Eurozápisník XII. aneb Odešel déšť a dorazili Češi

17.06.2012, 15:04
Názory a komentáře
Zaujalo nás
Zase to jednou nevypadalo s českou reprezentací dobře, zase jednou byli svěřenci Michala Bílka na pokraji vyřazení. Jenže jak hustý déšť pomalu ustával, Češi najednou začali Polsko přehrávat. A když ustal úplně, soupeře jsme tlačili...a porazili.

Ačkoliv většina národa volala po změnách v sestavě - výkon proti Rusku byl katastrofální a ani proti Řecku herně rozhodně nešlo vše podle plánu - Michal Bílek si prostě do řemesla mluvit nenechá. Zraněného Rosického nahradil odlišným typem hráče Kolářem, na svůj nezvyklý post křídelníka šel Jiráček a na hrotu útoku opět nastoupil ze všech stran okopávaný a kritizovaný Milan Baroš. Tahy na jednu stranu pochopitelné, na tu druhou by však nějaká ta inovace základní jedenáctky přeci jen někdy neuškodila, myslela si česká veřejnost. Jenže Michal Bílek svůj "boj" s českými fanoušky znovu vyhrál. Baroš přihrál Jiráčkovi na jediný gól zápasu a Česko jde do čtvrtfinále mistrovství Evropy (z prvního místa!).

Ovšem pozor, i po tomto úspěchu je kritika na místě, vždyť první půlhodina neměla nikterak daleko k výkonu v zahajovacím klání Eura proti Rusku. Češi absolutně nestíhali, Plašil s Jiráčkem snadno a hloupě odevzdávali balóny soupeři, s Pilařem a Limberským cvičila dortmundská dvojka, jak se jí zachtělo a Daniel Kolář pro jistotu prakticky vůbec u meruny nebyl. Jako důkaz přikládám statistiku první desetiminutovky, kde by střední záložník měl mít už několik dotyků s míčem. Kolář se na kulatinu pouze díval.

Vždyť jen v úvodní čtvrthodině měli Poláci dobrých pět solidních brankových příležitostí, ze kterých klidně mohli vytěžit góly. Na dalším zajímavém obrázku se sami můžete podívat, odkud a jak domácí tým střílel, přičemž jako protiváha stojí česká strana. Pro úplnost je potřeba dodat, že fotbalisté v červených dresech nevystřelili za prvních třicet minut ani jednou, což se zatím nikomu na letošním Euru "nepodařilo".

Jestliže pravá strana s Gebre Selassiem a Jiráčkem ještě tak nějak fungovala (dost možná převážně proto, že Poláci její soudržnost prakticky nevyzkoušeli), Piszczek s kapitánem Blaszczykowskim si s plzeňskou dvojicí skutečně pohrávali. Jediným, kdo v úvodním úseku hry splňoval i ta nejpřísnější kritéria, tak byl defenzivní záložník Tomáš Hübschman. A samozřejmě Petr Čech, který všechny šance Polska buď vychytal, nebo jen přesvědčivě kontroloval let míče mimo prostor vyhrazený třemi tyčemi.

Jinak nefungovalo nic, Češi kazili základní rozehrávku, prohrávali osobní souboje na obou stranách hřiště, nezachytávali chytré a rychlé útoky Polska a ocitali se pod neustálým a vytrvalým tlakem, který divže alespoň jednou neskončil domácím úspěchem. Hustý déšť navíc docela výrazně komplikoval práci s balónem i samotné udržení se na nohou, o čemž se mohl přesvědčit v největší šanci českého výběru v první půli třeba Václav Pilař, který ani nedokázal zakončit. Poláci jako by byli lépe připraveni na nedobré podmínky, jenže naštěstí pro nás ze své obrovské převahy nedokázali nic vytěžit.

A pak přišel zlom. Někdy zhruba kolem třicáté minuty přestalo pršet a s tímto momentem, jak už lze pochopit z nadpisu a vlastně i perexu, konečně do Vratislavi dorazilo jedenáct bojovníků se lvíčkem na prsou. Od té doby do konce poločasu se hrál vyrovnaný fotbal, přičemž pokud se dá některý tým označit za aktivnější, byl by to určitě ten "červený". K vynikajícímu výkonu Hübschmana se začali přidávat Pilař, Limberským, Gebre Selassie, Baroš a ti ostatní alespoň přestali zmatkovat. Takový Kolář se sice v počtu dotyků s míčem umístil až na sedmém místě z červených, ovšem zase toho z Čechů nejvíce naběhal a jeho přínos ve druhé půli byl viditelný. Přiznejme si bez mučení, s Rosickým by se naše hra posunula ještě o úroveň nahoru, Kolář ale nezklamal.

A tak přestože z úvodního dějství stále o dost lépe vycházeli Poláci, po evidentním zlepšení se nedal předpokládat znovu stejný začátek poločasu. A ten také nepřišel. Bílek věřil své jedenáctce, nechal jí beze změny vyběhnout na vratislavský pažit i po přestávce a Poláci najednou vůbec nevěděli, kam dřív skočit.

Plašil s Hübschmanem perfektně pracovali v defenzivní části (hlavně druhý jmenovaný udržel svůj výkon na světové úrovni), Jiráček s Gebre Selassiem zkušeně přehrávali slabší levou polskou stranu, oba stopeři fungovali na jedničku a i Kolář se čím dál více dostával do hry. Milan Baroš se s vytáhlou polskou obranou rval opět statečně, tentokrát ale také velmi úspěšně. Baroš, přestože na něj létaly nesmyslné dlouhé míče, dokázal většinu z nich udržet či sklepnout pro své spoluhráče a dostával tak zadáky v bílém pod tlak. A i když rozhodně ne všechna rozhodnutí Baroše byla ta správná (velká škoda dvou nezdařile zakončených přečíslení, když jednou Baroš přehlédl napravo Gebre Selassieho a z těžké pozice zakončil, podruhé pak stejnému hráči na pravou stranu přihrával nepřesně), lze jeho výkon hodnotit na velice vysoké úrovni. Ostatně stejně to viděli i čeští fanoušci ve Vratislavi, kteří (po jak dlouhé době?) vyprovodili Baroše při střídání potleskem vestoje.

A na konec jsem si nechal Davida Limberského a Václava Pilaře. Jak jsem zmiňoval typický obrázek hry první půle - tedy polský útok po pravé straně a jasná převaha Piszczeka s Kubou nad naší dvojící, ve druhém dějství se situace úplně obrátila. Poláci najednou museli bránit, Limberský perfektně podporoval útočné výpady Pilaře, v obráceném gardu zase skvěli zastavovali všechny rodící se útoky domácích. Famózní výkon, který v podání Limberského mohl zkazit snad jen nedůraz a prohraný souboj ve čtvrté minutě nastavení, který nás málem stál vytoužené čtvrtfinále. Leč nestalo se, jdeme mezi nejlepších osm týmů turnaje a na všechno lze nahlížet o něco růžovějšími brýlemi.

Poláci naopak ukázali, že absolutně postrádají jakýkoliv plán B. Přestože museli vidět, že se přes plzeňský tandem jejich hlavní útoční síla vůbec neprosazuje, svůj styl hry nezměnili a dál tvrdošíjně pokoušeli štěstí po pravé straně. Tu ovšem Pilař s Limberským ovládali bez jakýchkoliv dalších debat, přesto byl včera dobře hrající Obraniak u balónu podstatně méně. A o Lewandovskim ani nemluvě, ten se k míči, který si sám nevybojoval nebo pro který si došel do hloubi pole, vůbec nedostal. Polsko prostě po přestávce zaostávalo ve všech směrech.

Další interesantní srovnání nabízí server fourfourtwo, kde mimojiné sledovali také nejčastější výskyt všech fotbalistů a jejich dominanci na svém území. Podívejte se sami na obrázek druhé půle, pro lepší představu dodávám, že čím větší jméno, tím větší vládce svého prostoru. A aby byla odlišnost obou poločasů snad už definitivně doložena, přidávám ještě polské střely na naší svatyni. Nejsem si sice jist, kam se pánům statistikům zatoulalo závěrečné takřka gólové zakončení Blaszczykowskiho, ovšem pro ilustraci slouží následující odkaz skvěle.

Suma sumárum, české vítězství je v konečném důsledku možno považovat za naprosto zasloužené, Bílkovy ovečky byly po větší část zápasu lepší po výměně přátelských gest s Poláky mohly začít slavit. Ovšem pozor, čtvrtfinálová účast rozhodně nemusí znamenat konečnou. Vždyť Češi už překonali tolik složitých překážek, ve čtvrtfinále se navíc na devětadevadesát procent vyhnou silnému Německu a narazí na jednoho z trojice Dánsko, Portugalsko, Nizozemsko. Žádný med, ovšem na druhou stranu nic nepřekonatelného. Pro partu z druhého poločasu rozhodně ne.

---

Ve druhém, souběžně hraném, klání se urodilo obrovské překvapení. Velký favorit skupiny A, před posledními zápasy první tým tabulky a navíc mančaft vyhlížející souboj s papírově nejslabším účastníkem "Áčka", to všechno ještě včera platilo o Rusku. O pár hodin později je Advocaatova eskapa na letišti a cestuje domů...

A na úkor sborné prošlo do čtvrtfinále mistrovství Evropy právě Řecko. Opakování roku 2004? Po včerejšku stále pravděpodobnější. Před osmi lety Rusko řecký výběr na závěr základní skupiny porazilo, přesto i tehdy postoupili mezi osm nejlepších pouze Jihoevropané. Ale co je nejdůležitější, za řeckým úspěchem opět stojí pevná a místy až úporná defenziva a jeden vstřelený gól. Ostatně více než jednou se Řekové neradovali už devětkrát v řadě, což je u účastníka čtvrtfinále evropského šampionátu naprostý unikát.

Jistě, Rusko bylo po celý průběh zápasu jednoznačně aktivnější, mělo velkou spoustu příležitostí, jenže zase doplatilo na dva obrovské problémy, které ho tíží. Tedy žalostnou úspěšnost v koncovce a, stejně jako u Polska, absence náhradního plánu, pokud by ten první nefungoval.

Prvnímu problému se budu věnovat teď. Sborná vyslala směrem k bráně Sifakise málo vídaných jednatřicet střel, ovšem vytěžilo z nich jen čtyři opravdu velké šance ke vstřelení branky. Statistika Řecka? Osm zakončení - osm možností! Na podrobný obrázek se všemi pokusy se můžete podívat následující zde.

Rusové přitom nepodali nijak špatný výkon, měli jasnou převahu, drželi míč na svých kopačkách, dostávali se ve velkém počtu hráčů a ve velkém počtu případů do blízkosti řecké svatyně, jenže všechna snaha nakonec vyšla vniveč. Většinu akcí sborné rozjížděl střední záložník Denisov, autor sto osmnácti přihrávek (z toho hned 110 přesných!), aktivní a opět dobře hrající Dzagojev znamenal pro řeckou obranu největší nebezpečí, Žirkov po levé straně poctivě doplňoval útočné snažení svých spoluhráčů. Nikdo ale nedokázal najít síť.

A přestože ruský kouč Advocaat tentokrát pro něj nezvykle změnil svou sestavu už o poločase, když v koncovce opět nešťastného (nebo tragického?) Keržakova nahradil žolíkem Pavljučenkem, obrázek hry se však vůbec nezměnil. Na trávník pak šli i další útočníci Pogrebnjak a Izmailov, Rusko vložilo všechny síly do útoku. Bez úspěchu.

Řecko dobře bránilo, mělo jistého Sifakise v bráně a z jednoho protiútoku udeřilo. Hrdinou se stal kapitán Karagounis, který ovšem bude ve čtvrtfinále chybět. V podstatě kvůli omylu hlavního rozhodčího, jenž nechtěl zbaštit známému herci pokus o vymodlení si penalty, jak ovšem ukázaly opakované záběry, penalta to být skutečně měla. Místo toho dostal Karagounis žlutou kartu, svou druhou na turnaji, a hrát nebude.

Co se týče stylu hry, Řekové opět vsadili na velice jednoduchý přechod do útoku, oproti Rusku opravdu velký rozdíl. Zatímco sborná si "španělsky" nahrávala kolem velkého čtverce soupeře a hledala pravý moment pro průnikovou přihrávku, Řecko těžilo z protiútoků a dlouhých pasů za obranu. Důkaz této odlišnosti můžete vidět zde.

I na tomto příkladu se pak můžeme podívat na to, kde a jak úspěšně se ten který hráč pohyboval. Opět sledujte obrovskou nadvládu dvojice Denisov-Dzagojev .

Jenže Řecko k úspěchu držet míč nepotřebuje, mnohdy dokonce ani nepotřebuje víc než jednu šanci. Těch tentokrát přišlo víc, a to převážně díky výborným výkonům Karagounise a Samarase. Hlavně druhý jmenovaný předvedl výkon, který by od něj asi jen tak někdo nečekal - zatímco v prvních dvou zápasech byl útočník Celticu spíše pro smích, proti Rusku se vzepřel k parádnímu představení, byl jasně nejnebezpečnějším Řekem a právě po jeho levé strana svěřenci Fernanda Santose nejvíce hrozili. Ba co víc, Samaras stíhal také bránit, důsledně pomáhal Torosidisovi, Tzavellasovi nebo potom Holebasovi a hned několikrát vybojoval míč v blízkosti vlastní šestnáctky.

Rusové ale znovu útočili prakticky výhradně středem hřiště, i "křídla" Aršavin s Dzagojevem operovala uprostřed a na tuto variantu byli Řekové (narozdíl od našich) perfektně připraveni. Zahušťovali tento prostor, takže nepouštěli soupeře k rychlým kombinacím a když už náhodou sborná roztáhla hru do strany, drtivou většinu centrů sebrali Řekové.

Jistě, nebýt neuvěřitelné impotence ruské reprezentace, dopadlo by to asi všechno jinak, ovšem čistých gólovek měli Dzagojev a spol. pomálu. Řecko se tak překvapivě může těšit na čtvrtfinálový souboj (pravděpodobně) s Německem. Bez svého kapitána, zato s taktikou, která už jednou evropské zlato přinesla. Tentokrát se však na stříbrný gól nehraje...

Elektronická tužka

1) Jako první si na konkrétním příkladu ze dvanácté minuty ukážeme, jak moc Poláci spoléhají na svou pravou stranu. Sami se podívejte, na pětici hráčů v bílém, která se pohybuje na několika málo metrech čtverečních. V tomto případě se Polsko dostalo až k naší šestnáctce a vytvořilo si nebezpečnou situaci, ovšem poté, co se Češi v bránění této lajny výrazně zlepšili, Poláci svůj styl nezměnili. I proto neuspěli.

2) Sedmdesátá druhá minuta, největší radost a klíčový okamžik pro českou reprezentaci. Balón ve středu pole vybojoval Hübschman, přesně v tu chvíli se mu pohybem směrem k míči nabízí Baroš, ale vy se podívejte především na postavení Petra Jiráčka, pozdějšího střelce branky. Ten startuje ze zadní pozice, z levé strany perfektně obíhá Baroše, který dostává přihrávku a navádí merunu do středu hřiště. Jiráček hluboko za sebou nechá Poláka, jenž má v úvodu několikametrový náskok, vytváří přečíslení, které po (ne úplně ideální) pobídce od Baroše využívá. Perfektní práce českého bojovníka!

3) Na další ukázce si rozebereme jednu z největších příležitostí Ruska v celém utkání. Žirkov se podél levé lajny šikovně procpe až do šestnáctky, překoná přitom několik protivníků a najednou je sám přes Sifakisem . A může si vybírat - v šestnáctce má k sobě ještě úplně volné Keržakova s Dzagojevem, které jediný bránící (navíc k bráně směřující a klouzající) Řek prostě nemůže pohlídat. Akce končí nepřesnou přihrávkou...

4) Na závěr ještě jedna zajímavá situace druhého duelu. Míč má na noze Karagounis, nikdo z jeho spoluhráčů se ovšem s naběhnutím přetrhnout nechce. Karagounis si tak všimne mezery v ruské defenzivě, do které okamžitě vnikne a zastaven je až v pokutovém území. Nedovoleně, jenže je to on, kdo dostává žlutou kartu za simulování a přijde o čtvrtfinále...

Zajímavosti dne

- Česko je druhý tým v historii, který postupuje z prvního místa ve skupině i přesto, že ve třech zápasech inkasovalo hned pětkrát. Tím prvním bylo Španělsko v roce 2000.

- Zároveň je to už podruhé, kdy jsme se probojovali do čtvrtfinále se záporným skóre. Před šestnácti lety jsme pak došli až do finále...

- Milan Baroš vévodí statistice faulů - nedovoleného zákroku se dopustil už čtrnáctkrát.

- 217 minut strávil na tomto šampionátu Baroš na hřišti, než poprvé prověřil rukavice soupeřova gólmana. Z útočníků tak dlouho nikdo nečekal.

- Češi jsou také prvním týmem na turnaji, který musel na svou první střelu čekat déle než půl hodiny.

- Polsko je druhým hostitelem Eura v historii, který neochutnal radost z vítězství. To samé se "povedlo" ještě před čtyřmi lety Rakousku.

- Řecko vůbec poprvé ze čtyř případů vyhrálo závěrečný duel ve skupině.

- Zároveň včera Řekové vyhráli poprvé od finále Eura 2004.

- Giorgios Karagounis si zblízka prohlédl už svou osmou žlutou kartu v desátém utkání na ME. V tomto ohledu je rekordmanem.

- Rusku sice stačila k postupu i remíza, jenže na výhru už po gólu Řecka prakticky mohlo zapomenout. Pod vedením Advocaata otočilo pouze jeden nepříznivě se vyvíjející souboj.

- Oba týmy, které zatím na turnaji překonaly hranici třiceti střel, vyšly nakonec gólově naprázdno a prohrály (Nizozemsko - Dánsko 0:1, Rusko - Řecko 0:1).

- Řekové včera zablokovali dvanáct střeleckých pokusů soupeře, čímž vyrovnali rekord Angličanů z roku 2004.

- 31 střel vyslali Rusové na mistrovství Evropy vůbec poprvé. Jejich dosavadní maximum bylo na čísle 28 - i tehdy sborná prohrála.

- Čtrnáctkrát zakončil Alexander Keržakov, aniž by dal gól. Ruský forvard se na ME s formou nepotkal.

- Euru 2012 zatím vládne Wolfsburg. Jeho hráči nastříleli už sedm branek (Mandžukić 3, Jiráček 2, Pilař 2).

Kuriozita dne

Jen pár centimetrů dělilo v devadesáté čtvrté minutě Blaszczykowskiho od toho, aby vyřadil český tým ze hry. Kdyby totiž proměnil svou čistou gólovou příležitost, vyrovnal by na 1:1 a vzhledem k výhře Řecka nad Ruskem by všechny tři týmy (bez Polska) měly shodně čtyři body a rozhodnout by tak musela minitabulka. Rusové by i přes porážku skončili první, měli by totiž nejlepší skóre, ze druhé příčky by pak postoupilo Řecko a černý Petr by zbyl na svěřence Michala Bílka...

Hvězdy dne

Tomáš Hübschman (Česko) - Naprosto prvotřídní výkon. Český defenzivní záložník byl nejlepší na hřišti, ovládal střed pole, dobře rozděloval míče a nespočet jich vybojoval. Zářil ve druhé půli, kdy se našemu týmu dařilo, ještě platnější však byl v době, kdy se na Čecha valil jeden útok za druhým. Jen tak dál.

Václav Pilař (Česko) - Vládce levé lajny. V úvodu nestíhal bránit aktivního Piszczeka a nechával hrnout na Limberského polskou přesilu, po chvíli se však srovnal a hrál famózně. Poctivě bránil, i přes svou nevelikou postavu vyhrával souboje, k tomu navíc rychlostně i technicky jasně přehrával polského pravého beka. Škoda jen, že nedal gól, ke kterému měl nejblíže hned v úvodu, kdy ale míč netrefil dobře.

Giorgios Samaras (Řecko) - Kdyby se na tomto místě objevil třeba Baroš, Limberský, Jiráček, Gebre Selassie nebo Čech, nikdo by se nemohl divit. Ale prostor dostává nejlepší hráč zápasu mezi Řeckem a Ruskem. Právě Samaras nechal své dosavadní matné výkony za sebou, pendloval podél levé postranní čáry nahoru i dolů a kromě bezchybné podpory defenzivy stíhal být i nejnebezpečnějším Řekem.

Odpadlík dne

Sergej Ignaševič (Rusko) - Hlavní viník ruské prohry. Zavinil jediný gól zápasu, když zazmatkoval v hlavičkovém souboji a vyslal do samostatného úniku skórujícího Karagounise. Celkově ale nepůsobil jistým dojmem, několikrát chyboval v rozehrávce, měl problémy v rychlostních soubojích, dokonce ani nebyl dominantní ve vzduchu, kde jednou například nechal po rohu hlavičkovat Sokratise. Na tenhle mač ruský stoper nebude vzpomínat v dobrém.

Autor: Michal Hruška

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Eurozápisník XXIV. aneb Vítej, zlatý hattricku!
02.07.2012, 14:39
Eurozápisník XXIII. aneb Španělé na tři, Italové na čtyři
30.06.2012, 21:54
Eurozápisník XXII. aneb V režii druhého nejlepšího
29.06.2012, 17:06
Eurozápisník XXI. aneb Španělsko verze 1.0
28.06.2012, 05:21
Eurozápisník XX. aneb Angličané z(a)traceni
25.06.2012, 17:38
Eurozápisník XIX. aneb Když dva dělají totéž, není to totéž
24.06.2012, 15:40
Eurozápisník XVIII. aneb Jedna ruka netleská
23.06.2012, 05:00
Eurozápisník XVII. aneb Nejhorší útok je obrana
22.06.2012, 13:17
Eurozápisník XVI. aneb Co čekat od Portugalců?
21.06.2012, 11:28
Eurozápisník XV. aneb Anglie - Video 1:1
20.06.2012, 07:01
Eurozápisník XIV. aneb Žádné strachy, žádné spěchy
19.06.2012, 04:12
Eurozápisník XIII. aneb Čím víc ofenzivní síly, tím míň neplechy
18.06.2012, 05:04
Eurozápisník XI. aneb Co čekat od Poláků?
16.06.2012, 12:01
Eurozápisník X. aneb Sucho vadilo, mokro souhlasí
16.06.2012, 09:52
Eurozápisník IX. aneb Nejlepší fanoušci - nejhorší hráči
15.06.2012, 12:29
Eurozápisník VIII. aneb Ronaldo Gómezovým učněm
14.06.2012, 06:50
Eurozápisník VII. aneb Když síly stačí i nestačí
13.06.2012, 12:26
Eurozápisník VI. aneb Co čekat od Řeků?
12.06.2012, 07:42
Eurozápisník V. aneb Ševa zase pálí a outsider vede
12.06.2012, 03:16
Eurozápisník IV. aneb S útočníkem ani ránu
11.06.2012, 02:44
Eurozápisník III. aneb Jak favorité ukázali slabiny
10.06.2012, 04:41
Eurozápisník II. aneb Alenky v říši samozřejmostí
09.06.2012, 02:52
Eurozápisník I. aneb Co čekat od Rusů?
07.06.2012, 22:29

Komentáře (239)

Přidat komentář
smazaný uživatel

gratulujem vsetkym ceskym fanusikom k postupu, s polakmi skvely zapas ste odohrali, i ked vas futbalovy narodny tim prilis v laske nemam, konstatujem ze postupujete zasluzene

Reagovat
smazaný uživatel

já zas nemam v lásce ten váš a musim říct, že nepostoupili zaslouženě

Reagovat
frankiefcb

co to tu zase plantáš?

Reagovat
smazaný uživatel

proč se nezeptáš Martinna, řek jsem jen totéž co on

Reagovat
smazaný uživatel

v pohode:))mas pravdu nepostupili sme zasluzene:))ale do brazilie poletiet chceme.

Reagovat
frankiefcb

nechápu proč si musel plantat zbytečně do toho slovenský nároďák, když vůbec o tom nepsal. To neustálé předhazování každému Slováku, co tu něco kloudného napíše, že čoboláci jen závidí je opravdu už trapné a zavání to komplexy.

Reagovat
smazaný uživatel

Neznáte název songu při nástupu hráčů na Euru na hřiště?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

a já měl pořád zato že je to od Immediate music

Reagovat
goodbay

ještě je tam jedna těsně před výkopem, nevíš jaká?

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Docela Sirius ne? NBA 2K11

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

U té závěrečné koncovky Poláků jsem na sebe málem vylil pivo. Ještě že to dobře dopadlo a ty Svijany sem zachránil.

Reagovat
smazaný uživatel

taky sem u toho včera pil Svijany, výborné pivo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jdu na ně za chvilku

Reagovat
smazaný uživatel

a mne treba vubec nesmakuje

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je dost sladký (aspoň jedenáctka), to nesedí každýmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Z jihu Čech si je pojedu vychutnat přímo ke zdroji na Svijanské slavnosti v červenci.

Reagovat
frankiefcb

se mnou to málem seklo. Ještě chvilu jsem se po zápase klepal, jak jsem by s nervami v háji. ale zapil jsem to Radkem, ale Svijanky chválím.

Reagovat
Gorky

Reagovat
Rssa

Některé Svijany ale nestojí za to zachránit. Hlavně v Olomouci.

Reagovat
božský John

Zemři, satane !!!

Reagovat
Rssa

Zhyň, ty jablonecký obšourníku Ostravar na tebe!

Reagovat
božský John

Ostra co ?

Pořádný Svijánky přímo ze Svijan nebo kdekoli točený tady na Jablonecku nemaj konkurenci, fakt nic lepšího není

Reagovat
Rssa

Ostravar, patok patoků

Však s tím souhlasím, jen dodávám, že některé Svijany (třeba ty točené v Olomouci) nestojí za to, aby je někdo zachraňoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Na Moravě máte Černou Horu, to je asi nejlepší pivo z těchto končin, co jsem kdy pil.

Reagovat
Rssa

Reagovat
frankiefcb

Já Ti dám Ostravar patok patoků Ostravar je dobré pivo a rád si na něj zajdu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Svijan...to je klasa. Jeden z mála severočeských produktů, které stojí za to dovážet do Prahy. Za pivo Konrád by se měl Henlain smažit v pekle, jaká je to srágora .

Reagovat
smazaný uživatel

Ostravar už kvůli názvu vylejt do kanálu. Braník na vás!!!! To je pravé pivo dělnické a studentské mládeže vy buržoazní reakcionáři .

Reagovat
Rssa

To mi neříkej, mě přátelé znají, že chválím Braník všude kudy chodím. Teda jenom ten lahvový. Nemám moc rád překvapení a proto ocením, že u Braníku hlásají "pivo v každém pivu". Není nic horšího než otevřít pivo a tam pivo není.

Reagovat
smazaný uživatel

Braník je dobrý i točený. Objevil jsem v centru prima skins/punk putyku, kde jej mají za babku (11° za 25 Kč). Lahodaně se tím člověk nachmelí. Můžu jen doporučit. Nicméně máš rád Braník, tak beru zpět toho buržoazního reakcionáře .

Reagovat
Rssa

Odkojen jsem Radegastem, nepohrdnu Budvarem, Černou Horou, Holbou přímo ze zdroje, Braníkem. Nemusím plzeňské a pražské piva...

Reagovat
smazaný uživatel

Braník je ryze pražské pivo .

Reagovat
Rssa

Vím, však to je ta ona pověstná výjimka

Reagovat
smazaný uživatel

Plus pivo z Jižáku je výtečný. Ale pochybuju, že jsi měl možnost si ho dát. Stejně tak pivko z Bulovky snese i ta nejpřísnější měřítka. Praha prostě jede !!!

Reagovat
Rssa

Jede, jede...stejně jako někomu jedou ponožky?

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju, že ponožky jedou tak velkému množství lidí, jako pražská piva .

Reagovat
Rssa

Tak to hodně fandíš pražskému pivu, protože ponožky "jedou" sakra hodně velkému počtu lidí.

Reagovat
smazaný uživatel

Zubr, Bernard, Rychtář, Radegast a když je ta vzácná příležitost tak Hukvaldy. Krušovice, Kozel, Staropramen a Gambáč bych lil rovnou do čističky odpadních vod, ať se zkrátí koloběh.

Reagovat
Rssa

Reagovat
Maresma

Zubr

Reagovat
patas92

bydlis nekde kousek od Hukvald?

Reagovat
smazaný uživatel

V Přerově. Ale Hukvaldy sem párkrát měl na různých akcích. Vždycky to bylo výborné pivo.

Reagovat
smazaný uživatel

Kozel je dobrej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo to v Tovačově a nic pořádného tam neměli. Teda kromě předražené Plzně a Radegasta, ale přece nebudu pít desítku.

Reagovat
goodbay

já včera bohužel jen gambáč, měli sme ukončení, tak se koupil sud gambrihnusu

Reagovat
terry

HÜBSCHMAN!

Jsem rád, že hraje a že podává takový výkony. V nároďáku je to snad můj nejoblíbenější hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Taky

Reagovat
smazaný uživatel

tak Tomáš je velmi kvalitní hráč, umí hrát i podtlakem, nekazí... určitě patří mezi top 5 našich současných hráčů v repre

Reagovat
smazaný uživatel

Pěknej článek, jako vždy ostatně

Reagovat
miky10

Díky.

Reagovat
smazaný uživatel

je možné, že ta střela na konci šla těsně vedle, proto možná není ve statistice střel na branku.

Reagovat
smazaný uživatel

Oni to pak myslím ukazovali, že to šlo vedle. I Čech to říkal, je fakt že se docela stáčela mimo tyče...

Reagovat
miky10

Ale v těch analýzách jsou i střely nepřesný a zblokovaný, takže nevim...

Reagovat
miky10

Asi to byl klasickej centr, kterej bez problémů odhlavičkoval Kadlec.

Reagovat
hefy

Reagovat
Swarley

být Kadlecem, tak to s přehledem pouštím za sebe, to šlo jednoznačně vedle vedle

Reagovat
smazaný uživatel

takhle nam to i pekne zavaril, protoze by to byl odkop od brany a nakonec meli polaci jeste dalsi sanci

Reagovat
Losinho

Moc pěkný

Reagovat
smazaný uživatel

btw někdo link na Barošův "gol/ofsajd"?

Reagovat
miky10

Link nemam, ale ofsajd to nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

Koukni se na sportzive.cz v článku o zápase tam jsou i různé sestřihy a je tam i rozbor té situace

Reagovat
exse
Reagovat
hefy

Proč ta kritika na Samarase? V prvních dvou zápasech k smícuh určitě nebyl. Naopak bych řekl, že proti Políkům byl nejlepší Řek a proti nám podal taky kvalitní výkon. Samaras prostě odvádí kvantum černé práce a zatím patří k tomu nejlepšímu, co Euro zatím nabídlo.

Reagovat
smazaný uživatel

naprosto souhlasím

Reagovat
miky10

No, podle mě k smíchu docela byl. Tý černý práce právě taky tolik neudělal, v klíčovejch momentech nechal Holebase napospas, navíc dopředu taky hodně kazil. Vidět byl, ale počet věci za zápas, který vyřešil bezchybně, bych spočítal na prstech jedný ruky. Oproti včerejšku byl předtím úplně k ničemu.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť hrál dobře. Akorát mizerně střílí, takže na první pohled působí jako kopyto.

Reagovat
hefy

K smíchu fakt nebyl. Několikrát podržel míč, uklidnil hru, sklepl míč, vyvezl ho dopředu.. Navíc v obou zápasech podal dost bojovnej výkon, kdy se pořád snažil něco vymyslet, někoho najít a dát mu balon. Samozřejmě, že něco zkazil, ale že by byl hned k smíchu? Nenene..

Reagovat
miky10

Názory a komentáře. Mně se včera líbil poprvý, z výše zmíněných důvodů.

Reagovat
hefy

Nojo, možná od něho očekáváš špatný věci. ;)

Reagovat
frankiefcb

Samarase znám ze Celticu. Skvělý a geniální hráč, ale někdy je na zabití.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta charakteristika sedí snad na všechna kvalitní balkánské hráče .

Reagovat
smazaný uživatel

Na Vidiče ne, ten je jako stroj.

Reagovat
smazaný uživatel

100% souhlas, Samaras patri k nejlepsim hracum turnaje..

Reagovat
smazaný uživatel

Co je jeho hlavní post vůbec? Mě se na tom křídle moc nezdá, spíš má postavu typické 9ky nebo může zahrát i trochu staženějšího alá Ibra v repre, ale křídlo... Přitom technicky i v zakončení je na tom dobře...

Reagovat
smazaný uživatel

postavove mozna, ale to kridlo hraje paradne, naopak na hrotu je spatnej, ztraci se, ma kolem sebe najednou moc prostoru..

Reagovat
hefy

Hlavní post asi útočník no, ale fakt těžko říct. On je to takovej Berbatov. Na to křídlo zoufale nemá rychlost, ale ono je to kolikrát jedno, když k vápnu dojde třeba s třema hráčema na zádech. Fakt nemožný ho odstavit od míče.

Zajímalo by mě, jak by to vypadalo, kdyby byl čistě na hrotu a podporoval ho třeba Fetfatzidis s Ninisem.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě v té skotské lize přišel jako pěst na oko, takový technik, hračička, ale na křídlo nemá dostatečnou rychlost, tak psíš bych mu viděl jak říkáš takový Ibra, Berba post. Celkem mě zaujal právě.

Reagovat
Ligter

K smíchu byl při svých pokusech o zakončení s Polskem.

Reagovat
fantomas

Pokud kvantum černý práce znamená bejt všude a zároveň nikde, dělat vývrtky zhruba pět metrů vzdušnou čarou od vlastní šestnáctky, hrát si na CM/AM, ačkoliv na to nemáš ani ty nejmenší předpoklady a ani to nejzákladnější fotbalový myšlení...pak ho asi opravdu odvedl. Pro mě je to ale obyčejný "wannabe", který v nároďáku nemá žádnou konkrétní roli (je samozřejmě otázkou, do jaký míry je to chyba jeho nebo Santosova), a proto mu prospívá jen minimálně. První dva zápasy Samaras strávil převážně na C(A)M a LW...přesto mi přišel nejužitečnější nějakých 20 minut duelu s Polskem, kdy se pohyboval na hrotu.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
robertWHU
Reagovat
smazaný uživatel

Jiracek vam priniesol obrovske ozivenie, super hrac a pri tych akciach co som videl dost priamociary...gratulujem nech to dotiahnete co najdalej

Reagovat
smazaný uživatel

Poláci fantastičtí hostitelé. Škoda, že ve Wroclawi nebyli lidi, co tu na ně nadávají. Jistě mají problémy s chuligány, ovšem i tak je to mizivé procento lidí z toho počtu fanoušků. Včera se chovali naprosto báječně, všichni nám přáli postup a budou nám fandit dál, fotili se s našima, hostili je v hospodách, prostě paráda! Jenom kolik Poláků chodilo na tréninky českého týmu, to je něco neuvěřitelného. Organizačně se jim to povedlo moc, samozřejmě zápas s Ruskem byla výjimka, ale ta se čekala.

Reagovat
smazaný uživatel

No, zas tak fantasticky to vychytaný neměli, jesti je pravda, co říkal Blaszcykowski, že polští hráči neměli zajištěný lístky pro své rodiny. Jinak věřím, že obyčejní Poláci mohli být prima kumpáni pro pozápasovou pivku (pokud nejsi Rus, nebo Rusa připomínající člověk)...ostatně je to národ pijáků stejně jako my.

Reagovat
smazaný uživatel

stejně mi to přijde trochu trapné začít po takovým vyřazen ív nejslabší skupině mluvit o tom, že neměli lístky pro příbuzný... to kdyby po vyřazení řekl někdo z našich, tak by je tu sežrali zaživa, že se vymlouvaj na takový cypoviny.

Reagovat
smazaný uživatel

No...jedna věc je v jakém kontextu to Kuba řekl. Druhá věc je, jak to média předložila lidem. Nemusel se hned vymlouvat.

Reagovat
smazaný uživatel

já netvrdím, že se vymlouval, ani si to nemslim. jen říkám, že kdyby to padlo z našeho tábora, tak by se to hned bralo jako výmluvy a bylo by další kolo blití na tým

Reagovat
smazaný uživatel

stejně je to super pocit, že my už máme jistotu a ted se budem jen dívat, jak se velmoci řežou navzájem a ještě se třesou o postup

Reagovat
smazaný uživatel

jo, to je paráda

Reagovat
centos

Deset minut se už hraje a jako střední záložník jsem se ještě nepotkal s míčem.. to musí být strašně frustrující. Se divím, že nikoho nesejmul.

Reagovat
Swarley

nepodařilo se najít někomu video s Pekhartovým vystoupením na závěr?

Reagovat
frankiefcb

co se stalo?

Reagovat
Swarley

no jak se tam po balonu plácal jak ryba na suchu, to byl svkělý moment

Reagovat
frankiefcb

jo tohle Jo to jsem si říkal, že to šikula dělá skvěle

Reagovat
smazaný uživatel

Jako protihráč bych ho ale nejspíš zabil.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší jak ho tam Wasilewski asi dvakrát shodil na zem a on zase zalehl míč

Reagovat
smazaný uživatel

genialni

Reagovat
Filipow

OT: Nevíte, kde bych našel na netu, co bylo v Euromixu na Digi Sport?

Reagovat
smazaný uživatel

Docela by me zajimalo, jak to vzala tamni media v Rusku, jestli kritika nebo smula

Reagovat
centos

Na článek "Ruský tisk: .." čekám od včerejška

Reagovat
smazaný uživatel

jo, mohl by se toho ujmout nejakej rusofil, treba spanhel, kerzakov nebo arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

http://euro2012.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Euro-2012-Media-po-porazce-Rosji,artykul,140178,1,482.html

docela ironicky nazov clanku...preloz si to sam :-) od vcerajska som si prelozil asi 12 clankov a na dalsi nemam chut

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem hrdý na tuto partu...Jak se říká, zajíci se počítají až po honu .

Reagovat
smazaný uživatel

a jeste by me zajimalo, jak jsme na tom s kartama? ty se skrtaj az po ctvrtfinale?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak bude hrát Jiráček nebo ne?

Reagovat
Kily

má jenom jednu žlutou

Reagovat
Rssa

Někdy je holt lepší mít bandu oddaných průměráků než hvězdy v kádru. Proto ČR jde dál a Nizozemci nejspíše končí a Rusáci končí nadobro.

Reagovat
hefy

Krásně se nabízí paralela s hokejovym týmem a s uspěchem na MS v Německu.

Reagovat
smazaný uživatel

to jsi trefil přesně

Reagovat
Pigeon

taky mě to včera napadlo

Reagovat
božský John

Souhlasim

Na těhle je vidět, že na tom hřišti pro úspěch týmu klidně chcípnou. Jiráček je takovej nejexemplárnější příklad

Reagovat
Rssa

O to je to pak cennější. Časté podceňování, kritika, vlažný přístup k nim, to ty kluky vyhecuje a oni se dokážou vyhecovat v parádní výkon. Kvalitu na to mají, ale jsou to holt ve skrze průměrní hráči v rámci evropského fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

No s tím deštěm to bylo zajímavý, až mi to připomnělo ten venkovní hokejový zápas, kdy defenzivní Kometa válcovala Pardubice do chvíle, kdy sněžilo a nedalo se přes ten sníh nahrát. Od druhé třetiny bylo hezky a bylo po Kometě.

Reagovat
smazaný uživatel

Co ten Andrei? Jde zpět nebo zůstane v Zenitu?

Reagovat
Godwinson

Chtělo by to nějaký aktuálnější L1 článek, ať mám kde se pořádně hořce zasmát :(

Reagovat
smazaný uživatel

k tuzke-na situacii cislo 2 ak sa nemylim je prave murawski ktory to vsetko zacal skazenou prihravkou ze?

Reagovat
Godwinson

Jinak té chyby se dopustil Ignaševič ...

Reagovat
miky10

Díky, to je fail. On celej ten popis sedí na něj, jen jsem poplet méno.

Reagovat
Rssa

Já to tušil, že se nám nedaří kvůli dEstovi. Stačilo aby odešel a hned to šlo

Reagovat
Rssa

100. pro Česko, Baník, Barcu, Liverpool a španělskou repre

Reagovat
hefy

Reagovat
smazaný uživatel

Česko, Baník, Real Madrid, Manchester United, brazilskou a portugalskou repre

Reagovat
frankiefcb

Fuj Brazílie jediný tým z Jižní Ameriky, kterému nepřeji. Jinak pro Jižní Ameriku mám slabost.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to mám přesně naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

Clarence by mohl jít kopat za Surinam

Reagovat
Swarley

a tak si hezky začal Českem...a to je taky všechno

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tomu Baníku záchranu přeju

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hefy

100. Pro Bílka a jeho partu.

Reagovat
Rssa

Taky pěkná

Reagovat
Maresma

Nalbandian je strašnej kokot

Reagovat
smazaný uživatel

proc?

Reagovat
Maresma

Posral míček, tak rozkopl rozhodčímu nohu.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

uz to mam

http://www.youtube.com/watch?v=YQ2ssjDKWvk

ale na toho lajnovyho by byl Sergio Busquets hrdej

Reagovat
Swarley

Reagovat
Godwinson

No takovej nákop na holeň nemusí být vždy příjemnej :)

Reagovat
smazaný uživatel

nerikam, ze se z toho mel vzrusit, ale to byla typicka reakce - Au au aaaaaaaaaaau, to tak boli, divejte se na me, jak mi ten kluk strasne ublizil aaaaaaaau

Reagovat
Godwinson

I kdyby tam skočil placáka na zem a udělal mrtvolu, tak to na vylízanosti Nalbandiana neubere. V té lepší kvalitě to sice nevypadá tak strašně, ale pokud to bylo i krvavé, navíc to nečekal, jeho bych neobviňoval ... a rozhodně ne přirovnáním k tomu ... tomu :)

Reagovat
smazaný uživatel

no dobre, to jsem prehnal, omlouvam se

Reagovat
fantomas

Reagovat
Maresma

Ani ne, na tom videu to není, ale červená mu valila dost.

Reagovat
Swarley

má ty auty hlásit pořádně

Reagovat
Maresma

Njn, úplnej Busquets.

Reagovat
smazaný uživatel

kecup

Reagovat
smazaný uživatel

A teď Portoši

Reagovat
smazaný uživatel

Poláci naopak ukázali, že absolutně postrádají jakýkoliv plán B. Přestože museli vidět, že se přes plzeňský tandem jejich hlavní útoční síla vůbec neprosazuje, svůj styl hry nezměnili a dál tvrdošíjně pokoušeli štěstí po pravé straně.

v tychto vetach je opisany cely polsky problem,problemy su dva-velmi maly pocet hracov do ofenzivy-spilmacherov, v podstate hralo polsko cely cias(2 roky)hlavne na to neinkasovat,vychadzat zo zabezpecenej obrany a spoliehat sa na trojicku vpredu-kuba,obraniak a lewa,ziadny hrac ktory by bol schopny zahrat podhrot ci partaka k lewowi smuda nenasiel cize vsetko bolo hodene na obraniaka a poliakov z bvb,uz rok a pol pred tym na toto v polsku upozornovali a pytali sa smudu:co ked bude super vyhravat a vas tim bude musiet vyrovnat a vyhrat?dockali sa len reci o case a frazi...

druhy problem je proste smuda-mat v zalohe dudku,murawskiho,polanskiho a matuszczyka,cize 4 stredakov zameranych prevazne dozadu je.....pri najmensom cudne kridla boli-kuba,wolski,rybus,grosicki,cize na poziciu AM ostal obraniak a mierzejewski ktory bol bez formy z turecka troska amaterismus nie?

vrchol zmaru bol asi zapas s argentinou ktory poliaci sice vyhrali 2:1 ale bolo to asi az treti zalozny vyber,po vyhre sa opat gratulovalo ze sa porazil silny vyber...

Skład Argentyny: Gabbarini - Zabaleta, Musacchio, Fazio, Ansaldi - Bertolo, Bolatti, Cabral, Piatti - Ruben, Cristaldo.

Polacy zaczynają w składzie: Szczęsny - Piszczek, Jodłowiec, Wojtkowiak, Wawrzyniak - Dudka - Murawski, Błaszczykowski, Mierzejewski - Grosicki - Lewandowski.

zo zostav je jasne vidiet kto v akej nastupil...cely turnaj sa smuda spoliehal na brozka,mierzejewskiho,cize hracov ktory by mali hru rozhybat?rozhybali?grosicki za tych 40 minut nebol vobec vidiet mierzejewski?prvy krat som ho zbadal asi v 85 minute kopat roh pe istotu-brozek ani nevedel co ma hrat....

absolutne nelogicky krok bolo striedanie polanskiho,mimochodom ten ma prekvapil spolu s perquisom najviac z tych cudzincov argumentacia tym ze polanski siel dole pretoze ma zltu kartu je proste fatalny blad!!!!!a ze vraj hral privela agresivne...tu sa dostavam k dalsiemu bodu-prave agresivita po pauze ten zapas rozhodla!!!murawski cely turnaj hral alibisticky,do subojov moc nechodil,sem tam mal dobre citanie hry ale polanski bol skratka lepsi...vsetci to videli len pan trener nie...s odchodom polanskiho sa hra v strede pola rozpadla,polanski sem tam vedel dat prekvapivu prihravku a fyzicky cechom stacil,dudka aj murawski maju svoje roky a vcera uz druhy polcas nestihali asi sa na fyzicke podpisali zapasy s greckom a ruskom,s ruskom mali ku koncu viac sil ale nedotiahli to do konca a nevyhrali

obrana,teda 3/4 fungovali spolahlivo,wasilewski-perquis od druheho zapasu boli istotami co ma osobne prekvapilo,kaminski je vtip ale tych bolo po cias smudovho posobenia viacero,ignorovanie asi najlepsieho ekstraklasoveho stopera hovori za vse......

cez vsetky problemy a kritiku poliaci tomu timu verili do poslednej chvile,za to si zasluzi potlesk,stali za tym timom a ani ich nenapadlo to co v cesku,samozrejme ale s tym ze polsky futbal zomrel v 80 rokoch a ten cesky je v sucasnosti daleko uspesnejsi

brankari boli vybraty dobre,tam chyba nebola,tytonovi sa tie goly vycitat nedaju...len smuda mohol skorej povedat ci bude chytat tyton alebo szczesny proti cesku,to bola dalsia neistota

k vsetkym ostatnym veciam sa vyjadrovat nechcem,ono aj tak po sampionate bude zuctovanie a som zvedavy ci lato prizna vsetko a zachova si tvar a odstupi alebo ostane s listkiewiczom dalej v PZPN....

od novej sezony snad uz konecne skonci buzeracia kibicow v polsku,nebudu sa zakazovat vyjazdy a pre cudzincov nebude nutnost mat kartu kibica....

fantomas mal nakoniec pravdu ze sa na polsku prejavi ta negativisticka atmosfera okolo timu,za to ma odo mna snad aj puskas napise nieco viacej ci na nieco co som zabudol

polsku budem fandit a priat aj nadalej,pokial bude novym trenerom nowak tak verim tomu ze konecne bude davat sancu hracom ekstraklasy

Reagovat
Godwinson

Polański se mi líbil z Poláků úplně nejvíc. Škoda jen, že tak fatálně selhal v mé včerejší fantě :)

Reagovat
smazaný uživatel

nebojim sa ho dokonca nazvat najlepsim polskym hracom na turnaji,spolu s wasilewskym

vylozene nesklamal snad nikto az na murawskiho a mierzejewskiho

Reagovat
fantomas

Nejlepší tři hráči Polska podle mě: Wasilewski, Polanski, Kuba, moc nezklamali ani Piszczek a Obraniak...

Reagovat
smazaný uživatel

Lewa taky nezklamal

Reagovat
Rssa

Rozhodně zklamal, od něho se toho čekalo daleko více.

Reagovat
smazaný uživatel

s podporou len od 2 hracov a sem tam polanskiho proti pocetnej prevahe superov sklamal?

Reagovat
Rssa

Nebyl to jejich nejlepší hráč, ale oproti tomu, co se od něj čekalo, tak zklamal. Včera taky mohl dát branku po pár minutách hry, ale trefil jen bok. Jinak byl naprosto neviditelný, dalo by se to srovnat s Barošem proti Rusku - bez podpory, bez šance.

Reagovat
smazaný uživatel

gol proti grecku,strela kusok nad brno proti rusku z tazkej pozicie nic?x sklepnutych a rozdanych balonov protu rusku nic?co mal lewa robit kedze mu cesi pri preberani lopty zablokovali vsetky varianty pre rozohravku smerom dopredu?nj tak pokial si cakal vykony ako z bvb tak sa nemusime dalej bavit hra polska smerom dopredu je oproti bvb x krat pomalsia a stokrat neefektivnejsia,sam lewa nie je hrac ktory da z hovna gol,nie je to nistelrooy....

Reagovat
Rssa

Jeden gól, ten byl dobrý, viděl jsem. Ale celkově jeho výkon nebyl TOP a to jsem očekával zhoršení oproti BVB, kdy má za sebou jinou zálohu. Celkově ani v jednom zápase nebyl jejich nejlepší hráč. Nejlepším bych zvolil buď Kubu nebo Tytona.

Reagovat
smazaný uživatel

s ruskom skundoval kubovi....no ani tyton vcera nemal moc roboty,sivok ho trafil a pak tam cesi malu snad len strelu doprostred branky ktora mu vypadla ale barosa k dorazke nepustil,ale meno mu predovsetkym spravila ta penalta karagounisa no...

Reagovat
Rssa

Tyton byl včera spolehlivý a aspoň něco ukázal, což se o Lewovi říct nedá. Celkově na turnaji to byl Kuba, ten se aspoň snažil něco předvést a byl nebezpečný. Znám spoustu Poláků a ti jsou s výkonem Lewandowskiho na turnaji docela nespokojení.

Reagovat
smazaný uživatel

a ja poznam zasa dost poliakov ktory su nespokojeny s murawskim alebo boenischom,kuba bol kapitan a siel prikladom ostanym hracom,tak kritika na lewu bude uz len z toho dovodu ze je to najvacsia hviezda polska...ja teda tytona moc neznam a ani neviek ako chytal v holandsku ale vcera som cital vyjadrenie jeho byvaleho trenera ktory tvrdi ze ma na to chytat v ac

Reagovat
Rssa

Takhle: Od Lewy se čekalo hodně a on předvedl málo (jasně, bez podpory, ale na to se nedá koukat, vždyť takhle se kritizuje už roky i Baroš). Proto zklamání. Nejhorší hráč na turnaji od Poláků to nebyl, ale byla to největší hvězda a on nepředvedl nic, čím by to potvrdil.

Reagovat
smazaný uživatel

ne, to rozhodne nezklamal, byl v kazdym zapase jejich nejlepsim hracem (ber v potaz jeho moznosti, kdyz byl na hrotu uplne sam)..

Reagovat
Rssa

No, nebyl, aspoň podle toho co jsem viděl. Ale co člověk, to názor...

Reagovat
fantomas

"nejlepším hráčem"?

Reagovat
smazaný uživatel

ano, udelal vsechno co bylo v jeho silach, stejne jako byl Zlatan nejlepsim hracem Svedu..

Reagovat
smazaný uživatel

Skoda, ze Svedi bez Zlatana by byli Xkrat silnejsi.

Reagovat
smazaný uživatel

tim si nejsem jist, ale možný je všechno.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemají dost silný tým, aby hráli na jednu hvězdu. Bez něj by to víc rvali bojovností a týmovostí, takhle mi přijde, že se hodně opírají o odevzdání balonu a dál čekají, že se "to stane samo". Možná se mejlím, neviděl jsem celý zápasy

Reagovat
Rssa

Kdyby neměli letos na Euru Ibru, hráli by jako my - týmově.

Reagovat
smazaný uživatel

to je dost mozny, stejne jako jsou Cesi lepsi bez Rosickyho

Reagovat
fantomas

Wtf, to je hrozně divná logika.

Reagovat
fantomas

Lewa nám měl dát gól, to zaprvý. Jinak se mi špatně hodnotí, když měl zoufalou podporu a každej zápas byl výraznej max. 20 minut z 90.

Reagovat
smazaný uživatel

vo vsetkom,neoznacil by som ho za sklamanie a ani za naj hraca,v sucte toho na pocet minut v ktorych bol nebezpecny smerom dopredu ukazal docela dost a nesklamal v tomto ohlade,sklamanie mozno bola ta jeho sanca vcera a podla nej ho ludia hodnoti

Reagovat
fantomas

Já bych ho rád hodnotil komplexnějc, ale jak řikám - hodnotí se mi prostě špatně. Ze 70% dojel na spoluhráče, potažmo na systém.

Reagovat
smazaný uživatel

aj ked im prajem viac tak si myslim ze skoncia v stvrtfinale

Reagovat
Swarley

odvážný tip

Reagovat
smazaný uživatel

Stačí hoďka na EF a můj týden v bažinách a zameškaný fotbal je napraven. Eurozápisník supr

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kam jsi vyrazil?

Reagovat
smazaný uživatel

Sbíral jsem data v mokřadech u Budějic, po kolena ve vodě celý den, gumáky jen tak symbolicky, protože stejně byly plný vody a samozřejmě vytrvalý déšť, sucho jsem měl akorát v trenkách :))

Reagovat
hefy

Tyjo, já tenhle týden sjížděl Starou Lužnici. To jsme se tam někde možná nevědomky potkali.

Reagovat
smazaný uživatel

To sis vybral skvělý počasí na vodu :))

Reagovat
hefy

Školní výlet, co se dá dělat. O to víc se dalo pít.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem měl v podstatě školní výlet, ale když jsem přijel večer do kempu, dal jsem si jedno pivo v hospodě, podíval se na poločas fotbalu a pak zachrápnul. Dřina

Reagovat
Rssa

v kempu v Budějicích?

Reagovat
smazaný uživatel

asi 13km směrem na Krumlov :)

Reagovat
terry

za starou Lužnici.

Reagovat
Swarley

tak ještěže všechno klaplo jak mělo, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Tentokrát jsi tomu unikl, ale počkej!

Reagovat
smazaný uživatel

Pilar s Limberskym vcera na sve strane vygumovali ''hvezdne'' duo Piszczek, Błaszczykowski Piszczek si asi dlouho tak nezabranil

Reagovat
smazaný uživatel

btw. tak nakonec Peltova mobilizace přinesla kýžené ovoce ještěže ho máme

Reagovat
smazaný uživatel

Včera jsem byl po dlouhý době hrdej na náš národák.Všichni do jednoho byli skvělí včetně Baroše.To co Baroš včera předváděl je určitě přesně to co po něm trenér chce,jemu vděčí za důvěru kterou včera splatil,vydřel a pokryl plno balonů,byly na něj fauly,tak to má být.K tomu nahrál na gol a jeden který měl být uznán dal.Levá strana 2. poločas fantastická,už asi Bílek těžko bude přemýšlet že by do sestavy dal hubníka,tahle čtyřka si sedla,Limba tam hraje jako by tam hrál léta.Na všech Plzenácích jsou vidět zkušenosti z těžkých zápasů se skvělými soupeři i to že i s Plzní poznali co to je hrát o vše.Všici hoši děkujem!!!!

Reagovat
fantomas

Reagovat
honziss

Jinak mě pobavil včera Ovečkin...

Alex Ovechkin ‏@ovi8

ne znau chto skazat pro nash futbol......polivat griazu ili prosto pomolchat!!??jalko ocjen jalko!!!((((

Reagovat
smazaný uživatel

jalko znamená co?

Reagovat
smazaný uživatel

neco jako "mrzet" nebo "skoda"

Reagovat
smazaný uživatel

Dík. Já rusky docela umím (respektive bych se možná domluvil někde), ale je fakt, že moje slovní zásoba je docela chudá

Reagovat
smazaný uživatel

netusite nekdo,kdy je dalsi zapas Cesko- xxx ? pristi ctvrtek, patek...?

Reagovat
smazaný uživatel

Čtvrtek, 20:45, Varšava.

Reagovat
fantomas

Čtvrtek; ale ne že by bylo těžký si to najít.

Reagovat
Puskas

ale takto zase naváže vztahy skrz komunikaci

Reagovat
smazaný uživatel

buchty nejste, takze zajem o vztah nemam

kazdopadne diky za info, hledal jsem to tady asi 5 min...kocovina jeste ze vcerejska

Reagovat
Error
Reagovat
smazaný uživatel

co to sprosty slovo? něco jako go fuck yourself?

Reagovat
smazaný uživatel

200. pro Vrbu

Reagovat
smazaný uživatel

Zrpvna se učím na zkoušku do finančního poradentství a dostal mě tenhle slide z přednášky:

Kdo potřebuje životní pojištění

 děti

 bezdětní manželé

 rodina s malými dětmi

 domácnosti s úvěry, hypotékami a jinými dluhy

 Tomáš Rosický

 starší manželé s výdělečně činnými dětmi

 důchodci

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

"Izmailov se pustil do Advocaata"...aaand here we go!

Reagovat
smazaný uživatel

Pár poznámek k dosavadnímu působení našeho týmu na EURU:

Kdo viděl kvalifikaci + přátelské zápasy pod trenérem Bílkem těžko mohl očekávat od našeho týmu nějakou extra parádní kombinační podívanou. To se jen potvrzuje, hlavní devizou naší hry se tak stala velká bojovnost a obětavost, což je pro mě daleko důležitější herní aspekt, než všechny narážečky a kolotoče alá Barca dohromady.

1. Zápas s Ruskem byl pro naše obrovským mementem a do jisté míry vítaným políčkem. Tím se potvrdila slova Luďka Zelenky (kterého jinak moc rád nemám), který tvrdil narozdíl od destruktivně kritického pana Šípa, že vysoká prohra povede k zamyšlení a zlepšení spíše než nicnevypovídající prohra o jeden gol. Rovněž trenér Bílek si uvědomil, že hrát proti silným soupeřům se středem Jiráček - Plašil (který je navíc evidentně z formy) je nesmysl, stejně jako zařazování Rezka, který je platný pouze v rámci týmů evropského podprůměru. Největším a nejvíce negativním překvapením pak pro mě samotného byla reakce našich fanoušků - věděl sem, že nikdy nebudem žádní Irové, ale co je moc, to je příliš.

2. Zápas s Řeckem byl výrazně ovlivněn 3 událostmi - úvodní smrští českých hráčů, odstoupením Rosického a kiksem Čecha. Herně jsme rozhodně ve 2 poločase nepřesvědčovali, ale je nutno toto tvrzení zasadit do kontextu - za každou cenu jsme museli vyhrát k uchování naděje na postup a na první pohled efektní hrou se nám v předchozím zápase zrovna dvakrát nezadařilo.

3. zápas pro mě osobně představuje jeden z nejsilnějších sportovních zážitků. Z velké části díky přátelským Polákům, kteří si šampionát užívají jsou (až na vyjímky) naprosto korektní a otevření. Atmosféra na stadionu byla nepopsatelná, ani známky nepřátelskosti ( o čemž svědčí fakt, že po skončení zápasu ocenili čeští fanoušci výkon polských fans i fotbalistů skandováním: Polska, Polska...Samotný zápas ze začátku vypadal na řádný průser z naší strany, nicméně postupně jsem přebírali otěže zápasu a ve druhé půli byl na hřišti jen jeden tým...Z pohledu z tribuny bych chtěl vyzdvihnout především Limberského, který přes fakt, že hrál od nějaké 10. minuty se žlutou na obávanou pravou polskou stranu, podal geniální výkon, stejně jako MOTM Hubschmann a rovněž BAroše, který plnil do puntíku to co měl, dostával podporu z druhé vlny a po právu byl při střídání odměněnn potleskem (až teda na to rozhazování rukama směrem k rozhodčímu)...

Aféra: Bílek x "Hlas lidu" Karel Šíp

Já osobně považuju Bílka za poměrně kvalitního, relativně perspektivního trenéra, který má svoji trenérskou autoritu podpořenou úspěšnou kariérou a sílou osobnosti. O to víc mě dlouhodobě zaráží nepřejícnost a zabedněnost českého fanouška, který mu každý neúspěch předhazuje, zatímco úspěch je dílem štěstěny, případně vybraných hráčů. Mám proto jediné vysvětlení - krátká pamět. A to sice v tom, že si neuvědomujeme, že silná generace, která měla základy z 96, která tady působila celých 10 let, je současném týmu zastoupena křehkým Rosickým, golmanem Čechem a v současnosti již pouze pabrkujícím Barošem. Zbytek jsou hráči, kteří při vší úctě, nedosahují kvalit ani lehkého evropského nadprůměru (u některých zatím). Pokud racionálně uvažující člověk vezme do úvahy proměnné jako zdravotní stav, aktuální formu (viz. Plašil) atd. musí mu zákonitě vyjít, že naším úspěchem bude již pouhá kvalifikace na turnaje podobného typu. Já osobně proti Karlovi Šípovi nic nemám, je to poměrně protřelý a zábavný moderátor, ale jakým titulem je on oprávněn veřejně hodnotit hru české fotbalového týmu, tedy hry, které rozumí maximálně na stejné úrovni jako další 4 miliony pivních fans? Nehledě na to, že jeho "analýza" problémů repre obsahovala faktické nesmysly, byla víceméně jen odrazem populárního názoru pokrytecké fanouškovské většiny a rozhodně nebyla konstruktivní kritikou. Na druhou stranu i takový typ destruktivního brainstormingu může vést ke stmelení a zlepšení dotčeného celku, to ovšem jen za předpokladu že ten celek je pevný a má zdravé základy. Což pro mě tahle parta kolem trenéra Bílka (přes všechny jeho chyby) je a za bych jím chtěl poděkovat. Možná by se mohl zamyslet i český fotbalový fanoušek, zda je v pořádku, že chceme aby naši hráči konkurovali nejlepším světovým týmům, přičemž my fanoušci jako celek ve srovnání s těmi nejlepšími světovými fanoušky "hrajeme" o dost nižší ligu....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

Pěkné

Reagovat
Jajinek

(až nekonečno...)

Reagovat
rufus

Reagovat
herbage

Reagovat
forrest

Svatá pravda, Padre

Reagovat
smazaný uživatel

přesné

Reagovat
soukup

Reagovat
Mada

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

S těmi fanoušky bych nesouhlasil,ano jsou tady zabedněné,vyhraněné,jednostranné,monnotonní a hlavně neojektivní názory což jsem poznal ted po postupu který tady někteří shazovali což mi přijde neuvěřitelný,ale když čeští fanoušci vyjedou ven na zápasy jako třeba ted do polska,tak jsou výborní,chmury nechaj doma a patří k nejlepším.

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, ne...jsou nadprůměrní, pokud se daří a dokud hrajem dobře, což jsou všichni fanoušci...nicméně i tak řada fanoušků posilněných alkoholem náš úspěch shazovala (když si nalitý, tak většinou říkáš to co si myslíš) a provokovala Poláky, jak mohli prohrát s takovýma loserama (náma). Jako celek se stěží zařadíme do průměru...Takoví Holanďani s mnohem kvalitativně lepším týmem nezískali ani bod, ale nevšiml sem si, že by je fans vypískali.

Reagovat
smazaný uživatel

menší OT: Werder už je dohodnutý s Libercem ohledně přestupu Gebreho, maximálně by měl stát 2 mil. €, s hráčem už jsou předběžně také dohodnuti, k podpisu smlouvy ale dojde až potom, co skončíme na ME

Reagovat
fantomas

Proti Polákum se Allofsovi předved v dobrym světle, neni o čem..

Reagovat
smazaný uživatel

2 mil. €? Není to málo? Já bych začínal na třech, kór po tomhle mistrovství...A pokud ve čtvrtfinále vymaže ze hřiště Ronalda, tak klidně za 5

Reagovat
fantomas

Andre Arshavin to Russian fans at the airport: "It's not our problem we didn't meet your expectations. It's your problem."

Reagovat
Godwinson

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele