Hodgson věří, že s Anglií může vyhrát za dva roky MS

25.12.2012, 09:03
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (157)

Přidat komentář
icka

Pochybuju

Reagovat
Tuxedo

ved uz len podla fotky vidno ze fetoval

Reagovat
smazaný uživatel

a na fotce zase k tomu smeje

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona a Bayern nejlepsi kluby v Evrope? WTF

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo jinej?

Reagovat
smazaný uživatel

Slavoj Houslice

Reagovat
smazaný uživatel

dobrý zase no..

Reagovat
smazaný uživatel

No tak jedni z nejlepších...

Zdraví RH

Reagovat
icka

Nejspis to bral podle toho,koho vyradila Chelsea v LM.

Reagovat
raduinho

a kdo jiný ?

Reagovat
repkajebuh

Gerrardovi v té době bude 34 let tak snad bude stíhat mladším.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam hlavně žádný Gerrard nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Gerrard nestiha uz ted

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

já věřím že nemůže...

Reagovat
Slejdy

tezko

Reagovat
Mr.Jindros

Pokud bude MS o Vánocích, třeba se nějaký zázrak stane.

Reagovat
smazaný uživatel

kecy,kecy,kecy...zase skončia v osemfinále

Reagovat
smazaný uživatel

Anglicko malo vždy hráčov nato aby prinajmenšom patrili medzi favoritov , ale zatiaľ žiadnemu trénerovi sa nepodarilo využiť potenciál toho mužstva

podľa mňa je hlavným dôvodom anglického neúspechu nezohranosť reps. to že tá osa týmu je zložená z hráčov z rôznych klubov napr. úspech španielska má za dôvod hlavne to , že sú tam hráči prakticky z dvoch klubov , osu týmu tvoria zohratý barcelončania a doplňajú ich taktiež zohratý madridčania

avšak teraz sa konečne v anglickom národáku začína črtať zohratá partia , kedže v čoraz vačšom počte dostávajú šancu hráči MU (ktorý majú nato ťahať národák , opak bol prípad talianska na MS 2010 ked osu tvorili hráči Juve ktorý sa vtedy potácal v strede tabuľky),

podľa mňa by to malo vyzerať takto: Hart - Johnson(aj ked jemu moc neverím), Cahill , Jones(Lescott je v City odpísaný takže on asi nie). Baines - Wilshere , Cleverley (Carrick) - Young , Rooney , ? - Welbeck

možno si myslíte že som len nejaký mufan ale MU má momentálne ako jediný tým hráčov nato aby mohli ťahať národák kedže City a Chesea stavia na cudzokrajných hráčoch a hráči Arsenalu, Liverpoolu alebo Tottenhamu nato pri všetkej úcte nemajú

Reagovat
smazaný uživatel

takto to je aj v politike : ked je koalícia zložená z jednej alebo dvoch strán(a rozumných ľudí - vo futbale z kvalitných hráčov) , tak sa na vačšine zhodnú a môžu si neohrozene vládnuť ale ked je to zlepenec zo štyroch piatich strán(hoci sú aj inteligentný) , tak sa skôr či neskôr rozpadne

Reagovat
smazaný uživatel

no ak by Hodgson dal na tvoje rady, nedostane sa ani cez kvalifikaciu

Reagovat
smazaný uživatel

čo je na tom zlé , ak sa ti nepáči to že som dal zostavu zloženú z prevažne hráčov MU tak si to pokojne zmeň za nejaký iný tým , ale princíp je rovnaký - španieli to tak robia a dominujú

Reagovat
smazaný uživatel

ty si uviedol prípad Španielov, v tom spojení dvoch-najlepších klubov, to je síce pravda ALE v Španielsku sú len DVA kluby, ktoré majú hráčov na najvyššej úrovni. Myslím, že napríklad Holanďania či Taliani nemajú zrovna jednotný tím, čo sa klubov týka a aj tak sú celkom úspešní.Teda úspešní v porovnaní s Anličanmi. HLAVNÝ problém Angličanov je ich mentalita. Napríklad v zápase EURA proti Talianom hrali katastrofálne.Nieže by Taliani nejako bili, ale Angličania sa jednoducho nesnažili. Nakoniec s veľkou dávkou štastia prehrali až po penaltách, i keď v zápase mohli dostať aj štvorku. Jednoducho už nebojujú za svoju krajinu tak ako kedysi a to je ten najväčší problém. Hodgson je taký typ trénera čo príde povie chalanom no tak podme na to a po zapase ich zoberie na pizzu. Angličania potrebujú niekoho kto ich dá do laty napriklad Mou alebo Hiddink. Pokiaľ nezmenia trénera a s tým aj svoju mentalitu, nezískajú žiadne veľké trofeje a nezáleží na zohranosti tímu. To je môj názor.

Reagovat
cristiano.K.

nechci vám vstupovat do diskuze, ale nejste jeden a ten samej?

Reagovat
vladis271

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nezapomínej na Thea Walcotta, který může a chce hrát útočníka, je mladý a dovolím si tvrdit, že lepší než Welbeck, takže spíše jeho bych v budoucnu viděl v ofenzivním tandemu spolu s Rooneym v anglické reprezentaci, i když samozřejmě i Welbeck je alternativa.

Dále pak Kieran Gibbs na levé straně obrany, Kyle Walker na pravé a já počítám s tím, že i stoper Steven Caulker bude o sobě dávat vědět stále častěji a za ty 2 roky by už také mohl být stálým reprezentačním stoperem.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Hart - Walker, Cahill, Jones, Baines - Cleverley,Wilshere - Lennon(Studge), Rooney, Young (Walcott) - Wellbeck .... ale jo, na papíře to vypadá celkem hezky, ale to vypadala většina anglických týmů.

Reagovat
smazaný uživatel

jo a nevím teda jak by si rozuměla ta středová dvojka, cleverleyho nemám nasledovanýho prakticky vůbec a WIlshere mi přijde takovej víc ofenzivní, nevím jak by jim to klapalo dozadu, možná by nebyla na škodu tam nechat Parkera, pokud na to bude mít, nebo Jones/Rodwell na DM s jedním z nich a na stoperu Caulker, Jagielka, nebo někdo

Reagovat
cristiano.K.

S Parkerem a Barrym bych počítal jen v případě nějakého zranění, jinak ne.

Reagovat
smazaný uživatel

walcott a hráči tottenhamu

Reagovat
smazaný uživatel

Ta fotka se k článku hodí.

Reagovat
M0rb1D4S

OT: "Sneijder agreed deal with Tottenham. Waiting for Inter and Spurs to agree terms" Via @tancredipalmeri #THFC #Sneijder #Coys

Tohle by bylo zajímavé..

Reagovat
tomasinho

Aspoň by padnul ten Eriksen.

Reagovat
cristiano.K.

nesmysl to je. Už vidím, jak Sneijder přijal 70k plat.

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak

Reagovat
smazaný uživatel

To je pekna kachna. Takze on nechce v Interu opristoupit na snizeni mzdy o 20% nebo kolik, a pak prestoupi ke Spurs, kde bude mit o 50% mensi plat nez v Interu?

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

to znie podobne ako keď Gerrard alebo Wenger hovoria o titule PL

Reagovat
smazaný uživatel

Penaltový rozstřel a jsou venku..jako vždycky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Vtipný... To je vulký optimista

Reagovat
Jesus Joaquin Saez

26. pro Boxing Day

Reagovat
vladis271

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vzdy sa na tento den tesim ale tento rok zapasy o nicom

mali by to pri losovani zohladit nech su to ozaj najkrajsie sviatky (aj futbalu).

Reagovat
smazaný uživatel

Tak určite zvlášť s tymi Liverpoolskami megahviezdami

Reagovat
smazaný uživatel

s Anglickom nevyhra titul ziaden trener na svete. proste na to nemaju, konkurencia je futbalovo uplne inde, to by im musel neskutocne stastne vyjst turnaj a ostatni by museli mat extremnu smolu co je snad najextremnejsi pripad ktory je pravdepodobny raz za 100 rokov.

tym ze sa hra v Juznej Amerike, v pre nich este atypickejsom prostredi nez je trebars kontinentalna Europa kde su uz beztak polovicni, nemaju podla mna ziadnu sancu.

hovori sa ze kazdy tim je tak silny aky najsilnejsi je jeho najslabsi clanok a Anglicko tam ma tych slabsich clankov dost.

Reagovat
cristiano.K.

.....ale Skotsko by na to mělo

Reagovat
smazaný uživatel

neviem preco vyryvas predstav si ze ani Skotsko a nielen preto ze ma problemy vobec sa dostat na nejaky sampionat. vsetky ostrovne timy za svetovou spickou zaostavaju a uz im to aj ostane pretoze ten styl futbalu uz nema sancu sa presadit. tak sa dalo vyhravat pred 30-40 rokmi ale dnes je uz svet trochu dalej kym ostrovania v tom svojom zostali a nie su ochotni akceptovat prvky moderneho futbalu. konzervativizmus sa u nich prejavuje aj vo futbale ale v tomto pripade je to na skodu. nie je to vsak take jednoduche, ta zmena by musela zacat uz pri vychove mladych futbalistov.

Reagovat
cristiano.K.

dva roky je strašně dlouhá doba. Anglie kvalitu má, jen musí vystoupit ze svého stínu.

Reagovat
smazaný uživatel

to si hovoria od roku 1966. urcite to nie je nahoda ze za pomaly 50 rokov nevyhrali ziaden turnaj.

najvacsiu sancu mali na EURO 1996 a ani tu nevyuzili hoci mali ozaj dobry mancaft.

netreba sa nechat ovplyvnit silou anglickej ligy a jej spickovych timov pretoze tu kvalitu tam doniesli hraci ktori nie su Anglicania. ja by som im ten titul prial ale tu sa bavime o realite a ta je podla mojho nazoru pre nich dost trpka. oni dokazu porazit najlepsieho (ked maju den a super nie) ale nie pravidelne. na turnaji si mozes dovolit max. jedno zavahanie (aj to nie v play-off) cize forma aj vysledky musia byt za ten mesiac konstantne. a to je to co im robi problem.

na a netreba zabudat na ich staru bolest, penaltove rozstrely. oni to snad pritahuju a co je horsie, vsetky tie neuspechy sa nabaluju a vytvaraju akysi psychicky blok ktory im zvazuje nohy este o cosi viac. nemusis so mnou suhlasit vsak o tom je tu diskusia, aby sme kazdy vyjadrili svoj nazor a vzajomne sa pritom respektovali.

Reagovat
cristiano.K.

psychický blok tam je,proto píšu,že musí vystoupit ze svého stínu. Souhlasím,že by bylo divné, kdyby udělali úspěch mimo Evropu. Nicméně Roy právě poukazuje na paradoxy (CFC), vzpomen si na řeky na EURU.

Anglii se rodí nová generace většina hráčů na MS nebude mít dočinění s minulými neúspěchy,což vidím taky jako velké plus.

Hart-Walker(Kelly),Cahill(Jones),Smalling(Caulker,)Baines (Gibbs)

Ox (Sturridge),Wilshere(Cleverly)Jones(Rodwel),Rooney (Henderson),Young (Sterling)

Welbeck (Sturridge,Carroll)

Tohle dle mě má sílu,dát tomu týmovýho ducha,štěstíčko a semifinále v suchým triku.

Respektuji tě

Reagovat
cristiano.K.

místo Sturridge si tam dej ještě Thea na křídlo

Reagovat
Miguel19

Hodně slabé..

Reagovat
cristiano.K.

hm ne, ta sestava je mladá, u většiny hráčů je předpoklad,že dost ještě zlepší.

Reagovat
Talker

Za rok a půl? Tomu nevěřím.

1) Potřebuješ tahouny, kteří mají vůli ten zápas ovládnout. Tam vidím momentálně Rooneyho, který nemá zrovna stabilní formu, občas střílí goly 10 zápasů po sobě a pak ne. Ale dejme tomu, že doroste. V obraně máš Cahilla, který bude rád, když si během toho roku a půl vykope základ, ale lídrem obrany se nestane a vedle něj nějakej mladíček to taky geniálně nezorganizuje. Ale obrana dejme tomu je pevná.

Wilsherea hodně srazilo zranění, ten rok je strašná ztráta. Letos bude dohánět manko a pokud se nezraní, tak by to vyjít mohlo. Ox taky nevyzraje v tahouna během roku a půl. Young je kvalitní, ale světová třída to opět není. A na hrotu 3 mladíci, kdy ani jeden není spolehlivý golostroj.¨

Nevidím nic, o co by se mohla Anglie opřít, na semifinále by byla potřeba hromada štěstí s načasováním formy, kdy klíčoví hráči budou hrát na svém maximu. Což bude u některých hodně obtížné kvůli přetěžování a dlouhé sezoně. Je tam strašně moc "ale".

Ale míč je kulatý a tráva je zelená, takže Anglie klidně může vyhrát.

Reagovat
Talker

Respektive když to porovnáme s konkurencí - Španělsko se může spolehnout na úspěšný styl, vyspělé a sehrané hráče. Německo na generaci, která roste, hraje v nejlepších klubech a už teď jsou někteří z nich kvalitativně mezi těmi nejlepšími na světě. Brazílie sehrává už rok mladíky, aby měla tu generaci v plné palbě, ti hráči kvalitu mají a budou o sobě vědět i se zavázanýma očima. Argentina má hromadu kvalitních hráčů a k tomu Messiho, který bude chtít ten titul konečně urvat.

Reagovat
smazaný uživatel

okrem posledneho odstavca 100% suhlas.

tam by som povedal ze na ihrisku je vzdy pravda. v dlhodobom kontexte (a turnaj takym svojim sposobom je) urcite. ani Grecko 2004 nebola nahoda ako si mnohi myslia. ich defenzivna taktika bola majstrovsky prepracovana a hoci to bol antifutbal, Rehhagel dobre vedel ze s priemernym timom ako je Grecko len takto mozes uspiet. keby sa vrhli dopredu, zhoreli by uz na zaciatku na Portugalsku. a mimochodom 2x porazili usporiadatela a to snad uz nahoda byt ani nemoze. opakujem, nedalo sa na to prilis pozerat ale priaznivci catenaccia urcite pookriali pretoze aj tak bezchybna defenziva sa uci pekelne tazko a este tazsie sa bez chyby praktizuje.

Reagovat
Talker

Tak Anglie taky může třeba hrát beton..

Reagovat
smazaný uživatel

to ano ale na mlade muzstvo mi tento system nesedi

Reagovat
cristiano.K.

Souhlasím s poslední větou

Lídrem bude jednoznačně Rooney a kolem něj to bude postavené. Samozřejmě, že Německo a Španělsko mají lepší kádr,Argentina má Messiho, Brázilii může pořádání svázat hodně nohy.

Wilshere hraje po zranění nad očekávání dobře. U mladých hvězdiček jako Ox či Sterling nikdy nevíš,jak na tom budou za půl roku, jestli se vůbec dostanou do nominace nebo budou hvězdami týmu.

Reagovat
Talker

To je právě otázka.

Rooney může být tahounem a nemusí. Stejně tak všechny mladé hvězdičky. To je prostě průser, není tam automaticky nějaká silnější skvadra, která to potáhne. Klidně se může stát, že tam bude supersilný tým. Ale dávám spíš 90% tomu, že to bude průměr šampionátu.

Reagovat
smazaný uživatel

cim to ze Anglicko nema teraz poriadnu generaciu? stari odisli co pomaly sa zberaju, mladi su este mladi ale ma tu byt stredna generacia a ta absentuje. nedoplatil narodak na to ze do PL prisli cudzinci a mladi anglicania nemaju priestor na rast? na druhej strane je tam kvalita a tak by sa mali teoreticky od koho ucit... v Skotsku sa napr. tymto problemom (preco repre upada) velmi vazne zaoberaju a snazia sa prist ku korenu problemu. vypracovali komisiu ktora sa tym zaobera, v hre je restrukturalizacia sutazi, snazia sa dostat k nim aj trenerov z Europy.

problem je tam podla mna v tom ze Celtic i Rangers boli predtym vzdy nositelmi kvality repre pretoze v nich hrali prevazne Skoti, obklopeni v nie velkom pocte kvalitou zo sveta (Larsson, Nakamura, Bronckhorst, De Boer, Laudrup, Gazza....). Posledne roky kluby trend zmenili, vsadili na zahranicnych hracov a domace talenty uz nedostavali priestor, pricom vela kvalitnych Skotov hralo v Anglicku. Old Firms si proste to skotske gro neudrzali a repre na to doplatila.

z hladiska zohratosti je rozdiel ci zlozis mancaft z prevazne dvoch klubov alebo z 15-tich...

Reagovat
cristiano.K.

generace,kterou jsem vypsal je už odlišná od té minulé. Už si to zmínil dnes, je to dáno tím, že v žádném týmu PL není osa vyloženě anglická,což by se mohlo vykrystalizovat během roku a půl v MU. Pokud hráči jako Jones,Smalling,Cleverly,Rooney,Young, budou hrát základ, může to být jen ku prospěchu.

Reagovat
smazaný uživatel

"vystoupit ze sveho stinu" to je jen prazdna fraze. Oni na to proste nemaji, aby vyhali minimlane 4 zapasy v kuse. Jejich fotbal je nudny, lehce citelny a s tim nikoho neprekvapi. A kdyz budou bez Rooneyho, tak nepostoupi ani ze skupiny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Podle fotky tomu Roy sám nevěří. Favority budou Německo, Španělsko a Itálie, věřím, že do toho promluví Argentina, a uvidíme, co domácí prostředí udělá s Brazílií.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná i Nizozemci by mohli dojít daleko pod Van Gaalem.

Reagovat
smazaný uživatel

Taliansko ma predpoklady na uspech len ak sa pred sampionatom udeje nejaka velka korupcna afera.

cize jeho predpoklady su velke.

Reagovat
smazaný uživatel

No právě

Reagovat
smazaný uživatel

finále MS - Brazílie vs Španělsko

Reagovat
smazaný uživatel

přál bych si Brazílie vs. Argentina - ale po tom, cojsme viděli minulej turnaj, se tomu asi věři nedá

Reagovat
FUnk

tak to bohaty smigrust a hodne vody

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vyhrát můžou. Když Řecko vyhrálo Euro....stát se může všechno. Ale ruku na srdce. Fotbalově jsou Angláni sto let za opicema. Ty jejich nákopy do haj*lu, absence mezihry a fotbalového myšlení.....Premier League tohle vynahrazuje importem cizinců (Fabregas, Arteta, Silva, Mata, Cazorla), jenže v nároďáku pak všichni ti angličtí nekopové, co jsou na ostrovech považováni za hvězdy hrajou spolu a je to k zblití.

Reagovat
smazaný uživatel

Ti mladí Angličané už nehrají na ty jejich "nákopy do hajzlu".

Reagovat
smazaný uživatel

to nehraji uz asi 20 let...

Reagovat
smazaný uživatel

trochu nadsadene ale v principe si to absolutne vystihol

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, je to trochu nadsazené, to uznávám,

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
herbage

no bývalo, teď už se to konečně začíná měnit k lepšímu a roste nová generace hráčů

Reagovat
smazaný uživatel

kazdej muze vyhrat, ale jde o pravdepodobnost...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Azazelo RD

Tak Roy umí vzít průměrný tým a uhrát s ním nadprůměrné výsledky, tak by to Anglii vyjít mohlo. Není to zas tak dlouho, co Španělé na turnajích vypadávali brzy a říkalo se o nich, že na titul nemají. Problém je, že Anglie nemůže těžit ze souhry hráčů z nějakého klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

to je fakt, Spanielsko stoji na Barcelone, Taliani na Juve, Nemci na Bayerne.

Reagovat
smazaný uživatel

a ČR na Plzni

Reagovat
smazaný uživatel

a Slovensko zachvilu tiez na Plzni

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Může, ale Hodgson to postavil na Liverpoolu.

Reagovat
fenixLFC

ktori hrali lepsie nez ten zvysok..ako dosiel rooney sli do hajzlu, young dotasal penaltovy rozstrel...

Reagovat
smazaný uživatel

veď presne preto to postavil na Liverpoole

umí vzít průměrný tým a uhrát s ním nadprůměrné výsledky

Reagovat
Azazelo RD

Jenže Liverpool je podprůměrný tým.

Reagovat
smazaný uživatel

A Chelsea se zbavuje nejperspektivnějšího anglického útočníka Tomu říkám koncepce.

Reagovat
smazaný uživatel

Když nechce podepsat co se dá dělat navíc poslední dobou zranění za zraněním

Reagovat
Milan.B

ako moze byt majster sveta niekto kto nevie hrat futbal?

Reagovat
cukjerek

no ono to jde,,podivej se na recko,ktere vyhralo euro s antifotbalem

Reagovat
Milan.B

a myslis ze take stastie este niekto bude mat?

Reagovat
smazaný uživatel

To nebylo ani tak o štěstí, jako o mentalitě a urputnosti. Klapky na očích a nazdar. Řekové na tom byli mentálně minimálně o level jinde, než jakýkoliv tým Anglie za posledních 45 let. Když tým zfanatizuješ, zvlášť na turnájku typu Eura, tak ti ten titul vyhraje, a může proti němu stát nejlepší evropský tým uplynulých dvou let (Řecko - Česko) nebo nejsilnější generace, kterou kdy soupeřova země měla (Řecko - Portugalsko).

Reagovat
smazaný uživatel

jo, ale štěstí v tom bylo taky zásadní

Reagovat
smazaný uživatel

A nebo když tým nabudí Jágrova sžíravá kritika líných hvězd.

Reagovat
smazaný uživatel

Se svou mentalitou Angličané nevyhrají ani paralympiádu.

Reagovat
smazaný uživatel

Joe Hart - Glen Johnson, Phil Jones, Chris Smalling, Martin Kelly - Tom Cleverley, Jack Rodwell, Jack Wilshere - Theo Walcott, Wayne Rooney, Ox Chamberlain. ??

Reagovat
smazaný uživatel

To nebude MS U21

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju.

Reagovat
cukjerek

věřit může

Reagovat
kiwwi

Hart - Gibbs, Jones, Smalling, Walker - Sterling, Wilshere, Cleverley, Ox - Rooney (C) - Welbeck

zostava na dlhe roky dopredu, ktora moze byt uspesna (a vobec by som sa taku nebal nasadit uz teraz - mozno nejak vystuzit tu obranu, ale stred pola a utok by mohol skvele fungovat uz teraz)

Reagovat
smazaný uživatel

Zas tak odlisny sestavy nemame.. Anglie ma urcite dobry talenty, ale vsichni vime jak vzdy vyhori.. Nejvic za 2roky verim Beligii a fandit budu jako vzdy Anglii a foufam ze vyhori Spanelsko..

Reagovat
kiwwi

hlavne toto je nova generacia hracov, vychovany uplne inak - kreativnejsi, technickejsi, modernejsi

Reagovat
smazaný uživatel

Prave.. Tak to vedi snad vsichni ze Anglie potrebuje omladit a ozivit, jen treneri ne. Nebo spis nemaj koule na to posadit Gerrarda, Terryho, Lamparda atd..

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíc ze všech věříš Belgii?

Reagovat
kiwwi

no maju neskutocne naslapany kader - aspon na papieri teda

Reagovat
smazaný uživatel

Na papíře ano, ale jsou to spíš talenti, než nějaký hotový nadupaný tým. A ani tak od nich neočekávám žádnou hitparádu, natož pasovat je do role favoritů příštího MS.

Reagovat
smazaný uživatel

je to nadupany tim, ak sa spravne posklada, tak to bude valec a nebudu mat problem hrat proti hocijakme muzstvu na svete, navyse budu mat aj silnu lavicku..nehovorim, ze vyhraju MS, ale ak im turnaj sadne a budu mat formu, tak mozu dojst velmi daleko

Reagovat
smazaný uživatel

je až s podivem, jak silný hráči se jim tam sešli. přesto - belgie tohle MS nevyhraje, to ti podepíšu a vsadim celý úspory s kurzem 1,01, že nevyhrajou

Reagovat
r.mrazik

Na to stinovani cleverleyho a jeho neochotu se vracet jsem uz alergickej...chudak wilshere

Reagovat
smazaný uživatel

Místo Sterlinga Walcott a prohodit s Oxem

Reagovat
herbage

to vůbec nezní špatně. Ale asi by to chtělo zesílit střed pole. Na lávku Walcott, Zaha, Sturridge

Reagovat
kiwwi

pride ti slaby stred pola s behavymi a technicky vyspelymi Cleverleym, Wilsherom a kusok nad nimi s dricom Rooneym? ja tam nevidim nic na zosilnovanie

Reagovat
cristiano.K.

nevím,jestli si na Cahilla zapomněl nebo si to udělal schválně,nicméně si myslím,že ve stoperské dvojici bude.

Ty si dokážeš představit zálohu bez typického bránící? Já bych tam dal právě Jonese, stopeři Smalling-Cahill

Reagovat
kiwwi

vsak som napisal, ze mozno obranu by teraz pre zaciatok trebalo vystuzit (Bainesom, Cahillom) - toto je zostava na dalsie roky, ale uvidi sa, ako sa vyvynie Smalling a hlavne Jones, ktory na stoperovi zatial skoro vobec nehrava

Reagovat
kiwwi

a zaloha s typicky braniacim zaloznikom je podla mna prezitok - uplne ti postacia dvaja rovnocenni behavi CM a pred nimi nejaky ten dric Rooneyho typu - vravim, podobnu zostavu by som sa nebal nasadit uz teraz proti komukolvek (s tou vystuzenou obranou)

Reagovat
cristiano.K.

špatné to být nemusí, ale taky bych to raději viděl v praxi. Máš tu sestavu stejnou jako jsem dával já,akorát s Gibbsem a Jonesem v obraně.

Reagovat
soukup

vystužit Shawcrossem

Reagovat
smazaný uživatel

Countera na tebe

Reagovat
smazaný uživatel

To by byl brutální složený kurz. Evropský klub vyhraje v MS v Jižní Americe 3:1, bude to Anglie 14:1, vyhraje to s Hodgsonem 30:1.

Reagovat
r.mrazik

Preci jen jsou vanoce a clovek si muze prat cokoli

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ja som si zelal tucnu penazenku a stihlu postavu a ten blbec Jezisko to poplietol

Reagovat
kiwwi

ani na druhykrat to nie je vtipne

Reagovat
smazaný uživatel

ja nemozem za to ze si tlsty

Reagovat
kiwwi

100. pre Anglicko ako majstrov sveta 2014

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

leda tak v krikete. aj ich nepredbehnu sri lanka alebo banglades

Reagovat
minoLFC

cize chce vyhrat haluzov

Reagovat
minoLFC

u

Reagovat
smazaný uživatel

Na tie MS sa Angličania budú mať problém vôbec dostať

Čierna Hora

Reagovat
smazaný uživatel

pokial sa MS hrali v Amerike (Juznej, Severnej, Mexiku...) VZDY vyhral tim z Juznej Ameriky.

aj to o niecom svedci. Europania to tam mali vzdy z hladiska podmienok narocnejsie a ich kvalita sa tak naplno nemohla prejavit. Staci si pozriet trebars domace vysledky Ekvadoru ked hra vo svojej vysokej nadmorskej vyske. Aj Brazilia s Argentinou tam mavali velke problemy.

Podla mna MS 2014 vyhra Brazilia alebo Argentina pricom skor som nakloneny domacemu triumfu.

Reagovat
Tuxedo

Vydím to na finále Slovensko-Česko a bude to 3:2 po predlžení .

Reagovat
smazaný uživatel

vypni uz tu FIFU

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud vím, tak tam Slováci nejsou

Reagovat
smazaný uživatel

snad se to konečně podaří Holandsku !!!!!!

Reagovat
Trand
Reagovat
smazaný uživatel

neodpisujem este ani Slovensko

Reagovat
REPLIKATOR

Jedině, že by začal trénovat ragbisty.

Reagovat
smazaný uživatel

Tam bude MS až v roce 2015. Ale na to se moc těším...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To je blázen, čtvrtfinále by bylo velkým úspěchem.

Reagovat
alcantara

So sucasnym kadrom to mozu vyhrat jedine doma a tlacenkou, ako 50 rokov dozadu. Vsetko ostatne by bolo popretie zakladnych fyzikalnych zakonov a tam predsa len skor verim Einsteinovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Hart - Kelly, Wisdom, Carragher, Johnson - Gerrard, Henderson - Sterling, Shelvey, Downing - Carroll

trochu odlehčení na začátek a teď vážně

Hart je světový gólman, tam je Anglie bez problému. Na krajní beky je spousta možností, tam bude záležet na tom, kteří hráči budou aktuálně ve formě, ale Johnson, Baines, Walker, možná Kelly. Na stoperu už vidím větší problém, Cahill podle mě nemá v krvi být základním kamenem obrany, zbytek výše uvedených stoperů ještě ani v době konání Mistrovství nebude mít dostatek zkušeností, aby se na ně dalo ve všech ohledech spolehnout. Docela přijatelně vypadá snad jen Lescott - Smalling.

Záloha, doufám, že se probudí Steven, teď proti Fulhamu už měl zase několik světlých okamžiků (nebavím se jen o gólu), takový hráč by Anglii určitě chyběl, ať už je to Gerrard nebo Lampard. Já jako fanoušek si samozřejmě přeju Gerrarda jako kapitána týmu. Vedle takového hráče na DM postavit někoho z těch mladších (Wilshere, Cleverley, případně Shelvey). Podhrotový hráč je docela jasně Rooney. Křídelníci a hroťáci jsou velmi velmi mladí, tam bude záležet strašně moc na tom, co předvedou v nadcházejícím období, jediný takový jakože hotový křdelník je snad jen Young, který ale nepodává až tak přesvědčivé výkony, zbytek (Sterling, Walcott, Sturridge, Ox), přičemž Walcotta bych viděl raději na hrotu, Welbeck mě moc neoslovil a Carroll se nejspíš neprobere. Takže ideální sestava podle mě:

Hart - Johnson, Cahill, Lescott. Baines - Gerrard. Cleverley - Sterling, Rooney, Studge - Walcott

Reagovat
cristiano.K.

dej Robinsona doleva a Carru už tam nervy

Reagovat
smazaný uživatel

Pevny nervy preju

Reagovat
cristiano.K.

02:56

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele