Hašek na kvalifikaci povolal nováčky Hlouška, Švece a Kušníra
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Češi porazili Poláky jen jednou, pak třikrát prohráli
07.10.2009, 10:56
Baroš nepřestává věřit, že Češi do baráže proklouznou
06.10.2009, 21:10
Reprezentanti poprvé trénovali, Svěrkošův start je ohrožen
06.10.2009, 19:43
Kušníra po příjezdu k reprezentaci vítal potlesk exsparťanů
06.10.2009, 17:41
Čech si chce pohodu z Chelsea přinést do národního týmu
05.10.2009, 21:25
Švec nečekal, že se z Heerenveenu vyšvihne až do reprezentace
05.10.2009, 20:22
Reprezentanti na sraz přijedou většinou ve vítězné náladě
04.10.2009, 21:09
Komentáře (278)
Přidat komentářŠvec!No konečně!!
Souhlas
Kusnir
Taky souhlas.
Asi tak
Míša Švec ! Hloušek, taky super Nebejt Zeman na "20", musí tam bejt taky. Ale Kušnír.. Mně se líbí víc třeba Gebre Selassie
ale ten asi zřejmě nebude Čech
Ale je.
Je, já nemyslim Haileho
je, hrál i za naši "21"
narodil se v Třebíči
jj, správně s fotbalem začínal ve Velkým Meziříčí, odtamtuď šel do Jihlavy
tak to se omlouvám, to jsem nevěděl
Narozenej snad ve Žďáru, to nebude v Etiopii . . .
Hloušek moc brzo,ale stejně nebudou hrát.
Hrát asik nebudou ale aspň jim to zvedne sebevědomí když už nic
Hloušek
Jeden z mála hráčů, co si to svou pracovitostí a výkonama zaslouží
Si děláš prd..nebo co. Tam je takovej tragéd jako Kušnír a ty se směješ Hlouškovi.
Kušnír traged?? xDD
Trefa...
Bych se zas tak nesmál. Myslim, že na pár minut by šanci dostat moh a měl. V 21 hraje dobře. Ale hlavně sem rád za to, že konečně pozvali na sraz Švece. V holansku sice není moc na očích ale má stabilní formu, takže . U Kušníra nevim, nevim, tam by se určitě našli lepší.
Hloušek Švícko Kušnír
přesně
co to jsou zac ti Kusnir a Hlousek?hrajou aspon zaklad?
?
Škoda ti odpovídat..
skoda davat takovy nudle do repre...Hasek je uz asi zoufalej
rozhodně míň než ty
Zkus eurofotbal jestli víííš co to je? Možná se tam o nich dočteš
ze všema třema jsem spokojenej a nejvíce že tam je konečně ten Švec
a jak se mu dari v Holandsku?
Stabilně základ
Všichni 3 na repre moc brzo,si myslím.Ale je to fakt o tom sebevědomí.
Tak Švec tam mohl být už dávno už má dost odkopáno,ale Kušnír?
a co má odkopáno Hloušek? povedly se mu tak 3 zápasy a hned je z něho velká hvězda, která je v repre...vem si jak dlouho čekal Hubschman nez se vratil do repre, a to hral na trosku jine urovni nez nejaky houska hloušek
Tak leváků moc nemáme ale s tím Hübschmannem máš pravdu
tak hübschman tam nebýval z jediného důvodu - brückner ...
Lička má formu jako hrom, už pěkně dlouho.. zkusil bych místo Jarolíma
Lička je dobrej, ale nevim, jestli na repre..
Jarolím na ni třeba nemá a hraje furt :)
No tak pokud to budem brát takhle, tak tam můžem bejt i my v porovnání s Jarolímem
Velmi výmluvný.. zkus to, prosim tě, rozvést a řekni mi o nějakym zápase, kdy Jarolím zahrál
já taky.
taky máš formu jako hrom?
no místo jarolíma ne, ale ještě je tam 6 míst volných, tak proč ne...
Hloušek - naprosto zaslouženě Švec - dlouho sem ho neviděl, tak si netroufnu soudit, ale když o něm občas něco zaslechnu, tak jen pozitiva, takže taky fajn
Kušnír - bejt to přátelák na vyzkoušení nových tváří, tak neřeknu ani popel, ale na tak důležitý zápasy mi to přijde trochu riskantní , ale tak snad Hašel ví co dělá
v klidu, je to akorát článek o tom, kdo novej tam je. Na 100% ten hrůzojd nebude v základu a jen se podívá z lavičky, maximálně by se šel proběhnout při taktickým střídání za stavu 3:0
Ta záloha po dlouhé době nevypadá špatně
Po Švecovi jsem volal dlouho, Hloušek je momentálně v nejlepší formě ze slavistů, ale Kušnír, no proboha proč? Vždyť to je snad nejhorší obránce Sparty od dob Hada a Kučery.
viděl si nějakej zápas Sparty v týhle sezoně? kromě toho včerejšího...
oba s Řekama, s PSV, Kodaň, Příbram, Bolka, Jablonec a ze zbytku sestřih, Kušnír mě opravdu nezaujal
to mě překvapuje, ale respektuju tvůj názor...
Na ortodoxního slavistu celkem porce ne? Mimochodem abysis nemyslel, že to, že tam nechci Kušníra je něco proti Spartě - tak s Hubníkem nemám problém, ten si to zaslouží.
boha...
Kušnír podával výborný výkony, ten si to zaslouží Ale Hloušek LOL, asi menší omyl A Švec konečně
výborný výkony a Kušnír - ty si snad spadl z višně
Kušnír, řepka a Wilfried jsou dlouhodobě nejlepšími hráči Sparty
Hm, zato Hubník hraje strašně..
až na to že to není hráč sparty, ale fk moskva a za 3 měsíce mu končí hostovačka...
Hodnotíš hráče, co hrajou za Spartu a píšeš dlouhodobě, tak jestli je Wilfried oporou delší dobu než Hubník.. Podle mě ne.
okej, ještě Hubník
Tak dík
Kde máme Kováče? Hráče Premier League...
Myslím že by měl povolat eště jednoho záložníka i když teď mě nikdo nenapadá
Tak v záloze může nastoupit i Štajner, který je napsaný mezi útočníky. A asi tam nejspíš i nastoupí.
mimochodem Hloušek je použitelnej zrovna tak na kraji obrany, takže nominaci Kušníra fakt nechápu
"pouzitelny"...u toho bych i zustal
Hlousek je v obrane tragickej...kusnir hrat nebude,jsou tam tri pravy obranci...ale myslim,ze Kusnir je uz lepsi jak Pospech...nechapu,co proti nemu vsichni maj
Jak se na to dívám, tak s Pospěchem evidentně počítá do zálohy.
Vypadá to tak jinak tam nikdo na pravou stranu zálohy není... A kušnír bude jistit Grygeru.
Jj, ale raději bych byl, kdyby Grygeru jistil Hubník a Jankula Grygera.
Tak s tím Grygerem to tak asi bude protože Hlouška si tam nechcu ani představit... to jestli by dal přednost Hubníkovi nebo Kušnírovi asi taky podle vývoje zápasu.
Plašil muže hrát napravo
To sice může, ale není to ono...
Ale každej na jine straně, každopádně na levýho beka se mě z nich nelíbí ani jeden(hloušek je na bekovi poloviční a Kušnír spíš v pravo),snad se Jankulovi nic nestane(krotizovanej muže být jak chce, ale před nima je furt o parník).
A co je se Šírlem?
teď jsem se na to chtěl zeptat...při absenci Kadlece mi na levou stranu příjde duo Jankulovski-Pudil málo...
Proto je tam Hloušek, za Pudila dobrá náhrada, ale na beka bych měl strach
no na beka mi tam vychází jenom Jankul...Pudil, nebo Hloušek nalevo by byl podle mě risk...i když to je i s Jankulem, ale pořád menší
ještě Grygera je tam schopnej zahrát.
Grygera nalevo? to by byla asi ta nejhorší varianta z těch 4...
Grygera už hrál všude v obraně
to ale není argument...Hašek podle mě nalevo případně počítá spíš s Kušnírem...
Já neříkám že je to argument jen konstatuji
ok
Tak než Kušnír nebo Hloušek rozhodně lepší, v rozhodujících zápasech tam risknout neozkoušený borce, navíc Kušnír je pravej a Grygera toho na levým beku má odehranýho rozhodně víc. A Hloušek prostě není bek.
Třeba sis nevšiml, ale v přípravě byl nejlepší výkon beka v dresu Juventusu, výkon Zdendy na levém beku...
No právě Šírl je dobrý ale myslím že byl zraněný a teď leští lavičku. ale nevím to jistě
ale s eŠírlem taky netuším co je, snad nám odpoví nějakej odborník na Ruskou ligu.
to fakt miluju takový odborníky, kteří se podivaj na soupisku a kritizujou a píšou takovýto pičoviny...kušnír a hloušek jsou úplně jiní hráči, Kušnír hraje obranu a je schopen zahrát i v záloze, hloušek zálohu nebo útok a v obraně se objeví jedině, když je nutnost (ale je tam tragickej), ale hlavně hrajou každej na opačné straně!!
Holek mohl byt nominovany .
Taky se dočká momentálně velká konkurence
A hraje na ukrajině?
jo!lepší než gambáč liga
Tak to nepochybně, ale já sem myslle jestli hraje nebo sedí na lavce...
Co vím tak hraje základ.Alespoň loni ho hrál.
loni je pozdě...
Letos 8 kol a on má 7 zápasů odehraných
tak to je super
pravidelně v základní sestavě
Hloušek a Kušnír ukázali, že hrají ve velice kvalitních evropských klubech, tak proč je nepovolat, že?
a proč tam není Štěpán Kučera ???
Fuj, ironie, už jsem se lek, že to myslíš vážně
Kušnír je dobrá ofenzivní varianta na pravou stranu obrany, ty vaše negativní názory na něj by se nezměnili ani kdyby dal za každej zápas 3 góly...já jsem mu taky nevěřil, kritizoval jeho výkony, ale posledni dobou se opravdu zlepšil a v současný formě v lize nikdo lepší na týhle pozici není, trošku podobná situace jako s Michalem Kadlecem, když byl ve Spartě...
*nezměnily
Akorát Kadlec byl ve svých začátcích stejně výborný.. Nikdy jsem nepochopil kritiku na jeho osobu.
ze začátku byl, stejně jako tenkrát celá naše obrana, tragickej...
Nevim.. Já ho vždycky rád sledoval.. Měl dobrou techniku, potáhnul míč, v obraně taky dobrej.. Akorát se vezl se špatnou obranou celého týmu.. Ale já už když debutoval jsem si ho oblíbil.. A mockrát mě jeho výkon nezklamal.
Je tam úplně zbytečnej, jednička Grygera, náhrady Pospěch a Hubník.
já to tak vidím taky, je dost možný, že s ním Hašek počítá spíš jako s náhradou doleva...
Ale dvojice Pospěch-Kušnír může být jednou z variant. Přece jenom Zdenda by měnění místa mezi obranou a zálohou zvládal těžko...
A taky se Sionkem, Rosickým, Nedvědem, Pospěchem a spoustou dalších...
Nechápu co máte proti Kušnírovi??! Vždyt je to momentálně nejlepší pravý bek v lize,ikdyž do zadu je nejistej tak do předu mu to moc jde,navíc je to moderní obránce,sice hrát nebude ,ale do budoucna dobré.
Nevím, jestli je nejlepší RB v lize, ale i kdyby byl, tak česká liga dávno není žádným měřítkem. To by tam mohl být rovnou Švancara, protože to je třeba momentálně nejlepší útočník v lize. Navíc na pravej kraj obrany už v repre je Grygera, Pospěch a Hubník, takže nominace Kušníra je spíš jen kvůli tomu, aby se tam podíval. Ale je to stejně úplně jedno, protože na hřiště se nepodívá.
podle mě se s ním počítá na pravou zálohu
To už spíš s Pospěchem..
"česká liga dávno není žádným měřítkem" Velice správně, to by si 80% zde diskutujících měla vzít k srdci.
--------------------Čech---------------------
Grygera---Hubník---Sivok---Jankulovski
-----------------Hübschman----------------
------------Rosický-------Plašil-------------
Štajner------------------------------Hloušek
--------------------Baroš--------------------
To je na nás moc ofenzivní
Je a proto se mi to tak líbí
Což o to mně taky až na Sivoka.
souhlas
4-3-3(nebo 4-3-2-1) mě nepřijde jako nejlepší řešení... jednak to moc z naších hráčů nemá zažitý a taky útok je naše nejsilnější řada tak proč nechat sedět Necida, SVěrkoše,..... rozhodně 4-4-2.
--------------------Čech---------------------
Grygera(Pospěch)-?????-Sivok-Jankulovski
-----------------Hübschman----------------
Pospěch(Plašil)--Rosický------------Pudil
----------------Baroš---Necid-------------
Pravá záloha je u nás trochu problem proto buď zkusit Pospěcha nebo Plašil i když mě osobně tam moc nesedí, stahoval by se do prostředka tak by to za ním chtělo ofensivnějšího beka proto bych v kombinaci s plašilem zvolil asi Pospěcha i když Grygeru považuju za kvalitnějšího beka. No a s tím druhým stoperem nevím no Hubník se mě v lize líbí , ale prostě v repre se mě víc líbil na kraji, ROzehnala sem poslední dobou moc hrát neviděl.
A proč nehrát 4-3-1-2? Na to máme přece už delší dobu hráče. Nejen 2 klasické útočníky a střední záložníky jako Jarolím nebo Plašil, ale i krajní beky, kteří to hrají v Serii A.
To je druhá varianta, ale nikdy co pamatuju tak naše repre nehrála... Každopádně by to využilo naši sílu v útoku a ve středu zálohy, kde by se využil jak Rosický tak Plašil a sedlo by to i věčně kritizovanemu Jarolímovi. No Grygera tu ofensivu už moc nestíhá, pro tento system by to chtělo rychlejší a ofensivnější beky. Naopak KAdelcovi by to po uzdravení sedlo parádně. A koneckoncu i Pospěchovi nebo tomu Kušnírovi. Jediný hráč kterýho by sme tím systemem utopili by byl Pudil což by šlo. ALe já sme se to snažil postavit realisticky a nevěřím že by sme tak hráli a navíc jak víš nemám toto rozestavení rád, ale musím uznat, že pro současný kádr asi nejvhodnější.
hloušek zaklad NIKDY!!
Hodně dobrá nominace. Ani ten Kušnír mi nějak nevadí. Kdyby přece jen hrál a zahrál tak jako proti PSV, tak by mi nevadil vůbec
Teď si budu moc hrát, ale dal bych to takhle:
Čech (Drobný, T. Černý)
Hubník (Gebre, Kúdela), Sivok (Suchý), Kováč (Šimůnek, Mazuch), Kadlec (Pudil)
Hubschman (Švec)
Plašil (M. Černý, Vácha), Rosický (Polák, Dočkal, Morávek), Zeman (Hloušek, Fillo)
Baroš (Svěrkoš, Blažek), Necid (Fenin, Pekhart)
Ale to je za předpokladu, že jsou všichni zdraví, u Morávka pak taky v případě nějakýho zlapšení.. Šanci by za nedlouho mohli dostat třeba i Hořava, Kadlec, Rabušic, Lecjaks..
To je hudba budoucnosti i když móóóc pěkná.Třeba takovej Blažek kdyby si to srovnal v hlavě tak už tam mohl být
zajímavá nominace, pod Filla a Dočkala a Gebreho se podepisuji. Vácha, M.Černý, Kúdela podle mě ne
Dočkala taky podepíšu
Kudela,Cerny,Vacha,Pekhart urcite ne
M. Černý, když je zdravej, je vynikající a je to jeden z mála hráčů, co umí v rychlosti obejít hráče, to samý Vácha. Kúdela a Pekhart, to je spíš víc do budoucna.
Kúdela už není ani do budoucna.
no půlka z nich musí ještě něco ve fotbale dokázat a dřív než tak za 2 roky se do repre nepodívají, ale dobrý akorát v útoku bych ještě viděl Kozáka
Tak ty mi něco vyčteš a pak napíšeš Kozáka
myslím si že nikdo z nás neví jak se to vyvine do budoucna taky by mě před rokem nenapadlo, že střeštík bude tam kde je ted, když už byl aji v repre
Pekhart? Ten nestačí ani na repre 20, natož na dospělou repre... A že by na to měl zatím Blažek, byť i nominaci? Momentálně máme Baroše, Svěrkoše, Necida a Fenina, to je dost útočníků...
Nestačí na 20 ? To neni pravda, dost možná by i hrál místo Vošahlíka, jenže byl asi dva měsíce zraněnej.
No hlavně se tam zranil znovu proto hraje Vošáhlík.
mi se ten vošahlík vůbec nezamlouvá...pekhart na to má, ale vošahlík stopro ne...měl tam dát raději kozáka, ale zase je pravda, že ten už hraje v itálii, tak toho už není nutno ukazovat, aby se případně dal speněžit
Já byhc tam dal jednoznačně Rabušice...i když přiznávám, že jsou tam i sympatie protože su Brňák
já nejsem brnák, ale ten rabušic je z nich asi ted nejlepší...pekhart tak hlavně neměl vůbec jet, když byl po zranění..a je škoda že chramosta nehraje v boleslavi
No nevim, než ten Kozák, to už spíš Vošahlík, Kozák zatim taky nedokázal skoro nic.. Zápas Serie A a teď nějaká ta šance v Serii B, to neberu jako nějakou extra známku úspěchu.. To Vošahlík je už i stříbrnej se sedmnáctkama a má podle mě víc zkušeností, i když z naší ligy.
kozák byl ve své první sezoně ve druhé lize v 18ti nejlepším střelcem
To vim taky, ale.. nevim, možná, kdyby neodcházel, byl by na očích a trošku se mu dařilo.. Kdyby, kdyby..
uvidíme jak bude hrát v serii B...třeba se mu zadaří jak Hamšíkovi
Neni to tak dlouho co by ti tam nechybeli kluci brnensky Kalouda se Strestikem skoda ze se to vsechno tak posralo, fakt jsem veril ze to budou presne ty krajni zaloznici pro reprezentacni vyber
Paráda. Konečně ta nominace nějak vypadá, zkusit dva tři mladý v repre neokoukaný kluky je ideální. Jen ať se rozkoukaj a seznáměj s týmem a trenérem. Je to motivace i pro další mladý kluky. Jen tak dál, doufám, že dáme šest bodů a poperem se o baráž!
at si kazdej pinda co chce...Kusnir hraje momentalne vice nez slusne...jinak chybi uz Suchy...
A hraje líp než Suchý? Podle mě tam totiž jednoznačně chybí stoper, 3 na 2 zápasy je málo...
jsou oba na jinou pozici..Kusnir jako rychlosti krajni obrance a Suchy stoper..takze by tam mohli byt oba...
Ale napravo máme 2 na jednu pozici, tak snad můžeme mít 4 stopery na 2 místa, aby to bylo zdvojený. Ten Kušnír je tam navíc a chybí stoper.
kdyz si to vezmu,tak napravo (obrana,zaloha) je Grygera,Pospech,Kusnir,Stajner...coz mi jako zaklad plus kryti staci...s tim,ze Kusnir muze hrat v obrane i zaloze...je to plus
Suchý je v jednadvacítce, ty budou snad taky hrát, ne ? Nejsem si jistej..
omg co tam dělá Kušnír, Švec a Hloušel?? trener vzdal postupu už teď bez boje
Doufám že to nemyslíš vážně
--------------------Čech---------------------
Pospěch-----Hubník----Sivok-----Kušnír
-----------------Hübschman----------------
Rosický-------------Plašil---------Hloušek
----------------Baroš-----Svěrkoš--------
Nějakej nápad, koho místo Jankula? Uvítám kohokoliv jiného, včetně Kušníra
Nevím jestli máme někoho lepšího ale ta obrana je hrozná
Já bych vzal Řepku do obrany(což tvrdím už 2 roky)
Tak to bych to rači nechal jak to je
Momentálně lepšího stopera nemáme...
Já ti to řeknu takhle moje noční můra je stoperská dvojce Řepka-Sivok
jn...repre spartanská obrana, to bysme stopro postoupili, když vidím, jak sparta hraje akorát ten Pamič by to trochu sral no, tak tam bysme šoupli Kroba .P
Já jsem antisparťan... Ale to je vedlejší...
jo tak já s tím souhlasím, akorát že prostě mi to přijde srandovní
chtělo by to už vyhodit Rozehnala, povolat zase někdy Kováče a najít LO...Kadlec , ale Jankul na to už nemá a bude hůř...a taky doufám že od příští kvalifikace se tam už nebude objevovat štajner (baroš, necid, svěrkoš, případně fenin a k nim třeba rabušic, chramosta, kadlec, kozák)
To je těžký vyhodit ho když hraje základ Hamburku a pak tam není nikdo kdo by ho nějak předčil kvalitativně
to je možný, ale v repre je pravidelne steně tragickej jako jarolím
Jarolím to je případ sám pro sebe a velká záhada
4-3-1-2
-------------------Čech
Grygera---Hubník---Sivok------Janku
----------------Hübschman
-------Jarolím-----------------Plašil
------------------Rosický
-----------Baroš-------Necid/Svěrkoš
Nejlepší a ideální varianta...
Možná bych byl pro Pudila a Plašila vpravo, teda určitě za současný situace. A v útoku určitě Necka !
Grygera a Jankul v základu? Plašil z kraje? Jarolím?
Mere má na mysli italský 4312, takže se nedá říct, že by hráli z kraje...jinak Grygera-Jankul v základu budou, lepší varianty v součastnosti asi nemáme
Právě, že ně z kraje je to takový to 4-3-1-2 co hrají italský kluby kde jsou v podstatě všichni záložníci středoví.
4-3-1-2
V základu nenastoupí asi ani jeden no vlastně určitě.Hráčů je povolaných jak pišou 20 a hrát jich může max. 14.Takže jich 6 s Polskem hrát 100% nebude.Pokud Poláky neporazíme,nebo Slovinci uspějí na Slovensku je konec.Potom utkání proti Sev.Irsku je už o ničem a mohli by tudíž snad pak nastoupit.To je jejich jediná šance.V opačném případě sedí i se Sev.Irskem.
s tím bych tak úplně nesouhlasil, ptž minulé 2 zápasy taky hrála úplně jiná sestava, než se očekávalo..takže Hašek zjevně nemá problém dát tam nové hráče a hráče které by tam nikdo nečekal...já si naopak myslím že mají všichni 3 reálnou šanci se tam objevit (klidně švec na stoperu a kušnír s pospěchem na pravé straně přičemž by si měnili místa)
koukám že česká repre začíná mít pěkný přetkla DZ...švec,hubschman,až bude ready Polák a nepochopitelná ignorace Kováče...hraje stabilně v WHU?...
Polák hraje líp na CM než DM a ještě je tu Holek kterej zmizel většině lidí(i mě) z obzoru. Kováč se mě vždycky víc líbil na stoperu než na DM nelíbí se mě jeho práce s míčem a rozehrávka.
Holek.
štve me jedina vec,a to ze se to neni uz davno vyprodane,a to jen proto ze se to hraje v te nechutne praze...kdyby to bylo an morave,je okamzite vyporodano,to uz se klidne mohlo hrat i v olomouci,ptz tam bude stejne lidi jak v praze jen, s tim rozdilem ze v praze bude stadion poloprazdny a v olomouci by bylo plno..
Prodat stadion s kapacitou 8 000 je jednodušší, než prodat 20 000 lístků, ale je pravda, že už to mělo dávno zmizet.
hlavně jsou to pěkný svině, objednával jsem 5 lístků, chtěl jsem kategorii za 1000 Kč...měli tam možnost, že v případě vyprodání kategorie můžeš zvolit buď nižší, nebo vyšší kategorii...samozřejmě mi poslali fakturu na 9000 Kč a lístky za 1600, přestože byla jen polovina žádostí
Grygera a Jankul v základu? Plašil z kraje? Jarolím?
Půl třetí.
Ok, dám si pivo
Ty jsi si začal.
O lístky proti Polsku zájem určitě bude.Už proto,že Poláci mají stále ještě šanci na baráž.Vlastně musí 2x vyhrát a součastně čekat na prohru Slovinců na Slovensku.My to vlastně máme to samé.Takže jsme na tom momentálně s Polskem úplně stejně.Horší situace s lísky může nastat proti Sev.Irsku.Když Poláky neporazíme,nebo Slovinci uspějí v Polsku.To by zájem velice poklesl.
Pardon Slovinci musí samozřejmě uspět na Slovencku
na morave by byl vyprodan aj na 20 tisic ale rikam ze to klidne mohlo byt i v olomouci a byt plno
češi prostě nejsou fotbalový (a vlastně i obecně sportovní)národ-i země a které se rádi v souvislosti s fotbalem díváme z patra-skandinávie,švýcarsko,rakousko-mají na repre téměř pokaždé plno a na ligu mnohem mnohem vyšší návštěvy...
tak s tímhle nesouhlasím...
s čím konkrétně??
s tím, že nejsme fotbalovej/sportovní národ...spíš bych to formuloval tak, že Češi jsou o hodně náročnější, jak ve fotbale, tak v hokeji a když se nedaří, tak velká většina dává svojí nespokojenost najevo například tím, že nepříjde na stadion
aha,takže to bude to vysvětlení-promin,ale to není o náročnosti
My nejsme fotbalovej národ, ale hokejovej... Vem si třeba Liberec - aby ti přišlo na fotbal 10 000, tak bys musel sbalit 10% obyvatel.
prosímtě hokej je to samé v bledě modrém-kromě Pardubic a směšné modní vlny zvané Kometa je to v porovnání kupříkladu se Švajcem také bídné..
nejnižší průměrná návštěva doma - Kladno, cca 4000 diváků, v PO vyprodaná většina utkání...srovnej si to s fotbalem
zatím má hokejová liga průměr nějakejch 4800 x fotbalová asi 5600-na Kladno chodí průměrně tak 2800 lidí-už vůbec nemluvím o Praze,kde jsou návštěvy zejména na hokejovou Slávii přímo tristní.
Poměr cena/výkon ti nic neříká?
Švec a Hloušek dobrý, ale i když sem sparťan tak s Kušnírem nesouhlasim toho bych i ze Sparty vyhodil natož aby hrál v repre jinak sem rád že Švec se tam dostal a u Hlouška se uvidí.
OT:pánové prosím vás, stáhl jsem tu odkazy na FIFU10. Rozbalil jsem soubory a ve složce není žádný ISO nebo něco s čím bych mohl pracovat. Nevíte co s tím?
a co tam máš?
mám tam 60 souborů s názvem rzr-fa10.001 jeden soubor rzr-fa10.nfo a jeden rzr-fa10.sfv
Presne, ja taky, a vubec nevim co s tim
001 otevři v raru, a dej extrahovat
Sorry ale jsem hroznej amater, jak to jako otevru v raru?
Klikni pravým dej otevří v programu, najdi program WinRAR a jakmile to otevčřeš dej extrahovat.
Je mozny ze ten program nemam?
To asi bude základní problém začni tímhle http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/komprese/winrar/?g[hledano]=win%20rar&g[oz]=3.80
diky moc
de to krasne a konecne opravili chyby, ktore boli v minulych dieloch..uz mi chyba len cestina na pobavenie
pravým tlačítkem na ten soubor 001, otevřít v programu --> winrar
Už to extrahuje soubor ISO. Díky moc
u jakého článku byl ten odkaz ? díky
Mám ještě jeden promlém. A to s grafikou. Menu a ukázky naprosto v pohodě, ale ve hře to vypadá jak na videohrách, e to fakt hrůze. Může to být crackem nebo nastavením anebo je chyba v mým PC?
Švec ještě bych uvítal Dočkala
Kinsky
Kusnir, Grygera, Rozehnal, Jankulovski
Jarolim, Rosicky, Pudil, Plasil
Necid, Stajner
chybí ti tam Kolář.
Ten v posledni dobe moc ve forme neni, od toho jak nam ho zranili ve Slovacku
Hloušek nám to vyhraje
Doufám, že se Švec nezraní, jako obvykle, nevím sice jak teď hraje, ale snad dobře. Gebre Selassie by se tam taky mohl mrknout no.
co rozhoduje ve skupine?skore nebo vzajemny zapas?
"pražská Letná 10. října a Eden"
Zase? Kdy už to konečně dají na stadion kde umí lidi fandit a podpořit tým, nemluvě o tom, že nejspíš ani nebude vyprodáno.
Prosim tě, víš čas zápasu ? Díky
Moje sestava: Čech - Grygera(Pospěch),Rozehnal, Hubník(Sivok), Jankulovski - Hloušek,Rosický,Plašil,Hubschman - Baroš, Svěrkoš(Necid) . Mylsím si že takhle by to mohlo být dobrý, V bráně tam máme jistotu, tam není co řešit - Petr Čech. Zkušená obrana, kdyby byl v nominaci i Jiránek tak bych tam dal místo Hubníka právě jeho, na stoperu by se možná nestaratil ani Švec, ale je to pro něho 1. start za Čr "A" takže si mylsím že pro tak důležité zápasy ho od začátku nebylo dobré stavět do sestavy, spíš bych ho třeba od 60. minuty vystřídal za ROSICKÉHO NEBO ZA ÚTOČNÍKA POKUD BY JSME VEDLI. Do zálohy bych dal trojici Hloušek, Rosický, Hübshman a Plašil stím že, Rosický by řídil střed pole a vysílal by svě nápadité přihrávky na "rychlonožce" Hlouška, který si mylsím že by měl být dravý a mohl by nám pomoci. Plašil by mohl zopakovat svůj výkon proti Belgii a Hübschman by měl hru uklidnit, kdyby on herál mohl by hrát místo něj ještě Daniel Pudil. V útoku tardičně Baroš společně buď s Nšecidem nebo s Svěrkošem. Tak co na to říkáte?
To jako Hübschmann pravá záloha?
hochu ty seš dobře mimo, radši vůbec nic nepiš, protože tohle je výsměch chlapče ...začíná se zprava..takže máš hlouška napravo, hubschmana(navíc když píšeš o variantě místo něj Pudil) nalevo...navíc ta obrana taková rozhodně nebude. Určitě bude hrát Michal Kadlec
Kadlec je snad v nominaci?
Kadlec hrát nebude není zdraví ,ale jestli myslíš do budoucna tak to jo.
Drřet hubu a krok bys měl právě ty.
jinak chválím trenéra za povolání Švece a Hlouška. Švec jako jedinej z čechů v Herenveenu nastupuje pravidelně a hraje celé zápasy...Určtě je na tom hodně dobře a my si z těch defenzivních záložníku moc vybírat nemůžeme. Polák je zraněnej a co předvádí Hubschman to je pěkná bída v repre !...Navíc ani nehrál v klubu celej zápas....
Hübschmann je to nejlepší co tam máme na defenzivního záložníka.Jinak myslím že Lejsal taky hraje v základu.
nehraje, už druhý zápas za sebou...nebo spíš nechytá :D
OK
Lejsal taky pravidelně nastupuje, akorát teďka byl nějakej nemocnej tak nehrál
Hubschman bída ? Hmm, odvážný tvrzení, nesouhlasim. A v poslední době moc nehrál, ale argumentovat tim, že teď nehrál celej zápas, tak to nechápu.. Jo, Rosický taky nehrál celej, takže lávka ?
Doufám,že Adama nepostaví na levýho beka. Jinak tam měl bejt už na jaře..
Z Jablonce je těžká cesta.. Já si třeba myslim, že Gebre Sellasie má lepší formu než Kušnír, jenže hraje za Liberec..
Já nevim,tolik toho Kušníra neznám,protože Rudochy nesleduju..ale Korantenga bych ještě nechal v 21..přeci jenom mi nepřijde ještě tak psychicky odolnej aby odehrál tak důlěžitý zápasy...to už spí Kušnír,když hraje se Spartou evropský poháry...
Tak to by byl průser až by se provalilo že je mu 23
Tak bude teprve ale i tak starej
Aha..tak kiks..
Kazdej chce novy tvare v repre,a kdyz nejaky sou tak je tady vetsina kritizuje,Z nasi ligy treba lepsiho pravyho obrance neznam nez je Kusnir.
aj tak oba zapasy podla mna ukope Grygera
Konečně tam neni Kováč
Jn, jsem radsi, ze je tam ten Svec. I kdyz ho nesleduju, vim neco jen z doslechu.
Švece jsem od doby co je v Herenveenu neviděl, takže k tomu se nevyjadřuju, ale Hloušek a Kušnír ?! To jsme na tom vážně tak špatně???
Svec? Nevim, od doby, co neni ve Slavce, jsem ho hrat nevidel, ale co jsem slysel, tak priznive ohlasy.
Hlousek? Parada ! Velky talent, dric a universal, kterej muze nastoupit v obrane, zaloze i utoku. Takze
Kusnir? Taky ho moc nesleduju, nevim, jak na tom ted je, ale prijde mi zbytecne ho povolavat, kdyz napravo mame Grygeru, Pospecha, v pripade nouze i Hubnika... Jiranek by byl urcite lepsi.
Sestavu bych si predstavoval takto: Cech - Grygera, Hubnik, Rozehnal, Jankul - Stajner, Hübschman, Plasil - Rosicky - Baros, Necid.
a ty ses ted z neho pokakal ze??
jestli sis nevsiml tak je to univerzal stejne jako hlousek a kdyz ho nesledujes tak nesud
--------------------Čech------------------------
Grygera--Sivok--Rozehnal--Jankulovski
------------------Hübschman------------------
Štajner---------Rosický----------Pudil
--------Necid----------------Baroš----------
a Repkinc???
co s ním ?! snad ho nechceš v repre?? co by tam jako dělal?!
hral?
rači tu reprezentaci zrušte!!!!! ::thumbsup:
kušnír je ulet a nechápu, proč nepovolal mária ličku...
Lička je povolán
vymasteny hlavy no...tady je prece jedno jestli povolal slavistu nebo spartana tohle je repre...a Hasek je vetsi odbornik nez my vsichni dohromady a vi co dela tak co porad resit
Viděl jsem dost zápasů Sparty a Kušnír je sice trdlo, které vymýšlí nejsložitější řešení, které situace nabízí, ale individuální kvalitu má. Na Gambrinus ligu má neobyčejně slušný akční rádius, je výborný do kombinace a má solidní techniku. Akorát na to, že hraje beka řeší obranné situace dost složitě. Přeroste GL, o tom nepochybuju.
zajimave napsane
Kušnír nejlepší pravý bek v lize ??? Nenechte se vysmát, tohle se fakt nedá určit - patří mezi ty lepší to ano... Ale Krajčík (byť bratia) i Gebre Selassie jsou srovnatelní, Gebre bych řekl aktuálně lepší... Hubník je napravo taky dobrej, takže Kušníra spíš vidím jako zoufalou alternativu za Štajnera (ale místo obou bych viděl radši i nerozehraného Sionka)... Jinak zprava se mi na MS 20 proti Brazílii zalíbil Wojnar, tak uvidíme zda se časem do Áčka prosadí (potenciál tam je, teď jde o to do jaké míry je to dříč atd.)... Pravda je, že důvod proč nepoval Gebreho může být třeba taky v tom, že se o něm ví, že to žádnej extra dříč neni, ale spíš obrovskej talent (sám řikal, že ve Slavii to byla moc velká dřina)... Ale pro mě napravou stranu Grygera nebo Pospěch (i když třeba nebudou v ideální formě) a jako alternativa Hubník (u něj je výhoda že zvládá i stopera)...
stále doufám v Řepku
to sme dva
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele