled "nám se to líbí jak to bylo protože tehdy sme byli úspěšnější" beru jenom jako brečení Sparťanů nad časama které už se snad nikdy nevrátíjou.
Ten systém vyhovoval i lize, což nechtějí fandové ostatních týmů přznat, ale pravda to je. Nakonec se můžeme podívat, kde je liga oproti zbytku Evropy dnes a kde byla předtím. Není to žádný brečení Sparťanů na doby minulé. Já naopak beru ligu zajímavější dnes, což jsem nakonec napsal i v tom příspěvku, na který jsi reagoval (konkurenci to pomohlo).
Týmům současný model vyhovuje tak moc, že začínají krachovat. K tomu asi dál není, co dodat.
Premianti jsou Sparta a Slávie. Nikdo jiný (ač si to o sobě někdo jiný ze severu myslí ...).
Nevím, jetsli vyhovoval lize ten předešlý. V čem? Že S a S byli úspěšnější v pohárech? Že zůstávali hráči, protože se čekalo, než na ně ukáže prstem Sparta? Ztratila své výsadní postavení, ostatní kluby už ji nepotřebují, prodají své hráče třeba do Polska a lépe, než by to bylo do Sparty, aby mohly žít. Krach Baníku je o něčem jiném než o současné situaci.
V čem ten systém vyhovoval? Já si myslím že to není o tom že by úroveň ligy klesla, ale o tom že ostatní Evropa prostě a jednoduše rostla rychlejš. My sme si tady vybudovali zatuchlý smrádek, a okolní ligy kolem nás profrčely. Až v poslední době se začíná něco dít, začínají se budovat stadiony, investuje se do infrastruktury, mluví se o reformě ligy, soutěže béček a dále. Kluby začínají hrát atraktivnější a konkurenceschopnější fotbal. Tohle je ta cesta kterou bysme se měli ubírat. Jo vím že Sparta měla silný tým, byl tam Rosický a Čech a tak dál. Ale teďka měla Kucku který má prý na Inter, má Kadleca který se potřád objevuje v seznamu největších talentů, měla Bonyho který má prý na PL, snaží se o Vaclíka který jednou může být hvězda ve velké lize. Tak proč si nevychová nového Rosického, nového Čecha, nového Nedvěda? Sama se chová tak jak se ti nelíbí že se chovají ostatní. A prohlásit že kluby dneska krachujou díky tomu že neprodávajou do Sparty ale do zahraničí je demagogie, to ani nebudu brat vážně.
No něco podobného co Jirka říkal i Starka. Že dřív kupovala Sparta výhradně na českém trhu a to drželo ty malé kluby nad vodou. A tím, že Sparta kupuje levné hráče ze zahraničí, tak je to pro českou ligu špatně. Možná by se to dalo trošku porovnat na případu Pilaře. Ten hráč měl veliký potenciál už před přestupem do Plzně. A dokázal jej zúročit právě v Plzni, které se letos obrovsky daří. A kdyby nebyli v Hradci paka, tak by šel do zahraničí klidně za těch 70 miliónů. Hradec by dostal 10+nějaké peníze za ty procenta, co si tam měl dát. Takže řekněme 20 miliónů a Plzeň by měla z Pilaře 50 miliónů+%. Oba kluby by byly spokojené. Teď si vem druhý příklad a to Hořavu. Chtěli jste za něj kolem 30 mega. Na Euru 21 se nepředved a nebyl o něj zájem. Hořava chtěl asi pryč, naštval se a ty výkony byly docela tristní. A pokud nepřestoupí, tak bude rychle stagnovat a kdo ví, jestli ho ještě někdy prodáte.
Jenže kluby můžou prodávat do Polska, Turecka atd., předtím bylo nepsané pravidlo, že jen do Sparty. Té nic joného nezbývá než kupovat levné hráče ze zahraničí.
to jim předtim někdo bránil, aby je místo do sparty prodali do polska nebo turecka? .)
Ne, ale turecké a polské kluby neměli tak velkou kupní sílu jako dnes. Navíc Turecko bylo v některých ohledech slušný pravěk, co jsem tak četl v článku o Pavlu Horváthovi v jednom ze starších čísel časopisu Hattrick.
tak v tom případě to ale nebyla vina sparty, že turecký a polský kluby nedisponovali v tý době tak velkou kupní silou .)
Tak to snad nikdo netvrdí, ne?
Jeden z prvních přímých přestupů byl Baroš do Live, předtím si sparta skoro nárokovala právo být přestupní stanicí. Liga byla jen o ní, skoupila hráče a nechala je sedět na lávce, odtud taky pramení ta její neoblíbenost u jiných. Včil kupuje často takové hráče, co už nejsou top, ale často až druhého sledu, proto pokulhává v pohárech. Už pro české kluky není snem.
"nárokovala". todle mě točí, ty kluby ty hráče prodali, páč se jim ty prachy líbily, kdyby hráči nechtěli, tak tam taky nepřestoupí, hráči tam šli a rozhodně se "nezakopali" (bože, jak já to slovo nemam rád) jako v tom zmiňovanym turecku, i když plno potencionálních talentů tam zhaslo (ale neni to náhodou tak trochu úděl a role většího klubu - oddělit zrna od plev?).
Nárokovala, asi si nepamatuješ hlášky Macha a spol. o tom, že jsou dobrodinci českého fotbalu, když umožňují ostatním prodávat své hráče do Sparty, a vysvětlování, že noni jsou těmi nejpovolanějšími k nákuu a pak i prodeji takových hráčů, bo mají jméno v Evropě, umí to atd.
A ještě ten Košťálův citát "kdo neprodává do Sparty, škodí českému fotbalu"
aha, takže to na základě prohlášení košťála a macha kluby dělaly z čistýho strachu, aby tomu českýmu fotbalu skutečně neškodili. no nic, půjdu do sámošky a budu si drze, sprostě a namyšleně nárokovat rohlík, protože na něj mam, cestou domu po mně bude chtít bezdomovec pět korun, nedam mu je. propadnu depresim, přijdu o všechno, skončim na ulici, potkam bezdomovce a tem mi začne připomínat, jak jsem si drze přisvojoval rohlík, když jsem na něj měl, a ještě jsem ho drze jedl na ulici a dovolil jsem si zašpekulovat, že bez lidí kupujících rohlíky by pekaři na tom byli mnohem líp, stejně tak bezdomovci by neměli od koho somrovat. ale v podstatě si pak uvědomim, že všechno je líp než předtim, páč se starym známym bezdomovcem už nás nedělí žádnej sociální rozdíl.
Pěkná kravina, co tu píšeš. My s Prosperem tu píšem o nabubřelém vystupování Sparty v době, kdy mohla svým chováním vydírat ostatní kluby, ne o nějakých možnostech.
Ty si fakt insane. Kde tvrdím něco takového? Já tvrdím že Sparta podporovala politiku aby ostatní kluby prodávali hráče do Sparty a menší kluby to dělaly protože neměly zkušenosti s prodejem do zahraničí a prodej do českého klubu jim přišel jako vyzkoušená možnost a neslo to slušně. Pak Baník prodal Baroša, Sigma Ujfalušiho, a ostatní kluby zjistili že aji tohle je fajn možnost a nese to ještě líp. A už u toho zůstaly. To že by byla Sparta nejradši kdyby tohle nedělaly je fakt. Stejně jako je fakt že používala pěkně zavádějící argumenty aby je od toho odradila. Ale na druhou stranu je fakt že kdyby byly kluby odvážnější, tak prodávajou hráče do zahraničí samy a dřív. Šlo to, akorát se neměly bát, a měly si najít někoho kdo je to naučí. Sigma takhle prodala Hapala do Leverkusenu a Látala do Schalke. Akorát v tom neuměla chodit, takže z toho měla hovno.
Vydava se jeste Hattrick nebo ProFootball v dnesni dobe internetu?
Pro Football ještě vychází. Je drahý jako potvora. Když jsem si jej chtěl koupit na chatě, tak mě odradil otec slovy: "Vykašli se na to, akorát budeš naštvaný, jaký blbosti tam budou." A Hattrick jsem měl v ruce naposledy před rokem. Hrozná bída, kvalita šla fatálně dolů. Není divu, když jej vede (možná vedl) debil Procházka.
Já ho měl léta předplacený, ale pak tam byla polovina čísla 20 nej brankářů, 15 nej trapasů, 20 nej skandálů... text žádný, obří fotky, témata o ničem.
Také jsem měl několik let předplatné. Časopis měl dříve svou kvalitu. Dnes je z toho bulvární plátek pro povrchní fotbalové fanoušky.
Jo, tak nějak. Dříve byl Stadion a Štart, do stánků chodia dvě tři čísla a už v šest byla pryč. Když jsem tam přišel jako kluk, tak mi ho kolikrát nechtěla ženská prodat. Po 89. vznikl Fotbal, nebyl špatný, ale převálcoval ho Hattrick, který si dlouho držel solidní úroveň. Dnes je přesně takový, jak píšeš.
To poslední číslo, co jsem měl v ruce, bylo fakt příšerný. Přišlo mi, jako by to byl časopis pro ženský. Hodnocení civilního oblečení fotbalistů, podezřele velké množství fotek fotbalistů pro holky, bezduché články ala Deník Sport, rubriky s neobjektivními kecaly typu Rejžek. A ještě to všechno vede ultraobjektivní ťulpas Procházka, kterýmu bych za jeden jeho výrok nechal vyrvat jazyk, kdybychom žili ve středověku .
Řekl něco o Spartě? Pak měl pravdu - všimni si toho jazyku
Provinil se novinářské etice. Ale ano, týkalo se to Sparty a Baníku. Článek pojednával o největších zářezech v zápasech české ligy (raději si nepamatuju v kolika případech figurovala Sparta jako ten zlý). No a v žebříčku byla i Svěrkošem nafilmovaná penalta, která se pak výrazně podepsala na výsledku utkání Baník-Sparta z jara 2003 (Baník vyhrál 3:2). Procházka napsal: "Ano, rozhodčí nerozhodl správně. Ale křivda na tyranovi není křivdou."
Citoval Drdu.
Principe!
Gavrillo? Jasně, chápu.
Kdysi jsem mel predplatne na Hattrick a sem tam jsem si koupil i ProFootball, ale to bylo, kdyz jsem nemel internet jeste. Ted uz bych si to nekoupil.
Pro Football byl skvělý díky velkému množství informací ze zahraničních soutěží. Články Kristiana Borella o italské lize a dalších autorů o anglické, španělské byly skvělé. Člověk to tehdy vyloženě hltal, protože informací o zahraničních ligách moc nebylo.
Kdezto Hattrick jsem si kupoval hlavne kvuli nasi lize.
Mně se líbily i ty články, která seznamovali čtenáře s tím, jak si žijí hráči v zahraničí. Návštěvy u Nedvěda, Čecha, Kollera, Rosy atd. To bylo fajn, měl jsi tam fotky z nějakého jejich zápasu, popis toho, jak se jim v daném městě/zemi žije. Nechápu proč tuhle rubriku zrušili.
Jo, to bylo výborné a pak i dobré otázky v rozhovorech.
Je lepší být pro mladého hráče být prodaný za 10 mega do Sparty, Plzně, Slávie nebo do Polska, Ruska či Turecka? A ještě k tomu do týmu, který určitě nebude hrát poháry.
Vždyť to není pravda že jí nezbývá než tahat hráče ze zahraničí. Koupili si Kadleca přece. Teďka budou mět Vaclíka, chtěla aji toho Pilaře. Sparta pokupuje hodně talentů už v juniorech, proto je jejich dorost tak dobrý - stahuje kvalitu z celé republiky. A aji kdyby platilo to že nakupuje výhradně ze zahraničí - tak proč je prodává? Proč nevybuduje super tým jako dřív? Má na to peníze, poháry hraje každý rok. Co jí brání? Těžko obhájíš že politika ostatních klubů je špatná a Sparta je spása, když se Sparta chová úplně stejně. Proč třeba Sparta neposlala letos Kadleca na hostování do Plzně? Mohla ho taky parádně zhodnotit. Vždyť by si zahrál LM, což se Spartě nepovedlo už drahně let.
No, a místo toho dostane Hradec 40 miliónů a bude spokojený víc. A Hořava se svezl s výkonem celého týmu. Mimochodem sám říkal že by do Plzně aji šel, ale do Sparty ne, kvůli rivalitě. Zachráníme se a nejspíš půjde pryč. Já fakt nevidím důvod podporovat Spartu našema elitníma hráčema když ona svůj kádr sama imrvére rozprodává. Jestli podle Starky týmy líp fungovaly když se prodávali hráči do Sparty, tak proč to nedělá? Proč místo toho poslal Štochal a Fantiše na testy do Celticu? Přece kluby nejsou dementní aby postupovali podle politiky "děláme to blbě, víme jak se to dá udělat líp a je to ověřené praxí, bylo by to lehčí, ekonomičtější, pomohlo by nám to sportovně a zbohatli bysme na tom, ale dělat to nechcem" Naopak, kluby se chovají tak aby to nejvíc pomohlo jim. Což je v tak vysoce konkurenčním prostředí jako je fotbalová liga záruka že celková úroveň půjde nahoru - vždyť na tom stojí celý kapitalismus. Samozřejmě za předpokladu že nikdo nepůjde proti podstatě systému a prosperity.
Navíc se tu hlásaly nesmysly o tom, že bude lepší, když ti hráči půjdou ven přes Spartu - lepší pro ligu. V čem? Že Sparta bude konkurenceschopnější v pohárech, dostane tak víc peněz za ně koupí další hráče? Už jen ti útočníci - kolik jich šlo ven z jiných klubů, a tak by tvrdli na lávce na Letné.
ono projít si spartou tu je takovej mezistupeň mezi naší ligou a zahraničim, větší tlak, větší konkurence, VĚTŠÍ pozornost ze zahraničí, velký jméno, možnost konfrontace se zahraničníma klubama v pohárech... dyť plzeň vloni v lize válela a po těch hráčích pomalu nikdo neštěknul, akorát rezek šel na kypr. evropský poháry, tam sparta uměla a POŘÁD umí líp než zbytek, plzeň na jaře v evropě příští rok fakt nečekam. takhle se prostě hráči připraví. v současnym systému vidim problém, že hráči, který na rok vyletí, tlak a nějaký velký očekávání neznaj - podle toho pak neni divu, že velký kluby kolem našich hráčů už nekrouží, páč je to pro ty hráče stejný, jako když se člověk uchází o nějakou exkluzivní pracovní pozici bez referencí, popřípadě bez vzdělání.
To už není tak moc o tom, kde hraje, plno mladých kluků odchází z dorostů ven. Kolik hráčů prodala Sparta ven? Boniho, Kucku, Vacka... Plzeň už teď opustí Jiráček, Pilař, zájem bude i o takové Rajtoraly atd. A větší tlak sice ve Spartě je, ale takhle nikdo z nich nepřemýšlí.
Me hlavne dela radost, ze az na par srdcaru ostatnich klubu jako je Sverkos nebo Suchy/Vlcek je pro hrace Sparta porad nejvic. I kdyby byla nekde kolem pateho mista, stale ma nejvetsi zvuk. At uz zazemim, historii, stadionem, mestem, platem ci fanousky.
To určitě, v otázce věhlasu má zcela jistě primát, to nezpochybní nikdo.
Prachy dělajou svoje, ta morálka strašně upadla v poslední době.
"už" - plzeň zahrála v lm tak, co se na náš klub dá považovat za vrchol, odejdou jim a budou o třídu níž (koncept jim třeba zůstane)... už to tu neargumentujte plzní, za rok po ní zbyde už jenom takovej pomníček, vzpomínky, třeba se protáhla do tý užší český špičky, ale sparta tam je pořád, i když má fakt nic moc roky.
Já Plzní argumentoval, abych zareagoval na Tebe - Tys ji vytáhl.
Jen by mě zajímalo, jestli bys todle tvrdil, i kdyby byla místo Sparty nahoře Olomouc. Každopádně já neobhajuju Spartu, ale systém, kdy by měli čeští hráči chodit do Evropy přes ty nejlepší kluby. Letos je názorným příkladem Plzeň a že má Hradec 40 miliónů? Todle není demagogie vycucaná z prstu a účelově použitá Prospero?
Co je na tom za demagogii? Hradec si vychoval hráče a ten přerostl ligu. Chce ho prodat do zahraničí a ideálně tak aby byl spokojený jak klub, tak hráč. Takže pokud možno přímo, za co nejvyšší částku a do co nejprestižnější ligy. Tečka. Tohle fakt není demagogie, ale tržní chování. Ty kdybys byl obchodník a prodával dejme tomu pletené košíky a měl odběratele který by ti dal za košík 50 korun bys kývl na nabídku překupníka který by ti řekl "prodej mi košík za 30, já se ho pokusím prodat někde dál, a když se mi ho podaří prodat, tak dostaneš jakýkoliv zisk z ceny nad 40 korun" Proč bys to dělal?
Fajn.
1, Hradec by ho nikdy bez pomoci Plzně a podrazu za 40 mega neprodal. Proto je to tvoje argumentování, že Hradec místo 20 dostane 40 docela účelově dosazeno. Kdyby si to Plzeň pohlídala, tak by měl Hradec 20 mega. Kdyby ho Plzeň prodala do zahraničí, tak za víc, jak 10 mega by nešel a byla by docela velká šance, že by se zahrabal někde v Turecku a Hradec by z něho nic dalšího nedostal a pak by to hlavně zbrzdilo rozvoj hráče. Samozřejmě by Pilař mohl zazářit daleko víc a Hradec by dostal víc. Ale to je podle mě nepravděpodobné a tak se všem třem subjektům vyplatí víc prodat ho do Plzně, než do Turecka za stejný peníze.
2, A ty tvoje košíky sou docela špatný příklad, protože liga nefunguje jako typické tržní prostředí. V GL znamená slovo konkurence něco jiného, než v tržním prostředí. Spartě nejde o to, zruinovat Slávii či jiné kluby a přebrat jim jejich fanoušky. Spartě jde o zisk titulu a k tomu potřebuje kvalitní hráče. Ty hráče koupí z provinčních klubů a pak je prodá dráž do zahraničí z čehož bude mít zisk. Ale i ten provinční klub, když prodá svého hráče namísto do turecka, ale do Sparty z toho bude mít zisk. Protože pokud nabídne Sparta a Turecko stejnou nebo podobnou částku i s %, tak je lepší ho prodat do klubu, které bude hrát poháry a nechat ho v zemi, jejíž mentalitu zná. Pak je větší šance, že půjde dráž do zahraničí a zisk na tom bude mít i ten provinční klub. Jinak abys mě pochopil. Samozřejmě, že když nabídne klub z Německa 50 mega a Sparta 10 mega, tak hráč jde do Německa. Ale pokud by Sparta nabídla dejem tomu 15 mega a 20%, klub z Turecka 20 mega a 15%, tak je podle mého názoru lepší, aby ten hráč šel do Sparty(Plzně). Už jen z toho důvodu, že se ve Spartě líp prosadí a peníze z jeho budoucího přestupu zůstanou v lize, kde se budou zase moc investovat.
Teď mě napadlo... spíš než konkurenční prostředí todle funguje jako trh. Buď polotovar vyvezeš rovnou, nebo ho prodáš na domácím trhu, kde se změní na hotový výrobek a ten se pak může vyvést. V jednom případě domácí trh přichází o peníze a v druhém je naopak získává.
Add 1) jestli si myslíš že od Hradce bylo to jeho chování podraz, tak se nemáme o čem bavit. Nepřesvědčím tě o ničem ani kdybych měl tisíckrát pravdu. Pilař do Plzně nechce. Tečka. Aji kdyby ho tam Hradec poslat chtěl a Plzeň byla ochotná zaplatit tolik co Vlci, tak tam nepůjde. Půjde si kam chce - jeho klub mu umožnil jednat o nabídkách. Hradec na tom vydělá a dostane co chce, Pilař dostane co chce a vydělá si taky. A Plzeň dostala co chtěla - hráče na roční hostování. Jestli počítali s tím že ho do zahraničí prodajou sami, tak ho měli rovnou koupit. Což nejspíš nešlo, protože Pilař by místo toho třeba šel na hostovačku do Sparty. Takže se spokojili s tím že budou mět půjčeného skvělého hráče.
Add 2) "nepůjdou proti podstatě systému a prosperity" - v kapitalismu nejde o to zlikvidovat konkurenci - ale o to být v konkurenci nejlepší. To že musíš dominovat a všecky zašlapat do země je blbost a je to dávno vyvrácené, přečti si nějakou knížku o makroekonomice, nebo se podiv na film Čistá Duše, je celý o borcovi co na tohle přišel a založil si na tom kariéru. A ten příměr sedí - je to viditelný zisk vs nejistý příslib. Kluby holt dokážou prodávat do zahraničí za takovou cenu, že je lepší ten prodej uskutečnit, než aby prodávali hráče do Sparty s tím že ten zisku sice může být vyšší, ale taky nemusí. Páč při prvním prodeji neneseš tak velké riziko. O tom to je.
Příjde mi, že se asi nechápem.
1, Mě je jedno, jestli to byl podraz či nebyl podraz, je to nedůležité a vůbec to s tím nesouvisí. Napsal jsem ti příklad, jak by to mohlo fungovat. Zaměň si jméno Pilař za jméno Franta Vopršálek.
2, Jistěže chce obchodník zadupat svou konkurenci do země a zničit ji. A toho docílí tím, že bude nejlepší a nejlevnější. Pak získá i zákazníky toho druhého. Když krachovala Slávie, neměla z toho Sparta radost. Kdyby zkrachovalo Tesco, bude docela hodně malých obchodníků a Kaufland skákat radostí. V tom je ten rozdíl.
1) ať už si dosadíš jaké jméno chceš, tak chování jeho klubu, tak hráče je racionální.
2) Vždyť to je úplně jedno že kdyby krachlo TESCO tak bud Kaufland rád. Tady jde akorát o to, že je pro kluby výhodnější prodávat hráče přímo do zahraničí, jinak by to nedělaly. Jenom proto že je fotbalový trh specifické prostředí neznamená že tam neplatí racionální chování a snaha o maximální efektivnost a zisk. Jasně že se kluby nesnažíjou navzájem zničit, páč fungujou jenom díky tomu že existujou všecky. Ale stejně se snažíjou být co možná nejlepší a najít si k tomu co možná nejschůdnější cestu. A posilování konkurence k té cestě nepatří. Ten příměr s košíkama pořád platí "mám košík a chcu ho prodat za co nejvíc, a s co nejmenším rizikem". Akorát tady neplatí ten tvůj příměr s Tescem a Kauflandem - tohle není hra s nulovým součtem. Košíků je tak málo, že je prodám všechny a prodám je vždycky. A když jich bude moc, tak je neprodám a neprodáváním jejich cena stoupne. Prodávat hráče je jako prodávat ropu - kupce najdeš vždycky. A když ne, tak stačí zastavit kohoutky a přibude kupců a zároveň se zvedne cena. Kluby se nemusíjou snažit zničit - hlavní je být nejlepší. Zničit se musíjou na hřišťu.
Jen takovy poznatek....dokud se hraci prodavali oklikou pres prazska S, tak se prosazovali i v zahranici mnohem vic nez dneska, byli to vetsi hvezdy a i repre jsme meli lepsi. S vyjimek kdo odesel tehdy primo a napada me momentalne tak je Baros.
Galásek, Ujfaluši, Polák, Plašil, Jankul... Ale o to tu nejde přece.
Jo je jich dost, mate s prosperem v tomto pravdu, i tak mi ale pripada, ze se Cesi jeste tak pred 5-10 lety vice prosazovali v zahranici nez ted. Nebo tam byli aspon teda mezi klicovym hraci v tech tymech.
Bude to tím, že jsme nezachytili trend výchovy mladých kluků, tehdy to stačilo, dnes už ne.
Plašila, stejně jako Jarolíma bych moc nepočítal. Ti odešli ve velmi nízkém věku bez nějakého delšího působení v lize.
Jen takovy poznatek....dokud se hraci prodavali oklikou pres prazska S, tak se prosazovali i v zahranici mnohem vic nez dneska, byli to vetsi hvezdy a i repre jsme meli lepsi. S vyjimek kdo odesel tehdy primo a napada me momentalne tak je Baros.
Tohle si myslím že není problém toho že by chodili hráči přímo do zahraničí, ale neracionálním očekáváním hráčů. Každý chce co nejvýš za co nejvíc prachů a pak to neustojí. Tohle je všeobecný problém všude po Evropě, ne jenom u nás. Dřív nejspíš neměli agenti takový vliv a hráči byli rádi i za menší kluby. Ale když se zvolí dobrý projekt, tak může hráč uspět aji tak. Třeba Kalas de na to podle mě dobře, šel na hostovačku a nečeká že hned bude na lavce v Chelsea. Koneckonců Džeko taky zrovna nezapadl, Ujfaluši taky ne, Plašil, Polák hraje na to co má. Fakt nevidím důvod proč by měl třeba Baník prodávat do Sparty, když může za víc peněz prodat hráče třeba do Poznaně. Pochopitelně když jde Kozák do Lazia aniž by si kopl v lize a čeká že bude hrát základ, je to blbě. Ale takové chování tady prostě bylo a bude.
1, todle si zavlekl úplně někam jinam, než sem to původně myslel, takže to už nemá cenu rozebírat.
2, pro klub je z krátkodobého hlediska lepší prodat hráče do zahraničí za 20 miliónů, než prodat do Sparty za 15 miliónů. V tom souhlasím. Ale pro ligu a někdy i pro ten samotný klub v dlouhodobém měřítku je to špatně. Pokud by totiž přestoupil do Sparty, udržela by liga kvalitu a Sparta by ho prodala několikanásobně dráž, než třebas Hradec či Bohemka. Sparta by ty vydělané peníze pak mohla zase vrátit do ligy a koupit jiného hráče a tentokráte třebas dráž. Navíc by ten hráč mohl výrazně pomoct k postupu Sparty do LM. Z toho by také přitekly nějaké peníze a zvednul by se koeficient. Za další, je daleko lepší pro hráče co stál 20 mega hrát za Spartu, Slávii či Plzeň, než za kterýkoliv klub v zahraničí, protože ve Spartě, Slávii či Plzni bude za hvězdu a v zahraničí by se nemusel prosadit. No a pak je tu možnost, že se díky Spartě, Slávii či Plzni stane hvězdou a potáhne naší repre. Dostanem se na Euro a do svazu přitečou pěkné peníze a ty se pak z nějaké části rozdělí mezi profesionální kluby. Další výhodou může být to, že ten hráč může přilákat nějaké fanoušky na stadion a je lepší, aby se tak dělo v GL, než v nějaké jiné lize.
Pořád ti todle příjde jako málo dostatečný názor, proč je lepší, aby hráči z provinčních klubů šli raději do Sparty, Slávie, Plzně, než aby šli za stejnou či podobnou cenu do zahraničí?
Podstata je pořád stejná, a to ta kterou tvrdím od začátku. KLUBŮM PŘIPADÁ VÝHODNĚJŠÍ PRODÁVAT HRÁČE PŘÍMO DO ZAHRANIČÍ. Není to žádná Sofiina volba - buď budeme navždycky prodávat jenom do zahraničí a nebo jenom do Sparty a s tím spojíme svou existenci. U každého hráče si můžou vybrat. Plus mínus. Ale když můžou, tak si vyberou zahraničí. Jestli svéma argumentama přesvědčíš je, tak uznám že je pro ně výhodnější prodávat přes Spartu. Zatím to vypadá že víjou víc než ty.
Todle podle mě není pravda. Pokud jsou na stole dvě stejné částky od Sparty a od nějakého zahraničního klubu, tak ten klub, co hráče prodává většinou přijme obě dvě a rozhodnutí je na hráči. A ten právě preferuje zahraničí, ne ten klub.
Možná, páč tomu klubu je to jedno. Ale to stejně neznamená že je výhodnější pro něho prodat do Sparty, akorát to znamená že je pro něho nejvýhodnější nejvyšší nabídka. A když jsou obě stejné, tak bere obě, páč jsou stejně vysoké.
I klun může za této situaci mít zájem , aby neposílil konkurenta.
Jestli tím severem myslíš Baník, tak Ostrava je jižněji než Praha
Predpokladam, ze Liberec ne?
To by zeměpisně odpovídalo, ale moc nevím proč.
ty kluby se spartě v posledních letech přiblížily jen proto, že sama spadla z nějakýho postavení, který tu měla, aneb tu zase mluvíme o propadu toho lepšího směrem k ose průměru, nenaopak liga se zlepšila za poslední rok jen atraktivitou a počtem branek, nastupuje mladší škola trenérů, přišla plzeň, který se to "sešlo" (ono se to tu jednou za pár let stane), ale pořád se mluví o klesající konkurenceschopnosti naší ligy vůči zbytku evropy, ono se to tu třeba trochu zvedá, ale to v jinejch státech taky - a právěže mnohem rychlejš. sparta je jméno, dělá reklamu, má na naše poměry velkou fanouškovskou základnu po republice, se slavií je to jedinej klub, kterej si za hranicema lidi vybaví, stejně tak je to s prahou (ne, OSTRAVA, PLZEŇ ani LIBEREC pro většinu lidí za hranicema neznamená spojitost s čr). sparta má největší rozpočet, s kterym se udělalo spoustu kravin a vůbec se tim potenciálem tak bezúčelně a neefektivně hýřilo, ale dokud tu nebude zpátky starej lesk sparty (tim neříkam hegemonie, jen ať i konkurence pěkně roste), českej fotbal se nikam neposune. a samozřejmě, že fanoušek baníku či slavie to z rivality a v zájmu nějaký sebeúcty nepřizná a nenapíše to tu, což je normální a jak řikam, nečekal bych moc souhlasnejch komentářů, spíš mi jde o ty lidi, který by si přáli nejradši úplnej konec sparty a myslí si, že bez ní by to tu bylo lepší (no a kdyby to bylo jak 10-12 let zpátky, kdy si lidi navíc stěžovali, že sparta nakoupí zbytek ligy, tak by to dopadlo tak, že by si pár hráčů nakoupil někdo jinej, nebo by si to mezi sebe rozdělily dva kluby a zbytek by zase ostrouhal).
Tyhle Sparťanský nářky nemá cenu řešit. Jediné na co ukazují je neschopnost Sparty přizpůsobit se novým podmínkám kdy starý koncept vykoupím to nejlepší v lize, dostanu se do LM a občas prodám hráče do ciziny se zhroutil díky řadě faktorů ( třeba v ahraničí už nejsou Češi cizinci, moudré nakládání s penězi v Rusku apod.) a oni nemají žádnou náhradní koncepci tak jen brečí jak to bylo super a pomáhalo to všem, chleba byl levnější, tráva zelenější a děti chyřejší. Ale není to jen Sparta, podobné věci určitě řeší i Rosenborg proč to nyní nejde jako dřív.
Sparta sice nemá koncepci, ale má jednu z jelepších, ne-li nejlepší mládež v ČR vůbec.
a kolik se z té mládeže dostalo do ligy? kolik lidí jste vykoupili po celé republice a teď hnijou ve vašem béčku? Kde jsou Holek, Droppa, Mokrohajský? vždyť i Hušbauer prošel Žižkov, Jihlavu Příbram a Baník než se dostal do vašeho A. A že teď jednou za čas vytáhnete juniora a dáte mu šanci? Kolik z nich odehrálo rok v základní sestavě? Básnilo se o zemanovi, pak poddaný, teď krejčí, za rok někdo jinej a ten minulej bude lemra. Vždyť i projekt Kadlec neběží úplně ideálně a k uvažované prodejní sumě 150-200mega má daleko.
Navíc neustále berete starší hráče co chtějí dohrát kariéru takže mladí mají šanci jen na kraji protože tam ti staří nejsou. Teď přivedete Holka s kováčem, budete mít do zálohy na 3 posty Matěje, Grajciara, Holka, Hušbauera a Kováče takže všichni střeďáci v béčku můžou odejít jinam.
A vy fanoušci chcete jak tituly a LM tak odhovance v sestavě což se většinou neslučuje.
Kováč prý nakonec nepřijde, kromě toho, spíš se s ním počítalo na post stopera. Pak píšeš, že mladí se prosazují jen na krajích zálohy, kde staří nejsou. Sionko je snad nějaký mladík? Máš pravdu, že za poslední dobu těch odchovanců moc nebylo. Zeman byl nadějný, ale měl v hlavě nasráno, tak díky bohu odešel. Kuba Podaný se v loňské sezóně slušně prosazoval, odehrál toho celkem dost. Teď je z odchovanců v sestavě Krejčí s Hušbauerem. Další mladý hráč se prosadil na postu brankáře. No a koneckonců, i Jiří Jarošík je náš odchovanec . Jinak ve Spartě to mají mladí hráči mnohem těžší než v jiných klubech, protože se po nich chtějí okamžité výsledky. Sparta není jako Sigma, Baník, nebo jiné slabší kluby, kde není takový tlak, ambice ani očekávání. Ve Spartě musíš výsledky prokazovat okamžitě, jinak jsi jako trenér neúspěšný a pravděpodobně tě propustí.
a je možnost dlouhodobě přivést někoho staršího na kraj krom sionka? Ne takže je jediný. Hušbauer se tam dostal oklikou, jarošíkovi je přes 30.
twerp tady mluví o tom že máte NYNÍ nejlepší mládež v republice a z ní se do aktuálního kádru dostali jen krejčí+poddaný a dlouhodobě při vaší nákupní politice to na jiný post než kraj nevypadá i když pokud se pilař neprosadí u vlků tak je hned u vás a i jeden kraj bude zabranej.
A nemyslíš, že ta nynější mládež má ještě trošku času se prosadit?
Jarošíka jsem uváděl jen tak, abych připomenul, že i on je produktem sparťanského mládežnického fotbalu. Jinak o A-týmu se prosadil, alespoň krátkodobě obránce Hejda, střední záložník Folprecht a střední záložník Pavelka. Bohužel, jejich prosazení nebylo trvalé a dnes hostují v různých klubech. Nicméně za Hřebíka se asi vrátí do Sparty a možná dostanou další šanci v áčku.
Projekt Kadlec bezi idealne - jeste stale hraje za Spartu!
Nechceš se stát starostou jedné malebné vesničky v Beskydech, která se nejprve musí odtrhnout od města?
Nechci. Hnusná práce. A téměř bezvýsledná.
Já naopak pracuju (nejsem tam zaměstnaný) právě pro jedno takovýhle město, který má pod sebou asi 5 takovýchhle osad. Vím, jak jsou osadní výbory nasraný, když si něco opravujeme "my ve městě" a jim řekneme, že nejsou prachy ...
...a začne západoevropský střih, konečně snad
Přeju mu, aby se mu dařilo, ale jednoduché to mít rozhodně nebude. Snad se ale blízká na lepší časy, protože s Chovancem jsme přešlapovali na místě. Jednou dopředu, jednou dozadu...
100. pro setrvání Jílka v Sigmě.
Nádherná stovka. Přesně takovou jsem chtěl dát.
Nadnerna stovka ale je vam chlapci houno platna, Jilek pujde k nam
Mám z Hřebíka čím dál lepší pocit. Když vidím, jak se k jeho možnému angažmá staví fanoušci (když ne pozitivně, tak minimálně ne negativně ...), tak mě to naplňuje mírným optimismem. Konečně bude moct ukázat, jestli na Spartu opravdu má. Konečně to bude jen na něm.
Otázka zní, jestli se poučil a jestli zjistil, že se na lidi nesmí jen bičem, ale taky cukrem.
tohle je teprve třetí štace, to spíš odhodil další pár bičů, třeba je na cukr moc brzo .)
na cukr není nikdy moc brzo. S těmahle dvěma nástrojema musíš umět pracovat naráz. Jde jen o poměr .... Prostě musí Hřebík pochopit, že i fotbalisti mají svoje osobnosti, a tak je s něma potřeba pracovat. Někdo je nemyslící hrouda masa plnící příkazy ve dne v noci. Někdo prostě potřebuje osobitější přístup.
chápu, já spíš žertoval, jestli už je konečně čas, kdy bu my to mělo dojít, ale samozřejmě si to přeju, už jako projev loajality a jakýsi pokory vůči křetinskýmu, kterej mu tam po prvnim fiasku dal znovu práci a očividně ho tam chce, by tam měl přijít s tim, že to neni počítačová hra, ale reálná trenéřina, kde s lidma musí doopravdy jednat jako s lidma :)
tady se nedá napsat nic jinýho, než:
Uvidíme
Co rikate na spekulace, ze by mel ve Sparte delat chachar Srnicek trenera brankaru?
To slyším poprvé. Mnohem radějich bych tam viděl Petra Koubu, nebo dosavadního trenéra brankářů Jana Stejskala, případně Tomáše Poštulku, o kterém se ale asi neuvažuje.
Je pravda, ze muj zdroj byl Sport, kde jsem se podival po dlouhe dobe a ti maji za zdroj nekoho blizko klubu, ktery rekl, ze prichod Kouby je nesmysl, pritom toho bych tam videl nejradsi.
Já jsem naopak četl, že Kouba je jednou z nejpravděpodobnějších voleb, tak teď babo raď. Teda, ten Sport je fakt plátek Jak je se Spartou na válečné stezce, tak je krásně poznat z těch článků, jak autoři nenápadně schovávají do článků svou zášť vůči Spartě. Do obyčejné věty vloží nějaké to slovo navíc a hned vyzní negativně. Blbci.
Jak jsi mi rekl predtim, abych se podival na rozhovor s Pribylem na spartaforever.cz tak tam rikal, ze prej chteji se Sportem vychazet lip co se tyce Kouby, snad mas pravdu ty.
Proti Srníčkovi jako osobě nemám nic, ale otázka zní, zda nemá Sparta svých brankářských osobností plnou řiť ...
Je to sympatak, ale chce to nekoho kdo ve Sparte chytal.
Přesně tak. Máme jich habaděj.
Srňa do Sparty
Jen spekulace
Já myslím, že to by bylo jenom ku prospěchu věci, když se pod stajskalem protočí za 5 let snad 20 brankářů, tak to není zrovna pravý ořechový.
vsechno lepsi nez stejskal !!! ten je tam extremne dlouho a kolik brankaru mu proslo pod rukama a pripravil nejake na prvni tym? az ted svengera...jinak bida,bida...
Že JEBAT Peteru!
Hřebík už je ve Spartě víceméně oficiálně.. Nehoda potvrdil, že Vaclík má dnes schůzku s vedením Sparty a panem Hřebíkem.. Kováč zřejmě nepřijde a o Holka se nově zajímá i Anderlecht..
jinak Kovace bych chtel, je to jeden z mych oblibencu, ale asi by se melo stavet na mladsich no..
pokud by odesel repka a brabec,tak klido kovace...jinak by byl zbytecny...
Libila by se mi ctverka Jarosik, Kovac, Zapotoncny, Hejda
jop,to mne taky
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele