Havertz může odejít z Leverkusenu, s klubem má dohodu
Kai Havertz, talentovaný záložník, o kterého se přetahují evropské velkokluby, má o svém přestupu s vedením Leverkusenu dohodu. Podle ní může jednadvacetiletý fotbalista odejít, pokud budou splněny jisté podmínky.
Mladičký německý reprezentant v této sezoně zazářil a nastřílel za Bayer sedmnáct soutěžních gólů, k tomu přidal dalších šest asistencí.
I proto se o jeho služby zajímají kluby jako Real Madrid, Bayern Mnichov nebo londýnská Chelsea. Předpokládá se, že cena transferu se vyšplhá minimálně na 100 milionů eur.
Sportovní ředitel Leverkusenu Rudi Völler věří, že se povede Havertze přesvědčit, aby v Bayeru zůstal ještě alespoň jednu sezonu. Zároveň ale potvrdil, že klub má s hráčem a jeho zástupci uzavřenou dohodu. "Momentálně není co okolo případného přestupu komentovat. Momentálně je Kai Havertz stále naším hráčem. Máme jasnou představu, co bychom chtěli a věřím, že zůstane ještě rok. Ovšem máme také dohodu, podle které může odejít už letos v létě," uvedl Völler v rozhovoru pro Bild.
Mladičký německý reprezentant v této sezoně zazářil a nastřílel za Bayer sedmnáct soutěžních gólů, k tomu přidal dalších šest asistencí.
I proto se o jeho služby zajímají kluby jako Real Madrid, Bayern Mnichov nebo londýnská Chelsea. Předpokládá se, že cena transferu se vyšplhá minimálně na 100 milionů eur.
Sportovní ředitel Leverkusenu Rudi Völler věří, že se povede Havertze přesvědčit, aby v Bayeru zůstal ještě alespoň jednu sezonu. Zároveň ale potvrdil, že klub má s hráčem a jeho zástupci uzavřenou dohodu. "Momentálně není co okolo případného přestupu komentovat. Momentálně je Kai Havertz stále naším hráčem. Máme jasnou představu, co bychom chtěli a věřím, že zůstane ještě rok. Ovšem máme také dohodu, podle které může odejít už letos v létě," uvedl Völler v rozhovoru pro Bild.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Havertz zpečetil svůj přestup z Leverkusenu do Chelsea
04.09.2020, 21:19
Havertz odcestoval ze srazu, aby doladil přestup do Chelsea
04.09.2020, 13:26
Do Chelsea by měl po Wernerovi přijít z Německa také Havertz
16.07.2020, 11:49
Ballack doporučuje Havertzovi setrvání v bundeslize
14.05.2020, 16:15
Nemůžeme Havertze po sezóně udržet, připustil Bosz
14.03.2020, 23:53
Havertz se z Leverkusenu zatím nechystá, uvidí po sezoně
18.12.2019, 09:53
Komentáře (190)
Přidat komentářjasný Bayern. Tady není o čem. Byl by blázen kdyby šel jinam a v FCB by byli blázni, kdyby si ho nechali utéct.
a je schopen dat Bayern ty penize?
Bayern ovšem 100 mega nezaplatí, letos určitě ne
že letos
dnes majú kluby z PL také prachy, že ho zaplatí aj Everton a nebude čakať na najaký Bayern, ktorý nevie robiť nič iné, iba čakať do konca zmluvy z Dortmundu tie časy sú preč
Závist, anglické ligy zaplatí mega částky, zatímco Bayern nepřekočí 100 milionovou hranici, protože je to chytré. Dáte 50 až 60 mega za hráče, Bayern dal 20 mega za Daviese a už teď je to top hráč, který se vypracuje na nejlepšího levého beka na světě.
Tak toto je pekna blbost kedze Davies uz nim davno je
Pravda vlastně.
Co to meleš čobole?
Čomu nerozumieš češko, ma pravdu xD
Proč blázen. Ne každý hráč chce zůstat v komfortní zóně, kde bude bude mít co rok titul lusknutim prstu. Snad bude víc takových Němců, kteří se na nějaký Bayern vykaslou a půjdou do PL.
no tak aspon at chodi do silnejsich tymu nez jako je nejaky prumer slaby typu chelsea ..
noo lepsi hrat o TOP 4 v Anglii nez se placat v top 4 v Nemecku
a na to si prisel tim ze tam hrajes taky nebo co ?
to je selsky rozum
no a viditelne stoji za hovno ..
to mozna jo ale ne ten jeho
rekl dalsi prumer z chelsea
Nedělej ramena šmoulo.
nebo budes plakat ?
Já? Nikoliv... Jen nemám rád kretény.
se divim ze ses tim padem jeste nezabil
Něco podobně trapného jsem čekal.. nevadí, chápu, že na víc nemáš.
jj napodobne ..
urazeny skopcak
ano nicko
Navíc těžce vymrdanej
Kolik ti je?
5 a 1 mesic
Tipoval jsem dvanáct podle toho tvého "stěru".
no netrefil ses ..
muzu odpovedet jak jsi prisel na to ze Chelsea je slaby prumer to tam hrajes nebo co ? ...
minimalne v te lize bude hrat mnohem vice tezsich zapasu nez v Bundeslize
a muzu se zeptat uplne stejne ty hrajes v nemecku ze to vis jak je to tezke ? a kdyz hral bayern s chelsea tak to byla celkem komedie ..
vzdyt tam nikdo z Chelsea snad ani necekal ze bychom pres Bayern s tim co jsme meli k dispozici projit ...
z tech co fandi Chelsea*
nechcou se mi hledat komentare k zapasu chelsea : bayern ale 100% tam najdes lidi co byli presvedceni ze nebude problem vyhrat pro chelsea ..
Na sociálních sítích i tady byly komentáře, které fanoušci Chelsea psali, jak přejedou Bayern, dokonce někteří píšou, že zápas v srpnu otočí a postoupí dál.
Preto sú to snáď fanúšikovia nie? Veď stále by mali veriť alebo sa mýlim?
Jako mě je to v podstatě jedno, říkal jsem si, že jim Bayern napráská a to se taky stalo, ohánět se nějakým finálem před lety, nevypovídá nic o kvalitě Bayernu, jak říkali, čili věřit si mohou, ano proč ne, ale před prvním zápasem to byla čistá namachrovanost...
samozrejme ze finale x let zpet o nicem ted nevypovida ... ale vlastne vy vyhrali rok potom a od te doby v Evrope vlastne nic .. a Nemecke kluby myslim od te doby nebyli ani ve finale pokud se nepletu to zase muze neco vypovidat o nejake te kvalite ligy ..
V Lize mistrů za poslední roky Bayern až na minulou sezonu postoupil dál než, Chelsea, teď podotýkám jenom, že Chelsea se nim moc nedostala od toho finále dál do LM. Mě spíš vadilo, že fanoušci Chelsea nebrali v potaz, že Bayernu tuhle sezonu ani jednou venku neprohrál a mysleli si, že to bude procházka růžovým parkem.
A co mají psát, že to můžou zabalit a ani neodjet do německa(však zbytečná cesta).
jenom reagoval na nesmysly kolegy fandy nad nama .. jinak zadny poradny fanda neprizna ze jeho tym stoji za hovno ne ?
Pokud ten tým stojí opravdu za hovno, tak by normální fanda neměl mít problém přiznat, že je to pravda(například že Baník a AC stojí za hovno), pokud je to opak tak je zcela logicky, že fans budou svůj tým bránit, když nějaký jiný uživatel píše blbosti a snaží se tu být hrozně vtipný. Taky by člověk neměl mít problém napsat, že je Bayern skvělý mužstvo, když to prostý fakt. Tolik k tomu.
mas pravdu .. moje chyba .. jsem zvykly se hadat s kazdym debilem kvuli nesmyslum .. (nemyslim tebe) ...
fakt to chces porovnavat ?
s anglickym prumerem ? ... jenom sem konstatoval ..
No z mého pohledu jsme také momentálně průměr. Z týmu, který bojoval s těmi nejlepšími jsme tým, který dostane trojku od Bayernu v polovičním tempu... Jako to není úplně ok... Ale jdeme dobrým směrem, máme legendu v podobě trenéra, prosazujeme mladé, přišly zatím dvě dobré posily.... Pokud Havertze přesvědčí, že ten projekt má smysl, tak proč by nedošel. Navíc na něj peníze máme...
Ani ne, pokud jsi Němec. Každej radši hraje doma.
Není to tak dlouho, co Arsenal dostal v osmifinále od Bayernu v dvojzápase 10 gólů, letos si to zopakoval Tottenham ve skupině a Chelsea po 0:3 doma bude zřejmě vyškolena ještě jednou v Německu. Musí to být super jít bojovat o top 4 do Anglie.
Havertz by měl jít do jednoho z top klubů nebo ještě alespoň rok zůstat v Leverkusenu.
A na to si prišiel ako?
To, že ty si myslíš, že PL je najlepšia na svete a myslíš si, že všetci chcú hrať v PL a dokonca sa z toho poserú je tvoj názor! Pre väčšinu hráčov je futbal zamestnanie. Ak sa bavíme o Nemcoch je úplne prirodzené, že prvou voľbou je pri prestupe Bayern. Sú doma, Mníchov je pekné mesto, dobré spojenie kamkoľvek, dobrý plat, pravidelne hrajú o titul či CL, takže aj športová stránka je v poriadku, plat majú rozhodne slušný. Čo by malo byť motiváciou pre nich? Zahrať si o 4 miesto v PL?
Tak ty si dobre jinde ty papriko.. zadnej z top klubu krom City a Poolu by se nedostalo v bundeslize ani do top 5... PL je liga p dvpu klubech jako kazda jina.. a videli sme pomereni Chelsea vs Bayern.. ja bejt vama o PL radsi drzim hubu..
Ať jde kamkoliv, klidně do nového Newcastle za prachama. Aspoň bude liga zase trochu kvalitnější a vyhrát ji bude něco znamenat.
To bych Havertze raději viděl v Dortmundu a nebo dokonce ve Španělsku, než v Chelsea.
Já Chelsea nezminuju. A kdyby šel do Dortmundu, tak skončí stejně v Bayernu, Španělsko klidně.
Do Dortmundu momentalne uplny ideal otazka je pre neho ci to povazuje ako za spravny krok v kariere ked uz teraz sa o neho trhaju giganti
dortmund to ma skvele poskladane s havertzem by to bylo zase o neco napinavejsi jeste nejaky solidni trener typu Ten Haag ... a hura podme se porvat o titul
Netlačil bych na změnu trenéra. Favre je výborný kouč, který má svoje nedostatky, ale především vrátil BVB tvář a umisťuje se tam, kde Dortmund patří. Rozhodně mu ještě sezónu dopřát. Pokud by znova nepřekročil 70 bodů, už by se o změně hovořit mohlo. Momentálně ani nevidím lepší náhradu za něj, která by garantovala Meisterschale. Osobně si myslím, že Favre je pod velkým tlakem kvůli tomu, že každým rokem bez titulu se zvyšuje frustrace. Kdyby čekání, které není jen Favreho chybou, nebylo tak dlouhé, byli by kritici tišší.
Favreho práce se mně líbí - dokonce zlepšil i defenzivní činnost - a dle mě teď není třeba dělat změny.
rozhodne je to dobry kouc .. ale myslim ze nejake nove nakopnuti by klukum z dortmundu pomohlo ..
Dortmund mi přijde srovnatelný s Chelsea, ne-li lepší, anglické týmy v Lize mistrů narazily a vypadly, zbývá jenom Chelsea a City, jediný, kdo má kvality z anglických týmů na finále je City.. Chelsea skončí po druhém zápase s Bayernem, budou rádi, že nedostanou napráskánou jako Tottenham. Ale fakt raději ať jde do Dortmundu nebo nevím, do Itálie nebo Francie. Ani ten Real si ho nezaslouží, to radši Barca.
Futbalovo momentalne ano ale ambiciami a platovo Chelsea nekonkuruje bohuzial. BVB by aj malo financie na to aby ho zaplatili aj mu dali palku a dokazali si udrzat hracov (ked mohol Gotze brat 10 mega) ale oni to z nejakeho dovodu nechcu a len dookola vychovavaju hracov pre ine kluby. Mna to strasne stve ze vobec nemaju ambicie odkedy odisiel Klopp utocit na LM a BL ale ak su druhi su spoko a ak dojdu nahodou do stvrtfinale LM k tomu tak mega uspesna sezona. Kde je tam potom ten sportovy duch ked sa snazis byt jednoducho najlepsi nech to stoji cokolvek. Kdezto oni uz idu do sezony kolkokrat zmereni s tym ze nic nevyhraju a to ma teda nebavi take zmyslanie...
Fu ale som sa opustil
Dortmund možná potřebuje trenéra, který je zvedne mentálně, Bayern zvítězil v Lize a Dortmund ty zápasy, jako kdyby nehrál, navíc prohra s posledním týmem, nechápal jsem... Prostě to chce někoho jako byl Klopp a ideálně Němce.
Teraz už ale trochu zmenili kurz, už majú ambície. Doba, keď vo veľkom kupovali hráčov typu Dembele, Isak, Mor a spol. s tým, že dúfajú, že ich potom draho predajú, je preč. Teraz už nakupujú predsa len trochu inak - viď Brandt, Hummels, Haaland, Hazard a podobne. Watzke ten titul teraz už fakt chce, o tom svedčia i rôzne ambiciózne vyjadrenia. Akurát sa im to zatiaľ moc nedarí no...
No ze by si kupili Haalanda bez toho aby ho predali neskor sa mi nezda. U Brandta suhlasim to bol spravny krok. Hazard by bol napr v Bayerne asi len prvy nahradnik a mozno az druhy no neviem Havertz by dost pomohol ale podla mna je najvacsi problem obrana
Ambice tam jsou, ale nelze jít skrze ekonomickou sebevraždu. Radši postupně budovat se zdravým ekonomickým modelem, než šílené nákupy. Kádr určitě není špatný, problém vidím v nedostatku sebevědomí a v osobě trenéra. BVB potřebuje trenéra, který týmu dá vítěznou mentalitu a myslet jen a jen na vítězství i proti Bayernu.
No neviem ta obrana sa da poriesit aj lepsie a tych penazi podla mna BVB ma
A jaký by to byl pro něj bože posun? Vždyť Dortmund je na tom podobně jako Leverkusen, bez šance na titul, bez šance v LM, bez šance v domácím poháru..... Pokud je tam Bayern, tak víme, jak do dopadá..... Vždy tam dojde ke zkratu, ať už u Dortmundu nebo třeba v Lipsku....
Na druhou stranu je Bundesliga autentická, zatímco Premier League je hodně marketingovej produkt. Takhle bude fotbal jen o penězích, a to je nuda.
Vsetci Nemci by mali skoncit v Bayerne, to je ich absolutny vrchol.
Že ty budeš další německý (nepovedený) troll?
Ok, myslel som, ze dokazete citat medzi riadkami ale asi nie, tak este raz:
Vsetci NAJLEPSI nemci by mali skoncit v Bayerne.
A teraz skus vymenovat nemeckych hracov za poslednych dajme tomu 10 rokov, ktori si spravili vyznamne kariery mimo Bayern a mimo BL...
A tureckym darmozracom v Arsenale za 350 k/w mi prosim neargumentuj.
Gündogan, Kroos, Khedira...ciastocne aj Rüdiger. A samozrejme MAtS.
Kroos v Bayerne bol a Rudiger v case prestupu bol kvalitativne tak na Wolves, do topky sa rozohral az v Chelsea aj to nie na dlho, ale ok.
MAtS by prestupom do Bayernu riesil presne tie iste problemy ake riesi v Nationalef, to znamena kryl by chrbat Neuerovi, tam je ten prestup logicky.
Takze fakt len ten Ilkay a Khedira boli taki, ze Bayern uplne obisli aj ked nemuseli.
Prehliadol som to mimo Bayern. Takze dvoch hracov za desat rokov, to je...dost vystizne. Chelsea pre neho predstavuje vlastne co? Viac peniazi, viac tazkych zapasov vs neistota toho, ci skonci v stvorke a ci bude hrat CL. Ak ostane v BL a v Bayerne, vyznamne na tom bude profitovat Nationalelf, s Bayernom moze tie top kluby porazat v CL. Takze bude zaujimave sledovat, ci odmietne opustit Nemecko. Ozaj, financne by si odchodom do Chelsea az tolko vyrazne nepolepsil, nie?
Podla mna nie, oproti Leverkusenu mozno, oproti Bayernu skor nie. Ked uz nieco, co by nas mohlo prebit, tak do City nahradit D. Silvu, ale to by si zabili Fodena, co urcite nespravia.
Chelsea by najviac davala zmysel u Neuera a Alabu, vyskusali by si novu vyzvu, novu ligu a hlavne by im Roman nasypal aj modre z neba, nakolko na ich postoch maju totalnych mantakov
Inak pozeral som si zostavu, ktora vyhrala Nemcom zlato v 2014, tak len traja hraci zakladu nemali s Bayernom nic spolocne: Khedira, Höwedes a özil, z toho pravidelnejsie zbieral klubove trofeje fakt len ten Khedira. Ozil dal jeden titul v PD a nejaky pohar v PL, Höwedes sa uplne zahrabal...
Větší šance na základ, spousta těžkých zápasů a do Bayernu se jednou vrátit jako superstar?
Ktoreho hraca mas na mysli?
Havertz
Bayern ale supestar nekupuje. Pokial by siel ku vam, rozohral sa do uplnej spicky, mal by cenu dajme tomu 160 mega, tak do Bayernu uz nepride, tomu ver.
Neprodloužil by a k vám by šel zadarmo, jednoduché. A třeba do Realu je to lepší z Chelsea (Kroos je výjimka).
Ten plat tam s cim presne suvisi?
Neviem kolko presne berie, ale viem, ze dost a suvisi to s tym, ze je to darmozrac a takych my nechceme.
Velmi nezaujatý názor, ale na druhou stranu musí být fajn tohle bezstarostné fandění PSG nebo Bayernu.
Jaj, takze Havertz musi prestupit do Chelsea preto, ze bude hravat zaujimavejsie zapasy, alebo ako to mam pochopit?
Haloo, to nie je Alaba, co ma v kapse 30 trofeji a hlada novu vyzvu...
Alespon fandim tymu kterej si na vse vydelal , neni zasekanej na 50 let dopredu u bank.. zaplatil luskem prstu stadion , pomaha ostatnim klubum pred bankrotem vs vaše vyjebaný pseudotýmy nakoupený od šejků nebo v 800mio minusu u bank.. to musi bejt fajm fandit rakovym garbage klubum.. ale tak to je vizitka toho kdo jim fsndi a bude pak za curaka no..
A proč by nemohl něco dokázat v jiné lize? Jako nevím, jestli ho bude bavit neustále vyhrávat titul za titulem bez špetky odporu soupeřů. Taková liga totiž v Německu je, liga o tom, jestli Bayern nebude mít nějakou krizi. Což jak se zdá už pár let nemá. Jinak je to tam o ničem.... To v Anglii je to úplně o něčem jiném. Tam ta motivace je úplně jiná a asi se tam nestane, že by ho to po chvíli omrzelo... Já doufám, že přijde k nám do Chelsea. Máme trenéra, který prosazuje mládí, přišly dvě skvělé posily se kterými se zná, liga je mnohem atraktivnější....
Bude tam mít vše, slávu, pozornost a i to pohodlí(stejné město, rodina, přátele např.), opravdu nevidím důvod aby šel do zahraničí. Pokud za něj Bayern letos nedá peníze tak si počká ten rok. Co by dělal v Chelsea? Na titul to nevypadá, horko těžko se dá LM. Jediný důvod je, že by chtěl zkusit něco nového, ale stejně by za 2-3 roky chtěl zpátky, asi něco jako Sané.
Sané v City moc nehrál.... Což jsem moc nikdy nepochopil, protože když hrál, tak si to vodil. Já třeba osobně bych do Byernu šel, protože jsem přesně ten typ člověka, který se nikam nežene a má rád to pohodlí domova. Ale já nejsem fotbalista na takovéto úrovni. Jen si říkám, že tam by člověk měl mít tu chuť něco dokázat, chuť vyhrávat nad těmi nejlepšími a to v lize v Německu prostě chybí. Tam je to jen o jednom týmu. Připadá mi to jako nedostatečná motivace, když se ani pro ten titul nenadřu..... Říkám si to jen z pohledu fotbalisty..... Ale třeba je takový, jako já a v tom případě si počká na Bayern a bude tam spokojený.
Svým způsobem máš pravdu, nadruhou stranu, Bayern prostě patří dlouhodobě do top3 nebo při nejhorším top6 týmů Evropy, je ve společnosti Realu, Barcelony, Juventusu, Atletů a teď dejme tomu Liverpoolu. Troufnu si říct, že v PL by letos v pohodě konkuroval Liverpoolu. A vlastně to mají za sebou slabší období, teď se dá říct, že po letech to opět skládají skvěle.
Atletu? Tam si chtel urcite napsat napr. CIty a nee Atleti
On chtěl vynechat PL co nejvíc.
Atleti jsou druhý v klubovém koeficientu, letos v LM zatim stihli vyřadit Liverpool, za posledních 10 let 3x vyhráli EL, 2x hráli finále LM, jednou SF.. City mají za posledních 10 let v LM jednu semifinálovou účast a dvakrát čtvrtfinálovou.
Nemají špatný tým, mají dobrého trenéra, ale prostě tyhle týmy jsou výš.
Presne tak
Sup sup k nam Bayern na neho uz tento rok nema
do uměle vytvořeného klubu nebýt Romana, tak se plácáte kolem 7. místa
Slabé... i na islandský jogurt.
to bychom jeste dobre dopadli, protoze nebyt Romana, tak zkrachujeme.
Myslíš jako AC?
Jojo, a Schick je lopata.
Děkujeme a muzes zas jit.
Vy ho zas nemate kde dat. Ak ho kupite tak zabijete jednoho z trojice Mount/Ziyech/Havertz
posledne zapasy skorej naznacuju ze aj ano RCM - Mount, LCM - Havertz a RW - Ziyech uplne v pohode
a co kdyz by chtel Lampard hrat 4-1-4-1
Kante - Ziyech, Mount, Havertz, Pulisic - Werner
nevim zda by to fungovalo ale proc ne
Bez Williana??? No way ale nie vazne teoreticky to fungovat moze kedze Kante, Mount aj Hakim maju dobry workrate otazne je ci by si vyhoveli... Ale odpali sa Kovacic (na ktoreho isla minimalne v prvej polovine sezony chvala) ktory bude musiet byt na lavici a to este zmensi uz tak maly priestor pre Gilmoura a RLC
Willan nema smlouvu na dalsi sezonu zatim, pokud se neco nezmenilo pres vikend...
zapasu je dost Kovacic by urcite sanci dostal, Mount letos nemel stalou vykonnost takze prostor by byl a myslim si ze i RLC by si zahral dost.. Gilmoura bych klidne rok nechal nekde se vyhrat na hostovani :)
ono ber do uvahy aj to ze Lamps aj casto menil formáciu takze podľa mna by to islo aj s Kovacicom ale zalezi od toho aky by to bol super - 4-1-4-1 by bola fajn proti slabsim superom a na tazsich dajme tomu 4-2-3-1
Willian at si sbali kufry a jde.
Mounta uplně neznam, ale vypadá to na solidní průchdák.
Je to tak, takhle by to nešlo.
delas jak kdyby do ted nekdo branil cim vic golu dame tim vic bodu mame
Mieto sa nájde.. jeho výhodou je to že zahrá aj v zálohe aj na krídle a prípadne aj na hrote.. neobávam sa toho aby sa pre neho miesto nenašlo.. navyše sezóna je dlhá.. ak prídu zranenia tak na tom môžme utrpieť.. a Mount je stále mladý a formu si celú sezónu nedržal.. nebol konzistentný
Jste náký nenažraný..
no co dva prestupaky jsme nemohli nikoho koupit tak si to chceme vynahradit .. nahodou .. ted kdyz nikdo nevi jak to bude a my ty prachy mame tak je asi idealni proste ten kadr zkvalitnit.. moc tymu ted velky prachy za hrace asi davat nebude
Neříkám, že ne. Jen nakupujte, ale je dobré myslet i na zadní vrátka. Vpředu máte docela přetlak a v defenzivě mezery jako hrom. Místo Havertze za 100 mega kupte radši Koulibalyho a máte vystaráno.
noo jako samozrejme ze vzadu je problemu vic - brankar, CB, a LB .. ale dokazu si predstavit ze jeden stoper odejde (a mohl by prijit treba Aké kdyby spadli by nemusel byt drahej) jenze za rok uz zas ty ceny muzou byt vetsi a ten souboj o ofenzivni hrace mnohem tezsi..
Tak já nevim, ale už takhle máte slušně nadupanej tým Ziyech, Werner, Mount.. Levnější varianta do středu je Van de Beek za 40 mega z Ajaxu než dávat kilo za Havertze. LB - Alaba, CB - Koulibaly a hrajete o titul.
Koulibaliho vůbec, 100 mega za hráče, kterému táhne na třicítku je ještě větší blbost než kupovat Havertze, kterého sice nepotřebujeme, ale je to investice na X let dopředu.
Jako 4 roky by odehrál a je to jeden z nejlepších stoperů světa, ale chápu, že 100 mega je příliš. Každopádně příchod Havertze by znamenal méně prostoru Mountovi ne? V konkurenci Pulisic, Werner, Ziyech..
Pokud bychom měli balík na stopera, tak to radši Soyuncu, který hraje v Leicesteru výborně, je zvyklý na PL a je o 5 let mladší. Dávat 100 za Koulibalyho je nesmysl, to by musel být za polovinu, abychom to vůbec zvažovali.
uplne idealni by mohl byt Upamecano
Tvl 100 mega za nej snad nedáme. To radši 100 mega za stopera.
No popravdě, teď se bude muset klub hodně obracet co se týče práce. Je tu stoper, brankář, levý bek a k tomu tento neskutečný talent... Následně je tu spousta hráčů na prodej. Ať by se zázrakem povedlo pod cenou prodat Kepu, s tím, že by následoval Emerson popřípadě i Alonso, jeden ze stoperů (za mě Christensen), Barkley, Jorginho, Bats, Moses a další na hostování..... K tomu odchází Pedro a těžko říct, co bude s Willianem. Jako z toho peníze také budou, ale musí se fakt pracovat na 110% a neprodávat po cenami až na Kepu....
Ne asi ofenzívu vyladíte, ale stejně dostanete od Bayernu příští rok zase náklep, jelikož budete mít děravou obranu.
Do Bayernu nepůjde Rummenige to vyloučil, leda že by kecal a na přestupu pracuje Bayern s tím, že by zůstal rok v Bayeru, dal jim těch 100 a bonus nějaký. Jenomže je to Bayer a ten ho nepustí do Bayernu, špatné vztahy a konkurence. Raději Real než Chelsea.
Přesně takhle to tenkrát bylo s Artuto VIdalem. Raději za 90 do zahraničí, než za 100 do Bayernu...
Ano, přesně takhle. Havertz by byla suprová posila do Bayernu, ale prostě na jeho postu hraje Muller, který ještě dvě sezony odkroutí a bude mít dost asistencí, které umí připravit svým spoluhráčům. Havertz pokud by přišel, musel by se smířit s tím, že by se střídal s někým. V základu totiž bude hrát Muller a Lewa, křídla se pak budou střídat. A ta cena? To je šílenost, pokud by odešli skutečně hráči, bylo by na něj, ale prostě 100 mega je moc za něj, za 80 ano, ale 100 je moc.
Tie vztahy sa mali urovnat, sak od toho Vidala je to kolko? Desat rokov? Jediny problem pre Hasana je ten, ze cim dalej to bude Völler natahovat, tym ta sanca na jeho zisk bude klesat. A Völler sa isto ponahlat nebude, pretoze dalsieho hraca s cenovkou 100 mega nema. Vedel by som si predstavit aj obchod, kde Bayern zaplati 75-80 mega a prihodi jedneho ci dvoch hracov. Taky Mai by mohol konecne dostat poriadnu sancu v BL, horsi ako Dragovic by nebol.
btw. pokud se dnes udržíte, tak nakonec kupujete jen Topraka s Bittencourtem (4+7 mil. €), Vogt je asi bez opce?
A Selke sice má povinnou výkupku v případě udržení v lize, ale to platí až pro sezonu 20/21 (15 mil. €), tak to letos ještě nebude tak hrozné.
Nn, Vogt je myslim bez opcie co je ohromna skoda. On tu opciu mal mat a nie Bittencourt...ale co uz. Toprak je fajn, svoje si odohral a z tych stoperov je po Moisanderovi najlepsie..ale k comu to je, ked je nonstop zraneny. On odohral len 12 zapasov, to je smiesne.
Vogt ma zmluvu v TSG do roku 2022, oni budu hladat trenera a je mozne, ze to bude Kohfeldt ak to dnes poseru. Inak v pripade zostupu na tuty konci Pavlenka, Veljkovic, Augustinsson, Klaassen, Rashica, Osako, Eggestein. Za nich pridu peniaze, dalej tu mas hracov ako Claudio, Bartels, Langkamp a Sahin. Tym konci zmluva dnes, z toho je jasne ze Sahin konci uplne, u zvysku bude zalezat v akej lige bude klub v dalsej sezone. A vobec nie je iste, ze Kohfeldt ostane aj ked sa BL udrzi...cize dnesnych 90. minut, pripadne 120.minut ovplyvni buducnost klubu na take 2-3 roky. To je pekna vyhliadka, to ti poviem...a najväcsi paradox...bal som sa pondelkovych slagrov a rozhodujuci zapas sa hra presne v pondelok o 20:30.
To bylo za Hoenesse, teď už mají lepší vztahy
Když se dva perou (Chelsea s Bayernem), třetí se směje (BVB).
Spící agent, který čorne Havertze. Ale já bych si ho v BVB dokázal představit, proč nakonec ne, hlavně udržte Haalanda a Sancha i na další sezony.
Já nechápu ty německé kluby, že jsou ochotné nechávat ty smlouvy dojet a neřeší to rok-dva předem, kdy můžou z toho hráče dostat slušný balík. Místo toho upevní dominanci Bayernu.
Ta cena, o které se spekuluje, je naprosto šílená vzhledem k délce smlouvy. Pokud by šel za podobnou cenovku, jako Pulišič, tak dejme tomu, jenže tohle už je fakt moc. K tomu ta ofenziva už je obsazená hodně nadstandartně (LW - Pulišič/Werner, AM - Mount/RLC, RW - Ziyech/CHO, hrot Abraham/Werner/Giroud).
Když to porovnám s defenzivou, kde je vyřešené prakticky jen RB vyřešené, tak to je nesmyslný nákup. Kepa podává nejhorší výkony golmana v Chelsea v tomto tisíciletí, Emerson je šašek, ne fotbalista, Alonso se hodí na wingbacka, ale ve čtyřčlenné obraně je průměrný a ze stoperů letos funguje dobře jen Zouma. K tomu tam je mladý Tomori, který do toho může dorůst, ale chtělo by to upgrade.
Takže pokud to má být 100 mega, tak se na Havertze radši vysrat a jít po LB, CB a golmanovi.
Rok jste se chvástali, jak dáváte šanci mladíkům, nová Chelsea. Ban skončil a opět návrat k nakupování pokemonů
Mount, Abraham, James a Tomori si v pohodě zahrají i s pokémony
treba proti Arsenalu .. to je takovej tym proti kteremu se da sestava protocit
Ftipnej
Ok
Jo no, koupení golmana místo Kepy, krajního obránce místo Alonsa/Emersona/obou (a posunutí Maatsena na pozici náhradníka) a stopera místo Rudigera/Christensena/Zoumy je vysrání se na to, co tu proběhlo.
Bavíme se o obraně, a tam Arsenal není schopný ani vychovat, ani nakoupit
Má smlouvu do roku 2022. S jakou délkou smlouvy by sis představoval, že to bude adekvátní částka?
Já myslel právě, že má smlouvu už jen na rok.
Nene. Má smlouvu stejně jak Sancho. Pulisice jste pak kupovali 1,5 roku před koncem smlouvy (ale nechali ho tam dohrát sezonu, takže jakoby 1 rok), proto mne to překvapilo.
Jak se právě píše, že příští rok půjde natuty do Bayernu, tak jsem právě myslel, že mu končí smlouva.
Btw tvůj pohled na Havertze? Já koukal na 2 zápasy + nějaké sestřihy ze zápasů a přišel mi výborný, ale ne úplně jako generační talent. Možná špatný výběr a zároveň to, že strašlivě nechci dalšího hráče do ofenzivy.
Pokud odejde Sancho, tak si myslím, že půjde k nám. A i kdyby neodešel, tak by vedení se mohlo plácnout přes kapsu a pokusit se ho přivést jako náhradu do budoucna za Reuse. Navíc u nás hraje jeho velký kamarád Brandt.
Nejlepší by bylo koupit ho společně, první roky by hrál v BVB a pak šel do Bayernu.
Novým trénerom Hamburgu oficiálne Daniel Thioune.
Nazory? Osnabrück som nevidel ani jeden zapas, pri pohlade na tabulku a skore s nimi zrejme hral vyrovnany futbal na oboch koncoch ihriska. Pri pohlade na jeho zostavy, tak vychadza najcastejsie zo 4-2-3-1, vie ale hrat aj 4-3-2-1. Hecking preferoval troch IV vzadu, tak budem zvedavy ci to necha tak alebo prejdu na styroch vzadu. Mas z tejto volby radost a prevlada optimisumus nad jeho menovanim v HSV?
Keď preberal Osnabrück, boli tuším na spadnutie z tretej ligy. Nakoniec ich dokázal zachrániť, postúpiť do druhej ligy a celkom pohodlne zachrániť v druhej lige. Osnabrück som tiež moc nevidel, ale Thioune vyzerá ako kvalitný tréner, celkom sympatický chlapík a hoc za neho do Osnabrücku poputuje nejaka malá čiastka, nebude veľmi finančne náročný. Z mojej strany je to rozhodne skôr optimizmus než pesimizmus ohľadom tejto voľby.
Pod tweetem HSV jsou fanoušci HSV spokojení a ostatní ho litují s tím, že by pro HSV byl trefou do černého, pokud mu dají dost času, což si většina nemyslí.
Pro mě docela překvapení,myslel jsem,že vsadí na větší jméno.Ale třeba si ho vytvoří postupem do Bundesligy Na druhou stranu ho určitě podrobně sledovali a vědí,co od něj čekat. S přehledem udržel Osnabrück ve II.lize a v HSV to pro něj bude obrovská výzva.
Byl by hloupý, kdyby šel do Chelsea. V Bayernu se buduje repre jádro, on sám ještě není pevnou součástí repre, aby jednou nedopadl jako Leroy. Je tu v podstatě hotový tým, který reálně může zaútočit na LM. Chelsea má ještě hodně práce před sebou, tak 5 let si třeba nemusí zahrát o trofej, pokud se jim nepodaří nějaký luck jako 2012.
Stejně si nemyslím, že za něj těch 100+ mega dají. Je to nesmyslná částka.
Vzhledem k tomu, jak se investuje, tak by ten tým mohl bojovat o trofeje dřív, než se čeká. Za rok to nebude, ale podle mého během 2-3 let se dá vyhrát PL, pokud se nevykašleme na zadní řady. A LM je už o lucku, tam se nedá říct, jestli Bayern v následující dekádě vyhraje.
To není úplně pravda, až na pár výjimek se dostávají do finále týmy, které tam kvalitou mají být. Možná letos to bude víc o lucku. A i letos má Bayern víc šancí na výhru.
Tak spíš jde o to, že těch týmů, které mají ambice a kvalitu na to jít do finále je třeba 6-8 - Barca, Real, Juve, Liverpool, MC, Bayern, PSG a k tomu každý rok je tu nějaký černý kůň, který vyřadí nějakého favorita nebo se dostane i do semifinále či finále na úkor jednoho z nich - jako Tottenham, Atletico, Ajax a další.
Bayern má rozhodně větší šanci vyhrát LM v nejbližších letech a v té stavbě kádru má náskok. Na druhou stranu, CFC dost investuje a pokud by přišel i Havertz, tak je vyřešená ofenziva na X let dopředu a za rok-dva můžeme taky patřit k té druhé vlně favoritů. K tomu je ten kádr také mladý (a spekuluje se prakticky pouze o hráčích, kteří jsou pod 25 let), takže tam je také šance na dlouhodobé úspěchy.
LM o lucku
Tak ne o lucku, ale máš 6-8 týmů, které ji chtějí vyhrát a může jeden. Forma, zranění, nepříjemný soupeř, cokoliv to může zkazit.
Za leroye může zranění a pepek. Plus v Bayernu je konkurence příliš veliká, v Chelsea by mohl hrát každý týden. Ale pořád jsou tu Španělé a psg, kteří budou chtít nakupovat
Tak uz pod, nemas co spekulovat, Bayern musi byt jasna volba!
Kalle má ale jiný názor.
https://twitter.com/werderbremen/status/1280192310978973697/photo/1
vs
https://twitter.com/FCH1846/status/1280194562598854657/photo/1
Nech uz to dopadne zostupom ale udrzanim, na Werder sa nevykaslem. Tento zapas ovplyvni buducnost na 2-3 roky, snad teda pozitivne.
Hráč je to super, ale mám takový pocit, že vyladit potřebujeme hlavně směrem dozadu. Záloha je myslím našlapaná i bez něj
Výstavní věšák.
K narazí asi diskuze zde ? Pěkně to borec trefil
ten pocit, když obránce soupeře zakončí lépe, než jakýkoli z tvých ofenzivních hráčů a stejně tě hřeje pocit ze vstřeleného gólu Heidenheim má velké problémy s hrou do plných (respektive tedy když prohrává), tohle snad Werder uhraje
jinak jsem už vypil litr vína, takže porozumět překlepu nebyl problém
Ja nějaké to pivko, takže preklik nebyl vůbec žádnej problem
https://www.eurofotbal.cz/souteze/nemecko/baraz-o-1-bundesligu/2019-2020/preview/1-fc-heidenheim-werder-bremy-631200/
Jsem myslel, že zde, když je to na hlavní stránce
dal jsem to tam až po začátku
Werder
Heidenheim by som v lige videl rád, ale nie na úkor Werderu. Dopadlo to dobre.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele