Fortuna liga - preview 2. kola nadstavbové části

20.03.2021, 09:01, aktualizováno 21.03.2021, 09:52
Previews
Jeden zápas nabízí v neděli slovenská nejvyšší soutěž. Druhá Dunajská Streda se představí v Trnavě, přičemž si bude chtít udržet osmibodové manko na vedoucí Slovan Bratislava...
O titul
Spartak Trnava - DAC Dunajská Streda  (neděle 16:00)
Jedným z najzaujímavejších duelov druhého nadstavbového kola v skupine o titul bude zápas medzi domácim Spartakom Trnava a FC DAC 1904 Dunajská Streda.

Spartak vyhral v úvode nového kalendárneho roka štyri zápas v rade. Potom dvakrát nepochodil v Trenčíne a v Žiline. Kapitán Martin Mikovič si však nemyslí, že by sa herná pohoda z mužstva vytratila. "Dve prehry po sebe nás možno trošku pribrzdili, ale dúfam, že to na nás nebude mať negatívny dopad. Tréner nám na videách podsúva veci, na ktoré si máme dať pozor. Chceme sa čo najskôr vrátiť na víťaznú vlnu," hovorí. Dunajská Streda od roku 2014 na Štadióna Antona Malatinského nevyhrala päť a pol roka. Potom sa však situácia otočila. "Vždy sa išlo na doraz, ale doma sme ich dokázali zlomiť a väčšinu z nich sme vyhrali. Určite na nich bude platiť to, čo na každé mužstvo, vysoký pressing. Musíme sa vrátiť k tomu, čo sme hrali so Žilinou, a to nám prinesie úspech," verí jeden z najskúsenejších hráčov Gašparíkovho kádra. Aj preto to bude on, kto po Rusovovi preberie kapitánsku pásku. "Už som tu bol kapitánom a viem, čo to obnáša. Je to normálna vec a neprikladám tomu špeciálny význam," konštatuje Martin Mikovič.

Mikovič je jedným z tých, ktorí zvyknú intenzívne debatovať s rozhodcami. "S každým rozhodcom mám korektný vzťah. Keď sú emócie, tak padnú aj hrubšie výrazy, ale vždy v rámci normy. Výhoda je v tom, že "Dobo" nebude musieť vybiehať cez celé ihrisko. Ja budem k rozhodcovi bližšie a bude pod neustálym tlakom, rovnako ako sme aj my." Okrem zraneného Rusova, ktorého v bránke nahradí Ľuboš Kamenár, nebude mať tréner Gašparík k dispozícii ani Anthonyho, Yaoa a Bukatu. Potrestaný je Jendrek. "Videl som ich posledné stretnutie a musím povedať, že to proti nim nebude vôbec jednoduché. Majú niekoľko kvalitných hráčov, vrátane nášho bývalého spoluhráča Koštrnu. Trnavskí útočníci sú nebezpeční, pravidelne strieľajú góly. Spartak je v dobrej forme, ale ideme si k nemu pre tri body," vyhlasuje pred duelom Dunajskostredčan Eric Ramirez.

Zápas Trnavy s Dunajskou Stredou zavŕši program druhého kola nadstavbovej časti Fortunaligy. Odohrajú ho v nedeľu od 16:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 3.40 - 3.43 - 2.10
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
FC Zlaté Moravce - AS Trenčín  (sobota 17:00)
V druhom kole nadstavbovej časti Fortunaligy sa v skupine o titul stretnú FC ViOn Zlaté Moravce a AS Trenčín.

Domáci celok je veľmi pekne rozbehnutý a má dobrú formu. Trenčania po sérii dobrých výkonov a výsledkov vybuchli doma so Slovanom, ktorému podľahli vysoko 2:6. ViOn ťahal veľmi peknú sériu, ktorá mu vyniesla deväť bodov. Po domácej, veľmi cennej výhre nad Ružomberkom 3:1 zvíťazil aj na trávniku Nitry, a to najtesnejším rozdielom 1:0. Napokon ViOn zdolal doma Sereď rovnakým výsledkom 1:0 a mohol sa tešiť na zápasy v nadstavbovej skupine o titul. V prvom dueli tejto časti súťaže podľahli Zlaté Moravce na Žitnom ostrove domácej favorizovanej Dunajskej Strede 0:2. Momentálne sú s 33 bodmi na piatej priečke tabuľky. A to dva body za štvrtou Trnavou a päť bodov práve pred svojím nadchádzajúcim súperom - AS Trenčín.

Trenčín ťahal šesťzápasovú sériu bez prehry, počas ktorej získal parádnych 14 bodov. Keď už mal však istú miestenku v prvej šestke, utŕžil domáci debakel s úradujúcim majstrom z Bratislavy v pomere 2:6. Aktuálne je s 28 bodmi na šiestej priečke. V tejto sezóne sa celky stretli doposiaľ dvakrát. V druhom kole remizovali tímy na pôde Trenčína 1:1. Doma nekompromisne úradoval ViOn, ktorý vyhral vysoko 5:0.

Zápas medzi FC ViOn Zlaté Moravce a AS Trenčín má úvodný výkop naplánovaný na sobotu o 17:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.90 - 3.86 - 3.65
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Slovan Bratislava - MŠK Žilina  (sobota 17:30)
Na slovenské pomery pekné futbalové divadlo sľubuje duel druhého kola nadstavby Fortunaligy v skupine o titul medzi domácim ŠK Slovan Bratislava a MŠK Žilina.

Stretáva sa líder súťaže s tretím tímom tabuľky. Slovan a Žilinu delí v tejto chvíli 17 bodov. Pôjde zároveň o súboj dvoch najlepších ofenzív súťaže: belasí nastrieľali 60 gólov, Žilina 51. Belasí vyhrali štyrikrát v rade a na jar získali trinásť bodov z 15-tich možných. Žilina nazbierala desať bodov. Belasí pred týždňom deklasovali Trenčín na jeho štadióne 6:2, Žilina doma s Trnavou otočila v samom závere z 0:1 na 2:1. "Tešíme sa, môže to byť veľmi dobrý zápas. S dobrými výsledkami rastie sebadôvera. Aktuálne sa nám darí, sme nebezpeční a dávame góly. Toto chceme preniesť aj do zápasu so Žilinou. Musíme však brániť lepšie, než v Trenčíne, kde sme v určitých okamihoch neboli dostatočne dôslední a dvakrát sme inkasovali. Rovnako treba mať na zreteli, že Žilina nám v oboch jesenných dueloch dala po dva góly. Žilinčania sú ofenzívne nastavení. Naším zámerom je nadviazať na dobrú útočnú fázu a ako tím brániť oveľa lepšie, než pred týždňom," povedal tréner majstra Darko Milanič.

V Trenčíne chýbali belasým viacerí dôležití hráči. Vernon de Marco si pod hradom Matúša Čáka odpykal trest za päť žltých kariet a na Žilinu bude opäť k dispozícii. "Vladimír Weiss je späť, posledné dni trénoval s tímom. David Strelec už tiež naplno trénuje. Ťažko povedať, na koľko minút bude pripravený, pretože má za sebou tréningový výpadok. Dôležité je, že je zdravý," uviedol tréner belasých. "Zo zdravotných dôvodov určite nebudeme môcť počítať s Filipom Lichým, Lucasom Lovatom, Michalom Šullom a Martinom Trnovským. Dávid Holman dnes po chorobe prvýkrát trénoval. Verím, že cez reprezentačnú pauzu doženie výpadok a čoskoro bude pripravený aj na zápasy. Žilina má svoju filozofiu a spôsob hry, sú verní princípom. Dobre útočia, robia veci vo vysokej intenzite, a v takom prípade až tak nezáleží, ktorí konkrétni hráči nastúpia. Často menia zostavu, čo znamená, že aj ich hráči budú dobre pripravení," vyhlásil Darko Milanič.

V základnej časti remizoval Slovan v Žiline 2:2, keď všetky góly padli v prvom polčase. Tesne pred Vianocami belasí na Tehelnom poli zvíťazili 3:2, hoci po polčase prehrávali 0:1. "Prichystaní sme dobre po fyzickej aj mentálnej stránke. Na zápas so Slovanom sa tešíme a urobíme všetko preto, aby sme uspeli," hovorí tréner Žilinčanov Pavol Staňo. "Sme zvedaví, ako bude stretnutie prebiehať. Poctivo pracujeme na defenzíve. Chalani vedia, kde sa musíme posunúť a na čo si dať pozor. Verím, že od predošlého duelu sme zase o krok ďalej a budeme pre Slovan vyrovnaným súperom. Dáme do toho maximum, aby sme im priebeh zápasu znepríjemnili. Jednotliví hráči sa postupne vracajú do tréningového procesu, ale stále máme dosť otáznikov. Rozhodovať sa bude až v piatok, určite však nenastúpi obranca Ján Minárik," uviedol pred 134. vzájomným zápasom histórie tréner MŠK Žilina Pavol Staňo.

Zápas Slovana so Žilinou odohrajú na Tehelnom poli v sobotu od 17:30.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.35 - 5.33 - 7.54
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Tabulka před začátkem kola
 TýmZVRPSB
1.Slovan Bratislava23183260:1457
2.DAC Dunajská Streda23145450:2847
3.MŠK Žilina23124751:3440
4.Spartak Trnava231121033:3135
5.FC Zlaté Moravce2396838:3133
6.AS Trenčín2377932:4428
O udržení
FC Nitra - FK Pohronie  (sobota 17:00)
V druhom kole nadstavbovej časti Fortunaligy narazia na seba v skupine o záchranu v najvyššej súťaže domáci FC Nitra a FK Pohronie.

Nitru momentálne sužujú aj problémy mimo trávnika, ktoré súvisia s novým potenciálnym investorom v klube. Na Pohroní strávil časť svojej profesionálnej kariéry stredopoliar Nitry Peter Chríbik. "Keďže tréner Kameník má rád behy a fyzický futbal, určite budeme hrať proti dobre fyzicky vybavenému mužstvu," myslí si. S jeho bývalým zamestnávateľom sa Nitrania stretli hneď po zimnej prestávke, v dohrávke 17. kola Fortuna ligy. "Teraz to iste bude iný zápas. Myslím si, že sme omnoho lepšie zohratí, ako v spomínanej dohrávke. Čo sa týka súpera, podľa mňa Pohronie neupustí zo svojho futbalu. Musíme sa teda pripraviť na veľa súbojov a nakopávaných lôpt," prognózuje Peter Chríbik.

"Sú silní v súbojoch, v hre jeden na jedného a v dobrej defenzíve. Naopak ich slabšie stránky vidím v hre s loptou. Tam, myslím si, by sme mali mať určite navrch, keďže v kádri disponujeme hráčmi s lepšou futbalovou technikou. Bod z Michaloviec bol síce povzbudzujúci, ale nie dostatočne. Určite chceme, aby boli zápasy už len za tri body."

Zápas medzi Nitrou a Pohroním odohrajú v sobotu od 17:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 3.42 - 3.41 - 2.09
Tip EuroFotbal.cz: 02
více informací
FK Senica - ŠKF Sereď  (sobota 17:00)
Situácia v dolnej časti tabuľky Fortunaligy je veľmi zaujímavá a bodové rozdiely medzi mužstvami len minimálne. V druhom kole nadstavby hostí FK Senica ŠKF iClinic Sereď.

Aký zápas očakáva v sobotu hlavný tréner Karol Praženica proti aktuálnemu lídrovi skupiny o udržanie sa? "Tak ako každý jeden týždeň - ťažký a šesťbodový. Všetky zápasy v našej skupine budú vyrovnané až do konca. Kto sa v zápasoch lepšie vysporiada s chybami súpera, ten v nich bude úspešnejší," myslí si lodivod FK Senica. Jeho zverenci minulý víkend odišli z Pohronia bez bodu. "Rozhodol prvý gól a efektivita. Mali sme šance, ktoré sme nedokázali využiť. Súper nás naopak potrestal a využil tie svoje. To nakoniec rozhodlo o konečnom výsledku." Na svojom konte majú Záhoráci 21 bodov, na futbalistov Serede strácajú momentálne štyri body. "Samozrejme, chceme zvíťaziť, tak ako v každom jednom zápase. Uspieť sme chceli aj naposledy proti Pohroniu. Žiaľ, nepodarilo sa nám to. Veríme, že v sobotu to doma napravíme. Bude tam zrejme veľa súbojov, hráme ale na dobrom ihrisku, takže to bude o nás a našom výkone," verí pravý obranca FK Senica Vladimír Majdan.

Pre odchovanca žilinského futbalu bol minulotýždňový zápas proti Pohroniu druhým v základnej zostave. "Cítil som sa výborne, môj prvý zápas v základnej zostave proti Trenčínu bol po dlhej dobe v prvej lige. V zápase proti Pohroniu som mal vyššie sebavedomie, cítil som sa na ihrisku oveľa lepšie," vyjadril sa Majdan. Pre obe mužstvá pôjde o tretí vzájomný súboj tejto sezóny. Naposledy sa v Senici zrodil nerozhodný výsledok 2:2.

Zápas Senice so Sereďou odštartuje v sobotu o 17:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.83 - 3.55 - 4.25
Tip EuroFotbal.cz: 0
více informací
MFK Ružomberok - Zemplín Michalovce  (sobota 17:00)
Fortunaligová sobota spojí v nadstavbovej skupine o udržanie sa v najvyššej súťaži domáci MFK Ružomberok a MFK Zemplín Michalovce.

Bodové rozdiely v skupine o záchranu sú tesné, veľmi dôležitý bude každý bod. Mužstvo Liptákov nepovedie tréner Ján Haspra, pretože je v karanténe. Druhýkrát v sezóne ho nahradí asistent Marek Sapara. "Ruža" v úvode nadstavby v Zlatých Moravciach podľahla Seredi 0:1. Tabuľka spodnej šestky je po úvodnom kole veľmi vyrovnaná. Siedma Sereď nahrala 25 bodov. O dva body menej majú na svojom konte ôsme Pohronie, deviaty Ružomberok, desiata Nitra, aj jedenáste Michalovce. Posledná Senica má 21 bodov. V podobnej situácii, ako nastane zajtra, ružomberský tím, vedený bývalým slovenským reprezentantom Marekom Saparom, remizoval v Žiari nad Hronom s Pohroním 2:2. "Teraz sa to stáva. Nedávno som bol v karanténe ja a tréner Haspra bol sám. Teraz sa to zase otáča. Žiaľ, pandémia šarapatí kade-tade. Musíme sa s tým vyrovnať. Tréner nám bude chýbať, ale snažíme sa robiť všetko tak, ako sa dohodneme cez telefón. Jeho osobnosť nám chýba, ale všetko máme dohodnuté, sme v spojení. Takže dúfajme, že sa dobre pripravíme na zápas aj bez trénera," skonštatoval zastupujúci ružomberský lodivod.

Do sobotného stretnutia nebudú môcť zo zdravotných dôvodov zasiahnuť stredopoliar Dalibor Takáč a útočník Tomáš Bobček. Obranca Mário Mrva a stredopoliar Matej Kochan už trénujú s mužstvom a po podmienečnom skrátení trestu bude tímu k dispozícii útočník Martin Regáli.

Úvodný hvizd zápasu Ružomberka s Michalovcami zaznie v sobotu o 17:00.
Kurzy sázkové kanceláře Tipsport: 1.71 - 3.52 - 5.16
Tip EuroFotbal.cz: 1
více informací
Tabulka před začátkem kola
 TýmZVRPSB
7.ŠKF Sereď23671023:3925
8.FK Pohronie23411830:3223
9.MFK Ružomberok23581031:3823
10.FC Nitra23651222:3923
11.Zemplín Michalovce23581023:4323
12.FK Senica23561223:4321

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (122)

Přidat komentář
Ferguson6

Tak to ako často hrával aj vyzeralo, že skončil. Zaujimalo by ma či o neho na Slovensku nebol záujem alebo len ide cestou, že radšej bude hrať ta klobasu aj na Faerskych ostrovoch, len aby sa nemusel vrátiť do FL.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

záujem o neho bol ale niečo sa pokašlalo

Reagovat
Ferguson6

Od vás?

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Nie, nie. Dva fortunaligové kluby, ale neviem ktoré. Počul som že jeden mala byt Sered. Trnava nie. Asi to neboli ideálne ponuky. Hlavne že začal dobre, neprekvapi ma ak by sa objavil na Slovensku.

Reagovat
Ferguson6

Sereď alebo Senica by ma neprekvapili.

Reagovat
Ferguson6

Pokojne by som ho v prípade postupu bral v Dukle. Keď si vezmeme, že tu je asi najlepsi kondičný tréner na Slovensku, tak by ho mohol dať dokopy.

Reagovat
Noustress

prepáč ale čo by robil v Dukle ? ak mu bude zdravie slúžiť tak je minimálne finančne v daleko atraktívnejšej destinacii + v týme, ktorý bojuje o titul a bude hrať tu konferenčnú srandu to znamená, že zdravý sa po hostovaní vráti do niektorej z vyspelejších futbalových líg. Ak mu zdravie nevydrží tak vám je na dve veci aj v Dukle

Reagovat
Keeper117

Jeho je ale strašná škoda pamätám si ho ešte zo Sampdorie a mal tú kariéru vážne skvelo rozbehnutú

Reagovat
Ferguson6

Inak pozerám, že šatka na jeseň kapitánom Lechu, na jar zase neodohral ani minútu. Načo je taký hráč v nominácii?

Reagovat
Keeper117

Bol zranený preto nehral

Reagovat
Ferguson6

Veď a načo tam berieme hráča po zranení? Repre, ani proti Malte alebo Cypru, nie je na to, aby sa tam hráči rozohrávali po zraneniach. A zrovna pri stopéroch nie sme na Šatku po zranení odkázaní.

Reagovat
Keeper117

Máš tam viac stopérov Valjent, Hancko aj Hubočan teoreticky by to s Maltou a Cyprom mohol zvládnuť a aj Škriniar sa možno ešte nejak vybaví

Reagovat
Ferguson6

S Hanckom a Hubočanom sa zrejme ráta na LB, ale ako hovorím, stopérov máme dosť, tak načo tam volať niekoho, kto mesiace nehral?

Reagovat
Keeper117

Dobrá otázka ale koho napríklad miesto neho

Reagovat
Keeper117

Ani Vavro nehráva a posledne ked hral za repre tak dosť chaosil Štetina tiež nehráva a neviem či nieje tiež ešte stále zranený takže možno Gyomber a možno Mesík z Dánska

Reagovat
Ferguson6

Gyomber, Siplak, Niňaj, možno dať šancu Mesíkovi proti slabším súperom.

Reagovat
Keeper117

Ja neviem ja nechcem hráčov do repre z Rumunskej ligy neverím tomu že je lepšia než naša max tým že je vo Fife

Reagovat
Ferguson6

Ja nevidím rozdiel v poľskej alebo rumunskej. A Gyomber hrá celú sezónu stabilne v Serii B, chýbal len keď bol vykartovaný a posledných 6 zápasov jeho tím v boji o postup do Serie A neinkasoval ani gól. A ak nehrá na kraji obrany, tak aj v repre si svoje miesto zastane (čo samozrejme zaslepení fanúšikovia, ktorí si ho pamätajú iba z Kozákovho kraju obrany nikdy neuznajú).

Reagovat
smazaný uživatel

Momentálne určite radšej Gyömbér ako Vavro, Mesík hráva LB a v poslednom čase nehráva v základe

Reagovat
Ferguson6

Keby z Mesíka spravili LB, to by bolo pre repre určite lepšie ako keby bol stopér.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem či má predpoklady na moderného FB

Reagovat
Ferguson6

Tak to nie je ani Hubočan a Hancko. A vlastne okrem Čecha sme na LB nikdy ani nemali nikoho, kto by bol dopredu nejako extra dobrý. Hrával tam už len Zabavník.

Reagovat
pistacik11

Gresko ak bol fit tam vedel tiež dobre zahrať

Reagovat
Ferguson6

Na Greška som zabudol, ale ten hral tiež naposledy niekedy v roku 2007.

Reagovat
xawi

Kinder, Labant, Gresko. V podstate vzdy sme mali.

Reagovat
Ferguson6

No dobre, ale bavíme sa o súčasnosti, nie v roku 2000.

Reagovat
xawi

No ked Marek Cech je sucasnost....

Reagovat
Ferguson6

Tak posledných 10 rokov som myslel +/-... A teda to, že od Čecha sme takého obrancu nemali.

Reagovat
xawi

"A vlastne okrem Čecha sme na LB nikdy ani nemali nikoho" . OK.

Marek Cech mal navyse skor marketingovy ako vykonnostny vytlak. A v sirsom kadri bol svojho casu aj Jakub Holubek - hral minimalne, ale ked hral, tak hral velmi dobre aj dopredu.

Takze ani to, co tvrdis v poslednom prispevku, nie je pravda. (tu uz chytam za slovicka, viem kolko odohral Holubek :))

A nie je pravda ani to, ze tam hral uz len Zabavnik.

V poslednom case si sa rozpisal, ale niektore veci davas naozaj dost mimo. Sorry.

Reagovat
Ferguson6

Myslím si, že veľmi dobre vieš, ako som to myslel. Napadli mi aj Holúbek, Mazan, Švento alebo Gyomber, ale to nie sú hráči, ktorí by hrali v repre alebo na LB dlhodobo. Neviem prečo máš potrebu zo seba robiť hlúpeho.

Reagovat
pistacik11

Ty si to hlúpo napísal, ja som tiež preto vytiahol Greska, lebo si napísal nikdy, oni dvaja sa dosť prelinali v repre. A na LB by som kľudne pred Čecha dal aj Hada ak by išlo iba o kvalitu výkonov na tomto poste.

Reagovat
Ferguson6

Však na Greška som zabudol, to beriem, ale tak vyťahovať Holubeka, čo bol v repre len na návšteve mi príde mimo...

Reagovat
xawi

Ved to hore pisem: "(tu uz chytam za slovicka, viem kolko odohral Holubek :))".

Len ty si tlacis a obhajujes svoj prvy prispevok, ktory bol mimo, to by si si naozaj pri vsetkej ucte, mohol priznat.

A kedze Cech a Hubocan boli prakticky rovesnici, tak skor by platil vyrok "Vzdy sme tam mali LB, ktory vedel dopredu, s vynimkou nastupujucej generacie".

That's it.

Reagovat
Ferguson6

Hubočan tam postupne nahradil Čecha, ktorý skončil v roku 2013, čo bolo pred 8 rokmi, počas ktorých tam bol prakticky nikým neohrozený Hubočan. Takže možno by to mohlo znieť, že posledných 8 rokov sme v reprezentácii nemali LB, ktorý by hrával stabilne v základe a zároveň by vedel hrať dopredu.

Reagovat
smazaný uživatel

ale teda dnes Vavro konecne zaklad a hral dobre, akurat sa zranil

Reagovat
penepi

Reagovat
Ferguson6

A aj Lobotka zrejme out s mandlami.

Reagovat
smazaný uživatel

pekne sa to sype

Reagovat
smazaný uživatel

a takto si mohol okorenit prvy zapas v zaklade

https://www.youtube.com/watch?v=58_mXUchuzE

Reagovat
pistacik11

Nejak podobne sa trafil aj v Kodani, a bol z toho gól nie?

Reagovat
smazaný uživatel

ja si pamatam akurat gol za Zilinu, kde dal taku jebu do vincla

Reagovat
pistacik11

https://youtu.be/5mrBA0FJ9vA ale aj ta šupa v ZA bola dobra

Reagovat
smazaný uživatel

divne tam pocut tych divakov, uz skoro nezvyk

Reagovat
Keeper117

Gyombér áno to bez debát možno ho ešte donominuje ak je v náhradníkoch

Reagovat
Ferguson6

Inak keby NItra nedostala licenciu na ďalšiu sezónu, ale zároveň by nevypadla s tým, že z baráže by postúpil klub z 2. ligy, tak by do ligy šiel aj 3- klub z 2. ligy alebo by dovolili zostať 11. klubu z FL?

Reagovat
zgeroTT

podľa mňa klub, ktorý vypadne, musí vypadnúť. Zdá sa mi, že keď nedostali licenciu Košice, riešilo sa to tak.

Reagovat
Ferguson6

Hlavne je asi otázka, či sa tie licencie vyriešia do konca sezóny alebo nie. Keby hej, tak sa to dá spraviť normálne, že 2 postup a 3. do baráže z 2. ligy

Reagovat
zgeroTT

ale licenčné konanie bude prebiehať až pred novou sezónou. Takže Nitra to bude poriadne naťahovať. Mimochodom, myslím si, že vypadnú priamo. Tam musí byť morálka úplne na nule.

Reagovat
Ferguson6

Asi hej, ale čisto z pohľadu bezpečnosti postupu pre Duklu by som bol radšej, keby nešli dole priamo, ale až potom dodatočne. To, že to Nitra bude naťahovať ako každý rok je jasné, ale tak ako pri štadiónoch, aj pri licenciách by malo platiť nejaké pravidlo, kedy by klub nemohol dostať licenciu, ak 3 sezóny po sebe ju dostal až na odvolanie v poslednom termíne.

Reagovat
Keeper117

No nevypadávalo sa len raz a to keď sa Myjava v sezóne 16/17 v zime odhlásila takže ak Nitra dohrá sezónu ale nedostane licenciu tak si myslím že prvé 2 tímy druhej ligy pôjdu do prvej bez baráže

Reagovat
zgeroTT

vtedy sa ale nevypadávalo preto, že nikto neskončil 12.

Reagovat
JackDaniels.

Liptovsky Mikulas vo Fortuna lige... To by dopadlo podobne ako v hokeji..

Reagovat
Emmett Brown

Tí by nezískali ani 10 bodov. Toto druhé miesto je len haluz ktorá absolútne nezodpovedá ich kadru a tobôž nie predvádzanej hre. Reálne by mali byť niekde okolo 8. miesta.

Reagovat
JackDaniels.

1. Momentalne nezhadzoval by som kvalitu ich kadru kedze su tam kde su, no na fortunu by to nebolo hlavne financne..

Reagovat
Ferguson6

Keď sa mohlo Pohronie dostať na ligovú úroveň, tak by sa mohol aj LM. Určite by do FL nešli so súčasným kádrom.

Reagovat
smazaný uživatel

ten spodok tabuľky nemôžem si pomôcť ale to je na smiech, že takéto kluby hrajú 1. ligu je to tam nahustené riadne a ktokoľvek vypadne tak to absolútne nevadí tá liga by sa mala preriediť... Košice, Prešov, Banská Bystrica - toto sú kluby, ktoré by mali hrať 1. ligu...

Reagovat
Ferguson6

Vymenoval si mestá, nie kluby... Však nech si to kluby z tých miest vybojujú, kto im bráni?

Reagovat
smazaný uživatel

boha ty si zjedol rambokašu? buď si tupý alebo len chytáš za slová...

Reagovat
Ferguson6

Tak chceš v lige Lokomotívu alebo FC (prípadne čokoľvek to bude v ďalších sezónach) Košice?

Reagovat
smazaný uživatel

VSS nikoho nezaujíma. Nech si idú vyplakávať za tým bastardom rezešom. Keď si kupovali titul v RS na čele s tým hajzlom, ktorý tam bol prítomný, tak vtedy nad nich nebolo. Banda arogantná. Jediné čo VSS vie, je rozdrbávať futbal v KE. To zasa bude nárekov keď im projekt Kozák, Pačinda a spol. prežerie všetky lóve a zaniknú po 4263-tíkrát. Lebo zasa sa im treba hrať na milionárov.

Reagovat
kris_kros

Ty si fakt expert

Reagovat
QooBo

Reagovat
Ferguson6

No tá penalta... Taká, že sáhnul na mne a to se nemá... Ale nechápem, čo tam pri tom tlaku robil Rabiu. Mal jasnú šancu na strelu a on tam zašíval Daniela.

Reagovat
adalbertus

2-3

Reagovat
penepi

Dnes krásnych 0:0

Reagovat
adalbertus

v Trnave? neverím musíme vyhrať

Reagovat
smazaný uživatel

pocet golov si trafil

Reagovat
adalbertus

Reagovat
KnoxXx

ale Spartak hral doma

Reagovat
Noustress

KONEČNE!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
zgeroTT

Už iba 20 bodov na Slovan

Výborný druhý polčas z našej strany, Cabral neskutočný výkon.

Reagovat
monkej

Trnavské zápasy musia baviť a Saymon je miláčik

Reagovat
flamengo

Mohli by v zrýchlenom konaní urobiť z neho čistého Slováka, však už pomaly z nich možeme urobiť celú jedenástku :)

Reagovat
Ferguson6

Guede, Depetris, Sekulič... Celá 11ka

Reagovat
BílíAndelDrcKo

u Cabrala by to malo zmysel len vtedy ak by stihol hrat napr za 21tku. Nemám rád importy do Áčka lebo to je len zakrývanie problému, ale ak by to šlo cez mládež tak s tým problém nemám. Ako nebohý Dionatan Teixeira napr. Dnes tam je viacero hráčov, kt. vyrastali v zahraničí a so slovenskom ich spájajú rôzne veci. Agha, Morel atd. Ak si prejdú mládežníckymi výbermi nemám problém ak by šli neskôr do áčka. Cabral to ale nestihne.

Reagovat
twelwer

Ani neviem ze Teixeira zomrel, kedy co sa mu stalo ?

Reagovat
smazaný uživatel

V roku 2017 mu zlyhalo srdce.

Reagovat
Ferguson6

Teší ma, že Trnava vyhráva, len nad DACom by nemusela no.

Reagovat
flamengo

No dobre, veď také výroky, že radšej DAC ako Trnava nech je majster patrí k tvojmu imidžu.

Tá jedenástka z cudzincov, ktorí "túžia hrať" za Slovensko je asi v počte že by mohli nastúpiť, pre mňa je to trapne, neprijateľmné. Ak si dobre pamatam, tak zápas MS Francúzsko vs. Kamerun skončil 0:1, za Francúzov hrali len legionri a za Kamerun všetci len z francúzskej lligy. Tým chcem povedať len to, že načo máme strácať svoju identitu, len, že za nás bude hrať nejaký" srdciar" z nejakej neznámej krajiny?

Reagovat
Ferguson6

A bol to snáď súboj o titul? Fandím viac DACu ako Trnave, to je pravda, ale ak to ulahodí tvojej duši, tak radšej Trnava ako Slovan alebo Žilina. Pre Slovanistov, ktorí by sa mohli cítiť dotknutí, je to čisto preto, aby bola nejaká konkurencia v boji o titul, lebo ak má teraz 10 rokov vkuse vyhrávať Slovan, to bude zlé pre ligu aj pre samotný Slovan.

Čo sa týka tej hlúposti o francúzskej repre, väčšina z ich reprezentantov sa narodila vo Francúzsku a teda nemali veľmi šancu ovplyvniť rozhodnutie svojich rodičov alebo starých rodičov presťahovať sa do krajiny, ktorá tú ich sto rokov okupovala. Aký je rozdiel v tom, či Slovensko reprezentuje niekto, koho dedko bol Maďar alebo Nemec alebo Francúzsko niekto, koho dedko bol z Guiney?

Ak tvoja identita závisí od 23 chlapov nominovaných na futbalový zápas, to sa zrejme aj adalbertus cíti viac Slovákom ako ty.

Reagovat
penepi

Na samotnom vyhrávaní titulov nemôže byť nič zlé, aj keby to bolo 20 razy po sebe. Zlé by to bolo, ak by to bolo zakaždým s nejakým 10 a viac bodovým náskokom.

Reagovat
Ferguson6

Tak zase aj keby to bolo vždy o bod, tak by tá motivácia súperov klesala. Nejaký ten titul raz za čas treba nechať aj iným

Ale teda vážne, dôležité je, aby bola v lige nejaká konkurencia, lebo bez nej vie v Európe ako tak fungovať dominantný klub v Taliansku alebo Francúzsku, ale určite nie v našich podmienkach. Vidíme, aký vplyv mala strata jediného konkurenta pre Celtic.

Reagovat
Noustress

Dovolím si zásadne nesúhlasiť. Neviem či sleduješ F1 ale tam 7 rok panuje dominancia Mercedesu, obrovské množstvo fanúšikov to už nielenže nudí ale aj odrádza od dalšieho sledovania dokonca aj medzi fanúšikmi majstrovskej stajne, kedže o titule(majstrovi) je viac menej rozhodnuté už pred sezónou a myslím si, že im je uplne jedno či vyhrajú o bod alebo o 200 skrátka už to potrebuje zmenu a dávku napínavosti. Stereotyp nudí

Reagovat
penepi

Áno, sledujem a ako fanúšikovi Mercedesu (a McL) mi to absolútne vyhovuje. Sú obdivuhodne dobrí a zaslúžene zbierajú ovocie. Nech sa ostatní zlepšia.

Reagovat
Noustress

O tých zásluhách by sa dalo polemizovať tebe sa to ako fanúšikovi páči, ok ale športu ako takému ani sledovanosti to neprospieva čo vidia aj samotní promotéri kedže zavádajú stropy a menia technické pravidlá. Dnes nemajú ludia náviky ísť cez víkend na futbal tak ako to bolo pred pár rokmi, existuje hrstka fanušikov ktorí prídu za každého "počasia" a ostatok su tí takzvanní fanúšikovia úspechu ktorých na tie štadiony nedostaneš pokial bude viťazit jedno mužstvo dokola. Myslím si, že ak by sa podarilo zastabilizovať hornú šestku a obtočili by si tam 3-4 mužstvá titul behom 5 rokov tak by to pridalo na atraktivite aj sledovanosti ligy

Reagovat
penepi

To bezpochyby, ale predpokladám, že ako fanúšik Spartaka by si tiež “sebecky” prijal radšej x titulov po sebe pre svoj klub a neuprednostňoval záujem ligy doprianím titulu napríklad Slovanu alebo DAC.

Reagovat
Noustress

problém je v tom, že to si ani predstaviť neviem

Reagovat
flamengo

Samozrejme, že tvoje výroky, že radšej DAC ako Spartak boli v našej majstrovskej sezóne, keď ani ty, ani "Čmelík" tomu neverili. Mne je jedno komu fandíš,keby som sa podľa tejto diskusie držal, tak by som som BB nikdy nechcel v lige. Našťastie si bezvýznamný, len na BB mi vadí ten hrozostrasný štadión, nič iné, naopak, Žiar a BB by som chcel v lige aby sme si pred a po zápase urobili s kamošmi u mňa "opekačku". Ináč mám radšej Prešov, Sninu, Stropkobv a celkovo východ, čím ďalej, tým lepšie

Reagovat
Ferguson6

Chápem, že ma máš na nástenke ako človeka, čo vám neprial titul, ale tak nemôžeš žiť stále v minulosti. Viem, že je to pre teba ťažké, keďže 99 % tvojich príspevkov tu je vyťahovanie starých krívd proti Spartaku.

Reagovat
flamengo

99%, no čo už s tebou, keď si to tak presne vyrátal, na to už nemám možnosť sa brániť :(

Reagovat
pistacik11

Zbytok by sa mal posnažíť, aby Slovan nevyhral ligu 10x po sebe. Pre Slovan aj ich hráčov už teraz nie je liga nejaká motivácia a meritko, ale Európa.

Reagovat
Ferguson6

No to určite... Je škoda, že Poor ješitne rozpustil celý majstrovský káder, je škoda, že Antošík rezignoval na športové úspechy a je škoda, že koncepcia DACu síce vyzerá pekne, ale nejako stále chýbajú výraznejšie výsledky. A samozrejme je škoda Trenčínu. Ktovie, či sa po dokončení štadióna dokážu vrátiť do boja o poháre alebo titul.

Reagovat
pistacik11

Aj keby ho Poor nerozpustil, tak po zmene majiteľa by si ten káder prešiel prestavbou, DS je taká viac dotovana Žilina, s lepším marketingom a horšími predajmi. Ich snaha o titul je skôr hra na fanúšikov ako reálna snaha.

Jediný kto môže ohroziť Slovan je Žilina, ak by sa posnažili niekedy, že nepredaju pol kádra, Ružomberok ak by sa Filo rozhodol, že chce opäť titul alebo TN ak využijú kontakty z Afriky a dobre to s kombinujú s domácimi mladíkmi.

Ale je tam priveľa ak. Momentálne si titul môže prehrať len a len sám.

Reagovat
penepi

Dovolím si nesúhlasiť.

Snaha DAC je určite reálna, roky idú konštantne nahor. Túto sezónu to už vyzeralo dosť nádejne, ale odpálila ich tragická obrana. Očakávam ale u nich pokles, keď po sezóne odíde Kalmár.

Naopak Žilina je jediný klub, ktorý sa de facto otvorene vzdal akejkoľvek reálnej šance na titul, takže tí nás rozhodne ohroziť nemôžu. Ten ich káder je slušný, ale kvalitatívne bude cca. vždy na takejto úrovni. Môžu nás poraziť vo vzájomnom zápase (viď. včera), ale v dlhodobej súťaži by musel Slovan strašne degradovať, aby mala Žilina šancu na titul.

Zo strednodobého hľadiska dávam aspoň teoretickú šancu na titul DACu, Trenčínu a Trnave, ale Žilina určite nie, ak nepríde k zmene filozofie, čo nepríde.

Reagovat
pistacik11

Veď hovorím, že Žilina je podmienená nevýpredajom. Takže zmenou filozofie.

Áno DAC idú konštatne na hor, ale s posilami z 3 nemeckej ligy asi ťažko vás budú môcť dohnať a vzostup sa spomalí. A ako si povedal, odíde Kalmar a sú nahratý. Kým zohnaju náhradu, ktorá získa časom jeho kvality tak to môže trvať aj 3-4 roky a potom predaj a budú zháňať opäť od znova. Iba žeby sa tiež rozhodli nepredávať a akadémia by začala produkovať hráčov na úrovni aspoň Žiliny.

Reagovat
penepi

Len je skoro isté, že tam k žiadnej zmene filozofie nepríde. A keby aj áno, tak stále by stavali primárne na svojich odchovancoch, a to by už nestačilo. Zober si, že dve sezóny dozadu mali v tíme Holeca, Kašu, Káčera, Pečovského, Škvarku, Boženíka, Mihalíka a aj tak sa im o boji o titul ani nesnívalo.

To už skôr je reálnejšie, že sa podarí nejaký ďalší projekt v Trenčíne, prípadne Trnava uhaluzí nejakého ďalšieho El Maestra.

Trúfam si povedať, že budúcu sezónu by sme hlavne vďaka Kalmárovmu odchodu a tým, že TN a TT sú len na začiatku prestavby, mali titul určite spraviť, možno aj doteraz najsuverénnejšie. Ak to ale juniora ešte viac utvrdí v tom, že máme skvelý tím a nezačne to konečne obmieňať, tak 22/23 už môžeme mať seriózny problém.

Reagovat
pistacik11

Takže sa zhodneme na tom, čo som písal v prvom príspevku, že u každého možného konkurenta je to postavené na veľkom AK a titul si slovan môže prehrať len sám.

Reagovat
monkej

Pritom to nie je až tak dávno, čo Žilina získala veľmi suverénne svoj posledný titul a gro tímu tvorili odchovanci. Pravda, Slovan bol v tej dobe ešte vo fáze Ligeonov, Burnetov a Schetov, ale predsa.

Reagovat
smazaný uživatel

Obmieňať to nezačne z jeho pohľadu nato nie je dôvod a pravdepodobne by to ani nevedel spraviť bez toho aby na jeden dobrý prestup nepripadlo 5 zlých

Reagovat
Ferguson6

A bude tam vôbec ešte vtedy?

Reagovat
smazaný uživatel

Žiadny predaj sa pokiaľ viem nerieši možno čakajú či budú ďalšie voľby

Reagovat
pistacik11

V ligách ako je naša je to normálne, a by som povedal, že je aj úspech, ak ti z 5 pokusov vyjde hráč ako Sporar, Moha, De Kamps. Tu ideš proste hop alebo trop. Prvú pol sezónu ani Sporar nevyzeral, žeby s neho niečo bolo, prišiel úplne zanedbaný a nakoniec vyšiel z neho najlepší hráč v Slovane za posledné roky. Naopak taký Ižvolt, Grendel, Hlohovsky, alebo peltier... nadpriemerný hráči v lige a po prestupe do Slovana nejak nevyužili potenciál a ľudia ich hnali preč.

Reagovat
smazaný uživatel

Za posledné 3 sezóny patria medzi najvydarenejšie príchody hráčov ktorí boli overení ligou ( Ljubičič, Abena , Daniel ) z tých mačiek vo vreci sa chytil len Ratao a čiastočne Medveď

Reagovat
smazaný uživatel

Ich odpálil hlavne úzky káder z posledných 16 kôl vyhrali len 6 krát

Reagovat
penepi

Nemajú taký široký káder ako Slovan, ale to nemá v našej lige nikto. A inak ten káder určite nie je vyslovene úzky, aby nezvládali hrať našu ligu raz týždenne. Naopak tá obrana bola vyslovene trápnučka.

Reagovat
twelwer

Tak kvalitou úzky je. Hráčov dosť mať budú ale tá kvalita striedačky a Šamorína nieje taká kvalitná aby im to uhrávalo body no.

Reagovat
penepi

Na to, že nehrajú Európu a vlastne ani Slovenský pohár, je ten káder aj po kvalitatívnej stránke úplne postačujúco široký na to, aby nestrácali body s tímami ako Sereď a Moravce.

Reagovat
smazaný uživatel

Nie je pretože absolútne nemajú zdvojené posty. Kľúčoví hráči pre ich štýl futbalu sú Blackman a Davis. Obaja počas jesene vypadli na niekoľko zápasov a tu niekde sa začína trápenie DAC. Nemali a doteraz nemajú za nich adekvátnu náhradu.

Reagovat
smazaný uživatel

Majú Beskorovajnyjho

Reagovat
twelwer

Reagovat
penepi

No však presne to píšem o príspevok nižšie, že v defenzíve to bol problém.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak by sa im na dlhšie zranili napríklad Balič a Schafer tiež ich nemajú kým nahradiť

Reagovat
penepi

Áno, ale to je keby, ktoré sa dá uplatniť na každý jeden tím v lige okrem Slovanu, ktorý má ako jediný zdvojené všetky posty. Preto som písal, že stále by to malo byť úplne postačujúce, len teda v tej obrane sa vyskytol problém.

Reagovat
penepi

Respektíve súhlasím s tým, že v defenzíve je ten káder celkom úzky a nemajú tam moc alternatív a potom z toho vznikali problémy.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani nie úzky len sa zbytočne moc spoliehajú na Kružliaka, ktorý je podľa mňa jeden z najpreceňovanejších hráčov súťaže. Muller k nemu nie je tiež žiadna výhra v lotérii. Kraje majú dobré.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne v tom systéme ktorý sa snaží hrať DAC je vidieť Kružliakove nedostatky

Reagovat
smazaný uživatel

Majú 13-14 použiteľných hráčov a potom sami mladíci, ktorí zatiaľ nevynikájú ani v Šamoríne. Slovan mal poslednom zápase na lavičke Abenu, Vernona, Daniela, Rabiua, Rataa, Ožbolta a Strelca.

Reagovat
flamengo

Až teraz reagujem, nejako som to preskočil

1. Bol to boj o titul, veď keby Maďari u nás tri kolá pred koncom vyhrali, dotiahli by sa na 4 body. My sme nakoniec posledné dve kolá prehrali, ale to je jedno. Tiež si písal ty, alebo niekto iný, že 11 bodový náskok Trnavy 9 kol pred koncom je istý titul. Ja som oponoval. Veď na ďalší rok mala Žilina na treťom mieste, t.j. boj o pohárovú Európu, pred RK osem kol pred koncom náskok 10 bodov a potom dve kolá pred koncom stratu 5 bodov. Čiže stačí zlá séria a je to. Takže si s názorom "vedľa".

2. Mojej duši nemusíš ničím ulahodiť, mne je jedno komu držíš, je to nepodstatné, to si trafil ďaleko vedľa

3. O zápase Francúzsko vs. Senegal (Kamerun bol omyl) som písal ako o zaujímavosti, paradoxe, z ktorého nevyplýva nič čo si následne písal o dedkoch, rodičoch a pod. Je to francúzsky problém. Nakoniec ja som tam písal, že je zaujímavé, že všetci čo hrali za Francúzsko boli legionári, čiže z iných líg ako je Ligue 1 a nie kto má aký rodný list. A že naopak za Afričanov boli všetci z Ligue 1, čiže zase nič s rodným listom, len zaujímavosť. Čiže zase si vedľa.

4. Z týchto našich minulých, či aktuálnych uchádzačov ako Guede, Vernon, atď. nemá nikto ani jedného predka Slováka a druhého napr. cudzinca. To by bolo niečo úplne iné. Napr. Benesa beriem všetkými desiatimi...Čiže zase si vedľa.

5. Ty mňa a moju identitu nemožeš uraziť, to je ďalšia streľba vedľa, takže ani raz si sa z piatich pokusov netrafil, len táraš

Ja mám Slovensko pobehané od Novej Sedlice, Polonín, cez minimálne 20 drevených kostolíkov na východe, alebo aj Hronsek neďaleko B.Bystrice, cez Gerlach a množstvo ďalších štítov v roznych našich pohoriach, hrady, mestá až po Záhorie. Množstvo z týchto výletov som absolvoval s cudzincami, predovšetkých s Francúzmi a Nemcami a ukazoval som im Slovensko, takže o moju identitu nemaj strach.

Takže suma sumárum triafaš len tak naprázdno a vedľa a myslíš, keď sa ma budeš snažiť urážať, tak tu zožneš úspech

Reagovat
Ferguson6

Nemusel si si robiť starosti, aj tak ten tvoj sloh neplánujem čítať

Reagovat
smazaný uživatel

Senegal

Reagovat
flamengo

Samozrejme máš pravdu, v prncípe si ma snáď pochopil.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele