Hašek po selhání na Faerech nechce utíkat: Rád bych si zahrál baráž, kterou jsme vybojovali

12.10., 22:46
Aktuality
Ivan Hašek nebyl spokojený s výsledkem ani předvedenou hrou. (© ČTK / Šimánek Vít)

Trenér české reprezentace Ivan Hašek (62) po porážce 1:2 na Faerských ostrovech v utkání kvalifikace mistrovství světa rezignovat nehodlá. Dvaašedesátiletý kouč by si rád s týmem zahrál březnové play off o šampionát, nedokáže ale odhadnout, zda u něj po dnešní šokující prohře zůstane. Řekl to na tiskové konferenci v Tórshavnu.

"Nemyslím si, že bych měl odněkud utíkat. Jsme a skončíme druzí ve skupině. Řekl jsem jednu věc, za kterou si stojím - že tenhle tým má jeden cíl, a to je postup na mistrovství světa. Jestli to bude z baráže, nebo nebude, to je jedno. Myslím, že kluci si za tím cílem jdou. Že se dnes tenhle zápas nepovedl, to se bohužel stalo," řekl Hašek.

Jeho pozice může být ve velkém ohrožení, byť z hlediska boje o postup na šampionát není porážka s Faeřany nijak fatální. Reprezentanti zůstali na druhém místě ve skupině a k jeho udržení jim v listopadu stačí doma porazit trpaslíka z Gibraltaru.

Přímo na šampionát v příštím roce projdou jen vítězové skupin, celky na druhých místech absolvují play off. Český tým má díky loňskému triumfu ve skupině B1 Ligy národů téměř jistou účast minimálně v baráži. Druhé místo v klasické kvalifikaci může znamenat lepší výchozí pozici pro březnové play off a výhodu semifinále v domácím prostředí, dnešní prohrou si ale reprezentanti situaci zkomplikovali.

Na otázku, zda mohlo jít o jeho poslední utkání, Hašek nedokázal odpovědět. "O tom já nerozhoduji. Porážka mě mrzí. Rád bych si zahrál tu baráž, kterou jsme s kluky vybojovali. Je to možné (že to byl poslední zápas). Já o tom nerozhoduji, je to takhle prakticky každý zápas," připomněl Hašek, že pod tlakem je již delší dobu.

Na první místo a přímý postup už jeho svěřenci téměř definitivně nedosáhnou, reálnou šanci ztratili čtvrteční bezbrankovou remízou s Chorvatskem. "Jestli si myslíme, že budeme přehrávat Chorvaty? Zkusili jsme to, nebyli jsme v těch zápasech s nimi lepší. Tým skončí na druhém místě, má zajištěnu baráž prakticky už z toho, že jsme (vloni) vyhráli Ligu národů B. Je potřeba tým připravit na baráž. Jestli to bude se mnou nebo bez mě, to vám neřeknu. Já to nevím, já o tom nerozhoduji," řekl Hašek, který vede mužstvo od loňského ledna.

Připustil, že šlo o jeden z jeho nejhorších večerů na lavičce reprezentace. "Určitě to není dobré, podobně jako když jsme dostali pět gólů v Chorvatsku. To taky nebyl vůbec příjemný večer. V Gruzii také. Ale takové věci bohužel někdy v zápasech jsou, někdy přijdou. Je to nepříjemné," uvedl Hašek.

Odmítl, že by jeho svěřenci zápas s Faeřany na umělé trávě jakkoliv podcenili. "Neviděl jsem, že by se někdo na hřišti na něco vyprdnul. Chybělo mi v ofenzivní fázi více náběhů, že jsme se víc nedostávali do šancí. Musím říct, že ten jejich systém 5-4-1, ze kterého vychází do protiútoků, je nepříjemný," uvedl Hašek.

"Když proti tomuhle soupeři hrajete do plných, nikdo si nevypracuje moc šancí. Bohužel jsme je neotevřeli prvním gólem, byli skoro celý zápas na koni. Výsledek 0:0 byl pro ně také příznivý. Ale měli jsme se s tím vypořádat lépe. Všichni v kabině jsou skleslí, mrzí je to. Nedá se nic dělat, to je sport," konstatoval Hašek.

Statistiky zápasu. (©Livesport)

Navzdory dnešní porážce je přesvědčen, že tým má na to, aby startoval na mistrovství světa. "Každý zápas je jiný. Když si vezmeme zápas s Chorvatskem a projdeme si data, tak jsme se jim vyrovnali v běžeckých i herních statistikách. Tady Chorvati vyhráli 1:0, byl to pro ně také náročný zápas. Na rozdíl od nás ho zvládli," konstatoval Hašek.

"Každý zápas je zkrátka jiný, každý soupeř je jiný. Můžeme se měřit i s těmi nejsilnějšími, i když zápas tady se nám nepovedl. Tady jsme propadli. Ale nemyslím si, že by to byl nějaký ukazatel k mistrovství světa. Ať tam jede ten, kdo vyhraje baráž - z těch 16 týmů postoupí čtyři," dodal kouč.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Počasí na Faerských ostrovech umožnilo návrat Čechů. Následovat bude hodnocení od vedení
14.10., 13:58
Po vyrovnání jsem pořád cítil, že máme šanci z brejků. A vyšlo to, pochvaloval si Klakstein
13.10., 20:12
Souček se po ostudné prohře omluvil: Každý by si měl říct, jestli reprezentaci odevzdává maximum
13.10., 19:06
POHLED: Reprezentační alibismus musí vyřešit Nedvěd. Černý si nezaslouží odsoudit
13.10., 18:18
Reprezentanti se do Česka kvůli mlze vrátí až v úterý. V Praze dojde k vyhodnocení srazu
13.10., 17:44
Výbuchy Česka s outsidery: Šokující prohra v Lucembursku, osudná Malta i selhání s Litvou
13.10., 16:58
Šmicer o Haškovi: Nebyli jsme si schopni přihrát, to přece trenér nároďáku hráče nenaučí
13.10., 14:08
Fiasko s Faeřany může Čechy vyjít draho. Přijde národní tým po prohře o výhodu v baráži?
13.10., 08:26
Nedvěd se omluvil po fiasku reprezentace. Situaci po návratu vyhodnotíme, slíbil
12.10., 23:14
Černý po porážce na Faerech neudržel emoce: Klidně ten gól dejte na mě
12.10., 22:10
Tyhle zápasy prostě musíme zvládat, přiznal Souček po prohře na Faerských ostrovech
12.10., 21:21
Postřehy z utkání Faerské ostrovy - Česko: Jediná střela na branku a možný konec Haška
12.10., 20:52
Historický triumf Faerských ostrovů. Česko na půdě outsidera prohrálo 1:2
12.10., 19:56
Faery za senzací táhne prodavač pizzy. Frederiksberg nikdy nebyl profesionálem
12.10., 14:55
Cesta na Faerské ostrovy jako studený, deštivý večer ve Stoke? Čechy čeká umělá tráva
12.10., 09:21
Červ hledal recept na Faerské ostrovy: Musíme vstřelit co nejrychleji nějaký gól
11.10., 19:33
Hašek varoval před protiútoky. Faerské ostrovy jsou na vlně, uvědomoval si český kouč
11.10., 18:24

Komentáře (146)

Přidat komentář
Jordi Alba

Reagovat
OliKahn

Soudnost = 0.

Reagovat
Infeld Prácheňský

Soudnost je obecně věc, která teď nejvíc ze všeho ostatního chybí v morálce lidí.

Reagovat
zorz767

To tady bylo už po Arábii. Nejdřív - situaci vyhodnotíme na dalším srazu. A potom - už se k tomu nebudeme vracet, koukáme dopředu

Reagovat
zorz767

Ale teď vážně - z formulace se zdá, že Nedvědovi konečně došlo, že Haška nemůže dál držet, protože už by dával hlavu na špalek s ním.

Reagovat
jsemdement

To já doufám, protože jeho výraz, pohyb těla a ve výsledku i odpovědi po nástupu do funkce naznačovali, že s Haškem spokojen není a moc prostoru na pochybení mu nedá .

Reagovat
kattos

Je vlastně symbolické jak ten Karabec po tom nástupu zvětšil tu naši kvalitu v ofensivní části, to že do tohohle zápasu nešel ze základu je prostě na stáhnutí z kůže.

Nejhorší trenér v historii naší repre. Toho bych považoval že mu ujel vlak už před 10 lety

Reagovat
Selänne

Jarolím a Rada jsou pořád o dost velký kus před ním.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
kattos

Rada asi jo, Jarolím hele fakt si myslím že ne

Jarolím posral jednu kvaldu, Hašek euro a s kvaldou zatím bída

Reagovat
Selänne

Vyhrál aspoň skupinu Ligy Národů, to se mu upřít nedá. Jarolím byl fakt průser. Debakly s Austrálií a Ruskem byly fakt ponižující. Ale ta kvalifikace na MS byla taky úžasná. Doma nedokázal porazit Ázerbájdžán a Severní Irsko, který nám nakonec ukradlo 2. místo a s tím i následnou baráž. To bylo peklo od začátku do konce.

Reagovat
kattos

Reagovat
romeo351

Za Jarolíma by začla bejt repre totálně volná

Reagovat
Kucka

Reagovat
mistr129

Na druhou stranu ten tym za Jarolíma byl fakt tragédie, tam jsme borce z Basileje brali pomalu jako nějaké spásy

Reagovat
Selänne

Z větší části máš pravdu. Skládat tým po Euru 2016 nebylo vůbec jednoduchý. Najednou ti vlastně skončili Rosický, Čech, Plašil, Limberský nebo Lafata. Ač ne všichni na to už měli, osobnosti to prostě byli.

Za dva roky byla situace jiná, protože mu vyrostli Barák, Jankto nebo Schick. Další hráči jako Vydra, Čelůstka, Pavelka a hlavně Dočkal byli úplně ignorování. Místo toho se to snažil stavět na Hušbauerovi, Sýkorovi nebo Zmrhalovi. Největší obžaloba pro něj byla, že Šilhavý během chvilky tenhle tým stabilizoval a dal mu směr. Během roku až dvou to byl rázem konkurenceschopnej tým.

Reagovat
Y.N.W.A

Zlatý Šilhavý, to byl za posledních 20 let jedinej světlej moment a radost nároďáku fandit.

Reagovat
kilobyte

Pod Vrbou to bylo taky dobrý. Ta kvalda na ME16 byla super a asi nejhezčí zápasy v poslední době. Akorát pak přišlo mlžení kolem Ruska a připosraný zápasy na Euru.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Y.N.W.A

pravda, pardon, na Vrbu jsem úplně zapomněl

Reagovat
Beči

Reagovat
Čenda

Reagovat
naheCZ

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Y.N.W.A

Jarolím suverénně nejhorší!

Reagovat
KingMaster13

Jarolím byl totální průser. Rada asi taky protože ještě neměl tak špatnej tým (byl tam Rosa, Čech, Baroš). Hašek to posral ale ti 2 byli furt o něco větší průser.

Reagovat
bobis21

On mu ujel před asi 20 lety. Už jeho angažování bylo úplně mimo.

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Puskas

Už jako Chovancův asistent se za tím vlakem díval.

Reagovat
kilobyte

Jediná výhoda jeho angažování je v tom, že už se při každé změně trenéra nebude mluvit o něm.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
naheCZ

Reagovat
bobis21

To si jenom myslíš, on ho zase někdo za pár let vytáhne.

Reagovat
kilobyte

To už asi ne. Velbloudáři už jdou po větších jménech a kvalitě. Když nebude mít angažmá, tak ho nikdo relevantní nevytáhne.

Reagovat
arvncrtx

Např. Vízek ho klidně bude navrhovat za trenéra už rok po jeho odchodu.

Reagovat
verv

Reagovat
Pepesma

ale jestli máme vystřílet všechny průměráky než se tam dostane někdo schopnej, tak to rovnou můžou rozpustit

Reagovat
kilobyte

Chtělo by to urychlit a začít vyhazovat i na základě tréninků.

Reagovat
Pepesma

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Beči

Reagovat
Beči

Reagovat
Riccio

A to Jarolím a Rada měli větší holomajznu hráčů v šatně,bez větších hvězd, kdežto Asiat Hašek má hráče z bundesligy, Francie, Anglie, Holandska, Turecka atd. Vše kvalitnější ligy než česká!!! A přesto se v tom uvařil, a pak podělal!!

Zkusil bych mladého Kozla, horší než s Asiatem to určitě nebude a věřím, že to může být koukatelné. Trpišovský je za zenitem, dělá Tvrdoňovi poslíčka, kdo bude hrát , kdo musí střídat atd., bohužel. Dříve pro mě číslo 1.!! Dnes figurka!! Takže trpělivost s výběrem nového kouče, Gibraltar porazíme i s Nedvědem jako provizorním trenérem.

Hezký den.

Reagovat
Kepy_FCB

Ať si to vyžere

Reagovat
Nuno čomes

Hlavně udržet místečko pěkně

Reagovat
Krleš2

Nooooo

Co jsem rikal ( psal)

Nechají ho zahrát si baráž a end

Reagovat
Skokan 6.

To neřekl. Takový blbec není.

Reagovat
Martin9719

Když hrajou Faerské ostrovy v systému 5-4-1 je těžké si proti nim vypracovat šance. Jinými slovy, když pizzaři a poloamatéři zalezou před branku, těžko jim profesionálové z evropských soutěží budou dávat góly.

Reagovat
jsemdement

Reagovat
Wayne.Chamakh

Ano, profesionální Černohorci od nich dostali naloženou čtyřku a Chorvati tam vyhráli jen 1:0.

Když pizzaři doma zalezou před bránu, tak profesionálové z evropských soutěží opravdu mají problémy.

Reagovat
Martin9719

Samozřejmě. Černohorci jsou také tým se kterým bychom se měli porovnávat. To je tým, který nedal 4 zápasy gól a dostal jich zároveň 12.

Reagovat
Wayne.Chamakh

A já snad řekl, že se s nimi máme porovnávat?

Reagovat
kilobyte

Ne, ty jsi nás s nimi porovnával.

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Martin9719

Reagovat
Wayne.Chamakh

Zeptám se tě ještě jednou – kde jsem psal, že se s nimi máme porovnávat?

Reagovat
Wayne.Chamakh

Kde konkrétně nás přesně přirovnávám k Černohorcům? Prosím dej mi konkrétní citaci.

Myslíš tu část, kdy mluvím o tom jak dopadli jiný zápasy v naší skupině?

To už asi těžko můžu za to, že domysliš píčoviny, který se ti hodí

Pokud se správně dívám, tak si psal o Faerech a profesionálech z Evropy.

Já na to přímo reagoval jejich posledními zápasy s evropskými profesionály z Černé Hory a Chorvatska. Nikde nic o Česku nepíšu.

Reagovat
netopier

To sú poloprofesionáli. Pozor na to.

Reagovat
antiHavel

Reagovat
PP

já díky x-desítek let hraní fotbalu některé věci beru, vysvětluju i borcům v hospodě, že ti opravdu kolikrát nevyjde půlkrok a není lehké i snadné věci dobře zahrát. Ale pak si uvědomím, že můj strop je 1.B třída a oni jsou profíci s každodenním pobytem na hřišti.. to je na facky prostě.

Reagovat
Firkraag

Vzal bych Šilhavého

Reagovat
Skokan 6.

Jinak Chorvati dali doma Gibraltar jen 3:0. Méně než nás. Třetí gól až v 96. minutě. Hoši bojovat a Gibraltar 1:0 dáte.

Reagovat
Pepesma

ale úplný béčko nasadili

Reagovat
Nieuwendyk

Gibraltar? Jo, to dává smysl

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Witcher

To trolí dobře

Reagovat
insane

Vybojovali? To snad ani není možný, jak on musí bejt odtrženej od reality, aby tohle řekl. V historicky snad nejsnadnější skupině samostatný český reprezentace skončíme (snad) na upachtěný druhý přícce v přímym souboji s Faerskými ostrovy a on to nazývá takovými slovy? Ať si ho velbloud odnese do oázy a klidu si užijeme všichni.

Reagovat
Skokan 6.

Je to mamlas, ale baráž si vybojovali dopředu vítězstvím ve skupině LN proti Albánii, Gruzii a Ukrajině.

Reagovat
insane

Jako jo, je to pravda, ale v kontextu celý tý situace to stejně pozbývá smyslu, tenhle argument. Zvlášť když tím dosáhl stejnýho výsledku, kterýho i v tý naprostý mizérii dosáhl i v týhle kvalifikační skupině. A pak taky kolik špíny na rukou od tý doby už má, žejo.

Reagovat
Cotton

Reagovat
doshcz

ten jeden zapas v barazi si uzije, pochybuju ze by ho vyhodili, vsechny prachy na plat pro poradneho kouce uz bere Nedved

Reagovat
fantomas10

Bohužel jsme je neotevřeli prvním gólem

Ty vole za cely zapas jedna strela na branu, o cem se tady kurva bavime? Faerske ostrovy byly regulerne lepsi, to nebylo na sance 2:10 pro cesko.

Vysvetlil nejak, proc nehral Karabec od zacatku? Ono se totiz ukazuje, ze regulerne lze, pokud nebylo chorvatsko souper pro nej, tak Faery taky ne? Pice mam toho fakt dost, muzes prohrat, ale me sere cele to kolem, a nedivim se fakt Schickovi, ze nejezdi, protoze tohle je totalni agonie pod haskem

Reagovat
Skokan 6.

Tam je i rozesranost uvnitř mezi hráči. Na Schicka jsem slyšel "mezi řádky" už několik narážek od ostatních. Po dnešku se to jen zhorší. To chce radikální očistu a mytí hlav, ale jsme Češi, takže je potřeba hlavně důkladná analýza.

Reagovat
kilobyte

Průser je v komunikaci repre. Místo aby vysvětlovali a přibližovali se fanouškům, tak plácají lži a oddalují se.

Hráči ti nemůžou dávat rozhovory, které zní, že natáhnou za jeden provaz a už vůbec se nemůžou stavět proti fanouškům.

Černý se po Ukrajině pustil do fanoušků a oni ho na rozhovory dávají dál. Kupodivu pak posere další rozhovor.

Reagovat
naheCZ

Tohle je ale dlouhodobej problém celého českého fotbalu. Uzavřenost, arogance, zpátečnické myšlení, neschopnost kritizovat, přehnané kamarádění. Všichni chodí kolem všech v rukavičkách, hlavně neříct něco špatného. Celá tahle naláda se pak přelává na hráče, kteří v té reprezentaci najednou dostanou pocit nedotknutelnosti a vypadá to jak to vypadá...

Reagovat
Y.Cabaye

Reagovat
Y.Cabaye

*

Reagovat
Greny

Ale on ho neposral, podle mě se ještě udržel, protože on ten návrat aspoň měl a prostě si vybral na konci blbého hráče když tam byl jediny bránící a dva útočící ...

Taky mohl natřít spoluhráče to by bylo mnohem horší

Reagovat
kilobyte

Osobně ho neposral. Ale v rámci komunikace repre k veřejnosti to posral. Spíše to teda posrali ti, kteří ho na ten rozhovor pustili. Už po té Ukrajině měl být uklizený, že na rozhovory chodit nebude.

Reagovat
Bakary3

Ten Schick to je blbý, že nejezdí zraněnej na sraz, no

Reagovat
insane

A teda pokud je neustálej argument proti angažování zahraničního kouče finanční stránka, nebylo by to furt výhodnější zaplatit víc za kouče, kterej nás tam dostane a tím pádem FIFA pošle prachy za účast a potenciální další bonusy? Než zaplatit míň a nemít nic z toho? A jako zajímalo by mě, jak špatně na tom teda finančně svaz je, protože pochybuju, že Hašek to dělá za symbolický drobný z lásky k zemi, zvlášť když měl standard zdeformovanej arabskými petrodolary. Ona to teda stejně bude samozřejmě blbost a způsob, jak tam ty vyhřátý místečka nechat kámošům, takže vlastně ani nemá cenu nad tím dumat.

Reagovat
kilobyte

Problém je, že toho zahraničního trenéra musíš vybrat stejně jako českého. Jenže na zahraniční top trenéry peníze nemají a probírat se druhým a třetím sledem je moc práce.

V Česku vybíráš maximálně z 10 trenérů.

Reagovat
romeo351

Z 10? Šádek?

Reagovat
insane

No já nevim, ale i země jako Albánie (Sylvinho) či Gruzie (Sagnol) dokázaly ulovit zajímavý zahraniční trenéry. A ať se na mě někdo nezlobí, ale pokud se chce odvolávat na to, že nemáme možnosti jako tyhle země, tak se ptám, co vůbec děláme – a můžem to rovnou celý rozpustit.

Reagovat
kilobyte

Vždyť píšu, že větší problém je podle mě ve výběru a nikoliv v penězích.

Reagovat
Y.Cabaye

Já souhlasím, na druhou stranu tu máš taky dost příkladů kdy to byl spíš průser. Stačí se podívat na Polsko a Santose.

Reagovat
lampas

V Česku se v historii povedlo jednou jedinkrát přitáhnout zahraničního trenéra, který nebyl průser. Byla to jednak náhodná trefa, druhak i ten bere asi třikrát víc, než si může dovolit platit svaz.

Reagovat
kilobyte

A kolikrát se to zkusilo?

Reagovat
uff

Koho mylsíš? Lebo ja tento dojem nemám z iných športov.

Reagovat
Lojd

neutika se z tenisu nebo hodu ostepem, v kolektivnim sportu tahnes dalsi bojs s sebou, tady si nemas co dokazovat.

Reagovat
Langi

Sorry ale vyhodit…zkurvil celej dvojzapas nesmyslnyma sestavama i taktikou, pocina si na lavicce jako nezaujaty pozorovatel, bez schopnosti na zapas nejak reagovat…Karabce necha sedet a okecava to nesmysly, jak neumi branit. Vi vubec ten clovek, co je za rok? My budeme kridelnika v TOP forme (ne)nasazovat podle toho, jesi umi branit? V situaci, kdy nemame nikoho dalsiho na podobne urovni…at to na Gibraltar a baraz vezme klidne Koubek jako temporary reseni a pak se uvidi. Horsi to nebude

Reagovat
vceradnesazitra

Ty dynosaure jdi už do důchodu

Reagovat
Vrubozubec

A ty do školy

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Jandak

Po takové blamáži .. by mel vzít a odejit sam a ne se tam nenažrane držet zuby nehty .. To není trenér tohle to je loutka.. Trénoval jen tam kde mu to sypalo ... a o fotbal mu tam neslo ..

Reagovat
dondinho
Reagovat
Puskas

Odešli jsme se svěšenou hlavou...

Reagovat
oli9

On se tech penez a toho místečka samozrejme bude chtit držet co nejdéle

Reagovat
Bakary3

Silná káva...

Baráž, kterou jsme si vybojovali - alibi k výsledkům kvalifikace...

Neotevřeli jsme je prvním gólem - no ono taky nebylo z čeho...

Když si soupeř zaleze, těžko se mu dávají góly - vyjádření, jako bychom je mleli se 3 útočníkama, přitom tam byli Souček s červem...

A tedy, nehledě na to, že oni byli i kombinačně lepší.

Jo, země s 55 000 obyvateli a jednoznačně horším hráčským materiálem, tak na nich bylo vidět, že trenéra mají, protože v každý situaci věděli, co mají dělat a jak dosáhnout úspěchu.

My s lepším hráčským materiálem jsme to nevěděli.

Reagovat
kilobyte

Borec nasadí vedle sebe Součka a Červa a pak se diví, že neotevřeme blok.

Ale hlavně, že u jiných hráčů řeší vhodnost pro zápas.

Reagovat
Bakary3

Tam je vše obráceně

Na Chorvaty jsem čekal vydru, teď od začátku Choryho

Když už ne zelený, s čímž nemám problém, jak někoho napadne před Juráskem upřednostnit jemelku?

O karabcovi se psalo dost.

Já tam nevidím vůbec nějakou logiku

Reagovat
kilobyte

Tak je pravda, že už na začátku Hašek říkal, že chtějí být pro soupeře nečitelní. Což teda asi plní.

Reagovat
mayday

Na euru Chorý proti Gruzii, s Chorvatskem Karabec a i ten tahový Jurásek, včera to samo, oba na lavce a na hřišti Kušej, který byl šílený už ve čtvrtek a Jemelka...

Reagovat
Bakary3

Přesně, to je fakt náhodný výběr

Reagovat
kilobyte

To už nemůže být náhoda, že to dá vždycky obráceně.

Reagovat
Bakary3

Je jen pár jistot, suk, červ, krejčí, Coufal, pak už jsou to naschvály

Reagovat
Selänne

Reagovat
Dontlookatme

Je úplně mimo. Měl být odvolanej hned po zápase na tiskovce.

Reagovat
Beči

Ten hlavně vůbec neměl být k nároďáku povolaný. Nikdy.

Reagovat
Dontlookatme

To je věc druhá no.

Reagovat
Nuno čomes

55 000 obyvatel. Víc to nemá cenu rozebírat.

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
dextroza_m

Největší ostuda snad vůbec v dějinách naseho fotbalu a on by chtěl pokračovat...

Reagovat
Mrcix

A to je ono. Ty si chceš baráž jen zahrát, my chceme vyhrát!

Reagovat
Ranoth

1 strela na branu proti poloprofikom ktory futbal je na tom momentalne horsie ? Slovensky alebo český ?

Reagovat
O.Giroud

Futbal? O tom sa asi nemusíme baviť nie? a repre vyjde asi tak na rovnako, niečo lepšie Česi a niečo zas my.

Reagovat
kilobyte

Tohle je zbytečný řešit. Něco jako kdybys řešil, jestli je lepší si šlápnout do hovna od hrocha a nebo nosorožce.

Reagovat
uff

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
Ranoth

Drsne ake pravdivé

Reagovat
Nieuwendyk

Jde o to kde. Pokud v ZOO, tak je to asi jedno, ale pokud v divé přírodě, tak bych byl hodně opatrnej. Páč trus, zvláště čerstvý, indikuje přítomnost tlustokožce. Ale zatímco nosorožci bys mohl utéci, protože hůře vidí a vlastně nemá v povaze být agresivní, tak hrochovi utéci téměř nelze, a navíc je to agresivní hovado

Mám hrochy moc rád a jejich statistika je působivá

Reagovat
Beči

Český klubový fotbal je na tom rozhodně výrazně lépe, ale repre máte momentálně určitě mnohem lepší, než my. I přes tu prohru s Irama.

Reagovat
Ranoth

Myslel som to samozrejme na repre, o klubovom futbale sa nema ani zmysel bavit

Reagovat
Zizou

Vyhodit okamžitě! Ivan Hašek a slovo trenér v jedné větě je zločin. Ať si jde trénovat žáčky do Libanonu, nebo radši ať už nikoho netrénuje, vždyť ho všude vždycky hned vyhodí. Vyškrnout navždy z jakékoliv možnosti přiblížit se naší repre nebo jakkoliv o ní rozhodovat. Tenhle idiot se hodí maximálně jako prodavač do obchodu s parukama. Na fotbal už se vyser Ivane, nerozumíš tomu. Po závěrečném hvizdu si měl Nedvědovi okamžitě psát, že domů už pojedeš po vlastní ose. Čím dřív, tím líp. Už včera bylo pozdě.

Reagovat
Csaplárova past

" .... tenhle tým má jeden cíl, a to je postup na mistrovství světa. Jestli to bude z baráže, nebo nebude, to je jedno"

Rozumi tomu nekdo pri pohledu na tabulku?

Reagovat
naheCZ

Asi nějaký zázrak v podobě kontumace Chorvatů nebo něco takového

Reagovat
O.Giroud

Ta pokiaľ to hovoril včera po zápase tak Chorvátsko ešte nemalo 16b

Reagovat
arvncrtx

Nikdo nemohl dopředu vědět, že Chorvati porazí Gibraltar

Reagovat
O.Giroud

Bol to boj no

Reagovat
Nieuwendyk

To by chtělo ale tedy předtím dělat pořádné analýzy!

Reagovat
kilobyte

Jednou za 100 let dělá FIFA výjimku a uděluje přímý postup na MS za předvedenou hru.

Reagovat
arvncrtx

V tom máme velkou šanci

Reagovat
Sandstorm

Tahle kvalifikační skupina prostě měla vypadat tak že budeme na Chorvaty tlačit do posledního kola a ne že dáme teoretickou šanci na postup do baráže Faerům. Mít skupinu kde je tým ze třetího koše kvalitnější, tak se nedostaneme ani do baráže. Dostali jsme snad nejlehčí skupinu a takovou šanci na postup na MS jen tak mít nebudeme.

Reagovat
Tromas

Táhni do piče. Jeden z nejhorších trenérů repre a nemá ani soudnost aby rezignoval, protože je třeba se držet u korýtka.

Reagovat
vestinustarychdubu

Ne, že by mě teda česká repre nějak extra zajímala (té auře posledních let okolo reprezentace se prostě fandit nedá), ale už jeho angažování byl velký omyl a důkaz, jak to okolo repre funguje. Teď by ho měli okamžitě vypakovat do jakýkoli stepní prdele, ze který ho vytáhli, a kapitánskou pásku předat Krejčímu.

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Tromas

Reagovat
Beči

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Čenda

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
smazaný uživatel

Luka_Tactx

12.10.2025

18:29

Reprezentace může hrát moderně, ale musí ji začít trénovat moderní trenér. A jelikož kromě Kozla a Trpisovskeho žádný takový v ČR není, měli by ti dementi s Kundou v čele, najít někoho v zahraničí. Ale chápu, že ten by sem přinesl nové metody a nenechal by po sobě šlapat, ani by si nic nenechal líbit, takže povýšíme Debílka na příští cyklus. Tenhle český rybník je žumpa, kde je důležitější kamaracoft před odborností.

A je to tu. Už zvazuji Debílka.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele