Experti pochválili fotbalisty za zlepšení a doufají v baráž
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Gólman Mucha proti Čechům prožil nejtěžších 15 minut kariéry
06.09.2009, 16:46
Zklamaný Rosický marně doufal, že na Slovensku ukončí herní půst
06.09.2009, 11:46
Hašek: Do Afriky je stále daleko, ale nic nevzdáváme
06.09.2009, 09:07
Koller v reprezentaci končí, nezůstane ani na San Marino
06.09.2009, 08:06
Remízy je škoda, ale obstáli jsme se ctí, uvedl Čech
05.09.2009, 23:58
Čeští reprezentanti remizovali na Slovensku 2:2
05.09.2009, 22:37
Komentáře (244)
Přidat komentářjo ta bojovnost se mi taky velmi libila ale jak rikal ulicny slovaci jsou vazne vetsi vlastenci nez cesi...
Víte, co je hustý? Včera ve zprávách říkali, že si nějakej šílenec vsadil 100 000 Kč na to, že bude červená karta. S kurzem asi 1:4,5.. To mi řekněte, jak to mohl vědět...
Však on to vsadil Hamšík ale u nás
tak jak... buď byl holohlavej a mluvil norsky nebo měl na hlavě půlmetrovej účes a mluvil slovensky
videl bych to na toho druheho...Ovrebo si uz vydelal dost minulej rok
A taky si někdo vsadil 100 000 Kč na výhru Čechů.....
sestava na příští kvalifikaci:
Čech-Limberský,Suchý,Šimůnek,Kadec-Dočkal,Rosický,Hubschman,Hloušek-Necid,Baroš(Svěrkoš) ... pokud budem pořád věřit Grygerom,Jarolímom,Plašilom..atd atd..tak se fakt nikam nedostanem..
a to je vtip nebo to myslis vazne?
myslím to smrtelně vážně..proč by nemohl být takový Dočkal lepší než tragédi Jarolím,Plašil??
možná proto, že dokáže vyhořet i proti Bukurešti nebo Střížkovu? jak by to potom vypadalo proti Slovákům?
je mladý.. plašil s jarolímem až na malé vyjímky vyhořeli proti každému.. když sem je viděl s Hlouškem za 21 tak by mohli do áčka z fkleku..
to si delas srandu nebo to fakt myslis vazne? jako ze je Dockal lepsi nez Plasil nebo Jarolim??
už teď do nich nemá daleko.. problém je v tom,že Plašil s Jarolímem už nikdy lepší nebudou,toto je jejich maximum(narozdíl od Dočkala,který se bude zlepšovat),no a ruku na srdce nic moc.. pokud nebudou dostávat šanci mladí a budem to pořád kopat s těmato lamama,tak jako fakt nevím nevím..
já teda v týhle sezóně na Dočkala slyším od Liberečáků spíš nadávky, že to odchodí, než chválu, ale tak výhledově doufám, že se do repre dostane a myslím, že na to bude mít, ale hned, to fakt ne
ale když sem to viděl včera,tak jako fakt místo Štajnera by tu pravou zálohu ukopal daleko líp.. a to nemluvím o tom,že tito mladí by byli aspoň namotivovaní něcio ukázat.. šak viděls mladého Weissa.. fakt už začínám být alergický na ty poměry v našem fotbale!! pořád jsou tam hráči jenom za zásluhy.. a někdy dokonce ani ty zásluhy nemají!!
prosimte jednou vidis dockala proti mladikum a uz bys ho hazel do acka? ja co jsem videl tak v liberci ted dlouho nezahral dobrej zapas...to ze je srovnavas s hraci kteri se prosadili v tak kvalitnich ligach uz je naprosta blbost...
no Dočkalovu kariéru sleduju docela dobře,protože ho pamatuju na hřišti za žáky Slavie.. ale víš,ono je to jedno s druhým.. myslíš,že by Plašil prošel tolik kvalitních klubů,kdyby ho nestavil Bruckner do repre??(což sem mimochodem nikdy nepochopil kde takové poleno našel)
ale tak Plasil si ted zahral treba proti Barcelone a Realu a Dockal proti Strizkovu a Kladnu...minulou sezonu hral Plasil opravdu dobre a drzel svuj tym nad vodou...navic zapas proti belgii se mu taky dost vydaril i kdyz ostatni zapasy opravdu nepodava tak kvalitni vykony...ale stejne cpat tam Dockala by bylo porad dost unahlene
já myslím,že 21 roků je ideální věk,aby už pomalu začal nakukovat do áčka a otrkávat se.. s tím plašilem..jak už sem říkal,nejvíc se zviditelnil,že byl povolávý do repre..třeba Dočkal projde jednou daleko lepší týmy je ossasuna,bordeaux.. mě prostě nejvíc sere,že se povolávají hráči,kteří opakovaně zklamali.. Plašil zahrál 2 dobré zápasy za repre co já pamatuju.. daleko víc si ale pamatuju,jak to posral na euru s německem..no a o tom včerejším zkratu radši ani nemluvím..
Monako v době kdy tam hrál Plašil patřilo k naprosté špičce ve Francii a k širší špičce v evropě. Bordeaux je zase to stejný v současné době
šak to já ti neberu.. taky si v té době v Monaku moc nezahrál..a v Bordeaux to bude to samé počítám..
tak nějak pravidelněji začal hrát až od roku 2003 kdy mu bylo 21 a pak si připsal přes 100 zápasů za 4 sezóny, mě to jako málo zase tolik nepřijde
tak jn..málo to není.. ale z těch 100 zápasů šel na hřiště až ve druhém poločase tak aspoň v 83 počítám..
no jo ale pak sel na dve sezony pryc a kde je ted - v mistrovskem klubu ktery si mohl ukazat na spoustu jinych...neco mu to urcite dalo
tak v Monaku se neprosadil kvůli Brücknerovi tam hrál už předtím, v Osasuně po přestupu byl klíčovým hráčem a i kdyby tam šel kvůli tomu, že hrával za repre, tak sou v Pamploně spokojení jakej dobrej kauf udělali a v Bordeaux je chvíli
Souhlas
Dočkal místo Štajnera, Hloušek místo Plašila.
A odpočinek místo MS..
Ten už je stejně jasný...
Ještě ne.
a hru bude tvořit kdo?
Rosický
a někoho kdo hraje?
hm odbornik cislo dve...kdyt to sou uplny kraviny to ze hrajou dobre za 21 proti mladejm nezkusenejm klukum a ze hrajou dobre v nasi super kvalitni lize prece nic neznamena...zamyslete se nad tim Dockal navic v posledni dobe neni pro liberec nejak extra dulezity takze naprosta blbost...
mě by zajímalo co ty si za odborníka hlavně.. všude to chodí tak,že když se někdo v týmu dlouhodobě neprosazuje,povolá se jiný,mladší.. jenom u nás se povolávají pořád ti samí..
takže Pudil, Necid, Sivok, Hubník, Kadlec, Svěrkoš, dříve Fenin a Šírl sou furt ti stejní?
Ještě Hübschmann. :)
jn ale to není zas takovej mladík, tak sem nebyl jistej jestli ho tam mám dát nebo ne
počky ty mě nechápeš.. já nemluvím o těch nových co tu jsou..já myslím ty staré co tu jsou a být by tu neměli.. (Plašil,Polák,Jarolím,Rozehnal,..)
já zas nechápu, proč bysme kvůli tomu měli z repre udělat pomalu U21, snad bysme tu transformaci měli dělat postupně aby ti mladí hráči hráli chvíli s těma zkušenějšíma, protože na co bude repre, kde bude 5 starých hráčů a 20 hráčů do 23 let? výsledky mít nejspíš nebudou a od těch pár starejch toho stejně nic nepochytí
tak od takových strarších toho stejně moc nepochytí.. já myslím,že teďka by měli tým táhnout rosa,čech,baroš.. a k nim se přidávat nějací ti zkušenější(hubschman,svěrkoš,možná i kadlec)ale to máš jedno..my se prostě asi neshodnem,tak já už to nebudu řešit!!
Rozhodně sem větší expert než ty. Chápeš že v týhle kvalifikaci nám de vo hov.no? Ani 2. místo nám nezaručí baráž, koukni kolik máme bodů. Navíc ani 3 výhry nám na 2. místo nestačej. Tak proč nezačít stavět mladíky?
Šance tu pořád je, k tomu se přecejen nemusí stavět tak odmítavě, jak to tu prezentuješ.
no urcite nejsem tak stupidni abych do sestavy cpal Simunka kterej odehral pulhodinku a jeste tak tragickej vykon kvalifikace je treba v riti ale kostra tymu by mela zustat stejna
OK, tak takhle.
Čech - Čelůstka, Sivok, Suchý, Kadlec - Sionko, Rosický, Hubschman, Pudil - Necid, Baroš
Takhle by to bylo asi lepší, Hloušek by tam to chodil oživit, něco jako včera Necid...
a zas ten Sionko tam.. jo a Čelůstka by samozřejmě nehrál ani v 21 pokud by byl v pořádku Řezník..
Čelůstka už je před Řezníkem (i kvůli tomu zranění)....
Sionko né, vždyť nehraje pomalu ani v Kodani..
A koho teda napravo podle tebe?
jo koho napravo? tam mame slabinu...Sionko i kdyz nehral za kodan tak vetsinou za repre zavalel...
Taky proto ho tam píšu, ne?
jo ja vim ja se te zastavam a ptam se koho teda napravo
Poslední rok co ještě hrál se už vrátil ke svým standartním repre výkonům, to jest špatným. To už snad radši toho Dočkala s nějakým potenciálem do budoucna než marného Sionka.
Takže sme u Dočkala....nakonec nalevo kdyby sme to rozebrali stejně by sme došli k Hlouškovi nebo Pudilovi....
Jarda Cerny je lepsi nez Dockal takze nedosli
Jarda Černý hraje nalevo, Dočkal napravo. A u Jardy už tam moc potenciál není, bohužel....
pardon Hlousek *
Tak to jo....
Dočkal by byl pro mě nucené zlo, jinak bych spíše volil to, co tu už psal mere, tj. hrát s rozestavením 4-3-1-2 a útočně laděnými beky. Na křídlech v záloze momentálně dostatečnou kvalitu nemáme, takže lépe zvolit úplně jiný styl.
Ano, ale to moc pravděpodobné není.
To by mohlo být nejlepší Kadlec s POspěchem by to mohli zvládnout tu podporu utoku. A Nebo to taky zkusit tak, že z prava by byl ofensivnější bek a záložník by tam hrál trošku ze středu a na druhe straně křídlo, protože do leva přecejenom by se pár adeptů našlo. Ale to klasický 4-3-1-2 by bylo lepší.
no Marneho...kolikrat nas uz zachranil...ale je pravda ze ted uz to je asi fakt spatne...napravo mame proste slabinu
s tou tvoji by se taky prilis daleko nedostaly
Gragera hral dobre :)
jn parádně..
jo tak výběr Franze Straky by tahle sestava možná porazila
Plasil bych nechal
Čech - Čelůstka, Šimůnek, Suchý, Kadlec - Dočkal, Hubschman, Rosický, Hloušek - Necid, Baroš
Takhle bych to dal. MS je v prd.eli.....+ Václav Kadlec do U21.
hm Simunek urcite bude lepsi nez Sivok odehral toho v posledni dobe o hodne vic...a treba Dockal ty jo takovej supr hrac ted se mu dari kazdej zapas...a Hlousek je lepsi nez Plasil jo to je taky zrejmy...boze
OK, tak je stav do 35ti....i když hrajou hovno.....Grygera, Plašil, Štajner, Jarolím hráli, když vezmu celejch 90 minut kulový. Všude se měněj hráči, jenom u nás ne!
priznavam ze Grygera Stajner a Jarolim opravdu nic nepredvedli Plasila bych jeste uplne nezatracoval vcera to podelal ale myslim ze ma jeste potencial byt tvurcem hry jako to ukazal proti belgii...davat do repre Celustku misto Grygery mi neprijde moc chytre prece jen bude lepsi kdyz jeste bude hrat za 21...a ten Dockal treba misto Stajnera nezni uplne nejhur ale proste kdyby se ted Dockalovi darilo tak nereknu ale je to tragedie stejne jako vykony liberce v posledni dobe...
Udělal sem jinou sestavu. Čelůstka by měl hrát za U21 a po téhle kvalifikaci už za Áčko. Nechápu jak může hrát Grygera v Juventusu.
prave ze Grygery se meli uz zbavit ale nejak to nevyslo...Celustka se mi hodne zamlouva ale ted bude vazne lepsi kdyz bude hrat za 21...k Pudilovi - nikdo jsem ho moc nemel rad ale vcera jako jeden z mala zahral slusny zapas strilel a dal gol bojoval...takhle by to melo byt porad treba jeste muze mirit vys nez jen do Genku...
ten potenciál nám už plašil předvedl.. bohužel jenom jednou.. ale tak na to 4. místo nám to stačívat bude,tak na co to měnit,že?
tak jasne ze Plasil v repre nehraje dobre ale jakypak zasluhy...byl klicovym hracem Osasuny a ted zatim v bordeaux nesedi takze...to ze hral za repre v dobe kdy sedel v monaku uz je jina kapitola...
já už to řešit nebudu..stejně musím valit pryč!! netvrdím,že Plašil je vyloženě špatný,ale rozhodně to není hráč,který by táhl repre.. když hráli Nedvěd,Poborský..tak se tam ztratil..ale jak to má stát na něm,tak to prostě nee..chce to podle mě hledat jiné!!
myslím že tahle sestava by tam vyhrálůa,i když není třeba tak zkušená jako ta co hrála včera
Ty si osel...
tak dík..
Neviem preco tak vela ludi kritizuje Kollera... Podla mna podal celkom slusny vykon, snazil sa a bojoval, ale pri tych zalostnych centrovanych loptach ake tam Cesi vcera predvadzali lepsie zahrat ani nemohol Fakt som mal niekedy pocit ze sledujem nejaku pripravku ktora sa tie centre este len uci, neviem kto tam rozohraval standardky (Jankul??? ) ale bolo to zalostne, nizke lopty, na Kollera snad jedna za cely zapas proste hrozne. Keby si to pri tom vasom poslednom rohu Durica v podstate nevrazil do vlastnej brany ako to ma casto vo zvyku (predlzil to Barosovi naozaj paradne) tak by ste z tych rohov nevytazili nic...
Inak si myslim ze remiza zasluzena, bol to pekny zapas, Cesi boli lepsi prvych 15 minut a potom po vyluceni Hamsika ked prisiel Baros, ten bol najlepsi Cech na ihrisku. Inak sme mali miernu prevahu my, hlavne rychlostnu.
Drzim palce Ceskej druzine v zvysnych zapaosch
jo byl to peknej zapas...skoda te penalty ta byt vubec nemusela...standartky proti belgii standartky proti slovakum ...Koller to vsechno od*ral ale pritom co sme mohli od nej vic cekat...chudak sam navic proti nemu oba stoperi...podle me je jeste dost platny jenom to nezvladne v utoku sam...Stajner tragedie zlatej Sionko...za drzeni palcu dik
Štajner tragédie? Zlatej Sionko? No já se nestačím divit.....
má pravdu...ta levá strana Slováků byla tragická, ale my tam neměli vůbec tlak...přes Zabavníka mělo chodit nejvíc našich akcí, Sionko prostě chyběl...a místo Grygery bych tam asi dal ofenzivnějšího Pospěcha
presne tak takhle jsem to chtel napsat
že jsme měli rychlostní převahu není žádné překvapení...vaše repre ve složená veskrze rychlostními typy hráčů...na naše "chodiče" Jarolíma, Grygeru či Jankulovského se nedá uplatnit nějaký svižný fotbal
Inak este k Hamsikovi, nechapem ako moze byt taky namysleny, v Taliansku je sice star ale v repre hra vacsinou tuzku, vcera sa tiez nejak extra nepredviedol. Akurat si myslel ze je majster sveta ked premenil penaltu, debilek
na něj se stačí jenom podívat a už lze usoudit, že ten kluk to nemá v hlavě v pořádku...včera ho hlavně v první půli Weiss zastínil (ve druhé půlce už herně odešel, což bylo taky naše štěstí)
Včera jednoznačně váš nejlepší hráč spolu s Weissem
myslis Sestaka?
Hamšíka.. Dyť rozehrával snad každou akci, dostal se k zakončení, v defenzivě udělal hrozně práce.. Super výkon, přesně někdo jemu podobnej nám schází.
Nevravim ze hral zle ale zase az tak moc nad ostatnymi nevynikal aby sa mohol spravat tak ako sa spraval
sakra.....nejste tu dva "Shevcenkové"?Jeden slovenskej a jeden českej?Se mi zdá,že sem tu viděl od tohoto nicku příspěvky i v češtině....
jsou tady dva...jeden Schevchenko a jeden Shevchenko
už to vidím
Já jsem ten pravý.
sry,špatně sem si přečetl tvoje jméno
To bych neřekl, jediné, co se mu výrazně povedlo byla ta pencle. :) Vittek byl pro naší obranu celý zápas nebezpečnější.
Vittek? Já neoceňuju jen jak provětrával obranu, ale i to jak odmakal dozadu. Jak píšu výš, všechny akce začínali od něho, dává hře myšlenku, spád.. A do zakončení se taky dostal. Navíc zpomaloval naše útoky, stínoval, presoval... Mně se ten jeho výkon velmi pozdával.
Ja som na Vitteka cely zapas nadaval, ze preco tam neda Novaka, ma formu , zasluzil by si hrat ale ked tak zhodnotim Vittekov vykon tak bol naozaj dobry, rychlostne uz na to nema ale nahral na gol, vedel podrzat loptu ci vyhrat suboj takze podal celkom kvalitny vykon. Skor sa cudujem preco tak Vlado stale cpe Holoska, ten je jalovy uz roky
Hološko hrál celkem mizerně no.. To takhle fakt hraje pořád?
V Turecku nehra az tak zle, za repre hra vzdy zalostne, nepamatam si ze by vobec niekedy dal nejaky gol a to je na utocnika dost mizerne (zapasy proti San Marinu neratam). Vcera sa navyse nevedel presadit ani rychlostne, mal hrat urcite Novak ale trenerovi sa asi Holosko paci inak by ho tam stale nestaval
No tak toho Nováka vůbec neznám..
Tak hra v nasej lige ale je to uz peknych par sezon najlesi utocnik ligy a to celkom jednoznacne, tuto sezonu onho prejavili zaujem viacere kluby medzi nimi aj Fulham, momentalne ma formu ako hrom supol 3 goly napriklad AS Rimu. Za tie vykony co predvadza by si sancu v repre zasluzil
To, že dal 3 góly Římu a že ho chce Fulham jsem taky četl.. Jenom jsem ho nikdy neviděl hrát. Tak doufám, že vám na MS vystřelí nějakej úspěch
Dik bol by som rad, ale este na MS niesme. To ci tam budeme zalezi dost aj od vas, bolo by najlepsie keby ste vyhrali vsetky svoje zapasy a obrali tak o body nasich konkurentov. My vam este (dufam) porazime Slovincov a bude to parada, snad sa stretneme na MS
Ján Novák z Košic, poslední roky pravidelně jeden z nejlepších střelců Corgon ligy, jinak v poslední době se dostal do podvědomí díky třem nastříleným gólům do sítě AS Řím v předkole EL, časem by se mohl propracovat ve velmi dobrého útočníka.
Hološka měl za celý zápas jednu střelu z dálky, s kterou si Čech v pohodě poradil, jinak jsem si ho všiml až když střídal..
Ved prave, najhorsie na tom je ze sa da povedat ze to je jeho reprezentacny standard Snad jedina vynikma bol Aprilovy zapas v Cesku kde patril k tomu lepsiemu ale inak cela kvalifikacia mizeria
a to sem ho před zápasem viděl tolik tvých spoluobčanů co ho dávali na úroveň Baroše, někteří zhulení dokonce nad jeho úroveň
Ehm, je jasné, že Hamšík si včera odmakal dozadu víc než Vittek, protože tam hrál pomalu DM na úrovni Štrby.. Ano, ano, do zakončení se dostával, ale o penaltě už tu řeč byla. Jinak já neříkám, že hrál špatně, ale někteří se mi líbili víc.
Penalta nebyla jediné Hamšíkovo zakončení.. V 1. půli střílel přes hráče celkem pěkně k tyči.. Čech s tím sice problém neměl, ale na tom terénu to bylo nejlepší co mohl udělat, protože lopta mohla kdykoliv krásně uskočit.
Jj, tu střelu si pamatuju, ale jak si řekl, nebylo to zas tak nebezpečné, i když na tom terénu je nebezpečná skoro každá střela na bránu dalo by se říct..:) Tím jeho aktivita dopředu hasla, sice rozdával balony, ale to by se dalo stejně tak říct i o Štrbovi.
Weiss, Šesták, Vittek, ti byli podle mě vepředu nejvíce nebezpeční, Hamšíka v repre limituje, že hraje něco úplně jiného než v Neapoli.
Ty pořád mluvíš, že dopředu.. Já si všímám celého jeho výkonu. Už jenom, protože má v repre jiný povinnosti než v klubu to zvládá s naprostým přehledem a je pro jejich hru strašně důležitej. Nám přesně takovej hráč chybí.. Jarolím hraje tužku.
Jasně, ale když už zdůrazňuješ Hamšíka za celkovou práci, tak já bych zdůraznil spíše Štrbu, který mi přišel co se týče práce v záloze mnohem platnější..Jinak stále tu melu to samé, nikde netvrdím, že hrál Hamšík špatně, ale prostě některým hráčům z tábora soupeře se zápas povedl víc.
Pro mě byli rozhodně nejlepší hráči v dresu domácích Hamšík a Weiss Rozhodně bych nedával Vitteka před něj. Štrbův výkon sice taky pěkný, ale Hubschman byl v tom zápase lepší.
Hübschmann strčil svým projevem do kapsy Hamšíka se Štrbou dohromady, takový přehled jsem od hráče v naší repre už dlouho neviděl..
Tak ten Hamšíkův výkon spíš porovnávej s Jarolímem
Vzhledem k tomu, že Jarolím byl pomalu nejlepší rozehrávač slovenských útočných akcí, tak to je zbytečné..:) Navíc jeho šipky po čistých zákrocích byly taky na přesdržku. Snad už všem konečně došlo, že prostě Jarolím není vhodný hráč pro repre, evidentně si neumí přenést herní pohodu z týmu i do nároďáku.
Hübschman dozadu dobrý, ale rozehrávka nic moc...
Neřekl bych, jasně, někdy se mu nahrávka nepovedla, ale jinak rozdával míče nejlíp z celého týmu, bylo tam i znát, že přesně ví, kdy volit nahrávku z první a kdy naopak míč zpracovat a až pak poslat..
největší hvězdy slováků - Škrtěl a Hamšík mi příjdou jak úplný dementi...chybí jim absolutně pokora, namachrovaný jsou až dopr...taky díky tomu z nich podle mě nikdy nebudou světový hráči, jako Rosa, nebo Nedvěd
taky mám ten pocit, ale světovými hráči můžou být, jenže nikdy nebudou takoví vzorní rytíři jako jiné legendy
tak Skrtel mi zas tak namachrovanej neprijde ale ty kecy na Kollera minulej rok to byla traparna...Hamsik namyslenec number one
Škrtěl mi přišel, jakoby na něčem jel...jak tam řval na Pudila si hraje na Řepku asi
Jo jenze do Repaka ma daleko
Blbost, koukni na C. Ronalda. :)
kvalita Ronalda jsou ale úplně někde jinde .. byť samozřejmě srovnávat se to moc nedá ... ,)
Skrtel sa s Hamsikom neda porovnat, Hamsik je namachrovany šulin, Skrtel je proste bojovnik a casto to prehana s agresivitou. Samozrejme ze superovi fanusikovia si ho moc neoblubia, ale tymu je velmi prospesny aj z tymi jeho agresorskymi tahmi
no ja osobne si myslim, ze hamsik uz je ted lepsi nez rosicky, navic je jeste mlady a bude se zlepsovat, navic je rozdil v jeho pozici v Neapoli, kde prakticky jenom utoci a v repre, kde ma i dost defenzivnich ukolu, jinak skrtel je vyborny stoper, coz dokazuje jenom to, ze hraje v Reds... jinak weiss vcera vyborny vykon, slovakum roste silna generace...
lol, ten byl dobrej ...
Tak momentalne asi je lepsi nez Rosicky kedze chudak Rosa si uz vyse roka ak nie 2 roky poriadne nezahral futbal. Ale ked to zoberes aky bol Rosa pred par rokmi tak myslim ze Hamsik este ma co dohanat hlavne co sa tyka psychiky ale aj futbalovej kvality
češi,češi,češi
měla by se vyměnit nejen půlka nároďáku ale i půlka expertů....
experty bych zrušil úplně, jedinej jejich význam vidím v tom, že o poločasech tam sou místo reklam oni, ale i když se snaží, sou lepší maximálně v porovnání s reklamama na prací prášky a Čejkaband
Všichno bojovali, až na takovýho Jarolíma, kterek chvílema, chodil, chvíla stál, sem tam se proklusal a když se rozběhl a získal balon, tak ho zase ztratil Německou moc nesleduju, takže nevim, jak tam hraje, ale včera bylo vidět že se do repre nehodí
Weiss je opravdu slovenskej mega talent.Hral opravdu
V prvom polcase najlepsi hrac na ihrisku, tam vykrucal vasich hracov ako pri tangu V druhom polcase to uz zacal prehanat so solovanim, ale je este stale mlady a ak na sebe bude aj nadalej tvrdo pracovat bude z neho velky hrac
tak když máme na kraji obrany nejpomalejší hráče v repre, tak je jasný, že je vykroutí, ty by vykroutil i jeho táta, kdyby se rozběhl z lavičky
Nevravim ze tam mate nejakych rychlikov ale on si prechadzal aj cez stred jak sa mu lubilo, pokial to nepokazil sam tak mu vasi hraci nevedeli odobrat loptu. Podobne hral aj proti Barcelone a myslim ze tam nemoze byt rec o tom ze by to bolo kvoli tomu ze tam hrali proti nemu sami slimaci. Treba uznat ze je fakt dobry
tak to určitě je, to nepopírám, jen že na těch krajích se nemusel ani moc snažit, stačilo se rozběhnout
Jak tam vyudil Vittek Grygeru, to jsem myslel, že mi jebne..
jn když už i Vittek to byl vrchol, nechápu jak může hrát za Juve
no jako mega talent bych ho jeste nehodnotil...ten zapas se mu dost povedl ale v city myslim nema sanci hrat...a ty klicky ma urcite od Robinha
Není někde nějaká omluva nebo vyjádření Plašila k té penaltě? To byla taková demence, že by zasloužil od Kollera Zidanovku, jestli by se Dino dokázal tolik ohnout.
nechápu, jak tomu někdo může řikat Zidanovka....Zidanovka je něco, co označuje úplně něco jiného, ale někteří retardi na to už asi zapoměli...
Vím, jaký je původní význam termínu "zidanovka." A Zizu byl výborný fotbalista, i když mi nikdy neseděl. Používat slovo zidanovka pro hlávku mi přijde vtipný, že tobě ne, to je tvoje věc. Retardy si odpusť.
Samozřejmě, že je to moje věc..a retardy si odpouštět nebudu, je to moje věc..
no toho retarda sis odpustit mohl...pro me bude Zidanovka navzdy skvely trik ale je pravda ze ukoncit karieru hlavickou do hrace to je sila
To není žadná Zidanovka když už to dělal Maradona
Ja by som to zase Plasilovi az tak nevycital, urobil sice blbost to ano ale podla opakovacky v tom nebol vylozeny umysel faulovat, proste blby reflex a tou rukou ho trochu potiahol. Zabavnik to vyuzil a skacal sa k zemi ako hnila hruska a ta penalta sa tym padom nedala neodpiskat
Řekl bych, že by nebylo na škodu, zkusit 4-3-1-2..jelikož POŘÁDNÉ křídlo nemáme..
dál bych se vůbec nebál povolat Řepku, i když stopeři nejsou místo, kde nás to nejvíc tlačí..ale čtverice stoperů Hubník,Sivok,Řepka a Šimůnek by podle mě byla fajn .....jinak moc se mi včera líbil Hubschman, doufám, že bude nadále nastupovat v repre, v základu..
teď už bych Řepku nepovolával, k čemu by nám jako byl? pro příští kvalifikaci?
však jsem taky dodal, i když STOPEŘI nejsou místo, kde nás zrovna tolik tlačí bota
no tak pokud bude Rozehnal a Simunek hrat tak problem nemame ale zas tak svetle to nevidim
K Weissovi, všichni básní, jaký je to talent, jaká ho čeká budoucnost atd. Souhlasím s tím, že má velký talent, ale v jeho budoucnosti vidím docela problém. Problém jménem ManCity. Nevěřím, že v následujících dvou letech dostane od Hughese pořádnou šanci prorvat se do základu A-týmu. Pokud v tomto věku bude sedět, může dopadnout jako spousta věčných talentů.
na San Marino bych to viděl takhle: Čech- Pospěch, Sivok, Kadlec- Hübschmann, Kováč- Štajner, Plašil, Pudil- Necid, Svěrkoš
proč dva defenzivní záložníky?
tak protože počítám s tím, že Kadles s Pospěchem by se hodně vysunovali, tak jeden z defenzivních by se mohl stáhnout dozadu za ně když by bylo třeba
To je dál od reality než ta má omladěná sestava....
proč myslíš?
1) Hra na 3 obránce - určitě nebude.
2) Tím pádem nebudou 2 defenzivní štíty. (=Kováč nenastoupí)
3) Pospěch určitě nenastoupí, hrát bude Grygera.
4) Baroš nastoupí od začátku, s Necidem.
ale tva omladena uz nemuze hrat protoze nominaci uz nejde doplnit...ale souhlasim ze na 3 obrance to asi riskovat nebude to spis uz Kovac na stopera (i kdyz tam je to taky tragedie)
Ale já tu omladěnou nepsal na SanM, ale na zbylý 2 zápasy + budoucnost.
jo tak jasny no ale uvidime co bude s tema mladikama dal kazdopadne je pravda ze nase 21 je opravdu plna mladych talentu hlavne aby neprestupovali smer ukrajina (Holek) a taky aby si peclive vybrali klub ktery pro ne bude nejlepsi (Moravek)
Holek na ukrajině hraje v základní sestavě a věřím, že je jen otázkou času než ho objevíme stejně jako sme objevili Hübschmanna
no jo ale jak dlouho to trvalo ze ano
já myslim, že na tři beky by to nebyl problém, 2 stopeři se mi zdají zbytečně moc, navíc když se může v případě potřeby stáhnout jeden ze středních záložníků. Na Kováčovi netrvám, může tam být klidně místo něho Rozehnal, Jiránek... Ale Pospěch by se mi zdál určitě platnější, než Grygera, rychlej ofenzivní bek se proti takovýmu soupeři hodí. A Baroše bych tam taky nedával, rychlost sice má, ale když bude 9 San Mariňanů ve vápně, tak mu to je k ničemu...
Cech--Pospech-Sivok-Rozehnal-Kadlec--Hubschman--Plasil-Pudil--Necid-Baros-Sverkos
Tohle je pěkná sestava, akorát nevím, jak by to vypadalo s Necidem na kraji útoku.
to je pravda mozna spise Barose na kraj a Necida doprostred
takhle sestava vypadá dobře
správnej mix
Čech - Grygera, Sivok, Rozehnal, Kadlec - Plašil, Hubschman, Pudil - Baroš, Necid, Svěrkoš
hm tahle sestava mi neci pripomina
Mohl by už konečně něco prohlásit "expert" pan Rada
Rada skončil s fotbalem, věnuje se houbařině...
Nn, koupil si 6 nových holubů....
necid výbornej a to solo před tim prvnim golem paráda tomu řikám talent
nekterym z vas bych tady nejradsi vyliskal !!! to si rikate Cesi? to me na cesich nejvic sere ze kdyz vse nejde podle predstav tak se hned zacne nadavat, radit, atd. po bitve je kazdy general, ze? kdyby se vyhralo tak tu bude plno kecu jak bylo vse ok, atd. a navic sance tu jeste je, takze me ty sracky co tu z nekterych lezu dost seru
Pan Kaiser nebo jak se jmenuje a jeho doslova trapne protezovani Dockala me opravdu se....,,,,tem co rikaji ze mame stary tym me to se.....dvakrat vice,,,,,,Plasil dle me hral velice slusne,samo ta penalta ale je treba se taky divat na jeho vykon,,,to same Stajner me nezklamal,,,a kdyz si myslite ze hraci jako Celustka,Dockal,Hlousek je nahradi jste smesni a jeste jednou,,,,,,,Ja uz jsem nekolikrat rekl ze u mladych by mel byt pro kazdeho vzorem Kadlec jak sel postupne nahoru a byl hned v repre,,,,a z tech co jsou dle vas hvezdy v nasi super lize,tak do repre bych zkusil maximalne Sucheho s primhourenim oka Hlouska a Hubnika nikoho jineho a rikejte si co chcete to vase slavne omlazovani by nas dovedlo akorat k zahube A jestli nekdo uz nepochopil po vcerejsku ze za temi nasemi trapnymi vykony pred Slovenskem nestal Rada tak je asi na palici ,,,jasne se ukazalo ze ten tym ma svou velkou kvalitou kdyz je tam Hasek a Bruckner ktery tym dokaze naburcovat,,,,ale to jsme proste my cesi me uz to opravdu neprekvapuje,,,nekdy si tady pripadam jak na idnesu ci na sportu ,,,chvala bohu za lidi typu Soukup
Jinak musim Haska pochvalit za ohromne odvazny krok s Pudilem,Kadlecem a Sivokem ani jeden nezklamal a doufam ze i fanousci kteri na Sivoka nadavali a nevedeli vubec o tom ze hraje v Besiktasi na stoperu skvele a vyhral s nim i titul zejmena u Slavistu ,,,tak jim vytrel zrak bravo TOME
no to ze tam postavil Sivoka nebylo zas tak riskantni on uz ukazal ze je to v soucasnosti jeden z nasich nejlepsich stoperu a besiktas opravdu dotahl k titulu...spis me stve ten krok s Kadlecem on je totiz vazne strasne moc platnej na levym bekovi kde podporuje utok a navic zahrava skvele i standartky (v leverkusenu)...urcite na stoperu nezklamal ale myslim ze nalevo by byl platnejsi
Jo s tim Kacou je to pravda no,myslim ze by byl platnejsi nez Jankul
podle mě plašil nehrál nikdy dobře,takže já bych ho do repre nepovolával nikdy.. já samozřejmě nejsem trenér,takže můj názor je k ho.nu, ale jestli chcete pořád marně doufat,že to vytrhnem s plašilem,jarolímem.. tak si klidně doufejte.. já už sem ztratil iluze.. a pozor aby tě netrefil šlak..si to nějak moc bereš se mně zdá..
Do budoucna bych to viděl jasně...
1)Golman Čech + Drobný...
2)Stopeři - Sivok a Kadlec neměli šanci něco ukázat... Na poláky a Iry poslat Řepku +Kováč/Sivok a Šimůnek, Suchý na lavičce... Od Kadlece jsem očekával, že potáhne rozehrávku středem, když už je krajní bek uprostřed.
3)Krajní beci - Kadlec, Řezník/Čelůstka + Grygera + ???? Kladrubák?
4) Střední záloha - Hubschman + Kováč do budoucna Holek, Švec DM, Plašil + Rosický? AM,CM
5)Kraje zálohy - Pudil + ??? a vyzkoušet určitě Limberského, Hlouška a Dočkala...
6) útok - Baroš,Necid,Fenin,Svěrkoš.. Jasnej výběr...
Základ bych viděl do budoucna na
Čech - Grygera,Řepka,Sivok,Kadlec - Hubschman,[Polák(Holek?)] - Pudil,Plašil,Limberský-Necid[+Baroš]
S Ř
epkou fakt hledíš do budoucna
Taky to nechapu na jednu stranu tam protezuje uplne nesmyslne Limberskeho a na druhou stranu tam dava Super Toma kdyz na stoperu je i z mladych co vybirat a Sivok tam muze dle me hrat uplne s prehledem ,,,me se libi cim dal vice
Já tu nepíšu sestavu za 5 let, ale sestavu, která má budoucnost... A ti kluci se musí od někoho učit - a Řepka je nejen nejlepší současný stoper, kterého máme, ale i magor. A ti kluci si z něj musí vzít příklad, odevzdat 100%. Nedvěd je lepší vzor, ale toho do repre nedokopeš. Řepku jo
ale sestavu, která má budoucnost...tahle sestava opravdu nema budoucnost...
Dobře, budoucnost - MS v JAR... Neplánuju tu něco na rok 2020...
Nevim divej ja bych na stopera do par let videl nekoho z hracu jako Kovy,Rozehnal,Sivok,Simunek,Suchy,alternace klido Kaca pak tam treba muze jit Mazuch taky Hubsa se ti to zda malo??Ja myslim ze tam nas bota netlaci
Ti hráči se musí od někoho učit... A Řepka je na to ideální, není to zhýčkaná celebrita a vždycky jede na 100%. Samozřejmě, že za 2 roky bude v základu někdo jiný, ale na JAR není důvod ho nepovolat...
Ale jo nerikam ja ho obdivuju ale stejnak vim ze ho Hasan asi nepovola no nevim no
co mate sakra s tim limberskym
Jo to taky nevim Musime pockat na Dolara on nam to osvetli
Já hledám křídla do 4-5-1(4-3-3)... A Limberský mi tam prostě sedí, to je štírek, který chybí. Hráč, který to vezme na sebe a udělá kličku dvěma hráčům...
me tam teda limbersky nesedi vubec, v lize je hodne mnohem lepsich krajnich zalozniku
Já nehledám krajního záložníka, to je ten rozdíl. Já hledám křídlo. A řekni mi teda, který krajní záložník je rychlejší a je schopný ti udělat kličku dvěma hráčům.
V moderním fotbale při sestavě 4-5-1(4-3-3) prostě křídlo musí splnovat úplně něco jiného, než před pár lety. Od centrů tam máš krajní obránce, křídlo je od toho, aby přečíslovalo, zkoušelo ohrozit branku. Centry, přihrávky do středu zálohy, to zvládne Grygera sám.
no nevim nevim...vcera Grygera teda nic moc ten jeho souravy pohyb podporeny nepresnymi centry...no jeho vykon se mi moc nelibil
Tak mě se nelíbil ani on, ani Jankul... Ale na Jankulovi to nebylo tolik vidět, protože vyvážel všechny míče, asi byla taktika unavit pravou stranu slovenské defenzivy. Jinak oba goly přišly z Grygerovy strany, respektive míče před golem.
jo no ja tam navrhoval Pospecha libi se mi tam vic...Jankul taky nic moc vykon ale aspon jsem ho videl behat...jinak OT: to hodnoceni hracu na seznam.cz je tragicky
A dolara sem nemotej, já Plzen moc nemusím, ale tohle je asi jedinej hráč, který by mi tam sedl.
Jako divej to uz bych zkusil i toho Kolare treba ,me Limbersky nesedi ale je pravda ze mi ostre kridla proste nemame,,,musime pockat na Hlouska se Zemanem na levou stranu ale napravo
Kolář je spíš uprostřed ne? A tam se mi líbí Plašil, pokud bude hrát jako včera, kdyby neudělal penaltu tak je pro mě jedním z nejlepších hráčů. Ale jako trojka tam být může.
Mě se líbil proti Maltě především Limberský svým solováním, Kolář podle mě v tom zápase průměr/podprůměr. Limberský, to je typ hráče, který ti prostě dokáže udělat přečíslení.
hm to ze dava klicky proti malte nic neznamena...ale je pravda ze je to jeden z hracu kteri se neboji to vzit na sebe
A o tom křídelní hráč je. Ať jde do kopru křídlo, které dá půlku míčů zpátky stoperům/záloze, část kopne na tribunu a zbytek napálí někam před branku.
no jo ale jde o to ze by Limbersky potreboval hrat kvalitnejsi ligu aby jsme videli jak na tom opravdu je...
Divej je pravda ze opravdu mame krizi a to velkou na ostre kridla,,,vim ze Kolar hraje spise ze stredu ale dle me by to tam taky zvlad,,,je pravda jak nesouhlasim s nejakymi velkymi zmenami v nasi sestave tak na prave zaloze bych to asi urcite zkusil protoze ne ze by Jirka Stajner nehral dobre,,me se libil ale chce to nejakou alternaci,Sionko je bez formy a nikdo jiny se nehodi tak nevim no...
jak uz jsem psal vys - na prave zaloze mame velkou slabinu...Kolar je typicky ofenzivni zaloznik jestli se nepletu tak napravo hraje v plzni Petrzela
Grygera Repka to je tedy budoucnost...navic nez se Polak vyhrabe ze zraneni to bude taky urcite dost dlouha doba...
podle mě stavět Poláka a Grygeru neni dobrý, Grygera i včera ukázal jak na tom je a Polák hraje v reprezentaci od jistý doby taky dost špatně, tim myslim víc než jiní :)
spíš by se mi asi zdála lepší varianta s Kováčem, na pravým beku by byl asi lepší Pospěch ...
''Ale výhra Severních Irů nad Slovenskem nám hodně ublíží," - Ehm, a to jako v čem?
Tím, že Severní Irové by měli 17 bodů a stačila by jim remíza na udržení 2. příčky... Čím víc bodů získá Slovensko, tím líp pro nás...
Ale jim zbývají jen dva zápasy, se Slováky a s náma.
Taky nevim kdyz je porazime tak jsme pred nema ze jo?
Jo
200. pro vyhazov Plašila z repre
bych vyhodil tebe, ale z okna blbecku
přehnal jsem to, lepší je: "200. pro usazní Jardy Plašila na lavečku"
pro uvedení na přesnou míru...
Plašil opravdu není hráč, který repre někam dotáhne...jestli tenhle chlap má být základním kamenem naší zálohy, tak to je konečná...miluju krásné a klasické vyjádření komentátorů, že je to obounohý fotbalista, že umí kopnout do míče oběma nohama...to, že oběma kope stejně blbě, to už nikdo nedodá...oběma nohama blbě umím kopat taky a jsem snad v repre??
jeho důraz v osobních soubojích, to je bída a utrpení...
navíc tenhle borec zahraje 1 zápas z 20 a to je sakra málo...a to je zahraje tak, jako jakýkoliv průměrný střední záložník v jiných reprezentacích...zbylých 19 zápasů je v tahu...
pokud se nedá Rosický hooooodně rychle do kupy tak sbohem MS a podle mě i ME....je to pěkně na houby, ale jsme na něm závislý...pokud záloha má aspoň trošičku za něco stát, musí být na hřišti Rosa....jinak bude zle...
no to ze chybi Rosa je jedna zrejma vec...ale to co si napsal je hloupost...v reprezentaci hraje Plasil vazne dost spatne a povede se mu jeden zapas z mnoha ale mame snad lepsi hrace? pro osasunu to byl klicovy hrac ted v bordeaux taky hraje a myslim ze se uplatni mnohem vic nez hraci z nasi ligy...
bohužel nemáme a to je právě na tom to nejhorší...mezi slepými jednooký král...
no treba je to nejhorsi ale urcite to nevyresime tak ze Plasila vyhodime z repre...nikdo jiny proste nema takove kvality aby hral stabilne tvurce hry za repre...
já jsem to přehnal, mě to být pro usazení Plašila na lavečku...nechal jsem se unést...
oukej
mluvíš mně z duše..
""""Škrtel to nemá v hlavě v pořádku, kroutil hlavou střelec Pudil""""""Moje rec se Zabavnikem by si mohli podat ruce
ten zábavník je na pěst! xindl jeden
Hamšík se mi včera hodně líbil , ze středových hráčů byl na hřišti nejlepší. Škoda vyloučení, ale takových zákroků tam bylo bez karty dalších 10, rozhodčí měl špatně nastavený metr. A karta po gólu taky divná, na San Paolo běhají s Maggiem ještě mnohem dál a nikdy za to kartu nedostali .
ten jeho druhý zákrok byl jasně na kartu, tam to nešlo jinak...trefil Barošovi kotník...ta první karta byla přísná, ale je to jen o jeho hlouposti...všechno se to odehrálo během minuty a půl...
Z vysoka kakám na naše fotbalové experty. Naše hra je mizerná už od vstupu do kvalifikace a řeči o bojovnosti jsou liché. Nevím co bychom v Africe s takovou bídnou hrou dělali. Bojovali Římané...
http://martinsimak.blog.idnes.cz/c/100438/Kdo-neveri-neni-Cech.html#t2
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele