Fortuna liga - souhrn 18. kola

15.12.2020, 17:54, aktualizováno 16.12.2020, 20:10
Komentáře a souhrny
Slovan Bratislava pozdním gólem zdolal Žilinu a upevnil si vedoucí pozici. Dunajská Streda ukončila sérii nezdarů a s rokem 2020 se rozloučila vítězně - v předehrávce osmnáctého kola doma porazila Senici. Michalovce porazily Ružomberok, jemuž nepomohl ani hattrick Regáliho...

Slovan Bratislava - MŠK Žilina 3:2

16.12.2020 18:15

Góly: 48. Erik Daniel, 65. Erik Daniel, 90+4. Rafael Ratão - 37. Ján Bernát, 85. Enis Fazlagić

Posledný zápas roka 2020 v najvyššej slovenskej futbalovej súťaži odohrali ŠK Slovan Bratislava a MŠK Žilina. Belasí zdolali "Šošonov" 3:2 (0:1).

Program 18. kola najvyššej slovenskej futbalovej súťaže a vôbec program jesennej časti aktuálneho ročníka vyvrcholil šlágrom medzi prvým a tretím celkom tabuľky. ŠK Slovan Bratislava hostil od 18:15 na Tehelnom poli celok zo Žiliny. Hostia avizovali, že sa pokúsia o plný bodový zápis a dlho im to aj vychádzalo. Napokon sa však prekvapenie nekonalo. Belasí otočili a hoci žltozelení ešte raz vyrovnali, rozhodujúci úder Bratislavčanov prišiel v nadstavenom čase duelu.

Pred zápasom vedenie domáceho klubu poďakovalo čiarovému rozhodcovi Michalovi Tomčíkovi, pre ktorého to bol posledný zápas v jeho kariére. Prvú šancu mal Daniel. Obrana hostí jeho pokus zblokovala. Slovan mal od začiatku loptu častejšie na kopačkách. Kombinoval po krídlach a stredom, avšak ďalšiu príležitosť na zmenu skóre mal až v 16. minúte. Vtedy strelu Rataa odvrátil na roh Petráš.

Žilinčania nádejne zahrali v 32. minúte: Paur zhruba z 18-tich metrov tesne minul bránu Greifa po strele z priameho kopu. O šesť minút neskôr hostia išli do vedenia. Po centri Ďuriša poslal loptu parádnym volejom za chrbát Greifa Bernát - 0:1. V posledných sekundách prvého polčasu rozohral Slovan priamy kop s nacvičeným signálom, ktorý však vyrovnanie nepriniesol. Hostia schádzali do kabín za jednogólového vedenia.

Po prestávke sa domáci dočkali v 48. minúte a opäť išlo o veľmi pekný futbalový moment. Nonov center si na prsia spracoval Daniel a následne zakončil do ľavej hornej časti Petrášovej brány - 1:1. Po góle belasých mala ďalšiu príležitosť Žilina; Paurova delovka o kúsok minula brvno.

Obe mužstvá pokračovali v otvorenom futbale. Do vedenia mohol ísť Slovan, no Petráš vychytal koncovku Rataa i následnú dorážku De Marca. Neujala sa ani nebezpečná strela Daniela o pár sekúnd neskôr. Krídelník Slovana však v 65. minúte poslal Slovan do vedenia, keď loptu zblízka poslal za Petráša - 2:1. Bol to už druhý Danielov gól v zápase.

Greif potom veľmi dobrým zákrokom zmaril vyrovnanie Kiwiorovi. Gól nepadol ani po rýchlom brejku Čavriča. Domáci útočník trafil pravú žrď. V 85. minúte najskôr vyrovnal na 2:2 Fazlagič.

Posledný presný zásah hektického duelu zaznamenal Ratao. Vo štvrtej minúte nadstaveného času rozvlnil sieť a rozhodol o triumfe Slovana nad Žilinou v pomere 3:2. ŠK Slovan Bratislava prezimuje na čele tabuľky s päťbodovým náskokom pred druhou Dunajskou Stredou. Žilina strávi zimnú prestávku na výbornej tretej priečke.

Více informací k zápasu

Zemplín Michalovce - MFK Ružomberok 4:3

16.12.2020 14:00

Góly: 25. Filip Vaško, 33. Ismar Tandir, 48. Igor Žofčák (pen.), 78. Taiwo Abdulrahman - 20. Martin Regáli, 34. Martin Regáli, 42. Martin Regáli

Posledný súťažný zápas Fortunaligy v kalendárnom roku 2020 majú za sebou už aj MFK Zemplín Michalovce a MFK Ružomberok. Východniari v divokom dueli s Liptákmi, bohatom na góly, vyhrali 4:3 (2:3).

Prvý polčas posledného zápasu oboch tímov v tomto roku bol v prvom rade veľmi bohatý na góly. A to na oboch stranách. V šiestej minúte ešte hostia nevyťažili z priameho kopu z hranice šestnástky. Avšak v 20. minúte už bolo všetko inak. Takáčova strela sa od žŕdky odrazila pred pohotového Regáliho, ktorý nezaváhal - 0:1. Náskok hostí trval len päť minút. Potom Vaško hlavičkou zblízka prekonal Macíka - 1:1. V 29. minúte proti Takáčovej technickej strele z priameho kopu veľmi dobre zakročil domáci brankár Markovič. Krátko nato išiel jeho tím do vedenia. Žofčák našiel z rohového kopu hlavu Tandira a bolo 2:1. Hostia však zareagovali okamžite. Zemplín nechal v pokutovom území voľného Regáliho, ktorý obstrelil Markoviča - 2:2. Ani to však ešte v prvom polčase nebolo všetko. V 44. minúte si za obranu nabehol Regáli. Prekonal Markoviča a ešte stihol doraziť loptu do siete - 2:3. Ružomberok po polčase viedol o jeden gól.

V gólovom duchu sa začal aj druhý polčas. Mrva fauloval Taiwa a matador slovenských trávnikov Žofčák z penalty nezaváhal - 3:3. Potom už gólových príležitostí ubudlo. Naďalej sa však hral rýchly futbal, aj keď terén nebol ideálny. V 78. minúte hostia nezvládli situáciu vo vlastnej šestnástke. Strela Tandira sa od pravej žrde odrazila k nepokrytému Taiwovi, ktorý strhol víťazstvo na stranu svojmu mužstva - 4:3. Hostia sa v závere snažili o vyrovnanie, ale výraznú gólovú príležitosť si nevypracovali. Michalovce vyhrali nad Ružomberkom o jediný gól, pričom tohto súpera zdolali prvýkrát v histórii vzájomných zápasov v najvyššej súťaži. Zemplín bude zimovať na desiatom mieste v tabuľke, Ružomberok s najväčšou pravdepodobnosťou na šiestej priečke. Liptákom by tak súčasná pozícia zaručovala miestenku v nadstavbovej skupine Fortunaligy o titul, kým Zemplín by sa musel uspokojiť s bojmi o záchranu.

Více informací k zápasu

FC Nitra - AS Trenčín 1:2

16.12.2020 14:00

Góly: 73. Alen Mustafić - 60. Abdul Musa, 87. Hamza Ćataković

V poslednom jesennom kole Fortunaligy podľahol FC Nitra na svojom trávniku trenčianskemu AS 1:2, keď všetky góly v zápase padli až po polčase.

Do zápasu aktívnejšie vstúpili domáci hráči. V siedmej minúte to skúšal poslať na Šemrinca spoza šestnástky Magda. Po štvrťhodine hry sa na oplátku ozvali hostia. Kadákov center z pravej strany hlavičkoval Ikoba tesne vedľa. Potom tempo trochu ustalo a hralo sa väčšinou medzi šestnástkami. Na prestávku odchádzali tímy za bezgólového stavu. Po zmene strán sa hra viac otvorila. V 48. minúte po Gataričovom centri zo štandardnej situácie a následnej umiestnenej strele Adamca sa veľmi dobrým zákrokom blysol Šemrinec. O tri minúty neskôr sa do veľkej príležitosti dostal Gatarič, ale trenčiansky gólman výbornou reakciou opäť podržal svoj tím. V 57. minúte vypálil z voleja Corryn, avšak tesne minul. O tri minúty neskôr sa už Trenčín nepomýlil. Na Zubairovu strelu brankár Harush nedosiahol a hostia viedli 1:0.

Zverenci trénera Ivana Galáda mohli vyrovnať o sedem minút po tomto momente. Vtedy Tancíkov prudký center do päťky nasmeroval na vlastnú bránu Šulek. Šemrinec loptu za chrbát nepustil. V 73. minúte po Gataričovom centri z ľavej strany hlavou zrovnal skóre Mustafič - 1:1. Keď sa už schyľovalo k remízovému rezultátu, druhýkrát nečakane udreli Považania. V 87. minúte sa dostal z hranice šestnástky k zakončeniu striedajúci Čatakovič a presnou strelou k žŕdke rozhodol o tesnom víťazstve Trenčína v Nitre v pomere 2:1. Nitra prezimuje v tabuľke na ôsmom mieste, len o skóre za siedmou Sereďou. Trenčín, ktorý si pod Zoborom polepšil o tri body, prezimuje deviaty. Od posledného Pohronia ho delí šesť bodov, Pohronci však majú ešte dva zápasy k dobru.

Více informací k zápasu

DAC Dunajská Streda - FK Senica 2:0

15.12.2020 16:00

Góly: 51. Zsolt Kalmár, 72. Ion Nicolaescu

FK Senica sa na Žitnom ostrove dlho držal, no napokon podľahol domácemu FC DAC 1904 Dunajská Streda 0:2 (0:0).

V druhej minúte sa Jedličku ďalekonosnou strelou pokúsil prekvapiť Addo, ale mieril vedľa. Prvých desať minút sa hralo v réžii Senice. Jej hráči boli aktívnejší a smerom na bránu aj nebezpečnejší. Gólovú príležitosť si však nevypracovali. V 20. minúte po rohovom kope hlavou poslal loptu na bránu Asanovič, a Jedlička ju reflexívne vyrazil. Odrazený pokus sa snažil dotlačiť do brány Addo, ale Jedlička šancu opäť zmaril.

V 24. minúte Ramirezovu strelu spoza šestnástky vyrazil Fryšták. V 33. minúte Addo nabil na strelu Košťálovi, ktorý z pravej strany prestrelil bránu. O dve minúty neskôr Košťálove zakončenie z rovnakého miesta Jedlička kryl. V 38. minúte Kalmár poslal loptu za obranu Ramirezovi. Venezuelský útočník išiel sám na bránu. Obišiel aj obrancu Nemca, ale jeho strelu Fryšták veľmi dobre vyrazil na roh.

V 51. minúte Nicolaesu prešiel po pravej strane. Jeho spätnú prihrávku senická obrana odvrátila na Divkoviča, ktorý stál sám pred bránou. Divkovič poslal loptu Kalmárovi, ktorý ju dorazil do prázdnej brány - 1:0. V 54. minúte z ostrého uhla skúsil šťastie Ramirez, ale brankár hostí bol pozorný. Senica sa snažila o vyrovnanie, avšak do vyloženej šance sa nedostala.

V 63. minúte bol nepresný Ramirez. V 69. minúte išla Müllerova hlavička tesne vedľa. V 72. minúte obrana hostí odhlavičkovala Baličov center. Lopta sa dostala k Nicoalescuovi, ktorý ju z hranice šestnástky poslal s prispením teču do siete - 2:0. Dunajská Streda ukončila jesennú časť aktuálneho ročníka Fortunaligy dvojgólovým víťazstvom nad Senicou a prezimuje na druhom mieste tabuľky.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slovan Bratislava18142245:1144
2.DAC Dunajská Streda18123341:2039
3.MŠK Žilina1893640:2730
4.FC Zlaté Moravce1766530:2024
5.Spartak Trnava1772824:2423
6.MFK Ružomberok1857626:2822
7.ŠKF Sereď1747619:2919
8.FC Nitra1754818:3119
9.AS Trenčín1846821:3318
10.Zemplín Michalovce1846819:3718
11.FK Senica1845917:3317
12.FK Pohronie1619620:2712
Zbývající zápasy
16.12. 14:00FC Zlaté Moravce - Spartak Trnava
09.02. 00:00ŠKF Sereď - FK Pohronie

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (245)

Přidat komentář
adalbertus

Reagovat
smazaný uživatel

https://sport.aktuality.sk/c/474139/komentar-sportu-kolko-za-motoracik/

Toto je jedna z najväčších chujovín aké vymyslela UEFA za posledné roky

Reagovat
r3

Preco? Detaily este nie su zname, ale v zasade mi to pride ako dobre riesenie.

Reagovat
ratusek

není, je to dobré akorát pro ty uplně slabé. pro ty silné je to dobré v tom, že se nebudou zdržovat zápasama s těma průměrnýma týmama a je to předzvěst té superligy

Reagovat
smazaný uživatel

Čo je natom dobre ?

Reagovat
r3

Co je na tom zle? Nase kluby sa nevedia pravidelne dostavat ani do EL, tak aspon nejaka zahranicna konfrontacia. Netvrdim, ze pre Slovan (ci v sucasnosti DAC) ma byt ambiciou hravat tuto ligu, ale pre kluby typu Ruzomberok, Michalovce a pod. to je sutaz, pri ktorej pri zhode okolnosti mozu hrat skupiny. Co je pri EL v postate uplne vylucene.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

z dlhodobého hľadiska takmer ani neexistuje šanca uživiť bez EL na Slovensku 2 kluby ktoré by chceli v Európe hrať dlhodobo solidnu partiu. To len ako príklad pre budúcnosť. Konferenčna liga je po finančnej stránke na 0 čo sa týka zisku pre väčšinu klubov okrem par čo sa dostanú ďaleko. Toto je ako 50kg náhrobný kameň pre našu ligu a podobne.

Česi sa potrebujú v koeficiente rýchlo dostať hore aby nekrvacali dlhšieba nezomlel ich ten krátkodobý pokles koeficientu.

Reagovat
r3

Preco zas 0? Pre kluby typu Ruzomberok alebo Michalovce je aj postup v EL do dalsich predkol zaujimavy - financne aj tym, ze sa zviditelnia. Samozrejme, ze pri tejto Konferecnej lige nepojde o ziadne financne zazraky. Ale par stoviek tisic, ktore na tom mozu zarobit je pre nich urcite zaujimavych.

Alebo to skusim inak - aku inu alternativu mame pre taketo kluby? Si tu fakt niekto mysli, ze taky Ruzomberok by povedal na 3 predkolove europske zapasy + 3 zapasy v skupine KL nie? Lebo ze na tom zarobi iba 100-200k? To je fakt naivna predstava. Ale OK, kludne mozme tlacit tu sucasnu verziu dalej. Len potom sa necudujme, ze okrem 2-3 top klubov vsetky ostatne zivoria. Niektore viac, niektore menej, ale bez akehokolvek prislubu zlepsenia v buducnosti.

Reagovat
pistacik11

Dovolím si tvrdiť, že náklady na cestovanie, ubytovanie, odmeny ďaleko prevyšia tých 100-200tis zárobku

Reagovat
BílíAndelDrcKo

žiadnych 100-200 tam nezarobíš, pozri si odmeny na stránke UEFA, zarátaj si náklady, ktoré sa oproti EL nijak nemenia a zváž náročnost kvalifikácie, ktorá nijak lahka nebude a v 4. predkole máš nasadené 6. tímy z Španielska, Anglicka, Nemecka, Taliansko, Francuzsko, štvrtý z Portugalska a 3. z Ruska, Belgicka, Ukrajiny, Holandska, Turecka, Rakuska. A Samozrejme odmeny za kvalifikáciu ešte nižšie ako v EL. Šanca na postup o nič vyššia odmeny pravidelne nižšie.

Reagovat
r3

Posli mi pls link ak mas.

Ja samozrejme hovorim o celkovom zarobku na konci dna (vratane aj listkov, ale aj samozrejme odcitaneho cestovania atd.). Aj keby to bola rovna nula, tak nevidim dovod preco by taky Ruzomberok do toho nemal chciet ist. Ak to bude minus, tak jednoducho postavia juniorku v prvom kole a dovidenia. Ak to tak budu robit viaceri, tak to UEFA po par rokoch zrusi.

Ja tu neobhajujem slepo UEFA, len stale teda mi to pride - v tomto momente, ked nevieme detailnejsie vsetky veci - ako lepsia alternativa pre Ruzomberok a spol. ako sucasny stav.

Reagovat
flamengo

Pokiaľ to zoberiem z fanúšikovského hľadiska, tak množstvo tých výjazdov bolo skvelých. Ja som svojho času Balkán zaznával a po pár výjazdoch tým smerom som s nimi v pohode, ale aj aj s inými smermi, okrem kktín,čo do Európy nepatria..

Samozrejme, čo sa týka financií, tak to asi nebude taká výhra, sme tam, kde podľa výsledkov patríme.

Kto tam nechce ísť, tak sa neprihlási ako raz Žilina, keď tuším menila trávnik.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Strávil som skoro hodinu kým som ten dokument na reddite zasa vyhrabal, čísla presne neviem ale štartoval si na 150 000 za učast v prvom predkole, pričom to rástlo tak o 20 000 za dalšie predkolo a skupina bola za milion niečo.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Ako napr. ked Belanik povedal, že sa im neoplatí investovať do kádra, lebo by to aj tak nestačilo s istotou na skupinu EL, tak KL je čistá strata je to len ďaľšie kastovanie klubov.

Reagovat
Degree

Pokial viem cestovne a ubytovanie preplaca uefa experti...

Reagovat
zgeroTT

Takze nevieš nic. Expert.

Reagovat
smazaný uživatel

Neprepláca

Reagovat
Degree

Ospravedlnujem sa precital som si clanok s Belanikom a ano odmeny su vacsie ale iba na pokrytie nakladov s cestovnym aostanu im niake drobne

Reagovat
twelwer

Keď sa expert ozve

Reagovat
Karci64

Belaník svojho času tresol hovadinu o tom, že predkolá sú stratové a od tých čias túto mantru kde kto opakuje. Nie je to realita. Zober si jednoduché počty. Za 2000,-€/osoba máš týždennú super luxusnú dovolenku all inclusive v 5-hviezičkovom hoteli prakticky hocikde vo svete. Nech má futbalová výprava 40 členov ( 40 x 2000,-€= 80.000,-€) a nech si dokonca zaplatí aj vlastný chartrový let tak minúť 100.000,-€ na jeden výjazd je problém a prakticky sa ani nedá dosiahnuť aj keby sa snažili. Štandardne sú náklady na jeden výjazd (pokiaľ neletíš niekde do Kazachstanu) hlboko pod 50.000,-€/klub. No a teraz odmeny. Už len za prvé predkolo Európskej ligy je 240.000,-€ a potom to rastie vždy o 20.000,-€) + domáci zápas na ktorom sa dá tiež zarobiť. Inými slovami ak sa náš klub prebojuje už len do druhého predkola môže si rátať minimálny zisk ( po odpočítaní všetkých nákladov) 400.000,-€, čo je aj pri rozpočte Žiliny ( cca 4-5 Mio €) zaujímavé. Nehovoriac o tom ak by sa prebojovala do skupiny... Osobne nepredpokladám výrazný pokles v odmeňovaní v EKL oproti súčasnému odmeňovaniu v EL. V predkolách štartuje úplne rovnaký počet klubov ako doteraz, len v skupinách pribudne 16 klubov. To skôr odmeny v EL porastú oproti dnešku. Zdroj príjmov UEFA je v TV právach a v reklamách. Pandémia nemá na tento biznis výrazný vplyv - ľudia sedia doma, na štadión nemôžu a radi si pustia futbal v telke.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Ale veď ja nehovorím o tom, že je EL stratová, ja hovorím, že kvoli trom zápasom sa neoplatí Žiline investovat do kádra, na skupinu EL v nemajstrovskej vetve pri súčasnom kooeficiente ak jednoducho to nechcu robit dlhodobo, čo nechcú. A z toho hladiska je KL zase len uškodenie a sťaženie podmienok pre ambicioznejších, lebo ak niečo investuješ s cielom postupu, tak sa ti to v tej KL jednoducho nebude dlhodobo dostatočne vracat ako napr. klubom v EL a zasa sa len zväčši priepast preotže samozrejme bude aj koeficientove ohodnotenie odlišne za EL a LM a ako si sám napísal aj finančne. Takže su jasne zvyhodnení už tí ktorí v EL budu posobit a už sa budu len vzdalovat zvyšku viac a viac a už sa bez naliania milionov z externých mimofutbalových zdrojov ani len nemáš šancu do tej skupiny dostat. Keby aspon bolo väčšia prepojenie medzi KL a EL a z KL mohli do buducej sezony postupit viacere timy.

Reagovat
xawi

Ono tie naklady su neskutocne variabilne. Strasne zavisi od aktualnych cien ropy a od toho, kam letis, ale nezda sa mi, ze by sa ten vyjazd dal urobit hlboko pod 50 000 . Uvedom si, ze predkola sa hraju v lete, ked proste nie su k dispozicii. Chartre dostanu dobre ceny, lebo lietaju pravidelne od maja do septembra, ale ty si hladas lietadlo v dobrom dennom case a chces letiet o tyzden. To je dost velky rozdiel. Navyse tam ides na 2-3 dni, takze bud sa lietadlo vrati naspat a ty platis tym padom 4 legy, alebo platis stojne dva dni ( v lete utopia).

Dalsia vec je, ze v Bratislave tie lietadla zozenies velmi tazko, velakrat lietadlo musi do Bratislavy doletiet = dalsie naklady.

Rozpisal by som Ti aj detailnejsie naklady, ale to naozaj zavisi od situacie. Ale tych 50 000 EUR by som bral skor ako spodnu hranicu, povedal by som, ze aj nerealnu.

Reagovat
Karci64

Tých hlboko pod 50.000,-€ je myslené keď ideš autobusom, čo sa stáva, viď Slovinsko, Rakúsko, Česko a pod. Keď sa tak zamyslím, tak OK beriem, že jeden let v rámci EU stojí okolo 20.000,-€ a jeden výjazd potom 4x let = rovno 80.000,-€ . Stále do 100.000,-€ ostáva 20.000,-€ - na dve noci plus strava. Čiže 20.000,-€ : 40 osôb = 500,-€ na osobu - aj naďalej slušné ubytko v 4-hviezdiščkovom hoteli. Ono na presných číslach až tak nezáleží, ale faktom, na ktorý som chcel poukázať ostáva, že už aj tie "blbé" predkolá sú ziskové.

Reagovat
xawi

ano, suhlasim, ze je to stale ziskove. Ale porovnavat to s all-inclusive dovolenku nie je dobry napad. Navyse tych vyjazdov autobusom je minimum - v predkole akurat do Rakuska, Ceska a na juh Polska.

Reagovat
r3

Tak samozrejme pokial v 3 predkolach hras so supermi z Kazachstanu, Armenska a Islandu tak je to ine ako ked dostanes superov z V4. Urcite plati to co aj ty hovoris, ale sucasne plati co pise Karci, ze pri vela zreboch naozaj tie naklady nie su ziadne horibilne sumy. Zalezi aj od stastia pri zrebe, v priemere ale tieto naklady nie su az tak vysoke a urcite sa "oplati" byt v EL.

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálne jeden z dvojice DAC , Slovan tu blbosť budú hrať automaticky aj keby bol medzi nimi rozdiel 1 bod kvôli takejto konfrontácii určite nebudú držať kádre dlhšie pokope ani investovať do nových hráčov a ostatné kluby tu budú hrať ďalej ligu s dorastencami a lacnými legionármi

Reagovat
ratusek

Slovan

Reagovat
Ferguson6

Radványi v Podbrezovej.

Reagovat
Ferguson6

Németh do Komárna.

Reagovat
pistacik11
Reagovat
zgeroTT

To nie je smiesne, ale skor tragické, ako funguje nas futbal.

Reagovat
suldik

Len taká poznámka pod čiarou, spomínaný Bartko sa po rokoch kedy mal len asi 20 ročný mercedes preháňa na Porsche Cayenne.

Reagovat
zgeroTT

A chcel podplatit Macika na pumpe, aby Trnava ziskala titul

Reagovat
flamengo

Vraj mal Macík zabezpečiť za 5 000 aby RK nevyhral. Najviac to živil športový komentátor s "typickým slovenským menom" Eisele, ten to nevedel prehltnúť, spomínal to aj cez F1,ktorú komentoval. Ešte aj rok potom to spomínal, tomu sa povie správny srdciar

Reagovat
zgeroTT

Eisele je vyborny komentator. Odosobni sa a nemysli si, ze každý, kto len spomenie Trnavu v nie pozitivnom zmysle je zly. Pri komentovani futbalu mu dokonca z inych klubov pisali, ze je trnavak. Pozerali na to presne rovnakou optikou, ako ty. A to s tým slovenskym menom som nepochopil.

Reagovat
flamengo

Ja teda F1 málo pozerám, ale mal som v práci viac fanatikov, ktorí to pozerajú radšej v českej verzii, lebo Eisele sa nedá s nimi zďaleka porovnať. Komentovať F1 a tam spomínať škandál v našej lige je úplne od veci. On tam už dával aj rozsudok nad Spartakom, bol premúdrelý.

Reagovat
zgeroTT

Eiseleho popularita v Cechach je ovela vacsia, ako richtra na Slovensku. Fakt ta to tak zadusa, ze to tam spomenul?

Reagovat
flamengo

Nič ma nezadúša, ja ho mám v péčku. Bolo mi už srandovné, že s tým chodil pravidelne v určitom časovom intervale a nič nové nepovedal, len to oživoval a prd z toho.

Čo sa týka obľúbenosti komentovania F1, tak u nás v pondelok v robote bola téma hlavne F1 a z piatich fanatikov štyria prešli na český koment,

Reagovat
penepi

Vidíš, pre mňa sú zas Česi nudní.

Reagovat
flamengo

Podstata v tejto časti nie je F1, ale cez Rimavskú sa tu prešlo na Macíka, Bartka, čo som tu ja s tým nezačal, iba som pripomenul, že kauza bola rok živená aj Eiselem, aj na komente v F1, aj bez nových informácií, len tak aby sa vedelo. A tak sme sa dostali k F1, čo teda mňa osobne netrápi, ibaže som v robote musel počúvať, či Ferrari, alebo Mercedes, alebo či to Trnava kúpila cez Bartka, práve keď bol Hamilton v boxoch

Reagovat
penepi

Pri komentovaní najkrajšieho športu na svete spomenul druhý najkrajší šport, nevidím na tom nič zlé

Reagovat
flamengo

No každý má svoj vkus. Ja mám za najkrajší šport, čo ho hrajú a aj sledujú milióny ľudí a ten čo ho "hrajú" dve desiatky a sledujú milióny nemám ani v závese za futbalom.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa je Richter úplne priemerný komentátora m, ktorý ti nedá takmer žiadnu info navyše pokiaľ sleduješ spravodajstvo z F1 na dennej báze. Pokiaľ s ním teda nekomentuje Král, ktorý je fakt top. Pre mňa asi najlepší spolukomentátor naprieč všetkými športami, čo v televízii sledujem. Fajn sú aj Rosina s Gondom. Vo všeobecnosti je pre mňa práve Richtr najslabším článkom celej zostavy.

Reagovat
KnoxXx

Eisele je jednoducho nepocuvatelny - okamzite vzdy prepinam na cesku mutaciu a to s velmi jasnym vedomim toho, ze Richter nie je ziadne terno (aspon tam je Pepa Kral).

Reagovat
uff

Reagovat
suldik

On stále svätosväte tvrdí že to nie je pravda. A keď sa preriekol tak z neho vyšlo, že za také drobné sa to nerobilo ani keď bol v Košiciach

Reagovat
xawi

Ked mu tahalo na 40, tak sa v seneckom becku v tretej lige "pripravoval na svoj superlogovy debut". A to boli zapasy, an ktore "sa nedalo netesit", cele zle.

Reagovat
suldik

Pokiaľ viem tak on už mal cez 40. Dodnes sa chváli že je (bol?) najstarší hráč, ktorý nastúpil v lige. Dôležité je že stávku vyhral, čo na tom že je to hanba pre slovenskú ligu ako svet

Reagovat
smazaný uživatel

Chvalabohu už nie je. Prekonal ho Palo Kováč.

Reagovat
xawi

to ano. Ale v nizsich ligacj za Senec, neskor za Becko havral dlhe roky.

Reagovat
zgeroTT

Mna pochvalil za moj vykon v Senci na ihrisku, kde je teraz umelka. NTC vtedy este nestalo. Velmi milý pán.

Reagovat
suldik

ak ťa neťahal hrať do Važca za 20€ za zápas tak tu pochvalu nemyslel vážne

Reagovat
zgeroTT

Vtedy sa nam o € ani nesnivalo. Ale za taky peniaz by som samozrejme rad nastupil za kohokoľvek. Okrem Slovanu prirodzene.

Reagovat
rabl

Tlačovka AS, netuším čo sa ide riešiť, možno štadión, možno názov... Ak niekto chce, nech pozrie, začína sa 10:00

https://www.youtube.com/watch?v=xxr_kolzymI&feature=emb_title

Reagovat
BílíAndelDrcKo

dizajnér loga asi nebol futbalový fanušik. Mysliac si, že 90 percentna inšpirácia v juventuse prejde bez výsmechu

Reagovat
rabl

Takže veľka tlačovka kvôli logu a dresom Juventusu

Reagovat
smazaný uživatel

A tak zasa dôležitejšie je ako s tým novým logom budú pracovať a nie ako vyzerá. Trenčín nemá nejako silné logo z histórie. Mne sa Trenčín vybaví vďaka 90 rokom vždy ako mesto dvoch futbalových klubov v druhej či tretej lige, na úkor jednoho poriadneho. Teraz sa to konečne posledné desaťročie zmenilo.

A k tomu ako vyzerá. Ja ako fanúšik talianskeho futbalu, som tiež cez prsty pozeral na nové logo Juve. Nie že by bolo zlé, skôr ma hnevalo ako zahodili históriu starého loga. Teraz keď som videl vaše komenty, tak som desať minút rozmýšľal, ako vyzeralo staré logo... Ja myslím, že dnes môžeme povedať, že Juve novým logom určite neprerobil. Po komerčnej ešte stúpol a to píšem ako primárny fanda ACM.

Reagovat
zgeroTT

Trencin zmenil asi najviac názvov a klubových znakov zo vsetkych muzstiev v lige.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

a niektorí si pochvalujú, toto je stratená krajina v tomto. Chápe, že oni v tom logu nemajú identitu a vzťah. Napri. hokejový Trenčín to zvládol vcelku fajn, ale toto je podla mna strašne cez čiaru. Beriem, že chceli vytvoriť niečo úplne nové, ako sa snažia začat novu kapitolu klubu aj so štadionom, ale tak mali vymysliet niečo naozaj nové a nie absolutne odkopirovat nápad Juventusu. V tomto nevkuse, sme Slováci asi majsitri.

Ten Juventus to Jčko aspon tvaruje do emblemu, ale toto su dva uholniky capnuté do ničoho s jednoznačnou kópiu dizajnu

Reagovat
Ferguson6

Košice?

Reagovat
pistacik11

Košice pre istotu rovno založili nový klub, alebo zlučovali staré

Reagovat
zgeroTT

Ako pise pistacik, Kosice som neratal skrz mnozstva pospajanych klubov.

Reagovat
Ferguson6

Za mňa teda to logo taký priemer. Myšlienka dobrá, ale prevedenie mohlo byť lepšie. Úplne sa mi nepáčia dimenzie. Prirovnal by som to k novému logu Dynama Pardubice (k tej 2D verzii).

Každopádne ešte nech ešte logá zmenia Sereď, DAC a hlavne MIchalovce. Prípadne aj Žilina alebo Spartak by mohli, ale tam by to asi len ťažko prechádzalo a budeme mať po pekných štadiónoch aj pekné logá klubov.

Reagovat
zgeroTT

Mame najkrajsie logo na svete, svoje zvrhle esteticke chúťky si nechaj pre iných.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Prečo by ZA alebo TT mali meniť znak? chápem, že potrebujú upraviť línie, aby to pôsobilo ucelenejšie, ale inak? Fakt sa pýtam v dobrom

Reagovat
Ferguson6

Nehovorím o radikálnej zmene ako Trenčín, stačila by aj kozmetická ako napr. Rangers. Žilina by mala upraviť tvar štítu, lebo mestský erb má naozaj divné proporcie a nevyzerá dobre. Tiež by som text dal do loga, nie nad ako to je teraz. A nejaký pekný originálny font. Čo sa Trnavy týka, to je také generické logo ako z internetového manažéra. Ale tiež by stačilo dať nejaký krajší štít, prípadne dať preč tú loptu a dať len FCST.

Ako napríklad, ja by som bol rád, keby aspoň nejakým faceliftom prešli aj logá Slovana (zmeniť font a štátny znak neviem či by mal byť v logu klubu), Dukly (to je úplne amatérska práca za 5 minút vo Worde) alebo Ružomberka (dať tam krajší štít).

Reagovat
smazaný uživatel

bože to je hnus... keď máš deadline hodinu pred koncom a zabudol si nakresliť logo, tak mi to pripadá, bez nápadu, škaredé...

Reagovat
QooBo

Otras Nechápem čo je to za módu posledných rokov robiť nové športové logá klubov v takto primitívnom prevedení Myslím, že tu stačil kľudne redizajn starého loga alebo aspoň zachovanie hradu ako dominanty mesta

Reagovat
BílíAndelDrcKo

staré logo je uzko spojene so Synotom. To je dobre, že ide do zabudnutia, ale solueta hradu mohla byť zachovaná ako pri hokejovej Dukle

Reagovat
Ferguson6

Hokejová Dukla je snáď najhorší redesign v slovenskom športe. To muselo robiť dieťa nejakého funkcionára klubu v Skicári ako domácu úlohu na informatiku.

Reagovat
penepi

Vec vkusu. Mne sa napríklad páči, akurát s tvarom s mohli o čosi viac vyhrať.

Reagovat
Ferguson6

Však tam majú základný font z Wordu a 3D efekty ako z roku 2003. Mali si zobrať príklad z Dukly Jihlava. Tomu hovorím dobrý redizajn.

Reagovat
penepi

Sto ľudí, sto chutí, darmo sa tu budeme doťahovať. V týchto otázkach je to iba o vkuse - pokiaľ to nie je nejaký totálny paškvil, čo v tomto prípadne rozhodne nie je.

Reagovat
Ferguson6

Lenže je to paškvil, technicky úplne odfláknutá práca. Jasné, určite sa to páči veľa ľuďom, ale povedzme si, že bežný slovenský futbalový fanúšik nedokáže ohodnotiť to, či je logo dobré alebo nie. V prípade Trenčína si dovolím tvrdiť, že keby dali hrad aj na hovno v bordovo-žltej, tak by bola väčšina spokojná, lebo je tam hrad.

Reagovat
xawi

Inak teraz naozaj v dobrom - ty mas nejake graficke vzdelanie? Lebo uz dlhsie sa tu sustredis na dresy, loga a podobne s vcelku velkou istotou, ze vies o com pises.

Reagovat
Ferguson6

Nemám vzdelanie, ale 10 rokov sa grafike venujem a najmä logá (nie len futbalové) a dresy sledujem dosť podrobne.

Reagovat
zgeroTT

dalo by sa povedať, že máš na to dobrý zrak

Reagovat
Emmett Brown

logo nie je zlé, ale úplne mi nesedí k futbalovému klubu

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
penepi

to bolo tebe

Reagovat
smazaný uživatel

Dik

Reagovat
penepi

Je celkom možné, že sa práve skončila posledná jesenná časť Fortuna ligy, v ktorej sa Slovan stal majstrom pod majiteľom Ivanom Kmotríkom.

Je dosť možné, že ide o vôbec poslednú jesennú časť ligy s týmto majiteľom. Aspoň to Kmotrík tvrdil v októbrovom rozhovore pre Denník N.

V Slovane strávil viac ako desať rokov a tvrdí, že z Petržalky doň „prestúpil“ hlavne preto, aby mohol postaviť nový štadión, keďže na pravom brehu Dunaja to bolo možné len v obmedzenej miere.

Do klubu napumpoval milióny eur a štadión napokon postavil. Dokonca to vyzerá tak, že síce nedobrovoľne, ale napokon väčšinou za vlastné peniaze.

Štadión postavil, domáce tituly povyhrával, trikrát sa dostal do skupinovej fázy Európskej ligy. Ak by sme nepoznali okolnosti, mohli by sme povedať, že to viac ako desaťročie bolo úspešné.

Nie je to však ono, čo tvrdí aj on sám, a aj preto hľadá cestu von.

Štadión síce postavil, no v médiách sa dokola píše o tom, ako na to chcel zneužiť štát.

Hráčom síce platí najviac na Slovensku, no často im chýba to, čo fanúšikovia oceňujú najviac – nie sú slovanisti, skôr žoldnieri. To platí aj o tréneroch, čo priznal aj sám Kmotrík.

Skalný fanúšik (s jedným takým sme spravili veľký rozhovor) dokáže takéto veci prehltnúť, lebo klub so storočnou históriou a víťazstvom v PVP 1969 je oveľa viac ako podnikateľ z porevolučných čias.

Dokáže prehltnúť aj to, že viceprezident klubu oslavoval hajlovaním. Ten viceprezident tu predsa nebude navždy, ale Slovan áno. A ako dokazuje text Lukáša Vráblika, v rebríčku exotov medzi majiteľmi európskych klubov by mal problém umiestniť sa na popredných priečkach.

Skalný fanúšik navyše ocení, že Kmotrík na Tehelnom poli (práve tam!) postavil nové Tehelné pole.

Avšak je tu aj skupina ľudí, ktorá potrebuje viac ako len to, aby každý týždeň chodila na štadión. Jej väčšia časť chce kvalitu, lebo je rozmaznaná víkendovými priamymi prenosmi z Premier League či La Ligy.

Problémy by Slovanu do veľkej miery vyriešil vstup na väčší trh: československá či iná stredoeurópska liga, to je však nereálne. Nielen preto, že Česi by slovenské kluby nechceli, ale zatiaľ niečo také nedovoľuje ani UEFA.

Rozhodujúcim faktorom kvality československej ligy pred rokom 1989 bolo, že domáci hráči nemohli prestúpiť do zahraničia. To by pomohlo aj teraz, ale takéto temné riešenie snáď nechce nikto.

Potom je tu ešte ďalšia skupina ľudí. Tí sú citliví na čachre so štátnymi peniazmi aj na neonacizmus. Skúsenosť z hokejového Slovana pod majiteľom Jurajom Širokým však ukazuje, že pokiaľ ide o plnenie štadióna, viac záleží na kvalite zápasov a prostredia ako na vlastníckom pozadí.

Hokejový Slovan hral KHL, na ktorú stačilo vytiahnuť peniaze z vrecka. Pri futbalovej Lige majstrov to však také jednoduché nie je. Tam treba aj koncepciu a správne manažovanie.

Hajlovanie, nespratní ultras ani Kmotríkova povesť nie sú jedinými vinníkmi prázdneho štadióna. Na vine je aj to, že na trávniku nie je kvalita dvoch tímov – tá pritiahne ľudí vždy.

Odmyslime si pandémiu, počas ktorej sa na zápasy nedalo chodiť nikde na svete.

Kmotríkovi sa za to viac ako desaťročie nepodarilo znovuzrodiť frázu „idem na Slovan“. Sčasti si za to môže sám, no z veľkej časti mal aj smolu.

Reagovat
ratusek

co s tím Mohou? nějaké info?

Reagovat
smazaný uživatel

Klub tradične mlčí a Moha je na dovolenke

Reagovat
ratusek

to je blbé. Kmotrík ho mohl za celkem velkou cenu prodat. nevím, v čem je problém

Reagovat
smazaný uživatel

Kmeť z Ružomberka k nám... Nejaký Ružomberčan čo by ho vedel okomentovať? Lebo nezvyk u nás podpísať talent zo Slovenska a na 3 roky

Reagovat
adalbertus

no, ty by som najmenej na 5

Reagovat
kris_kros

Mivan?

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Pred rokom mu výrazne ublížilo zranenie, vtedy som ho vnímal ako zaujímavé krídlo. Teraz sa prikláňam k názoru, že by s ním mali pracovať na def. súboji a mohol by byť ofen. pravý obranca. Niečo ako Mišo Tomič v ZAm Má kvalitný pohyb, rozum a "vie hrať futbal". Ale chýba mu kvalitnejšie 1na1 a schopnosť byť nebezpečný, často zakončovať z viacerých pozícii. Na kridlo IMHO trochu jalový a to čo dokázal predať v dorastoch teraz už nevidím.

Inak sa ako ďalší krídelník zaradí po bok Kolesárov, Chobotov, Ďurišov, Polievkov, Kvocerov atd.

Pre mňa aktuálne len dokresľuje, ako veľký prepadák je ročník 2000

Reagovat
smazaný uživatel

Ja celkovo nerozumiem prečo sa z tých priemerných krídel nesnažia robiť FB alebo wing backov miesto toho prerábame stopérov na krajných obrancov

Reagovat
rabl

Tiez nechapem. Kvocera hral na pravej obrane 1 zapas a bol vyborny. To su hraci ako na sposob Pekarika, na kridle by sa neuplatnil ale ako krajny bek je vyborny

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Drvivá väčšina tých krídelníkov žila v mládeži z toho akí sú dobrí, že zabudli robiť veci navyše. Častokrát vidieť systémy s klasickými krídlami 4-2-3-1, 4-3-3 pričom tí najlepší kridelnici v mládeži dokážu ofen. tak vynikať vo väčšine zápasov tých súťaží, že ich málokedy niekto donúti robiť opakovane návraty do defenzívy a už vôbec nerozvijajú defenz. súboj. Takých hráčov, ťažko prerobíš ak nevedia čisto odobrať loptu, jednoducho prerušiť hru, hrať tvrdo a niekomu znepríjemňovať hru. Nehovoriac o systéme, držaní línie, vystupovaní atd.. Máloktorý hráč sa donúti zjavne skúšať tieto veci navyše.

Reagovat
Ferguson6

Náhodou, taký Polievka sa v Dukle vypracoval dosť dobre a z pozície krídla sa dokáže aj vrátiť a pomôcť obrane, pričom je stále najlepším strelcom aj nahrávačom ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Polievka hráva len 2.ligu predtým sa nikde poriadne nepresadil a to hral tuším v 4 kluboch

Reagovat
Ferguson6

Čo ja viem, v DS aj Podbrezovej hrával pravidelne, jedine, kde sa vyslovene nepresadil bola Žilina.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako ofenzívny krídelník, ktorý mal takmer vo všetkých kluboch pravidelnú minutáž nedal ani raz viac ako 1 gól. Jedna vec je hrávať niekde a druhá to aj podporovať číslami. A to Polievka nemal. Aj keď osobne očakávam, že po návrate Dukly do ligy teraz budú tieto čísla lepšie.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Bavím sa o úrovni na hrane repre nie o Robovi, ktorý hrá v 24 druhú ligu. Dobrý navrat do defenzívy má aj Jirka a od európskej úrovne je svetelny rok. V dobe keď mal Robo ukázať svoju kvalitu, tak vyhorel bohužiaľ.

Myslel som to v kontexte kvality. Na to aby hrali spomínaní kridelnici našu ligu, môžu zostať podpriemernými krídelnikmi.

Reagovat
smazaný uživatel

Od tých najšikovnejších by mali tréneri vyžadovať vždy viac , viesť ich k väčšej univerzálnosti a fyzická prípravenosť je kapitola sama o sebe tam sme neuveriteľne zaspali už len v porovnaní s Čechmi

Reagovat
BílíAndelDrcKo

No vyžadujú si myslím, ale chýbajú kvalitné zápasy, kde by museli pridať a kde by dostali poriadne facky. Proste to neprecitia a postupne od 15 rokov strácajú niektorí kontakt s realitou.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Nič som sa nedozvedel okrem toho že obrana ma hrať vyššie a to bude asi dôvod prečo nehrá Božikov a preto sa mu tam asi hodí viac Bajrič.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrý výkon bol akurát v prvom polčase v Trnave neviem aké iné zápasy Milanič myslel . Proti Žiline sme vyhrali gólom z brejku v poslednej minúte áno mali sme dosť šancí ,ale takisto mohla vyhrať aj Žilina za ktorú hrala polovica chlapcov čo bola ešte pred rokom v 2lige . Ostatné zápasy boli veľmi priemerné a dokázali sme ich zlomiť hlavne vďaka kvalite jednotlivcov a nie hernému systému.

Reagovat
xawi

Milanicovi asi zatajili, ako a pri akych rozpoctoch skladaju kadre pohronie, sered a podobne.

Ale seriozne, tu by to chcelo nejaku aktivitu vyvinut. Urobit nejaku sutaz, ataci 4 timy, madarsko, slovinsko, mozno nejaky balkan a kluby, co sa nedostanu do pohariv si tym vyplnia poharove stredy. Ja viem, je to takze, snevies odhadnut, kto postupi a kto nie, ale tieto siroke adre treba vyuzit. Neslo by ani tak o zarobok, skor o zapasy s ako tak ambicioznymi muzstvami.

Ved rovnaky problem ako slovan musi mat aj ferencvaros, maribor, ked sa nedostanu do skupin.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ideálne by bolo Slovan , DAC , Žilina a Trnava do českej ligy naša liga je totálne v prdeli a nemá sa to prečo najbližšie roky zmeniť

Reagovat
xawi

To nie je realne. Slovan a dac v strede tabulky, zilina s trnavou na chvoste. Im to nic neprinesie. Musime hladat partnerov, kde je to osozne pre obe strany. Preto som spomenul Madarsko a Slovinsko.

Mne je strasne divne, ze tie siroke kadre po vypadnuti v predkolach ostanu nevyuzite a kluby vyplakavaju, ako im liga neprinasa konkurenciu.

Vlastne Darko je nadseny vyhrou v Pohroni, takze nie vsetky kluby v tom vidia problem.

Reagovat
penepi

A čo by sme s tými Maďarmi a Slovincami akože hrali? Prípravné zápasy proti Ujpestu a Mariboru? Koho by to zaujímalo?

Reagovat
Ferguson6

Fanúšikov fialovej farby?

Reagovat
xawi

Nejde o fanusikov, ide o kvalitnejsieho supera. Bolo by to treba nejako namotivovat, ale aspon by sme vedeli na com sme.

Reagovat
penepi

Bez fanúšikov by si to nijak nenamotivoval. Hráči by to brali ako zbytočné prípravné zápasy, nebola by tam žiadna emócia. Nereálny koncept.

Reagovat
xawi

Ano, mas pravdu. Ale za sucasnej situacie na tom lepsie nebudeme, ked slovan dostane supera parkrat do roka. Nieco treba robit.

Reagovat
Ferguson6

Hlavne Slovan očividne o niečo také nemá záujem. Však inak by mohol zorganizovať nejaký Stredoeuróspky pohár alebo proste malú verziu Emirates/Audi Cupu a pozvať nejaké kluby z okolia aspoň v lete na konfrontáciu.

Reagovat
Ferguson6

Tak predpokladajme, že v prípade spoločnej ligy, čo aj tak nehrozí a je to hlúposť, by Slovan aj DAC posilnili tak, aby stále hrali o Európu, resp. Slovan aj o titul. Peňazí majú dosť aj na českých súperov.

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan aj DAC by boli aj teraz v prvej šestke a ak by bolo niečo také reálne tak predpokladám že aj Žilina a Trnava by tomu prispôsobili kádre aj rozpočet a bolo by to zaujímavé aj pre Čechov mať tam miesto Přibrami , Zlína alebo Pardubíc 4 kvalitné mužstvá . Samozrejme by to do toho museli ísť TV spoločnosti a a aj ďalší sponzory aby sa to oplatilo obidvom stranám s trebalo by aj vyriešiť nasadzovanie do pohárovej Európy.

Reagovat
penepi

To nie je ani len teoreticky reálne kvôli UEFA. Navyše v súčasnej situácii by Trnava v Česku hrala možno o záchranu, Žilina by na tom nebola oveľa lepšie. Tieto kluby by mali začať poriadne fungovať na domácej pôde, potom môže rásť aj kvalita ligy. Pri Slovane nie sú problém peniaze, ale tiež by sa mal sprofesionalizovať, uvidíme, čo príde po predaji.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Trnava by českú ligu neuhrala

Reagovat
Ferguson6

Prečo by kluby riskovali zranenia hráčov a únavu cestovaním v strede týždňa na bezvýznamné zápasy?

Reagovat
xawi

Lebo chcu hrat proti klubom s ambiciam a nie si vetrat trenky v senici alebo v ziari. Ako hovorim, treba najst format, aby bola motivacia, ale je cista katastrofa, ze vymizli priatelske zapasy pocas sezony.

Reagovat
Ferguson6

A kedy počas sezóny boli priateľské zápasy medzi klubmi? Každopádne vetranie treniek v Žiari prináša body, priateľský zápas s Mariborom stojí peniaze navyše, energiu a hrozbu zranenia.

Reagovat
xawi

Zapas v ziari ta stoji energiu, zranenia, peniaze a prinasa body. Zapas v maribore ta stooji to iste, prinasa namiesto bodov kvalitnu konfrontaciu.

Reagovat
Ferguson6

Ale ak sa ti proti Mariboru zraní dôležitý hráč a kvôli tomu nevyhráš v Žiari, je to horšie ako hrať len v Žiari a vyhrať.

Reagovat
penepi

Lenže tá konfrontácia ti v konečnom dôsledku nič nedá, nerozumieš? Lebo bez motivácie by si mohol hrať aj proti Realu Madrid, ale keď to bude len obyčajný prípravný zápas, tak ozaj aj zápas v Žiari ti dá viac.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

berieš to strašne idealisticky... máme dôležitejšie problémy súvisiace s existenciou klubov

Reagovat
xawi

pozri, ja som len otvoril temu, som rad, ze o nej piseme. Ja si myslim, ze je presna doba, kedy by taketo nieco mohlo zafungovat. Mame tu tri krajiny, ktore maju rovnaky problem.

Existencne problemy sa tykaju 10 klubov, ktore so sebou vykonnostne stahuju aj top kluby.

Ja chapem, ze mam idealisticky scenar, nevidim do detailov ako to funguje v kluboch a ani si nenamyslam, ze to moze fungovat zo dna na den. A uz po niekkolkykrat pisem, ze tam z mojho pohladu bude chybat motivacia, preto tomu treba dat nejaky tvar (neviem, mozno nerealne).

Len ked si to zoberies z pohladu hracskeho kadra. Bozikova sme na jesen poriadne nevideli hrat, lebo zapasov je malo a mame dvoch lepsich stoperov. Ma uz vyssi vek, nikto nevie, ako by reagoval v kvalitnejsom zapase. A prave to by mala byt motivacia pre hracov, ukaz sa v kvalitnom zapase, ci s Tebou mozeme ratat aj v poharch, nielen proti Seredi.

Pozitivom by bolo aj to, ze ked sa dostanes do poharov, vies, ze ked zlozis siroky kader, vyuzijes ho.

Slovan hraval kedysi raz-dva krat do roka so Spartou, Slaviou pocase repre pauz, ale uz ani to nie je. A ani sme si nevsimli kedy a ako nam Cesi na mile utiekli.

Este raz, netvrdim, ze je to bez problemov, ze sa to da nastartovat zajtra, ze to budu naspickovane zapasy. Ale minimalne zapasy s madarmi by mohli byt motivacne na urovni, podobne Slovan by v Slovinsku mohol byt zaujimavy super.

Reagovat
penepi

Akože ja ti fandím, je dobré, že rozmýšlaš maximalisticky. Slovan sa naozaj musí pozerať dopredu a nenechať sa sťahovať nefungujúcimi klubmi a nezačať stagnovať. Ale tento koncept určite nie je cesta, nevidím tam naozaj žiadny reálny formát, ktorý by mohol byť pre kohokolvek prínosný.

Máme proste smolu, že liga je slabučká a preverí nás akurát DAC, Žilina a sem-tam niekto iný. Potom je to v Európe vždy lotéria. S tým ale nič nespravíme. Skôr sa musíme sústrediť sami na seba a správnu skladbu kádra, lebo v súčasnosti nie je vôbec ideálna.

Reagovat
xawi

Ano, nie je to ideal. Muselo by sa to vzdy nejako pozbierat v septembri z muzstiev, ktore sa nedostali do skupin a musel by tam byt zaujem zo vsetkych stran. To stavia ten moj vysnivany projekt do nerealnej role.

Ale zase uvedom si, ze Madari a Slovinci su na tom podobne ako my, mozno Madari maju tu ligu torchu silnejsiu aktualne.

Reagovat
Ferguson6

Toto má skôr potenciál nejakého letného/zimného pohára, ktorý by mohol organizovať nejaký klub, prípadne nejaká spoločnosť pôsobiaca vo všetkých zúčastnených krajinách (napr. Erste, Telekom, MOL, ...).

Reagovat
smazaný uživatel

Dáky turnaj s Maďarmi alebo Slovincami nebude zaujímať kluby ani fanúšikov

Reagovat
Karci64

V rámci snívania - idealizmu si viem predstaviť nasledovnú súťaž pre štyri krajiny ( napríklad V4/pracovný názov Pohár V4) . Hrala by sa na jar a kvalifikovali by sa do nej štyri najvyššie umiestnené mužstvá z tej ktorej krajiny po jesennej časti. S výnimkou tých mužstiev , ktoré sa v rámci EU pohárov prebojujú až do osemfinále. Pozor až do osemfinále, čiže pohár V4 môže hrať aj klub, ktorý síce zo skupiny EU pohára postúpi do vyraďovacej fázy, no následne tam hneď vo vyraďovacej fáze vypadne. Z krajín V4 sa do osemfinále nejakého EU pohára prebojuje len minimum klubov ( zatiaľ sa to tuším len 2-3x podarilo Čechom) a všetky ostatné kluby by mohli hrať tento V4 pohár. Vylosovali by sa 4-skupiny ( z každej krajiny po jednom klube v každej skupine) a hralo by sa každý s každým, čiže 6 zápasov. Každému klubu sa tak zabezpečí medzinárodný súťažný zápas (doma vonku) s tromi dobrými súpermi z iných krajín. Víťazi skupín by hrali semifinále pohárovým spôsobom, doma / vonku (čiže dva zápasy) a finále by sa hralo na neutrálnej pôde na jeden víťazný zápas. finalisti by takto odohrali celkovo 9 zápasov. Termínovo by nebol problém, lebo by sa hralo v termínoch EU pohárov, čiže k dispozícii by bolo presne 9 voľných termínoch. Verím, že takýto pohár, by splnil športové ciele o ktorých si písal vyššie. Navyše si myslím, že pokiaľ by sa mu urobila aspoň základná PR, bol by tento pohár pre jednotlivé kluby ziskový...

Reagovat
smazaný uživatel

Pod toto sa ti podpíšem

Reagovat
Ferguson6

Seredi došli peniaze alebo prečo podpisuje hráča z 4. českej ligy?

Reagovat
xawi

lebo je to za male peniaze a niekedy takyto tah moze vyjst.

Reagovat
smazaný uživatel

Šetria kvôli výstavbe štadiónu

Reagovat
zgeroTT

Burat uz začali.

Reagovat
smazaný uživatel

Len 2 a pol roka im to trvalo

Reagovat
Ferguson6

Čo je na slovenské pomery extrémne rýchlo

Reagovat
penepi

https://www.facebook.com/FortunaLigaSK/posts/2818888115015621

Nono a Kiwior v zostave jesene O tých fullbackoch DAC by sa tiež dalo polemizovať a samozrejme Strelec pred Kurminowskim.

Reagovat
smazaný uživatel

Minulú sezónu boli v zostave jesene Ljubičic a Suchockij ktorí boli v Slovane v tom čase náhradníci čiže by som to bral s rezervou zostava v denníku Šport bola väčší rock'n'roll

Reagovat
BílíAndelDrcKo

TO JE NA ZÁKLADE DÁT!!! rozumej prvý tím 4 hráčov, druhý 3 hráčov, tretí a štvrtý po dvoch

Reagovat
penepi

Jedine tak Ale našiel som si aj spomínanú zostavu v Športe a to je horor

Reagovat
smazaný uživatel

Natom je najlepšie že Šport známkuje každé kolo hráčov jednotlivo a podľa známok sú v prvej osmičke štyria hráči Slovana ale v ideálnej jedenástke nikto

Reagovat
xawi

sport to aj vcelku vysvetliln preco je ta jedenastka taka aka jem

Reagovat
smazaný uživatel

Hej vysvetlili to a urobili zo seba úplných idiotov

Reagovat
Ferguson6

Ale tak takému Faškovi doprajem miesto v zostave jesene. Ideálne, keby sme sa buchli po vačku a podpísali ho. Pol roka v 2. lige by snáď vydržal a potom späť do FL. Ideálne aj Chriena a mali by sme vystarané aj s najslabšou časťou zostavy - stredom poľa, ale to je zrejme len môj sen.

Reagovat
Ferguson6

Čo je inak s Ivanom Diazom?

Reagovat
xawi

Podla mna vyckava na nove Gulove angazman.

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.skslovan.com/clanok8356-Do_noveho_roka_s_jednym_velkym_prianim.htm

Rozhovor s Juniorom pravdepodobne na dojazdoch ten človek žije vo vlastnom svete

Reagovat
Degree

Bože ako moze byt niekto tak jebnuty a to vyhodenie kozáka ako obhájil ...

Reagovat
penepi

On je ako Andrej Danko. Keď pôjde do piče, tak sa poteším, lebo to je čistá škodná, ale zároveň mi bude svojim spôsobom chýbať.

Reagovat
smazaný uživatel

https://t.co/wKhWdGMoqy

Rozhovor s Juniorom

- Kozáka som mal odvolať už po sezóne v ktorej vyhral všetko čo sa dalo

- za vypadnutie z Európy môže Kozák

- práca Milaniča sa začína prejavovať ( 1.polčas proti Trnave ktorá hrala bez stopérov )

- kvôli Covidu sme v zlej finančnej situácii

- potrebovali by sme predať 1-2 hráčov, ale nemáme žiadne ponuky ( v lete odmietnuté miliónové ponuky za Greifa a Mohu )

- v zime pravdepodobne nikto nepríde, ale vráti sa Vladko po zranení

- Moha trucuje, Bozhikov by mal ostať v klube

- Hrnčárovi pravdepodobne ponúknu zmluvu

Reagovat
pistacik11

Na Hrnčarovom mieste by som sa im na to vysral. Moha Greif príklady toho, že lakomy sa buď nenaje alebo sa zadusi. Už mali byť po sezóne preč. Takto tu ma trucujuceho Mohu, ktorého nik nechce, stagnunujuceho Domina, ktorý sa nemá už kam posunúť, a prázdnu kasu.

Reagovat
penepi

Čo tým chceš povedať, že spraví lepšie, keď zostane v Moravciach, kde si zahrá o pekné 6. miesto, namiesto toho, aby to išiel skúsiť do Slovana, kde má šancu na Ligu majstrov? Navyše zmluva mu končí v júni 2022, takže keď bude chcieť silou mocou odísť, stačí nepodpísať.

Reagovat
smazaný uživatel

V Moravciach by mal byť do konca sezóny neviem či ho môžu v zime stiahnuť ak budú chcieť, ale hlavne ma 23 rokov a vyšla mu jedna polsezóna na najvyššej úrovni zbytočne by som ho nepreceňoval. Kmotrík je evidentne s kádrom spokojný, takže pochybujem, že by sa Dávidovi snažil urobiť miesto a zbavoval sa Čavriča alebo Daniela. Nitra ukončila hosťovanie Mustafičovi a v Minsku končí hosťovanie Suchockému som zvedavý čo s nimi bude ďalej.

Reagovat
penepi

Chcú mu ponúknuť zmluvu, čiže evidentne mu priestor chcú dať. Preceňovať-nepreceňovat, dokým ho tu nevyskúšame, tak zbytočne budeme špekulovať ako kvalitný naozaj je. Najrozumnejšie by bolo ho aspoň na polroka otestovať a keď sa neosvedčí, môže ísť na ďalšie hosťovanie typu Moravce, prípadne prestup do Česka/Polska.

Mustafić by tiež mohol dostať šancu, tam máme len de Kampsa, Nona a Ibiho. Suchockij asi pôjde natrvalo preč, jedine, že by pustili Lovata, ale tomu neverím.

Reagovat
xawi

Suchockij hraval v Minsku pravidelne, ja by som aj vcelku veril, ze sa tu moze chytit. Lovat je u mna strateny pripad, ten musi ist.

Reagovat
penepi

Súhlasím, ale nie som si istý, či budú aj vo vedení takto uvažovať.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak by sme mali málo záložníkov tak by som z Lovata skúsil urobiť CM ale momentálne preňho nevidím žiadne využitie. Dať ho na LB proti normálnemu súperovi by bola samovražda.

Reagovat
penepi

Škoda, že ho nikdy poriadne nevyskúšali na LW

Reagovat
smazaný uživatel

Zobral by som ho na prípravu ak by nebol lepší ako Čavrič alebo Daniel poslal by som ho naspäť do Moraviec na dáke skúšanie nebude na jar čas a získať titul je vzhľadom na zmenu v Európskych pohároch pre Slovan pomaly nevyhnutnosť. Do zálohy máš ešte Petráka a Lichého takisto zbytočne veľa hráčov.

Reagovat
penepi

Vidíš, na tých som úplne zabudol.

Reagovat
Karci64

S Mustafičom nesranduj a zabudol si na Lichého. Plus mohli by sa pokúsiť ešte niekoho vytiahnuť z Béčka, ktoré je síce ako tým úplne mimo, no nejaká individualita, by mohla vyskočiť.

Reagovat
penepi

Nelámal by som nad ním palicu. Hádam ho nekupovali na to, aby ho po polročnom hosťovaní, počas ktorého nám spôsobil prvú ligovú prehru na Tehelku, poslali preč. V juniorke evidentne nevyskočil nikto, tí chlapci sú kvalitou na úrovni tretej ligy. Možno Lavrinčík bol zaujímavý, ale neviem, či má na to, aby vôbec dostal šancu v áčku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak nikto neodíde tak má Mustafič minimálnu šancu presadiť sa navyše je to ďalší hráč mimo EÚ , Lavrinčík musí ísť niekam na hosťovanie aspoň do Petržalky keď už nie do ligy ak chce mať aspoň nejakú nádej že sa bude v budúcnosti živiť futbalom

Reagovat
BílíAndelDrcKo

aj Toth podľa mňa stojí za šancu

Reagovat
smazaný uživatel

Určite áno, ale pochybujem, že ju dostane v Slovane . Kluby ako Senica , Moravce alebo Sereď by mohli sledovať takýchto hráčov a dávať im príležitosť.

Reagovat
smazaný uživatel

Radšej Mustafic ako Petrak.

Reagovat
smazaný uživatel

Petráka by som neodpisoval zatiaľ v podstate nič neodohral a čo som sa bavil so slávistami mohol by byť zaujímavá alternatíva aj na stopéra

Reagovat
smazaný uživatel

Úplne vidím tú ponuku, pre 3. RW a ešte k tomu odchovanca.

Reagovat
smazaný uživatel

Radšej by si nemal písať spojenie Slovan a liga majstrov v jednej vete.

Reagovat
penepi

Neviem, čo chcel týmto básnik povedať, ale oznámim ti novinu - víťaz ligy sa automaticky kvalifikuje do Ligy majstrov a je dosť možné, že to opäť bude Slovan.

Reagovat
stas87

Co je pravdy na tom, ze Union sa pytal na Greifa? A bola nejaka oficialna ponuka?

Reagovat
penepi

Áno.

Reagovat
stas87

Kolko Union ponukal?

Reagovat
penepi

Netuším. Ale určite to bolo pod 5M.

Reagovat
smazaný uživatel

Neoficiálny zdroj 2.5 mio €.

Reagovat
stas87

A čo Kmotrik čakal? 4 milióny? Lüthe bol dvojka FCA, takze žiadna extra kvalita a keby Greif v príprave presvedčil, šancu na to byt jednotkou by mal.

Reagovat
smazaný uživatel

Kmotrík by si predstavoval 6-7 miliónov, ale od Unionu vypýtal 5 + vysoké % z ďalšieho predaja veď to je natom najsmutnejšie Greif tam mal reálnu šancu chytať Lüthe nie je žiadna extratrieda

Reagovat
stas87

A uvedomuje si, ze Lüthe s Gikiewiczom si akurat vymenili miesta pretoze obom koncila zmluva? Nübel siel taktiez zadarmo do Bayernu, posledny väcsi prestup brankara bol tusim Koubek do FCA za sedem a pol miliona, Sommer siel za 9,5 z Bazileja, Schwolow za rovnych sedem po niekolko rokoch v BL.. A to Koubek ma odchytane nieco v L1 zatial co Greif ma sest zapasov v EL a slovensku ligu..

Do Slovanu ja nerypem tak casto, ale nemozes ako majitel chciet pomaly to, co zaplatil Sporting za Sporara a ten bol vidiet vdaka golom v europe. Keby zobral tych 2,5 ci 3 miliony s tym, ze dostane v buducnu pri dalsom pripadnom prestupe 20% tak to jednoducho mal vziat. Brankari obecne za tolko nechodia, ak sa bavime o prestupe zo slovenskej, ceskej, madarskej ci polskej ligy. Jedina vynimka je Majecki, ktory prestupil do Monaca za sedem milionov euro koncom januara ale Monaco ho nechalo dochytat sezonu za Legiu. V tejto sezone odchytal jeden zapas, inak viac chyta Lecomte a v septembri podpisali zadarmo Manonneho, takze Majecki je trojka. Ale pojde hostovat si myslim.

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybujem, že by sa nad tým Kmotrík dáko komplexne zamýšľal. Vyšiel mu predaj Šporara( odmietli okolo 5 miliónov od Celticu ) ,ktorý bol najlepší strelec v skupinách EL, tak si asi myslel, že každý odchod dôležitého hráča bude za 5 a viac mega. Odmietať takéto ponuky z Bundesligy je úplne choré navyše tých 20% z ďalšieho predaja by mu Union dal bez problémov.

Reagovat
penepi

Iba detail - Šporar bol druhý najlepší strelec v skupinách, spolu s Brunom Fernandesom a Munirom. Morelos z Rangers dal o gól viac.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ak je to pravda, tak to bola absolútne luxusná ponuka v tomto čase.

Reagovat
smazaný uživatel

moje info od cloveka zo Stars&Friends je, ze zaujem bol z Unionu, Porta a Southamptonu. Union bol najkonkretnejsi.

Kazdopadne pre ich vlastne dobro a pre dobro slovenskeho futbalu dufam, ze Strelec a Greif cez zimu resp. najsneskor cez leto odidu.

Reagovat
penepi

Z Porta bol ale ešte (viac ako) rok dozadu, nie? O Sotone som nepočul nič, ale môže byť. Ešte PAOK mal záujem.

Reagovat
penepi

A Strelec ešte nie, to by bolo zbytočne skoro.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak Dávidovi vyjde jarná časť mal by ísť určite do lepšej ligy

Reagovat
r3

To sedi, ale teraz v zime by bolo urcite skoro este. Nech vydrzi zdravy najma, o hernu kvalitu sa az tak nebojim v jeho pripade.

Reagovat
penepi

Ja by som bol radšej, keby išiel až v priebehu alebo po konci budúcej sezóny, ale samozrejme pokiaľ bude záujem z Portugalska/Holandska/Belgicka/Turecka alebo nebodaj top 5 líg, tak nech ide aj teraz, ale až na konci sezóny.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

len ne Turecko boha. To radšej Rusko

Reagovat
Ferguson6

Pokiaľ pôjde do Turecka alebo Ruska, tak na západ už na 99 % nepôjde.

Reagovat
smazaný uživatel

Turecko určite nie to skôr už skôr Dánsko alebo Salzburg

Reagovat
BílíAndelDrcKo

tak to samozrejme

Reagovat
penepi

To som len tak od brucha trepol no Úplný ideál asi Holandsko, nejaký Alkmaar.

Reagovat
Ferguson6

Pochybujem, že momentálne má na lepšiu ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa teba nemá ani na Slovan

Reagovat
Ferguson6

Má 19 rokov a prvú sezónu, kedy aj dáva góly. Ale neviem si ho predstaviť v základe ani Slavie alebo Sparty, nie ešte Salzburgu. Skôr nech ide smer nejaký Utrecht a podobne.

Reagovat
smazaný uživatel

Predtým bol 9 mesiacov zranený kedy mal dávať góly ? Do Slavie sa nehodí typologicky a v Sparte si ho ani nechcem predstavovať . Holandsko, Belgicko možno Portugalsko by preňho bolo ideálne.

Reagovat
smazaný uživatel

áno, ten záujem bol ešte v predkoronovou období. Každopádne myslím, že na Greifovi je vidieť, že je demotivavný a už ho to v našej lige nebaví, čomu sa absolútne nečudujem.

Co sa Strelca týka, určite má potenciál byť špičkovým hráčom, musí ísť ale čo najskôr von. Každý další polrok v Slovane je stratený čas, ktorý si nemôže dovoliť. Súčasný Slovan mu bohužiaľ nic nedáva, či už sa bavíme o celkovom fungovaní klubu pod Kmotríkom alebo o tom, že sa nemá sa od koho učit, či už na ihrisku alebo od trénera.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak bude Dávid v jarnej časti kľúčový hráč a bude na ňom stáť ofenzíva Slovana tak ho to určite posunie v ďalšej kariéry, ale ostávať dlhšie v našej lige preňho nemá zmysel, ak nechce mať kariéru ako Ujlaky alebo Halenár

Reagovat
smazaný uživatel

jarna cast znamena 14 zapasov, z ktorych relevantnych bude mozno 5, inak su to zapasy o nic, pri vsetkej ucte k timom z nasej ligy. Netreba zabudat ze pred par tyzdnami sedel Strelec na tribune a trepal sa na otocku do Kosic aby pomohl Bcku a presvedcil Milanica. Bohuzial aktualne je v Slovane mozne vsetko, takze realne hrozi aj to, ze Strelec presedi jar na lavicke.

Ten polrok moze stravit aklimatizaciou v novom klube, co je pri 19 rocnom chalanovi velmi dolezita vec.

Dobrym prikladom by bol Bozenik - nebyt toho zranenia. Namiesto zapasov proti slovenskym "dedinam" bol v holandsku a venoval sa mu van Persie. Myslim ze je kazdemu jasne co da tomu chalanovi viac.

Reagovat
smazaný uživatel

Dávid bol 9 mesiacov zranený aj teraz vynechal skoro mesiac kvôli Covidu a odchádzať niekam na základe toho, že mu vyšlo posledných 4-5 zápasov v našej lige by bol z jeho strany dosť nepremyslený krok

Pochybujem že by zaňho v tejto chvíli ponúkol dáky zahraničný klub adekvátne odstupné

Potrebuje aspoň jeden dobrý polrok kde naňom naňho naložia viac zodpovednosti za ofenzívu tímu a bude podávať stabilné výkony , strieľať góly a pripravovať šance

Snáď si už aj idiot akým je Kmotrík ml. uvedomil čo v ňom Slovan má a prestane ho brať len ako jednu z možností do ofenzívy v podstate je to jediný hráč za ktorého môže v budúcnosti dostať poriadne prachy

Boženik odchádzal ako hráč základu repre a aj keď v lige sa mu v tom čase veľmi strelecky nedarilo v Žiline hrával nonstop v základe

Reagovat
Karci64

Ako fanúšik Slovanu nesúhlasím predčasným odchodom Dávida von. Jednak kvôli klubu a jednak kvôli samotnému Strelcovi. Slovan má veľkú šancu (ak získa titul) hrať nejakú EU skupinu a k tomu aby sa tam prebojoval potrebuje Strelca, ktorý sa tak môže v EU skupine výraznejšie zviditeľniť a získať tak výraznejšie zaujímavejší angažmán ako prestupom len po výkonoch z našej ligy. Mladý hráč potrebuje hlavne hrávať a Darko sa už neodváži ( aj pod tlakom fanúšikov) stavať svoje slovinské kone na úkor Davida. Čiže o zápasovú prax na jar, kedy sa bude hrať predsa len s lepšími tímami, sa u Dávida v Slovane neobávam, čo by mu pri predčasnom odchode mohlo hroziť. Tiež platí úmera, že čím viac peňazí vysolí nový klub za nejakého hráča, tým väčšiu snahu má , aby takýto hráč hral v základe a aj preto odporúčam odchod až po odohratí nejakej EU skupiny, kde som presvedčený, že sa Dávid presadí a jeho trhová hodnota pôjde výrazne vyššie.

Reagovat
rabl

Vlastne vsetko podla teba stoji na nejakej skupine EL/LM, do ktorej sa teraz 5 rokov nemusia ani dostat.

Reagovat
Noustress

ztých možností je Union po všetkých stránkach najlepšia volba a fakt sa divím, že na ten prestup Greif s agentom nezatlačili viac

Reagovat
smazaný uživatel

Úplný súhlas.

Reagovat
stas87

OT:

O chvilu zacina WJC v Kanade, kto ma zaujem diskutovat o buducich hviezdach NHL, tak prosim sem:

https://www.eurofotbal.cz/clanky/cech-proti-kanade-ciste-konto-neresi-chce-hlavne-vyhrat-237920/

Reagovat
smazaný uživatel

Šťastné a veselé Vianoce pre túto skupinu prajem. Veľa darčekov v podobe naplnených klubových rozpočtov a nových talentov.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokojné sviatky! A snáď si nikto nenájde pod stromčekom toto: https://www.martinus.sk/?uItem=831665

Reagovat
jany kozak

Reagovat
Emmett Brown

chcem vidieť človeka čo si to kúpi

Reagovat
smazaný uživatel

Budúci rok vychádza autobiografia Juniora pod názvom "Ako som zostavil tím, ktorý mohol vyhrať Ligu majstrov"

Reagovat
penepi

Vydavateľstvo: Sports Interactive

Reagovat
pistacik11

Reagovat
Ferguson6

Páči sa mi, že to vydavateľstvo vydáva krížovky... Aj tá Poorová kniha je taká?

Reagovat
smazaný uživatel

Keď si kuknes na FB profil Mareka Ondrejku, tak uvidíš aká asi je. Titulná fotka a jej grafická úprava je špička.

Reagovat
zgeroTT

Odporúčam vygooglit si obal tej knihy. Napoveda, ze obsah bude kvalitou za krizovkami pomerne zaostávať.

Reagovat
Ferguson6

Takze Martinus vedel, prečo nedal obálku na stránku

Reagovat
Ferguson6

Inak teda podľa obľúbenosti je to na 14. stránke medzi Vekom dinosaurov a Dobrodružstvom komára Igora

Reagovat
zgeroTT

Pockaj, az tomu urobime na fb promo. To budu predaje, ze Karika sa bude hanbit. Akurat by mal Vlado zvazit zmenu ceny, 17€ je za knihu zacinajuceho autora na slovenskej fantasy a sci-fi scene skutočne dost.

Reagovat
jany kozak

Stastne a vesele borci

Reagovat
jany kozak

co je zac ten Griger co isiel do Linzu?

Reagovat
flamengo

Samozrejme všetkým prajem veľa zdravia, myslím to úprimne :)

Dnes som si v Športe všimol, že je tam niečo o Trnave. Tak ono to bolo hodnotenie jednotlivých formácií:" Brankár 1, obrana 3, Záloha 2, Útok 3, Lavička 4, Tréner 2.

Zaujalo ma to a tak, som si našiel hodnotenia iných tímov a zistil som , že príšerne podceňujeme našu ligu, alebo autori sú totálni kkti :)

Veď vid:

Známky na ihrisku brankár, obrana, záloha, útok / mimo ihiska lavička, tréner

Slovan 1,1,1,1, / 1, 2

DAC 1,1,1,1, / 3, 2

ZA 1,2,1,1 / 2, 1

ZM 1,2,1,1 /3, 1

Nuž takto to vyzerá keď to hodnotia tí, čo s futbalom nemajú skoro nič spoločné, ináč by sa pod to nepodpísali :)

Reagovat
flamengo

Dal som si tu námahu, kto sa podpisoval pod tie srandy: Lauko, Pančík, Hašan, Jačiansky Antol...Iste príde aj na názor dlhoročného futbalového, resp. biatlonového experta Lehoťana :)

Reagovat
smazaný uživatel

Juniorka Slovana Bratislava vstúpi do roka 2021 s novým názvom a najmä s novou víziou. Po novom sa bude nazývať „ŠK Slovan Bratislava U21“ a stane sa pomyselným vrcholom Akadémie ŠK Slovan. Nový projekt juniorky bude mať pod palcom úspešný mládežnícky tréner Vladimír Gála.

„Začíname s novou víziou a juniorku nastavíme úplne po novom. Z juniorky urobíme tím do 21 rokov, do ktorého posunieme končiacich dorastencov, aby získavali skúsenosti v mužskom futbale. Máme tam viacerých reprezentantov, v poslednej nominácii Slovenska do 19 rokov boli Gabriel Hornyák, Juraj Lacko i Matej Rosenberger. Celý projekt bude mať pod palcom Vladimír Gála, ktorý bude úzko kooperovať s Akadémiou a taktiež s trénerom A-tímu, ktorý ešte v čase, keď sa hrali dorastenecké ligy, chodil aj na naše mládežnícke zápasy. Zámerom je nielen zlepšiť spoluprácu medzi A-tímom, juniorkou a Akadémiou, ale aj umožniť našim dorastencom získavať skúsenosti a uplatniť sa v mužskom futbale,“ vyhlásil športový riaditeľ klubu Richard Trutz.

Pri mužstve už nebudú pokračovať doterajší tréneri Stanislav Moravec a Szilárd Németh, ktorým ďakujeme za odvedenú prácu a želáme všetko dobré v ďalšej kariére.

Juniorku bude viesť Vladimír Gála, ktorý v sezóne 2018/19 doviedol vtedajší starší dorast (U19) k titulu, víťazstvu v Československom Superpohári, a v mládežníckej Lige majstrov s ním postúpil cez Ludogorec Razgrad. Vladimír Gála dlhodobo pôsobí v Akadémii ŠK Slovan, pod rukami mu prešli aj súčasní členovia A-tímu David Strelec či Filip Lichý. Na konte má viacero trénerských úspechov a trofejí.

„Pomysleným vrcholom Akadémie nebude kategória U19, ale po novom U21. Juniorka prechádza pod Akadémiu, kde bude prebiehať tréningový proces. Chceme, aby juniorka plynule nadväzovala na starší dorast, čo sa týka prechodu hráčov i tréningových metód. Dáme šancu končiacim dorastencom, ktorí budú môcť získavať skúsenosti v mužskom futbale. Za juniorku však budú môcť hrať aj mladší hráči, ak ukážu, že na to majú. V kategóriách U17 až U21 budeme mať určitý počet hráčov a na základe aktuálnej formy i komunikácie s trénerom A-tímu sa vždy pred víkendom rozhodneme, kto pôjde hrať za U21 a kto za dorasty. Všetci veríme, že druhá liga sa riadne dohrá, a zároveň sa rozbehnú dorastenecké súťaže,“ vyhlásil Vladimír Gála.

„Do kádra plánujeme posunúť všetkých končiacich dorastencov z kategórie U19. Zámerom tohto projektu je užšie komunikovať medzi A-tímom, juniorkou a dorasteneckou sekciou. Vďaka lepšej komunikácii si budeme môcť navzájom pomôcť a budeme vedieť maximalizovať nielen výsledky, ale predovšetkým herný rozvoj mladých hráčov v jednotlivých kategóriách,“ uzavrel Vladimír Gála.

Zimná príprava juniorov, resp. tímu U21, štartuje 4. januára. Tréner počíta so stabilným 18-členným kádrom. Viac informácií o novej vízii juniorky vám prinesieme na začiatku zimnej prípravy.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som to asi nepochopil. takze za U21 uz budu hravat len hraci do 21 rokov a nebude im pomahat nikto z Acka? cize okrem nejakych 16 hracov, ktorych toci Milanic bude vsetko sediet resp. odidu zo Slovanu?

alebo bude vsetko tak ako doteraz, len to dali robit Galovi a zmenili tomu meno?

Reagovat
smazaný uživatel

Sezóna v 2.lige sa dohrá s dorastom , juniorka nebude trénovať na Pasienkoch a mali by hrávať aj hráči z Áčka čo bude od leta ťažko povedať

Reagovat
smazaný uživatel

Kozák st. ako športový riaditeľ v Košiciach

Reagovat
smazaný uživatel

Nejaké prestupové bombe?

Reagovat
smazaný uživatel

Lavrinčík do Trenčína

Koštrna pravdepodobne do Trnavy

Reagovat
smazaný uživatel

Lavrincik na hosťovanie?

Reagovat
smazaný uživatel

Prestup v Slovane nemal zmluvu a rozpustili celú juniorku

Reagovat
xawi

Ale prave Laurincik sa do tej novej strategie hodil.

Reagovat
penepi

Radšej nech sa rozvíja v TN ako keby mal zakapať v 3. lige. Čo je nepochopitelné, že ho nepodpísali a neposlali na hosťovanie, ale pri našom vedení také niečo už nemôže človeka prekvapiť.

Reagovat
smazaný uživatel

Možno je to dobré že odišiel, potrebuje hrávať. To bol prípad aj Riga či Hrnčara kde je rozdiel veľmi viditeľný, pritom východisko mali podobné a Rigo sa mi zdalo že to mal rozbehnuté možno lepšie ale bol v slovane v zlej dobe.

Reagovat
smazaný uživatel

Rigo nato nemal šancí dostal dosť

Reagovat
smazaný uživatel

Preňho je dobré, že odchádza v Slovane by nikdy šancu nedostal a v juniorke by sa nezlepšoval. V Trenčíne z neho môže byť časom dobrý ligový hráč. Novú stratégiu má na starosti Gála čo je tréner ako Lacko Hudec alebo Koník čiže moc od toho neočakávam.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Z druhej ruky, ale vraj ani neuvažoval o zotrvaní.

Reagovat
Ferguson6

Lalkovič sa do Trnavy nechystá?

Reagovat
zgeroTT

1. nechcem, aby sa chystal,

2. spĺňa všetky predpoklady nášho vedenia, aby sa chystal.

Reagovat
Ferguson6

Veď práve pre ten druhý bod sa pýtam.. Ale tak on je celkom zrelý na návrat do Košíc.

Reagovat
pistacik11

On by radšej skončil s futbalom ako by mal hrať 2.ligu na svk. Vidím to skôr na nejaké Poľsko, Rumunsko alebo nižšiu súťaž v anglicku.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

našťastie na krídlo nepotrebujeme hráča.

Reagovat
smazaný uživatel

Práve preto príde krídlo.

Reagovat
zgeroTT

A stoper! Turna tam nepresvedcil.

Reagovat
smazaný uživatel

On je využiteľný aj v útoku

Reagovat
Ferguson6

Pojde na hrot alebo AM

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele