Evertonu se má ujmout Carlo Ancelotti
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ancelotti myslí s Evertonem na Evropu. Chci do Ligy mistrů, řekl
22.12.2019, 22:20
Everton oficiálně jmenoval manažera Ancelottiho
21.12.2019, 13:21
Neapol propustila i přes postup v Lize mistrů Ancelottiho
11.12.2019, 00:11
Dočasný šéf Evertonu Ferguson: Je můj sen zůstat, ale musím být realista
06.12.2019, 18:16
Vedení Evertonu došla trpělivost a odvolalo manažera Silvu
05.12.2019, 20:53
Komentáře (249)
Přidat komentářJinak ať ten van Dijk nehraje v tom Kataru, nezájem jestli jde o malé zdravotní problémy, prostě ho pošlete zpět domů odpočívat.
Aké má problémy ?
Teda nevím jakou váhu tady má ta expreska, na This is Anfield píší, že může jen odpočívat po zápase s Watfordem. Nicméně minimálně na to semifinále ať se hezky posadí.
Ak je fit mal by hrať, máme len dvoch stoperov a posledné čo teraz potrebujeme je prehrať s tímom z Mexica, myslím že to dá v pohode ak nemá naozaj nejaký problém, mohli by sme to rozhodnúť už v prvom polčase a obrana by nemusela mať veľa prace
nemá smysl riskovat zranění takhle důležitýho hráče na takhle nedůležitým turnaji
posledné čo potrebujete je aby sa Van Dijk zranil
Možná taky, ale jinak je v Bournemouthu spokojen
Co ti je do toho? Klopp na tebe určitě dá
Volejte trenérovi/sportovnímu řediteli
naopak, v teple si odpocine vic. jen at ho nenasazuje.
Přesně, on je to vlastně takovej treninkovej kemp, ze kteryho se navic da přivézt trofej
Ale zase kdo by hrál? Máme dva zdravý stopery a DM co alternuje taky zraněný ...
Ako je k*rva možné, že Everton ide po Ancelottim a my skončíme s Artetom ??
Jsou lepší.
My sme po Ancelottim nešli.
* stejně jste ho nechtěli
Podľa Ornsteina nie.
Možno je Arteta pre vás lepšia voľba
doufate, ze se od Pepka neco naucil. Treba jak koupit novou obranu za 300 mega.
Za to mu v Arsenalu koupí obrany 3.
ale děravé
Když nastoupí do zápasů všechny, tak ani ne.
To by se musel učit u United...
nase byla levnejsi.
O 40 mega, to není moc na vysmívání
Co jsi to porovnával? Podle EF:
City [Angelino, Cancelo, Garcia, Laporte, Mendy, Otamendi, Stones, Walker]: 351+mil. (8 hráčů)
United [Bailly, Dalot, Jones, Lindelof, Maguire, Rojo, Shaw, Wan-Bissaka, Smalling]: 288mil. (9 hráčů
To stejný, jen podle Transfermarktu. U City mám ještě Zinčenka a cena sedí. U United jsem Smallinga na hostování ani nepočítal.
United
Maguire 87
AWB 55
Dalot 22
Lindelöf
Bailly 38
Shaw 37,5
Rojo 20
Jones 19,3
Celkem: 313m
ok, zajímavý, nevím kde se stala chyba teda
U United můžeš připočítat i Younga. Nikde jinde stejně nenastupuje.
To sice jo, ale přicházel jako křídlo, takže to nebyl nákup do obrany. To už bychom zas mohli u City počítat Fernandinha a pořádně bysme se z toho nevymotali...
To i Zincenko pokud se nepletu. A nebo on jako CM? Ale máš pravdu. Zbytečné se v tom více šťourat
*Lindelöf 35
Tak optimální odpověď asi je to, že jste se s ním ani jednat nepokusily. A horší věcí je to, že k vám asi momentálně žádný dobrý trenér nechce, protože ten kádr je solidní průser a chce to totální přestavbu celého týmu. Do toho se nikomu určitě moc nechce.
Nepovedal by som že nikomu, ale že skôr to vezme mladý tréner pre ktorého je to veľká výzva. A prípadný neúspech mu pri objektívom zohľadnení neublíži.
Pretože toho dinosaurusa vedenie nechce.
Jsem zvedavej, na tuhle praci mu moc neverim
Pokud to tak opravdu bude, tak je to ze strany Ancelottiho celkem zajímavý (a pro mě málo pochopitelný) krok. Zajímalo by mě co ho k tomu vede trénovat nadprůměrný anglický klub, když klidně může chvíli počkat a pak se ujmout někoho kdo hraje LM...
Everton má potenciál a Carlovi posledne dva angazmany nevyšli a je to ten tréner ktorý trénoval snad už všade
Btw. Koukl jsem na včerejší motd a JJ tam hezky ukazuje to, proc se tady donekonečna zastavam Winksyho. Nemůžeme hrát slušný futbal, proti silnému soupeři se zálohou která se bojí hrát fotbal. Ani Dier, ani Sissoko nejsou ochotní se otočit s míčem a dostat ho na naše nejlepší hráče. Namísto toho ho budou donekonečna z první vracet obráncům, až je dorazí soupeř a donutí je k chybě. Jeden z dvojky Winks Ndombele musí být vždycky na place a když nejsou k dispozici, tak nějakou alternativu. Ať už Gio, Eriksen, zatáhnout tam Alliho, cokoliv, ale Dier - Sissoko už prosím ne. To ne dokonalý recept, jak odstřihnout tu horní čtyřku od hry.
Já teda souhlasím. Ale musím se trošku zastat Sissoka, protože některé jeho dribbles směrem dopředu jsou taky kouzelný. Soupeře zmate tím svým naprosto chaotickým pohybem a pak to teda většinou skončí někde za barákem ale snaha posunou balón dopředu tam je!
Ale to uz prebira mic celem k souperove brane. Me jde o tu schopnost oto it balon na souperovu branku, kdyz mic prebira zady k ni. Podivat se kolik mam prostoru, nechat simic na noze, otocit se s nim a hledat hrace vepredu. Nenechavat vsechnu dispecerskou praci na stoperech, kteri to maji dal, takze jaou ty prihravky tezsi jak pro ne, tak pro utocniky a taky jsou pak zranitelni. Ze je Moose tank a Dier je schopny dat skvelou prijravku, o tom nemam pochyb.
Já vím jak si to myslel. Winks má z těch střeďáků zdaleka největší přehled a celkem mu to i lepí na noze.
Upřímně, ta naše klasická rozehrávka kdy se jeden střeďák stáhne ke stoperům, vytáhnou útočníky soupeře a pak je přehodí buď na křídlo na beka nebo dlouhý nákop od Tobyho mě sere dlouhodobě. Buď ten balón zajebem někde na kraji hřiště nebo soupeřova záloha sebere odhlavičkovaný balón protože je tam jeden člověk uprostřed a 4-5 hráčů na úrovni soupeřovy obrany.
Nečekám to, ale dokážu si představit hrát se středem Dier, Ndombele, Winks a na tři vpředu. Ale pochybuji, že by se Mourinho odpoutal od 4231.
Btw. Vic Micaha Richardsev MOTD! Sympoš.
alespoň Foyth místo Sancheze na stoperu by té rozehrávce pomohl
Ot: ma niekto skusenost s objednavanim CBD na Slovensko?
Truban
ja mam aj s THC ale neni to moc oficialna cesta
CBD je tiež ilegalne
Bolo to na dobrej ceste
to proc?
Lebo nasi politici si myslia ze si vsetci budu potom pichat marihuanu pod jazyk, a oblbnu tym aj vsetkych dochodcov a nejakých krestansko/ konzervatívnych volicov a potom to tak dopadlo ... a druha vec bol zle pripraveny zakon, ktorym malo dojst k dekriminalizacii
Zrovna cbd je super vec, v nedavny dobe jsme v rodine meli mrtvici, rec narusena hodne, ztrata schopnosti cist a psat, cca 5-6 dni po tom zadna velka zmena, ale potom, co zacal uzivat cbd se vse zacalo celkem rychle zlepsovat, uz 4 dny po uzivani muze cist (docela mi vyrazilo dech, kdyz jsem prisel na navstevu a videl ho s knizkou v ruce). Samozrejme je mozny, ze i bez cbd by se stav zlepsoval, ale podle mnoha studii je cbd velmi prospesny pro lidi s ruznym mozkovym onemocnenim/poruchou
Viem
Carlo zpět v Anglii a ještě u sympatického klubu?
Carlo v Evertonu. What a time to be alive.
Všetci v PL robia všetko preto aby sa zlepšili, len Arsenal robí opak. Miesto skúseného manažéra, ktorý by to skonsolidoval idu brat neskúseného ani nie trénera, ale len asistenta v klube, ktorý ma neobmedzene finančne prostriedky a ktorý si zrejme nedokáže vydobyť rešpekt hráčov, keďže nemá za sebou nič, čím by si ho zaslúžiť mal. Ale tak aspoň bude hair still perfect na lavicke
Zkušenej byl i Emery...
Arteta má respekt a umí to s lidmi. Nezávisle se na tom shodlo víc osobností. Guardiola si ho taky nevybral kvůli vlasům. Akorát ty trenérské zkušenosti přímo nemá no... Je to risk, ale takový, který jsem ochoten podstoupit.
jj lebo Ancelotti, ktorý vyhorel v posledných dvoch kluboch by to spasil.
Vyhořel jo? S Bayernem získal tři trofeje a v Neapoli byl od roku 2018 a docela by mě zajímalo o kolik lépe by na tom Neapol byla, nebýt vyhoření Ancelottiho
Takže vyhodili ho len tak pre srandu, ano? A pozri sa ako je na tom momentálne Napoli...
Podle mě ho vyhodili kvůli tomu, že ta kabina si žije vlastním životem a je v úplný prdeli a místo Ancelottiho to tam šéfuje Insigne
Já nevím, do toho klubu nevidím, ale tvrdit o Ancelottim, že vyhořel je směšný.
vyhořel je silné slovo, ale převzal neapol po sarrim a nikam ji neposunul a tuhle sezonu to šlo do kytek.
No to určitě. Ale tak ono se to po tom úspěšném působení Sarriho dalo tak trochu čekat. Sarri tam byl jak dlouho, 4 roky? Těžko přijít do týmu, který je za tu dobu zvyklý na nějaký styl a skočit na stejnou vlnu a dojít si pro titul.
3 roky myslím tam byl. Jako ja osobně se na něho těším v PL. Spíše mě sere, že právě arsenal ma zrovna ted everton
Podívej se, jak na tom byla Neapol před odchodem v PL sekci vysmívaného Sarriho... trochu jiné výsledky a fotbal, než pod tímhle senilním strejdem.
Jako ten Sarri co naposled vyhořel v Chelsea?
OK. Jestli je teda Sarriho působení v SSC měřítkem toho, jestli Ancelotti vyhořel v posledních dvou angažmá tak cajk. Já se na nej těším a věřím mu
Sarri kterej skončil v PL 3., vyhrál EL, dostal se do finále ligovýho poháru a z kádru vytáhl výsledkové maximum u tebe vyhrořel?
A u Ancelottiho, kterej s ambiciózní Neapolí neuhrál vůbec nic, tým přenechal v totálním rozkladu na 8. místě se nesmí napsat, že vyhořel?
Ok
Takže vyhodili ho len tak pre srandu, ano?
Sarriho Chelsea vyhodila? To mi jsou novinky
To asi ne. Ono to sportovně tak hrozně nebylo aby ho z Táňa vykopali hned po sezóně.
Ano a už drž piču.
Ano, jsi k smíchu.
Sarri určitě nevyhorel. Jeho angažmá může za neúspěšné považovat jen blázen.
Je to stejná blbost jako, že Ancelotti vyhořel ve svých dvou posledních angažmá.
Asistent manazera > ako trener
Ale v Arsenale bude hlavný tréner, nie manažer.
Ešte to nieje isté, moc by som sa netešil, udajn sme s nikým kontrakt neuzavreli
Carlo, pohárový kouč do Evertonu .... to bude zajímavý příběh. Zvlášť, když se člověk podívá na tabulku PL
Nechte tam Fergusona!!!
Tiež som sa čudoval prečo nedostal šancu aspoň do konca sezóny
Protože by tam nic nedokázal a Everton není v pozici, že by mohl experimentovat. Podívej se na tabulku ....
Minimálně je to srdcař, kterýmu záleží na klubu. Navíc sami hráči ukázali, že pod ním budou makat viz. výhra nad chelsea a dobrej bodík z Old Trafford.
Udělají velkou chybu pokud upřednostní Carlita.
chybu možno nie, ale aj tak by som skúsil Fergusona
Fergusonův impuls bude trvat pár zápasů a pak půjdou zase dolů. Jen odválčit celou sezonu nemůžeš. Nemluvě o tom, že ten kádr má na víc. Takže chápu snahu hledat trenéra, který tomu dá i nějakou myšlenku.
Opravdu smysluplný argument ....
Díky, na tuhle p-čovinu tak akorát.
Děláš, jak kdyby Pinturicchio někdy používal smysluplné argumenty
Člověk, jak stárne, tak je prostě naivnější ...
Uz ho Zasch vyhazuje?
ne..ted je prvni faze..tedy konecne poradny manazer,udrzeni lukakua,stonese a barkleyho a nakoupeni hracu v lete a minimalne top4...takze same svetle zitrky a socialni jistoty
*Prodej Barkleyho za 100+
to je az faze dva,kdy se clovek smiri,ze dany hrac odejde
ted to vezme Richarlison, kterej aspon tu cenovku mozna bude mit.
Nikdy jsem nic takového nepsal, ale proč lidem kazit zábavu v téhle postfaktické době.
Vtipný na tom je to, že jsme se od jejich prodejů posunuly akorát směrem dolů s tím, že to stálo docela hodně peněz... Takže samozřejmě jsem měl zase pravdu, snažit se je držet bylo rozumný...
a tak samozrejme ze jsi mel pravdu...vzdycky a stale
stejně jako by bral radši Koemana než kloppa
To nebylo myšleno úplně vážně...
No..nooo..nevím nevím
V súčasnosti, každý čo v tejto branži niečo znamená, ide trénovať do PL...
Asi to bude dosť významná súťaž, povedal by som.
Že by zrovna Ancelotti momentálně něco ve fotbalovém světě znamenal a měla to být pro někoho nějaká výhra? To fakt ne
pre klub velkosti evertonu? v pohode. alebo si vies predstavit ancelotiho trenovat kdesi v espanyole, frankfurtu alebo janove?
Zachraňovat teď Brescii v Serii A, to by bylo tak odpovídající tomu, jak mu ujel vlak. Tam si ho umím představit, no.
To bude stejnej propadák jak Koeman. Další dinosaurus, kterej už nemá takovému klubu co nabídnout
No dobre už si sa vyplakal? Alebo tu mienis trollit dalej
Pokud se na něj u Evertonu těšíš, tak ti ho upřímně přeju
Moc nie, ale pokusov s niekým , kto má len potenciál a žiadne výsledky tu bolo už dosť. Carlo má výsledky a vyhral čo sa dalo. V Bayerne a Neapole stratil kabínu, to mu ale na kredite neuberá a či je za zenitom sa ešte len ukáže. Nejde sa zaprdnut niekde do Číny ale prijal skutočnú výzvu, aj keď ešte to nieje úplne ofiko. A ako fanúšik Evertonu, môžem si dovolit mať pohrdavy postoj voči angažovaniu takéhoto mena? Pár rokov dozadu by sa mi o tom mohlo len snivat
Já tě chápu a chápu i to nadšení konečně "z velkého jména", ale prostě si myslím, že to není pro Everton vůbec dobrá volba.
Pre mňa osobne najlepšia voľba by bol Fonseca z AS Rim
Chvalabohu ze sme po nom nesiahli mi
Škoda, že to nevzal ten Emery. Pro Everton si myslím, že by byl skvělou volbou.
Skvělá bolba pro Eberton
Liverpoolcania, viete nikto ako by sme dnes mali nastúpiť? Bude sranda asi
Kurz 1.3 na AV je sranda.
OT: https://www.bbc.com/sport/football/50814275
Ty... PIČO
omg
ako ked si precitas vyjadrenie autora tak myslienka je pekna.. ale aj tak... wtf the fuck
Ci moj boch, co ho nepreplatil arsenal
Rád ho uvidím zpátky v PL.
Pokud to Evertonu vyjde tak je pro ně skvělá volba
OT: videli jste serial od Netflixu "Sunderland till I die?" ; aka Dycky Sunderland? Celkem pecka.. az po prvnim dilu me napadlo se podivat jak na tom ted jsou a v kontextu toho, ze to asi zacli natacet po padu z PL s tim, ze natoci postupovou sezonu to byl asi celkem mazec. Tesim se na dalsi dily. Neco jako dokument se City, ale v totalne negativnim tonu.
https://www.netflix.com/cz/title/80207046
Fuj, to je ale odpornej název seriálu.
Newcastle nebyl momentalne tak zajimavej namet no.. pred par rokama kdy jeste nebyl Netflix by to slo
Ale dík za připomenutí, jsem se na to chtěl podívat a pak nebyl čas, tak snad přes vánoce by to šlo
Za to obsah se ti bude moc líbit.
to dost
ty prvni dily jsou bozi, jak tam ti fans rikaj: hlavne rychle postoupit zpatky...
Jakoze brutalni no, vybrali Sunderland jakoze to bude dokument o postupu do PL a je z toho depka jak blazen
..coz z toho paradoxne dela lepsi vec nez chteli
Zatím jsem viděl jen první dva díly a určitě je to patří k těm lepším věcím na Netflixu, hlavně proto že mám rád fotbal. Ještě, že má Netflix opravdu širokou nabídku seriálů/filmů a vybere si fakt každý, jinak by to byl stejný shit jako HBO, Amazon Prime atp.
Kvalita != kvantita.
Tak originální tvorba Netflixu kvalitní je, WTZ. A ta kvantita tam je taky, protože když se člověk probírá temna serošema tak většina z toho jsou hrozny srance. Naštěstí se v tom dají objevit celkem povedené věci hlavně z evropské produkce. Zone Blanche, Tabula rasa např. A k tomu samozřejmě třeba dalších deset titulů, které si člověk rád pustí.
HBO se jednou za čas vytáhne se Zachariášem a jinak spoléhá hlavně na GOT a kopu zrecyklovaných sraček pro nostalgiky bez televize.
>A ta kvantita tam je taky, protože když se člověk probírá temna serošema tak většina z toho jsou hrozny srance.
No vsak to je presne to co rikam. Netflix chrli strasnou kopu sracek a sem tam neco kvalitniho. Ale ty sracky prevladaj. Kvuli tomu bych rozhodl netvrdil, ze Netflix je nejlepsi a HBO zas shit. HBO ma tu serialovou tvorbu imho proste kvalitnejsi.
Je to asi podle vkusu. Nebo spíš tím, že co je na HBO jsem už viděl a nemá smysl za to znovu platit. Ta tvorba je boží, to jo. Bratrstvo neohrožených, Chernobyl nebo Pustina jsou totální děla. Ale na to si můžu vždycky zaplatit měsíc v roce když vyjde něco jako Chernobyl. U Netflixu prostě ztrácím víc času, zaplatit za HBO 2000 ročně s ztrávit u toho 10x1hodinu je asi ten shit co jsem myslel no...
Kvalititních věcí tam bude cca imho nastejno, ale Netflix má k tomu mnohem víc balastu (což samozřejmě žádné mínus není, koukat na to nemusíš)
Jako jo, ale mezi tím balastem mimo ten hypovaný hlavní proud se dá na Netflixu občas objevit i fajn seriál který člověku sedne, i když třeba nemá závratné hodnocení nebo není tak známý. Tohle se mi třeba u HBO nestalo a v tom vidím hlavní plus pro Netflix.
To najdeš i u HBO, ale chápu, no.
Tak to už je čistě věc vkusu. Měli sme to tři měsíce a fakt zapli jen kvůli Chernobylu a Bez Vědomí. Mimo to jsem si vždy zapnul Netflix no...
Sopranos, Wire, True Detective...to všechno jsi už viděl? I letos tam jsou super novinky, nejenom Chernobyl. Druhá řada Barryho je geniální (to j zrovna případ ne moc známého seriálů), Euforie je super a včera skončili Watchmeni, kteří mě úplně rozsekali a mám to určitě v TOP3 letoška a možná mezi TOP5 seriálama celkově.
True Detective bavilo hodně. Ale to jsem viděl už poměrně dávno. Třetí série mě vůbec ale neoslovila. Wire nebavilo, na Sopranos jsem nenarazil ani neznám. Barry neznám a Watchmen nebavilo
Ale je možný, že nebýt hypu Netflixu, tak některým věcem dam větší šanci a dokoukám to. V té záplavě nabídky je hrozně jednoduchý něco hned přeskočit a vrhnout se na něco jiného...konzum jak sviňa
Takže problém je v neznalosti a ve špatném vkusu, ne v obsahu HBO
Může být Ale prostě věci jako Money Heist nebo House od Cards mě chytili hned od začátku. Stranger Things, Black Mirror, The Crown... Je to fakt o vkusu, asi bych se měl HBO trošku omluvit
Myslíš, že má Netflix nekvalitní nabídku?
Je mimo. Navíc ani nepozná co je originál produkce Netflixu a co Netflix jen koupi.
Ok
Ptal jsem se impa. S jk souhlasím.
Myslím, že má Netflix nejlepší nabídku z těch placených služeb. Zkusil jsem všechny a u Netflixu můžu vydržet suverénně nejdéle abych se měl stále na co dívat. Jen mě sere absence Mr. Robot.
Spíš je toho prostě jen na Netflixu tolik, že je v tom zákonitě i dost blbostí.
ja bych rekl, ze v tuhle chvili ma Netflix porad nejlepsi nabidku. Ale pujde to dolu, jak budou prichazet o porady jinych spolecnosti...
To souhlas. Já jsem za to úplně neskutečně nasranej. Mám Netflix, díky sdílení i HBO a už teď je pár seriálů, které prostě stáhnout musím, protože platit víc jak 2 poskytovatele fakt smysl nedává. Teď jak se do toho serou Disney, Apple a WB's, tak se ta nabídka nechutně rozmělní a většina lidí se na to prostě vysere a nebude platit nic... Jak u debilů, fakt. Stejná kravina jako donedávna bylo s fotbalovou nabídkou na našich TV.
tak ten fotbal porad je, ne? a ad ty sluzby... ono to bude jako s hudbou, za par let se to podle me zase nejak sjednoti... Ale je to debilni no. skoro jsem az rad, ze uz nemam tolik casu.
Tak teď už je všechno důležité na O2 Sport a kanálech Digi, přičemž už ten obsah začínají sdílet, což beru jako velký krok směrem k divákům. Snad budou další následovat. Základny odběratelů si už všichni relevantní získali. Hudba je díky Spotify úplně snově zařízená no. Ale ty streamovací služby mě teď vyloženě děsí. Momentálně mám 2 služby, ale přesto mám smůlu s Rickem a Morty, Mandalorian a v budoucnu třeba s LotR seriálem. To je strašně frustrující.
Tohle je na tom nejhorší. Každá společnost má pár titulů, které za to prostě stojí ale platit to všechno je neúnosné. Zatím v tom poměru “cena/výkon” u mě taky vede Netflix (navíc v pátek startuje zaklínač).
Jestli to do budoucna fakt bude jak píšeš tak rozmělněný tak fakt budu muset najít nějaké technické rěsení pro webshare a seru na to...
A to se to navíc trochu zkomplikovalo koncem topseriálů, že jo... Netflix je na tom nejlíp a asi ještě nějakou chvíli bude. Možná dospějeme do bodu, kdy bude nejlepší Netflix držet pořád a podle momentálních vydání nových seriálů vždy třeba na měsíc zaplatit HBO / Disneyho / Amazon atp.
Netflix přes rok a HBO na Vánoce
kazdy mesic si predplatis jinou sluzbu...podle jejich dany tvorby
Trošku voser ale řešení to je
bych rekl,ze to tak bude delat mraky lidi
uz ted se ucty na netflix kupuji ve dvou lidech a sdileji se
Tak drtivá většina lidí u nás kouká na věci typu Ulice a Ordinace, ta o nějakých Netflixech nemá ani tušení a pravděpodobně by to stejně nechtěla... Stejně jako většina lidí u nás si neobjedná IPTV nebo satelit, protože přece nebude platit, když se může koukat i zadarmo.
https://pbs.twimg.com/media/EJKv_F2W4AAW6Tz?format=jpg
tohle jsou takove desne vycucana cisla. ale nic jinyho bohuzel k dispozici neni no.
porad toho ma nejvic a taky nejzajimavejsi
plus ta jeho vlastni tvorby (i filmu) je dost nahore
disney s tragickym mandem se muze jit zatim zahrabat (a apple uplne )
Videl som vsetky diely ako o Sunderlande tak aj o City. O tom Sunderlande sa mi to pacilo este viac, je to pecka.
Pred tyzdnom som taktiez dopozeral Matchday Barcelona od Rakuten TV, tiez docela dobre :)
dik za tip vyzera to super
Dik za tip a perfektne načasovanie.
NZ, nasel jsem to nahodou.. Sunderland mi byl strasne u prdele ale ted to hrozne prozivam a je mi jich i celkem lito.. byt by se to samozrejme takhle dalo natocit v kazdym klubu. Ale malokdo asi na zacatku nataceni cekal ze to bude cely o tom snazit se nespadnout a o tom neutratit ani libru navic, fakt depresivni pro jejich fandy a vsechny tam.
Ale ja v netflixe nie som zbehlý, pôjde mi to normálne free?
Inak Sunderland mám rád, nesledoval som ich extra dlho, ale raz, myslím, že to bolo v roku 2009 som za nich hral kariéru vo Fife a odvtedy som im prial až pokým nespadli do League One, v rámci možností aj sledoval.
Pokud vyplníš číslo karty tak můžeš měsíc sledovat zdarma. Ale kdykoli to jde zrušit a ten měsíc se můžeš dokoukat bez obav, že se ti nějaké peníze strhnou z účtu.
OT: Liverpool.. tohle jsem moc nezachytil, tak se ptám. Dnes se hraje v Birminghamu ve 20:45 pohár, zítra se hraje v nějaký prdeli to MS Klubů - tzn. jak to je? Klopp a základ + pár náhradníků letělo do prdele a kdo nastoupí proti Aston Ville? Samí junioři? zůstal v Anglii alespoň někdo z těch starších např Adrian do brány a třeba Milner? To je šílenost ten kalendář, nechápu, že toto dopustili ti, co o tom rozhodují
Rezerva.
chytré by podle mě bylo nechat v Anglii někoho ze zkušenějších hráčů.. aby alespoň 3 na hřišti byli hráči jako Milner apod
Meh, Liverpool to má tak nabušený, že by z tohohle poháru nejradši vypadnul.
No ale stejně je to ostuda že dají takové rozlosování.
ostuda především bude jestli prvoligový mužstvo rupne s juniorama Ale souhlasím, je to na prd. Opravdu by pro lfc bylo možná nejlepší kdyby z LM vypadli a odpadlo by jim spousta důležitejch zápasů, kde by hráli ti nejlepší s nejlepší formou.
Z LM určitě ne. Jestli něco vypustit tak se na to vysrat teď. Udělat menší pauzu na MS klubů a pak vypustit FA Cup.
Co se ti nezdá?
preco by sme mali chciet vypadnut z LM, ved to neava ziaden zmysel nejaky mickey mouse cup pochopim ale nie LM preboha
lm jsme vyhrali, pl ne, co na tom nechapes? ja myslim, ze to je docela jasný, je mi to jasný ve 2 ráno a jsem to jsem po firemnim vecirku a ve vesely nalade co tobě není jasný nechápu
Proti Arsenalu dělal Klopp co mohl, ale bohužel to nestačilo.
Co jsi ten zapas pamatuji,tak oba treneří poslali do zapasu především mladíky. A pro diváka celekm pěkný zapas
U nás hrálo Bčko, u Live takové B/C. Měli jsme vyhrát, ale standardně jsme to prosrali až skoro neuvěřitelně
Doslova neuvěřitelně.
Tak věkový průměr Arsenalu byl 23,6. Liverpool 22,8.
Střelci za Arsenal-lucas 23, 2x martinelli 18, amn 22, willock 20.
Liverpool- mustafi vlastní, Milner 33, ox 26, 2x origi 24.
I když je pravda že ty zkušenosti byly spíše u nás a zápas jsme měli vyhrát
Nejzajímavější na celé věci jsou spekulace v La Gazzettě s Usmanovem, že se měl včera s Ancelottim sejít spolu s Moshirim, který neměl chtít Artetu i Moyese, tak nakonec přesvědčil Ancelottiho... Stejně je ale celkový kontext zajímavý: s rekordní klubovou ztrátou v minulé sezoně najímáme jednoho z nejdražších trenérů světa se smlouvou na 4,5 roku? S tím, že bude logicky žádat kvalitní posily, máme stavět za půl miliardy liber nový stadion. Po těch letech počítání každé libry je hrozně fajn, že máme takové(ho) majitele, ale menší obavy, aby to nenabralo směr ve stylu Leedsu nebo Valencie, to ve mně trochu je...
Cynik ve mně musí okamžitě zmínit větu typu: bude to nejlepší trenér v naší historii, kterého vyhodíme za nějakých 12-18 měsíců. Ale samozřejmě můžu být těžko nespokojený. Když porovnám jeho seznam klubů, které šéfoval, plus jeho úspěchy, je to směšný porovnávání s trenéry Wiganu, Watfordu nebo Southamptonu. Trénoval Ronalda nebo Maldiniho. Teď bude koučovat hráče jako Niasse a Martina... Přichází Hollywood, teď jen aby to nebyla trapná komedie, ale kvalitní italská gangsterka...
Ten tvůj směr ve stylu s Leedsem a Valencii je úplně mimo.
Proč? Utrácení nad poměry, stejně jako puštění se do tak gigantického projektu, bez krytí majitelů to je obojí na zruinování klubu...
Jinak tohle je docela šokující.
Under Marco Silva, Everton’s players and staff were actively discouraged from raising their voices in the home dressing room. Regardless of the circumstances, shouting was strictly prohibited. Passionate and vocal by nature, then first-team coach Ferguson was one of those forced to curb his natural instincts to fit in with the manager’s policy.
Ferguson has been a peripheral figure now under several failed regimes and wasn’t even allowed in the dressing room at half-time under Roberto Martinez. “He hasn’t got involved with any of the previous managers because they haven’t wanted him to,” a source told The Athletic.
Under Sam Allardyce, Ferguson would take training sessions and enjoyed extra responsibility. But Martinez was not the last manager to largely neglect the former striker’s talents. Silva and his inner circle were guilty of the same thing.
“In staff meetings, Silva’s team would only speak in Portuguese,” the source continued. It left Ferguson as both an immovable object and a spare part, kept around by the powers that be due to his status at the club, but never quite handed the responsibility by any manager to make a substantial difference.
tak sokujici... proste kazdej manager ma svuj tym, kterymu veri...
Tak já bych očekával, že když tam je zařazený na post trenéra prvního týmu, tak se taky tak k němu bude přistupovat, ne že tam bude naprosté páté kolo u vozu. Nepochopitelné, i s ohledem na to, jaké je to jméno u fanoušků.
coz muze byt prave ten problem. ze je tam prirazenej zvenku vedenim? To skoro nikdy nedela dobrotu. Jako jasne, meli by k tomu pak pristupovat jinak, ale takhle to proste pusobi asi jako kdyz je natvrdo dosazen sefuv syn do tymu.
Do takej riti
Carla moc nechápu, že se vydal touto klesající cestou. Nejdřív Neapol, ale ok, byly tam titulove ambice. Ale Everton? To je max. postup do EL. What a waste Carlo má na velkoklub a přesně takhle zkušený kouč, by mohl Arsenalu pomoct. Artetu to semele přebírat klub v tak velký krizi.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele