Foster si chce vybojovat místo jedničky

18.08.2009, 10:55
Aktuality
Mladý gólman Ben Foster chce udělat všechno pro to, aby na Old Trafford zůstal v pozici prvního gólmana i po návratu veterána Edwina van der Sara, který se zotavuje po zranění.

Brankář Manchesteru United a anglické reprezentace ví, že zranění brankářské jedničky Edwina van der Sara je pro něj obrovskou možností, jak dokázat Siru Alexi Fergusonovi, že nadešel ten správný čas, aby se mezi tři tyče natrvalo postavil právě on.

Nizozemský veterán Van der Sar si poranil ruku, což ho připravilo o start v Commnity Shield a prvním ligovém zápase proti Birminghamu a šanci v nich dostal mladík Foster. Ten proti Birminghamu vychytal čisté konto a nyní se chystá na kolegově zranění co nejvíce vydělat.

"Je to moje obrovská šance a já musím ukázat to nejlepší, protože Edwin utrpěl nepříjemné zranění a budeme ho nějakou dobu postrádat," sdělil Foster Daily Telegraph. "Během toho, co tu nebude, musím chytat co nejlépe a doufám, že až se vrátí, nebude pro něj jednoduché mě z branky vytlačit.

"Byl jsem spokojený s mým výkonem proti Birminghamu, obzvláště poté, co jsem byl zklamaný z představení v Community Shield. Je dobré, že jsem se z toho oklepal a udržel čisté konto. Důležité je, že jsme získali tři body, ale moje čisté konto je rovněž povzbuzující."

Autor: Ondřej Holzman / goal.com

Komentáře (138)

Přidat komentář
kitas

Podla mna slabucky golman na to aby chytal v zaklade u Red Debils...Myslim si ze aspon zatial na to jednoznacne nema...

Reagovat
smazaný uživatel

debils?? a ty komu fandis modrym lofasom od chelsei??? ta ic se vispac...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, moc doufám, že dá ještě šanci Kuszczakovi

Reagovat
smazaný uživatel

Kuszcakovi??

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vo fous lepší jak to vemeno Der Sar, co je už pět let za zenitem. Kdyby nemeli Fernanda, tak je z něho výstavní pouštěč.Jenom červenej frňák, žije ještě v minulym století a nevidí to.

Reagovat
smazaný uživatel

chtěl si říct ferdinanda..mimoto tak špatnej gólman VDS rozhodně neni a foster na to bejt jednička nemá,nehledě na jeho neustálý zranění..

Reagovat
smazaný uživatel

Tos nemyslel vážně, ne? :D

Reagovat
j_mrazik

Pohár se mu nepovedl, ale třeba se do toho dostane.

Reagovat
smazaný uživatel

videl som dost jeho zapasov,ale nevyzeral prave najistejsie ... mna nejak nezaujal zatial

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud nebude dělat chyby jak v Community Shield tak nevidím důvod proč ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad to vyjde, přeju mu to, je dobrej.

Reagovat
smazaný uživatel

Fandím Edwinovi...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemáš na to Fostere, jsi slabí a zralí tak na Slaviu

Reagovat
smazaný uživatel

slabí a zralí, ještě si zapoměl na Y ve slově slavia

Reagovat
smazaný uživatel

este rok si pocka

Reagovat
smazaný uživatel

co čtu tak asi nic moc o Benovi nevíte....ano CS se mu nepovedla a měl tam slabé chvilky, ale pokud ste viděli jeho výkon proti Birminghamu nemůžete na něj ani jedno špatné slovo vyřknout... myslím žeto byla plohodnotná náhrada Sara možná i lepší...teď uvidíme proti Burnley... ale pokud znovu zachytá jako minule už má SDAF o čem přemýšlet

Reagovat
j_mrazik

Chytil vůbec něco? Vystřelil na něj někdo?

Reagovat
smazaný uživatel

představ si, že ano

Reagovat
j_mrazik

Já chápu, že je těžký se zviditelnit proti těmhle soupeřům. Celej zápas tam chudák stojí a pak někdo o ten balon "zakopne" a trefí mu šibenici. To je pro golmana neštěstí.

Reagovat
KnoxXx

klucovy zakrok ukazal proti strele chucha v zavere zapasu a zachranil manu tri body, rozohravka je u neho zatial velka slabina, pri centrovanych loptach istotou tiez neoplyva, na ciare ale velmi dobry brankar

Reagovat
j_mrazik

To byl Seaman taky.

Reagovat
smazaný uživatel

centry jsou slabinou většiny brankářů, co patří na čáře k nejlepším...

Reagovat
Bakary3

S Birminghamem zachytal, ale to nemůže schovat několik jeho chyb, tu poslední v Community shield s Chelsea a jeho velkou nejistotu v tom zápase. Je dobrej, ale ať chytá, až skončí Van der Saar.

Reagovat
smazaný uživatel

burnley? si děláš srandu či co? Klidně můžou do brány postavit popelnici, takový zápas nemá žádnou vypovídaci hodnotu, jde jen oto aby tě nesejmul nějaký přehnaně vyhecovaný řezník

Reagovat
smazaný uživatel

takovéhle zápasy jsou pro brankáře právě nejhorší - celých 90. minut se musíš soustředit, aby jsi neusnul a když na tebe jde první střela v 60. minutě tak jsi pod obrovskym tlakem...

...když na tebe jde několik desítek střel za poločas tak se chytá hned líp (se třeba někdy podívej na brankáře San Marina - dokud neinkasuje první gól, tak chytá skvěle...)

Reagovat
smazaný uživatel

,,Celých 90.minut, a když v 60.minutě jde střela..."

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zatiaľ podľa predvedených výkonov sotva. Musel by sa stať zázrak, ak by to dokázal, aspoň v blízkej budúcnosti určite nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Angličan má potencial už teď je dost kvalitní myslím že letos se bude ještě více nějak točit s Edwinem než minulou sezonu a příští rok asi jednička ja mu teda věřím

Reagovat
KnoxXx

vykon v community shield takymto reciam moc nezodpovedal, proti birminghamu to bolo lepsie, ale rozhodne nie hodne jednotky, budem ho pozorne sledovat a zelam mu vela zdaru

Reagovat
smazaný uživatel

ne hodné jednotky udrřel čisté konto párkrát podržel dobrým zákrokem co je teda potom výkon hodný jedničky ??

Reagovat
KnoxXx

zlepsit rozohravku, kde je to zatial bieda a chyta v anglicku, cize pri standardnych situaciach zostavat vzdy na ciare prinasa mnozstvo problemov, v ostatnych aspektoch je to velmi dobry a perspektivny brankar, ked zapracuje na rozohravke a praci nohou, tak ma nato byt jednotkou

Reagovat
vladis271

stabilne vykony pocas dlheho obdobia?nie podla toho ako sa vyspi?ale necham ma zle,ja budem len rad,ked ho tam bude SYR drzat co najdlhsie

Reagovat
KnoxXx

toho by som sa nebal, pride edwin a ben putuje na lavicku

Reagovat
smazaný uživatel

Foster je jednozacnou prioritou, protoze je anglican. Zatim je trochu nejisty a dela zbytecne chyby, presto patri mezi anglickymi brankari k tem nejlepsim. Navic vice moznosti ani nemame, kdyz Kuszczak je neco podobneho. Jeho vyhodou je ovsem skvely reflex, coz treba Foster nema. Ale porad nezapominejme na Amose nebo Heatona. Kdyz se nikdo neosvedci, musime nekoho privest

Reagovat
smazaný uživatel

mne by sa v Manchestry pacil taky Neuer zo Schalke 04

Reagovat
smazaný uživatel

ježíš nějakyho skopčáka ještě ne

Reagovat
j_mrazik

Ještě bych Fosterovi šanci dal. Nikoho nepotřebujou.

Reagovat
smazaný uživatel

me taky, Neuer jednička a Foster dvojka, nebo by nebyl špatný Akinfeev

Reagovat
smazaný uživatel

a mne bi se v chelsei pacil Z.Kalač.. vsAK je volny hrac ta ho berte

Reagovat
smazaný uživatel

Vidim to tak, ze Edwin sa po zraneni vrati spat do brany, Foster rok pocka, kym Edwin skonci s futbalom. Potom si zachyta pol sezony a ked zistia v MU, ze na to nema, tak sa bude pakovat do priemerneho anglickeho klubu.

Reagovat
fabec1222

Edwin ale rika ze po tyhle sezone nehodla koncit

Reagovat
smazaný uživatel

Celkem hodně najivní je

Reagovat
smazaný uživatel

jak ty...

Reagovat
smazaný uživatel

Já nejsem.Van der Sar má prostě místo jedničky jistý dokud bude chytat si myslim

Reagovat
smazaný uživatel

nejvíc na to má vole duchodce van der saar tohle je pro ne nadeje jsem fanousek city ale má na to ale proti nám by mohl chytat duchodce protoze na nej pujde dost strel takze to skoncí 5-0 pro city kdyz bude chytat on ale foster je mladá nadeje takze bych ho posatvil mezi tyče na celou sezonu van der saar uz to má za sebou uz na to proste nemá no City jde na titul!

Reagovat
fabec1222

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim, že v druhém řádku ti chybí čárka...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
miky10

Reagovat
Bakary3

Ježiš, dneska je tu výkvět

Reagovat
smazaný uživatel

to je správnej projev kolikrát si viděl Saara chytat ty vejre to by mě zajímalo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a hele fanda city since 2008

Reagovat
Bakary3

borned 2004

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

2002...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
papos182

Jen born

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
herbage

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Máš recht.

Reagovat
RickNash

chudáčku malej, další rychlokvašnej fanda...

Reagovat
smazaný uživatel

zatím mě vůbec nepřesvědčil,že na to má....v jednom z nejlepších týmů na světě by měl chytat TOP brankář,tím podle mě Foster zdaleka není a asi ani nebude...

Reagovat
smazaný uživatel

Momentálně Saara nevytlačí - už jen kvůli reputaci, kterou Saar má. Jen to, že stojí v bráně on znamená, že jsou před ním obránci mnohem jistější.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

tak proti Birminghamu zachranil tri body...ten jeho zakrok proti Benitezovi byl paradni...centry taky mel...podle me chytal velice slusne...

Reagovat
miky10

podle mě na to časem má, tuhle sezonu si ještě počká a bude krýt záda Saarovi, případně ho nahradí při zraněních, ale od příští sezony plnohodnotná náhrada

Reagovat
smazaný uživatel

United měli koupit Givena už v roce 2000. Měli by vystaráno do dneška a ještě na pár let. Jejich chyba

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Foster sice neni žádnej superman ale když si vzpomenu na Bartheze, .tak to zas neni tak hrozný.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě Foster nemá na Man Utd ale na nějaký slabší tým jako třeba Blackburn...Van der Sar je u mě jasná jednička i když často dělá chyby...

Reagovat
smazaný uživatel

Chtít může...

Reagovat
smazaný uživatel

No, je celkem jasné, že tu jednu nebo dvě sezóny (nevím, jak dlouho ještě Edwin plánuje být v Manchesteru), Foster prostě nemá šanci stát se jedničkou...Na Edwina nemá přád skoro nikdo, natož pak on, ale tím nechci říct, že je to nekvalitní gólman, jenom se ještě potřebuje trochu "vychytat"...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co to děláš, vandertome??

Reagovat
Bakary3

Napsal jsi něco normálního, tak ti dal palec.. Zkus to častějc

Reagovat
smazaný uživatel

No jo ale kde teda?

Reagovat
smazaný uživatel

A vychytá se, když bude dělat dvojku za Saarem?

Reagovat
smazaný uživatel

A proč ne?? Pokud by se s trenérem domluvili třeba na tom, že Foster bude chytat každé čtvrté utkání a bude nastupovat v FA Cupu a Curling Cupu, tak by to šlo...

Reagovat
vitasrp

Hráči MU hrají i curling??

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, právě háže kámen Nina

Reagovat
Chazy

Ted, kolik lidi ho tu kdysi videlo chytat za Watford..

Reagovat
miky10

Reagovat
miky10

a líbil se mi, sice sestoupili, ale on tým dost sržel

Reagovat
miky10

držel

Reagovat
smazaný uživatel

Tady asi téměř nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

Já ne ale asi tam válel předpokládám.

Reagovat
r.mrazik

malokdo...ja si treba za watford pamatuju jen Younga...o Fosterovi se tenkrat dost povidalo,jaky to je talent...

Reagovat
smazaný uživatel

ono je rozdíl chytat v klubu který nemá velká ambice a když brankář něco pokazí tak to není tak vidět a si v tom klubu pořád hvězda,pak když chytáš za jeden z nejlepších týmů kde jsi chtě něchtě pod velkým tlakem a když uděláš chybu tak se o tom všude píše,každý zpochybňuje jestli na to máš nebo nemáš,další zápas jsi nervozní aby jsi neudělal nějakou chybu,,,pokud Foster ten tlak neumí ustát tak ať jde do menšího klubu kde bude hvězda

Reagovat
Chazy

On tam ale ani zadny velky chyby nedelal, jen jeden kiks proti THFC. Nejde soudit, jestli na MU ma, jestli ten tlak unese nebo ne, prece jen on chyta 5x za sezonu, neni asi snadny se okamzite chytnout a jednou za dva mesice predvest vykon. Nicmene uznavam, ze od toho zraneni vypada dost jako traged.

Reagovat
smazaný uživatel

To tady můžeš vysvětlovat, jak chceš a stejně tě nikdo nepochopí :)

Reagovat
smazaný uživatel

to máš pravdu těch zápasů neodchytal moc takže se těm jeho výkonům ani nedivím,ale i tak by se měl s tímhle umět vypořádat...,jak zkončí SAR tak dostane příležitostí dost a uvidí se...

Reagovat
Tomanatura

Na co? Manchester je snad trochu jiná stanice, než Watford. Úplně stačí, že jej viděli v United.

Reagovat
Chazy

Nestaci, nedelali by z nej pak podprumernyho golmana

Reagovat
Tomanatura

Ševčenka jsem viděl v AC i v Chelsea.

Reagovat
Chazy

A?

Reagovat
Tomanatura

Někteří hráči nezvládnou přechod do nejlepšího týmu. Foster prostě nebude opora jak Edwin. Nikdy

Reagovat
Chazy

A to srovnavas se Shevcenkem?

Treba nebude, ale neni fer ho soudit na zaklade 5 zapasu za sezonu. Ted bude chytat pravidelne, tak uvidime. S Brums byste 3 body nemeli, nebyt jeho.

Reagovat
Tomanatura

Špatné srovnání. Na 99% dojde nový golmán, Foster není 100% jistota.

Reagovat
smazaný uživatel

Kurňa - ty tady hážeš procentama jako sedlák hnojem, Svěží Vodo!!!

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

Svěží Voda je nějaká chytrá - ostatně - jako vždy...

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
Vasil

Tak Watford v telce mockrát nebyl. Ale tehdá o něm snad psali že Albion ani ManU se nemusí o budoucnost v bráně bát. I když na jeden "moment" watfordské kariéry si pomatuju (a určitě nejsem sám ).

Reagovat
vodka

I ve Watfordu dělal občas kiksy, hlavně ve výběhu a při domluvách s obránc ... Navíc teď dělá chyby skoro pořád, minimálně u těch centrů, kdy udělá krok dopředu, kdy to vypadá, jakože si půjde pro balon a pak zamrzne, to je jeho největší slabina...

Podle mě to teď psychicky nedává... navíc ani proti Birminghamu to nebyl moc dobrý výkon.. Říct, že díky němu to nebyla remíza je dost zavádějící tvrzení...

Reagovat
miky10

proti Birminghamu to nebyl dobrý výkon? a co měl udělat líp, aby to podle tebe byl dobrý výkon?

Reagovat
vodka

žeby pochytat ty centry? a nemást obranu tím jedním krokem dopředu a zastavením... Evanse to jednou docela zmátlo...

Reagovat
soukup

v MU podle mě nikdy jedničkou nebude, až skončí Edwin tak si stejně přivedou golmana, kterej bude světovou špičkou, tým jako MU si nemůže dovolit mít v bráně jen nadprůměrnýho Fostera (pokud se nějak zázračně nevypracuje) byl by ve stejné pozici v jaké je dneska Almunia v Arsenalu, nikdy by nebyl oporou a vždycky by byl branej jako průměrnej golman ve velkým klubu, kterej by si zasloužil někoho lepšího

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No, tak v tomto absolutně nesouhlasím - Almunia je přinejmenším v posledních dvou sezónách velkou oporou pro Gunners a Foster má na to, aby se v budoucnu jedničkou opravdu stal - kvality tam jsou, to bezesporu...

Reagovat
soukup

ale tady jde i o jméno, MU má ve fotbale obrovský jméno a hráči a hráči v základní sesatvě by měli mít víceméně stejný mezi hráči jako má MU mezi kluby, pokud ho nemají tak se o nich nikdy nebude psát jako o opoře a neustále se bude spekulovat o jejich schopnostech, Almunia ani Foster žádné velké jméno nemají i když Almunia už pomalu začíná být brán, ale furt si spousta lidí myslí, že na Arsenal nemá a Foster je co se týče jména skoro nula a proto to bude mít hrozně těžký stát se jedničkou v MU

Reagovat
smazaný uživatel

Pane Soukupe, vím, že jste, co se fotbalu týče, veliký expert, ale já si prostě stojím za svým a myslím si, že na to Foster jednoduše má a klidně se za rok dva jedničkou stane...Velké jméno ještě sice nemá, ale to si může "udělat"...

Reagovat
soukup

to může a docela bych mu to přál

Reagovat
smazaný uživatel

Anglická repre proste nemôže mať špičkového gólmana, to by nebolo anglicko :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěl jsem se zeptat - nejsi krapet paranoidní?? Ale neber si to osobně...

Reagovat
smazaný uživatel

beriem prášky

Reagovat
smazaný uživatel

Holt žádný Banks nebo Shilton není delší dobu na skladě.

Reagovat
smazaný uživatel

Green? Hart? Těch golmanů se líhne dost.. Na EURO96 můj oblíbený Seaman...

Reagovat
smazaný uživatel

Si pamatuju jak vychvalovali a vkládali naděje do Richarda Wrighta.Prej jejich příští dlouholetá jednička.no ale ňák to nedopdlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže Green je momentálně jeden z nejkvalitnějších golmanů PL... Extra starý není, je celkem možné, že v budoucnu nahradí VdS v brance United...

Reagovat
smazaný uživatel

Možný je vše.Ale dobrej určitě je to nepopírám,ale stejně bych si tam představoval větší eso v repre i MU.

Reagovat
honziss

Proč to podle tebe není "eso"? Protože chytá "jen" za West Ham?

Reagovat
smazaný uživatel

Já neřímám že neni eso řekl jsem"větší eso" ale máš pravdu že takoví asi nemaj.takže v repre 1.

Reagovat
honziss

Jak píše Talkers, Anglie má špičkového brankáře v Greenovi. Snad už bude definitivně jedničkou v repre.

Reagovat
smazaný uživatel

No právě aby ho tam taky dali,což by mohli protože vybírat si zas tak nemužou.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim jak vy lidi jestli jste slepy kdyz jste se divaly na zapas proti birmighamu tak Foster vytahl paradni zakrok proti Tutovem golu...

Reagovat
smazaný uživatel

Parádní zákrok vytáhne i brankář v divizi.Tím ale neříkám že neni dobrý.

Reagovat
j_mrazik

Občas i v okrese.

Reagovat
smazaný uživatel

Občas i doma za barakem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chcieť môže Čo ja všetko chcem...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že Edwin žádný strach nemá, že by se nevrátil do branky. Přeci jenom Ben Foster nemá takové kvality a zkušenosti jako Van der Sar....Proti Birminghamu nebyl zcela jistý!

Reagovat
smazaný uživatel

Van Der Sar byl nominován do elitní trojice brankářů a vyhrál ji jeste stihnul vytvořit rekord a co vyhral s Ajaxem a v repre. a ze byl 1 v Juventusu si myslim že Foster Saara jentak nevistrnadi nema sanci

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele