Hanckovi z atmosféry vytvořené dětmi naběhla husí kůže a bylo mu do pláče
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Fousek považuje za nepřijatelné obviňovat dětské fanoušky Sparty z rasismu
01.10.2021, 20:34
Rangers se podle Gerrarda obrátí na UEFA kvůli bučení dětí na Kamaru
01.10.2021, 17:02
Kulhánek si předvolá britského velvyslance kvůli urážkám českých dětí
01.10.2021, 15:52
Sparta se důrazně ohradila proti útokům na dětské fanoušky
01.10.2021, 15:08
Britská média zaujalo v utkání Sparty s Rangers především bučení dětí na Kamaru
01.10.2021, 12:50
Uhrát čtyři body v prvních dvou zápasech je dobrý krok, řekl trenér Vrba
01.10.2021, 00:24
Sparta porazila v Evropské lize Rangers 1:0, Kamara byl vyloučen
30.09.2021, 21:11
Věřte, že děti udělají bouřlivou atmosféru jako ve Skotsku, zavtipkoval Vrba
29.09.2021, 23:25
Co se stalo na jaře mezi Rangers a Slavií, jde úplně mimo nás, řekl Čelůstka
29.09.2021, 20:16
Proti Spartě náš čeká hodně těžká výzva, řekl trenér Rangers Gerrard
29.09.2021, 12:39
Sparta přivítá ve čtvrtek v EL Rangers, duel budou sledovat děti
29.09.2021, 10:55
Komentáře (163)
Přidat komentářreakce Gerrarda na tweet právníka Kamary
„Nevím, jestli k něčemu takovému došlo, plně jsem se soustředil na koučink svého mužstva. Pokud se to ale stalo… Tak mě to tady nepřekvapuje. Věřím, že UEFA všechno prošetří. Celý svět volá po tom, aby v takovém případě padaly přísné tresty. Pokud k takovým projevům skutečně došlo,“ prohlásil na tiskové konferenci Gerrard.
fakt naprostá spodina z celého britského sportu ten Gerrard
Budou hledat tak dlouho, až něco najdou. Teď jenom doufat, aby třeba nějaké dítě tam nemělo ke svačinu banán.
i BBC se tomu věnuje https://www.bbc.com/sport/football/58756429
Prvá správa na americkej CNN, až potom výsledky.
Jsme světový.
boze to je tak nesympaticky brit
Nikdy by mě nenapadlo, že nastane doba, kdy bude problém s bučením..
a všimni si, už jsou o tom další 4 články, v jednom je znechucen nad bučením od dětí bývalý hráč Rangers Alex Rae, zde dokonce i loňský manažer Celticu Neil Lennon https://www.thescottishsun.co.uk/sport/football/7785151/celtic-lennon-sparta-prague-uefa-rangers-kamara-racial-abuse/ , o hře a výsledky skoro nic, všude řeší jen bučení sparťankých lidí a ještě nás řadí povýšeně k východní Evropě
Británie má svůj rok 1848, ale bohužel tak trochu Orwellovskej
Ten ještě evidentně nerozdýchal ty dva nášupy, co jim Sparta loni nadělila.
detto ked sa do pozicie sudcu stavia krajina, ktorej fans bucali pri hymne kazdeho supera pocas ME pred par mesiacmi. to je take pokrytectvo, ze sa az nechce verit ze to skutocne hovoria nahlas.
tak s bucanim tu malo mnoho uzivatelov problem pocas Eura, hlavne v zapasoch Anglicka
Jak ja si ty Rangers nepral pred losem.. A to bude jeste odveta u nich. To bude o zdravi hracu
Pristi rok by jeste mohli dostat Plzen nebo Jablonec at je sranda
By Kamaru rasisticky urážela řechtačka
To by mohla být legendární tiskovka s Radou.
ten by tam naběhl
"By mě táta zbil, kdybych se bavil s čmoudama."
Copak hráčů, ale výjezd fanoušků bych asi úplně nedoporučoval, s výjimkou těch, co se profesionálně věnují MMA.
Neskutečné, jak se z takové legendy, za kterou jsem Gerrarda považoval, mohla vyklubat taková nesympatická a ubulenà pí*a.
On byl B(k)unda vždycky, akorát se nějakým tvůrčím duším podařilo kolem něj vytvořit auru gentlemana, kterým rozhodně nikdy nebyl. Vždy to byl odporný, slizký, falešný...člověk.
to ano, ale futbalista skvely a to jeho zjavne liderstvo asi pomohlo dotvorit tu auru gentlemana, kazdopadne uplne suhlasim.
Ale taky vyhlášený simulant-kolik ten jen nafilmoval nebo se pokusil nafilmovat penalt !
A kvůli té jeho auře rádoby gentlemana se o tom cudně mlčelo.Nebo taky kvůli tomu,že expertem v TV studiu býval a bývá často jeden nejmenovaný bývalý hráč stejného klubu - tedy člověk logicky v tomto ohledu podjatý.
Kdyby jenom simuloval, to by se ještě nějak sneslo. Ale on se proti simulantům vymezoval, opakovaně je kritizoval (např. Ronalda), ale sám se válel, kdykoliv k tomu byla příležitost. S tím jeho postojem k rasismus je to úplně to stejné. Proto je pro mě tenhle člověk totální odpad.
Gerrard je neuvěřitelný kokot, totálně v palici vymeteno. Jenže nejhorší je to že oni rasismus budou hledat pořád a všude i když tam i není
Může mi někdo vysvětlit co řekl Gerrard špatně?
Vždyť jen říká, že by se celá věc měla přošetřit a pokud se prokáže vina tak aby přišel trest. To je to co všichni Slávisti přece chěli už od začátku ne?
A co tím chce říct, že ho "to tady nepřekvapuje"? Naznačuje tím, že Češi jsou nějací neandrtálci, rasisti, nebo co tím chce říct? Nezdá se ti to trochu povýšené a xenofobní?
Možná to řekl protože hráli proti týmu kterej měl zavřenej snadion kvůli rasismu a za stejnou věc dostal pokutu i v domácí soutěži.
Ano, pojďme kvůli 20 individuím hodnotit celý národ. To je stejné, jako kdybych já tvrdil, že všichni jejich fandové jsou neonacisti, protože část z nich desítky let sympatizuje s Combat18. Že Gerrardovi nevadí, když jejich fandové bučí na hráče soupeře jen kvůli jejich náboženskému vyznání. Zasraní pokrytci.
Tak znova, kde přesně odsuzuje celej národ? Doporučuji si ještě jednou pořádně přečíst co řekl a nepromítat do toho nějakej svůj vlastní pocit křivdy.
A ano, lidi jsou zasraný pokrytci a jde jim jen o tom, aby oni měli pravdu a oni byli ti poškození a utlačovaní, všechno ostatní je podružný jak je ostatně vidět i v tomhle samotným vláknu.
"Tady mě to nepřekvapuje". Tím chce říct co? Že ty děti do 14 let, které byly v drtivé většině na stadioně přítomny, chodí do nějakých zájmových kroužků, kde v nich pěstujeme rasisty?
Kdyby tahle sebranka uměla prohrávat bez toho, aby svoji herní neschopnost maskovala těmito tématy rasismu, nikdo by je tady neřešil.
Nerad ale budu se citovat:
"Doporučuji si ještě jednou pořádně přečíst co řekl a nepromítat do toho nějakej svůj vlastní pocit křivdy."
To že ty za těma slovama vidíš nějakouj útok na náš majestát, neznamená že tam opravdu je. Znova opakuju, že hrál na hřišti týmu krej v týhle sezóně byl už 2x potrestanej za rasismus, to měl být jako Kája po tom co znova vyhrál zlatýho stalíka a říct že tentokrát to opravdu nečekal?
Většina lidí si toužebně před utkáním přála aby nějakej útok na Kamaru proběhl, ale ve chvíli kdy Gerrard řekne, že něco takovýho čekal, tak se na něj ty samý lidi otočí a začnou ječet jak se opavažuje takhle uvažovat., takže asi tolik k tomu pokrytectví.
A tys dělal nějaký standardizovaný výzkum k tomu, co si kdo ohledně Kamary přál, že se odvažuješ tady tvrdit něco o většině?
Ano, vidím za tím pohrdavý britský útok na náš majestát.
No koukám že už jsme ve fázi chytání za slovíček, takže bude nejlepší to asi ukončit
(Myslel sem většinu lidí na tomhle fóru...)
No každopádně bych nechtěl žít v tvojí hlavě kolego, vidět za každou věcí co někdo řekne útok na svojí osobu musí být vysilující.
Ty musíš být asi trošku schizofrenní, ne? Téma je "rasismus" dětí na Spartě proti hráči Kamarovi a dalším hráčům tmavé pleti.A ten tam rozhodně nevidím já, ale někdo jinej.
Ne, téma je Gerrardovo prohlášení, ještě jednou si vyskroluj nahoru a podívej se na první post kterej sem tady napsal a na kterej si reagoval. Já se tu o ničem jiným než o jeho problášení celou dobu nebavil.
Téma je "rasismus" sparťanských dětí, na který se ptali Gerrarda. Ten místo toho, aby toto téma odbyl, tak řekl, že to nezaregistroval, ale "tady by nebyl překvapený". Tak proč nepíšeš něco o nepořádku v jeho hlavě, když sice o ničem neví, nezaregistroval to, ale není údajně překvapený z toho, že děti na Spartě mají rasistické projevy.
Koukám že se tě ta poznámka o tvojí hlavě dotkla.
Tak promiň, vsadím se že tam máš hodně útulno.
Hezky se s tím argumentem točíš v kruhu, ale mě už to nějak nebaví, takže tě jen odkážu na svoje předchozí příspěvky, tam najdeš odpovědi na všechno na co se ptáš.
Teď ses hezky odkopal. Trapněji a ubožeji jsi tu debatu zakončit nemohl. Gratuluju moc.
Však tady se děje to samý. Pár dementních Skotů napíše nějakou sračku na twitter a tady se v diskuzi píše o zoufalé zemi, zdegenerovaným západě atd.
Co se píše na twitteru, já vůbec neřeším. Když se ale článek o údajném rasistickém bučení dětí na Kamaru dostane na BBC, je to minimálně k zamyšlení.
Tak tohle není konkrétně o tobě, ale obecně. Stačí si tady přečíst reportáž ze zápasu, tam se v diskuzi hysterčí nad nějakejma twitterovejma příspěvkama o sto šest.
To není o pár komentářích na sítích. Ale o tom co předvádí celá západní společnost. Tlaky na přejmenování desítky let starých názvů budov, klubů, změny loga, hyperkorektnost, v podstatě potírání historie atd. Všechno převrací do naprostého extrému. Ať si to nechají u sebe, když musí řešit nějaké historické mindráky nebo co. My tady žádné černochy neutlačovali a vůbec nás tenhle problém nezajímá. Ty příspěvky to už potom vždycky jenom krásně dokreslí pro tu danou situaci.
Příspěvky, který ti dokreslí názor na něco/proti něčemu, najdeš na twittertu nebo fb úplně ke všemu. Však je to stejný, jako když Kamarův právník něco vyblije a tady se hned píšou články. Prostě se lidem předhazuje to, co je utvrdí v jejich názoru. V západních médiích to, že u nás jsou samí rasisti, u nás zase to, že celej západ nás má za zaostalou rasistickou zemi. Nemáme si s nima co vyčítat.
Jenže já si ten obrázek rozhodně nedělám z našich medií, ale právě z těch jejich. A fakt nemluvím o tom, co píší o nás, ale o těch problémech, respektive nesmyslech, co tam řeší a které nemají absolutně nic společného se zbytkem světa.
No však, tam se píšou nesmysly, stejně jako tady se píšou nesmysly, akorát v opačným gardu. Proto nemá cenu si dělat obrázek o zemi podle toho, co a jak píšou média. Protože kontroverzní témata budou vždycky táhnout a křiklouni jsou víc slyšet, než ta normální mlčící většina.
Síce máš pravdu ale to nie je hodnotenie tých 20 individui ,tie majú aj v anglicku.lenze tam si s nimi poradili.je to hodnotenie vedenia našich zväzov a líg že nevie e udeliť tvrdé tresty a raz a navždy si s nimi poradíme na štadiónoch koniec koncov na to doplácajú samotné kluby ako je Sparta alebo slovan
Jak si s nimi poradili, bylo krásně vidět na poslední ME. Nebučeli sice na černochy, zato bučeli na národní hymny soupeřů. Kde vidíš rozdíl? Já ho vidím v tom, že zatímco na Spartě bučí pár trotlů, tak do těch národních hymen bučely tisíce lidí. Celý turnaj.
Ale tak kľudne buď pri súperovej hymne .ukáže to síce aký si nevychova y buran ale nie je to nič za čo by sa trestalo .rasizmus na jednotlivca kvôli farbe pleti je niečo úplne ine
tak zase uprimne...
Před zápasem : je fajn že můžou být na stadione děti
Po zápase : myslím si že tam být neměli
Kde přesně říká že děti tam být neměly?
Jediné co říká je, že pokud došlo k nějakým rasistický urážkám, tak by so to mělo vyšetřit. Obravdu je nutné bejt ublíženej kvůli jakémukoliv prohlášení.
https://mobile.twitter.com/lukas_pecene/status/1443701792693493760
Pravděpodobně bych tipl na tiskovce po zápase...
Opravdu je nutné ho a tu jeho skvadru za každou cenu obhajovat?
A můžeš mi dát nějak lepší důkaz že to řekl než to že to psal někdo na twittru?
Já to totiž zkoušel googlit a nic takového se m nenašel, za to sem našel tohle:
“We need the facts, we need confirmation if that’s the truth before I comment. If that was the case and they were targeting Glen, it’s extremely disappointing because the reason there’s a lot of kids in the stadium in the first place is because of previous similar incidents.”
Což je znova přesně to, po čem Slávisti od začátku volali.
Tak řekl to Gerrard nebo Google?
A tímhle chtěl říct básník co?
že haníš jednoho za to, že cituje twitter, a sám cituješ google. Asi. A jinak už konečně pochop, že Gleníka děcka vypískali za prasáckou hru a obdrženou červenou kartu. Trošku soudnost, nenosíš ty taky sukni?
Koukám že tady někdo zaspal dobu, ale neboj já ti vysvětlím co je Google.
Google je vyhledávací nástroj, kterej můžeš použít k vyhledávání věcí na internetu (takže říct že cituju Google je hodně velká blbost ). Já sem tenhle nástroj použil, abych si našel jestli Gerrard opravdu řekl to co se píše v tom Tweetu a překvapivě sem nic takového nenašel. Takhle už to já mám, snažím se ověřit informace z více zdrojů a nevěřit jen první věci co čtu někde na Facebooku nebo Twittru, taky bych ti to doporučil.
Teď když víš co je Google tak to určitě půjde samo.
Nevím proč sem zas někdo tahá Kamaru, když sem se tady k němu vůbec nevyjadřoval.
Sukně nenosím, ale vsadím se že budou hodně příjemný na koule.
takže podle tebe Google=studnice moudrosti a vědění, čistočistá pravda? Dočteš se na googlu i to, co to vlastně onehdá Kudela pošeptal Kamarovi? Jestli jo, tak už jsme doma! Jinak tedy o pohodlí žádná, transky se ale cítí být ženami, proto ty sukně nosí, a proto se jako ženy i chovají. Vlastně se to k těm skotům hodí.
Koukám že si furt ještě nepochopil co vlastně Google je, no jinak už ti to vysvětlit neumím, tak si to zkus ještě párkrát pomalu přečíst a pak ti to třeba dojde.
začni místo googlu občas používat vlastní hlavu. Ale mileniálové toho už kolikrát nejsou schopni
Že google není vševědoucí a že ti vše nevyhledá.
nekaž mu iluze
tak jde hlavně o to, že vůbec nepřipouští, že by se mohlo na hráče černé pleti pískat jen proto, že je zmrd, že se zaobírá komentářem zakomplexovanýho právníka, který vidí důvod pískání v barbě pleti, vždyť je to nesmysl, viděl jsem včera celý zápas a je opravdu velký rozdíl v tom, že projevy proti hráči Monaka byly skutečně rasistickým, naopak vůči "fuckingmonkeyovi" včera nic rasistického neproběhlo a ani i to podsouvání, že ho "rasismus v podání dětí" nepřekvapuje není vůči české společnosti fér
Zavřít až zčernaj
Když si ničeho nevšiml, tak co by se mělo prošetřovat?
hlavne on je neni schopny naplno rict, ze nic takoveho neslysel. Schovava se, ze koucoval tym a nevsiml si toho. Zajimave ze kdyz se to hodilo, tak slysel a videl vse, strasny ksindl
Hele, Gerrard byl stejne jako ja na stadione, takze moc dobre vi, ze tam nebylo jedinyho naznaku rasismu. Mel by ferove rict, ze se proste bucelo, jako se buci na kazdyho neoblibenyho soupere a ne kvuli barve pleti.
Ja mu ale skoro i rozumim, zkratka prohrali, tak chce odvest pozornost jinam. Ale "jako chlap" by mohl vystoupit jinak.
jako sorry, ale nic jsem neslyšel, ale nepřekvapuje mě to ...to je přesně v tom zkurveně stejným duchu obvinění bez důkazů.
Já se těším na odvetu....to bude ještě sranda
pokud Sparta povede, tak čekám prasácký zákroky, asi ne v ty intenzitě jako proti Slavii ale něco tam bude, i proto bych si přál ač Krejíčho mladšího fakt nemám rád aby mohl hrát, ale zároveň se Spartou jako klubem asi budou jednat podobně jako se Slavií na jaře, můžou jim dělat problémy při tréninku, nevím jak je to s přespáváním týmu či jídlem, zdali si nyní každý tým vozí svého kuchaře, tohlec třeba Němeček nedávno otevřel téma, že jim jako Čechům se to stalo někde ve Francii, že jim tam evidentně dali něco do jídla
tady končí veškerá legrace, teď nám vrchní podněcovač rasismu, který je za tohle všechno zodpovědný, nechá místo stadionů rovnou zavřít školy
zavreme skoly a posleme decka na stadiony
co vlastně ten cikán napsal? Respektive je to konečná verze, nebo ten tweet ještě bude opakovaně měnit, jak to má ve zvyku?
co to tam na těch ostrovech vyrostlo za generaci? Generace uplakánků, kříženci feministek s hodně submisivním sebemrskačem IQ 55?
tvl tak já mám dost , tady je video z konference - https://www.sport.cz/fotbal/evropska-liga/clanek/2767009-kamaruv-pravnik-zuri-ceska-ostuda-glena-na-letne-vypiskaly-deti-jak-reagoval-kouc-rangers.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez
Kdo umí Anglicky mrkněte na to, takhle nějak fungují Česká média.
Pro ty co neumí Anglicky jen řeknu že on vůbec neřekl že ho to nepřekvapuje, řekl že pokud je to pravda tak je extrémně zklamaný, ještě jednou pokud je to pravda, ty titulky ve video neodpovídají tomu co opravdu říká,
pointa je ale stejná, tak nevím, co to tu furt předvádíš. Jeho mrzí, že mu děti vypískali a vybučeli hráče, který dostal redku. Za tím bych žádný rasismus nehledal, pokud bych nebyl ublížená plačka jménem Steven Gerrard, oh wait. Nedělej tady teda chytrýho a val do kouta na hanbu.
No koukám, že ty sice používáš hlavu, ale ne moc dobře, jinak by ses trošku líp orientoval v psaným textu a v tom, o čem se tady snažím diskutovat, ale dám ti ještě šanci, třeba ještě dáš do kupy nějakej smysluplnej příspěvěk, nebo se aspoň konečně naučíš jak ho vygooglit.
zoufalé výkřiky do tmy chlapče. Já jsem se sice upsal v gramatice, ale ty tady propaguješ google jako nevyčerpatelnou studnici pravdy, zatímco se tady necháváš utírat jako hovínko, viz. níže. Nemachruj a styď se
No ještě na tom chápání psaného textu trochu zapracuj zatímco já se budu styďět, gramatika je tvůj nejmenší problém.
Jj třeba Scotish Sun nebo Talk sport je typický český mědium, ale překvapuje mě, že jako velkej znalec googlu tohle nejsi schopnej zjistit.....
https://talksport.com/football/954457/steven-gerrard-glen-kamara-fans-europa-league-sparta-prague/
https://www.thescottishsun.co.uk/sport/football/7784641/rangers-gerrard-racism-sparta-praises-fans-kamara-boos/
Tak to video z konference asi není celý a ty titulky jsou jen blbě načasovaný, ne že by to něco měnilo na tom co tady píšu, ale aspoň nějaká nějaká víra v Český média se mi vrátila.
Za to jak si to pěkně vygooglil dostaneš ode mě, jako od velkýho znalce zlatýho bludišťáka - https://www.ok-hracky.cz/pic_zbozi/93150%20(1).jpg
nebrec furt
Byl jsem tam s fakanama a bucelo se VYHRADNE timto zpusobem:
https://media1.giphy.com/media/YPsmTqYiHCMYtlsfKZ/giphy.gif
A to temer vzdy, kdyz mel balon kdokoliv z Rangers (mene) a samozrejme kdyz mel mic Kamara (vice).
a samozrejme kdyz mel mic Kamara (vice).
Muzes tohle vysvetlit, prosím? Vic na Kamaru samozrejme proto že je cerny?
Na Kamaru a Roofa samozřejmě více. Jak se můžeš ptát proč?
Cesky s Slovensky fotbal vcetne reprezentaci je mi u prdele a vubec nesleduju co se deje. Nezaregistroval sem zadny hate na Kamaru, proto se ptam. Uz ale kdyz si zminil Roofa, bylo mi jasne ze neco je ve veci. Ten byl kunda uz u nas v Leedsu a ty svinarny na Kolare sem si samozrejme vedom
Tys byl poslední půlrok zavřený někde ve sklepě?
takhle neuzitecnych lidi je opravdu tezke najit tolik na jednom miste :D pockam az mi nekdo kompetentni vysvetli co s tim Kamarou pac ja sem brit a nectu ceske zpravy. Kdyz nikdo nic, jenom me to utvrdi v presveceni ze Prazaci sou proste rasisticke hovada jak se to o nich vsude pise. Change my mind or shut the fck up
Takže Pražáci jsou rasistické hovada, protože ses to dočetl v britském tisku? A ty tady budeš psát něco o nekompetentnosti a neužitečných lidech...
proto sem chcel nazor druhe strany ale dostalo se mi ho az od Puskase snad po hodine a pul vysetrovani
Tak já ti k tomu vyšetřování něco ještě doplním. Hlavní rozdmýchávač celé kauzy (Gerrard) je člověk, který v době rasistické kauzy Suárez vs. Evra před x lety nosil na podporu svého spoluhráče Suáreze triko s jeho podobiznou. Sám byl pak obviněn svým někdejším spoluhráčem z toho, že neměl rád hráče tmavé pleti. Tento člověk po zápase Rangers Slavia sjednal schůzku Kamara vs. Kúdela, na které se měly vyjasnit okolnosti situace na hřišti. Během této schůzky Kamara Kúdelu před zraky Gerrarda napadl, Gerrard neudělal absolutně nic pro uklidnění a zbaběle z místa odešel. Na tiskovce, která se odehrávala pár desítek minut po tomhle, samozřejmě o tomto incidentu absolutně nic neřekl, zato rozjel rasistickou kauzu. Neomluvil se za prasáckou hru svého týmu, zranění brankáře, obstrukce při odchodu Slávie do útrob stadionu.
Výsledek tohoto všeho dle Britů je ten, že jednoznačně poškozeným týmem jsou Rangers.
pak se tam koná Euro a oni hvízdají při hymnách jak na pastvě...
Ano, celé EURO se jejich diváci chovají jako ten nejsprostší dobytek, ale to je samozřejmě v pořádku. Pan Gerrard ale není překvapen, že české děti "rasisticky" pískají na Kamaru.
Jezis to je bordel. Mas pravdu, dle britu je to opravdu tak. Pokud je to opravdu tak jak rikate, kluby by meli jednoznacne podniknout kroky ktere by ukazali i druhou stranku veci pac tahle kauza (a hlavne ted kdyz sou jeji soucasti i ceske deti ktere zatim media neobvinuji z rasismu, ty se pro ted omezuji na dospele ktere deti doprovazeli) rozhodne nedela dobre jmeno a kazi to obrazek ktery britove maji o cesku na zaklade toho jak ho vybudoval Soucek a Coufal.
A kdo dela cechum takove jmeno? BRitsti / skotsti novinari hledajici senzaci (samozrjeme), bohuzel i kamaruv pravnik, Gerrard, ktery neumi rict, ze na Sparte se o zadny rasismus nejednalo, atd..
A jestli do tyhle hry jeste nekdo zatahuje decka z letny, tak k tomu nema rozumnej clovek co dodat..
prave naopak, rozumny clovek k tomu musi mit co dodat pac vyhraji dezinformace a tabloidy jak je tomu dneska uz temer zvykem
Nemáme dostatečné páky na úspěch, být Němci, Francouzi, tak snad, ale jsme pro ně i pro UEFA burani z Východu, s nimiž mohou zatočit dle libosti.
Na druhou stranu se nemůžeš divit, protože už tehdy i doteď tady občas někdo Kamaru i Rangers brání a diví se, proč tu na ně kdekdo nadává. Mnoho lidí si mohlo myslet, že je to v podobném duchu to Tvé. Každopádně pokud toto vše nevíš, tak je to důkaz falše britských médií, že o tom pravdivě nereferovala.
uznavam, mel sem zminit proc se na to vubec vyptavam a situaci kolem.
Specificky Kamara je mozna dost zvlastni pripad pac jako narozeny v Tampere to potencialne nemusel mit s finama lehke. Na druhy strane falesne obvineni z rasismu a nafukovani cely bubliny by se melo vysetrovat uplne stejne jako opravdovy projevy rasismu. Jak rikam vys, tohle cesi proste nemohou nechat lezet. Hlavne britske tabloidy se rochni v tehle vecech jak prasata a pulka naroda jim to basti
https://www.letmegooglethat.com/?q=kamara+rasist
tys byl poslední rok v komatu?
nejsem cech a neziju v cr, Slusne sem se zeptal a potkal sem se jenom s vulgarismy a ignoranci.
Při jarním utkání Slávie na Rangers hráli domácí dost prasácky, Roofe ve výskoku zajel podrážkou Kolářovi do obličeje, zlomil mu tam nějaké kůstky, potom dva hráči Rangers balonem kopali do ležícího hráče Slávie, načež ke Kamarovi přistoupil Kúdela a cosi mu pošeptal. ten na něj vyjel a následně ho obvinil z rasismu. V útrobách stadionu, kam mimochodem hráče Slávie půl hodiny nechtěli pustit, ho pak napadl a dal mu ránu (kamery byl v té chvíli záhadně vypnuté). Kúdela dostal 10 zápasů trest za neprokázaný rasismus, Kamara jen snad čtyři za napadení, on, jeho právník a Gerard pak furt mleli cosi o rasismu a doživotním trestu pro Kúdelu. Ani náznak sebereflexe za ten brutální styl, žádný zájem o Koláře, neunesení prohry, nic.
vidis o tomhle se v UK snad vubec nepsalo v tomhle kontextu. Ted taky hodne media uz od vecera vysiluji. Ted alespon muzu v diskuzich nabidnout protiargument lidem ktery nemaji zadny jiny zdroje nez ty anglicke.
Diky za vysvetleni
Oni už v Praze vystupovali dost namachrovaně, ale ten zápas u nich probíhal fakt za hranicí tvrdosti, tam měly být dvě červené už mnohem dříve, Slávka je přehrávala a oni neunášeli. Pak vše zúžili na rasismus Kúdely, který nikdo neprokázal, aniž by nějak přiznali porážku či to, že byli horší - hráči, trenér, média. Navíc to odsouzení bez důkazů a Kamara, který pořád měnil výpověď...
Momentalne je mr. Kamara v CR persona non grata dalo by se rici a s nim aj Roofe.
Nema to nic spolecneho s barvou pleti jen s tim jak se zapadni spolecnost k te kauze postavila. Navic je v CR naprosto nepochopitelne ze za rasismus je vetsi trest nezli za fyzicke napadeni. I za predpokladu ze by tam ten rasismus byl (coz je vzhledem k tomu ze svedci jsou zaujati pravnicky nejiste) tak by se v CR cekalo ze bud dostanou stejny flastr nebo se k tomu pristoupi ok urazil ho ten mu na oplatku flakl a jdeme od toho. MIsto toho se v Britskych mediich dela z Kamary obet a z CR div ne vrah.
Pokud mas zajem poslu ti v soukrome poste mnohem vice detailnich zprav ohledne teto kauzy vcetne nejakych angl zprav a jejich srovnani s ceskym tiskem....
urcite, diky za to
Ne ty bezmozku. Víc na Kamaru, protože je to dement. To že je i černej s tím nemá nic společnýho.
Ne, protože seš debil
Ne, protože je to dement…
No, nakrmim trola... Az se zeptas, proc se na Kamaru bucelo vic nez treba na (namatkou) Fashiona Sakalu, ktery je teky cernoch, tak ti odpovim.
To asi nie,myslím že deti nebucali preto že je čierny ale preto čo robili proti slávi.bitka a surové zákroky.
Protože Kamara napadnul Kúdelu zákeřně zezadu, nebo protože Kamarův právník rozdmýchával emoce už dlouho před zápasem a snažil se něco vyprovokovat.
Víc na Kamaru protože je to ubrečený zákeřný křiváček...nebo myslíš že se na Spartě bučelo např. na Limbu protože je černej ?
Hustý týpek dostal Reď*ku...
Měl dostat bílou kartu
'fakani' vs. fuckingguy 10:0
Být do pláče kvůli tomu, že tam přijdou děcka. Tvl. V dnešní době už snad neexistují chlapi, ale jen plačky
neměli rušit vojnu
jeste je skoda ze ho decka nepolili pivem a nenahazeli na nej zapalovace
zapalovače :D
To by byl strop
Na druhou stranu, kdo jiný se má zastat chlapa před dětmi než jeho právník.
vždyť to myslel na Hancka
Jo, špatně jsem to pochopil, jenže i tak to je vzhledem ke Gerardovi a právníkovi platné.
Kdyby tam fakt doletěl banánek v čokoládě, neumím si představit ten cirkus co by rozjeli
hahahahahahhahah
Jako Škoda že jeden nepriletěl
tak už i Anton Ferdinand se vyjadřuje a Rangers už prý kontaktovali UEFU
https://www.thescottishsun.co.uk/sport/football/7785660/ferdinand-kamara-race-rangers-sparta-prague-europe/
https://www.thescottishsun.co.uk/sport/football/7786119/rangers-uefa-kamara-gerrard/
to je zaslepenost jak z učebnice. Jestli dají pokutu za děti, tak bych se snad z té jejich UEFA frašky odhlásil dobrovolně a úplně to bojkotoval.. škoda, že jde ve finále o nemalé peníze a naše kluby si takový bojkot nemůžou dovolit
Vytvoříme si svojí super ligu
Panak - top fotbalista velka satisfakce tem vsem zmrdeckum, co si z nej behem tech jeho problemu delali prdel
Když děti přijdou na fotbal, všichni pláčou
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele