Hernanes se stěhuje z Interu Milán do Juventusu

31.08.2015, 23:56
Aktuality
Záložník Mario Lemina není jedinou posilou, která na poslední chvíli přišla do Juventusu. Turínský klub získal rovněž brazilského středopolaře Hernanese, ten přichází na přestup z Interu Milán...

30letý Brazilec si udělal zajímavé jméno v Laziu a Inter za něho v lednu 2014 zaplatil 18 milionů eur. Hernanes ovšem nesplnil očekávání.

Jeho odchod do Juventusu pak byl bleskovou záležitostí, dnes večer se podrobil zdravotní prohlídce a po ní podepsal tříletý kontrakt, který mu dle médií vynese 2,7 milionu eur ročně.

Stará dáma za Hernanese zaplatí jedenáct milionů eur, další dva miliony mohou do Milána putovat v závislosti na bonusech.

Autor: Tomáš Pavlík / football-italia.net

Komentáře (211)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Juve panické nákupy nebo proč?

Reagovat
smazaný uživatel

mám z toho stejný pocit O to je to horší, že jim fandím...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

na druhou stranu.. doplnění kádru - ideální hráč.. ale zas 18éček.. no běžte doháje. navíc on už nic vyjimečnýho nepředvede.

Reagovat
M11

11

Reagovat
smazaný uživatel

aaa.. už to vidím.. no dejme tomu i tak to nebylo nic za babku..

Reagovat
Mrvinho

No a Galliani: Hm, sorry, Witsel nevyšel, tak snad v zimě..

Reagovat
smazaný uživatel

Za Witsela vraj chcú 100 milionov €. Toto fakt už dávno nie je o futbale a malo by sa s tým niečo spraviť lebo ak to takto pôjde ďalej tak neviem k akým sumám sa dopracujeme a či sa bude ešte na čo vo futbale pozerať

Reagovat
smazaný uživatel

? Však klub není povinen hráče přeci prodávat ne? Tak dají takovou sumu a dělejte si co chcete, nevidím na tom nic špatného.

Reagovat
CubONE

Reagovat
Ragazzo d'oro

Reagovat
Milan.B

bodaj by ho stislo

Reagovat
smazaný uživatel

z Rusama se nedá domlouvat..

Reagovat
smazaný uživatel

Co Pogba?

Reagovat
Airus

nikam nejde

Reagovat
smazaný uživatel

Z Juventusu jde strach, snad ji Sparta nedostane na jaře v evropské lize.

Reagovat
smazaný uživatel

dôvtipný človek

Reagovat
smazaný uživatel

Poď Paul #11 je voľná.

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
Artaxerxes

Určitě kupujou Hernanese, aby nahradil Pogbu

Reagovat
smazaný uživatel

Paul je samozrejme aktuálne aj napriek nízkemu veku jeden z najlepších stredných záložníkov sveta, to áno. Hernanes takú úroveň nemá, ale určite je to kvalitný plejer, dokonca hrá aj za brazilskú repre.

Reagovat
Panděvova ofina

Za tu repre teď spíš už zahřívá , ale jinak si u kanárů držel docela vysokej standart odehraných minut.. Nevim.. dle mého na tohle přestupu nikdo neprodělal..

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
andycek1

Nech sa ti dari. Na CAM do rotacie a Robertem vyborny. Po Repre pauzy sa rozjedeme.

Reagovat
smazaný uživatel

Mancini dělá skvělou práci!

Reagovat
Mr.Mike

srdcař

Reagovat
The Krupy

Reagovat
smazaný uživatel

a zase plakal?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
eLJay.91

Panic buy jak sviňa. Celý léto se řeší Götze, Draxler a já nevím kdo ještě a nakonec přijde 30-ti letej Brazilec z Interu... Nemůžu si pomoct a prostě opět nezmínit Pastoreho. Ten kluk má, myslím, po příchodu ADM do PSG utrum. Za 25 by podle mně byl k mání. Ale ne.

Fakt mně štve, že po odchodu Pirla se ta tvořivost do zálohy neřešila víc. Za Sandra nebyl Marotta línej vysázet 26, za Dybalu (zatím) 32, náhrada za Pirla tak na rok-dva, nás stála 11 (zatím) a ještě přišla z Interu...

Reagovat
smazaný uživatel

Pastore by pod 50 mega nebyl o tom sem docela presvedcenej

Reagovat
CubONE

Pastore za 25

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi dobře šiblej, Pastore za 25 možná tak v jiným vesmíru

Reagovat
eLJay.91

OK. Tak když vidím reakce, tak jsem asi přece jen žil v jiným vesmíru, co se týče jeho ceny. Je pravda, že letos se ty ceny zase posunuly výš. Když já bych toho Pastoreho hrozně chtěl.

Kolik by teda byla jeho cena? 40? 45? 50?

Reagovat
smazaný uživatel

To nejsi sám, taky by se mi v týmu líbil Ale pravdou je, že pod 40 by to nešlo určitě a mířil bych k 45-50. Ano, mají peněz dost, ale proč prodávat hráče pod cenou? Navíc díky tomu umažou část peněz a budou i s FFP v pohodě. Pro ně by nemělo smysl prodávat za lacino.

Reagovat
eLJay.91

Tak to už je slušná pálka. Ono by to asi bylo opravdu jiný, pokud by se ho PSG potřebovalo zbavit, ale to se bohužel nestalo.

Ale bojím se, že ta silová záloha a skoro až absence kreativity bude velkej problém.

Reagovat
smazaný uživatel

nerad to pripominam ale PSG za lacno nepredava a navyse nemozem sa zbavit dojmu ze minulorocne finale v podani juve bol vystrelena sekera.. jednoducho si neviem predstavit ze by dlhodobejsie hrali vyssi europsky level ako v minulosti - v europe je vela tymov s lepsim kadrom a tak to vidia asi aj hraci

Reagovat
eLJay.91

Já si naopak myslím, že PSG za lacino prodává, pokud o hráče nestojí. A já si přece jen myslel, že s příchodem ADM, PSG i Pastore ztratí jeden o druhýho zájem. Ale v tom jsem se spletl, stejně jako v odhadu jeho ceny.

Finále LM, je teď asi nereálný. Chce to čas a ještě tak jedno dvě mercata na komplet obměnu a doladění tý sestavy + čas pro mlaďase, aby to převzali.

Reagovat
smazaný uživatel

stačí pochopit, že PSG je na tom stejně jako Real nebo Barca a pokud si chce někoho nechat, tak tam zůstane a je jedno, jestli nabídnete 40 nebo 60.

Každé léto jsou tu tuny fám, že někdo z PSG odejde a zatím se nic takového nestalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nesdílím tvůj názor na věc. Hernanes určitě není na post jako všichni jmenování. ohledně Draxlera se o jakémsi pochybování dá uvažovat, ale ne nic za co by se trhaly hlavy. a o náhradě Pirla Hernanesem nebudu ani uvažovat..raděj.

Nemyslím si, že je třeba panikařit. Juve má pořád jasně nejsilnější kádr v lize. může dojet max na sehranost, zranění obrany..

Allegri musí ukázat klid a začít schánět body.

Reagovat
smazaný uživatel

rok nezahrál pořádný zápas..

Reagovat
smazaný uživatel

a další nebude...

Reagovat
smazaný uživatel

praveze ku koncu sezony bol skvely

Reagovat
panca

takze na AM mame hondu a susa a za nima to budou jistit de jong s kuckou/nocerinem a bertolaccim. A to nemluvim o menezovi, cercim a dalsich, kteri se ani nehodi do systemu

Reagovat
smazaný uživatel

Menez bude dobrej, kdyz ho Sinisa srovna... je to skvelej hrac. Muze hrat podhrot, event. jako druhy utocnik.

Reagovat
panca

podle me s nim sinisa moc nepocita. Se dostane na hriste vyjimene. Je pred nim jeste urcite balo. Na podhrot taky muze, ale me se tam teda moc nelibi

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidime, celou pripravu byl zranenej, tak se nechme prekvapit Ja bych ho na podhrotu videl rad.

Lopez - DeSciglio/Abate , Zapata/Mexes/Alex , Romagnoli/Ely , Antonelli/DeSciglio - Bertolacci/Poli/Noce , DeJong/Montolivo , Bonaventura/Kucka - Menez/Honda/Suso/Bona - Bacca , Adriano/Balotelli + Niang, Cerci

Tech variant je tam dost...

Reagovat
10

https://instagram.com/p/2CgVLDBlBW/?taken-by=hernanesoj

on i večeřel v tričku Interu...to bude těžký

Reagovat
smazaný uživatel

Z něho by si měl Mario B. brát příklad Neboj se, on už ho Adidas navlékne do něčeho, co mu bude slušet. Růžová je univerzální barva

Reagovat
smazaný uživatel

Popravde tomu nasemu mercatu moc nerozumim.. zacneme slibne, privedeme Baccu, Adriana, po neuspechu s K-Dogem privedeme Bertolacciho, pak resime stopery (Ely, Romagnoli) a vypada to ok. Pak ale v priprave "prekvapive" zjistime, ze mame problem v zaloze. Vidi to odbornici, vidi to trener i vedeni. Do konce mercata zbyva dost casu a my privedeme jen Kucku... well done!!!! Docela rad bych ted videl do hlavy Berlusconiho a Gallianiho a znal ten pravy duvod. Nejde se zbavit dojmu, ze ve vyberu hracu temer vubec nezalezi na vyberu trenera. A ted je to prave na nem, aby ten tym slapal... hodnoceni mercata z me strany: 6/10 (cele to srazi, ze jsme nedokazali privest kreativniho zaloznika)

FORZA MILAN !

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych to tak černě neviděl, s tou kreativitou souhlasim, nicméně tým je kvalitní!

Reagovat
smazaný uživatel

Hm... 11 obránců na 4 posty

Takže: Handanovic (Carrizo, Berni) - JJ (Telles, Dodo), Murillo (Vidic, JJ), Miranda (Ranocchia), Santon (D'Ambrossio, Montoya, Nagatomo) - Kondogbia (Gnoukouri), Medel (Guarin), Melo (Brozovic) - Perisic (Ljajic), Icardi (Jovetic, Palacio), Jovetic (Palacio, Biabiany)

Nedá se náhodou ještě prodávat do Anglie dneska?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Mancio dostal jsi snad každou hračku o kterou si stál tak se ukaž!

(mám skrytou obavu že to nebude fungovat)

Reagovat
Votas

Je mazec, že můžem postavit relativně silnou jedenáctku, kde jediní hráči z minulýho roku budou Handa a Icardi. Maurito je takhle za úplnýho veterána. Každopádně takovýhle mercato moc nepamatuju. Podpora od vedení, co má Mancio, se nedostala od Mourinha žádnýmu trenérovi. Největší teror mě teda pořád zachvacuje z obrany, kde stačí jedno zranění a Cpt. Idiot je ve hře, ale ten útok je libovej. Kdyby někdo na začátku mercata řekl, že přivedeme snad 6 hráčů, co mohli hrát LM, tak nevěřím, přecejenom byli jsme osmí a v minulosti kupovali Schelotty, Botty a Laxalty.

Jinak myslím, že odchody ještě budou možný...dřív to tak bývalo.

Reagovat
celestial-

Koho máme na ofenzívne posty a ako tvorcov hry miesto Hernanesa a Kovacica?

Reagovat
Votas

Hráče hrající z křídel

Reagovat
celestial-

Čiže Perisica a ešte koho? Nejako si ten útok neviem dobre predstaviť okrem Icardiho a Jovetica ako to bude vyzerať a fungovať

Reagovat
smazaný uživatel

No budou hrát tři vedle sebe, možná něco jako tehdy Cassano-Milito-Palacio?

Perisic/Ljajic/Biabiany-Icardi/Jovetic/Palacio-Jovetic/Palacio/Biabiany

Reagovat
Votas

taky bych to tak viděl. Ljajič, Jove i Palacio zahrajou i zprostředka, přičemž všichni by mohli hrát i z kraje. Perišič s Biabianym asi jedině z kraje. A Icardi prostě bude hrát všechno, pokud bude zdravej, proto mu dal asi Bobby pásku.

Reagovat
celestial-

Ak si toto sadne, tak to môže luxusne fungovať

Reagovat
smazaný uživatel

Jo taky si myslim CASSANO-PALACIO-MILITO to byla super trojka... Tak snad ale porad nerozumim tomu Melovi nezdal se mi tak dobrej ze by sme ho musely mit ale tak snad prekvapi... FORZA INTER!!!

Reagovat
smazaný uživatel

No jsem rád že se Schelottem jsme rozvázali, ještě by mohl jít pryč alespoň ten Nagatomo.

To zranění v obraně bude průser, mně stačili Nagatomo s Žabákem tu chvilku co tam byli.

Reagovat
Votas

jj...to byly krutý nervy . Jako dneska už mají Ausillio klid, tak ať se jenom zbaví těch dvou a můžou si jít na sambucu.

Reagovat
smazaný uživatel

To by byl sen no

Reagovat
cresposuper

Melo bude v strede.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

Příchody:

Dva Italové, 8 cizinců, z toho 3 Brazilci (poslední 3 v Juve byli Diego, Amauri a Felipe Melo). Skladba těch nových hráčů mi s ohledem na ty odchozí rozhodně nepřijde ideální. Velice pozitivně vidím příchody Ruganiho a Dybaly, to jsou už teď top hráči, který ještě hodně porostou. Khediru a Sandra zatím nebudu hodnotit, jednoho kvůli zdraví, druhýho kvůli tomu, že jsem ho pořádně neviděl hrát, určitý obavy tam ale vzhledem k jeho vlastnostem jsou. Pokud byla letní priorita sehnat kvalitního trequartistu a skončilo to tím, že se poslední den mercata přivede náhradník z Interu, tak je to hodně smutný.

Odchody:

Tevez, Pirlo, Vidal, Storari, Llorente a Pepe během jednoho mercata jsou obrovskej zásah do fungujícího týmu, nejen na hřišti, ale minimálně stejnou váhu to má i na fungování týmu mimo něj. Nerozumím tomu, proč ta změna byla takhle radikální, podle mě to chtělo víc postupně. Takhle ten tým aktuálně oslabil na hřišti a zároveň tady bude o to větší tlak na nový hráče, u kterých by měla být nějaká tolerance aklimatizace, což si teď Juventus nemůže úplně dovolit, zvlášť teď s 0 bodama po dvou kolech. Velký zklamání je pro mě prodej Artura, tam se mělo víc zatlačit a pokusit se ho přemluvit. Ta částka za jeho přestup mi taky přijde neadekvátní. Odchod Comana považuju za velkou chybu, zvlášť ty podmínky přestupu, Marotta jim ho víceméně půjčil na 2 roky, nechá vývoj hráče čistě v rukou Bayernu a bude čekat, jestli se mu bude dařit - tím pádem ho odkoupí za v tu chvíli směšnou částku, nebo se mu dařit nebude, prosedí další dva roky a pak se vrátí do Juve úplně v prdeli. To je pro mě diletantnství nejhrubšího zrna. Odchod Llorenteho po rozvázání kontraktu nemá ani smysl komentovat, zvlášť s ohledem na to, že za Mandžukiće se zaplatilo 19 milionů a jeho náhradník Zaza vyšel na nějakých 9. Náhrada za Andreu se nedostavila, což vyústilo v to, že finalista LM hraje první dvě kola s registou Padoinem a nemá tam jinou alternativu, dalšího komentáře není třeba. Teoreticky se může na registu zkusit Hernanes, už to hrál, ale úplně ideální varianta to není.

Kromě toho nahoře mě celkem zaskočila absence nějaký koncepce nejen mercata, ale obecně toho, co ten tým chce hrát i ze strany Allegriho. Přišlo mi, že Marotta panikařil a skákal z jednoho jména na druhý, ať to bylo křídlo, nebo TQ, což nakonec vyústilo v největší panic buy v podobě Hernanese. To zpackání dealu s Draxlerem bylo hodně amatérský, to se navíc Beppemu nestalo poprvé.

Do začátku července to vypadalo na parádní mercato, pak to nabralo celkem hrůzostrašnej směr. Celkově to hodnotím jako podprůměrný mercato, zvlášť s ohledem na to, že se jednalo o finalistu LM. Zachraňují to jen Dani s Paulitem.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
10

Jinak nejlepší mercato na papíře pro mě udělal Inter, Neapol a Bologna, zklamání je AC a Lazio. Otázka je, jak si tolik změn v Interu sedne, je dost možný, že to nakonec stejně vyjde lépe pro AC, který má imho lepšího trenéra a ustálenější základ týmu.

AS vyřešilo velice dobře dva velký problémy z minulýho roku, Džeko bude pro jejich hru strašně důležitej, minulou sezonu hráli často bez útočníka. Na druhou stranu pravýho beka pořád nemají, šířka toho kádru mi taky nepřijde úplně adekvátní.

Reagovat
Jajinek

Můžeš mi říci, co se ti líbí na mercatu Interu kromě Jovetiče?

Já jsem nasranej...pokud dnes neprodáme dva obránce do Anglie, tak mě jebne...

Reagovat
10

Kondogbia, Jove, oba stopeři, Perišić, Telles, Melo...

udělat takový mercato bez LM je podle mě hodně dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

hold jajinkovi sa clovek nikdy nezavdaci, aj keby prisiel messi, bohuzial nezapada do koncepcie

Reagovat
Jajinek

Jako jména jsou to dobrý...ale podle mého je ten kádr desne nevyvazeny...

Reagovat
Airus

spousta nových tváří, no. Musíš doufat že si to sedne a bude dobrá chemie.

Reagovat
10

kde konkrétně? takhle širokej kádr vám může většina týmů v calciu závidět, navíc hrajete jen jednu soutěž

4-2-3-1/4-3-2-1

Handanović

Santon (Montoya, D'Amboriso) - Miranda (Ranocchia) - Murillo (Jesus) - Telles (Dodo)

Kondogbia (Medel) - Melo (Brožović)

Perišić (Biabiany) - Guarin - Jovetić (Ljajić)

Icardi (Palacio)

Reagovat
Jajinek

ty kraje obrany jsou strašný a navíc reálně hrozí, že budeme platit 8 krajních beků...(pořád ale věřím, že Nagatomo a DAmbrosio půjdou, nebo aspoň jeden z nich).

Ta záloha je pak naprosto silová a jediné, na co se v ní dá spoléhat, je možný zázrak v podobě chvilkové formy Guarína. Není tam jiná herní varianta, než že Medel, Melo a K-Dog soupeře prostě ukopou. To ale proti polovině týmů z Calcia nepůjde, budeme impotentní, a pak nás dostane někdo z brejku a prohrajeme 0:1, což byl přesně ten problém minulé sezóny. Neschopnost reagovat na průběh hry za tohoto stavu.

Stopeři snad budou lepší, ale Miranda zatím nic moc a obecně zatím nějaké značné zlepšení nepozoruju. Atalanta byla mimo a slabé Carpi tam mělo v důsledku naprosto triviální kombinace pozičních a technických chyb moře šancí.

No a v útoku to bude hodně stát na dvojici Jovetič, Icardi, na kterou jedinou sázím...Ljajič podle mého bude naprostej provar.

Já prostě už tu několikátou obměnu v posledních letech nepovažuju za dobrou cestu. Vźdyť kdo přijde s pompou se klidně po půl roku pakuje a žádná změna k lepšímu. Kolikrát už Inter byl na papíře králem mercata, ale hovno z toho.

Reagovat
Pipo123

Miranda nič moc ? Atletico asi spravilo dobre že ho predalo, predsa len, vedľa Godina sa hraje každému dobre...

Reagovat
Jajinek

to si zase nemyslím, dva roky zpátky byl naprostý TOP... spíše to chce čas.

Reagovat
10

Silovou zálohu má aktuálně v calciu víc předních týmů, podívej se na AS, podívej se na Juve, AC. Sdílím tvojí obavu, že proti 70% týmů v calciu může mít Inter problémy, stejně jako je bude mít AS a Juve. V tomhle se Interisti musí hodně modlit za zdraví Jovetiće, my zase za Dybalu. Hráči jako Pirlo prostě došli, což je smutný, ta role je pro mě jeden z největších symbolů calcia, teď víceméně vymřela v tý podobě, na který jsme vyrostli.

Psal jsem tady víckrát, že Inter byl králem mercata skoro každý léto za posledních 25 let. Neříkám, že si tyhle všechny změny sednou, v tom s tebou souhlasím. Spíš si myslím, že klasicky nesednou, což jsem psal u toho AC. Nehodnotím tedy koncepci, ale čistě ty jména.

Reagovat
snuff24

Reagovat
Furia Ceca

Tak když potřetí v řadě zažíváte rok 0, tak to se pak není čemu divit... Chce to trpělivost. Podle mě jste udělali letos správnej krok k postavení základu budoucího, lepšího Interu.

Reagovat
smazaný uživatel

ale jdete nahoru..

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť stopeři jsou oproti loňsku úplně snoví.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně moje řeč kromě Jovetiče(a ten byvá často zraněný) a pro mě ještě Murilla tam nevidím nic pozitivního co by z nás mělo dělat favority na boj o LM

Reagovat
Airus

Miranda je super, jenom s ním máte hned o dvě třídy lepší obranu

Reagovat
smazaný uživatel

Nic? Stred obrany o dve triedy vyssie, ostal Handa a Icardi co mala byt tutovka ze odidu. Zacal hravat Santon, JJ v novej sezone na kraji je o level lepsi. Prisiel Jove, Melo. Odisiel jeden z dvojice Gauro Hernanes. Ljajic, Perisicsu isto lepsi ako Laxalt a podobne akvizicie, kazde prestupove obdobie. Co chces, ked sme skoncili 8. a bez europy.

Reagovat
smazaný uživatel

Na papíře je to silné to neříkam ale podle mě to nebude fungovat a vůbec se tomu nebudu divit... přesto doufám že se pletu a tu Evropskou ligu ukopem...

Reagovat
smazaný uživatel

Nato je tam bobby, aby to fungovalo. On si vybral tím, snad vie co robí.

Reagovat
Pipo123

Od nás asi nič lepšie čakať nedalo, nedávno sme to riešili na stránkach Lazia, odišlo kopec nepotrebných hráčov, Cana, Gonzalez, Ederson, Cavanda, Ledesma, Ciani, Pereirinha, Perea, Sculli, Alfaro, Novaretti a to samo o sebe je strašne pozitívna vec. Bez tej LM žiadne lepšie posily proste prísť nemohli, tie prachy sú tam neni a navyše ako som písal Albertovi, máme rozpočeť na platy 45 mil e ročne, čo je absolútne smiešne oproti konkurencii, ale jedno treba uznať, útok vyzerá dobre, na 3 súťaže relatívne traja kvalitný útočníci + žiadna opora neodišla.

Reagovat
smazaný uživatel

Dopadlo to dobře, Matri to zpečetil, já jsem spokojenej.

Reagovat
Airus

Hele, já budu první kdo bude prskát na obchodování s Interem. Ale na druhou stranu, záloha je v tuhle chvílku na šrot. A pro mě jsou jediný jistoty Caludio a Pereyra, takže příchod Hernanese za 11M je dobrej. Obvzlášť když ty prachy máme zaplatit do tří let... to ho zaplatí jenom odchod nýmanda Isli.

Tohle prazvláštní přestupovy okno, nepadá jenom na vedení, ale i na hráče co odešli. Když odejde páteř týmu, tak je těžký někoho přesvědčovat o vizi do budoucna. K tomu přidáme debilně vybraný přáteláky, proti rozehranejm týmům. První proti BVB v ráži? K tomu se pak přidá shitcake v podobě potupných porážek v prvních dvou ofiko zápasech a závěr okna je v prdeli.

Reagovat
10

Supercoppa na začátku srpna a tomu přizpůsobená příprava, ta klíčová část v Číně, je samozřejmě taky VELKEJ průser. Obávám se, že ty následky v podobě okamžitých svalových zranění během léta budou mít ještě další dohru během sezony.

Žádný soustředění v Pinzolu, žádnej Châtillon, ale příprava ve Vinovu a přelítávání na přáteláky do všech prdelí Evropy, to jsem nepochopil.

Reagovat
Airus

Určitě si na hráči zasloužili delší odpočinek po doublu a finále LM. Ale ne na úkor celkový přípravy. Teď už je to na Maxovi co s tím vytvoří, Conteho kouzlo a hráči jsou pryč.

Pořád ale máme silnej kádr. Podle mě je důležitý teď sejmou všechnu tu zodpovědnost z Pogby. Dostal sice Dieci, ale novináři a někteří fanoušci házej všechno na něj. Pořád je to mladej kluk a tohle ho může zničit. Sakra vždyť Gioro a Leo nikdy neměli ke řvaní daleko, tak ať ty nový trochu usměrněj. Hlavně Mandžukiče, jeho výkon bych zatím jakž-takž podpořil, ale ten výraz na tom vysmátym ksichtu když hraje, jako že se nic neděje když zmrdá šance a prohráváme.... to mě hodně vysírá.

Plus alibismus Maxe v post zápasovej rozhovorech. Neříkám ať naše hráče schazuje, ale ty keci ať, vysíme na těch nejmenších pozitivech je nepřípustnej

Reagovat
DelPiero137

"Conteho kouzlo a hráči jsou pryč" dobre si to vystihol. Akurat sa obavam co dokaze Max ked si to musi poskladat on sam. A zatial to nevyzera dobre, hlavne jeho vyvoleni budia hrozu.

Reagovat
Airus

jedno zranění za druhym. To se stává. Stráta s AS, dejme tomu. Ale Udinese.... to byl průser. A i s půlkou hráčů by jsme měli být schopní taovej klub porážet. Až se nám vrátí hráči, tak to snad bude o něčem jiném

Reagovat
smazaný uživatel

Supercoppa rozesrala celou přípravu, protože vše směřovalo k ní a uzpůsobovalo se jí, bohužel.

Reagovat
smazaný uživatel

Z převážný většiny souhlas

Kdyby to mercato ukončili 2.7. jak Marotta vyhlásil (v tu dobu už hotový příchody Khediry a Dybaly) bylo všechno ok

Reagovat
Furia Ceca

Takže Dybala se ti nakonec líbí, jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš jsem to myslel, že kdyby se po tom prvním týdnu v červenci už neobchodovalo, že by s toho Juventus vyšel líp

Reagovat
M11

bohuzel druha polovina se hrube nezvladla..

Reagovat
The Krupy

Reagovat
Furia Ceca

Pěkně shrnuto, mám z toho podobnej pocit... Jenom toho Padoina bych tolik nevytahoval, on Max přece nemůže za to, že má všechny klíčový střeďáky zraněný. Každopádně Marotta mě zklamal, po dvou, třech dobrých létech a koupě Dybaly jsem myslel, že definitivně dospěl, ale bohužel... Osobně si myslím, že měl víc zatlačit na Bayern ohledně Götzeho, protože bez něj bych jim Vidala za blbejch 40 neprodal ani náhodou... Jinak jsem jeden z mála, kterýho kauza Coman tolik nesere??

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsi sám, Coman mě taky netíží.

Reagovat
Furia Ceca

Podle mě to bylo osvobození pro obě strany... Coman byl rozpačitý, že se nestane druhým Pogbou, s čímž u nás asi počítal a Max zase nevěděl, kam v těch našech herních systémem s ním... Navíc když nechce hrát za Juve, tak ať si táhne.

Reagovat
smazaný uživatel

+ došiel k nám zadarmo a dostať za neho pomaly 30m, ked sa uchytí je viac než fér

Reagovat
smazaný uživatel

Pogba je zdravý (tím neříkám, že ti zbylí tři jsou).

Reagovat
Pettirosso

to je rpavda, ten deal s Vidalem je největší fail. Ani bych mu tak nevyčítal amatérismus s Draxlerem, ale to, že do dealu Vidala neuměl zapojit Gotzeho. Oni by na to nejspíš slyšeli, zvlášť kdyby Comana řešil dřív, tz. ve stejnou dobu. Mohl to být win-win, takhle z nás mají v Bavorsku prdel.

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
DelPiero137

Nie si sam v kauze Coman .

Budem za blazniveho proroka ale v tych nasich mladych Franuczov nevidim buducnost. Coman je silovy hrac 1na1 a nie je to ziadny Robben. Pogba mi moze zavriet usta ale obavam sa ze ho budeme predavat pod cenu za 2 roky. Toto leto mal odist paul za 80M a Vidal ostat (image, neimage klubu).

Reagovat
smazaný uživatel

mě Coman vyloženě točí...

Reagovat
smazaný uživatel

Koncepcia naozaj chýba. Naviac po odchode rozdielového hráča menom Tevez, ktorý bol avizovaný hneď na začiatku Mercata, resp. ešte pred začiatkom, sa tá koncepcia dala premyslieť a pripraviť dopredu. Bude to ťažká sezóna.

Reagovat
Pettirosso

Reagovat
smazaný uživatel

dobře prokaučovanej Draxler co mi to jen připomíná..jo už vím Konopljanka kauza

Reagovat
jany kozak

Telles v Interi moze byt velmi dobra posila

Reagovat
danko10

Včera som nemohol záver mercata sledovať a ako tak kukám, neľutujem.

Sabatini každopádne postavil slušný tím, ktorý ale podľa mňa nemá šancu utiahnuť tri súťaže.

Pozitíva:

- Edin s Dignem. To sú dva elementy, ktoré potvrdzujú moje slová o tom, že aby tá Garciova holomajzňa nejako vyzerala, musí mať ofenzívnych bekov a bombera, schopného hrať aj chrbtom k bráne.

- Salah. Tak technicky dominantné a súčasne inteligentné krídlo v Ríme nebolo od čias životnej sezóny Amantina (zdravíme do väznice v Paranaense).

- Ljajić išiel do prdele.

Negatíva:

- Nechápem, načo sa bral Sczcesny na dvojročnú hosťovačku bez opcie. Duplom nie v situácii, kedy sa PSG snaží za každú cenu zbaviť Sirigua. Wojto je, až na to, že si myslí, že je Beckenbauer, dobrý, o to pokoj, ale riešenie je to prinajmenšom zvláštne.

- Stopéri. Kúpiť búraného skopčáka a Nora Ďombéra, ktorý proste neni fotbalista pre calcio a už vôbec né pre Rím, vo chvíli, keď máš iba Kostu a Castána, ktorý je zatiaľ, podľa očakávania, totálna troska, to je diletantstvo najhrubšieho zrna.

- V zálohe máš dvoch vrahov, z ktorých si jeden túto sezónu zahrá asi viac než dosť na stopérovi, Lemmyho, ktorý prestane hrať, akonáhle mu niekto šlohne sprcháč, 35-ročného Keitu, ktorý už povážlivo nestíha, malého Saliha, ktorý od Garciu dostane 100 minút ako vlani a kúpiš na lavicu staršieho a horšieho Nainggolana, ktorý je samozrejme (ako je dobrým Rímskym zvykom) po vážnom zranení.

Ja som teda nadšený neni. Akonáhle sa zraní Džeko, hráme to isté nič s utopeným Tottim ako vlani. Ak vypadne Kosta, reálne ide na stopéra Noro. Navyše je v tých hosťovaniach, či von, alebo dnu, klauzulách, bonusoch atd, už taký bordel, že po Sabatinim tráva sto rokov neporastie. Na druhú stranu si hovorím, že ak nebude Scudetto, poletí on aj Garcia. Bolo by načase.

Reagovat
danko10

Och a zabudol som na prúser najväčší - z troch krídel na odstrel sme si nechali Gervinha. Bože, prečo ja?

Reagovat
smazaný uživatel

utratila se, vcelku zbytečně, velká spousta peněz a výsledkem je slabší tým

Reagovat
Airus

Musíme počkat až se hráči uzdraví a celý se to dá dohromady. Neto, super dvojka Obrana posílená Sandrem Záloha se musí přenastavit, už to nemůže být jenom o kreativitě Pirla, je potřeba aby celá střední čtyřka dokázala vymyslet něco dobpředu Útok Álváro a Paulo maj potenciál oživit duo Alessandro David

Největší problém teď vidím v morálce a standartkách, tam je to taky

Reagovat
Furia Ceca

S těma standrdkama - jak by se nám teď najednou hodil Giovinco... Ale Dybalovi věřím, že to potrénuje a bude dobrej exekutor. Bonucciho střely a Pogbovy střely už nechci vidět!

Reagovat
Furia Ceca

* Pogbovy rohy

Reagovat
10

standardky by řešil Hernanes...teď už jen vymyslet, jak ho dostat na hřiště

Reagovat
Furia Ceca

Myslím, že ho tam Max prdne na úkor Pereyru, o to strach nemám...

Reagovat
10

no právě...podceňování Pereyra jde jen těžko pochopit, teď před něj ještě dají Hernanese a Cuadrada, když už před ním je asi dalších 5 hráčů, včetně Sturara a Padoina

Reagovat
DelPiero137

Nepochopim prehladanie Pereyru, toto je obrovska Maxova slabina. Nedokaze alebo nechce vidiet co je pre muzstvo najlepsie.

Reagovat
Airus

Já vám nevim, vždyť je to do očí bijící. Hernanes-Claudio-Pogba a před nima Pereyra. Když hrál tak byl nejlepší na hřišti i s tím minimem času. Posadit ho zase na lavičku snad ani nejde

Reagovat
Furia Ceca

Oslabili jsme, ale ne trvale... Dej tomu čas. Máme pořád super brankáře, luxusní obranu a útok s velkým příslibem do budoucna (+ za rok ještě snad přijde Berardi). Průser je záloha a přechod do útoku, ale to se snad vyřeší až se vrátí Marchisio, Asamoah a Khedira z marodky.

Reagovat
Airus

Khedira podle mě nebude takovej rozdílovej hráč jak si tady všichni představujou. Ale Claudi a Asa budou přínos jak hovado

Reagovat
Furia Ceca

Uvidíme, u něj je to hlavně otázka zdraví.

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě AC a AS a máš všechny přední týmy Itálie no možná ještě Neapol

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Reprezentace Itálie

Proti Maltě se rýsuje zajímavá sestava v rozestavení 4-3-3.

Buffon - Darmian (De Sciglio), Bonucci, Chiellini, Criscito - Pirlo, Verratti, Soriano (Bertolacci) - Candreva, Eder, Pellé

Reagovat
smazaný uživatel

Se divím že to Andrea ještě nezabalil

Reagovat
M11

Vitej

Reagovat
smazaný uživatel

Hernanes bol moj oblubenec tak trochu neobjektivne som smutny z toho transferu..

co sa tyka inak celkovo mercata tak neviem, zmiesane pocity mam.. teraz mancini ide hrat na kridla ked sme to cele leto nehrali ani raz? kto by tam akoze mal tvorit hru?

a v tej obrane pretlakjak svina.. hadam este rano a nagatomo dnes pojdu do anglicka

Reagovat
Deki

odchod Herny je v pohodě, jediným, ale o to závažným negativem, je fakt, že pod útočníky není vlastně skoro žádná alternativa. Brožo se mi tam moc nelíbí (tim spíš nechápu příchod Mela).

přetlak v obraně je megafail! i bez zraněnýho Doda s Vidičem je tam zbytečně moc hráčů a musí odejít dneska aspon 1 (ideálně 2)

Reagovat
Mr.Jindros

Mandžukič + Zaza = 28 mega

Llorente pryč = 0 mega

Už jenom za tohle by Marotta zasloužil vylískat a co teprve ten zbytek.

Reagovat
Furia Ceca

To je pořád úplný hovno oproti jeho největšímu failu v jeho kariéře...

Reagovat
10

to je kterej?

Reagovat
Furia Ceca

Verratti samozřejmě.

Reagovat
Pettirosso

po sté a naposledy.... buď Verratti, nebo Pogba...vyber si

Reagovat
smazaný uživatel

asi Verratti pretoze ten vam nezdrhne do FCB . A jeho snom je Juve

Reagovat
Pettirosso

klidně stále může být.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč Pogba byl zadarmo, Veratti mohl být za 10

Reagovat
Yzemi

A na to jsi přišel jak? Dotaz bez jakékoliv ironie. Já nic takového nezachytil. Pogba byl zdarma (stál cca 300 000 E) a za Verttiho nechtěli připlatit tušim 1 až 2 míče E. Takže nevim jak spolu tyto dva obchody souvisí.

Reagovat
smazaný uživatel

To nemá cenu, kámo. Nech to být

Reagovat
smazaný uživatel

to mu nikdy neodpustím!

Reagovat
smazaný uživatel

největší fail?

Marotta si odčinil svými esy..

Reagovat
10

až do letošní sezony by byl Verratti hráč na lavičce, navíc Marotta jasně řekl, že se tenkrát museli rozhodnout pro jednoho z nich a nakonec vybrali Pogbu...fail by byl vzít Marca na úkor Paula

Reagovat
Furia Ceca

Měl vzít oba.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne! Nemusel by pak letos kupovat odpadliky za kazdou cenu..

Reagovat
10

to by ale Verratti po roce sezení na lavičce stejně odešel někam do Lazia

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm... Coman hadr...

Reagovat
Furia Ceca

No a jak by se nám teď hodil!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Myslis ze Pogba je "viac" ako Marco? Ja mam pocit ze Marco by bol platnejsi a dolezitejsi. Akurat nie je taka medialna hviezda.

Reagovat
10

Pogba je pro mě jednoznačně výš

Reagovat
DelPiero137

Paul sa musi zlepsit a byt vitazny typ. Teraz sa snazi, obcas spravi paradicku ale nedokaze sam rozhodovat. Naopak z Marka mam pocit ze je psychicky natom lepsie.

Reagovat
10

Ten popis mi spíš sedí na Verrattiho. Marco má podobně jako Paul trošku přehnaný sebevědomí a dokáže toho často dost zajebat. S tím, že Paul nedokáže rozhodovat sám zápasy, rozhodně nesouhlasím, podle mě už v minulých sezonách dostatečně ukázal, že to umí vzít na sebe (10 vítězných gólů za poslední dvě sezony, takových hráčů moc nenajdeš). Pořád mu je jen 22 let, takže ta konzistence logicky není 100%. Nenechal bych se v hodnocení unášet posledníma zápasama.

Tady je pro zajímavost statistický srovnání Paula v Juve a Marca v PSG:

Pogba: 132 zápasů, 24 gólů (polovina vítězných), 28 asistencí, 16 žlutých

Verratti: 134 zápasů, 3 góly, 23 asistencí, 44 žlutých karet

Reagovat
DelPiero137

Nemyslel som zrovna goly.. Marco dokaze aj v tazkych zapasoch (videl som hlavne LM) hrat isto, to co ma spravit spravi aj pod tlakom kedy sa ostatnym nedari.

Zato Paul posobi od zaciatku u nas nervozne, zbrklo. Ano mal zapasy kedy mu sadli krkolomne strely. To je vyhoda oproti Marcovi. Ale celkovy dojem z Pogbu je taky, ze mu chyba krocik aby bol sampion.

Reagovat
DelPiero137

Verattiho statistika zltych je priserna, ano ta jeho vybusnost ho tiez obcas brzdi. Asistencii by som cakal viac od neho...

Reagovat
smazaný uživatel

DOCELA KARBANÍK...

Reagovat
stuff

Ono, ak by som to necakal, tak by som bol nastvany. Jedine, co ma udivuje, ze ste nastvani aj vy ostatni. Posledne roky som sa v tom citil nejak sam :)

Pritom je to presne ta ista aguero, rossi saga ako kazde jedno leto, kedy robi zo seba Beppe chuja v celej Europe a nakoniec to zachranuje nejakou stvrtou alternativou. Jedine toto leto to malo tu ceresnicku, ze je to jasne aj z ich vyjadreni a nemozme si tu navravat chujoviny, ze o Gotzeho ci Draxlera sa nesnazil.

Vsetky tie nepodarene Beppeho leta su ale pekne zakryte po prve tym, ze ta jeho stvrta alternativa je casto minimalne tak vhodna ako prvy ciel(co pre mna Hernanes opat splnuje) alebo ten hrac necakane u nas vyskoci a dodatocne to vyzera ako genialny prestupovy tah.

Ak porovname nase leto s letom napr. interu(ktory je bez poharov), tak to vyznieva az absurdne. Na juve s bilanciou z poslednych rokov nemoze byt problem pre podpriemerneho obchodnika nalakat hracov, ktorych chce.

pozitiva:Khedira, sandro, hernanes, dybala, mandzukic

negativa:vidal, zaza, gabbi, berardi, llorente /Teveza a Pirla tazko niekomu vycitat/

A opat dalsie leto #BeppeOUT!

Reagovat
Pettirosso

tribalfootball

Reagovat
snuff24

I když mercato Interu má rozhodně nějaký mouchy,stačí vidět tohle a člověk by se rozplakal štěstím

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtl1/v/t1.0-9/11986456_899915963431683_1514847731694325161_n.jpg?oh=853c3dc0f463e11fbd708d7d752232fb&oe=5667B4F1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Každopádně Johny tehdy nebyl špatný a Esteban by si to dával ještě dneska.

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

Johny bol traged skoro vzdy a o Estebanovi niet pochyb. Kazdopadne ten kader je minimalne o triedu vyssie na kazdom poste. A to teraz nehrame europu.

Reagovat
Pettirosso

Mercato skvěle zhodnotil 10, takže se v tom pitvat už nemá cenu. Jak Marotta krásně začal, tak se mu to celý sesypalo, něco ne jeho vinou, ale celkově si s tím neuměl vůbec poradit a tohle upřímně nezvládl. Hodně peněz šlo ven a málo dovnitř a to je dost ubohý na to, že odešli 3 nejdůležitější hráči a hráč na pomezí základu a lavičky.

Ty jména, co přišli se mi vůbec nelíbí a přesně takových jsem se bál, na druhou stranu, co Beppe umí, tak přivést hráče co umí být dost univerzální. Momentální kádr, v plné palbě nabízí Maxovi řadu možností, od sestavy, přes rozestavení až na taktický styly hry. Poslední prvky Conteho Juve odešli spolu s letošním mercatem a teď je to čiště jen "Maxovo" Juve. Jsem na něj zvědavý ještě víc, než loni. Ačkoliv mu nechci brát úspěch, tak loni se to sešlo všechno skvěle, letos už to bude s hodně otazníky (Pogba jako tahoun? Dybala-náhrada TOP Tevéze? Rebuild? Náhrada Pirla? atd.. a ten největší visí právě nad Maxem. S Milánem taky dokázal v první sezóně udělat titul a stejně jako v Juve, mu to ulehčil poskládaný tým a okolnosti.

Ačkoliv Juve do blízké budoucnosti oslabilo, na papíře, v plné polní, to vypadá pořád dost slušně a v Itálii pořád nejlíp. Nevěříte?

Juve "A" 4-3-1-2 - http://lineupbuilder.com/2014/custom/?sk=8jy7s

Juve "B" 4-3-1-2 - http://lineupbuilder.com/2014/custom/?sk=8jy7b

Juve "A" 3-5-2 - http://lineupbuilder.com/2014/custom/?sk=8jy7g

Juve "B" 3-5-2 - http://lineupbuilder.com/2014/custom/?sk=8jy7d

Juve "A" stromeček - http://lineupbuilder.com/2014/custom/?sk=8jy7v

Juve "B" stromeček - http://lineupbuilder.com/2014/custom/?sk=8jy7l

Tak, Maxi, ukaž, že to loni nebyla jen náhoda...

FINO ALLA FINE! FORZA JUVE

Reagovat
10

je pravda, že ten tým je asi "nejkompletnější" za poslední roky, na papíře jsou ty posty zdvojený kvalitně...jedinej "navíc" je tam Cuadrado (za 4.5m ročně ), ten imho může hrát jen v 433, ani v tom 3-5-2 bych ho neviděl úplně rád

Reagovat
Jajinek

souhlasím s tím, že ten tým je vyvážený a že je silná lavička a množství alternativ. Ale budu se opakovat, ta absolutní kvalita šla oproti loňsku hodně dolů. Jak to bude znát, to uvidíme.

Reagovat
10

S tím souhlasíme asi všichni, to nemá cenu zastírat, aktuálně to tak prostě je. Ono taky, kým bys chtěl nahradit Teveze z minulých dvou sezon? Messi, Ronaldo, Aguero, Zlatan a dál mě nikdo nenapadá. Zvolil se Dybala jako hráč s potenciálem se tý úrovni přiblížit, jiná možnost pro tým z Itálie aktuálně neexistuje. Pro Pirla a Vidala platí víceméně to samé...

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

Tým je poskládaný tak, že můžeme hrát cokoliv. Marottovi nejde upřít to, že Allegrimu přivedl absolutně všechno, co mu scházelo k tomu, aby mohl hrát i jiné varianty.

Ano, Tevéze nenahradíme, to je jako kdyby se v Barceloně pokoušeli nahradit Messiho. Tací hráči jsou unikátní. To samé Pirlo. Tihle hráči nejdou jen tak někým nahradit. Vidal, to ať se na mě nikdo nezlobí, nahraditelný je. Přišel taky jako hvězdička z Leverkusenu a musel setsakra vyrůst. Lemina má stejnou možnost.

Tak trochu mi ta revoluce připomíná návrat na začátek z před čtyř let. A po pravě, nevadí mi to. Nevadí mi to z toho pohledu, že nesmíme usnout. Co do variability máme nejlepší kádr, nebojím se říct, od roku 2006. Ano, Dybala není Tevéz. Ano, Hernanes není Pirlo. Hodně jsme omladili, což bylo zapotřebí. Možná je ten řez příliš razantní, ale nebudu nadávat na to, koho Marotta přivedl. Kdyby náhodou přivedl Nasriho, bylo by to na koňskou hlavu v posteli, ale takhle jsem relativně spokojený.

PS: I s těmi třemi Brazilci se smířím, desítko

Reagovat
10

Mně ta revoluce připomíná léto 1996, kdy po vítězství v LM odešel kapitán a klíčovej útočník Vialli, nejlepší střelec a asistent kapitána Ravanelli, důležitý hráči základu jako Vierchowod nebo Paulo Sousa, Massimo Carrera. Přišli hráči jako Zidane, Montero a Vieri. To byla docela podobná situace, taky si pamatuju skepsi, první kolo remíza s Regginou, v dalších kolech prohra s Vicenzou. No, pak si to začalo sedat a Juve bylo zase ve finále LM. Léto 1997 a znovu, prodej bombera Vieriho za bambilion lir do Atlética, prodej dalšího střelce Padovana, klíčovýho záložníka Jugoviće. Koupil se Pippo Inzaghi a bad boy z Milána Edgar Davids a vykopalo se další finále LM, rok poté semifinále LM. Léto 2001 si asi pamatujeme všichni, tam nesedí jen to, že jsme finále LM nehráli okamžitě, ale až 2 roky poté. Každopádně Scudetto to z roku 2002 je to nejlepší, co pamatuju.

Pohled do historie může uklidňovat, snad se bude opakovat a to pátý Scudetto dáme. Nepochybuju o tom i přes výhrady k mercatu.

Reagovat
smazaný uživatel

bambilion lir

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
M11

odeslo plno sympataku a oblibencu.. bohuzel to uz se neda moc rict o vetsine prichozich ale kdo by rekl pred par lety ze si zamilujeme Lichtaka ten rez je radikalni.. rekl bych az brutalni a necekany.. ale nic s tim nenadelame.. uz mnohokrat jsme tady na vedeni po mercatu nadavali a jsou z toho 4 tituly v rade je to dalsi nova vyzva.. nova kapitola Juve.. a ja se na to moc tesim.. verim ze milacek Dybala se stane novym Tevezem.. verim ze Paul bude zase tim starym dobrym Pogboom.. stejne tak verim ze Hernanes vymete parkrat sibenici nejen na treninku FORZA JUVE

Reagovat
10

Reagovat
DelPiero137

Uz len aby Max vedel koho stavat. Inak Hernanes bola dobra volba koli standardkam

Reagovat
brenk

niet čo dodať, ja sa teším, minulé sezóny to boli malé zmeny, to jadro hráčov vždy ostávalo rovnaké, teraz je to zmena, s ktorou prichádzajú obavy, ale aj zvedavosť

Reagovat
DelPiero137

Dufam ze Rugani sa presadi co najviac tento rok a postupne zacne Chiella vytlacat.

Reagovat
Furia Ceca

Chiella nikdo nikdy nevytlačí, na to je příliš velký jméno... Rugani se může tuhle sezónu prosadit maximálně do stopera č.3 přes lazary Cácerese a Barzagliho.

Reagovat
M11

tak jsem zhledl jeste jednou Udine a AS.. uz jsme to tady psali.. ale musim jeste jednou.. Mandzukic se musi rychle vzpamatovat.. jedna vec je ze se nedari a neni sehranost.. ale neni mozne aby to mel v pici takovym zpusobem.. tohle si Nando nikdy nedovolil at uz na hristi nekdy pripominal nejvetsi kopyto.. hodne hodne hodne spatne vykony.. takhle teda ne

Reagovat
10

pro mě je to zatím docela šok, on se jen smál a většinu soubojů předem vzdal a úplně vypustil, to nechápu...

s AS nešel do jedinýho souboje se stoperama ani brankářem, dřív ty protihráře dokázal vydeptat klidně za cenu žlutý karty, dostal je pod tlak, v tomhle zápase se Manolas s De Rossim ani nezapotili

Reagovat
M11

presne.. on do souboje poradne ani nesel a hned se ironicky usmival po rozhodcim u nej jsem si byl jisty ze kdyz se mu nebude darit herne tak bude aspon na hristi citit.. pak tam musi letat vzduchem Dybala ktery dokonce snad i vyhral vic souboju za par minut nez on za dva matche

Reagovat
10

A to většina médií celý léto brala jako jistotu, že základ bude Morata-Mandžukić, to jsem moc nechápal. Mě srala nejen ta lenost, ale taky to, jak ho spoluhráči alibisticky hledali dlouhýma nákopama místo postupný kombinace. Nevím, jestli to bylo tou zálohou, ale tohle nemá nic společnýho se stylem hry, kterej Juve úspěšně předvádělo minulý sezony. Paulito toho v obou zápasech předvedl víc už po pár minutách hry.

Reagovat
M11

Morata - Dybala !

Reagovat
Furia Ceca

... a za rok 4-3-3 Morata-Dybala-Berardi!

Reagovat
10

jednoznačně

Reagovat
Airus

to nakopávání spíše bylo ze zoufalosti (si myslím). Ten střed byl neshopnej

Reagovat
DelPiero137

Dybala on je vazne novy milacik.

Reagovat
Airus

Já jsem na to upozorňoval hned po podpisu. Je to žoldák bez morálky, co si přišel pro výplatu a do roka poletí zase sockovat jinam. Tím neříkám že nám ten titul nemůže vystřílet, ale i kdyby se mu to povedlo tak Juve bude mít/mýt u prdele.

Reagovat
brenk

ja si spomínam, že proti Udine zozačiatku presoval dobre, aj tam získal nejakú šancu pre Comana, ale potom to išlo k horšiemu, snáď sa vzchopí

Reagovat
Pipo123

"De Laurentiis sta provando ad acquistare la Lazio"

Reagovat
smazaný uživatel

to jako fakt ? :-D

To nedává smysl

Reagovat
Pipo123

Píše sa o tom že Lotito chce predať Lazio, údajne ho už nebaví neustála kritika

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim co si o tom mám myslet, udělal toho pro Lazio hrozně moc a můžem mu děkovat za to, že jsme pořád v Serii A a k tomu jsme se finančně stabilizovali, ale na druhou stranu by byl super mít majitele, co do nás nasype prachy, ale proč by měl jako mít De Laurentis 2 kluby v Serii A?

Reagovat
Pipo123

Neviem, De Laurentis by predal Neapol a potom kúpil Lazio, ale celé to vzniklo na základe nejakého človiečika čo bol vo vedení Neapolu v minulosti, ale stejne to bude blbosť, ono nie je ľahké predať Neapol a následne kúpiť Lazio

Reagovat
smazaný uživatel

Je to hodně divný hlavně, ale jak řikám nestěžoval bych si, klidně bych bral i nějakýho Sheikha co by postavil novej staďák a dal prachy na posily a hned by bylo veselo

Reagovat
Alberto Aquilani

Sembra Napoliii

Reagovat
Tomanatura

Cele je to hnus. Ze Hernanes odchazi k rivalovi, nad tim se uz nikdo nepozastavi. Stejne jako fakt, ze kluby jako Viola, tym, co trikrat po sobe skoncil na 4. miste v lize, musi hledat kluky za par supu, protoze na vic nema a pak se clovek docte, ze jakysi Martial prestupuje za 80 (osmdesat) milionu euro do Manchesteru. Typek, o kterem jsem v zivote neslysel.

Uz v zivote si nekoupim zadny suvenyr.

Reagovat
smazaný uživatel

No nevim, ale na druhou stranu Viola může taky vypěstovat nějakého hráče a pak za něj taky dostane tuhle astronomickou částku, takže ten systém je pořád stejnej, jenom se mění částky, spíš naopak, takhle mohou menší kluby mnohem víc vydělat.

Reagovat
smazaný uživatel

Batigol takynebyl žádná charita,ne? Za Cuadraa i Jovetiče dostali též ranec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Manchesteru?

Reagovat
brenk

50 miliónov, nie že by to menilo pointu

Reagovat
brenk

aj keď neviem jak sú tie bonusy postavené potom

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dobrý nákup

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele