Hráči jsou z návratu k tréninku a zápasům vyděšení, říká Agüero
Hráči anglické Premier League jsou údajně vyděšení z toho, že by se soutěž měla brzy zase rozběhnout. Řekl to argentinský útočník Manchesteru City Sergio Agüero. Za vším je strach z nákazy koronavirem.
Premier League momentálně pracuje se scénářem, podle kterého by se zápasy mohly hrát od 8. června. Od 18. května by týmy mohly začít trénovat pohromadě. Liga je přerušená od 13. března.
"Většina hráčů je ale z toho dost vyděšená, protože má děti a vlastní rodiny." uvedl Agüero v rozhovoru pro argentinskou televizi. "I já se bojím. Teď jsem se svojí přítelkyní a jsme zamčení doma. Vůbec nepřijdeme do kontaktu s jinými osobami," dodal Agüero.
Podle BBC by měli být hráči každý den vyšetřeni, zda netrpí symptomy nemoci covid-19 jako například zvýšená teplota. Dvakrát týdně by pak měli absolvovat testy na přítomnost koronaviru.
Podle Agüera to však většinu hráčů moc neuklidňuje. "Odborníci tvrdí, že můžete nemoc mít a přitom nepociťovat žádné příznaky. Co když onemocní někdo z hráčů? Co se bude dít pak?" táže se argentinský útočník.
"Věřím, že brzy bude vyvinuta vakcína a celé tohle skončí," uzavřel Agüero.
Premier League momentálně pracuje se scénářem, podle kterého by se zápasy mohly hrát od 8. června. Od 18. května by týmy mohly začít trénovat pohromadě. Liga je přerušená od 13. března.
"Většina hráčů je ale z toho dost vyděšená, protože má děti a vlastní rodiny." uvedl Agüero v rozhovoru pro argentinskou televizi. "I já se bojím. Teď jsem se svojí přítelkyní a jsme zamčení doma. Vůbec nepřijdeme do kontaktu s jinými osobami," dodal Agüero.
Podle BBC by měli být hráči každý den vyšetřeni, zda netrpí symptomy nemoci covid-19 jako například zvýšená teplota. Dvakrát týdně by pak měli absolvovat testy na přítomnost koronaviru.
Podle Agüera to však většinu hráčů moc neuklidňuje. "Odborníci tvrdí, že můžete nemoc mít a přitom nepociťovat žádné příznaky. Co když onemocní někdo z hráčů? Co se bude dít pak?" táže se argentinský útočník.
"Věřím, že brzy bude vyvinuta vakcína a celé tohle skončí," uzavřel Agüero.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Premier League se znovu rozjede 17. června
28.05.2020, 17:43
Premier League má další čtyři případy nákazy koronavirem
27.05.2020, 20:20
Druhá vlna testů v Premier League přinesla dva případy nákazy
24.05.2020, 16:06
Čtyři pozitivní testy v Premier League jsou z Watfordu a Burnley
20.05.2020, 10:57
Premier League má šest pozitivních testů na koronavirus
19.05.2020, 18:54
Třetí hráč Brightonu se nakazil koronavirem
10.05.2020, 16:13
Komentáře (207)
Přidat komentářVakcína je pernik
Pozeral si Fakultu?
Jako radši covid než perník
S přítelkyní? Nebyl ženatý s dcerou Maradony?
Proto se bojí a je zamčený doma
To už dávno, 2012 sa rozviedli. Teraz chodí s takouto:
https://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/man-city-sergio-aguero-wag-16782348
Aha. No vzhledove si polepsil.
To si zrovna nemyslím. Ta bejvalka mi vzhledově prijde fajn, tahle je nejaka plastová
S bejvalkou byl jen kvůli genům, aby měl syn talent na fotbal z obou stran.
Může být. Mně se líbí asi víc než Maradonova dcera.
Jasně, je to o vkusu, ten má každý jiný. Prohlednul jsem si ji znovu, no prijde mi jako taková klasicka holcicka která vypadá dobře vedle fotbalisty. No ta Maradonova dcera.. to je prostě žena poradna zena krev a mliko, to je to co mám rád já
Jako jo, asi ji bude za co chytit.
Vsude sama prdel, sama koza s tou se nejde nudit
Souhlas.
Má slušnou babu
Z jejich syna Benjamina prostě musí být skvělý fotbalista, ty geny ho k tomu předurčují.
Zabijácká střela i skvělá technika, těším se.
Taky bude skvělej na lajně.
Nebo bude v bráně, ruce bude mít dobré, po dědečkovi
To někoho baví žít s takovým strachem? Zdraví je číslo 1, ale jestli to znamená žít ve sklepě, tak nasrat
Řekl bych, že půjde o dost luxusní sklep, možná pár hektarů pozemku, golfový hřiště, bazén/y. Myslim, že to nějak přetrpí.
To si myslel aj Priklopil a Natascha mu utiekla
I sklepmistr se někdy utne a zajede ho vlak.
Každopádně Natka vypadala líp když žila ve sklepě než dnes
No přibrala to jo
Přiklopil a Fricl
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11525279/inside-sergio-agueros-lockdown-nest/
V Anglii je trosku jina situace jak v CR, ktera zatim nakazu zvladla na vybornou.
Kdyby tu byla situace jak v Anglii, tak mas taky sevreny bobky mezi pulkama.
To si spousta lidí neuvědomuje.
kdyby je prestali platit .. to by najednou chteli hrat hned vsichni
Ne asi.
Je to tak.
Taky už se těším do práce.
A oni nemaji nasetreno do konce zivota, jo?
Všichni rozhodně ne, to už dnes ví i Schillerová.
A co by chtěl? Začít hrát až za několik let? Nebo nikdy, pokud se na virus nenajde vakcína? Žít jako vězeň ve vlastním domě? Je potřeba navracet celou společnost k normálu
Tak pokud není vůl, má našetřeno tak, že na rozdíl od nás nemusí vytáhnout pátý z baráku do konce života..
* paty
A co to je za život? Nejde mi o materiální zajištění, bezesporu nepotřebuje nadále vydělávat, ale jde mi o kvalitu života, někdo by opravdu chtěl vychovávat děti zavřené a bez jakéhokoli sociálního kontaktu?
Tak to už je jeho volba, podstatný je, že on tu možnost má
Což má i nyní, ovšem všichni by měli mít možnost se rozhodnout a to i tak, že budou hrát
Tak zatím se všude jen mluví o tom, jak rozhodne PL a pak se začne hrát... Ale nějak mi tam chybí dost podstatná věc, že do toho nemusí jít hráči...
tak ale maju vobec hraci moznost to nejak realne ovplyvnit?
Tak určitě je nějaká možnost společné domluvy nebo nevím, jestli mají nějake oficiální společné zastoupení... A samozřejmě je vždy možnost toho individuálního rozhodnutí, že prostě nastoupit nechceš a porušíš smlouvu... Jak borci kdysi na Ukrajině...
Furt jsou zaměstnanci, tohle by museli tlačit přes odbory. I když je fakt, že FIFPro je docela mocná, ale stejně myslím, že by to neprošlo.
Pokud bude mít většina názor jako Aguero, tak co mají ti zaměstnavatelé dělat...
No soudit je, strhávat jim plat. Pokud odmítnou nastoupit k zápasu, klub je za to začne penalizovat a soud odklepne, že to je v pohodě, tak si můžou stavět hlavu jak chtějí.
Kluci z béčka tou příležitostí rozhodně nepohrdnou.
Před pár týdny kdy to do VB přišlo se nikdo nebál a fotbal se stále hrál ale teď jsou vyděšení....
Neni to rakovina proboha, nikde zatím neni relevantně statisticky podloženo že je to závažnější než chřipka. To budeme zavřený do konce života...?!
Statisticky to podloženo samozřejmě je. Stačí si k tomu přečíst pár článků, jak se třeba zvýšila úmrtnost v jednotlivých zemích o desítky procent oproti normálu.
Ano statistiky k tomu jsou - !neúplný, často špatně prezentovaný, vytržený z kontextu.
Pokud vim ještě nikdo neudělal analýzu z reprezentativního vzorku (ono je to docela těžký v týhle situaci, i když se o to třeba u nás ted snaží).
Když si spočítáš úmrtnost z potvrzených případů tak to neni zkrátka relevantní. Ale asi nemá smysl se tu o statistice bavit, vim že před pár týdny se tu snažil vysvětlovat Bobis někomu jak funguje statistika, bohužel s pramalým úspěchem.
A ty děláš, jako kdyby dopady chřipky byly nějak statisticky podložené . To srovnání s chřipkou pokulhává už jenom proto, že chřipka se skoro vůbec neřeší. Dojdeš k doktorovi s chřipkou a ten tě otočí už mezi dveřmi, ať se jdeš vyležet. Počet nakažených s chřipkou jde do milionů ročně a někteří se nakazí i víckrát za sezonu. Z toho se reálně evidují pouze ti, kteří mají těžký průběh, skončí v nemocnici nebo zemřou. Jinými slovy – máš miliony nakažených, málo systematicky evidovaných a vesměs jsou to ti, kteří jsou na tom zle = údaje o dopadech (kromě nakažlivosti) jsou nadsazené.
Celá ta pozornost okolo koronaviru má jeden pozitivní efekt – testování a evidence. Reálně je víc nakažených, než testovaných a evidovaných, ale není to takový nepoměr jako u chřipky, která se skoro vůbec neřeší mimo vážné případy a nějaké ty zacílené výzkumy.
Závěr: Ačkoliv data o koronaviru nejsou zdaleka dokonalá, jsou momentálně spolehlivější než u chřipky.
Umrtnost ≠ smrtnost.
Ano, kdyz je nekdo v prdeli, tak to urychli konec, ale celkovy cisla umrti jsou oproti minulym rokum stejny a mnohdy i nizsi, dubnovy cisla budou stezejni, ale zadnej dramatickej skok necekej.
Nebavím se o ČR, kde nemoc ani pořádně neproběhla. Pokud tím myslíš ostatní země, tak to není pravda.
https://www.nytimes.com/interactive/2020/04/21/world/coronavirus-missing-deaths.html
Oni budou tvrdit stejne ze je to fake to jim jen tak nevysvetlis
Kde tvrdim, ze je to fake?
Proste smrtnost v desetinach procent je uplne v pohode, na covid-19 civilizace nepojde.
To taky nikdo netvrdí, omg. Ale proč zbytečně riskovat životy?
Odpovidal jsem na statistiky ohledne umrti, lidi umiraj denne v milionech, ti, covid je jen dalsi civilizacni nemoc, nic vic, nic min.
Co odpověď, to lež. Denně miliony lidí neumírají, najít si to trvá deset vteřin.. V těch postižených zemích umírá mnohem více lidí, než je normálně běžné a to za stavu, kdy jsou lidé v karanténě.
Neřikám, že se nemá rok a půl nic dělat, ale je potřeba zvážit všechna rizika. Samozřejmě, že to lidi přežijí, ale nikdo si nevezme na triko, že by se začlo hrát a epidemie by se vrátila, až budou fanoušci slavit titul před stadionem.
Rika se tomu zamerna hyperbolizace, v cislech za celej rok bude duben jen lehka vlnka, vetsina tech lidi by umrela tak jako tak, covid to jen urychlil, pandemie se na podzim muze vratit a bude nicivejsi, fotbal nefotbal, dovolena nedovolena
A ocividne jsou vsichni chytrejsi a o viru vedi vsechno, lepe nez ti co se o to zajimaji a resi to. Divim se ze jeste nesli nekomu poradit napr. Prymulovi.
No zrona Prymula, ze by byl expert
Ano, proto jsem psal, ze duben rozhodne, ja jsem videl vysledky do breznaa ty byly nizsi, nez prumer v poslednich 5 letech.
Ke každýmu takovýmu článku existují dva s alternativní pravdou a.alternativníma statistikama.
Vic jak chripka to ma, hlavne teda v jinych zemich, ale zas takovej mor, abychom se museli zavirat roky doma a totalne si odpalit ekonomiku to teda neni. Cena lidskeho zivota neni neomezena
Nojo, ale nez byla vakcina. Vsak si vzpomen na spanelskou chripku.
Co je, suline?
"Však si vzpomeň"
To jo, na tu jsem v minulým životě málem chcípnul
Většina mrtvých je kvůli nedostatečnému zdravotnictví, přestárlé populaci a špatnému životnímu stylu. Kdyby si lidi alespoň uvědomili, že musí se sebou něco dělat a také, že starý a nemocný člověk může i umřít.
No v nasich slovanskych krajinach by sa mali ludia bat skor rakoviny hrubeho creva
To by ale muselo být dostatečný zdravostnictví a vzhledem k tomu že v některých zemích ten nápor doktoři nezvládaj a hroutí se, tak to taková sranda není.
Ano statistiky k tomu jsou - !neúplný, často špatně prezentovaný, vytržený z kontextu.
Pokud vim ještě nikdo neudělal analýzu z reprezentativního vzorku (ono je to docela těžký v týhle situaci, i když se o to třeba u nás ted snaží).
Když si spočítáš úmrtnost z potvrzených případů tak to neni zkrátka relevantní. Ale asi nemá smysl se tu o statistice bavit, vim že před pár týdny se tu snažil vysvětlovat Bobis někomu jak funguje statistika, bohužel s pramalým úspěchem.
How many people have really been infected by the coronavirus? In one German town a preliminary answer is in: about 14%.
From the result of their blood survey, the German team estimated the death rate in the municipality at 0.37% overall
https://www.technologyreview.com/2020/04/09/999015/blood-tests-show-15-of-people-are-now-immune-to-covid-19-in-one-town-in-germany/
To si myslím, že nakonec bude odpovídat. Něco mezi 0,1%-1%.
Protože věřím, že vysoké desítky procent nakažených vůbec nebyli zaregistrováni.
To jsou všechno tak hloupý a líný kůže, to je neuvěřitelný Většina lidí musí normálně chodit do práce, pokud to jen trochu jde, ale oni budou plakat, jak je to nebezpečný... Nahnal bych je do nemocnice dělat poskoky doktorům
tak se zarid jak on, abys nemusel..
Já jsem v klídku na homeofficu už dva měsíce. Znám ale okolo sebe řadu lidí, co chodí běžně do práce a nestěžují si tak jako tady mistr Aguero.
A co je na tom? Chce být doma, má ty možnosti... Však je to jeho volba..
Fajn, tak ať rozváže smlouvu
Klidně může a u borců z Argentiny bych se tomu vůbec nedivil
Proč?
Tak já nevím, extra klubisti to nebývají, jedou dost na sebe... Však i z toho vyjádření je to docela jasně vidět...
homeofficu, ty určitě ty lháři nonstop online. dřepíš doma a matka tě živí
Zalez zpátky montovat převodovky blbečku
Ten tvůj homeoffice bych chtěl vidět, koště
Myslím, že někomu jako ty nemám vůbec potřebu dokazovat, co dělám za práci Tobě bude stačit, když si zapamatuješ, že Messi je lepší než Ronaldo a Xavi lepší než Zidane. Čau
Nebreč
Jdi do prdele
po dlhom case
ľudia musia chodiť do roboty ty chumaj
"Věřím, že brzy bude vyvinuta vakcína a celé tohle skončí," uzavřel Agüero.
Úplne stačilo povedať toto aj bez tých sračiek čo si namlel v odstavcoch vyššie
zavreti doma s priatelkou, cely sa trasie, ja robim uz mesiac viac nez pred covidom, soboty nedele ked bolo treba, prichadzal som do kontaktu s poliakmi ci madarmi... usmevne celkom mi to pride
Za ty nechutný prachy, co berete, jste měli hrát bez přerušení
To je slabko. Tak ono nakonec to filmování není filmování, jen ty slečinky nic nevydrží.
Poslední roky mě fotbal baví čím dál míň i kvůli takovým buznám. Snad krize zasáhne fotbal hodně tvrdě, ať se vrátí na zem.
Sorry, nic proti vám nemám. Jen jsem nasraný z té hysterie.
Tým sedí
Já se fotbalistů zastávám, ale nemám rád, když někdo šíří paniku naprosto nadbytečně. S takovým přístupem můžeme rovnou odpískat velké kulturní akce, veškeré ligy, restaurace už navždy, jestli se budeme bát nemoci.
Jako beru bezpečnost především, ale všichni ostatní do práce musí ač máme stejnou šanci něco chytit jako oni a oni, kteří i když nemakají zvlášť v PL mají mít pohodu. Za pár set tisíc liber týdně taky budu klidně doma zamčenej bez kontaktu s ostatními. Omlouvat to tím, že soupeř může být nakažen - naši zákazníci a zaměstnanci taky, ale nás kopou do práce kvůli ekonomice a fotbal kvůli bezpečnosti bez diváků raději zrušíme opět jen kvůli penězům.
tak jeste ze nemusi nekam do fabriky k pasu...komik
stacilo by jim neplatit a hned by stali u brany stadionu s kopackama
a ludia co pracuju vo fabrikach ty sa neboja ? oni nemaju rodiny ? a to musia zit s par stoviek mesacne... tieto primadony zarabaju desiatky tisic za tyzden a oni sa boja chripky chudacikovia ?
Kyle Walker suhlasi
Katerinroz nie
OT: jaka je casova ucinnost dezinfekce proti Covid na rukou? Dneska jsme se o tom bavili s kamosem, je to v ramci desitek minut? Rekneme rak pul hodky max.?
Jsem měl celou dobu za to, že dezinfekce zabije bakterie, které jsou před nánosem na ruce, né, že to má nějaký účinek i potom.
Žádná, je to jen placebo. Samozřejmě, hygiena je důležitá i bez Covidu.
A aby byla dezinfekce byla účinná alespoň proti tomu, proti čemu má být. Tak bys jí měl používat po každém dotyku s cizím předmětem.
měla by se používat vždy po kontaktu např. se zákazníkem apod., takže účinkuje pouze v ten okamžik.
Hlavně to je kentus. Mám po tom pocit, že mám ruce špinavější, než před tím
ještě bych dodal, že jsem ještě pro zaměstnance fasoval krém na ruce, protože to je strašná sr....
Jj nepřiměřené používání dezinfekce je kontraproduktivní.
přesně tak
Ano, měl jsem z toho po pár dnech zhuntovany a suchý ruce. Pak v telce nejakej Prymula nebo kdo to byl říkal že stačí i obyčejné mýdlo že i to je dostatečně účinné. Proto na desinfekcí už prdím a myji si ruce jen dostatečně hodně a často mýdlem. Navíc ta desinfekce Fak fest smrdí
Desinfekce se hodí venku.
Jo mýdlo funguje perfektně
Jako když umeješ hajzl
V Británii bych byl taky vyděšený..
Určitě se najde osmnáctiletej kluk z akademie, kterej bude rád hrát místo tebe.
dodal by za malinkatý zlomek jeho platu
a třeba díky tomu vznikne i pokračování The Replacements, jen to tentokrát nebude americký fotbal, ale ten správný fotbal
Bavíme se o City...
I prachy se musej pořádně promořit.
Táto doba nám aspoň ukázala, komu jebe a komu nie...
https://celeceskosije.cz/ no a teda slovensko prej taky jelo pekne vystrasene...
To jak se lidi vzdali svobody a jeste se placali po zadech jak sou dobry, nektery se placaj do ted, se jim bude vracet nastokrat...
https://www.youtube.com/watch?v=DvxxdZpMFHg
Nahnal bych je do Michelinky tahat pneumatiky, kurvy simulantský.
maj smlouvu s Nexenem
Jako Agüera mám rád, ale jsou to fakt hrozné holky ti fotbalisti a asi v hlavě nic moc, on se bojí...Mladý milionář, který si může dovolit skvělou lékařskou péči, nechápu ten strach, ano nemocní, oslabení lidé a starší lidé můžou mít oprávněný strach, ale mladý sportovec?
U každého je průběh jiný. Se podívej na toho mladýho fotbalistu z Montpellieru. Btw. nesouhlasím s jeho názorem, jen reaguji na tvůj komentář.
Ano, ale to je opravdu jen vyjímka potvrzující pravidlo.
výjimka
Máme informace jen z toho, co nám média napíšou, takže těch noname sportovců může být daleko víc..
Spojeni "vyjimka potvrzujici pravidlo" je logickej nesmysl bez jakykoliv opory v realnym svete. To, ze mel jeden mladej sportovec zavaznejsi prubeh fakt nepotvrzuje to, ze by existovalo nejaky pravidlo, ze by vsichni ostatni mlady sportovci meli byt mimo nebezpeci a nemuseli se bat.
Samotné spojení nesmysl není, jen je v 99,9 % špatně používaná.
Ten se vrátí vyžranej jak Hazard ...
Sráči. Seberte jim prachy a zápasy budou hned od dalšího dne. Všichni musí do práce, ale posrané slečinky by chtěly být doma a brát takový prachy za hovno
No čekal jsem od téhle rádoby zničující epidemie, že se to všechno trošku vrátí zpátky finančně, ale asi ne. Jako jo, u nás to tak šílené není, ikdyž taky někde jo...Proč by měl brát průměrný hráč Sparty nebo Slavie půl mega měsíčně, to je výsměch doktorům ap., ale proč by měli brát hráči i na evropské scéně miliony eur ročně, to nechápu, statisíce by stačily, dobře Ronaldo a Messi ať mají 10 mega, ale 100+? Šílené...Ikdyž samozřejmě rozumím tomu, že když na to ten klub vydělá tak proč jim to nedat no...Ale je to šílené...Když si vemu, že si Neymar za zápas vydělá víc než PSG na vstupném...
Prostě održeni od reality. Sebral bych jim auta a nechal je jezdit měsíc na fotbal veřejnou dopravou.
Zajímavý řešení.
Jasne ze sa mu nechce spat do sezony o ktorej vie ze je pre City stratena... Keby boli oni v pozicii Liverpoolu tak vykrikuje aby sa uz davno hralo, vzdy to bol curak tak ako cele City...
je třeba hrače a všechny na stadionu nejprv otestovat pak mužou něco hrat
Nemusíš hrát, ale odevzdej minimálně 50 % své mzdy.
To jsem zvědavý, jak se ta PL bude dohrávat.
Hráči se bojí a jestli se zápas přece jen odehraje, tak někdo zakašle a je ve hře o dva týmy míň.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele