Dybala si může hledat nové angažmá, po sezoně opustí Juventus

21.03.2022, 22:16
Aktuality
Paulo Dybala (© AFP)
Juventus neprodlouží končící smlouvu s Paulem Dybalou. Obě strany se na podzim dohodly na novém kontraktu, "Stará dáma" však nakonec v lednu nabídku stáhla...

Dybala se na podzim domluvil s Juventusem na prodloužení smlouvy do roku 2026 s platem osm milionů eur za sezonu, v lednu však přišel Dušan Vlahović z Fiorentiny a vedení turínského klubu rozhodnutí změnilo.

"Juventus neprodlouží smlouvu s Paulem Dybalou. Rozhodli jsme se v lednu po příchodu Vlahoviće," řekl generální ředitel italského celku Maurizio Arrivabene.

"Mohli jsme učinit nižší nabídku, ale to by bylo k Paulovi neuctivé. Rozhodli jsme se takto. Na dnešním přátelském setkání jsme si to vyjasnili," uvedl 65letý funkcionář.

Dybala přišel do Juventusu před necelými sedmi lety z Palerma a během té doby se podílel na zisku pěti mistrovských titulů nebo čtyřech vítězstvích v poháru. Dvaatřicetinásobný reprezentant Argentiny odehrál za "Starou dámu" 283 soutěžních zápasů s bilancí 113 gólů.

Autor: Jiří Vojík / football-italia.net, sport-express.ru

Komentáře (277)

Přidat komentář
Mr.Jindros

Reagovat
Milan.B

Davaj het

Reagovat
smazaný uživatel

Miĺanko, ta to ty tu?

Reagovat
Milan.B

Ta ty kto?

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenham?

Reagovat
FUnk

stejne jsme ho nechteli...

Reagovat
Front hell

On si už zvykl vyhrávat trofeje...

Reagovat
Manik...

Reagovat
PP

hmmmm, máte pro něj místo? Ale jestli ho měl rád Conte, tak to není úplně mimo jako tvé obvyklé věci..

Reagovat
10

pod Contem nehrál, přišel už za Allegriho

Reagovat
Free_player

taky myslím, že je to pravděpodobný

Reagovat
Seydou Doumbia

Kam s ním? Inter, PL, Barca/Real?

Reagovat
Bandita_Harry

United

Reagovat
Seydou Doumbia

jo tam berou všechno

Reagovat
Bandita_Harry

No budú potrebovať útočníka ak odíde Martial, Cavani, Ronaldu a zavrú Greenwooda

Reagovat
smazaný uživatel

Dybala ale není devítka.

Reagovat
Seydou Doumbia

On by spíš potřeboval hrát něco jako Bruno ne?

Reagovat
pingla

když odejde Pogba a nebude jiná adekvátní náhrada, tak klidně ale samozřejmě, že i hrotový útočník by se neminul

Reagovat
smazaný uživatel

Více méně ano. On je na pomezí SS a AM, když to vezmu tou anglickou terminologií. A stahovat kvůli němu Bruna níž je hloupost, jak psal níže mrazik. A ani jeden není křídlo, to by oba akorát postavilo do nepatřičné role. Oba dva na jednom place mi nedávají moc smysl. Navíc jít z jednoho tápající klubu do druhého, nevím, jestli by to bylo to pravé.

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
smazaný uživatel

Velmi slušný backup za Bruna

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bandita_Harry

Myslíš že to MU bude vadiť ?

Reagovat
smazaný uživatel

Jde mi spíš o Dybalovu budoucnost než o United. Ale oni si to tam musí taky vyčistit. Můžou si s Juve podat ruce, řídí to podobně.

Reagovat
Bandita_Harry

Ale čo si pekne si tam zarobí,.zahrá si a bude spokojný

Reagovat
Neutron

na nas by to sedelo vobec ho nepotrebujeme, na jeho post mame Bruna, je IP...ale privedieme ho

Reagovat
Bandita_Harry

Ja neviem čo je s vami pred rokom to vyzeralo že potrebujete len záložníka teraz potrebujete celý útok zálohu a stopéra Musíte mať v kantine spiklenca a dáva hráčom niečo do jedla.

Reagovat
Neutron

Tak velmi nas oslabila afera ohladom Greenwooda a momentalna hra Rashforda co maju byt tahuni. To co predvadza tuto sezonu Harry tiez nie je normalne, zaloznik mal byt uz davno priorita zatial na to vedenie sralo, Scott je fajn squad player, ale za mna nie jasny zaklad, Matic to rychlostne uz nedava a Pogba chce prec. O krajoch obrany sa da bavit zvlast. Asi tolko ti poviem

Reagovat
Bandita_Harry

Niekedy keď privedies správneho hráča, hneď hra celý tím lepšie, možno vyriešenie zálohy pomôže aj obrane ale ten váš útok je snáď celý na odchode o každom sa píše, teda až na Bruna

Reagovat
Neutron

Hej to mas pravdu, preto som zvedavy co nastane cez leto a koho si novy trener privedie, pretoze tuto sezonu to je marazmus strasny.

Reagovat
$dolar$

Ho mohli prodat za 100 Mega, tak ho radši pustí zdarma?

Reagovat
k0udy

za kolik? Možná tak před 5 lety vždyt je věčně zraněný

Reagovat
smazaný uživatel

Žije ve FIFE

Reagovat
Fairplay

Jak dal kdysi dva góly Barce, mám pocit, že polovina hypu okolo něj je doteď kvůli tomuhle zápasu.

Reagovat
10

Reagovat
bobis21

Vzhledem k tomu že nemám nejmenší tušení o jakém zápase mluvíš, dovolím si nesouhlasit

Reagovat
Fairplay

Play off 2016/17 myslím

Reagovat
Bandita_Harry

Arsenal, United alebo Španielsko

Reagovat
repkajebuh

Náhrada za Bobbyho, poooojď

Reagovat
Frantszek

se vší úctou k Dybalovi, kolem něj se jen množily řeči, jak je to druhý Messi, ale taková sláva to zas není. Bobby má větší přínos. Nechoooooď

Reagovat
dantetomas

Bobbyho prinos v poslednych par mesiacoch je maximalne to, ze ti v tme usmevom posvieti na cestu

Reagovat
cristiano.K.

ale no...

Reagovat
wyqinac

Reagovat
SCELO

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
Mozart

Líbil by se mi v Arsenalu

Reagovat
JohnnyDynamite

mě také jen nevím jestli by to bylo ono Arsenal haraje na 1 utočníka, Dybala sice zahraje více postů,ale nejlépe mu to jde ve spolupráci s typickým hrotákem

Reagovat
Ranoth

PSG

Reagovat
Seydou Doumbia

tam se nehodí, zas takove prase to není

Reagovat
smazaný uživatel

V reprezentaci to mezi ním a Messim moc neklapalo.

Reagovat
thiago_oder_nix

No neviem, hraci ako Dybala tomu timu Ligu majstrov nevyhraju. Oproti sucasnemu kadru v nom nevidim ziadnu pridanu hodnotu. Max hrac do sirky kadra.

Reagovat
smazaný uživatel

PSG treba rozpustiť! Aký to bol sympatický tím, keď museli bojovať o ligové tituly respektíve o pohárovú Európu bez neobmedzeného rozpočtu. O tom, akí nesympatickí hráči sa v dnešnom PSG sústreďujú, ani nehovorím.

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
smazaný uživatel

Ronnie, Okocha

Reagovat
Fridgiee

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
blade115

Do PL pls

Reagovat
Svatej

Ale ne k nám, pls

Reagovat
Fortex

Tam se sklenice rozbije už tuplem

Reagovat
Rohlik se šunkou

Toto je hráč pro barcu (minimálně na rozšíření kádru) jak vyšitý.

Reagovat
kattos

Reagovat
Mass

Reagovat
Eichel

mne tak dlhé roky prišiel, ale priznám sa, že teraz neviem na aký post by bol u Xaviho vhodný

Reagovat
celeb

no jasne, s odpadom z Juve mame svoje skusenosti, este stale sme sa nedokazali zbavit Pjanica, ktory je na hostovani a dorovnavame mu vyplatu.

Navyse AM mame relativne dost: Pedri, Frenkie, Gavi, Nico, ... skor sa potrebujeme zbavit Roberta a Puiga a vlastne aj toho Pjanica.

Do zalohy skor potrebujeme niekoho na CM za Busqa.

Reagovat
Hachim Mastour

že odpadom

Reagovat
celeb

inak nazvat Pjanica neviem.

Reagovat
Hachim Mastour

Ten ma nezaujima. Ale Dybala?

Reagovat
tr1p

Reagovat
Pipo123

Keď som tu písal že im to Dybala leavne tak ma tu urážali, kamo očakávam ospravedlnenie

Reagovat
Coniglio

Leavne? Fakt?

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Kámo, omlouval jsem se ti v jiné diskusi, asi jsi to přehlédl. Takže ještě jednou, velká omluva, šéfe.

Reagovat
smazaný uživatel

Igli "Pipo123" Tare

Reagovat
patas92

Xavi z něj udělá dělo.

Reagovat
pobody's nerfect

A pošle na Ukrajinu

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
SixtoRodriguez

Reagovat
Euphael

Reagovat
patas92

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
teenz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blaugrana

jako zapadol by do Barcy a nie ze nie ...flek prťaveho Argentincana je volny

Reagovat
Lemiux66

Doopravdy byste ho brali jenom proto ze je to Dybala a prisel by “zadara”? Vzdyt je to labil, casto marod…

Reagovat
Alons0

Ideální parťák pro Dembeleho. Aspoň mu nebude po všech nemocnicích smutno.

Reagovat
Tomik111

Vždyť už má Fatiho.

Reagovat
Gazdo

Ten je u Umtitiho na izbe

Reagovat
Petrinho17

Ja si práve myslím, že v Xaviho systéme hry by nikam nezapadal. Falošnú deviatku resp. stiahnutý hrot Xavi nehrá a na krídlo dáva prednosť rýchlym hráčom. Neviem si ja osobne predstaviť na ktorej pozícii by momentálne nastupoval. Naskyta sa mi paralela s Griezmannom...

Reagovat
Gazdo

Typologicky sa mi nezda ze by zapadal

Reagovat
10

ono je jeho taktický a herní ukotvení celkově docela problém, když budu vycházet z rozestavení a stylu hry top týmů...proto je pro mě favorit Inter, Atlético a Tottenham

Reagovat
patas92

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
vodka

Reagovat
Largo

Reagovat
Eichel

Reagovat
technecium

Reagovat
Manik...

Reagovat
Mass

Reagovat
Keboto

Reagovat
FC Porto FC

Viděl bych to na PSG pokud odejde Messi nebo Neymar. Jestli půjde do Anglie tak to je uplnej blázen

Reagovat
fsada

Do Anglie asi úplně ne, uvidíme

Reagovat
celeb

PSG ma problem zaclenit sice kreativneho, ale menej mobilneho Messiho, neviem ci by hladali typologicky podobneho hraca…

Aj ked pochybujem, ze Poche vydrzi na lavicke do dalsej sezony

Reagovat
stuff

Kokoti dopici

Reagovat
Nuno čomes

Bude zajímavé sledovat, kdo si h onakonec vybere. Na jeho zdraví se taky nedá moc stavět. Nám dávám tak 10%, a to jen kvůli Marottovi

Reagovat
smazaný uživatel

Asi do Palerma zpátky.

Reagovat
10

Paulito dostal za odměnu k dosažení 10. místa v nejlepších střelcích historie klubu nasráno, to je krásná symbolika a další ukázka skvělého vedení a jasné představy managementu o PROJEKTU JUVE.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je tragédie, že už nikdo necení takové hráče.

Reagovat
10

my tady pak píšeme, že ta generace Tottiho, Maldiniho a Del Piera už se nenarodí, že byla úplně jiná, ale třeba tohle je zrovna případ, kdy hráč zůstat chtěl, ale vedení si ho nevážilo...

Reagovat
Largo

Reagovat
stuff

Reagovat
The Krupy

Reagovat
PP

to je až neskutečné.. Těch přešlapů máte hromadu, ale toto je teda třešinka. Chudáci.. Zároveň jsem ale na Juve taky nasraný, protože dodal Contemu ke slepicím dva sakra dobré hráče.

Reagovat
DelPiero137

Neviem co si o tom mam mysliet. Jeden Vlahovic a vedenie sa otoci Dybalovi chrbtom? Alebo zase plno skvelych napadov na leto s 30nikmi ktorym vyprsi zmluva a dostane palku za podpisovy bunus a plat?

Uprimne sa to vo mne bije. Tesil ma Paulov pristup k Juve, chcel ostat, stat sa legendou atd. Novy Alex to uz nebude ale je potrebne mat v time ikonu a Pablito k tomu mal nakrocene. Na druhu strany jeho vykonnost stagnuje az mierne klesa. K tomu poziadavky na vyssi plat.

Celkovo je to velmi nestastna situacia. Mal nakrocene byt tahun a modla Juve (vykony a pristup nato mal). Prisli zranenia, treneri ho casto ignorovali, Ronaldo, celkovy upadok klubu a aj tak sa stale viac pasoval/pasovali ho do vyssej a dovlezitejsej pozicie.

Ocakavanie na jednej aj druhej strany sa nenaplinili. Nedosiahol status klubovej legendy, netaha muzstvo, nie je tvarou muzstva. A co s tym teraz? Takyto hraci sa nepresunu na druhu kolaj a nepodvolia sa aby klub mohol hladat novu tvar na ktorej to postavi. Je to celkom pochopitelne, deje sa to aj v inych sektoroch. Pride renomovany VP aby pozdvihol firmu. Ak neuspeje, nestiahne sa na poziciu top manazera a bude pod novym VP. Musi odist a skusat stastie inde.

Osobne ma mrzi ze odchadza srdciar, silna osobnost Juve a spravny clovek.

Reagovat
pistacik11

Tak zas s tým platom, treba brať v úvahu, že má fixný plat, ale výdavky sa mu tiež ako "obyčajnému pracujúcemu ľudu" dvíhajú takže je normálne, že si žiada viac. Za mňa sa malo pristúpiť na jeho požiadavky. Sú tam iné vyžierky ako on.

Reagovat
DelPiero137

Ten plat je vrtkava zalezistos. Ak stupas v klubovej hierarchii, zacinas byt rozhodujuci hrac celeho muzstva mas si pytat a mas byt adekvatne ohodnoteny. Problem je ze on ten posledny krok na absolutny piedestal nespravil. Nie je to len jeho vina. Boli tu castejsie zranenia hlavne v zapasoch ked bol potreba. Myslim ze vacsiu vinu nesie samotny klub a jeho vedenie kedze Juve je teraz natom sportovo velmi zle. To by sa viacerym hracom tazko presadzovalo. A nemozeme opomenut ani ignoraciu trenerov. To je tiez zasadne.

Ale co s tym teraz robit? Pokrcit plecami a povedat tak zabudnime na posledne dva roky a vsetky tahanice? Paulito nedostanes pridane, my sa budeme obzerat po inej hviezde a ty bude stale ten druhy? To bohuzial nejde, co ma mrzi. Ak pojde mimo Inter budem mu priat aby bol muz cislo 1 v inom klube.

Reagovat
10

vnímám to stejně

Reagovat
Phillipinho

Cholo ho na 100 procent bude chtit. Pokud se neuplatni opce na Griezmanna, tak vidim jeho prichod hodne realne.

Reagovat
smazaný uživatel

uplatni, je to povinna opce

Reagovat
Petrinho17

Povinná nie je. Je tam počet zápasov/minút, ktoré musí odohrať.

Reagovat
Remt

A už je odehrál?

Reagovat
Lemiux66

Nestraš s tím Tondou…

Reagovat
cristiano.K.

pletl by se Felixem, typologicky v podstatě stejný hráč.

Reagovat
PP

Reagovat
Fairplay

Přesně, Cholo bude rád, když se naučí Felixe využívat víc než 2 měsíce v roce

Reagovat
fenixLFC

tak felixa by sme mohli vziat my ale ten arsenal s ktorym sa spaja

Reagovat
smetos

V Italii hraci nemaji problem cestovat mazi rivaly, proto me prvni napadnul Inter. Ligove prostredi zna, Lautaro asi pude a Argentinci tam maji dlouhou historii

Reagovat
smazaný uživatel

Zatímco ve Španělsku, Anglii nebo Německu jsou hráči srdcaři a za rivala by nikdy nehráli ...

Reagovat
Eichel

tak prestupy medzi rivalmi sú v rámci Talianska oveľa bežnejšie než inde a to aj u veľkých mien...

Reagovat
Remt

Souhlas. V jiných ligách je to mnohem méně běžné

Reagovat
Dron

Až na to Německo..

Reagovat
Kovalsky

Do Arsenalu by pasoval. K tomu este ten Tielemans a ta zostava vyzera slusne...

Ramsdale

Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney

Thomas - Tielemans

Saka - Odegard - ESR/Martinelli

Dybala

Reagovat
Manik...

A útočník je kde?

Reagovat
Spalovač šancí

V Barceloně

Reagovat
Kucka

V současném systému wannabe City je Laca spíš F9 (něco jako Jesus), nedostává se pořádně do koncovky a góly dávají spíš křídla (Gabi, ESR, Saka). V tomto bych si Dybalu dovedl představit, na druhou stranu to asi není hráč, který by v Anglii s obráncem na zádech dokázal podržet balon a rozdat to.

Reagovat
Manik...

Právě proto. Taky to tak vidím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som to skôr videl na klasického hrotaka a popravde aj mladšieho….napríklad Isak

Reagovat
PP

sen by byl Vlahovič, ale bohužel no..

A já bych nezavrhoval ani Schicka..

Reagovat
Baronne

Snad ne, skleněnka už takhle, a ještě do Arsenalu

Reagovat
Fairplay

Isak je labil a střídá gólový hody s 3měsíčním půstem, nejsem si jistý, jestli zrovna za něj dát těch 80 mega, co se skloňuje.

Reagovat
merlick

Schick

Reagovat
smazaný uživatel

To, že je často marod, je spíš takový mýtus, vynechává zápasy, a měl i dlouhodobější absence, ale sezónní průměr, od sezony, kdy hrál základ v Palermu, má cca 2 800 minut, to je v pohodě.

Letošní sezonu má zase slušnou. Kdokoliv ho podepíše, bude profitovat. Kéž bychom byli tam, kde Inter a měli aspoň možnost. Moc hráčů s prvky La Maggicy už po světě neběhá.

Kauf ala Zibi Boniek. Když může brát Mour 14 od příští sezony, půlku by mu mohl pustit

Je úplně jasné, že v Interu bude zvíře. Snad nezvolí PSG a zabije se tam jako Flaco.

Reagovat
Nuno čomes

Co si vzpomínám, moc se tady neřešilo to, jestli by on do Interu vůbec šel. Mně to vychází na Atletico nebo Tottenham.

Reagovat
10

spíš je otázka, jestli se mu bude chtít z Itálie, kde je 10 let...tam bych si tak jistej nebyl, proto dávám Interu pořád asi největší šance 40% Inter, 30% Atlético, 30% Tottenham

Reagovat
10

furt je to víc než Zaniolo, kterým ho chtějí nahradit...ale to je jen další ukázka z logického a promyšleného uvažování vedení Juve

v létě bude plán hrát s křídlama ACL Chiesa-Zaniolo, v zimě budou honit náhradu za oba a hrát vyřazovací fázi LM/EL s křídlama Cuadrado-Rabiot, s De Scigliem a Danilem na stoperech

Reagovat
Largo

Reagovat
smazaný uživatel

To nikdo nezpochybňuje. Zdravý Dybala je jinde než všichni útočníci v Serii, furt ho vidím jako fantasistu. Zaniolo zůstane

Reagovat
LyEX

V Premier league by z neho asi spravili mleté pri jeho problémoch, aj keď v minulosti Guardiola bol jeho obdivovateľ, Arsenal na jeho plat by mať mohol po odchode hráčov, TT s Contem je asi najrealistickejšie a Man U ten vezme nakoniec všetko a zaplatí 2násobný plat ako ostatné kluby. Ale verím skôr nejakého konkurenta v Taliansku, hráči ktorí hrajú dlhodobo v Taliansku tam zvyčajne ostávajú.

Reagovat
PISTOLERO

Marotto jednej

Reagovat
cristiano.K.

Tři roky zpět bych ho chtěl jako náhradu Coutinha, nyní mi to smysl nedává. Bude zajímavé kam půjde, ale osobně si myslím, že zůstane v Itálii.

Reagovat
Largo

Vidím to na Inter. Jemu to sedí s dalším hroťákem. Čili pokud by Marotta prodal Lautara se Sánchezem a Džekem a přivedl Scamaccu s Dybalou, tak U nás by k Tammymu seděl taky

Reagovat
Manik...

Taky mě AS napadlo

Reagovat
PISTOLERO

AS by ho ale asi nezaplatilo, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

AS by mu mohlo dát polovinu toho, co měl doposud v Juve. My hezky počkáme, až si Zaniola koupí Juve, a půjdeme nakupovat do Šášulova

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska hráči mají všelijaké ambice. Kdybychom byli o rok dál a chyběl nám jeden hráč k útoku na titul, klidně bych mu nabídnul 7 + bonusy a ještě za podpis pár míčů, agentovi taky, stejně je to rodina. Smlouva 2+1. Pořád by se to vyplatilo víc než dávat 3,5 třem průměrným hráčům.

Player, který může hrát kdekoliv vepředu, skoro ve všech rozestaveních, tvoří i zakončuje, ostatní jsou s ním lepší. Jediná stinná stránka je zdraví, ale neměl urvaná kolena, jen má občas svalová zranění a těch 30 utkání ročně většinou vždy odehraje. Pinto ale už jednou čirý oportunismus předvedl s Mourem a nebude se to opakovat. Za mě 4-3-1-2 nebo 2-1 s tridentem Dybala - Zaniolo - Abraham a Pellegrinim níže v záloze může nést jen radost a aspoň bychom nemuseli kupovat tři křídla zas.

Reagovat
smazaný uživatel

Měl jsem obdobnou fotbalovou představu Dybala - Chiesa - Vlahovič, ale v Juventusu prý nechtějí hrát fotbal, dneska frčí komerční atletika s míčem a hlavně co nejvíc multikulti, aby to plnilo normy a kasu.

Reagovat
smazaný uživatel

no my ale nejsme o rok dále a nechybí nám jeden hráč k útoku na titul . Vlastně nám jich chybí tak asi 6, do základu, jinak víc.

Prvně je třeba si říct, že Mou bude na lavičce minimálně ještě příští sezónu a jeho styl je 2/3 zápasu nakopávat dlouhé míče na útočníky a do zbytku zápasu narvat na hřiště všechny ofenzivní hráče, co má. Dybala se vůbec nehodí do takového stylu, ono samozřejmě ani Zaniolo ne, který prohraje každou hlavu a většinu zápasů protrpí tím, že chodí do nesmyslných vzdušných soubojů. Na to, aby tito hráči měli potřebný servis, bychom museli úplně obměnit zálohu, beky, sehnat konstruktivního stopera a brankáře, kterému nepřekáží míč, což je nesmysl.

Za druhé Dybala trpí na zranění a víme své, jak to v ŘÍmě se zraněními je. Letos mu bude 29, není to ani hráč, který by se dal zpeněžit. Já ho mám rád, ale jeho význam na hřišti není takový, jak si někteří malují.

A je jedna důležitá věc. Na hřišti jsme strašní a média nás každé přestupové období spojují s kdejakým šmoulou, ale vedení s Pintem omladilo kádr a nastavili, řekl bych až perfektní, platovou strukturu hráčů. Nejlepší hráči mají kolem 3 - 3,5 mega, výjimkou je 24letý anglický reprezentant, vítěz poslední ligy mistrů a druhá nejdražší posila v historii klubu, která má 5 mega a u které se tak nějak se předpokládá, že se časem vrátí za raketu do Anglie. Jakou práci nám dalo, než jsme vykopli Pastoreho, Nzonziho a Džeka, a teď bychom to všechno zase rozjebali? Jasně, fakticky může dostat klidně deset mega čistýho, ale proč bychom to proboha dělali?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, samozřejmě souhlasím. Určitě 4 hráči.

Nakopáváme míče, protože naše záloha to neutáhne sama a beci se bojí chyby. S lepšími záložníky uvidíme více brejků a proti menším týmům musíme stejně míč i držet. Nejlepší Mourinhovy týmy dopředu improvizovali, a v takové situaci chceš mít někoho jako je Paulo.

Jo, platová struktura je víc. Člověk si jen zasní, protože fantasista už jiný po trávníku neběhá, já jsem rád, že se to tak nastavilo a osobně bych klidně ještě více tlačil do hry ty nejmladší, Boveho, Volpata.

Reagovat
Largo

Reagovat
Largo

Reagovat
smazaný uživatel

Sněme.

Reagovat
smazaný uživatel

A do toho zkušeného Cavaniho, kdyby to Scamaccovi ze startu skřípalo, tohle je přesně Marotta styl kurwa, chytře to pojisti

Reagovat
eLJay.91

Reagovat
GEGE

Ta rovnice se rýsuje bohužel dost jasně... Nepřijde mi jako typ hráče co by neměl ambice takže pochybuju, že se mu bude chtít do nějakého pochcaneho Tottenhamu...Atletico má Felixe a kdoví jak to dopadne se Simeonem...

Reagovat
GabrielBatistuta

Newcastle

Reagovat
The Krupy

Tomuto sa fakt nedá fandiť, maximálne pozrieť výsledky a nazdar.

Grazie Paulo

Reagovat
Spalovač šancí

Do Ajaxu

Reagovat
stuff

Obrovska skoda. Odchadza jeden z poslednych, kvoli ktorym som tomuto klubu fandil. Velmi som dufal v trojku vpredu - Chiesa - Vlahovic - Dybala, ktora by mala opat svetovu kvalitu.

Na jednej strane, velmi ocenujem snahu na znizenie vydavkov na platy, ale ak by sa ma opytali, rad im dam velmi dlhy zoznam mien, u ktorych inych usetrit.

Rad by som videl aj do zakulisia, ci to bolo naozaj len o peniazoch. Ak ano, tak by ma trochu aj mrzelo, ze prave Paulo neprijal nizsiu ponuku, ked vidi, ze to nie je o nom, ale nastavena cesta pre cely tim.

Dik za vsetko, Paulito, verim, ze nas potesis este par golmi a ze nepojdes po sezone do merdy.

Forza Juve

Reagovat
PISTOLERO

Z merdy právě odchází

Reagovat
Kaka14

s prichodom Vlahovića sa dalo prepokladat, ze prichadza kvoli tomu, ze sa nevie dohodnut Juve s Dybalom ..... a ten zaujem Interu by som velmi neodpisoval...zatial to vyzera na najlogickejsiu volbu ...

Reagovat
PP

Hmmmm, toto jsem teda nečekal, chudáci Juventini..

No, typologicky se mi jeví hodně dobře pro Liverpool, City taky nehrají na klasického hrota, teoreticky Spurs. Kéž by zůstal v Itálii a nešel do PL, kde posílí prakticky každý tým.

K nám - teoreticky taky místo Lacy, ale nám by se hodil spíš klasický hrot co hraje zády k bráně, udrží míč či zakončí.

Reagovat
GrimeBaller98

Jeden z nejvic overrated hracu, jen protoze vypada dobre a maji ho lidi radi

Reagovat
10

jj, tyhle overrated hráče, co dají za 280 zápasů v Juve 113 gólů (167 minut na gól) a na 50 nahrajou z pozice ofenzivního záložníka, mám taky nejradši...

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

Hrál většinou hrota, SS, ne? čiště v záloze přece moc ne.

Ale i tak, ty statistiky hlavně neukazují, na kolika gólech se podílel tím, že je na hřišti a hra jde přes něj, další desítky. Jediný fantasista v Itálii.

Reagovat
10

hrota a SS hrál reálně tak v 20% zápasů a primárně jen první 2 sezony...jinak hrál AM, nebo takový hybridní RW, což v případě Allegriho znamená CM a RWB

Reagovat
smazaný uživatel

Ok

Reagovat
Remt

Klasickej argentinskej Standa Tecl

Reagovat
Free_player

Tak pojď za Contem jen pojď

Reagovat
smazaný uživatel

Dalo se očekávat.

Reagovat
kardous

pokud by odešel Pogba,tak náhrada by to nebyla špatná vedle Bruna bych si ho tam dokázal představit.

Reagovat
stuff

Reagovat
r.mrazik

to ja tedy vubec,i kdyz kvalitni hrac to je velmi

Reagovat
kardous

A nebo Bruno by musel hrat klasický CM se Scottym a Dybala nad nimi no

Reagovat
r.mrazik

teoreticky jo...prakticky by to asi moc nefungovalo a byl by to hrozny pruchodak

Reagovat
Kucka

Reagovat
kardous

Tak ono by záleželo i na tom,jestli by dokázali přivést kvalitní DM a k tomu ještě stopera. Ale jako na protočení s Brunem ideální.

Reagovat
r.mrazik

tak to se tehdy myslelo i u Donnyho a on si moc nezahral...preci jen Bruno toho odehraje dost a i Dybaly by byla na lavici skoda (za ty prachy)

DMko by to rozhodne nejake poradne chtelo...ale to spis do sestavy treba misto Mctomma

Reagovat
kardous

Těžko říct, momentálně to není Bruno jak ho známe z dřívějška a i on potřebuje konkurenci. Otázka je jaký plat by měl,když je zadarmo. Snad přijde ten Neves no,potřebujem teď hodně obměnit kádr.

Reagovat
r.mrazik

jak jsme zmenili hru po prichodu ronalda,tak to brunovi vubec nesedi

primarne by mel ted zakoncovat roncek...a proto bruno nema tolik golu

Reagovat
j_mrazik

Bruno hlavně nemá ty chybné míče soupeře v dobrých prostorech, které vznikali díky tlaku útočníků na rozehrávku. Z toho udělal spousty bodů.

Reagovat
r.mrazik

jj,to taky...my ted proste hrajeme jinak,ze kdyz tam byl Ole a nebyl Ronaldo

Reagovat
DelPiero137

Dybala ide, okrem ineho, prec lebo chce byt v zaklade aby to na nom stalo. Nejaka rotacia, doplnanie Bruna by mu moc nevonalo.

Reagovat
kardous

Jenže v těch top klubech,které jsou tady zminované, tak by asi stejně nehrál základ, podle mě by byl stejně jako náhradník.

Reagovat
danko10

Snad teraz daju aspon 60 za Zaniola.

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímalo by mě, jak to je mezi romanisty, zatím mi to vychází, že by ho většina s klidem prodala.

Já bych počkal ještě půlrok s létem a hlavně MS (snad pro Itálii), Mancini mu může hrozně moc pomoct, Mou ho ofenzivně nenaučí nic, ten útočníky vůbec neřeší.

Reagovat
ernyyyy

Nechtějí to hlavně kvůli kolenům?

Reagovat
smazaný uživatel

Kolena má v pohodě. Chtějí to, protože na hřišti je to spíš trápení, není tak dominantní v driblinku, více ztrácí míče, souperi po něm jdou hodně na hovado a sudí ho nechrání, za což si částečně může i sám, protože hodně věcí přihráva nebo přihráva že startu sezóny, snad aby se chranil, dostava zbytečně karty, hodně karet. Měl dobře zápasy, ale bez golu a asistenci, jiného takového hráče ale nemáme. Já bych ho neodepisoval, prodloužil a za rok se můžeme bavit, jestli prodat nebo ne. Juventus ho asi bude chtít vždy, Conte by po něm taky sáhnul, ten tlak je na něj obrovský, sám tomu nepomáhá, v létě orazi, snad se mu někdo povenuje, at si srovná hlavu z fotbalového hlediska a příští rok přidá i to, co se od něj čeká.

Reagovat
smazaný uživatel

To, že jsme porazili Lazio bez něj, dává možná lidem falešnou představu, že ho nepotřebujeme, ale když se prodá, musíme koupit top hráče na podhrot a křídlo za 30-40, a my potřebujeme tyto prachy utratit v záloze. Felix na to nemá, Eldor je záhada, asi ho taky pošlou pryč, Perez pryc.Kluivert, pokud se vrátí, nenahradí.

Reagovat
ernyyyy

Ve 22 letech mít na obou kolenou platiku, podle mě není úplně v poho Jinak díky za info

Reagovat
smazaný uživatel

Neni, mame Strootse, který už po nich prostě nebyl stejný hráč, prostě mu půlrok chyběl. Ani Florko se nevrátil na 100%. A Baggio se zastehovanymi koleny, urvanymi v 18, měl fantastickou kariéru a x dalších hráčů v pohodě.

Reagovat
FiX

Vidim to na ManU. 500k týdně.

Reagovat
Bandita_Harry

Také niečo

Reagovat
smazaný uživatel

Inter pokud prodá Lautara a neprodlouží Perišiče, má uvolněných 20 mega hrubého výplat.

Jediné, co může zamezit jeho přesunu do Interu, je černobílé srdce, což se dá těžko pochopit, ale možné to je

Reagovat
j_mrazik

Byl problém v tom, že Juve ho vůbec nechce nebo má hodně vysoký plat a Juve si chce ulevit?

Reagovat
10

nakonec oboje, Paulo chtěl údajně 8+2m, což je o 3m víc, než měl doteď...to se vzhledem k okolnostem (častá zranění, "škrcení" výdajů) nelíbilo vedení, takže od původní nabídky z října odstoupilo a žádnou protinabídku už mu nedalo

Reagovat
j_mrazik

Takže teoreticky by mohl zůstat, když by kývnul na 5-6. Já pro něj nikde jinde moc nevidím místo.

Reagovat
smazaný uživatel

Oni vyloučili jakékoliv prodloužení. Dostali to přesně do té situace, kam chtěli. Díky tomu, že se jim podařilo získat Vlahoviče, si našli "výmluvu". Teď je tu berlička "máme Dušana, nabízet Paulovi 6m by bylo neuctivé". Snažili se ho zbavit prodejem poslední dva roky, to jim nevyšlo, protože on odejít nechtěl. Ono když máš v zádech Elkanna, tak je ti u zadku, že potenciálních 50-60m spláchneš do kanálu, bratránek přijde a nalije další stovky mega, protože je to rodinná věc.

Reagovat
stuff

Tomu nerozumiem. Comu by to prospelo, pripadne aka by bola motivacia?

Reagovat
smazaný uživatel

To je to, čemu taky nerozumím. Paratici s Nedvědem se ho snažili prodat "v zájmu účetnictví".

Do března 2020 neměl vyloženě extra zranění. V sezóně 2019/20 byl MVP sezóny. V březnu 2020 dostal covid, byl měsíc a půl mimo hru a pak začaly problémy se svaly, kupilo se jedno svalové zranění za druhým.

První věc. Koupil se De Ligt a Ronaldo, proto se musely lepit díry Rabiotem, Ramseym a podobnými "zadarmo" hráči. To, že ve výsledku je to blbost, to už si pánové jaksi nespočítali. A protože jim chyběli peníze, museli prodávat. Dybalu mohli udat v létě 2020 a 2021, ale on nechtěl. Byl de facto jediný, koho mohli dobře zpeněžit, aby víc nezasahovali do týmu. A když odmítl, museli se zbavovat jiným "obchodovatelným materiálem" - Demiral, Romero - kteří jim pomohou zakrýt Chiesu a následně Kulusevski, Bentancur, kteří pomohou s dalším vyrovnáním účetnictví, aby jim nehořelo FFP u zadku.

Reagovat
stuff

Ja ti neviem. Proste mi to nejak nevychadza.

Ja stale dufam, ze sa zmenilo vedenie, povedalo, ideme setrit na platoch. Sorry, Paulo, toto je nova struktura, musime stiahnut staru ponuku. Paulo vie, ze inde dostane viac, tak menej odmietol. Potom sa uz iba dohodli na tom, ako to prezentuju navonok.

Toto je jedine logicke, co mi vychadza. Potom este, ze by s nim Max neratal a vyslovene ho v time nechcel? Ale to mi nesedi. Ajked uznavam u Maxa, ze nikdy nenosil take veci mimo kabinu, ale vzdy sa to da aspon vycitit a nemal som taky pocit medzi Maxom a Paulom.

Reagovat
smazaný uživatel

Zůstal tam ta blonďatá mánička. Ta měla jít taky do prdele. On by vzal i méně peněz, ale nenabídli mu je, sami to tvrdí, že po Vlahovičovi s ním už jednat nechtěli. Arrivabene říká "podepsali jsme Vlahoviče, tím pádem pro Dybalu není místo". Při tom je to debilita. Odstřelí Dybalu, aby mohli přivést Salaha nebo Zaniola? Vždyť to nedává smysl, ani ekonomický, ani sportovní, ani kulturní, vždyť je to celé na hlavu. Banda sráčů.

Dybalův odchod bych snesl jedině za následujících podmínek. Pro příští rok vystaví italskou kostru týmu, v základní sestavě bude minimálně 5 Italů, záloha bude Zakaria, Jorginho, Locatelli, z lavičky dostanou minuty Fagioli, Rovella, Miretti. Na křídlech budou Berardi s Chiesou a do brány vykoupím z PSG Donnarummu a Poláka pošlou do prdele. Cokoliv jiného odmítám sledovat. Tu jejich multikulti sračku ať si strčí do prdele. Mezinárodní Juve nikdy nefungovalo a nikdy fungovat nebude.

Reagovat
stuff

Plne suhlasim takmer do bodky. Len tak ako pises, nedava to takto ziaden zmysel. Tak mi neostava verit len, ze ten novy typek od Ferari, ci odkial prisiel, povedal verziu, na ktorej sa dohodli. Neverim, ze by neskusili podpisat Dybalu ak by bolo mozne ho podpisat za vyhodnych podmienok. To ze neuhli pri znizovani nakladov sice povazujem za chybu, ale aspon by som to vedel pochopit.

Dybala bol zo sucasneho kadru moj najoblubenejsi hrac s velkym naskokom.

Ale ja ten tim sledovat budem, lebo mi nadalej pride na spravnej ceste, len je tam privela bordelu, ktory treba upratat a ktory bol vytvoreny bud kvoli Ronaldovi alebo ako jeho dosledok.

Tak ak to ma znamenat, ze budu hrat chvilu hraci ako de Sciglio, tak to prezijem.

A samozrejme, tiez dufam v co najsirsi Taliansky zaklad, ale urcite nie za cenu charakterov ako je Donnaruma. To fakt tam radsej Polaka.

Nikdy mi neprekazali hraci ako prave napr Dybala, Treza, Camoranesi a pod len kvoli tomu, ze boli cudzinci. Ak ukazu cudzinci vernost, profesionalitu a kvalitu, u mna su vitani

Reagovat
10

Reagovat
Prefontaine

Reagovat
smazaný uživatel

Přežiju De Sciglia, nepřežiju Ramseyho, Rabiota, Sandra, Danila,... a další průměrné cizince. Pokud cizinec nemá na základní sestavu, nemá v klubu absolutně co dělat. Argentinci jsou de facto Italové, tam se není o čem bavit. Jinak jestli někdo soudí charakter Donnarummy podle toho, že šel do PSG "tzv. pro peníze", tak se s ním nemám o čem bavit.

Reagovat
stuff

nebud taky prchky, kamarat.

Na Donym nemam rad vobec nic. To, ze si vybral prave PSG mi je asi aj fuk. Ale pocnuc tymi nekonecnymi taneckami v AC, tym, ze spolupracuje s Raiolom a konciac napr vyradenim PSG z LM kvoli jeho stupidite, mi vadi vyrazne viac.

Fakt radsej Vojta

Reagovat
smazaný uživatel

Za mě radši Gigi s dementním agentem, než mít v kádru kretény, co chlastají, razí jednu party za druhou, jezdí ožralý autem a píchaj spoluhráčům manželky. To jsou pro mě zkažený charaktery, ne frajer, co chce peníze.

Ale je pravda, že s Raiolou často nespolupracují zrovna nejostřejší tužky z penálu, asi jako blonďatá mánička.

Každopádně po 30.6.2022 už mě to pálit nebude.

Reagovat
stuff

Suhlasim, ideal si nekefovat navzajom manzelky.(pokial ovsem s tym vopred nesuhlasia vsetky strany).

A co sa ma udiat v lete?

Reagovat
10

nebo Fede, co údajně nesouhlasí se snížením platu, takže pravděpodobně taky odejde...vzhledem k jeho výkonům neskutečný

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím, jen jsem si chtěl kopnout do máničky

Reagovat
10

do mrtvol a mániček s midlife crisis se nekope

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

tak nějak mám pocit, že tenhle cyklus se uzavře až návrtem Antonia domů, ten to pak znovu složí dohromady

btw. včera si pěkně rýpl do Maxe - https://football-italia.net/conte-appears-to-aim-dig-at-milan-and-allegri-over-pirlo/, Dybala bude stejná situace...a Kulusevski, Coman a dalších x hráčů

Reagovat
stuff

ja ho rad privitam naspat. Len aby sme si aj Conteho barz neidalizovali

Reagovat
10

u něj to nehrozí...a já už po zkušenostech s Maxem idolizovat nebudu nikoho, naopak si budu stát za tím, co jsem psal, když jsem volal po jeho odchodu, protože jsme přesně tam, kde jsme byli

Reagovat
smazaný uživatel

Dokud nepůjde do prdele Agnelli i s tou svou partou dementů, tak to k lepšímu nepůjde.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale co by se muselo stát, aby Conte přišel? Tam hraje souboj dvou eg, navíc nevím jestli zrovna Conteho chtít, ten dokáže chvilkově pobláznit jak nás, tak rivala, všichni jsme to viděli. Vlastně Conte má vlastnost pobláznit všechny v dobrém slova smyslu, u nás jsme si říkali, že to je tím, jak velký je juventino, ale potom to předvedl i u všech klubech, kde trénoval. Takže v tomhle ho už vnímám spíše pragmaticky, sám říkal, že je profesionál, nedělá rozdíl v klubech jako práci, pak tohle i jako juventina zamrzí, protože jsme si všichni mysleli, že to, co dělá, dělá jako juventino. Nakonec se ukázalo, že ne. Stejně bláznivě se raduje z gólu všude.

Na druhou stranu, jaké alternativy potom zbývají. Je to smutné, možná ještě Zidane? Ale je otázka, je lepší než Allegri? Nevím, jedno je jisté, netrénoval Inter. Zatím

Reagovat
smazaný uživatel

snad přivedeme na jeho místo nové Rabioty a Ramsičky

Reagovat
smazaný uživatel

Kessié -> Barcelona, do roku 2026, 6 mega plat.

Reagovat
1899-1995

To asi znamená Sanches do AC. Letos to ze strany Kessiého nebylo nic moc, už se viděl jinde. Ať se mu daří.

Reagovat
smazaný uživatel

A co Pobega.

Reagovat
1899-1995

Na toho bych úplně zapomněl, Turín vlastně opci nemá. Ještě je Adli na hostování, ale to je spíše alternativa na AM nebo?

Reagovat
smazaný uživatel

Adliho vůbec neznám. Pobega je dobrý hráč.

Reagovat
Largo

Pobega a Sanches, to by byla parada. Zvlast s Tonalim a Bennacerem

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by záviděníhodno.

Reagovat
Largo

To teda. I když podle těch posledních rumours, pokud bychom opravdu dokázali přivést Paredese se Sanchesem a třeba i jakožto volnýho hráče Grillitsche, přičemž by se prodali Veretout, Cristante a Diawara, tak bych tu zálohu viděl moc rád a zvedla by nás o několik levelů. Plus je tam Bove a Sérgio. Ale uvidíme, zatím to jsou jen nepodložený zprávy.

Reagovat
smazaný uživatel

Grillitsch - zadarmo super posila, umí DM, CM i stopera ve třech.

Renato - super hráč, neřeší naše DM troubles, ale kdyby k němu šel někdo jako Sangare, proč ne. Dopředu podobného hráče nemáme, hodně by pomohl proti hlubokým blokům z nižší poloviny tabulky.

Paredes - dtto, jen na jiné pozici, potřebuje k sobě Radju/Kanteho někoho takového - a moc takových volných není, ale na rozehru pohodě, posila.

Sergio může zaskakovat, nevadí mi, když zůstane. Edoardo, doufám, bude pravidelně nastupovat aspoň na úseky.

Cristante je oficiálně na prodej, prý z vlastní iniciativy. Asi í, že v základu příští rok nebude, jen nevím, kdo za něj 17 dá. Interu by se moc hodil místo Vecina a Gagliardiniho.

Jak říkáš, nevíme nic.

Reagovat
Largo

Jo, to vnímám úplně stejně. A dohromady by mohli bejt za slušný peníze. Zvlášť, pokud se prodá ta trojka (i když myslím, že za víc jak 35 mega dohromady to nebude).

Mě právě přijde Renato jako ideální, běhavej hráč, kterej navíc přidává oproti těm klasickým a běžnějším "běžcům" i kreativitu, což by se moc hodilo. Paredes je můj sen, mám ho moc rád už od doby, kdy ho Walter skautoval v Boce. Mrzelo mě, že odcházel do Zenitu po jediný kompletní sezoně, byť chápu, že ty peníze byly potřeba. A teď v PSG (teda snad až na tu současnou sezonu) hraje imho skvěle, jeden z nejlepších štítů na světě. Ty milimetrový dlouhý pasy jsou přesně něco, co by naši hru zrychlilo a co by si asi Mou v tom systému představoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako Renato je fakt baby Seedorf a predátor v jednom, jen kdyby zůstal zdravý.

Já jsem měl od Lea velká očekávání, ale hlavně proto, že přicházel jako "10". Riquelmeho děcko.

Samotné DMko může hrát v PSG, ale ne v Serii A, možná že by dvojka Paredes - Sanches fungovala, Pirlo k sobě taky nepotřeboval druhého štíta, ale běhali za něj box-to-box záložníci.

Rozdíl je v tom, že PSG tlačí 70% času míč do kasy, Juventus s Pirlem to samé. Z toho vyplývá, že proti 10.-20. týmu bude Paredes super hráč, ale až nás přišpendlí Atalanta nebo Inter, bude hořet. Stejně jako PSG v LM.

Jeho pasy budou dávat smysl, pokud začneme proměňovat šance. Ale představa je to pěkná, přijatelná. Levonohý bek nám chybí, ale i kdyby odešel Smalling, neprodáme dalšího stopera, ta asi pas, budou hrát dva praváci, záloha Paredes - Sanches - Pellegrini, do rotace Mkhi, Bove, Sergio. Na útok bych nešahal, pokud skončí Stephan a prodají Eldora, tak křídlo hrát dvojku Nicola - Nicolo pod Tammym.

Reagovat
Stana95

ti stopeři budou nakonec stejně průser

Reagovat
smazaný uživatel

Smalls se vrací do Anglie, podle mě na 100%.

Iba-Kumbu-Mancini potřebjí někoho, kdo uklidní hru a zorganizuje obranu. Kvalitní štít pomůže, ale furt to bude splašené. Uvidíme.

Reagovat
Largo

Ja myslim, ze prodaj Ibaneze (cimz nam razantne klesne faktor zkratovitosti) a za polovinu privedou nekoho jako Senesi. Toho bych bral. Ma potencial se zlepsovat, ale je zkusenej, nedela vetsi chyby, umi konstruktivne rozehrat, dobra hlava a vyhybaji se mu zraneni. A smlouvu ma jen do roku 2023.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná, ale za 30 ho nepustí, musela by přiletět větší nabídka. Za mě měl pořád dorbý podzim, kde ukázal progres a držel naši obranu, jeho chyby nevedly ke gólům, pak se to zase zlomilo, furt si myslím, že má mnohem větší potenciál než Mancini. Ale asi je to jedno, peněz je třeba, plusvalenza taky a dobré beky najdeme vždycky.

Totéž ce Senesi je Marcao, podoná hodnota, vlastnosti. Ani jeden z nich ale není typ beka, jako byl Leo Castan, což je to co právě potřebujeme.

Za mě ještě lepší možnost je Nico Schlotterback z Freiburgu. Ale ti blázni hrají o LM a i kdyby skončili jen v EL, utáhneme ho snad jen na výplatu.

Reagovat
Largo

Ja si to predstavuju v rozestaveni 4-2-3-1 a myslim, ze Paredesovi by Sanches stacil.

Chce to urcite pravyho beka a jednoho stopera. Trochu mam pocit, ze prodaji Zaniola a odejde Perez s El Shaarawym. Tim padem nam zbyde jen Zalewski. Takze za me pri tomhle rozestaveni budou dve kridla nutnost. Osobne doufam, zerozestaveni 3-5-2 u nas uz pristi sezonu neuvidim. Chapu, ze na to ted Mourinho ma lidi, ale snad se to pres leto procisti.

Reagovat
smazaný uživatel

Mou se 100% vrátí ke svému oblíbenému rozestavení, souhlas. To 3-5-2 je tragické v našem pojetí, nemáme na to stopery, wingbacky, střed a ani dva útočníky.

Mohl by to být rozumný balanc mezi příliš defenzivní zálohou, která se bude trápit proti spodku a přílišnou ofenzivou, která neubrání vrch tabulky. Perez, Eldor půjdou, Stephan mi nevadí, nemá vysokou mzdu a jako žolík má co nabídnout. Nico nikam nejde, po dovči se vrátí s novou hlavou

Reagovat
Eldarion

Sanchesa si praje veľa ľudí vrátane mňa, ale na 99% nepríde, resp. s našou platovou a finančnou politikou ho určite nepodpíšeme. Kamara ako voľný hráč z Marseille by nemusela byť zlá voľba.

Reagovat
Seydou Doumbia

Kamara je odlišný hráč nez Sanches, ale taky rozhodně lepší, čekam že půjde výše.

Reagovat
1899-1995

O Kamarovi se taky hodně psalo, ale taky myslím, že do AC nepůjde a půjde do “lepšího” týmu.

Reagovat
Largo

U nej to vidim spis na PL, nebo Atletico

Reagovat
smazaný uživatel

Kamara chce 5 ročně, tam pohoříte, půjde do Anglie.

Reagovat
Eldarion

Reagovat
M11

Hrozne kecy.. tady ze strany vedeni bylo rozhodnuto davno jak to cele dopadne.. jenom z toho udelali neuctivou saskarnu at jdou do prdele..

Reagovat
10

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
Airus

Ostuda tohle jednání, jsem hodně nasranej

Reagovat
Kaka14

Reagovat
Votas

Docela bych byl na něj zvědavej. Celkem často jsme pracovali s útočníky, co umí uplést z hovna bič.

Jinak OT Fun fact: Za Argentinu je nominovaný na kvalifikaci Valentín Carboni... 17 letý cucák z naší primavery, který ale myslím už reprezentoval nějakou Under XX Itálie. Jako gratulky, zatrénuje si s Messim, ale asi si ho chcou jen argentinci zamknout pro sebe.

Reagovat
10

i s bráchou, ne? stejná situace jako Soulé od nás, ale ten pak nenastoupil, takže se to asi stejně nepočítá..?

Reagovat
Nuno čomes

Nemělo by.

Reagovat
Votas

Že jsou dva jsem si ani nevšiml. Když jsou jenom nominovaní, tak se to nepočítá, ale jestli nastoupí do ostré kvalifikace (a jestli je tady ta tabulka správně, tak teď už v těch dvou zápasech Argentině o nic nejde), tak by to mělo tu překážku vytvořit (zase to myslím může CAS shodit, ale už je to administrativně náročnější, než kdyby nastoupili jenom v přátelácích nebo vůbec).

Soulé tam je taky, stejně jako z Lazia Romero, ale ti reprezentovali Argentinu v mladších, tak to není takovej výlov. Corbonovci nastupovali za Italskou repre, tak aby z toho nebylo mrzení.

Reagovat
Votas

A další OT: Brozo podepsal. Epické! Grande Coccodrillo!

K tomu jen vsuvka, že v aktuální ekonomické situaci Serie A je každý takovýhle prodloužení perspektivního hráče v posledním půlroce kontraktu malej zázrak.

Reagovat
10

https://football-italia.net/kulusevski-takes-aim-at-frustrating-juventus-and-allegri-after-tottenham-transformation/

další hráč mluví o prostředí, stylu trénování, hry...všechno špatně

Reagovat
Airus

A konec tunelu v nedohlednu

Reagovat
smazaný uživatel

Za Allegriho tvořili prostředí hráči - Buffon, Marchisio, Lichtsteiner, Barzagli, Storari,… Bez hráčů tohoto charakteru to u Maxe zjevně nemůže fungovat, protože sám nedokáže předat to, co po hráčích chce, každému z nich. A zase, co jsem už psal, Allegri většině z těch kluků nevěří. To, co se událo na začátku sezóny s Udine, bylo předzvěstí, což je smutný.

Reagovat
DelPiero137

Uz kazdemu musi byt jasne ze u nas je nieco zle. Hraci sa neusmievaju, hrame s 13 hracmi a nikto sa nezlepsuje, ba naopak. Dokonca ani proti Salernitane, Spezii, Venezii atd nemaju hraci podareny zapas. Kondicka nic moc, nieco je tam zle.

Reagovat
Rudy

Do Interu pls. Lautara bych se nezbavoval, naopak jeste privest zpet Lukaka. Pri odchodech Dzeko, Vidal, Alexis (Perisic?). Platove by to nemuselo byt az takove peklo. Na 2 pozice trojka Lautaro, Lukaku, Dybala vypada skvele. S trochou stesti (cti bez zraneni) by do utoku nikoho dalsiho nepustili. Jako 4 utocnik by stacil nejaky junior do poctu. Ne zadny "zkuseny" 33+ s brutal platem

Reagovat
Nuno čomes

Ses zasnil co? Dybala - Lukaku místo Džeko - Lautaro?

Reagovat
Rudy

Bez kvalitniho utoku se v LM nepohnem. A tahle trojka by mohla byt nejlepsi v Serii A a v evrope budit respekt Je to az takove sci-fi? Z jineho uhlu pohledu tihle 3 by vychazeli platove jako 1 CR7 To uz zni lip, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Podla mna pojde do City alebo Bayern. Tam su uz zvyknuty na chorľakov

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele