Golda: Zatím nejsou indicie, že by korupce pocházela z Plzně
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Paclík chystá žalobu na sudí Adámka s Býmou, chce detektor lži
20.11.2012, 20:28
Disciplinárka při rozplétání korupční aféry řeší rozpor asistentů
20.11.2012, 18:10
Disciplinárka vyslechne první osoby v korupční kauze
19.11.2012, 16:45
Pelta k aféře: Jsem klidnější než Paclík, pracuju s fakty
16.11.2012, 16:34
Disciplinárka si pozvala sudí z podezřelého zápasu a Svobodu
15.11.2012, 18:55
Disciplinární komise chce zahájit vyšetřování v korupční kauze
14.11.2012, 11:55
Kučera po odsouzení rezignoval na post místopředsedy FAČR
13.11.2012, 21:26
Na FAČR dorazil další dopis s informacemi o korupci
13.11.2012, 16:14
Soud aktéry korupční kauzy Sigmy a Bohemians zprostil obžaloby
09.11.2012, 14:47
Soud se bude opět zabývat kauzou mezi Sigmou a Bohemians Praha
09.11.2012, 09:53
Sudí Adámek prý přiznal, že za výhru Plzně dostal 200 tisíc
08.11.2012, 12:12
Goldu mrzí, že nemůže zatím říct více
05.11.2012, 22:06
Komentáře (198)
Přidat komentářjá jsem, ale bojim se vystoupit na veřejnost
když v mediích viděj, jak je Paclík blbej, tak si říkaj, byla by škoda ho upozorňovat předem, jak je vyšetřování daleko.
sám jsi blbej..
velice prekvapive ted jeste potrestat Danecka
za to může Sparta a logicky seto bude házet na Plzeň která má osu týmu z bývalých sparťanů kteří v mateřském klubu nehráli a když se jim daří jinde tak to prostě Sparta nevydýchá no
Marná snaha pošpinit jediný tým u nás, který dokázal udržet nadstandartní kádr, který nemá v lize konkurenci a navíc nehrát v Evropě druhé housle a vést rozumnou přestupovou politiku bez zbytečného vyhazování peněz oknem. Hnus
náhradník za půl milionu euro neni vyhazování peněz oknem?
pul milionu euro nejsou penize
Zatím žádné důkazy proti Plzeňskému klubu, ale Paclík už kolem sebe kope, co mu síly stačí.
Tak to nemuzes myslet vazne. Predstav si, ciste teoreticky, z jsme v tom opravdu nevinne. Vazne ti neprijde, ze jsme potom v tomhle pripade opravdu hodne postizeni?
Nepřijde mi, že byste na tom byli nějak špatně. V současné situaci je všechno ve stavu spekulací bez jakýchkoliv obvinění.
To snad nemyslis vazne, z kazdy strany se na nas kyda hnuj a ty napises, ze jsme to neodnesli?
Vždyť vás nikdo neobvinil. Proto Paclík absolutně nemá důvod napadat Křetínskýho s tím, že se snaží zdiskreditovat Plzeň.
A ty bys nekopal, kdyby tě někdo obvinil z krádeže a ty víš, že jsi to neudělal? Bez ohledu na tvoje sympatie nebo to, jestli má někdo z Plzně cokoliv s těmi úplatky společného, tomuhle se přece nemůžeš divit.
A kdo Plzeň veřejně obvinil? Zatím spekulují jen novináři.
Plzeň ještě nikdo neobvinil, nebo teda ne zatím veřejně.
Ježiš marja, neberte do slova. Stačí, jak se Plzeň s tou aférou spojuje a už to na ni hází špatné světlo. Já se teda nedivím Paclíkovi, že se za Plzeň staví a brání ji před spekulacemi. Stejně to udělalo vedení Baníku, když se ještě mluvilo o korupci v zápase s Hradcem. Už se začínali ozývat partneři, fanoušci...
Na tohle má mít Plzeň PR - vydat prohlášení a hotovo. Že to nechají hodnotit křupana Paclíka, je jejich problém.
Paclík to zhodnotil naprosto normálně
No možná pro vás Plzeňáky - na mě to působí jako od štamgasta IV. cenové.
nejsem Plzeňák a od spartana tohle chápu to se neboj
No vidíš to - a já nejsem Sparťan a narozdíl od tebe ani anti.
Tak to budeš asi na naší výplatní pásce, jinak to není možný .
Když jsem začal chodit na diskuse a viděl ty spoušť, tak jsem si řekl, že je potřeba se vás občas zastat mně to přijde neuvěřitelně tupý - to antisparťanství, ohýbat svý názory podle toho, jak je toho času zrovna potřeba kvůli Spartě, neuvěřitelně malý. Ale mám jednu vyjímku a tou je Drobný - toho chlapa nemůžu vystát.
Venca Drobný ti vadí, jo? Čímpak?
Příšernej brouk Pytlík, u kterýho vždycky poznáš, komu v tom zápase fandí - Sparta, anglický týmy - vždycky poplive ty, co nemá rád, ale když to stejný udělají jeho favoriti, tak mlčí - vynáší strašně kategorický soudy a celkově mi jeho vystupování přijde hrozně násilný, neučesaný. Ale v jeho hodnocení už jsem maličko neobjektivní, to přiznám
Mně se právě některý jeho výroky líbí. Např. "Pomezní rozhodčí má pomáhat hlavnímu sudímu rozhodovat situace a ne tam stát a alibisticky mávat praporkem" apod. To, že bývá zaujatý jsem si nevšiml, ale já až tak často na fotbal v telce nekoukám, tak to nemůžu moc posoudit.
nejlepší je to jeho "Já teda neznam pravidla, ale..."
tak kolik ti plati?
Heh, já věděl, že se toho někdo chytí. Možná bych se uživil jako režisér loutkového divadla.
Vedel jsem, ze ti to udela radost
Nejsi Plzeňák (myslím fanouška, ne obyvatele Plzně)? Hm... ale rozhodně tak na lidi působíš. Pro pořádek: Komu tedy fandíš, jestli vůbec někomu fandíš?
v české lize prakticky nikomu, chodím na více celků v MS kraji jak mi čas dovolí a nejvíce u nás navštěvuji nižší soutěže plus 8 - 10x za rok jezdím na zápasy Manchesteru United
Prakticky nikomu znamená u tebe co?
některé týmy jsou my sympatičtější, ale fandovství to není
"Každý, kdo se nás pokusí zašpinit, ponese velmi tvrdé důsledky. I kdyby to měl být předseda fotbalové asociace" tohle je třeba normální vyjádření? vždyť to zní prakticky jako výhrůžka
samozřejmě že je to výhružka a co má být
Nic, to bys nepochopil.
sparťan že? Jinou reakci čekal nelze
to je jak prohlášení al kajdy
K tomu jeho údajné vzkazy od Křetínského, ať se přizná. To zní fakt hrozně vtipně. Křetínský, jestli to teda vůbec čet, tak se musel smíchy pochcat
jsem rád že naprosto přesně víš, že tyto vzkazy nedostává a teď chci od tebe jasný a přímý důkaz tvého tvrzení jinak tě mám za šaška
Není náhodou potřeba spíš dokázat, že je Paclík dostává, než že je Křetínské neposílá?
to jistě, ale on tvrdí že je to blábol tak když to ví tak 100% tak přeci má pro toto tvrzení důkaz.
Cituji "K tomu jeho údajné vzkazy od Křetínského"...
a proč to tedy na něj působí tak vtipně? Obsah jeho příspěvku je jasný.
Na mě to působí taky vtipně, protože to přesně zapadá do Paclíkova neotesanýho vystupování a jednání. Pokud prokáže, že mu ty vzkazy chodí, rád přiznám svoje nynější pochybnosti.
Protože Paclík sám říká, že to jsou "údajné" vzkazy od Křetínského, a hned další větou je bere jako bernou minci a tvrdí, že se nic pod stůl zametat nebude. To mi přijde docela vtipný, ale možná je to spíš smutný, záleží na člověku. Tak se tak nečerti, Bobe
mě to jenom baví, jak se většina lidí snaží křečovitě na Plzeň něco hodit
Vždyť tu nikdo moc na Plzeň nic nehází, maximálně na Paclíka nebo plzeňský fanoušky (nepočítám dolara, to je kapitola sama pro sebe). Já bych tomu dal čas. U tebe je zas vidět, jak ti hrozně Sparta leží v žaludku, to taky není úplně zdravý.
Souhlas.
tím že Spartu nemám rád, zejména kvůli jejich fanouškům, jsem se nikdy netajil
A proc to resis? Vzdyt je to jedno,at si tady pisou co chtej
To je dobrý, já mám šašky rád. Btw, věříš i na Ježíška? Tvá naivita je totiž omračující.
aha takže i podle tebe jsou ty vzkazy možné
jo takhle to je...
sparťan no
Pro Plzen a celý český fotbal by to byla katastrofa. Není potřeba aby každý rok vyhráli ligu, ale mají potenciál na to hrát každoročně vepředu tak, jako Sparta a třeba co 3 roky získat titul. Pokud by se potvrdilo, že v tom byla Plzen namočená, následovaly by pokuty a možná přeřazení do druhé ligy, což by znamenalo konec pro celý klub a tím pádem z velké části i český fotbal...
bez plzně by se nedala hrát liga
tohle nikdo netvrdí, ale přiznejme si, že z 80% díky Plzni se vrátila určitá naděje českých fanoušků, že na tom náš fotbal není až tak špatně
to jsem si nepřiznal.. FÍÍÍÍJOO
bud vklidu, nemame s tim nic spolecnyho
takze mozme dalej podplacat v dobrom umysle neposkodit cesky futbal cim dal tym viacej mi to pride ako akcia svobody a ze v tom budu stavky
taky mi to tak prijde, nebo jeste nejaka treti osoba to udelala pres Svobodu, chtelo to mit na sichr..
nie je svoboda podnikatel?niekto pisal ze je kamarat sadka co uz asi znamena nejake vazby na vedenie plzne
ono tych variant moze byt viacej,teraz je otazka ci kretinsky chce odkryt stavkovy biznis v GL alebo chce potopit plzen a zbavit sa jej
v tom pripade ja mam vazby na Banik a Spartu, protoze mam kamarady Spartany a Banikovce.. ach jo..
sa neposer cital som to tu na EF a pytam sa,nepovazujem to za hotovu vec celkom sranda by bola kebyze sa to dokaze...
Dokaze co? Ze jsou kamaradi? To jsou. Ale korupce z nasi strany se neprokaze nikdy, protoze k tomu nedoslo. Jsem si jistej
ok tak si nabuduce tento smajl- pouzivaj do diskuse zo spartanmi
ja si ho budu pouzivat tam, kde budu chtit
že to má Sparta zapotřebí
a Plzen snad má zapotřebí podplácet sudí? neříkej že sis nevšiml toho jak sudí tlačili plzen každej zápas.
a co dál
ty wole, ta jsi teda Týpek.. asi dobrý hulení, co??..
to se místním sparťanům asi zhroutí jejich pokřivený svět
http://nd02.jxs.cz/163/849/530cf5ec71_53499729_o2.jpg
idealy scenar je preradenie plzne do druhej ligy,rozviazanie zmluvy s Vrbom a šup šup na Slovensko za toho defenzivneho dilina
Vrba je Čech. Že ti není hanba.
je ho tam škoda ..u vas v repre by ho bola škoda tiež
vy máte nějakou repre? Včera tady sice byl nějaký spolek ochotníků, ale reprezentací bych to nenazval.
najlepšie natom ale je že českí odborníci už tvrdia že ste hrali super s tymi Ondošmi Trtkošmi a podobne pritom na druhej strane, včera by nas porazila aj Svata Helena..moralka toho tymu je na bode mrazu, to by sa u Vrbu nestalo
nejen morálka, ale i technika, taktika, kreativita...
mají dokonce nás vyřadili z baráže o MS ale včera jako repre nepůsobili no
Nějak ti otrnulo po včerejšku korbáčiku
priatelaky neriešim..prehrali sme aj s Luxemburskom a nasledne vyhrali v Polsku takze pohode ..iked vtedy tam bol Weiss co je mensie zlo ako Griga
Evidentně je řešíš, když máš furt potřebu to vytahovat. Zřejmě ti to leží v žaludku
kde vidis ze to ja iniciativne vytahujem ? Cesko slovensko 3:0 gabon portugal 2:2 who cares?
u nas sa hovori ze bezvetria sa ani listok nepohne cize len spekulujme ale nieco je zhnile v state danskom ta jak to dopadne co to bude dalsie calciopolli
V Dansku to je v prdeli no
Dansko je uplne v hajzlu..
OT: hodně dobře procítěný obrázek http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/486227_164300543715584_1842071516_n.jpg
OT: Daniel Landa aka kouzelník Žito věří, že jeho kejkle dovedou Sigmu Olomouc do dvou let do finále Ligy mistrů. A myslí to smrtelně vážně. "V Olomouci jsou tak nadherní fotbalisti, že budete koukat, co dokážou. Koučuju tři z nich přímo a další tři nepřímo - ti alespoň používají moje zaklínadlo." Jako první si Daniela Landu na Hané vybral jako mentálního kouče gólman Zdeněk Zlámal.
To jsem zvedavej,co s nima dokaze udelat
Co to má být?
Zito 44
on to fakt myslí vážně? Já si do teď myslel že je to nepovedený vtip.
ten landa nefetuje?najprv je spevak,potom pretekar,templar a teraz kuzelnik?
Nejdřív je to bohemák, pak Žižkovák, teď sigmák .
tak pro Sigmu pracuje
A o Viktorce jenom zpíval...to je celkem fuk.
tak ja o Sparte taky mluvim a neznamena to, ze bych ji fandil. To neni tak moc fuk, kdyz uz neco podobnyho tvrdis.
Když jsi bohemák a zpíváš oslavnou písničku o Viktorce Žižkov, tak to je něco jiného, než když nějakej Plzeňák žvaní o Spartě. Nemyslíš?
V cem je to jiny? Ja tady taky chvalil Spartu po zapase s Athleticem
Ten rozdíl je jasný. Ty sice pochválíš Spartu, ale zůstáváš Plzeňákem. Ale Orlík se v podstatě dal na stranu Viktorky. Dokonce to mělo za následek slušný nárůst obliby Viktorky Žižkov mezi boneheady.
tak ja si uprimne nevsimnul nikdy toho, ze by se Landa nejak zvlast zajimal o fotbal.
No jo, tak to je potom těžký. Když měl svá telecí léta a byl falešný skinhead, tak chodil na Bohemku. Proto se Smyczek a ostatní, co se točili kolem natáčení filmu Proč?, trochu báli, že by mohl při natáčení na Spartě dostat od vlajkonošů do držky. No a pak s Orlíkem nazpíval oslavnou píseň o Viktorce Žižkov.
A co ho k te pisni vedlo?
Jak to mám vědět? To je celkem nepodstatný. Důležitý je, že jí nazpíval. Skinheadi a oi! mají k fotbalu hodně blízko, patří takříkajíc k sobě. A když fanoušek jednoho klubu oslavuje se svou kapelou znepřátelený klub, tak je celkem jedno, co ho k tomu vedlo.
no prijde mi zajimavy vedet proc to udelal. Proste se znicehonic neprobudim a nezacnu zpivat oslavnou pisen o Sparte, ne?
Je prostě takový. Nedělá mu problémy změnit barvy.
nemelo to souvislost s "zizkovu a libni zdaleka se vyhni"? aspon tak sem to tenkrat jako laik vnimal
co to prosimte bylo za pisnicku?
http://www.youtube.com/watch?v=WDyDDJ3bhaw
thx
podle toho co má jako statusy na FB, je to slušný matroš
100 pro cokoliv.
Pro konec spekulací
To se spíš usmíří Izrael a Palestina.
ktora varianta je realnejsia?severna korea x juzna korea alebo izrael a palestina?
Severní a Jižní Korea. Ti se tak nějak drží na uzdě.
Pro chleba se salámem
pro Křetínského v lochu, kam patří
denska v nějakých zprávách říkali, že Adámek naznačil v dalším dopise, že jde o víc zápasů
tak to už trochu problesklo dříve- prý jde o zápasy dvou klubů, které bojovaly loni o záchranu a oba se zachránily...
Je to hnus, když vidím, jak se Sparta v čele s Křetínským snaží všemi možnými i nemožnými prostředky sesadit Plzeň ze zaslouženého výslunní a přinejmenším alespoň pošpinit její jméno. To je naprostá ubohost A pan "doktor" Křetínský je ten největší ubožák.. Je to všechno tak okatý.. Už jen to, jak najednou jdou dva sudí svědčit proti Plzni a velikou náhodou jsou to sudí, již mimo účinkování v GL, navíc s pochybnou pověstí, tedy naprosto ideální jedinci, kterým když zaplatíte slušnej balík, půjdou svědčit o čemkoliv, leč lživě, přesto se jim to ale vyplatí.. Myslím, že Plzeň by určitě se svým herním projevem neměla něco takového zapotřebí..?? Vždyť v GL svou hrou jasně dominuje. I slepý musí usoudit, že Plzeň hraje v posledních třech letech jednoznačně prim, tak proč uplácení?? Proboha proč?? Vše spíše napovídá k něčemu úplně jinému, k něčemu, co tu ještě snad nikdy nebylo, seč jde taktéž o uplácení. Mám na mysli uplácení sudích Býmy a Adámka ze strany činitelů Sparty. Ono už jen to, že Křetínský, jakožto činitel Sparty, tedy nikoliv nestranný, předloží z ničeho nic natolik závažné důkazy o uplácení půl roku starém, v zápase, ve kterém rozhodčí neudělil dokonce ani jedinou kartu a nějak zvlášť do dění nezasáhl, je podezdřelé.. Velice si proto přeji, aby se nakonec prokázalo, jak to doopravdy je. Já totiž věřím, že Plzeň je naprosto nevinná a jde jen o snahu funkcionářů pražského klubu zlikvidovat konkurenci takto, když na trávníku to jaksi nějak nejde.. Jestli se má slova potvrdí, pak je mi líto Sparty, protože to už by bylo opravdu mimo sportovní chápání.. Křetínskému bych v takovém případě přál jen to nejhorší.. Což bude těžké, jalikož na takovýto způsob uplácení zřejmě nejsou přesně definované parametry, což on moc dobře ví, a proto se takovéto špíny nebojí..
*paragrafy..
moc se díváš na americký seriály
to možná ty, já jen nejsem slepý, či Sparťan..
mluvis mi z duse, jen zaslepeni Spartane to proste nemohou prekousnout a budou si stale mlet svou pisnicku neustale dokola
Mě spíš přijde tohle, jako písnička neustále dokola
Teď byl deset minut v TV Pelta, kroutil se jak to šlo a očividně nevěděl kudy kam... jen pořád opakoval, že na tisíc procent věří panu doktorovi Křetínskému, který ho ještě nikdy nezklamal.
Schválně si to pusť v archivu ČT24, Událosto komentáře... to se pobavíš
pustim, ale az zejtra rano
to tě příjemně nabudí do nového dne, prostě šaškárna
Jak může bejt tohle předseda? Mluvil,jako kdyby měl za zády pistoli. A možná ji tam měl. A tyhle lidi tomu tady velí.
To taky nechápu..
"tak proč uplácení?? Proboha proč??" - na to je v tomhle konkrétnim případě úplně jednoduchá odpověď. V době toho zápasu, o kterej tu jde, totiž Plzeň byla někde 3.-4. se ztrátou asi 10 bodů na první místo. Takže argument, že Plzeň neměla důvod uplácet, moc silnej nebude..
všichni slušný lidi, kteří nechtěj korupci v českým fotbale, stojí za Danem. a ty si mel co chceš
škoda, žes nenapsal, co bys přál Paclíkovi, kdyby se potvrdila podezření
Tak žádné indicie ani být nemůžou Smrt Spartě!
politicky korektni vyraz je "Smrk Sparte"
No je až komický, o co se tu Sparta včele s tim trubcem Křetínským snaží. Ale tak to chodí v Čechách. Pokud někdo odvádí kvalitní práci a přijde zasloužený úspěch, najdou se tací, kteří slepě závidí a nemohou to překousnout. Těm pražským barbarům z Letný se ale naštěstí nepodaří ani trochu zdiskreditoval jméno FC Viktoria Plzen.
tak ja ho celkem chapu, cpat takovy penize do klubu, a vysledky zadny, to by me sralo, jeste vic, kdyz bych si uvedomoval, ze to vubec neumim delat, tak jako si to uvedomuje on, ale vzdat se nechce, tak zkousi tohle no
podle me si ten svoboda vsadil, ale ne na vítězství plzně....
Plzeň uplácela a může za to Sparta.
Máš snad nějaké důkazy nebo jen kecáš sparťanský hovna?
Tak předej důkazy.
ok, Blbě formulováno. Takže znovu:
Článek o úplatkářství v souvislosti s Plzní a může za to Sparta ...
To je lepší
Já už bych sem takové články nedával, až ten konečný s rozsudkem
To je sporné. Třeba ty úplatky u Olmíku se táhly šeredně dlouho a vlastně ty články nepřinášely nic nového. To už nudilo.
Kdežto tohle je hodně živá věc a vlastně v každým článku něco novýho najdeš. Třeba dnes to byla tiskovka samotnýho Goldy. To je bomba a kdyby to tady nebylo, byla by to docela ostuda. Navíc se tady jedná o klub, kterej za poslední léta nabral velké množství sym- i antipatií. Prostě není lhostejný většině lidí. Já jsem za každej článek rád. Když to teda nebude mlácení prázdný trávy.
Po predchozich diskuzich jsem tenhle clanek ani nechtel otvirat az zradna ranni nuda me k tomu privedla..a nasel jsem zde presne co jsem cekal..shrnuto Plzen je cista a Kretinsky je zly muzik,co chce znicit vsechno krome Sparty..
Dovolim si jednu otazku..vazne si myslite,ze by mu stalo za to zneduveryhodnit svoji osobu a uspesnou karieru kvuli Sparte,kterou kazdy rok dotuje a treba kvuli tomu prijit o budouci zakazky za stamiliony? Nebo ze by clovek s pravnickym vzdelanim zkonstruoval neco,co v konecnym dusledku muze dostat do velkych problemu jeho samotnyho?
Přesně. Křéťa si ve fotbale nemá co dokazovat. Je v životě úspěšným i bez fotbalu a jsem si naprosto jist, že by žádnou vymyšlenou habaďůru nerozehrál. Tím by riskoval svoje obchodní jméno.
Naopak Paclík si neuvědomuje, že těmahle otevřenejma výpadama, ve kterých na Křetínského kydá špínu (zdůrazňuju, že NA KŘETÍNSKÉHO - nejde mu o Spartu, ale evidentně to bere osobně jako souboj dvou mužů), si zadělává na další soudní procesy za znevážení jména, křivé obvinění atd.
tohle přesně jsem tady nedávno psal, že to Křetínskýmu nestojí za to konstruovat nějakou vymyšlenou aféru, která by v případě provalení zničila jeho byznys...když by už si chtěl něco takovýho vymyslet tak by s tím určitě nevystoupil on sám, ale najmul by si na to nějakou osobu, aby si nepošpinil svoje jméno....
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/ 32.min Pelta...
To, že Adámek je fotbalovej trosečník a Býma na tom neni o nic líp, to je víc než jasná věc. Takže, tim, že zrovna ty dvá budou o něčem vypovídat (nezáleží proti komu). Adámek potřebuje prachy jako sůl a chytá se posledního stébla. O tom není pochyb.
Ať už ta aféra nějak skončí (samozřejmě věřim že jsme v tom nevinně ), tady už se naprosto nedá diskutovat, pod jakymkolvi článkem o českym fotbale se to hemží lidma co zaručeně znaj pravdu...
Plzeň hraje hezký fotbal, tak ji budeme případnou kourupci tolerovat...zato Sparta hraje nudný fotbal, tak potrestáme Spartu za to, že si dovolili nahlásit korupci na Plzeň Když si chce člověk po ránu zlepšit náladu, tak zajde na EF, přečte si výplody chorých mozků členů Dolar ghetta a má o zábavu postaráno
lidi co tu stejně křečovitě obhajujou spartu nebo vynášej rozsudky nad plzní jsou minimálně stejně směšný (nevim jestli se jedná o tebe nebo ne)
Neuvěřitelný Kdo tu chce tolerovat korupci Plzně? Kdo tu chce trestat Spartu za nahlášení korupce? Píšeš cosi o výplodech chorých mozků, ale tyhle tvoje první věty jsou přesně takovým výplodem
Krásný výplod chorého mozku
to samozřejmě nemyslím vážně...ty moje první věty v nadsázce vyjadřují to, co zde vyhlašuje Dolar a jemu podobní antisparťané od začátku kauzi...přesně tak totiž zní jinými slovy jejich hlásání, co tu celou dobu prezentují
Nemáš pravdu. Nevšim jsem si, že by třeba Dolar chtěl tolerovat korupci nebo trestat Spartu za nahlášení korupce. On je přesvědčenej, že k žádný korupci ze strany Plzně nedošlo a že je to zinscenovaný Křetínským. A to je tak trochu něco jinýho, než to, jak to interpretuješ ty...
... tim samozřejmě nechci říct, že to nejsou výplody chorýho mozku :) Ale dost podobně se tu prezentuje i druhá strana, takže si myslim Plzeňáci se Sparťanama nemaji moc co vyčítat
poslední věta bohužel pravda
samozřejmě i většina Sparťanů zde prezentuje názory úplně mimo..já osobně nefandím ani jednomu klubů z těch dvou..těma mýma úvodníma větami jsme se nevyjádřil úplně přesně, ale myslel jsem to tak, že se všeobecně na oba týmy nahlíží úplně jinak...Spartu většina obyvatel republiky nenávidí, naopak Plzeň jsou v součastnosti za bohy...Když se po tom prohraném zápase Sparta stěžovala na rozhodčí za tu nafilmovanou penaltu tak u vetšiny lidí zklidila posměch že jenom brečí a když se ještě ozval Křetínský tak se proti ní zvedla vlna nenávisti....Ale kdyby se to stalo přesně naopak a plzeň prohrála po nafilmované penaltě tak by určitě o žádné brečení nešlo nenávist proti Spartě by ještě vzrostla a kdyby paclík tak jako křetínský přinesl za peltou důkazy proti spartě, tak by všichni stály za ním, v očích veřejnosti by byl zachráncem našeho fotbalu a vznikaly by kampaně paclík na hrad...Tak jsem to myslel, že podle vetšiny lidí, co udělá Sparta je špatně a Plzen ve všem naprosto bezchybná....Ještě mě napadl další příklad: Když tenkrát pro prohraném zápase se Spartou Paclík kritizoval rozhodčí za výkon a nechal rozpustit komisy rozhodčích a dosadil tam Dášu, tak to nikdo jako brečení nepovažoval a všichni byly rádi, že si Plzen prosadila svoji revoluci...nechci si ani představit co by se dělo, kdyby to bylo naopak, to by asi byl Křetínský ještě větším nepřítelem lidu zralým na šibenici a Sparta bandou ubrečenců, co si musí zařídít vlastní předsedkyni rozhodčích...
Sparta si revoluci dělat nepotřebovala,protože většinou tu komisi ovládala. Teď se jim to zákonitě nelíbí a řvou. Ať si taky chvilku ochutnají něco ze své kuchyně.
Jo tak v tomhle máš pravdu. Všeobecná nenávist proti Spartě je velká a je jasný, že dost ovlivňuje i názory lidí na celou kauzu.
Novinář by měl bejt nezávislej a mít,jak říkáš nadhled. Co říkáš na šéfredaktora Hattricku Procházku? Ten plátek by se měl spíš jmenovat Spartatrick. Jak má teda někdo mít nadhled tady,když na to kašle šéfredaktor,kterej by ho mít měl?
Zrovna Procházka není až takový sparťan, jak si možná myslíš. Na jaře 2003 hrála Sparta na Baníku a o výsledku utkání mimo jiné rozhodla nesprávně odpískaná penalta po evidentně nafilmovaném pádu Václava Svěrkoše. Do novin pak Procházka napsal (tehdy byl redaktorem Deníku Sport), že to penalta nebyla. Ale pak k tomu dodal toto: "Křivda na tyranovi, není křivdou." To nezní moc jako prohlášení od pro sparťanského novináře. Nemyslíš?
On mně vůbec připadá na šéfredaktora jako obyčejnej člověk,co zajde na fotbal a pak v hospodě u piva to komentuje. Teď ale co článek,to proti Plzni. A zcela veřejně si tam říká svoje teorie,za který tady na EF jsi obviněn,že nemáš nadhled anebo je to výplod chorého mozku. To bychom zrovna ty i já mohli dělat taky. A ten jeho výrok mně na něj sedne. On má mít nadhled,my ne.
My bychom ten nadhled mohli mít taky. Nicméně Procházka podle mě není fanoušek nějakého klubu. On se rád po někom vozí. Ať už po Řepkovi, Spartě, či teď po Plzni (nic jsem od o něj o Plzni nečetl, tak dávám na tvé slovo). Ale třeba v poslední době celkem mile překvapil některými články. V postatě se nepřímo zastával fanoušků.
Já Hattrick nekupuju ani nečtu na internetu. Včera jsem na něj náhodou narazil a docela jsem zíral. Řeže to tam dobře. A jak chceš mít nadhled Sparťane? Já ho sice mám(možná),ale ne když jde o týmy,jimž fandím. Bíte Spartu !
Tak když se budeš bavit s někým normálním, tak ten nadhled můžeš mít i u svého týmu.
Na to moc nevěřím,vždycky si budeš ten svůj tým obhajovat. Ovšem jestli se prokáže,že jsme fakt upláceli,obhajovat to nebudu. Já se klidně s fanouškama jinejch týmů bavím,je to zajímavý,mají jinej pohled na věc.
Jasně, že ten svůj tým budeš hájit. Ale ta diskuze bude vypadat jinak, než když se začneš bavit s Dolarem, Typkem a podobnými řečníky.
Tak Typek je mimo,ale dolar je v pohodě a velmi často se s ním shodnu. Ale zase nečtu všechno.
Jinak jiri by ale s tebou nesouhlasil Jenže to je jenom provokatér,nic víc.
Neznam a nečtu, takže nemůžu soudit
8 posledních sezon před nástupem Křetínského = 6 titulů, 2x 2.místo + 5x LM (z toho 3x osmifinále)
8 sezon pod Křetínským = jen 3 tituly a pouze 2x základní skupina LM
Trošku to jde se Spartou pod Křetínským z kopce....
Úspěchů je míň, než dřív. To ano. Nicméně i za jeho panování jsme vcelku s přehledem nejúspěšnějším klubem v ČR.
ovšem už za nedlouho nebude. A právě proto je pro někoho potřeba Plzeň odstranit
Řekl bych, že to pro Plzeň bude relativně dřina postoupit ještě jednou do Ligy mistrů, vyhrát dvakrát domácí pohár a hlavně dva tituly. A to by se Spartě jen vyrovnala.
Ten Pelta je šašek. Jakmile jde o jablonec, plácá se jak malý děcko "Já jsem předseda a kdo je víc..."
Nic se nedozvíme,což ostatně není u nás nic nového.Bylo-li tam skutečně uplácení,tak se to zveřejní tak za 40-50 let,tak to tady totiž funguje.Už jsem to tu psal,že npř.o sezóně 1965/66 jsme se dozvěděli také s podobným zpožděním.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele