Eurozápisník X. aneb Vida, ono to přece nějak půjde

18.06.2016, 09:27
Názory a komentáře
Zaujalo nás
Musel sice zakročit Domagoj Vida a jeho okatá hra rukou, potažmo Modrićovo zranění spolu s fanouškovskými protesty proti chorvatskému svazu, ovšem tak jako tak čeští fotbalisté včera zvládli stáhnout dvougólové manko a před utkáním s Tureckem, které vůbec nestačilo na Španěly, jsou patrně favority na třetí příčku. V předehrávce skupiny E nudili Italové se Švédy...

Ještě, než se pustíme do rozboru všech tří utkání, dovolte mi připomenout podstatu jednoho z pilířů tohoto formátu Eurozápisníku: tabulek se třemi výraznými postavami každého utkání.

Uvnitř hned zkraje najdete nejlepšího hráče daného zápasu dle statistického serveru WhoScored.com. Důvod zrovna jeho využití je nasnadě: tamější databázi považujeme za nejkomplexnější, a tedy i zpravidla nejlépe vypovídající o reálných výkonech.

Abyste potom nemuseli na onu stránku sami chodit, vypíchli jsme pro vás právě ty statistické kolonky, které k fotbalistovu ocenění symbolickou hvězdičkou patrně nejvíce přispěly.

Dále už následují čistě naše volby hrdinů i odpadlíků, přičemž jsme si soukromě dali za úkol nikdy se s WhoScored nekřížit a vybrat pro vás tím pádem co možná nejvíce aktérů.





1) Italská rozehrávka byla tentokrát proti disciplinovaným Švédům sterilní až běda. Po prvním utkání si ještě šlo pochvalovat, kterak má Itálie rozloženou kreativitu v týmu - jak se může spolehnout na Candrevu i Bonucciho, potažmo metronom v De Rossim, a spolupráci obou útočníků. Včera ale v tomto směru jako by nezůstal kámen na kameni. Švédové na vlastní půli bránili v hlubokém boku, na rozdíl od Belgičanů se evidentně poprvé nesešli až v kabině před zápasem, zvládali komunikovat... a tato všechna (poněkud základní) východiska měla na italský build-up zcela fatální dopad.

Bonucciho dlouhé balony už tentokrát na první pohled takový úspěch neslavily, ačkoliv se stoper Juventusu stále staral o tu nejspolehlivější dodávku balonů do útočné třetiny. Pellè střídal po hodině hry, aniž by proti Granqvistovi uspěl v jediném hlavičkovém souboji ze šesti, což mimo jiné vedlo k tomu, že se Éder (pozdější jednooký král mezi slepými) za celý první poločas nepokusil o jediný přízemní pas spoluhráči. Zapojení obou útočníků bylo vskutku žalostné a může za to i přemíra 'zdržovacích' výměn balonů mezi oběma stopery. Bonucci na Chielliniho a zase na druhou stranu - po takové nezáživné trase se míč za celé utkání pohyboval rovnou 54krát, což je dozajista nejvyšší číslo, jaké jsme dosud na turnaji mezi dvěma libovolnými hráči registrovali (všimněte si té ultratlusté čáry!), a to na atraktivitu kopané bohužel blahodárný vliv logicky mít nemohlo. Střední obránci tradičně hledali krajní beky, a ani jim se nedařilo adekvátně zapojovat střed pole.

2) Švédská rozehrávka byla, samo sebou, i tentokrát sterilní až běda. U Švédů už se naopak není čemu divit. V prvním utkání ani jednou nevystřelili na bránu, v tom druhém zase ne. A v obou případech jim chybělo totéž - urgence ve finální třetině, kde Švédové k nevíře všech nedokázali jakkoliv zužitkovat ani 12 získaných balonů, a samozřejmě pořádný playmaker mezi středopolaři. Albin Ekdal v tomto ohledu trošku pomohl, ale to opravdu jen trošku. Jeho kolega Kim Källström totiž svými přihrávkami ani jednou nenašel útočníka, přičemž Emil Forsberg předvedl asi nejustrašenější křídelníkův výkon, jakému jsem kdy na velkém turnaji přihlížel. Může se to zdát až neuvěřitelné, ale vězte, že směrem dopředu mířilo všehovšudy pět Forsbergových přihrávek, a pouze dvě se mu podařilo zdárně doručit adresátovi (ano, opravdu se na tomto dashboardu hraje zleva doprava). Forsbergův protějšek Sebastian Larsson na tom bohužel nebyl o moc líp, a ve výsledku také tady platilo, že se většina rozehrávky udála mezi členy obranné linie. Guidetti se potom sice mohl na hrotu pohybovat mnohem lépe než Berg a vytvářet tak zajímavé volné prostory pro Ibrahimoviće i ostatní, ale těch se zkrátka nikomu nechtělo využívat. Krystalické utrpení.

3) Na tomto místě už vážně není co rozebírat. A tak si pojďme alespoň připomenout ty ojedinělé okamžiky, které nám během zápasu vykouzlily úsměv na tváři. Třeba ten, kdy Ibrahimović po netrefení odkryté klece sám dodatečně žádal o to, aby ho asistent raději vystavil do ofsajdu. Nebo když si Andrea Barzagli na trávníku při rozcvičce trošku zalaškoval s beruškou a pak jí osobně zařídil eskort do bezpečí. Sám takový gentlemanský čin by mu vlastně docela s klidem mohl vynést i naše ocenění hrdiny zápasu. Taková hitparáda to, prosím pěkně, byla...

(td)





1) Češi chtěli hrát ofenzivněji, výsledkem však byla pouze trapná obrana, zatímco útok byl úplně stejně marný jako proti Španělsku. V utkání s Chorvatskem jsme nezvládali naprosto základní fotbalové dovednosti, což bylo pro fanoušky u televizních obrazovek i na stadionu skutečně frustrující. Kdyby někdo hrál "chlastací" hru na téma panák za každé špatné zpracování nebo pokaženou přihrávku na pět metrů, možná by dotyčný onen ďábelský závěr duelu už ani nedokázal vnímat.

Technické nedokonalosti byly skutečně alarmující, o to víc, že se jich často dopouštěli fotbalisté, od nichž čekáme v tomto ohledu naopak největší zdatnost. Tomáš Rosický byl u míče rozhodně nejčastěji, ale hlavně v první polovině zápasu téměř vždy při svém průniku narazil na úspěšnějšího protihráče nebo nepřesný pas.

Sám kapitán týmu po utkání svaloval tyhle neduhy na přílišnou ustrašenost - a ta se dá aplikovat u dalšího nedostatku, tedy naprosto neuspokojivé nabídky volných hráčů při postupném útoku. I proto končilo tolik pasů neúspěšně - fotbalisté se lvíčkem na hrudi si nechodili pro míče a většinou jen čekali na přihrávku. A s tím si aktivně presující Chorvati logicky poradili.

Tím se můžeme přesunout i k největší slabině Čechů v zápase, a totiž skutečně otřesné hře defenzivy. Stopeři Tomáš Sivok s Romanem Hubníkem v úvodním minutách své úlohy ještě zvládali, to se ale nedá říct o špatně bránících Limberském a Kadeřábkovi. A k nedůsledným křídelním bekům se postupem času přidali i střední obránci. Takový Sivok zůstával trestuhodně často dobré čtyři metry za defenzivní linií, čímž nežádoucím způsobem natahoval hřiště. Vznikali tak ještě větší mezery ve středu pole, kterých Chorvati uměli využívat.

Slabší bránění souvisí s ofenzivnější taktikou - a kdyby se Vrbův výběr opravdu dopředu jevil aktivněji, sice bychom to neomluvili, ale aspoň pochopili. Kombinace tragédie na obou pólech hřiště nicméně diváky urážela a já si troufám říct, že jsme prvních 70 minut byli svědky nejhoršího výkonu reprezentace za dlouhá, dlouhá léta. Dokonalý závěr zápasu dal na všechno zapomenout a můžeme jen doufat, že se Vrba zkresleným výsledkem nenechá ukolébat a herní obraz zbaví alespoň těch největších much.

2) David Lafata byl na hřišti úplně k ničemu, těžko však svalovat všechnu vinu na něj. Sparťanský útočník se až příliš často pohyboval nahoře mezi stopery, kde byl pochopitelně naprosto vygumován. V soubojích s Čorlukou a Vidou neměl nárok - jenže vzhledem k tomu, že ani po několika prohraných hlavách nezačal chodit pro míč do větší hloubky pole, se zpětně zdá, že to byl Vrbův záměr. Totiž aby se pohyboval mezi beky a znesnadňoval jim život (především v rozehrávce). Na nakopávané balóny, ke kterým se Češi vinou enormní absence kvality uchylovali, však Lafata prostě není stavěný a jeho maximem zůstalo pár vyhraných faulů.

Proto není divu, že příchod Milana Škody herní obraz do velké míry změnil. Škoda je silovější typ útočníka, vhodný do fyzických a hlavičkových soubojů, a přesně tohle jsme potřebovali. Dle mého tudíž není na místě Lafatu stoprocentně hanět a naopak Vrbu vynášet do nebes za jeho prozření. Ne, měli bychom se spíš ptát: Proč tak pozdě, pane trenére?

3) Chorvaty připravili o výhru tupí "fanoušci", zraněný Modrić a český týmový duch. Než se rozepíšu o hlavní síle našeho soupeře, rád bych se alespoň v pár větách vyjádřil o disciplinární situaci chorvatského týmu. Je samozřejmě nepřijatelné, aby diváci házeli na trávník světlice nebo dokonce petardy, které mohou lidem na tribunách, a především hráčům, regulérně ublížit. Ještě víc alarmující je ovšem skutečnost, že Chorvati tyhle předměty na stadion vůbec pronesli. V podcastech jsem mluvil o tom, že bezpečnostní prohlídky v Toulouse mě zklamaly svou nedbalostí, a to se včera v Saint-Étienne projevilo v celé nahotě. V současné atmosféře se čekalo, že na tribuny nepronikne bez dokonalé kontroly ani myš - ale teď to spíš vypadá, že kocour není doma...

Zpátky ale k fotbalu. V bodu číslo 1) jsem se zmínil o tom, že svěřenci Anteho Čačiće měli díky české neschopnosti zkracovat hřiště obrovské množství prostoru uprostřed pole, kde navíc Badelj, Modrić a především výtečný Rakitić své tři protějšky naprosto přehráli - nejen technicky, což se čekalo, ale taky pohybově. Plašil nestíhal, Darida občas pobíhal jako slepý kůň a Tomáš Rosický hrozně často ztrácel, tudíž v momentě neúspěšného vedení nechával defenzivu často napospas přečíslení.

V defenzivě naopak hlavně Badelj s Modrićem pracovali výtečně. Záložník Realu Madrid si chodil pro míče do hloubky, brilantně je rozdával a jeho souputník mu kryl záda. Po zranění a střídání v šedesáté minutě však tuhle dirigentskou hůlku nikdo nepřevzal, pročež Chorvatsko začalo ztrácet dominanci uprostřed hry. Vyústilo to i v gól na 1:2, po němž Češi, jak je jejich zvykem, nebývale ožili a ve spojení s opovrženíhodným chováním chorvatských fandů dostali soupeře pod tlak.

(mu)





1) Gruzie? Jaká Gruzie? Španělsko je zpět. Celý dosavadní šampionát doposud takřka bez výjimky provázela vyrovnaná střetnutí, která mnohdy rozhodly až vítězné či pojišťovací trefy v samotném závěru. Tedy až doteď, neboť navzdory pověsti celku praktikujícího nezáživnou podívanou bez patřičné efektivity to jsou právě Španělé, kteří jako první dokázali ve Francii třikrát skórovat a připsat si působivé vítězství bez nervů. Není tak divu, že La Roja povýšila v očích bookmakerů na nového favorita Eura.

Navíc šlo o triumf jubilejní: svěřenci kouče Del Bosqueho si totiž připsali kulaté sté vítězství v soutěžních zápasech týkajících se evropského mistrovství. Celková bilance 153 utkání činí zmíněných 100 výher, 27 remíz a 26 porážek se souhrnným skóre 337:118. Zkrátka fotbalová velmoc se vším všudy. Základním kamenem nedávných úspěchů pak je rozhodně tvrdá obrana: když navážeme na předešlý šampionát, Španělé neinkasovali již celých 690 minut!

2) Některé věci se nemění, jiné ano (a k lepšímu). Přejděme k španělské ofenzívě. Po náhlém fiasku z brazilského mistrovství světa čekal leckdo značnou obměnu kádru, ovšem Vicente del Bosque byl jiného názoru. Místo čistky a nasazení nastupující generace Španělé nadále staví na stále stejných zavedených tvářích v čele s nezastavitelným Iniestou jež doplňují jen dvě nové tváře, Morata s Nolitem... a ono to funguje. Právě toto duo útočníků se totiž v nedávných zápasech národního týmu postaralo o celých sedm z posledních osmi branek! Rázem tak už tolik nevadí, že hráči jako David Silva, Cesc Fábregas či Andrés Iniesta nebývají příliš góloví, neboť nyní mají jejich trpělivé akce i zručného doručovatele, který je dopraví na místo určení. Právě přes Nolitovu levou stranu, hojně podporovanou Jordim Albou, proudila většina španělských útoků a Turci této dominanci dokázali vzdorovat pouze úvodní půlhodinu.

3) V turecké reprezentaci to vře. Jak již bylo zmíněno výše v okénku, Arda Turan se během zápasu musel potýkat s pískotem vlastních fanoušků. Celá situace dokonce zašla až tak daleko, že turecký kapitán v průběhu zápasu zničehonic přerušil rychlý protiútok a místo toho se jen zastavil s míčem na polovině hřiště, aby všem svým kritikům ukázal ironicky zvednutý palec.

Trenér Fatih Terim již v poločase stáhl nevýrazného Çalhanoğlua, a stejně jako v předešlém zápase s Chorvatskem neměl žádný problém vystřídat právě Turana. Po zápase si nebral servítky ani s jedním z nich, ovšem zároveň přebral nad špatnými výsledky plnou zodpovědnost. Druhá prohra, navíc v poměru 0:3, takřka najisto uzavírá tureckou misi za postupem do osmifinále, avšak s nemožnými překážkami se Turci zvládají v souvislosti s evropskými šampionáty vypořádat perfektně.

Stačí vzpomenout na český kolaps zpřed osmi let, kdy turecká salva tří gólů v závěru vedla k obratu na 3:2 a postupu do semifinále tehdejšího Eura. Nebo lze zabrousit do nedávné kvalifikace na francouzský šampionát, kde Turci jako zázrakem vytěžili nejen třetí místo, ale dokonce i přímý postup bez dalších riskantních barážových podniků. Bude tedy jejich současný stav českému týmu v klíčovém zápase na závěr skupiny vyhovovat, anebo turečtí hráči s mentalitou v duchu "už není co ztratit" předvedou nečekaně kompletní výkon a ještě o osmifinále zabojují?

(mk)

Autor: Tomáš Daníček, Marek Ustohal, Martin Kantor

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Eurozápisník XXV. aneb Francie mířila příliš Sissoko
11.07.2016, 22:13
Eurozápisník XXIV. aneb Francouzský superhrdina GriezMan
08.07.2016, 13:08
Eurozápisník XXIII. aneb Bez Ramseyho je Wales Nanic
07.07.2016, 13:59
Eurozápisník XXII. aneb Olivoir, statečný Islande!
04.07.2016, 13:10
Eurozápisník XXI. aneb Hector konečně odhalil italskou Achillovu patu
03.07.2016, 12:19
Eurozápisník XX. aneb OšKubané Polsko a čím víc Lukaku, tím víc prohra
02.07.2016, 13:26
Eurozápisník XIX. aneb No Hart Feelings, Anglie
28.06.2016, 15:43
Eurozápisník XVIII. aneb Irové se pochlapili, Slováci se zaKuckali
27.06.2016, 12:50
Eurozápisník XVII. aneb Chorvatskou šachovnici ovládli dva portugalští střelci
26.06.2016, 09:39
Eurozápisník XVI. aneb Portugalský Cristus a irský Wesiáš
23.06.2016, 14:16
Eurozápisník XV. aneb Mor na české postupové naděje
22.06.2016, 11:37
Eurozápisník XIV. aneb Bales v plné parádě
21.06.2016, 09:53
Eurozápisník XIII. aneb Čtyři výchozí body pro zápas s Turky
21.06.2016, 00:40
Eurozápisník XII. aneb Švýcaři na roztrhání, oči na vydrápání
20.06.2016, 10:53
Eurozápisník XI. aneb Špatná Ronaldova karma nevyšla Portugalce zdarma
19.06.2016, 12:00
Eurozápisník IX. aneb Brzká dovolenka pro kouče Fomenka
17.06.2016, 10:17
Eurozápisník VIII. aneb Na co se zaměřit při duelu Čechů s Chorvaty
17.06.2016, 02:53
Eurozápisník VII. aneb Francouze tentokrát spasil Griezed Lightnin'
16.06.2016, 10:45
Eurozápisník VI. aneb Třetí dech báječného geronta Gery
15.06.2016, 09:30
Eurozápisník V. aneb Wilmots a jeho pochybná fotbalová velmoc
14.06.2016, 09:02
Eurozápisník IV. aneb Löwova osvědčená neosvědčená Marioneta
13.06.2016, 08:37
Eurozápisník III. aneb Kde má český tým před Španělskem rezervy
12.06.2016, 18:00
Eurozápisník II. aneb Lepší zbRoy, stejný výsledek
12.06.2016, 09:24
Eurozápisník I. aneb Francie si mírně koleduje o naši nEvraživost
11.06.2016, 12:41

Komentáře (196)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Potili jste se nad tím "vtipnym" nadpisem dlouho?

Reagovat
fantomas

Nn, ale dík za starost.

Reagovat
smazaný uživatel

Nadpis je vtipnej.Jenom nevím,proč do toho někdo takhle rejpe.

Reagovat
Murtago

protože proč ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Já jenom,ze ty nadpisy jsou všechny docela vtipny a zrovna tenhle je trefnej tak nechapu proč to někdo ironicky komentuje

Reagovat
Kily

klasická laciná snaha o pozornost od uživatele zemi50

Reagovat
smazaný uživatel

Vyžadovat pozornost na EF je podle mě blbost.

Reagovat
cetto

náhodou je super

Reagovat
Cechino

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
oddy

Reagovat
Hokaido

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Usty

Reagovat
Counter

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Gretsky

Reagovat
fantomas

Reagovat
Tigerinho

Reagovat
alcantara

Reagovat
Le Gunner

Reagovat
Fabregas@ole

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
13

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raduinho

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

byly tu mnohem povedenejsi a tolik chvali se jim nikdy nedostalo

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Livin la vida loca. To by na včerejšek taky sedělo

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

La chanta esta moj loka

Reagovat
smazaný uživatel

Jak hrál Lafata?

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, už to vidim

Reagovat
smazaný uživatel

strašně ale spíš tam neměl co dělat od začátku měl hrát škoda nebo necid

Reagovat
10

"Kdyby někdo hrál "chlastací" hru na téma panák za každé špatné zpracování nebo pokaženou přihrávku na pět metrů, možná by dotyčný onen ďábelský závěr duelu už ani nedokázal vnímat."

jak možná? vždyť by byl jel na pumpování žaludku v 7. minutě

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mada

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
bobis21

stačilo by pít vždycky když Limberský pošle míč soupeři, to by taky člověk nedošel domů

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cetto

Popravdě nevím, jak hrát proti Turecku. Možná bych i vypustil ty dva hroty, problém je, že nominace s touto variantou nepočítá a chybí tam přímočařejší útočník. Stoprocentně bych posadil Limbu a dal tam Pudila. Na druhé straně bych zase nasadil Gebreho. Stopery bych nechal takhle, Hubník, nebýt té chyby, je zatím našim nejlepším hráčem na turnaji.

A ted co se zálohou? No bud posunout Daridu dopředu a dát tam Pavelku a napravo Dočkala, nebo nechat Daridu s Plašilem vzadu, dopředu umístit Dočkala a napravo Šural. Upřímně nevím, ke které variantě bych se přiklonil. Na hrot bych dal Necida.

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě 1.varianta ale zase si nejsem jistej, jak by se Dočkal vracel a jak na tom je zdravotně

Reagovat
smazaný uživatel

Taky nevím, co bych preferoval,nicméně jisté je, že pokud se Vrba nepřenese přes tvrdohlavého stavění některých svých (bůhvíproč) oblíbenců, tak podruhé takový luck mít nebudeme...

Reagovat
Murtago

s tím Hubníkem si kapku přestřelil v zápase šel jeden gól hlavně na jeho triko plus tam zavinil další šanci, první poločas výbornej, druhej otřesnej, proti Španělsku Piqué hlavičkoval mezi koukajícím Sivokem a Hubníkem

Reagovat
matZz

Hubník je zatím výbornej. tam je otázka proč Hubník ten míč vůbec dostal, to měl odkopnout pryč už Čech, na gólu Španělů nenese žádnou vinu, hlídal si Ramose

Reagovat
Murtago

Čech mu nahrál blbě, tak jako tak je to hlavně jeho chyba plus zavinil další šance v druhém poločase

Reagovat
kattos

To prste musí Hubajs zvládnout

Reagovat
dalu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jakou dalsi sanci? Ale hlavne se podivej kolil tech sanci prekazil i ve druhem polocase, treba tu hlavicku, kdy se pred chorvata na posledni chvili natlacil nebo kdyz se hrac otocil kolem limby a hubnik to zablokoval, to by jinak byl jisty gol

Reagovat
Mr.Mike

mě se stopeři líběj oba ..když jim zbytek týmu nepomůže je to těžký

kraje jak píšeš Pudil a Gebre, střed zálohy Darida Pavelka a Dočkal zprava..tam to je ale těžký pokud je ještě zraněnej, ale Skalák ani Šural mě teda nepřesvědčili jinak, to už spíš toho Gebreho když už a za něj Kadeře jako v prvnim zápase...klidně bych hrál ale na dva hroty Škoda a Necid..jeden by hold musel bejt víc zataženej

Reagovat
kattos

Pudila, asi změnit. ( ale Limba byl v druhy půli dobry)

Ale Kaderabka nechat.

Záloha bude Plašil (klidne i Pavelka ) a Darida, misto Rosy Dočkal.

Hrot.... jeden z nich ( Škoda, Necid ) základ, v 70 ten druhy.

Reagovat
smazaný uživatel

Barzagliho záchrana berušky sehrála zásadní roli, štěstěna se usmála a dopřádala v očích italské veřejnosti nejvíce nenáviděnému členovi týmu, Ederovi, gólovou akci. Bez berušky by to dost možná byl další pátek 17. Prolomit v tento den 16letou nemohoucnost zvítězit ve druhém utkání turnaje, to si zaslouží palec hore.

Reagovat
kylo ren

turecko musime porazit

Reagovat
kylo ren

ted koho na hrot, necida nebo skodu proti turkum

Reagovat
Murtago

Lafatu, to Turci nebudou čekat

Reagovat
smazaný uživatel

pravda kdo by čekal že budem hrat v 9ti

Reagovat
kattos

Všichni ( trochu i ja ) jsem nechápal proc hrál Lafata.

On byl mezi 2 vysokými stopery, párkrát vybojoval balón.

ALE tím ze ke konci meli Škoda a Necid sili, tím nám získali bod.

Takže možná dobře že nehráli ze základu

Jinak proti Turkům samozrejme jeden musí začít.

Reagovat
FCSL

Na to jaký jsme převedli výkony, tak 1 bod a celkové skore 2:3 ze zápasů se Španělskem a Chorvatskem je hodně dobrej a štastnej výsledek. S Dočkalem to asi taky nevypadá úplně dobře, když si ještě nekopl. Jinak by tam šel místo Šurala. Každopádně už by to chtělo trefit tu správnou sestavu od začátku. Gebre/Pudil za Limbu, do středu bych se nebál dát Pavelku, tam to nefunguje, místo Rosy ideálně Plašil a Dočkal na křídlo, na hrot Necid/Škoda. Skalák taky zklamal, naopak Šural to dobře oživil.

Čech - Kadeřábek, Sivok, Hubník, Gebre - Darida, Pavelka - Dočkal/Šural, Plašil/Dočkal, Krejčí - Škoda/Necid

Reagovat
smazaný uživatel

Česi aspoň ochutnajú aké "príjemné" to bolo pre nás Uhrov byť sústavne "ojebávanými" od 16. storočia Osmanmi..

Ako spomína dotyčný v článku, zopár nemilých zážitkov s Tureckom už máte, tak z toho láskavo vyvoďte aj dôsledky voči svojej hre! Futbal je o schopnostiach, nie o zázrakoch!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Rád bych po dlouhé době viděl souhru Dočkal - Kadeřábek, která vždy fungovala, Lafata je bohužel již nepoužitelný, ale nevadí, včera neměl proti těm obrům šanci a stejně aspoň na sebe vybojoval nějaké fauly, Gebre dokáže zahrát skoro všude, tak klidně v záloze, sestavu bych viděl takto:

Čech - Kadeř, Sivok, Hubník, Pudil - Theo, Plašil - Dočkal, Darida, Krejčí - Necid

Reagovat
kattos

Darida misto Thea a ten se prohodit s Dočkalem.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne, to by taky mohlo dost dobře fungovat.

Reagovat
Murtago

Vidím to na: Vaclík - Gebre, Suchý, Kadlec, Pudil - Darida, Pavelka - Šural, Dočkal, Krejčí - Škoda

Reagovat
kattos

Už jste trapný.

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

Až na toho Vaclíka a stopery souhlas, jenže takhle to Vrba nikde nepřekope.

Reagovat
kattos

Pudila, asi změnit. ( ale Limba byl v druhy půli dobry)

Ale Kaderabka nechat.

Záloha bude Plašil (klidne i Pavelka ) a Darida, misto Rosy Dočkal.

Hrot.... jeden z nich ( Škoda, Necid ) základ, v 70 ten druhy.

Jinak to nechat....

PS myslíte že bude Rosa hrát v případném osmifinále? Rosa to vidí blede, ale Lékař celkem světle. Případně bychom hráli v patek nebo o Víkendu.

Reagovat
matZz

Skalák imo Plašil by si to zasloužil víc

Reagovat
smazaný uživatel

To vidím naprosto jasně pro Skaláka zrovna ve srovnání těchto dvou, Plašil měl zarážet nějak tu zálohu Chorvatů, zatímco Skalák hrál prostě na jejich obránce, který je slabší a taky nic nepředvedl. Kdybys zvolil Plašila, který sice pokazil přihrávku, tak bys tam mohl skoro dát i Rosu, protože propadnul podobně jako Plašil.

Reagovat
smazaný uživatel

Plašil sice kazil, ale aspoň něco zkoušel a byl vidět, naopak o Skalákovi jsi ani nevěděl, že je na hřišti.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a nebyl snad vidět? Pokaždé, když někdo něco posral, tak u toho byl Jarda.

Reagovat
smazaný uživatel

vzdyt v 1. Polocase tam nejake centry posilal jen skalak(byly ale k nicemu, protoze tam byl nepochopitelne lafata) plasil neudelal nic dobre, navic mel primo podil na golu a u druheho se taky trochu nachomytl

Reagovat
smazaný uživatel

cesky team spirit = klika, stesti nahoda

Reagovat
smazaný uživatel

Srando spirit = těžká nezvládačka

Reagovat
alcantara

Chapem, ze Spanielsko ma pre niektorych povest nezazivnej podivanej, ale ze nema patricnu efektivitu? Ved to je to, co ich zdobi a co im z velkej miery vyhralo tituly.

Reagovat
Counter

Měl jsem to napsat líp. Bylo to myšleno, že Španělé třeba ty zápasy na minulém Euru (nebo i v kvalifikaci na tohle Euro) dominovali, ale vyhrávali pravidelně nezáživným 1:0. To je spíš pragmatické než efektivní. Efektivní by bylo, kdyby neměli žádnou převahu a stejně vyhrávali 1:0.

Reagovat
alcantara

Nie je pragmatizmus a efektivita synonymum? Oboje je popisom nejakeho uspesneho vysledku, ciela. A tiez zalezi, co sa mysli pod pojmom prevaha, drzanie lopty, strelecke pokusy, golove sance? Ked nic z toho nemas a ajtak vyhras, tak je to haluz, ktora ti moze raz vyjst, ale dlhodobo s tym turnaj nevyhras.

Reagovat
Counter

Španělé prostě s tou svou kvalitou a převahou mají soupeře jako Makedonie, Bělorusko, Gruzie porážet s přehledem, ne hrát 1:0 (na obě strany:-). Takhle jsem to myslel. Řeci před dvanácti lety, to byla efektivita - neměli nic z toho, co píšeš, ale perfektní bránění a každý zápas jedna dvě šance na úspěch taky někdy stačí.

Reagovat
vodka

španělé hrají prostě defenzivně, a držení balonu a jistotu, pak tam mají pár momentů geniality, ale celkově si tvoří šancí docela málo...

Reagovat
vodka

*hlavně to teda platilo na MS

Reagovat
alcantara

Spanieli ale tiez nemaju milion sanci za zapas, teda vo vacsine zapasov, resp. nemaju vela golovych sanci. A z toho relativne maleho poctu sanci dokazu vytazit velke uspechy. Pravda je tiez, ze nie vsetko vyhravaju 1:0. Dalsia vec je ta, ze u nich urcite do urcitej miery funguje princip vyckavania na chybu supera uz pri vedeni o gol, kedze su si vedomi svojich kvalit a velmi tazko inkasuju.

Reagovat
alcantara

Inak ten Arda Jasne, cely turecky tim nefunguje a vtedy individualne kvality hraca vyznievaju horsie, ako v skutocnosti su, ale on je na tom ihrisku uplne mrtvy, pomaly, bez stavy. Snad ho ten polrok uplne nezabil.

Reagovat
Hokaido

Luxusní comeback a máme všechno ve svých rukách.

Proti Turkům bych to poskládal takhle:

Čech-Gebre, Sivok, Hubník, Limba- Kadlec, Plašil-Krejčí, Darida, Dočkal-Necid

Ideálně ještě vykopnout Limbu, ale tomu ani já už nevěřím.

Absenci DM bych řešil takhle, protože v tom středu stejně nikoho nemáme-Pavelka je tragéd a Dočkala ve středu taky nemůžu ani vidět.

Reagovat
Atlético de Madrid

Je naprosto boží, jak ty dva největší upgrady - Nolito a Morata - dokázaly zapadnout. Španělé se teď kromě perfektní obrany (dostanou někdy vůbec gól?) a tradičně superkvalitní zálohy mohou opírat o dva útočníky ve skvělé formě. Po dvou zápasech, byť proti slabým soupeřům, zahnali moje pochyby a fakt se těším, co předvedou v play-off.

Reagovat
Josifek

Zatím určitě příjemné překvapení

Reagovat
Counter

Reagovat
Le Gunner

Moc bych si přál, aby semifinále hrálo Chorvatsko, Itálie, Španělsko a Anglie.

Reagovat
Atlético de Madrid

ja nemam v hlave toho pavouka, je to takhle vubec mozny?

Reagovat
Le Gunner

Asi nee. Ale je to výběr dle sympatií či prozatímní výkonnosti. Z této čtveřice bych titul přál každému.

Reagovat
Murtago

V případě Chorvatska a Anglie to moc realisticky nevidim.

Reagovat
13

Líbí se mi, na tohle Španělsko se dá konečně zase koukat.

Reagovat
smazaný uživatel

dostanou někdy vůbec gól? ...Až budou hrát proti soupeři normálnímu.

Reagovat
smazaný uživatel

hned v pristim zapase

Reagovat
Atlético de Madrid

ja jen, ze uz ho nedostali doopravdy dlouho, a to jak v tomhle kvalifikacnim cyklu, tak treba v play-off poslednich dvou ME :))

Reagovat
Le Gunner

Tak, jak jsme si se Španěly za konstruktivní bránění a vytvořené šance bod zasloužili, včera jsme si zasloužili méně než nula. První poločas bylo čisté trápení, naštěstí pak Rosa skvělým centrem našel Škodu a co se dělo od 80. minuty už víme všichni.

Šílený zápas, na jedné straně česká nuda, na druhé chorvatská herní vyspělost... Problémy s míči (ať už nedofoukané, nebo byly neustále dva na hřišti), fanoušci kreténi... Clattenburg včera velmi profesionální výkon.

Včerejšek ukázal, že bychom prostě měli hrát na dva hroty. Ať už to je (mnou pro kvalifikaci vysněné) 3142, nebo 4132, prostě bychom to takto měli zkusit od začátku. Necid si řekl o základ a taky si řekl o to, aby byl naším útočníkem číslo jedna. Škoda dal sice gól, ale jinak mi přišel Necid (který dal samozřejmě taky důležitý gól) pro hru přínosnější.

Otázkou zůstává, jak to teď postavit.

Očekávám, že nastoupí Suchý, nejspíš místo Hubníka. Rozhodně by měl nastoupit Gebre, Kadeřův výkon byl velmi diskutabilní, přestože nevyhořel. Limberský včera opět spíše podprůměrný výkon, hráče musel dobíhat, v ofenzivě nulový...

Jsem pro obranu Gebre/Kadeř, Sivok, Suchý, Pudil.

Záloha je jedna velká otázka. Hrát bude určitě Darida, který mi včera nepřišel vůbec špatný, sice nepředvedl žádnou nadstavbu, ale řekl bych, že na jeho reprezentační poměry dobrý výkon. Krejčí by měl taky hrát. No a pak je tu dilema v rámci rozestavení. Nevěřím, že se mé přání na dva hroty od začátku vyplní, tudíž Darida bude hrát pravděpodobně s Pavelkou, respektive můžeme jen polemizovat, jak moc Vrba věří Plašilovi, jehož letošní výkonnost jde od přáteláku s Ruskem velmi dolů. Doufám, že nenastoupí Kolář, ale zase - kdo místo něho? Pokud by hrál uprostřed Dočkal (u něhož víme málo o zdravotním stavu), vpravo bych nechal hrát Skaláka. Je sice velmi kritizovaný, ale Šural je oproti němu slabý.

Hrot Necid, který by měl po Euru přestoupit jinam, věřím, že by mu Holandsko (kde už celkem zdařilo hrál) sedělo více. případně francouzský tým ze středu tabulky.

Přání na sestavu:

Čech - Gebre, Sivok, Suchý, Pudil - Dočkal, Darida, Pavelka, Krejčí - Necid, Lafata

Čech - Kadeřábek, Sivok, Suchý, Gebre - Plašil, Pavelka - Dočkal, Darida, Krejčí - Necid

Jako fanoušek OPĚT věřím ve zlepšený výkon a postup do osmifinále, které je momentálním stropem tohoto kádru.

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Kadeřábek, Sivok, Hubník, Limberský - Darida, Plašil - Gebre Selassie, Dočkal, Krejčí - Škoda

můj tip na základní sestavu

Reagovat
Le Gunner

Reálné a v rámci možností přijatelné.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, jak jsme si se Španěly za konstruktivní bránění a vytvořené šance bod zasloužili. Aha

Reagovat
Le Gunner

Dík

Reagovat
smazaný uživatel

S tím Lafatou to už kurva snad nikdo nemůže myslet vážně ne?

Reagovat
Le Gunner

Lafata by mohl ze sklepávaných míčů těžit, jinak též nejsem jeho zastánce ve Vrbově systému.

Reagovat
Hokaido

Přání všech fanoušků na Turky:

https://www.youtube.com/watch?v=KYmKr8noFYw

Reagovat
smazaný uživatel

Som na Česko proti Turkom veľmi zvedavý, predsa bez Rosického by to mohlo byť náročné. Ale snáď to vyhrajú.

Reagovat
FCSL

Výhoda je, že Turci se určitě vyblázněj a budou hrát útočně od začátku zápasu. I když daj gol, tak pořád budou muset útočit, to nám bude vyhovovat a nebudem je muset dobývat, což by bez Rosy bylo o to horší. Máme pozici, jakou jsme chtěli. Jestli to nezvládnem, tak to bude velký zklamání. V osmifinále už by pak nebylo co ztratit

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu se bojím toho středu zálohy, který není z nejsilnějších a navíc jestli tam bude hrát Bořek, který se beztak moc nevrací, a navíc nemá úplně ok kotník...ale prostě věřím, hrozně moc, že je porazíme a neinkasujeme. 2:0 pro nás reálný výsledek

Reagovat
Trapný diskutér

Turkům bude stačit jakýkoliv vítězství, už budou znát výsledky skupiny A, kde Rumuni budou na dvou bodech a éčko je jasný už teď.

Reagovat
Le Gunner

Jinak oba zápasy naší skupiny včera pokořily dvě ,,tabu" letošního Eura - oba týmy v zápase daly aspoň dva góly (=> v zápase padlo více než tři góly) a jeden tým dal více než dva góly.

Reagovat
smazaný uživatel

Přání na sestavu:Čech-Kadeřábek-Sivok-Suchý-Gebre(Pudil)-Pavelka-Darida-Šural-Krejčí-Škoda-Necid

Realita: Čech-Kadeřábek-Sivok-Hubník-Limberský-Plašil-Darida-Dočkal-Kolář-Krejčí-Škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Snad je Dočkal ok, jinak mám vážný obavy, aby Vrba nevytáhnul svého D. Koláře.

Reagovat
Hokaido

Andrés Iniesta has now won three consecutive man of the match awards in Euros.

Génius.

Reagovat
Atlético de Madrid

Letos by mohl vyhrat ten zlatej mic... nevidim moc duvodu, proc ne

Reagovat
Hokaido

Tomu teda vůbec nevěřím. On není ten typ hráče, kterej je teď v modě pro vyhrávání takových ocenění. Ale nevadilo by mi to, to teda určitě né.

Reagovat
Atlético de Madrid

V mode jsou jenom dva takovi hraci, no

Reagovat
Counter

Reagovat
Usty

jeden důvod - Payet

Reagovat
10

nepřeháníte to už trošku?

Reagovat
fantomas

Já myslim, že Usty měl na mysli cenu pro hráče turnaje

Reagovat
Usty

nejlepší hráč světa přeciž

Reagovat
10

už jsem se děsil

Reagovat
Hokaido

Dimitri Payet has created 14 chances in 2 games.

Most chances created by a French player in an ENTIRE Euro tournament: Zidane (15)

Reagovat
10

od jakýho roku tohle měří? já zrovna tuhle statistiku nemám rád, protože nemá takovou vypovídající hodnotu, jako jim tady v diskusích často přisuzujete a je dost zavádějící...nahrávka na střelu na bránu pro mě není šance, Francie měla možná třetinu šancí za ty dva zápasy

Reagovat
Hokaido

To fakt nevím, ale souhlasím s tebou. Já ji taky nemám rád, dával jsem ji jen tak pro zajímavost.

Reagovat
smazaný uživatel

to by si tam nedal toho nechutneho smajla keby to je len pre zaujimavost

Reagovat
alcantara

Reagovat
Atlético de Madrid

nezajímavej

Reagovat
Hokaido

Wat?

Reagovat
Wat

Reagovat
smazaný uživatel

Na tebe malo prasi no

Reagovat
Atlético de Madrid

proto je muj oblibenej hrac ten dobytek Iniesta

Reagovat
smazaný uživatel

Nn, to jen chces byt zajimavy

Reagovat
Atlético de Madrid

tak tak

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

Reagovat
Hokaido

Jako pokud udrží ještě půl roku formu a odpadne třeba Suaréz...

Ale ta diskuze, když by GB vyhrál hráč WHU, na tu bych si snad vzal i dovolenou.

Reagovat
Kily

to by ale pak chtělo tak dvouletou dovolenou

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si.Nebyl tak produktivní jako jiné ročníky.V lize mel asi 1+1.Opět to bude komerční boj mezi Messim a Ronaldem.Doteď nechapu,ze Andrés nevyhrál v 2010

Reagovat
smazaný uživatel

to nikdo

Reagovat
Inter Eterno Amore

však viac než pol roka marodoval

Reagovat
alcantara

Tiez som nad tym uvazoval v tychto dnoch, ked vydrzi byt taky viditelny a dominantny. Ale to musia Spanieli vyhrat EURO, inak to asi nebude opat stacit, bohuzial.

Reagovat
Godwinson

Souhlas, bude to mezi ním a Lukakem

Reagovat
smazaný uživatel

tyjo... vlastně proč by nemohl být jeden z kandidátů... má skvělou sezonu. já se nad ním bavím snad víc než kdy dřív..

Reagovat
Acrocephalus

Podle mého přerušení hry důsledkem chování pár kreténů na straně Chorvatska nezavinila remízu Chorvatů, to ať si laskavě trenér Čačić uvědomí. Chorvatské hooligans měl za zády Petr Čech, ne chorvatský brankář. Po inkasovaném gólu jsme se do hry začali konečně dostávat, ale přerušení hry nám rozhodně v ničem nepomohlo, spíš uškodilo. Potom jsme se museli "do varu" dostávat znova, ale Chorvaté toho nevyužili. Ruka Vidy ve vlastním vápně... jedno velké . Tohle jsem na vrcholném šampionátě ještě neviděl. No a střídání Rakitiče tomu dalo korunu. Chorvaté mohli ještě v pohodě zvýšit náskok na 1:3 nebo na 2:3, ale místo toho začali hrát na remízu a celkově byli poloviční oproti tomu, když s nima hrál Modrič. Bez Modriče a Rakitiče zmizela ze hry Chorvatů nepopiratelná kvalita. A spoléhat se jen na tohle nabušené duo se Chorvatům nemusí vyplatit. My bez Rosického už hráli a v pohodě jsme kvalifikaci dohráli i bez něj (dokonce druhou výhrou nad Nizozemci), ale Chorvati tuto situaci vůbec neznají a proti Španělsku jim to může zlomit vaz. Španělé se nespoléhají jen na Iniestu nebo na Silvu, mají zkrátka hvězdy a kvalitu na každém postu a TO je zásadní rozdíl oproti Chorvatům.

Každopádně, je mi smutno z toho, co jsme prvních 75 minut na hřišti předváděli a já už ani nevěřil v zázrak. Češi totiž neumí rát celých 90 minut naplno, pokaždé jen v určitých sekvencích a když jim teče do bot. Většinou to bývá 1) prvních 5 minut 1. poločasu, 2) prvních 10 minut 2. poločasu a pokud vyhráváme, tak těsně po 2. gólu hrajeme dobře a pak už nic, pak už jen bráníme a trneme při soupeřových centrech. Když prohráváme, začneme soupeře mačkat tak v posledních 10 minutách. Takto vypadá vývoj kvality hry v průběhu utkání.

Reagovat
13

No, ale tam jde o to, že to byli jejich fanoušci. Vem si jak s psychikou hráčů asi zamává, když hraješ po celý zápas dobře, vedeš a z ničeho nic se stane takový průser, na kterém neneseš nejmenší vinu, ale může se stát, že kvůli tomu na EURU skončíš. To ti prostě tu koncentraci trochu naruší, nemyslíš?

Reagovat
Acrocephalus

V tom případě měli ale Chorvati spíše kliku než smůlu. Kdyby se zápas nedohrál, marně by pak hráči i slušní fanoušci plakali, že bude jejich zasloužená výhra kontumována a že pojedou domů. Se zápasem mohli ještě něco udělat, ale neudělali a myslím, že se na tom dost podepsal právě Čačić se střídáním Rakitiče. Tímpádem se připravil o možnost slibného a dobrého konce v jejich prospěch, místo toho se zatáhli. Jejich hra pak zábleskama připomínala to, co jsme hráli my v prvních 75 minutách.

Podle mého se o výhru Chorvati připravili i bez chuligánů. Nespravedlivé by to bylo, kdyby hra byla ukončena, zkontumována v náš prospěch a tím by veškeré úsilí chorvatských hráčů přišlo vniveč kvůli pár dementům. Takhle ještě byla hra otevřená a nezvládli to. Bohužel pro ně a bohudík pro nás.

Reagovat
13

Já jen říkám, že ty chuligání spíš poškodili v průběhu zápasu je než nás a do budoucna poškodí určitě jenom je.

Reagovat
smazaný uživatel

Turci maji skore -4. To neni tak moc, aby to nezkusili. Budou hrat od zacatku vabank a to je neprijemny. Psychicka vyhoda je jednoznacne na jejich strane. Ceka nas zapas nahoru dolu nebo hluboka defenziva. Ani jedno neni dobry. Jsem pro dva hroty. Pri divoke hre strach opadne a jak bylo videt v zaveru s Chorvatama, dokazeme byt ze vzduchu nebezpecni.

Reagovat
smazaný uživatel

no já nevím, jim by nestačila snad ani výhra 3:0, ne? na to absolutně nemají, i když budou chtít sebevíc, hrají na ME strašně

Reagovat
DreamTeam

Na postup jim muzou stacit i 3 body.Zalezi jak se odehraji dalsi skupiny.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemaji na to, ale mysli si opak. Jsou to Turci.

Reagovat
Hokaido

https://streamable.com/y5zx

Tady je krásně vidět ta Iniestova role v týmu.

Reagovat
smazaný uživatel

ten balón doleva

Reagovat
smazaný uživatel

jak snadně to vypadá

Reagovat
Counter

kazí to jen ten ofsajd no

Reagovat
smazaný uživatel

Iniesta je génius

Reagovat
oddy

V TV to tak nepůsobí, ale tohle je fantazie.

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

taky tomu dost pomahá tento pohled..

Reagovat
smazaný uživatel

To si tú obranu rozobrali ako závodný bicykel.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je šílenost.

Reagovat
Whitemedia

Krásný ofsajd no

Reagovat
smazaný uživatel

To je neuvěřitelný. Bůh

Reagovat
andrew96

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

před chvílí někdo někde psal, že by mohl zabojovat o zlatej míč... proč ne? je to borec.. ale asi bez šance..

Reagovat
smazaný uživatel

ale Xavi je lepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na Turky bych to viděl takhle a snad by jsme mohli postoupit : Čech - Kadeřábek (Ikdyž včera byl mizernej), Sivok, Hubník, Gebre !! - Darida, Pavelka - Šural, Dočkal, Krejčí - Necid ( Škoda )

Kdyby se nějakým zazrakem dal do pohody Rosa, tak ten místo Dočkala a Dočkal na pravo. A Šury na lávku.

Reagovat
smazaný uživatel

Kadeřábek doplácí na to, že se před ním střídají záložníci. Hrál kvalifikaci s Dočkalem, teď se tam střídají Gebre, Skalák, Šural,...proto je jeho ofenzivní aktivita tak omezená. Jedině až Šural včera se s ním pokoušel něco vytvořit.

Reagovat
smazaný uživatel

na koho bychom teoreticky mohli jít při postupu ze 3., případně 2.místa?

Reagovat
smazaný uživatel

V případě 2. místa jdem na vítěze skupiny E, takže asi Itálii.

V případě 3. místa záleží z jakých skupin budou další postupující z 3. fleku, ale je jasné, že půjdem buď na vítěze skupiny A (Francie/Švýcarsko) nebo B (Anglie/Wales/Slovensko).

Reagovat
smazaný uživatel

díky, takže nakonec by snad bylo 3.místo lepší

Reagovat
spider_8

Ta Anglie by byla super.

Reagovat
vrabejka

Vaše arogance a hejtování vůči hře českého týmu opravdu nezná mezí. Když Chorvaty tak milujete, tak jim fanděte vždyt přece vyhrajou titul že ano. Fakt tvl gloryhunteři všude kam se podíváš. Fanoušků, kteří fandí česku ikdyž se prohrává je už opravdu málo.

Reagovat
smazaný uživatel

Vrabejko, jestli budeš vnímat kritiku jako aroganci, nikam se neposuneš.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Sledovanost včerejšího utkání 857 k

sledovanost MS v hokeji 1,5 m

Reagovat
smazaný uživatel

Co je na tom divného ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co si budeme povídat, v hokeji máme mnohem větší šanci na úspěch, zatímco ve fotbale by byl velký úspěch už jen postup z této skupiny.

Reagovat
Kang & Kodos

Když hraješ sport, kterej umí 15 zemí na světě...

Reagovat
smazaný uživatel

futbalistov je na ihrisku privela. kto to ma vsetko sledovat...

Reagovat
smazaný uživatel

Keby ste si mali tipnuť, kto si kopne na turnaji jedenástku v nadstavenom čase, priznajte sa, išli by vaše peniaze na Čechov, však? (popis článku na takurcitee) :DDDDD

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele