Fotbalovým velmocím začíná kvalifikace o postup na ME

02.09.2010, 16:55
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (299)

Přidat komentář
homeles8

ČEŠI DO TOHO!!!

http://www.youtube.com/watch?v=wiJgTFmF9Zo

:-* ♥♥♥

Reagovat
smazaný uživatel

MORAVÁCI taky

Reagovat
smazaný uživatel

a ta česká hymna táhne se jak sopel

Reagovat
homeles8

kriple!

Reagovat
homeles8

vyliž si slipy!!!! Já myslel Češi, jako občané ČR, ne Češi, jako občané Čech.

Reagovat
smazaný uživatel

Já su Moravák a jsem občan ČR

Reagovat
homeles8

řešíš voloviny!

Reagovat
smazaný uživatel

neřeším jen ti říkám, že nejsu Čech

Reagovat
homeles8

tak se odtěhuj někam doprdele a vypadni z ČR

Reagovat
smazaný uživatel

a proč? Já su na Moravě doma...

Reagovat
homeles8

takže jsi z ČR, takže jsi Čech. A drž hubu. Jsi Čech z Moravy=Moravák. Ale furt Čech. I když z Moravy.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne já su Moravák z Moravy. Bohužel komouši zrušili Moravě autonomii ve 1949. Nikdy nebudu Čech!!!

Reagovat
homeles8

Jenže ty tu děláš, jak kdyby jsi byl z číny...

Reagovat
smazaný uživatel

Ne nejsu, jen tiříkám že nejsu Čech, to je tak těžké?

Reagovat
Losinho

Předpokládám že jsi občan ČR, tudíž jsi Čech.

Reagovat
smazaný uživatel

v občanském průkazu mám státní příslušnost ČR, národnost Moravská. Su Moravák

Reagovat
osobnostx

Především nevzdělanec a blb. Až pak Moravák.

Reagovat
homeles8

máš občanství české, ne moravské.

Reagovat
smazaný uživatel

národnost mám moravskou

Reagovat
Losinho

Myslíš, že Katalánci si taky nepřipadaj jako Španělé? Řešíš debility.

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

No tak ti se zrovna fakt jako Španělé moc necítí Ale baví mě ta diskuze.. Doufám, že se do toho někdo připojí, protože já už nechci dělat víc OT..

Reagovat
Losinho

OK, blbej příklad. Tak třeba Baskové...

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě lepší..

Reagovat
smazaný uživatel

taky si říkám

Reagovat
Losinho

To je fuk...Prostě jsou to Španělé a nazdar, stejně jako Moravané jsou Češi

Reagovat
smazaný uživatel

ale to tak není, my nejsme Češi a stejně Baskové a Katalánci nejsou Španělé Skoti taky nejsou Angličané ...

Reagovat
Losinho

Skoti jsou Britové.

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, ale ne angličani

Reagovat
Losinho

Však nikdo netvrdí, že to jsou Angličani, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Najdou se takový experti

Reagovat
C-M@ster

Tak Skoti nejsou Anglicani, ale Moravaci jsou Cesi?

Reagovat
Losinho

Anglie a Skotsko jsou 2 státy, Morava stát není.

Reagovat
smazaný uživatel

prej si čech a drž hubu

Reagovat
osobnostx

Jestliže jsi občan České republiky jsi Čech bez ohledu na to jestli se cítíš jako Tanzánec.

Reagovat
smazaný uživatel

tohle fakt nechápu. To zachvílu mlže někdo křičet že je šumavák a ne čech

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Morava a Moravané existují přes 1000 let

Reagovat
smazaný uživatel

šumava ještě déle

Reagovat
smazaný uživatel

Morava měla po 1000 let autonomii, vlastní sněm, vlajku...nic ti neříká Moravské markábství?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

měla. Fandí tady někdo Rakousku, z důvodu, že jsme to kdysi byly my?

Reagovat
smazaný uživatel

A je tady někdo Rakušan? Já su Moravák z Moravy, která je (bohužel) součástí ČR.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi dement jak se sluší a patří, gratuluju

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsu jen se necítím být Čechm, ale Moravákem já nevím, ale je to tak těžké pochopit to?

Reagovat
Losinho

občan ČR = Čech

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, já su Moravák, bydlím na Moravě, která je součást ČR

Reagovat
Losinho

V tom případě já sem Pražák, ne Čech. Protože bydlím v Praze a ta je součástí ČR.

Reagovat
smazaný uživatel

Morava byla do roku 1949 autonomní oblast až to zrušili komunisti. Morava za Rakousko-Uherska byla naprosto nezávislá na Čechách, měla vlastní parlament, hymnu, vlajku atd.

Reagovat
Losinho

A ty ses narodil do roku 1949?

Reagovat
smazaný uživatel

ne, ale to neznamená že nemůžu být Moravák. Moji rediče i prarodiče byli Moraváci, nikdy se necítili být Čechy

Reagovat
Losinho

Prostě jsi Čech, je jedno jak se cítíš. Já se taky cejtim jako král světa a stejně nejsem ( )

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem Čech, nikdo z mých předků nebyl Čech, v op mám národnost moravskou. Čechem nejsu ani náhodou

Reagovat
smazaný uživatel

tak to máš blbý, protože ve fotbale Morava neexistuje. Skotové to maj lepší, že maj svou repre, ale tady existuje prostě jen Česko jako celek.

Reagovat
smazaný uživatel

Morava a Slezsko není žádné Česko se říká u nás

Reagovat
smazaný uživatel

no ale neni to pravda, protože jaks tady mluvil o tý historii, tak na to by ses měl blíž podívat - země koruny české a spadaly tam vždycky čechy i morava i slezsko, tak to prostě je

Reagovat
smazaný uživatel

ale mroavská národnost v té době existovala ikdyž byla součástí koruny české

Reagovat
Losinho

Člověče, ty seš případ. občan ČR = Čech, občan SR = Slovák, občan Polska = Polák. Chápeš?

Reagovat
smazaný uživatel

A co Maďaři v SR? Nebo sudetští Němci v bývalé ČSR? ČR se skláda z Čechů a Moraváků

Reagovat
smazaný uživatel

rozdíl mezi Maďarem/Němcem a Moravákem je v tom, že pro tyto dvě národnosti existujou domovské státy jako Maďarsko/Německo. Moraváci nic takovýho nemají - ti byli vždycky součástí českých zemí od dob velké moravy

Reagovat
smazaný uživatel

tak jinak, Slováci, Chorvati, Slovinci za Rakousko-Uherska taky neměli svůj domovský stát a byli to národy

Reagovat
smazaný uživatel

tak já netvrdím, že neexistuje mroavská národnost - samozřejmě existuje.

Reagovat
smazaný uživatel

tak vidíš

Reagovat
Losinho

Ale to, že si Moravák, neznamená, že nejsi Čech

Reagovat
smazaný uživatel

znamená stejně jako Slovák nikdy nebude Maďar a opačně

Reagovat
Ligter

Jenže Morava není stát, kdežto Slovensko a Madarsko jo.

Reagovat
smazaný uživatel

ale Slovensko taky nebylo stát, jen součást Uherska (to samé Slovinsko ve vztahu k Rakousku) a Slováci existovali a hlásili se ke Slovenskému národu

Reagovat
Ligter

Bylo, nebylo, ted je.

Reagovat
smazaný uživatel

to je argument

Reagovat
Ligter

No a cos čekal? Měli snad Slováci, když se narodili v R-U slovenské občanství? Pomíjíš právo.

Reagovat
smazaný uživatel

občanství měli Maďarské, ale národnost měli Slovenskou viz. sčítání lidu v roce 1910 (je to i na netu)

Reagovat
Ligter

No ano - na to narážím, to občanství. (!)

Reagovat
Losinho

Skládá se i z Ukrajinců

Reagovat
Ligter

Tak pokud žije Madar na Slovensku neznamená to, že je Slovák. Jde možná spíš o to, co má na občance. A ještě je to ke všemu jiný případ, jsou to oba státy, Morava stát (momentálně) není.

Reagovat
Krausio_Real_M

losinho to rozsek

Reagovat
Ligter

Ted je rok 2010, čéče.

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

Moraváci jsou podmnožina pojmu Čech - pojem Čech je jednak Čech jako obyvatel Čech, ale druhak je to taky nadmnožina označující všechny Čechy (v užším slvoa smyslu), Moraváky, Slezany atd. žijící v ČR

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

nesmysl...já osobně (a hodně mých přátel z Moravy) mám národnost moravskou, státní příslušnost ČR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no a co jako to nijak nevylučuje to co jsem napsal.

Reagovat
smazaný uživatel

tak pro někoho možná jo, ale já to tak neberu...v zahraničí říkam, I m from Czech republic, but I m Moravian.

Reagovat
justcall

jsi prostě Moravan z České republiky

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
Ligter

Reagovat
homeles8

Ano, je, protože jsem všichni jeden stát a kdo nejni s náma, je proti nám !

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

a právě proto, že je součástí ČESKÉ Republiky, tak jsi taky Čech.

Reagovat
smazaný uživatel

ne prostě nejsu Čech, mí rodiče, prarodiče atd. byli Moraváci, já su taky Moravák

Reagovat
sosna

Takže když bude celej staďák křičet Češi do toho, tak ty budeš řvát Moraváci do toho?

Reagovat
smazaný uživatel

já to křičet nebudu a navíc na Slovácku se to nikdy ani nekřičelo

Reagovat
sosna

Dobře. Tak jakýkoli jiný projev povzbuzení našeho týmu...kdo neskáče není čech...nebo jinak, jak by si povzbuzoval naše mužstvo ty?

Reagovat
smazaný uživatel

možná česko do toho, ale to je tak maximum

Reagovat
sosna

Teda já jsem taky Moravák a jsem na to hrdej. Ale abych na základě toho nepovzbuzoval naše reprezentanty jenom proto, že jsou (správně) nazýváni jako Češi...

Reagovat
smazaný uživatel

Tipuju "Morava Moravanum".

Reagovat
Krausio_Real_M

bavíte se vůbec ještě o fotbale?

Reagovat
Losinho

Pche, co sem taháš nějakej fotbal, kde si myslíš že seš?

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
smazaný uživatel

nic ti neříká Šumavské knížectví?

Reagovat
smazaný uživatel

nic

Reagovat
trepka

Reagovat
osobnostx

Pouze historický konotace. Podobně jako Besarábie, Sedmihradsko, Bretaňsko, Frísko či Kastílie.

Reagovat
smazaný uživatel

Češi, Moraváci, Slezané, Romové a sudeští Němci do toho

Reagovat
Kovi81

spis bych to orezal na "nemci do toho"

Reagovat
frankiefcb

Mám takový problém a ty mi ho určitě zodpovíš? Jsme z Ostravy, narodil jsem se v Moravské části Ostravy, ale bydlím v té Slezské části. A národnost mám českou Co tedy jsem?

Jinak pro normální lidi. Češi!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lovec

Kamo, já su taky ze Slovácka a Čechem se teda rozhodně cítím . Na svůj moravský původ je asi každý moravák hrdý, ale má to svoje hranice. No a ty nám tu děláš solidní ostudu.

Reagovat
Lovec

Asi jsem se nechal unést. Jako fór je to luxusní . A nachytalo se tu na to polovina navštěvovatelů

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

jeden odkaz na hymnu ČR a jaká je z toho diskuze o národech Evropy... Snad bych se jen přidal, že třeba Němci žijící v Bavorsku se určitě cítí jako Němci a fandí německé=mu nároďáku, stejně jako by tomu mělo být i u Moraváků a Slezanů... Já bych taky mohl říkat, že jsem Čechoslovák, páč jsem se narodil v Československu, nikoliv v ČR, ale netvrdím to...

Reagovat
niflheim

Bude to těžký, ale snad zabojujem

Reagovat
smazaný uživatel

Litvu,Skotsko,Lichtenštejnsko musíme 2x porazit. a pak ukopat jednu plichtu se španělama a máme jistý postup ze 2. místa bez baráže přímo na ME

Reagovat
smazaný uživatel

znie to tak jednoducho. snad to vyjde

Reagovat
smazaný uživatel

to naopak vy prohrajete hned první zápas v rusku

Reagovat
smazaný uživatel

anglicko a Barry nech radšej zmĺkne, jeho a lamparda už v repre nechcem ani vidieť...kiež by bol hargreaves fit

Reagovat
smazaný uživatel

To už je opravdu k neuvěření jaké obrovské chyby se na Eurofotbalu vyskytují. Chybná data zápasů premierleague? Myslel jsem, že navštěvuji renomovaný český server o Evropském fotbale a ne nějaký blogýsek s plno chybami.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

anglie to projede

Reagovat
smazaný uživatel

doufejme

Reagovat
smazaný uživatel

tvl,s Moravou běžte doprdele.... když si myslíte,že nejste Češi,tak buď jste blbý a nebo tady nemáte co dělat

Reagovat
smazaný uživatel

nekecej, mají na to právo! morava a moravané existují 1000 let blbečku

Reagovat
smazaný uživatel

dík za podporu

Reagovat
smazaný uživatel

No a co?Občani ČR se nazývaj Češi a ne Moraváci.....Jste hrozne naivní

Reagovat
smazaný uživatel

tak já jsem čech, ale chápu moraváky...každý národ má právo na sebeurčení, navíc moravané zde žijí přes 1000 let

Reagovat
Losinho

Vlastně jsou obojí, Moraváci i Češi. Já sem taky Pražák i Čech

Reagovat
smazaný uživatel

a co s tim má co společnýho, jak dlouho to existje?

Reagovat
Ligter

Jo, mají na to právo, ovšem právně jsou Češi, ať už se cítí Moraváky jakkoliv.

Reagovat
Losinho

Reagovat
Ligter

A mám stejně pocit, že si z nás někdo dělá prdel.

Reagovat
smazaný uživatel

Berouňáci existují více než 3000 let !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Losinho

My, Pražané, existujem už taky nějakej pátek a máme z toho ho*no, akorát nás většina lidí nemá ráda a snad celá Morava a Slezko nám nadávaj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Od Velký Moravy už v podstatě neexistuje. Že mluví divně se nepočítá.

Reagovat
Krausio_Real_M

rastaman

Reagovat
smazaný uživatel

No, můžeš si cítit jak chceš ale budeš vždy Čech, i když se cítíš jinak :D Morava není žádný stát, možná před 1000 nebo 50 lety byla ale už není a ani nebude, a ty ses narodil do doby kdy už to nezměníš. Tak na druhou stranu si můžeš věřit v co chceš :D

A tohle téma by se mělo taky ukončit :D bavíme se tu o kvalifikaci na ME, ne? Češi úvodní zápas určitě vyhrajou :)

Reagovat
smazaný uživatel

Vřele Vám doporučuji DEKLARACI MORAVANŮ, najdete ji na stránkách Moravské národní obce v sekci dokumenty. Pak mluvte o morvské národnosti. A měly byste si asi přečíst Základní listinu práv a svobod, zejména článek 3, odstavec 2. Upozorňuji, že tento dokument je součást ústavního úpořádku ČR.

Reagovat
smazaný uživatel

jdu na to

Reagovat
smazaný uživatel

Mně některý Moraváci nevaděj....I když hodně z nich jo....Ale tohle mi přijde už moc Takže Slezani nejsou Češi,ale Slezané??

Reagovat
smazaný uživatel

Deklarace Moravanů se týká jen Moravanů ne Slezanů

Reagovat
smazaný uživatel

Ale v tom případě,by si tohle mohli řikat i Slezané

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně.

Reagovat
frankiefcb

Jo a jak to pak chceš udělat z Ostravou (150 000 lidí žije ve Slzské části a 200 000 v Moravské). Vysvětli mi to prosím?

Reagovat
smazaný uživatel

Vypálit

Reagovat
Krausio_Real_M

hádejte se tady o národnosti, jsme všichni slované a tečka

Reagovat
smazaný uživatel

on není Slovan... on je Moravan

Reagovat
Ligter

Reagovat
Losinho

Já sem postsovět

Reagovat
smazaný uživatel

to jo, já se ke slovanství hlásím, ale taky su Moravák

Reagovat
Losinho

...a taky Čech

Reagovat
Krausio_Real_M

a pořád

Reagovat
Losinho

Nepřestanu

Reagovat
Krausio_Real_M

Nepřestávej, konečně diskuze o něčem

Reagovat
smazaný uživatel

nikdy nebudu a nejsu

Reagovat
Krausio_Real_M

neprovokuj, my jsme v přesile

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

můžete být, já su zvyklý

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě na tom pořád nejsi tak zle.. Kamarád je přesvědčený tom, že je Fin..

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
Losinho

Reagovat
Losinho

Škoda, že si nejseš schopnej připustit realitu

Reagovat
Ligter

Já mám pocit, že jeden o koze a druhý o voze. Z hlediska ''etnického'' Moravan jsi, ovšem z právního hlediska, které to převyšuje, jsi Čech - předpokládám, že jsi se narodil na území České republiky a tví rodiče jsou (právně!) Češi.

Reagovat
Losinho

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
fabec1222

OT:Morava ,ČESKO

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Biozdenda

Pěkné logo

Reagovat
smazaný uživatel

jezisi vy z moravy ste bud Blb* a nebo navedeny vzdyt ste se narodili v CR tak ste snad češi né?nebo si se narodil snad pred 100lety nebo co?

Reagovat
smazaný uživatel

Já se narodil na Moravě, která je součást ČR. A co jako? Nejsu Čech, nikdy z mých předků nebyl Čech. Ale už se opakuju

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo jinej se nenarodil v Česku??

Reagovat
smazaný uživatel

Česko jako název pŕed rokem 1993 nebyl. Bylo Československo předtím protektorát Čechy a Morava. Ne, nikdy se nenarodil z mých předků v Česku

Reagovat
Losinho

Tak v Československu. Stále to však jsou bud Češi, nebo Slováci.

Reagovat
smazaný uživatel

ale Česko je oficiálně uznávanej název, kterej se může používat, takže Česko = Česká republika.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel je to tak, ale Česko nikdy v minulosti nebyl název Moravy

Reagovat
smazaný uživatel

ale byl, akorát že ty tady neustále mícháše hrušky a jabka.

Reagovat
smazaný uživatel

kdy byl?

Reagovat
smazaný uživatel

no vždycky byla morava součást českého království, takže název pro moravu bylo "české království", což je v podstatě totéž jako česko

Reagovat
smazaný uživatel

Tak máš předky Moravany, ale ty už jsi Čech (občan ČR)

Reagovat
smazaný uživatel

občan ČR su, ale Čech ne. V op mám národnost moravská

Reagovat
smazaný uživatel

Zajimavy je, ze se vzdycky nejvic ublizene cejtej lidi z vychodu ,,,

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Češi taky kopali nožičkama v roce 1918 viď

Reagovat
sosna

Třeba Češi v Německu, že?

Reagovat
sosna

Je tu jen jeden zatvrzenec, tak nepoužívej množné číslo a raději zapracuj na diakritice.

Reagovat
smazaný uživatel

zase klidni hormon, já jsem taky napůl z Moravy, ale jsem Čech, takže klídek.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Diskuze je parádní... Moraváci se tu handrkují s Pražákama, jestli jsou Češi nebo ne. Vždyť je to to samý, jako jsou Baskové, Katalánci aspol. Patří mezi obyvatele ČR, (bohužel) stejně jako Romové...

Reagovat
Krausio_Real_M

já jsem z bolky

Reagovat
smazaný uživatel

Tato diskuze je otevřená pro všechny a tvojím příspěvkem bude odteď jenom mlčení. Díky

Smysl jsi pochopil snad...

Reagovat
Krausio_Real_M

pochopil

Reagovat
smazaný uživatel

taky nejsme Pražák

Reagovat
Losinho

Praha

Reagovat
smazaný uživatel

jo dobre tak teda ted az bude hrat nas narodak zapas tak se snad krici Cesi do to ho a ne Moravaci do toho ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Většinou ty repre zápasy se hrají v Čechách

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry,ale už Tě fakt nechápu....´´Moraváku´´

Reagovat
smazaný uživatel

co konkrétně nechápeš? prostě akceptuj, že nejsu Čech! to je všecko

Reagovat
smazaný uživatel

To se akceptovat nedá

Reagovat
smazaný uživatel

tak máš smolu no

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě je to blbost!

Reagovat
smazaný uživatel

dyt´ už ani nevíte, co se řeší... jeden provokatér a všichni kolem něj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frankiefcb

samozřejmě, že to je blbost, ale hlupák zůstane hlupákem

Reagovat
smazaný uživatel

jo dobre takze na morave se bude kricet Moravaci do toho na slezku Slezane do toho a v cechach CESI DO TOHO

Reagovat
smazaný uživatel

normálně v Česku by měli všichni křičet Češi do toho a schluss

Reagovat
smazaný uživatel

to neříkám, ale když se někdo cítí být Moravákem ikdyž Morava je součást ČR tak to ostatní musí akceptovat. Právo na sebeurčení podle charty OSN má každý národ.

Reagovat
smazaný uživatel

A proč si stěžujou Moraváci??

Reagovat
Ligter

To má, jenže dokud není Morava suverénním státem, tak jsi právně Čech.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, Slováci neměli svůj stát, byli součástí Uherska, byli Maďaři? Nebo Slovinci byli Rakušani?

Reagovat
Ligter

Nebyli, jen beru v potaz, že právo není to samé co etnicita (tím, kým se cítíš). Slováci byli právně považovány tedy za občany Rakouska-Uherska. Zdůrazňuju to ''právně''. Právo je psané, pravdivost je v podstatě relativní, ovšem je ''nejvyšší.''

Reagovat
Ligter

Jinými slovy - beru výš právo, tedy občanství, než národnost.

Reagovat
smazaný uživatel

No jasně, protože národnost, tak jak je braná, teda že člověk má národnost takovou, na jakou se zrovna cítí je absolutní pitomina..

Reagovat
sosna

Ale i ty musíš akceptovat, že jako občan ČR jsi Čech, stejně jako občan Slovenska je Slovák.

Reagovat
smazaný uživatel

nn, on má pravdu v tom, že je moravák, ale když se říká češi do toho, tak je blbost do toho plíst ještě moraváky, protože to slovo češi tam má jinej význam než jak to myslí on.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
sosna

Však jo. Ale on taky říká, že nebude řvát češi do toho, protože je Moravák. To je...

Reagovat
smazaný uživatel

fandím ČR ve fotbale, ale občané celé ČR nejsou Češi je potřeba si uvědomit

Reagovat
sosna

Já se s tebou nepřu jestli jsi čech nebo ne...v tomhle s tebou souhlasím. Já řeším konkrétně ten fotbal. Reprezentanti jsou zástupci České republiky, tedy Češi. A ty je odmítáš podporovat jen proto, že jsi Moravák. To mi nejde do hlavy. (a to jsou mezi nimi i Moraváci...)

Reagovat
smazaný uživatel

neodmítám! Já ti říkám, že fandím ČR, proto že Morava je součást ČR, chápeš to?

Reagovat
smazaný uživatel

prosím tě nech už toho, myslim, že už je nám všem jasný, co jseš zač

Reagovat
smazaný uživatel

já to říkal už na začátku že jsem Moravák no

Reagovat
sosna

Chápu. Ale...

sosna02.09.2010 17:39

Takže když bude celej staďák křičet Češi do toho, tak ty budeš řvát Moraváci do toho?

[reagovat]

Slovácko_Morava02.09.2010 17:40

já to křičet nebudu a navíc na Slovácku se to nikdy ani nekřičelo

Reagovat
smazaný uživatel

fandím ČR ale křičet Češi do toho nebudu a nikdy se to ani nedělalo na Slovácku

Reagovat
smazaný uživatel

tak se sebeurči a necpi to sem

Reagovat
goodbay

moraváci jsou národ , oh tak to jsem nevěděl

Reagovat
frankiefcb

Ale ne samozřejmě, že Moraváci i Slezané řvou Češi do toho. To jenom pár zakomplexovaných Jihomoraváků si na něco hraje

Reagovat
smazaný uživatel

ja jsem třeba ČECH narozený na MORAVĚ

Reagovat
smazaný uživatel

no vlastně sem narozený ve SLEZKU

Reagovat
smazaný uživatel

no vlastně sem narozený ve SLEZKU

Reagovat
smazaný uživatel

ale ze SLEZKA jseš asi jedinej

Reagovat
Shevchenko

No tak to teda gratuluju když si napoprvé nevzpomeneš kde ses narodil a ještě to napíšeš blbě.

Reagovat
frankiefcb

to je nás více

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

ja uz nic psat nebudu protoze to nema cenu kdyz si to nenecha vysvetlit

Reagovat
smazaný uživatel

Citát T. G. Masaryka

"...moravská otázka je a bude opět zkušebním kamenem české politiky. Je proto žádoucí, aby byl Moravě zachován její specifický ráz aby se jí dostalo rozsáhlé autonomie, nejen politické, ale i kulturní."

T. G. Masaryk Problém malého národa. Čas 6, 1907, č 22

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

nj, ale nic z toho nedodržel

Reagovat
smazaný uživatel

jinak já jsem velice proti jakýkoli rivalitě Morava/Čechy, naopak jsem zastáncem rivality Česko/slovensko. To mi připadá mnohem výživnější

Reagovat
frankiefcb

Ale jo ta rivalita je fajná, rád se poškorpím s kamarády z Čech, ale tohle toto je hloupost. Kořeny mé rodiny jsou spjaty s Moravy, částečně se Slezskem, ale vždy mě prarodiči učili toho, abych si vážil toho, že jsem Čech a oni se taky brali vždy za Čechy

Reagovat
smazaný uživatel

ježiši, Čech je odvozeno od slova Čechy, co má Morava a Slezsko spoločného s Čechami probůh?

Reagovat
Ligter

On Čechami myslel Českou republiku, když už jsme akurátní.

Reagovat
smazaný uživatel

a to je ten problém, Čechy se nerovná ČR. Podívej se na mapu Čech na netu. Čechy jsou menší než Slovensko

Reagovat
Ligter

Já vím. Tohle si ještě kupodivu pamatuju.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud bys to chtěl brát historicky, jak tady o těch věcech mluvíš, tak třeba právě Slovensko je ve skutečnosti mnohem menší než současná Slovenská republika - její území totiž tvoří Slovensko a část Maďarska

Reagovat
smazaný uživatel

Tak území Slovenska je v podstatě vymyšleno, ale když se podíváte na sčítání lidu v 18. století, zistíte, že Slováci žili na mnohem větším území než je Slovensko dnes. V podstatě v Budapešti byla polovina Slováků. Prostě Maďaři je postupně odnárodňovali...

Reagovat
smazaný uživatel

no jasně, ale tak podle toho se to brát nedá, protože maďaři taky žili všude možně, ale někde jako menšina... jinak Slovensko je vymyšlený, s tím souhlasím

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vymyšlený...Nitranské knížetství existovalo na stejném území jako dnes Slovensko.

Reagovat
smazaný uživatel

navíc Maďarů bylo v 18. století v celém Uhersku jen 36% procent

Reagovat
smazaný uživatel

jj však taky to nebylo maďarsko ,ale Uhersko a Uhři tim pádem byli všichni jeho obyvatelé (Maďaři, Slováci, Chorvati atd. atd.)

Reagovat
smazaný uživatel

ale problém je že v maďarštině Uhersko = Maďarsko. Maďarština navíc ani nebyla úředním jazykem do 19. století, úředním jazykem byla latinčina

Reagovat
smazaný uživatel

ale taky od slova Česko, což už převládá v dnešní době

Reagovat
smazaný uživatel

Villa Raúla překoná - alespoň golově

Reagovat
sosna

1.o fotbale

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co sem plateš nějakýho Villu, je tady snad seriozní diskuse!

Reagovat
smazaný uživatel

škoda reakce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Forza Itálie!!!Hlavně Pazzini,Cassano.....

Reagovat
Kepy_FCB

Čechy+morava+Slazsko= Česko (2010) poté 2050 Gypsyland

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsme vyřešili Moraváky, tak jdem řešit cikány, jo?

Reagovat
smazaný uživatel

jj s tím (gypsy) je potřeba něco dělat protože i Češi (!) budou ve své zemi brzo hosty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kepy_FCB

hosty ? otroky !

Reagovat
sosna

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
Ligter

Bude někdy přátelák Čechy - Morava?

Reagovat
smazaný uživatel

Můžem se domluvit btw Katalánsko má vlastní repre

Reagovat
Ligter

Vím, vím. Ale bohužel někteří hrajou i za Španělsko. (to celé Španělsko )

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

K tématu-Češi si myslim,že vyhrajou s přehledem a pak vyhrajou i nad Španělskem,čili posotoupěj z prvního místa.... (pro někoho Moravané)

Mimo téma-Myslim si,že Slovácko_Morava si z nás dělá prdel nic proti němu

Reagovat
smazaný uživatel

jj já taky - už jsem chtěl přestat, ale vždycky najdu něco co mám potřebu uvést na pravou míru

Reagovat
smazaný uživatel

opravdu si nedělám, jen nesnáším ignoranty, pro které Morava a Moraváci neexistují

Reagovat
smazaný uživatel

Mezi ně já teda nepatřim....Viz.fotbal....hodně Moraváků kope v lize,v repre,zahraničí.....A myslim si,že ani takový tady nejsou....Jen si myslim,že je úplně zbytečný se nazývat Moravákem když jseš v Česku......

Reagovat
smazaný uživatel

V Česku (nesnáším ten název) jsem, ale součástí Česka je Morava, historické území.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem občan ČR, jsem loajální k ČR, platím daně ČR, ale su Moravák.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jdi platit české daně a už, prosím, nezasírej diskuzi

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ale je i Slezko....Ale to je pořád o tom samym....

Myslim si,že diskuzi jsme zprasili už dost a já už s tim končim Komu to vadí,tak těm se omlouvám

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
božský John

Jedinej stát na území ČR,kterej má právo na uznání, je Jablonecko

Reagovat
smazaný uživatel

Není pravda.. První člověk nalezený na tomto území byl Berouňák Takže je jasné, že toto území by se nemělo jmenovat Česká republika, ale Berounsko...

Reagovat
smazaný uživatel

S tady tou diskuzí jste sto let za opicema. Teď už se neřeší jestli je někdo Čech nebo Moravák, ale to, kdo je Čech a kdo Evropan. Doufám, že Evropanů tady moc není a nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Allez Les Bleus, domaci duel proti Belorusku by mel byt na rozehrati idealni..

Reagovat
smazaný uživatel

Realne v Skotsku nevyhrate...a so Spanielskom 2x prehrate..zbytok mozte vyhrat, ale to asi nebude stacit na postup priamo bez baraze

Reagovat
božský John

Asi tak nějak, hlavne Skotsku neprohrát, doma bychom je měli porazit, Skotové jsou venku marní.

Kdyby se uhrál bod se Španělskem,tak by baráž měla být jistá

Jak vidíš vás,Slováky? :))

Reagovat
smazaný uživatel

to se vždycky musím smát, když někdo takhle dopředu říká, co se stane. Sorry, ale já na věštění budoucnosti nevěřím

Reagovat
smazaný uživatel

Co to tady řešíte za chujoviny? Čech je Čech, ať už je z Moravy a nebo z Čech, protože Čech název pro obyvatele Česka. Náš jazyk prostě nemá jiné pojmenování pro "zemské" Čechy - Bohmen a celorepublikové Čechy - Tschechen.

Reagovat
Ligter

Měls to vysvětlit hned Slovácko_Morava. To jsme se snažili už dlouho.

Reagovat
Losinho

To mu vysvětluju už dlouho...kdo nechce pochopit, nepochopí

Reagovat
Shevchenko

Jsem SHEVCHENKO a chci nezávislost SLEZSKA !!!

Reagovat
j_mrazik

Ty nebo zase jenom tvoje manželka?

Reagovat
Losinho

Já zase chci aby byl odvolán KJ. Vidíš? Oba chceme nemožné.

Reagovat
kubys

Reagovat
Zajda

NO DO HÁJE TO JE LUXUS DISKUZE

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

\no moc se nesměj

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele