Exekutor penalty už nebude moci naznačovat střelu, uvedla pravidlová komise

18.05.2010, 20:06
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (152)

Přidat komentář
terry

Asi

Reagovat
Arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby radsi zavedli to video

Reagovat
smazaný uživatel

neblbni, oni musi resit takovyhle zasadni veci

Reagovat
smazaný uživatel

jen to ne, proboha

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo papáá

Reagovat
smazaný uživatel

ani ne

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně.

Reagovat
smazaný uživatel

Absolutně souhlasím na to byl expert Ronaldo, ale mám pocit že ten porušoval pravidla pokaždý .......když přešuval rozeběh na pently

Reagovat
smazaný uživatel

nejvetsi haluz byla kdyz mu takle penaltu chytl Cech ve finale LM pred 2 lety

Reagovat
M0rb1D4S

Nevidím že by někde bylo napsáno, že by se nemohl pozastavit, což on dělá! Hráč se nesmí zastavit a naznačit střelu, promáchnout a pak vystřelit na druhou stranu, takže tohle Ronaldovi ani v nejmenším neuškodí

Reagovat
IkerCasillas

Myslím, že to myslej malinko jinak pozastavit se může ale jen těsně před míčem, což Ronaldo spíš nedělá

Reagovat
Alons0

Jenom aby na dalším mistrovství nebylo pravidlo, že hráči nesmí kopat penaltu moc vysoko a k tyči, aby se brankář při pádu nezranil.

Reagovat
smazaný uživatel

celkej trapnej komentář

Reagovat
Alons0

Tak ho příště nepiš.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tvůj komentář svědčí o tvé nízke inteligenci , takovou blbost nemůže normální člověk napsat , seš vůbec svéprávný ?

Reagovat
smazaný uživatel

A tvůj komentář svědčí o tom, že nevíš, jak se píšou čárky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filipow

neřekl bych zasmál jsem se.. ale to video by bylo lepší..a myslím že brzy bude pravidlo že se nesmí střílet na bránu, aby se branka nepokazila (nezničila)

Reagovat
smazaný uživatel

jde vidět že nevíš, o čem je řeč

Reagovat
Alons0

Vím a taky se mi to nelíbí, tohle měla být ironie.

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt?

Reagovat
RickNash

tam se stejně nikdo netrefí...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
MySch017

absolútny súhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo ma smulu

Reagovat
tomasinho

Ronaldo se spíš zastavuje než naznačuje ale.

Reagovat
Arbiter

zastavovat se také nesmí...

Reagovat
RickNash

"FAB však naznačení střely zcela nezakázala. V novém výkladu pravidel se uvádí, že fotbalista může během rozběhu k míči střelu naznačit,"

Reagovat
Arbiter

nesmí se ale zastavit a pak se rozběhnout

Reagovat
RickNash

podle me se muzes zastavit treba dva metru pred micem klidne na par vterin a pak strilet. omezení se tyka jenom chovani u mice.

Reagovat
smazaný uživatel

No počkej, zastavovat se nemůže už teď, co já vím ne?

Reagovat
Arbiter

Reagovat
RickNash

tak treba prave Ronaldo ve finale LM se zastavil...

http://www.youtube.com/watch?v=UVJTM1Ab71g

1:30

to se přece jasně zastavil, ne?

Reagovat
Arbiter

jo, a to nesmí...

Reagovat
Arbiter
Reagovat
Arbiter

jakmile se rozběhne...

Reagovat
RickNash

ronaldo by hvalne moh ty penalty naučit proměňovat...

Reagovat
smazaný uživatel

ronaldo co si pamatuju nedal jedinou penaltu za united proti west hamu 2007/2008

Reagovat
RickNash

ja jsem narazel na jeho pentli ve finale LM. jak se zastavil a pak to nedal...

Reagovat
Arbiter

nebyla to pentle jen z finále, v kole předtím nastřelil břevno myslím...

Reagovat
Didier Drogba

asi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě kartu gólmanům za vybíhání z čáry, to je taky hnus.

Reagovat
Arbiter

ale to se moc často nedělá, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nejak brutálnym spôsobom nie, ale deje sa to často, že brankári nedodržiavajú postavenie na čiare a znevýhodňujú strelca. Akurát sa ja osobne čudujem, že to žiadny nereklamuje, pritom vidieť to musí.

Reagovat
Arbiter

tak jaký je rozdíl, když jsi o šlapku před čárou nebo na čáře? Vzhledem k velikosti brány minimální, takřka nepostřehnutelný

Reagovat
RickNash

1) jde o to, že je to poruseni pravidel

2) podivej se treba na toto http://www.youtube.com/watch?v=WvA9QyeDhV0

(to je v brane zrovna Petric) hrac udela velký krok dopředu, tak 60 cm... to už je znát...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Arbiter

jenže šlapka od čáry a naznačení střely, to jsou dvě rozdílné věci, ne A když už jsme u brankářů: http://www.youtube.com/watch?v=U4b7flwMTwM&playnext_from=TL&videos=EAa5c-iLdXE&feature=grec

Reagovat
RickNash

tohle vlákno se vůbec nezabývá přerušovaným rozběhem, ale přešlapováním čáry. A jasně že to jsou rozdílné věci, ale oběma si hráč nefér pomůže ke zlepšení pozice při penaltě...

Reagovat
smazaný uživatel

ouu tak Petric to chytil genialne

Reagovat
Arbiter

tak to s tím Petricem nemyslíš vážně, dyť je to hráč z pole

Reagovat
smazaný uživatel

noa? v tej chvili to bol brankar ktory urobil ten jeden krok na zmensenie uhlu

Reagovat
Arbiter

Reagovat
RickNash

přesně (já hledal na youtube heslo "goalkeeper penalty save" a vypadly ty nejznámější... )

Reagovat
smazaný uživatel

Tak každý centimetr je znát... Na druhou stranu když to hráč napálí, nemá golman šanci na reakci...

Reagovat
Arbiter

těch 30 cáků je fakt zanedbatelných, v poměru k ostatním vzdálenostem

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je lepší. Za to by měl tu kartu dostat asi taky:

http://www.youtube.com/watch?v=HcivmsNN7jI&NR=1

Reagovat
anonym

Špatně kopnutá penalta. Bylo by úplně jedno jestli by byl na čáře a nebo dva kroky před ní.

Reagovat
RickNash

bože... tohle je jenom příklad penalty, kde ten golman vybeh. je totalne sumak, jestli to ten utocnik kopnul dobre nebo spatne, jde o to, ze byl znevyhodnenej!

Reagovat
anonym

Bůh sice nejsem, ale děkuji. Ano, to musí být pro hráče opravdu strašný hendikep.

Reagovat
fantomas

Todleto taky ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Aj by som dal palec, akurát doplním, nech to konečne začnú kontrolovať, by to šlo aj bez trestu. To nie je stavanie múra, kde to na 3.-4. pokus inak než bez žltej nejde...

Reagovat
smazaný uživatel

to byla moje největší finta ještě kdysi , rozhodčí to většinou netrestaj...

Reagovat
smazaný uživatel

Já měl za to, že přiběhnout k míči, promáchnout a pak to poslat na druhou stranu, se už teď nesmí. A Ronaldo smůlu moc nemá, protože on dělá právě to naznačení a pokud nepřeruší pohyb, může si to dělat do aleluja...

Reagovat
Masi

souhlas, nevím zda ronaldo dělá takovéhle penalty

http://www.youtube.com/watch?v=DsziNX9CdGM

Reagovat
smazaný uživatel

(fantík )

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně

Reagovat
Al Capone

C.Ronaldo v poslední době penalty kope takto: http://www.youtube.com/watch?v=hJqkAiCYj3c

nic nenaznačuje jak tu někteří píšou

Reagovat
smazaný uživatel

by ani nikdy platit neměli, protože hráč zastaví pohyb.,.,.

Reagovat
smazaný uživatel

Lampard nemá problém, čiže nič hrozného..

Reagovat
MySch017

to je čo za blbosť preboha? Zastavenie sa pred kopom je jasné, že to by sa robiť nemalo ale naznačenie strely pri pently mi proste k penaltám sedí ako "riť na šerbeľ"... srry ale

Reagovat
Virtuos

Aj tak najviac sa mi páčil ako exekútor penált Rivaldo . A k článku - teraz to môže byť ešte viac zaujímavé

Reagovat
Swarley

OT: už to tady asi bylo, ale jsem rád, jak dneska ten hokej naši zvládli...je to asi jeden z nejslabších výběrů za poslední roky, ale co se jim nedá v posledních zápasech vyčítat je jejich snaha...se Švédskem, Lotyšskem i Kanadou to bylo odježděný tak jak se patří a ať chytneme ve čtvrtfinále kohokoliv, pokud budou takhle makat, můžeme porazit i klidně Rusy...sice je tam pořád strašně moc chyb, ale snaha se jim nedá upřít....

jinak Kanada ukázala, že to je zase jednou pěknej výběr pacientů...hnus, ale jsem rád, že se naši tím nenechávali kolikrát rozhodit a když bylo potřeba, nenechali si to líbit...hlavně po závěrečném hvizdu tu potyčku absolutně schvaluju...bylo potřeba jim trošku pocuchat ty namachrovaný xichty...

jinak teď sleduju ty rusáky a to je fakt jízda...jak se tam sejde ta banda Ovečkin, Malkin, Kovalčuk, Datsjuk a Gončar tak to je doopravdy mazec se vším všudy...

Reagovat
Arbiter

nepřeháněj

Reagovat
Swarley

teď nevím s čím??

Reagovat
Arbiter

"...pokud budou takhle makat, můžeme porazit i klidně Rusy..." Navíc zapomínáš na debakl s Nory, Švýcary...

Reagovat
Swarley

no jasný, ale jde o to, že v těch zápasech hráli jak na výletě...na to se nedalo dívat a málem jsem rozmlátil bednu...když se podíváš na výkon s Norama a na výkon se Švédama nebo Kanadou, tak to pro mě byli pomalu dva rozdílný týmy...

jako ti kluci, co tam teď jsou nejsou žádní kouzelníci, ale prostě týmovým pojetím, nasazením a bojovností něco urvat můžou...s těma rusákama jsem to přehnal, to je jasný, ale nikdy nevíš...já nejsem připosranej čech, kterej bude povídat o tom, jak je všechno na hovno a jak nás všichni rozemelou a kdesi cosi...prostě klukům věřím, tak ať jen makají dál

Reagovat
Arbiter

Reagovat
fantomas

Právěže nezapomíná, klíčový teď je, že sme už porazili dvě velmoci, ze dvou pokusů, takže prostě můžeme překvapit a porazit úplně kohokoliv. Jednoduchý.

Reagovat
irik

Češi Rusy klidně porazit můžou, co by nemohli. Hlavně hrát jako doteď, šlapat jim na tkaničky a až budou slintat dorazit je .

Reagovat
terry

Reagovat
Swarley

taky na to čumím jak blázen

Reagovat
terry

Jako vymyslel si strašný nesmysly.

Reagovat
smazaný uživatel

A jaký?

Reagovat
terry

S Ruskem bych to tak růžově neviděl. O schvalování potyček po zápase ani nemluvím.

Reagovat
smazaný uživatel

Zas ty Kanaďani jsou fakt parchanti, když prohrávaj.. viz. finále MS 2005

Reagovat
terry

A proto ať se po zápase porvou?

Reagovat
smazaný uživatel

ne, ale když se někdo chce prát a chová se takhle, tak bych ho nijak nebránil..

Reagovat
smazaný uživatel

Je videt ze jsi nehral hokej (teda tim si nejsem jist) ale ja jsem hral a chytal jsem a udelat me to co si dovolil Perry na Vokouna tak o nej prelomim tu sirokou hokejku a jeste ho obranci zmlati ze skonci na osetrovne, tohle se proste nedela .. a rozhodci kterej u toho stal 2metry byl pekny kok .... taky schvaluju ze si to nasi nenechali libit, navic po zapase tam zase Perry do nekoho dojel ... musi se jim ukazat ze si nemuzou dovolit vsechno

Reagovat
smazaný uživatel

Ďalší, čo toto celé o čom sa bavíme (Swarley) nepochopil.

KLEPIŠOVO BRÁNENIE VOKOUNA BOLA JEDINÁ A LEGITÍMNA OBRANA GÓLMANA OKAMŽITE PO ZÁKROKU. Pozápasová mela vznikla Perryho agresivitou po prehranom zápase a zapojenie sa hráčov českého mužstva do nej vyplynulo zo situácie a nemalo s neregulérnym gólom Kanady nič spoločné okrem hráča, ktorý to zapríčinil - Corey Perry.

K tomu čo si povedal nemôžem inak než súhlasiť, teda až na to, že by si sa nesprával tak, ako by si sa správať mal. Vzdať hold Vokymu, zachoval sa ako profík A to som skôr čakal protireakciu tvrdšiu, takže ma (príjemne) prekvapil.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim ze pozapasova sarvatka byla kvuli tomu ze Perry najel do Caslavy, ale myslis ze by se nasi nechali tak snadno vyprovokovat timhle jedinym, v podstate mensim atakem, protoze kdyz se na to clovek podiva nic moc to nebylo ... za normalnich okolnosti by se to nechalo byt, ale byly tam jeste emoce z toho zakroku na Vokouna ... proto se to tak zacalo rvat... vim jak si hraci vzdycky dobre pamatuji kdo co pri zapase komu udelal a vzdycky ti ochranci se chystaji na odvetu ... u nas jeden kluk si takhle vzdycky nasel toho koho potreboval a tomu pak dal pekne znat ze takle ne a sroloval ho nekde u mantaku ... takze po zapase to urcite bylo vyprovokovane Perryho zakrokem, ale prvotni signal byl prave faul na VOkouna, alespon podle me

Reagovat
smazaný uživatel

Prvotných bolo viac, tento bol najpodstatnejśí, ale vrchol bol až ten záver. ja nehovorím, že to k tomu neprispelo, ale diskutujúci sa tu pomaly tvárili, akoby to bola nejaká odveta za zákrok na Vokouna. Pritom ide "len" o príčinnú súvislosť medzi VŠETKÝM čo sa v zápase udialo zaklinocvanú vypenením Perryho.

Reagovat
smazaný uživatel

S tim souhlasim, ja z tehle diskuze cetl jen ten komentar, na ktery jsem reagoval, dal uz ne

Reagovat
smazaný uživatel

To bola tá chyba

Reagovat
fantomas

Tak vyprovokoval to Perry, zas by byla blbost to jen tak přejít. Na kanaďanech bylo přesně vidět, po čem jdou a k čemu se schyluje. Tomu se šlo vyhnout jen skrze rozhodčí, jestli vůbec, ale to byli stejně moulové.

Reagovat
Swarley

jak píšu Arbiterovi, s Ruskem jsem to přehnal, ale nebudu připosraně říkat, že dostaneme klepec...hrát se dá s každým a klidně je můžeme porazit, když nebudeme připosraní jak většina českých fanoušků...

a prostě sorry, ale být tím hráčem na ledě a byl bych na ledě v té chvíli, jak sestřelil ten ocas Vokouna, tak neodejde po svých...tohle kdyby někdo z našich udělal jejich gólmanovi, tak náš hráč neodejde po svých....

jestli si to prostě neumí vyřídit na ledě rozhodčí, tak to musí vyřídit hráč a za tímhle si prostě stojím...udělat to náš, tak ho odnesou na nosítkách...

Reagovat
terry

Však to jo. Já jsem čekal, že se tam servou, ale nakonec z toho moc nebylo (ne po zápase, ale po tom druhým gólu).. Je jasný, že Kanaďani by nás to asi zmlátili, ale co, my prostě takoví nejsme a nikdy nebudeme. A nechat to mlátit po zápase? To nemá logiku.

Reagovat
Swarley

tak pokud rozhodčí připustí takovou hru, jaká byla a potom nějakej kanadskej manták do někoho z našich zajede tak co??se má snad nechat mlátit??

po tom druhým gólu se to moc nesemlelo a v tu chvíli jsem byl prostě na naše nasranej...tohle si nemůže dovolit nikdo...rus, fin, kanaďan to je jedno, musí dostat co proto...proto jsem byl aspoň rád, že po závěrečném odpískání se to trošku semlelo a trošku jim naši dali...

Reagovat
Arbiter

s tímhle souhlasím, brankář se musí chránit, klidně i po zápase

Reagovat
terry

Mají si to vyřídit hned.

Reagovat
Arbiter

kdyby se to nevyřídilo vůbec, příště se stane něco podobného...

Reagovat
terry

Myslíš, že tou šarvátkou po zápase řešili brankáře?

Reagovat
Arbiter

viz. níže

Reagovat
smazaný uživatel

? Veď po zápase sa neriešil brankár

Reagovat
Arbiter

tak po zápase vygradovaly všechny spory, ne? Včetně toho vražení do Vokyho...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prdlajs. Vygradovali nervy Perryho, ktorí po odpískaní nezmyselne skočil do 63ky (?) v českom drese a strhla sa mela. Nič viac.

Reagovat
Swarley

to pozor, žádný nič viac... podle mě tohle bylo sesbíraný za celý zápas...hráli jak hovada po celou dobu a jestli ještě po odpískání konce je z nich někdo schopnej takhle tam něco dojíždět a provokovat, nemůže se nikdo divit, že se to takhle semele...

Reagovat
smazaný uživatel

Čomu vo vete: "Nezačali "poškodení" Česi, ale výsledkom frustrovaní Kanaďania" nerozumieš?

Reagovat
Swarley

té větě rozumím...začal to Perry, ale nebil se jen Perry s tím, koho vyprovokoval...pochybuju, že by se potom strhla taková mela, kdyby se jednalo jen o tenhle jediný zákrok po odpískání...

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo, ak sa smiem spýtať? Normálna pozápasová vyprovokovaná šarvátka...Že vaši už toho zo strany Kanady mali tiež dosť a nebránili sa tomu sa nečudujem, ale hľadáš ohnisko tam kde nie je.

Reagovat
Swarley

bylo toho prostě, jak píšeš, za celej zápas hodně...prostě se to v našich nasbíralo a dopadlo to tak, jak jsem čekal...přišel zákrok Perryho a to bylo vyvrcholení a začlo se to bít...

já osobně jsem vyskočil z křesla a jen jsem poskakoval jak čertík a řval, ať těm ku*vám dají přes hubu...možná stejně jako samotní hráči na ledě, prostě toho bylo za celej zápas hodně a už to nemohli vydržet...

uzavřel bych to tím, že je samosebou blbost vyřizovat takhle účty a nic jinýho kromě toho, že možná naši hráči vyfasují tresty z toho nebude...ale v tu chvíli jsem to viděl stejně jako hráči, jako "nejlepší" možné řešení...pravidla a rozum stranou, tady šlo o čest(nevím jestli to to slovo přesně vystihuje...)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Stop! Pokiaľ myslíš Klepišovo bránenie Vokyho, tak je to v poriadku, ale v komentári to skôr vyznieva na záverečnú bitku a toho sa mali dotyční zdržať

Reagovat
Arbiter

já, být hráčem, tak si to s těmi Kanaďany vyřídím hned a pokud nebudu mít příležitost, tak po zápase...Tohle se prostě nedělá...

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte raz: okamžite ho brániť šiel Klepiš. Ak sa to, že klepiš zložil Perryho prejavilo po zápase, tak len z kanadskej, konkrétne z jeho strany, nie z českej.

Reagovat
Swarley

naši se drželi celý zápas...osekávání Jágra, chytnul tam do huby Rozsíval a podobně...drželi se a nenechávali se až tak vyprovokovat...

pokud i po závěrečném odpískání někdo do tebe zajede, tak bohužel...musí dostat po hubě...chápu, jak to myslíš a je mi jasný, že to prostě není úplně košér, ale já bych je bil hlava nehlava

Reagovat
terry

Bil, ale nepovoloval bych to.

Reagovat
Swarley

já to fakt chápu, jak to myslíte oba dva...ale prostě jsou určitý meze, který se vydržet dají, ale pak už jsou určitý zákroky, který jsou prostě moc...když to nezvládnou rozhodčí a připustí takovou hru, nedá se nic dělat...nedivím se tomu, že to prostě hráči nevydrží....

a jestli tak můžou hrát posraní kanaďani a rozhodčí jim v tom nedokážou zabránit, bohužel se to musí semlít...

Reagovat
terry

Však ale teď už mi ani nic nevyvracíš. Já ti jenom říkám, že chápu hráče, že se po tom zápase do sebe pustili a já nevidím důvod, proč by se tomu měli vyvarovat, ale rozhodčí prostě musí zakročit.

Reagovat
smazaný uživatel

Problém je, že aj keď to tí sudí nezvládli, jeden podrypovačný smrad by spacifikovaný bol a konflikt by nepokračoval, Perry by dostal stopku sám a netrpel by na to nik z vás... V NHL prosím, v PO budiž (samozrejme nezačínať), ale na MS pri pravidlách IIHF ak to nie je nutné, vôbec.

Reagovat
Swarley

no to je věc další a to jsou pravidla který platí na MS a který nejsou optimální...no bohužel uvidíme, kdo a jak moc to obsere...

Reagovat
smazaný uživatel

No potimální. Sú sofistikované a dôkladnejšie. To neznamená, že zlé. Dbá sa na bezpečnosť, dôraz sa kladie na hokejové namiesto nehokejového. Aj ja ako dlhoročný fanúšik NHL to schvaľujem napr.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, toto Swarley nedal. V podstate ani s tým chválením Ruska, doteraz to bol otras.

Reagovat
terry

Jenže to jsou jasní favorité. Mají hvězdný tým a s tou jejich povahou..

Reagovat
smazaný uživatel

Teraz už vskutku áno a poraziť sa môžu len sami. Ber to v kontexte toho, čo hovorím po celý turnaj

Reagovat
Swarley

pokud ti nestačí co Rusové předvádějí...mě to stačí, aspoň podle mě se na to dá dívat oproti jiným mužstvům na turnaji

Reagovat
smazaný uživatel

Či nestačí? Dnes stači, ale Fíni si to kafú vylúčeniami sami. Tréner je neschopa ak poslal do brány Vehanena... Rusi hrajú už lepšie (zohratie), ale doteraz to bola fakt slabota (videl som všetky ich zápasy, minimálne čiastočne).

Aby taky ne...keď majú 15 hráčov z NHL, z toho 7-8hviezd najužšej špičky...

Hra Rusov - nič, nič, laxnosť, laxnosť, pokus o rozohrávku, nič, nič, individuálny prienik, nič, Ovca strela, nič, Ovca strela nič, Semin strela nič, nič, Ovca strela, nič. Datsyuk-Malkin-Kovy nádhera, gól, nič, nič...

Ostatné tímy nemajú zloženie, zohratosť, kvalitu, 2kvalitné presilovkové formácie a to skĺbené s dobrým gólmanom. Rusi sú na MS2010 iná liga a predpokladám, že neprehrajú jediný. Čokoľvek iné než víťazstvo zbornej by bolo veľké prekvapenie.

Reagovat
fantomas

Chceš říct, že s Rusákama můžeme rovnou hodit ručník do ringu? Co to je za hovadiny. Swarley to možná napsal moc pateticky, ale je prostě fakt, že po dvou cenných skalpech už můžeme překvapit/porazit kohokoliv. Kór když Rusáci zatim hrajou tak, jak hrajou. Letos sou s Kanadou úplně to samý v bleděmodrym...

Reagovat
Swarley

je to možný, ale takhle to vidím

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a kdo teď bude rozhodovat o tom, jestli je hráč už u míče, nebo naznačoval střelu, když u míče nebyl? (je blbost naznačovat střelu na velkém vápně)

Reagovat
smazaný uživatel

V Chelsea se praktikuje cupitání k míči takže mě to neštve

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé,pár hráčů to omezí,vybavím si hned Ronalda,ale vydim v tom samá pozitiva

Reagovat
smazaný uživatel

Já si nevybavím Ronalda

Reagovat
smazaný uživatel

chyba smyslů

Reagovat
Arbiter

100. pro brankaře

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Nevím jestli se na to už někdo ptal, dlouho jsem tu nebyl. Bude zase tipovací soutěž, jako když bylo EURO 2008?

Reagovat
smazaný uživatel

Už vidím jak všichni nazančují střelu, než se rozběhnou

Reagovat
smazaný uživatel

kua tak to kopu.. ale na mě asi moc hledět nebudou,že?

Reagovat
Arbiter
Reagovat
terry

Starý a dobrý.

Reagovat
Arbiter

tečou mi slzy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
panca

to jim to travalo 100 let?! hmmm takze v roce 2110 bude konecne video. No uz se tesim

Reagovat
kiwwi
Reagovat
smazaný uživatel

To aby EA vydali update do 2010 FIFA World Cup South Africa, kedze tam je naznacovanie jednou z ''brand new'' features -mensi OT ale ciastocne sa to tyka clanku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ronalda se to asi týkat nebude, ale takovej Neymar bude mít smůlu.. http://www.youtube.com/watch?v=-Yoo9xLIzJA

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele