Euro přineslo chyby, ale i výborné výkony rozhodčích

24.06.2008, 17:18
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (94)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Výkony sudích jsou vcelku dobré. Narozdíl třeba od MS02, kde to pískali úplní trotli.

Reagovat
smazaný uživatel

Španělsko

Reagovat
smazaný uživatel

do teď je mi smutno při vzpomínkách na zápasy Korea-Itálie,Španělsko

ale velký kus na úspěchu neměli jen rozhodčí ale i Hidiink

Reagovat
smazaný uživatel

Itálie

Reagovat
smazaný uživatel

"Po poradě s asistentem odvolal červenou kartu pro ruského obránce Kolodina, jelikož předtím už byl míč v autu." Ten důvod pořád nechápu, je snad jedno, jestli hráč někoho sejme ve hře nebo mimo hru. Prostě ho sejme .

Tato generace rozhodčích je hodně kvalitní, nejsou tam řezníci jako na přelomu tisíciletí, to jsem měl strach z každýho druhýho. I v LM pískají dobře, oproti Primera División je to obrovský rozdíl.

Reagovat
smazaný uživatel

mam dojem ze on nakonec odpiskal faul ale postrani mu rek ze to nebylo na zlutou ... (nerozehravalo se od branky ne... )

Reagovat
jtbs

on to bol faul. Ibaze je nieco ine faulovat cez hru a vtedy ked sa uz odmaval out (aj ked o tom nikto nevedel lebo sa este nepiskal)...spravne rozhodnutie

Reagovat
smazaný uživatel

právěže, když uděláš faul mimo hru, tak je to o moc horší

Reagovat
smazaný uživatel

uz to tady psal i mikita10sM - ze opravdu odpiskal faul a ne odkop od brany ... v tomhle mi prisel jako velkej frajer ze dokazal zmenit rozhodnuti ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ale nemam rad Micheľa. Nwm proc, ale pripada mi, ze to neni moc dobry rozhodci, a casto nepiska spravedlive.

Reagovat
smazaný uživatel

Dame tipovacku, kdy sem nabehne prvni napruzenej slovak?

Reagovat
smazaný uživatel

17:54 první SVK reakce....

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja sem cech a slovaci mi nevadi , ale Michel to bez pardonu pos*** nechapu jak si muze v rozhodujicim utkani skupiny odpiskat penaltu a dat k tomu cervenou kartu najednou , bud dam pencli a zlutou a nebo cervenou , ale ne oboje najednou a jeste k tomu na zacatku zapasu kdy vlastne ten jeden tym tim uplne vyautuje ze hry (francie-italie) tahle karta poslala francouze domu , faul abidala to sice byl , ale rozhodne nebyl na cervenou ja si myslim ze ani na kartu nebyl na penaltu ano ... myslim si ze i to je duvod proc nepiska finale tohle byla dost velka hrubka

Reagovat
smazaný uživatel

no tuhle situaci bych videl podobne - faul bez karty a penalta ... ale jinak nesouhlasim s tim ze v rozhodujicim zapase nemuze dat cervenou a penaltu ... a uz vubec nevim jak bys chtel dat cervenou bez penalty kdyz to bylo ve vapne ... :)

Reagovat
smazaný uživatel

ja sem nerekl ze nejde dat cervena a penalta v rozhodujicim zapase skupiny , ale ze tohle nebylo na takhle posouzenej trest adekvatni , faul to evidentne byl proste do nej strc a on spadl (myslim ze velmi rad) ale neskopl ho skluzem ze zadu nebyla to zadna velka kosa ani zakernej faul , pouze taktickej nechtel aby dal gol , ok souhlasim pencle ale maximalne zlutou a ne rovnou cervenou ve 24 minute , to pak je defakto 90% gol + hra v deseti lidech jeste proti solidnimu souperi to se proste tezko otaci navic kdyz ti vylouci stavebni kamen obrany , samozrejme ze nejde nedat penaltu kdyz je to ve vapne , obecne myslel sem to tak ze pokud by bezel hrac sam na brankare a obrance ho nestihal a skosil by ho ze zadu jeste pred vapnem dal bych cervenou + primak , pokud dobehne az do vapne hrac ho sunda stejnym zpusobem tak je to pencle + zluta ..tohle je ten pripad pencle a max zluty karty ..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pokud je Abidal základním kamenem obrany,tak jsou na tom Francouzi hůř,než jsem si myslel.. Jinak kdyby to mělo být jinak,myslíš,že by se aspoň jeden člověk zmiňoval o tomhle? Ani Francouzi extra neprotestovali,tohle je prostě standartní postup...

Reagovat
smazaný uživatel

v tyhle situaci s tebou souhlasim - jak uz sem psal ja bych za to kartu ani nedaval... ale v ty druhy jak popisujes dost nesouhlasim at je to kde je proste to ma mit stejnej postih ... to je jeho blbost kdyz fauluje...

Reagovat
krysa23

když je hráč ve vyložený příležitosti ke vstřelení branky, a je faulován automaticky ČK, ať je to kde je to, tak hovoří pravidla. Ten tvuj argument, že penalta a ČK rozhodla zápas je sice pravdivej, ale obránce se mohl rozhodnout a nefaulovat, padla by možná branka ale hráli by v 11 lidech (navíc při formě Toniho na EURU by to možná gól nebyl. Prostě chyba obránce a ten byl po zásluze potrestán.

Reagovat
krysa23

...jo, ale dodávám, že by se dalo polemizovat jestli to byla vyložená (tedy 100%) branková příležitost, jelikož Toni zpracovával dost těžkej balón na vápně a ve velký rychlosti se blížil k brankáři a asi by neměl moc času na zakončení. V tomto případě mohl možná udělit pouze ŽK. Ale nedá se to vyčítat rozhodčímu.

Reagovat
smazaný uživatel

vsak ja ty vase tvrzeni nevyvracuju jen sem chtel rict ze to podle meho nazoru bylo hodne dost prisny nebyl to zas tak brutalni faul byl tam kontakt telem ve velky rychlosti a toni tomu padu taky dost pridal , proto rikam jestli kartu tak maximalne zlutou (za faul ze zadu) a penaltu ktera byla spravne narizena , ale udelit oboji za "normalni faul" je podle me dvoji trest za jednu chybu obrance ..

Reagovat
smazaný uživatel

Ty na fotbal asi moc nekoukáš co? Vždyt je to standartní a navíc červená bez pencle snad ani technicky možná v pokutovém území

Reagovat
smazaný uživatel

priklad - volkan demirel -> červená bez pencle , ješte chceš jiný ? :) samozrejme ze to neni ten pripad co sme mel namysli jen abych te vyvedl z omylu :)

Reagovat
smazaný uživatel

ty si jelito

Reagovat
fantomas

Tak to je samozřejmě jiný případ, nebylo to ze hry.

Reagovat
smazaný uživatel

Jeste prosim nejakej priklad ze hry...

Reagovat
smazaný uživatel

Ozvi se prosímtě na 272758440...

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm... Červená bez penalty se píská když je to mimo hru... Co bys zapískal,kdyby byl roh a pak by Koller vrazil nějakýmu Turkovi? Je to prostě roh a červená...

Reagovat
smazaný uživatel

chytas se spatnyho lana odpiovidal sem presne na tvuj komentar "Vždyt je to standartní a navíc červená bez pencle snad ani technicky možná v pokutovém území" nikde tu nic o tom ze by to melo byt hry neni psany takze muj priklad je spravny .. ze hry je jasny ze to technicky mozny neni , ale tos tam jaksi nenapsal :)

Reagovat
smazaný uživatel

No a? Ve hře technicky možná není... Stejně tak bys mohl říct,že na střídačce nedostane hráč červenou a může... S tebou se bavit...

Reagovat
smazaný uživatel

omg tys to omezil jenom na "ze hry" nevim co presne pro tebe ten pojem znamena - jestli myslis jako ze hry jako ze to neni ze standartky nebo ze je mic v zamezi nebo jak , rika se ze hry u golu , kdyz tym da gola jen z pencle nebo z rohu tak nedal gol ze hry , ale ve spojeni s karetnima trestama sem ze hry jeste neslysel , ale budiz , a navic co znamena to "s tebou se bavit " - tak se nebav ,ja sme jen napsal ze si myslim ze si Michel finale nezaslouzi uz jen proto ze poslal francouze domu ..

Reagovat
smazaný uživatel

Francouze poslal domů Abidal svým faulem,podle pravidel to červená prostě je. A tvůj smysl pro Fair play je mi celkem ukradenej,tady se nehraje na Fair Play,ale na pravidla.viz:

Aaron.pavel 24.06.2008 18:01

Archer: Přečti si pravidla. Tam se dočteš, že když hráč běží sám na bránu a nebo je sám před brankářem a je faulovaný, tak musí přijít červená. A je jedno, jak je zfaulovaný. Takže Michel tu červenou musel dát...Ale samozřejmě je to špatné pravidlo, ale Michel jednal jak musel

Reagovat
smazaný uživatel

jo a na fotbal koukam uz celkem dlouho no asi tak 15 let , 5 let sme ho hral zavodne ted uz jen for fun a moc cervenych + penalt sme nevidel , mozna moc hrajes pro evo a fifu tam se davaji bezne , proto ti to prijde normalni :)

Reagovat
smazaný uživatel

Promin,ani jedno z toho nehraju... A je vidět,že jsi expert a aktivní fotbalista,pískat v pokutovým území červenou bez pencle

Reagovat
smazaný uživatel

omg nwm zda to delas schvalne nebo si to myslis , ale psal sem ze pokud je to ve vapne tak bych cervenou nedal pokud by ho fakt nesejmul nejak brutalne , kdyz ktomu maj navic jeste bonus penalty , to se pak moc ten faul nevyplaci , kdyz pencle je skoro jistej gol + budes hrat o -1 hrace , proc by pak ty hraci faulovali xD

vis co uz to neres jak vidim expert na fair play ses tu ty tak ti tvuj nazor brat nebudu

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře,reálnej příklad,když jsi takovej specialista... Zahrává se roh,Brankář vyběhne ale na míč nedosáhne,někdo odhlavičkuje a míč letí do branky,kde ho Koller vytáhne rukou. Červená+penalta... Podle tvýho Fair play názoru by se měla kopat jen penalta a on by měl dostat žlutou.

Reagovat
smazaný uživatel

bavili jsme se o faulech a ne o hrani rukou , kdyz hrac chytne umyslne mic rikou ve vapne tak je red+penalty viz zapas liverpoolu vs nekdo v 10 tym kole PL , kde kopali dve pencle jednu za faul ve vapne kde dostal obrance cervenou (ale byla to druha zluta..) a druhou za ruku ve vapne presne jak pises ..

Reagovat
smazaný uživatel

Počkej,a to mu měl dát jako ještě červenou k tomu?A když vědomě fauluje hráč,aby nebyl gol,to na červenou není,ale když zahraje rukou,aby zabránil golu,tak to na červenou je?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to byly dva rozdilny pripade ve stejnym zapase kopali se dve penalty a byly dve cerveny karty (ta druha za druhou zlutou) je videt ze moc fotbal nesledujes spis ty :)

Reagovat
smazaný uživatel

kdyz umyslne chyti mic rukama samozrejme ..

Reagovat
smazaný uživatel

A když umyslně zabrání skorovat soupeři faulem,když jde sám na golmana?

Reagovat
honziss

To Archer: Je hezké, že máš svůj názor a rozhodně nic nemám proti tomu, že se ho tady snažíš obhajovat (neříkám, že s ním souhlasím), ale to jak tady przníš češtinu je strašné. Když už chceš své názory prezentovat na veřejném webu tak bysis měl uvědomit, že čeština zná diakritiku a interpunkční znaménka. To jak to píšeš se nedá číst.

Reagovat
smazaný uživatel

to neni realny honza by tohle nikdy neudal !

Reagovat
smazaný uživatel

Cervena karta byla 100% ... bylo to posouzeny naprosto korekne a presne podle pravidel. Byl to zakrok zezadu na hrace kterej byl sam pred brankarem. Nevim za co jinyho bys chtel davat cervenou kartu

Reagovat
smazaný uživatel

za to samy , ale pred pokutovym uzemim :) uz sme to psal , je to o par radku vys :D

Reagovat
fantomas

Absolutní blbost.

Reagovat
fantomas

Absolutní blbost.

Reagovat
smazaný uživatel

Takze kdyz nekomu zezadu totalne zprerazis obe nohy, ale bude to v pokutovym uzemi tak podle tvyho vykladu pravidel dostanes akorat zlutou kartu, ikdyz kdekoliv jinde bys dostal cervenou? Paneboze vzdyt je to postaveny na hlavu...

(o tom, ze za takovej zakrok se penalta samozrejme piskat musi se se mnou doufam hadat nebudes...)

Reagovat
smazaný uživatel

tak pokud mu ty nohy malem sprerazis tak je to na cervenou ale to zas tak hroznej faul nebyl taky sem toho nazoru ze mu nemel dat hned cervenou

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme, nijak brutalni faul to nebyl. V tomhle se chytam spis jeho vyroku, ze za faul ve vapne se dava penalta a maximalne zluta karta co psal nekde vejs.

Reagovat
smazaný uživatel

omg kopiruju co sem psal o 4 radky vejs staci to cist a nejenom psat a videl bys ze se to vztahovalo k normalnim faulum ve vapne a ne brutalnim za ty samozrejme cervenou o tom zadna , tady je moje odpoved talkersovy :

omg nwm zda to delas schvalne nebo si to myslis , ale psal sem ze pokud je to ve vapne tak bych cervenou nedal pokud by ho fakt nesejmul nejak brutalne , kdyz ktomu maj navic jeste bonus penalty , to se pak moc ten faul nevyplaci , kdyz pencle je skoro jistej gol + budes hrat o -1 hrace , proc by pak ty hraci faulovali xD

vis co uz to neres jak vidim expert na fair play ses tu ty tak ti tvuj nazor brat nebudu

doufam ze uz si rozumyme , priste pls vic cti a mene se ptej .

Reagovat
smazaný uživatel

Nez zacnes prskat kolem sebe, tak by sis mel uvedomit, ze v dobe kdy sem ja zacal psat svuj prispevek, tak ten tvuj tu jeste nebyl - takze sem si ho samozrejme nemoh precet, ze....

Stejne tak muzu zacit prskat ja, at si prectes o prispevek vejs

"Samozrejme, nijak brutalni faul to nebyl. V tomhle se chytam spis jeho vyroku, ze za faul ve vapne se dava penalta a maximalne zluta karta co psal nekde vejs."

Reagovat
smazaný uživatel

ja bych to ukoncil , podle vas vsech to bylo teda na cervenou s pencli a zatim si proste stojite tak to neresme me to proste prijde prehnany , kdyz se kouknete na okolnosti , ten hrac do nej strcil telem on spadl , byla 25 minuta , rozhodujici match (to stim nesouvisi moc) nijak to pozdeji nekompenzoval . kdyz s vama budu souhlasit ze to byla na cervenou ac nechci vy byste meli souhlasit ze je to prakticky vyradilo piskat to nekdo jiny tak by ted hrali semifinale trebas francouzi s rusakama

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, v tomhle konkretnim pripade bylo spousta okolnosti, ktery mohly prispivat spis k tomu aby se cervena nedavala (jak rikas, dulezitost zapasu, uvodni minuty atd), ale vsem kolem tady jde spis o to jak to generalizujes stylem "kdyz je penalta, tak se cervena nedava".

Reagovat
smazaný uživatel

17:51

Reagovat
fantomas

17:47

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

:o) ^^(*,*)^^

Reagovat
smazaný uživatel

Archer: Přečti si pravidla. Tam se dočteš, že když hráč běží sám na bránu a nebo je sám před brankářem a je faulovaný, tak musí přijít červená. A je jedno, jak je zfaulovaný. Takže Michel tu červenou musel dát...Ale samozřejmě je to špatné pravidlo, ale Michel jednal jak musel

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně někdo normální

Reagovat
smazaný uživatel

Teď jde o to, zda to faul vůbec byl, protože ten špageťák spadl jako hruška :)...Bych vyloučil oba dva

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já zápas neviděl,takže nemůžu posuzovat... Jen se hádám o správném výkladu pravidel

Reagovat
fantomas

Konečně i někdo s mym názorem.

Reagovat
smazaný uživatel

Ona je otázka,jestli může dát útočníkovi červenou za simulování rovnou

Reagovat
smazaný uživatel

To bohužel nemůže, ale já bych ty antifotbalisty trestal dodatečně...Měli by si uvědomit, že hrají fotbal a mají koule.

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra,chudák Cristianko by více seděl na tribuně než hrál,kdyby se to pravidlo zavedlo...

Reagovat
smazaný uživatel

pockaj, ako by si im dal obidvom cervenu??jednemu za faul v pokutovom uzemi, a druhemu za simulovanie??? a tieto dva pripady na nevylucuju???

Reagovat
smazaný uživatel

Kromě toho, kdy píše, že je to špatné pravidlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda že na ME neni českej sudí to bychom viděli věci

odvolaná ČK sudího Michela byla velmi dobra

V zápase ČR Turecko mohla byt penalta na Poláka (asi si řek že 2:0 bude čechum stačit)

Reagovat
smazaný uživatel

Ja neviem prečo kritizujete Micheľa. On sám povedal v rozhovore, že nestiahol červenú preto, lebo bola lopta za čiarov, ale preto lebo si nebol istý či to bol faul na žltú a išiel sa poradiť. Je to logické.

A vás niektorých Čechov chápem že ho nemusíte, lebo vy takého rozhodcu nemáte

Reagovat
smazaný uživatel

18:16... Kdo je nejblíž? Vandertom to vyhrál

Takže vy můžete kritizovat naše fotbalisty za jejich výkony na ME a my výkony vašich rozhodčí posuzovat nemůžem?

Reagovat
smazaný uživatel

to je názor môj, nespájaj ma tu s niektorými debilami

Reagovat
smazaný uživatel

jinak já ho nemám rád kvůli výkonu ve finále LM,jinak s ním nemám problemy.. Hlavně proto,že jsem neviděl ani jeden další zápas,kterej by on pískal

Reagovat
smazaný uživatel

a tak finále pískal dobre, bol aj za to pochválený od UEFA a nemali žiadne výčitky? ty si určite fanúšik Chelsea, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Už zase sem vyhrál....

Reagovat
smazaný uživatel

Bravo. Jako prvni cenu vyhravas slovensky obcanstvi a narodni citeni.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Klid, vsak my vime...

Reagovat
smazaný uživatel

Nizozemskýýýý

Reagovat
smazaný uživatel

Já ho nekritizuji, jenom se tady už od soboty ptám, co se tam vlastně stalo. Šel se poradit za asistentem, jestli to byl faul na druhou žlutou. Fajn, jsem rád, že to konečně vím. Ale pak je mi záhadou, proč se nešel poradit hned a Kolodina vyloučil. A pak taky nevím, jak to mohl asistent vidět ze šedesáti metrů líp než Micheľ z pětadvaceti. Prostě tohle jsem ještě nezažil, tak se ptám .

Reagovat
smazaný uživatel

To ze stah cervenou kvuli tomuhle muselo bejt jasny kazdymu kdo situaci trosku sledoval, taky nevim proc se rika ze ji stah kvuli autu ... kdyby pomezni videl aut, tak ho zamaval samozrejme uz pri hre.

Co se tyce kritiky Michela, tak sem si osobne nejak nevsim, ze by tu na nej nekdo hazel spinu a podobne. Pro me osobne je to mozna vubec nejlepsi rozhodci na svete a ja ho slovakum (v dobrym smyslu) rozhodne zavidim a preju

Reagovat
smazaný uživatel

Furt je lepší nemít dobré rozhodčí, než nemít dobré fotbalisty chudaáčci

Reagovat
smazaný uživatel

s týmto choď do ....

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Není to snad pravda..? Furt lepší mít na hovno rozhodčí než nároďák na úrovni Islandu ...Nejdřív běžte do prdele vy s tou vaší narodní hrdostí, cpete si ji do situací, kdy je to absolutně zcestné....

Reagovat
smazaný uživatel

toto su prave rozhodcovske vykony

http://www.youtube.com/watch?v=Z4iW8pDnft8

Reagovat
smazaný uživatel

Korejci to tehdy měli pěkné ošéfované. Hnus.

Reagovat
smazaný uživatel

z toho videa je mi upé blbě

chudák totti to byli faq prasárny

Reagovat
smazaný uživatel

sila, kuvy šikmooké

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je hnus

Reagovat
fantomas

Já nechapu, jak to muže piskat nakej asiat! Btw ten zákrok z času 0:53, to bylo fakt hnusný...

Reagovat
smazaný uživatel

Hnus

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby Domenech vzal místo Abidala Clichyho,byli by Francouzi v semifinále a nikdo by se tu nenavážel do Michela.Zdálo se mi,že v zápase Holandsko-Rusko trochu připískával pro Holanďany,kdyby nebylo pomezního,tak by ho vyhodil Rusa za nic a na Žirkova v prodloužení byla penalta,prostě jiný metr pro oba týmy,ale jinak je to celkově super rozhodčí

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodčí pískaj dobře ne jak Kolina.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele