Finále Ligy mistrů se místo Petrohradu odehraje v Paříži

25.02.2022, 13:17
Aktuality
Stade de France (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (225)

Přidat komentář
pobody's nerfect

sráči. Měli Rusáky okamžitě vyřadit.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem čekal, že na podporu Ukrajiny to přesunou do Kyjeva

Reagovat
smazaný uživatel

To asi tazko, kedze sa tam prave bojuje.

Reagovat
smazaný uživatel

No nekecej. Fakt?

Reagovat
Witcher

kde se bojuje?

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte prosím o vyradenie Ruských klubov a reprezentácie z pohárov a medzinárodných akcií

Reagovat
Melda

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
MCFC_8

Reagovat
smazaný uživatel

plus vypovedet smlouvu se sponzorem Gazprom

Reagovat
bobis21

Reagovat
Manik...

Reagovat
Benfica

Reagovat
oli9

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
penepi

Reagovat
Uwe háže buly

To by bylo logické, ale to ty bohužel nedovolí. Budu hrát na neutrální půdě a to je veškerá sankce vůči Rusku co se týče fotbalu..

Reagovat
O.Giroud

tak potom by to mohli bojkovat a by si snad rozmysleli

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Dubov

Reagovat
Mishko

Reagovat
Front hell

Reagovat
Cotton

Reagovat
avicii

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vyloučit je ze všech soutěží, minimálně dokud je Putin v čele

Reagovat
Greny

tak budou hrat v Belorusku ne? ja doufam ze ostatni zeme se na ne vyserou a nenechaji je to odehrat nikde...

mimochodem vzdyt co je jen valka mezitim fifa : Mezinárodní fotbalová federace FIFA suspendovala svazy Zimbabwe a Keni. Důvodem je vměšování vlád v každé z obou afrických zemí do chodu národní federace.

Reagovat
Maximm9

Belorusko bych z toho ruskeho utoku na ukrajinu obvinil uplne stejne jako rusaky

Reagovat
bobis21

Tak v Bělorusku se hlavně nemohlo hrát už teď, protože tam žádný tým nemohl přiletět. Bělorusko hrálo své repre zápasy v Rusku už na podzim.

Reagovat
Fakt

Okamžitě vyloučit všechny Ruský a Běloruský týmu a reprezentace ze všech soutěži

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Nihilister

Bohužel ale Rusko se musí vykázat ze všech demokraticky smýšlejících společností a kdo to nechápe je naprostý ignorant nebo debil.

Reagovat
h8_sfatto

ono někdy do nějakých vstoupilo demokraticky ?

Reagovat
milanista9

Reagovat
MCFC_8

a odchod

Reagovat
Benfica

Finale v Parizi a vsade bude Gazporn

Reagovat
Liquid

na tom vidíš jak je západ pokrytecký, stejně jako teď Německo když nechtělo Rusy vyřadit ze Swiftu, oni jsou již jistě dohodlý s Ruskem, že německý firmy budou dělat obnovu ukrajinské infrastruktury, zase jde jenom o peníze jako vždy

Reagovat
smazaný uživatel

Kritika je jedna vec ale sirenie nepodlozenych konspiracii druha. Prestan s tym!

Reagovat
Benfica

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
Modroočko

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

Nemci sa celkovo nejako nehrnú do sankcií voči Rusku a na kancelára Sholza teraz tlačí celý nemecký priemyselný sektor na čele s VW kvôli odstaveniu Nordstreamu 2 na ktorý sa priemysel spoliehal. Takže som zvedavý dokedy bude viesť tie rečičky o sankciách. Môj odhad je že Nordstream spustia do 2 týždnov.

Reagovat
insane

Tvůj nick odkazuje na skupenství tvýho mozku, co?

Reagovat
smazaný uživatel

To napíše človek čo má nick insane? podla toho tvoj mozok tiez nebude z tých najostrejších

Reagovat
insane

Dechberoucí observace.

Reagovat
srbic13

my jsme zapad, zlaticko

Reagovat
Liquid

střed a vy v Brně jste východ

Reagovat
oli9

Do píči že vama rusakama

Reagovat
Dan Gubić

Bohužiaľ finále sa neodohrá. Najhoršie že už sa na tomto svete zrejme neodohrá nič Okrem kompletného zničenia planéty

Toto bohužiaľ nie je vojna. Je to najväčší teroristický čin v dejinách, a proti celej zemeguli. Putin naplnili Černobyl hektolitrami najsmrtelnejších chemických látok a množstvom výbušnín. Keď sa to odpáli tak pol sveta je do pár dní mŕtvych. Dá sa čakať že to dorazia nukleárnymi bombami ktorých sú schopní vypáliť 30 do jednej minúty z 12 rôznych miest sveta.

Dožívajúci Putin sa na ten "ohňostroj" teší, už mu veľa rokov/mesiacov života aj tak nezostáva. Tak sa rozhodol túto planétu ukončiť. Je čas sa rozlúčiť, dajte ešte bozk najbližším, nebude to trvať dlho. Už len asi 1% šanca že niekto z jeho najbližších ho odrovná a plán armagedonu, deštrukcie života na zemi sa v poslednej chvíli zastaví. USA už ho presne mierením laserom v tejto chvíli bohužiaľ nedostanú.

Al Kaida odpálila kľúčové mesto sveta, keby mala šancu, plán a prostriedky tak zaručene odpáli celú zemegulu. Putin bohužiaľ tie možnosti na takúto operáciu zničenia sveta dostal. Dalo sa tomu zabrániť? Ťažko. Tak si užite posledné dni života. Každý jeden sme mohli urobiť v živote viac ale nelutujme už teraz, užime si posledné dni na planéte zem.

Reagovat
smazaný uživatel

Bráško ty jsi jinde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

konečně rozumný komentář

Reagovat
Spalovač šancí

Thanos

Reagovat
smazaný uživatel

A túto kopu nepodložených konšpirácii máš odkiaľ? Strašne ma zaujíma zdroj.

Reagovat
Azazelo RD

emimino.ru

Reagovat
smazaný uživatel

Určite kvalitný a zaručený zdroj, keď ani otvoriť nejde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Azazelo RD

Asi už je zablokovanej.

Reagovat
LokoLFC

Reagovat
Dan Gubić

naopak. rustkí trolovia tu písali jak je všetko super a Putin je super - a teraz má tento psychopat červené tlačítko na ruke aby odpálil celý svet. Modlím sa aby to neurobil: má 4000 nukleárnych bômb - schopný vypustiť aj 40 za minútu. Kým príde odpoveď. Ak to vôbec stihnú. Každopádne len prilejú olej do ohňa aj keď zlikvidujú Rusko.

Bohužiaľ túto vojnu sme prehrali. Stále verím v 1% šancu že tento armagedon nepríde aj keď Černobyl je už prakticky istý. Aj keby to obsadili tak tam je časovač alebo príde ruská bomba a skončili sme. Hlavne mi tu poblíž na československu aj keď vietor môže niečo rozohnať. Jediná šanca je zabiť Putina predtým než stlačí červené tlačítko

Reagovat
Azazelo RD

To na emiminu nepsali.

Reagovat
Largo

Reagovat
Modroočko

Reagovat
Dan Gubić

konšipácie boli keď rusofili vypisovali že putler nič nespraví. Teraz má najväčšiu nukleárnu nálož v histórii naloženú v Černobile, a k tomu 4000 nukleárnych bombí. A prst na spúšti. Mám obavu že človek čo už ledva klimaticky žije to nahlási odpáliť. Je to taký psychopat ktorému ste dokonca verili že mu ide len o dobro ruského národa... má všetkých v piči. Chce so sebou zobrať do hrobu celý svet. A nedá sa to zastaviť. Ani bunker nám potom nepomôže.

Reagovat
Neutron

co znamena "klimaticky zije"?

Reagovat
Tomik111

kokote

Reagovat
smazaný uživatel

internet by mal byť regulovaný... v nejakej určite forme aby prestala na fórach existovať anonymita.

Reagovat
smazaný uživatel

však sa skry a nevypisuj na nete. alebo si užívaj posledné dni a netráv ich pri klávesnici

Reagovat
Dan Gubić

najradšej by som bol keby to nebuchlo, a skryť sa dať moc nebude kde. Ak sa to nestane a prežijeme tak platím tebe a všetkým čo reagovali basu Radegastu.

Reagovat
Front hell

Ale jedině ratar

Reagovat
Ranoth

lol

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
Liquid

takže Spartak Moskva - Lipsko do podněsterského Tiraspolu nebo Minsku či Borisovu

Reagovat
smazaný uživatel

PSG si brousí zuby.

Reagovat
noustres

Proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Jako sorry ale vyrazovat ruské sportovce že soutěži je ubohost

Reagovat
smazaný uživatel

A zabíjet a terorizovat Ukrajince to ubohost není že? Vím že za to ruští sportovci nemůžou, ale nemůžou za to ani ty miliony ukrajinských rodin.....takže jebat rusáky

Reagovat
smazaný uživatel

Prísne vzaté, tak aj Ukrajinci zabíjali a terorizovali 10 rokov Rusov, keď sa mlátili v Dombase a Luhansku, a žiadne vyhadzovanie ukrajinských športovcov som nezaznamenal...

Reagovat
bobis21

Ukrajina tam bojovala proti teroristickým organizacím. Pokud se to rusku nelíbí, stačilo nepodporovat teroristy.

Reagovat
smazaný uživatel

Bojovali tam proti Rusom, ktorých tam je 98%. takže ťažko také niečo mohlo rusko ignorovať. Mali 10 rokov na to aby si to medzi sebou nejako urovnali a nemuselo to vyústiť do tohto bordelu. Ale nie miesto toho sa tam medzi sebou len mlátili. Chybu nesú obidve strany.

Reagovat
bobis21

Ne. Bojovali proti teroristické organizaci. Vždyť i prezident Ukrajiny je rus z východu

Byla to pouze teroristická organizace podporovaná ruskem, která si vzala místní obyvatele jako rukojmí. Včera chtěla Ukrajina dohodu s Ruskem, že vytvoří bezpečností koridor z Donbasu pro evakuaci žen a dětí, rusko zamítlo. Tolik k tvé představě jak je rusko na straně místních lidí.

Reagovat
smazaný uživatel

"Operace bude po úvodní demilitarizaci pokračovat ustanovením tribunálů určených ke stíhání členů skupin Azov, Rona, Pravý sektor a několika dalších nacistických a banderovských skupin. Ruská FSB vydala podle našich informací zatykače na několik tisíc Ukrajinců podezřelých z vražd a z útoků na Ukrajince ruského etnického původu od roku 2014, včetně osob, které se v květnu 2014 účastnily na masakru v Domě odborů v Oděse, kde došlo k upálení zaživa několika desítek etnických Rusů." - takže Ukrajina absolútne nie je bez viny a nesie zodpovednosť za zverstvá ktoré spáchali za tie roky čo sa medzi sebou mlátili a nesie aj kus zodpovednosti za eskaláciu napätia medzi U a R. Včerajšia nabídka dohody Ukrajiny na dohodu s Ruskem už je kurva neskoro ked s tým roky nič nerobili. Putin sa teraz už nezastaví dokiaľ Ukrajinu uplne neodzbrojí.

Reagovat
bobis21

Takže ruská propaganda je argument jo? Vždyť celá jejich propaganda proti ukrajině je nesmyslná. Opravdu věříš tomu, že protiruská nacistická vláda by měla ve svém čele ruského Žida? Vážně ti to vůbec nepřijde divné? A to že několik nacistů z ČR je teď ve vězení za to, že bojovali na straně těch separatistů je taky jen náhoda? Proč teda ti naši nácci nejeli bojovat na druhé straně, když ta druhá strana jsou teda nacisti? Pořád ti to dává smysl?

Reagovat
smazaný uživatel

No ked to beres ako ruskú propagandu, tak je jasné že to u teba ako argument neobstojí. Ja zase ale nežerem ani tú mohutnú západnú propagandu, ktorá chrlila dezinfo odkedy konflikt začali. Neviem o jakých židoch tu hovoríš , takú verziu som teda ešte nepočul. Ja tu len hovorím že ani ukrajina nie je bez viny a nie všetko teraz hádzať na Rusov.

Reagovat
smazaný uživatel

Jedinu pravdivu vec, ktoru si napisal je, ze nikto nie je bez viny. Ale vojnu vyvolalo a zacalo len a len Rusko a na zdovodnenie pustaju von klamstva, ktore tu siris.

Reagovat
smazaný uživatel

"Ruská FSB vydala podle našich informací zatykače na několik tisíc Ukrajinců podezřelých z vražd a z útoků na Ukrajince ruského etnického původu od roku 2014, včetně osob, které se v květnu 2014 účastnily na masakru v Domě odborů v Oděse, kde došlo k upálení zaživa několika desítek etnických Rusů" - toto je klamstvo hej?

Reagovat
nvidia

Samozřejmě že je to klamstvo. Žil jsem na Slovensku 3 roky a vím že je tam část lidí averzni vůči západu a to až tak, že radši věří Rusku. Ale prosím, nežerte těm Rusům a jejich propagandě slepě úplně všechny kraviny co produkují. Kdyby to byla pravda, řešilo by se to jinak než vpádem na Ukrajinu, který odsoudila většina světě. Znám i lidí z Krymu a nějaké většinové a svobodné proruské skupiny tam jsou taky lež a výmysl. Je to jen Ruská propaganda. Pravda je, že většina východní Ukrajiny do Ruska opravdu nechce a nějakých 98% co píšeš výše je právě ten nesmysl který Putin cpe lidem bez rozlišovacích schopností.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, je to klamstvo. Ak ta zaujimavy fakty, tak si mozes k tomu "masakru", o ktorom Rusko klame precitat na nasledovnom linku: https://khpg.org/en/1407453894.

Reagovat
Mass

No co si budem vyprávět, ten masakr v Oděse se nevyšetřil, uzavřeli to jako pochybení antimajdanských policistů.

A než mě označíš za proruskýho trolla, tak za to ukrajince kritizovala i Rada Evropy.

Reagovat
bobis21

Prezident Ukrajiny je Žid ruské národnosti.

Dává ti tedy smysl, že by v čele "protiruské nacistické" vlády byl ruský Žid? Vždyť tahle pohádka je úplně nesmyslná. To je úplně jedno kdo s tím přijde, jestli Rusko nebo někdo jiný, takový logický nesmysl přeci nejde brát vážně.

Reagovat
Heresy

libi se mi tve odhodlani bojovat s viditelnym ruskym trollem .. ale vis ze je to vymyty mozek ze jo ? nema to vubec smysl mu neco rikat .. bude mlet propagandu i kdyby mu ruska raketa vletela do obyvaku ..

Reagovat
smazaný uživatel

Prestan tu sirit ruske klamstva.

Reagovat
smazaný uživatel

Prestan žrať len západnú propagandu.

Reagovat
vladino10

Kámo ty máš v hlave dobre nasrane

Reagovat
smazaný uživatel

Mas pravdu, ze Rusko to nemohlo ignorovat, kedze Rusko to vyvolalo a poslalo tam "dovolenkarov". 10 rokov na to tiez nemali, kedze 10 rokov tam ten konflikt ani nie je, tak tu prestan sirit nepravdy a konspiracie. Je iba jedna krajina, ktora tu spustila vojnu a tou je Rusko

Reagovat
bobis21

Oni tam možná 10 let byli, protože už několik let předtím to plánovali. Vůbec nikoho by to nepřekvapilo.

Reagovat
smazaný uživatel

To je mozne a to ze celu tu akciu aj s Krymom museli dlhodobo planovat je jasne, ale ja som reagoval na to, ze mali 10 rokov, aby si medzi sebou vyriesili konflikt (separatisti vs Ukrajina), ale 10 rokov dozadu tam ziadny konflikt nebol.

Reagovat
Modroočko

Reagovat
Spalovač šancí

Najednou 98 %

Reagovat
bobis21

Když ostatní nepřežijou, procento rusů stoupne

Reagovat
sokar

ked tak chcel Putin zachranovat krajanov pred utlakom zo strany ukrajiny, tak stacilo im predsa poskytnut byvanie a pracu a ti by sa ochotne presunuli. Ved zivotneho priestoru maju habadej, pracu v baniach by im urcite nasli. A vsetci mohli byt spokojny, teda okrem po vojne baziacich agresoroch

Reagovat
Modroočko

Počúvaj ma, ty si úplný kúzelník so štatistikami a logikou. Okrem toho, že ti to vysvetlili niekoľkí ľudia vrátane bobisa21, nemám čo dodať. Možno by stálo za to prestať ísť silou mocou proti prúdu a zamyslieť sa, na čej strane by si bol, keby hlavný mentálny chudák z Kremľa chcel prísť až do strednej Európy.

Reagovat
Benfica

Reagovat
asenagio

Tak mají ti sportovci veřejně říci, že odsuzují Putinovu agresi,a vyzvat ostatní Rusy k tomu samému postoji. Pokud to nedělají nebo dokonce souhlasí s útokem na Ukrajinu tak není jediný důvod, proč by se měli účatnit soutěží pořádané západním světem. Sportovci nemůžou za napadení Ukrajiny ale mohou ovlivnit Rusy svým negativním postojem k válce na Ukrajině a pomoci dostat Putina od moci.

Reagovat
bobis21

Jaké sportovce myslíš?

Všechny fotbalové kluby hrající evropské poháry jsou pod kontrolou státu. Tento stadion na kterém se mělo hrát je státní. Tady vůbec nejde o nějaké náhodné rusy přeci

Reagovat
kattos

Reagovat
Greny
Reagovat
Uwe háže buly

*povinnost

Reagovat
vladino10

Zastávať sa tych kuriev je úbohosť.

Reagovat
smazaný uživatel

UEFA mafie zase patla hrusky s jablkama dohromady roky davaji pokutu nejen Barcelone za to ze se micha do politiky coz je proti jejim regulim a pak prijdou s timhle

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

UEFA

Útok na Ukrajinu vadí... Válka v Jugoslávii, Libyi či Sýrii nikoliv. Pokrytci.

Reagovat
bobis21

Válka v Jugoslávii vadila taky, však byla Jugoslávie vyřazena z turnaje ty nulo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mistr129

Reagovat
valloire

Reagovat
icemike

A navíc od té doby nikdy na žádném turnaji nebyla

Reagovat
monty25

Na MS 1998 a ME 2000 ale Jugoslávie hrála, akorát už to nebyla ta původní Jugoslávie, ale pozdější Srbsko a Černá Hora.

Reagovat
icemike

No však to byla pointa

Reagovat
monty25

Ale donutil jsi mě najít starou knížku z MS 1998, abych se přesvědčil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jen tak mimochodem, mohl bys mi připomenout, od kdy jsou Sýrie a Libye v Evropě? Díky

Reagovat
Front hell

Je dobré si aspoň něco zjistit než napíšeš komentář. Nebudeš pak za úplnou p...

Reagovat
Kily

doporučil bych donést do servisu přístroj, z něhož jsi psal příspěvek, místo písmenek í, č a u ti to píše tečky

Reagovat
Front hell

Už má něco za sebou

Reagovat
fabec1222

Možná by to chtělo pořádné sankce i pro některé uživatele na EF

Reagovat
Kily

zatím řešíme sankce vůči Rusku, včera nikdo nechtěl psát komentář Betis - Zenit, dokud jsem nevyhlásil, že tedy napíšeme komentář jenom k utkání Betisu, stále neproběhla aktualizace soupisek ruských klubů a co bude mít nejtvrdší dopad, tak z levé části menu na homepage by mohl být odstraněn odkaz na ruskou ligu

Reagovat
srbic13

Reagovat
Modroočko

Kush debile.

Reagovat
eder

Reagovat
smazaný uživatel

Od teď žádný plyn z Ruska, embargo musí být, no a my budeme mrznout a ať se ten darebák Putin chytí za nos! A schválně budeme mrznout co nejvíc, ať vidí, co si nadrobil!

Reagovat
bobis21

A je ti doufám jasné, že bez prodeje ropy a plynu nemá ruská ekonomika jak platit celou tuhle srandu, že? Nebo snad žiješ v představě, že je rusko nějaký bohatý stát?

Reagovat
smazaný uživatel

To si fakt tak naivný a veríš tomu že ked my tu budeme bez ich plynu mrznúť, tak ich to nejak poškodí? Predajú ten plyn inde. Čína bude nakupovať plyn vždy. Boha takéto drísty mna najviac dokazu nasrať. Trpieť budeme len my, rozhodne nie oni

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne, ruskej ekonomike, ktora stoji a pada na vyvoze nesrastnych surovin bude jedno, ked Europa prestane odoberat ich plyn.

Reagovat
smazaný uživatel

Doplnim, ze nerastne suroviny tvorili v roku 2019 az 60% ruskeho HDP.

Reagovat
bobis21

Vždyť Rusko panikaří kdykoliv cena ropy klesne, protože ví že si to nemůže dovolit

Reagovat
smazaný uživatel

Máš dislexiu alebo problémy s pochopením čítaného textu? Píšem že Čina bude nakupovať rusky plyn vždy. Takže áno, Rusku bude celkom jedno či nám predá alebo nepredá plyn, lebo ho od nich kúpi Čína.

Reagovat
bobis21

1. Spotřeba Číny zbytek světa opravdu nenahradí, to sis mohl aspoň zkusit najít než začneš plácat nesmysly.

2. Proč by to Čína dělala? Teď to Čína nakupuje z několika různých zemí, díky čemuž není závislá na dodávkách z jednoho místa. Proč by v této situaci sama sebe dostávala do nevýhodné pozice tím, že bude plně závislá ne jedné zemi? Myslíš že Čína Putina tak moc miluje, že objetuje sebe? Čína bude první kdo ho pro prachy hodí pod vlak

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by preboha musela obetovať China seba? ja teraz vazne uz neviem ci sa bavím s debilom alebo či to hráš, však to je nesktutočné čo tu predvádzaš.Ja tu nikde netvrdím že bude brat plyn len a len z Ruska a od ostatných krajín to stopnú. Jediné čo píšem je, že China bude plyn kupovať vždy, takže ked ho neodoberieme my(europa) tak ten plyn kupi Čína. Aj ked majú vlastné zdroje, ich priemysel je nenažraný takže budu kupovať vždy.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako som napisal nizsie, tak Rusko nema momentalne vybudovanu dostatocnu infrastrukturu, aby mohli nahradit vypadok z vyvozu do EU predajom do Ciny a Cina ma svoju potrebu plynu pokrytu. Aj ked by od nich Cina zvysila odber, tak by to nebola dostatocna nahrada za straty a bolo by to v najvacsej pravdepodobnosti aj za nizsie ceny. Rusko by prerusenie dodavok pocitilo velmi tvrdo.

Reagovat
h8_sfatto

Čína zatím odebírá tolik jako Německo už několik let

Reagovat
bobis21

Tak si zkusíme trochu matematiky.

Podle stránek Gazpromu exportují "na západ" 175 miliard m³

Celkový import Číny je 140 m³, i díky tomu, že je sama jedním z největších producentů na světě.

Ruský export do Evropy je tedy vyšší, než celková potřeba Číny. Takže ani kdyby Čína odebírala od Ruska 100% své potřeby, pořád by to Rusku nenahradilo ten výpadek. A Číny by od nich 100% své potřeby neodebrala, protože by to pro ně samotné bylo bezpečnostní riziko. Sám si tedy můžeš spočítat, o kolik prodejů by Rusko určitě přišlo.

Navíc něčeho takového není ani jedna strana schopná, na přenos plynovodem není infrastruktura a ještě dlouho nebude, Čína je připravena pouze na import LNG, se kterým má zase problémy Rusko.

Takže ne, Čína opravdu export do Evropy nenahradí, je jedno kolikrát ostatní nazveš debily.

Reagovat
milanista9

Reagovat
milanista9

Sorry jsem se překlik...

Reagovat
smazaný uživatel

Rusko nema vybudovane dostatocne kapacity, aby dokazali vsetok plyn okamzite odpredavat do Ciny. Momentalne stavaju novy plynovod, ale ten ma este daleko od dokoncenia. Plus aj ked by mohli cast vypadku nahradit predajom do Ciny, tak ta ich bude moct poriadne podojit a stlacit ceny, kedze Cina ma momentalne svoje potreby plynu pokryte. A urazky si nechaj pre seba.

Reagovat
Front hell

Nechceš už se na ty vysrat. Tady ti dva kluci ti nakládají jak malé holčičce a ty nejsi schopný ani smysluplně reagovat.

Reagovat
srbic13

Cina zacne vytapet budovy na 50 stupnu, aby pomohla Rusku

Reagovat
srbic13

Reagovat
insane

Prodat ten plyn jen tak jinde se nedá. Než by se vytvořila nová distribuční síť a s ní spojená infrastruktura někam jinam (a že by to bylo sakra daleko), trvalo by to minimálně 10 let. A to nemluvě o tom, že by se to prodloužilo ještě o samotný plánování a byrokracii. A další podstatnej bod je ten, že třeba taková Čína by asi chtěla ten plyn levněji, než teď Evropa.

Reagovat
Mass

Ano, poškodí je to a velmi. Nejde jen o plyn a ropu, ale třeba i ruské strojírenství, které vyrábí těžební stroje a pod. Až 60% ruského průmyslu je vázáno na těžbu.

Reagovat
merlick

tak ten plyn sa neprenasa teleportamy vsakze?

https://www.woodmac.com/siteassets/article-images/customised-reports/pipelines-dominate-russias-gas-infrastructure-to-europe-and-asia.jpg?width=1800&height=0&mode=crop&center=0.5,0.5

Toto je mapka z 2019, a zober si ze nordstream 2 bol budovany 3 roky a aky je kratky, a teraz si zober ze ides z Uralu budovat nove pipeliney az do ciny niekolko tisic kilometrov. To su projekty na dlhe roky teda, ked chces preniest vsetky dodavky zapadu na vychod.

A Cina taha cely svet v ramci investicii do obnovitelnych energii, takze az tak donekonecna ten plyn nakupovat nebude. Uz sa im tam ustalila demograficka krivka, tak preco by zrazu potrebovali az tak vela plynu?

https://www.se24.co.uk/files/2017/07/China-cf-EU-renewables.jpg

Reagovat
srbic13

Reagovat
smazaný uživatel

Putin kopíruje útok, které NATO provedlo v roce 1999 v Bělehradu. Pak bude mít i záminku, jak se to bude snažit ospravedlnit.

Reagovat
smazaný uživatel

Respektive v tehdejší Jugoslávii.

Reagovat
juveforever

to je niečo iné. tam juhoši páchali masakre

Reagovat
smazaný uživatel

Putin si myslí to stejné o Ukrajincích. Tedy přesně o ultrapravicových skupinách.

Reagovat
bobis21

Ano, ultrapravicový Putin je určitě hrozně moc proti ultrapravicovým skupinám

Chápeš že to z čeho Putin obviňuje Ukrajinu je hlavně on sám?

Reagovat
smazaný uživatel

Myslí si to nebo říká to ve svých prohlášeních, to je v celkovém důsledku jedno. Nastane čas, kdy přesně dojde k jeho vyjádření, že NATO udělalo to "samé" a tím bude tenhle svůj útok obhajovat. To že na to máme jiný pohled my, NATO je v pořádku.. já jen říkám, co očekávám. Vyjadřovala se k tomu řada expertů, odborníků a dává mi to smysl.

Reagovat
bobis21

Tak on tohle proklamoval už dávno, to nemusíš čekat na nějaké budoucí vyjádření.

Mimochodem, jen 2 evropské země invazi podporují - Bělorusko a Srbsko. Evidentně Srbové nemají žádný problém s takovou invazí.

Reagovat
smazaný uživatel

Putin si to nemysli, vyuziva to len ako zamienku, aby ospravedlnil invaziu pred domacim publikom. Narozdiel od Ukrajiny bola genocida v Juhoslavii preukazana a zadokumentovana. Okrem toho je to prave Rusko, ktore branilo rozmiestneniu OSN jednotiek na Ukrajine (preco asi, vsakze).

Reagovat
bobis21

Reagovat
smazaný uživatel

"Okrem toho je to prave Rusko, ktore branilo rozmiestneniu OSN jednotiek na Ukrajine"

Dalo se čekat něco jiného?

Reagovat
mistr129

Reagovat
Nebelung

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zajimavy nazor.

Reagovat
juveforever

Tatari z Ázie nemajú v civilizovanej európe nič čo robiť

Reagovat
smazaný uživatel

https://pjakin.blogspot.com/2022/02/otazka-odpoved-v-v-pjakina-14022022.html

Pozrite si toto video od 45. minúty. Možno si poniektorí uvedomíte veľa vecí a nebudete tu už viac písať také sračky.

Reagovat
16Dave

Jako opravdu vám lidi nevadí, jací jste pokrytci ? Když USA spolu s Británií napadnou třeba LIbii, tak to se mlčí, nic se neděje, žádná izolace, žádné sankce, žádné odebírání zápasů, ale když to samé udělá Rusko, tak se všichni můžou posrat ! Tenhle dvojí metr mě pěkně sere, tak bud odsoudíme všechny, kdo někoho napadaj, nebo at všichni držej hubu....

Reagovat
smazaný uživatel

To je výsledok tej masívnej protiruskej kampane. Od narodenia nám bijú do hláv aké je Rusko zle, neschopné a nebezpečné. Toto je výsledok tohto procesu.

Mám pocit, že u vás v Česku je to v tomto ohľade ešte horšie ako u nás na SK

Reagovat
16Dave

Problém je, že lidi co to vidí jako já, tak většinou mlčí...

Reagovat
smazaný uživatel

Možno je to aj dobre, aspoň si ušetria čas a nervy ktoré by zabili s nezmyselnými hádkami. Dôležité je, aby sa zachovali tak ako majú v určitých situáciách v živote. Svet sa zmenil a východ bude diktovať západu. A nejaké trápne kroky UEFA alebo ukrajinské vlajky na profilovkach to nezmenia...

Reagovat
h8_sfatto

asijskej východ bude diktovat, státy jako Jižní Korea ,ale ne Tataři zaostalí z Ruska, ty tu fakt nic diktovat nebudou

Reagovat
drussbarb

Výsledkem masivní protiruské kampaně jsou jejich vojska na Ukrajině? Nebo jak to mám chápat?

Reagovat
16Dave

Ty evidentně nepochopíš ani 1+1...

Reagovat
drussbarb

Rusko vojensky napadlo Ukrajinu. Tečka. Všechno ostatní jsou jen řečičky. Matematiku

Reagovat
Talker

Rusko je zlé, neschopné a nebezpečné a výsledkem toho je invaze Ukrajiny.

Stačilo to zkrátit na tuhle větu, přihodit na začátek "Vedení Ruska" a dávalo by to celkem smysl.

Reagovat
Talker

Respektive kdyby tam bylo "Putin je nebezpečný a ekonomicky neschopný sociopat, tak by to bylo perfektní.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bobis21

Možná proto, že to není ani zdaleka srovnatelné.

Například, jakou část území Libye někdo anektoval? Povídej. A jestli ti přijde že žádná kritika nebyla, tak se asi stačí dívat, protože byla snad všude.

Reagovat
16Dave

Válka je válka, mezi nima není rozdíl !!! A jestli nevidíš rozdíl mezi kritikou a izolací, sankcema, tak by jsi se měl vrátit do školy.

Reagovat
bobis21

Takže ses krásně vyhnul odpovědi. Gratuluji.

Reagovat
16Dave

Ne. To jen ty používáš právě ten dvojí metr... U Ruska válka vadí, u kohokoliv jiného ne...A pro příklad, 20-letá okupace Afghanistánu, na které jsme se podíleli i my je stejná, jako to zabrání území...Jaktože členové nato zabrali kus Sýrie ? To ti nevadí ? Jaktože ti nevadí, že Izrael si taky kus Sýrie utrhl ? Nehodnotím dané vlády v těch zemích, ale ty situace..

Reagovat
bobis21

A kde bereš že mi to nevadí? To je jen tvůj výmysl. Jestli si mě pleteš s nějakým příznivcem Erdogana nebo Izraelské vlády tak jsi teda hodně mimo

Reagovat
16Dave

Já tady celou dobu poukazuju jen na ten dvojí metr

Reagovat
Mass

Firma Eni (pod kterou patří i Agip) si nechala ropné vrty, to stačí.

Reagovat
smazaný uživatel

Vidis a mna zase hneva, ked vidim ako ludia obhajuju jednu nepravost tym, ze sa stala ina nepravost niekde inde. Bez ohladu na ine konflikty je to co teraz spravilo Rusko zlo a musime sa tomu postavit. Ja odsudzujem vsetky vojny, kazda vojna je svinstvo a relativizovat ruske akcie a kritizovat sankcie voci nim len preto, ze niekto iny nebol rovnako potrestany je nespravny. Ked niekto niekoho zavrazdi a nebude odsudeny (aj ked nespravne), tak to znamena, ze teraz kazdeho vraha mame nechat behat volne po svete?

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostej souhlas s tim co si napsal. Nestojim nazorove ani na jedny strane, a nesnasim velmoce typu (USA x Rusko) Ani jedna strana nema te druho co vycitat, mezi sebou jedou mocensky boj na ktery doplaci ostatni

Reagovat
16Dave

Já Rusko nehájim... Ale podle toho co píšeš, tady běhá na svobodě největší vrah (USA) tak na ně uvalme sankce se spožděním..Proč by ne ?

Reagovat
smazaný uživatel

Podla toho, co som napisal si si nemohol vyvodit, ze najvacsi vrah, ktory beha po slobode je USA, kedze som USA ani raz v mojom prispevku nespomenul. Rusko neobhajujes, ale v case, ked Rusko krvavo utoci na Ukrajinu, je tvoja najvacsia starost v diskusii poukazovat na USA a kritizovat sankcie, lebo neboli pouzite voci inym krajinam, ktore rozputali vojnu. Ziadne odsudenie ruskych aktivit z tvojej strany tu nevidim. Ja som ti uz napisal, ze odsudzujem kazdu vojnu a zaroven vysvetlil, preco neuznavam tvoj argument o tom, ze ked niekto nebol potrestani, tak teraz mame nechat kazdeho kriminalnika behat po slobode. (vid cparafraza od teba: bud potrestajme vsetkych alebo drzme hubu).

Reagovat
drussbarb

Touché!

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že je na Ukrajinu a Libyi pohlíženo jinak, kromě jiných rozdílů i proto, že Ukrajina je kurva blízko. A vůbec to není dvojí metr, přirozeně se staráš víc o to, co tě přímo ohrožuje. A to Putin, jehož argumenty nedávají smysl, vypouští jednu lež za druhou a vyhrožuje všem okolo, prostě splňuje.

Reagovat
h8_sfatto

Putin bojuje s fašismem a přitom se stal Hitlerem, Putin bojuje proti NATO a při tom jim přilákal víc členů než jejich PR oddělení.... něco jiného říkat, něco jiného dělat, to je klasické Rusko i bez Putina

Reagovat
16Dave

Ale to, co jsi napsal, tak to je ten dvojí metr....V zemi, která je blíže, tak je válka špatně a v zemi, která je dál, tak je to ok jo ?!

Reagovat
smazaný uživatel

Každá válka je špatná, jenom prostě víc řešíš tu, která tě ohrožuje a jak silný je ten, kdo jí vede. A stejně ty války vůbec nejsou srovnatelné, v Lybii je občanská válka. Dá se diskutovat o tom, zda bylo správné se do toho plést. Ale Ukrajina byla prostě napadena bez ospravedlnitelného důvodu, to jde prostě jenom odsoudit.

Reagovat
16Dave

V Libii občanská válka nebyla, dokad ji regulérně nenapadli USA a Británie a to bezdůvodně.

Je to uplně stejný

Reagovat
smazaný uživatel

Až na to, že ostatní státy do toho vstoupily až tak o 2 měsíce později po tom co Kaddáfí začal masakrovat odpůrce.

Reagovat
16Dave

Takže Rusko má tedy právo vpadnout na Ukrajinu?! Když si Ukrajina třeba masakrovala vlastní lidi v Oděse ? Upalovalo je tam..

Reagovat
smazaný uživatel

A k tomu máš nějaký zdroj, že se to stalo tak jak popisuješ?

Reagovat
16Dave

A ty k tomu zdroj máš ? Stačí hledat ve vyhledávači...Lidé upálení v Oděse a podobně...najdeš i jiná svinstva, tady se ted z Ukrajiny dělá nevinná, napadená zemička..

Reagovat
drussbarb

Stejně tak Češi před 2 světovou terorizovali Sudetské Němce a Poláci napadli náhodně uskupené německé armády, které se bránili blitzkriegem. Opravdu tam nevidíš podobnost s kremelským obhajováním? I ten Krym nenapadli, že? Ostatní tady učíš počítat do dvou a přitom ….

Reagovat
smazaný uživatel

Trocha reality co na CNN prima news neuvidime.

Reagovat
h8_sfatto

CNN Prima News je propaganda ve stylu SPD, hlavně točit o sockách pro socky, to není zrovna příklad média, které o něčem mlčí, není velký rozdíl mezi TV Prima a Sputnikem, takže špatné přirovnání

Reagovat
smazaný uživatel

Me jen stve ze neukazou lidem take tyto zabery, ze stred Kyjeva je od rana vklidu

Reagovat
Csaplárova past

Gazprom bude i nadale sponzor?

Reagovat
h8_sfatto

tak to snad Putin nestihne dorazit, ale víme, jak statečně bojují francouzi, takže bych se nedivil

Reagovat
h8_sfatto

je načase vykázat ruskej trolling i z diskuzí, takže zmrazit účty členů SPD a Trikolóry, zakázat Haló noviny a další sračky, které jsou nebezpečnější než vietnamskej perník

Reagovat
drussbarb

Haló noviny, které nám zformovalo mluvčího Zemana? To jistě ne

Reagovat
CHONG

S Ruskem by se mělo naložit stejně jako s Kartágem.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná dojedu Rusove až do Paříže

Reagovat
h8_sfatto

Reagovat
smazaný uživatel

Ale snad ne

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem celkem překvapený, kolik rudých bolševických noků je i na EF

Reagovat
smazaný uživatel

Nedávno jsem poslouchal přednášku nějaké sinoložky a ta jako totalitní praktiku označovala vypínání určitých internetových stránek v Číně. A teď jsem četl, že se internetové stránky vypínají i u nás. Je to tedy také totalitní praktika?

Reagovat
smazaný uživatel

Snad budeš hnít v pekle společně s Putinem

Reagovat
drussbarb

Je fakt děsivé vidět, že i když napadení reálně proběhlo, tak ti slabší duchem, co realitu nevnímali před týdnem, se teď snaží prorusky argumentovat dnes. Opravdu žasnu

Reagovat
Modroočko

Keď si tu tak čítam komentáre, uvedomujem si, že s ľuďmi na eurofotbale sa dá celkom dobre zabaviť, ale v niektorých témach tu je veľa nie práve najostrejších ceruziek z peračníka. Akože pri otvorenej vojenskej agresii s cieľom invázie suseda začať s whataboutizmami a obviňovaním Západu chce silnú dávku zatrpknutosti, lebo pre nič iné takéto reči veľa ľudí nešíri, len pre vlastné komplexy. Každý by sa mal zamyslieť, na čiu stranu by sa postavil, keby odporný malý Mongol, ktorý nepatrí do civilizácie, ale na ázijské stepi, chcel prísť až do strednej Európy a používať rovnakú taktiku ako na Ukrajine.

Reagovat
eder

Skladba uživatelů EF jen odráží celkový obraz společnosti. Čtyřicet let vymývání mozků během totalitního režimu udělalo své a vybírá si svou daň. Bolševismus je zde bohužel prorostlý do morku kosti. Stačí se podívat, jakou jsme si schopni v minulosti vzvolit politickou reprezentaci - kreatury typu Babiše, Zemana, a podobně...

Reagovat
smazaný uživatel

Odečetl bych Ovečkinovi alespoň sto gólů v NHL za tohle.

Reagovat
smazaný uživatel

Za co.

Reagovat
smazaný uživatel

Putin má už lístky?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele