Florentino Pérez: sliby, sliby, sliby!
Ještě není zvolen, ale podle jeho slov již Kaká běhá ve sněhobílém dresu Realu Madrid. Florentino Pérez se chystá usednout na trůn a cestou do královského paláce rozdává bonbónky ve formě slibů.
Když se snažíme dobýt krásnou ženu, slibujeme, že ji sneseme modré z nebe. A když přijde noc a nebe se zbarví do černa, nabízíme třeba měsíc i s tou americkou vlajkou, kterou na něm kdysi dávno nechali jeho první návštěvníci. Slunce a hvězdy jsou rovněž zaručené dary, kterým naše Bohyně neodolá. Real je pro mnohé právě onou životní láskou, a tak se sluší slíbit i to, co nikdy, nebo jen těžko, dokážeme splnit.
Florentino Pérez otočil pomyslným klíčkem startéru a motor auta s názvem Real Madrid, které ho má dovézt až do kanceláře prezidenta klubu z nejslavnějších, naskočil. Je trochu dýchavičný, ještě se totiž nevzpamatoval z oné jízdy plné nehod na cestě Ligou mistrů. Ale ani liga španělská nebo Copa del Rey se neobešly bez bouraček...
Nehodou plnou tragických následků byla zejména politika nákupů, přestupů... K čemu vedla? Snad jen k tunám papíru, toho novinového, potištěného vším možným okolo již tutového příchodu Cristiana Ronalda. Pak také k odchodu Robinha a příchodu dvojice fotbalistů, kteří nemohou společně hrát Ligu mistrů. Pardón, nemohli...
Král slibů se vlastně ještě ani oficiálně nevyjádřil, zda bude kandidovat, ale i tak začal naplno roztáčet ona pomyslná mlýnská kola. Mlynářů a obilí k semletí má dostatek. Desítky kamarádů agentů, stovky novinářů, kteří za jidášský peníz hýbou veřejným míněním z jedné strany na druhou a snaží se dávat gól za gólem do branek soupeřů.
Pan inženýr připravuje, společně s početným štábem, první volební projevy. A oním magickým slovem je Kaká. Brazilská hvězda z AC Milán. Samozřejmě hraje na strunu citů, nechávajíc nostalgicky vzpomenout na onu slavnou galaktickou dobu, kdy do Realu postupně přišli fotbalisté kvalit Zidana, Figa, Beckhama, Ronalda... Merengues oněch časů byli dokonce zářným příkladem všem ostatním. Ano, tak se dělá obchod, tak se formuje super tým!
Pravda, Kaká mohl nenápadně mrknout, jedním očkem, na tuto nabídku. Nejedná se totiž o dobrodružství, jako tomu bylo v případě odchodu Robinha do Manchesteru City. Real Madrid je přeci klubem, jehož jméno má svou váhu na každém centimetru čtverečním planety jménem Země. A také to není domov důchodců, v jehož barvách nastupuje v současnosti. Na Santiago Bernabéu existuje nepřetržitě plán renovace a pro fotbalistu takového kalibru jakým Kaká bezesporu je, by neměl být problém stát se jeho součástí.
Nepochybuji o tom, tři týdny před zahájením kampaně, že Florentino Peréz vyhraje a dokonce suverénně. Právě tak jsem přesvědčen o tom, že se mu podaří dotáhnout mnohé slibované přestupy do konce. Kdo jiný to umí lépe než on. Příznivci Realu milují Raúla a Casillase, ale i tak touží vidět nové tváře. Jednou z nich by měl být Kaká.
Kdo další kývne na volání tohoto přestupového mága? Upřímně řečeno, jen málokdo je tak zatvrzelý a urputný nepřítel Realu, aby si dovolil odpovědět NE!
Výjimkou je snad jen Fernando Torres. Ten řekl jasně a bez zaváhání: Raději půjdu k oltáři s mou snoubenkou, než do Realu pod vedením Péreze! Koho tato slova zasáhla více? Myslím si, že asi onu krásnou slečnu...
Když se snažíme dobýt krásnou ženu, slibujeme, že ji sneseme modré z nebe. A když přijde noc a nebe se zbarví do černa, nabízíme třeba měsíc i s tou americkou vlajkou, kterou na něm kdysi dávno nechali jeho první návštěvníci. Slunce a hvězdy jsou rovněž zaručené dary, kterým naše Bohyně neodolá. Real je pro mnohé právě onou životní láskou, a tak se sluší slíbit i to, co nikdy, nebo jen těžko, dokážeme splnit.
Florentino Pérez otočil pomyslným klíčkem startéru a motor auta s názvem Real Madrid, které ho má dovézt až do kanceláře prezidenta klubu z nejslavnějších, naskočil. Je trochu dýchavičný, ještě se totiž nevzpamatoval z oné jízdy plné nehod na cestě Ligou mistrů. Ale ani liga španělská nebo Copa del Rey se neobešly bez bouraček...
Nehodou plnou tragických následků byla zejména politika nákupů, přestupů... K čemu vedla? Snad jen k tunám papíru, toho novinového, potištěného vším možným okolo již tutového příchodu Cristiana Ronalda. Pak také k odchodu Robinha a příchodu dvojice fotbalistů, kteří nemohou společně hrát Ligu mistrů. Pardón, nemohli...
Král slibů se vlastně ještě ani oficiálně nevyjádřil, zda bude kandidovat, ale i tak začal naplno roztáčet ona pomyslná mlýnská kola. Mlynářů a obilí k semletí má dostatek. Desítky kamarádů agentů, stovky novinářů, kteří za jidášský peníz hýbou veřejným míněním z jedné strany na druhou a snaží se dávat gól za gólem do branek soupeřů.
Pan inženýr připravuje, společně s početným štábem, první volební projevy. A oním magickým slovem je Kaká. Brazilská hvězda z AC Milán. Samozřejmě hraje na strunu citů, nechávajíc nostalgicky vzpomenout na onu slavnou galaktickou dobu, kdy do Realu postupně přišli fotbalisté kvalit Zidana, Figa, Beckhama, Ronalda... Merengues oněch časů byli dokonce zářným příkladem všem ostatním. Ano, tak se dělá obchod, tak se formuje super tým!
Pravda, Kaká mohl nenápadně mrknout, jedním očkem, na tuto nabídku. Nejedná se totiž o dobrodružství, jako tomu bylo v případě odchodu Robinha do Manchesteru City. Real Madrid je přeci klubem, jehož jméno má svou váhu na každém centimetru čtverečním planety jménem Země. A také to není domov důchodců, v jehož barvách nastupuje v současnosti. Na Santiago Bernabéu existuje nepřetržitě plán renovace a pro fotbalistu takového kalibru jakým Kaká bezesporu je, by neměl být problém stát se jeho součástí.
Nepochybuji o tom, tři týdny před zahájením kampaně, že Florentino Peréz vyhraje a dokonce suverénně. Právě tak jsem přesvědčen o tom, že se mu podaří dotáhnout mnohé slibované přestupy do konce. Kdo jiný to umí lépe než on. Příznivci Realu milují Raúla a Casillase, ale i tak touží vidět nové tváře. Jednou z nich by měl být Kaká.
Kdo další kývne na volání tohoto přestupového mága? Upřímně řečeno, jen málokdo je tak zatvrzelý a urputný nepřítel Realu, aby si dovolil odpovědět NE!
Výjimkou je snad jen Fernando Torres. Ten řekl jasně a bez zaváhání: Raději půjdu k oltáři s mou snoubenkou, než do Realu pod vedením Péreze! Koho tato slova zasáhla více? Myslím si, že asi onu krásnou slečnu...
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pérez plánuje ještě dva příchody a deset odchodů
04.07.2009, 16:48
Sacchi: Peréz myslel jen na to, aby se prodávaly repliky dresů
23.06.2009, 14:49
Rekordní nákup Ronalda a Kaká podle Péreze Real nezadluží
12.06.2009, 13:44
Zidane se vrací do Realu. Jako Pérezův poradce
01.06.2009, 22:20
Pérez se podruhé chopil vlády nad Realem
01.06.2009, 08:50
Pérez se asi stane prezidentem Realu. Přišel o konkurenci
29.05.2009, 09:39
Guti fandí Perézovi. V týmu chce Kaká a Ronalda
19.05.2009, 08:26
Kandidát na prezidenta Realu Pérez slíbil, že přivede Kaká
16.05.2009, 13:17
Komentáře (148)
Přidat komentářNo, alegre, jak žiješ? Není tě vůbec vidět
Docela dobře, díky za optání. Vrátil jsem se, napsal Zajímavosti z kvalifikace, nyní tento provokativní článeček, dalsí o Romariovi a jeho potrestaném výstřelku, budu se snažit část zdejších přispěvatelů pobavit, zbytku nadzvednout mandle. Ale já jiný nebudu, nebavilo by mne jen opisovat to co uveřejní četka.
Jsi neplatil půl roku účet za internet,co?
Chachacha!
Tak dlouho jsme tě tu neviděli a mímo toho hurikánu mě nic jiného nenapadlo...
článek se mi líbil, je jasné, že všichni onen úmysl trochu to "přiostřit" nepochopí, to neber vážně
Tak to je husty
Jinak u Péreze bych moc nepřeceňoval slovo sliby, on je ten chlapík bláznivá schopen polovinu slibovaných velenákupů uskutečnit...
Tak tak .
Chudák slečna. Peréz je v podstatě jediný kandidát, ikdyž mi prijde šílené, že prezident, který nebyl úspěšný a politika, kterou vedl byl posléze shazována i vlastními hráči, má být úspěšný teď a úplně ze stejnou politiku. Ikdyž neříkám, že ze začátku to nefungovalo..
Překrásné čtení
Dal bych mu pokoj, dokud nebude mít první oficiální tiskovku. Vůbec se nevyjadřuje a tolik nesmyslů se o tom napíše...
Torres ...tak na toho Real nema finance stejne
alegre
Autorovi clanky patri na EF mezi to nejlepsi ale nemel by psat o necem o cem nic nevi. Perez zadneho kaka ani nikoho jineho zatim nesliboval vse to sou zcela nepodlozene clanky medii marca nebo as takze tento clanek je zcela zcestny protoze perez s tim nema nic spocleneho
Perez nerekl k prestupum jedine slovo a k tomu kaka uz rozhodne ne psal to jenom dennik marca
Pane Hodr to rýpnutí do AC je celkem laciné a z Vaší strany to považuji za úplně zbytečnou provokaci, která Vás sráží na úroveň ostatních tuctových redaktorů místního webu. Navíc naprosto zbytečně řešíte a čerpáte ve svém článku informace vycházející z Blesku a jiných pochybných časopisů, ale které by fotbalový odborník na kterého si hrajete rozhodně neměl nekriticky přijímat.
naprosto souhlasím a nestačím se divit, kolik redaktorů tohoto webu, čerpá a staví na podobných spekulacích!
Redaktoři na tomto webu odvádí exklusivní práci a nějací šupáci jako vy nemají právo to kritizovat
jo, mlč a šoupej nohama.............
Ale prosimtě. Vždyť je naprostá pravda, že AC se skládá z fotbalových důchodců. Nechápu, jak vám můžou tyto narážky vadit, když je to prostě naprostá pravda. Je mi známo, že v Itálii je větší výdrž hráčů naprosto normálním jevem, který je úctihodný. Jen v AC to již přerostlo meze a pokud se prostě tým nějak nezreorganizuje, tak bude nadále na takovém místě, na jakém je.
Hlavně mi tu nepiš něco o Patovi a podobných...
Netvrdím nic o nějakých přestárlých důchodcích, budiž to každého názor. Nicméně v dnešní době je ohromná móda tohle téma řešit, především pak na zdejším webu. Stejně tak jako je móda řešit nákupy Realu a Chelsea. Je to tak trošku kopání do raněných, což se mi rozhodně nezamlouvá. O panu Hodrovi jsem měl vcelku obstojné mínění za jeho dřívější příspěvky, bohužel touto tendenčností vycházející z místních diskuzí u mě klesnul (což samozřejmě nepokládám za něco, co by ho trápilo).
Klesl si tím,že si v jedné větě rýpl? Proboha napsat o ACM celej fejeton,tak na něj najmeš Shevu,Arshavina a bandu dalších ukrajinců a rusů...
nenene, já neřeším jednu větu..já řeším ten fejeton obecně. ale nechám to být, udělám si tady akorát zbytečně nepřátelé, což není můj cíl.
Je to fejeton... To není obyčejnej komentář,zjisti si co to je... Pak se přijd bavit
podívej já jsem ještě svůj komentář ověnčil oslovením "pane...", tzn. píši jemu, jak jinak mám ještě upozornit na to komu je to směřováno? Proto nechápu proč píšeš věci ve smyslu "pak se přijď bavit" zrovna ty, o tobě v mém příspěvku řeč nebyla aproto se nevím, proč se zbytečně angažuješ. Navíc když už jsme u té češtiny, tak nechápu proč tady všichni upozorňují, že je to fejeton - jako kdyby nesouhlas s fejetonem nesměl být vyřčen. Je to obyčejný článek, pod kterým je obyčejná diskuze. Jak prosté..
Proboha a to nemůžu směřovat příspěvek na tebe? Ty očividně nechápeš význam fejetonu... Článek to sice je,ale jak je nadepsáno tak je to fejeton. A fejeton je zpracování zdánlivě nevýznamných témat vtipnou cestou... Což se snad učilo někde v 9. třídě a pak na gymplu někdy ve třetáku,pokud si pamatuju... A tohle víceménně splnuje to,co od fejetonu očekávám...
a jako z titulu toho, že to je fejeton nemůže člověk k němu přiložit komentář?..nechápu..
Komentář ano,ale ty nebereš v potaz,co komentuješ... Budeš psát k hororu,že je tam nedostatek hororu nebo romantiky?
nedostatek humoru a romantiky? *
už ale vylez z té autorovy prdele , letenku do Hondurasu Ti alegre stejně nezlevní.
a kryštof ať se zklidní , fejeton je to pěknej a za ta léta fandění už snad musí být zvyklej na podobné narážky. starší kádr zkrátka máme..., that's the way it is.
To je docela škoda, je tam pěkné počasí...
Leje jako z konve! Roatán, ostrov v Karibském moři, 13:02, 7. dubna, léto...
V tom případě mě tam už nic neláká... Až se to zlepší, tak objednávej.
ejhle, dobrá informace, ale i tak možná už brzo budeš mít velkej problém, se známejma zvažujeme, kam na dovolenou a padají i státy jako Kuba a především Salvador. Já jsem nikdy nebyl nadšenej z toho, že musím upravovat tvoje články a častokrát jsem se ptal, kolik stojí cesta do Hondurasu. Už brzo možná dostanu šanci ti všechno vrátit
to je možný, ale přesto z ní vylez
Raději se ani neptám, co Tě vede k takovému úsudku. Ale je to pochopitelné, pakliže fandíš AC. Kdyby to bylo skrz Inter, tak bys neřekl ani ň, co?
tak ono to právěže nemá nic moc společnýho se zastáváním se AC, páč pokud sis všiml - kryštofa jsem se pokusil zklidnit a alegreho se v tomto zastat. jen mi moc nešlo "pod vousy", jak ses autora zastal ty (na čemž by ještě nebylo vůbec nic špatnýho), přičemž jsi poté ale ještě poněkud okatě najel do kryštofa, přestože už musel být tvůj postoj jasnej po tvém prvním příspěvku jak jemu, tak alegremu. to mě k "tomu" navedlo...
jinak těžko říct, jestli bych se ozval, být něco podobného skrz Inter..., ale jelikož je u nich pro změnu v módě řešit korupci a já se do toho nezapojuju..., troufl bych si říct, že bych nebyl "ten špatnej".
Jasné to rozhodně nebylo a i když si myslím cokoliv, tak to nemělo nic společného s "vlezdoprdelkovstvím". Samozřejmě, že Tě v tomto názoru asi nepřesvědčím, což ani nemám v úmyslu. Pro mě je důležité, co vím, že jsem udělal a co vím, že jsem chtěl udělat.
Jenom dodám, co vidíš na tom příspěvku (pod alegreho komentářem) vlezením do prdele? Napsal bych to komukoliv jinému, což už se mnohokrát stalo.
nebylo ? já bych řek, že když napíšeš: "Je zbytečné pozastavovat se nad špatnými komentáři, zvlášť tady." a o 4 minuty později se opřeš přesně do toho komentáře, kterej zmiňuješ, tak něco nehraje, ne ? a jelikož už jsi dal tím prvním komentářem najevo, na čí straně stojíš a přesto jsi pak zareagoval na kryštofův příspěvek, přestože byl určen alegremu, není se moc co divit, že je tady možnost spojit si to s "vlezdoprdelstvím", což ? nicméně neber si to špatně, já osobně nestojím na žádné straně, což dokazuje koment, v kterém jsem nesouhlasil jak s Tebou, tak s kryštofem..., není moc co řešit.
Víš, ono to mělo být spíš jako moje vyjádření na nestálé nářky vás - fanoušků AC - ohledně připomínek uživatelů k tématu - stáří hráčů AC. Nelíbí se mi, jak si ty nařážky neustále berete.
Teďka, když si to čtu pozpátku, tak to doopravdy vyznívá jako vlezdoprdelkovství, ale věz, že to tak být němělo.
To je ale jedno, přesvědčovat Tě nebudu.
Byt vama tak bych to neresil, protoze je opravdu tezke vyvratit ze nejde o vlezdoprdelcovstvi nebo to naopak dokazat ...
takže ony se Ti nelíbí neustálé nářky fanoušků AC ohledně narážek na věk, ale samotné po tisícé opakované narážce dáš palec nahoru ? to je celkem nehezkej dvojí metr..., no jak myslíš. nicméně jak jsem řek - kovanej tifoso AC už by to měl přecházet no, což já koneckonců dělám..., proto nevím, proč jsi mě hodil do jednoho pytle s ostatními !? navíc mi příjde, že frekvence těch narážek dalece přesahuje frekvenci nářků..., což už je ale opravdu hrabání se v blbostech a já znovu opakuji, že v tomto případě nejsem na ničí straně...
Můžeš mi říct, kde jsem té narážce dal palec nahoru, nebo jsem jen řekl, že se mi ty narážky líbí? Je to jednoduché. Nikde.
Copak po mě chceš, abych řekl: Nelíbí se mi nářky Franty, pepy, Honzy, Milana a dalších? Prostě řeknu vás, jako fanoušků AC.
Toto už je ale tupé slovíčkaření. které mě nijak nebaví.
když kritizuješ nářky, ale přejdeš narážku (ba se jí přímo zastaneš, jelikož jsi se ještě divil, že někteří nepochopí nadsázku/vtip), tak je snad do očí bijící, co spíš se Ti líbí a nelíbí, ne ? to druhé nemělo být slovíčkaření..., jen zkrátka nejsem ten, kterej na narážky o věku AC reaguje, to je všechno.
jinak pokud začínáš být podrážděnej, tak bude možná lepší to ukončit, nechci se hádat..., kor když asi potřetí opakuju, že nejsem ani na tvý, ani na kryštofově straně.
Jde to z toho vyznít, ale taky nemusí. Jde o to, že jsem několikrát na tyto narážky sám reagoval tím, že byly trapné. Jen né v této diskuzi.
Nejsem podrážděný, jen už není o čem diskutovat.
P.S. Ano, pochopil jsem hned napopvé, že nejsi ničí straně.
jestli sis nevšiml, tak toto je fejeton, jestli ti to něco říká ...
děkuji za vysvětlení. můj příspěvek je zase komentář - rozumíme si.
Tak jestli Torres neni hovado, tak asi chce do Realu.
Borec,Borečekjo
Torresa tu nechceme. Nech si ide, kam chce .
Jn
Nemělo by to v jiné rubrice být? Jinak, čte se to velice pěkně. Chtěl bych vidět Torresovu snoubenku
Tak tedy pro všechny a z jedné vody načisto: na názor m právo každý, já také. Děkuji, že mi ho neupíráte. Marca jsem opravdu nečetl... Informace jsem čerpal mimo jiné z espn a to je nejrozšířenější sportovni televizní kanál. Serióznost informace? Blesk? Já osobně tento plátek nečtu a tak ani nevím co tam píší. Občas jsou mé fejetony nebo komentáře trochu nadnesené, tón lehčí, možná žertovnější. S panem ing Pérezem jsem osobně nemluvil, AC Milán je malinko starší dáma a já rád mladší ročníky a tak jsem si lehce rýpnul. Na fotbalového odborníka si nehraju, píšu pro radost, pro pobavení. A vy, vážení a milení čtenáři, máte právo číst mé výplody, nad nimi nebo je . Budu velice rád, když se nad nějakým z nich také Když nejde o život, tak jde o h...o! Bavte se! Bye!
Ono to tu většina populace nepochopí, jim nic nadsázka či žert (Pokud nejde o nahé baby a pi*oviny) neříká. Je zbytečné pozastavovat se nad špatnými komentáři, zvlášť tady.
Tak tak. Hold odnášíš to, že někteří zdejší uživatelé neznají podstatu fejetonu..
Dobrá práce.
Velice pěkný článek
´´A také to není domov důchodců, v jehož barvách nastupuje v současnosti.´´
Pro fans Realu... měli jste radši dřívější Real, Galacticos, nebo dnešní, nezkušený Real v posledních, byť v domácí lize relativně úspěšný? Nevadí vám, že se musíte dívat na průměrné hráče, že Real zdaleko nehraje krásně? Kde je ten Real v čele se Zidanem, Ronaldem, Figem a spol? dnešní hráči Realu mu nejsou hodni... Pro mě nejlepší tým, co sem kdy viděl, bylo galacticos před odchodem Makeleleho...
Nejde říct, který z těch Realů, jsem měl radši...
1) pořád je to jeden a ten samý Real Madrid
2) pokud jsi opravdový fanoušek, tak jde spíš o vztah ke klubu
3) ale pokud jsi fanda typu, "těd letí Barca, takže jí budu fandit", tak jej asné, že tito "takyfanoušci", fandí jen když se daří
4) samozřejmě, že je příjemné, pokud se týmu daří, ale není to stěžejní věc...
5) někteří hráči mu možná nejsou hodni, ale z tím my nic nenaděláme...
Tak je pravda, že v žádným případě nejsem ortodoxním fanouškem Realu... ostatně jako žádnýho týmu.. ale je mi, byl... víc než sympatický... byl pro mě vždycky zárukou výjimečných osobností, krásnýho fotbalu... mně ani nešlo o to, jestli byl Real druhej, nebo první... ale o ten fotbal... dnešní Real mě absolutně nebaví... záloha naprosto tragická, ale naprosto... samý mladý hráč, ale to není cesta pro Real... Real musí vždycky předvádět to nejlepší s nejlepšími hráči... ne průměrný divadlo..
A k otázce...měl jsem radši hráče, Real je pořád stejný...
Nejraději a nejčastěji vzpomínám na Real 96/97.
no pre mna je real viac než len hrači ked počujem hymnu realu tak citim zimomriavky tento klub mam rad od svojich 6 a vtedy som nevedel nič o nakupoch a podobne som bol maly zasran ale teraz ano trošku prekažaju naše vysledky ale ako spravny fanušik stale dufam dufam že dokažeme obhajiť titul dufal som v to v decembri dufam v to teraz aj ked si zo mna robia všetci srandu
Real je furt jen jeden a ten mám rád stejně(jak už psali jiní), a kdybyhc měl říct kterej tým sem měl nejradší, tak je to hrozně těžký, Real se začínájícím Raúlem sem začal obdivovat, oak sme hrozně zbožnoval tým kolem Redonda to byl skvělej tým navíc pořád dost španělskej. Vrchol byl asi začátek Galcticos a první dva kupy, sezona s Figem a pak samozřejmě kup mýho velkýho oblíbence a vzoru Zidana, jenom škoda že tam ještě nezůstal Redondo. Ale asi nejvíc sem žral sestavu s Hierrem na stoperu, (k němu se to točilo někdy Pavon někdy Helguera...) kraje Salgado, Carlos, fantastická záloha Maka, Helgueara(Solari), Zidane, Figo a ve předu můj nejoblíbenější útok Raúl-Moro, dálší sezonu s ronaldem ten tým byl podobnej, ale pak jak došli Becks a Owen tak ty dva sem nikdy předtím moc rád neměl a vůbec mě tam netěšili. SOučasnej tým mám taky hrozeně rád, ale nehraje tak pěknej fotbal, chybí mě tam nějakej genialní hráč kterýho byhc zbožnoval (Zizou, Redondo, nebo i třeba Ronaldo(samozřejmě brazilec)), jedinej kdo by se teoreticky dal nazvat pojmem genialní je Robben, ale toho sice uznávám, ale z jistejch důvodů ho k těm jmenovaným stavět nemůžu. Ale zas na druhou stranu má současnej kádr dobře zadělaný a je jak přichystanej právě pro Pereze, který by ho mohl trošku pošpanělštit, nějakým CM plus navrátilci z hostovačky a doplnit nějakou třešničkou na dortu jakou byl ve své době Zidane nebo Figo a doplnit tak současný výborný hráče, kterejm ale troška schází.
Raúl-Moro, Redondo, Roberto, Figo
...přičemž z Milána ladná slova zní: "Kaka' není na prodej"
povíme si po lete
silno pochybujem,ze to bude zniet inak...
To už tady bylo...
sice už to Realu povídáme zhruba 2-3 léta, ale dobrá tedy
nič to však nemení na tom že si môžme povídať
neriesil by som to...iba dalsi clovek ktoreho zobral soccer manager Kaka urcite ostane v AC.Aj ked ta montaz Marcy je tak pekna
to teda..., ani jeho číslo mu nehodláte dát
5 po Zizouvi je čest...
Ale po Cannavarovi nie
tu sa este rozprudi paradna diskusia,ale pripajam sa k nazoru,ze Perez oficialne nepovedal nic a su to len dohady.Ale i tak som sa pobavil.Len ten Torresov vyrok uz asi nieje aktualny kedze uz asi frajerku nema No uvidime co prinesie ujo Perez.Len dufam,ze nie nielkorocne suchoty...
Použil jsem čas minulý...
a ja slovicko asi.Kedze zaraba miliony tak preco by odchadzala?
Alegre, jak jsi psal, že za jidášský peníz jsou novináři napsal cokoli, tím chceš říct, že Perez si kupuje novinaře, aby vypouštěli kachny? Jako uplatky a tak?
Ten kluk ušatá mi neposlal šek a tak jsem napsal to co jsem napsal... Ale vzpomente si na má slova. Já jem taková vědma a na to co napíšu většinou dojde. Až bude Peréz ohlašovat nákup Kaká očekávám slova chvály, omluv a květinové dary. Předem děkuji...
Jen u málo fotbalových článků se pobavím tak pěkně jako u těch od alegreho. Nevím, proč se tu někteří nad některými pikantními formulacemi v článku pozastavují, s nadhledem to je stravitelné naprosto bezproblémů.
Njn,všichni si to berou moc osobně... Vždyt je to fejeton
Měli bychom se hlavně snažit o jiného hráče, než je Kaká...
Nevím, co si o Pérezovi mám myslet, celkově jeho působení v Realu bylo úspěšné, nicméně v závěru už to stálo vyloženě za hovno, nevím, jestli je správné, že vkročí do stejné řeky podruhé...
Každopádně by Real potřeboval ve vedení schopnější lidi, řídit se sběrem průměru, to není cesta, kterou by se měli vydávat, pokud chtějí konečně překročit "magickou" hranici osmifinále Ligy mistrů.
Pérez má jasnou vizi, možná se poučil z dřívějších chyb, mohlo by to být i ku prospěchu španělského fotbalu, který Madrid v Evropě v minulosti vždycky dobře reprezentoval, zatímco teď je to velká bída.
Koukám, že podstatu fejetonu tu chápe opravdu málokdo. Celkem smutné.
Podstatu fejetonu tu chápe naprostá většina, tak buď klidný.
Jo? Že to nejde vidět...
Slepota může být ten problém...
Pak bych se moh pochválit, že trefim na odkaz "reagovat"...
Tak to s tebou není tak vážné, jen dedukce nějak pokulhává...
Co to je dedukce?
No vida, jsme u problému.
Tento clanek neni fejeton, je zarazen v rubryce Názory a komentáře, ne fejetony. A je lzivy. Lez by nemela bejt ani ve fejetonech natoz v nazorech a komentarich
Ano, r je tvrdá souhláska, máš pravdu...
Na zařazení ani tak nezáleží...stačí si ten článek přečíst a hned je ti jasný, že jde o fejeton.
Chybicka se vloudila... uz je ve fejetonech.
On tam původně 100% byl,tím jsem si jistý...
jen málokdo ale chápe, že i fejeton může být podroben kritice.
To neřikám, já tu vidim spíš potoky slz než pořádnou kritiku...
100. pro Rina..., dej se ostříhat !
cekal jsem kdy neco podobneho od tebe zazni
musím ho k tomu nějak dokopat..., snad si to přečte
Koho myslíte, že Perez případně přivede? Ronalda asi ne že
Benzema, Messi, Ronaldo, Fabregas,Clichy ( Evra ), Bruno Alvés, Zlatan
a Buffona na lavku
vacsina hracov za vas hrat nechce dufam len ze sa vam podari vysolit pekny balik za ronalda, cim viac tym budete viac na smiech
v létě by stačil Capdevilla,Xabi,Ribery a stoper (Agger,Bruno Alvés. atd¨)
pro Alegreho pro Florentina
pěkný článek,hezká dávka sarkasmu a zároveň v rozumné míře.článek je napsán i na druhou stranu,tedy pro real-isty.konečně něco,co obohatí nudné faktografie tady
Článek dobrý, jen to s tím domovem důchodců je už moc..
uvidime no...
snad ma ten projekt promysleny lip nez ten minulej...minulej byl uspesny z marketingoveho hlediska tak snad bude ten druhy uspesny i co se tyce herniho projevu a uspechu
NO konec byl herně neuspěšnej, ale začátky byly vyvedeny i herně a výsledkově, v podstatě až do roku 2003 kdy s Ronaldem získal Real titul. Pak s nákupy Angličanů a zbavení se klíčového hráče to šlo z kopce. Snad se poučil.
Jenže ty začátky byly s mančaftem, který zrovna vyhrál LM a téměř celý ho postavil Sanz. Čím víc pak do toho začal Florentino vrtat, tím víc se to začalo hroutit.
Teď jsme to chtěl napsat... Mluví se o tom, že s Pérezem budou za Real hrát opět ti nejlepší, ale to on přivedl Graveseny, Pably Garcíí atd.
Tjn to už hasil svou nejfatálnější chybu Makeleleho a hasil pěkně blbě! To bylo to období kdy už se jak říkám zbláznil a proto doufám že se z toho poučil.
To je pravda a současná situace mě přijde podobná dobrej mančaft kterej potřebuje jenom vhodně "doplnit". To doplnit je relativní, je to docela dost míst, ale ty defensivní posty(které pro Pereze moc nejsou) jsou dobře pokryty až na krajní beky a letos by stačil jen levej. Ale je potřeba někoho kdo sám rozhoduje zápasy to nám hodně chybí, máme kvalitní kádr, ale není tam ta osobnost, která rozhodne zápasy s strhne to na naší stranu.
Levej bek, možná stoper, krajní záložník a CM...(Capdevilla,Agger nebo Bruno Alvés nebo někdo jiný,Ribery,Xabi)..
i když Bruno se včera teda moc nepředvedl..
Hm, pěkně provokativní článek... Pérez možná nerozumí fotbalu, ale je jedním z nejlepších podnikatelů ve Španělsku, takže prachy sehnat umí a bude-li mít k ruce šikovný tým a kvalitního trenéra, kteří ty prachy patřičně investují, tak se král vrátí kam patří na vrchol. Když přitom sejme hraběcí město z východu ŠPANĚLSKA a jeho lameculos (hondureňos también, sí seňor) nebudu se zlobit...
Buenos dias mi querido amigo y critico de siempre. Acepto sus palabras, tiene toda la razon. Pero ya me conoce, verdad? Florentino es muy buen empresario y sabe que dice y que hace. Le saludo de Roatan, linda isla en Caribe, donde vivo y entre comillas trabajo... Y tambien escribo, de nuevo, articulos llenos de amor por su equipo de corazon!!!
REAL NEMA NA TO ABY SA UDRZAL V PRIMERA DIVISION...!!! MYSLIM ZE BUDUCI ROK VYPADNE
tie deti
silna demencia
Aj kdyby za Real hráli 15-letí kluci tak nespadnem, rozhodčí nám vždy pomůžou
tak to se máte čím chlubit
V tom případě poletí Gunners rovnou do divize
Dobré.
jediný co realu jde tak mlet hubou.Perez je koště a žádnou hvězdu real nepřivede.Možná toho trapáka z Men.U.Zidane ať se nejdříve trochu probere a než něco řekne tak ať to trochu zváží.Měl jsem ho za rozumnějšího.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele