Eurozápisník II. aneb Alenky v říši samozřejmostí

09.06.2012, 02:52
Názory a komentáře
Zaujalo nás
Čekali jsme něco jiného? A čekal pan trenér Bílek něco jiného? Na první otázku si odpovězte sami, na tu druhou si dovolím odpovědět já: očividně ano. Rusové předvedli přesně to, co jsem prorokoval já ve své včerejší analýze i řada zahraničních expertů - přesto se čeští hráči chovali, jako by je to všechno děsně zaskočilo.

Než začnu šít do vděčného, avšak pořád stejně logického cíle jménem Michal Bílek, v krátkosti se vyjádřím na adresu hráčů. Respektive jejich kolektivní neschopnosti. Dobře, že se budeme potýkat s nedostatečnou kapacitou mozkovny a úrovní technické zdatnosti, to se podle mě dalo čekat velmi snadno. Já bych se ale zvláště pozastavil nad jinou věcí: že jsme nestíhali v samotném přístupu k zápasu.

Když pominu, že až sem má správně sahat Bílkova agenda, považuji přinejmenším za troufalé, že se čeští záložníci v jednom kuse (zejména před pauzou) vraceli za balon s nechutí, neexistující agresivitou a odhodláním, pomalu! Jako by snad mělo pozitivních prvních deset minut stačit, těch dalších 80 muži se lvem na prsou odehráli s koncentrací na bodu mrazu. A ne, nevěřím, že to bylo dílem nekvalitního spánku; naši zkrátka osudově zaostávali v takových rovinách, jako je tělesná odolnost nebo výdrž, a to i pro svou všeprostupující ležérnost. A to se přitom o Rusech na každém kroku vykládá, jak umějí být líní a náladoví...

V žádném případě. To, co dnes sborná předvedla, byl obyčejně kvalitní a vyzrálý výkon. Aršavin měl prostor, Keržakov střílel co chvíli (všimněte si mimochodem odkud!), petrohradský střed měl své teritorium plně pod kontrolou a ještě si mohl dovolit relativně chabou, lépe řečeno neintenzivní podporu ofenzívy. Přitom že by na to Češi neměli být připravení? Vždyť, co se dalo předpokládat, to se také stalo; Advocaat vskutku nijak nekouzlil. Protiútoky coby největší zbraň (a tedy potřeba co možná největšího počtu rychlostně či vytrvalostně dobře vybavených hráčů) - odškrtnuto. Mimořádná sehranost (a tedy potřeba zvláštní pozornosti, důrazu) minimálně na dvou frontách - odškrtnuto. Střed úzký, křídelní obránci vysunutí, trojčlenný útok difúzní - odškrtnuto.

...a tady se vracím k otázce z perexu, abych si ji upravil do vhodné podoby: co potom čekal pan Bílek, když ne toto? Oproti předpokládané sestavě se uchýlil k jediné změně - představil Romana Hubníka, o jehož mizerné mobilitě se musejí vyprávět anekdoty i někde na Marsu. Jestli to Bílek měl promyšlené; a co ho k tomuto tahu vedlo? České televizi "exkluzivně" sdělil, že "Hubník vypadal velmi dobře" (asi na trénincích, nevím). V kontextu s tím, že záhy stoper Herthy nebyl schopen předvídat ani pidiúkrok soupeře, nevyhrál jediný běžecký souboj a se Sivokem se předháněli ve výrobě masitějšího špeku...zní toto vysvětlení přinejlepším směšně.

I tento Bílkův "provar" měl nicméně své zdatné konkurenty. Pozorný divák se například musel tázat, proč střed nebyl čistě defenzivním Hübschmanem posílen nejlépe už před zápasem, aby se pak střídáním zralým tak akorát pro údržbu skóre nelátaly mezery už za nepříznivého stavu 0:2? Nebo proč musel Baroš celých 86 (!!!) minut snášet drsné rány protihráčů (v neustálé přesile) coby osamocený útočník - a proč k němu (ne za něho!) o mnoho dřív (ne za rozhodnutého stavu!) nepřišel typově odlišný forvard, který je na práci tohoto střihu daleko lépe stavěný (ne Lafata, spíš Pekhart)? Dále proč Bílek v kabině nepřipomenul jemným zadákům i středopolařům, že si mohou pomoci faulem a nemusí to nutně hrát na čistý štít (žlutou kartu opravdu neviděl žádný z aktérů)? Proč Rosického nechal pokračovat v Kolářově nesmyslné práci kdesi na podhrotu; a proč jej vůbec mořil celou minutáž, když byl po zranění zcela očividně nesvůj, až dřevěný? Proč proč proč...

Vážně si nechci hrát na nějakého generála po bitvě, ale tohle prostě nejsou věci, které by nešly řešit třeba i za běhu. Jenže to je právě ono. Pokud trenér pozápasové hodnocení načíná slovy "úvod zápasu byl dobrej" a pokračuje ve stylu, že byl soupeř zkrátka kvalitativně jinde (což ví i pětileté mrně a nemuselo přitom čekat na tu děsivou bídu), dá se ve vší vážnosti pochybovat nad tím, že ty všechny shnilé úseky Bílek vidí...například Advocaat dnes osvědčil svou nechuť střídat, vysloveně tápajícího Keržakova stáhl kupodivu až v 73. minutě a pro třetí volbu ve finále ani nesáhl. Ovšem "malý generál" si to mohl dovolit. Svou robotu si odvedl již před výkopem; paradoxně tím, že vlastně nic nezměnil, ničím nepřekvapil...

---

Snad zaplaťpánbůh se dnes každopádně nehrálo jen tohle utkání s jednoznačným výsledkem; to první v pořadí pojalo za své skóre 1:1, které nám vlastně hraje do karet. Máme před sebou papírově snazší dvě třetiny hracího plánu základních skupin, přičemž ty samy se navíc nepředstavily v žádném neodolatelném hávu.

Začneme u Řeků, kteří ve zkratce odhalili dvě tváře, přičemž první z nich byla velmi podobná té naší obvyklé. Totiž těsně po zahajovacím hvizdu to byla hlavně tragická dynamika uprostřed pole (Karagounis vyloženě vyklusával, až jsem nabyl přísného dojmu, že už v reprezentaci nemá co pohledávat) a naivita při bránění, jež mistry Evropy z roku 2004 srážely na úroveň dokonalých trpaslíků. Polský plán byl přitom jednoduchý a krásně čitelný: hrát to přes pravou stranu a sehrané duo z Dortmundu Kuba-Piszczek; případně nějak dostat mičudu na vápno a tam motat hlavy neustálým pohybem. Jak se potom zařídili Řekové? Vlastně nejhůř, jak mohli. U své levé strany začali tandem, který by se mohl hledat i poslepu, dokonce ztrojovat; a když už propadli a měli čelit centru, seřazovali se do ukázkové (třeba) čtyřčlenné linie, která jako by sama ponoukala Poláky, aby si to nakrásně házeli do odkryté druhé vlny. Na což jsou mimochodem zvyklí a dělali by to i bez takových ústupků...

Výsledkem bylo učiněné panoptikum, jehož nejzábavnější figurkou se jevil být levý bek Holebas, a které bylo skvostně dokreslováno podobně barvitou zoufalostí při zakládání útoků. Řekové se topili na krajích, ale co je úplně hlavní a už jsem to naznačil...přestárlí Katsouranis s Karagounisem se ukázali být mistry ve volné disciplíně "odevzdej balon a za pochodu sleduj trajektorii jeho dalšího směřování". Právě neochota si navzájem pomoci, přiblížit se jen na pár kroků, v rychlosti si narazit - to všechno dávalo Polákům bohorovný klid.

Nicméně to byla první tvář, vázající se převážně k úvodnímu dějství. To druhé bylo zásadně změněno vysvlečením Salpingidise (následně i Fortounise); ale také změnou přístupu k rozehrávce. Balkánci rázem upustili od alibismu a začali se pouštět do odvážnějších, delších pasů. Což popravdě neslo tak sladké ovoce, až jsem se nestačil divit. Rázem se začaly odkrývat známé slabiny polského ansámblu - zejména mizerná spolupráce stoperské dvojice Wasilewski-Perquis. A potom už scházel jen krůček k tomu, abychom teď o Řecích hovořili jako o vítězích.

Pokud bych vzápětí měl tuto proměnu nějak konkrétně dokázat, využil bych všeříkajícího chalkboardu serveru FourFourTwo, který je k nahlédnutí tady a sleduje vývoj charakteru Katsouranisových míčových doručenek. Vlevo jsou zachyceny všechny přihrávky zpřed přestávky, vpravo ty, které přišly až po ní.

To Poláci, ti se mi nyní jeví o něco vyzpytatelněji. Jelikož vskutku postrádají významnější plán B. Tedy ne, že by se během svého úvodního představení na domácím ME nepokoušeli o jeho nalezení; taková snaha nicméně zpravidla končila fiaskem. Jestliže se totiž hra ve druhém dějství vyrovnala (a to navzdory početní přesile domácích!), bylo to způsobeno i tím, že Smudova parta poněkud nesmyslně upustila od staré dobré křídelní hry, aby se do šestnáctky začala cpát raději přehuštěným středem. Ačkoliv pro to ve svém kádru nemá typologicky vhodné fotbalisty...

Zároveň - a s tím se polský výběr potýkal už v přípravě proti (snad záměrně) slabším soupeřům - bylo tohle senzační srovnání jazýčků vah dílem náhlé nutnosti tvořit a útočit do plných. Poláci měli být samozřejmě ve větší pohodě, jenže to oni evidentně nedokážou být, když jim tlakem okolností není umožněno prozpěvovat si tu svou brejkovou. Před pauzou Smudovi svěřenci těžili z lehkomyslných řeckých ztrát, odvážného trojitého vystupování proti nedostatečně podporovaným fotbalistům na balonu či všeobecné euforie nejen na hřišti, ale především v hledišti. Potom začali jančit a karta se obrátila. Také Řekové přitvrdili, zlepšili pohyb...a dál už to znáte. Pořád dokola.

"Elektronická tužka"

Menší inovace a velmi volná napodobenina technické vymoženosti teď už prakticky každého sportovního studia nemusí být součástí každého Eurozápisníku, dnes každopádně sklízí pozoruhodně bohatou úrodu. Vzhledem k tomu, že mě zaujaly hlavně věci plynoucí z prvního souboje mistrovství, začnu "u nás", pouhými dvěma momentkami. Více bych se v onom trapasu nenimral, neboť vyznavačem masochismu doopravdy nejsem ani v nejmenším...

1) Začnu obrázkem, který by nám snad mohl dodat trochu sebevědomí. Jednak je menší oporou mé domněnky, že nás příště klidně mohou podržet standardky; jednak ukazuje na laxnost přítomnou rovněž v řadách ruské sborné. Na této fotce je zachycen (podtržený) Hubník akorát při startu na centrovaný míč. Rus, kterého má v tu chvíli za zády, je jeho původní strážce - teď stojí na patách. A soupeř, jenž s ním nakonec skáče do souboje (v tu chvíli po jeho pravém boku), očividně tápe. Stačil lepší timing výskoku a Hubník si úplně v pohodě mohl již počátkem šesté minuty zařvat "gól!".

2) Druhá situace z našeho zápasu už tak optimistická není; respektive úsměvnou se jeví být - jen v tom hořkém slova smyslu. Tady jsem si "oblíbil" Kadlecův suverénní styl běhu. Rovný jako tyčka, hlava nahoře, ňadra dmoucí, zkrátka dokonalý model pro učebnici s názvem "jak se správně kluše". Problém vězí v tom, že už nyní se Kadlecovi mílovými kroky vzdaluje pozdější střelec Širokov, který na rozdíl od něj přemýšlí dopředu a počítá s variantou propadnuvší přihrávky.

3) Ale teď už k Řekům. Nejprve typické panorama balkánské rozehrávky. Katsouranis zezadu přihrává Maniatisovi do opravdu pikantní pozice. Záložník s číslem 2 pochopitelně chybuje tím, že přijímá pas vestoje, daleko horší je ale vyústění celé situace, které ho - vzhledem ke všeobecně vyhlášenému "stronzu" spoluhráčů - nutí samotného samotinkého kličkovat mezi pěti hladovými vlky.

4) Dále jiná řecká kravina, přímo předcházející jedinému gólu Poláků. Kromě toho, že se pod gól významně podepsal zmatkující veterán Chalkias, je třeba vypíchnout ještě ono "bizarní ztrojování pravé lajny", o kterém jsem mluvil výše. Zde je krásně vidět - důvod, proč se celé trio Santosových oveček vydalo pronásledovat Błaszczykowského, namísto aby minimálně (podtržený) Holebas běžel aspoň vykrývat prostor blíže ose hřiště, když ne rovnou osobně strážit jednoho z dobíhajících Poláků...ten bych chtěl vážně znát.

5) A do třetice, aby snad na Polácích nezůstala nit suchá, ještě předkládám obrázek jejich famózně zahraného ofsajd-systému před vyloučením chudáka Szczęsného a vším, co následovalo poté. Soulad polské defenzivní linie je vskutku příkladný.

Zajímavosti dne

- Ačkoliv se Lewandowského střela ujala až v 17. minutě, historie zahajovacích klání evropských šampionátů pamatuje jen dva rychlejší údery. Oba se shodou okolností narodily v jediném, a hned tom prvním případě, v Paříži roku 1960. Tehdy Milan Galić poslal Jugoslávii do vedení po 11 minutách, aby za pár vteřin odpověděl domácí Jean Vincent. Divoká inaugurace se nakonec spokojila teprve s devíti zářezy.

- Aby na Euru prvně nařízená penalta zůstala nevyužita, to se příliš často nestává. Posledně byl protagonistou takového okamžiku současný trenér Seville Míchel, když minul proti Dánům při španělské premiéře na Euru 1988. Sám nicméně v tom samém utkání konto soupeře zatížil a jeho tým nakonec vyhrál; 24 let stará situace se tedy té letošní Karagounisově podobá jen minimálně.

- Češi vyrovnali rekord! A přirozeně nechvalný. Inkasovat tři a více branek ve třech po sobě jdoucích zápasech na ME (předtím Turecko 2:3 a Portugalsko 1:3), takový husarský kousek se doteď povedl jenom Jugoslávii v rozpětí 16 let (1984-2000).

- Pokud počítáme Euro jako Euro, které se v nynějším formátu koná teprve od roku 1980, stal se dnes Keržakov vůbec prvním fotbalistou, který za jediné střetnutí nastřádal sedm nepřesných ran.

- Díky českému výběru Rusové konečně poznali, jaké to je nasázet některému ze soupeřů na evropském šampionátu čtyři branky.

- Dzagojev se ve svých 21 letech stal druhým nejmladším střelcem, jenž na Euru udeřil dvakrát v jediné bitvě. Před ním se to povedlo Rooneymu v Portugalsku; tomu tehdy bylo dokonce 18.

Kuriozita dne

Ani ne půl minuta pobytu na hřišti a talentovaný Řek Fortounis překrásným obloučkem za obranu nepřímo stojí u zrodu pokutového kopu, který může balkánskou zemi nasměrovat za překvapivým vítězstvím. Ani ne půl minuta pobytu na hřišti a Przemysław Tytoń, dvojka v reprezentaci i klubu, tu samou penaltu s přehledem likviduje...

Hvězdy dne

Dimitrios Salpingidis (Řecko) - Úplně strhl celou řeckou skvadru, díky zabijáckému instinktu vyrovnal, díky fantastickému pohybu zařídil penaltu a škodil i v jiných okamžicích; příště rozhodně volba pro základ.

Andrej Aršavin (Rusko) - Tenhle hráč, že má být z formy? Kmenový hráč Arsenalu byl všude, nebylo mu blbé zasprintovat i pro nedobrý pas, hrál nade vše týmově; vrcholem jeho představení budiž znamenitá asistence na vítěznou branku.

Alan Dzagojev (Rusko) - Výše zmíněná statistická lahůdka hovoří sama za sebe; Dzagojev si před bránou počínal jako správný mazák, s velkým přehledem potvrdil titul nejlepšího kvalifikačního střelce svého týmu a platný byl samozřejmě i v mezihře, kde vykazoval hlavně neobyčejný cit pro balon a přihrávku.

Autor: Tomáš Daníček

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Eurozápisník XXIV. aneb Vítej, zlatý hattricku!
02.07.2012, 14:39
Eurozápisník XXIII. aneb Španělé na tři, Italové na čtyři
30.06.2012, 21:54
Eurozápisník XXII. aneb V režii druhého nejlepšího
29.06.2012, 17:06
Eurozápisník XXI. aneb Španělsko verze 1.0
28.06.2012, 05:21
Eurozápisník XX. aneb Angličané z(a)traceni
25.06.2012, 17:38
Eurozápisník XIX. aneb Když dva dělají totéž, není to totéž
24.06.2012, 15:40
Eurozápisník XVIII. aneb Jedna ruka netleská
23.06.2012, 05:00
Eurozápisník XVII. aneb Nejhorší útok je obrana
22.06.2012, 13:17
Eurozápisník XVI. aneb Co čekat od Portugalců?
21.06.2012, 11:28
Eurozápisník XV. aneb Anglie - Video 1:1
20.06.2012, 07:01
Eurozápisník XIV. aneb Žádné strachy, žádné spěchy
19.06.2012, 04:12
Eurozápisník XIII. aneb Čím víc ofenzivní síly, tím míň neplechy
18.06.2012, 05:04
Eurozápisník XII. aneb Odešel déšť a dorazili Češi
17.06.2012, 15:04
Eurozápisník XI. aneb Co čekat od Poláků?
16.06.2012, 12:01
Eurozápisník X. aneb Sucho vadilo, mokro souhlasí
16.06.2012, 09:52
Eurozápisník IX. aneb Nejlepší fanoušci - nejhorší hráči
15.06.2012, 12:29
Eurozápisník VIII. aneb Ronaldo Gómezovým učněm
14.06.2012, 06:50
Eurozápisník VII. aneb Když síly stačí i nestačí
13.06.2012, 12:26
Eurozápisník VI. aneb Co čekat od Řeků?
12.06.2012, 07:42
Eurozápisník V. aneb Ševa zase pálí a outsider vede
12.06.2012, 03:16
Eurozápisník IV. aneb S útočníkem ani ránu
11.06.2012, 02:44
Eurozápisník III. aneb Jak favorité ukázali slabiny
10.06.2012, 04:41
Eurozápisník I. aneb Co čekat od Rusů?
07.06.2012, 22:29

Komentáře (270)

Přidat komentář
smazaný uživatel

zklamání je na mistě, nevadí, my to napravíme

Reagovat
smazaný uživatel

To těžko, budeme rádi za bod s řeckem

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak.

Reagovat
smazaný uživatel

ani hovno

Reagovat
smazaný uživatel

a jestli našim nevěřiš tak běž do lesa na dřevo kkte

Reagovat
luismiksak

na řecko bych viděl optimální sestavu:

čech - gebre, sivok, suchý, kadlec - hübschmann, jiráček - petržela, rosický, pilař - baroš (pekhart)

ze sestavy Hubník, Plašil, Rezek !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no ta tvoje sestava no nevím,protože Kadlec byl nejslabší hráč na hřišti.Absolutně nestíhal tři goly byli z jeho strany a dalších deset šancí co šli vedle.Totální propadák.Souhlasím,že rezek,plašil a hubník tam nemají co dělat máme lepší hráče.A sivok taky nehrál vůbec nic,ale to pramenilo se špatné zálohy.A na konec Baroš jeden by řekl dobrý co mohl dělat a já říkám špatný,protože neudělal vůbec nic.Nepatří do repre je to ležící a brečící holčička.Keržakov tam byl taky sám a kolik měl šancí a otom je hra utočníka Baroš nikdy nic nehrál a ted se to nenaučí.Jo kdysi dal i nějaký gol ale protože sním hrál Koler a to byl pan utočník.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto souhlasím stím tvrzením ohledně Baroše. Je to jedena z velkých chyb bílka v počinu trenéra repre. Proč pořád stavět utok naněm. ? co kdy provedl od eura 2004 dobrého. To že jendou vyhral střelce na Velkem turnaji přece neznamená že se ted může dloubat v nose 90min a nikdo nic neřekne. Už jen ty zápasy v přípravě jeho stojný výkon není na oko ani pro hru dobrý.

Reagovat
smazaný uživatel

..mozna vyzkouset misto Barose Lafatu, ktery ma cuch na goly a dari se mu je davat dlouhodobe (byt jen v GL)

Reagovat
smazaný uživatel

Na Reky bych to dal takhle:

Cech - Gebresalsie, Sivok, Kadlec, Limbersky - Hubschmann - Pilar, Rosicky, Petrzela - Lafata, Pekhart

Reagovat
forma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mesyas

pevně věřím že postoupíme

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
celticz

Reagovat
smazaný uživatel

jo.. Recko a Polsko muzem porazit

Reagovat
BrainBlender

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Nescházelo málo a v anketě by bylo "Bílkova nestřídání"

Kromě toho samozřejmě fyzička, která po 70. minutě úplně odešla a celkový výkon obrany, kde jsem neviděl větší souhru, ale ani individuální kvalitu. Až na útočný výpady Gebreho, i když se zpátky vracel dost těžkopádně...

Reagovat
-Carles-

Gréci budú určite hratelnejší, ale napriek tomu veľké šance na výhru Česka nevidím. Pokiaľ bude Samaras opäť strielať holuby na streche štadióna, česká obrana bude koncentrovanejšia a hlavne kraje sa budú držať svojich primárnych povinností, Čech podá heroický výkon a Bílek namieša tú "správnu zostavu", tak je tu samozrejme šanca aj na tri body.

Ultradefenzívna hra (s poriadnym DM), so snahou o rýchle brejky po stranách a centroch do vápna by mohla byť tou správnou medicínou

Tip : 1:2 pre Grécko

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni kritizují Baroše, ale musím se ho zastat...Měl to těžký, několikrát potáhl balon, dokázal udržet míč proti přesile, přesně přihrát...Když nemá žádnou podporu a je na všechno sám, tak je to těžký...To Bílek nevidí?! Bary má samozřejmě to nejlepší za sebou, ale mít po boku Pekharta či Necida, určitě by se mu hrálo lépe. Takhle je totálně utopenej v tom našem systému a potom se všechna vina hází na něho, přičemž za nic moc nemůže...Přál bych to zkusit každýmu podstupovat neustálý souboje proti třem, čtyřem soupeřovým hráčům...

Reagovat
fantomas

Reagovat
alegre

100% souhlas. Baroš neni to co byl, ale nechat ho na hrotu samotného, drženého, okopávaného, bez šance prosadit se proti přesile obránců, je jen a jen Bílkova neschopnost, lépe řečeno blbost. Pesimismus je na místě, snad ne pro výsledek, ale především pro neochotu Bílka něco změnit. Myslím si, že proti Řecku nastoupí téměř stejná jedenáctka a se stejným herním projevem a stylem.

Reagovat
smazaný uživatel

Musím souhlasit. Jako (bohužel) očitý svědek na stadionu, jsem si říkal, že je mi Milana až líto, za ten pískot při střídání, protože jako jeden z mála alespoň první poločas o balóny bojoval a hrál s nasazením a poctivě. Nevím, co by zrovna on asi tak mohl dělat s tím, když záloha prostě neexistovala... Pokud se něčí výkon, v celkové ubohosti a možná až neúcty k reprezentačnímu dresu a fanouškům, ať už na místě či doma, dá nazvat vyloženě ostudným, tak rozhodně u Plašila. Nevím, jak to vypadalo z televize, ale z tribuny byla jeho "snaha a nasazení" naprosto neuvěřitelné. Ještě nepochopitelnější ale pak byl tah Bílka, když posunul Jiráčka napravo jenom proto, aby právě Plašila nemusel sundat. Prostě pro mě těžko slovy popsatelné znechucení, včetně pozápasových vyjádření, kde byla na místě pouze pokorná omluva za předvedený výkon, ale dočkali jsme se jen toho, že se v podstatě zase až tolik neděje, že se rozhodne v dalších zápasech. Prostě takovýto přístup k turnaji, který je jednou za čtyři roky a na který se všichni fanoušci těší, mi znemožňuje tomuto týmu dále na turnaji fandit

Reagovat
smazaný uživatel

všechno co ve wroclawi před zápasem předcházelo, v ulicích kolem hospod a náměstí, na stadionu..tady nejde jenom o nějakej "tým" jde předevšim o národ, v ulicích holdy zástupy čechů co sou hrdý na svoje barvy, jedna z mála možností kde se můžeme skutečně sjednotit, a taky tomu tak bylo, narozníl od stadionu sme měli po barech a v ulicích značnou převahu ..poláci vtom byli snáma, nikdo tam neměl rád rusy..je mi úplně jedno že sme prohráli den to byl skvělej a já si ho patřičně užil

Reagovat
smazaný uživatel

a jestli lituješ toho že si někam jel, tak je mi tě (bohužel) líto

Reagovat
alegre

alkoner, jestli je smyslem výjezdu mít převahu v hospodách, barech a na náměstích, tak já zase lituju tebe. Nezlob se na mne, ale nikdo a nikdy nebude hodnotit zda jsme /jste/ vyhráli v počtu piv, rumů a dalšího alkoholu, nebo společně s Poláky v nenávisti k Rusům. Jedná se o EURO, fotbalový turnaj, a rozhodující je výsledek. A tam nám ti nenávidění Rusáco dali na prdel...

Reagovat
smazaný uživatel

Stoprocentní souhlas!!

Reagovat
valloire

Baroš v poho,Kadlec a Hubník

Reagovat
smazaný uživatel

Kadlec,Hubnik byli jak vikendovy nakupujici polsky levne potraviny

Reagovat
Liquid

souhlasím z části, zároveň ale zdejší Barošovi hájitelé tvrdili, že je v tom systému 4-5-1 Baroš jasně nejlepší volba, a pokud přesně přihrál tak leda dozadu na pár metrů a že by míč dokázal podržet to moc ne a vybojovat už vůbec ne a vystřelit a vytvořit šanci pro "druhou vlnu" rovněž ne, ikdyž 2.vlna byl včera asi jen Pilař, ale rozhodně měl přijít buď nebo Necid k němu, k anketě, určitě Kadlecův výkon, od Hubníka se průser čekal, Kadlec je již ostřílený a od něho se průser nečekal, jinak si myslím, že Bílek tam poslal Lafatu pro to, že vstřelil góla Israeli, kdežto Necid a Pekhart v přípravě nic moc, ale přesto tam měl jednoho z nich poslat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak je v článku, Keržakov tam byl také sám, a vystřelil 7x!!! Baroš? NULAKRÁT!!! =D To je o neschopnosti pustit ho do šance, aby něco vymyslel. Jenže u něj je problém, že on ani neni schopnej se do tý šance dostat, když je bez balonu. je to ŠPATNEJ ÚTOČNIK, vina je u něj, že neni schopnej, a vina je u Bílka, že to neviděl, a nevpustil k němu Pekharta (Necida), když to bylo 2:0 (2:1), tahle hra na jednoho mrňavýho útočníka, kterej neni schopnej, byla k ničemu! Jako kdybychom hráli 2-5-0 místo 4-5-1 (vypustil jsem i sivoka a kadlece, kteří hráli taky velkou tužku)

Reagovat
Mada

str ašná blbost

Reagovat
fantomas

Kerž tam byl sám?

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
MacekKlacek

Reagovat
Filipow

OT: Dívám se na jedníčku Goolu a tam "míče se zmocnil Baroš, má šanci vystřelit.. a dává gól" Kéž by něco takového bylo i dnes.

Reagovat
smazaný uživatel

luxusni rozbor, luxusni teorie, ale hlavnim debilem byl kazdy, kdo veril v nasi vyhru. u tretiho a ctvrteho golu uz jsem se jenom musel smat. co jste cekali, lol ? nemluve o typicky prehnane nesmyslnych sazkovych kurzech na vyhru CZ....ovsem to uz je sazkarska pisnicka, ktera se opakuje kazde mistrovstvi, kam se dostanem bet against your country and win big time

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych nadpis upravil na: Eurozápisník II. aneb Česká Alenka byla znásilněná hned 4x v úvodu EURO a hrabě de Bílka bezmocně přihlížel jako kolemjdoucí turista.

Reagovat
mookyn

Reagovat
valloire

Nejtragičtější výkon obrany,co jsem kdy viděl. Kadlec Hubník .Ende

Reagovat
Liquid

s Ghanou to bylo ještě horší

Reagovat
Ligter

Hrozivý zápas.

Reagovat
Kiwi-21

s ghanou nás aspon Čech několikrát podržel včera se tomu bohužel ani jednou nestalo

Reagovat
smazaný uživatel

To byly nechytatelný míče včera, s Ghanou na něj letěli takhle těžký míče dva, byly z toho góly, včera to byli čtyři.

Reagovat
valloire

Jo,to bylo podobný. Tohle ale horší.

Reagovat
CHONG

Celkem ostuda, jenom doufám, že všichni kteří se tady zastávali Bílka po dnešku konečně prohlédli a i oni už konečně uznají, že tento šašek nemá na pozici reprezentačního kouče co pohledávat. Bílek ven!

Reagovat
Xaver

Dobrý článek. Rusové byli jasně lepší, ale co je horší, z naší strany total prokoučovaný zápas. Ale prostě nemáme hráče na vrcholné akce a nikdo ani nemá zájem jim dát kvalitní vedení. Jak může Bílek prodloužit ještě před ME ??? Kdo mu to zlatý koryto (za nic !!! - nebo snad za postup na ME z takové skupiny) dal ???? Ten také nese plnou odpovědnost i za tohle 4:1.

Reagovat
smazaný uživatel

Rossija mě velice mile potěšila Alan 2 fíky, Roman ten 4 gol nepotřebuje koment, prostě krása...akorát Saši škoda, že neproměnil ty šance,ale věřil sem furt, že ju dá.

Aspon si už konečně přiiznejte , že tam nemáme co dělat ! štěstí jsme měli ted dost...už příprava ukazala, co jsme za nekopy..z Izraeli gol z penalty pak vlastnák Izraelců ,a no a s Madarama to nepotřebuje komentář, Madarům chybí 8 hráčů základní sestavy a prohrají lépe řečeno s výběrem Madarské ligy..toš to at pálí ví kám...

Je mi líto těch Plzenáku a Čecha, těm bych to přál..ale tě hajzlům ostatním vubec ( tím myslím aj to slavné vedení) ...a hlavně dostal přes hubu ten zkurvenej Český stereotyp vůči Rusku, a taky ten fanatismus namyšlený, ačkoliv sem čech,tak to mě hodně sere...A Rusku fandím jen z toho duvodu, že nejen tam mám známé, ale kvuli její lize, kterou ze všech lig nejvíc sleduju a fandím Dinamu a Zenitu už hodně dlouho. Vím že tu bude na mě hromy blesky..ale musel sem to objektivně napsat, jak to vidím

Reagovat
smazaný uživatel

* s Izreali ( omlouvám se za překlep )

Reagovat
smazaný uživatel

Izraeli

Reagovat
smazaný uživatel

Fandit Dinamu a Zenitu - to je teda kombinace ...

Reagovat
smazaný uživatel

tjn

Reagovat
smazaný uživatel

Rusko mělo jasnou taktiku, všichni věděli co mají hrát. To Češi, jak kdyby v tomto složení byli na hřišti poprvé.. S naší obranou a Mílou Barošem v útoku, no..

Reagovat
Losinho

Chce to zase změnit obranu, bylo jasný, že s Hubníkem to nepůjde. I když je fakt, že snad ještě horší byl Kadlec. Bílek předváděl otřesná střídání, od stažení Jiráčka jsme vlastně nezaútočili.

Nedá se nic dělat, musíme porazit Řeky.

Reagovat
smazaný uživatel

Řeky a Poláky. Ale ještě hůř jak Hubník hrál i Sivok. Vůbec celá obrana byla shnilá. Gebre taky párkrát zaspal.

Reagovat
smazaný uživatel

Včera se jasně ukázalo, že čeští fanoušci umí opravdu jen fandit když se daří. Ale pravý fanoušek se hlavně pozná, když jeho klub či země prohrává a on fandí, aby jim napomohl obrátit vývoj skóre. Ale hlavně, že si dali hodinu tělocviku s "hopem"...

Reagovat
smazaný uživatel

A ty jsi našim fandil ?

Reagovat
smazaný uživatel

já fandil tomu, ať vyhraju minisoutěž s výsledkama v hospodě...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsi asi opravdovy fanousek, kdyz na jednu stranu oslavujes EURO 2004 a vykony narodaku, ale ted kdyz se nedari, tak to je jenom vysmech

Reagovat
smazaný uživatel

kde oslavuju EURO 2004 Jestli narážíš na zápas CZE-HOL, tak se mi jen ten zápas líbil...

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy Bílek pochopí,

Bary - Ve svém věku už na hrotu sám nic nezmůže. Proč poslední 3 roky hraje v Turecku na hrotu s jedním či více off hráčů ? To nepochopim, Bary má furt kvality na to dávat góly a to zatraceně dobré kvality oproti našemu současnému kádru, jen se mu musí přispůsobit hra a sestava. Já toho blbce co vede repre nechápu a říkám to už pěkně dlouho.

Hubník - Nevím kde na tomhle tragickém hráči, budu se opakovat, kde vidí ten blbec co vede naší repre kvality ? Hubník byl vždy tragický a vždy bude tragický, absolutní neschopnost v bránění, pohybu a přístupu k enemy hráčům. Nepochopim. Jediným pozdvižením tohoto hráče je tak maximálně ,,občasný'' přístup k hlavičkování standartek. Jinak, Tragédie.

Lafata - Sakra proč ? Tohle nejsou přípravné utkání, ZDE, už nemá tenhle ligovej ostrostříl co dělat ! kvality má a sakra dobré, ale to jen možná tak pro naší propagační ligu. Promiňte, ale tenhle dojem mam už dlouho a rozhodně si za ním budu stát. Lafata na to nemá, a tlak který je pak v těžkém utkání v reprezentaci na něj veden, on nikdy nezvládl a nezvládne !

...

Jinak bych pozvedl Čecha, který zase, bohužel ZASE držel tým ale sám na hřišti není ! Nadále Pilař, velice efektivní a snaživý přístup k míči, tahu do předu, a celkově našemu týmu jako jeden z mála dodával tah do předu. Jinak, nevím, ale více už bych tu radší nic Nevyzdvyhoval !!!

Česko zase předvedlo jeden velkej hnus a stydím se za to, kdo tu naší repre vede ! Bílek zase dokázal, že tam nemá co dělat ! Jsem rád, že této reprezentaci už nefandím Dokuď jí povede takovíhle blbec, nemá cenu, jak už to taky tak dlouho vypadá, nemá cenu důvěřovat nebo dokonce VĚŘIT v nějaké zázraky. Be End

Reagovat
Kiwi-21

Promin ale jediné co absolutně nechápu je to že tu chvalíš Čecha neřikám že pohra byla jeho chyba ale u 1.vního golu mi přišlo že tam byl pozdě jak jsem viděl projít ten míč byl jsem si na 90% jistý že ho bude mít a 3.tí gol šel téměř doprostřed brány.

Neřikám že to byly vyloženě jeho chyby až na ten 3.tí gol ale golman jeho kvalit by tohle podle mého chytat mněl,pokud se nepletu za celý zápas nechytil ani 1.dnu střelu.

Ano obrana byla sice katastrofalní a Rusové mohly vyhrát o mnoho více ale to že se tomu nestalo není zásluha Čecha ale toho že Rusové trefily branku jen 4.krát za zápas,Čech podle mého tým ničím nepodržel a to je ten rozdíl od jeho zapasu v Chelsea tam ten kolikrát třeba jenom jeden ale kličový zákrok dokáže předvést v repre tohle včera neukázal

Reagovat
jenage

1.vního, 1.dnu, 4.krát, 3.tí tohle jsem ještě neviděl

Reagovat
bartes

oceňuji snahu Bílka hrát útočně. Jen by mi mohl vysvětlit, proč hrajeme stejně útočně jak proti Maďarsku, tak proti Rusku. Prakticky stejným výkonem jsme proti silnějšímu soupeři dostali logicky víc branek Asi jsem ho přecenil, když jsem čekal, že to naši zavřou a budou hrát z obrany opatrně. Přece jen je to úvodní zápas, jsem si říkal . Mám z toho zápasu zvláštní pocit. Ano, hrajeme útočně, jen hrajeme bez útočníka a záloha včetně krajních obránců se nevrací. Bylo to jasně vidět. Všechny 4 góly jsme dostali do nezformované obrany a pokud tam ti 4 obránci + nějaký záložník byli, tak rusové si nevěděli rady. Pokud budeme hrát to samé, tak budeme hrát o 3. místo s Řeckem. Poláci sice nehráli nic moc, ale ta směska cizinců a hráči z Dortmundu svoji útočnou kvalitu mají a nejspíš se to v dalších zápasech projeví. S Řeckem to bude docela vyrovnaný zápas. A pokud budeme mít štěstí, porazíme je a Polsko prohraje s Ruskem, tak by jsme ty Poláky teoreticky mohli porazit. A Míša bude spokojený

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole jen sem si oddechnul že má Bílek tu smlouvu až do MS. Ještě by nám ho někdo mohl vyfouknout. Zlatý hoch.

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že ju nemá až do prvního MS na které se dostane, páč jinak by ho museli z lavičky vynést nohama napřed.

Reagovat
smazaný uživatel

No pokud neuspěje na Brazílii, tak doufám že mu jí prodloužej. Vždyť si ji prej zaslouží, za to že nám se štěstím pomohl na EURO.

Reagovat
Kiwi-21

Jednou jsem Kurva Čech !!!

Tak budu našim fandit a doufat k zlepšení i kdyby tam byla jen minimalní pravděpodobnost k tomu zlepšení,a navíc nevěřím že tak hrozně a naivně mužeme odehrát i ostatní utkaní náš tým už ve kvalifikaci ukázal že vždy jak jim teklo do bot tak uhrál co potřeboval i třeba silou vule což ukazuje určitý charakter týmu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

V clanku je neprimerena kritika Hubnika Kadlec zahral o tridu hur nez on a navic co maj asi stoperi delat kdyz krajni beci nepokryvaj sve prostory a DM neexistuje ? Nezmuzou zhola nic a logicky pod tlakem nasekaj dost chyb , s tim by se vyporadal jenom opravdu prvotridni stoper a takoveho nemame.

Dale obhajoba Barose neni na miste jo mel to tezky a byl proti presile , jenze jeho pohyb bez mice je tragicky kdyz clovek videl jak se Kerzakov dokazal mockrat uvolnit do toho spravneho prostoru a tam pak dostal balon tak to jsem u Barose nevidel ani jednou.Nerikam ze k tomu mel tolik prilezitosti protoze Rusove nemeli zdaleka takove diry v obrane jako my , ale ja tam nevidel ani tu snahu akorat se vztekal kdyz spadnul na zem to je vse co predvedl.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fernando_Torres

Hubník si všechnu kritiku za včerejšek naprosto zaslouží, to co předvedl při čtvrtym gólu neni k vidění ani v okresnim přeboru... Supertechnik Pavlučenko si ho tam zasekne třikrát tam zpátky a pak si to ještě v klidu potáhne do středu a zakončí na bližší tyč? To promiň...

Reagovat
smazaný uživatel

Ok za ten 4.gol opravdu zaslouzi kritiku , ale rozhodne v jeho situaci by o moc lepsi vykon v celym zapase nepredvedl temer zadny stoper.

Reagovat
Joe.Cole

Za ten 4. gól Hubník možná částečně mohl, ale hlavní díl viny leží na Gebrem a Hubschmanovi, kteří od něj stáli pár metrů a dívali se jak v kině.

Prostě neexistuje aby byl soupeřům útočník ve vápně a nikdo ho nezdvojil, to se na mě nezlob.

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne súhlas so stopérmi.

Reagovat
Pipo123

Na Baroša sa tu nejak moc nadáva, pritom on za tú prehru nemôže, keď som videl zápas, tak som nechápal zálohu česka, pozrite si reprízu a niektoré gólové momenty, rusáci jednoduchou prihrávkou za záložnú radu sa dostali do protiútokov, ale čo je šokujúce, záložníci neutekali šprintom dozadu, ale pomaličky si vykračovali či zľahka utekali. Rosického chápem, ale čo zvyšok ? všetko sú to ofenzívne hviezdy keď sa im nechcelo behať. Plujete tu na Baroša, ale nikto ho nevysunul dopredu, nikto mu poriadne nenahral, bol tam sám v útoku, taký Keržakov, koľko krát mu pomahali Aršavni, Dzagojev a spol, mali nábeh do útoku, to vám chýbalo po celý zápas, raz to predviedol Pilar, inak nič. Rozdiel bol jasne v pohybe a v aktivite hráčov, potom tá záloha česka, ako keby sa im ani nechcelo behať.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
uff

To isté stopéry podla mna ten Hubník do tretieho golu az taky tragicky nebol. Ked zálžoníci nebránia ťažko to uhrajú samotný stopéri a to ešte lietal aj Kadlec.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Na Řecko: Čech - Gebre, Kadlec, Suchý, Limberský - Jiráček, Plašil - Rajtoral (Petržela), Rosický, Pilař - Baroš

Baroš to měl těžké a řekl bych, že na hromotluky Řeky by měl platit spíš rychlejší hráč než hlavičkář. Pokud by se ale nedostával do hry, tak do druhé půle vystřídat nějakým jiným útočníkem ČEŠI, DO TOHO!

Reagovat
smazaný uživatel

tvoje sestava je k ničemu,protože Kadlec nejslapší na hřišti a Plašil ještě horší.Baroš to samé apsolutně se neumí prosadit a nemá dobrý výběr místa.

Reagovat
smazaný uživatel

Eurozápisník I : "Snaha o přečíslení protivníka není cizí Širokovovi, Denisovovi ani Zyrjanovi - bude tedy potřeba být neustále v pozoru, a pokud možno se vyvarovat spíše statickým hráčům typu Hübschmana a Koláře."

Eurozápisník II : "Pozorný divák se například musel tázat, proč střed nebyl čistě defenzivním Hübschmanem posílen nejlépe už před zápasem."

No tak teď z toho nejsem moudrej, byla teda lepší varianta s Hübschmanen nebo bez něj?

Jinak každopádně parádní článek, díky za něj; a snad se příště bude hodnotit trochu veseleji...

Reagovat
smazaný uživatel

Lidi zlatí tady ani nemá cenu nic psát,protože náš svaz a trenér Bílek si myslí,že je to dobré Když někdo zaměstná u repre trenéra který nebyl schopný trénovat ani přípravku a šestileté děcka tak potom není divu,že to takhle vypadá na hřišti.No já ještě flintu nehážu do pole,přeci jenom není konec eura,ale opravdu od doby co přišel bílek k repre se mi náš fotbal nelíbí a nezaslouží si být tam kde je.Kvalifikace nejslabší skupina a náhoda že jms šli do baráže.Tam náhoda a postup.Opravdu štěstíčko jako prase a to ne díky trenérovi,ale hráčům kteří hrají v Plzni to dotáhli na euro.Ted máme nejslabší skupinu na euru a jestli nepostoupí tak ostuda jako prase a ten náš hloupý svaz,aby mu náhodou ten ,, NEJLEPŠÍ ,, trenér neutekl mu prdlouží smlouvu omg to může být jen u nás.A naši hráči no pokud nebude změna v přístupu tak jedeme domů,protože si tam běhali jak na rozcvičce.Nechápu proč Bílek vždy tak dlouho tají sestavu,když stejně pošle jedny a ty samé hráče na hřiště min. čtyři tam nemají co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

Rusko sice chvilema laxnim vykonem ukazalo nekterym mistnim fanouskum, ze opravdu jsou minimalne o tridu silnejsi nez Ceskej tym a to co rikaji do medii ma nejaky duvod. Pokud zapnou na 100 procent, muze se poprat minimalne o podobnej vysledek jako na minulym EURU.

...jenom Kerzakov si snad nazul kopacky obracene, ze svoje pekny akce zakoncoval jak hrac preboru - to bylo neuveriltelny co dokazal zahodit

Reagovat
smazaný uživatel

no ještě že to zahodil bo to by byl výprask

Reagovat
terry

Jako ja kolikrat myslel, ze jenom blbe vidim, protoze to kolikrat bez tece snad ani nebylo mozny takhle trefit. Ale v pristich zapasech mu budu prat, je to sympatak a vcera si gol zaslouzil.

Reagovat
smazaný uživatel

Jemu se to obcas stava - jak vidi sanci, tak to pali vsi silou kamkoliv na branu. Jenze vetsinou treba z 5 pokusu to dvakrat posle podobnym zpusobem uplne do pr.. ale z toho zbytku zase treba k tomu jeste jeden nebo dva goly. Vcera to bylo fakt neuveritelny

Reagovat
miky10

Bude příště hrát? Jábych se vubec nedivil, kdyby Advocaat vsadil na Pava.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to vi jenom Advocaat kdo bude hrat pristi zapas ...Kerzakov si spoustu sanci umel vytvorit, je sehranej se zalohou, mel porad fantastickej vyber mista atd. Staci jenom troska klidu a z podobnyho prubehu priste muze dat v klidu 2 goly. Nech se prkvapit kdo nastoupi ;)

Reagovat
r.mrazik

je to takovy hasic i normalne?

Reagovat
smazaný uživatel

O prispevek vejs

Reagovat
r.mrazik

jj,obnovilo se mi to az po odeslani

Reagovat
alegre

Tomáši, z mé více než osmileté zkušenosti vím, jak těžké je psát pro tento web. Dnes a denně se objevují nové a nové tváře, odborníci a "odborníci". Ta stará garda pomalu ale jistě "umírá", yarda, merengues, a další více čtou než příspívají. Jeden se musí přizpůsobit nové generaci těch, kteří při vzniku EF opravdu, a bez ironie, čůrali do plenek. Držím ti palce, děláš to sakramentsky dobře.

Reagovat
r.mrazik

je pravda,ze yarda ted hlavne trenuje na hanspaulku

ale mas recht...tomas pise fajn,obcas mu neco utece,obcas ma v diskuzich moc "kridla",ale jeste ze tu je...

Reagovat
smazaný uživatel

ale na postup stejně nevypadáte

Reagovat
r.mrazik

tak to je jasny...prijdou velke a bolestive zmeny

Reagovat
smazaný uživatel

já už na to asi kašlu, pomalu ale jistě nastává po 8 letech "Ende karriere".

Reagovat
r.mrazik

az takhle? moc radikalni ne?

Reagovat
smazaný uživatel

no, už teď na jaře sem chtěl skončit ale prodloužil sem si to kvůli Vám ale teď už je to ofiko, nejen kvůli zdraví.

Reagovat
alegre

Yarda se stal z fantastického kritika fanatickým, ale i tak ho raspektuji. A u Tomáše je nutno dodat jediné: je rozdíl mezi autorem a diskutérem... mám ten samý problém.

Reagovat
r.mrazik

vsak ja to tak beru...musi se to odlisovat

Reagovat
Andis

Když začli hrát naivně jako favoriti tak ať se nediví , ty první dva goly to by nedostala ani přípravka, to co jim předcházelo ..jinak Rezek a Kadlec hrát musí. Potřebujeme zařídit a kopat penaltu až bude nejhůř.

Reagovat
smazaný uživatel

Musime proste zacit hrat na dva hroty...Ale pochybuju,ze uprostred turnaje bude "strateg" Bilek menit rozestaveni...Cech-Gebre,Sivok,Kadlec,Rajtoral-Rezek,Jiracek,Rosicky,Pilar-Pekhart,Baros....Ale tohle Bilka nikdy nenapadne...Na jednu stranu doufam v totalni neuspech nasich,aby ten kokot konecne sel pryc,takovy "trener" nema u narodaku co delat...

Reagovat
hilarious

Prostě nepochopím, když při formaci 4-5-1, s třema středovýma záložníkama ani jeden neplní roli onoho "štítového" záložníka, to se pak ta obrana může s prominutím posrat...tím ji teda neomlouvám, Hubník mě přesvědčil, že není stoper hoden reprezentace. Baroš sám na hrotu to měl moc těžký, očekával jsem příchod Pekharta, bohužel, kouč tomu rozumí nejlíp, a taky to dopadlo tak, jak to dopadlo.

Reagovat
terry

Navíc Komňacký před zápasem ohledně složení obrany řekl: "Trenér rozhodl." Což by mohlo znamenat, že s tím zrovna dvakrát nesouhlasil.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti to říkal s tím Hübschmanem.

Jinak kvalita článku se slovy vyjadřuje hodně těžko.

Reagovat
terry

Oboje

Reagovat
Tomanatura

Ciste teoreticky, ono te dalnici slo zabranit i jinak, ale kdyz Rusove dostali balon, tak Jiracek byl jeste nekde u jejich vapna a Jarda mohl stezi s jeho zrychlenim neco udelat. Stali spatne oba a to cely zapas, Dzagoev si z nich udelal male kluky.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne se mi zda, ze nevedeli do ceho jdou ty kluci. Pusobi na me dojem, ze vubec o souperi a jejich hre nevedeji ani muk. A nastoupili s uplne jiny taktikou.

Je zahadno, ze se hraje na 1 utocnik, tedy asi trochu defenzivni styl. Ale pak nechapu Plasila na misto DM. Hubschaman pri 3 gol take jenom vyklusoval dozadu.

Podle me zapas byl predem rozhodnuty a to uz pri takticke priprave od trenera.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je důležitý, že Hübschmana to učit nikdo nemusí, protože to v sobě prostě má. Proto to bylo nejjednodušší řešení. Ale stejně, když ho tam dal místo plonkovního Rezka, udělal plonkovního zase Jiráčka, protože ho stáhl na lajnu. Ten střed bylo potřeba zahustit pořádně, výměna Hübschmana za Jiráčka byla jen kosmetickým vylepšením. Hlavně se bojím jedné věci. Že si Bílek vezme ponaučení z tohoto zápasu do zápasů s Řeckem a Polskem, na které by ta "naše" obvyklá hra mohla platit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
fantomas

Reagovat
alegre

Souhlas, kvalita je na české poměry hodně nadprůměrná, nesrovnatelná s bláboly na idnes nebo blesk a pod. Gratulace!!!

Reagovat
fantomas

Takhle, já tu sestavu bez Hübschmana podmiňoval tim, že Jiráček bude dbát na nákou rigiditu rozestavení a nebude lítat všemožně po hřišti; to samý Rosa - zase hrál drtivou většinu času to, co Kolář, což sem kritizoval, protože to furt otvírá střed. Za takových okolností tam místo Plašila Hybš bejt měl..

Reagovat
smazaný uživatel

--------------------------Čech--------------------------

Gebre----------Suchý--------Hubs-------Limberský

---------------Darida------------Jiráček---------------

----Rajtoral----------Rosický-----------Pilař----------

-------------------Pekhart/Necid----------------------- aneb sestava Karla Šípa

Reagovat
smazaný uživatel

A sestava Z.Zemana(?):

........................ČECH

RAJTORÁL-SIVOK-KADLEC-LIMBERSKÝ

.........JIRÁČEK - ROSICKÝ - PLAŠIL

....PŘIKRYL - KOZÁK/CHRAMOSTA - PILAŘ

Reagovat
smazaný uživatel

--------------------------Čech-------------------------

--------Suchý---------Sivok---------Kadlec---------

Gebre--------------------------------------Limberský

----------------Darida--------Jiráček-----------------

------------------------Rosický------------------------

------------------Pekhart------Pilař-------------------- Na Řeky by to platit mohlo...

Reagovat
smazaný uživatel

Bóžu na ně!!!!

Reagovat
alegre

Možná že to s tímto článkem vůbec nesouvisí, v tomto případě se omlouvám, ale myslím si, že rozdělení Československa bylo tragickým omylem. Nejen po sportovní stránce...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
alegre

Díky za ten palec... Nějak si to ani po těch téměř 20 letech neumím srovnat v palici. Díky Havle, Klausi, Mečiare, také ve sportu jste nás poslali do s*aček!

Reagovat
smazaný uživatel

Ve sportu? No to nemůžeš myslet vážně. Tolik úspěchů v tolika různých sportovních odvětvích nám může závidět celý svět. Se Slováky by to rozhodně nebylo lepší, možná ani stejný.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se to veme. Kdyby sis vzal slovenskou reprezentaci ve fotbale či v hokeji a promíchal jí s tou českou, tak by podle mě vzniknul silnější tým.

Reagovat
smazaný uživatel

Otázkou je, jestli by ten silnější tým dosáhl takových úspěchů, jako ten slabší - český.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, jsou to jen spekulace. Ale představa, že bychom měli svého času na levém kraji obrany Vlado Labanta, či Greška není špatná. Nebo dnes do zálohy Kucku, Hamšíka, nebo Breznanika...nemuselo by to vypadat zle. A Mintál s Vittekem, či Némethem by se taky mohli v československém výberu prosadit.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo by se hodil především, tak to je Škrťel.

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal by na tom byl určitě líp... U hokeje si tak jistý nejsem... Na přelomu tisíciletí jsme měli tolik TOP hráčů, že bychom postavili klidně dva úspěšné týmy + Slováci samotní měli nadupaný tým... Takže je docela možné, že bychom mohli doplácet na to, že bychom měli v týmu tolik hvězd, že by to nakonec neklapalo. Jako to ostatně měli nedávno Rusové... A zase naopak dneska kdy Slovenská hvězdná generace už skončila by pro nás byly Slováci relativně zbyteční a akorát by byli fanoušci rozeštvaní kvůli tomu, že v týmu nejsou skoro žádní Slováci...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím zda ve sportu nás ti jmenovaní posrali do sraček, ale Havel, Klaus a jejich další následovníci, to je škoda mluvit. Na co se v Česku sáhne, to je špatně. Rozprodaný stát z ohromnými dluhy. Od 1993 se všechno jen rozkrádá, rozprodává a národní hrdost je znát je při sportu. To je důvod, proč se od toho snažím distancovat. Alibisticky si hrát na hrdého Čecha jen při sportovních kláních, sorry, ale člověk by měl mít hlavně nějakou svoji vlastní hrdost.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen jedna poznámka... Když se mluví o rozprodaném a rozkradeném státě, je třeba si uvědomit, že se bavíme o zdevastovaném majetku, který komunisté sebrali soukromníkům.

Reagovat
smazaný uživatel

A po jaký další stránce je to podle tebe škoda?

Reagovat
alegre

Ekonomický, například. LIdský, myslím si...

Reagovat
smazaný uživatel

V ekonomice se vyznám jen minimálně, ale laickým odhadem si nemyslím, že by nám Slovensko bylo nějak extra užitečné. A po lidské stránce...to nemůžu posoudit, protože jsem Slováky jako bratry prakticky nezažil. V čem konkrétně by nám to prospělo, podle tebe?

Reagovat
alegre

Jsem, pravděpodobně, o pár letr starší než ty, ale i tak nemám právo měnit tvůj názor. Osobně si myslím, že by nám bylo lépe ve společném státě. Němci se spojili, my se rozdělili. Proč? Kdo měl zájem? Jugoslávie na rozdělení doplatila. Československo na něm nevydělalao. To je můj názor...

Reagovat
smazaný uživatel

Mně teď ani nešlo o nějaké vyvracení názorů atd. Spíš mě zajímalo, jak jsi to myslel s tou lidskou stránkou atd . Jinak starší asi budeš, co si tam pamatuju jak tu někdo zveřejňoval tvůj věk. Do ekonomických debat bych se mohl pustit jen v podroušeném stavu a ještě by mě musela osvítit múza a nějakým zázrakem bych se musel rovzomenout na svá studia na obchodní akademii.

Reagovat
alegre

SanchoPancha, asi bude mít rozdílný názor, nebo se možná po nějaké debatě shodneme. Já to prostě vidím tak, že rozdělení státu nám téměř v ničem neprospělo. Jugoslavie je příkladem, bývalý Sovětský svaz je o něčem jiném. Českoclovensko bylo o něčem jinem... A jinak, je mi víc než 60, mentalmentně někde kolem dvaceti, , první lásku jsem měl ze Žiliny, a fandím těm, co mají dvacet nebo o pár let víc!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Aby nedošlo k nedorozumění...já proti Slovákům nic moc nemám. Mám slovenské kamarády, kamarádky...spolužáky, spolužačky a vycházel jsem s nima dobře. Ale tu realitu Československa jsem zažil jen pár let jako malý capart, tak si nějak neumím představit, v čem by to bylo lepší.

Reagovat
r.mrazik

slovaci chteli byt samostatni...

jugoslavie?tam to byl dobrej sud prachu...

nevim...rozdeli sice neprospelo,ale ani neublizilo a kdyz chteli slovaci samostatny stat,tak ho maji mit...

samozrejme,mit prvni lasku ze ziliny,tak to vidim asi taky mozna jinak (nehlede na to,ze mam koreny napul slovenske)

Reagovat
alegre

Kluci, je to můj subjektivní názor, ale i tak si mylím, že to rozdělení nám téměř v ničem neprospělo..Pravdou je to, že Slováci tu samostatnost chtěli, ale my Češi, jsme jim to vyčůraně umožnili. Dnes Klause kritizujeme, a asi víme proč. To rozdělení Československa bylo také jeho prací...

Reagovat
fenixLFC

ja som CS nezazil a viem len nieco zo skoly ale myslim ze porovnavat to s juhoslaviou alebo sovietmi je blbost...juhoslavia sa myslim rozpadla hlavne kvoli tomu, ze oni su moc ini navzajom...tam si mal krestanske staty, pravoslavne, moslimske...cely balkan bol v podstate takym mikrokozmom..ZSSR si myslim ze sa rozpadol hlavne kvoli tomu ako on bol vobec drzany pokope...ked tam padol komunizmus tak to nemalo sancu....a my sme sa pridali k cechom hlavne aby sme sa zbavili madarov ale chceli sme autonomiu v ramci spolocneho statu....potom sa to zacalo menit a zacalo sa dost centralizovat.....ked bola nakoniec reublika rozdelena, tak tiez si myslim ze to bolo viacmenej politicke, o tom ze chceli vladnut dalsi ludia a tak...mozno je to koepc nezmyslov co kecam, tolko moj nazor, ked tak rad sa necham poucit

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdelit se chteli hlavne Slovaci. Podivej se do historie pred WW I. sme byli soucasti Rakouska-Uherska , potom jsme se teda spojili , ale uz mezi valkama byl na Slovensku silne citit jejich nacionalismus a touha po samostatnosti. Potom po WW II. tu byl komunismus to sel nejakej patriotismus stranou a jakmile se to v roce 1990 uvolnilo tak zacal Slovenskej tlak na samostatnost.

Z toho plyne ze oni vicemene celou dobu souziti nebyli nadseny z toho ze jsou "s nama" a dopadnout to takhle muselo.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, třeba já co se bavil se Slováky, tak vyloženě nikdo z vysokoškoláků nebyl pro rozdělení a furt nás berou jako bratry - alespon ty, které já znám. Takže to vidím spíš jako politickou machinaci tehdejších politických špiček, které zmanipulovaly davy lidí a ve výsledku z toho je rozdělení.

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, ale to je taky dost možná vzpomínkový optimismus. Je třeba si přiznat, že federace nefungovala moc dobře, s Klausem na jedné straně hranice a s Mečiarem na druhé to dost dobře nešlo, a aji kdyby na Slovensko přišel někdo jiný, tak by to nebylo o moc lepší. To rozdělení pomohlo oboum státům. Upřímně, teďka už by mělo smysl se třeba aji spojit, páč věřím že po těch všech zkušenostech už by společný stát fungovat mohl. Ale z toho jak absurdní tahle myšlenka lidem dneska přijde, a jak málo iniciativy se k tomu vyvíjí sám můžeš vidět, jak široce přijímané ty dva samostatné státy jsou. Takže nostalgie ano, žít by v tom ale chtěl jenom málokdo.

Reagovat
smazaný uživatel

To by muselo byť ale Slovenskočesko.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, nevím...to by pak Slováci získali pocit, že nejsou naši bratři, ale fotrové. A začali by nás sekýrovat .

Reagovat
smazaný uživatel

Práve preto žiadny spoločný štát.

Reagovat
stas87

nj,vy cesi to vidite ako hlavnu iniciativu slovakov to rozdelenie,vycitate slovensku odtrhnutie po cias 2.sv.vojny a vyhlasenie samostatneho slovenskeho statu ale zabudate na to ze slovensko bolo 1000 rokov pod madarskom,vies co bol treba uhorsky snem?v tom sneme bol 1 slovak,niekedy ziadny a to sa rozhodovalo o osude slovakov ci slovenskych mest...vy ste boli nejakych 300 rokov pod habsburkami a nemali ste taku perzekuciu ako slovensko od madarov,slovaci tuzili po samostatnosti,po tom aby im nikto nevravel co mozu a co musi...to vy cesi nepochopite a nadalej budete mat slovakov za zradcov

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne sme necheli byť druhí ani v tom umelo vytvorenom druhom Československu. Sloboda je pre nás najväčšia veličina, aj vždy bude...

Verní sebe, svorne napred!

Reagovat
stas87

o slobodu sme vzdycky bojovali a aj budeme!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vieš vôbec prečo sme sa chceli rozdeliť?

Keď tak pozerám, tvoje názory sú značne obmedzené. Len mi prosím ťa nenapíš slovné spojenie "slovenský nacionalizmus", lebo to slovné spojenie sa dosť preceňuje a nebolo to pre to...

Reagovat
smazaný uživatel

A tahat v tyhle zemi za sebou jeste vic cikanu, nemakacenku a dalsich socialnich pripadu nez ted? Diky, nemam zajem.

Reagovat
smazaný uživatel

Čo je "nemakacenku"?

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, chápem inak v SR je po Bulharsku a Rumunsku druhé najväčšie percento cigáňov na obyvateľa v krajine... Musíme s tým niečo robiť. Učlovečiť sa dokáže každý človek...

Ľutujem niektoré časti východu Slovenska... To len my západniari a Bratislavčania si myslíme, že sa nás to netýka, ale skôr či neskôr začne..

Reagovat
FC Porto FC

Čech

Gebre-Sivok-Kadlec-Limberský

Darida-Jíráček

Plašil-Rosický-Pilař

Pekhart/Necid ale jelikož je Bílek debil tak Baroša nevyndá a Darida si nezahraje ubec

Reagovat
smazaný uživatel

Co mate vsichi s tim Daridou ? Hrac ktery hraje ligu poradne pul roku nas urcite vytrhne.

Reagovat
r.mrazik

a hlavne,i v plzni s nim hraje horvi,darida hraje na jirackovo miste...je blbost je cpat vedle sebe...opet by oba propadali...

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro fantomasa.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak sestava Karla Sipa na plac pak by snad mohli neco zahrat,ovsem jesli tam proti rekum vybehne opet klasicka Bilkovyna tak mi to hlava nevezme Ta mi uz nebere to jak pan trener dostal kontrakt u repre na dalsi roky a to se jeste nevi jestli nahodou neskoncime treba bez bodu posledni ve skupine Jsetlize by se tak stalo a pan deBilek by sam neodstoupil pak by to byla nejvetsi drzost a vysmech vsem co fotbalu u nas jeste fandi. Snad se tento hruzny scenar nenaplni,ovsem jestli nebude vule trenera neco razantne zmenit tak bych bohuzel moc viri v uspech nemel

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě mám otázku. Z čeho si čerpal ty informace v prvním článku? Hlavně co se týče hry Rusů...

Reagovat
fantomas

Převážně zonal marking, guardian (od ruskýho korespondenta), eurosport i fourfourtwo, myslim..

Reagovat
smazaný uživatel

Takže přečetl. Já opravdu nedokážu pochopit, jak je možný, že se tohle nedostane k lidem v takových funkcích, s takovou zodpovědností, jakou má realizační tým naší reprezentace.

Reagovat
smazaný uživatel

Rusové mají obrovskou výhodu v sehranosti, můžou hrát poslepu. Viz včerejší sestava. Obrana složena z hráčů CSKA + Aňukov. Záloha a útok až na Dzagojeva komplet ze Zenitu. To dělá hodně.

Reagovat
smazaný uživatel

Čech-Gebre Selassie, Sivok, Kadlec, Limberský-Hubschman-Rajtoral, Plašil, Rosický, Pilař- Baroš

Takhle by to mohl Bílek poskládat do dalšího zápasu.

Reagovat
One-Real

Me konkretne do oci nejvic bila situace, kdyz Rusove prevzali nekde 10 metru pred nasi obranou pulku balon a presto ze nase obrana byla jaktakz zformovana (5-6 hracu) tak nikdo neudelal dva kroky dopredu a nechali jsme je priblizit se az do 10 metru k vapnu a pak bylo zle. Rusove zahrali dobre, ale neulehcovat jim to, tak to takhle nemuselo dopadnout

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, to mě taky zaráželo, že proti nim nikdo nevystupoval. Rusové šli do několika našich hráčů, ale ti v podstatě stáli jak solné sloupy.

Reagovat
spider_8

Protože to by měli dělat defenzivní záložníci, kteří byli v tu chvíli za míčem.

Reagovat
spider_8

* nebyli za míčem

Reagovat
One-Real
Reagovat
smazaný uživatel

to už je snad 5 verze toho videa.

Reagovat
spider_8

Pěkné shrnutí. Co mě zaujalo je slovo "vyzpytatelněji" Možná je to gramaticky správně, ale vypadá to hrozně a ještě sem to nikdy neviděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Cech-Gebre,Sivok,Suchy,Limbersky-plasil,jiracek-petrzela,rosicky,pilar-Baros ;)

Reagovat
miky10

Čech - Gebre, Suchý, Kadlec, Limberský - Rezek, Rosický, Jiráček, Pilař - Baroš, Pekhart.

Reagovat
smazaný uživatel

Z té kritiky našich fotbalistů se mi dělá zle. Sundejte si konečně ty růžové brýle z let 2002 - 2005. Předtím jsme měli v sestavě opory zahraničních velkoklubů, teď je sestava složena z hráčů průměrných evropských klubů. Výkon to byl možná pod naše možnosti, především co se týče defenzívy, ale šance pořád je, Poláci ani Řeci, to není žádná hitparáda.

Reagovat
jenage

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
alegre

Reagovat
smazaný uživatel

takže žádná kritika není podle tebe na místě vše je v pořádku a funguje to dobře jen chybí kvalita ano?

Reagovat
smazaný uživatel

Není kritika jako kritika.

Reagovat
Losinho

Reagovat
valloire

Hodně málo takovejch trapnejch výkonů jsem viděl v podání naší repre.

Reagovat
smazaný uživatel

a presto, pokud ses na Polaky s Reky dival, ti muselo byt jasny, ze jak Polaci, tak reci vi co maji hrat, hrali podle nejaky sablony, meli taktiku.. My jsme to hrali vsechno na nahodu..

Reagovat
Pinturicchio

http://www.footballuser.com/426553/Czech_Republic

Případně místo Sivoka Suchého.

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vykašlal bych se na křídla a místo Gebreho tam dal ještě Rajtyho

Reagovat
smazaný uživatel

Místo Gebreho? Našeho nejlepšího hráče? To ani náhodou. Když Rajtorala, tak místo Rezka.

Reagovat
smazaný uživatel

Šíp

Nebál se říct to, co viděl každej.

Reagovat
partaS

sice plácl pár blbostí, ale za odvahu

Reagovat
smazaný uživatel

Mně to moc odvážné nepřijde.

Reagovat
partaS

třeba experti ve studiu by to jen neurčitě okecávali

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ale Šíp není do fotbalu nijak zainteresovaný, takže nevidím na jeho kopání do mrtvol nic odvážného. Jo, řekl to na plnou hubu. Ale plácat ho kvůli tomu po zádech? To ne.

Reagovat
spider_8

Až na to, že polovina byly úplný voloviny.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych viděl proti řekům sestavu takto: Čech-Gebre,Sivok,Kadlec,Limberský-pilařz,rosicky,plašil,rezek-baroš,necid

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko nějak radit. Tohle je úplně jinej systém, než na kterej jsou zvyklí, takže fakt nevim... Každopádně Baroše bych poslal domu kdybych mohl :) Jiráčka jsi správně nechal sedět. Proč bys dával Pilaře na pravo? Já bych ho nechal na levo a na pravo místo Rezka bych dal Rajtorala, takže:

Čech

Gebre - Sivok - Hubník - Kadlec

Hübschman - Plašil

Rajtoral - Rosický - Pilař

Lafata/Pekhart

Stopery bych nechal. Nemyslím si, že hráli úplně tak špatně. Problém byl v tom, že jim nikdo před nima nepomohl.

Reagovat
smazaný uživatel

vymenil by jsem kadlece ten to uplne sral z jeho strany šlo vše nestihal fizicky ani pozičně.Ale spíš než jiráček to posral plašil ten chodil a ne behal.

Reagovat
smazaný uživatel

no to by sem nerobil bo baroš nemá na euro je to nejslabší utočník možná na světě a davcat tam dva utočníky tak naše zaloha bude hořet ještě vic než včera.A necid ten nehraje ani v rusku nemuže hrat na euru.A plašil ten včera vyhořel jak papir dal by jsem tam radši mladého Daridu ten byl proti madarum skvely.Misto baroše lafatu tem ma čuch na branu.A rezek to je zmar beha všude a neni nikde.

Reagovat
smazaný uživatel

Plašil přihrával na náš jedinej gól

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Jak už jsem psal:

--------------------------Čech-------------------------

--------Suchý---------Sivok---------Kadlec---------

Gebre--------------------------------------Limberský

----------------Darida--------Jiráček-----------------

------------------------Rosický------------------------

------------------Pekhart------Pilař-------------------- Na Řeky by to platit mohlo...

Jestli na 3/5 obránců, tak jedině takhle

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

To je hodně dobrá sestava, ale Pekhart by tam byl akorát utopený, takže Rosu stáhnout na CM (Místo Jiráčka nebo Daridy) a na podhrota Rezka.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo Koláře.

Reagovat
smazaný uživatel

Shrnul bych to tak,že velevážený pan trenér Bílek naše mužstvo na tento zápas po taktické stránce absolutně nepřiparavil. Ten chlap nemůže vykonávat tak důležitou funkci! Na ni zkrátka nemá !"!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

ten kdo obhajuje Barose, tak at si pusti Polaky, nebo se podiva i na Rusko a porovna vykon Barose s Lewandovskim a Kerzakovem/Pavljucenkem..

to uz ani nebylo o neschopnosti, ale o vykonu bez spetky snahy, 90% ztracenych balonu, 5% spravne prihranych a 100% machanim rukou..

Reagovat
smazaný uživatel

Už jen ten Lewův pohyb. Viděl jsem jen první půli, ale paráda.

Reagovat
smazaný uživatel

Lewandowski je momentální evropská špička, Baroš je možná tak v první stovce evropských útočníků, a možná ani to ne. Ale stejně lepšího nemáme.

Reagovat
smazaný uživatel

na druhou stranu srovnej jako mají podporu spoluhráčů oni a jakou nulovou má Baroš

Reagovat
smazaný uživatel

proboha tam nejde o podporu, tam jde o to, jestli proste do toho slapne a dobehne k protihraci a snazi se mu vzit mic, nebo jen tak nekde stoji..

Nehlede na to, jeho nabehy nedavaji totalne smysl, stoji vedle obrancu a pak se rozbehne do nich, nebo do offsideu a ceka, ze mu nekdo prihraje.. CO TO JE???

Reagovat
smazaný uživatel

To je hraná taktika na jeden hrot se starším hráčem který tutu taktiku už nezvládne, potřebuje mít ještě někoho na hrotu aby tam nebyl sám. Vyčerpanost je pak maximální. Řešení ? Pekhart !

Reagovat
fantomas

Keržakov hrál mezi uplně jinýma hráčema..

Reagovat
opretis

Všicni kritizujete Hubníka a hlavně Plašila, přitom první zabránil několika protiútokům, druhý hrál dobře, jen toho měl plný kecky.

Na řecko bejt trenérem a mít čas na sehrání :

Čech - Gebre,Sivok,Hubník/Suchý,Limberský - Plašil/Hubsman - Pilař,Rosický,Rezek/Petržela - Baroš, Pekhart.

To lomeno je alternativa nabo střídání....

Jinak, tahle sestava by vyhovovala hlavě Barymu s Rosou. Sehranost by byla risk. Takže takhle by se mělo hrát už v kvalifikaci!

Reagovat
miky10

A není taky ta chyba, že toho měl Plašil v prvním zápase plný kecky?

Reagovat
smazaný uživatel

Mám stejný názor

Reagovat
smazaný uživatel

.......................Čech..........................

...Gebre...Sivok...Suchý...Limberský

.................( Hübschman )................

...Rajtoral...Plašil...Rosický...Jiráček.

( Petržela )...........................( Pilař ).

.................Baroš...Pekhart...............

IDEÁLNÍ moje sestava se střídáním !

Reagovat
smazaný uživatel

to vypada dobre, ale ja systemu 4-4-2 proste neverim, to uz je zastaraly, takhle nikoho neprehrajem, ty mice se k utocnikum ani nedostanou..

Reagovat
Messy<3

Kéž by se Bílek podíval do komentářů na Eurofotbal, přeskočil pár komentářů ve kterých se odehrává "<dosaď českého trenéra> VEN!", případně "Baroš je starej a na hovno" a udělal sestavu podle nějakého diskutujícího zde. Nikdo se to nedozví a může sklízet úspěchy!

Reagovat
Kiwi-21

Tenhle motivační proslov bych dal naším fotbalistum jen aby byl zminěný v množném čísle

http://www.youtube.com/watch?v=buVta82W5p4&feature=related

Reagovat
fantomas
Reagovat
fantomas

And either we heal now, as a team, or we will die as individuals. That's football, guys. That's all it is. Now...what are you gonna do..?

Nejlepší motivační proslov ever!

Reagovat
Kiwi-21

souhlas jen by to chtělo česky

Reagovat
fantomas

To by ztratilo pacinovský kouzlo no. Jeho je stoprocentně potřeba v originále...

viz http://www.youtube.com/watch?v=RGR4SFOimlk

Reagovat
Pinturicchio

Dneska dáváš, Fantíku

Reagovat
Pinturicchio

Al má neskutečně sexy hlas.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

když už jsme tak u toho...já miluju tohle http://www.youtube.com/watch?v=5j2F4VcBmeo

Reagovat
Pinturicchio

Parádní film.

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=Ju0UOrnWoZk

Sice ne sportovní, ale perfektní.

Reagovat
smazaný uživatel

Teď sem si na to vzpomněl, byls rychlejší. Morpheus nejlepší

Reagovat
Pinturicchio

Ale hlavní cena letí Prosperovi .

This is Zion and we are not afraid = mráz po zádech jak kráva.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Pinturicchio

Tohle jsem docela dlouho hledal. Parádní.

Reagovat
fantomas

Na tom mě štve, že to čte no..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

No dobře, jen na začátku...pamatoval sem si to jináč. :)) Je to dobrý.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, vypadá to, že poslouchali možná tohle http://www.youtube.com/watch?v=k2mGwNQnxqE

Reagovat
smazaný uživatel

Aniž bych to tu četl, tak jsem vyjádřil svůj názor a "překvapivě" jsem se zase s fantíkem shodl ve většině věcí.

Nevím jak vy, ale já rozhodně bral, že remíza by byla velký úspěch. Tím bych chtěl začít, kvalita Rusů (ačkoliv se z nich v ČR dělali skoro kopyta, která jsou na naší, či pod naší úrovní) je papírově, kvalitativně, herně úplně jinde. Krom brankáře mají na každé pozici lepšího hráče než máme my.

Včera jednoznačně provar Bílkův, pokud věděl, že Rusové budou hrát hlavně středem, tak prostě MUSEL hrát Hübsch od začátku ..možná je to lempl do rozehrávky, ale čtení hry, odebírání míčů má nejlepší z naší zálohy.. Plašil tam byl úplně k smíchu, navíc nemohl už tak od 50. minuty.. tam měl v poločase jít dolů právě on a Jiráček měl zůstat ve středu hřiště s Hübschmannem.. Právě Jiras patřil v prvním poločase k nejlepším hráčům a přesunem na pravé křídlo ho Bílek úplně odrovnal .. druhé střídání Petržela - Jiráček, opět průser, protože tam zůstal Pláša, který prostě nestačil fyzicky..a třetí střídání v 85. minutě kus za kus .. panebože, to ten Bílek neviděl, že Bary prostě neví, co si počít.. se zálohou si nerozuměl, když mu záloha dávala balon do nohy, tak Bary běžel na kolmici, když dávali kolmici, Bary čekal míč do nohy... tam neměl střídat Baroše, ale měl k němu dát Pekyho nebo Necku .. Chudák Rosa, on hrál svůj standard, který pravidelně předvádí, ale kurva, komu to měl dát, když v pohybu byl pravidelně jen Baroš (ale v takovém pohybu, kdy mu nešlo přihrát - za obránce atd) a občas Pilka.

Co se týče výkonů, tak Jiráček za první poločas, Pilař za druhý poločas, Gebre za celý zápas (krom zdvojení Pavluchyenka - tam to prostě zdvojit musí a ne vyčkávat) a Rosa pochvaly.. Plašil hořel, byl neschopnej a jedinej světlej moment za celý zápas je na CM strašně málo. A Kadlec, to bylo k pláči, ten snad si myslel, že hraje stopera, věčně hrál 4 metry od Sivoka, ale nalevo měl večně volného Dzagoeva .. první gol Kadlecův hráč centruje na Kerzhakova a z následné dorážky gol, druhý gol Kadlecův - nemůže prostě nechat za sebou naběhnout hráče, to se nesmí stát. Třetí gol - Kadlecovo nesmyslné ztrojení, propadnutí a jeho hráč skoruje - Hubník tam nemohl nic dělat.. to jsou 3 goly ze 4 po Kadlecových chybách

moje doporučení na Řeky - tam bude trošku o něčem jiné, Řekové nás nechají víc držet míč, nechají nás hrát ..

Čech - Gebre, Sivok, Hubník/Kadlec (nejradši bych Sucháče - jenže ten ještě v repre neodehrál kvalitní match), Limba - Darida, Jiráček - Réza, Rosa, Pilař - Pekhart/Baroš.

Reagovat
fantomas

Rosa si pochvalu nezaslouží, prostě ne. On chtěl, neflákal se, to samozřejmě (a je smutný, že neni blbý tyhle atributy po prvnim zápase Eura vypichovat - vypovídá to hodně), ale ty nohy měl fakt dřevěný. Přičítám to zranění, že by ho takle srážela nervozita, to si nepřipouštim - takže hádám, že pude nahoru - každopádně včera toho zkazil dost, i když třeba zrovna jen polovičatě tim způsobem, že ta přihrávka nebyla ideální a ke ztrátě donutila teprve jejího příjemce..

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, s tím jediným jsem asi trošku ulítl, holt mě ovlivnila ta jeho snaha. Je pravda, jak jsi psal tu v diskuzi, že tím, že běhal všude, tak nebyl nikde a střed byla otevřená vitrína do naší obrany.

Reagovat
Miguel19

Taky mám stejný názor na Rosu

Reagovat
Miguel19

Jj, stáhnutí Rezka, a následné přesunutí Jiráčka na kraj byla totální bílkovina. To by neudělal ani slepý. Rezek byl velmi aktivní, s Jiráčkem asi nejlepší hráči a on jedním tahem zabije oba dva. Prostě debílek no

Reagovat
smazaný uživatel

Koukali jste na Šípa ve studiu ME? Stoperská dvojice Hübschman - Suchý, to je přesně to, co mě dnes před tím, než jsem to viděl, napadlo.

Sestava, kterou bych chtěl vyzkoušet po Euru:

Čech - Gebre Selassie, Hübschman, Suchý, Kadlec - Jiráček - Rajtoral, Rosický, Pilař - Kozák (Necid), Baroš, popř. na jednoho útočníka s někým vedle Jiráčka. Netvrdím, že by to fungovalo, ale na papíru to úplně špatně nevypadá...

Reagovat
smazaný uživatel

ten keržakov je hodně slabý

Reagovat
smazaný uživatel

Vcera mel den blbec v zakonceni, bohuzel...

Reagovat
smazaný uživatel

Vcera mel den blbec v zakonceni, bohuzel... jinak tim "slabym" vykonem pekne rozebiral ceskou obranu.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

tak na nás by stačil aj kdyby měl jednu nohu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Baroš by tam právě neměl být sám, vepředu by s ním měli být křídla, ale to se zrovna moc často nedělo, Rezek se alespoň občas snažil, ale Pilař hrál první poločas úplné nic, hlavně že se tu z něj dělá hvězda

Reagovat
smazaný uživatel

Hej jako teď jsem si pustil toho Šípa...ten jim dal dardu jak sviňa, chudák Dovalil úplně

Reagovat
Stenlykubik

Čech-Gebre,Kadlec,Sivok,Limbersky-Jiráček,Rosický,Darida,Pilař-Pekhart,Necid (Lafata)

Reagovat
stas87

fakt nechapem kritiku na barosa,on vcera urobil maximum,bohuzial,pokial ma k sebe jedineho fyzicky schopneho hraca(jiracek)ktory je ochotny nabehnut z druhej vlny a pripadne este prihrat ci zakoncit tak to vypoveda skor o nepripravenosti,slabsej fyzickej kondicii a totalnom chaosu ceskej zalohy...

k tomu ze rozhadzuje rukami-absolutne pochopitelne,rusi sa na neho pripravili velmi dobre,od zaciatku mu dali najavo ze mu nedaju ani sekundu casu,hned ho napadali,faulovali a hrali agresivne...to plati na kazdeho hraca,aj napriek tomu dokazal podrzat loptu,pockat na spoluhracov ktory sa ale objavili v jednom alebo dvoch co je strasne bez podpory zalohy je ten system na jedneho utocnika k nicomu,necudujem sa mu kedze kazda prihravka mu isla do nohy a vacsinou chbtom k branke ze rozhadzoval rukami a snazil sa aspon aby mu webb odpiskal faul

ked ho srovnam s kerzakovom tak on mal o 200% vacsiu podporu zalohy,arsavin aj dzagojev mu boli vzdycky na blizku a rusom potom stacilo len prihravat pod seba na vapno kde bola pre sirokova urobena dialnica

kerzakov ale narozdiel od barosa zamakal aj smerom dozadu,vypomahal pri napadani rozohravky,barosa je mi luto,davno nie je rychly a to na com si postavil karieru(drzani supera za dres v rychlostnom suboji)v portugalsku je davno prec a rozhodcovia mu to dnes odpiskaju

som rad ze sa potvrdili moje slova o skvelom citani hry a nabehu sirokova to je jeho najcennejsia vlastnost,on sa postavi tam kde sa odrazi lopta a dorazi ju do branky,vcera pred druhym golom ktory vlastne sam zalozil rozohravkou v strede dosledne sledoval loptu a nakoniec ten gol dal

samostatna kapitola je plasil,vcera som sa trosku chytil s fantomasom ohladne jeho prinosu pre reprezentaciu,neviem ake presne mal vcera ukoly a co mal presne hrat ale uz nejaky ten cas mi pride ako slaby hrac s nuovym prinosom...za tym si stojim a plasil bude musiet zahrat prit grecku aj polsku aby ma presvedcil o opaku,jedna kolmica na gol to nespravi

strasne som prial gol kerzovi,bohuzial sa nedockal,tak snad si nieco schova proti grekom

¨

cesi,nevzdavajte sa,grecko je slabsi super a prave v strede pola ho mozete prehrat,nebude hrat aj sokratis co je velka rana,verim vam ze vyhrate

Reagovat
havrys99

EURO ještě nemáme ztracený, ale pokud se Bílek neuhodí do hlavy, tak jedeme domů. Totálně špatnej systém, tragický střídání, ubohá taktika a příprava na Rusáky. Až z toho bolely oči. Řekové hru moc neotevřou ani proti nám, první co musíme udělat je hrát na dva hroty. Bary sice nehrál 3/4 utkání včera, ale já se mu nedivím, když nemá podporu ze zálohy. Sice tím uvolníme více místa na středu hřiště, ale o to víc musíme makat. Bílek slibuje měsíc dopředu, že Kadlec bude stoper, odehraje tam přípravu a na nejdůležitější utkání ho nasadí na beka. Jestli tu bude Bílek další 2 roky...jsme prohrávající.

Řecko musíme svalit, ale jedině s normální sestavou. S tím, jak hraje Gebre dobře dopředu bohatě stačí nalevo Pilař:: Čech - Gebre, Sivok, Kadlec, Limba - Plašil, Jiráček, Rosa - Pilař - Baroš, Pekhart.

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Gebre, Sivok, Suchý, Kadlec - Hübschman, Jiráček - Plašil, Rosický, Pilař - Necid(Pekhart)

Reagovat
BrainBlender

Dobrá varianta.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli snad chtělo vedení fotbalu prodloužením smlouvy PŘED ME Bílkapovzbudit i tak se to nedá omluvit! Pravda je, že i jiným daleko favorizovanějším týmům (Holandsko) se moc nedařilo, ale na sestavě, přístupu k utkání, (ne)taktice atd se drasticky projevilo, jak zoufalého máme trenéra (a to radši pominu jeho blbé kecy před i po zápasu!). Bohužel jeho nominace odpovídá celkovým poměrům nejen v českém fotbalu, ale v celé ČR, zejména politickým. Na klíčová místa jsou dosazováni lidé nejen nekvalifikovaní, ale i neschopní. A to nejen proto, že za daných křivých a korupčních poměrů do toho ti schopní a slušní nechtějí jít, ale někdy dokonce proto, že je tím přímo připravován neúspěch (viz různé arbitráže, veřejné soutěže aj.). Fotbal od poměrů ve společnosti nelze oddělit a to ani, když většina hráčů třeba hraje v cizích klubech, protože v nártýmu do nich opět spadnou rovnýma nohama. A ještě detail: nikde jsem nečetl zmínku o výkonu Čecha, který sice neudělal žádnou zjevnou chybu, ale naprosto se nepředstavil jako jeden z nejlepších brankářů planety jako třeba ve finále LM. Že by tato ikona současného českého fotbalu byla taky nějak nedotknutelná?

Reagovat
BrainBlender

Nejhorší výkon zápasu Kadlec s Plašilem (začátek neběhal, pak dobré, po 60 minutách nemohl), Jiráček směrem dozadu hrůza. Baroš klasické polehávání, nedostal jedinou nadějnou přihrávku. Rosický se snažil, nic z toho nebylo (nikde lepší u nás není). Pilař nejlepší, jediný se mi líbil. Rezek hrál svou klasiku. Sivok tragédie, Hubník mi už přišel lepší. Gebre dopředu pěkně, dozadu horší, ale stále nej z naší obranné čtyřky.

Posadit Sivoka nebo Hubníka - místo nich Suchý. Popřemýšlet o Kadlecovi (osobně bych ho nechal v základu i přes tu příšeru co předvedl). Záloha stejná jako posledně pokud by Plašil tentokrát běhal a Jiráček bránil (jinak Hubchman). Útok do základu Pekhart (nebo kdo z ostatních má nejlepší formu) a Baroš do hry v průbehu druhého poločasu.

Nic není ztraceno. Prohra se dala očekávat... Musíme vyhrát zbývající zápasy a bude to úspěch.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele